Het Xbox 360 ervaringen Topic #57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kazu schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:12:
Ik zit nu al een tijdje te azen om een 360 te kopen, maar ik stoor me al die tijd al aan de verschrikkelijke combo packs die te koop zijn. Overal zie je mooie aanbiedingen van Pro packs met 2 spellen, maar vrijwel altijd zijn dat Kung Fu Panda en LEGO Indiana Jones. Nu zijn dit vast prachtspellen, maar ik ben gewoonweg niet geïnteresseerd in zo'n combo. PGR4 heb ik al (prijsvraag), dus zo'n pack valt af.

Het loont ook weer niet om de console los te kopen, aangezien je dan vele malen duurder uit bent. Nu kan je natuurlijk de spellen doorverkopen, maar daar ben ik dan weer te lui voor :+

En in één keer 370 euro neerleggen voor een supercombo zie ik ook niet echt zitten. Ik ben een zeikerd, ik weet 't...
Psst
PWM schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:47:
Bol.com heeft wel een nette aanbieding. Een Pro console met Panda, Lego en Halo 3. Daarbij nog een game naar keuze + een extra controller voor 299,-
Kung Fu en Lego krijg je er altijd gratis bij, daar ontkom je niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
PWM schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:14:
[...]
Psst

[...]
Kung Fu en Lego krijg je er altijd gratis bij, daar ontkom je niet aan :P
Die combo had ik ook al gezien ja. Helaas, een 360 controller heb ik ook al, aangezien ik die gebruik voor platform spellen op m'n laptop. Drie controllers is lichte overkill bij mij :P

Irritante situatie weer... Misschien is de aanbieding van bol dan alsnog de beste keus...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:59
Ik denk wel dat je de extra controller zonder veel problemen kan doorverkopen (aan mij bijvoorbeeld O-) ). Halo met 3 man is ook wel leuk online. Zullen je vrienden denk ik wel waarderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dacht ik immuun was, maar blijkbaar niet: drie knipperende lichtjes als ik m'n 360 opstart, ook zonder hdd. Kabels erin en eruit gedaan :| Hij liep vast tijdens fucking Geometry Wars 2

Kan nog niet Microsoft raadplegen aangezien ik binnenkort ga verhuizen enzo, en ze dat ding vast wel willen hebben :( :( Deze zomer gekocht!

[ Voor 9% gewijzigd door Switch op 19-01-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wow, net even Resident Evil 5 trailer zitten kijken. Ziet er echt super vet uit. Hoop dat het verhaal / de afwisseling net zo goed zijn als bij deel 4. Ik wacht nog wel de reviews af maar dit spel zou ik zomaar eens kunnen gaan kopen.

Trailer @ Gametrailers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:31:
Wow, net even Resident Evil 5 trailer zitten kijken. Ziet er echt super vet uit. Hoop dat het verhaal / de afwisseling net zo goed zijn als bij deel 4. Ik wacht nog wel de reviews af maar dit spel zou ik zomaar eens kunnen gaan kopen.

Trailer @ Gametrailers.com
(Heb bovenstaande trailer niet gezien)
RE5, weet nog niet wat ik er van moet denken. Grafisch ziet het er meer dan prima uit. De stukken gameplay die ik echter gezien heb vond ik van een redelijk bedroevend niveau eigenlijk. Houterige besturing enzo.

Maar volgende week demo (toch?) dus dan weten we het gelijk :)

(zal het spel toch niet kopen :P)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:00:
[...]

(Heb bovenstaande trailer niet gezien)
RE5, weet nog niet wat ik er van moet denken. Grafisch ziet het er meer dan prima uit. De stukken gameplay die ik echter gezien heb vond ik van een redelijk bedroevend niveau eigenlijk. Houterige besturing enzo.

Maar volgende week demo (toch?) dus dan weten we het gelijk :)

(zal het spel toch niet kopen :P)
ooit RE4 gespeeld ? :) Daar dacht ik eerst ook van, misschien heeft het wel een houterige besturing. Maar de besturing werkt best prima voor het spel en binnen notime heb je volledige controle over de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:46:
[...]

ooit RE4 gespeeld ? :) Daar dacht ik eerst ook van, misschien heeft het wel een houterige besturing. Maar de besturing werkt best prima voor het spel en binnen notime heb je volledige controle over de zaak.
Heb nooit ook maar 1 versie van RE gespeeld. Mijn bericht van hierboven is dus puur gebasseerd op het beeldmateriaal wat ik gezien heb.
Zal de demo wel proberen als ie uit komt, dan kan ik er een betere mening over vormen :)

Ergens deze maand ook nog demo van Race Pro, ben toch wel erg benieuwd aan het worden.
Iemand trouwens enig idee wanneer de F1 game van Codemasters uit zou moeten komen? Ik meen dat het rond het begin van het seizoen zou zijn, maar buiten een aankondiging heb ik verder nog niks gezien of gehoord.

Hmz, gamespot geeft voor de 360 versie oktober 2009 aan, terwijl de PC en PS3 versies nog TBA zijn. Zou toch leuk zijn als het wat eerder was :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
BM schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:54:
[...]
Ergens deze maand ook nog demo van Race Pro, ben toch wel erg benieuwd aan het worden.
Iemand trouwens enig idee wanneer de F1 game van Codemasters uit zou moeten komen? Ik meen dat het rond het begin van het seizoen zou zijn, maar buiten een aankondiging heb ik verder nog niks gezien of gehoord.

Hmz, gamespot geeft voor de 360 versie oktober 2009 aan, terwijl de PC en PS3 versies nog TBA zijn. Zou toch leuk zijn als het wat eerder was :/
Reken er maar niet op; ik denk dat de F1 game op zijn vroegst sept/okt zal worden. Er is namelijk nog helemaal niks van bekend, geen early build preview of wat dan ook.

En Race Pro heb ik gewoon al besteld, zie het wel, voor 32 euro kan me weinig gebeuren :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:00:
[...]

Reken er maar niet op; ik denk dat de F1 game op zijn vroegst sept/okt zal worden. Er is namelijk nog helemaal niks van bekend, geen early build preview of wat dan ook.
Ben er ook bang voor. Klinkt opzich ook wel wat realistischer. De autos moeten vanaf nu allemaal gemaakt worden, rijders zijn wellicht nieteens definitief, Honda wel/niet, en bepaalde updates die aan het begin gedaan worden zullen ook wel meegenomen worden. Nahja, hopelijk word het dan wel een goed spel ;)
En Race Pro heb ik gewoon al besteld, zie het wel, voor 32 euro kan me weinig gebeuren :D
Weet je het heel zeker? ;)

Heb er ook wel vertrouwen in hoor, maar wil het toch eerst ff zelf controleren. Als het dan bevalt haal ik het wel gewoon hier in de winkel.

(en nu maar eens aan het werk :X)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik hoop nog steeds dat de RE serie ooit terugkeert waar het begon (RE:Zero even buiten beschouwing) : the mansion. Dát was pas beklemmend, destijds op de PS1/Saturn en de perfecte remake voor de cube. Langzaam lopende zombies vind ik sowieso enger dan snel bewegende Afrikaanse zombies, maar goed.

Hele sfeertje was destijds perfect..heerlijk griezelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:14:
[...]

Ben er ook bang voor. Klinkt opzich ook wel wat realistischer. De autos moeten vanaf nu allemaal gemaakt worden, rijders zijn wellicht nieteens definitief, Honda wel/niet, en bepaalde updates die aan het begin gedaan worden zullen ook wel meegenomen worden. Nahja, hopelijk word het dan wel een goed spel ;)
[...]
Kans is zelfs dat ze 2009 skippen en in 2010 begin van het seizoen een F1 09-10 uitbrengen, want als ze in okt/nov pas komen met de 2009 game, kunnen ze moeilijk in april alweer met de 2010 game komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:58:
[...]

Kans is zelfs dat ze 2009 skippen en in 2010 begin van het seizoen een F1 09-10 uitbrengen, want als ze in okt/nov pas komen met de 2009 game, kunnen ze moeilijk in april alweer met de 2010 game komen.
Lalalala, didn't hear you ;)

Zou in dat geval een valide optie zijn. Laten we het in het midden houden op juni/juli ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
[...]

Volgens mij hadden ze de licentie maar voor 1 seizoen gekocht niet ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03
[...]

Ik hoop eerder dat ze de game al bijna af hebben, eventueel met een niet helemaal correct startveld, en dat gewoon via DLC gaan oplossen :) Maar dat is dan weer wat ik graag zou zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
*knip* spam

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Bij de MotoGP serie wordt daar ook niet zo strikt mee omgegaan:
Die zijn tot nu toe elke keer tegen het eind van het seizoen uitgekomen, en MotoGP08 volgens mij zelfs nadat het seizoen was afgelopen. Denk ook dat Codemasters het op die manier zal doen. Wellicht al ergens halverwege het seizoen.

Devver @ codemasters forum:
All I can really say is that we're commited to creating the best F1 experience ever created in a video game. You wouldn't believe how many F1 nuts we have in the development studio We will achieve it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Dat is ie al een paar maanden bij Gamehubs.com (momenteel uitverkocht daar) :P Waarschijnlijk levert mediaoffer.nl wel iets sneller, maar dat is maar een dagaanbieding, dus je moet er wel snel bij zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 20-01-2009 13:45 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:24
Nu heb ik wel iets gevonden over de nieuwe F1 game maar de bron is echter zeer onbetrouwbaar...

The game was confirmed by Codemasters on May 9, 2008. The game will be released on March 5, 2009, although this is provisional. The game engine is based on the Ego Engine that Codemasters used on both the Colin McRae: Dirt and Race Driver: GRID games.

Bron is het forum van Codemasters zelf

Maar omdat Toro Rosso en Force India pas erg laat hun auto's presenteren denk ik dat het nog wel even zal duren... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Exorcist schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:54:
Ik hoop nog steeds dat de RE serie ooit terugkeert waar het begon (RE:Zero even buiten beschouwing) : the mansion. Dát was pas beklemmend, destijds op de PS1/Saturn en de perfecte remake voor de cube. Langzaam lopende zombies vind ik sowieso enger dan snel bewegende Afrikaanse zombies, maar goed.

Hele sfeertje was destijds perfect..heerlijk griezelen :)
Precies, vooral de laatste trailer gaf me totaal geen RE gevoel, meer een Blackhawk Down/Call of Duty gevoel.
Waar is die beklemmende sfeer van een lege mansion, of dat donkere bos met zombies gevoel.
Ik ben ongelooflijk benieuwd naar de game maar denk dat het een heeeeeeeeeel ander soort Resident Evil wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sandman I schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:47:
Nu heb ik wel iets gevonden over de nieuwe F1 game maar de bron is echter zeer onbetrouwbaar...

The game was confirmed by Codemasters on May 9, 2008. The game will be released on March 5, 2009, although this is provisional. The game engine is based on the Ego Engine that Codemasters used on both the Colin McRae: Dirt and Race Driver: GRID games.

Bron is het forum van Codemasters zelf

Maar omdat Toro Rosso en Force India pas erg laat hun auto's presenteren denk ik dat het nog wel even zal duren... :|
Toro Rosso is een eitje: Red Bull -> ctrl-c -> ctrl-v -> rename -> Tada, Toro Rosso :P
Force India word lastiger idd.

Maar ook gezien het feit dat dat Codemasters eigenlijk niks los laat, geloof ik niet echt meer dat ze al bijna klaar zijn.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er hier mensen die hun 360 in een draagsysteem hebben zitten (zoiets)?

Ik zoek zo'n ding, maar ze zijn vrijwel nergens te krijgen of schofterig duur. Wellicht wat mensen hier met ervaringen van verschillende versies?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja, we zitten al zo lang zonder. Gelukkig heb ik nog F1CE op de ps3 en rfactor met 2008 mod op de pc :D

Hoop eigenlijk dat ze er een multi-season career mode inbouwen (highly unlikely), maar goed. Onrealistisch natuurlijk omdat je niet kunt voorspellen hoe de auto's eruit gaan zien maar dat maakt me dan niet uit.

En hopelijk is het eindelijk weer eens zo dat als je in een Force India rijdt je gewoon NIET kunt winnen, maar dat strijden om de 15e plaats juist al geweldig is.
Probleem van F1 games is altijd geweest dat het te makkelijk was. Het staat of valt met met realistische AI die niet gewoon de deur dichtgooit of als een mak schaap aan de kant gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Beetje aan de dure kant, vanuit de UK haal je m al voor nog geen 23 euro: Saints Row 2 @ game.co.uk
Hopelijk is Fall out 3 binnenkort ook voor die prijs te krijg, want dat lijkt me toch ook een fenomenale game. Al moet ik eerst nog Mass Effect binnen krijgen van play.com en uitspelen natuurlijk.

Ik vond trouwens de demo van Street Fighter 2 HD Remix een beetje tegenvallen, hadden meer mensen dit of ben ik de enige? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Laatst online: 21:24
Phusebox schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:19:
En hopelijk is het eindelijk weer eens zo dat als je in een Force India rijdt je gewoon NIET kunt winnen, maar dat strijden om de 15e plaats juist al geweldig is.
Probleem van F1 games is altijd geweest dat het te makkelijk was. Het staat of valt met met realistische AI die niet gewoon de deur dichtgooit of als een mak schaap aan de kant gaat.
Dat zou inderdaad een flinke toegevoegde waarde zijn. Maar aangezien Codemasters deze game voor zijn rekening heeft genomen denk ik dat het qua AI wel redelijk goed zal komen. Hopelijk zullen er niet weer knullige pitstops in voorkomen want daar ben ik anno 2009 wel eigenlijk een beetje klaar mee :/ Ik vond trouwens die weather effects in F1 Championship Edition op de PS3 onwijs gaaf. Vooral op een beetje HD-Ready/Full-HD scherm was dit echt ontzettend gaaf om te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik wil toch de Pro (60GB kopen) door de voordeelbundel op Bol.com . Ik wil een HDMI versie (heb nu de oude 360 zonder) en wat meer opslagruimte. De Elite vind ik door de kleur niet mooi.

Van een collega leen ik een kabel op mijn huidige data van de 20GB naar de 60GB te hevelen. Ik ben er alleen niet helemaal uit of ik een standaard HDMI kabel kan gebruiken, in combinatie met toslink geluid-uit. Volgens mij wel, maar dan moet ik toch de meegeleverde component kabel openbreken om ze beiden aan te sluiten toch? Vervolgens een optical cable op die aansluiting, en beeld dan via HDMI.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:46:
Ik wil toch de Pro (60GB kopen) door de voordeelbundel op Bol.com . Ik wil een HDMI versie (heb nu de oude 360 zonder) en wat meer opslagruimte. De Elite vind ik door de kleur niet mooi.

Van een collega leen ik een kabel op mijn huidige data van de 20GB naar de 60GB te hevelen. Ik ben er alleen niet helemaal uit of ik een standaard HDMI kabel kan gebruiken, in combinatie met toslink geluid-uit. Volgens mij wel, maar dan moet ik toch de meegeleverde component kabel openbreken om ze beiden aan te sluiten toch? Vervolgens een optical cable op die aansluiting, en beeld dan via HDMI.

Mis ik iets?
Daar is zo'n standaard verloop dingetje voor, die je in de standaard a/v stopt: daar zit de optical out op voor je audio als ik het goed heb. Een elite heeft deze standaard meegeleverd. Verder kun je iedere hdmi kabel gebruiken.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EfBe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:57:
[...]

Daar is zo'n standaard verloop dingetje voor, die je in de standaard a/v stopt: daar zit de optical out op voor je audio als ik het goed heb. Een elite heeft deze standaard meegeleverd. Verder kun je iedere hdmi kabel gebruiken.
Nee ok, maar ik dacht dat ze dan elkaar in de weg zouden zitten en ik eea moest openbreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:46:

Mis ik iets?
Ja, dat verloopstukje voor die optische kabel kost tussen de 40 en 50 euro. Dus dan ben je het prijsverschil tussen Elite en Pro al kwijt... Voor mij eigenlijk de primaire reden om toch voor de Elite te gaan, ondanks dat je dan de rest ook in het zwart wilt bijkopen (extra controllers, battery pack etc)

http://audio-videokabels....2/xbox-360-hdmi-av-cable/

[ Voor 12% gewijzigd door Sander op 20-01-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:49
Hallo allemaal!
Nou naast de PS3, komt er met een beetje geluk vrijdag een XBOX360 naast! (via amazon). Heb er al aardig wat over gelezen. En ben ook al een beetje aan het rondsnuffelen voor goede games.. Nu ben ik een race fanaat, en heb GRID, F1:CE en GT5:Prologue op de PS3 en Rfactor en GTR evolution al op de PC.. wat zou nog een goede aanvulling zijn op de race collectie.. race pro heb ik wel wat screens van gezien, maar vind ik niet heel erg overtuigend eruit zien (alhoewel het meer om de race ervaring gaat) forza 2 gaat er sowieso komen pgr4 ook, zie ik nog een aantal goede titels over het hoofd??
En hebben mensen ervaring met een logitech driving force stuurtje icm de xbox 360?? op pc en ps3 doet ie het perfect...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sander- schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:14:
[...]

Ja, dat verloopstukje voor die optische kabel kost tussen de 40 en 50 euro. Dus dan ben je het prijsverschil tussen Elite en Pro al kwijt... Voor mij eigenlijk de primaire reden om toch voor de Elite te gaan, ondanks dat je dan de rest ook in het zwart wilt bijkopen (extra controllers, battery pack etc)

http://audio-videokabels....2/xbox-360-hdmi-av-cable/
Hmm, als dit de achterkant is van een pro

Afbeeldingslocatie: http://news.cnet.com/i/bto/20070105/xbox_zephyr.jpg

Dan kan ik volgens mij een standaard HDMI kabel pakken die ik al heb liggen, en daarboven de AV component kabel stoppen voor de toslink uit..kost me dus effectief 0 Euro meer..toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:49
Ik zit zelf een beetje met hetzelfde probleem met HDMI en optical geluid... maar het is dus wel mogelijk (tijdelijke oplossing) om de hdmi gewoon voor mn beeld te gebruiken en dan de AV uit tulp (als die erbij zit) aan te sluiten op de versterker.. dat zou dan betekenen dat er beeld via hdmi en geluid via de AV stekker komt.. of wordt de een geblokkeerd door de ander?(hdmi vs av)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Heb ik me nieuwe Full HD Samsung tv binnen, ligt me HDMI kabel bij me broer thuis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:39:
Heb ik me nieuwe Full HD Samsung tv binnen, ligt me HDMI kabel bij me broer thuis 8)7
Koop je toch even een nieuwe :) Bij de BCC kan je er 1 krijgen voor 4,- (achter de kassa hangen ze van 90,-). Moet je er wel specifiek om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:27:
[...]

Hmm, als dit de achterkant is van een pro

[afbeelding]

Dan kan ik volgens mij een standaard HDMI kabel pakken die ik al heb liggen, en daarboven de AV component kabel stoppen voor de toslink uit..kost me dus effectief 0 Euro meer..toch? :)
Kan als je de behuizing van je AV kabel sloopt :>
Zie hier hoe: http://www.chadledford.com/?p=50
Nadeel is dat de xbox reboot als je op je tv van kanaal wisselt (bij mij iig) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:07:
[...]

Nadeel is dat de xbox reboot als je op je tv van kanaal wisselt (bij mij iig) :P
Gracias senor, zal is kijken (hoop niet dat het ding reboot, maar dat zie ik dan wel weer :) )

Top! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:52
Wat voor soort AV kabel kun je hier voor het beste gebruiken?

Ik vind die aanbieding van Bol.com ook wel interessant! Denk dat ik daar ook voor ga..

Even offtopic: Ik heb een tijdje terug een nieuwe home cinema set gekocht van Samsung (HT-THX22R), waar achteraf gezien heel weinig aansluitingen op zitten |:( (ik was nog niet zo bewust van mogelijkheden/aansluitingen die ik later nodig zou hebben..). Zo zit er bijv. geen optical of coaxial input op. Wat wel: HDMI out (verbinding tussen TV en DVD speler), scart out (leeg), aux/jack (pc).
Nu zal ik dus die av kabel (wil ik geluid over me surround speakers hebben) moeten afwisselen met de aux/jack van me pc. Heeft iemand daar een simpel alternatief voor, zodat ik niet steeds die kabel hoef om te wisselen? Ik gebruik het ook eigenlijk alleen om films te kijken. Misschien dat ik dat dan nu dus via de Xbox kan laten verlopen? Heb ik alleen voor niks een DVI > HDMI kabel gekocht.... Pffff ik ben niet zo technisch hierin, ik heb dus geen idee of het allemaal wel kan wat ik hierboven schets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Biobakker schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:16:

Ik zoek zo'n ding, maar ze zijn vrijwel nergens te krijgen of schofterig duur. Wellicht wat mensen hier met ervaringen van verschillende versies?
Euh.. Ik gooi mijn 360 altijd gewoon in mijn rugtas als ik naar vrienden ga.
Waarom zou je zo'n 'speciale' tas nodig hebben ? :)

EDIT:
ourplayground schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:18:
zie ik nog een aantal goede titels over het hoofd??
Ik kan er maar één bedenken: DiRT

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 20-01-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Biobakker schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:16:

Ik heb verschillende draagssystemen:

- Jan Linders kartonnen tas
- Edah plastic zak
- AH plastic zak
- E-plaza plastic zak

Die dure tassen zijn onzin. Ik heb mijn 360 al vaak vervoerd in een gewone plastic zak, en nooit problemen gehad.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik doe hem in m'n weekendtas. Staat-ie nu ook in :)

Over optisch + hdmi. Je kan dus blijkbaar die twee kabels niet gelijk aansluiten omdat die component videoplug te krap is. Nu wil ik in de toekomst toch alles via receiver via hdmi aansluiten. Maar toch. Wat een idee van MS om die pluggen zo dicht bij elkaar te doen en dat je dan voor 50 euro een adapter mag kopen 8)7.

Gelukkig werkt dit ook om de plug passend te maken:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1326/1473305444_e9a000bf7e_o.gif

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Woei, vanmorgen bij Amazon een éénjarig Xbox Live Gold abo weten te bemachtigen voor 30 dollar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Over die Xbox360 tas, het hangt denk ik er vanaf naar waar je allemaal je xbox360 gaat meenemen. Moet je 10km fietsen, ja dan zou ik het niet in een Hema tas wagen. Net als je met de trein moet. Mensen botsen/schoppen dan altijd wel tegen je tas (perongeluk, druk op het station).

Maar als je paar straten van je huis moet... gewoon simpele tas, of weekend tas. Ofzo.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Xbox in een handdoek wikkelen en in een rugzak :) Kan er weinig misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:07:
[...]

Niet alleen bij jou, bij mij reboot 'ie dan ook. Ben dus ook maar op zo'n digitale audio dongle overgestapt. Kost wat maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik ga vrij vaak naar vrienden met me Xbox, neem hem dan mee in een weekendtas. Gaat perfect. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:20
ourplayground schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:18:
Hallo allemaal!
Nou naast de PS3, komt er met een beetje geluk vrijdag een XBOX360 naast! (via amazon). Heb er al aardig wat over gelezen. En ben ook al een beetje aan het rondsnuffelen voor goede games.. Nu ben ik een race fanaat, en heb GRID, F1:CE en GT5:Prologue op de PS3 en Rfactor en GTR evolution al op de PC.. wat zou nog een goede aanvulling zijn op de race collectie.. race pro heb ik wel wat screens van gezien, maar vind ik niet heel erg overtuigend eruit zien (alhoewel het meer om de race ervaring gaat) forza 2 gaat er sowieso komen pgr4 ook, zie ik nog een aantal goede titels over het hoofd??
En hebben mensen ervaring met een logitech driving force stuurtje icm de xbox 360?? op pc en ps3 doet ie het perfect...
Forza 2, is voor iedereen die een beetje van race houdt een aanrader. Echt heel veel racen en veel te tunen.
Bij Dynabyte kost ie nieuw 25 eurotjes, ik heb hem via marktplaats gekocht voor 12,50. (Heb ook pas een Xbox).
PGR4, is een stuk minder uitgebreid als Forza 2, ik ken iemand en die heeft ook Forza 2 en PGR4 Forza 2 zit ie op level 32 en PGR4 1 level gedaan. (Was in zijn ogen niks als je Forza 2 gespeeld heb).
Q3 van 2009 komt Forza 3, zover ik weet moet ook mooi zijn want Forza 2 is nu nog steeds mooi voor een spel uit 2007!

Succes met je keuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bimbam711
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:24
Ik heb sinds een een paar maanden een xbox360 (met hdmi), maar krijg via HDMI geen beeld op mijn Sony LCD (P2530), wel met component en ook VGA op zelfde TV.
Ik heb dit met diverse hdmikabels (ook de originele MS HDMI kabel) geprobeerd zonder resultaat.

Als ik de Kiss 1600 aansluit via HDMI dan krijg ik wel netjes beeld op TV, dus lijkt het me niet te liggen aan de TV.

Als ik de Xbox360 aansluit op mijn pc monitor met een HDMI naar DVI kabel (DVI op monitor) dan krijg ik ook prima beeld, dus de Xbox geeft dan ook digitaal signaal door. Dus lijkt het ook niet aan de Xbox te liggen.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
bimbam711 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:11:
Ik heb sinds een een paar maanden een xbox360 (met hdmi), maar krijg via HDMI geen beeld op mijn Sony LCD (P2530), wel met component en ook VGA op zelfde TV.
Ik heb dit met diverse hdmikabels (ook de originele MS HDMI kabel) geprobeerd zonder resultaat.

Als ik de Kiss 1600 aansluit via HDMI dan krijg ik wel netjes beeld op TV, dus lijkt het me niet te liggen aan de TV.

Als ik de Xbox360 aansluit op mijn pc monitor met een HDMI naar DVI kabel (DVI op monitor) dan krijg ik ook prima beeld, dus de Xbox geeft dan ook digitaal signaal door. Dus lijkt het ook niet aan de Xbox te liggen.

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Je moet maar 1 kabel tegelijk aansluiten op je 360. Dus indien je hdmi aansluit, dan de a/v kabel disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:14:
[...]

Je moet maar 1 kabel tegelijk aansluiten op je 360. Dus indien je hdmi aansluit, dan de a/v kabel disconnecten.
Wie is u en wat heeft u met Efbe gedaan? Loopt de laatste drie posts een beetej 360-helpdesk te spelen... :)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bimbam711
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:24
EfBe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:14:
[...]

Uiteraard :) maar 1 kabel tegelijk, beiden tegelijk lukt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/6241/2001091910yj2.jpg

In de kerstvakantie me launch xbox360 "gemod", NEE geen illegale spellen mod 8)7 , maar een nuttige geluidsreductie mod :9~ . (afgekeken van www.silentxbox.com) _/-\o_
1x LIAN LI X-B01 (had ik al eerder omdat me xbox360 toch al ouder dan 3jaar was (Rrod garantie duur))
1x Noctua NF-P12 (120mm fan, 1300RPM, 9blades)
2x Noctua NH-U9DO (opteron koelblok, met 90mm fans.)
4x mainboard mount schroeven, gebruikt als boutje om springveerveer te klemmen, (ivm schroefdraad compatibiliteit originele noctua mount schroeven)
1x regelbare 230V adapter naar - 12V - 9V - 7,5V voor de 120mm fan.

Te samen met het nieuwe dashboard met HDD installatie mogelijkheid is het ideaal, me xbox360 is nu helemaal "stil". (gelijk aan me PS3, en vaak beter (minder herrie))
Fallout 3 start lekker snel en DVDdrive is nu ook stil.
Jammer dat niet alle spellen (o.a. Halo 3) voordeel hebben van de hdd installatie mogelijkheid.

Na een hele dag spelen is alles nog lekker koel, geen hete lucht achter uit de xbox. Ook spinnen de 90mm fans niet op, deze blijven op de laagste stand draaien en zijn niet hoorbaar.

Al met al best kostbaar, noctua koelblokken zijn zo rond de 50-55,- eurie per stuk.... :'(
Maar een stille (zeer koele) xbox is echt een verademing, ik wil niet meer zonder.
Nu alleen de DVD-drive nog, dynamat o.i.d nog op de kop tikken voor weinig...huidige padding helpt maar een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Laatst online: 03-09 20:35
Wow, erg nice!

Nooit gedacht dat opteron cpu koelers op 't 360 mobo zouden passen.
Als ik over een paar jaar nog ergens een 360's over heb (en geld teveel :P ), weet ik wel wat ik ga doen :9

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Schweino schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Niet alleen bij jou, bij mij reboot 'ie dan ook. Ben dus ook maar op zo'n digitale audio dongle overgestapt. Kost wat maar dan heb je ook wat ;)
Huh, wut? Je bedoelt de officiele Microsoft kabel, of bedoel je nu een losse dongle voor optisch geluid + een losse HDMI kabel of zo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:22:
[...]
Wie is u en wat heeft u met Efbe gedaan? Loopt de laatste drie posts een beetej 360-helpdesk te spelen... :)
Ik heb sinds gister ook een 360 (naast mn ps3 uiteraard). Ben nooit tegen de 360 geweest ofzo of tegen MS ;). Er zijn zoveel games voor de 360 te koop 2e hands voor een prikkie dat ik daarmee mooi de luwtes kan opvullen tussen de ps3 klappers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:16:
[...]

Ik heb sinds gister ook een 360 (naast mn ps3 uiteraard). Ben nooit tegen de 360 geweest ofzo of tegen MS ;). Er zijn zoveel games voor de 360 te koop 2e hands voor een prikkie dat ik daarmee mooi de luwtes kan opvullen tussen de ps3 klappers ;)
Vraagje: als er dan een spel multiplatform komt; o p welke console ga je hem dan halen? En waarom op die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 08:09:
[...]
Vraagje: als er dan een spel multiplatform komt; o p welke console ga je hem dan halen? En waarom op die?
Ik speel niet zoveel multi-platforms, maar ik denk dat het ervan afhangt welk platform de beste performance heeft. Als je de keuze hebt, dan is dat alleen maar beter, toch? :). Beide consoles hebben sterke en zwakke punten. De 360 maakt veel meer herrie dan mn ps3 maar na installatie op de hdd hoor je de dvd toch niet meer, de 360 controller vind ik zelf minder, maar de 360 desktop daarentegen wel weer beter (behalve die poppetjes/avatars :X) vooral de integratie met live: wanneer je een gamedisk in de console stopt dat je dan additionele info te zien krijgt, extra downloads etc., alles netjes bij elkaar. Dat is bij de ps3 weer minder. Daarentegen vind ik navigeren door het menu van de ps3 weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

EfBe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:09:
[...]

Ik speel niet zoveel multi-platforms, maar ik denk dat het ervan afhangt welk platform de beste performance heeft. Als je de keuze hebt, dan is dat alleen maar beter, toch? :). Beide consoles hebben sterke en zwakke punten. De 360 maakt veel meer herrie dan mn ps3 maar na installatie op de hdd hoor je de dvd toch niet meer, de 360 controller vind ik zelf minder, maar de 360 desktop daarentegen wel weer beter (behalve die poppetjes/avatars :X) vooral de integratie met live: wanneer je een gamedisk in de console stopt dat je dan additionele info te zien krijgt, extra downloads etc., alles netjes bij elkaar. Dat is bij de ps3 weer minder. Daarentegen vind ik navigeren door het menu van de ps3 weer beter.
Vind ik zelf ook een nadeel van dat nieuwe xbox menu, navigeren is minder geworden...ziet er wel mooi uit enzo maar ik had stiekem gehoopt dat je het oude dashboard ook nog kon gebruiken, helaas niet.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:50
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 08:09:
[...]

FPS op de 360, want die controller vind ik beter daarvoor. Street Fighter 4 ga ik bv. op de PS3 halen, want daar is de PS3 controller weer beter voor. Games die vooral online draaien weer op Xbox Live, want dat werkt gewoon beter.

Dus het ligt een beetje aan de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Schweino schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Dit schijnt het rebooten tegen te gaan:

------
Regarding the issue with the Xbox rebooting when switching A/V inputs, there’s an easy solution: Just pry open the metal housing and cut the thin black cable looping to itself (it’s pin 26 to 28) and use the cable on SD switch setting.
------

/edit

Afbeeldingslocatie: http://images.pcworld.com/news/graphics/131322-xbox_cable1_350.jpg

Dit zou ook een oplossing kunnen zijn gok ik..nu nog vinden waar ik deze kan bestellen. De officiele MS HDMI kabel is sowieso nutteloos voor me, die is maar 2 meter namelijk. Heb 3 meter nodig.

Gok dat dit adaptertje ook minder kost dan 50 Euro als ik het zo zie.

[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 21-01-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

zucht... ik ben nog steeds aan het wachten op een goede shooter voor de 360. Waarom komt er niks uit als raiden of ikaruga in high-def....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:29:
[...]

------
Regarding the issue with the Xbox rebooting when switching A/V inputs, there’s an easy solution: Just pry open the metal housing and cut the thin black cable looping to itself (it’s pin 26 to 28) and use the cable on SD switch setting.
------

/edit

[afbeelding]

Dit zou ook een oplossing kunnen zijn gok ik..nu nog vinden waar ik deze kan bestellen. De officiele MS HDMI kabel is sowieso nutteloos voor me, die is maar 2 meter namelijk. Heb 3 meter nodig.

Dit adaptertje zit in de HDMI pack en is officieel MS. Die gebruik je icm de HDMI kabel. En die kost vziw gewoon 40 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sander- schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:46:
[...]

Dit adaptertje zit in de HDMI pack en is officieel MS. Die gebruik je icm de HDMI kabel. En die kost vziw gewoon 40 euro :(
Dan ga ik toch eerst proberen de andere kabel open te breken, handig gedaan op deze manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
[...]

------
------

/edit

[afbeelding]

Ik heb zo'n adaptertje bij mijn Elite gekregen, ik gebruik hem niet, geef maar een reactie als iemand deze wil overkopen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Afbeeldingslocatie: http://images.pcworld.com/news/graphics/131322-xbox_cable1_350.jpg.

Ik heb zo'n adapter bij mijn Xbox 360 Elite gehad en ik gebruik hem niet, als iemand hem wil overnemen laat het me dan weten via pm bijvoorbeeld! ;)

[ Voor 99% gewijzigd door PSP123 op 21-01-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PSP123 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:33:
[afbeelding].

Ik heb zo'n adapter bij mijn Xbox 360 Elite gehad en ik gebruik hem niet, als iemand hem wil overnemen laat het me dan weten via pm bijvoorbeeld! ;)
Volgens mij staat je PM uit. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
kmf schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:31:
zucht... ik ben nog steeds aan het wachten op een goede shooter voor de 360. Waarom komt er niks uit als raiden of ikaruga in high-def....
Ikaruga is beschikbaar op Xbox Live Arcade. Raiden IV en Raiden Fighters Aces zijn er ook al, maar alleen in Japan. Konami heeft Gradius al aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:26:
[...]

FPS op de 360, want die controller vind ik beter daarvoor. Street Fighter 4 ga ik bv. op de PS3 halen, want daar is de PS3 controller weer beter voor. Games die vooral online draaien weer op Xbox Live, want dat werkt gewoon beter.

Dus het ligt een beetje aan de game :)
Daar ben ik het helemaal mee eens. Al speel ik geen fighters, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Verder ben ik echt heel erg tevreden over de controller van de Xbox. Bij mij zit ie helemaal perfect in m'n handen. De controller van de PS2/PS3 vind ik erg klein, wat voor fighters dus iets van een voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding].

Dat heb ik dus ook, dus als nog iemand er 1 zoekt. Ik heb hem! PM me maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Holy shit, niet verwacht.. ;)
*edit*Ah, ietsje verder had je al je ervaringen neergezet. Je geeft aan dat je per spel zou bekijken, dus een spel als Fallout3 had je dan liever voor de 360 gekocht (DLC, grafisch ietsje beter)?

En ik denk dat het deze generatie sowieso moeilijk is om echt anti een platform te zijn, omdat ze beide hun pros en cons hebben. Slechts als je tot een keuze gedwongen wordt door tijd/geld/sociaal(girlfriends e.d. ;)), dan zal je echt tegen het andere platform kunnen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Armada op 21-01-2009 11:38 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:32:
[...]
Holy shit, niet verwacht.. ;)
*edit*Ah, ietsje verder had je al je ervaringen neergezet. Je geeft aan dat je per spel zou bekijken, dus een spel als Fallout3 had je dan liever voor de 360 gekocht (DLC, grafisch ietsje beter)?
Achteraf gezien wel, want ik mis nu de uitbreidingen. Maar ach, er zijn ergere dingen.
En ik denk dat het deze generatie sowieso moeilijk is om echt anti een platform te zijn, omdat ze beide hun pros en cons hebben. Slechts als je tot een keuze gedwongen wordt door tijd/geld/sociaal(girlfriends e.d. ;)), dan zal je echt tegen het andere platform kunnen zijn.
Ik denk dat het gros wat op een ander platform loopt te zeiken eigenlijk gewoon wil dat het platform waar zij geld voor betaald hebben niet de dupe wordt van de console war (het missen van exclusive content, brakke ports etc.). Op zich mag je dan als 360 bezitter minder klagen dan als ps3 bezitter. Maar goed, er zijn altijd nog massa's mensen die helemaal geen console kunnen kopen of bv een ps2 hebben dus waar maken we ons allemaal druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het geld had (en geen zeurende vrouw ;) ) dan had ik ook wel een PS3. Maar voor die paar games (Killzone 2 en MGS 4) op de PS3 die ik zou willen spelen is het dat bedrag gewoon niet waard. Het is de prijs, spelaanbod (Halo, Gears, Mass Effect, Fable, Bioshock), Live en de controller geweest dat me heeft doen overtuigen om voor de Xbox te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
[...]

precies, beiden hebben voordelen en nadelen. Jammer genoeg kan ik niet echt een ps3 betalen nu (mag niet van vriendin) en dat vind ik echt jammer, want de ps3 krijgt toch een flink aantal toppers dit jaar en het is de vraag of MS daar iets tegenover kan zetten.

Maargoed, tot nu toe ben ik qua games nog niet teleurgesteld. MGS4 was sowieso niet echt mijn ding, maar sinds LBP begint het toch wat te jeuken. Belachelijk dat die niet 5 miljoen keer verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat je audio cd's kunt rippen als mp3 op je xbox. Is dat de enige manier om mp3's op je harde schijf te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kmf schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:31:
Ikaruga
Triggerheart Exelica
Rez HD
1942: Joint Strike
Aces of the Galaxy
Galaga Legions

Kies maar uit ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
[...]

------
------

/edit

[afbeelding]

Klopt, ik heb deze adapter van iemand overgenomen want hdmi kabel had ik al.
Ik had het reboot probleem dus en nu is het helemaal verdwenen. _/-\o_

Ik kan nu mn xbox al aan doen en een spel erin zodat die opstart, zonder mn tv aan te hebben. En als mn xbox aanstaat switchen tussen kanalen zonder dat mn xbox reboot. Dit kon eerst namelijk niet en nu wel met zo'n audio adapter

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:40:
Ik hoorde dat je audio cd's kunt rippen als mp3 op je xbox. Is dat de enige manier om mp3's op je harde schijf te krijgen?
Nee, kan ook via de USB-poort (iPod/USB-stick of wat dan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

van je USB Stick --> Xbox 360 HD?
Volgens mij gaat dat niet hoor...zoja dan wil ik graag weten hoe!

[ Voor 19% gewijzigd door ijskonijn op 21-01-2009 13:58 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ja, ik weet dat er een hoop shooters op arcade zijn, maar de vraag is meer Waarom worden er geen next-gen shooters meer gemaakt?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:07:
[...]

Dat heb ik dus ook, dus als nog iemand er 1 zoekt. Ik heb hem! PM me maar!
PM'ed.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:00
[afbeelding].

Kan je pm niet benaderen, dus dan maar zo, ik heb wel interesse in zo'n kabeltje. Dus als je hem nog hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nog even een tip als je op zoek bent naar een game in de stijl van Gears of wars (heb 'm zelf nog niet gespeeld, maar schijnt wat overeenkomsten te hebben qua gameplay (al is het wat minder). Dark Sector is via thehut.com op het moment 5,93 euro....kan je voor die prijs niet echt een buil aan vallen. Zelf maar de gok genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
kmf schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:58:
[...]

Ja, ik weet dat er een hoop shooters op arcade zijn, maar de vraag is meer Waarom worden er geen next-gen shooters meer gemaakt?
Omdat het type spel zich perfect leent voor Arcade. Heeft toch geen zin om miljoenen te stoppen in wat tegenwoordig een niche genre is en deze games voor 60 euro te verkopen in de winkel. Dat is nou net waarom XBLA zo geweldig is. Allerlei games die normaal nooit zouden kunnen worden gemaakt (omdat ze te klein zijn voor retail kanalen) kunnen nu wel worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ijskonijn schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:58:
van je USB Stick --> Xbox 360 HD?
Volgens mij gaat dat niet hoor...zoja dan wil ik graag weten hoe!
Kan niet. Je kunt vanaf USB wel afspelen op je 360, maar rippen is enkel mogelijk via een audiocd.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Pannekoek81 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:10:
[...]

Kan je pm niet benaderen, dus dan maar zo, ik heb wel interesse in zo'n kabeltje. Dus als je hem nog hebt :*)
Ik hoef jullie er toch niet aan te herinneren dat het hier geen 'marktplaats' is, het aanbieden van of vragen naar hard/software is dus niet de bedoeling. Ik heb even geen zin om alle berichten weg te halen, dus ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is :).

Overigens zijn mededelingen als 'PM-ed' ook niet echt zinvol. Mocht je geen berichten kunnen versturen, kijk dan even in je Voorkeuren en zet daar Direct Messages aan, waarna je andere users via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif een bericht kunt sturen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
even een korte vraag mensen, was net dit aan het lezen. en als je leest dan lijkt het alsof de standaard meegeleverde AV cable bij de xbox opengebroken kan worden en dat daar een optical connectie in verstopt zit.
echter na goed te kijken lijkt het alsof de standaard cable die in de VS wordt geleverd anders is dan die je bv bij de arcade in Nederland krijgt.

de vraag is of de standaard kabel bij de arcade ook open te breken is en dat daar ook een optical out in verstopt zit?

kan iemand dit verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe simpel vraagje. heb nog een eerste generatie xbox360. hier zit dus geen hdmi op of zo. als ik nu een hd-tv aanschaf (weet het had ik eerder moeten doen) kan ik dan via scart ook hd beeld krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:32:
effe simpel vraagje. heb nog een eerste generatie xbox360. hier zit dus geen hdmi op of zo. als ik nu een hd-tv aanschaf (weet het had ik eerder moeten doen) kan ik dan via scart ook hd beeld krijgen???
Ik zou component gebruiken, dan heb je 720p/1080p. Dus wel even kijken of je nieuwe TV component heeft, maar dat is meestal wel het geval.

[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 21-01-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:32:
Nee niet via scart, daar kan geen HD overheen, wel via component of vga. Ik heb zelf ook een oudere Xbox zonder HDMI-aansluiting en ik heb hem aangesloten via component op mijn tv. De kabel hiervoor zit standaard bijgesloten dus die heb je als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:00
Was net even aan het kijken voor het streamen van films vanaf xp pc naar de 360. In de handleiding die ik uit de link heb gehaald staat bij dat voor divx tversity nodig is. Net geprobeerd. Maar met alleen media player 11 kan het al. De xbox haalt bij de eerst divx / xvid die je probeert een update binnen en het werkt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EfBe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:38:
[...]

Ik zou component gebruiken, dan heb je 720p/1080p. Dus wel even kijken of je nieuwe TV component heeft, maar dat is meestal wel het geval.
Er zijn niet zo gek veel TV's die 1080p over component ondersteunen. De 360 kan het iig wel, over component, maar als je TV het niet slikt houdt het op. Dan hou je een VGA kabel over, iedere TV slikt wel 1080p over VGA als ze full-HD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Achievements voor GTA : The Lost and Damned zijn bekend:
Rockstar Games announced today that The Lost and Damned, its Xbox 360 exclusive storyline expansion, will include five new achievements totalling 250G. The content is rumoured to sell for 1600MSP (or the equivalent of US$19.99) when it is added to LIVE on February 17th. The full list of new achievements is:

* Get Good Wood - 50G - In bike races, whack off 69 bikers with a bat.
* Easy Rider - 100G - Finish the story.
* Full Chat - 70G - Your backup are riding at their best!
* The Lost Boy - 25G - All hail the leader of The Lost!
* One Percenter - 5G - Billy is back on his bike.
Totaal 250 GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
hmm, waarschijnlijk is dat makkelijker 250g verdienen dan via de originele gta4. De storymode geeft daar belachelijk weinig en er zitten veels te veel achievements in die gewoon geen hol aan zijn om te doen. (winnen met potje pool is nog wel te doen, maar al je relaties onderhouden of alle helicopter tochten nemen zijn gewoon vervelend). De gta4 achievements zijn simpelweg te saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
dangerpaki schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:31:
de vraag is of de standaard kabel bij de arcade ook open te breken is en dat daar ook een optical out in verstopt zit?

kan iemand dit verifieren?
Er zit geen optical aansluiting "verstopt" hij zit er gewoon op, of hij zit er niet op. Het enige wat je doet is het grijze plastic er af slopen om ruimte te maken zodat de HDMI kabel er bij past, niet om de optical out vrij te leggen.

Deze optical aansluiting zit trouwens alleen op de Component, Advaced-scart en VGA kabel. De composite cobel die bij de arcade zit heeft geen optical aansluiting.

Op dit plaatje zie je de optical out zitten:

Afbeeldingslocatie: http://www.chadledford.com/wp-content/uploads/2007/09/avcables.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door yzf1kr op 21-01-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
DarkShadow schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:56:
hmm, waarschijnlijk is dat makkelijker 250g verdienen dan via de originele gta4. De storymode geeft daar belachelijk weinig en er zitten veels te veel achievements in die gewoon geen hol aan zijn om te doen. (winnen met potje pool is nog wel te doen, maar al je relaties onderhouden of alle helicopter tochten nemen zijn gewoon vervelend). De gta4 achievements zijn simpelweg te saai :P
Ja, ik ben het hier volledig mee eens. Als je bijv. kijkt naar Assassin´s creed krijg je 20 G bi elk level wat je haalt vin dik veel en snel.
Bij GTA is het om de 20 opdrachten dat je weer eens wat haalt en ook onzinninge: rijd zonder te skippen met een taxi mee van ene naar andere eiland.
Ach jah, we nemen het voorlief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar Duracell batterijen plus een oplader hiervoor. Voor o.a. mijn draadloze controller en World Tour gitaar.
Ik weet dat je voor 17 euro iets voor je controller kan halen en dat je hem dan in de USB poort moet inpluggen en vervolgens de batterijen oplaadt. Dit is er helaas niet voor de gitaar.
Dus daarom zoek in set van 4 batterijen van goede kwaliteit en een oplader daarvoor, hebben jullie tips waar ik dit kan vinden.
Veel winkels al afgegaan, maar nog geen resultaat het liefst Duracell oplaadbare batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:50:
Achievements voor GTA : The Lost and Damned zijn bekend:
[...]

Totaal 250 GP.
Ik ben benieuwd of we volledige reviews krijgen van deze episode. Het is natuurlijk meer dan gewoon een uitbreiding, maar hoeveel meer en hoe goed het is zou ik wel willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 20:48
@PSP123:
Mijn tip: neem een NiMH batterij met lage zelfontlading zoals bijv. Varta's Ready2Use of Sanyo's Eneloop.
credits gaan naar RonaldMade

[ Voor 11% gewijzigd door Eegee op 21-01-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diverse reacties op die audio-adapter, maar heeft iemand een idee wat dat ding los kost? Ik hoef er niet rijk van te worden, maar om hem voor een euro weg te doen is ook zonde. :)
Walkman schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:47:
Nog even een tip als je op zoek bent naar een game in de stijl van Gears of wars (heb 'm zelf nog niet gespeeld, maar schijnt wat overeenkomsten te hebben qua gameplay (al is het wat minder). Dark Sector is via thehut.com op het moment 5,93 euro....kan je voor die prijs niet echt een buil aan vallen. Zelf maar de gok genomen :)
Goeie tip! Bij Play.com was ie 13 en toen twijfelde ik er al over :) Nu moet ik het maar doen hoor.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Eegee schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:46:
@PSP123:
Mijn tip: neem een NiMH batterij met lage zelfontlading zoals bijv. Varta's Ready2Use of Sanyo's Eneloop.
credits gaan naar RonaldMade
Of bij DealExtreme voor 10$ GP ReCyKo+ bestellen, heb je 4 stuks en die zijn ook van die speciale die dus na 1 jaar nog 90% vol zijn als je ze niet gebruikt. Ideaal dus voor controllers, afstandsbedieningen etc.

Heb zelf 4 x AA en 4 x AAA besteld, krijg ze deze week binnen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...