]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Trouwens hoe zit het met de ervaringen van de cashback, hoe lang moest iedereen wachten voor hun cashback?
Hoe kan ik nu zien of ik nog poorten open moet zetten?
Je moet een bon hebben van 2008 en dan kun je tot 4 weken na aflopen van de actie indienen. Ik had em via Bol.com maar de sticker zat er niet op, zit dus nu te wachten totdat die binnenkomt zodat ik de cashback kan insturenNegaiido schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:08:
Wel toch? Na 5 weken vanaf einde van actie toch? Of moet je hem hebben gekocht voor het einde van 2008?
Trouwens hoe zit het met de ervaringen van de cashback, hoe lang moest iedereen wachten voor hun cashback?
Omdat ik nog wat microsoft points tegoed had, werden deze direct afgeschreven.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Jah dat vindt ik ook klote! geen idee hoe je dat nu moet checken.. iemand?DarkShadow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:17:
Ik heb wat met mn router lopen kutten en een nieuwe ertussen gezet en ik wou even kijken wat xbox live aangaf. Maar de test is helemaal veranderd. Ik kan niet meer zien of hij nat of open aangeeft. Hij geeft simpelweg connected aan.

[ Voor 19% gewijzigd door ind0mi op 05-01-2009 11:43 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Daar ben ik soms ook wel bang voor, dat ik iets koop terwijl ik dacht dat het gratis zou zijn. Ik heb wel MS Points, maar vooralsnog niks aangeschaft via Xbox Live, maar hieruit begrijp ik dus dat als je iets koopt je geen melding krijgt ala 'Weet u het zeker?'Henkus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:23:
Van morgen per ongeluk rez HD gekocht. Door wat vertraging in de menu's dacht ik dat ik de trial versie aan geklikt had, maar het bleef de full te zijn.
The devil is in the details.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het staat er wel vrij duidelijk, maar je hoeft maar een beetje lag te hebben of per ongeluk een keer op een knop te drukken en je bent al de lul. Een popup met de vraag of je zeker weet dat je iets wilt kopen zou al een stuk meer opvallen dat je echt iets gaat kopen en dan ga je minder snel de fout in.rajackar schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:48:
Je krijgt toch vrij duidelijk een scherm met een overzicht waarop je huidige saldo staat en het aantal punten dat afgeschreven gaat worden. Heb er op die manier nog nooit problemen mee gehad.
The devil is in the details.
[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 05-01-2009 11:54 ]
Dan kan je nog maar 1 ding doen: je gordijnen dicht, geluidsinstallatie open en genieten maarHenkus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:23:
Van morgen per ongeluk rez HD gekocht. Door wat vertraging in de menu's dacht ik dat ik de trial versie aan geklikt had, maar het bleef de full te zijn.
(je had ergere games kunnen kopen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hij geeft het nog steeds aan, alleen als het fout isDarkShadow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:17:
Ik heb wat met mn router lopen kutten en een nieuwe ertussen gezet en ik wou even kijken wat xbox live aangaf. Maar de test is helemaal veranderd. Ik kan niet meer zien of hij nat of open aangeeft. Hij geeft simpelweg connected aan.
Als het dus in orde is, zie je niets
Ik heb ook geen poorten open hoeven zetten op de router. Gewoon UPnP aanzetten is in principe voldoende.DarkShadow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:14:
Maar dat is het gekke dus, ik had op de nieuwe router geen poorten open gezet en nog geeft hij geen error aan.
Verwijderd
Ik heb de demo gisteren gedownload, vooral dat geluidje wanneer je op de schiet knop drukt. Ik kreeg een lamme duim omdat ik zo vaak drukte met de snelle beat meeBoeboe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:58:
[...]
Dan kan je nog maar 1 ding doen: je gordijnen dicht, geluidsinstallatie open en genieten maar![]()
(je had ergere games kunnen kopen)
Nieuwe lotr demo: Schijtspel, alsof ik CoD aan het spelen ben alleen dan met een fantasy setting en erg houterig.
Katamari demo: Wat een onzin spel... Geweldig
Het is wel de bedoeling dat je de knop ingedrukt houdt om zoveel mogelijk vijanden tegelijk te lockenVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:35:
[...]
Ik heb de demo gisteren gedownload, vooral dat geluidje wanneer je op de schiet knop drukt. Ik kreeg een lamme duim omdat ik zo vaak drukte met de snelle beat mee
...
Katamari demo: Wat een onzin spel... Geweldiggrootste bal die ik heb gerold was iets boven de 4m3
Katamari, heb de 360 versie niet (na de ps2 versies heb je het allemaal wel al gezien
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je zegt het magische woord: HAD.DarkShadow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:53:
Nou, nog een dag te gaan en ik kan bij play.com melden dat twee versies van prince of persia nog steeds niet zijn binnengekomen (21 dagen geleden op de post gedaan daar). Als ik lees dat anderen waarbij hij later verzonden is hem al wel hebben vind ik dit een vreemde gang van zaken. Valt me vies tegen van play.com, dacht dat het altijd een goede naam had.
wat ik zelf ervaar en hier zo regelmatig lees gaat die goede naam hard achteruit.
Erg jammer, heb er veel besteld.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Kreeg vorige week Pure binnen en wacht nog op Midnightclub. Vind het niet zo raar met de feestdagen dat het zo lang duurt, en het komt niet met de gewone post volgens mij. Wel raar natuurlijk dat Pure eerder is aangekomen terwijl deze een aantal dagen later verstuurd is. Verder nooit klachten over die tent.
Verwijderd
Oh ja...de prijzen op www.gamehubs.com (en dan heb ik het over de pre-orders) zijn gedaald. Halo Wars is bijvoorbeeld 32 euro (incl. bezorging). Ongelooflijk goedkoop natuurlijk!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 13:40 ]
Ik denk niet dat je hier play.com de schuld moet geven. Het kan ook mis gegaan zijn bij Royal Mail oid. Heb je al contact gezocht met play.com om te vragen of dit normaal is en vanaf welke datum je kunt klagen oid?DarkShadow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:53:
Nou, nog een dag te gaan en ik kan bij play.com melden dat twee versies van prince of persia nog steeds niet zijn binnengekomen (21 dagen geleden op de post gedaan daar). Als ik lees dat anderen waarbij hij later verzonden is hem al wel hebben vind ik dit een vreemde gang van zaken. Valt me vies tegen van play.com, dacht dat het altijd een goede naam had.
Verwijderd
----> Het Games Import topicNegaiido schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:02:
Het is wel zo dat het alleen bij play.com gebeurt en niet bij andere online shops, naja dat is mijn ervaring. Ik ben al een maand aan het wachten op mijn bestelling, ik heb al om een refund gevraagd maar die heb ik ook nog nie gekregen.
Ik reageer alleen op zijn reactie -.- Stuur mij niet naar die topic maar hem -.-
Verwijderd
Alvast bedankt!
Op de verpakking zit een cashback sticker. Die sticker heb je nodig. Op die sticker staat tevens op welk adres je het cashback formulier kan downloaden.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:20:
Weet iemand waar ik het formulier kan downloaden van die cashback actie? Heb hem de 27ste gekocht. Kan ik het geld nu nog wel terug krijgen?
Alvast bedankt!
http://cashback.xboxchallenge.be/nl/ <------ dit adres misschien?Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:20:
Weet iemand waar ik het formulier kan downloaden van die cashback actie? Heb hem de 27ste gekocht. Kan ik het geld nu nog wel terug krijgen?
Alvast bedankt!
Verwijderd
aegis nogwat. Het beste van het spel vond ik dat het gratis spel zelfs multiplayer via live support had.
Zo maar eens zoeken welke arcade games er nog meer beschikbaar zijn.
Volgens mij is er nog maar een meer. Iets van yaris. Zo maar eens checken dan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 14:40 ]
Verwijderd
Dit is de Belgische versie. Maar ik heb inmiddels de Nederlandse versie ook kunnen opsturen, dus het komt wel goed denk ik.Negaiido schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:33:
[...]
http://cashback.xboxchallenge.be/nl/ <------ dit adres misschien?
In ieder geval bedankt!

Nog even een vraag, ik heb sinds kort dat er soms rare spikels op het beeld verschijnen (alleen als ik een tijdje niks gedaan heb op de dashboard). dan krijg ik van die glimmende pixels.
Daarnaast heb ik nu een paar keer een 'crash' van de xbox gehad (geen kleurige ringen of wat dan ook). Mijn Xbox is nu zo'n 2,8 jaar oud, kan dit een voorbode zijn van het RROD probleem? verder in al die tijd geen problemen gehad, ook nu niet als ik bijvoorbeeld 4 uur lang aan het gamen ben. Ik krijg het alleen als ik niets doe in de background van de dashboard.
Oh ja, soms is dan ook het beeld even weg en weer terug, gebeurt meestal zo'n 4 keer (zwart, zichtbaar, zwart zichtbaar etc..)
[ Voor 77% gewijzigd door ronaldmathies op 05-01-2009 15:08 ]
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 15:48 ]
zou best kunnen dat je xbox dood aan het gaan is. Die van mij is vandaag overleden kreeg enkele weken terug artifacts allemaal roze blokken in beeld( dit was wel compleet random zover ik weet) en uiteindelijk is ie gestopt en nu geeft ie een driekwart rode cirkel.ronaldmathies schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:50:
Ook toegevoegd aan de Tweakers.NET list:
[afbeelding]
Nog even een vraag, ik heb sinds kort dat er soms rare spikels op het beeld verschijnen (alleen als ik een tijdje niks gedaan heb op de dashboard). dan krijg ik van die glimmende pixels.
Daarnaast heb ik nu een paar keer een 'crash' van de xbox gehad (geen kleurige ringen of wat dan ook). Mijn Xbox is nu zo'n 2,8 jaar oud, kan dit een voorbode zijn van het RROD probleem? verder in al die tijd geen problemen gehad, ook nu niet als ik bijvoorbeeld 4 uur lang aan het gamen ben. Ik krijg het alleen als ik niets doe in de background van de dashboard.
Oh ja, soms is dan ook het beeld even weg en weer terug, gebeurt meestal zo'n 4 keer (zwart, zichtbaar, zwart zichtbaar etc..)
Ben benieuwd of het mooier wordt dan GTA 4.

friend requests zijn welkom!
Lijkt op de voorbode van RROD. Bij mij kreeg ik een aantal games (COD 4 bvb) eerst artifacten in beeld, dan viel beeld uit en terug aan en na een tijdje gaf hij de RROD.ronaldmathies schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:50:
Ook toegevoegd aan de Tweakers.NET list:
[afbeelding]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Op de site stond max. 4 maanden.orange.x schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:26:
Net nog maar es gekeken of ik uberhaupt al eens geld retour heb ontvangen voor die cashback... Maar kan niets terug vinden van 40 euro. Hoelang moet zoiets duren? Ik heb hem 19 oktober gekocht en niet lang erna dat formulier opgestuurd...
Ik heb mijn 50 euro bon Elite, ong. 15 Dec ingezonden en ook nog niks vernomen. Microsoft licht je echt niet op hoor.
Dat verwacht ik ook zeker niet hoorPSP123 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:19:
[...]
Op de site stond max. 4 maanden.
Ik heb mijn 50 euro bon Elite, ong. 15 Dec ingezonden en ook nog niks vernomen. Microsoft licht je echt niet op hoor.

OXM geeft hem een 6. Schrikken? Volgens mij valt dat wel mee. Zie deze quote:
Het speelt dus fantastisch en realistisch. Waarom dan een 6.0? De moeilijkheidsgraad.In that, it shines Switch to the cockpit view and turn off all the assists and you're in for one demanding ride. It feels extremely authentic, and it's gratifying to master the proper line around a track and start clocking better lap times it handles like a dream using the 360 wireless wheel-the finer degree control over the throttle and steering pays off enormously.
Het spel is gewoon niet weggelegd voor iemand die even 15 minuten wilt gaan racen. Volgens mij is dat dus juist precies waar Race Pro voor bedoeld is. Deze maand de demo
Wil je racen: PGR3/4, Grid
Wil je meer simulatie: Forza 2, GT5
Wil je volledig realistisch, dan heb je Race Pro.
Ben erg benieuwd
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 05-01-2009 21:11 ]
Bij mij wordt de instelling namelijk gewist elke keer als ik de stroom er af haal.
Mij boeit het echt niet of het mooier wordt dan GTA4 of wat dan ook, als het maar de gameplay evenaart van deel 1, en zeker de sfeer..dan is mn jaar al goedPSP123 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:27:
Mafia 2, mag voor mij ook al komen!
Ben benieuwd of het mooier wordt dan GTA 4.
Voorzover ik weet wel. Als je je Xbox aan Live hebt hangen heb je er overigens geen last van.sjong schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:15:
Is het normaal dat de datum en tijd instellingen verloren gaan elke keer als je de stekker uit het stopcontact haal? Lijkt me toch dat er een kleine batterij in zit die dergelijke instellingen vast houds , net als bij een PC of laptop?
Bij mij wordt de instelling namelijk gewist elke keer als ik de stroom er af haal.
Ik heb mijn Xbox alleen aan Live als in online wil gamen en erger me ook dood aan de klok/kalender die constant gereset wordt, dus als iemand een oplossing weet: graag!

[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 06-01-2009 17:12 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ik heb ook Gitaar Hero 3 voor de pc, een paar maanden voordelig voor de pc gekocht, zijn er nog ergens wired gitaren die op de pc werken te koop?
Ik heb wel al een draadloze gitaar, hier liggen van World TOUR maar nu nog een ontvangertje voor de pc!
Als jullie mij hier verder kunnen helpen graag!
Verwijderd
Ik heb hier ook al zo'n 3 maanden last van. Wilde hem alweer terugsturen naar Duitsland, maar de 2e keer dat dit gebeurde was pas een paar weken later. Al komen die artifacts nu wel vrij vaak voor...elke week welNeSs schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:05:
[...]
zou best kunnen dat je xbox dood aan het gaan is. Die van mij is vandaag overleden kreeg enkele weken terug artifacts allemaal roze blokken in beeld( dit was wel compleet random zover ik weet) en uiteindelijk is ie gestopt en nu geeft ie een driekwart rode cirkel.

Maar ik wacht nog op de RROD voordat ik hem opstuur. Voorlopig kan ik er nog op gamen...
Bij mij heeft het ongeveer 4 a 5 weken geduurt eer ikhet geld terug had (50 euri).orange.x schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:26:
Net nog maar es gekeken of ik uberhaupt al eens geld retour heb ontvangen voor die cashback... Maar kan niets terug vinden van 40 euro. Hoelang moet zoiets duren? Ik heb hem 19 oktober gekocht en niet lang erna dat formulier opgestuurd...
Verwijderd
Ik hou me maar bewust afzijdig van al die points hehehe...Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:53:
[...]
Tja, die heb ik ook gespeeld hoor. Niet om de achievements, maar omdat ie gratis was. Ik had hem in een half uur uitgespeeld en dan heb je 190/200...tja...dan wil ik de volle 200 ook en dat ging ook erg makkelijk met 1 potje local multiplayer winnen
PS: ik heb me wel voorgenomen om voor het einde van de kerstvakantie in de top 25 te komen van het tweaker-leaderboard (hopen dat er geen nieuwe mensen met 50000 GP erbij komen).
MAAR....ik moet zeggen met de xbox en GoW 1 en 2 en CoD WaW ben ik toch behoorlijk verslaafd aan het raken
Als ik wat beter ben meld ik me ook wel aan, kunnen jullie lachen haha
Zo dat is snel!TheVMaster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:33:
[...]
Bij mij heeft het ongeveer 4 a 5 weken geduurt eer ikhet geld terug had (50 euri).
Misschien geven ze kopers van een Elite wel voorrang
zoek ff op "wireless gaming receiver" in dit topic (of topic nummer #56), iemand anders had ook al gevraagd waar je die kan vinden.PSP123 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:02:
Is het mogelijk om je draadloze controller te gebruiken op je pc, je moet dan wel natuurlijk wel zo´n ontvangertje hebben weten jullie waar je die kan kopen.
Ik heb ook Gitaar Hero 3 voor de pc, een paar maanden voordelig voor de pc gekocht, zijn er nog ergens wired gitaren die op de pc werken te koop?
Ik heb wel al een draadloze gitaar, hier liggen van World TOUR maar nu nog een ontvangertje voor de pc!
Als jullie mij hier verder kunnen helpen graag!
stonden volgens mij 2 linkjes in, 1 van dimensionplus, en nog een andere.
wat je ook kan doen, een Xbox360 wireless controller for windows kopen, dat is gewoon de standaard draadloze controller voor de Xbox360, maar daar zit dan nog dat receivertje bij, zodat je hem ook op de PC kan gebruiken, en dan kan je hem ook gebruiken om andere controllers aan je PC te connecten..
Ook je Guitar Hero World Tour gitaar??? Werkt dat dan ook in Guitar Hero 3 voor de pc?KevinBel schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:49:
[...]
zoek ff op "wireless gaming receiver" in dit topic (of topic nummer #56), iemand anders had ook al gevraagd waar je die kan vinden.
wat je ook kan doen, een Xbox360 wireless controller for windows kopen, dat is gewoon de standaard draadloze controller voor de Xbox360, maar daar zit dan nog dat receivertje bij, zodat je hem ook op de PC kan gebruiken, en dan kan je hem ook gebruiken om andere controllers aan je PC te connecten..
Ik heb het bericht gevonden in topic 56, ook bij play-asia, maar dan wacht ik wel tot ze weer beschikbaar zijn bij o.a. dimesionsplus en consoleshop!KevinBel schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:49:
[...]
zoek ff op "wireless gaming receiver" in dit topic (of topic nummer #56), iemand anders had ook al gevraagd waar je die kan vinden.
ligt het aan mij of krijgen we nu opeens een hele hoge rate van rrod's opeens. een vriend van mij heeft tegelijk met mij een xbox gekocht in oktober. vertelde me laatst dat hij driekwart ring of death had gekregen. toen ik hem vertelde dat je bij een ring of death ook 3kwart aan rode brandende lampjes kreeg, was ie wat minder blij. maar ja dus eigenlijk na 3 maanden al een rrod. lijkt me toch een beetje raar niet?NeSs schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:05:
[...]
zou best kunnen dat je xbox dood aan het gaan is. Die van mij is vandaag overleden kreeg enkele weken terug artifacts allemaal roze blokken in beeld( dit was wel compleet random zover ik weet) en uiteindelijk is ie gestopt en nu geeft ie een driekwart rode cirkel.
Verwijderd
Ik ben deze week begonnen met Prince of Persia, maar wat is me dat toch een mooi spel!
jo ik dacht het te maken had met het herhaaldelijk opwarmen en afkoelen van je xbox en dat daardoor de soldeerpunten losraakten. dus dacht dat dat weer wel te maken had met hoe lang je dat ding had. knap lullig dan dat je na een maand al een rrod kan hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:59:
Het heeft niet echt te maken met helang je een Xbox hebt hoor. Het kan na een maand maar ook helemaal niet gebeuren.
Ik ben deze week begonnen met Prince of Persia, maar wat is me dat toch een mooi spel!
anderzijds gun ik hem de rrod wel. als die over 2 maanden echt een permanente rrod heeft stuurt ie hem op en krijgt ie hoogstwaarschijnlijk een jasper terug gestuurd
[ Voor 12% gewijzigd door dangerpaki op 06-01-2009 09:17 ]
agreed. wel een beetje herhalend op een gegeven moment... (en weinig uitdagend)Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:59:
[ Voor 3% gewijzigd door party42 op 06-01-2009 09:46 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Toch: wel een spel met een grote charme! Vooral het laatste level van de Alchemist: bijzonder mooi...
vind het inderdaad ook jammer dat de gevechten nu allemaal tegen een enemy tegelijk zijn. dat was juist he tmooie van de vorige spellen. dat je soms zoveel enemies had dat het even lastig werd. beetje zonde imo.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:52:
Ja, de uitdaging is er (vergeleken bij de vorige spellen) wel een beetje vanaf... En vooral het vechten is deze keer iets wat steeds gewoon even moet. Ziet er wel beeldschoon uit, maar is gewoon saai.
Toch: wel een spel met een grote charme! Vooral het laatste level van de Alchemist: bijzonder mooi...
Het heeft inderdaad te maken met spanningen op de solderingen door opwarmen/afkoelen.dangerpaki schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:16:
[...]
jo ik dacht het te maken had met het herhaaldelijk opwarmen en afkoelen van je xbox en dat daardoor de soldeerpunten losraakten. dus dacht dat dat weer wel te maken had met hoe lang je dat ding had. knap lullig dan dat je na een maand al een rrod kan hebben.
anderzijds gun ik hem de rrod wel. als die over 2 maanden echt een permanente rrod heeft stuurt ie hem op en krijgt ie hoogstwaarschijnlijk een jasper terug gestuurd
Maar vergeet ook niet dat er op dit moment ook meer gespeeld wordt (kerstvakantie en winter) dan in andere maanden.
Daarnaast is het nu ook vaak kouder in huis. Mensen denken wel dat hun console koel moet staan, maar het hele verhaal zit wat complexer in elkaar. Een console die in een slaapkamer staat van 15C en dan opstart en 80C wordt en snel weer koelt tot 15C krijgt het zwaarder te voorduren als eentje die in een lekker warme omgeving staat.
Dus eigenlijk moet je voorkomen dat de xbox te veel/snelle warmtewisselingen heeft. Ideeal zou zijn als je een als de console vooraf lekker warm staat, tijdens het spele een goede airflow heeft, en na het spelen in een gesloten kast staat waardoor hij heel langzaam kan afkoelen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Bij Consoleshop ook 79 euroind0mi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:47:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19388
HDD 120 gb voor 79 dollar! now thats cheap!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik wist niet dat euro het zelfde als de dollar stond
[ Voor 5% gewijzigd door ind0mi op 06-01-2009 11:17 ]
Verwijderd
Niet zo vreemd aangezien de nieuwe prijs van die dingen €79.99 is, als het goed is heeft elke shop ze dus voor die prijs
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 11:01 ]
das inderdaad wel goedkoop!ind0mi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:47:
Goedkoopste waar ik m op internet ben tegengekomen is op GcShop.nl: 68,50 (euro)
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Zou knap zijn als je hem voor 59 euro zou weten te krijgen met eventuele invoerrechten etc.ind0mi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:57:
[...]
Ik wist niet dat euro het zelfde als de dollar stondIk kom op 59 euro = 79 dollar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Een beetje zoals Assassin's Creed dusparty42 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:46:
[...]
agreed. wel een beetje herhalend op een gegeven moment... (en weinig uitdagend)
De animatie en vormgeving is zo fantastisch, het sleept me helemaal de wereld in. Maar het is erg makkelijk...weer net zoals AC.
Verwijderd
Als ik goed kijk naar de plaatjes en op het forum, dan heb ik het idee dat dit zo'n gespoofde 20GB HDD is. Het is dan dus een nep product en je kunt geband worden.ind0mi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:47:
[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 06-01-2009 12:12 ]
Verwijderd
Dat had ik ook. Toen ik begon met CoD 4 op de Xbox was ik nog gewend om de shooters op de PC te doen (CS, UT en Quake 2). Maar na 17 dagen online-tijd gaat het behoorlijk. Mochten er hier Nederlanders zijn die nog veel CoD 4 spelen...send me a friend requestVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:39:
[...]MAAR....ik moet zeggen met de xbox en GoW 1 en 2 en CoD WaW ben ik toch behoorlijk verslaafd aan het rakenen als je steeds vaker MP speelt, ga je vanzelf beter spelen!
@Dale Cooper: Ik heb AC wel uitgespeeld, maar meer om het einde te zien, dan dat ik geboeid bleef tot het einde. Het einde viel trouwens behoorlijk tegen. Het spel verkocht alleen wel ontzettend goed en ik ben benieuwd of ze de lat bij deel 2 hoger weten te leggen (vooral meer uitdagende en afwisselende missies zou welkom zijn). PS: Twin Peaks rocks!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 12:54 ]
Ik krijg zodra ik mijn gekochte code invoer Xbox LIVE Marketplace is currently not available.
Nog geen mogelijkheid gehad om hem via mn Xbox in te voeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 06-01-2009 13:50 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Of je er voor gebanned kan worden weet ik niet, maar dit zijn inderdaad 20GB discs waar iemand 120GB in heeft gezet.danielkraak schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:12:
[...]
Als ik goed kijk naar de plaatjes en op het forum, dan heb ik het idee dat dit zo'n gespoofde 20GB HDD is. Het is dan dus een nep product en je kunt geband worden.
Het is detecteerbaar, dus het hangt helemaal er van af of Microsoft er nog iets aan gaat doen.PWM schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:08:
[...]
Of je er voor gebanned kan worden weet ik niet, maar dit zijn inderdaad 20GB discs waar iemand 120GB in heeft gezet.
Mijn broer heeft twee weken terug een 12 maanden gold kaart via xbox.com toegevoegd. Bij mij was hij daarna gold, op zijn xbox bleef hij op silver hangen. Kon geen online games spelen enzo. De helpdesk is er nu nog mee bezig.Thund3r schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:50:
Iemand hier die wel eens live points toegevoegd via xbox.com?
Ik krijg zodra ik mijn gekochte code invoer Xbox LIVE Marketplace is currently not available.
Nog geen mogelijkheid gehad om hem via mn Xbox in te voeren.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
1 kan ik me niet meer herinneren, maar in 2 en 3, als je het onder de knie hebt, kan je heel hard en dwars door het veld rijdenJuliettPapa schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:00:
Gisteren eindelijk Halo 1 uitgespeeld. Ik weet niet wie bij Bungie de besturing van de Warthog heeft uitgevonden maar het werkt echt van geen meter.Echt, zo onhandig he
. Nu verder met Halo 2 en daarna Halo 3. (had halo 1 en halo 2 nooit helemaal uitgespeeld, dus ben overnieuw begonnen op de Xbox360. Jammer dat je er (nog) geen GamersPoints voor krijgt
).
Sorry, ik bedoel ook die Microsoft Points, om arcade games enzo te kopen.Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:33:
[...]
Mijn broer heeft twee weken terug een 12 maanden gold kaart via xbox.com toegevoegd. Bij mij was hij daarna gold, op zijn xbox bleef hij op silver hangen. Kon geen online games spelen enzo. De helpdesk is er nu nog mee bezig.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Geldt voor mij precies hetzelfde hoor, kon er in het begin echt niks van. Pas na een tijdje oefenen werd het beter, nu speelt het echt heerlijk en ben ik helemaal gewend. Ik speel het nog wel regelmatig online, dus je mag mij toevoegen als je wilt. Mijn Live gamertag is Mister Caveman, wat is de jouwe?Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:51:
[...]
Dat had ik ook. Toen ik begon met CoD 4 op de Xbox was ik nog gewend om de shooters op de PC te doen (CS, UT en Quake 2). Maar na 17 dagen online-tijd gaat het behoorlijk. Mochten er hier Nederlanders zijn die nog veel CoD 4 spelen...send me a friend request
Momenteel even druk met net aangeschafte games (GRID/Pure plus nog MidnightClub:LA, maar die moet nog binnen komen) maar al met al speel ik CoD4 nog zeer regelmatig, verreweg mijn meest gespeelde game.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 16:21 ]
Net gebeld door Bol.com, de sticker is vandaag verzonden. Nette service dussander- schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:19:
[...]
Ik had em via Bol.com maar de sticker zat er niet op, zit dus nu te wachten totdat die binnenkomt zodat ik de cashback kan insturen
[ Voor 12% gewijzigd door Sander op 06-01-2009 16:29 ]
Ik heb mijn Xbox nog niet aan live hangen (alleen een keer de updates en wat demos binnengehaald).ElBarto schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:28:
[...]
Voorzover ik weet wel. Als je je Xbox aan Live hebt hangen heb je er overigens geen last van.
Ik heb mijn Xbox alleen aan Live en erger me ook dood aan de klok/kalender die constant gereset wordt, dus als iemand een oplossing weet: graag!
Maar als dat klokje gereset wordt bij iedereen die de stekker er uit haald is het in ieder geval geen specifiek probleem van mijn apparaat.
Hmmm, alle verhalen die ik in de laatste pagina's lees is het juist dat mensen in games problemen krijgt, dat heb ik juist niet. Ook krijgt hij genoeg koeling (hij staat volledig vrij). Huiskamer is overigens bij gebruik van de console +/- 20 tot 24 graden (ligt eraan of mijn vriendin er isyzf1kr schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:19:
[...]
Het heeft inderdaad te maken met spanningen op de solderingen door opwarmen/afkoelen.
Maar vergeet ook niet dat er op dit moment ook meer gespeeld wordt (kerstvakantie en winter) dan in andere maanden.
Daarnaast is het nu ook vaak kouder in huis. Mensen denken wel dat hun console koel moet staan, maar het hele verhaal zit wat complexer in elkaar. Een console die in een slaapkamer staat van 15C en dan opstart en 80C wordt en snel weer koelt tot 15C krijgt het zwaarder te voorduren als eentje die in een lekker warme omgeving staat.
Dus eigenlijk moet je voorkomen dat de xbox te veel/snelle warmtewisselingen heeft. Ideeal zou zijn als je een als de console vooraf lekker warm staat, tijdens het spele een goede airflow heeft, en na het spelen in een gesloten kast staat waardoor hij heel langzaam kan afkoelen.
Zou wel balen als het gebeurt (RROD). Hij heeft het dan wel lang uitgehouden (sinds 6-2-2006) maar alle garantie is inmiddels verlopen
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Nee hoor, hij valt gewoon onder garantieronaldmathies schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:56:
[...]
Zou wel balen als het gebeurt (RROD). Hij heeft het dan wel lang uitgehouden (sinds 6-2-2006) maar alle garantie is inmiddels verlopen(volgens de xbox site waar ik hem geregistreerd heb).
EDIT:
Forza 3 is nu wel een zekerheidje dit jaar dunkt mij: http://www.gamer.nl/doc/4...orsport-3-in-ontwikkeling
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 06-01-2009 19:05 ]
Hmmz, nu had ik het ook een keer met Kung Fu Panda... Hij moet dit niet te vaak gaan doen anders gaat hij terug voor garantie... Hij staat bij mij in een kastje wat aan de achterkant helemaal open is, alleen van boven is niet veel ruimte. Dit zou toch voldoende moeten zijn om hem koel te houden? Helemaal omdat het dus een Falcon is...PWM schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:22:
[...]
Dat is geen voorteken, wees gerustPGR3 had als launchgame de neiging wel eens vast te lopen. Niet al te vaak, maar het kon weleens gebeuren. Jouw Falcon bord is prima
Nu heb ik laatst de demo van forza 2 gedownload, maar die is franstalig? Dit komt zeker doordat mijn regio op België staat? Dan zou ik hem beter op NL zetten. De andere demo's waren gelukkig gewoon engels
[ Voor 14% gewijzigd door Harrie op 06-01-2009 19:44 ]
Zijn er al eens berichten van mensen gekomen die dan wel gebanned zijn? Ben ik wel benieuwd naar opzich.danielkraak schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:16:
[...]
Het is detecteerbaar, dus het hangt helemaal er van af of Microsoft er nog iets aan gaat doen.
Nee, het zit zo: Microsoft kan het detecteren, maar vooralsnog hebben ze er nog niemand voor geband. Je loopt dus wel het risico geband te worden. Ligt er net even aan, hoe erg MS het vindt dat je dit doet.barzi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:11:
[...]
Zijn er al eens berichten van mensen gekomen die dan wel gebanned zijn? Ben ik wel benieuwd naar opzich.
[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 06-01-2009 21:19 ]
Ook ik heb vandaag een belletje gehad van bollie. Dezelfde melding. Zou vandaag of morgen verstuurd worden. Inderdaad heel netjes. Beter dan het gesprek dat mijn vrouw van de week met bol had. Toen was het meer een melding dat je dan bij de spel-afdeling moest zijn. Kastje muur enzo. En toen de 4 weken deadline werd vermeld kwam er meer een melding dat bol.com dan wel iets zou compenseren.sander- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:28:
[...]
Net gebeld door Bol.com, de sticker is vandaag verzonden. Nette service dus
Maar dit is weer netjes, pdfje staat al klaar, te wachten op de sticker.
De xbox ondanks de drukte toch al aangesloten, even Kung Fu Panda geprobeerd. Die DVD-drive maakt wel een enorme herrie... Maar het ziet er allemaal wel strak uit... Nog ff op zoek naar hoop demos om te downen en dan maar kijken welke games ik ga kopen..
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Verwijderd
bij www.xboxhome.nl is hij nu maar 69 dus dat komt al in de buurtGunner schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:20:
[...]
Zou knap zijn als je hem voor 59 euro zou weten te krijgen met eventuele invoerrechten etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Willybubba op 06-01-2009 23:53 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
PoP heb ik dan niet bestelt (misschien dom van me, want nu is de aktie overWillybubba schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:53:
Hm, Prince of persia (besteld voor een maat van me) vanuit Play nog steeds niet binnen. Dat duurt lang zeg. En Pure, die ik een dag eerder heb besteld en die een dag later was verzonden, is allang bezorgd. Raar.
Overgens varrieren de verzenddagen enorm van play.com. Bestel er nu al zo'n 6jaar ofzo en elke keer is het een verrassing hoelang het er over doet.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik vraag me af of ze dat op een rechtmattig manier voor elkaar krijgen.danielkraak schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:19:
[...]
Nee, het zit zo: Microsoft kan het detecteren, maar vooralsnog hebben ze er nog niemand voor geband. Je loopt dus wel het risico geband te worden. Ligt er net even aan, hoe erg MS het vindt dat je dit doet.
Je doet in feiten NIETS illegaal. (buiten het serie nr van een 120gb HD gebruiken)
HD is een extra die je toevoegt aan je Xbox. Wat zal de volgende stap dan moeten zijn,gebanned omdat je een Rode controller heb ipv wit/zwart.
Je bent gewoon hardware aan het modden.seninha schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 07:27:
[...]
Ik vraag me af of ze dat op een rechtmattig manier voor elkaar krijgen.
Je doet in feiten NIETS illegaal. (buiten het serie nr van een 120gb HD gebruiken)
HD is een extra die je toevoegt aan je Xbox. Wat zal de volgende stap dan moeten zijn,gebanned omdat je een Rode controller heb ipv wit/zwart.
Of het in dit geval reden voor een ban zou zijn, daar valt aan te twijfelen, maar echt heel netjes is het niet.
(Komt bij dat de 120GB schijf nu gewoon voor schappelijke prijzen te krijgen is, dus waarom je het zou doen?)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wat ik heb gedaan is ieder spel kopieren naar de HDD. Als je Xbox op live zit en je hem dus geupgraded hebt naar het nieuwe NXE Dashboard, dan krijg je de mogelijkheid de spellen over te zetten. Scheelt een boel in de herrie en je spaart je originele speldiscsStormtrooper schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:39:
[...]
Ook ik heb vandaag een belletje gehad van bollie. Dezelfde melding. Zou vandaag of morgen verstuurd worden. Inderdaad heel netjes. Beter dan het gesprek dat mijn vrouw van de week met bol had. Toen was het meer een melding dat je dan bij de spel-afdeling moest zijn. Kastje muur enzo. En toen de 4 weken deadline werd vermeld kwam er meer een melding dat bol.com dan wel iets zou compenseren.
Maar dit is weer netjes, pdfje staat al klaar, te wachten op de sticker.
De xbox ondanks de drukte toch al aangesloten, even Kung Fu Panda geprobeerd. Die DVD-drive maakt wel een enorme herrie... Maar het ziet er allemaal wel strak uit... Nog ff op zoek naar hoop demos om te downen en dan maar kijken welke games ik ga kopen..
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Dit topic is gesloten.
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...