offtopic:
Imo kan je toch nog wel leuke dingen bereiken met 1 430EX II hoor

Imo kan je toch nog wel leuke dingen bereiken met 1 430EX II hoor

ontopic: qua achtergrond, kan je ook een externe flitser op de achtergrond plaatsen, en je model bij een witte muur plaatsen, waardoor je de muur gewoon 'weg' flitst. Eventueel met een grid oid kan ook nog.
buiten ? ook nog een optie, genoeg mooie locaties waarschijnlijk in je omgeving om voorlopig mee te spelen hoor
Je moet trouwens ook bedenken waar je al het spul gaat laten, een softbox in elkaar zetten doe je de 1e keer, maar dan heb je het echt wel gezien als je dat eenmaal gedaan heb, want imo is het echt een *** werk om te doen
Dat klopt, voelt veel meer solide aan imoiets betere bouwkwaliteit dat FE als ik eerdere posts moet geloven + lichtmetalen flitsers ipv plastic.
imo is het opzich wel werkbaar, mits je 1 persoon fotografeert..maar stel je wilt er 2-3 fotograferen, dan ben je wel aardig de klos jaHet is in deze thread sporadisch al in eerdere posts aan bod gekomen maar als ik anderen moet geloven is het qua ruimte (3,5x3 beschikbaar voor een setup) verre van ideaal maar nog wel werkbaar.
Mits je een beetje ruimte hebt om zelf ook te fotograferen ( dus buiten die 3,5 x 3 om ) dan is die 17-50 gewoon een normaal bereik om te portretteren, dat is incl full body, maar than again, dat moet jij zelf uitvinden, ik kan jou appartementje/huisje/studentenkamertje nietOf zijn er bepaalde shots die ik dan kan vergeten (full body)?
Design meubilair FTWVerder acht ik mijn meubilair op iedere foto die ik schiet niet echt van toegevoegde waarde

Lees paar regels naar bovenHeeft iemand hier wellicht creatieve oplossingen voor?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.