* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ze zijn bijna overal tussen de 38 en 45 euro ex verzenden.
Ik trek even na namens mijn maat vanwege kleine problemen rond de cashback actie. Mooi woorden, maar toch. Het gaat om een misleidende onderdeel in de cashback actie. Er wordt - als ik goed heb - overal reclame gemaakt dat jij 30 / 40 / 50 Euro terug zal krijgen. Geen cent meer of minder. Dat hopen we allemaal op, niet waar?Hierbij komt ook nog eens de cashback actie! ( Arcade 30 euro, Pro 40 euro en voor de Elite 50 euro!!!) geldig tot 31 december.
Maar het schijnt dat de banken toch niet zo vriendelijk meewerken in de cashback actie. Ze verrekenen voor de overboeking de kosten in en dat betekent dat je minder geld krijgt dan de bedoeling. De kosten varieert per bank en dat kan dus 7 of zelfs 15 Euro aan kosten betekenen. Met andere woorden, van 30 Euro wordt het 15 Euro als uiteindelijke cashback geworden in de slechte situatie.
Daar word je niet blij mee, met al die belovende woorden in de reclame, maar het wordt toch stank voor dank minder dan de bedoeling. Moet dat nou?
Let wel, ik heb tot nu toe paar verhalen gehoord via de maat, maar ik weet zelf niet (ik heb geen XBOX360 gekocht) toch wil ik wel graag weten of de rumoer klopt. Wordt er inderdaad ingehouden?
Indien ja, dan is het misleidende cashback. Je krijgt dan veel minder voor terug omdat je opeens verschillende kosten moet betalen. Dat wil je toch niet geloven! Of staan er weer ergens geheime voorwaarden tussen in de cashback?
Nou, het woord is aan je. Heb je volledige cashback gekregen? Zoja, hoe heb je volledig kunnen krijgen? Welke bank doet dat? Of is je cashback minder geworden? Welke bank is het dan?
Zo kunnen we zien waar de problemen beginnen. Dank je wel!
Is het überhaupt van belang, daar de actie al een halve maand niet meer geldig is?
Die vlieger gaat niet op, MS houdt namelijk het geld niet in maar je bank.MrDummy schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:20:
[...]
Ik trek even na namens mijn maat vanwege kleine problemen rond de cashback actie. Mooi woorden, maar toch. Het gaat om een misleidende onderdeel in de cashback actie. Er wordt - als ik goed heb - overal reclame gemaakt dat jij 30 / 40 / 50 Euro terug zal krijgen. Geen cent meer of minder. Dat hopen we allemaal op, niet waar?
Maar het schijnt dat de banken toch niet zo vriendelijk meewerken in de cashback actie. Ze verrekenen voor de overboeking de kosten in en dat betekent dat je minder geld krijgt dan de bedoeling. De kosten varieert per bank en dat kan dus 7 of zelfs 15 Euro aan kosten betekenen. Met andere woorden, van 30 Euro wordt het 15 Euro als uiteindelijke cashback geworden in de slechte situatie.
Daar word je niet blij mee, met al die belovende woorden in de reclame, maar het wordt toch stank voor dank minder dan de bedoeling. Moet dat nou?
Let wel, ik heb tot nu toe paar verhalen gehoord via de maat, maar ik weet zelf niet (ik heb geen XBOX360 gekocht) toch wil ik wel graag weten of de rumoer klopt. Wordt er inderdaad ingehouden?
Indien ja, dan is het misleidende cashback. Je krijgt dan veel minder voor terug omdat je opeens verschillende kosten moet betalen. Dat wil je toch niet geloven! Of staan er weer ergens geheime voorwaarden tussen in de cashback?
Nou, het woord is aan je. Heb je volledige cashback gekregen? Zoja, hoe heb je volledig kunnen krijgen? Welke bank doet dat? Of is je cashback minder geworden? Welke bank is het dan?
Zo kunnen we zien waar de problemen beginnen. Dank je wel!
Daar hoeft MS natuurlijk geen rekening mee te houden, je kunt dat niet netjes noemen maar ik vind het eerder een streek van de banken.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ja, de aankoop ervan ja, maar het inleveren ervan niet.Exorcist schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:24:
Wat een gemiep (weer) om die paar Euro's.
Is het überhaupt van belang, daar de actie al een halve maand niet meer geldig is?
Hier netjes de volle 40 met de Rabobank. Misschien is het Microsoft aan te rekenen dat ze niet goed geinformeerd hebben bij banken of het hebben verzwegen bij de verkoop, maar zoals je ziet is het bij veel gevallen gewoon goed gegaansekeroglan schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:32:
Heb gewoon de volle 50 euro ontvangen, via Postbank
En eigenlijk ook waarom sommige banken kosten hiervoor verrekenen? Misschien heeft MS misverstand gemaakt met deze banken?
Wel duurde het even, formulier ingestuurd in het eerste weekend van de actie, begin Januari 2009 mijn geld terug gehad.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 17-01-2009 10:28 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb hem dus ook binnen. Ding doet het perfect, ziet er EXACT hetzelfde uit als een originele, werkt EXACT hetzelfde.. Maar mist de s/n sticker..thefxr schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:19:
[...]
Ik heb hem binnen, er zit dus WEL een serienr in!
Die 7 euro (wat overigens wel veel is) word alleen ingehouden als het IBAN nummer niet of niet goed vermeld staat.MrDummy schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:12:
Tot nu toe positieve cashback reacties. Maar mijn maat moest 7 Euro "betalen" aan de bank en krijgt 23 Euro voor terug van 30 Euro. Hij is dus even slachtoffer van de bank gedoe. Daarom kijk ik even of dat ook vaker voorkomt of niet. De andere maat wacht nog op de cashback en is ook niet meer zo zeker van of het volledig is of dat het kosten bevat.
En eigenlijk ook waarom sommige banken kosten hiervoor verrekenen? Misschien heeft MS misverstand gemaakt met deze banken?
In normale situaties, waarin mensen het formulier correct invullen, krijg je dus de volle mep gewoon op je rekening.
De volgende keer zou het je sieren als je eerst even nagaat wat er gebeurd is, en waar het probleem is, en dan kritiek gaat uitenMrDummy schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:20:
[...]
Mooi woorden, maar toch. Het gaat om een misleidende onderdeel in de cashback actie.
.....
.....
Je krijgt dan veel minder voor terug omdat je opeens verschillende kosten moet betalen. Dat wil je toch niet geloven! Of staan er weer ergens geheime voorwaarden tussen in de cashback?
Even ter extra info:
IBAN/BIC verplicht
Als gevolg van Europese regelgeving voor banken zijn vanaf 1 januari 2007 bij overboekingen naar landen binnen de Europese Economische Ruimte verplicht:
IBAN (International Bank Account Number) van de begunstigde. Dit nummer identificeert elke rekeninghouder, inclusief bank en vestigingsland.
BIC (Bank Identifier Code) van de begunstigde bank. De BIC - soms ook aangeduid als SWIFT adres of SWIFT code - geeft het adres aan van de ontvangende bank. De IBAN en de BIC vult u in de daarvoor bestemde rubrieken van uw betaalopdracht in. Een correcte IBAN en BIC kunt u alleen verkrijgen via de (bank van de) begunstigde.
Zonder de betreffende IBAN en BIC kan de buitenlandse bank uw opdracht weigeren en onder inhouding van extra kosten naar u retourneren.
[ Voor 56% gewijzigd door PWM op 17-01-2009 12:02 ]
Papieren ingestuurd, enkel de Iban van de oude Postbank gebruikt. Dom, dom, dom. Kreeg netjes het formulier terug met een verzoek voor de goede Iban. En dat terwijl mijn bankrekening wel klopte.
Heel netjes.
Ik had begin november het formulier ingestuurd, maar ik heb nog niets gekregen.
Heb trouwens de oude IBAN en BIC van de Postbank gebruikt, volgens de Postbank werken die nog tot 2011.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik heb het op 25 nov opgestuurd, nog niks binnen gekregenblu-fox schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:34:
Zijn er hier op het forum ook mensen die nog geen cashback hebben gehad van MS?
Ik had begin november het formulier ingestuurd, maar ik heb nog niets gekregen.
Heb trouwens de oude IBAN en BIC van de Postbank gebruikt, volgens de Postbank werken die nog tot 2011.
Wat zijn de mogelijkheden om de data (profile + saves + dlc) over te zetten van de oude naar de nieuwe HD ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Of pdfje invullen @ xbox site -> invullen en mailenAngeloonie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:19:
Volgens mij kan je daar gewoon voor bellen naar MS, dan sturen ze een kabeltje op.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Verwijderd
Iemand hier al de Street Fighter IV Collectors Edition gevonden voor de Xbox 360?
Ik zie hem nu wel voor de PS3 staan maar niet voor de Xbox, kom op Capcom ik heb hier 85 euro voor jullie klaar liggen. Iemand die hier meer vanaf weet?
Een import vanuit de UK is voor mij eigenlijk geen optie want ik heb geen creditcard.
Bij de 120 gig zit die kit er gewoon bij, bij de 60 gig versie niet.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:12:
Ik begin ruimte gebrek te krijgen op mijn 20GB HD. Denk erover om een grotere (120GB) aan te schaffen.
Wat zijn de mogelijkheden om de data (profile + saves + dlc) over te zetten van de oude naar de nieuwe HD ?
Yo.
Ik heb ook een 120GB gekocht er zit dan een cd en een kabel bij. Dus je hebt alles erbij om je spul van je 20GB om te zetten naar je 120GB.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:12:
Ik begin ruimte gebrek te krijgen op mijn 20GB HD. Denk erover om een grotere (120GB) aan te schaffen.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Aan de andere kant, het prijsverschil is niet zo grootmonnick schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:56:
Ik heb aan 60 Gb meer dan genoeg. Er staan 3 spellen geinstalleerd op de HDD (GTA IV, GoW2 en CoD 4) en een stuk of 4 demo's. En dan heb je alsnog iets van 30 GB vrij. Volgens mij speel je toch nooit meer dan 4 spellen tegelijk dus ik snap eigenlijk niet waar mensen die 120 GB mee vullen?
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Hard Drive 120GB, Xbox 360
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Live Starter Pack, Xbox 360
4,- verschil (incl verzending), waarbij je bij de 60GB versie wel 3 maanden Live krijgt
Inmiddels de 120GB versie besteld. Nu maar hopen dat die datatransfer soepeltjes gaat ...VonFoX schreef op zondag 18 januari 2009 @ 09:10:
[...]
Bij de 120 gig zit die kit er gewoon bij, bij de 60 gig versie niet.
Play-Asia zet de echte waarde van het spel op de enveloppe, dus moet je vaak extra heffingen betalen. Niet erg handig imho want het prijsverschil gaat daardoor snel naar beneden.Rylo schreef op zondag 18 januari 2009 @ 01:57:
Play-Asia via PayPal wel een optie voor je?
Hier gaat 't echter om de keuze tussen de Pro en de Elite, waarbij je bij de Pro al 60gb hebt en dus niet nog gaat upgraden naar 120.PWM schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:19:
[...]
Aan de andere kant, het prijsverschil is niet zo groot
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Hard Drive 120GB, Xbox 360
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Live Starter Pack, Xbox 360
4,- verschil (incl verzending), waarbij je bij de 60GB versie wel 3 maanden Live krijgt
Als de kleur je niet uitmaakt, heb je aan de Pro denk ik meer dan genoeg. Ik heb nu een Elite, nog 60gb vrij, maar ik heb er dan ook vrij veel muziek op staan en een aantal grote spellen.
Met 60 GB redt je het ook heus wel, 20 GB van de oudere Xboxen lijkt mij veel te weinig, 3 games installeren en je zit er al doorheen en dan zero demo's.
Zelf heb ik Elite met 120 GB ik heb nog 70 Gb over: 5 games geinstalleerd en ong. 5 demo''s, meer dan genoeg ruimte nog over!
O ja, installeren van de games op de HD is echt een must wat een rust met eerst!
The devil is in the details.
Gaaf! Ik heb hem laatst ook eindelijk gehaald (of naja, mijn Grid tegen CoD4 geruild via marktplaats). Hij is echt zo vet! Als je van plan bent veel online te gaan spelen moet je maar even toevoegen als friend, zie signature voor gamertagZamoraak schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:02:
Ik wil call of duty 4 gaan kopen, alleen kost deze in de winkels nog steeds 70 euri. Nou zie ik bij play.com cod4 goty edition voor 32 euro met verzendkosten. Maar er staat niet bij of het wel PAL ishttp://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5320568/-/Product.html Kan iemand mij helpen en als het geen PAL is wel een tip geven waar je de PAL versie goedkoop kan krijgen?
Stiekem is dit verhaaltje een verkapte "kijk mij eens populair zijn" post
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:35:
Heb ik ook ja. Vooral als je een paar potjes goed bezig bent willen ze je nog wel eens toevoegen. Ik weiger meestal. Soms niet, maar dan haal ik ze na een tijdje uit m'n friendlist
Ik heb nu 7 spellen waarvan er 5 op de HDD staan en verder nog wat downloads en wat andere content en heb nu nog 70GB over van de 120GB. gaat dus erg rap.Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:39:
Ik zit er ook over te denken een Xbox360 aan te schaffen, maar ik twijfel nog tussen de Pro en de Elite. Is zo'n 120 gb nou echt nodig of is een 60 gb ruim genoeg? (Ik heb namelijk geen idee hoeveel ruimte ik nou daadwerkelijk zou gebruiken op zo'n xbox..)
Verder hangt het ook beetje af van hoe je hem aan wilt sluiten, bij de Elite wordt het verloopstuk meegeleverd waarmee je HDMI + optical / tulp out kunt gebruiken. Als je een Pro koopt dan moet je dat verloopstukje (en de HDMI kabel) zelf bijkopen en heb je het prijsverschil alweer uitgegeven.
Een HDMI kabel is niet duurder dan 10 eurosander- schreef op maandag 19 januari 2009 @ 08:36:
[...]
Ik heb nu 7 spellen waarvan er 5 op de HDD staan en verder nog wat downloads en wat andere content en heb nu nog 70GB over van de 120GB. gaat dus erg rap.
Verder hangt het ook beetje af van hoe je hem aan wilt sluiten, bij de Elite wordt het verloopstuk meegeleverd waarmee je HDMI + optical / tulp out kunt gebruiken. Als je een Pro koopt dan moet je dat verloopstukje (en de HDMI kabel) zelf bijkopen en heb je het prijsverschil alweer uitgegeven.
Nadat ik betaald het met m'n CreditCard had ik binnen no time m'n key, en het werkt perfect!
Verder ben ik er eindelijk achter waarom ik niet op xbox.com kon inloggen.
Ik had in m'n xbox aangegeven dat m'n windows live mail adres *@msn.nl was, terwijl dit in het echt @msn.com is
Ik gebruik dat email adres alleen voor de chat, vandaar
Maar dat verloopstukje wel, en dat kun je niet zomaar ff ergens vandaan halen. Moet je verplicht de MS versie kopen want andere heb ik nog niet gezien. Die kost circa 50 euro.monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:44:
[...]
Een HDMI kabel is niet duurder dan 10 euro
Op de Xbox knop drukken, dan naar het rechter tabblad (settings ofzo?) en dan staat het onder profile of preferences. Uit mijn hoofd, daar in de buurt.tomvb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:27:
Waar kan ik de optie aanzetten dat je automatisch ingelogd wordt op Live, na he opstarten van de xbox?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Leuk filmpje heb zelf zo'n kast besteld, garantie had ik toch al niet meerMaZo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:31:
Verder nog, voor de geïnteresseerden: Gamekings - Stop je Xbox 360 in een Lian-Li kast.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
[Xbox360] Fable 2NeoMe schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:42:
Is er een Fable II topic op GOT, zoniet is er dan animo voor ?
Enjoy!
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Vet. Waar heb je 'm besteld en hoeveel was je er voor kwijt ?maniac2003 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:26:
[...]
Leuk filmpje heb zelf zo'n kast besteld, garantie had ik toch al niet meer
Mijn box heeft nogal last van overheating de laatste tijd namelijk
Als je hdmi aansluit moet je de component kabel uit de xbox halen, hij kan maar via 1 verbinding tegelijk aan je TV hangen.ikt schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:07:
Oeh, ja. Ik heb nog een vraagje over HDMI en de 360. Ik heb namelijk een (redelijk goedkope) HDMI kabel. Die werkt prima op mijn HD-ready (1280*768) TV op 2 DVD spelers. Ik kan daar zelfs 1080i kiezen. Alleen merk je er niet veel van. Maar als ik mijn Xbox 360 aansluit met de HDMI kabel komt er geen beeld, ook geen geluid. Als ik naar de component kabel switch komt het wel goed (HDTV mode). Moet ik in fr instellengen iets wijzigen? Ik herinner mij geen HDMI optie of iets dergelijks. Geen van alle resoluties werkt op de HDMI kabel, maar ze werken allemaal wél op de standaard bijgeleverde component/composiet kabel.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Waarom zou je dat willen? HD-DVD is een uitgestorven formaat.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:32:
Heb een vraagje... Was eerst van plan een PS3 aan te schaffen, maar begin nu ook de mogelijkheden van de 360 te ontdekken. Om mee te gaan met de toekomst vind ik het belangrijk dat ik de mogelijkheid om HD-DVD af te spelen. Nu weet ik dat hier een add-on voor is, maar is het ook mogelijk om via een externe hardeschijf de HD-DVD bestanden af te spelen op de x-box? En hoe werkt dit dan precies?
Ik heb nog wel een HD-DVD speler add-on voor de 360 te koop voor je met 6 films erbij ;-)
Verwijderd
Que?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:32:
Heb een vraagje... Was eerst van plan een PS3 aan te schaffen, maar begin nu ook de mogelijkheden van de 360 te ontdekken. Om mee te gaan met de toekomst vind ik het belangrijk dat ik de mogelijkheid om HD-DVD af te spelen. Nu weet ik dat hier een add-on voor is, maar is het ook mogelijk om via een externe hardeschijf de HD-DVD bestanden af te spelen op de x-box? En hoe werkt dit dan precies?
HD-DVD heeft geen toekomst, dat hele project is gestopt. Als je voor de toekomst wilt gaan dan moet je aan Blu-Ray beginnen. Ik heb zelf wel een standalone HD-DVD speler met een aantal films, maar er komen geen nieuwe meer bij.
HD-DVD en Bluray zijn tegenhangers op High Definition gebied en zijn dus niet hetzelfde. Ik denk dat je HD en HD-DVD door elkaar haalt.
The devil is in the details.
Verwijderd
Maar dat betekend dus dat de playstation 3 een betere keuze is op dit moment?
Als films kijken in HD formaat een vereiste is wel jaVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:52:
Ik zou ze best wel eens door elkaar kunnen halen![]()
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Nee, althans ik vind van niet. Sowieso is het verschil in DVD en HD pas goed te zien op een groot scherm, laten we zeggen vanaf 42 inch. Maar dan nog.. Je kunt later, als het wat goedkoper is geworden, voor een stand-alone speler gaan. De PS3 is gewoon nog erg duur, volgens mij is hij nog steeds 399 euro. Een Xbox heb je voor rond de 150 euro. Koop daar liever wat toffe games bij!Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:52:
Ik zou ze best wel eens door elkaar kunnen halen![]()
Tenzij je natuurlijk een movie addict bent en meer films kijkt dan gamet, maar dan zou je denk ik sowieso voor een standalone Bluray gaan ipv een PS3.
Het gaat er gewoon om wat je zelf het belangrijkst vindt.
Verwijderd
Heb jij wel eens een film in ECHTE HD kwaliteit gezien? Ik zie op mijn 32 inch en 26 inch schermen prima het verschil tussen een bluray film en een DVD. En dat is ook zeer duidelijk te zien.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:03:
[...]
Nee, althans ik vind van niet. Sowieso is het verschil in DVD en HD pas goed te zien op een groot scherm, laten we zeggen vanaf 42 inch. Maar dan nog.. Je kunt later, als het wat goedkoper is geworden, voor een stand-alone speler gaan. De PS3 is gewoon nog erg duur, volgens mij is hij nog steeds 399 euro. Een Xbox heb je voor rond de 150 euro. Koop daar liever wat toffe games bij!
Tenzij je natuurlijk een movie addict bent en meer films kijkt dan gamet, maar dan zou je denk ik sowieso voor een standalone Bluray gaan ipv een PS3.
Voor mij hing de keuze tussen PS3 en Xbox360 af van een paar dingen, meer vrienden hadden een 360, dus meer mensen om mee te spelen. Daarnaast is er een groter games aanbod.
[ Voor 9% gewijzigd door Sander op 19-01-2009 14:11 ]
Verwijderd
Ja, zoals ik eerder al heb geschreven heb ik zelf een HD-DVD speler.sander- schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:10:
[...]
Heb jij wel eens een film in ECHTE HD kwaliteit gezien? Ik zie op mijn 32 inch en 26 inch schermen prima het verschil tussen een bluray film en een DVD. En dat is ook zeer duidelijk te zien.
Voor mij hing de keuze tussen PS3 en Xbox360 af van een paar dingen, meer vrienden hadden een 360, dus meer mensen om mee te spelen. Daarnaast is er een groter games aanbod.
Ik zie het verschil ook wel hoor, maar het is niet echt baanbrekend, vooral niet op een 26/32 inch vind ik dan.
Zelf heb ik een 42 inch en vind ik het beeld in HD echt super, maar ik ben ook echt een liefhebber.
Het verschil van VHS -> DVD is een stukje groter zeg maar. Dus het is nog alles behalve een must die dure Bluray zooi TENZIJ je dus een echte filmliefhebber bent. En daarom zei ik ook, het gaat er om wat hij/zij zelf belangrijk vindt.
Het grote nadeel is dan wel weer dat de ondertiteling niet werkt. Ik snap niet dat MS deze functionaliteit niet toevoegd. Lijkt mij een sterk verkooppunt voor MS.Samopsa schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:48:
Als je het echt zo belangrijk vindt: download HD films en stream ze op de xbox, dit gaat uitstekend, sowieso op 720p. En dat is echt fenomenaal beeld op mijn 24 inch schermpje.
Volgens mij kan het op de PS3 wel (srt subs).
Ik denk dat mensen die srt subs willen toevoegen aan avi films, dat het dan (heel) vaal over illegale gedownloade films gaat. Zou MS het daarom niet doen? Sony, die zelf films utigeeft, doen het dan weer wel....
Goed...de 360 is echt een top ding, alleen als die subs nu ook nog eens zouden werken dan zou ik helemaal tevreden zijn,.
Dat heb ik al gedaan. Niet dat het anders kon, de gigantische Xbox-output blokkeert de HDMI uitgang.EfBe schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:02:
[...]
Als je hdmi aansluit moet je de component kabel uit de xbox halen, hij kan maar via 1 verbinding tegelijk aan je TV hangen.
srt's zijn geen probleem hoor met transcode360Roelos schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:11:
[...]
Het grote nadeel is dan wel weer dat de ondertiteling niet werkt. Ik snap niet dat MS deze functionaliteit niet toevoegd. Lijkt mij een sterk verkooppunt voor MS.
Volgens mij kan het op de PS3 wel (srt subs).
Ik denk dat mensen die srt subs willen toevoegen aan avi films, dat het dan (heel) vaal over illegale gedownloade films gaat. Zou MS het daarom niet doen? Sony, die zelf films utigeeft, doen het dan weer wel....
Goed...de 360 is echt een top ding, alleen als die subs nu ook nog eens zouden werken dan zou ik helemaal tevreden zijn,.
Spijtig voor videotheken maar in de 3+ jaar van m'n xbox heb ik geen film meer gehuurd.
[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 19-01-2009 16:22 ]
de PS3 is toch wel de beste bluray speler op het moment, snel laden van films etc. maar als ik zo de originele reactie van de poster lees gaat het meer om het afspelen van HD films. dus niet specifiek HD-DVD of bluray. dan zou ik de poster aanraden om lekker voor een xbox te gaan. gewoon goedkoop en heeft goede games en goede exclusives (voor wat die tegenwoordig nog betekenen)Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:03:
[...]
Nee, althans ik vind van niet. Sowieso is het verschil in DVD en HD pas goed te zien op een groot scherm, laten we zeggen vanaf 42 inch. Maar dan nog.. Je kunt later, als het wat goedkoper is geworden, voor een stand-alone speler gaan. De PS3 is gewoon nog erg duur, volgens mij is hij nog steeds 399 euro. Een Xbox heb je voor rond de 150 euro. Koop daar liever wat toffe games bij!
daarnaast kan je een film (mkv) gewoon met gotsent omzetten en kijken vanaf je xbox als je je externe hardeschijf aansluit.
Tja maar met transcode360 heb je kwaliteitsverlies, en een snelle pc nodig om on-the-fly te kunnen streamen. Ik zou graag films met subs vanaf een externe usb-hd willen bekijken en dat gaat dus niet.....Mutatie schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:20:
[...]
srt's zijn geen probleem hoor met transcode360Heb mischien wel meer uur in mediacenter gestopt dan in games
Spijtig voor videotheken maar in de 3+ jaar van m'n xbox heb ik geen film meer gehuurd.
Verwijderd
Ja dat zal best kunnen hoor, ik bedoelde ook niet dat het een prutding was (heb er nooit iets negatiefs over gelezen + heb hem zelf niet). Maar voor echte film/beeld/geluidfreaks is een Bluray/DVD kijken op een console not done. De echte puristen op dat gebied die vinden dat een console echt voor spellen bedoeld is en dat er wanneer nodig concessies gedaan zijn ten opzichte van de secundaire functionaliteiten. Ook maakt de Ps3 te veel geluid bij het afspelen en zal ongetwijfeld de beeldprocessor niet zo goed zijn als die van een standalone apparaat van een 'echt' merk. Ik lees dit soort opmerkingen vaak genoeg op verschillende AV-fora.dangerpaki schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:43:
[...]
de PS3 is toch wel de beste bluray speler op het moment, snel laden van films etc.
Daarom mijn aanname dat de user geen film 'purist' was maar meer gewoon een huis/tuin en keuken liefhebber like me.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 16:57 ]
LOL spreek je nu voor jezelf of voor iedereen?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:56:
[...]
Ja dat zal best kunnen hoor, ik bedoelde ook niet dat het een prutding was (heb er nooit iets negatiefs over gelezen + heb hem zelf niet). Maar voor echte film/beeld/geluidfreaks is een Bluray/DVD kijken op een console not done. De echte puristen op dat gebied die vinden dat een console echt voor spellen bedoeld is en dat er wanneer nodig concessies gedaan zijn ten opzichte van de secundaire functionaliteiten. Ook maakt de Ps3 te veel geluid bij het afspelen en zal ongetwijfeld de beeldprocessor niet zo goed zijn als die van een standalone apparaat van een 'echt' merk. Ik lees dit soort opmerkingen vaak genoeg op verschillende AV-fora.
Daarom mijn aanname dat de user geen film 'purist' was maar meer gewoon een huis/tuin en keuken liefhebber like me.
Ook is het niet zo de PS3 te veel geluid geeft, tenminste niet de nieuwste modellen.
Daar vergis je je tog wel in, de ps3 kan alles wat een standalone apparaat kan en hij doet het even goed. (niet dat het gelijk de beste bluray-speler) De ps3 was ook een poosje de goedkoopste bluray-speler maar dat is nu ook weer veranderd, er zijn al veel spelers voor de helft van wat een ps3 kost en een bluray-drive voor in een htpc heb je al vanaf 70 euro.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:56:
[...]
Ja dat zal best kunnen hoor, ik bedoelde ook niet dat het een prutding was (heb er nooit iets negatiefs over gelezen + heb hem zelf niet). Maar voor echte film/beeld/geluidfreaks is een Bluray/DVD kijken op een console not done. De echte puristen op dat gebied die vinden dat een console echt voor spellen bedoeld is en dat er wanneer nodig concessies gedaan zijn ten opzichte van de secundaire functionaliteiten. Ook maakt de Ps3 te veel geluid bij het afspelen en zal ongetwijfeld de beeldprocessor niet zo goed zijn als die van een standalone apparaat van een 'echt' merk. Ik lees dit soort opmerkingen vaak genoeg op verschillende AV-fora.
Sig
Verwijderd
Dat schrijf ik toch, op de AV-fora waar de puristen op dat gebied zitten lees je dit. Mij kan het weinig schelen.Negaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:06:
[...]
LOL spreek je nu voor jezelf of voor iedereen?
Ook is het niet zo de PS3 te veel geluid geeft, tenminste niet de nieuwste modellen.
Hoewel ik zelf ook liever een film kijk op mijn standalone-spullen daarvoor, omdat de Xbox ook niet de stilste is
Nja nog nooit van die fora gehoord dus ik weet dat niet. Wat ik me ook afvraag, hoe komen die stand-alone op het internet. Het kan wel eens voorkomen dat er een update is, dit kan misschien wel via een usb stick etc maar bij de PS3 heb je een wireless connection dus ook weer een voordeel.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:12:
[...]
Dat schrijf ik toch, op de AV-fora waar de puristen op dat gebied zitten lees je dit. Mij kan het weinig schelen.
Hoewel ik zelf ook liever een film kijk op mijn standalone-spullen daarvoor, omdat de Xbox ook niet de stilste is
Verwijderd
Mijn HD-DVD speler heeft een ethernet aansluiting. Via het optie-menu kun je dan updates checken.Negaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:15:
[...]
Nja nog nooit van die fora gehoord dus ik weet dat niet. Wat ik me ook afvraag, hoe komen die stand-alone op het internet. Het kan wel eens voorkomen dat er een update is, dit kan misschien wel via een usb stick etc maar bij de PS3 heb je een wireless connection dus ook weer een voordeel.
Je kunt hem dus aan je netwerk pluggen.
Edit:
Hoe vaak verwacht jij firmware upgrades voor een DVD speler?Negaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:26:
oh nou ik ben daar niet echt dol op, ik blij dat ik eindelijk een "wireless bridge" heb voor mijn 360 maar ik werd er helemaal gek van. Tegenwoordig is het onmogelijk zonder wireless adapters.
Die zijn er nooit hoor, en ook al zijn ze er wel, als het goed is werkt het ding al als je hem koopt dus het is niet nodig om hem aan je netwerk te hangen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 17:29 ]
oh nou ik ben daar niet echt dol op, ik blij dat ik eindelijk een "wireless bridge" heb voor mijn 360 maar ik werd er helemaal gek van. Tegenwoordig is het onmogelijk zonder wireless adapters.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:21:
[...]
Mijn HD-DVD speler heeft een ethernet aansluiting. Via het optie-menu kun je dan updates checken.
Je kunt hem dus aan je netwerk pluggen.
Er zijn mensen die een 360 ook stil vinden als je games op de HD installeert. Ik ben er zegmaar niet echt een van. Een DVD speler moet gewoon echt sti; zijnNegaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:06:
[...]
LOL spreek je nu voor jezelf of voor iedereen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan kan ik eindelijk een Blu-Ray kijke
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Ik ben juist blij als ik iets bedraad kan aansluiten, prefereer ik nog immer boven wireless. Leuk voor de laptop/DS/PSP, maar niet voor de 360, PS3 of PC'sNegaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:26:
[...]
oh nou ik ben daar niet echt dol op, ik blij dat ik eindelijk een "wireless bridge" heb voor mijn 360 maar ik werd er helemaal gek van. Tegenwoordig is het onmogelijk zonder wireless adapters.
Verwijderd
voor de mensen die er ook naar opzoek zijn mediamarkt Alexandrium Rotterdam
Volgens mij zijn alle Arcade's inmiddels Jasper, je moet je best doen om er 1 te vinden die het niet isVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:41:
Net een nieuw xbox arcade gekocht nu met Jasper chipset en 150w power supply
voor de mensen die er ook naar opzoek zijn mediamarkt Alexandrium Rotterdam
Ik wil ook liever bedraad maar dit is nou nie echt een optie voor mij tenzij de draden door het hele huis mogen en naar boven.Exorcist schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:29:
[...]
Ik ben juist blij als ik iets bedraad kan aansluiten, prefereer ik nog immer boven wireless. Leuk voor de laptop/DS/PSP, maar niet voor de 360, PS3 of PC's
Daarom heb ik nu een WRT54GL met tomato als wireless bridge
Een WRT54GL is duurder dan een Xbox Wifi Adapter, of heb je er meer op aangesloten?Negaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:44:
[...]
Ik wil ook liever bedraad maar dit is nou nie echt een optie voor mij tenzij de draden door het hele huis mogen en naar boven.
Daarom heb ik nu een WRT54GL met tomato als wireless bridgebevalt me erg goed
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 19-01-2009 19:50 ]
Ik heb mijn PS3 er ook op maar nog niet getest of de wireless bridge nou beter signaal geeft als de PS3 ingebouwde wireless.PWM schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:47:
[...]
Een WRT54GL is duurder dan een Xbox Wifi Adapter, of heb je er meer op aangesloten?
Daarnaast heb ik de WRT54GL ook tweedehands(gloednieuw alleen van iemand anders) gekocht dus is het ook goedkoper.
De PS3 ookmonnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:58:
Huh? Heeft de PS3 ingebouwde wireless? Ik dacht dat alleen de Wii dat had van de current gen consoles.
edit: beatenmonnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:58:
Huh? Heeft de PS3 ingebouwde wireless? Ik dacht dat alleen de Wii dat had van de current gen consoles.
[ Voor 7% gewijzigd door Negaiido op 19-01-2009 20:02 . Reden: :( te laat ]
Ik heb Bill ff gebeld, maar in de nabije toekomst verwacht ie niet dat zijn team daar effort in gaat douwen.KiPKaKDutcH schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:28:
Weet er iemand ook of de 360 binnenkort met .m2ts support komt?
Dan kan ik eindelijk een Blu-Ray kijke(BR via netwerk, streamen).
Waarom zijn mensen zo gefocust op blu-ray..? Qua beeld schijnt de PS3 een van de slechtst presterende blu ray spelers te zijn.. En de Xbox speelt ook gewoon HD wmv's af.. Met ingebouwde subs..
Ik heb juist gehoord dat de PS3 de beste blu ray speler blijkt te zijn? ...xxxneoxxx schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:11:
[...]
Ik heb Bill ff gebeld, maar in de nabije toekomst verwacht ie niet dat zijn team daar effort in gaat douwen.
Waarom zijn mensen zo gefocust op blu-ray..? Qua beeld schijnt de PS3 een van de slechtst presterende blu ray spelers te zijn.. En de Xbox speelt ook gewoon HD wmv's af.. Met ingebouwde subs..
Dat is hij ookNegaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:25:
[...]
Ik heb juist gehoord dat de PS3 de beste blu ray speler blijkt te zijn? ...
Ik vind slecht van neo en wat jij zegt heel verschillendPWM schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:29:
[...]
Dat is hij ookAlthans, begin vorig jaar was er een uitgebreide test. Inmiddels zijn andere spelers natuurlijk beter geworden (veel nieuwe modellen), en vooral ook goedkoper. Kans bestaat dat hij inmiddels niet meer de beste keuze is, maar als Blu-Ray speler doet hij het prima.
Uh...wat?Negaiido schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:41:
[...]
Ik vind slecht van neo en wat jij zegt heel verschillend
In ieder geval doet de PS3 het prima als BluRay speler, dus als het je daarom te doen is zou ik me geen zorgen maken. BluRay add-on voor de 360 zit er de komende tijd sowieso niet in denk ik (er zijn wel een hoop geruchten over).
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Het loont ook weer niet om de console los te kopen, aangezien je dan vele malen duurder uit bent. Nu kan je natuurlijk de spellen doorverkopen, maar daar ben ik dan weer te lui voor
En in één keer 370 euro neerleggen voor een supercombo zie ik ook niet echt zitten. Ik ben een zeikerd, ik weet 't...
PS5 PSN: UnrealKazu
Dit topic is gesloten.
![]()
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...