Het Xbox 360 ervaringen Topic #57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ben weer eens toe aan een nieuw spel. Zoveel keuze man ! Fable 2, Condemned 2, DBZ,... en dan ben ik er vast heel veel vergeten :+

Denk dat het Fable 2 gaat worden. Voor 33 euro is dat best netjes via eBay (nieuw uiteraard). :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
iNSaNe-oNe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Uit- en insignen helpt ook niet? Xbox uit en weer aan... ?
Kun je vervolgens wel- of niet multiplayerzaken doen, dus dat je goldstatus wel 'verwerkt' is in je account, ook al lijkt het even niet zo?

Anders MS een belletje geven... :)
Heel vreemd!

In en uit signed hielp niet. Omdat er enkele personalia niet klopten ofzo konden ze me niet helpen
(Had bullshit ingevuld in dat profiel) dus moest dat eerst aanpassen toen pas kon ze me vertellen dat ik mijn gamertag moest recoveren omdat dat (denk ik) een sync met zich meebracht. Heel vaag maar het werkt.

Voortaan de code maar direct invoeren op de xbox.

Antwoord op je vraag: Nee kon geen enkele multiplayer activiteit doen omdat ie dan zei dat ik Gold moest hebben terwijl als ik naar membership ging daar toch echt gold stond!
Vieze nieuwe Dash zal er wel conta aan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:36

ikt

Woooh! Ik heb zojuist met de Windows 7 beta even zitten experimenteren, en ik heb dus Media Center aan het werk gekregen voor de xbox, en ik kan internetten vanuit mijn bank! :D Weet iemand trouwens waarom ik geen urls in kan typen (dat ding waar je dingen in hoort te typen verschijnt maar niet...), en waarom alles zo sloom werkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
ikt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:49:
Woooh! Ik heb zojuist met de Windows 7 beta even zitten experimenteren, en ik heb dus Media Center aan het werk gekregen voor de xbox, en ik kan internetten vanuit mijn bank! :D Weet iemand trouwens waarom ik geen urls in kan typen (dat ding waar je dingen in hoort te typen verschijnt maar niet...), en waarom alles zo sloom werkt? :P
Hm...en hoe internet je via MediaCenter btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:49:
Klinkt er gaaf! De PS3 heeft deze functie wel inderdaad. Dit is toch niet mogelijk met Windows Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:06:
[...]

Klinkt er gaaf! De PS3 heeft deze functie wel inderdaad. Dit is toch niet mogelijk met Windows Vista?
Even lezen kan helpen... Hij heeft het over de Windows 7 Bèta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Schweino schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:31:
[...]

Even lezen kan helpen... Hij heeft het over de Windows 7 Bèta
Nou ik vraag me af of het met Windows 7 werkt...en zo ja..hoe dan? 'k heb dezelfde opstelling en k ben het zo 123 niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Als ik me niet vergis werkt dat via een plugin/applicatie voor Mediacenter, welke dan een soort browser streamed naar de xbox.
Is niets nieuws van Windows7, en kon met Vista MCE en volgens mij XP MCE ook al :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe lang duurt het voordat Gamehubs een Xbox Live-code emailt? Ik heb bijna een dag geleden besteld, en betaald, en nog steeds niets. Ze zeggen zelf binnen 24 uur, en daar zit ik nog niet op, maar toch.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Gunner schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:41:
Hoe lang duurt het voordat Gamehubs een Xbox Live-code emailt? Ik heb bijna een dag geleden besteld, en betaald, en nog steeds niets. Ze zeggen zelf binnen 24 uur, en daar zit ik nog niet op, maar toch.
Nou ik heb die code dus ook gistermiddag besteld, en nog niets ontvangen.
Zal dus wel een kleine storing zijn of zo.
Zoniet dan kunnen we beiden gaan klagen. ;)
Ik wou dit net hier gaan vragen toen ik jou berichtje zag staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Semper Fight op 13-01-2009 08:44 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ha mooi. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb zelf al 2 keer een code daar gekocht, ene keer was binnen een paar uur, keer erna was de dag erna, zal er misschien aan liggen hoelaat je bestelt ofzo?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

ijskonijn schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:56:
Heb zelf al 2 keer een code daar gekocht, ene keer was binnen een paar uur, keer erna was de dag erna, zal er misschien aan liggen hoelaat je bestelt ofzo?
Ik heb om 14:30 de betalingsbevestiging gehad.
Nou ja, die van mij liep nog tot 18 februari, dus kan nog wel ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit weekend een 360 gekocht. Ik liep hopeloos achter en kon het niet meer aanzien :+ Heb de Elite genomen vanwege de harde schijf en HDMI uitgang.

Mooi apparaat. Heb nog niet veel games (Prince of Persia en Halo 3) maar daarnaast teen en tander gekocht via XBLA. XBLA vind ik een geweldige feature, al is het aanbod redelijk beperkt.

Oh, en eindelijk Portal (uit)gespeeld ;)

Halo 3 is overigens erg mooi, maar met een controller een 1st person shooter spelen is enorm wennen als je toetsenbord+muis gewend bent.

[ Voor 15% gewijzigd door Bananeman op 13-01-2009 09:13 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Bananeman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:12:
Dit weekend een 360 gekocht. Ik liep hopeloos achter en kon het niet meer aanzien :+ Heb de Elite genomen vanwege de harde schijf en HDMI uitgang.

Mooi apparaat. Heb nog niet veel games (Prince of Persia en Halo 3) maar daarnaast teen en tander gekocht via XBLA. XBLA vind ik een geweldige feature, al is het aanbod redelijk beperkt.

Halo 3 is overigens erg mooi, maar met een controller een 1st person shooter spelen is enorm wennen als je toetsenbord+muis gewend bent.
Even door de zure appel heenbijten en je wilt nooit meer anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Electra, ik heb de code zojuist ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:57:
[...]
Dat is erg leuk! Ik heb me aangemeld. Aanradertje!
Heb me inmiddels ook aangemeld, nu nog toegevoegd worden :)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Bananeman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:12:

Hoezo aanbod redelijk beperkt? De hoofdlijsten die je ziet zijn alleen de actuele toppers, maar alles wat tot nu toe is geweest kan je ook opvragen en dan heb je het over een heleboel spellen. (Moet je iets van show all kiezen, dan kan je op letter of categorie zoeken in de lijst)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldmathies schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:42:
[...]

Gebeurde bij mij vanochtend. Dus heb geduld :)

Voor degene di enet een Elite heeft gekocht: gefeliciteerd! Erg mooi apparaat, maar HDMI zit ook op de de andere XBOXen hoor :) Toch met de nieuwe interface is de 120 GB echt heel erg welkom. Alle spellen installeren en je kunt lekker rustig gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
ronaldmathies schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:45:
[...]

Hoezo aanbod redelijk beperkt? De hoofdlijsten die je ziet zijn alleen de actuele toppers, maar alles wat tot nu toe is geweest kan je ook opvragen en dan heb je het over een heleboel spellen. (Moet je iets van show all kiezen, dan kan je op letter of categorie zoeken in de lijst)
Heb ik gezien idd. Ik had gedacht dat er meer games beschikbaar en de moeite waard zouden zijn - dat is dus niet per definitie een manco van XBLA maar misschien een kwestie van verkeerde verwachtingen van mijn kant :) Er worden sowieso telkens nieuwe games toegevoegd dus komt vanzelf goed.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:48:
[...]

Gebeurde bij mij vanochtend. Dus heb geduld :)

Voor degene di enet een Elite heeft gekocht: gefeliciteerd! Erg mooi apparaat, maar HDMI zit ook op de de andere XBOXen hoor :) Toch met de nieuwe interface is de 120 GB echt heel erg welkom. Alle spellen installeren en je kunt lekker rustig gamen.
Ah ok, dat HDMI op alle modellen zit wist ik niet. Maar dat verandert niks aan de keuze voor de Elite, de grote harde schijf is erg prettig en daarnaast was ie 2e hands (twee weken oud, verkoper wilde toch liever een Wii) dus wat dat betreft kon ik toch niet kiezen ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Bananeman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Heb ik gezien idd. Ik had gedacht dat er meer games beschikbaar en de moeite waard zouden zijn - dat is dus niet per definitie een manco van XBLA maar misschien een kwestie van verkeerde verwachtingen van mijn kant :) Er worden sowieso telkens nieuwe games toegevoegd dus komt vanzelf goed.
Smaken verschillen inderdaad.. zelf heb ik de volgende XBLA games:

Feeding Frenzy 1
Feeding Frenzy 2
Bomberman Live
Geometry Wars 1
Geometry Wars 2
Worms
Hexic HD
SOULCALIBUR
Dash of Destruction (gratis)

Wat altijd wel wilt helpen is kijken welke spellen andere hebben, en dan kijken wat het precies is. Dat is wat ik veel doe want er is ook veel 'rotzooi' voor mijn gevoel maar dat zal meer mijn smaak zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
ronaldmathies schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:42:
[...]
Excuses, heb op dit moment thuis geen internet. Zou morgen opgelost moeten zijn :) Tot die tijd kan ik alleen mensen van half 8 tot 4 toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
ronaldmathies schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:56:
[...]

Smaken verschillen inderdaad.. zelf heb ik de volgende XBLA games:

Feeding Frenzy 1
Feeding Frenzy 2
Bomberman Live
Geometry Wars 1
Geometry Wars 2
Worms
Hexic HD
SOULCALIBUR
Dash of Destruction (gratis)

Wat altijd wel wilt helpen is kijken welke spellen andere hebben, en dan kijken wat het precies is. Dat is wat ik veel doe want er is ook veel 'rotzooi' voor mijn gevoel maar dat zal meer mijn smaak zijn :)
Ik heb Portal, Ikaruga, Geometry Wars 2, Castle Crashers en Brain Training. Allemaal top, met name de eerste drie. Wat je zegt: er is veel rotzooi, misschien had ik het aandeel rotzooi lager verwacht. Ik vind die arcade games zoals Frogger echt niet thuishoren op XBLA, hoe geweldig ik retrogaming ook vind, maar ongetwijfeld zijn er veel mensen zonder MAME :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Bananeman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:23:
[...]

Ik heb Portal, Ikaruga, Geometry Wars 2, Castle Crashers en Brain Training. Allemaal top, met name de eerste drie. Wat je zegt: er is veel rotzooi, misschien had ik het aandeel rotzooi lager verwacht. Ik vind die arcade games zoals Frogger echt niet thuishoren op XBLA, hoe geweldig ik retrogaming ook vind, maar ongetwijfeld zijn er veel mensen zonder MAME :)
Inderdaad.. Froger.. Doom.. noem ze maar op.. het 1 op 1 overzetten van een spel vindt ik ook een beetje simpel.

Spellen zoals Geometry Wars hebben echt het oude karakter qua spel element maar ziet er toch goed uit. Als ik naar doom kijk dan is het spel qua resolutie niet aangepast en ook de graphics zijn volledig hetzelfde gebleven.. Dat is mij iets te retro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 10:36

ikt

BM schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:37:
Als ik me niet vergis werkt dat via een plugin/applicatie voor Mediacenter, welke dan een soort browser streamed naar de xbox.
Is niets nieuws van Windows7, en kon met Vista MCE en volgens mij XP MCE ook al :)
Ja, maar Vista wilde niet in een VM instaleren, en XP met Media Center in een VM kon mijn xbox niet zien. Nu dus wel. Misschien is die zo sloom omdat ik in een VM werk, maar in de VM is Windows 7 wel snel. Naja, zal wel aan netwerkverbindingen liggen tussen de VM en mijn computer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb nu Portal en Bomberman gekocht via XBLA. Hoewel ik het systeem briljant vind werken en met name de Demo's echt wel weet te waarderen, moet ik zeggen dat ik er meer van verwacht had...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

@ Gunner, bij mij is ie ook binnen :)
Kunnen we weer op Live elkaar afslachtten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JvS schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:40:
Ik heb nu Portal en Bomberman gekocht via XBLA. Hoewel ik het systeem briljant vind werken en met name de Demo's echt wel weet te waarderen, moet ik zeggen dat ik er meer van verwacht had...
Wat had je ervan verwacht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Meer spellen van die catagorie. Simpele, maar mooie 2d platformspellen. Ik had weleens een review gezien van een 2d platformshooter. Die vond ik gaaf (maar ik weet niet welk spel dat is :P).

Overigens vind ik het systeem dus wel briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Kooj1980.png

Ik heb de lijst ook maar even gejoined, na bijna een jaar dit topic te hebben gevolgd vanaf de zijlijn. Veel achievementpunten, maar ze waren lang niet allemaal even moeilijk te halen ;)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
JvS schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:05:
Meer spellen van die catagorie. Simpele, maar mooie 2d platformspellen. Ik had weleens een review gezien van een 2d platformshooter. Die vond ik gaaf (maar ik weet niet welk spel dat is :P).

Overigens vind ik het systeem dus wel briljant.
Zit hard te denken wat het kan zijn maar bedoel je misschien:
Heavy Weapon (niet echt platform, geweldig met coop)
Assualt Heroes (niet echt platform, extra leuk met coop)
Castle Crashers (niet echt shooter, extra leuk in coop)

Ook leuk om te proberen
Geometery Wars 1+2
Mutant Storm Reloaded

Alle genoemde spellen zijn 'simpele' 2d games, en ik heb er ontzettend veel plezier aan gehad.

Iedereen moet op zijn minst Braid hebben geprobeerd vind ik, voor mij misschien wel het beste spel uit 2008. Zeker als je Portal kan waarderen is de kans groot dat je dit leuk vindt. Maak alleen niet te fout door het als een platformer te beschouwen. Het is een puzzelspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Misschien Bionic Commando Rearmed?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Iedereen moet op zijn minst Braid hebben geprobeerd vind ik, voor mij misschien wel het beste spel uit 2008. Zeker als je Portal kan waarderen is de kans groot dat je dit leuk vindt. Maak alleen niet te fout door het als een platformer te beschouwen. Het is een puzzelspel...
Bedankt voor de tip. ik ga er eens naar kijken :) Vond Portal erg geslaagd, maar weiger eigenlijk om nu via live hem nog een keer te kopen voor een paar extra levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Is Fable 1 de 1200 points waard? Fable2 vind ik heel leuk, en wou wat meer achtergrondinfo weten.
Dus had ik Fable 1 even "geprobeerd" op de PC. Ik vond de keyboardbesturing minder lekker. Dus nu het beschikbaar is op marketplace....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kooj1980 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:24:
[afbeelding]

Ik heb de lijst ook maar even gejoined, na bijna een jaar dit topic te hebben gevolgd vanaf de zijlijn. Veel achievementpunten, maar ze waren lang niet allemaal even moeilijk te halen ;)
Jemig, die hoeveelheid punten. Toch vraag ik me iets af, toen ik door de lijst van spellen heen scrolde die je gespeeld had.. Hoe kun je een spel als Lost helemaal uitspelen en een pareltje als Bioshock nauwelijks gespeeld hebben? :) Gebrek aan tijd?

Trouwens, mijn prince of persia van Play is binnen. Verzonden 28 december, binnen 10 januari.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kmf schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:53:
Is Fable 1 de 1200 points waard? Fable2 vind ik heel leuk, en wou wat meer achtergrondinfo weten.
Dus had ik Fable 1 even "geprobeerd" op de PC. Ik vond de keyboardbesturing minder lekker. Dus nu het beschikbaar is op marketplace....
Je moet er natuurlijk wel even doorheen dat het er allemaal wat minder uitziet, maar Fable 1 is nog steeds een heel erg vermakkelijk spel om te spelen. Het is wel iets beperkter, maar ik heb me er prima mee vermaakt (2x)

Je kan natuurlijk ook de uitbreiding downloaden van Fable 2, die staat nu online.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 13-01-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Jemig, die hoeveelheid punten. Toch vraag ik me iets af, toen ik door de lijst van spellen heen scrolde die je gespeeld had.. Hoe kun je een spel als Lost helemaal uitspelen en een pareltje als Bioshock nauwelijks gespeeld hebben? Gebrek aan tijd?
Ik weet het, het is voornamelijk een kwestie van te veel spellen, te weinig tijd, helemaal met die nieuwjaarsaanbiedingen in combinatie met de lage pond van enkele weken geleden. Ik heb zo nog 10 spellen in de kast liggen waar ik maar niet aan toe kom. Ik zou eerst eigenlijk alles moeten spelen wat ik heb liggen, maar als Mirror's Edge dan 15 euro is, kan ik het gewoon niet laten om toch maar even te bestellen ;-)

Lost was een leuk tussendoortje waar je in een uur of 4 doorheen was, voor spellen als Bioshock wil ik goed gaan zitten en genieten. Daar kom ik helaas niet vaak genoeg aan toe... Ik probeer het een beetje half-half te verdelen: eenvoudig grut waarop je vrij snel bent uitgekeken aan de ene kant, en de echte toppers aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
Ik weet niet of dit al eer aanbod is gekomen, maar met de huidige koers van de pond zou het aantrekkelijk zijn om een xbox 360 in de UK te bestellen. maar nu vroeg ik mij af is de xbox uit de UK region locked of hebben ze de zelfde region als in NL en hoe zit dat met Xbox Live heeft iemand hier ervaring me?

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:52
Hmm, ik dacht vandaag eens, als ik nu m'n foon aan m'n xbox hang om muziek vanaf te spelen. Werkt wel soort van, hij speelt van alle nummers enkel 3 a 4 seconden en skipt naar volgende nummer. Iemand enig idee hoe dat normaal kan? Is sonyerricson C902.
Vanaf PC afspelen is geen probleem verder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
halo schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:41:
Ik weet niet of dit al eer aanbod is gekomen, maar met de huidige koers van de pond zou het aantrekkelijk zijn om een xbox 360 in de UK te bestellen. maar nu vroeg ik mij af is de xbox uit de UK region locked of hebben ze de zelfde region als in NL en hoe zit dat met Xbox Live heeft iemand hier ervaring me?
Werkt allemaal gewoon hier. Zou leuk leuk zijn als je ons op de hoogte houdt van waar je hem wilt gaan bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik wil een live gold abbo aanschaffen.

Op gamehubs staat deze voor 35,99 en bij jasper ook. (12+1 maand).

Iemand nog goedkopere (en betrouwbare) tips :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

danielkraak schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:04:
[...]

Werkt allemaal gewoon hier. Zou leuk leuk zijn als je ons op de hoogte houdt van waar je hem wilt gaan bestellen. :)
Volgens mij zit er wel een andere stekker aan de voeding, dat is misschien iets om rekening mee te houden.
Grolsch schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:22:

eBay, en dan naar de reputatie van de verkoper kijken.

[ Voor 85% gewijzigd door Rival24 op 13-01-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Code van Gamehubs zojuist ingevoerd, en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Rival24 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:23:
[...]

Volgens mij zit er wel een andere stekker aan de voeding, dat is misschien iets om rekening mee te houden.
Klopt, maar die kun je zo vervangen. Geen grote voltageverschillen volgens mij. Ik had trouwens gehoord dat in Engeland alles met gewoon zo'n stekker als in Nederland komt en dat Engelsen, nadat ze iets gekocht hebben de stekker er zelf afhalen en verwisselen met een van hun. Vraag me af of dit waar is :o

[ Voor 26% gewijzigd door danielkraak op 13-01-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59

Bij maximuscards.com zijn ze 43 dollar ongeveer en als je de code MAXIMUS (kreeg ik in mijn mail) gebruikt dan krijg je 3 dollar extra korting.
Dan ben je dus 29,86 kwijt en dat vind ik geen geld. Weet alleen niet of die code Ip gebonden is maar zelfs zonder die code ben je goedkoop uit.
Ik heb er al 3 keer Xboxlive besteld en elke keer snel een code binnen. (is gewoon microsoftxboxpoints onder een nieuwe naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
* PWM heeft Xbox Live tot en met 2013 :+

Had een keer een gast op Ebay Xbox Live voor 27,99 in euro's. Het was geen "regular", dus ik vroeg hem hoeveel hij er had. 6 stuks wist hij te melden. Ik vroeg hem of ik die 6 mocht hebben voor 22,50 het stuk, als ik ze allemaal nam. 10 minuten later was alles geregeld :+

Eerst nog zitten twijfelen om een beetje door te handelen,en toen toch besloten ze lekker in 1 keer in te vullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:48:

Had een keer een gast op Ebay Xbox Live voor 27,99 in euro's. Het was geen "regular", dus ik vroeg hem hoeveel hij er had. 6 stuks wist hij te melden. Ik vroeg hem of ik die 6 mocht hebben voor 22,50 het stuk, als ik ze allemaal nam. 10 minuten later was alles geregeld :+

Eerst nog zitten twijfelen om een beetje door te handelen,en toen toch besloten ze lekker in 1 keer in te vullen :P
december 2009 maakt MS bekent dat Xbox Live gratis wordt :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Laatst online: 23-03-2024
Als ik jou was zou ik het kopen bij Samenkopen.net Xbox Live #2, WoW, Wii. Hier is namelijk 13 maanden Xbox Live Gold te koop voor 29 euro zonder verzendkosten. Alleen zal je ongeveer een maand moeten wachten. Tevens zijn hier ook de Microsoft points te koop:
  • 2100 punten voor 17,50
  • 4200 punten voor 33,60
Naar mijn idee geen geld eigenlijk. Lange tijd niet willen betalen voor Xbox Live, maar nu toch overstag en ga ik binnenkort 13 maand Live kopen en 4200 punten want Streetfighter 2 HD Remix en Portal zien er toch wel heel vet uit, Braid lijkt me daarentegen niet zo heel interessant.

Iemand verder nog ervaring met het spelen van Black (Xbox) op de 360 als je die download via Marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 21:42
Braid is zo wel interessant, beste xbla game die ik heb gespeeld. Je moet wel van puzzelen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

OMG...maar ja...voor 22,50 per jaar is het natuurlijk ook geen geld :+ 'k heb 38 euri betaald voor 13 maanden ;) Ook wel netjes al zeg ik het zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:59

Dus je hebt nu voor de komende 6 ! jaar xbox live, pff :P Ik denk dat me xboxje dan al ergens onderin un kast ligt te verrotten, omdat de xbox 720 ze plekje heeft ingenome. Maarr 22 eurie is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

6pack15 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:26:
[...]

Dus je hebt nu voor de komende 6 ! jaar xbox live, pff :P Ik denk dat me xboxje dan al ergens onderin un kast ligt te verrotten, omdat de xbox 720 ze plekje heeft ingenome. Maarr 22 eurie is geen geld
De 720 gaat gewoon door op je oude abo hoor :z

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waterpolo schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:21:
Als ik jou was zou ik het kopen bij Samenkopen.net Xbox Live #2, WoW, Wii. Hier is namelijk 13 maanden Xbox Live Gold te koop voor 29 euro zonder verzendkosten. Alleen zal je ongeveer een maand moeten wachten. Tevens zijn hier ook de Microsoft points te koop:
  • 2100 punten voor 17,50
  • 4200 punten voor 33,60
Naar mijn idee geen geld eigenlijk. Lange tijd niet willen betalen voor Xbox Live, maar nu toch overstag en ga ik binnenkort 13 maand Live kopen en 4200 punten want Streetfighter 2 HD Remix en Portal zien er toch wel heel vet uit, Braid lijkt me daarentegen niet zo heel interessant.

Iemand verder nog ervaring met het spelen van Black (Xbox) op de 360 als je die download via Marketplace?
cheape punten. Ik zie veel tips hier. Ga maar eens een jaartje live en 8400 punten scoren. Heb ik meer Live punten dan gamepunten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Vraag mijzelf af of die 4200 punten het hier doen, aangezien die nog steeds hier niet verkocht worden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Laatst online: 23-03-2024
xxxneoxxx schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:23:
Vraag mijzelf af of die 4200 punten het hier doen, aangezien die nog steeds hier niet verkocht worden.. :P
Ik neem aan dat deze gewoon werken want ze zijn gewoon te koop hoor bij onder andere bol.com, sterker nog deze hoeveelheid staat zelfs gewoon hier bij de Pricewatch.

Ik denk dat je in de war bent met 4000 punten, want die zijn alleen voor Amerika geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

xxxneoxxx schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:23:
Die liggen hier gewoon bij de V&D hoor, daar moet je ze uiteraard niet kopen voor €49,99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik weet niet of het bekend was, maar je kan dus je gamer-tag wijzigen. Zie hier hoe het moet, kost je alleen 800 points :p

Ik dacht dat het nooit mogelijk was, maar blijkbaar toch wel :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
JvS schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:38:
[...]
cheape punten. Ik zie veel tips hier. Ga maar eens een jaartje live en 8400 punten scoren. Heb ik meer Live punten dan gamepunten :P.
Tja ik heb er ook maar aan meegedaan. Ik heb de xbox nu pas een paar weken binnen, maar na al die jaren PC vind ik dit tot nu toe absoluut geen dure hobby. Ik heb er wel aardig wat aan besteed, maar en stuk minder dan dat ik nu een gamepc zou bouwen met daarbij vista licentie en een vergelijkbare set games. En het leuke is volgend jaar kan je ze nog spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mirror's Edge vandaag binnen gekregen, mooi meegenomen voor 20 euri :P

Leuk spel wel. Grafisch vind ik 't echt supervet, heerlijk klinisch en met primaire kleuren enzo.

Jammer dat de gameplay zo ontzettend trial and error is. Volgens mij zijn de levels pas écht cool als je 't spel nog een keer speelt en je al wat routes weet, dan kun je het tempo erin houden. De gedeeltes dat je in 1 oogopslag ziet waar je heen moet en dat dan doet met een hele politiemacht achter je ass aan, die zijn echt bad ass.

Kortom, voor die prijs een erg vet spel. Hoewel ik ook denk dat 'ie kort is, ben nu al bijna op het einde van chapter 5 van de 9.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De meeste gameplay in Mirror's Edge zit hem in de time trials, en al helemaal als je online tegen ghosts gaat racen en aan de hand daarvan je eigen parcour kan optimaliseren :).
Het verhaal is achteraf gezien niets meer dan een leuk lokkertje.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Willybubba schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:45:
Mirror's Edge vandaag binnen gekregen, mooi meegenomen voor 20 euri :P

Leuk spel wel. Grafisch vind ik 't echt supervet, heerlijk klinisch en met primaire kleuren enzo.
Ik vond de demo ook vet :D en je hebt het idee dat je moet rennen voor je leven :p maar 50euro vind ik te veel voor deze game, waar heb jij deze game kunnen scoren voor 2 tientjes ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de uitbreiding van fable 2 gekocht?

Ikzelf vond fable 2 grappig, maar weinig diepgang (te weinig items, te veel goud, overpowered skillz, erg kort, erg zwart/wit en te veel selderij eten.)

voor een game die naar mijn mening te weinig content heeft ga ik iig geen dlc voor kopen.
last remnant daarentegen is tegenovergesteld. die heeft veel content en krijgt gratis dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
Schijnt dat je er binnen 1,5 uur je al er doorheen heb gewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007

Ja op marktplaats staat een Sven die het voor 38 verkoopt. Na betaling gelijk binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:27:
[...]

Ja op marktplaats staat een Sven die het voor 38 verkoopt. Na betaling gelijk binnen!
Ehm...correct me if I'm wrong, maar dat is toch duurder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn xbox terug gekregen van reparatie maar nu kan ik geen Nederlands meer instellen op mijn dashboard. Dat is toch gewoon mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:09:
Ik heb mijn xbox terug gekregen van reparatie maar nu kan ik geen Nederlands meer instellen op mijn dashboard. Dat is toch gewoon mogelijk?
Voor zover ik weet, kun je de dashboard niet op Nederlands instellen. Je kunt in je systeemvoorkeuren wel opgeven dat je in Nederland woont. Dit zorgt er dan weer voor dat spellen met ondersteuning voor Nederlandse taal in deze taal worden gestart (Viva Pinata, Pure... dit is de reden dat ik in de US woon :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:32:
[...]

Haha! Oeps, had alleen betrouwbaar gezien! Goedkoper niet wel betrouwbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Kooj1980 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:12:
[...]

Voor zover ik weet, kun je de dashboard niet op Nederlands instellen. Je kunt in je systeemvoorkeuren wel opgeven dat je in Nederland woont. Dit zorgt er dan weer voor dat spellen met ondersteuning voor Nederlandse taal in deze taal worden gestart (Viva Pinata, Pure... dit is de reden dat ik in de US woon :))
En het debiele is dan dat FIFA09 van EA gewoon toch IEDERE keer vraagt welke taal je wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:32:
[...]

Was ook eerst duurder, nu van 38,- euro voor 36 euro!

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met ''Sven'' op marktplaats die Live Gold abbonementen aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

wimpie007 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:18:
[...]

Haha! Oeps, had alleen betrouwbaar gezien! Goedkoper niet wel betrouwbaar!
Gamehubs is ook meer dan betrouwbaar :)
Denk dat het merendeel van de GoT'ers hier dat wel kan bevestigen.
Laatste Live code die ik bij ze had besteld kreeg ik dezelfde nacht nog in mijn mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

JuliettPapa schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 01:02:
[...]

Ik vond de demo ook vet :D en je hebt het idee dat je moet rennen voor je leven :p maar 50euro vind ik te veel voor deze game, waar heb jij deze game kunnen scoren voor 2 tientjes ?
Zoals Ken al zegt, via game.co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:23:
[...]

Was ook eerst duurder, nu van 38,- euro voor 36 euro!

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met ''Sven'' op marktplaats die Live Gold abbonementen aanbiedt?
Waarom bestel je niet bij Maximuscards, Gamehubs of Jasper1675?
Zijn allemaal een aantal keer genoemd hier en iedereen is tevreden over die drie en ze zijn ook zeker betrouwbaar.
Tevens zijn ze net zo goedkoop of goedkoper dan Marktplaats-figuren, dus waarom die gok nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Even een vraagje tussendoor.

Gebruikt iemand de audio adapter inclusief een optische kabel (ronde)?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 20:37
Is het mogelijk om een savegame van bijv. gears of war van mijn xbox op die van een ander te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Pannekoek81 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:54:
Is het mogelijk om een savegame van bijv. gears of war van mijn xbox op die van een ander te plaatsen?
Jep, via een memory card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 20:37
Hmmm moet ik eerst die gaan halen, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
-edit

[ Voor 97% gewijzigd door El_Bandito op 14-01-2009 12:09 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 06:20:
Schijnt dat je er binnen 1,5 uur je al er doorheen heb gewerkt...
Dat is wel erg magertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Je kan ook GTA4 uitspelen in 5 uurtjes ;) Het is maar net wat je wilt. Mijn zwager heeft hem gisteren gedownload en direct een uur of 4-5 gespeeld en die is er nog niet klaar mee. Maar goed, die kan ook rustig een uur rondlopen om te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Er zijn nu 3 reviews voor Race Pro bekend:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93lqQqRVR0TEeav442Ul1MOf/full.png

8)7 Dat schiet lekker op :P

Lijkt er op dat het gewoon een geweldig spel is, maar dat het gewoon wel fucking moeilijk is :P

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 14-01-2009 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel bizar he, van een 4,5 tot een 8 8)7
Dat is een onvoldoende tegenover een dikke voldoende.
Maar goed, daar hebben we natuurlijk demo's voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:08:

[afbeelding]

Lijkt er op dat het gewoon een geweldig spel is, maar dat het gewoon wel fucking moeilijk is :P
Was OXM niet degene die het spel al een 60 gegeven had? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

game.co.uk is zeer interresant. Het enige wat me opviel is dat ik niet kon (hoefde?) te switchen naar euro's. Dan is het helemaal interresant :D

Iemand die al iets kan vertellen over de levertijd? Hoewel ik als ik MKvsDC voor 18 eur ofzo kan krijgen ik wel een play.com-achtige 3 weken wil wachten :9

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

PWM schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:08:

[afbeelding]

Geen arcade racer dus :) Nu nog een leuk stuurtje wat op zowel de Xbox als de PC werkt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:57:
[...]

Geen arcade racer dus :) Nu nog een leuk stuurtje wat op zowel de Xbox als de PC werkt.
Deze is in ieder geval wel heel erg goed, en inmiddels betaalbaar: http://www.ciao-shopping...._stuur_en_pedalen__635894

Maar of die op de PC werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Jeej Lord of the rings conquest is binnen. Erg vet om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kun je met Demo's wel MP als je Silver hebt ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:58:
[...]

Deze is in ieder geval wel heel erg goed, en inmiddels betaalbaar: http://www.ciao-shopping...._stuur_en_pedalen__635894

Maar of die op de PC werkt...
Volgens mij werkt ie op de pc als een normale controller. Meen dat de FF op de xbox nogal anders geimplementeerd werd dan op de pc.

Verder natuurlijk wel een leuk stuur, maar het schiet mijn idee van console gaming een beetje voorbij. Hoewel je dat ding volgens mij onder je benen kunt klemmen, is dat imho nooit stabiel genoeg om lekker te kunnen werken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Sagat schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:52:
game.co.uk is zeer interresant. Het enige wat me opviel is dat ik niet kon (hoefde?) te switchen naar euro's. Dan is het helemaal interresant :D

Iemand die al iets kan vertellen over de levertijd? Hoewel ik als ik MKvsDC voor 18 eur ofzo kan krijgen ik wel een play.com-achtige 3 weken wil wachten :9
De prijs bij Game.co.uk is inderdaad in ponden. Voor zendingen naar Nederland worden wel verzendkosten gerekend, maar volgens mij is dat een vast bedrag per bestelling. Veel in 1 keer bestellen kan dus helpen :)

Ik heb hier zelf nu twee keer een bestelling geplaatst en deze was altijd binnen twee weken helemaal binnen.
Overigens heb ik hier ook meerdere tweehands spellen besteld, en deze zagen er altijd netjes uit. Wel wat stickertjes van de doos verwijderen, maar dat is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:44:
[...]

Waarom bestel je niet bij Maximuscards, Gamehubs of Jasper1675?
Zijn allemaal een aantal keer genoemd hier en iedereen is tevreden over die drie en ze zijn ook zeker betrouwbaar.
Tevens zijn ze net zo goedkoop of goedkoper dan Marktplaats-figuren, dus waarom die gok nemen?
dank ik ga er ook maar eens naar kijken moet nu wel live hebben. is wle handig online spelen enzo :)
pgerrits schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:09:
Jeej Lord of the rings conquest is binnen. Erg vet om te spelen. :)
kun je er wat meer over vertellen. zit er namelijk over te twijfelen of het een goede game is. heb me nog niet helemaal in verdiept, maar lijkt me wel leuk al die battles allemaal online enzo. maar de demo kon mij niet overtuigen dat het een echt goed spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:20:
[...]

dank ik ga er ook maar eens naar kijken moet nu wel live hebben. is wle handig online spelen enzo :)
[...]
Moet je ook zeker doen, Live nemen. Heb er zelf veel plezier van zal het altijd blijven houden. Voor 30/35 euro per jaar geeft het zoveel meerwaarde aan sommige games, vooral shooters en racers (en natuurlijk XBLA).
Ik heb voor het laatst bij Jasper1675 besteld, was 36 euro voor 13 maanden, heel goedkoop dus en heb toen binnen een paar uur mijn code gemaild gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

NeoMe schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:19:
Kun je met Demo's wel MP als je Silver hebt ?
Ja, alleen zijn de meesten de eerste dagen/weken Gold member exclusive's. Na die periode mag iedereen ze gewoon downloaden.
Updates en DLC kun je ook gewoon ophalen als ie Silver hebt (en verbonden bent met internet).

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
L1nt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:49:
[...]

Ja, alleen zijn de meesten de eerste dagen/weken Gold member exclusive's. Na die periode mag iedereen ze gewoon downloaden.
Updates en DLC kun je ook gewoon ophalen als ie Silver hebt (en verbonden bent met internet).
Nee hij vroeg of je multiplayer kunt op Xbox Live als je Silver hebt. Het antwoord is nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Sagat schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:52:

Ging voor mij erg snel.
Zaterdag 10-jan-2008 besteld
Maandag 12-jan-2008 verzonden
Woensdag 14-jan 2008 (vandaag dus :) ) ontvangen

Maar ik zag dat ze MKvsDC niet in voorraad hebben, dus ik weet niet hoe lang dat gaat duren.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
dangerpaki schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:20:
[...]

[...]

kun je er wat meer over vertellen. zit er namelijk over te twijfelen of het een goede game is. heb me nog niet helemaal in verdiept, maar lijkt me wel leuk al die battles allemaal online enzo. maar de demo kon mij niet overtuigen dat het een echt goed spel was.
Ja is gewoon super. Lekker dikke batles spelen. Het lijkt me ook mooier dan de demo. maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik zoveel fun heb. Schrijf vanavond wel wat meer erover.

Kom er net alleen achter dat ik het nog 2 euro goedkoper had kunnen bestellen :( En ik had al de goedkoopste van NL.. volgens budget gamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Crackh34d schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:52:
[...]
Nee hij vroeg of je multiplayer kunt op Xbox Live als je Silver hebt. Het antwoord is nee
Oke, jammerz...binnenkort toch eens voor gold kijken 12+1 voor 32 euro is in mijn ogen geen geld voor hetgeen je dan extra krijgt.

- Speel nu COD5-WaW maar is stukken mooier op xbox 360 dan op me laptop hehe, en begonnen aan Fable II dies ook wel nice voor zover ik tot nu toe heb mogen zien. Denk dat je die game na meerdere uren wel gaat waarderen in tegenstelling tot COD5 waar je meteen in de actie beland.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 14-01-2009 16:02 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
NeoMe schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:01:
[...]

Oke, jammerz...binnenkort toch eens voor gold kijken 12+1 voor 32 euro is in mijn ogen geen geld voor hetgeen je dan extra krijgt.

32 euro waar?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...