[PC][MMORPG] Runes of Magic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht dit spel gedownload omdat ik toch wel benieuwd was. Zo rond 14:00 vanmiddag de installatie aangezet in de hoop meteen even een paar uurtje te spelen, maar het spel is nu al bijna 2 uur aan het patchen?! Hoe lang gaat dat nog ongeveer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Hij gaat alle updates downloaden tussen jouw versie en de huidige. Hoeveel dat in het totaal is kan je zien door te kijken welke downloads dat allemaal zijn: https://forum.runesofmagic.com/showthread.php?t=79267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verder niemand hier die aan Siege Wars doet? Is toch een erg leuk onderdeel van endgame play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:21

drice

Loading...

Wij doen ook wel mee met Siege War. Alleen lag de server er gister weer eens uit.
Ben benieuwd wanneer ze dat gaan fixen.

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas door een gebrek aan leden, doet onze guild The Elite Corps server Siochain..nu (tijdelijk) niet meer mee aan SW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Toen het gisteren had moeten beginnen (20:00) waren er 24 of zo online, maar door de bugs startte het pas om 21:00. Toen hadden we 27 guildies online. Alleen bleek er geen guild castle te zijn (dus viel je van de spawn naar beneden, en kreeg je dus al meteen schade) en was er dus geen Herald mogelijk en ook geen flame towers en zo.

De tegenstander had die wel, en er waren twee tegenstanders die een 'invincibility bug' kregen. Alleen DoTs deden nog schade, alle andere hits healden ze. De eerste hebben we 6 face traps omheen gezet zodat ie niet meer kon bewegen, en die is daarna uitgelogd. De tweede was een priest, en die bleef op afstand zodat we dat niet konden doen. Maar static field/lasso/freeze/etc werkte wel. We hadden het heel eenvoudig moeten winnen, maar door het gebrek aan herald en traps hebben we niet alle towers en zo kunnen innemen aangezien we niet alles konden verdedigen. Dus bleven we bij hun bruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Gisteren begonnen met een Scout...bevalt me momenteel erg goed. Nog geen problemen gehad met lag ofzo. Na paar uurtjes spelen al lvl 12 gehaald. Tweede class een Warden genomen.
Die newbie pets zijn gewoon reuze handig :-)
Het is gewoon een leuke gratis game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je diamanten kopen ik snap er helemaal niks van ik wil graag weten hoe je voor het eerst diamanten kunt kopen via je telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Nooit telefonisch geprobeerd. PaySafeCard werkt wel goed, die kan je gewoon bij de meeste tijdschriftenhandels kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Van het weekend dit spel ook maar eens binnen gehaald. Was voorheen nooit echt fan van f2p RPG's (Shaiya en Perfect World International). Maar Runes of Magic is een aangename verrassing gebleken.

Begonnen met een Priest/Mage maar nu geswitched naar een level 15 Knight/level 10 Priest :) Bevalt me beter :) Nog meer mensen die op Isiltir zitten en een leuke guild weten waar een RoM newbie welkom is? :)

Ingame karakter heet Jeannedarc :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Skyclad
'Vrees' dat ik op Macantacht speel, niet op Isiltir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heet Catalyst lv 10 rogue knight;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In het kader 'alle MMO's testen die ik tegen kom' week, heb ik dit spel ook geinstalleerd. Mijn oude Frogster account heb ik met moeite weer kunnen activeren maar ingame nog steeds een 'account suspended' en een nieuwe account aanmaken geeft een moeie 'user or password wrong' foutmelding. 7GB voor zo'n onzin.. zo'n clone is het ook weer niet :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je de account net opnieuw hebt geactiveerd (en dus nieuwe passwords hebt ontvangen) duurt het meestal 10-15 mins of zo voor alles weer werkt. Anders ff een mailtje naar Support sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
wil iemand een key voor een special package?
is geldig tot 14jan

591_SKBfbnkMPw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Voor degenen die de key van Adib willen gebruiken, deze is voor de US server. Ik trachtte hem te activeren op mijn EU account, maar dat ging niet door :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Ben pas begonnen met dit spel. Nog actieve tweakers die het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Iemand een lvl 62/60/12 K/W/S kopen ? RT gegeared en gestat tank heeft RT gedaan.

Ben daarna gestopt met spelen maar als iemand hem wil kopen heb er dan heb ik in ieder geval nog wat terug van mijn geinvesteerde geld.

ongeveer 300 eu ingestopt te koop voor 75,-

Voor meer info pm maar

Verwijderd

Wordt dit spel nog veel gespeeld?
Weinig reactie op dit Tweakers forum...

Laat jullie eens horen? :)

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Nou heel toevallig heb ik gisteren de game geinstalleerd en ben een ranger begonnen.
Tot nu toe moet ik zeggen dat ik het best een leuk spel vind!
Graphics zijn best te pruimen, er is (van wat ik nu gezien heb) echt veel te doen in het spel en waar ik echt naar uitkijk is het PvP gedeelte. De f2p mmorpg`s die ik gespeeld heb hadden nooit battlegrounds zoals we die kennen in Wow en dat vind ik toch echt wel een gemis als dat er niet in zit! Ik ga iig vanavond weer ff spelen en zal zo nu en dan mijn bevindingen hier posten :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Speel het ook sinds kort. Overgestapt van WoW omdat ik wel heeeel erg casual werd... Best te doen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Pagina: 1 2 3 Laatste