bedankt voor de uitleg. ik heb de composite kabel erbij gekregen dus daar zit geen optical in want die zie je ook niet aan de buitenkant.yzf1kr schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:20:
[...]
Er zit geen optical aansluiting "verstopt" hij zit er gewoon op, of hij zit er niet op. Het enige wat je doet is het grijze plastic er af slopen om ruimte te maken zodat de HDMI kabel er bij past, niet om de optical out vrij te leggen.
Deze optical aansluiting zit trouwens alleen op de Component, Advaced-scart en VGA kabel. De composite cobel die bij de arcade zit heeft geen optical aansluiting.
Op dit plaatje zie je de optical out zitten:
[afbeelding]
heb nu een hdmi kabel naar de plasma lopen. moet nu even kijken of ik een receiver met hdmi support ga nemen (waarschijnlijk duurder) of gewoon voor een goedkopere receiver ga en ergens goedkoop een optische verloopstekker voor de xbox koop
Dan zou ik gewoon de originele MS bestellen. Als je en Quickcharge station koopt zit er al 1 bij (in NL winkels voor 30e op internet iets goedkoper) en dan nog 1 losse, die ook her en der voor 10e te krijgen zijn.Grolsch schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:31:
ik wil ook 2 accu packs voor m'n controllers aanschaffen. Iemand een " tip " waar ik ze goedkoop kan krijgen
Ik heb gewoon witte controllers, en ik wil geen " self-exploding-made-in-honkietjonkie-kwaliteit " accu's.
Voor de battery pack zal ik eens googlen op interesante aanbieders.
Ik heb de CH3SNAS van Conceptronic en die is in principe gelijkwaardig. Heb het streamen niet aan de praat gekregen, heb wel eerst gratis alternatieven geprobeerd en ga het vanavond of morgen nog 1 keer met Twonky proberen (betaald). Tot nu toe weinig resultaat. Zag wel mappen op mn xbox maar kon weinig afsprelen en ook bij muziek stonden alle dvd vob files etc.maartend schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:07:
Heeft iemand ervaring met het streamen van een Synology naar de xbox360? Zo ja, hoe heeft hij/zij eea aan de praat gekregen?
Verder ben ik er nu al achter dat de xbox als mediacenter eigenlijk alleen werkt als er een pc ergens tussenhangt die zorgt voor het transcoden van de zaak. Te weinig ondersteunde codecs en formaten. Voor nu kan mijn Popcornhour dus nog niet de deur uit.
Nee zover bekend niet mogelijkGrolsch schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:28:
Het zal misschien wel een domme vraag zijn, maar is het uberhaupt mogelijk om met verschillende platforms (XBOX360<>PS3) online met elkaar te gamen
Wel via xbox 360 naar PC met het spel Shadowrun. Dit is naar mijn weten echter het enige spel dat dat kan.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat is pc tegen 360, niet 360 tegen ps3uchiha tijntje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:23:
[...]
Wel via xbox 360 naar PC met het spel Shadowrun. Dit is naar mijn weten echter het enige spel dat dat kan.
Anoniem: 284904
Dat zegt hij toch ook?milenko79 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:49:
[...]
Dat is pc tegen 360, niet 360 tegen ps3
Volgens mij is Shadowrun inderdaad de enige game die crossplatform multiplayer ondersteund. Via Live uiteraard
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Final Fantasy XI is ook multiplatform, maar dat is dan weer iets wat je niet even voor een uurtje gaat spelenuchiha tijntje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:23:
[...]
Dat zeg ik....
Ja klopt, dat is voor het aarden. Maar hij zal het zonder problemen doenourplayground schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:23:
haha ja dat geloof ik ook wel, maar dat 3e pinnetje zit er niet voor niks hier in europa (buiten GB dan) is dat voor het aarden ofzo??
Sig
Mijn dank is groottreative schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:46:
[...]
Ja klopt, dat is voor het aarden. Maar hij zal het zonder problemen doen(het kan zijn dat je een sleufje in het stekkertje van je voedingkabel maken)
Ik heb dat 3de pinnnetje (in het midden) ook niet hoorourplayground schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:23:
haha ja dat geloof ik ook wel, maar dat 3e pinnetje zit er niet voor niks hier in europa (buiten GB dan) is dat voor het aarden ofzo??

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Engeland gebruikt toch van de drie punts stekkers?ourplayground schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:23:
X X X
Uitstekende ijzertjes? want je kan bij veel chinese winkels omzetters halen, die gebruiken we thuis ook omdat we een aantal chinese apparaten hebben. Ikzelf heb net een sony camcorder binnen gekregen en deze heeft een voeding met een engelse stekker, deze past ook in die chinese adapters. Dan blijft je aarde functioneren.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Mijn broerje heeft net een xbox 360 gekocht met een HDD van 12GB.. Ik kan hier niets overvinden... Is dit een arcade versie waar een HDD in is gezet? Hij vind het zelf niet zo erg maar ik kijk er nogal van op aangezien dit geen standaard versie is..
Kan iemand mij iets meer vertellen?
Dat is een normale 20GB versie, 8 GB is door het OS gereserveerd voor het cachen van bestanden.MeijsteR schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:
Hey even een vraagje.
Mijn broerje heeft net een xbox 360 gekocht met een HDD van 12GB.. Ik kan hier niets overvinden... Is dit een arcade versie waar een HDD in is gezet? Hij vind het zelf niet zo erg maar ik kijk er nogal van op aangezien dit geen standaard versie is..
Ik heb inmiddels al 40 spellen in mijn xbox gehad, en af en toe haperen spellen wel eens. Nu je het over cachen hebt, ik weet dat ik hem kan legen. Maar wat wordt er dan precies weggegooid en is het aan of af te raden ?-bolio- schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:57:
[...]
Dat is een normale 20GB versie, 8 GB is door het OS gereserveerd voor het cachen van bestanden.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ligt aan de stekkerdoos en wat voor soort switch het is, als het alleen voor aan / uit is dan nee, als het met een zekering is dan kom je al een heel end...ourplayground schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:
ja dat is ook een optie, maar het is al opgelost met een voeding met een normale europese stekker, want (of ben ik nou in elektronicaland aan het schelden) met een stekkerdoos met zon rode switch er op zit je toch al safe? ook zonder aarde?
Maar volgens mij heeft de stekkerdoos de aarde van het apparaat nodig om uit te slaan, maar dit weet ik niet zeker.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Volgens mij is het zo dat je van een 20 GB HDD effectief nog 12 GB overhoudt voor savegeames, downloads e.d. Het overige gedeelte van de 20 GB is gereserveerd voor de xbox zelf.MeijsteR schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:
Hey even een vraagje.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Anoniem: 37384
Ja dat heeft iedereen. Je houdt 13 GB over van je 20 GB en dit hoort dus. Stond ook wel even raar te kijken toen ik m'n Xbox voor het eerst gebruikte, maar dit is nou eenmaal zo.MeijsteR schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:
Hey even een vraagje.
Je moet daarna weer alle patches downloaden volgens mij. Ik had overigens met Saint's Row 1 dat mijn saves naar de klote waren na het cache legen. Met andere games nergens last van gehad, maar ik kan me herinneren dat ie dan dus wel weer de updates moet downloaden.NeoMe schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:00:
[...]
Ik heb inmiddels al 40 spellen in mijn xbox gehad, en af en toe haperen spellen wel eens. Nu je het over cachen hebt, ik weet dat ik hem kan legen. Maar wat wordt er dan precies weggegooid en is het aan of af te raden ?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 22-01-2009 16:20 ]
het is een 20gb hardeschijf maar je bent altijd wat ruimte kwijt aan allemaal MS dingen die erop staan, en die je helaas niet eraf kan gooien, ook zeg MS er standaard wat demos op.MeijsteR schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:
Hey even een vraagje.
heb zelf een 120gb waar ik dus 13 GB kwijt ben aan MS onzin
3e pinnetje zit enkel op de eerste versie van de voeding.KiPKaKDutcH schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:58:
[...]
Ik heb dat 3de pinnnetje (in het midden) ook niet hoorHier in NL gekocht...
Sig
Zelf geen last gehad van corrupte saves ofzo, en de game-updates worden inderdaad allemaal weggegooid, dus bij zo ongeveer ieder spel wat je opstart na het legen van de cache krijg je de vraag om te updaten (In mijn geval zelfs bij ieder spel wat ik heb, werd er een beetje gek van dus ik denk niet dat ik het nog eens doe)Anoniem: 37384 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:18:
Je moet daarna weer alle patches downloaden volgens mij. Ik had overigens met Saint's Row 1 dat mijn saves naar de klote waren na het cache legen. Met andere games nergens last van gehad, maar ik kan me herinneren dat ie dan dus wel weer de updates moet downloaden.
Heb ik ook ja, alle demos en video's enzo erafgegooid, nog steeds mar 13GBdangerpaki schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:19:
[...]
het is een 20gb hardeschijf maar je bent altijd wat ruimte kwijt aan allemaal MS dingen die erop staan, en die je helaas niet eraf kan gooien, ook zeg MS er standaard wat demos op.
heb zelf een 120gb waar ik dus 13 GB kwijt ben aan MS onzin
[ Voor 23% gewijzigd door ijskonijn op 22-01-2009 16:56 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Gaat dat werken?
Meer zal je niet krijgen, rest is opzij gezet als systeemschijfijskonijn schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:55:
Heb ik ook ja, alle demos en video's enzo erafgegooid, nog steeds mar 13GB
Ik wil namelijk mijn Xbox 360 gaan verkopen, inclusief alle spellen en randapparatuur. Vandaar dat ik wil vragen of iemand mij een indicatie zou kunnen geven voor een vraagprijs.
Wat wil ik precies te koop aanbieden?
• Xbox 360 (Premium Editie, december 2005, inclusief standaard kabels e.d.);
• Twee Xbox 360 controllers (wit);
• Xbox 360 remote control (Premium variant);
• Xbox 360 HDTV kabel;
• De onderstaande spellen:
Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
Saints Row
Saints Row 2
Crackdown
Dead Rising
Call of Duty 3
Gears of War
Dead or Alive 4
Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter
Condemned
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Soul Calibur 4
Marvel: Ultimate Alliance
Mass Effect
Assassin’s Creed
Lost Planet
BioShock
The Darkness
Forza Motorsport 2
Grand Theft Auto 4
Superman Returns
Test Drive Unlimited
Halo 3
Star Wars: Force Unleashed
Burnout Paradise
Fallout 3
Spider-Man: Web of Shadows
Nogmaals: dit is geen uitnodiging tot onderhandelen via GoT, maar slechts een vraag om prijsindicatie.
Nou, je moet eerst even nadenken of je alles in een keer wilt verkopen of veel dingen apart. Ik denk dat je vaak apart meer geld kunt krijgen. Want mensen hebben echt geen zin om voor een totaalpakket een groot bedrag neer te leggen ( teveel in een keer, en teveel spellen die ze misschien niet willen ).Yonix schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:29:
Wat wil ik precies te koop aanbieden?
• Xbox 360 (Premium Editie, december 2005, inclusief standaard kabels e.d.);
• Twee Xbox 360 controllers (wit);
• Xbox 360 remote control (Premium variant);
• Xbox 360 HDTV kabel;
• De onderstaande spellen:
Maargoed, als ik jou was zou ik dan ook zelf even een lijstje maken met de nieuwwaardes. Alle spellen even opzoeken via budgetgaming.nl en kijken wat ze ongeveer kosten. Zal meestal rond de 20 a 30 euro zijn. Verder, controllers zijn zeer in trek en die ben je denk ik ook als eerste kwijt. De console zelf zou ik voor 100 a 125 in de verkoop zetten aangezien het een oude is die meer energie gebruikt en meer herrie maakt en meer kans heeft op RROD. Die kabel kun je ook los verkopen. Afstandbediening is nieuw 30,- dus voor 15,- a 20,- euro raak je die ook wel kwijt.
Kortom, zoek alles even op en inventariseer wat je hebt. Ga dan iets onder de nieuwprijs zitten zodat het voor andere aantrekkelijk is om te kopen, zet alles op marktplaats of speuders en je bent er zo vanaf. Verwacht niet dat je hele gamecollectie in twee weken de deur uit is. Dit zal wat langer gaan duren, maar zet sowieso elk spel apart te koop en ergens een advertentie met de gehele lijst en update deze dan ook als je iets verkocht hebt. Zet er wel prijzen bij, maar ook dat ze kunnen mailen met een prijs voor een bepaald spel of meerdere spellen. Er verkoop niks onder de echte waarde, dus aan die superkoopjes jagers die maar bieden voor de hobby en op puur geluk.
[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 22-01-2009 19:01 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Bedankt voor de tips! Ik ga meteen even wat research doen!NeoMe schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:40:
[...]
Nou, je moet eerst even nadenken of je alles in een keer wilt verkopen of veel dingen apart. Ik denk dat je vaak apart meer geld kunt krijgen. Want mensen hebben echt geen zin om voor een totaalpakket een groot bedrag neer te leggen ( teveel in een keer, en teveel spellen die ze misschien niet willen ).
Maargoed, als ik jou was zou ik dan ook zelf even een lijstje maken met de nieuwwaardes. Alle spellen even opzoeken via budgetgaming.nl en kijken wat ze ongeveer kosten. Zal meestal rond de 20 a 30 euro zijn. Verder, controllers zijn zeer in trek en die ben je denk ik ook als eerste kwijt. De console zelf zou ik voor 100 a 125 in de verkoop zetten aangezien het een oude is die meer energie gebruikt en meer herrie maakt en meer kans heeft op RROD. Die kabel kun je ook los verkopen.
Kortom, zoek alles even op en inventariseer wat je hebt. Ga dan iets onder de nieuwprijs zitten zodat het voor andere aantrekkelijk is om te kopen, zet alles op marktplaats of speuders en je bent er zo vanaf.
Zeker weten dat die er wel is:PSP123 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:36:
Ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar Duracell batterijen plus een oplader hiervoor. Voor o.a. mijn draadloze controller en World Tour gitaar.
Ik weet dat je voor 17 euro iets voor je controller kan halen en dat je hem dan in de USB poort moet inpluggen en vervolgens de batterijen oplaadt. Dit is er helaas niet voor de gitaar.
http://www.amazon.com/Rec...-3-xbox-360/dp/B000YNDJB0

Ik heb een Xbox 360 met HDMI aansluiting die op 90nm is gebakken geloof ik (175W PSU) en de specificaties van mijn PC zijn: AMD Phennom 9950 @ stock (2,6Ghz), 4GB Corsair 1066mhz DDR2, ATI Radeon HD4870X2 op een MSI KA790GX moederbord. Het probleem doet zich zowel op Vista SP1 Ultimate x64 voor als op Windows 7 beta 7000 x64. Met XP heb ik niet getest omdat het momenteel niet op mijn systeem staat, en je daarvoor Media Center 2005 nodig hebt geloof ik, en die heb ik niet.
Het vage is dat mijn xbox wel kan connecten met mijn thuis PC die ook op Vista Ultimate SP1 x64 draait op een AMD Sempron 3400+ (Manila, 1,8Ghz) met 2x1GB 667mhz DDR2 en 1x1GB 533mhz DDR2 geheugen met een nVidia 6150SE IGP.
Behoorlijk verschil dus met de thuis pc en de game pc, maar heb geen idee waarom die daar in hemelsnaam op vast loopt.
Kanttekening die erbij gemaakt kan worden is dat de thuis pc via LAN is aangesloten, de xbox is ook via LAN aangesloten, maar mijn PC is draadloos d.m.v. een Sweex wireless PCI kaartje. Die alledrie op éénzelfde router.
Hopelijk kan iemand mij ermee helpen, had namelijk graag wel eens wat door willen spitten op mijn xbox omdat ik anders iedere keer kansloos de 5.1 jack-ins van mijn Logitech X530 kan verwisselen.
En trouwens, is er een mogelijkheid om 5.1 jack surround te laten lopen? Ik gebruik momenteel de compatible connector die Logitech voor de Xbox en PS2/3 heeft meegeleverd die alle drie de jack-ins naar stereo vertaalt op elk kanaal.
Volgens mij leert die 5.1 jack surround erg moeilijk lopenDijkertje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:42:
En trouwens, is er een mogelijkheid om 5.1 jack surround te laten lopen?
Serieus: Nee. De 360 ondersteunt wel 5.1 geluid, maar de audioset moet het nog decoden. Je zal dus een pc speakerset moeten hebben met een digitale aansluiting.
BTW: Ik heb eindelijk the orange box gekocht. Dat vind ik toch stiekum wel cooler dan COD en GOW... Al zijn die laatste veel indrukwekkender. Dit spel is veel meeslepender
[ Voor 20% gewijzigd door JvS op 22-01-2009 22:20 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 155599
Je kunt dan toch niet de mp3's op je harde schijf krijgen?Anoniem: 284904 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:52:
[...]
Nee, kan ook via de USB-poort (iPod/USB-stick of wat dan ook)
Begon eerst met vastlopers, vervolgens een E74 code en daarna was het over en uit.. eerst 1/4 ring rood, nog een keer opstarten was 3/4 ring rood..
Wat ik mij wel afvraag, op de website staat het telefoonnummer 31202036606 voor als je mobiel de klantenservice wilt bellen maar deze is niet in gebruik, heeft iemand anders een telefoonnummer wat wel werkt?
Update:
Ik probeer eerst nog even 0202036606 te bellen want die 31 is natuurlijk de nederlandse toegangs code.
Update 2:
Inderdaad, 31 vervangen door 0 en het werkt. Moet nu eerst kijken of de voeding geen probleem heeft (a.h.v. het kleur lampje op de voeding) en inderdaad hij valt nog onder de garantie.
[ Voor 20% gewijzigd door ronaldmathies op 23-01-2009 09:31 ]
Tja.. ik zat ook te twijvelen omdat al mijn andere apparatuur zwart is wil ik eigenlijk ook liever een zwarte xbox.. maar vindt het zonde als hij nog gratis gefixed kan worden, anders kost het weer 299 euro.... en toendertijd heb ik al ruim 500 euro voor betaald (xbox + extra garantie + extra controller etc.) en heel veel spullen van de elite heb ik niet nodig (alleen de xbox zelf maar alle spullen eromheen heb ik niks aan, ik heb bijvoorbeeld al drie controllers)Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:53:
Het scheelt dat ze alles wel erg snel afhandelen. En dan krijg je voor de moeite nbog een maand gratis Xbox Live. Ik vertrouwde mijn Xbox alleen niet meer en heb toen de Elite gekocht. Geen spijt van gehad
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 23-01-2009 12:01 ]
Dat heb je dan heel mooi opgelostAnoniem: 284904 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:01:
Dat snap ik wel. Bij mij ging de Xbox vlak voor kerst kapot en ik kon nog profiteren van de cash-back actie. Ik heb de Elite dus voor 250 euro. Mijn gerepareerde Xbox heb ik voor 135 euro verkocht. Daarnaast de audio adapter van de Elite voor 30 euro verkocht. Dus voor 90 euro had ik een nieuwe Xbox met een grotere harde schijf (120 GB), nieuwe chip (Falcon), HDMI-kabel en 3 games (Kung Fu Panda, Lego Indie en Gears of war)
Enige probleem is nu nog de audio adapter die wel bij de Elite wordt geleverd, maar niet bij de Pro. Maar goed, er staat al een gevraagd ad op V&A
Volgens mij als je je system Cache geheugen wilt legen moet je bij de system tab de volgende combinatie intikken:Anoniem: 37384 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:18:
[...]
Ja dat heeft iedereen. Je houdt 13 GB over van je 20 GB en dit hoort dus. Stond ook wel even raar te kijken toen ik m'n Xbox voor het eerst gebruikte, maar dit is nou eenmaal zo.
[...]
Je moet daarna weer alle patches downloaden volgens mij. Ik had overigens met Saint's Row 1 dat mijn saves naar de klote waren na het cache legen. Met andere games nergens last van gehad, maar ik kan me herinneren dat ie dan dus wel weer de updates moet downloaden.
x,x lb , rb , x,x
dan verwijderd hij het cache geheugen maar dan behoud je de patches/savegames.
Anoniem: 37384
Ja dat is inderdaad hoe je je cache leegtRiCkii1989 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Volgens mij als je je system Cache geheugen wilt legen moet je bij de system tab de volgende combinatie intikken:
x,x lb , rb , x,x
dan verwijderd hij het cache geheugen maar dan behoud je de patches/savegames.
Maar dan zijn je patches dus wel weg. Al je savegames blijven wel bestaan ja, maar ik had bij Saints Row 1 dat mijn savegames corrupt waren geraakt. Bij al mijn andere spellen deden mijn saves het nog wel.
Die adapter is bij Gamehubs te krijgen voor €35,-Exorcist schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:42:
Enige probleem is nu nog de audio adapter die wel bij de Elite wordt geleverd, maar niet bij de Pro. Maar goed, er staat al een gevraagd ad op V&A
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Thanks, dat is dus het HDMI pack met die adapter erbij. Zal eerst kijken of ik hem los van iemand kan kopen voor een Euro of 20/25, en anders daar maar bestellen. Je moet ietsyzf1kr schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:03:
[...]
Die adapter is bij Gamehubs te krijgen voor €35,-
Ook lekker, klote prog werkt dus niet onder Vista 64bit maar je kan het ook niet meer uninstallen... lekker dan.
[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 23-01-2009 14:35 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb ik idd ook geprobeerd, maar de adapters die hier deze week zijn aangeboden gingen voor €30 euro. Dan betaal ik net zo lief €5 meer en krijg een HDMI kabel er bij.Exorcist schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:30:
[...]
Thanks, dat is dus het HDMI pack met die adapter erbij. Zal eerst kijken of ik hem los van iemand kan kopen voor een Euro of 20/25, en anders daar maar bestellen. Je moet iets
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Helemaal waar.yzf1kr schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:29:
[...]
Heb ik idd ook geprobeerd, maar de adapters die hier deze week zijn aangeboden gingen voor €30 euro. Dan betaal ik net zo lief €5 meer en krijg een HDMI kabel er bij.
Ik heb pas geleden een audio adapter ontvangen van iemand wat bij elkaar 20 euro was incl verzendkosten.yzf1kr schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:29:
[...]
Heb ik idd ook geprobeerd, maar de adapters die hier deze week zijn aangeboden gingen voor €30 euro. Dan betaal ik net zo lief €5 meer en krijg een HDMI kabel er bij.
Ik had het geregeld via een Xbox forum (xboxworld), misschien kan je het daar proberen.
On: Vandaag komt als het goed is mijn 120GB HD binnen die ik er ff in ga zetten
motabeatz.com
Vind de prijs wel meevallen al ben ik wel benieuwd hoeveel extra content er inzit. Er zijn ook heel veel nieuwe screens vrijgegeven, zie hiervoor: Gamekings
Ik vraag me ook al af hoeveel extra tijd het verhaal inneemt. Qua extra content boeit het me weinig, daar heb ik na het uitspelen eigenlijk maar weinig naar gekeken.monnick schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:40:
Ik weet niet of het al langskomen is maar de prijs van de DLC van GTA IV The Lost and Damned is 1600 MS Points, dat is ongeveer 15 euro als je de punten ergens goedkoop koopt
Vind de prijs wel meevallen al ben ik wel benieuwd hoeveel extra content er inzit. Er zijn ook heel veel nieuwe screens vrijgegeven, zie hiervoor: Gamekings
Zou ik ook doenyzf1kr schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:29:
[...]
Mooi zo, nu maar hopen op mss een Jasper en HDMI aansuiting.!ronaldmathies schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:20:
Nou het is eindelijk zover.. mijn xbox heeft inmiddels ook de RROD, hij heeft het toch 2 jaar en 6 maanden uitgehouden. Nu lees ik op de microsoft site dat voor RROD een garantie termijn is van 3 jaar dus dat moet geen probleem zijn.
Begon eerst met vastlopers, vervolgens een E74 code en daarna was het over en uit.. eerst 1/4 ring rood, nog een keer opstarten was 3/4 ring rood..
Wat ik mij wel afvraag, op de website staat het telefoonnummer 31202036606 voor als je mobiel de klantenservice wilt bellen maar deze is niet in gebruik, heeft iemand anders een telefoonnummer wat wel werkt?
Update:
Ik probeer eerst nog even 0202036606 te bellen want die 31 is natuurlijk de nederlandse toegangs code.
Update 2:
Inderdaad, 31 vervangen door 0 en het werkt. Moet nu eerst kijken of de voeding geen probleem heeft (a.h.v. het kleur lampje op de voeding) en inderdaad hij valt nog onder de garantie.
Ongeveer 1/3e van de hoofd verhaallijnMartinspire schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:45:
[...]
Ik vraag me ook al af hoeveel extra tijd het verhaal inneemt. Qua extra content boeit het me weinig, daar heb ik na het uitspelen eigenlijk maar weinig naar gekeken.
Op GTA.net staat meer
[ Voor 4% gewijzigd door daniëlpunt op 23-01-2009 15:07 . Reden: URL enzo ]
zijn er ook kabels die het mogelijk maken om het digitale geluid van de xbox 360 via coaxiale kabel aan te sluiten. dus niet optisch maar coaxiaal. zit een beetje in de knel met de verbindingen op mn versterker
Elect a clown, expect a circus.
Daar kun je een converter voor aanschaffen (Conrad verkoopt ze volgens mij), die van toslink naar coaxial gaan en andersomdangerpaki schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:14:
hello tweakers, een vraagje
zijn er ook kabels die het mogelijk maken om het digitale geluid van de xbox 360 via coaxiale kabel aan te sluiten. dus niet optisch maar coaxiaal. zit een beetje in de knel met de verbindingen op mn versterker
Kabel zit er niet bij, die moet je echt apart bestellen bij MS. En je moet inderdaad eerst registreren.Slasher schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:17:
Bij een nieuw aan te schaffen Elite, zit daar een data transfer kabel bij? Bij de xbox support sturen ze geen kabel op alvorens allerlei serienummers te noteren en ik heb dus nog geen andere console (of anders andere harde schijf )

https://card.exophase.com/1/1116015.png
Exorcist, ik zag dat jij de bundel bij Bol.com hebt gekocht voor 299,= incl 2 controllers en 4 spellen. Weet je wel zeker dat het een HDMI Pro systeem is, want ik zie in de beschrijving nergens dat het een HDMI systeem is. Als ik kijk bij de Pro van 239,= zie ik dat wel nadrukkelijk staan.Exorcist schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:24:
[...]
Daar kun je een converter voor aanschaffen (Conrad verkoopt ze volgens mij), die van toslink naar coaxial gaan en andersom
sekeroglan schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:31:
[...]
Kabel zit er niet bij, die moet je echt apart bestellen bij MS. En je moet inderdaad eerst registreren.

Hmmz dat is jammer.
offtopic: wanneer ga je nou eens CoD: WaW spelen?
hmm, hij valt niet echt goed in de groep. Vandaar dat we nog steeds Cod 4 spelen. Maar misschien kunnen we het proberen.Slasher schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:38:
[...]
![]()
Hmmz dat is jammer.
offtopic: wanneer ga je nou eens CoD: WaW spelen?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
CITIBANK IRELAND FIN SER
DUBLIN 1 ,IRELAND
MICROSOFT REBATE CENTRE
XBOX360 NL 50,00
[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 23-01-2009 15:41 ]
Moet je doen, Gunner en ik spelen het toch regelmatig zoals je wellicht gezien hebtsekeroglan schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:40:
[...]
hmm, hij valt niet echt goed in de groep. Vandaar dat we nog steeds Cod 4 spelen. Maar misschien kunnen we het proberen.
Ik heb inderdaad wel eens gelezen dat mensen een nieuwe terug kregen.. zou het niet erg vinden want ik heb een 52" LCD tv.PSP123 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:00:
[...]
Mooi zo, nu maar hopen op mss een Jasper en HDMI aansuiting.!
Componentronaldmathies schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:44:
[...]
Ik heb inderdaad wel eens gelezen dat mensen een nieuwe terug kregen.. zou het niet erg vinden want ik heb een 52" LCD tv.nu is hij aangesloten met allemaal van die tulp stekkertjes..
PC weergave
Xbox 360 weergave
Beetje zonde als zo'n rand van je beeld wegvalt... Ik weet trouwens niet of dit eerder is besproken, maar een snelle topic search leverde in ieder geval niets op.
HQ is echt wel tof hoor met WaW !sekeroglan schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:40:
[...]
hmm, hij valt niet echt goed in de groep. Vandaar dat we nog steeds Cod 4 spelen. Maar misschien kunnen we het proberen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je kan tijdens het afspelen het beeld aanpassen... ik gebruik de display knop op mijn remote. Hoe je hier met de controller komt weet ik echter nietPropane schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:58:
Zijn er meer mensen bij wie WMV(HD) filmpjes gecropped worden bij het afspelen? Er zit een zichtbaar verschil tussen het afspelen op m'n PC en afspelen op m'n Xbox. Dit was me eerder nog nooit echt opgevallen omdat ik niet zo vaak stream naar m'n Xbox, maar het verschil is min of meer als volgt:
PC weergave
Xbox 360 weergave
Beetje zonde als zo'n rand van je beeld wegvalt... Ik weet trouwens niet of dit eerder is besproken, maar een snelle topic search leverde in ieder geval niets op.
Dat is gewoon de overscan van je tv. Heb je je xbox aangesloten via component?Propane schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:58:
Zijn er meer mensen bij wie WMV(HD) filmpjes gecropped worden bij het afspelen? Er zit een zichtbaar verschil tussen het afspelen op m'n PC en afspelen op m'n Xbox. Dit was me eerder nog nooit echt opgevallen omdat ik niet zo vaak stream naar m'n Xbox, maar het verschil is min of meer als volgt:
PC weergave
Xbox 360 weergave
Op de meeste tv's kan je namelijk via vga of hdmi overscan uitschakelen (let op, ik zeg meeste, kijk zelf of dit voor jouw tv ook het geval is).
hey thanks, dat wist ik niet, en dat kan zonder kwaliteitsverlies en dergelijke?Exorcist schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:24:
[...]
Daar kun je een converter voor aanschaffen (Conrad verkoopt ze volgens mij), die van toslink naar coaxial gaan en andersom
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 285907
de audio daar had ik dit voor gevonden(er zitten speakers in me beeldscherm) : http://www.allekabels.nl/.../1054/Verloopstekker.html maar kan dat zo samen? kan je ook met een xbox het geluid regelen? want de speakers die op mijn beeldscherm zit heeft maar 1 volume stand en dat is aan. of zou ik gewoon beter een speaker setje kopen zo ja welke?
Inderdaad via component, had al even gezocht naar opties ivm overscan, maar kon niets vinden. Ik moet toch nog een HDMI kabeltje ervoor halen, dus dan zie ik binnenkort wel of dat het oplostmilenko79 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:57:
[...]
Dat is gewoon de overscan van je tv. Heb je je xbox aangesloten via component?
Op de meeste tv's kan je namelijk via vga of hdmi overscan uitschakelen (let op, ik zeg meeste, kijk zelf of dit voor jouw tv ook het geval is).
Zit er verschil in de kwalteit van het geluid als ik 2.1 boxen via de monitor out aansluit of via de audio adapter die je inplugt in de Xbox 360?
Audio adapter:

uhm.. Er worden al tijden geen non-hdmi systemen meer gemaakt hoor..!Roncom schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:38:
[...]
Exorcist, ik zag dat jij de bundel bij Bol.com hebt gekocht voor 299,= incl 2 controllers en 4 spellen. Weet je wel zeker dat het een HDMI Pro systeem is, want ik zie in de beschrijving nergens dat het een HDMI systeem is. Als ik kijk bij de Pro van 239,= zie ik dat wel nadrukkelijk staan.
Kabel moet werken, zelf heb ik mijn Xbox 360 ook op een monitor aangesloten, wel via HDMI en op de monitor zitten ook speakers, ik kan mijn speakers wel regelen van 0 t/m 100.Anoniem: 285907 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:41:
ik zit er ook over te denken om een xbox 360 te kopen alleen ik heb (nog) geen tv maar wel een TFT scherm. nu had ik een oplosing gevonden met deze kabel: http://www.bol.com/nl/p/g...04004000027729/index.html
de audio daar had ik dit voor gevonden(er zitten speakers in me beeldscherm) : http://www.allekabels.nl/.../1054/Verloopstekker.html maar kan dat zo samen? kan je ook met een xbox het geluid regelen? want de speakers die op mijn beeldscherm zit heeft maar 1 volume stand en dat is aan. of zou ik gewoon beter een speaker setje kopen zo ja welke?
In het menu van de Xbox kan je het niet instellen hoe hard je geluid nu moet, wel in de meeste games gewoon bij: options --> sound.
Ik heb gekeken bij 6 spellen die ik heb en daar kan je het geluid wel allemaal instellen.
Dus gewoon 1 keer instellen per spel en saven en moet volgens mij dan toch lukken.
Losse speakers zijn altijd mooier dan die in een monitor zitten. (De bass, hoge tonen etc.)
Welke losse speakers het besten zijn zou ik ook wel eens willen weten.
Heb hem nu twee maanden en ben er zeer over te spreken!
EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen
Anoniem: 252362
Ze worden nog wel gemaakt. Voor mensen die RROD hebben gekregen en geen HDMI hadden op hun console. Dat zijn falcons zonder HDMI.xxxneoxxx schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:28:
[...]
uhm.. Er worden al tijden geen non-hdmi systemen meer gemaakt hoor..!
Maar je zult ze in de winkel inderdaad niet snel meer tegenkomen.
Ik had je post even gemist, excuus, maar ik heb gewoon een HDMI (Falcon, dat wel, 175W uit okt-08) versieRoncom schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:38:
[...]
Exorcist, ik zag dat jij de bundel bij Bol.com hebt gekocht voor 299,= incl 2 controllers en 4 spellen. Weet je wel zeker dat het een HDMI Pro systeem is, want ik zie in de beschrijving nergens dat het een HDMI systeem is. Als ik kijk bij de Pro van 239,= zie ik dat wel nadrukkelijk staan.
Is dat zo? ik heb de mijne ook teruggestuurd maar ben bang dat ik gewoon mijn eigen terug krijg... HDMI zou fantastisch zijn iigronaldmathies schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:44:
[...]
Ik heb inderdaad wel eens gelezen dat mensen een nieuwe terug kregen.. zou het niet erg vinden want ik heb een 52" LCD tv.nu is hij aangesloten met allemaal van die tulp stekkertjes..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ook al zou je een nieuwe terug krijgen, dan nog krijg je er 1 zonder HDMI poort. Heb zelf mijn console uit 2005 opgestuurd en heb er een terug gekregen met MF 11-2008. Alleen zat daar geen HDMI op.Royz schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 10:47:
[...]
Is dat zo? ik heb de mijne ook teruggestuurd maar ben bang dat ik gewoon mijn eigen terug krijg... HDMI zou fantastisch zijn iig
uhm...
Triest van Microsoft.Smoonshine schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:54:
[...]
Ook al zou je een nieuwe terug krijgen, dan nog krijg je er 1 zonder HDMI poort. Heb zelf mijn console uit 2005 opgestuurd en heb er een terug gekregen met MF 11-2008. Alleen zat daar geen HDMI op.
Ja he?
Als jij je oude Nokia 3310 opstuurt krijg je daar toch ook geen N95 voor terug?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Trailer 1
Trailer 2
Zouden ze nog aan de graphics gesleuteld hebben of ziet alles er hetzelfde uit als in originele deel 4? Want ik ben bang dat de graphics mij dan wel gaan tegenvallen na veelvuldig CoD4 en GoW2 spelen.
Dat zeg ik toch niet, jij vergelijkt twee verschillende series van de Nokia met elkaar.tdw schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:31:
[...]
Ja he?
Als jij je oude Nokia 3310 opstuurt krijg je daar toch ook geen N95 voor terug?
Tsja, het is en blijft de wet: als je iets terugbrengt, moet je een gelijkwaardig product (of beter) terugkrijgen. Je krijgt gewoon een gelijkwaardig (beter zelfs, want de nieuwere 'terugzetmoederborden' vallen minder uit) product terug.PSP123 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:12:
[...]
Dat zeg ik toch niet, jij vergelijkt twee verschillende series van de Nokia met elkaar.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
maar toch is het apart je zou denken dat het makkelijker is om gewoon 1 moederbord te hebben voor alle xboxen maar nu heb je er twee een met en een zonder hdmi.tdw schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:35:
[...]
Tsja, het is en blijft de wet: als je iets terugbrengt, moet je een gelijkwaardig product (of beter) terugkrijgen. Je krijgt gewoon een gelijkwaardig (beter zelfs, want de nieuwere 'terugzetmoederborden' vallen minder uit) product terug.
Wellicht heeft dat te maken met kostenbesparing - weet ik ook niet. Moet je microsoft voor bellenNeSs schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:42:
[...]
maar toch is het apart je zou denken dat het makkelijker is om gewoon 1 moederbord te hebben voor alle xboxen maar nu heb je er twee een met en een zonder hdmi.
~ James May
Even eerlijk nu..tot 2 jaar terug was er massale verontwaardiging dat sommige mensen bij herstel niet hun eigen xbox terugkregen. Na massaal mails sturen naar microsoft werd dat dan rechtgezet en NU ga je klagen dat je niet eens een ander model terugkrijgt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...