HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een programma is die op gezette tijden functies uitvoerd?

zoals bijv.
tussen 8.00 uur en 18.00 uur bleutooth aanzetten
na 20.00 de beltoon op stil zetten
enz.enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:18:
[...]

automatisch opnemen instellen, ik heb geen enkel probleem.
Dat lost het probleem deels op, maar ik vind het niet echt fijn werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:13:
Weet iemand of er een programma is die op gezette tijden functies uitvoerd?

zoals bijv.
tussen 8.00 uur en 18.00 uur bleutooth aanzetten
na 20.00 de beltoon op stil zetten
enz.enz.
Google helpt écht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Gisteren mn TD geflashed naar de nieuwe Dutty v4.. daarna mn telefoon weer gesyncd.. nu staan in mn contactlijst en agenda alles 3x hetzelfde :S dus 3 dezelfde contactpersonen en 3 zelfde agendapunten.. Hoe krijg ik dit weer normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Alles 2x deleten? :+
Heb ik soms ook door verschillende dingen te synchroniseren, dan wil er wel eens wat mis gaan op 1 of andere manier.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Nakebod schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:30:
Alles 2x deleten? :+
Heb ik soms ook door verschillende dingen te synchroniseren, dan wil er wel eens wat mis gaan op 1 of andere manier.
Oh egt?! goeie tip! daar had ik niet aan gedacht! 8)7

Nee, ik bedoel natuurlijk een snelle manier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:51:
[...]

Oh egt?! goeie tip! daar had ik niet aan gedacht! 8)7

Nee, ik bedoel natuurlijk een snelle manier 8)
Die vraag heb ik ook ale eens gesteld maar nooit antwoord op gekregen. Heb wel eens naar freewarre programma's gezocht "duplicate items remover" maar niks gratis kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:10
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:02:
[...]

Die vraag heb ik ook ale eens gesteld maar nooit antwoord op gekregen. Heb wel eens naar freewarre programma's gezocht "duplicate items remover" maar niks gratis kunnen vinden.
Zoek eens op Holy Spirit Outlook duplicates remover!

Gebruik ik al jaren en werkt super!!!

Succes

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
frankdewildt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:33:
ik heb momenteel de nieuwste AZTOR Rom geïnstalleerd. Vind het alleen irritant dat de tijd wordt weergeven in PM en AM. Is er geen manier om de tijd op de Nederlandse manier weer te geven. Heb het al geprobeerd via TF3D Config maar dat lukt niet. Alvast bedankt
Kun je die ROMS gewoon installeren, of moet je de phone voorbehandelen. Ik kan het in het topic op XDA niet vinden, alleen maar opmerkingen als "My roms are like the original roms u will not have any problems with them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Marvie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:08:
[...]

Succes
Bedankt!!! ik heb het gevonden op deze site :
http://www.slipstick.com/addins/mail_duplicates.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie door de bomen het bos niet meer bij het AZTOR forum op xda. Kan iemand mij uitleggen wat AZTOR nou precies is, ik zie het nu als een soort officiële rom die zo getweaked is dat alles perfect werkt en leuke extra's bevat. Als dat klopt wil ik hem dolgraag! Maar dan hoor ik van een versie HD2, een versie X een versie V10.. Wat is nu de laatste die ik moet hebben? En is van die rom dan ook een Nederlandse vertaling beschikbaar?

Bedankt alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:02
stefijn schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:59:
[...]

Kun je die ROMS gewoon installeren, of moet je de phone voorbehandelen. Ik kan het in het topic op XDA niet vinden, alleen maar opmerkingen als "My roms are like the original roms u will not have any problems with them"
Bekijk even de sticky topics op dat forum, daar staat het allemaal uitgebreid uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Anakha schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:07:
[...]

Bekijk even de sticky topics op dat forum, daar staat het allemaal uitgebreid uitgelegd.
Ja, maar dan is mijn vraag niet beantwoord (tenzij je voor custom-ROMs ALTIJD HardSPL moet uitvoeren?)Dat staat misschien wel ergens maar ik krijg dat niet gevonden.
In het topic van AZTOR zelf staat helemaal niks daarover

Dus: voor AZTOR hardSPL nodig? M.a.w. crash ik mijn phone als ik die RUU van AZTOR zo uitvoer

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 09-01-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
stefijn schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Ja, maar dan is mijn vraag niet beantwoord (tenzij je voor custom-ROMs ALTIJD HardSPL moet uitvoeren?)
Ja, altijd. Je normale SPL staat alleen de door 'HTC signed' ROMs toe.

De custom ROMs vergen een HardSPL, daarbij heb je 2 mogelijkheden:
1) HardSPL signed
2) HardSPL unsigned
Binnen de groep homebrewers is namelijk een initiatief ontstaan om custom ROMs te testen tegen een zekere kwaliteitsstandaard. ROMs die dat doorstaan worden als ge-signed aangemerkt (let op: dit is anders dan HTC-signed!). Die zouden wat meer betrouwbaar moeten zijn dan de niet-gesignede ROMs.
In praktijk zie je meer unsigned ROMs.

Heb je wat lef, dan ga je voor de unsigned HardSPL
Heb je minder lef, ga je voor signed HardSPL (maar kun je minder)
Heb je totaal geen lef / behoefte, blijf je bij de officiele ROMs

En dat was óók op XDA te lezen ;-)
stefijn schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:23:
[...]
Dus: voor AZTOR hardSPL nodig? M.a.w. crash ik mijn phone als ik die RUU van AZTOR zo uitvoer
Crashen kan niet: SPL houdt het netjes tegen als het goed is.

[ Voor 12% gewijzigd door Blackbird-ce op 09-01-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
dank u vriendelijk

En is AZTOR een signed of unsigned versie? Ik zou zeggen een signed

[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 09-01-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marvie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:08:
[...]

Succes
Mijn dubbele items staan alleen in mijn telefoon. In Outlook staat alles goed.
Of is dit programma juist voor Windows Mobile? Lijkt er niet op namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:01:
Ik zie door de bomen het bos niet meer bij het AZTOR forum op xda. Kan iemand mij uitleggen wat AZTOR nou precies is, ik zie het nu als een soort officiële rom die zo getweaked is dat alles perfect werkt en leuke extra's bevat. Als dat klopt wil ik hem dolgraag! Maar dan hoor ik van een versie HD2, een versie X een versie V10.. Wat is nu de laatste die ik moet hebben? En is van die rom dan ook een Nederlandse vertaling beschikbaar?

Bedankt alvast ;)
Iemand? Ik zou dolgraag de laatste versie willen downloaden. En is daar ook een Nederlandse vertaling al voor? (die is overigens niet noodzakelijk voor mij hoor, het zou wel fijn zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie gebruik je dan voor je diamant? VGA, QVGA of Sqare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:48:
[...]

Welke versie gebruik je dan voor je diamant? VGA, QVGA of Sqare?
Ik gebruik zelf niets, maar aangezien de Diamond een VGA resolutie trekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:23:
[...]

Ik gebruik zelf niets, maar aangezien de Diamond een VGA resolutie trekt...
Ik twijfelde ff, maar weet voldoende, ga het eens proberen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... ik heb mijn Vodafone HTC TD geflashed naar de nieuwste ROM 1,97
ik krijg gewoon altijd een waarschuwing bij het ontvangen van een sms... ?

Heb hem nu trouwens enkele weken in gebruik, maar accu is inderdaad eigenlijk het enige (grote) nadeel.

nog een paar vraagjes:

- ik heb onbeperkt internet... hij maakt automatisch verbinging, maar daarna moet ik die handmatig verbreken, anders lijkt me dit nogal wat batterij kosten, klopt dit?
- hoe komt het dat active sunc soms vanzelf is opgestart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de laatste AZTOR gevonden en geinstalleerd, nog nooit is mijn TD zo snel geweest! Handige functies als de slide bij opnemen zijn erg handig, en je merkt verder aan niets dat hij niet officieel is. Het enige is dat ik zag dat hij Manila HD heeft ofzo, ik heb wat zitten rond zoeken maar snap niet direct wat Manila HD is, iemand enig idee waar dat zit en wat het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:55:
Heb de laatste AZTOR gevonden en geinstalleerd, nog nooit is mijn TD zo snel geweest! Handige functies als de slide bij opnemen zijn erg handig, en je merkt verder aan niets dat hij niet officieel is. Het enige is dat ik zag dat hij Manila HD heeft ofzo, ik heb wat zitten rond zoeken maar snap niet direct wat Manila HD is, iemand enig idee waar dat zit en wat het doet?
Als ik mij niet vergis is dat gewoon de touchflo 3d van de HTC touch hd getweaked om op de diamond te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
T lukt mij niet om een HardSPL uit te voeren:

1. Download OliNex Unsigned Hard-SPL (Developers Edition) from here;
2. Unzip the files from the archive to any new folder;
3. Run the executable (in most cases it is ROMUpdateUtility.exe, but it also can be ROM.exe or any other name, recognize it by the icon);
4. If you understand the caution and risks, check the box and click Next;
5. Read carefully and follow all directions;
6. If you completed all steps indicated, check the box and click Next;
7. Next screen will show current version on device and by clicking Update you will see the version to be flashed;
8. Click Next when ready;
9. Your device might ask you for confirmation on launching a program. Just tap Yes! Your device will display a completely black screen. A Progress bar will appear on your computer screen. Be patient while your device is being updated. Do not interact with device in any way, do not unplug cable, do not turn off device or computer!
10. When upgrading is finished, your device will automatically soft reset. Click the ‘Finish’ button to exit the RUU.

Tot en met stap 8 geen problemen, maar mijn telefoon reageert helemaal niet en ik krijg een error 202: CONNECTION. The update utility cannot connect to your PDA phone etc.

De Activesync (Vista) werkt gewoon, verbinding is ook goed, want ik heb net nog even gesynchroniseerd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:32:
... ik heb mijn Vodafone HTC TD geflashed naar de nieuwste ROM 1,97
ik krijg gewoon altijd een waarschuwing bij het ontvangen van een sms... ?

Heb hem nu trouwens enkele weken in gebruik, maar accu is inderdaad eigenlijk het enige (grote) nadeel.

nog een paar vraagjes:

- ik heb onbeperkt internet... hij maakt automatisch verbinging, maar daarna moet ik die handmatig verbreken, anders lijkt me dit nogal wat batterij kosten, klopt dit?
- hoe komt het dat active sunc soms vanzelf is opgestart??
Ik heb ook de Vodafone 1.97
- automatisch verbinding, daarna handmatig verbreken....
klopt inderdaad, de verbinding wordt bij Vodafone niet automatisch verbroken ondanks
het installeren van Diamond Tweak, waar het wel een optie is.
Ik heb op mijn Home-menu linksonder een link staan naar SPB menu, rechtsonder
een link naar verbinding verbreken. Bij de link rechtsonder heb ik als tekst echter alleen
een spatie gebruikt, dus verder geen tekst. Na het ophalen van gegevens (mail of weer)
klik ik de link rechtsonder aan en de verbinding wordt verbroken.....

- active sync: geen idee, gebruikt volgens mij niet veel geheugen en dus niet veel stroom.

Je hebt gelijk met de accu: een geweldige telefoon maar een veel te korte accuduur!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
stefijn schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:29:

De Activesync (Vista) werkt gewoon, verbinding is ook goed, want ik heb net nog even gesynchroniseerd. Iemand een idee?
Gebruik XP hiervoor dan werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
xgaming schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:30:
Probleem is dat ik dan vast zit aan een duurder abbo + slomer internet :( Het alternatief zou dan wezen dat ik hem bij KPN koop (€22,45 p/m , toestel €199,95). Ik heb geen zin om 2 jaar aan een abbo te zitten.
Wss kan je ook gewoon naar bv belcompany gaan en zeggen dat je daar een TD wil met vodafone abbo maar dan krijg je van hun wel een unbranded telefoon mee. Tenminste, toen ik mijn TD kocht was dat zo maar toen had vodafone ook nog geen eigen versie... Maargoed belcompany ofzo zal denk ik geen vodafone branded tel's op voorraad hebben.

Wat betreft de nieuwe 2.x rom, iemand al enig idee wanneer de officiële HTC versie komt? Niet dat ik persee geen hardspl wil doen maar als arme student wil ik liever toch me garantie kunnen claimen mocht me TD ooit nog eens overlijden.

edit: is er trouwens ergens een goed overzicht te vinden van de verschillende custom roms en wat ze wel en niet doen? Alles opzoeken op xda is echt een chaos als je dat niet vanaf het begin hebt bijgehouden. Of is AZTOR gewoon het beste? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door t_o_c op 10-01-2009 13:24 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Michel242186 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:17:
[...]

Gebruik XP hiervoor dan werkt het wel
Laptop van mn werk geprobeerd, dat werkt inderdaad, tnx.... (Dat Vista begint me ook al danig de keel uit te hangen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09
Ik haalde gisteravond na een lange verbouwingsklus mijn telefoon uit mijn broekzak en toen bleek er een stukje van de backover (achterkant) te zijn afgebroken. Ik zou deze graag willen vervangen. Is er ergens een website waar deze backcover te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
hoe kun je ook weer de lettergrootte van de contactlijst aanpassen (en als t kan ook van SMS?) als dat uberhaupt kon? Als ik de contactlijst (of SMSinbox open) passen er krap 6 items in zo groot zijn de letters.

edit: duh, bij scherminstellingen

[ Voor 59% gewijzigd door Stefke op 10-01-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Binnetie schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:44:
Ik haalde gisteravond na een lange verbouwingsklus mijn telefoon uit mijn broekzak en toen bleek er een stukje van de backover (achterkant) te zijn afgebroken. Ik zou deze graag willen vervangen. Is er ergens een website waar deze backcover te bestellen is?
ja dit kan je kan hem bijvoorbeeld hier bestellen:
http://www.pda-parts.nl/t...-p3700-c-113_131_863.html

of gewoon zelf even googlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik krijg bij het synchroniseren met WMP alleen het geheugen van de telefoon te zien, niet de interne kaart. Volgens mij moet ik een handeling verrichten om deze erbij te krijgen (truukje) maar ik weet t niet meer. Iemand? (Vista WMP 11, sync werkt verder goed (beide geheugens zichtbaar in Sync Center))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:04:
[...]

ja dit kan je kan hem bijvoorbeeld hier bestellen:
http://www.pda-parts.nl/t...-p3700-c-113_131_863.html

of gewoon zelf even googlen ;)
Of hier, waar anders...................http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_phone.aspx?i=163250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de laatste AZTOR rom wel een vreemd probleem. Als ik bij sms de inbox open, of ik klik op een smsje om te reageren zie ik alleen maar een wit vlak en mijn toetsenbord. Ik kan wel typen en op verzenden klikken, maar het smsje lezen kan bijvoorbeeld niet. Weet iemand of dit een bug is of iets wat vrij simpel te wijzigen is? Thanks weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Zie Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee! voor het waarom.

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 11-01-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:45:
Ik heb bij de laatste AZTOR rom wel een vreemd probleem. Als ik bij sms de inbox open, of ik klik op een smsje om te reageren zie ik alleen maar een wit vlak en mijn toetsenbord. Ik kan wel typen en op verzenden klikken, maar het smsje lezen kan bijvoorbeeld niet. Weet iemand of dit een bug is of iets wat vrij simpel te wijzigen is? Thanks weer
Lees vooral het AZTOR topic even door, de laatste pagina's na de release van X.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Toen ik voor de HTC koos verheugde ik me op mobiel email checken, EN synchroniseren met outlook (2007).
Dit gaat echter niet zo handig.
Als ik activesync gebruik krijg ik wel de mails van m'n pc binnen bij het syncen, en worden mails die ik verzonden heb via m'n htc verzonden door m'n pc - niet eerder dan syncen dus.
Ik kan wel een aparte mail account aanmaken op m'n htc, maar dan heb je dus niets aan het syncen met outlook.

Wat ik wil is:
m'n mail op m'n PC EN op m'n HTC lezen en verzenden, EN dat dit gesynced wordt. De mail provider ondersteunt POP en SMTP, IMAP (in elk geval IMAP4) werkt niet (lekker)
De mail server draait geen exchange.
Iemand enig idee hoe je dit handig aan de praat kan krijgen ?
Het enige euvel eigenlijk is dus dat ik geen mail kan verzenden via de dataverbinding van de HTC als ik de outlook email gebruik. Dat wil ik wél ;)

Daarnaast:
Iemand op de hoogte van bluetooth remote control software (voor winamp, WMP etc.) ?
Deze werkt niet bij mij (beide cab-files geprobeerd, die staan in de app. root) - http://www.jaylee.org/remotecontrol/

[ Voor 11% gewijzigd door BaatZ op 12-01-2009 00:17 ]

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Gewoon op je desktop en je htc via imap draaien. Beide synchroniseren dan met de server. Alle andere dingen zoals contacten en agedapunten kan je dan nog gewoon via activesync doen.

[ Voor 18% gewijzigd door hellboy123 op 12-01-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had bij mijn vorige ROM (1.93 van HTC) htc tweak, en daar kon ik op instellen dat hij op toetsblokkade ging wanneer ik de aan/uit knop indrukte bovenaan. Met de nieuwe AZTOR rom is dat niet meer zo, weet iemand of het kwaad kan HTC Tweak over AZTOR te draaien? Gezien er misschien wat tweaks met elkaar in conflict komen zo?

Daarnaast vraag ik me nog steeds af of anderen ook een probleem hebben bij smsen met de AZTOR rom, als ik op een smsje klik zie ik gewoon een groot leeg wit vlak, en niet het smsje zoals voorheen waarna ik zou kunnen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Het begint hier op een AZTOR forum te lijken... stel deze vragen gewoon op het XDA forum bij die rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De Diamond lijkt last te hebben van dezelfde kwaal als mijn Qtek S200. Wanneer je het toestel een soft reset geeft en hem vervolgens in standby laat gaan terwijl hij wacht op je PIN code, vreet hij batterij bij het leven. Een soft rest kost dan al snel 30% van je accuduur :X Komt dat bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
probeer de 'HallengreeN SMS BUG FIX' even :) installeren op je phone geheugen.. dus niet de 'geheugenkaart'.
stefijn schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:29:
T lukt mij niet om een HardSPL uit te voeren:
installeer even windows mobile apparaatcentrum van de microsoft site.. denk dat het dan wel werkt..
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:55:
manilla is een soort verbeterde touchflo interface.. uitgelekt en getweakt door de jongens van het xda forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik ben al een tijdje aan het zoeken of er een thumbnail cache mogelijk is in mijn HTC Diamond. Bij het browsen door images wordt ik helemaal gek van het steeds opnieuw laden van de bestanden.

Heeft iemand hier iets voor of enig idee of het uberhaupt mogelijk is?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een antwoord van ContactUs@htc.com over de vraag wanneer de nieuwe htc-rom zal verschijnen. Antwoord:
(...)
Als Uw toestel simlock vrij is en geen Vodafone toestel is, is er sinds vandaag een nieuwe ROM update voor de Nederlandse markt beschikbaar via www.htc.com. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 optie 2 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun,
Met vriendelijke groet, (...)
Europe customer support team.
Hij zou nu op de site van HTC moeten staan maar dit is nog niet het geval. Dit ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Fried schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:15:
manilla is een soort verbeterde touchflo interface.. uitgelekt en getweakt door de jongens van het xda forum
Nee, manila (één l) is geen verbeterde of uitgelekte touchflo, het is de standaard (code)-naam voor de TF3D programma's. Dus ook op een stock Diamond heten de meeste TF3D bestandjes *manila (kijk maar in je \windows folder).
Waarschijnlijk was deze naam binnen HTC al gebruikt lang voordat TF3D TF3D heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Ik heb me suf gezocht op Ebay en Amazon maar ik kan de draadloze USB-adapter, zoals die in de startpost staat (deze dus), nergens fatsoenlijk vanuit Nederland bestellen. Iemand enig idee waar dat wel kan? Liefst gewoon met overmaking van bedrag per bank ipv Paypal.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:16:
Ik kreeg net een antwoord van ContactUs@htc.com over de vraag wanneer de nieuwe htc-rom zal verschijnen. Antwoord:

[...]

Hij zou nu op de site van HTC moeten staan maar dit is nog niet het geval. Dit ter info.
Ik heb eergister een nederlandse rom geinstalleerd op basis van versie 2.03. Zou dat de versie zijn die je zoekt?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

UltimateB schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:30:
[...]

Ik heb eergister een nederlandse rom geinstalleerd op basis van versie 2.03. Zou dat de versie zijn die je zoekt?
gomperd bedoelt denk ik dat die v2.03 (nog) niet op de HTC site staat. Dat ie als niet-officiële ROM (AZTOR bijvoorbeeld) is te downloaden, is wel bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
idd nog niks te downloaden op htc.com.

denk wel dat ik dan overstap van aztor op de officiele 2.03 rom... ik vind er toch nog teveel haken en ogen aan zitten..
threaded sms die je weer moet fixen met een patch.. etc.. ook heb ik het idee dat het t9 woordenboek minder is dan bij officiele roms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:11:
[...]

Gomperd bedoelt denk ik dat die v2.03 (nog) niet op de HTC site staat. Dat ie als niet-officiële ROM (AZTOR bijvoorbeeld) is te downloaden, is wel bekend.
Correct. Ik gebruik toch liever de originele rom. De rest los ik op met cabjes. Je moet soms alleen wat langer zoeken, maar goede cabs zijn in dit forum of op XDA te vinden. Dit werkt voor mij nog altijd perfect en heb verder een lekker stabiel 'foontje! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Fried schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:18:
idd nog niks te downloaden op htc.com.

denk wel dat ik dan overstap van aztor op de officiele 2.03 rom... ik vind er toch nog teveel haken en ogen aan zitten..
threaded sms die je weer moet fixen met een patch.. etc.. ook heb ik het idee dat het t9 woordenboek minder is dan bij officiele roms..
Ongetwijfeld gebruik jij de NL versie van de AZTOR ROM. De WWE versie heeft geen bugs. Komt (volgens alphazero zelf) doordat hij alles zelf met de hand heeft zitten vertalen.
Zelf doe ik de WWE versie van 2.03 en heb werkelijk nog geen enkele bug ontdekt. Maar ja, dan moet je wel van een engelstalige versie houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Crusador, er kampen veel met het probleem en een oplossing is er niet direct. Ik denk dat ik dan voor de officiele HTC rom weer ga die vandaag (als hij nog komt) uitkomt! Weet iemand of mijn toestel dan gelijk weer SPLsigned word? M.a.w. zorgt het installeren van een officiële HTC rom ervoor dat je weer hardSPL moet uitvoeren als je bijvoorbeeld AZTOR wilt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:16:

[...]

Heb je er al een telefoontje aangewaagd?, ik neem aan dat je een casenummer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn mcguider gps, wanneer ik de telefoon aan de pc hang en daarna terug afhaal start de gps software op. Dit gebeurt altijd. Staat niets van bij de instellingen van mcguider zelf.

Gerelateerde vraag: Kan ik een backup van de mcguidersoftware maken die op mijn intern geheugen staat want ik heb geen SD kaartje ervan. (2de hands gekocht en stond voorgeïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:28:
Thanks Crusador, er kampen veel met het probleem en een oplossing is er niet direct. Ik denk dat ik dan voor de officiele HTC rom weer ga die vandaag (als hij nog komt) uitkomt! Weet iemand of mijn toestel dan gelijk weer SPLsigned word? M.a.w. zorgt het installeren van een officiële HTC rom ervoor dat je weer hardSPL moet uitvoeren als je bijvoorbeeld AZTOR wilt installeren?
Nee, gaat niet vanzelf.

Heel belangrijk dat je eerst de Radio en ROM terugflasht naar de originele HTC versies en als laatste pas de SPL. Lees hier de methode hoe je teruggaat naar de originele SPL:
http://modmydiamond.info/...task=view&id=17&Itemid=27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Wat is er precies veranderd in de laatste firmware release? Is er al een changelog vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:38:
[...]

Nee, gaat niet vanzelf.

Heel belangrijk dat je eerst de Radio en ROM terugflasht naar de originele HTC versies en als laatste pas de SPL. Lees hier de methode hoe je teruggaat naar de originele SPL:
http://modmydiamond.info/...task=view&id=17&Itemid=27
Bedankt weer, ik heb de Radio niet veranderd (of doet AZTOR dit zelf?). Dus straks de nieuwe firmware erop zetten en daarna deze SPL als ik het goed begrijp? Thanks :)

Toch twijfel ik, AZTOR bevalt me ook wel maar dankzij de vele bugs wil ik liever naar de WWE versie. Dan vraag ik me nog altijd af of er straks veel verschil is tussen de nieuwe HTC Rom en de laatste AZTOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Ik heb sinds kort een touch diamond van vodafone. Vandaag even de simlock eraf gehaald en een nieuwe radio en gewone HTC rom geflashed. Nu heb ik in het telefoon menu (vanaf het begin scherm links onder) links onder "videogesprek" staan ipv "contacten" wat ik voor de flash wel had. Iemand enig idee of dit via een menu aan te passen is, want ik kan het niet vinden.

Tnx alvast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:43:
Ik heb sinds kort een touch diamond van vodafone. Vandaag even de simlock eraf gehaald en een nieuwe radio en gewone HTC rom geflashed. Nu heb ik in het telefoon menu (vanaf het begin scherm links onder) links onder "videogesprek" staan ipv "contacten" wat ik voor de flash wel had. Iemand enig idee of dit via een menu aan te passen is, want ik kan het niet vinden.

Tnx alvast. :)
Volgens mij kun je dit wijzigen als je HTC Diamond Tweak 0.5 hebt geinstalleerd, deze raad ik sowieso aan! Handig programmaatje dat je wat meer instelmogelijkheden geeft bij de originele HTC software. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:54:
[...]

Volgens mij kun je dit wijzigen als je HTC Diamond Tweak 0.5 hebt geinstalleerd, deze raad ik sowieso aan! Handig programmaatje dat je wat meer instelmogelijkheden geeft bij de originele HTC software. Succes ;)
Ja geniaal, zitten nog wel meer handige opties in. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:58
Ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, maar is het toegestaan om via een PAN & bluetooth verbinding te maken met internet op je laptop icm eindeloos online? Kan mijn provider HI dit controleren? Ik kan nergens vinden of dit is toegestaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Exception op 12-01-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exception schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:12:
Ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, maar is het toegestaan om via een PAN & bluetooth verbinding te maken met internet op je laptop icm eindeloos online? Kan mijn provider HI dit controleren? Ik kan nergens vinden of dit is toegestaan.
Het is niet toegestaan met je laptop gebruik te maken van je Eindeloos Online bundel, op geen enkele manier. Ook niet via bluetooth dus. Ik heb echter het idee dat ze dit óf niet kunnen controleren, óf hier niet zo strikt in zijn. Ik ken voorbeelden waarbij mensen al maandenlang op deze manier op internet zitten in de trein. Maar het mág dus officieel niet ;)

"Normaal gebruik; Met Eindeloos online kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon of PDA. Surf Mobiel is niet bedoeld voor het gebruik van je mobiele telefoon of PDA in combinatie met je laptop – al dan niet via bluetooth." Bron: http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:32:
[...]

Het is niet toegestaan met je laptop gebruik te maken van je Eindeloos Online bundel, op geen enkele manier. Ook niet via bluetooth dus. Ik heb echter het idee dat ze dit óf niet kunnen controleren, óf hier niet zo strikt in zijn. Ik ken voorbeelden waarbij mensen al maandenlang op deze manier op internet zitten in de trein. Maar het mág dus officieel niet ;)

"Normaal gebruik; Met Eindeloos online kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon of PDA. Surf Mobiel is niet bedoeld voor het gebruik van je mobiele telefoon of PDA in combinatie met je laptop – al dan niet via bluetooth." Bron: http://www.hi.nl/web/show/id=299087
ja, daar kunnen ze dus achterkomen, want binnen de kortste keren heb je een verbruik dat je met een PDA vrijwel niet kunt halen, en dan val je onder "niet normaal gebruik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:44:
[...]

ja, daar kunnen ze dus achterkomen, want binnen de kortste keren heb je een verbruik dat je met een PDA vrijwel niet kunt halen, en dan val je onder "niet normaal gebruik"
Jep ik heb bij KPN een keer zo'n warning gehad. Ze zien het aan het uitzonderlijk hoge dataverkeer. Dat krijg je met een mobieltje niet voor elkaar omdat daar niet meerdere programma's gelijktijdig internet toegang vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
stefijn schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:44:
[...]

Tsja, wat is een verbruik wat je eigenlijk niet kunt halen? Als ik alleen m'n mail open heb staan is het max 10MB per dag, maar er zijn ook dagen bij dat er zo 200MB per dag doorheen gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
J0YR1D3R schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:20:
[...]

Tsja, wat is een verbruik wat je eigenlijk niet kunt halen? Als ik alleen m'n mail open heb staan is het max 10MB per dag, maar er zijn ook dagen bij dat er zo 200MB per dag doorheen gaat..
Ik heb een UMTS kaart in mijn laptop, en daar gaat wel wat meer doorheen dan 200Mb per dag (dan werk ik mobiel op het netwerk van mijn werkgever en dan download ik geen multimedia o.i.d.). Alleen al een beetje browsen kost zo honderden Mb's (een beetje website is tegenwoordig al gauw een Mb?).
Mijn dataverbruik op de laptop is enige Gigabytes per week, dat lijkt me hard werken met een PDAtje

Natuurlijk kun je als je een beetje oppast dan best met je laptop een beetje internetten, daar zal niemand om malen...

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 12-01-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:13:
[...]

Bedankt weer, ik heb de Radio niet veranderd (of doet AZTOR dit zelf?). Dus straks de nieuwe firmware erop zetten en daarna deze SPL als ik het goed begrijp? Thanks :)

Toch twijfel ik, AZTOR bevalt me ook wel maar dankzij de vele bugs wil ik liever naar de WWE versie. Dan vraag ik me nog altijd af of er straks veel verschil is tussen de nieuwe HTC Rom en de laatste AZTOR.
AZTOR zet zelf een nieuwe radio er op. Het verschil tussen AZTOR ROM en de originele van HTC is minimaal, omdat het uitgangspunt van AZTOR is de ROMs zo origineel mogelijk te houden, in tegenstelling tot de andere ROM bakkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:31:
[...]

Heb je er al een telefoontje aangewaagd?, ik neem aan dat je een casenummer hebt?
Yep, alleen heb ik nog niet gebeld. Ik geef HTC nog een weekkie de tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
bluecupra schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:09:
Wat is er precies veranderd in de laatste firmware release? Is er al een changelog vrijgegeven?
+1, is er een plek waar ik dit kan vinden? Google levert nog niets op namelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

HertogJanNL schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:47:
[...]

+1, is er een plek waar ik dit kan vinden? Google levert nog niets op namelijk... :)
Aangezien deze ROM nog niet eens officiëel door HTC is vrijgegeven, zul je ook niet snel iets vinden denk ik. Maar de voornaamste verbetering vind ik persoonlijk het slide mechanisme waarmee je binnenkomende oproepen kunt beantwoorden (beetje zoals de iPhone), om te voorkomen dat je per ongeluk opneemt of iemand wegdrukt. Iets als S2U is dan niet meer nodig imo. Verder is ie gewoon erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:11:
[...]

Jep ik heb bij KPN een keer zo'n warning gehad. Ze zien het aan het uitzonderlijk hoge dataverkeer. Dat krijg je met een mobieltje niet voor elkaar omdat daar niet meerdere programma's gelijktijdig internet toegang vragen.
Bedankt allebei! Ik snap inderdaad dat surfen niet echt verstandig is, maar een e-mailtje verzenden via je laptop kan dus wel. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze dit kunnen controleren (op data-gebruik na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
bougher schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:19:
Iemand ervaring met de ck3100 en htc touch diamond?

Alles lijkt goed te gaan (pairen en bellen), maar soms (zonder duidelijk aanwijsbare reden) bij opname van de telefoon gaat het toch niet via de carkit, maar gewoon over de telefoon. Ook als ik daarvoor heb zitten bellen via de carkit. Ophangen en terug bellen helpt (soms).

De firmware van de htc is inmiddels vervangen (1.97.172.4 vodafone branded), maar van de carkit lijkt me zo'n gedoe. Iemand ervaringen?
Ik heb ook ooit eens zoiets gehad maar dan met de CK3200 (die met kleurendisplay). Ik heb de firmware van de parrot geupdate via een laptop en bluetooth dongletje. Daarna had ik het probleem niet meer. Ik zou dat eerst proberen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
J0YR1D3R schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:34:
[...]

Volgens mij moet je opnemen vanaf de carkit, bij mij gaat hij altijd via het toestel als ik daar opneem.
Als ik opneem vanaf het toestel dan gaat deze bij mij ook via de carkit (ik heb wel een CK3200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Crusader schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:13:
[...]

Aangezien deze ROM nog niet eens officiëel door HTC is vrijgegeven, zul je ook niet snel iets vinden denk ik. Maar de voornaamste verbetering vind ik persoonlijk het slide mechanisme waarmee je binnenkomende oproepen kunt beantwoorden (beetje zoals de iPhone), om te voorkomen dat je per ongeluk opneemt of iemand wegdrukt. Iets als S2U is dan niet meer nodig imo. Verder is ie gewoon erg snel.
Ah okay, zoiets begreep ik al uit deze thread. Maar die slide2answer oplossing is al geript voor de diamond (Phonecanvas bijvoorbeeld), dus die heb ik al :) Maar goed, ben benieuwd, ook al zal het nog wel even duren voordat hij officieel is gereleased en niet via XDA...

[ Voor 7% gewijzigd door HertogJanNL op 13-01-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 06:57:
[...]

AZTOR zet zelf een nieuwe radio er op. Het verschil tussen AZTOR ROM en de originele van HTC is minimaal, omdat het uitgangspunt van AZTOR is de ROMs zo origineel mogelijk te houden, in tegenstelling tot de andere ROM bakkers.
Dan zet ik AZTOR WWE er wel op tot de nieuwe HTC rom er is, denk jij dat ik gewoon HTC tweak over AZTOR kan draaien? Ik vind tweaks als automatisch op blokkeren gaan bij het drukken op de aan/uit knop erg handig maar wil niet dat er tweaks tegen elkaar in gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Opzich vind ik s2u wel handig. Kan je ook wat geheugen vrijmaken door de normale dialer te nemen en s2u kan je ook mooi als lock gebruiken. Als je je TD normaal in je broekzak stopt zonder dat he je nog best vaak dat ie opeens dingen gaat booten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:37:
[...]

Dan zet ik AZTOR WWE er wel op tot de nieuwe HTC rom er is, denk jij dat ik gewoon HTC tweak over AZTOR kan draaien? Ik vind tweaks als automatisch op blokkeren gaan bij het drukken op de aan/uit knop erg handig maar wil niet dat er tweaks tegen elkaar in gaan werken.
Ja, je kunt zonder problemen in elk geval Advanced Config gebruiken. Als er iets toch niet (lekker) werkt, ligt het vrijwel zeker niet aan AZTOR, maar aan wijzigingen die HTC zelf heeft aangebracht in de ROM.
AZTOR laat de ROM echt zoveel mogelijk origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik met de ingebouwde youtubeplugin van HTC een video ga kijken(bv where the hell is matt) kan je duidelijk stottering waarnemen. Ligt dit aan mijn registrytweaks die ik heb uitgevoerd, of aan mijn rom(vodafone branded 1.97, gisteren geupdate). :?
Verder draaien er ook geen programma's, dus daar ligt het denk ik niet aan..

[ Voor 28% gewijzigd door Tharoy op 13-01-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Tharoy schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:12:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik met de ingebouwde youtubeplugin van HTC een video ga kijken(bv where the hell is matt) kan je duidelijk stottering waarnemen. Ligt dit aan mijn registrytweaks die ik heb uitgevoerd, of aan mijn rom(vodafone branded 1.97, gisteren geupdate). :?
Wat dacht je van een brakke internetverbinding? ;) Zet je kwaliteit eens op 'snel' in plaats van 'hoog' als dit niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Tharoy schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:12:
Ik hoop wel dat je een onbeperkt abo hebt, want op hoge kwaliteit is het zo 50-100mb per filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Ik gebruik de youtube app via wi-fi, en anders heb ik nog altijd mijn onbeperkt internet blox, en volgens mij ligt het niet aan de kwaliteit, maar gewoon aan het feit dat de diamond moeite heeft met het afspelen van het filmpje. Als ik kwaliteit op 'snel' zet is de kwaliteit zo slecht dat je stottering niet eens zou merken. Maar goed, ik zal het nog wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Geruchten gaan dat vanaf aanstaande vrijdag de v2.03 ROM in de volgende talen vanaf de HTC site beschikbaar zal zijn:

Nederlands
Frans
Engels
Duits
Spaans
Zweeds
Deens
Noors
Portugees
Italiaans
Fins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik kwam al verschillende links tegen naar de 2.03.401.2

[ Voor 87% gewijzigd door Frostbite op 13-01-2009 23:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Is al bekend wat er vernieuwd is? Ik hoop eigenlijk dat de Stocks-tab erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

stefijn schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:47:
Is al bekend wat er vernieuwd is? Ik hoop eigenlijk dat de Stocks-tab erin zit :)
Geen stocks-tab. Wel een snellere TF3D zonder memory-leak (ook veel minder animatie in TF3D).
Verder geen idee wat er is veranderd, geen changelog tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Misschien ook een slide-to-answer? ik weet het niet, ik heb de telefoon helaas niet meer

[ Voor 48% gewijzigd door DRvDijk op 14-01-2009 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
DRvDijk schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:16:
Misschien ook een slide-to-answer? ik weet het niet, ik heb de telefoon helaas niet meer
Slide 2 answer zit erin, Stocks niet geloof ik. Zie deze thread op XDA devs voor meer info. Het zijn vooral tweaks inderdaad. Ik zat eigenlijk wel te wachten op landscape TF3D (en dan niet één van die lelijke custom landscape themes zoals op XDA devs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Draai nu al een tijdje met 2.x based roms, nu alweer een paar dagen met 2.03.401.2 WWE (CT v6.4), en ik vind het een hele verbetering tov 1.93.
Naar mijn gevoel reageert het sneller, en met 1.x roms had ik vaker een vastloper, vooral met audio.

@ HerogJanNL, is die Slide2Answer niet gewoon PhoneCanvas wat je in heel veel custom rom's ziet?
Of HTC heeft het goed nagemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Nakebod schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:23:

@ HerogJanNL, is die Slide2Answer niet gewoon PhoneCanvas wat je in heel veel custom rom's ziet?
Of HTC heeft het goed nagemaakt? :)
Yup, dat is precies hetzelfde. Komt volgens mij uit de Touch HD versie van TF3D. Dus behalve snelheid verandert er niet zoveel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Kijk eens aan, dat wist ik dus weer niet :) Staat misschien vast wel in dat topic, maar ik wil alleen maar download + install, of standaard in mijn rom zoals o.a. CT het standaard heeft.
Dacht dat iemand ijverig had lopen programmeren als losse applicatie, maar het is dus een goede rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
Ben wel benieuwd naar de 2.03 ROM!
Kennelijk dus aardig wat snelheid verbetering, dus ik ga hem zeker flashen.
Altijd ruimte voor meer snelheid hier ;)!

En slide 2 answer is wel een leuke nieuwe feature. Al heb ik dat met S2U2 ook. Denk dat die er dan afgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alders40
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03 22:28
Ik heb een web & walk gprs abbo bij T-mobile voor 9,95 per maand met een downloadsnelheid van 384 kbps. Nu heb ik als ik in Zwolle ben vaak een HSDPA icoon ipv een GPRS icoon bovenaan. Als ik dan verbind via HSDPA heb ik een hogere snelheid dan via GPRS (toch?), maar betaal ik dan ook extra hiervoor?

Zoja, is er een manier om gewoon via GPRS te verbinden ipv HSDPA of begrijp ik dit helemaal verkeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Volgens mij pakt ie gewoon de best aanwezige verbinding en wanneer dat HSDPA is, wordt je snelheid geknepen tot 384kbps. Zo zit het in ieder geval bij mij (Hi-abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alders40
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03 22:28
Dat dacht ik ook idd, maar de snelheid is wel degelijk hoger wanneer HSDPA beschikbaar is. Browsen gaat sneller evenals het bekijken van youtube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Dat kan wellicht komen omdat de snelheid van GPRS dan weer beperkend is. (max 114kbps als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

High-Speed Downlink Packet Access of HSDPA is een protocol voor de mobiele telefoon. Het wordt ook wel 3.5G (of "3½G", òf 3G+) genoemd. Kosten zijn gelijk aan 3G, het is een opwaardering van het huidige umts-netwerk.

Het is HSDPA is een pakketgeschakelde communicatiedienst met een transmissiesnelheid tot 10 keer de UMTS snelheid van 384 kBit/s. Beter dan UMTS moet dit mobiel internet breedbandig maken. In feite is HSDPA een nieuwe versie van de bestaande standaard, waardoor deze voor operators vrij eenvoudig is toe te passen. Naar verwachting kunnen de HSDPA verbindingen (mits de juiste hardware geïnstalleerd wordt) de maximale snelheid van 7.2 Mbit/s halen.

De introductie van 4G komt eraan onder de naam LTE, wat staat voor Long Term Evolution. Deze ontwikkeling maakt het mogelijk om snelheden van tussen de 20 en 100 Mbit/s te behalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Slide 2 answer kun je dan alleen daarmee opnemen. Bij mij werken nog steeds alle toetsen, dus ook als je hem uit de broekzak haalt dat de verbinding is verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 07:51
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:43:
Sinds enige tijd krijg ik op m'n Diamond de volgende melding zodra ik verbinding maak met internet:

DataBase Update Check
It may cost you data connection fee to check of new database update for Connection Setup. Would you like to proceed?

De keuze is uiteraard ja of nee. Zodra ik nee klik verdwijnt dit scherm, maar komt het bij de volgende connectie weer terug. Wanneer ik ja klik verdwijnt de tekst, blijft 'start' vervangen door 'settings' en verdwijnt het kruisje rechtbovenin. Pas wanneer ik nogmaals op het scherm tik (gewoon m'n standby scherm, dit zie ik na het klikken op ja) komt het icoontjes rechtsboven weer terug, net als 'start'. Ik heb dus het idee dat het programma/scherm gewoon niet geladen wordt. Op deze manier kom ik hier dus niet vanaf. Iemand een oplossing?

Overigens heb ik de update al gedownload via een cab die ik op xda-developers heb gevonden, dit verhelpt het probleem echter niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:48:
[...]

De oplossing is ongetwijfeld niet dé oplossing. Als er verder (nog) niemand dit probleem heeft plaats ik liever geen oplossing die ik zelf heb verzonnen en waarvan ik eventuele bijwerkingen (nog) niet ken.
Maar om je een plezier te doen:
Ik heb in het register in HKLM\Software\HTC\ConnSetupDload alle aanwezige entries een extra '1' gegeven in de bestandnaam waardoor ze (naar mijn idee) niet meer herkend worden. Hierdoor krijg ik geen meldingen meer van het zoeken naar updates. De enige uitzondering is de entry 'Ver'. Deze heb ik wel aangepast, maar deze wordt automatisch opnieuw aangemerkt. Zoals aangegeven ken ik de bijwerkingen van deze actie niet. Verbinding met internet kan ik nog maken, de vraag tot updaten verschijnt niet meer, dus ik ben blij.
bendedit schreef op maandag 05 januari 2009 @ 08:53:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem...
Beetje laat maar had dit probleem ook en opgelost via:
For the ones who cannot or do not want to update their ROM can solve this problem by doing this:

Open your favourite registry editor:
Go to [HKLM]\Services
There you should see "ConnSetupDload". Export this one first as backup.
Now you can remove this entry and press confirm to delete it's subkeys as well.
Now soft-reset your device.

This should solve the problem.
http://forum.xda-develope...hp?p=3167791&postcount=38

Dit zorgt er voor dat de service niet meer opstart.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
stefijn schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:16:
[...]

Ik hoop wel dat je een onbeperkt abo hebt, want op hoge kwaliteit is het zo 50-100mb per filmpje...
100mb? lijkt me sterk. Vroegah kon je nog via http music video's downloaden in goede kwaliteit + fatsoenlijke reso en dan zat je op ong 10mb per minuut.
Exception schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:34:
[...]

Wat dacht je van een brakke internetverbinding? ;) Zet je kwaliteit eens op 'snel' in plaats van 'hoog' als dit niet het geval is.
Dan gaat het niet stotteren maar stopt ie gewoon om te bufferen. Ik denk dat ik zijn probleem snap, ik heb het namelijk soms ook. Ligt gewoon aan de snelheid van de TD icm youtube. Wss kijk je een video waar redelijk veel beweging inzit of die vaak van cameraview wisselt. Als ik dat soort filmpjes kijk merk ik idd ook dat er af en toe wat haper is. Bij wat minder bewegerige filmpjes (lol) loopt alles gewoon soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:17:
[...]

Ja geniaal, zitten nog wel meer handige opties in. :Y
Na aanleiding van jullie ervaring heb ik dit progje er ook maar eens opgezet.
Maar ik ben niet echt tevreden met dit progje, vandaag een paar gebeld, maar ipv van dat hij overgaat krijg ik een smsje dat ik een voicemail bericht heb :? dus een aantal gemiste oproepen.

Nu kan dit een instelling zijn die aanpasbaar is, maar tot die tijd heb ik het weer verwijderd van de telefoon.
Ik heb het over de HTC Diamond Tweak 0.5

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 22:50 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.