Het Xbox 360 ervaringen Topic #57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.931 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Maak er maar 29 euro van:
Waterpolo schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:21:
Als ik jou was zou ik het kopen bij Samenkopen.net Xbox Live #2, WoW, Wii. Hier is namelijk 13 maanden Xbox Live Gold te koop voor 29 euro zonder verzendkosten. Alleen zal je ongeveer een maand moeten wachten. Tevens zijn hier ook de Microsoft points te koop:
  • 2100 punten voor 17,50
  • 4200 punten voor 33,60
Naar mijn idee geen geld eigenlijk. Lange tijd niet willen betalen voor Xbox Live, maar nu toch overstag en ga ik binnenkort 13 maand Live kopen en 4200 punten want Streetfighter 2 HD Remix en Portal zien er toch wel heel vet uit, Braid lijkt me daarentegen niet zo heel interessant.

Iemand verder nog ervaring met het spelen van Black (Xbox) op de 360 als je die download via Marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Haha, geweldig dat Microsoft.
Geachte Stephan,

Bedankt voor uw e-mail aan de Xbox klantenservice.

Wij hebben voor onze klanten, die een Xbox 360 spel willen vervangen, een bijzonder programma in het leven geroepen. Het programma voor vervanging van beschadigde games is beperkt tot Xbox 360 spellen die door Microsoft zijn uitgegeven - de oorzaak voor de beschadigingen speelt hierbij geen rol. Voor de voorwaarden en voor deelname aan het programma verwijzen wij u naar: http://www.xbox.com/support/discreplacement/.

Als het speel niet van Mircosoft is uitgegeven moet u kijken of de uitgever ook een replacementprogramma heeft.

Met vriendelijke groet,

*censuur*

Xbox Service en Support Team
Wat kan Activision er nou aan doen dat MS ondeugdelijke producten maakt. Mijn reply:
Geachte,

Bedankt voor uw reactie.

Wat ik echter niet snap is, Microsoft maakt een product wat krassen aan CD's kan veroorzaken, zij weten dit, maar willen niet de verantwoordelijkheid op zich nemen? De uitgever van Guitar Hero, namelijk Activision, kan er uiteraard niets aan doen dat de XBOX krassen op CD's maakt.

Ik doe toch een beroep op jullie service en zie graag mijn Guitar Hero World Tour ook vervangen.

Met vriendelijke groeten,

[ Voor 23% gewijzigd door El_Bandito op 14-01-2009 17:21 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:25

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ikt schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:12:
[...]

Ja, maar Vista wilde niet in een VM instaleren, en XP met Media Center in een VM kon mijn xbox niet zien. Nu dus wel. Misschien is die zo sloom omdat ik in een VM werk, maar in de VM is Windows 7 wel snel. Naja, zal wel aan netwerkverbindingen liggen tussen de VM en mijn computer. :)
hummmmm

ik draai windows7, en zie in media center op de xdoos echt niks van internet ?
Daarbij is de tool niet te installeren voor media center onder windows7
Hoe heb je dit opgelost/geinstalleerd ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
360 cash back actie geld nog niet binnen. Aankoopdatum: 29.11.09. En formulier rond de 15 december opgestuurd denk ik. Maarja, dat komt wel.

Zojuist GH:WT verkocht en nu nog maar eens wat spellen kopen. :) Bad Company komt er sowieso in en misschien nog SR2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Hebben jullie enig idee hoe ik geluid uit mijn boxen kan krijgen i.p.v. mijn scherm die is aangesloten via HDMI?
Mijn situatie op dit moment is zo:
[HP w2408h]
Beeld 24" LCD via HDMI > Xbox 360
Geluid 24" LCD via HDMI > Xbox 360

Nu wil ik dat AV dinges gebruiken, waarbij ik het geluid de door Logitech geleverde splitter (5.1 naar stereo) aan kan sluiten op de tulp stekkers (rood en wit).

Maar hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
El_Bandito schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:21:
Haha, geweldig dat Microsoft.

[...]

Wat kan Activision er nou aan doen dat MS ondeugdelijke producten maakt. Mijn reply:

[...]
Wel leuk en aardig, maar hoe moet MS die het product niet uitgeeft of in een 1 of ander magazijn heeft, jou product vervangen?

Grote kans dat ze de kosten bij Activision wel op MS verhalen, maar daar moet je toch echt zijn voor een vervangende schijf.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Tsjah..
Wat ik echter niet snap is, Microsoft maakt een product wat krassen aan CD's kan veroorzaken, zij weten dit, maar willen niet de verantwoordelijkheid op zich nemen?
Ik denk inderdaad dat men je "klacht" zo wel serieus neemt. Jij begint met een beschuldiging (overigens stel je een vraag die geen vraag is..?) om uiteindelijk iets te gaan eisen. Mwah. Of die verdwijnt in de deleted items van een Microsoft medewerker, of je krijgt hetzelfde standaard mailtje terug. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen om heel eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Dijkertje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:13:
Hebben jullie enig idee hoe ik geluid uit mijn boxen kan krijgen i.p.v. mijn scherm die is aangesloten via HDMI?
Mijn situatie op dit moment is zo:
[HP w2408h]
Beeld 24" LCD via HDMI > Xbox 360
Geluid 24" LCD via HDMI > Xbox 360

Nu wil ik dat AV dinges gebruiken, waarbij ik het geluid de door Logitech geleverde splitter (5.1 naar stereo) aan kan sluiten op de tulp stekkers (rood en wit).

Maar hoe krijg ik dit voor elkaar?
Wat je nodig hebt is een kabeltje van MS die geleverd wordt bij de Xbox 360 HDMI kabel. Dit zorgt ervoor dat je HDMI kunt gebruiken en tegelijkertijd je geluid ergens anders heen kunt sturen. Ik gebruik nu tijdelijk een HDMI -> DVI kabel. Op de monitor waar ik de Xbox met DVI dus op hem aangesloten zitten geen speakers. Ik heb een 360 elite, dus ik had ook een hdmi kabel met dat kabeltje zodat ik me Xbox via tulp stekkers op m'n 2.1 speakersetje kon aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Welk soort kabeltje zou ik dan moeten hebben?
Ik zoek dan namelijk iets dat het beeld wel gewoon via HDMI gaat, maar het geluid via de tulp stekkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
NickySantoro schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:48:
Even een vraagje tussendoor.

Gebruikt iemand de audio adapter inclusief een optische kabel (ronde)?
ik ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zo ik heb ook even 2100 Microsoft Points via Samenkopen gekocht (super actie weer Onno!) voor 17,50. De eerste keer dat ik MS Points koop. Ik ga ze denk ik gebruiken op het variety map pack voor CoD MW aan te schaffen of voor de DLC van GTA IV. Is al bekend wanneer deze DLC komt en kan iemand een schatting maken van het aantal punten dat deze gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dijkertje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:36:
Welk soort kabeltje zou ik dan moeten hebben?
Ik zoek dan namelijk iets dat het beeld wel gewoon via HDMI gaat, maar het geluid via de tulp stekkers.
Sorry voor de "overlast", heb het zelf gevonden door een kleine mod toe te passen aan de AV kabel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkertje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:47:
[...]

Sorry voor de "overlast", heb het zelf gevonden door een kleine mod toe te passen aan de AV kabel. :+
Weet wel dat je met die 'mod' niet kan overschakelen naar een ander kanaal zonder dat de xbox daarna reset ;P (of je moet met tape aan de gang gaan, ik ben echter zo lui dat ik gewoon niet overschakel 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

monnick schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:18:
Zo ik heb ook even 2100 Microsoft Points via Samenkopen gekocht (super actie weer Onno!) voor 17,50. De eerste keer dat ik MS Points koop. Ik ga ze denk ik gebruiken op het variety map pack voor CoD MW aan te schaffen of voor de DLC van GTA IV. Is al bekend wanneer deze DLC komt en kan iemand een schatting maken van het aantal punten dat deze gaat kosten?
GTA DLC komt 17 februari

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:24:
[...]

Moet je ook zeker doen, Live nemen. Heb er zelf veel plezier van zal het altijd blijven houden. Voor 30/35 euro per jaar geeft het zoveel meerwaarde aan sommige games, vooral shooters en racers (en natuurlijk XBLA).
Ik heb voor het laatst bij Jasper1675 besteld, was 36 euro voor 13 maanden, heel goedkoop dus en heb toen binnen een paar uur mijn code gemaild gekregen.
thanks, klopt zat gisteren te kijken en een van de websites kwam je zelfs op 30 euro uit omdat je vanuit de VS bestelde. en omdat je je code toch gemaild krijgt boeit het niet zo waar je bestelt.
pgerrits schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:
[...]

Ja is gewoon super. Lekker dikke batles spelen. Het lijkt me ook mooier dan de demo. maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik zoveel fun heb. Schrijf vanavond wel wat meer erover.

Kom er net alleen achter dat ik het nog 2 euro goedkoper had kunnen bestellen :( En ik had al de goedkoopste van NL.. volgens budget gamer...
ik wacht even op je verdere mening over het spel, ben benieuwd.

weet iemand trouwens het volgende: ik schijn gelezen te hebben dat de standaard scart kabel die je meegeleverd krijgt met de xbox 360, dat als je de plug een beetje opensloopt dat je daar een optische toslink hebt zitten en dat je die kan gebruiken voor 5.1 geluid. klopt dit? en is dit dan ook nog steeds zo met de nieuwe kabels? dat zou wel handig zijn dan om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Dank je voor je reply :) Dan weet ik zeker dat het gaat passen op mijn audio adapter die ik binnenkort binnen krijg.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Zit hard te denken wat het kan zijn maar bedoel je misschien:
Heavy Weapon (niet echt platform, geweldig met coop)
Assualt Heroes (niet echt platform, extra leuk met coop)
Castle Crashers (niet echt shooter, extra leuk in coop)

Ook leuk om te proberen
Geometery Wars 1+2
Mutant Storm Reloaded

Alle genoemde spellen zijn 'simpele' 2d games, en ik heb er ontzettend veel plezier aan gehad.

Iedereen moet op zijn minst Braid hebben geprobeerd vind ik, voor mij misschien wel het beste spel uit 2008. Zeker als je Portal kan waarderen is de kans groot dat je dit leuk vindt. Maak alleen niet te fout door het als een platformer te beschouwen. Het is een puzzelspel...
Ik heb op basis van jouw posting Braid bekeken en direct gekocht. Geweldig spel. Helaas ook vrij kort, net als Portal, maar ik heb hem nog niet uitgespeeld dus heb nog ff. Aanrader voor iedereen die een mooi uitgevoerd spel zoekt dat je uitdaagt en niet repetitive is.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Hoe kan je nou zeggen dat het kort is als je 'm nog niet uitgespeeld hebt? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:24:
Hoe kan je nou zeggen dat het kort is als je 'm nog niet uitgespeeld hebt? :P
Hij heeft hem wel uitgespeeld maar daarna de tijd teruggespoeld en gepost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit....wel beetje prijzig die arcade games op xbox live !

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Op Xbox Live zelf? Spel selecteren en dan zie je hoeveel het kost en hoeveel punten je hebt.

Op Xbox.com staat het ook, gewoon het spel opzoeken en dan zie je het vanzelf ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 15-01-2009 11:47 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:45:
waar kan ik zien wat die games kosten die je kan kopen met de punten van microsoft ?
XBOX 360 aanzetten, en dan gewoon naar Marketplace. Als je dan iets bekijkt staat meestal duidelijk de prijs erbij in punten.

Aangezien deze post toch dubbel is heb ik dan meteen een nieuwe vraag:
Als je iets hebt gekocht, is dat dan voor het leven bijvoorbeeld ik gooi hem weg kan ik hem dan gratis opnieuw downloaden ?

[ Voor 45% gewijzigd door NeoMe op 15-01-2009 11:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 06:27
Hmmm vraag, als ik mn xbox opstart gaat ie altijd naar de spotlight deel, waarom niet naar my xbox. Kan ik dat ergens instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

BM

Moderator Spielerij
NeoMe schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:48:
[...]

XBOX 360 aanzetten, en dan gewoon naar Marketplace. Als je dan iets bekijkt staat meestal duidelijk de prijs erbij in punten.

Aangezien deze post toch dubbel is heb ik dan meteen een nieuwe vraag:
Als je iets hebt gekocht, is dat dan voor het leven bijvoorbeeld ik gooi hem weg kan ik hem dan gratis opnieuw downloaden ?
Jep :)
Je aankopen zijn gekoppeld aan je live account, dus zolang je die niet weggooid is er niks aan de hand :)

Pannekoek81 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:53:
Hmmm vraag, als ik mn xbox opstart gaat ie altijd naar de spotlight deel, waarom niet naar my xbox. Kan ik dat ergens instellen??
Helaas niet.
Spotlight is jammergenoeg hier in NL vrij nutteloos (imho), in de US is ie een stuk bruikbaarder :)
Vind het nog steeds jammer dat wij hier dingen als Major's Minute etc niet krijgen. Snap ook niet waarom, lijkt me geen rechtenkwestie in dit geval.

Ben erg benieuwd of we primetime wel gaan krijgen, maar ik ben bang van niet...

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 15-01-2009 11:54 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:16
Nee omdat spotlight over buy buy BUY gaat :) Net als dat je bij arcade games tegenwoordig eerst 'buy' hebt en daaronder get trial..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb bij samenkopen een live abo besteld, alleen die komt er pas over een maand. Ik las ergens dat je die eerste maand proef soms nog een keer kunt aanvragen. Hoe werkt dit precies?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:25

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ikt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:49:
Woooh! Ik heb zojuist met de Windows 7 beta even zitten experimenteren, en ik heb dus Media Center aan het werk gekregen voor de xbox, en ik kan internetten vanuit mijn bank! :D Weet iemand trouwens waarom ik geen urls in kan typen (dat ding waar je dingen in hoort te typen verschijnt maar niet...), en waarom alles zo sloom werkt? :P
Hoe heb je dit gedaan dan ? want bij mij zie ik nergens niks van internet op de xbox (nog een keer :P)
JvS schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:55:
Ik heb bij samenkopen een live abo besteld, alleen die komt er pas over een maand. Ik las ergens dat je die eerste maand proef soms nog een keer kunt aanvragen. Hoe werkt dit precies?
Door een nieuw account aan te maken op je xbox ;)

[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-01-2009 12:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:59:
[...]

Hoe heb je dit gedaan dan ? want bij mij zie ik nergens niks van internet op de xbox (nog een keer :P)
Door zoiets te gebruiken *click* (MCEBrowser)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:29:
[...]

Hij heeft hem wel uitgespeeld maar daarna de tijd teruggespoeld en gepost :p
_O-

Maarreh, je kunt zien hoeveel werelden er zijn en er is er nog maar één gelocked. Dus tenzij die wereld drie weken in beslag neemt is het vrij kort :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

werelden unlocken stelt niets voor natuurlijk. Het is wel de bedoeling dat je alle puzzelstukken verzamelt om de laatste wereld te kunnen spelen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 17:42
Sinds de dashboard update valt mij iets op. Als ik in een game lekker bezig ben en druk op de xbox guide om bijvoorbeeld een message te sturen lijkt de xbox vast te lopen. Een 5 - 10 seconde later komt het geluid van een spel weer terug en kan ik een bericht versturen naar een friend. Nu heb ik het geluk dat ik 2x een xbox heb staan thuis (1 launch box en 1 van december 2008), beide boxjes ondervinden dit probleem. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is het misschien te optimaliseren door settings van de xbox te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xbox360 is het volgende verkrijgbaar:
- Command & Conquer 3
- Command & Conquer 3 - Kane's Wrath

Deze vragen betreffen alleen de (standalone) Xbox360-versies:
Bevat Command & Conquer 3: Kane's Wrath alle units die ook in Command & Conquer 3 zitten?

Is het mogelijk om in beide versies via Xbox Live met 3 of meer mensen uit je Friendslist tegen elkaar of tegen de AI Skirmish te doen?

Heb je nadelen ondervonden bij Kane's Wrath ten opzichte van Command & Conquer 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
unrealchipie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:58:
Sinds de dashboard update valt mij iets op. Als ik in een game lekker bezig ben en druk op de xbox guide om bijvoorbeeld een message te sturen lijkt de xbox vast te lopen. Een 5 - 10 seconde later komt het geluid van een spel weer terug en kan ik een bericht versturen naar een friend. Nu heb ik het geluk dat ik 2x een xbox heb staan thuis (1 launch box en 1 van december 2008), beide boxjes ondervinden dit probleem. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is het misschien te optimaliseren door settings van de xbox te wijzigen?
Heb ik geen last van, wat ik wel merk is dat hij soms heel kort vertraagd, 1 seconde oid dan staat het blauwe venster van de guide er wel, maar nog geen inhoud. Duurt heel kort en daarna werkt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:18:
werelden unlocken stelt niets voor natuurlijk. Het is wel de bedoeling dat je alle puzzelstukken verzamelt om de laatste wereld te kunnen spelen ;)
Die heb ik behoorlijk compleet, en dat na twee keer spelen. Gaat best rap, dus - eigenlijk jammer want het is een geweldig spel.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb hier ook last van en begin mij best aan te ergeren :(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Door een nieuw account aan te maken op je xbox ;)
Heb me hier ook voor aangemeld afgelopen weekend.
Dit heeft me toch wel overgehaald om een Live abo te kopen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Bananeman schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:43:
[...]

Die heb ik behoorlijk compleet, en dat na twee keer spelen. Gaat best rap, dus - eigenlijk jammer want het is een geweldig spel.
Blij dat ik weer iemand aan de Braid heb gekregen, ik blijf het af en toe spammen ;)

Besef wel dat de laatste puzzelstukjes relatief het langst duren omdat die je blijkbaar niet meteen lukken. Het laatste puzzelstukje duurde wel een uur of zo bij mij. Verder is het spel voor de meeste mensen echt wel 4-6 uur voor ze er doorheen zijn. Voor 15 euro komt dat redelijk overeen met retail games die veelal in 10-20 uur zijn uit te spelen en een veelvoud kosten. Verder is het natuurlijk super moeilijk een spel veel groter te maken zonder dat het van de kwaliteit af gaat. Dan krijg je herhalende puzzels bijvoorbeeld terwijl je nu feitelijk 60 unieke puzzels hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Als je Xbox niet aan Live hangt staat ie wel automatisch op MyXbox.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
ElBarto schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:47:
[...]

Als je Xbox niet aan Live hangt staat ie wel automatisch op MyXbox.
klopt ja, maar hij staat constant op live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Pannekoek81 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:10:
[...]

klopt ja, maar hij staat constant op live
Dan nog, als je automatisch inloggen uitzet kom je netjes op My Xbox terecht, maar als je dan op Live inlogt springt 'ie toch weer op Spotlight, dus een echte oplossing is dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
sekeroglan schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Ik heb ook last van dit freeze probleem als ik de xbox button indruk. Vooral bij Call of Duty 4 MW komt dit vaak voor. Bij Gears of War 2 heb ik dit probleem nooit gehad maar nu ik veel CoD speel heb ik het probleem best vaak. En dan moet je idd 5 seconden wachten ofzo en dan is je geluid er weer of kan je terug naar de game. Erg hinderlijk.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 17:42
ik heb net op de microsoft xbox site gezocht of er iets bekend is over deze "freeze", geen resultaat. Heeft een e-mail richting microsoft sturen nut om dergelijke issues daar kenbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

unrealchipie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:31:
ik heb net op de microsoft xbox site gezocht of er iets bekend is over deze "freeze", geen resultaat. Heeft een e-mail richting microsoft sturen nut om dergelijke issues daar kenbaar te maken?
Daar zijn ze echt wel van op de hoogte :)

Ik heb het ook, echt gruwelijk irritant, vooral tijdens het uitnodigen van 3-4 man voor een Call of Duty party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Rival24 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:43:
[...]

Daar zijn ze echt wel van op de hoogte :)

Ik heb het ook, echt gruwelijk irritant, vooral tijdens het uitnodigen van 3-4 man voor een Call of Duty party.
Ik merkte net dat ik het op het dashboard af en toe zelfs heb, het grijze blok voor het menu verschijnt al wel, dan slaat de box een paar seconde vast en dan verschijnen de menu items pas en is de box weer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het interesseert: afgelopen maandag bij blahdvd.com (UK) voor GBP 67=E 75 gekocht: GTA IV + Orange Box + CoD 4, dinsdag al verstuurd, en vanmiddag al in de bus! Ik stond versteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Hoeveel gratis Xbox Live accounts kan je eigenlijk krijg d.m.v. een nieuwe account op je Xbox 360 aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

barzi schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:15:
Hoeveel gratis Xbox Live accounts kan je eigenlijk krijg d.m.v. een nieuwe account op je Xbox 360 aan te maken?
Blijkbaar zoveel als je wilt, elke maand een nieuwe account aanmaken he.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:43:
360 cash back actie geld nog niet binnen. Aankoopdatum: 29.11.09. En formulier rond de 15 december opgestuurd denk ik. Maarja, dat komt wel.

Zojuist GH:WT verkocht en nu nog maar eens wat spellen kopen. :) Bad Company komt er sowieso in en misschien nog SR2?
Ik meen te herinneren dat er in de voorwaarden stond dat het tot 3 of 4 maanden kon duren.

Ik heb het laatst teruggekregen, netjes 40 euro. Heb de xdoos ongeveer 2/3 maanden geleden gekocht. Dus het komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:24:
[...]

Blijkbaar zoveel als je wilt, elke maand een nieuwe account aanmaken he.
Nee, je kan per xbox maximaal drie nieuwe accounts maken die dan 1 maand gratis live krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Omdat ik opzoek was naar 4 player splitscreen games voor de Xbox 360, ben ik wat gaan zoeken. Nu heb ik een lekker lijstje gevonden met games die het zouden ondersteunen. Is het misschien wat voor in de TS? en belangrijker, als iemand er fouten in ziet staan, meld het dan (dm mij?) want zo'n lijstje is enorm handig :)

Hier gaan we:

• Perfect Dark Zero
• GRAW
• GRAW 2
• Far Cry Instincts: Predator
• Halo 3
• Call of Duty 2
• Call of Duty 3
• Call of Duty 4
• Kane and Lynch ?
• Fable 2 ?
• GH2 ?
• PGR3
• PGR4
• Rockband
• Forza Motorsport 2

Never mind :p Er zijn zoveel games :o onbegonnen werk!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist voor de lijst met 4 speler splitscreen games, splitscreen gaming is namelijk een beetje achter geraakt op online gaming en dat vind ik zelf erg jammer :(.

Als iedereen zijn of haar splitscreen titels opnoemt die niet in de lijs staan dan komen we een heel eind. Volgens mij is trouwens het grootste deel wat je opnoemt 2 speler splitscreen, tenminste ik dacht dat PGR4 maar met max 2 spelers kon, maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, ik koop Grid om lekker samen met m'n vrienden te racen. Zit die optie er niet in...... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

OK. ik heb net de Fable2 DLC gedownload. Maarre... hoe moet ik die quest activeren? Of moet ik eerst m'n main quest afmaken?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:01:
Ik ben juist voor de lijst met 4 speler splitscreen games, splitscreen gaming is namelijk een beetje achter geraakt op online gaming en dat vind ik zelf erg jammer :(.

Als iedereen zijn of haar splitscreen titels opnoemt die niet in de lijs staan dan komen we een heel eind. Volgens mij is trouwens het grootste deel wat je opnoemt 2 speler splitscreen, tenminste ik dacht dat PGR4 maar met max 2 spelers kon, maar ik kan het mis hebben.
Ik vind het ook een goed idee, het is alleen zo'n berg werk om alle reviews af te gaan lopen enzo :p Maar zoiezo, de titels die er nu zijn, als mensen die mij in DM kunnen bevestigen, komen we wel een end.
monnick schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:11:
Ja, ik koop Grid om lekker samen met m'n vrienden te racen. Zit die optie er niet in...... :|
Ik had het dus met Pure ;( maar zoiezo is het handig... voor je nog ff langs de MM gaat ofzo, ff chekken wat optioneel met vier 4 vrienden kan om in de budgetbak te vinden... super handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop anders meerdere xboxen en tv's en ga lannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:33

S2S

[...]

Wilen jullie is kijken wat voor X360 jullie hebben. Ik heb dit namelijk ook en heb een 16.5 ampere X360. Miss ligt het hier aan, want ik heb zo'n vermoeden.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 16-01-2009 07:26 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
KneoK schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:00:
[...]

Dan nog, als je automatisch inloggen uitzet kom je netjes op My Xbox terecht, maar als je dan op Live inlogt springt 'ie toch weer op Spotlight, dus een echte oplossing is dat ook niet.
Op die manier 8)7

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 16:44
`Weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar hier zijn de eerste beelden van Star Wars Battlefront 3

http://news.teamxbox.com/...-Gameplay-Footage-Leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Even een heads up: vandaag staat de Demo van Resident Evil 5 op Xbox Live. Voor de mensen die de Demo nog niet gespeeld hebben (op de minder legale manier).
The Resident Evil 5 demo will be available for people outside of Japan on Xbox 360 on January 16th, with the PS3 version following one week later. A direct-feed version of the "Playing God" trailer will also be made available.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Biobakker schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:22:
Even een heads up: vandaag staat de Demo van Resident Evil 5 op Xbox Live. Voor de mensen die de Demo nog niet gespeeld hebben (op de minder legale manier).

[...]
Nice! Thanks! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Biobakker schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:22:

[...]
Ik las gisteren toevallig dat die demo pas de 26ste online staat. Mijn bron is Gamekings: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
S2S schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 07:25:
[...]

[...]

Wilen jullie is kijken wat voor X360 jullie hebben. Ik heb dit namelijk ook en heb een 16.5 ampere X360. Miss ligt het hier aan, want ik heb zo'n vermoeden.
Same here.

Maar toen ik zei dat de nieuwe dash retetraag was toen die werd uitgerold werd ik door iedereen voor zeiker/aansteller uitgemaakt...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 20:22
Ook maar eens aangemeld voor de ladder :)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Slaapje.png

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
monnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:29:
[...]

Ik las gisteren toevallig dat die demo pas de 26ste online staat. Mijn bron is Gamekings: klik
Klopt ik lees het nu ook:
Resident Evil 5 Demo January 26th

Resident Evil 5Xbox.com reports that DEMO WATCH is nearly over already, and that the two-level demo for Resident Evil 5 will hit LIVE on Monday, January 26th
Waarschijnlijk had de bron een typfout gemaakt of is hij verschoven (waarschijnlijk het eerste :P )

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
[...]

Ik heb hier ook last van en de ergenis begint groter te worden.

Bij veel items waabij web content weerrgegeven moet worden duurt het eveneens erg lang. zo ook met de downloads van marketplace games.

De verbinding met het internet is in orde. Configuratie met router is niet veranderd. Het oude blades systeem had dit euvel niet

[ Voor 47% gewijzigd door Roely op 16-01-2009 10:05 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
NickySantoro schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:48:
Even een vraagje tussendoor.

Gebruikt iemand de audio adapter inclusief een optische kabel (ronde)?
Ja ...

En met volle tevredenheid. De Xbox via HDMI naar mijn plasma tv, via de adapter en optische kabel het geluid naar mijn Philips 5.1 versterker. Geen problemen.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:30:
[...]

Same here.

Maar toen ik zei dat de nieuwe dash retetraag was toen die werd uitgerold werd ik door iedereen voor zeiker/aansteller uitgemaakt...
Als ik dat had gezien, had ik je wel ondersteund hoor O+ ;) want ik heb er ook ontzettend last van. Dit mogen ze wel eens gaan fixen want soms hangt ie gewoon 10+ sec.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:30:
[...]

Same here.

De dash is an sich prima snel. Een aspect maakt niet het hele dashboard traag. En je hebt een reputatie van nogal negatief posten over alles. Zelfs bij mij (ik lees hier lang niet alles in dit forum) valt dat op :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
JvS schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:58:
[...]

De dash is an sich prima snel. Een aspect maakt niet het hele dashboard traag. En je hebt een reputatie van nogal negatief posten over alles. Zelfs bij mij (ik lees hier lang niet alles in dit forum) valt dat op :P.
Ja ach, Microsoft vond Vista zeker ook snel en soepel werken :+ Laten we het er op houden dat ik een andere standaard erop na houdt wat betreft soepel en snel werken van een GUI.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hoeft m'n punt over jou niet perse gelijk te bewijzen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
JuliettPapa schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:33:
Omdat ik opzoek was naar 4 player splitscreen games voor de Xbox 360, ben ik wat gaan zoeken. Nu heb ik een lekker lijstje gevonden met games die het zouden ondersteunen. Is het misschien wat voor in de TS? en belangrijker, als iemand er fouten in ziet staan, meld het dan (dm mij?) want zo'n lijstje is enorm handig :)

Hier gaan we:

• Perfect Dark Zero -> 2 spelers
• GRAW -> 2 spelers
• GRAW 2 -> 2 spelers
• Far Cry Instincts: Predator
• Halo 3 -> 2 spelers, HALO WARS zou 4 spelers zijn!
• Call of Duty 2
• Call of Duty 3
• Call of Duty 4
• Kane and Lynch ? -> 2 spelers
• Fable 2 ? -> 2 spelers
• GH2 ?
• PGR3
• PGR4 -> 2 spelers
• Rockband
• Forza Motorsport 2
• Fuzion Frenzy 2 -> 4 spelers op het zelfde scherm
• Lego series -> bijna allemaal 4 spelers zelfde scherm
• Left 4 dead -> 2 spelers split screen, 4 online

Never mind :p Er zijn zoveel games :o onbegonnen werk!
Verwijder de 2 spelers en hou zeker een lijst bij! Ik wil dat ook weten er zijn er zo weinig waar je met 4 kan spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelFunktion
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08-2020
Misschien een beetje overbodig, maar de meeste sportspellen kun je wel met 4 spelers spelen, denk aan voetbal, tennis (dubbelen), basketball etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Even een kort vraagje:

Ik wil mijn profile tijdelijk meenemen naar een andere xbox om daar met zijn 2en te kunnen gamen. Is een memory unit daar de enige manier voor? Of kan ik ook op een andere xbox gewoon inloggen op mijn eigen account?
(alle twee de xboxen zijn met hdd en internet)

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
De nieuwe interface is bij mij lekker snel op 1 vervelend punt na.

Als je details van een marktplaats item bekijkt duurt het initieel heel lang voor de subitems te zien zijn. Blijkbaar haalt hij dan alle verkoopinformatie van alle items op, want daarna werken de overige items wel snel. Dit is dus per sessie een eenmaal probleem (bij mij).

Voor de rest werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:59:
De nieuwe interface is bij mij lekker snel op 1 vervelend punt na.

Als je details van een marktplaats item bekijkt duurt het initieel heel lang voor de subitems te zien zijn. Blijkbaar haalt hij dan alle verkoopinformatie van alle items op, want daarna werken de overige items wel snel. Dit is dus per sessie een eenmaal probleem (bij mij).

Voor de rest werkt het perfect.
Dat heb ik ook... details van alle objecten (spellen/ video's etc..) zijn enorm traag om op te halen.. Dat was vroeger echt een stuk beter..

Nu kijk ik vaak niet meer naar de details omdat ik er geen zin in heb om hierop te wachten.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

FTMarcella schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:54:
Even een kort vraagje:

Ik wil mijn profile tijdelijk meenemen naar een andere xbox om daar met zijn 2en te kunnen gamen. Is een memory unit daar de enige manier voor? Of kan ik ook op een andere xbox gewoon inloggen op mijn eigen account?
(alle twee de xboxen zijn met hdd en internet)
Je kan op de andere 360 een recovery doen van je profiel, echter moet je op je eigen 360 ook weer een recovery uitvoeren als je je aanmeldt. Het duurt wel even voordat je profiel is gerecoverd, maar heb deze actie al een paar keer gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Kroontje op 16-01-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kroontje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Je kan op de andere 360 een recovery doen van je profiel, echter moet je op je eigen 360 ook weer een recovery uitvoeren als je je aanmeldt. Het duurt wel even voordat je profiel is gerecoverd, maar heb deze actie al een paar keer gedaan.
Dan lijkt me het kopieren van je profiel naar een Memorycard makkelijker :)

Heb mijn profiel ook een keer moeten recoveren, maar dat kost me toch wat teveel tijd om dat regelmatig te gaan doen hoor :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Er zijn trouwens nieuwe kleren voor de avatars. Ze zijn gratis! Iemand ze al gecheckt, en zo ja is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
monnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:15:
Er zijn trouwens nieuwe kleren voor de avatars. Ze zijn gratis! Iemand ze al gecheckt, en zo ja is het wat?
Er komen regelmatig nieuwe kleren online :) Avatar kleding is altijd gratis, en blijft dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

BM schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:12:
[...]

Dan lijkt me het kopieren van je profiel naar een Memorycard makkelijker :)

Heb mijn profiel ook een keer moeten recoveren, maar dat kost me toch wat teveel tijd om dat regelmatig te gaan doen hoor :)
Klopt helemaal, maar bij gebrek aan een memorycard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik heb dat ook.. Echt heel vervelend. Elke keer ben ik bang dat de xdoos is vastgelopen. Maar los daarvan is het ook behoorlijk vervelend als je in een online potje knallen opeens 10-15 seconde vast zit.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Kroontje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:21:
[...]

Klopt helemaal, maar bij gebrek aan een memorycard ;)
Ja dan doe ik dat ook maar, maakt me niet zoveel uit dat het lang duurt, ik scoor nog ooit wel eens een memory card ergens. Echt asociaal dat die dingen 50 euro kosten. Bedankt voor de tips!

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ronaldmathies schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:02:
[...]

Dat heb ik ook... details van alle objecten (spellen/ video's etc..) zijn enorm traag om op te halen.. Dat was vroeger echt een stuk beter..

Nu kijk ik vaak niet meer naar de details omdat ik er geen zin in heb om hierop te wachten.
Alle volgende items zijn daarna wel weer sneller dan 'vroeger', dus bij een wat langere sessie haal je het verlies weer in. Voornamelijk irritant als je een specifiek item zoekt, als je de wekelijks update wilt bekijken valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:30
Ik ben ook van plan om een Xbox360 aan te gaan schaffen.
Een tijdje heb ik zitten twijfelen tussen een PS3 en een Xbox, maar de gameplay (controller) en de spellen van de Xbox bevallen me prima na meerdere malen gezien en gespeeld te hebben bij een vriend. Bovendien heb ik een blu-ray speler (wat een overweging was) toch niet zo nodig als ik voorheen dacht.

Nu heb ik begrepen dat er 3 soorten consoles zijn (arcade, premium en elite). De premium zou voor mij prima voldoen. De elite (met headset etc.) vind ik overbodig, aangezien ik niet zozeer van plan ben online te gaan spelen. Kost dat online spelen eigenlijk nog extra geld?

Ik heb nu rond zitten kijken op sites van diverse speelgoedwinkels, maar het lijkt dat de premium bijna niet meer verkrijgbaar is. Heeft iemand hem nog wel ergens kunnen spotten? Ik las onlangs iets over Xbox met HDMI wat mij onbekend was. Aangezien ik een redelijke grote TV heb (Samsung LE40A552), is het verstandiger om via HDMI aan te sluiten of is VGA net zo goed?

Bedankt alvast voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 08:58

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Roncom schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:05:

Ik heb nu rond zitten kijken op sites van diverse speelgoedwinkels, maar het lijkt dat de premium bijna niet meer verkrijgbaar is. Heeft iemand hem nog wel ergens kunnen spotten?

Je bedoelt de Xbox 360 Pro? Dan vind je genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Een tijdje heb ik zitten twijfelen tussen een PS3 en een Xbox, maar de gameplay (controller) en de spellen van de Xbox bevallen me prima na meerdere malen gezien en gespeeld te hebben bij een vriend. Bovendien heb ik een blu-ray speler (wat een overweging was) toch niet zo nodig als ik voorheen dacht.

Nu heb ik begrepen dat er 3 soorten consoles zijn (arcade, premium en elite). De premium zou voor mij prima voldoen. De elite (met headset etc.) vind ik overbodig, aangezien ik niet zozeer van plan ben online te gaan spelen. Kost dat online spelen eigenlijk nog extra geld?

Ik heb nu rond zitten kijken op sites van diverse speelgoedwinkels, maar het lijkt dat de premium bijna niet meer verkrijgbaar is. Heeft iemand hem nog wel ergens kunnen spotten? Ik las onlangs iets over Xbox met HDMI wat mij onbekend was. Aangezien ik een redelijke grote TV heb (Samsung LE40A552), is het verstandiger om via HDMI aan te sluiten of is VGA net zo goed?

Ten eerste is het Arcade Pro en Elite. Het verschil tussen de edities zit in de HDD, maar ook in de kabels. Zo wordt bij de Elite een HDMI kabel en een aparte kabel om optisch geluid uit je xbox te krijgen meegeleverd. Als je deze 2e kabel denkt te gebruiken zit je eigenlijk gelijk al op een elite aangezien die kabel los ook ~45/50 euro is.

Verder is niet echt heel erg onomstreden vastgesteld wat de beste kwaliteit oplevert, component-kabel (rood/groen/blauw) of HDMI. Ik heb zelf de keuze gemaakt voor HDMI omdat ik op mijn TV nog 1 poortje vrij had en de component poorten allemaal vol waren. Beeld ziet er dan superstrak uit. Component ziet er overigens op het oog ook prima uit.

Ik maak nu gebruik van de HDMI + optische kabel naar mijn versterker voor het geluid. Als ik dit had moeten doen met de Pro had ik zelf een HDMI kabel + de optische break-out voor de xbox moeten kopen en dat is in totaal meer dan prijsverschil tussen pro en elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:19:
[...]

Er komen regelmatig nieuwe kleren online :) Avatar kleding is altijd gratis, en blijft dat ook :)
het eerste half jaar geloof ik, daarna willen ze er wel geld voor gaan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

bonjour! ook maar aangemeld.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/mindcre8r.png

speel voornamelijk online CoD dus vandaar de lage gamer score.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

monnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:15:
Ik heb even gekeken, hier een opsomming van de kleren;
  • gestreepte polo, blauw/zwart
  • fout vest, zwart met wit onder-shirt en paar lichtblauwe/lichtgroene accenten
  • groene turtleneck met daarover een beige vierkantjes-colbert
  • grijze turtleneck met een fout blauw/geel gestreept overhemd
  • een ENORM foute beige broek met rode figuurtjes erop
  • bruine tuxedo
Al met al vind ik het niks. Maar dat is met wel meer van die kleding.

En ik heb ook, net zoals heel wat andere mensen blijkbaar, wat problemen met NXE. Het laden zelf gaat goed maar als ik in een spel op de guide button druk, dat wil hij niet. Je moet meestal 5 seconde wachten voordat je weer iets kan doen. Dit is nogal irritant als je met vrienden speelt en ze per ongeluk op de guide button drukken.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ik begin me eigenlijk zorgen te maken over mijn 360. Ik heb hem gekocht in 2006 en hij heeft nog geen RRoD gehad. Maar Microsoft zou 3 jaar garantie leveren toch? Dus als hij dit jaar een RRoD krijgt kan ik hem niet meer kostenloos laten repareren? Je zou hem bijna zelf slopen voor de garantie vervalt zodat hij er weer even tegenaan kan. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Heb je toevallig de StartPost ook gelezen? Staat best handige informatie in ;)
Negakinu schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:19:
Ik begin me eigenlijk zorgen te maken over mijn 360. Ik heb hem gekocht in 2006 en hij heeft nog geen RRoD gehad. Maar Microsoft zou 3 jaar garantie leveren toch? Dus als hij dit jaar een RRoD krijgt kan ik hem niet meer kostenloos laten repareren? Je zou hem bijna zelf slopen voor de garantie vervalt zodat hij er weer even tegenaan kan. :)
Dat is gewoon erg. Doe je dat ook met al je andere spullen als de garantie bijna verlopen is 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchie! op 16-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik had hetzelfde destijds. Geen RRoD, wel disc errors..had hem dus opgestuurd met die klacht, en ze hadden daarbij alleen het moederbord vervangen, niet de drive :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:30
Vraagje: Iemand enig idee waarom de Pro system en Pro system Bundle (met Kung fu panda + lego) allebei 239,- eu zijn?

Zie: http://www.bol.com/nl/cat...on=games&_requestid=60955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Roncom schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:30:
Vraagje: Iemand enig idee waarom de Pro system en Pro system Bundle (met Kung fu panda + lego) allebei 239,- eu zijn?

Zie: http://www.bol.com/nl/cat...on=games&_requestid=60955
Dat vroeg ik me toen ook af, maar die zijn eigenlijk "gratis" als extra'tje. Vind beide spellen zelf waardeloos en heb ze er 2 keer ingehad...

Heb trouwens mijn Xbox Live via Samenkopen.net al binnen, 29 euro voor 13 maanden :). Straks als ik thuis ben gelijk even proberen.

Edit: Code geactiveerd hij doet et :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven toch wel vette controllers die van Streetfighter :9~

Street Fighter IV FightPad (Ken)
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/170/8b/pa.149722.1.jpg

Street Fighter IV FightPad (Ryu)
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/170/8b/pa.149720.1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik voorzie een Kassa uitzending met boze mensen omdat hun 360 niet binnen 3 jaar stuk ging. "Help, mijn 360 doet het nog!". En dat ze dan een testopstelling maken van 360's in niet geventileerde ruimtes die dan na week het nog doen (en daarmee MS confronteren).

Even serieus: ik ken het gevoel hoor, gelukkig ging die van mij wel kapot ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SeamusXanthus schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:18:
[...]

Ik voorzie een Kassa uitzending met boze mensen omdat hun 360 niet binnen 3 jaar stuk ging. "Help, mijn 360 doet het nog!". En dat ze dan een testopstelling maken van 360's in niet geventileerde ruimtes die dan na week het nog doen (en daarmee MS confronteren).
_O-

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Nu online
Wat is mirrors edge een verslavend spel, imho echt onderschat. De game steekt gewoon goed in elkaar met uitzondering van het verhaal dat echt poep is. Maar de controls zijn geweldig en de actie voelt heerlijk snel aan. Ik heb het spel nu al 2 keer uitgespeeld en ben nu bezig met trials, dat doe ik dus normaal nooit :)

Ik denk overigens wel dat het de laatste keer is dat ik iets bij play bestel, 2 games nooit gekregen, na 21 dagen geklaagd en de 8ste zijn de games opnieuw verzonden, maar opnieuw nog steeds niets binnen.

[ Voor 24% gewijzigd door DarkShadow op 16-01-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 18:48
DarkShadow schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:06:
Wat is mirrors edge een verslavend spel, imho echt onderschat. De game steekt gewoon goed in elkaar met uitzondering van het verhaal dat echt poep is. Maar de controls zijn geweldig en de actie voelt heerlijk snel aan. Ik heb het spel nu al 2 keer uitgespeeld en ben nu bezig met trials, dat doe ik dus normaal nooit :)

Ik denk overigens wel dat het de laatste keer is dat ik iets bij play bestel, 2 games nooit gekregen, na 21 dagen geklaagd en de 8ste zijn de games opnieuw verzonden, maar opnieuw nog steeds niets binnen.
play is gewoon traaaaaag, maar heb alles van play nog binnengekregen...
denk eerder dat je je postbode misschien eens moet aanspreke :P
wel slome service trouwens heb halo 3 al een maand in bestelling stana ofzo en nog alitjd niet verzonden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
maartend schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:05:
[...]

Van deze controller is juist het hele grote vermoeden dat het een echte is. Ik zit er ook over te denken om hem te halen, maar twijfel nog net. Ach, de dollar zakt toch, dus wachten kan.
Ik heb hem binnen, er zit dus WEL een serienr in! :+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...