gejoined! na het volgen volgen van de diverse xbox360 topics 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Met gemakkelijke achievements kan je niet opscheppen, dus games kopen om hun achievements doe ik ook niet aanAnoniem: 284904 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:13:
[...]
Prima hoor, ik vroeg het me gewoon af. Ik kan me voorstellen dat het wel zou kunnen, maar het is fijn dat we met alleen maar tweakers bij elkaar zitten.
Het is trouwens wel frustrerend als je iemand met 50000 GP in de lijst ziet staan. Daar kom ik dus nooit aan. In de eerste plaats omdat ik daar de tijd niet voor heb en in de tweede plaats ook niet omdat ik geen spellen koop voor de makkelijke achievements. Het moeten gewoon goeie spellen zijn willen ze in m'n collectie komenWat is jullie mening daar over?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 230069
nee hoor. Dat heb ik ook gedaan. Ik had me 360 al voordat ik 18 werd. je moet perse 18 zijn voor Live (me ouders hebben geen Live accountAnoniem: 230069 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:31:
Heb sinds kort een xbox 360 waarvoor ik een offline account heb aangemaakt. Aangezien ik nog een maand lang examens heb, heb ik besloten om pas in februari een live account aan te maken. Mijn vraag is nu of ik mijn offline account dan kan omzetten naar een live account en hierbij gebruik kan maken van de 1 maand gratis trial? Of moet ik dan een nieuwe account aanmaken met als gevolg dat mijn savegames nog op de oude blijven staan?
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Omdat ik me aangesproken voelAnoniem: 284904 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:13:
[...]
Het is trouwens wel frustrerend als je iemand met 50000 GP in de lijst ziet staan. Daar kom ik dus nooit aan. In de eerste plaats omdat ik daar de tijd niet voor heb en in de tweede plaats ook niet omdat ik geen spellen koop voor de makkelijke achievements. Het moeten gewoon goeie spellen zijn willen ze in m'n collectie komenWat is jullie mening daar over?
[ Voor 3% gewijzigd door WesleyB op 02-01-2009 22:55 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik heb nog geen jaar een Xbox360 en zit nu ergens rond de 2500 archievements. Alleen wel ong van 25 spellenSh0ckTr00per schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:24:
[...]
Omdat ik me aangesproken voelNee, ik koop geen spellen voor makkelijke achievements, maar ik ga ze ook niet uit de weg. Als ik voor de gamerscore zou spelen had ik bijvoorbeeld alle 2k6 sports games wel gespeeld en daarnaast bijvoorbeeld avatar, fight night en need for speed most wanted. Allemaal spellen waar je in een paar minuten tot een paar uurtjes doorheen kunt rushen voor de achievements.
Toeval wil wel dat ik morgen precies 2 jaar elke dag op mijn xbox gespeeld heb. Ik speel gemiddeld anderhalf tot 2 uur per dag, en als je dat maar genoeg dagen doet kom je vanzelf door een hoop spellen heen
5.1 werkt voor zover ik weet gewoon prima. Aangesloten via toslink naar m'n receiver.NvM schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:01:
Ik heb mijn Xbox 360 nu stereo aangesloten. Nu heb ik sinds kort mijn stereo set uitgebreid naar een fatsoenlijke 5.1 setup.
Mijn vraag is, in hoeverre ondersteunt de Xbox 360 surround sound door middel van de optical aansluiting? Hebben de games ieder aparte kanalen die naar de luidsprekers gaan, of is het een virtueel surround, 2 kanalen gesimuleerd naar 5.1?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
https://www.facebook.com/hausbrandeck
gears 2 voor single player en voor multiplayer ligt het er aan wat je wilt GoW 2 is 'maar' 5vs5 en BF kan je met meer man online spelen en zijn de maps veel groter. zo groot dat ik er geen reet aan vond.WesleyB schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:53:
Ok, mannen (en vrouwen natuurlijk)
Ik heb hulp nodig.
Ik mag een spel uitzoeken, maar ik zit tussen 2 spellen te twijfelen.
Gears Of War 2 en BF: Bad Company?
Welke moet ik kiezen?
Ik zou gears of war 2 kopen, de SP in 1 dag uitspelen en dan ruilen tegen BF: Bad CompanyWesleyB schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:53:
Ok, mannen (en vrouwen natuurlijk)
Ik heb hulp nodig.
Ik mag een spel uitzoeken, maar ik zit tussen 2 spellen te twijfelen.
Gears Of War 2 en BF: Bad Company?
Welke moet ik kiezen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Anoniem: 284904
Dat is inderdaad wel heel erg gaaf ja. Zelf vond ik de Mile High Club-achievement van CoD 4 op veteran niet heel moeilijk (na een dag online spelen), maar ik ben wel de enige van m'n 'friends'. Dat gevoel is wel fijn ja.Boeboe schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:17:
[...]Weet niet of je die sensatie kent van games te vergelijken met je vrienden en je ziet dat zij bepaalde achievements hebben die jij haast onmogelijk zal halen. Dat soort achievements wil ik dus.
Ik doelde niet specifiek op jou hoor...haha...maar als je 2 jaar bezig bent scheelt dat wel ja. Toch heb je wel een hoop spellen gespeeld om de 1000 te halen (Lost bijvoorbeeld). Maar ik vind ook wel dat je een x aantal games hebt gespeeld waarvan ik denk...nounou...als je daar de 100 van haalt ben je wel ff bezig (Mass Effect, Assassin's Creed). Kudos daarvoor.Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:24:
[...]
Omdat ik me aangesproken voelNee, ik koop geen spellen voor makkelijke achievements, maar ik ga ze ook niet uit de weg. Als ik voor de gamerscore zou spelen had ik bijvoorbeeld alle 2k6 sports games wel gespeeld en daarnaast bijvoorbeeld avatar, fight night en need for speed most wanted. Allemaal spellen waar je in een paar minuten tot een paar uurtjes doorheen kunt rushen voor de achievements.
Toeval wil wel dat ik morgen precies 2 jaar elke dag op mijn xbox gespeeld heb. Ik speel gemiddeld anderhalf tot 2 uur per dag, en als je dat maar genoeg dagen doet kom je vanzelf door een hoop spellen heen
Ik bewaar GoW 2 nog wel, omdat ik hoop dat de matchmaking-problemen nog wel worden opgelost...zoniet, dan kan hij de deur uituchiha tijntje schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:28:
[...] Ik heb er in ieder geval wel veel plezier aan gehad, een stuk meer dan met de MP van GoW 2.
* Sagat verzint een verhaal over zijn katten die dash of destruction hebben gespeeld in zijn afwezigheid...Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:13:
[...]
Het moeten gewoon goeie spellen zijn willen ze in m'n collectie komenWat is jullie mening daar over?
10 second ninja DONE
Tja, die heb ik ook gespeeld hoor. Niet om de achievements, maar omdat ie gratis was. Ik had hem in een half uur uitgespeeld en dan heb je 190/200...tja...dan wil ik de volle 200 ook en dat ging ook erg makkelijk met 1 potje local multiplayer winnenSagat schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:54:
[...]
* Sagat verzint een verhaal over zijn katten die dash of destruction hebben gespeeld in zijn afwezigheid...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 03-01-2009 15:17 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Anoniem: 73631
Tja, wat zijn goede spellen? En wat heeft dat met GS te maken?Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:13:
[...]
Het moeten gewoon goeie spellen zijn willen ze in m'n collectie komenWat is jullie mening daar over?
Anoniem: 181666
Je hebt wel aangevinkt dat de xbox toegang heeft tot alle bestanden? (Alle type media en alle classificaties aangevinkt)Anoniem: 73631 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:31:
Mensen hier ook problemen met streamen van video's na de laatsteoftware update van de Xbox 360 ?
Probleem wat ik in ieder geval heb is dat de Xbox 360 mijn PC wel vind maar de folders die ik geshared heb in de Media Library niet kan vinden. Heb het ipv WMP 11 ook met Zune geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Non taken
Anoniem: 234350
Ik heb hem vanmiddag gedownload, maar nog niet gespeeld (daarvoor was een stukje van Kung Fu Panda te tijdrovendTheKillingBean schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:13:
Ik heb me ook aangemeld
[afbeelding]
Iemand Lord of the Rings: Conquest al geprobeerd? Spel is op zich wel leuk, maar de voiceovers zijn echt irritant. Ook raar dat je voor de multiplayer gedeelte eerst een EA account moet aanmaken.
Wat grappig dat je daarover begint. Dat spel ben ik namelijk ook mee bezig op dit moment. Ik ben nog niet zover, maar het is een behoorlijk pittig spel. Waarschijnlijk komt dat, omdat ik dat soort spellen niet veel speel. Toch vind ik het een erg goed spel hoor. Ik heb de reviews ook gelezen, maar ik denk dat die reviewers moeite hadden met de besturing en het na een uurtje hebben opgegeven, want hoe langer je het speelt...des te fijner de game wordt.yzf1kr schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:13:
[...]
Daarnaast vind ik dat ook "minder goede" spellen het verdienen om gespeeld te worden. Ik heb ook een aantal spellen in mijn lijst staan die worden afgebrand in de revieuws, en waar ik me toch goed mee vermaakt heb. Project Sylpheed bijvoorbeeld, gewoon een erg leuk spel, bracht bij mij als mijn Wingcommander herinneringen terug.
Oud nieuws, stond al op de Frontpage en is totaal uit zijn verband getrokken.bornin7ty2 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:38:
Sony's R&D geld hielp ontwikkeling van Xbox 360 CPU
Anoniem: 234350
Helaas... Werkt ook niet. Ook geprobeerd code op de Xbox zelf in te vullen, geen resultaat...etimm schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 20:05:
Je kan proberen om je account/locale op UK te zetten. (Systemsettings bij de xbox360)
Misschien dat de code wel werken.
Lost, At World's End, Spiderman FoF, NHL 2k6. Lost heb ik best lol aan gehad, en de volgende dag tegen Blue Dragon geruildAnoniem: 284904 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:34:
[...]
Ik doelde niet specifiek op jou hoor...haha...maar als je 2 jaar bezig bent scheelt dat wel ja. Toch heb je wel een hoop spellen gespeeld om de 1000 te halen (Lost bijvoorbeeld). Maar ik vind ook wel dat je een x aantal games hebt gespeeld waarvan ik denk...nounou...als je daar de 100 van haalt ben je wel ff bezig (Mass Effect, Assassin's Creed). Kudos daarvoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 03-01-2009 21:50 ]
Ikkuh. Gfx vallen me wat tegen, de voice-over is niet de stem die ik verwacht, het was nog wat rustig op de server, had maar 4-4 in MP, maar toch vond ik het leuk en moest ik me er van losscheuren. Maar ik ben dan ook een LotR addict. Heb hem dus ook al gekocht, nu nog even wachten.TheKillingBean schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:13:
Iemand Lord of the Rings: Conquest al geprobeerd? Spel is op zich wel leuk, maar de voiceovers zijn echt irritant. Ook raar dat je voor de multiplayer gedeelte eerst een EA account moet aanmaken.
Zelfde pagina. Jup, 18 jaar officieel. Maar een andere leeftijd invullen geeft geen problemen hoor.seninha schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:31:
Topic gaat wel achteruit.
Denk dat 80 procent van alle replys de zelfde tekst hebben:
Joinded,
joind
Hebben we niets meer te zeggen wat de Xbox zelf betreft??
Back on topic:
Mn neefje van 12 wilt ook maar eens op Live!. Nou vraag ik me af of MS een minimale leeftijd hier aan verbonden heeft?
[ Voor 9% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 03-01-2009 22:34 ]
Is dit echt zo? Ik dacht juist dat leeftijd in het algemeen niet uitmaakte maar alleen de leeftijd voor het gespeelde spel. GoW mag een kleuter niet spelen, maar kung fu panda weer wel. En daar heb je dan ook de functie "ouderlijk toezicht" voor.Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:33:
[...]
Zelfde pagina. Jup, 18 jaar officieel. Maar een andere leeftijd invullen geeft geen problemen hoor.
Edit: Volgens mij moet je zelfs 18 zijn om sowieso een Xbox account te hebben, niet zeker. Maar iig voor Live.
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 03-01-2009 23:29 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tja, PoP van play.com op de 19e verzonden en direct na de kerst viel deze op de mat.DarkShadow schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:15:
Heeft iemand zijn bestelling van play.com al binnen, ik heb 2 copies van prince of persia besteld en die zijn op de 16e verzonden, en mirrors edge en die is op de 28ste verzonden. Geen van allen is binnen en ik begin er best een beetje van te balen...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Het kan aan mij liggen, maar op de korte termijn komen er 2 (hopelijk) tripple A games aanseninha schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:31:
Topic gaat wel achteruit.
Denk dat 80 procent van alle replys de zelfde tekst hebben:
Joinded,
joind
Hebben we niets meer te zeggen wat de Xbox zelf betreft??
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 04-01-2009 12:21 ]
10 second ninja DONE
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Anoniem: 60967
28 december pop verzonden, nog niets binnen.. Maar ik wacht in alle rust af, het duurt toch nog wel een hele tijd voordat ik door fallout ben.DarkShadow schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:15:
Heeft iemand zijn bestelling van play.com al binnen, ik heb 2 copies van prince of persia besteld en die zijn op de 16e verzonden, en mirrors edge en die is op de 28ste verzonden. Geen van allen is binnen en ik begin er best een beetje van te balen...
Jij wordt toch ook betaald voor je werk? Het verzamelen van dit soort punten is gewoon een leuke beloning nadat je iets hebt gedaan in het spelArfman schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:24:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan het verzamelen van Gamerspunten, en waarom het halve topic erover moet gaan
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Waarom mag het daar niet over gaan? Het is toch het xbox 360 ervaringen topic.. en laat achievements nu een van de belangrijke elementen zijn in de ervaring die men beleeft aan een 360.Arfman schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:24:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan het verzamelen van Gamerspunten, en waarom het halve topic erover moet gaan
Anoniem: 60967
Ja leuk, weer 5 pagina's met kabeldiscussies!uchiha tijntje schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:31:
[...]
Waarom mag het daar niet over gaan? Het is toch het xbox 360 ervaringen topic.. en laat achievements nu een van de belangrijke elementen zijn in de ervaring die men beleeft aan een 360.Waar moet het dan volgens jou over gaan? Kabels? Bannen? Een nieuwe revisie? Zeg het maar
Wil je die echt met me aangaan? Ik heb 120GB, eliteAnoniem: 191435 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:30:
De eeuwige strijd om wie de grootste ***** heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 04-01-2009 13:57 ]
Ook bekend op XBL als buggienuk
10 second ninja DONE
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dan zou ik me maar eens beter verdiepen in het kopen van spellen via webshops.Arfman schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:13:
Heb er ook maar 4 spellen bij omdat ik de spellen gewoon veel te duur vindt.
Ik maak hier maar uit op dat jij geen vrienden IRL hebt die ook een 360 hebben ?Arfman schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:13:vroeg me alleen af of er echt mensen zijn die op feestjes tegen elkaar zeggen "ik heb 13.500 gamerspunten, hoeveel heb jij er?"
Je kunt ook de meegeleverde component-kabel-behuizing openbreken en zo gebruik maken van de toslink aansluiting die daar op zit?Avenger 2.0 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:58:
Weet iemand waar je goedkoop een koppelstuk kan kopen om de optische kabel te verbinden terwijl je de HDMI aansluiting gebruikt? Zo iets als bij het Xbox 360 Elite zit. Vind het wat duur om de 50 euro kabel van MS te kopen en mijn arcade kabel heeft ook geen optisch uit.
Spijtig genoeg zit op de kabel bij de arcade geen toslink (en ook geen component, gewoon s-video+audio). Zou dus leuk zijn moest er ergens een fabrikant zo een kabeltje verkopen zoals die bij de elite zit.Exorcist schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:25:
[...]
Je kunt ook de meegeleverde component-kabel-behuizing openbreken en zo gebruik maken van de toslink aansluiting die daar op zit?
Ik zie dat je Lego Indiana Jones en Kungfu Panda ook al heb gespeeld die in je XBOX 360 pakket zatten.Harrie schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:24:
Op de laatste dag van de cashback heb ik ook een xbox 360 gekregen, dus nu ook de tweakers.net leaderbord gejoined:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door PSP123 op 04-01-2009 18:34 ]
Nee, je kunt geen film rippen. Enn, stel je HD crasht hoef je niet bang te zijn dat achievements en gamerscore verloren gaat, die zijn gekoppeld aan je gamertag. Je kunt op een andere 360 je gamertag bijvoorbeeld 'recoveren' en dan gaat ook de gamerscore e.d. mee.PSP123 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:34:
Kan je een film van dvd kopieren naar je HD van je XBOX 360 ??
En is het mogelijk om je profiel van je Xbox 360 te backupen dus bijv. je HD eens crasht dat je niet al je Achievements en Gamescores kwijt bent. Als dit kan, zo ja hoe?
Oké, mooi!Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:38:
[...]
Nee, je kunt geen film rippen. Enn, stel je HD crasht hoef je niet bang te zijn dat achievements en gamerscore verloren gaat, die zijn gekoppeld aan je gamertag. Je kunt op een andere 360 je gamertag bijvoorbeeld 'recoveren' en dan gaat ook de gamerscore e.d. mee.
[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 04-01-2009 21:21 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Kung Fu Panda heb ik al eventjes kort gespeeld, en lijkt me wel leuk. Ik heb wel alleen pas de eerste level gedaan waar hij droomt kung fu master te zijn, daarna is het wellicht anders? Ik zal wat meer posten als ik wat mee gespeeld heb met die game.PSP123 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:31:
[...]
Ik zie dat je Lego Indiana Jones en Kungfu Panda ook al heb gespeeld die in je XBOX 360 pakket zatten.
En vind je ze leuk?
Dat is geen voorteken, wees gerustHarrie schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:21:
Ik heb overigens net zitten kijken, en blijkt dat ik een Falcon bord heb, en dus nog geen Jasper... Nu is de box wel al een keer vast gelopen met PGR3, hoop niet dat dit een voorteken is... De Falcon borden waren toch al veel beter dan de eerste?
Ik had hem 30e om 20.55 besteld bij bol. Volgende ochtend om 8.55 stond de postbode voor de deur. Hoezo snelle levering, had niet eens de kans om nog naar een echte winkel te gaan. Bij mij ook geen sticker dus direct gebeld. Volgens Bol zijn dit er veel meer geweest en ze sturen nu de sticker nog na. Heb ook duidelijk aangegeven dat ik verwacht die sticker op tijd te hebben voor de deadline van de actie, dus ben benieuwd of dat gaat lukken...Stormtrooper schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:17:
Ik heb zaterdag mijn Elite binnen. De 31e bij bol.com besteld. Daar stond nog over de EUR 50 cashback actie. Echter zit op mijn doos geen sticker. Morgen dus maar weer eens met bol.com gaan bellen...
Maar goed, ik zie wel of het goed komt, heb nu wel een 360 staanAlleen door allerlei ellende er nog geeneens aan toe gekomen dat ding aan te sluiten. Keek net even onder het TV meubel en werd niet goed van alle kabels enzo, dus ga daar morgenavond maar een aan beginnen.
[ Voor 21% gewijzigd door Sander op 04-01-2009 21:30 ]
major nelson is een bestaand persoon?! Ik dacht altijd dat het een of andere eindbaas van halo 3 ofzo wasPWM schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:16:
De stats komen zoals altijd van MajorNelson, en die heeft nog een interessante lijst over 2008:
[afbeelding]
Kijk, daar kan ik wat mee, bedankt voor de info. Nu zeker morgen ff bellen....sander- schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:27:
[...]
.... Bij mij ook geen sticker dus direct gebeld. Volgens Bol zijn dit er veel meer geweest en ze sturen nu de sticker nog na....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Larry is: "Director of Programming for Xbox Live"Boeboe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:31:
[...]
major nelson is een bestaand persoon?! Ik dacht altijd dat het een of andere eindbaas van halo 3 ofzo was
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 04-01-2009 21:40 ]
Weet ik, heb zojuist PoP gekocht bij play.com voor 25 euro, eergisteren afgeleverd. Erg leuk hoor, maar ik zie het niet zitten om elke maand een spel te kopen ofzo, ben nogal snel verveeld met spellen.Ken. schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:50:
[...]
Dan zou ik me maar eens beter verdiepen in het kopen van spellen via webshops.
Je kan de meeste nieuwe spellen gewoon aanschaffen voor ~ 30 euro, en via budgetgaming.nl kun je nog meer koopjes vinden. Daarbij worden er hier ook vaak genoeg fijne aanbiedingen gepost. Dus zo duur hoeft het allemaal niet te zijn.
Ben inderdaad de enige met een 360 in mijn groep, de rest zijn allemaal PC gamers of hebben een Wii voor de fun. Als GTA4 niet exclusief op de 360 was uitgekomen in april vorig jaar, had ik waarschijnlijk ook geen 360 gehadIk maak hier maar uit op dat jij geen vrienden IRL hebt die ook een 360 hebben ?
Maar bij ons (in mijn vriendengroep dus) is er wel al jaren een race gaande. Gewoon leuk man
Hoop 't voor je. Heb ik ervaring mee, meteen een ban voor me hoofd geslingerd.saviour schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:28:
* saviour heeft http://www.ebay.co.uk ontdekt.
Ik heb:Niet slecht dacht ik zo. Ik heb alleen in al mijn enthousiasme op twee kopieën van Fable 2 geboden. Hopelijk wil de tweede verkoper mijn bod annuleren.
- Lego Star Wars 2 gekocht voor 15 pond incl. verzendkosten.
- Lego Batman gekocht voor 23,90 pond incl. verzendkosten.
- Fable 2 gekocht voor 24 pond incl. verzendkosten.
Aan de ene kant is het ook wel begrijpelijk. De verkpoers lopen wellicht geld mis, als ze het er opnieuw op moeten zetten en zo kun je nog meer redenen bedenken. Het is sowieso noodzakelijk, omdat je anders mensen krijgt die overal op gaan bieden en vervolgens niks kopen.Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:36:
[...]
Hoop 't voor je. Heb ik ervaring mee, meteen een ban voor me hoofd geslingerd.
[ Voor 20% gewijzigd door danielkraak op 04-01-2009 23:11 ]
[ Voor 42% gewijzigd door DaMarcus op 04-01-2009 23:37 ]
Sinds nooit?DaMarcus schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:36:
Sinds wanneer is het toegestaan om kopieën te verkopen op eBay?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hij doelde hoogstwaarschijnlijk op mijn post, waarin over kopieën gesproken wordt. Vandaar mijn reactie.Angeloonie schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:55:
[...]
Uiteraard snapt iedereen dat hij hier gewoon illegale kopeën bedoeld.
[ Voor 64% gewijzigd door saviour op 04-01-2009 23:58 ]
Uiteraard snapt iedereen dat hij hier gewoon illegale kopeën bedoeld.saviour schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:54:
Een kopie is niet per definitie illegaal. Alle spellen zijn immers kopieën. Het is gewoon een term.
Anoniem: 285165
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 285165 op 05-01-2009 00:05 ]
^^ met slimAnoniem: 227982 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:10:
midnightclub is zeker het geld waard
Dat is waar, bovendien is het he-le-maal niet moeilijk..DaMarcus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:16:
Zelf zou ik niet de gok wagen om kopieën aan te schaffen via eBay. Dan brand ik deze liever zelf zodat als ik zou worden gebanned ik in ieder geval zeker weet dat ik het aan mezelf heb te danken.
Ik heb World at War (nog) niet gespeeld. Ik kan dus zelf niet de vergelijking maken, maar als ik de mening van verschillende lui hoor, is WaW beter dan Brothers in Arms: Hell's Highway. Met name grafisch is de game een stukje verder als ik het goed heb begrepen. Met de gameplay is sowieso nioks mis neem ik aan?DaMarcus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:39:
Heb je toevallig ook CoD: WaW gespeeld en zo, stijgt BiA: HH boven CoD: WaW uit?
Ik wilde hem bestellen, maar weet niet goed of wel / niet de moeite waard gezien ik CoD ook al heb.
[ Voor 17% gewijzigd door Avenger 2.0 op 05-01-2009 10:52 ]
Weet niet hoe het bij MM in BE zit, maar in Nederland worden er vaak serienummers op de bon gezet bij dit soort spullen.Avenger 2.0 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:51:
Gisteren een leuke promo in Media Markt Hasselt gezien. Een Xbox 360 Arcade voor 99 euro. Spijtig genoeg waren ze serieus rap weg. Hing trouwens ook nog een -30 euro coupon op (dus als je iemand zijn oud kasticket kan lenen had je hem zelfs voor 69 euro)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq