Gewoon als je de game geselecteerd hebt op Y drukken en dan Install on HDD. En je huidige savegame kan je gewoon blijven gebruiken.Pannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:55:
Moet ook nog eens kijken hoe dat zit met dat overzetten van spellen van disc naar hdd. Kan je dan trouwens wel nog je save games gebruiken? Ben met Far Cry 2 net zo lekker bezig
Thnx, scheelt wel weer, vanavond maar ff in orde makenmonnick schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:05:
[...]
Gewoon als je de game geselecteerd hebt op Y drukken en dan Install on HDD. En je huidige savegame kan je gewoon blijven gebruiken.
Verwijderd
Werkt heel simpel en is wel aan te raden. Alleen bij sommige games merk je soms dat het juist ietsje trager laadt e.d., omdat die game dan is geoptimaliseerd om te cachen op de HDD, en de DVD te gebruiken om dingen te streamen oid. Merk het een beetje bij Fallout, maar het verschil is dan echt minimaal hoor, dus gewoon doen als je de ruimte over hebt. Saves blijven gewoon werken, er zitten dus geen nadelen aan verder.Pannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:55:
Moet ook nog eens kijken hoe dat zit met dat overzetten van spellen van disc naar hdd. Kan je dan trouwens wel nog je save games gebruiken? Ben met Far Cry 2 net zo lekker bezig
Neemt in ieder geval de kans op een Disc Read Error weg, wat soms heel irritant is als je midden in een potje zit of bent vergeten te saven tussendoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 09:41 ]
Na scheelt lijkt me een hoop herrie van de drive en daarnaast kans dat de disc kapot zal gaan in dan ook verdwenen.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:40:
[...]
Werkt heel simpel en is wel aan te raden. Alleen bij sommige games merk je soms dat het juist ietsje trager laadt e.d., omdat die game dan is geoptimaliseerd om te cachen op de HDD, en de DVD te gebruiken om dingen te streamen oid. Merk het een beetje bij Fallout, maar het verschil is dan echt minimaal hoor, dus gewoon doen als je de ruimte over hebt. Saves blijven gewoon werken, er zitten dus geen nadelen aan verder.
Neemt in ieder geval de kans op een Disc Read Error weg, wat soms heel irritant is als je midden in een potje zit of bent vergeten te saven tussendoor.
Maar twijfelde vanwege de save games... Far Cry 2 begon net steeds leuker te worden en om eerste deel nou weer overnieuw te doen had ik niet echt veel zin in.
Verwijderd
Net Prince of Persia uitgespeeld. Erg mooi spel toch over de gehele linie! In het begin is het nog erg mooi en spannend, dan herhaalt dat zich heel, heel lang en wordt het saai, en tegen het einde kreeg ik weer motivatie om verder te gaan en kwam de noodzaak een beetje terug. En het einde vond ik prachtig! Meningen verschillen erover (zoals altijd), ik vond het in ieder geval mooi & bevredigend.
Dus... op naar deel 2 hopelijk? Van mij mogen ze er weer een mooie trilogie van maken (en dan niet met zo'n suf tweede deel als de eerste trilogie alstublieft).
Dus... op naar deel 2 hopelijk? Van mij mogen ze er weer een mooie trilogie van maken (en dan niet met zo'n suf tweede deel als de eerste trilogie alstublieft).
Buy now 20 pond op http://ebay.co.uk . Ik zie er zelfs al een aantal tussen staan voor 16 tot 20 pond en je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon op 1 van de exemplaren te bieden. Verzendkosten liggen meestal tussen de 3 en 7 pond van Engeland naar hier.Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:28:
Heeft iemand nog een goede actie van Battlefield Bad Company gezien? Rond de 25/30 euro ofzo? Ben de meeste websites uit het games import topic al langs gegaan.
ik heb zelf een 360 premium, dus maar plaats voor 2 game installs, als je zo'n iso verwijderd blijven de save games gewoon bestaan, dus je kunt gewoon de image weggooien en een andere installeren, maakt niets uit voor je save game
If you don't stand for something you'll fall for everything
Ben sinds een paar dagen GoW2 via HD aan het spelen, sinds gisteren hoorde ik de dvd opeens weer draaien is dit normaal ? Volgens mij wordt het hele spel toch naar de HD gekopieerd.
Meer mensen met een HD spel, waar de dvd van begint te spinnen ?
Alleen bij het opstarten van het spel (disc check) en het teruggaan naar dashboard is mijn ervaring dat de disc even opspint.Meer niet?ReytingHamdi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:48:
Ben sinds een paar dagen GoW2 via HD aan het spelen, sinds gisteren hoorde ik de dvd opeens weer draaien is dit normaal ? Volgens mij wordt het hele spel toch naar de HD gekopieerd.
... en oranje! :P
Ik heb GoW2 ook op de HDD staan en de drive spint nooit. Alleen heel even bij opstarten maar dat is niet merkbaar. Ik hoor hem alleen even als ik in GoW2 zit en dan sign out -> sign in doe (bijv. als er heel veel lag is in de multiplayer), in dat geval spint de drive heel even volgens mij
Toch vreemd bij mij hoorde ik 'm toch echt een aantal minuten spinnen.
Op 30 december mijn xbox opgestuurd omdat de dvd-drive het niet goed deed. Vandaag een nieuwe xbox ontvangen. Erg leuk natuurlijk, want deze komt uit november 2008. Helaas past mijn oude adapter niet op de nieuwe xbox. Ik even googlen, blijkt dat ze van 203w naar 175w zijn gegaan. Was toch leuk geweest als ze een nieuwe adapter hadden meegestuurd. Nou ja, ik ga ze maar weer even bellen dan.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heeft iemand nog een idee voor een leuk spel voor mijn vriendin? Gewoon simpele wii-like games?
Trouwens, ik zag op internet dat dat officiële charge station van MS alleen in het wit te verkrijgen is. Erg jammer, want ik heb een elite met 2 zwarte controllers en nu 1 zwarte play&charge.
Wil eigenlijk toch een station omdat ik meestal alleen speel en dan makkelijk 1 accu kan laden en de andere mee spelen, maar is beetje zonde om 1 zwarte en een witte accu te hebben (of ben ik dan een zeikerd?). Is er geen zwarte van een ander merk die toch met de originele accu's overweg kan?
Trouwens, ik zag op internet dat dat officiële charge station van MS alleen in het wit te verkrijgen is. Erg jammer, want ik heb een elite met 2 zwarte controllers en nu 1 zwarte play&charge.
Wil eigenlijk toch een station omdat ik meestal alleen speel en dan makkelijk 1 accu kan laden en de andere mee spelen, maar is beetje zonde om 1 zwarte en een witte accu te hebben (of ben ik dan een zeikerd?). Is er geen zwarte van een ander merk die toch met de originele accu's overweg kan?
De 203w voeding past op alle xboxen.pingkiller schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:11:
Op 30 december mijn xbox opgestuurd omdat de dvd-drive het niet goed deed. Vandaag een nieuwe xbox ontvangen. Erg leuk natuurlijk, want deze komt uit november 2008. Helaas past mijn oude adapter niet op de nieuwe xbox. Ik even googlen, blijkt dat ze van 203w naar 175w zijn gegaan. Was toch leuk geweest als ze een nieuwe adapter hadden meegestuurd. Nou ja, ik ga ze maar weer even bellen dan.
Sig
Is het een Arcade of Pro? Anders heb je misschien een Jasper teruggekregen. Die heeft een andere aansluiting dan de 203 en 175w modellen.pingkiller schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:11:
Jep, ik heb dat ook. Alleen bij GoW2 begint de dvd in het menu vaak te spinnen. Na een minuutje ofzo houdt hij er weer mee op.ReytingHamdi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:48:
Weet iemand trouwens wanneer je op Xbox Live van 3 naar 4 sterren gaat? Ik neem aan dat het om de verhouding gehaalde punten / maximaal aantal haalbare punten.
Een vriend van mij kwam dit weekend bij mij met een oude Premium, maar die paste dus mooi niet op de voeding van mijn nieuwe elite. Heb volgens mij geen Jasper (voeding = 175 watt), dus hoe kan dat dan?PWM schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:23:
[...]
Is het een Arcade of Pro? Anders heb je misschien een Jasper teruggekregen. Die heeft een andere aansluiting dan de 203 en 175w modellen.
Verwijderd
Volgens mij is het iets met hoeveel positieve reviews je hebt gekregen.daniëlpunt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:28:
Weet iemand trouwens wanneer je op Xbox Live van 3 naar 4 sterren gaat? Ik neem aan dat het om de verhouding gehaalde punten / maximaal aantal haalbare punten.
Klik op een user en dan kun je kiezen prefer/avoid
Dat is hem inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:34:
[...]
Volgens mij is het iets met hoeveel positieve reviews je hebt gekregen.
Klik op een user en dan kun je kiezen prefer/avoid
Verwijderd
Hoeveel kakkerlakken ik op live wel niet ben tegengekomen met 5 sterren.PWM schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:54:
[...]
Dat is hem inderdaadHoe meer mensen jouw lief vinden, hoe meer sterren je hebt. In principe kom je als 5 sterren speler nooit een 2 sterren speler tegen.
Toevallig een signout/signin gedaan tijdens het gamen (van het account waarmee je het spel start)? Volgens mij gaat hij bij mij dan over op de DVD drive ipv de hd.ReytingHamdi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:05:
Toch vreemd bij mij hoorde ik 'm toch echt een aantal minuten spinnen.
Eenmaal 5 sterren ga je volgens mij nooit meer terug naar minder lijkt wel.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen mij nu echt zooo aardig vind onlinePWM schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:54:
[...]
Dat is hem inderdaadHoe meer mensen jouw lief vinden, hoe meer sterren je hebt. In principe kom je als 5 sterren speler nooit een 2 sterren speler tegen.
Dat kan Burning Metal volgens mij wel beamen
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-01-2009 14:12 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Hey,
Aangezien ik een paar rustige weken op komst heb dacht ik om een nieuw Xbox spelte kopen.
Maar via welke site kan ik dat nou het beste doen
?
Omdat ik hier nogwel is wat lees over extra UPS verzendkosten etc.
Waar kopen jullie je games? en zijn ze er dus ook binnen ~5 dagen
Niet komen met google maar oid want dat snap ik ook wel ik vraag naar jullie ervaringen met goedkope spots
Bedankt
Aangezien ik een paar rustige weken op komst heb dacht ik om een nieuw Xbox spelte kopen.
Maar via welke site kan ik dat nou het beste doen
Niet komen met google maar oid want dat snap ik ook wel ik vraag naar jullie ervaringen met goedkope spots
Bedankt
Ik had bij play.com de orange box besteld op 2 januari en die was vandaag binnen.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:07:
Hey,
Maar via welke site kan ik dat nou het beste doen?
Bedankt
Verwijderd
Nou dat is dan echt uitzonderlijk snel voor play.com. Play.com duurt normaal gesproken 2 weken ongeveer (kan dus ook nog langer).sander- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:26:
[...]
Ik had bij play.com de orange box besteld op 2 januari en die was vandaag binnen.
@Daanmevius:
Vaak geldt: Online bestellen is VEEL goedkoper dan in de winkel hier in NL, maar het duurt vaak ook een tijdje voor je het hebt. Zie anders even het spellen-import topic.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 14:41 ]
Verwijderd
gamehubs.comVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:07:Aangezien ik een paar rustige weken op komst heb dacht ik om een nieuw Xbox spelte kopen.
play.com
cd-wow.nl
Je zegt het zelf, jou voeding is 175watt en die van de oude Premium is 203watt. Oude voedingen zijn compatible met de nieuwere consoles, andersom natuurlijk niet.sander- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:33:
[...]
Een vriend van mij kwam dit weekend bij mij met een oude Premium, maar die paste dus mooi niet op de voeding van mijn nieuwe elite. Heb volgens mij geen Jasper (voeding = 175 watt), dus hoe kan dat dan?
Sig
Ik zit te kijken om toch een HDMI kabel te nemen ipv de component waar die nu mee is aangesloten. Maar zit er nog verschil in al die kabels of gewoon 1 pakken met de juiste lengte?
Welk voordeel denk je daarmee te bereiken? HDMI of component geeft hetzelfde beeld.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
als je kabel niet langer dan 1,5 meter hoeft te zijn dan gewoon lekker de goedkoopste kabel pakken. maakt echt geen ruk uit. signaal is namelijk digitaal.Pannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:49:
Ik zit te kijken om toch een HDMI kabel te nemen ipv de component waar die nu mee is aangesloten. Maar zit er nog verschil in al die kabels of gewoon 1 pakken met de juiste lengte?
Belangrijkste reden: Wil de component aansluiting vrij hebben op de tv voor wat andersGunner schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:50:
Welk voordeel denk je daarmee te bereiken? HDMI of component geeft hetzelfde beeld.
Andere reden: hoor / lees weleens dat HDMI het mooiste beeld geeft
hoe zit het eigelijk met het hele clangebeuren rond het live netwerk?
eerder werd altijd alles via clanbase geregeld. maar dat is dacht ik alleen voor pc gebaseerde spellen?
eerder werd altijd alles via clanbase geregeld. maar dat is dacht ik alleen voor pc gebaseerde spellen?
Goede redenPannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:52:
Belangrijkste reden: Wil de component aansluiting vrij hebben op de tv voor wat anders

Ik lees overal, en ook uit eigen ervaring, dat dat niet zo is.Andere reden: hoor / lees weleens dat HDMI het mooiste beeld geeft
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heb je hier bronnen voor? Ik heb hem namelijk ook via HDMI lopen, voornamelijk omdat ik mijn component poortjes vol heb zitten (alles op reciever vol, scart vol etc), maar eigenlijk ook omdat ik beter beeld verwachtte...Gunner schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:59:
[...]
Goede reden
[...]
Ik lees overal, en ook uit eigen ervaring, dat dat niet zo is.
hmmm dan toch maar op component laten... hmmm dat word dan maar een andere dvd speler met hdmi en upscaling...
goeie reden om weer nieuw speelgoed te halen.

Verwijderd
Waarom verwacht je dan precies beter beeld? Als ze allebei nou 720p en 1080i kunnen doorgeven, waarom zou de ene dan beter beeld geven dan de ander?
De enige redenen kunnen zijn: Je wilt FullHD kijken/spelen en jouw tv accepteert geen 1080p signaal via component. Dit is namelijk bij veel tv's zo, echter heeft eigenlijk geen enkel spel native 1080p beeld, dus dit geldt eigenlijk alleen bij FullHD-films kijken met de media center functionaliteit.
OF Jouw tv heeft gewoon een zwakke component 'tuner' die het beeld slecht vertaalt of iets dergelijks, weet niet zeker of dat mogelijk is.
Bij mij werkt component prima met uitstekend beeld
De enige redenen kunnen zijn: Je wilt FullHD kijken/spelen en jouw tv accepteert geen 1080p signaal via component. Dit is namelijk bij veel tv's zo, echter heeft eigenlijk geen enkel spel native 1080p beeld, dus dit geldt eigenlijk alleen bij FullHD-films kijken met de media center functionaliteit.
OF Jouw tv heeft gewoon een zwakke component 'tuner' die het beeld slecht vertaalt of iets dergelijks, weet niet zeker of dat mogelijk is.
Bij mij werkt component prima met uitstekend beeld
hmmm geen idee, heb een Samsung LE37A552, kan weleens kijken, maar goed, dacht altijd (ook vanwege wat ik weleens lees) dat hdmi beste was, dan component, dan RGB Scart, ....
Vandaar de conclusie het zal wel beter zijn
Vandaar de conclusie het zal wel beter zijn

nou haal play.com maar weg, ik heb 2 games nog niet van ze ontvangen na meer dan 21 dagen. Nu een nieuwe aangevraagd, maar ik krijg enkel van die geautomatiseerde mailtjes. Ik heb er weinig vertrouwen in
Probleem is opgelost. Mijn broertje had zelf een nieuwe 360 gekocht met hdmi en mij de oude gegeven. Echter had hij mij wel de nieuwe adapter gegeven. Beetje doh moment, had zelf natuurlijk even moeten kijken naar de andere adapter!
Ik wel blij met deze 360. Deze maakt een stuk minder herrie dan versie die ik opstuurde. Ik kan trouwens niet aan de 360 zit welke versie het nou is(falcon,jasper,etc). Ik zou naar de wattages moeten kijken, maar er staat geen wattage genoemd op de 360, alleen voltage.
Ik wel blij met deze 360. Deze maakt een stuk minder herrie dan versie die ik opstuurde. Ik kan trouwens niet aan de 360 zit welke versie het nou is(falcon,jasper,etc). Ik zou naar de wattages moeten kijken, maar er staat geen wattage genoemd op de 360, alleen voltage.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Zie boven, heb vorige week besteld en nu al in huis... Dus probeer een webshop niet af te branden op 1 bestelling.DarkShadow schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:21:
[...]
nou haal play.com maar weg, ik heb 2 games nog niet van ze ontvangen na meer dan 21 dagen. Nu een nieuwe aangevraagd, maar ik krijg enkel van die geautomatiseerde mailtjes. Ik heb er weinig vertrouwen in
2 games hmmm 1 bestelling hmmsander- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:30:
[...]
Zie boven, heb vorige week besteld en nu al in huis... Dus probeer een webshop niet af te branden op 1 bestelling.
Er zijn meerdere klachten over dit dus play.com mag wel afgebrand worden van mij, en zoals iemand al zei tegen mij -.-(terwijl ik dat hoef te weten) hoort dit in import games topic
Nu verzend Play.com altijd alles apart van elkaar. 2 games tellen dus wel als 2 bestellingen. Bij Play.com is het overigens wel erg vaag hoe dat werkt met de post. Af en toe heb ik spellen na 3 a 4 werkdagen al wel binnen en een andere keer duurt het idd bijna een maand. Ik bestel er dan ook alleen spellen die ik niet direct hoef te hebben. Het moet voor mij wel meer dan 15 euro schelen met Nederlandse webshops.sander- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:30:
[...]
Zie boven, heb vorige week besteld en nu al in huis... Dus probeer een webshop niet af te branden op 1 bestelling.
uhm...
Voltage is al genoeg.pingkiller schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:27:
Ik zou naar de wattages moeten kijken, maar er staat geen wattage genoemd op de 360, alleen voltage.
Als je het voltage weet weet je ook wat voor een moederbord er in zit.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
was cd-wow niet failliet?? of ben ik met een ander in de war?
play.com is iig erg wisselvallig tegenwoordig.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het Games Import topicVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:07:
Hey,
Bedankt
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ach, je leert nog eens wat nieuwe scheldwoordcombinaties...uchiha tijntje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:03:
[...]
Dat kan BurningMetal (weg spatie!) volgens mij wel beamen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij komt het deels door mij en mijn rants op onnozele mensen, dat je nu zo goed bent in cod 4BM schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:04:
[...]
Ach, je leert nog eens wat nieuwe scheldwoordcombinaties...
Verwijderd
Volgens mij heb ik problemen met xbox live, verbinding gaat vaak traag en wordt soms willekeurig verbroken.
Als ik de verbinding in de dashboard test krijg ik te zien dat ik wel verbinding heb maar er komt wel een errorcode bij status:
W: 0000 000B
X: 0000 F001
Y: 20A8 4840
Z: 0000 0000
ID:FFFF FFFF
Console is niet omgebouwd of wat dan ook, ik kan verder via google of de microsoft site niet vinden wat de error precies inhoud. Verder kan ik bij het nieuwe dashboard NXE geen NAT status meer zien.
Als ik de verbinding in de dashboard test krijg ik te zien dat ik wel verbinding heb maar er komt wel een errorcode bij status:
W: 0000 000B
X: 0000 F001
Y: 20A8 4840
Z: 0000 0000
ID:FFFF FFFF
Console is niet omgebouwd of wat dan ook, ik kan verder via google of de microsoft site niet vinden wat de error precies inhoud. Verder kan ik bij het nieuwe dashboard NXE geen NAT status meer zien.
Jawel hoor, als er met je NAT iets fout zit wordt dat aangegeven. Maar als jij daar niks van ziet zal het probleem daar niet zitten.
Verwijderd
Ok toch raar dat ik deze problemen nu opeens heb, zal eens kijken volgens mij staan alle poorten die open moeten staat open. Misschien ligt het probleem wel bij Ziggo.monnick schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:07:
Jawel hoor, als er met je NAT iets fout zit wordt dat aangegeven. Maar als jij daar niks van ziet zal het probleem daar niet zitten.
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:41:
Ik had bij play.com de orange box besteld op 2 januari en die was vandaag binnen.
Waarom de Orange box voor de Xbox 360 daar, ik reken uit 40 GBP naar euro is toch een ruime 44 euro en als je bij budgetgaming kijkt zie je Orange box al staan voor 30 eurotjes incl verzending. In Nederland, ook niet mis!
Waarom de Orange box voor de Xbox 360 daar, ik reken uit 40 GBP naar euro is toch een ruime 44 euro en als je bij budgetgaming kijkt zie je Orange box al staan voor 30 eurotjes incl verzending. In Nederland, ook niet mis!
[ Voor 11% gewijzigd door PSP123 op 07-01-2009 19:08 ]
Onder de aansluiting van de adapter staat hoeveel ampere de xbox gebruikt van de 12V line. Als dit 14.2A is dan heb je een Falcon, staat er 12.1A heb je een Jasper.pingkiller schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:27:
Probleem is opgelost. Mijn broertje had zelf een nieuwe 360 gekocht met hdmi en mij de oude gegeven. Echter had hij mij wel de nieuwe adapter gegeven. Beetje doh moment, had zelf natuurlijk even moeten kijken naar de andere adapter!

bron: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472&p=2
[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 07-01-2009 19:17 ]
Lijkt mij een Jasper. Als Arcade of Premium gekocht?Harrie schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:17:
[...]
Onder de aansluiting van de adapter staat hoeveel ampere de xbox gebruikt van de 12V line. Als dit 14.2A is dan heb je een Falcon, staat er 12.1A heb je een Jasper.
[afbeelding]
bron: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472&p=2
Ik heb nu pas geleden (5 december) een Elite gekocht Falcon muisstil hoor alles lekker vanaf HD spelen, zo worden je disc´s ook bespaard!
Hij stelt geen vraag, maar geeft een antwoord op een eerder gestelde vraag.PSP123 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:55:
[...]
Lijkt mij een Jasper. Als Arcade of Premium gekocht?
Verwijderd
Misschien een heel domme vraag, maar vanwaar de besparing op discs? Ik gebruik sommige cd's/dvd's al jaren en ze zien er nog gloednieuw uit.PSP123 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:55:
[...]
Lijkt mij een Jasper. Als Arcade of Premium gekocht?
Ik heb nu pas geleden (5 december) een Elite gekocht Falcon muisstil hoor alles lekker vanaf HD spelen, zo worden je disc´s ook bespaard!
Meer een kwestie van goed op je spulletjes passen lijkt me.
Heb de game ook gescoord via XBL marketplace.. En vroeg mijzelf af of het klopt dat ie standaard in niet-breedbeeld is..JuliettPapa schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:00:
Gisteren eindelijk Halo 1 uitgespeeld. Ik weet niet wie bij Bungie de besturing van de Warthog heeft uitgevonden maar het werkt echt van geen meter.Echt, zo onhandig he
. Nu verder met Halo 2 en daarna Halo 3. (had halo 1 en halo 2 nooit helemaal uitgespeeld, dus ben overnieuw begonnen op de Xbox360. Jammer dat je er (nog) geen GamersPoints voor krijgt
).
Ik kan overigens nergens op de xbox een optie vinden om het geluid harder danwel zachter te zetten. Misschien kijk ik er wel straal oevrheen of zo..? TV vind dat ie HDMI signaal schijnbaar een stuk harde af moet spelen dan signaal via scart. Kan dit uberhaubt ingesteld worden op de box?
Minder kans op krassen als dat hij steeds zou draaien toch, nu draait ie heel even en de verdere gameplay staat de disc stil!Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:20:
[...]
Misschien een heel domme vraag, maar vanwaar de besparing op discs? Ik gebruik sommige cd's/dvd's al jaren en ze zien er nog gloednieuw uit.
Meer een kwestie van goed op je spulletjes passen lijkt me.
Verwijderd
En dat zorgt in ieder geval voor een mooiere game-ervaring. Lekker stil door de wereld van Fable rondwandelen of muisstil met de dead silence-perk lopen door een willekeurig multiplayer-level van CoD4PSP123 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:25:
[...]
Minder kans op krassen als dat hij steeds zou draaien toch, nu draait ie heel even en de verdere gameplay staat de disc stil!
Precies!Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:59:
[...]
En dat zorgt in ieder geval voor een mooiere game-ervaring. Lekker stil door de wereld van Fable rondwandelen of muisstil met de dead silence-perk lopen door een willekeurig multiplayer-level van CoD4
En je bent er nu zeker van dat je in COD4 bij Multiplayer echt een helikopter hoort en niet je Xbox.
[ Voor 17% gewijzigd door PSP123 op 07-01-2009 22:39 ]
Ik heb de LE van Halo Wars maar gepreordered. Ik ben een sucker voor mooie uitgaves. Dus vanmiddag even wat gameplay footage bekeklen, en het ziet eruit dat ze de controls voor een console RTS eindelijk wat op orde hebben. En dat is nou net het genre wat ik nog miste. Halo an sich is mijn ding niet, ik vind de hele backstory wel goed maar qua gameplay (ik heb 1 en een groot deel van 2 gespeeld) was het me wat teveel copy/paste.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb altijd goede ervaringen gehad, zelfs met terugsturensander- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:30:
[...]
Elect a clown, expect a circus.
Aha,thanks. Er staat 16,5, dus ik neem aan dat dat gewoon de eerste revisie is? Jammer maar begrijpelijk. Het is geen gratis up-grade service. Wel gek dat ze bij een refurbish een nieuw manufacturing date erop zetten.Harrie schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:17:
[...]
Onder de aansluiting van de adapter staat hoeveel ampere de xbox gebruikt van de 12V line. Als dit 14.2A is dan heb je een Falcon, staat er 12.1A heb je een Jasper.
PSP123 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 22:37:
[...]
Precies!
En je bent er nu zeker van dat je in COD4 bij Multiplayer echt een helikopter hoort en niet je Xbox.
Bad Company & Fallout 3 besteld. Mirror's edge moet eigenlijk ook nog, maar dat laten we nog eventjes liggen denk ik.
1 brak "staar op prentjes" game deze week op xbla
Of mis ik iets?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Op het orginele doosje kan ik niks vinden voor 16:9 of 4:3 beeldverhoudingen... en ik hem heb nog gespeeld op een (oude) 4:3 beeldbuis, omdat hij niet mijn TFT kan gebruiken bij oude xbox games.xxxneoxxx schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:24:
[...]
Heb de game ook gescoord via XBL marketplace.. En vroeg mijzelf af of het klopt dat ie standaard in niet-breedbeeld is..Viel mij op, aangezien volgens mij het origineel wel in bb is volgens mij. Overigens ook nergens een optie om dit te wijzigen.
Dus wel of geen breedbeeld, geen idee
Krijg jij nu wel gamers points als je de game speelt?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Waarschijnlijk zit er wel verbeterde cooling op de GPU, dus dat zou al minder problemen moeten geven, aangezien die vaak de boosdoener is.pingkiller schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:05:
[...]
Aha,thanks. Er staat 16,5, dus ik neem aan dat dat gewoon de eerste revisie is? Jammer maar begrijpelijk. Het is geen gratis up-grade service. Wel gek dat ze bij een refurbish een nieuw manufacturing date erop zetten.
Ach, vorige week kreeg de vs een kruiswoord tv spel en de rest niksBoeboe schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:30:
1 brak "staar op prentjes" game deze week op xblaOf mis ik iets?
Vanavond eens kijken welke versie ik gekregen heb... als je de nieuwere hebt kan je die dan ook wat meer in een kastje zetten zonder dat ie "te" warm word. Staat nu gewoon vrij en warm word ie helemaal niet, na een uur spelen voelt ie nogzelfde aan als na 2 minuten spelen 
Vrouw bij mij speelt bejewled (ofzoiets)Sh0ckTr00per schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 07:58:
[...]
Ach, vorige week kreeg de vs een kruiswoord tv spel en de rest niksKomkommertijd zo vlak na de feestdagen gok ik.. Uiteraard is mijn vrouw wel enthausiast, want die speelt dit soort spellen altijd via gamehouse

Verwijderd
Misschien waren ze het wel, maar ik heb dat niet gemerkt. Ik bestel regelmatig bij CD-wow namelijk. En met Play.com heb ik persoonlijk dus geen problemen. Ik vond het ook erg lang duren voordat Prince of Persia op de mat viel, maar de prijs was er ook naarL1nt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:41:
[...]
was cd-wow niet failliet?? of ben ik met een ander in de war?
play.com is iig erg wisselvallig tegenwoordig.
Knip.
hier stond een vraag over forza 2, heb ik hier maar verwijderd en in het forza 2 topic geplaatst.
hier stond een vraag over forza 2, heb ik hier maar verwijderd en in het forza 2 topic geplaatst.
[ Voor 83% gewijzigd door Turfschipper op 08-01-2009 09:02 ]
Nop ik was al die tijd al ingelogd. Als het spel eenmaal op hd is geinstalleerd kun je denk ik ook niet meer via DVD spelen tenzij je 'm weer verwijderd.SeamusXanthus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:57:
[...]
Toevallig een signout/signin gedaan tijdens het gamen (van het account waarmee je het spel start)? Volgens mij gaat hij bij mij dan over op de DVD drive ipv de hd.
Hey, ik had een tijdje terug bij boxed deal 12+1 maand live besteld en maar code voor 12 gekregen had een support ticket aangemaakt en zou jullie nog laten weten wat er zou gebeuren. Ik heb uiteindelijk (zo'n 2 weken later dus) mn extra maand code gekregen. Heb wel 't idee dat ze 't vergeten waren/eik niet wilde aangezien ik wat heb extra heb moeten reply-en in die support ticket (dus paar replies op mezelf in de vorm van: 'Can you give me any feedback on this issue?') etc...
Dus voor mensen met 'tzelfde probleem support tickets aanmaken maar
Dus voor mensen met 'tzelfde probleem support tickets aanmaken maar
Verwijderd
Huh? Dat is mijn post helemaal nietPSP123 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:07:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:41:

Volgens mij heb je iets door elkaar gehaald met quoten. Ik heb de Orange Box al zeker een jaar.
(Ben trouwens een van de weinigen die er niet helemaal kapot van is, dat HL2 is zooo langdradig, ben er maar mee gestopt, en Portal is ook mijn ding niet echt)
Halo: Combat Evolved was en is in 4:3, en dit is niet aan te passen.xxxneoxxx schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:24:
[...]
Heb de game ook gescoord via XBL marketplace.. En vroeg mijzelf af of het klopt dat ie standaard in niet-breedbeeld is..Viel mij op, aangezien volgens mij het origineel wel in bb is volgens mij. Overigens ook nergens een optie om dit te wijzigen.
Ik heb zelf nog nooit een Xbox gehad en zag dat je vanaf 150,- er een kan kopen. Geen van mijn vrienden hebben een Xbox, dus uittesten is geen optie. Nu moet ik een duwtje in goede richting krijgen om mezelf er een te gunnen. Dus wil ik graag jullie advies.
- Welke games (exclusives) zijn voor jullie de reden om een 360 aan te schaffen. Nu lijkt mij Gears of War 2 echt geweldig, en Halo 3 wil ik ook graag en keer spelen. Wat zijn aankomende toppers (exclusives)? Ben geen RPG fan.
- Is een HDD een must? Kan ik beter wat meer geld uitgeven voor een 60 GB HDD?
- Zijn de problemen die de Xbox in het verleden had verholpen (ROD)?
- is de Xbox lawaaierig (heb ooit gelzen dat ze lawaaierig zijn, wellicht al achterhaalt)
- In hoeverre in Xbox Live nodig?
- Welke games (exclusives) zijn voor jullie de reden om een 360 aan te schaffen. Nu lijkt mij Gears of War 2 echt geweldig, en Halo 3 wil ik ook graag en keer spelen. Wat zijn aankomende toppers (exclusives)? Ben geen RPG fan.
- is de Xbox lawaaierig (heb ooit gelzen dat ze lawaaierig zijn, wellicht al achterhaalt)
PSN id: GG--77
Langdradig in welke zin? Verhaaltechnisch? Gameplay?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:37:
[...]
Huh? Dat is mijn post helemaal niet![]()
Volgens mij heb je iets door elkaar gehaald met quoten. Ik heb de Orange Box al zeker een jaar.
(Ben trouwens een van de weinigen die er niet helemaal kapot van is, dat HL2 is zooo langdradig, ben er maar mee gestopt, en Portal is ook mijn ding niet echt)
Verwijderd
-Games, zoals je al zegt. check een paar sites over games en kijk wat je leuk vindt dan weet je wat meerGG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
Ik heb zelf nog nooit een Xbox gehad en zag dat je vanaf 150,- er een kan kopen. Geen van mijn vrienden hebben een Xbox, dus uittesten is geen optie. Nu moet ik een duwtje in goede richting krijgen om mezelf er een te gunnen. Dus wil ik graag jullie advies.
-HDD is in mijn ogen wel een must, Zeker als jij wil dat je xbox stiller is. 60GB is voldoende. kan je ~5 games instaleren. anders moet je de elite overwegen met 120 GB. en dat is echt een hoop dat kan ik je wel vertellen.
-RROD is natuurlijk niet weg want het is gewoon het signaal van een kapotte xbox en alles gaat nu eenmaal kapot. Wél komt de RROD nu Véél minder voor dan eerst. Ook omdat de xboxen van nu betere hard en software hebben.
-Xbox is lawaaierig. Dit vind ik tegenwoordig reusachtig meevallen. Oke hij maakt herrie als die opstart nja boeie. Als jij je games installeert op de harddisk hoor je em bijna niet. Geluid van tv aan en je hebt er geen last van.
-Xbox live is een MUSTHAVE. Zonder Multie player is gamen zowieso maar saai. Aangezien je elke spel toch origineel koopt kan je er dus ook mee online. Ik zou hier ook zeker gebruik van maken want het is echt heel vet. Xboxlive hoeft je trouwens geen 60€ voor een jaar te kosten. check www.gamehubs.com of www.boxxeddeal.com dan heb je 13 maanden voor ~32 euro.
Ik hoop dat ik je vragen zo heb kunnen beantwoorden en dat iemand anders nog ff terugkomt op de games;) Groeten Daan
*schieten*Langdradig in welke zin? Verhaaltechnisch? Gameplay?
"oh nee, aliens!"
*schieten*
"oh nee, combine!"
*schieten*
"oh nee, combine die aliens afvuren!"

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 08-01-2009 11:00 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
GG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
Ik zou gaan voor Dead Rising, alhoewel deze nu ook op de Wii uitkomt, maar dat wil je gewoonweg niet als ik de beelden bekijk en verhalen lees. Daarnaast zou ik gaan voor fable. Het is niet een rpg, maar een lekkere adventure, met wat rpg elementen. Als je van racen houdt kun je nog gaan voor Forza. Maar ik zou me niet alleen blindstaren op exclusives
.
Ja. Een HDD is een must. Het downloaden van demo's, video's en nieuwe maps voor games bijvoorbeeld. Tevens is het installeren van games een geweldige optie. Het is bij sommige games net wat sneller (andere niet), maar het zorgt met name voor een stuk rust in je kamer. Ik hoor mijn xbox nu nauwelijks meer. Daarnaast zou ik inderdaad voor een HD gaan groter dan 20 gig. Je kunt hier met een beetje proppen net 2 spellen op installeren als je er voor de rest niets bijdoet. Ik heb daarom zelf een aparte 120 gig schijf gekocht als vervanging van men 20 gig.
Als je een nieuwe koopt zijn de kansen volgens mij gewoon erg klein, echter zeg nooit nooit, maar dat is met elk electronisch apparaat wat je koopt.
Zie men HDD opmerking. Nu ik ze installeer merk ik amper dat men 360 aanstaat.
Je geeft zelf aan dat Gears of War 2 je geweldig lijkt en je Halo 3 ook wil spelen. Dit zijn bij uitstek MP games, waar je dus Xbox Live voor nodig hebt wil je online gamen. En Xbox Live is tegenwoordig als je wat verder zoekt ook helemaal niet meer duur.
Ehm, is dat niet standaard voor elk spel tegenwoordig?Boeboe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:59:
[...]
*schieten*
"oh nee, aliens!"
*schieten*
"oh nee, combine!"
*schieten*
Zelfs je geroemde JRPGS doen weinig anders.. Oeh battle... 20 sec lopen... Oeh battle.... 15 sec lopen... Oeh battle... cutscene van 10 minuten.. oeh battle.... 30 sec lopen... oeh battle
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2009 11:17 ]
Boeboe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:59:
[...]
*schieten*
"oh nee, aliens!"
*schieten*
"oh nee, combine!"
*schieten*
Hier zat ik ook mee, afgelopen december toch maar 1 gehaald samen met Gears of War. Heb de pro versie met de HDD en ik kan je zegge: Geen spijt.GG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
Vrienden van mij die twijfelde hebben een aantal er nu ook 1 gehaald

Verwijderd
Mja, de gameplay sprak me niet zo aan. De maps/levels zijn best groot, dus dat duurt lang voor je weer een blok verder bent in het verhaal zeg maar. Ook dat stuk met dat bootje oid dat je over die giftige rommel gaat duurt echt heel lang. Dacht iedere keer: Oh nu ben ik er vast, maar toen ik het hek door was ging het gewoon weer verder. Tussendoor een paar varken-politiemannen afschieten. En dat gaaaat dan maar door en het boeit me gewoon niet.uchiha tijntje schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
[...]
Langdradig in welke zin? Verhaaltechnisch? Gameplay?
Not my cup of tea. Ik snap wel dat in principe elk (schiet)spel zo werkt, maar op een of andere manier kostte het me echt moeite om weer zin te verzamelen om 'm in m'n Xbox te stoppen. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling van een game
Ik zeg niet dat het een slecht spel is hoor, maar ik ben er gewoon niet kapot van.
Natuurlijk, maar ik wil maar duidelijk maken dat HL2 niet zo revolutionair is als sommigen willen bewerenuchiha tijntje schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:06:
[...]
Ehm, is dat niet standaard voor elk spel tegenwoordig?
Zelfs je geroemde JRPGS doen weinig anders.. Oeh battle... 20 sec lopen... Oeh battle.... 15 sec lopen... Oeh battle... cutscene van 10 minuten.. oeh battle.... 30 sec lopen... oeh battle
Je hebt ook voor een groot deel gelijk. Het gedeelte met de boot vond ik de eerste keer ook erg lang duren. Dat had inderdaad een stuk korter gemogen. Mijn aandacht verslapte ook wel wat bij dit stuk.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:24:
[...]
Mja, de gameplay sprak me niet zo aan. De maps/levels zijn best groot, dus dat duurt lang voor je weer een blok verder bent in het verhaal zeg maar. Ook dat stuk met dat bootje oid dat je over die giftige rommel gaat duurt echt heel lang. Dacht iedere keer: Oh nu ben ik er vast, maar toen ik het hek door was ging het gewoon weer verder. Tussendoor een paar varken-politiemannen afschieten. En dat gaaaat dan maar door en het boeit me gewoon niet.
Not my cup of tea. Ik snap wel dat in principe elk (schiet)spel zo werkt, maar op een of andere manier kostte het me echt moeite om weer zin te verzamelen om 'm in m'n Xbox te stoppen. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling van een game
Ik zeg niet dat het een slecht spel is hoor, maar ik ben er gewoon niet kapot van.
Half-Life 2 is in mijn ogen alleen revolutionair door het gebruik van de gravity gun en de physics. Toen ik het voor het eerst speelde was dat een level van interactie wat ik nog niet eerder echt had meegemaakt. Als je dat er echter uitlaat is het inderdaad gewoon een goede shooter met een leuke verhaallijn, maar zeker niet anders dan alle andere
HL2 ep 2 daarentegen is in mijn ogen wel weer juist bijzonder door de 'epische' gevechten tegen de striders
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2009 11:32 ]
het is http://www.boxeddeal.com/ met 1 x (maar wel bedankt voor de linkVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:59:
[...]
-Xbox live is een MUSTHAVE. Zonder Multie player is gamen zowieso maar saai. Aangezien je elke spel toch origineel koopt kan je er dus ook mee online. Ik zou hier ook zeker gebruik van maken want het is echt heel vet. Xboxlive hoeft je trouwens geen 60€ voor een jaar te kosten. check www.gamehubs.com of www.boxxeddeal.com dan heb je 13 maanden voor ~32 euro.
Dat zeg ik....
Jammer van dat verschrikkelijke begin...uchiha tijntje schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:30:
[...]
HL2 ep 2 daarentegen is in mijn ogen wel weer juist bijzonder door de 'epische' gevechten tegen de striders
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hmzz, kan ik me zo niet meer voor de geest halen? Dat donkere gedeelte?
Edit: Skate 2 demo. Ik vond deel 1 wel leuk maar erg lastig om wat leuks uit te halen. Heb het daarom ook niet gekocht, echter moet ik wel zeggen dat ze de besturing wel erg leuk gedaan hebben.
Vanavond in ieder geval deze demo proberen. Zoals ik nu zie komen er niet zo heel veel nieuwe spellen in de komende periode uit? Ik zit echter nog wel te wachten op Prince of Persia, maar dat moet via play komen dus dat kan nog wel ff duren gok ik
[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2009 12:22 ]
Acid antlions...uchiha tijntje schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:04:
[...]
Hmzz, kan ik me zo niet meer voor de geest halen? Dat donkere gedeelte?
Reden genoeg voor mij om niet verder te gaan, stomme beesten.
Skate 1 vond ik wat te lastig om 'voor erbij' te hebben, maar het is goed dat er eindelijk wat anders kwam dan Tonty Hawk.Edit: Skate 2 demo. Ik vond deel 1 wel leuk maar erg lastig om wat leuks uit te halen. Heb het daarom ook niet gekocht, echter moet ik wel zeggen dat ze de besturing wel erg leuk gedaan hebben.
Vanavond in ieder geval deze demo proberen.
Download van demo staat al gequeued, toch ff kijken
Xbox
Verwijderd
1) Ik heb nu anderhalf jaar een Xbox 360 en voor mij waren het Halo 3 en Gears of War die me over de streep trokken. De exclusives die daarnaast mij erg gelukkig hebben gemaakt zijn: Mass Effect, BioShock en Fable 2.GG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
1) Welke games (exclusives) zijn voor jullie de reden om een 360 aan te schaffen:
2) Is een HDD een must?
3) Zijn de problemen die de Xbox in het verleden had verholpen (RROD)?
4) is de Xbox lawaaierig?
5) In hoeverre in Xbox Live nodig?
2) Ik had een Xbox met 20 GB en die heb ik ingeruild voor een Elite. Een arcade zou ik dus nooit doen als ik jou was. Je mist veel van de complete Xbox-ervaring.
3) Ja. Er is nog steeds uitval, maar niet noemenswaardig meer dan andere producten.
4) Nee, niet meer. En al helemaal niet als je games installeert (daar is die harde schijf dus echt wel voor nodig:)).
5) Het hangt er een beetje van af wat je gaat doen. Ben je van plan om veel shooters te gaan spelen? Dan ja en anders zou ik het niet doen. Je hebt Xbox Live voor 3 euro per maand...dus daar hoef je het niet voor te laten.
Ik zou zeggen ga ervoor en ervaar het zelf. Het heeft mij definitief tot de consoles gebracht (ik ben nog van de Quake 2-generatie en nu doe ik alleen nog maar shooters op de Xbox, dus dat zegt wel wat)...het werkt gewoon heel erg goed.
Ik moet nog even wennen aan het feit dat we tegenwoordig in een browser gewoon onzse Queue kunnen vullenBM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:26:
Skate 1 vond ik wat te lastig om 'voor erbij' te hebben, maar het is goed dat er eindelijk wat anders kwam dan Tonty Hawk.
Download van demo staat al gequeued, toch ff kijken
Ik heb die van mij niet gekocht voor de exclusives, maar omdat het destijds de enige next-gen console was.GG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:50:
- Welke games (exclusives) zijn voor jullie de reden om een 360 aan te schaffen. Nu lijkt mij Gears of War 2 echt geweldig, en Halo 3 wil ik ook graag en keer spelen. Wat zijn aankomende toppers (exclusives)? Ben
geen RPG fan.
Maar must haves:
- Dead Rising
- Halo3
- Gears of War 1 en 2
- Left 4 Dead
- Fable 2
En zo is er nog wel een rits te noemen. Aankomende toppers kan ik niet direct noemen, ik kijk ook niet zo veel meer vooruit, maar meer naar wat er op dit moment in de budgetbakken ligt. Er is gewoon te veel te krijgen.
Ja- Is een HDD een must? Kan ik beter wat meer geld uitgeven voor een 60 GB HDD?
Ja. 360's die kaopt gaan zijn er nog steeds, maar niet meer zoals in het begin waar gewoon 100% stuk ging.- Zijn de problemen die de Xbox in het verleden had verholpen (ROD)?
Hier is geen eenduidig antwoord mogelijk. Ligt aan het de console, en wat jij veel lawaai noemt.- is de Xbox lawaaierig (heb ooit gelzen dat ze lawaaierig zijn, wellicht al achterhaalt)
Ik heb er 2, eentje is een stofzuiger, de andere is stiller dan mijn laptop.
Als je niet online speelt is gold niet nodig.- In hoeverre in Xbox Live nodig?
Maar voor 3 tot 4 tientjes per jaar zou ik het zeker nemen, bepaalde spellen zijn gewoon leuker online.
Bedankt voor jullie reacties..
Het gaat mij met name om de exclusive, het is luxe"probleem", ik bezit al een PS3 (gekozen destijds vanwege Blu ray) en Wii (Vriendin). Ik zie namelijk steeds vaker dat games cross-platform uitkomen.Vandaar mijn vraag mbt exclusives!
Voor de mensen die zelf een PS3 en Xbox360 hebben, zijn er cross-platform games die jullie bewust voor de 360 halen?
Het gaat mij met name om de exclusive, het is luxe"probleem", ik bezit al een PS3 (gekozen destijds vanwege Blu ray) en Wii (Vriendin). Ik zie namelijk steeds vaker dat games cross-platform uitkomen.Vandaar mijn vraag mbt exclusives!
Voor de mensen die zelf een PS3 en Xbox360 hebben, zijn er cross-platform games die jullie bewust voor de 360 halen?
[ Voor 3% gewijzigd door GG---77 op 08-01-2009 13:39 ]
Zeker live halen. Voor 30 euro heb je een redeem code in huis en je haalt zo veel meer uren uit je gekochte spellen door online te spelen. Dus Live is het geld drie dubbel en dwars waard. Doordat xbox live geld kost vind ik dat er over het algemeen een goede sfeer hangt online. Niet te veel super noobs en gewoon serieuzere spelers die voor live willen betalen.
Ik haal de cross-platform games altijd voor de 360, omdat meer vrienden een 360 hebben (en de Achievements vind ik leuker dan de Trophies). Verder heb ik de PS3 meer gehaald voor de exclusives (MGS4, GT, LBP, Buzz enz.)GG---77 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:38:
Bedankt voor jullie reacties..
Hahaha.. Omgekeerde wereld!Exorcist schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:49:
[...]
Ik haal de cross-platform games altijd voor de 360, omdat meer vrienden een 360 hebben (en de Achievements vind ik leuker dan de Trophies). Verder heb ik de PS3 meer gehaald voor de exclusives (MGS4, GT, LBP, Buzz enz.)
n00b.BM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:26:
[...]
Acid antlions...
Reden genoeg voor mij om niet verder te gaan, stomme beesten.
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...