Ik heb net via UPC de 120 Mbps internetverbinding besteld.
Situatie is nu met een 20 Mbps verbinding als volgt;
Modem....kabel naar pc
Modem....kabel naar Xbox360
Modem WLAN.....naar laptop/Iphone en soms 2de laptop
Aangezien ik thuis ook een laptop (wireless) hier zit ook een VPN account op dus moet wel een stabiele verbinding zijn en Xbox360 heb kan ik niet veel met de aansluiting die op de modem geleverd is.
Dus moet er ook een router tussen komen.
De router moet;
- ondersteuning voor 120 Mbps hebben
- Wlan ondersteuning
- meerdere LAN aansluitingen (minimaal 2)
Heb niet echt veel verstand van modem/routers, heb nu eentje van Tele2 waar 2 LAN aansluiting op zitten en hij is wireless. Hij ondersteunt 'maar' 100 Mbps.
Na mij zoektocht kwam ik een paar tegen die voldoen aan de eisen, alleen weet niet welke goed of beter is of het uberhaubt doet wat er opstaat. Dat zijn de;
D-Link DIR-655
Cisco WRVS4400N
Belkin N1 Vision
Sitecom WL-308 XR Gaming router
Asus RT-N15
Heb helemaal geen ervaring met routers/modems dus als jullie me kunnen helpen om inelkgeval in de juiste richten te zoeken
Ik hoef niet perse te weten wat de beste is alleen welk richting moet ik opzoeken of wat zijn de ervaringen?
Situatie is nu met een 20 Mbps verbinding als volgt;
Modem....kabel naar pc
Modem....kabel naar Xbox360
Modem WLAN.....naar laptop/Iphone en soms 2de laptop
Aangezien ik thuis ook een laptop (wireless) hier zit ook een VPN account op dus moet wel een stabiele verbinding zijn en Xbox360 heb kan ik niet veel met de aansluiting die op de modem geleverd is.
Dus moet er ook een router tussen komen.
De router moet;
- ondersteuning voor 120 Mbps hebben
- Wlan ondersteuning
- meerdere LAN aansluitingen (minimaal 2)
Heb niet echt veel verstand van modem/routers, heb nu eentje van Tele2 waar 2 LAN aansluiting op zitten en hij is wireless. Hij ondersteunt 'maar' 100 Mbps.
Na mij zoektocht kwam ik een paar tegen die voldoen aan de eisen, alleen weet niet welke goed of beter is of het uberhaubt doet wat er opstaat. Dat zijn de;
D-Link DIR-655
Cisco WRVS4400N
Belkin N1 Vision
Sitecom WL-308 XR Gaming router
Asus RT-N15
Heb helemaal geen ervaring met routers/modems dus als jullie me kunnen helpen om inelkgeval in de juiste richten te zoeken
Ik hoef niet perse te weten wat de beste is alleen welk richting moet ik opzoeken of wat zijn de ervaringen?
https://card.exophase.com/1/1116015.png