[PC][MMORPG] Runes of Magic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quezzon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-01-2024
Oke mensen RoM is voor mij ook exit, WoW ga ik niet meer aan beginnen ik heb er gewoon de tijd niet voor. Maar ik stoor me gewoon teveel aan die kleine fouten die erin zitten.
Het zijn veel kleine dingen, maar een klein voorbeeld, als je naar een quest toe moet gaan kan je erop klicken en ervoor kiezen er automatisch naartoe te gaan. Ik ben een luie speler en heb dat veel gedaan, maar ik merk dan meteen dat ik een stuk minder interesse heb in het verhaal omdat ik constand aan het door klicken ben. En ook je ziet een dorp met mensen die bijna even groot zijn als hun huis, en je kan nergens in (niet in het begin gebied in ieder geval) Daar is WoW een stuk realistiser in en overwelmender, maar dat is ook maar mijn meening.
Wel iets anders geprobeerd, en vind het jammer dat hier geen post topic over is, City of Heroes/Villiance. Ik vind het echt een aanrader, er zit veel humor in en je kan ook meteen zien dat het wat ouder is dan RoM. Qua grafix zitten er ook wat fouten in, maar de humor en het verhaal maakt een hoop goed. En ook gewoon het fijt dat je een super held/schurk kan spelen is echt leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ben dit spel nu ongeveer een week aan het spelen en ik moet zeggen dat ik me echt ongelofelijk vermaak.
Ik begrijp de negatieve commentaar RoM/WoW ook niet echt :? Hoe kan je nu een P2Play game @14€/maand ofzo dat al jaren op de markt is gaan vergelijken met een volledig gratis game dat nog geen half jaar uit beta testing gehaald is....
Natuurlijk is niet alles perfect (balancing/crafting etc is nog niet goed) maar er wordt aan gewerkt, er staan patches op de planning en je kan duidelijk zien dat de ontwikkelaars de intentie hebben aan de game te sleutelen.

De commentaren over moeilijk aan diamonds geraken en geen plezier halen uit het spel zonder diamonds zijn ook wel een beetje uit de lucht gegrepen hé.
Je kan ingame gold legaal in het auction house omzetten naar diamonds dus zelfs als je volledig gratis speelt kan je diamonds krijgen.
Bovendien welke extra''s zijn zo goed? Enige dat ik zou willen is een mount @299 diamonds =10€ of 9Miljoen ingame goud. Maar dat is toch net het leuke aan zo'n spel dat je probeert om dat goud zelf bijeen te sprokkelen zodat wanneer je eindelijk je mount hebt je ook het gevoel hebt iets gepresteerd te hebben of niet?

Over die extra bags, het is wel niet de bedoeling dat je alles gaat lopen verzamelen ;) Iedereen heeft 95 storage spaces, 40 in je 2 bags, 30 in je bankaccount, 20 in je "schatkist" in je huis en dan nog 5 in de arcane transmutator.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Die quest reward - Item Shop items (XP potions, hammers, etc) kan je trouwens in je Item Shop Backpack plaatsen. Scheelt weer ruimte, en je kan er overal bij!

Er zijn nog wel steeds dingen waar duidelijk niet goed is over nagedacht (Ant Queen, moeilijkheidsgraad van instances, drops in TT, etc), maar over het algemeen is het wel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ga ook eens kijken wat voor spelletje dit is. WoW kloon, ach heb ik teminste iets te doen tijdens de mainentance morgen :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
2 nieuwe classes toegevoegd:

http://www.runesofmagic.com/en/newclasses.html

Warden en Druid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Laatst online: 02-08 20:37
Correctie: Gaan toegevoegd worden voor zover ik het begrijp .. samen met de volgende grote update (Tweede deel). Deze twee nieuwe klassen gaan speelbaar worden wanneer men een tweede speelbaar ras gaat toevoegen aan de wereld: De elfen.
Zelf voor je bestaande charachters is het goed nieuws, we krijgen een grotere wereld en de level cap wordt geleidelijk opgetrokken van 50 naar 52 tot aan 55.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Eerst maar eens die level 50 Elite skills zien te krijgen.

Door TT komen lukt met een redelijke party, maar bij de Dwarven Ruins gaat het een stuk minder soepel. En die moet ik toch eerst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 10:41

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

ik heb RoM ca 2 uur gespeeld en ik vond het niets aan,

1.) de werelden zien er erg simel uit
2.) de characters zien er wel beter uit maar de mobs zien er uit als getekend door 6 jarig kind.
3.) het spel is teveel grinding en te simpel

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vanaf vandaag is er nu een Nederlands-talige site, met ook een NL forum:

http://www.runesofmagic.com/nl/index.html

http://forum.runesofmagic...isplay.php?f=792&langid=6

Er is ook NL en Belgie ook een nieuwe server bijgekomen, maar die is nog wel in het Engels.

[ Voor 20% gewijzigd door Skyclad op 22-07-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Ik ben vandaag begonnen met Runes of Magic en ik heb een vraag: is het mogelijk om in windowed mode de border te verbergen? Voor world of warcraft kun je daarvoor Maximizer gebruiken maar dat programma krijg ik niet werkend met Runes of Magic (ClientUpdate.exe springt er steeds voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik speel eigenlijk altijd full-screen.
Misschien dat iemand op de RoM forums het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Laatst online: 12-09 09:09
Bij wow maximizer zat de broncode, dus die heb ik iets aangepast waardoor ik nu ook Runes of Magic gemaximaliseerd kan spelen.

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/am.boerveenendaal/rom_max_t.jpg

Ik kwam er net achter dat je de originele RoM, als venster, ook kan maximaliseren waardoor alleen de bovenste balk zichtbaar blijft. Achteraf was dat dus ook een prima oplossing 8)7.

Verwijderd

Hoi,
Sinds 2 weken ook begonnen met ROM, moet zeggen dat ik het erg positief vind. (heb hiervoor Guildwars en WoW (actieve raider) gespeeld echter door tijdgebrek met WoW gestopt.
Voor een "gratis"game is het erg positief WoW gameplay....met mindere graphics maar ja. das logisch, verder het dual spec van GW gekopieerd.
Dus al met al goed gejat! en das nog altijd beter dan slecht verzonnen,

Ben nu lvl 20 mage / lvl 7 priest op server Sio....

Echter als ik alt-tab naar een website of programma, klapt ROM soms eruit. Iemand meer hier last van?

Alvast bedankt,
Greetz, Lunos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Het beste wat je bij dat soort problemen kan doen is ff een probleem beschrijving + dxdiag naar support sturen, als het dan een bekend probleem is kan je een oplossing krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Skyclad, kun je nu een beetje meekomen in de end game, zonder tig diamonds te moeten spenderen?

Of heb je de laatste elite skills nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 17:15
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:34:
Echter als ik alt-tab naar een website of programma, klapt ROM soms eruit. Iemand meer hier last van?
Bij mij klapt ROM er ook af en toe uit. Ook wel midden in het spel. Vaak met die transport feature. Maar ik vind het niet storend verder.
Maar ik speel niet zo heel veel. Ongeveer 2 uur per week.
Ik speel het vanaf de beta tests van vorig jaar en vind het nog steeds een leuk spel.

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk lvl ben je inmiddels Napel25? en wat voor char heb je?

Gisteren op mijn mage een aantal daily's gedaan en deze op mijn priest ingeleverd.
Zodoende nu lvl 20/10. Echter heb ik ook erg veel behoefte aan extra bagruimte, denk toch maar wat diamonds kopen voor bagspace en misschien een mount.
Help ik Frogster ook weer een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:36:

Gisteren op mijn mage een aantal daily's gedaan en deze op mijn priest ingeleverd.
Zodoende nu lvl 20/10. Echter heb ik ook erg veel behoefte aan extra bagruimte, denk toch maar wat diamonds kopen voor bagspace en misschien een mount.
Niet lachen, ik ben in 6 maanden tijd van lvl 21 naar lvl 27 gekomen (op Smacht). Wel met beide classes, rogue en priest. En ik zorg dat de crafting (cloth/armor) op gelijk lvl mee gaat, zodat ik mijn eigen spullen kan maken.
Ook heb ik er naast nog verschillende andere chars op verschillende servers, maar die komen niet boven lvl 15 uit (op een lvl 25 mage/priest na, maar die gebruik ik niet meer).

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:34:
@Skyclad, kun je nu een beetje meekomen in de end game, zonder tig diamonds te moeten spenderen?

Of heb je de laatste elite skills nog niet?
Ik heb wel wat diamonds gekocht omdat ik al vroeg een permanente mount wilde, maar een aantal guildies heeft dat niet gedaan. En een aantal daarvan hebben door diamonds te kopen met gold ook een permanente mount, en de meesten hebben de 50/50 elites. We zijn gisteren dat nieuwe level 55 instance in geweest, en de tank was een K/M die nooit diamonds heeft gekocht. Op de derde boss liepen we vast, maar alleen omdat hij meer in zijn Mage had 'geinvesteerd' dan in zijn Knight, en helaas te lage Physical Attack had. (En waar K/W een grote aggro bonus krijgt had hij die niet als K/M, waardoor de priests met Group Heal iedere keer de leiding overnamen en werden doodgemept)

Een aantal van de beste spelers op de server hebben nooit zelf diamonds gekocht behalve via het Auction House, een aantal anderen hebben dat juist wel gedaan om zo snel mogelijk in de top te kunnen meedraaien.

Wanneer je een stat krijgt die veel waard is en veel beter is dan wat je op dat moment gebruikt is het soms interessant om jezelf te vragen of het beter is die te gaan gebruiken of het door te verkopen. Zeker wanneer je bijvoorbeeld die gele V stat als quest reward in Dragonfang krijgt (Authority V of Endurance V geloof ik) kan je deze waarschijnlijk het beste verkopen. Dan gebruik je de eerste tijd zelf wat 'mindere' stats, maar krijg je wel snel geld binnen.

Een level 28 guildie heeft gisteren bijvoorbeeld een permanente mount gekocht via een aanbieding door een gewild item (high durability Vahtos' Dream item) voor 2M te verkopen, en vervolgens nog wat bij te lenen om 200 diamonds van het AH te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:36:

In plaats van bag space zou ik dan er een kist bij nemen. En als je dat nog niet had gedaan je Bank Box volpompen en alles wat je niet gebruikt dumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goed om te horen dat je ook zonder tig diamonds te kopen er kunt komen. Zag dat er dit weekend idd diamonds op AH stonden 17K per stuk, vond ik nog me vallen. Echter eerst maar wat verder lvl-en, zal mijn gold nog hard genoeg nodig hebben.
Denk wel dat ik binnekort een permanent mount ga kopen.

Wat is het voordeel van een kist, t.o.v. bag space? lijkt me dat bagspace beter is, heb je namelijk bij. Kist staat in je huis. Echter is een bag rental, kist niet denk ik?
Verders staat mijn bank al vol als ook mijn kist welke je krijgt bij een Q. Ben aan het verzamelen, om straks andere chars makkelijker te lvl-en, vandaar ook verschillende plate/mail items voor mijn K/W al in de bank liggen.

Zie alleen wel op tegen de proffesions lvl-en, pff gathering kost erg veel tijd. Echter probeer ik alchemy wel te lvl-en, zodat ik mana potions kan maken.Deze gebruik ik erg veel om beetje snel te kunnen farmen met mijn mage.
Wat is de skill welke mana regen verbeterd? misschien daar al wat op gaan focussen.

Dit weekend niet veel gespeeld, eigenlijk alleen 2 dagen de daily's gedaan en deze met mijn priest ingeleverd. Nu lvl 20/15...helaas nog niet alle mats voor mijn elite skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dat huren dus. Permanente storage is altijd beter ;)

Tot iets van level 40 is over het algemeen het spul van quest rewards genoeg om verder te komen, en hoef je dus verder niet veel te verzamelen aan equipment voor andere classes. Wat ik doe is stats die ik over heb op mijn level 50 op mana stones gooien, en die dan naar mijn laag level alts sturen. Die alt laat ik dan een 'high durability' cloak of belt gebruiken om de stats op te zetten.
En waarom die specifiek? Durability van 101 of hoger geeft een verborgen bonus van 20% op alle stats. 1 schade krijg je makkelijk, dus liefst items met nog hogere dura. Belt en Cloak hebben beide lage defense, dus je wint er niet superveel mee wanneer je in plaats van een level 9 cloak een level 20 cloak pakt. En ook zijn er nog geen sets met cloak, en pas op level 50 een set met een belt (die niet erg goed is).
Oh, en als je het wat eerder al wilt doen, zoek dan het armor en weapon deel van het AH af op goedkope stats. +22 is nu redelijk veel te krijgen, dus dan kan je als bijvoorbeeld K/W 22 stamina, strength en dex op een belt of cloak zetten.

Wisdom verhoogt mana regen, maar als mage kun je beter vooral een beetje in stamina en de rest in int investeren, en gewoon mana pots gebruiken. Als level 52 Mage heb ik ook maar een paar items die Wisdom boosten, Intellect, Magical Attack en Stamina zijn gewoon belangrijker. Je kan trouwens bij de Supplies merchants gewoon mana pots kopen, die zijn niet zo duur. Shift-Klik om er meerdere tegelijk te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff, terugkomend op het verhaal durability....101 en hoger geeft een verborgen bonus van 20% op alle stat's.
Zie je deze wel terug in het Character screen (bij b.v. magical attack?) of is hij echt helemaal verborgen?
Tevens dan de vraag, geeft 110 of 120 meer bonus nog? of is het gewoon de grens 101?

M.b.t sets, had gisteren een item welke mijn een setbonus zou geven, echter zag ik het niet aan de stats in mijn Character screen, is dit een bekend probleem?

Verders gisteren even gespeeld en lvl 16 geworden met mijn priest, echter wel mijn eerste Elite Skill op mijn mage gehaald! das een lekkere bonus!
Verders al wat mats, om vandaag in televeren voor daily Q.

Moet zeggen, dat ik het een echt leuk spel vind, dit terwijl ik toch hiervoor WoW&GW heb gespeeld (dus een hoge standaard heb). Oh...tevens nog wat gathering gedaan, nu alle skils op 8, dus kan naar Silverspring.

Hopelijk, gaan er meer mensen posten in dit forum, vond het altijd erg leuk om de verhalen van anderen te lezen en vragen enz te beantwoorden (zoals b.v. het WoW topic hier op GoT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:00:

Wisdom verhoogt mana regen, maar als mage kun je beter vooral een beetje in stamina en de rest in int investeren, en gewoon mana pots gebruiken. Als level 52 Mage heb ik ook maar een paar items die Wisdom boosten, Intellect, Magical Attack en Stamina zijn gewoon belangrijker. Je kan trouwens bij de Supplies merchants gewoon mana pots kopen, die zijn niet zo duur. Shift-Klik om er meerdere tegelijk te kopen.
Doordat ik nu erg veel mana potions verbruik, leek het mij beter om deze zelf te maken en hierdoor dus Alchemy te lvl-en. 2 vliegen in een klap (althans naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De dura bonus zie je alleen niet op het item. Al je stats op het character screen worden wel goed getoond.
101 is de grens, maar als je wat schade krijgt verlies je durability (die kan je wel repareren, maar dan moet je naar een stad/dorp terug). Dus hogere durability betekent minder vaak hoeven repareren.

Set bonusses zou je ook gewoon moeten zien. Welke set en welke stats krijg je niet?

Mana potions zelf maken is op zich een leuk idee, maar zo heel erg duur zijn ze over het algemeen niet, en je kan in plaats daarvan straks ook potions maken die bijvoorbeeld je stats verhogen. Vooral op hoger niveau kan je daar goed mee verdienen (Hero potion bijvoorbeeld, +20% all stats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, das duidelijk.
Helaas op low lvl weinig high dura items gevonden. Om nu armor te gaan kopen op AH, vind ik beetje zonde van het gold
Maar snel mijn alchemy lvl-en..die hero potion ziet er leuk uit :)

Verders moet ik nog wat meer info gaan verzamelen, m.b.t. runes maken en stats overzetten. Maar ook dit zal pas op hoger lvl intressant gaan worden.

Gisteren weer wat daily's gedaan met mijn priest, nu lvl 18. Dus nog 2 lvl's dan ga ik daarna weer op mijn mage verder gaan. Heb je hier nog tips voor, om ze gelijk te houden ongeveer, of 1 flink door te lvl-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:26:
Maar snel mijn alchemy lvl-en..die hero potion ziet er leuk uit :)
Aan het begin ben ik ook bezig geweest met alchemy.

Het viel me op dat de productie runes voor alchemy wat duurder zijn dan de andere soorten. Er zijn ook niet zoveel monsters die die productie runnes laten vallen. Alleen bij de 'dead tree cave' en die wezens in paarse gewaden helemaal bovenin Silverspring. Ik ben ze op een andere plek nog niet tegen gekomen.

Het viel me ook op dat alleen aan het begin de mana potions handig zijn. De mana potions zijn volgens mij maar 1x per minuut te gebruiken. Als je een beetje fanatiek aan het jagen ben in hogere levels, ben je eerder door je mana heen dan dat die potions kunnen aanvullen.
Verder heb je voor de mana potions grondstoffen nodig die alleen in de 'Howling Mountains' te vinden zijn. Wanneer je potions op zijn moet je dus terug en lang harvesten voor je weer wat kan maken. En op een gegeven moment krijg je voor die low level recepten ook geen xp meer.

Overigens zijn er wel andere potions die wel handig zijn. Maar die potions om je harvest lvl te verhogen (de eerste 3 recepten na de mana potion) zijn volgens mij nutteloos omdat je harvest level altijd vooruit loopt op je crafting skills. Tenzij je veel grondstoffen koopt wat weer erg duur is.

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel erg veel op WoW moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:33:
lijkt wel erg veel op WoW moet ik zeggen
Dit is een compliment aan de makers neem ik aan?
napel25 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:29:
[...]

Het viel me ook op dat alleen aan het begin de mana potions handig zijn. De mana potions zijn volgens mij maar 1x per minuut te gebruiken. Als je een beetje fanatiek aan het jagen ben in hogere levels, ben je eerder door je mana heen dan dat die potions kunnen aanvullen.
Verder heb je voor de mana potions grondstoffen nodig die alleen in de 'Howling Mountains' te vinden zijn. Wanneer je potions op zijn moet je dus terug en lang harvesten voor je weer wat kan maken. En op een gegeven moment krijg je voor die low level recepten ook geen xp meer.
Dat klopt de cooldown is lang, echter heb je 2 varianten, met elk een apart CD.
Verders zijn er zoals Skyclad al aangaf op hoger lvl, meer zeer intressante potions te maken.
In WoW heb ik op mijn mage ook altijd alchemy gehad, dus vandaar hier ook weer. We zullen zien of het een goede keus is, als ik straks lvl 50...oh nee 55>60 ben.
Jij verders nog gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:26:
Gisteren weer wat daily's gedaan met mijn priest, nu lvl 18. Dus nog 2 lvl's dan ga ik daarna weer op mijn mage verder gaan. Heb je hier nog tips voor, om ze gelijk te houden ongeveer, of 1 flink door te lvl-en?
Als je voornamelijk dailies gebruikt om je secondary te levellen zou ik ongeveer 10 levels ertussen houden. Waarom 10? Omdat je quests kan inleveren die maximaal 10 levels hoger zijn. Moet je wel wat heen en weer switchen (met 10 verschil kan je ze ook niet met je secondary krijgen, alleen inleveren), maar in verhouding gaat het levellen erg snel. Speel je ze beide dan zou ik het verschil iets van 5 houden, zodat als je ergens niet verder komt je het met je andere class kan proberen.

Die Phirius coins kan je niet alleen gebruiken in de Item Shop btw, er zijn ook zogenaamde 'minigames'. De bekendste is 'Malatina's Game', en kan je bereiken via Malatina, die vlak naast de transporter op het centrale plein in Varanas te vinden is.
Doel van het spel is binnen 10 minuten 36 velden open te graven en alle kistjes die verschijnen te openen, en uit die kistjes kunnen o.a. erg leuke potions vallen, namelijk de Phirius potions. Die geven een percentage, werken niet met dezelfde cooldown als gewone mana/health potions, en zijn dus een welkome aanvulling. 20-60% mana en/of health, is aan te raden deze te bewaren tot je een wat hoger level hebt. Zeker de hoge potions.

Oh, en als je Malatina's 30 keer succesvol hebt gedaan krijg je een titel die je 100 health, 2 all stats en 15 defense of zo geeft, na 100x een titel die 200 health, 6 all en 25 def geeft geloof ik. Moet het nog een paar keer doen om die titel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
napel25 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:29:
Overigens zijn er wel andere potions die wel handig zijn. Maar die potions om je harvest lvl te verhogen (de eerste 3 recepten na de mana potion) zijn volgens mij nutteloos omdat je harvest level altijd vooruit loopt op je crafting skills. Tenzij je veel grondstoffen koopt wat weer erg duur is.
Die zijn in een paar gevallen nuttig. Ten eerste heb je voor je voor je level 30 elites resources nodig, en als je je gathering skills niet ver hebt gelevelled kan je die met zo'n potion alsnog verzamelen. Ten tweede wanneer je resources voor bijvoorbeeld je guild verzameld. Hogere zijn beter, dus wanneer je met zo'n potion net weer iets hoger spul kan verzamelen is dat zeer de moeite.

Verwijderd

Update:

Berlijn, 08 September 2009: Licht uit en spot aan voor de ‘Course of Terror’! De clown Malatina biedt spelers een nieuwe solo uitdaging aan, in de online roleplaying game Runes of Magic. Een keer per dag geeft zij spelers de kans om de met obstakels gevulde dungeon te betreden. Met ‘Chapter II – The Elven Prophecy’ zal de mini-game al volledig geïntegreerd zijn in de complete game.

De dungeon bestaat uit een kamer, met daarin 45 velden die elk een zegel hebben waar een enorm gevariëerd aantal obstakels wachten op de avonturier. Elk van deze obstakels vereist een speciale tactiek, bijvoorbeeld: ijsbarricades kunnen alleen maar weggeblazen worden door zwarte artillerie te gebruiken. Spelers moeten de nodige middelen activeren voor de verschillende taken tijdens de tien minuten van de game. Clown geesten verschijnen constant, om het nog maar even moeilijker te maken voor onze helden. Wanneer de avonturiers het veld met de sleutel ontdekken volgen de beloningen en een inschrijving voor de volgende ronde. Door zogenaamde geestkaarten te gebruiken kunnen er ook speciale titels vrijgespeeld worden als beloning voor het succesvol afronden van deze mini-game.

Naast het uitbrengen van deze mini-game binnen het tweede hoofdstuk, wordt er ook gewerkt aan meer solo uitdagingen. “We willen graag onze spelers vermaken en ze genoeg variatie aanbieden”, vertelt PR Manager Philipp Senkbeil: “MMO spelers willen ook niet altijd rondlopen in groepen en zo bieden mini-games een perfect alternatief voor de vele raids.”

Er is een nieuwe ingame video die de ‘Course of Terror’ in actie toont: http://www.runesofmagic.com/nl/videos.html

Ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend niet zo veel kunnen spelen, dus maar lvl 21 met mage en 19 met mijn priest.
Ga nu eerst mijn mage verder lvl en dan mijn priest alleen met daily's proberen te laten volgen.
Elite skill lvl 20 lijkt mij toch niet zo goed, dus die kan ik over een paar dagen ook wel halen.

Heeft iemand al iets gevonden over de skills van de druid en warden, welke a.s. donderdag worden geintroduceerd? Ik kan er niets over vinden, zit er aan te denken om een nieuwe char te starten met een van deze classes. Dit omdat er al zoveel mage/priest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Donderdag? Als het goed is komt morgen Chapter II online :)
(Daarom is het vanaf 11 uur vandaag tot morgenmiddag vroeg offline)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja...lol..15 Sept is morgen al, das mooi want ben a.s. Donderdag vrij, dus kan ik dan toch wel ff lekker spelen.
Maar heb jij toevallig een site waar meer info m.b.t. de nieuwe classes en elite skills staat?
Of zijn deze helemaal niet vrij gegeven? kan op RoM site zelf ook niets vinden, ben van WoW gewend dat er patch notes e.d. altijd beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Patch notes zijn meestal op het forum te vinden, maar ze houden de informatie nu geloof ik wat beperkter. Zal wel zijn omdat ze te druk zijn alles over te zetten en zo.

De enige beschikbare info is dit:
http://www.runesofmagic.com/nl/chapter2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook eens gedownload en geinstalleerd, na lang gezocht te hebben naar een degelijke MMORPG. (Role-Playing Games forum was hier een goudmijn!) De grote WoW-gelijkenissen vind ik alleen maar lovend, tot nu toe al zeer tevreden. (Interface, controls,..) Nog maar net level 7 op een Rogue die voornamelijk als test-character heb gestart, maar ik ben er vrij zeker van dat ik verder ga spelen. Op welke server spelen de meesten hier? Dan weet ik waar ik vanaf nu mijn characters ga neerpoten.

Weet er iemand hier al hoe het spel is op hogere levels, hoe het zit met instances, PvP en gear etc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:08:
Ik heb het ook eens gedownload en geinstalleerd, na lang gezocht te hebben naar een degelijke MMORPG. (Role-Playing Games forum was hier een goudmijn!) De grote WoW-gelijkenissen vind ik alleen maar lovend, tot nu toe al zeer tevreden. (Interface, controls,..) Nog maar net level 7 op een Rogue die voornamelijk als test-character heb gestart, maar ik ben er vrij zeker van dat ik verder ga spelen. Op welke server spelen de meesten hier? Dan weet ik waar ik vanaf nu mijn characters ga neerpoten.

Weet er iemand hier al hoe het spel is op hogere levels, hoe het zit met instances, PvP en gear etc? :)
Ik speel op Macantacht, en in ieder geval nog 1 andere Tweaker, maar dacht dat een aantal anderen hier op Isiltir spelen.

PvP werkte niet lekker (veel mensen op de PvP servers klaagden er over), maar ze hebben belooft daar veel wijzigingen in aan te brengen. Dus met wat geluk wordt dat een stuk beter.

Hoog level instances zijn erg afhankelijk van taktiek, en er is net een 150 speler instance geopend. De eerste paar groepen die daar in zijn gegaan waren ook erg snel dood, maar goed. Daarom wil ik eerst ff level 55 zijn voor ik daar ga kijken :D

Ben 52/52 M/R, en ben nu op een punt dat ik zoveel gold verdien met het verkopen van oude equipment dat ik daarmee (en met wat stats verzamelen) ingame genoeg diamonds kan kopen om nieuwe equipment weer sterk te verbeteren. Ben zeker niet 1 van de top spelers, maar ik zit wel in de subtop, en wordt dus wel meegevraagd in de hoogste instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik speel op server Siochain

Verwijderd

Zo gisteren avond weer lekker tijd gehad, ben nu lvl 24/19
Zag al verschillende lvl 20+ wardens en druids rond lopen...damn die gaan echt snel.

Iemand hier al met een Druid of warden gespeeld en dan verder dan lvl 4 :)
Heb zelf gisteren een Druid elfje aan gemaakt, maar toch maar voor gekozen om eerst mijn mage verder te lvl-en

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ik ben vorige week ook begonnen met RoM, ik speel op de europese pvp server, weet even de naam niet . Echter vet spel voor een gratis spel . Ik heb laatst aion, lotro, war en gw geprobeerd, maar ik mistte bij elke mmo toch wel iets. Toen kwam ik uit op rom en ik ben helemaal blij. Ok, het is niet zo mooi als gw of lotro, maar voor een gratis spel heeft het toch enorm veel te bieden volgens mij, en de gameplay is prima. Jammer dat de engine niet zo lekker in elkaar zit, Wow draait nl best redelijk snel op een macbook (white edition), rom is niet vooruit te branden (toch nog net genoeg om te gatheren :) ). Ik vraag me alleen af, wat is de beste combo voor een druid? Ik heb voor de zekerheid maar mage gekozen.

Maar hoe is het spel op latere levels? hoe is de pvp? en is er world pvp? die heb ik nl nog niet uitgevonden.

traktor scratch!

Verwijderd

Bij de nieuwe updates die het spel bij opstarten uitvoert, zat Chapter II daar al bij? :)

Merkte net op dat ik mijn resolutie eindelijk naar 1920x1080 kon zetten, en heb ook even alle andere graphic setting op maximum gezet. Ik moet zeggen, speelt absoluut fantastisch zo! Voor wie wil kan ik wel ergens eens screenshot plakken. ;)

Vanmiddag een Priest gemaakt (op Isiltir), vind tot nu toe leuk om mee te spelen, misschien wordt dit wel m'n voorlopige main. :) Enige dat tot nu toe niet lukte is het vinden van Aymi, iemand die daar bij kan helpen?
Naam van priest is trouwens Atheist, lekker ironisch >:)

Nu nog even verder questen :)

PS: Hebben production runes trouwens alleen nut bij production skills van level 11 of hoger, of hebben ze buiten dat nog een ander nut?
PPS: Voor wat dient de Item Shop Backpack? :9

• napel25
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:55:
Zag al verschillende lvl 20+ wardens en druids rond lopen...damn die gaan echt snel.
Ik heb gisteravond ook even een elf aangemaakt en uitgeprobeerd. Maar het levelen gaat wel veel sneller dan voorheen. Of dat elf specifiek is of dat dat ook voor de mens karakters geldt weet ik niet.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:21:
Enige dat tot nu toe niet lukte is het vinden van Aymi, iemand die daar bij kan helpen?
Is dat die 'Aymi is not food' quest? Daarvoor moet je in de kisten zoeken in de goblin mijn in de buurt bij Logar. Die kat zit in een van die kisten. De goblins hebben wel de neiging je met meerdere aan te vallen. Dus wanneer je lvl nog niet zo hoog is, is voorzichtigheid geboden.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:21:
PS: Hebben production runes trouwens alleen nut bij production skills van level 11 of hoger, of hebben ze buiten dat nog een ander nut?
Voor zover ik weet zijn de produktion runes alleen voor crafting vanaf hogere levels. Je kan ze verhandelen. Er zijn runes die niets waard zijn en er zijn er waar je wel wat voor kan krijgen. Daarvoor moet je even het veilingshuis analyseren.

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dan toch maar wat diamonds gekocht.
Heb nu een mount (een mountain lion, was in de aanbieding), en 2 kistjes gekocht (ook die waren in de aanbieding, blijf een hollander hé :) ).

Nu dus 40 spaces bij, daar kan ik voorlopig wel mee vooruit, echter wel een paar dingen welke mij niet helemaal duidelijk zijn:

Crafting tools in je huis, dan zou je een bonus krijgen, maar in welke vorm?
Een bed e.d. levert xp of tp bonus op, maar is dit in de vorm van rested bonus ofzo zoals in Wow?
Ja is exact hetzelfde als WoW, hoe langer je in je huis bent, des te meer xp welke je dubbel krijgt.
En energy wat doet dit? Dit kun je gebruiken om dus meer spaces in je huis te krijgen (trouwens wel jammer dat dit dan weer energy kost aan onderhouds kosten), echter hoe krijg je een ander huis?

Ben nu inmiddels lvl 27/19 dus vanavond nog op mijn mage spelen en dan de daily's in leveren met mijn priest, echter moet ik wel ver lopen om de quest's in te leveren in Aslan. Maar nu met een mount zal dat ook wel mee vallen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo afgelopen weekend tot lvl 30/21 gekomen. Een mount is echt zalig, je moet toch steeds meer gaan lopen.
Ben nu ver klaar in Aslan, wel wat hulp gehad van van een paar guildie's voor een paar elite mobs.

Hoop binnekort wel een keer Forsaken Abbey kunnen gaan doen, heb hier nog 3 Q voor openstaan.

Heb dit weekend ook een alchemy tool aangeschaft voor in mijn huis, echter nog niet kunnen ontdekken wat nou die bonus is. (nog maar 20 manapotions gemaakt, dus misschien komt het nog)

Iemand al een Druid of warden op high lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me in de loop van deze avond kan helpen met het doden van het monster bij de Blood Sacrifice quest? Na 3 maal proberen nog steeds niet gelukt. Ben level 13 Priest, maar ik zou misschien maar beter eens een secondary class kiezen. :) (nadat ik geb gevonden waar ik die instel) Ook bij Aymi is not Food zou ik wel wat hulp kunnen gebruiken. O-)

Mocht er iemand eens zin hebben om Bubsitan te gaan doden (als me dat zelf nog niet is gelukt), PM me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gezien, wanneer ze de elite skills voor druid en warden bekend maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die dit actief spelen? (behalve Skyclad)? Ik speel samen met hem op dezelfde server (Macantacht - speler Snibble)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Momenteel niet zo heel actief, speel op Isiltir een lvl 55/54 m/k (Anya)
Maar zie momenteel een beetje op tegen de fenomenale grind.
Na 100 keer Kalin Shrine en 100 keer Heart of the Ocean gedaan te hebben heb ik het daar ook wel gezien :X

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20
Ik ben sinds gisteren bezig het spel te downloaden en patchen doordat een collega me op het spel wees.
Hopelijk kan ik zometeen eindelijk inloggen en kijken of ik het leuk vind.
WoW vond ik op zich wel leuk, afgezien van het feit dat iedereen dat inmiddels kent en je toch al snel het hoogste level moet zijn om leuk te kunnen spelen.
Warhammer vond ik super gaaf.
Ben benieuwd of ik me hier ook mee kan vermaken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Eigenlijk is Runes of Magic 2 spellen in 1.
Lvl 1-52 is een leuke ervaring die met kop en schouders boven alle andere f2p mmorpg's uitsteekt imho.
In dit deel heb je eigenlijk nooit diamonds nodig behalve als je echt een permanent mount wilt maar die 200 diamonds kan je wel bijeen grinden met een klein beetje inzet.

Maar dan eens je lvl 52 en hoger bent, wordt gear opeens heel belangrijk en dan draait eigenlijk alles daar rond. Op dat moment wordt je geconfronteerd met een héle erge grind die niet moet onderdoen voor tal van oosterse mmorpg's en begint alles opeens verschrikkelijk veel diamonds te kosten.
Tenzij je geld teveel hebt, raad ik je aan goed op te passen en te kijken wat je in dit spel wilt investeren eens je dat punt bereikt.
In Isiltir in onze kleine hardcore raid guild zitten enkele mensen die al voor 500+€ in het spel gestoken hebben :)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Ik ga net weer beginnen met spelen na een rustpauze.
Helemaal omdat in mei de 3de chapter komt met een nieuw continent etc.

Ik heb 4 characters op Isiltir en die heb ik allemaal in mijn 1-mans guild Lekkerbelangrijk ondergebracht.
Main account is Lothlariel (mage 43 \ druid 3x).

Daarnaast heb ik nog 7 characters op Siochain maar die heb ik al heel lang niet aangeraakt.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Er is trouwens sinds ongeveer 2 weken een nieuwe minigame die erg leuke runes kan geven. Naast de mailbox in Varanas kan je een npc vinden die je daar heen brengt (het is in de Steppes), en met een beetje oefening kan je het al met een level 1 char doen in principe, als ie maar 30 coins heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik zal dit spel eens een uitproberen, op het eerste gezicht zag het er goed uit, ik zit op die Nederlandse server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Heb vorige week ook maar een account en char gemaakt op die nederlandse server. Naam is hoe kan het ook anders: Meltedforest. Add me als je zin hebt, kan wel wat tips van een expert gebruiken. Heb nu een level 14 warrior gewoon voor de probeer, tips voor een secondary class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
W/K is momenteel redelijk populair. Je kan er redelijk wat schade mee doen, en dankzij /K kan je ook redelijk wat overleven.

Een aantal andere combinaties kunnen wel veel schade doen maar aangezien die minder defense hebben en wel in melee range vechten gaan ze sneller dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ja, zat zelf ook te denken aan Knight inderdaad, dat klonk wel goed.
Trouwens, vandaag is chapter 3 begonnen, dus weer nieuw gebied en nieuwe quests, je kent het wel!

http://www.runesofmagic.c...patch_300_kings_call.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazerballz
  • Laatst online: 12-07 10:56
Ik speel dit nou al een tijdje en moet wel eerlijk zeggen dat het spel wel leuk is.

Helaas verpestten kut naabs dit spel.. leaven bij de eerste wipe..noem het maar op.

Verder is bij mij patch 3 ontiegelijk laggy (5k -10k ms ingame) en crashed mijn complete systeem als ik op Zone druk om te zien waar men is.

Wel grappig dat op alle Hoto items een buff is geplaats. 2-3 hits op lvl 56 monsters in nieuwe content xD

Heb nu iets van 15,xxx HP, 1592 dps, 10,5K Patt, 1032 Acc, 342 Crit. 10k pdef op men W/R. (meeste patt van de guild ^^) Helaas moet ik nog een lading Hoto stats hebben voor me complete kit (4 Hoto items zonder stats in me bag).

Als die >< lag nou eens verdwijnt ken in tenminste weer eens normaal spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand
of je ook je character kan verhuizen van server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wordt al een tijd over gesproken dat er plannen voor zijn, maar is vooralsnog niet mogelijk op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazerballz
  • Laatst online: 12-07 10:56
Nee op dit moment niet.

Heb het meerdere malen aangedragen maar elke keer krijg ik een reply van ja we gaan het onderzoeken. Zelfde reply als met skills die maar half werken. [Terror] 14 Seconde fear -> werkt maar voor 7 Seconde.

Ze hebben nu HoS,ZS en HoDL dicht gegooid vanwege instance reset problemen.

Elke keer als we een aantal bazen hadden gedaan en daarna een Siege war hadden gespeeld, knalde we van de server. Kwamen we weer online stond de een naast sharleedah, de ander bij NoM. Gingen we terug naar de instance waar we gebleven waren en alle spawns waren terug en random bazen waren terug. Je kon nog wel de teleporter gebruiken. Instance ID's van sommige instances waren 0 geworden.

Heel veel spelers bij ons zie je niet eens meer online komen vanwege het bovenstaande.

Het echte mega slecht van die ^&&^(* Frogster is toch wel dat ze zooooooo slecht zijn in bugs oplossen.
Laat lekker de instances open en ga aan de slag op een test server. Maak een kopie van de "kapotte" server indien het er maar 1 is en ga het oplossen. Het gaat ze echt alleen maar om het geld. Zo lang mensen voor dia's betalen wat nu wel moet aan aangezien je goud niet meer voor dias kan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
MeltedForest schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:27:
Heb vorige week ook maar een account en char gemaakt op die nederlandse server. Naam is hoe kan het ook anders: Meltedforest. Add me als je zin hebt, kan wel wat tips van een expert gebruiken. Heb nu een level 14 warrior gewoon voor de probeer, tips voor een secondary class?
Ik ben niet echt een expert, maar ik kan wel wat dingen roepen (ervaring tot lvl35). Dan kunnen andere experts daar weer op reageren.
  • Je hebt natuurlijk het standaard verschil tussen 'meer aanval, minder verdediging' (mage/scout) en 'minder aanval, meer verdediging' (warior/knight). Daarnaast de priesters die vooral handig zijn in groepsverband. Maar met upgrades en runes kun je heel veel beïnvloeden, dus hangt het ook van je smaak af. Natuurlijk het voordeel van ranged aanvallen(misschien handig voor je secondaire class).
  • Rogue had veel voordelen door de hide skill, maar dat is pas wat terug geschroefd. Hide wordt nu inactief bij verzamelen van grondstoffen of items voor quests, wat eerst niet zo was.
  • Elven hebben geen knight (kwam ik zelf vrij laat achter :/).
  • Je kan snel lvl-en door daily quests, maar dan heb je minder TP. Wel zijn die munten handig die je daarmee krijgt. O.a. voor het verbeteren van runes.
  • In lage lvls kun je makkelijk geld verdienen door setjes van 3 mountain demon grass sap, 3 zinc nugget of 3 ash lumber te verkopen voor rond de 10000 goud. Dan ben je het snel kwijt. Deze zijn n.l. nodig voor de dual class skill op lvl 15. Het is nogal irritant om in lvl15 nog weer die low lvl resources te moeten verzamelen, dus betalen de meesten daar goed voor.

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeedTiger
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03 08:58
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:14:
weet iemand
of je ook je character kan verhuizen van server? Dat zou overigens (als het niet te duur word) wel heel erg handig worden. Items zullen dan ook gelijk een stuk minder duur worden, en je kan dan makkelijk switchen tussen pvp / pve.
Tot nu toe kan dat nog niet. :'(

Ik zit zelf overigens ook op islitir ben een 58/51 r/k.

[ Voor 37% gewijzigd door WeedTiger op 08-06-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
:w WeedTiger tof om je op GoT te zien.

Een mede Eclipse member (m/k 55/55)

Edit: zag het net toen ik inlogde, beetje weinig tijd met examens etc, in ieder geval cya ingame ;)

[ Voor 40% gewijzigd door -AzErTy- op 08-06-2010 17:15 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeedTiger
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03 08:58
-AzErTy- schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:35:
:w WeedTiger tof om je op GoT te zien.

Een mede Eclipse member (m/k 55/55)
Hey leuk :P maar ik zit niet meer in Eclipse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 01:03
Gisteren ook begonnen met het spel en ondanks dat het wel erg een WoW kloon is bevalt het me eigenlijk prima tot op heden. Ik ben de laatste tijd opzoek geweest naar een leuk gratis spel en dit is kennelijk een van de weinige nog overgebleven spellen die ik nog niet had gespeeld. Daarnaast ziet het er in tegenstelling tot veel andere spellen eigenlijk prima uit.

Ik heb momenteel een level 12 Knight met al aardig wat blauwe en paarse gear en het is best vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 17:44

drice

Loading...

WeedTiger schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Hey leuk :P maar ik zit niet meer in Eclipse ;)
MMaster tegenwoordig toch :)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ben met de introductie van Chapter 3 van M/R naar M/K geswitched, en kan als zodanig nu ook wat meer overleven. met selfbuff heb ik meer dan 35k pdef, en kan dan ook in HoS normal tanken (ook al heb ik met grote groepen mobs nog wel def food nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb de game gister gedownload en geïnstalleerd maar ik kan het niet opbrengen om het langer dan level 5 te spelen.

De graphics zijn gewoon ZO zwaar verouderd dat het duizenden doornen in het oog zijn.
Met een jurk aan loopt mijn character zeer vaag, de onderkant van de jurk komt kilometers omhoog en het ziet er gewoon niet uit.
De casting animatie is zo statisch dat je je echt af gaat vragen of de makers ook maar iets om de graphics geven.
Oh! en ik heb een bruin paard verkregen, alleen van achteren(en ook de zijkant) ziet de animatie er zo lachwekkend uit, dat ik me niet kan opbrengen om nog verder te spelen.

De quests zijn ook bugged, ik moest met een lasso wild mushrooms vangen.. alleen die lopen van punt A naar B met hoge snelheid, met de lasso vangen is channeling en heeft een zeer korte range. Ik begin met casten als hij bij punt A is, en als ik klaar ben met casten is hij bij punt B en krijg ik "Target too far away!"
Dit is zeer ergelijk, en dan zijn er 2 shrooms die dan normaal spawnen, alleen ik moet er 10!.

En de datering van de game is geen excuus, als je naar WoW kijkt bijvoorbeeld. .vloeiende animaties van dag 1 en geen vage jurkanimaties niks. en WoW is veel ouder dan deze game.

Graphics hoeven niet realistisch te zijn, maar een beetje normale animaties is toch wel een must...

[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2010 08:51 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
_O-

Echt die vergelijkingen met Wow zijn komisch. Zeker als je runes of magic afzet tegen andere F2P games die momenteel nog te spelen zijn. De meeste van deze games zien er over het algemeen grafisch minder uit dan dit spel.
En de datering van de game is geen excuus, als je naar WoW kijkt bijvoorbeeld. .vloeiende animaties van dag 1 en geen vage jurkanimaties niks. en WoW is veel ouder dan deze game.
en het is betaald en de grootste inkomstenbron van Activision. Maar dat terzijde... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cardinal schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:40:
_O-

Echt die vergelijkingen met Wow zijn komisch. Zeker als je runes of magic afzet tegen andere F2P games die momenteel nog te spelen zijn. De meeste van deze games zien er over het algemeen grafisch minder uit dan dit spel.

[...]
en het is betaald en de grootste inkomstenbron van Activision. Maar dat terzijde... :P
Ik kom van "allods online" vandaan, die graphics zijn echt prachtig.. het is een free to play MMORPG.
Ik vind het hele systeem vele malen soepeler en beter spelen.

Daarnaast heb ik talloze andere free to play MMORPGs gespeeld (Priston tale 2 bijvoorbeeld) die gewoon normale graphics hebben.

En dan heb ik het niet over het realisme van de graphics, HDR of blooming etc. maar over de animaties, dat ze niet zo houterig en "onnatuurlijk" zijn.. dat er iets van dynamiek in de grafische look zit.

Dat ontbreekt totaal.

Van alle F2P MMO's die ik heb gespeeld, heeft deze toch wel de minste grafische aantrekkelijkheid. En het combat systeem is ook niet zo vloeiend als ik zou willen.

Allods online (FREE TO PLAY!):
YouTube: Allods Online - Character Creation - HD 1080p !!!!
YouTube: Allods Online - Gameplay - True Full HD - OpenBeta - VideoNr.1

Dit is nou fatsoenlijkheid voor een f2p.

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
kaluro2 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:48:
[...]
Ik kom van "allods online" vandaan, die graphics zijn echt prachtig.. het is een free to play MMORPG.
Ik vind het hele systeem vele malen soepeler en beter spelen.
Ziet er leuk uit, moet ik ook maar eens proberen.

Maar ik heb de laatste tijd Silkroad en Rappelz gespeeld, maar dan hebben ze het hier iets beter voor elkaar, gezien grafisch me niet snel irriteerrt, maar mindless grinding en domme questen (kill 1000 , 1000 drops) wel.

Overigens als je het spel tot level 5 hebt gespeeld, dan vraag ik me af of je het een kans hebt gegeven, gezien level 5 binnen 10 minuten te behalen moet zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 28-06-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

@Cardinal,

De eerste quests waren grindquests(Kill 10x X mob of vind 10x X ingredient), en de enige quest dat geen mobs killen inhield, was bugged.

De skills zijn een direct kopie van world of warcraft, dusver althans.

Fireball - cast damage, Fireblast - insta cast damage, maar met CD, damage absorption shield?

De game was "redelijk" vloeiend alleen de animaties vind ik vrij belangrijk, al zijn er geen shadows oid in de game en de polygonen de helft minder, zou me niet al te veel boeien.. het gaat me meer om de animaties :P het moet er vloeiend uitzien! want let wel, je steekt uuuren in een mmorpg en irritaties leiden snel tot demotivatie.

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
kaluro2 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:48:
[...]
Van alle F2P MMO's die ik heb gespeeld, heeft deze toch wel de minste grafische aantrekkelijkheid. En het combat systeem is ook niet zo vloeiend als ik zou willen.

Allods online (FREE TO PLAY!):
YouTube: Allods Online - Character Creation - HD 1080p !!!!
YouTube: Allods Online - Gameplay - True Full HD - OpenBeta - VideoNr.1

Dit is nou fatsoenlijkheid voor een f2p.
Allods ziet er ook leuk uit.
Maar wat je bedoeld met betere graphics en rare rokken ontgaat mij. Volgens mij lopen de mannetjes in Allods net zo koddig als in RoM. Pas vroeg ik me af of dat ook zo was in WoW. Nadat ik wat WoW filmpjes had gezien, kwam ik tot de conclusie dat dat inderdaad zo was. :|

Ik denk dat jouw post mee een geval is van 'over smaak valt niet te twisten'. Je bent het ene spel gewend en kan niet wennen aan de looks van een ander spel of de graphics spreken je niet aan. Dat kan.
Mij spreken de graphics en de looks van RoM wel aan en speel het al een poos met plezier.

Gelukkig is er keuze genoeg in MMORPG land.

RoM is wat minder verzorgt dan WoW, maar dat is een logisch verschil tussen een gratis en betaald spel.

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De nieuwe Pets zijn naar mijn mening erg geslaagd, de chat van die beestjes is erg grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Laatst online: 27-08 23:04
Hey mede Tweakers,

Na een tijd te zijn gestopt met Runes of Magic ben ik het toch weer van plan op te pakken, en helemaal opnieuw te beginnen, m'n oude main is een lvl 47/38 R/W
Nu Chapter III uit is ben ik toch nieuwschierig geworden naar de veranderingen... en tja voor een F2P is RoM toch 1 van de betere.

Spelen jullie nog veel, en op welke server zitten de meeste Tweakers? Oh en wat vinden jullie van Chapter III eigenlijk? Is het een enorme verbetering op de gameplay/ervaring? Ik heb Chapter II niet echt meegemaakt (was rond die tijd gestopt) dus ik weet niet hoe groot de veranderingen zullen zijn.
Het zal voor mij iig wel een wereld van verschil zijn met 'vroegah' (in de positieve zin hoop ik :)) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel daar nog niet eens aan toe ben gekomen. Momenteel speel ik met een lvl 33/25 Knight/Priest wat erg goed bevalt, maar ben nog niet ver genoeg om die content te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Cardinal schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:47:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel daar nog niet eens aan toe ben gekomen. Momenteel speel ik met een lvl 33/25 Knight/Priest wat erg goed bevalt, maar ben nog niet ver genoeg om die content te spelen.
Ah allemaal high lvl content dus, hahaha dan zal het voor mij ook wel een tijd duren eer dat ik hoog genoeg ben :P Ik ga denk ik een K/R maken, dit schijnt een leuke combi te zijn om te spelen. Klopt het dat de meeste Tweakers in Isiltir spelen? Want dan maak ik natuurlijk daar me nieuwe char. aan ;)

*Edit*
Nou na lang te hebben gewacht, kan ik eindelijk is beginnen met me Rogue :)
Nickname: Birdhermes
*baalt ondertussen dat Elven geen Knight hebben, en een Rogue/Warden niet zo goed schijnen te zijn*

[ Voor 14% gewijzigd door Jveer op 13-07-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isiltir is toch de nederlandse server? Lijkt me wel het leukst/best. Ik zal samen met iemand vanavond eens dit spel proberen. Ik haak vaak af bij mmorpgs door veel grinden en/of door het alleen spelen. Vaak willen mensen liever alleen grinden/levelen, vooral in de vroege levels wat dan vrij saai is in een MP spel imo.
Wel erg irritant dat je na zo'n 6GB downloaden, nog eens 800MB moet downloaden aan patches (gelukkig kon ik ze op slaan, anders had ik ze voor 2e computer en voor maat z'n computer weer alle patches moeten downloaden).

Naja, zien het vanavond wel of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Isiltir is inderdaad de Nederlandse server, tot nu toe best rustig maar ik zit nog maar in het starters gebied. Nou mocht je het na vanavond niet alweer geunistalled hebben, voeg me dan maar toe:P Ik ben inmiddels 13/5 dus een klein begin :)
Moet zeggen dat ik het wel heb gemist, gewoon lekker wat tijd "investeren" in een leuke (mmo)rpg

Oh en het downloaden/patchen duurt inderdaad erg lang, ik heb de installer uiteindelijk maar via usenet gedownload. Scheelde heel wat tijd, maar het patchen ging alsnog traag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de snelheid op zich wel meevallen (deed die 2 delen tegelijk en maxte m'n verbinding, evengoed nog iets van 2.5 uur (youtube HD, trailers kijken e.d. etc). Maar die patch van zo'n 800MB vond ik een beetje raar ... "download de laatste client", toch? Volgens mij werd ook vaak hetzelfde overschreven.

Enfin, ben nu zo'n beetje de hele avond bezig geweest (maar L-8 ofzo, ook maatje beetje geholpen), maar ik vermaak me echt uitstekend. Vooral die 2e klasses werktte "vroegah" al goed (Titan Quest, GW, vast nog wel wat anderen), maar bij dit spel heb je zelfs exclusieve skills die je alleen krijgt in een bepaalde combinatie. Erg toffe aanvulling. En de pets uiteraard!

Ik heb al aardig wat F2P mmorpgs gespeeld, maar nooit zo plesant als deze. Ook al ben je aan het grinden en "errands runnen", het voelde totaal niet zo aan. Ik heb zelfs het mega-grind spel Conquer 2.0 gespeeld en dat vond ik echt leuk voor een jaar of 2, totdat ik iets te comfortabel met iemand werd en hem m'n L-80+ +7 wapen gaf om te upgraden, "zogenaamd was hij gehackt". Als er geen tijdslimiet op zit heb ik nog steeds 6 chars op 70+ daar. :P

Paar minpuntjes:
-De map ... deze lijkt minder te laten zien als je gezichtsveld en de "grote map" helpt niet echt veel om dit op te lossen (nog steeds op elfjes-eiland, hopelijk wordt dit beter).
-Geen tutorial om je bekend te maken met markers te zetten naar je doel, terwijl ze wel in het spel zitten. Het eerste level heb ik iets van een uur beetje rondjes gedwaald en konijntjes voor de kerst klaar gemaakt.
-vooruit rennen op insert? Meteen op "r" gezet/verplaatst (bleef me maar afvragen waarom ik telkens "wwwwaaaawww" etc bleef typen ineens :P ("r"=whisper replay)).

Paar opmerkingen/vragen:
1 - Hoe zet je die balkjes met "alt/shift/ctrl"- 1 t/m = aan?
2 - Is er een verschil tussen met "mensen om je heen" en "de wereld" te praten? Zo ja, hoe?
--/say voor normale chat. /zone voor de "wereld".
3 - Hoe die spam tegen te gaan? "World messages" uit zetten?
4 - Hoe kan ik m'n ping (en/of fps (zonder fraps)) zien?
5 - Hoe pets te vangen? Laten teleporteren bij die NPC? Zo ja, kan je dan nog terug?
6 - Hoe relaties aan te gaan? Via het "O"-menu ergens, of een NPC?

Enfin, ik ben blij eindelijk weer eens iets leuks tegen te komen wat me bevalt. Ik hoop ook dat ik nog wat meer humor tegen kom in dit spel (Machi Yoda, funny he is! Hmm? Yes, but mastering patience you must. Hmm? Cloudy, the future is. Always in motion! ) en wellicht wat meer tweakers en/of een (soort) tweakers guild (lees: TS oid om "rond te hangen" en te questen. Volwassen instelling, maar in voor een geintje. Bereid om een ander te helpen. Liever iets samen doen dan farmen "voor dat ene level/item" e.d.)

Mijn ingame character is een elfje (Scout/ (Waarschijnlijk wordt 2e class rogue, tips?)) met:
naam: DianthaLillith
server: Isiltir (NL server)

Edit:
Toegevoegd als "friend" (gespot als zijnde op Isiltir(NL) server, tot een jaar terug (teruglopend), wellicht niet allemaal nog spelende):
Birdhermes
Meltedforest
Lothlariel
Atheist

Wellicht een idee om genoemde namen per server in de OP te zetten? Of een nieuwe vraag wie er nog waar actief is om dan toe te voegen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 01:49:
Paar opmerkingen/vragen:
1 - Hoe zet je die balkjes met "alt/shift/ctrl"- 1 t/m = aan?
2 - Is er een verschil tussen met "mensen om je heen" en "de wereld" te praten? Zo ja, hoe?
--/say voor normale chat. /zone voor de "wereld".
3 - Hoe die spam tegen te gaan? "World messages" uit zetten?
4 - Hoe kan ik m'n ping (en/of fps (zonder fraps)) zien?
5 - Hoe pets te vangen? Laten teleporteren bij die NPC? Zo ja, kan je dan nog terug?
6 - Hoe relaties aan te gaan? Via het "O"-menu ergens, of een NPC?
1. Via de Interface Settings
2. /s(ay) is korte afstand, /w(hisper) is voor 1 persoon, waar ook ter wereld, /p(arty) en /g(uild) zijn waar ook ter wereld voor respectievelijk je party en je guild, /z(one) is voor iedereen in de locale zone waarin je zit (Silverspring, Ystra, etc), /y (world) gaat naar iedereen ter wereld, waar dan ook.
3. Rechtsklikken op de naam en Report Spam kiezen.
4. control-X
5. Je kan nog terug na teleporten, en daar krijg je een soort tutorial ervoor.
6. Friends list, dus inderdaad 'o'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik speel nog steeds, maar op Macantacht. Ga ook niet meer verkassen, heb er teveel vrienden :)

Rogue/Warden is misschien niet erg sterk, maar Scout/Warden is voor zover ik weet de beste single-target DD op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mis je veel als je één class speelt zonder combo? Ik vond het individueel levellen per class lastig/complex/saai. Of heb ik het gewoon niet goed begrepen (is alweer heel lang geleden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hurtebise schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:40:
Mis je veel als je één class speelt zonder combo? Ik vond het individueel levellen per class lastig/complex/saai. Of heb ik het gewoon niet goed begrepen (is alweer heel lang geleden)?
Je hebt het gewoon niet goed begrepen.

;)

Elke class heeft class specific skills en general skills. Je primary class kan ook gebruik maken van de general skills van je secondary class. Ook kan elke combinatie elite skills krijgen, die dus weer extra mogelijkheden geven (of bestaande skills beter maken). Aangezien je op elk moment bij je house maid je primary en secondary class kan omwisselen kan je 2 combinaties spelen als je dat wil, of focussen op 1 enkele class. Maar door wel (eventueel via daily quests) je secondary class te levellen krijg je alleen maar extra mogelijkheden.

Als simpel voorbeeld: Mage heeft attack spells. Maar als je Mage/Priest bent heb je ook nog healing spells beschikbaar, je kan je magical attack boosten, en je attack spells worden iets effectiever. Ben je Mage/Knight dan heb je veel betere defense, en goede extra attack skills. Etc.

Je hoeft je secondary class niet te spelen, maar het breidt je primary class uit. Dus het is zowieso een goed idee om 2 classes te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Skyclad op 15-07-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Speel nog steeds op Siochain.
Mage / Priest 58/52
Guild: The Elite Corps (NL/BE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 01:49:

Edit:
Toegevoegd als "friend" (gespot als zijnde op Isiltir(NL) server, tot een jaar terug (teruglopend), wellicht niet allemaal nog spelende):
Birdhermes
Meltedforest
Lothlariel
Atheist

Wellicht een idee om genoemde namen per server in de OP te zetten? Of een nieuwe vraag wie er nog waar actief is om dan toe te voegen?
Aha, dat is mijn Mage op Isiltir. Ik speel echter bijna niet meer.
Misschien binnenkort weer eens kijken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je level 10 bent en je je 2e class kan kiezen krijg je ook 2 teleport skills, 1 naar je begingebied en eentje naar "goat area", bij het 2e gebied level kan je makkelijker je 2e professie levelen.

Op Isiltir heb ik zondag de hele dag samen met iemand gespeeld, dat is toch een stuk leuker en gaat ook een stuk sneller. Helemaal als je een 2 player-mount hebt (maar ff gebruik gemaakt van die +125% diamonds aanbieding). De meeste experience krijg je imo van quests, en veelal is dat x verzamelen/doden ... met meerderen gaat dat dus een stuk sneller. En met zo'n mount ben je ongeveer 70% sneller met quests inleveren/ophalen zodat je niet het gevoel hebt dat je de meeste tijd aan het heen-en-weer lopen bent. Ook heb ik een paar mooie "rescues" gedaan, zat een hele groep achter ons aan, ik zocht een stil plekje op om mount te "casten" en vloog toen over het water om m'n teamlid op te pikken die net behoorlijk wat klappen kreeg. :)

Ik heb een tijdje gespeeld bij Silverstone (oid) en ben een paar keer van class veranderd tijdens het questen daar, maar dan kom je toch net wat experience te kort/wordt het snel ineens een stuk moeilijk. Ik raad dus aan om je 2e class in het geitengebied te levelen, zo speel je ook niet de hele tijd in het zelfde gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Tip: je kan quests 10 levels hoger inleveren. Dus een makkelijke manier om je secondary class te levellen is om de ene class ongeveer 10 levels hoger te maken dan de andere, en dan met die class dailies te verzamelen die je dan met je tweede class inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Ben afgelopen vrijdag effe mee bezig geweest, maar moet wel vertellen dat ik mezelf gisteravond, betrapte met spelen onder de motto van "nog ff doorlevellen". Was ik toch weer 2 en half uur aan het spelen. :+
Dat het grafische niet gelikt is naar huidige maatstaven interesseert mij niet. ;) qua gameplay, quests, battleground, etc. is best goed opgezet voor een F2P.

Ik weet hoop spellen die waardelozer zijn dan Runes of Magic en dan durven ze ook nog maandelijks geld voor te vragen. Iedergeval ik vermaak me momenteel prima en zal wel spelen totdat GW2 uitkomt. :9

Ben momenteel lvl 14 Scout / lvl 1 Roque op PVP server Smacht_EU, genaamd Shuntera 8)
Alleen dat crafting gebeuren moet ik nog onder de knie krijgen.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een L42/32 S/D en een 25/21 Wrd/R, beiden op Isiltir. Vind het toch wel makkelijker om met mensen gewoon in nederlands te praten. Ik merk wel dat je soms in best moeilijke gebiedjes komt waar je wel wat hulp kan gebruiken (Goblin gebied en Minotaurs bv). Ook is de lag irritant. Niet dat het er soms is, maar dat je dan bijna geen schade kan doen en ineens flink zelf schade krijgt.

Wat ik erg vreemd vind is dat bijna niemand voicechat schijnt te gebruiken (tenzij in een party, met een raid). In GuildWars deden we niks anders en dat mis ik toch best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
3.0.3 komt vandaag uit, met een nieuw gebied, een 'rune extractor' _/-\o_ en de mogelijkheid ingame a trouwen (wat bonussen geeft als je met elkaar speelt)

Verwijderd

Nou kan nu echt opnieuw beginnen, nadat eerst mage dmg al drama was geworden, raak ik nu ook gewoon nog OOM ook!!

WTF is Frogster mee bezig!!!!

Rest van de patch note's zij wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Neem eigenlijk aan dat er binnen een paar dagen een patch voor zal zijn. Niet erg goed doordachte verandering :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Ben een paar dagen geleden met dit spel begonnen, zit nu op lvl 19 Mage / lvl 17 Priest. Spel bevalt me goed voor een gratis MMO, het is in iedergeval beter dan LOTR online waar nauwelijks mensen waren te vinden en Silkroad online wat vol zat met bugs.

Ik zit in de nederlandse wereld "Isiltir" en me char heet daar EmperorOfDoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Empror1 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:55:
Het is in iedergeval beter dan LOTR online waar nauwelijks mensen waren te vinden.
Moet je de LOTRO-topic maar eens raadplegen. LOTRO is betalend en kan je moeilijk vergelijken met RoM en Silkroad. In LOTRO zijn er voldoende spelers en actieve kins, en heel wat tweakers die het spelen. Misschien heb je wat ongeluk gehad met de serverkeuze en het moment die jij on was. Bovendien is de zomervakantie ook niet de meest actieve/goede MMO-periode. In het najaar en de winter is het meestal een grote drukte.

LOTRO-servers met het meeste volk zijn Evernight/Snowbourn/Laurelin.

Het LOTRO-topic
De GoT-spelerslijst in LOTRO per server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Hurtebise schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:33:
[...]

Moet je de LOTRO-topic maar eens raadplegen. LOTRO is betalend en kan je moeilijk vergelijken met RoM en Silkroad. In LOTRO zijn er voldoende spelers en actieve kins, en heel wat tweakers die het spelen. Misschien heb je wat ongeluk gehad met de serverkeuze en het moment die jij on was. Bovendien is de zomervakantie ook niet de meest actieve/goede MMO-periode. In het najaar en de winter is het meestal een grote drukte.

LOTRO-servers met het meeste volk zijn Evernight/Snowbourn/Laurelin.

Het LOTRO-topic
De GoT-spelerslijst in LOTRO per server
Geen van de servers die je noemt kon ik kiezen, volgens mij zat ik op gratis BETA servers ofzo (ongeveer 12 servers waar bijna niemand in zat). Ik had een code gehad om het tien dagen te proberen, maar denk dat het los zit van de betalende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Recentelijk gestopt met WoW, deze maar is proberen lijkt me wel leuk :)
Ik ben een pvp'er dus vanaf vanavond zal ik te vinden zijn op de pvp server! See you there >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
De laatste weken heb ik af en toe LotRo geprobeerd. Ik ben fan van de boeken van Tolkien en heb de meesten van de boeken al een keer gelezen. Daarom was het altijd al mijn plan LotRo te gaan spelen. Deze maand werd het spel voor iedereen toegankelijk en kon ik het niet laten het even te gaan bekijken.

Maar LotRo valt me wat tegen. De landschappen zijn mooi en komen mijns inziens goed overeen met het 'serieuze' karakter van de verhalen van Tolkien. Het is mij dan ook een raadsel waarom de personages van het spel in een soort cartoon style zijn ontwikkeld.

Verder kan ik ook niet wennen aan de rare bewegingen van de personages. Die klacht heb ik vaker gelezen op dit forum van mensen die van MMORPG wisselden. Dat hoeft dus niet aan LotRo te liggen, maar ik kan er nog even niet aan wennen. Nog maar weer even RoM dus.

Op Smacht zit ik op lvl 31 met een rogue/priest met de naam Olwë (uit pre-elven tijd). Met Olwë kan ik ook de meeste uitrustingen (armor en clothes) maken tot lvl 31. Achteraf had ik liever de wapens kunnen maken, maar je neemt soms van die beslissingen. 8)7

napel25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wie doen er hier allemaal met hun guild mee aan Siege Wars? We zijn net gisteren SoulSociety voorbij gegaan in punten (4776 vs 4775 ;) ), nu heeft alleen Runekeepers nog meer. Die zitten ook op Macantacht trouwens.
Pagina: 1 2 3 Laatste