Het Xbox 360 ervaringen Topic #57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.929 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:39:
Niet te veel super noobs en gewoon serieuzere spelers die hun ouders voor live willen laten betalen.
Hoewel je voor een deel wel gelijk hebt, sluit het helaas lang niet alles uit.
Met CoD4 block ik regelmatig de chat van mijn teamgenoten, omdat ik helemaal gestoord word van het gejank van ze. Zijn dan meestal toch amerikanen heb ik het idee.

Maar goed, tis maar gokken hoe het zou zijn als het gratis was, waarschijnlijk nog veel erger.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

yzf1kr schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:03:
[...]
Ja. 360's die kaopt gaan zijn er nog steeds, maar niet meer zoals in het begin waar gewoon 100% stuk ging.
Dat valt ook nog reuze mee, er zijn hier genoeg tweakers met een launchbox die nog steeds perfect werkt (waaronder ikzelf)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
JuliettPapa schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:40:
[...]

Op het orginele doosje kan ik niks vinden voor 16:9 of 4:3 beeldverhoudingen... en ik hem heb nog gespeeld op een (oude) 4:3 beeldbuis, omdat hij niet mijn TFT kan gebruiken bij oude xbox games.

Dus wel of geen breedbeeld, geen idee :p

Krijg jij nu wel gamers points als je de game speelt?
Nee, volgens mij niet.. In ieder geval nog geen popups gezien tijdens het spelen, of ik moet ze compleet gemist hebben. :P heb hem om eerlijk te zijn ook nog niet heel vaak gespeeld.. Heb mijn overige punten besteed aan SF2HD remix. -> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Wat betreft HL2,

Half Life 2 is al wat ouder, het eventjes geduurt voordat het op de Xbox 360 kwam, daarvoor was het allang beschikbaar op de PC.

Gezien zijn leeftijd was het voor zijn tijd revolutionair :
- Eerste shooter met een beetje verhaal
- Goede graphics
- Physics met de gravity gun

Wat Half life zo goed maakt, zijn de details, zoals het geluid. Schieten op elk voorwerp heeft een eigen geluid. Ook de informatie die je krijgt voordat je ergens bent door middel van audio e.d. is gewoon erg goed. zie het als goed gemaakte film. Als je dicht bij een treinstation bent, hoor je de treinen al. alles klopt in het spel.
Ook het 'puzzel' element in het spel was voor die tijd uniek, en is vele male gekopieerd. De afwisseling in levels, van tunnels tot dorpen tot buiten in de natuur is erg groot. Ik denk dat HL en HL2 net zo grote impact op het FPS genre heeft gegeven als Unreal en Quake.

Is het nu dan de game op de Xbox .... Nee, ik denk het niet. Natuurlijk, voor zo'n 30 euro koop je vele uren gameplay. Bovendien zit er als bonus nog Portal bij en dat ander online spel, waarvan iok de naam effe kwijt ben ....
Maar, het is oud, zeker HL2 is oud, gelukkig zie je progresie in Episode 1 en zeker in Episode 2, maar het blijft een bejaard spel. Het schieten, het typische fps element vind ik het zwakste element in de HL serie. De schoot outs kunnen zich niet meten met bv Halo 3 en CoD 4. Ook GoW (2) zorgt voor een beduidend hogere adrealine kick. Een woord wat me te binnen schien is Episch. als in een film. Met inderdaad langdradige stukken, zoals het varen. Een spel asl Bioshock vind ik beter, maar je ziet wel dat de makers van het fantastische bioshock ook HL2 gepeeld hebben.

Uit 'historisch' oogpunt is HL2 zeker het spelen waard, en ik vond het geweldig om het op de Xbox te spelen, maar ik ben dan ook een oude lul van bijna 40.
Ik kan me prima indenken dat als net net CoD4 en CoD WoW, GoW2, Halo 3 en Bioshock hebt gespeelt, HL2 wat gezapig overkomt.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
GG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
Ik heb zelf nog nooit een Xbox gehad en zag dat je vanaf 150,- er een kan kopen.
Dan ben je helaas te laat, dat was een actieprijs die nu niet meer geldig is.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar http://www.microsoftpointsxbox.com/ . Ze zijn nog iets goedkoper ($41,95 als je de discount code XMAX gebruikt) en je krijgt echt direct na betalen (binnen enkele seconden) je code gemaild. Inmiddels 4x besteld en geen problemen tot nu toe.

[ Voor 46% gewijzigd door Schweino op 08-01-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Roely schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:49:
Gezien zijn leeftijd was het voor zijn tijd revolutionair :
- Eerste shooter met een beetje verhaal
mwhaaaat? Ik kan je shooters opnoemen die véél ouder zijn dan half life en een verhaal hebben waar hl2 nog niet eens in de buurt komt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Skate 2 demo is aanrader!

kort maar krachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plzzzz :) kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de meeting te triggeren in last remnant? Ik durf geen guide erop na te slaan, maar ik zit nu wel erg lang doelloos rond te reizen, wachtend totdat de grote vergadering begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:35:
Plzzzz :) kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de meeting te triggeren in last remnant? Ik durf geen guide erop na te slaan, maar ik zit nu wel erg lang doelloos rond te reizen, wachtend totdat de grote vergadering begint.
spoiler:
op disc 1?
ik geloof dat je in dat dorp (ben de naam kwijt) wat moet rondlopen en met iemand praten >.<
weet niet meer wie of waar tho is weer tijdje terug... zat daar zelf ook ff klem (dus ging toen maar flink lvlen, maar tis gewoon iets of iemand in dat dorp daar... meen voor de tempel of academy ofzo maar kan ernaast zitten in academy trouwens ff ook met die witte teksten praten krijg je nice reward voor dacht ik... of een crappy weet niet meer ^^
staat je een moeilijk stuk te wachten nu (of ergens vrij dichtbij) geloof ik (als ik t me goed herinneren komt dat daar)... had iig 1 stuk wat ik keer of 5 heb moeten doen :P maar je herkent t wel als je dr bent denk ik ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Snowdog op 08-01-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
[b][message=31310222,noline]

- Zijn de problemen die de Xbox in het verleden had verholpen (ROD)?
De problemen waar jij het over hebt zijn verholpen en kunnen niet meer voorkomen, simpelweg omdat de huidige GPU chip (65nm) niet meer op de schade veroorzakende temperaturen kan komen. Maar net zoals ieder ander elektronisch product is er kans dat er iets defect raakt.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand het spel Kodu gezien? Ziet er imho heel erg interessant uit. Filmpje staat op deze pagina

Het is een spel waar je dus zelf levels moet maken, maar ook moet "programmeren". Op internet word er door wat nono's een vergelijking met Little Big Planet gemaakt, maar dat is hetzelfde als Forza 2 met GoW2 vergelijken, echt een volledig ander concept en spel.

Zit er wel leuk uit. Benieuwd of we het ook binnenkort kunnen bekijken.

Kodu werd aangekondigd in 2006, Little Big Planet leerden we kennen in begin 2007

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 08-01-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kan de filmpjes niet bekijken. Gebeurt niets en wanneer ik opera's foutenconsole bekijk staat er een (terechte, "cannot convert null or undefined to object") javascript error :|

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 08-01-2009 20:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:24:
Kan de filmpjes niet bekijken. Gebeurt niets en wanneer ik opera's foutenconsole bekijk staat er een (terechte, "cannot convert null or undefined to object") javascript error :|
Ander filmpje :) http://games.fok.nl/news.php?newsid=29482 (wel slechte kwaliteit)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 08-01-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:03:
[...]

spoiler:
op disc 1?
ik geloof dat je in dat dorp (ben de naam kwijt) wat moet rondlopen en met iemand praten >.<
weet niet meer wie of waar tho is weer tijdje terug... zat daar zelf ook ff klem (dus ging toen maar flink lvlen, maar tis gewoon iets of iemand in dat dorp daar... meen voor de tempel of academy ofzo maar kan ernaast zitten in academy trouwens ff ook met die witte teksten praten krijg je nice reward voor dacht ik... of een crappy weet niet meer ^^
staat je een moeilijk stuk te wachten nu (of ergens vrij dichtbij) geloof ik (als ik t me goed herinneren komt dat daar)... had iig 1 stuk wat ik keer of 5 heb moeten doen :P maar je herkent t wel als je dr bent denk ik ^^
Je dm's staan uit. Maar goed. Dat moeilijke stuk ben ik niet tegen gekomen? Welk stuk had je het over? Ik moet toegeven dat ik redelijk lang geen idee had waar ik heen moet dus ik ben wel wat geleveled :P.
Dat systeem snap ik ook niet helemaal. Kun je limitless alles trainen? Je traint toch de skills die je vaak gebruikt. Hoe de stats omhoog gaan snap ik ook niet echt. Al met al hoop ik dat er een replay mode is, of dat de keuzes die ik nu gemaakt heb niet al te absoluut zijn voor mijn characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Gisteren voor 20 euro Lost Odessy gekocht.
Man wat ziet dat spel er mooi uit zeg.
Voordat ik het wist ben je 3 uur verder.
Hier gaan we weer heel wat uurtjes aan spenderen ben ik bang.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:57:
[...]

Je dm's staan uit. Maar goed. Dat moeilijke stuk ben ik niet tegen gekomen? Welk stuk had je het over? Ik moet toegeven dat ik redelijk lang geen idee had waar ik heen moet dus ik ben wel wat geleveled :P.
Dat systeem snap ik ook niet helemaal. Kun je limitless alles trainen? Je traint toch de skills die je vaak gebruikt. Hoe de stats omhoog gaan snap ik ook niet echt. Al met al hoop ik dat er een replay mode is, of dat de keuzes die ik nu gemaakt heb niet al te absoluut zijn voor mijn characters.
dm's? nouja ik weet niet meer precies wanneer dat moeilijke stuk komt, maar als je dr komt weet je t wel gok ik :P
maar goed wil niks spoileren mocht je t op disc 2 nog niet zijn tegengekomen dan vond jij t misschien makkelijk maar kan t me niet voorstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Hoe zit het nu met de prijzen van de Xbox consoles? Ik zie dat de prijzen op de site van Microsoft zijn aangepast naar het oude prijsniveau, maar als je op het Arcade model klikt wordt er weer op de specifieke Arcade pagina vermeld dat deze 149 euro kost....

[ Voor 28% gewijzigd door Schweino op 09-01-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:07:
Gisteren voor 20 euro Lost Odessy gekocht.
Man wat ziet dat spel er mooi uit zeg.
Voordat ik het wist ben je 3 uur verder.
Hier gaan we weer heel wat uurtjes aan spenderen ben ik bang.
Zeker wel 40/70 uur. De characters zijn erg mooi gedaan, de ring timings een leuk detail om battles iets interessanter te maken. Het speelt bijna zoals FFVII, maar ziet eruit als een next gen game, inclusief regen en wind tegen.
Naar mijn mening hoef je trouwens niet al te veel tijd stoppen in het ring maken, ik droeg eigenlijk alleen maar de kant en klare ringen die je her en der vind. En dat terwijl ik zowat van elke ring er ongeveer een had.
Snowdog schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:25:
[...]

dm's? nouja ik weet niet meer precies wanneer dat moeilijke stuk komt, maar als je dr komt weet je t wel gok ik :P
maar goed wil niks spoileren mocht je t op disc 2 nog niet zijn tegengekomen dan vond jij t misschien makkelijk maar kan t me niet voorstellen :P
Direct messages, ik heb eigenlijk nog wel meer vragen mbt het lvl'en, die gare extra stats als hardworking of love. Maar wil niet straks gesommeerd worden door men mede tweakers om een guide te lezen.

Gisteren trouwens na die cutscene een sidequest toernooitje gedaan. Eindelijk een moeilijke battle die bij voorbaat niet kansloos verloren was. Ik was echt blij dat ik em gehaald had.
O_W<----- hero examplar

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Schweino schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:36:
Hoe zit het nu met de prijzen van de Xbox consoles? Ik zie dat de prijzen op de site van Microsoft zijn aangepast naar het oude prijsniveau, maar als je op het Arcade model klikt wordt er weer op de specifieke Arcade pagina vermeld dat deze 149 euro kost....
Was deze week zowel bij Mediamarkt als E-Plaza en daar waren de prijzen terug bij het oude nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:04:
[...]

Zeker wel 40/70 uur. De characters zijn erg mooi gedaan, de ring timings een leuk detail om battles iets interessanter te maken. Het speelt bijna zoals FFVII, maar ziet eruit als een next gen game, inclusief regen en wind tegen.
Naar mijn mening hoef je trouwens niet al te veel tijd stoppen in het ring maken, ik droeg eigenlijk alleen maar de kant en klare ringen die je her en der vind. En dat terwijl ik zowat van elke ring er ongeveer een had.

[...]

Direct messages, ik heb eigenlijk nog wel meer vragen mbt het lvl'en, die gare extra stats als hardworking of love. Maar wil niet straks gesommeerd worden door men mede tweakers om een guide te lezen.

Gisteren trouwens na die cutscene een sidequest toernooitje gedaan. Eindelijk een moeilijke battle die bij voorbaat niet kansloos verloren was. Ik was echt blij dat ik em gehaald had.
O_W<----- hero examplar
Ah ik moet zeggen ik heb zelf ook geen guide gelezen en het lvlen is mij ook niet 100% duidelijk. Zelfde de combat is mij niet altijd 100% duidelijk (wanneer krijg je bv. een synergy?!) of wanneer kan je de speciale skills usen als omni... (vergeten wat de naam was) of gae bolg enzo...
Daar kan ik je dus verder ook weinig bij helpen vrees ik... Wel jammer dat dat allemaal niet ingame wordt uitgelegd (of in de handleiding).
Sidequests heb ik tot nu toe volgens mij allemaal gedaan (heb m ook nog niet uitgespeeld), zitten wel leuke dingen tussen soms). Wat ik me ook nog altijd afvraag is of die guild tasks m.b.t. t vechten van die monsters random komen of dat dat later in t verhaal komt. Ben al 10 x naar bv. die black... ... (ben naam vergeten) maar daar moet je iig een monster slayen, maar kom dat ding nooit tegen. Vroeg me af of je die later tijdens een quest een keer tegenkomt of dt je gewoon 100 x naartoe moet en em dan ooit eens tegenkomt. Maar goed heb net als jij een hekel aan guides en wil ook geen spoilers opzich dus vanaar dat ik maar gewoon ff afwacht. Heb alleen helaas mn xbox niet voor een maand of 2 dus wordt tijdje wachten voor ik weer kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Vandaag gehoord bij de Intertoys (vanochtend ff kado gekocht):

Vader, jaartje of 40 (Disclaimer, gesprek wat ingekort ;) ):

Ik wil graag zo'n ding om mee te spelen
"Wat voor spellen zoekt u dan?"
Hij moet kunnen voetballen, racen en dat soort dingen
"Dat kan op allemaal"
Oh, wat raad u aan?
"Zowel de Playstation 3 als de Xbox 360 zijn mooie apparaten"
Ah, ik neem de Xbox 360. Die PS3 gaat steeds kapot had ik gezien

_O- het kan verkeren zeggen ze dan :P

Dit overigens geheel los van de PS3 defect aantallen die echt veel lager liggen dan de 360 (de oudere build, nieuwe hebben het probleem niet meer). Maar dat maakt niet uit, als een consumenten programma met 2.5 miljoen kijkers een item maakt :+

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 09-01-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk te triest voor woorden hoeveel macht een programma als Radar of Kassa dus heeft. Jan Modaal ziet een item over wat uitval en gelijk is het een wanproduct. Zo ging het eigenlijk ook bij de Xbox met het krassenverhaal. Het grote verschil in dit alles is alleen wel de houding van Microsoft en Sony bij een probleem. De klantenservice van MS (voor de Xbox) vind ik namelijk echt fenomenaal.

Maar wel een grappig verhaal :) Sowieso zou ik de Xbox nemen als je hem koopt voor racen en voetbalspelletjes (alleen maar cross-platform). Dan ben je een stuk minder geld kwijt namelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:06
PWM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:16:

Ah, ik neem de Xbox 360. Die PS3 gaat steeds kapot had ik gezien
:D

Nieuwe xbox360 kan toch ook nog steeds de problemen leveren? Ik heb de mijne eind december gehaald (nog net binnen de actie van 40 euro retour :9 ), maar is (na wat uitzoeken) een falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:42:
[...]

Nieuwe xbox360 kan toch ook nog steeds de problemen leveren? Ik heb de mijne eind december gehaald (nog net binnen de actie van 40 euro retour :9 ), maar is (na wat uitzoeken) een falcon
Een Falcon is goed hoor! Is niet de versie met uitvalproblemen. Ik heb een Falcon-Elite en het is een megagroot verschil (qua geluid) met m'n 1e Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:36:
Eigenlijk te triest voor woorden hoeveel macht een programma als Radar of Kassa dus heeft. Jan Modaal ziet een item over wat uitval en gelijk is het een wanproduct. Zo ging het eigenlijk ook bij de Xbox met het krassenverhaal. Het grote verschil in dit alles is alleen wel de houding van Microsoft en Sony bij een probleem. De klantenservice van MS (voor de Xbox) vind ik namelijk echt fenomenaal.

Maar wel een grappig verhaal :) Sowieso zou ik de Xbox nemen als je hem koopt voor racen en voetbalspelletjes (alleen maar cross-platform). Dan ben je een stuk minder geld kwijt namelijk.
Mwoah, voor race games is ook wel een soort exclusive oorlogje :) Denk alleen maar aan Forza vs GT. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:54:
[...]

Mwoah, voor race games is ook wel een soort exclusive oorlogje :) Denk alleen maar aan Forza vs GT. :)
Als je nu zou kijken naar race games, dan zou ik het wel weten. Behalve de standaard dingen die op beide consoles te krijgen zijn, heb je voor de 360 nu PGR3 en 4, Forza 2 en volgende maand Race Pro (voor de die-hards). Verderop dit jaar komt Forza 3.

GT5 is nu nog een klein jaar weg (zal wel gelijk met Forza 3 komen). Wil je nu racen, dan is de keuze volgens mij makkelijk. Aan het eind van het jaar ligt het misschien anders, want GT5 gaat ongetwijfeld een geweldige racegame worden. We zullen zien wat Forza 3 daarin kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:53:
[...]

Een Falcon is goed hoor! Is niet de versie met uitvalproblemen. Ik heb een Falcon-Elite en het is een megagroot verschil (qua geluid) met m'n 1e Xbox.
Vind geluid nog behoorlijk, maar lijkt me dat ik deze versie dus wel in een kastje kan proppen (zit wel iets aan koeling mogelijkheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

PWM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Als je nu zou kijken naar race games, dan zou ik het wel weten. Behalve de standaard dingen die op beide consoles te krijgen zijn, heb je voor de 360 nu PGR3 en 4, Forza 2 en volgende maand Race Pro (voor de die-hards). Verderop dit jaar komt Forza 3.

GT5 is nu nog een klein jaar weg (zal wel gelijk met Forza 3 komen). Wil je nu racen, dan is de keuze volgens mij makkelijk. Aan het eind van het jaar ligt het misschien anders, want GT5 gaat ongetwijfeld een geweldige racegame worden. We zullen zien wat Forza 3 daarin kan betekenen.
Ik bedoelde ook te zeggen dat races games niet allemaal cross platform zijn :), maar nu ik het nog zo bekijk denk ik dat hij alleen voetbalspellen bedoelde :).

Maar verder ben ik het volledig met je eens dat de 360 nu inderdaad meer te bieden heeft qua race games. Wat GT5 daarin kan gaan veranderen vraag ik me nog af. GT1 was toen het net gereleased was een unieke en fantastische game. Helaas is er sindsdien tot GT4 weinig meer veranderd, behalve de zeer mooie graphics :) Ben benieuwd of de full game van GT5 die impasse doorbreekt.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-01-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:14:
[...]

Ah ik moet zeggen ik heb zelf ook geen guide gelezen en het lvlen is mij ook niet 100% duidelijk. Zelfde de combat is mij niet altijd 100% duidelijk (wanneer krijg je bv. een synergy?!) of wanneer kan je de speciale skills usen als omni... (vergeten wat de naam was) of gae bolg enzo...
Daar kan ik je dus verder ook weinig bij helpen vrees ik... Wel jammer dat dat allemaal niet ingame wordt uitgelegd (of in de handleiding).
Sidequests heb ik tot nu toe volgens mij allemaal gedaan (heb m ook nog niet uitgespeeld), zitten wel leuke dingen tussen soms). Wat ik me ook nog altijd afvraag is of die guild tasks m.b.t. t vechten van die monsters random komen of dat dat later in t verhaal komt. Ben al 10 x naar bv. die black... ... (ben naam vergeten) maar daar moet je iig een monster slayen, maar kom dat ding nooit tegen. Vroeg me af of je die later tijdens een quest een keer tegenkomt of dt je gewoon 100 x naartoe moet en em dan ooit eens tegenkomt. Maar goed heb net als jij een hekel aan guides en wil ook geen spoilers opzich dus vanaar dat ik maar gewoon ff afwacht. Heb alleen helaas mn xbox niet voor een maand of 2 dus wordt tijdje wachten voor ik weer kan spelen :(
2 maanden!?! Uitgeleend, buitenland of kapot? Kapot heb je em wel binnen een maand.
Dat met die black cave daar zit ik ook mee te kijken, Kom dat monster maar niet tegen. Mischien dat hij rechts zit... Die afslag maakte ik in het begin van het spel. Kwam me daar een eindbaas tegen 2 vogels. Met zweet en tranen me er doorheen geworstelt... Bleek het een gewone vijand te zijn en dat dat hele gebied vol zat met zulke beesten :D
En idd die super aanvallen komen voor het gevoel random of te laat. Maakt iemand anders het laatste beestje dood terwijl er een supermove aan komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:06:
[...]Als je nu zou kijken naar race games, dan zou ik het wel weten. Behalve de standaard dingen die op beide consoles te krijgen zijn, heb je voor de 360 nu PGR3 en 4, Forza 2 en volgende maand Race Pro (voor de die-hards). Verderop dit jaar komt Forza 3.
Dat is zeker zo ja. Al heb ik het idee dat je aan Grid, DiRT, Burnout Paradise, MC: LA en de NFS-reeks wel genoeg hebt voor de Jan Modaal. Nu ik er zo over nadenk wint eigenlijk de Xbox het op alle terreinen wat genres betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Pannekoek81 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:21:
[...]
Vind geluid nog behoorlijk, maar lijkt me dat ik deze versie dus wel in een kastje kan proppen (zit wel iets aan koeling mogelijkheden)
Ik installeer altijd mijn spellen, en als ik speel staat het geluid niet super hard maar gewoon normaal en hoor hem echt niet. Ik heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad, heb trouwens een Falcon met BenQ-Drive. Staat hier gewoon in een houten kastje en kan zijn warmte goed genoeg kwijt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
NeoMe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:55:
[...]

Ik installeer altijd mijn spellen, en als ik speel staat het geluid niet super hard maar gewoon normaal en hoor hem echt niet. Ik heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad, heb trouwens een Falcon met BenQ-Drive. Staat hier gewoon in een houten kastje en kan zijn warmte goed genoeg kwijt.
Het installeren van de spellen had ik inderdaad ook gehoord, de xbox zelf redelijk stil, maar de drive hoor je wel tijdens het spelen... Maar goed, het installeren zal dat verhelpen, verder echt een geweldig apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:26:
[...]
Maar verder ben ik het volledig met je eens dat de 360 nu inderdaad meer te bieden heeft qua race games. Wat GT5 daarin kan gaan veranderen vraag ik me nog af. GT1 was toen het net gereleased was een unieke en fantastische game. Helaas is er sindsdien tot GT4 weinig meer veranderd, behalve de zeer mooie graphics :) Ben benieuwd of de full game van GT5 die impasse doorbreekt.
Sowieso wint Forza het hands down van GT als je het mij vraagt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:52:
[...]

Nu ik er zo over nadenk wint eigenlijk de Xbox het op alle terreinen wat genres betreft.
Alle genres, behalve platformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Iemand die ervaring heft met het spleen van Xbox 360 games op een Iiyama ProLite E2607 oid? Dat is die 26” monitor met HDMI (ja, ik schrijf op het forum hoofdletters >:) )-aansluiting. Ik zit er aan te denken om mijn box naar het kantoor boven te verhuizen en zoek een goed scherm voor op kantoor (ik heb nu een 20” LG en dat lijkt me wat te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Roely schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:49:
Maar, het is oud, zeker HL2 is oud, gelukkig zie je progresie in Episode 1 en zeker in Episode 2, maar het blijft een bejaard spel. Het schieten, het typische fps element vind ik het zwakste element in de HL serie. De schoot outs kunnen zich niet meten met bv Halo 3 en CoD 4. Ook GoW (2) zorgt voor een beduidend hogere adrealine kick. Een woord wat me te binnen schien is Episch. als in een film. Met inderdaad langdradige stukken, zoals het varen. Een spel asl Bioshock vind ik beter, maar je ziet wel dat de makers van het fantastische bioshock ook HL2 gepeeld hebben.

Uit 'historisch' oogpunt is HL2 zeker het spelen waard, en ik vond het geweldig om het op de Xbox te spelen, maar ik ben dan ook een oude lul van bijna 40.
Ik kan me prima indenken dat als net net CoD4 en CoD WoW, GoW2, Halo 3 en Bioshock hebt gespeelt, HL2 wat gezapig overkomt.
Ik denk dat ik dit spel maar moet kopen dan. Ik heb net een 360 en COD4 en vind het erg gaaf allemaal, maar heb ook wel een beetje het idee dat ik een beetje meeloop in die enorme battles en het verhaal pakt me niet echt.

Als ik kijk naar Portal (gekocht via Xbox Live), vind ik dat echt briljant. Lekker simpel en basic layout en gewoon bijna een artistiek verantwoord spelverloop (een computer die menselijk probeert te zijn en dat net niet is, is echt hilarisch, al is het zo lineair als de pest). Ik vind spellen die erg verhalend zijn en je meenemen in dat verhaal en wat rustiger zijn denk ik toch cooler dan een spel als COD4 (al blaast dat spel me wel van m;n sokken als ik dat op een grote plasma speel, jezus wat gaaf dan zeg!).

Ik ga eens kijken hoe we dit voor elkaar kunnen krijgen :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

BM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:13:
[...]

Sowieso wint Forza het hands down van GT als je het mij vraagt :)
Dat is wel een gevaarlijke uitspraak. GT wint het op wagengevoel en op rijden. Forza wint het op AI en op races. Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gehad dat zo perfect dat 'gevoel' van rijden kon geven als GT. En dat gaat dan over physics en hoe het spel er uit ziet. Bij GT4 zie je auto's gewoon op de weg liggen, de vering, wielen, rollen in bochen, het duiken bij remmen, echt alles klopt. Het is er niet alleen, de traagheid en de balansproblemen die je ermee hebt klopt ook echt. Dat is echt uniek...

Hét grote nadeel van GT is natuurlijk dat totale gebrek aan AI. Je rijdt feitelijk gewoon rondjes tegen de tijd, waarbij de tijd in de vorm van op de baan rijdende obstakels wordt toegepast; je medeweggebruikers die nergens ook maar enige blijk geven door te hebben dat jij er ook bent :P.

Maar ik vind een race spel als GRID eerlijk gezegd leuker dan Forza. Forza is zo ontzettend clean met zwevende auto's. Het is ook lang niet zo mooi als GRID (ik heb al die spellen :)). Maar GRID is multiplatform.... Dus als je het mij vraagt is de PS3 een beter race platform :). Simpelweg omdat Gran Turismo briljant is.

[ Voor 0% gewijzigd door JvS op 09-01-2009 16:05 . Reden: Winnen is niet hetzelfde als winden laten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Sorry JvS:
GT windt het op wagengevoel en op rijden.
Afbeeldingslocatie: http://trond.weblogg.no/moro/images/fart_1129418373.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

JvS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:48:
[...]
Dat is wel een gevaarlijke uitspraak. GT wint het op wagengevoel en op rijden. Forza wint het op AI en op races. Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gehad dat zo perfect dat 'gevoel' van rijden kon geven als GT. En dat gaat dan over physics en hoe het spel er uit ziet. Bij GT4 zie je auto's gewoon op de weg liggen, de vering, wielen, rollen in bochen, het duiken bij remmen, echt alles klopt. Het is er niet alleen, de traagheid en de balansproblemen die je ermee hebt klopt ook echt. Dat is echt uniek...

Hét grote nadeel van GT is natuurlijk dat totale gebrek aan AI. Je rijdt feitelijk gewoon rondjes tegen de tijd, waarbij de tijd in de vorm van op de baan rijdende obstakels wordt toegepast; je medeweggebruikers die nergens ook maar enige blijk geven door te hebben dat jij er ook bent :P.

Maar ik vind een race spel als GRID eerlijk gezegd leuker dan Forza. Forza is zo ontzettend clean met zwevende auto's. Het is ook lang niet zo mooi als GRID (ik heb al die spellen :)). Maar GRID is multiplatform.... Dus als je het mij vraagt is de PS3 een beter race platform :). Simpelweg omdat Gran Turismo briljant is.
Goh hoezo had ik gelijk toen ik zei dat er nog steeds 'oorlog' is tussen het forza en gt kamp. :) Maar dat GT betere physics en een realistische wegligging heeft kan ik ook niet echt ondersteunen, zeker niet als een oude verstokte fan van race sims, zoals Grand Prix Legend en Nascar etc. :) Het punt is dat GT je het gevoel geeft dat je controle hebt, maar die controle komt mijns inziens niet echt overeen met de werkelijkheid. :)

Beide games zijn gewoon leuk, heb alle delen van gt gespeeld en ook alle delen van forza. Zowel forza en gt hebben hun charmes, maar ik vind het jammer dat een algemeen beeld van GT is dat het zo realistisch is.. ook iets wat ze zelf durven te promoten... the realistic driving simulator :). Qua graphics en details van auo's wel, qua physics niet :).Het is niet echt realistisch als vol gas over gras rijden en dan nog gewoon normale controle houden. Ook niet als wallriden soms sneller is dan de normale lijnen volgen :).

Beide games naderen gewoon niet t realisme wat door sommige mensen wel aan deze games toegekend worden :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-01-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

vind de AI van Forza ook niet top. Als je een auto lapt maken ze nooit ruimte, sterker nog, ze proberen je te racen....tenminste das mijn ervaring.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Erg belangrijk vind ik de schade, dat mis ik echt in de GT serie. Grote schade, race over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JvS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:48:
[...]
Dat is wel een gevaarlijke uitspraak
Tis een mening, word dat nu ook al gevaarlijk? :'( ;)
. GT wint het op wagengevoel en op rijden. Forza wint het op AI en op races. Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gehad dat zo perfect dat 'gevoel' van rijden kon geven als GT. En dat gaat dan over physics en hoe het spel er uit ziet. Bij GT4 zie je auto's gewoon op de weg liggen, de vering, wielen, rollen in bochen, het duiken bij remmen, echt alles klopt. Het is er niet alleen, de traagheid en de balansproblemen die je ermee hebt klopt ook echt. Dat is echt uniek...
Dat is ook persoonlijk natuurlijk, en hoewel je absoluut niet alleen staat met die mening, deel ik hem niet. Ik heb meerdere versies van GT gespeeld (en nee, niet heel uitgebreid), maar ik vind het verre van realistisch aanvoelen.
Ben het wel met je eens dat GT het beter op scherm weet te tonen, de autos in Forza lijken een ietsje te zweven. Helaas voor GT weet die het goede beeld niet te matchen met een soortgelijk gevoel. Forza weet het goede gevoel niet te matchen met bijbehorende graphics :)
Laat ik AI nu toch wel een belangrijk onderdeel vinden van een racegame :) Online gamen is leuk, maar de meeste tijd spendeer ik toch offline. Dat argument is natuurlijk niet van toepassing als mensen voornamelijk online gamen. Wel een verbeterpunt van GT.
Maar ik vind een race spel als GRID eerlijk gezegd leuker dan Forza.
GRID is een leuk spel, maar wist me helaas niet zo lang te boeien als ik gehoopt had. Wat dat betreft deed Forza het beter. (al werd dat ook minder naarmate de tijd vorderde, was te makkelijk om je autos helemaal te tunen en dik te winnen).
Forza is zo ontzettend clean met zwevende auto's. Het is ook lang niet zo mooi als GRID (ik heb al die spellen :)).
Absoluut mee eens, GRID (en DIRT) zien er verschrikkelijk goed uit, ben ook ERG benieuwd wat Codemasters met de F1 licentie gaat doen :)
Dus als je het mij vraagt is de PS3 een beter race platform :). Simpelweg omdat Gran Turismo briljant is.
Als je daar blij mee bent, d:)b
Ik sla een rondje over en wacht op Race Pro en Forza 3 :P
uchiha tijntje schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:25:
[...]
Goh hoezo had ik gelijk toen ik zei dat er nog steeds 'oorlog' is tussen het forza en gt kamp. :)
Die oorlog zal niet weggaan tot 1 van de 2 niet meer op de markt is. Net zo min als de 'oorlog' tussen MS en Sony fanboys :)
Maar dat GT betere physics en een realistische wegligging heeft kan ik ook niet echt ondersteunen, zeker niet als een oude verstokte fan van race sims, zoals Grand Prix Legend en Nascar etc. :) Het punt is dat GT je het gevoel geeft dat je controle hebt, maar die controle komt mijns inziens niet echt overeen met de werkelijkheid. :)
True, maar vergelijken met GPL en Nascar is gevaarlijk, dat weet jij ook. Die mate van realisme op een console bereiken is schier onmogelijk, en ook niet wenselijk ivm een veel te kleine doelgroep. (feitje van de dag: GPL verkocht slechts 200.000 stuks in de periode 1998-2004)
Beide games zijn gewoon leuk, heb alle delen van gt gespeeld en ook alle delen van forza. Zowel forza en gt hebben hun charmes, maar ik vind het jammer dat een algemeen beeld van GT is dat het zo realistisch is.. ook iets wat ze zelf durven te promoten... the realistic driving simulator :). Qua graphics en details van auo's wel, qua physics niet :).Het is niet echt realistisch als vol gas over gras rijden en dan nog gewoon normale controle houden. Ook niet als wallriden soms sneller is dan de normale lijnen volgen :).
Die reputatie raakt het niet meer kwijt ook (ben ik bang)
Beide games naderen gewoon niet t realisme wat door sommige mensen wel aan deze games toegekend worden :)
Voor realisme moet je hier bijvoorbeeld zijn ;)
L1nt schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:41:
vind de AI van Forza ook niet top. Als je een auto lapt maken ze nooit ruimte, sterker nog, ze proberen je te racen....tenminste das mijn ervaring.
Helemaal waar. Is jammer, verder doet ie het best netjes allemaal namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 09-01-2009 16:59 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Jan Laros schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:37:
Iemand die ervaring heft met het spleen van Xbox 360 games op een Iiyama ProLite E2607 oid? Dat is die 26” monitor met HDMI (ja, ik schrijf op het forum hoofdletters >:) )-aansluiting. Ik zit er aan te denken om mijn box naar het kantoor boven te verhuizen en zoek een goed scherm voor op kantoor (ik heb nu een 20” LG en dat lijkt me wat te klein.
Ik zou zelf eerst dat ding even naar boven slepen en kijken hoe het werkt op je huidige 20" scherm. Ik heb zelf geen TV dus mijn 360 staat altijd aangesloten op een Samsung 940BW 19" breedbeeld schermpje en dat werkt echt prima :). (Voor splitscreen zou ik af en toe wel willen dat hij iets groter was)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

BM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:58:
[...]

True, maar vergelijken met GPL en Nascar is gevaarlijk, dat weet jij ook. Die mate van realisme op een console bereiken is schier onmogelijk, en ook niet wenselijk ivm een veel te kleine doelgroep. (feitje van de dag: GPL verkocht slechts 200.000 stuks in de periode 1998-2004)
Dat weet ik inderdaad goed, maar als je een game maakt die je promoot als the real driving simulator (had het in mijn post hierboven fout :)) dan moet je ook het realisme benaderen zoals andere games die benaderen (en meer), en laat dat nu games zijn op een ander platform, namelijk de pc.

Anders had je tagline moeten zijn: the real driving simulator.... on a console! :)

Maar ik gok dat als veel gamers (zeker die nog nooit in een auto hebben gereden) die enkel GT of Forza hebben gespeeld nu ineens grand prix legends of nascar of live for speed oid gaan spelen, ze zullen zeggen dat juist die games niet realistisch zijn. Dit omdat ze 'geindoctrineerd' zijn door het zogenaamde 'realistische' gevoel van GT en Forza.

Het realisme op een console is echter natuurlijk wel mogelijk als een ontwikkelaar dit wil, maar zoals je zegt, is dat gewoon niet rendabel door de veel te kleine doelgroep. Ik heb zelfs ook nooit gpl officieel gehad :X
Die reputatie raakt het niet meer kwijt ook (ben ik bang)
Misschien zou het goed zijn als Race Pro of een dergelijke racer ook voor de ps3 uit zou komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:37:
[...]

2 maanden!?! Uitgeleend, buitenland of kapot? Kapot heb je em wel binnen een maand.
Dat met die black cave daar zit ik ook mee te kijken, Kom dat monster maar niet tegen. Mischien dat hij rechts zit... Die afslag maakte ik in het begin van het spel. Kwam me daar een eindbaas tegen 2 vogels. Met zweet en tranen me er doorheen geworstelt... Bleek het een gewone vijand te zijn en dat dat hele gebied vol zat met zulke beesten :D
En idd die super aanvallen komen voor het gevoel random of te laat. Maakt iemand anders het laatste beestje dood terwijl er een supermove aan komt :+
hehe ik heb de hele blackcave wel doorgelopen maar daar zittie niet
dat met die sterke vogels had ik in begin ook last van maar loop daar nu makkelijk doorheen...
verder staatie in t buitenland en ben ik daar (nog) niet T_T;
maja nog 2 maandjes moet te doen zijn :P
Die superaanvallen komen ook idd meestal te laat, maar soms (geen idee wanneer) kan ik meteen beginnen met synergies, dan is alles ook meteen in 1 aanval dood, relaxed als je 5 links hebt :P
maar goed snap daar ook niet veel van wanneer dat nou het geval is... dacht eerst dat het misschien iets te maken had met hoeveel chains je hebt ofzo, maar volgens mij is dat 't toch ook niet.. geen idee dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Even een vraag. Een buurman van mij gaat naar USA, zijn de xbox spellen daar goedkoper dan hier? Zeg maar groot verschil? En zijn ze ook af te spelen op de xbox van hier? (niet geheel onbelangrijk 8)7 )

Edit: reeds gelezen in de startpost

Moeten de prijzen van de xbox niet worden aangepast? Cash Back toch afgelopen?

[ Voor 23% gewijzigd door Pannekoek81 op 09-01-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:06

Harrie

NederVlaming

PSP123 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:31:
[...]

Ik zie dat je Lego Indiana Jones en Kungfu Panda ook al heb gespeeld die in je XBOX 360 pakket zatten.
En vind je ze leuk?
Lego Indiana Jones heb ik nog niet gespeeld, maar kung fu panda al wel. Hoewel ik dacht dat dit een spel voor kinderen was en het me echt niet ging boeien, doet het dit wel! Het is grappig, heeft een leuk verhaal, en de graphics zijn ook erg mooi, zelfs op mijn oude crt tv. Het vechten daarentegen is niet echt moeilijk en heel repetitief, zelfs de "eindbazen" zijn niet moeilijk. Gelukkig moet je jezelf ook nog een weg door de level vinden, met klimmen, springen, puzzelen etcetera. In dat op zich is het oog een beetje een platform spel. In mijn ogen wel geslaagd, nu nog zien hoelang het intressant blijft!

ik heb de film niet gezien, mss is het voor mensen die de film wel kennen een minder leuk verhaal

[ Voor 8% gewijzigd door Harrie op 09-01-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:03
Pannekoek81 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:33:
Even een vraag. Een buurman van mij gaat naar USA, zijn de xbox spellen daar goedkoper dan hier? Zeg maar groot verschil? En zijn ze ook af te spelen op de xbox van hier? (niet geheel onbelangrijk 8)7 )

Edit: reeds gelezen in de startpost

Moeten de prijzen van de xbox niet worden aangepast? Cash Back toch afgelopen?
Ik denk dat ze daar dezelfde prijs zijn, maar dan in dollar. Uiteindelijk wel wat goedkoper.
Maar je kunt ze ook via Ebay/Gamehubs bestellen, ongeveer evenduur denk ik (misschien wel goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harrie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:31:
[...]ik heb de film niet gezien, mss is het voor mensen die de film wel kennen een minder leuk verhaal
Het spel lijkt echt heel erg op de film. Het loopt hetzelfde verhaal, alleen dan met veel meer actie er in.
Ik vond Kung Fu Panda ook erg vermakelijk, maar LEGO: Indiana Jones daarentegen...bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Harrie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:31:
[...]

Lego Indiana Jones heb ik nog niet gespeeld, maar kung fu panda al wel. Hoewel ik dacht dat dit een spel voor kinderen was en het me echt niet ging boeien, doet het dit wel! Het is grappig, heeft een leuk verhaal, en de graphics zijn ook erg mooi, zelfs op mijn oude crt tv. Het vechten daarentegen is niet echt moeilijk en heel repetitief, zelfs de "eindbazen" zijn niet moeilijk. Gelukkig moet je jezelf ook nog een weg door de level vinden, met klimmen, springen, puzzelen etcetera. In dat op zich is het oog een beetje een platform spel. In mijn ogen wel geslaagd, nu nog zien hoelang het intressant blijft!

ik heb de film niet gezien, mss is het voor mensen die de film wel kennen een minder leuk verhaal
Die lego is zeer vermakelijk met met zijn 2'en! :) Alleen vind ik hem wat minder, Kungfu Panda is ook wel goed te doen, had die al uitgespeelt, multiplayer is wel grappig voor even :)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:03:
[...]

Het spel lijkt echt heel erg op de film. Het loopt hetzelfde verhaal, alleen dan met veel meer actie er in.
Ik vond Kung Fu Panda ook erg vermakelijk, maar LEGO: Indiana Jones daarentegen...bah.
Met 2 controllers is het wel leuk, dan speelt ieder een poppetje :) Ipv dat je om en om zelf moet besturen.

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 10-01-2009 00:05 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
roy-t schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:04:
[...]zelf geen TV dus mijn 360 staat altijd aangesloten op een Samsung 940BW 19" breedbeeld schermpje en dat werkt echt prima :)
Mag ik vragen hoe je deze hebt aangesloten? (wat voor kabel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik vind Lego wel een melig spelletje. Grappige cut-scenes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
hello tweakers,

twee vraagjes, iemand de demo van LOTR: conquests al gespeeld. heb hem net gespeeld, weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, is wel geiig, graphics zijn niet zo heel denderend. maar dit spel zal gemaakt worden of gekraakt worden door de online play denk ik. maar max 16 players online ik weet het niet, wel lachen. maar wat denken jullie ervan

dan vraagje twee. ik weet dat het voor zover mogelijk op de normale manier niet kan. maar weet eimand of er een manier is via omwegen of dergelijke om bepaalde gespeelde games waar je gamerpoints voor hebt en achievements voor hebt om die alsnog uit je profiel te verwijderen? heb in het begin namelijk wat games gespeeld waarvan ik nu weet dat ik ze nooit meer ga spelen, en het hebben van games in mn lijst waar ik maar 10 gamerpoints voor heb is een beetje irritant vind ik. zeker als je dan pes 2008 en pes 2009 in de lijst hebt staan enzo.

iemand een diee hoe dat schoongemaakt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut en nee

langer antwoord kuuut en neeeeee :D

1. Ik denk dat die demo leuk is voor mensen die al into lotr zijn. Ik speelde het spel en voelde me een verdwaalde houterige zwaardvechter die de hele tijd doodging. Nou zal het spel wel leuker worden als je het leert te spelen. Maar de houterigheid en gameplay nodigden mij daar niet voor uit.

2 Volgens mij niet ik wilde ze ook verwijderen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet kan voor spellen waar je al een paar punten voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Als je al gamerscore hebt gehaald voor een spel kun je ze inderdaad niet meer verwijderen.. Zo heb ik 5 gamerscore voor de beste game ever... YARIS! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:41:
kut en nee

langer antwoord kuuut en neeeeee :D

1. Ik denk dat die demo leuk is voor mensen die al into lotr zijn. Ik speelde het spel en voelde me een verdwaalde houterige zwaardvechter die de hele tijd doodging. Nou zal het spel wel leuker worden als je het leert te spelen. Maar de houterigheid en gameplay nodigden mij daar niet voor uit.

2 Volgens mij niet ik wilde ze ook verwijderen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet kan voor spellen waar je al een paar punten voor hebt.
1. jup vind het spel ook wel wat houterig, maar op een gegeven moment begin ik het wel wat te begrijpen. met het overnemen van plekken en dat soort dingen. maar de tutorial was nog best goed door te komen.

2. nou maar hopen dat MS daar ook een optie voor neerzet. een grens van 100GP ofzo. bedoel iemand die 100GP heeft gehaald speelt het spel wel echt neem ik aan. of gewoon een optie toevoegen dat je gewoon games kan weghalen ongeacht aantal gamepoints

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 10-01-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:04:
[...]Met 2 controllers is het wel leuk, dan speelt ieder een poppetje :) Ipv dat je om en om zelf moet besturen.
Dan zal ik hem daar nog even voor gaan gebruiken. Toch had ik gewoon meer verwacht van zo'n lego-game. Misschien is het niet helemaal mijn dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Is het mogelijk om je Xbox op bijv. een Linksys USB wireless adapter aan te sluiten zodat je gebruik kunt maken van een nieuwe protocool? Dus wireless N inplaats van de wireless G van de standaard Xbox adapter.

Dat zou dan de WUSB300N zijn bijv.

Afbeeldingslocatie: http://images.chron.com/blogs/techblog/WindowsLiveWriter/BetterconnectionsLinksysWUSB300NDraftNUS_8425/WUSB300N_thumb.jpg

/edit
Ik bedoel dus direct de adapter in de Xbox 360 ... niet sharen met een laptop o.i.d.

[ Voor 55% gewijzigd door Loona35 op 10-01-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/NL/aero/ds0007.png
Ook GoT leaderboard gejoined.

Voeg me toe 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ds08 op 10-01-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
ApOE schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:08:
[...]

Mag ik vragen hoe je deze hebt aangesloten? (wat voor kabel?)
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zouden er namen bij de Arcade sticks kunnen komen in de TS? Dat zoekt wat makkelijker op internet, met name als je 1 van de sticks uit de SP zou willen hebben. (overgens vind ik dat stukje, wat regelmatig veranderd wel een goede toevoeging :) ! ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Loona35 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:58:
Is het mogelijk om je Xbox op bijv. een Linksys USB wireless adapter aan te sluiten zodat je gebruik kunt maken van een nieuwe protocool? Dus wireless N inplaats van de wireless G van de standaard Xbox adapter.

[afbeelding]

/edit
Ik bedoel dus direct de adapter in de Xbox 360 ... niet sharen met een laptop o.i.d.
Dat gaat niet werken, de xbox heeft daar toch geen drivers voor ;)

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:58:

[afbeelding]

/edit
Gaat niet .
De wifi van microsoft is beveiligt
wat je wel kan doen is een Access Points via je lan port aan te sluiten.
Dit heb ik zelf ook gedaan met versie 125 MBit/s (11g)

http://www.alternate.nl/h...ess+LAN&l3=Access+Points&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Is het ook mogelijk om via een speciale kabel (of iets anders) je PS2 (playstation 2) controller op de xbox360 aan te sluiten? Voor vechtspellen (vooral de streetfighter spellen) speelt een ps2 controller een stuk beter.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Wel jammer overigens, die joysticks uit de topic start.. nr 1 en 3 zijn goed schijnbaar, maar absurd duur.. Nummer 2 is redelijk goedkoop (MadKatz) maar schijnbaar waardeloos.. Nieuwe controller van Madcatz welke uit ga komen voor SF4 schijnt dan ook wel weer redelijk te zijn, maar is ook weer schrikbarend duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:59
TheKillingBean schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:26:
Is het ook mogelijk om via een speciale kabel (of iets anders) je PS2 (playstation 2) controller op de xbox360 aan te sluiten? Voor vechtspellen (vooral de streetfighter spellen) speelt een ps2 controller een stuk beter.
http://www.engadget.com/2...rollers-to-your-xbox-360/

2de hit in google "ps2 controller to xbox 360"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
TheKillingBean schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:26:
Die zijn er denk ik wel. Moet je maar even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel duur voor een convertertje
http://www.consoleshop.nl...s-xbox-360-converter.html

Kun je net zo goed een xbox arcade stick halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Damn ik hoor zojuist dat mn xbox de tv van mn vriendin heeft gesloopt... gevaarlijke dingen man... vraag me af hoe dat gebeurd is weet wel nog dat 60 hz display met veel moeite ge-enabled kon worden.. zal wel iets teveel zijn geweest ofzo, hoewel ie 't nog een paar weken heeft gedaan...
Is het niet zo dat een tv normaal gewoon modes die hij niet aankan blokkeert ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:21:
wel duur voor een convertertje
http://www.consoleshop.nl...s-xbox-360-converter.html

Kun je net zo goed een xbox arcade stick halen
Inderdaad erg duur 65 euro! ook tevens niet meer leverbaar op die site. Ik dacht zelf meer aan een klein stekkertje dan zo'n kastje :9

Hier tevens een leuke artikel over SFIV op nu.nl
http://www.nu.nl/games/18...ew-street-fighter-iv.html
Daarin staat oa. dat Capcom speciaal voor de Xbox 360 de bestuuring iets hebben aangepast zodat het makkelijker is om met de 360 controller te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door TheKillingBean op 11-01-2009 15:58 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:06

Harrie

NederVlaming

Zijn er hier mensen die Lips hebben? Ik probeer steeds het nummer Take On Me van A-ha te downloaden, dit zou gratis moeten zijn. In de game zie ik die ook staan, voor 0 microsoft points. Maar als ik dan op de pagina kom waar je confirm download moet doen, krijg ik de melding dat hij geen content kan downloaden? Terwijl ik nooit problemen heb gehad met demo's en uitbreidingen voor andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vraag ik bijvoorbeeld een reparatie aan voor me joystick en/of headset?
Mijn joystick is stuk en ik heb nog garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:11:
Hoe vraag ik bijvoorbeeld een reparatie aan voor me joystick en/of headset?
Mijn joystick is stuk en ik heb nog garantie..
Neem contact op met klantenondersteuning om de aanvraag te voltooien.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van de klantenondersteuning.

Kantooruren:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

0800 023 3894
of 31 202036606 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
mijn 360 heeft sinds de NXE update iets raars....

ik kijk regelmatig een .avi bestand op de xbox via een usb HDD, nooit een probleem geweest sinds de "optionele media update" waarmee je dus .avi's kon kijken.

Sinds een paar maanden dus de NXE update.. en nu wil de xbox alleen maar avi's afspelen als de XBOX verbonden is met XBOX live?? de update is gewoon geinstalleerd, maar als ik een avi af wil spelen zonder ingelogd te zijn op live krijg ik de volgende melding : "A media update is required to play this content. to gety the update sing in to xbox live and play the content again. statuscode 51-c00df236

als ik dan dus wel inlog op Live dan speelt ie wel af zonder ook maar iets te downloaden???

wie heeft te oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Pfff... kan er ook weer normaal over de Xbox360 gepraat worden, de laatste aantal pagina's gaat het vooral over de uitzending van Kassa. Zo worden de normale berichten helemaal onder gesneeuwd. Misschien is het beter om de discussies voort te zetten op de Xbox 360 defecten topic:
Xbox 360 defecten topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

TheKillingBean schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:09:
Pfff... kan er ook weer normaal over de Xbox360 gepraat worden, de laatste aantal pagina's gaat het vooral over de uitzending van Kassa. Zo worden de normale berichten helemaal onder gesneeuwd. Misschien is het beter om de discussies voort te zetten op de Xbox 360 defecten topic:
Xbox 360 defecten topic Deel 3
Goed idee, heb dan ook een hele serie berichten naar dat topic verplaatst. Voor discussies over de (mogelijke) defecten kun je dus terecht in Xbox 360 defecten topic Deel 3.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
JuliettPapa schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:01:
Zouden er namen bij de Arcade sticks kunnen komen in de TS? Dat zoekt wat makkelijker op internet, met name als je 1 van de sticks uit de SP zou willen hebben. (overgens vind ik dat stukje, wat regelmatig veranderd wel een goede toevoeging :) ! ).
Ben dat laatste wat je zegt zeker met je eens.. :P
Overigens, de eerste controller is:

http://www.amazon.co.uk/H...mes&qid=1231453446&sr=8-1

De 2e, de "waardeloze" madkatz dus:

http://www.madcatz.com/De...yImg=Xbox_360_Controllers

De 2e weet ik zo snel niet, maar tis iig een HORI, dus zal ook wel terug te vinden zijn. Mocht je, net als ik, "op zoek" zijn vanwege Streetfighter, is dit misschien nog wat voor je:
http://kotaku.com/5128016...hter-iv-tournament-sticks

Jammer alleen dat die dingen naar verhouding zo friggin' duur zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over controllers gesproken, iemand enig idee of deze naar Europa komen?

Afbeeldingslocatie: http://www.unscripted360.com/wp-content/uploads/2009/01/sf4fightpad-300x300.gif
Street Fighter IV Fightpad

En daarnaast of de Collectors Edition van de game die wel voor Europa is aangekondigt ook in Nederland verschijnt. De grootste webshops hebben em nog steeds niet op de site staan : /

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leek me wel leuk om elke maand de Top 25 van de Tweakers-gamerscore-leaderboard te plaatsen. Met opvallende stijgers/dalers ofzo. Dus bij deze:

01 m00n22 68749
02 Sh0ckTrooper 51075
03 Rivalz0r 42727
04 SekerOglan 38487
05 Yzf1kr 33180
06 Buccket 31868
07 mullie 28883
08 OctagonQontrol 22973
09 BurningMetal 21761
10 EwoutV6 21740
11 SeamusXZ 19245
12 Cpt Raptor 18670
13 exCOESes 18480
14 CrazyCavia 18360
15 ulekai 16767
16 superlex 16555
17 roric7 16530
18 DI Slager 16455
19 MrBubblesNL 15740
20 StarWolfer 15340
21 Kikuichimonji87 14830
22 Chrono Hiro 07 14721
23 D0NN13 DARK0 14236
24 Koifim 14211
25 MeesterLuther 13790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Heb dit weekend Portal gespeeld, onderdeel van de orange box. Wat een ongelooflijk geinige game. Ben paar uurtjes mee zoet geweest en heb me erg goed vermaakt. Op het laatst toch eventjes het internet moeten raadplegen voor een paar kleine hints ;)

Nu weer verder met de rest van de collectie, heb fifa2009 gehaald en vind het toch een stuk moeilijker dan toen ik fifa 2006 op mijn pc'tje speelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:34:
Het leek me wel leuk om elke maand de Top 25 van de Tweakers-gamerscore-leaderboard te plaatsen. Met opvallende stijgers/dalers ofzo. Dus bij deze: "hele lijst"
Daar heb je toch juist die site voor ? Ik denk dat de mensen die niet in die lijst kijken er ook geen interesse in hebben persoonlijk.
Toch vraag ik me af hoeveel uur je moet spelen om 60000 punten te halen aangezien ik al aardig wat uur in 2500 punten heb zitten. Ik heb dan ook een beetje het gevoel bij die lijst van "zie mij eens tijd hebben of makkelijke games kunnen vinden " Al zullen er ook gewoon een hoop skillz hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:17:
[...]

Daar heb je toch juist die site voor ? Ik denk dat de mensen die niet in die lijst kijken er ook geen interesse in hebben persoonlijk.
Toch vraag ik me af hoeveel uur je moet spelen om 60000 punten te halen aangezien ik al aardig wat uur in 2500 punten heb zitten. Ik heb dan ook een beetje het gevoel bij die lijst van "zie mij eens tijd hebben of makkelijke games kunnen vinden " Al zullen er ook gewoon een hoop skillz hebben natuurlijk ;)
Een vriend van mij heeft (naast een normaal leven) inmiddels al ruim 2 jaar zijn xbox en heeft inmiddels 29.000 punten. Hij probeert spellen wel van a tot z uit te spelen voor hij aan wat nieuws begint.

Ikzelf heb de xbox nu bijna 2 weken en zit op 1100 punten ofzo. Komt deels doordat ik een weekje vrij had in rond nieuwjaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
sander- schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:46:
[...]

Een vriend van mij heeft (naast een normaal leven) inmiddels al ruim 2 jaar zijn xbox en heeft inmiddels 29.000 punten. Hij probeert spellen wel van a tot z uit te spelen voor hij aan wat nieuws begint.

Ikzelf heb de xbox nu bijna 2 weken en zit op 1100 punten ofzo. Komt deels doordat ik een weekje vrij had in rond nieuwjaar ;)
Een verschil zit hem ook waarin je je focus hebt, ik heb die niet op het behalen van achievements (beter gezegt, had ik niet). Ik heb mijne inmiddels 2,6 jaar en heb nu inmiddels 3500 punten, alleen speelde ik de spellen zonder naar die achievements te kijken.

Nu ben ik oude spellen weer aan het spelen met juist het doel om die achievements, bijvoorbeeld Worms, die heb ik vroeger veel gespeeld maar bijvoorbeeld nooit de challanges (20 levels), nu doe ik die wel omdat ik die achievement wil hebben.

Zo zijn er ene legio aan spellen en achievements die je pas krijgt na het behalen van bepaalde resultaten die je nooit haald als je het spel niet speelt daarvoor.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
ronaldmathies schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:51:
[...]

Een verschil zit hem ook waarin je je focus hebt, ik heb die niet op het behalen van achievements (beter gezegt, had ik niet). Ik heb mijne inmiddels 2,6 jaar en heb nu inmiddels 3500 punten, alleen speelde ik de spellen zonder naar die achievements te kijken.

Nu ben ik oude spellen weer aan het spelen met juist het doel om die achievements, bijvoorbeeld Worms, die heb ik vroeger veel gespeeld maar bijvoorbeeld nooit de challanges (20 levels), nu doe ik die wel omdat ik die achievement wil hebben.

Zo zijn er ene legio aan spellen en achievements die je pas krijgt na het behalen van bepaalde resultaten die je nooit haald als je het spel niet speelt daarvoor.
True, maar ikzelf bijv heb COD4 gelijk op Veteran gespeeld, gewoon omdat ik weet dat als ik het spel eenmaal uitgespeeld heb dan ga ik het toch niet meer opnieuw spelen. En ik vond de andere mode wel erg simpel. Achteraf was Hardened misschien toch een betere keuze geweest, want nu is het echt lastig ;)

En bij FIFA 2009 unlock je een hoop dingen gewoon al "per ongeluk" tijdens het spelen. Maar moet zeggen dat ik af en toe wel een blikje op een achievements lijst werp om te kijken of er nog een paar makkelijke tussen zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Sander op 12-01-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:45
Beakzz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:17:
[...]
Ik heb er ongeveer 2800 uur inzitten denk ik. Wat makkelijk is en wat moeilijk, daar is TrueAchievements.com volgens mij een hele geschikte site voor. Ik heb een leaderboard gemaakt. Als iedereen zich aanmeldt, dan kunnen we vergelijken op basis van achievement ratio. Zo valt het verschil ook weg tussen iemand die 2 spellen gespeeld heeft en iemand die er 100 gespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
De website http://www.xbox360achievements.org/ is ook nog een hele mooie om achievements op te zoeken/vergelijken/kijken hoe hij moet. elk spel heeft een appart forum waar heel veel info over het spel/achievements is te vinden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Laatst online: 19:18
weet iemand nog een leuke party game? voor als je een avondje aan het pilsen bent met vrienden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
ronaldmathies schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:51:
Heb je hem al? Ik zit al zo'n 150 potjes vast op level 20 8)7
Scotix schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:08:
weet iemand nog een leuke party game? voor als je een avondje aan het pilsen bent met vrienden ...
Als je van films houdt is Scene It echt wel heel erg vermakkelijk. Zou wel leuk zijn als ze ook eens wat andere Quizen zouden krijgen, want de techniek is echt prima. En Worms natuurlijk :)

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 12-01-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
Scotix schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:08:
Fifa :p blijft altijd leuk om te spelen met vrienden en een pilsje...
Viva Pinata Party Animals :o maar dan pas als je genoeg bier op hebt...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Laatst online: 19:18
Kabbie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:10:
[...]

fifa is idd leuk, zo ook NBA. waar ik dit weekend ben achter gekomen. haha, dood lachen met dat gedunk.

maar een spel met veel mini games bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
Scotix schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:21:
[...]

fifa is idd leuk, zo ook NBA. waar ik dit weekend ben achter gekomen. haha, dood lachen met dat gedunk.

maar een spel met veel mini games bijvoorbeeld.
viva Pinata Party Animals zijn allemaal minigames, beetje kinderachtige style eromheen maar de gameplay is leuk, vooral onder invloed van drank en splitscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:05
Ik heb me ook maar even aangemeld voor de tweakers leaderboard. Sorry daarvoor BurningMetal, ik heb je net uit de top 10 geknikkerd.
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/NL/Radje.png

[ Voor 29% gewijzigd door Radko op 12-01-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

PWM schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:09:
[...]

Hm zo heel moeilijk was die niet eens geloof ik, al heb ik hem ook zeker niet in één keer gehaald. Je weet in de latere levels al vrij snel of je een kans maakt of niet overigens. Het fijne is ook wel dat de AI vrij voorspelbaar is.
Als je van films houdt is Scene It echt wel heel erg vermakkelijk. Zou wel leuk zijn als ze ook eens wat andere Quizen zouden krijgen, want de techniek is echt prima. En Worms natuurlijk :)
Party games die ik doe zijn: Scene it, Bomberman, Worms, Viva pinata party animals en ik heb ook ooit fusion frenzy 2 gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:09:
[...]

Ik heb hem helemaal. Ik was juist heel erg lang bezig met lvl 19, mijn god wat was dat een bak ellende met een frustratiesausje eroverheen 8)7

Level 16 (weet niet meer heel zeker) was ook erg tijdrovend voor mij.

Je kunt even op youtube zoeken over mogelijke strategieën, als die er zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 12-09 20:36
Kabbie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:10:
[...]

inderdaad! ik en mn vrienden spelen al jaren fifa voordat we gaan stappen, echt prachtig en de emoties kunnen hoog oplopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:28:
Heeft iemand nog een goede actie van Battlefield Bad Company gezien? Rond de 25/30 euro ofzo? Ben de meeste websites uit het games import topic al langs gegaan.
Vanmiddag voor €34,95 gekocht bij de Dixons (Den Haag), was helaas wel de laatste :9

Edit: Hij staat nog steeds op de website, dus bestellen moet ook gewoon kunnen. :)

En voor de WWII liefhebbers is er ook Brothers in Arms, Hells Highway voor €33.99

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:48:
[...]
Ik heb een leaderboard gemaakt. Als iedereen zich aanmeldt, dan kunnen we vergelijken op basis van achievement ratio. Zo valt het verschil ook weg tussen iemand die 2 spellen gespeeld heeft en iemand die er 100 gespeeld heeft.
Dat is erg leuk! Ik heb me aangemeld. Aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
HELP!!!

Ik heb net een redeem code online verzilverd en daar staat netjes dat ik geupgrade ben naar Live Gold. Als ik echter mijn xbox aanzet doet ie het niet!
Staat Signed in: Silver.

ALs ik dan naar acoount management en dan naar membership ga staat daar wel Xbox Live Gold 12+1 maanden!

Hoe kan dat?

Geen sync tussen de site en live even ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
T7D_Sneezy schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:39:
[...]

inderdaad! ik en mn vrienden spelen al jaren fifa voordat we gaan stappen, echt prachtig en de emoties kunnen hoog oplopen!
Fifa is inderdaag erg lekker en virtua tennis is ook leuk met 4 man.
Een spel wat je echt alleen maar koopt voor meerdere is Beijing ..dat spel vind ik singleplayer helemaal niks en met 4 man helemaal top :D lekker controllers "slopen" :p
Sh0ckTr00per schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:48:
[...]

Ik heb er ongeveer 2800 uur inzitten denk ik. Wat makkelijk is en wat moeilijk, daar is TrueAchievements.com volgens mij een hele geschikte site voor. Ik heb een leaderboard gemaakt. Als iedereen zich aanmeldt, dan kunnen we vergelijken op basis van achievement ratio. Zo valt het verschil ook weg tussen iemand die 2 spellen gespeeld heeft en iemand die er 100 gespeeld heeft.
Kijk dat vind ik een veel leukere manier. Heb me ook ff aangemeld, maar ben de @ in mijn email vergeten dus kan me nu niet meer op de juiste manier aanmelden dus maar ff een mailtje gestuurd.
Hopelijk geeft mij dat de drang om meer uit de spellen te halen, want ik heb gemiddeld 3 games per maand gekocht sinds ik een Xbox360 heb en nog bijna geen spel boven de 10 % uitgespeeld.

Maar er is hoop, want ik heb een koopstop en ben me nu in games aan het verdiepen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Beakzz op 12-01-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

wimpie007 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:22:
HELP!!!

Ik heb net een redeem code online verzilverd en daar staat netjes dat ik geupgrade ben naar Live Gold. Als ik echter mijn xbox aanzet doet ie het niet!
Staat Signed in: Silver.

ALs ik dan naar acoount management en dan naar membership ga staat daar wel Xbox Live Gold 12+1 maanden!

Hoe kan dat?

Geen sync tussen de site en live even ofzo?
Uit- en insignen helpt ook niet? Xbox uit en weer aan... ?
Kun je vervolgens wel- of niet multiplayerzaken doen, dus dat je goldstatus wel 'verwerkt' is in je account, ook al lijkt het even niet zo?

Anders MS een belletje geven... :)

... en oranje! :P

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...