Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 104.586 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 18:21

ExTaxi

http://www.autopics.nl

ik zie het inderdaad, ik ging van deze tekst uit

"There are several Radios for the Diamond, although 1.00.25.05 has been reported to have the best results and power management, plus it fixes the device getting hot issue.
These reports are subjective though. Radio operation depends very much on your location, carrier, etc. If one Radio version does not meet your needs, switch!"

Maar dat zal wel oude tekst zijn dan. Nou dan zal ik die maar eens downloaden.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:38
Over een deeltje volgende van dit topic. Toen ik het topic overnam van Neok had ik al reparatieproblemen met het toestel. Gezien Dynafix het maar niet lukte een volledig werkend toestel terug te sturen en Vodafone maar niet een fatsoenlijke regeling wou treffen (het is nog steeds niet opgelost, hoe oud is dit topic nou al?), heb ik al snel een andere oplossing gezocht voor het niet meer kunnen gebruik maken van mn abonnement, en heb een Nokia E71 gehaald. Kortom, het lijkt mij dat ik het stokje aan iemand anders ga overdragen mbt nieuwe delen van het topic.

Wie heeft er zin/tijd de startpost over te nemen/aan te passen/opnieuw te schrijven, en ook de FAQ eens goed onder hande te nemen, om zo weer een prachtig nieuw deel van dit topic neer te zetten?

Anoniem: 197822

Ik heb een vraag over mijn HTC touch Diamond. Normaal als je een smsje krijgt, zie je een melding met de inhoud van het smsje op het hoofdmenu. Net zoals dat gebeurd bij bv. een herrinering. Maar nu krijg ik die melding niet meer, het enige wat ik krijg is een ''1''tje bij mijn sms icoontje (om aan te geven dat er een smsje op me wacht) Maar ik wil weer een melding in het hoofdmenu zodat ik niet helemaal naar mijn sms tabblad moet!

Iemand een idee?

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 18:21

ExTaxi

http://www.autopics.nl

Anoniem: 197822 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:42:
Ik heb een vraag over mijn HTC touch Diamond. Normaal als je een smsje krijgt, zie je een melding met de inhoud van het smsje op het hoofdmenu. Net zoals dat gebeurd bij bv. een herrinering. Maar nu krijg ik die melding niet meer, het enige wat ik krijg is een ''1''tje bij mijn sms icoontje (om aan te geven dat er een smsje op me wacht) Maar ik wil weer een melding in het hoofdmenu zodat ik niet helemaal naar mijn sms tabblad moet!

Iemand een idee?
Heb je zelf al wel gekeken in het menu? Dit is wel heel simpell
Gewoon naar je instellingen gaan van de meldingen en het vinkje weer zetten in het vakje "bericht in scherm weergeven"

Anoniem: 197822

ExTaxi schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:48:
[...]

Gewoon naar je instellingen gaan van de meldingen en het vinkje weer zetten in het vakje "bericht in scherm weergeven"
Ja, heel stom idd. Heb het al zelf gevonden :P

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-04 19:03
Anoniem: 178894 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:56:
[...]

Ik sync op werk en thuis via active sync.(Win2K en WinXP). No problemo. Outlook moet wel 2003 of hoger zijn. Of begrijp ik je vraag niet goed?
Dat moet ik dan nog maar even proberen, dacht dat het alleen niet mogelijk was om je telefoon met twee verschillende apparaten te synchroniseren.

Weet iemand anders of dit wel kan?
hoe kan ik hem aansluiten als een soort van externe harde schijf?

Bij een andere windows telefoon gaat dat via instellingen > verbinding > usb-verbindingsmodus deze zie ik echter niet bij mij. en als ik klik op USB aan pc en dan kies voor diskdrive (of wat het ook alweet was) en sluit hem aan op m'n pc gebeurt er nog niks

Anoniem: 271609

sjors86 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:37:
[...]
Weet iemand anders of dit wel kan?
[...]
Zoek even naar het cabje: HTC USBToPCPopUp NL.CAB (Ik weet niet meer waar ik hem vanaf heb) en installeer hem op je TD . daarna ff soft-resetje en als je hem aan de pc hangt zal hij vragen hoe je je TD wil gebruiken:
- Synchroniseren via Microsoft ActiveSync;
- gebruiken als externe harde schijf;
- Als modem voor te internetten.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-04 11:06
Anoniem: 271609 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:46:
[...]

Zoek even naar het cabje: HTC USBToPCPopUp NL.CAB (Ik weet niet meer waar ik hem vanaf heb) en installeer hem op je TD . daarna ff soft-resetje en als je hem aan de pc hangt zal hij vragen hoe je je TD wil gebruiken:
- Synchroniseren via Microsoft ActiveSync;
- gebruiken als externe harde schijf;
- Als modem voor te internetten.
zit ook standaard in de nieuwe roms

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:41

sanzut

It's always christmas time

Ja ik heb dat gisteren toevallig even geprobeerd op school, omdat er toen slechte wlan dekking was. Het werkt echt als een tierelier! werd vanzelf geinstalleerd, herkend, en gaan met die banaan!
Edit; PM naar de TS voor een nieuw draadje ivm pagina 49

[Voor 13% gewijzigd door sanzut op 10-03-2009 14:11]

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-03 23:30

PCD

Fazer 600

DRvDijk schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:43:
Over een deeltje volgende van dit topic. Toen ik het topic overnam van Neok had ik al reparatieproblemen met het toestel. Gezien Dynafix het maar niet lukte een volledig werkend toestel terug te sturen en Vodafone maar niet een fatsoenlijke regeling wou treffen (het is nog steeds niet opgelost, hoe oud is dit topic nou al?), heb ik al snel een andere oplossing gezocht voor het niet meer kunnen gebruik maken van mn abonnement, en heb een Nokia E71 gehaald. Kortom, het lijkt mij dat ik het stokje aan iemand anders ga overdragen mbt nieuwe delen van het topic.

Wie heeft er zin/tijd de startpost over te nemen/aan te passen/opnieuw te schrijven, en ook de FAQ eens goed onder hande te nemen, om zo weer een prachtig nieuw deel van dit topic neer te zetten?
Je hebt wel veel pech met jouw toestel en het geklungel van deze bedrijven, iets met "wet van Murphy"...

Er wordt nog niet enthousiast gereageerd om een nieuw vervolg te openen dus bij deze bied ik mij hier voor aan.

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-03 21:38

itsoutthere

The Truth

ExTaxi schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:48:
[...]

Bij mij onthoudt ie deze setting niet... Iemand een idee hoe ik het misschien kan forceren? (in het register ofzo?)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Pas was er hier iemand die een HTC Touch Diamond van Vodafone te koop had. Heeft die hem al verkocht? Zoja, hoe heb je dat gedaan want ik heb um al een tijd te koop staan maar krijg um maar niet verkocht...

Splinternieuw in doos, dus je zou zeggen dat er wel wat animo voor is...

[Voor 15% gewijzigd door KappuhH op 10-03-2009 18:00]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-12-2022
KappuhH schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:
Pas was er hier iemand die een HTC Touch Diamond van Vodafone te koop had. Heeft die hem al verkocht? Zoja, hoe heb je dat gedaan want ik heb um al een tijd te koop staan maar krijg um maar niet verkocht...

Ligt er maar aan wat je er voor vraagt. Voor 200 euro zullen ze wel in de rij staan. Voor 300 euro niet zo.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 10:50

Ik bied 100 euro :)

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:43

Hari-Bo

F5 addict

Waar ik me de laatste tijd aan erger is dat zodra mijn telefoon gaat in mijn broekzak het gesprek meestal al opgenomen is voordat ik het toestel in mijn hand heb, en de andere partij een gerommel hoort. Is er een goed werkende applicatie voor, want ik heb een paar tools uitgeprobeerd maar die lijken allerlei kinderziektes te hebben.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hari-Bo schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:58:
Waar ik me de laatste tijd aan erger is dat zodra mijn telefoon gaat in mijn broekzak het gesprek meestal al opgenomen is voordat ik het toestel in mijn hand heb, en de andere partij een gerommel hoort. Is er een goed werkende applicatie voor, want ik heb een paar tools uitgeprobeerd maar die lijken allerlei kinderziektes te hebben.
Slide2Unlock werkt perfect hoor,

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:53

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Als je de nieuwe officiele rom erop zet, dan zit er ook een slider op je oproepen volgens mij.
Ik heb hem erop zitten icm MobileShell en met dat slidertje werkt het perfect.

Anoniem: 270487

Floris-K schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:13:
Als je de nieuwe officiele rom erop zet, dan zit er ook een slider op je oproepen volgens mij.
Ik heb hem erop zitten icm MobileShell en met dat slidertje werkt het perfect.
Die ja of als je geen zin hebt om je hele telefoon opnieuw te installeren even op phonecanvas zoeken op xda. Daar hebben ze een installatie-cab gemaakt van deze slider.

• Anoniem: 119722
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Offciele release Windows Live Suite

• Hyp Hyper
Ik zie het niet in de FAQ staan en ook op XDA zie ik zo snel geen oplossing, dus hierbij het volgende:
(met mijn excuses als ik ergens gigantisch overheen heb gelezen ;))

Het viel me meteen op dat bij het afspelen van mp3's op mijn touch diamond af en toe een ''klik/pop" geluidje optreedt. Op XDA lees ik dat meer mensen dit ondervinden en dat het zelfs om precies de 5 minuten zou optreden. Een oplossing heb ik daar echter niet gevonden.

Is hier meer over bekend en hebben jullie dit ook? En is er misschien een oplossing (nieuwe ROM b.v.) voor? Ik zag wel iets over een bepaalde onofficiële ROM die het probleem zou verminderen, maar niet geheel oplossen.

Het is voor mij niet echt een ramp (eens in de 5 minuten is niet schokkend), maar het zou natuurlijk mooi zijn als dit plooitje rechtgestreken zou kunnen worden. :)

Hier hebben ze het er over op XDA.

[Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-03-2009 11:40]

• Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:02:
Ik zie het niet in de FAQ staan en ook op XDA zie ik zo snel geen oplossing, dus hierbij het volgende:
(met mijn excuses als ik ergens gigantisch overheen heb gelezen ;))
Geen last van bij de MDA COMPACT IV en WMP Gebruik eens andere speler en kijk of het dan nog voorkomt

.

• Hyp Hyper
Anoniem: 119722 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:00:
Geen last van bij de MDA COMPACT IV en WMP Gebruik eens andere speler en kijk of het dan nog voorkomt
Yep.. gaat ook mis met Pocketmusic. (naast de touchflo audiomanager/player)

• Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:04:
[...]

Yep.. gaat ook mis met Pocketmusic. (naast de touchflo audiomanager/player)
Yes?no! bij mij dus niet.

• Hyp Hyper
Heel fijn voor jou. Helaas heb ik het net als vele anderen in de thread op xda het wel met de diverse players.
Wellicht moet ik overwegen over te stappen naar de t-mobile ROM als ik die al kan vinden. ;)

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-03 12:24
Heel fijn voor jou. Helaas heb ik het net als vele anderen in de thread op xda het wel met de diverse players.
Wellicht moet ik overwegen over te stappen naar de t-mobile ROM als ik die al kan vinden. ;)
[/quote]

kan je downloaden van www.t-mobile.nl/zakelijk.

• Hyp Hyper
murata schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:11:
[/quote]

kan je downloaden van www.t-mobile.nl/zakelijk.
Interessant om te weten. Ik zal het overwegen als ik me ga ergeren aan de popjes. :)
Zijn er wellicht andere MDA image gebruikers die nooit problemen hebben?
Of mensen met het engelstalige HTC image (heb ik nu) die het probleem niet kennen ondanks veelvuldig mp3's beluisterd te hebben? (dan zou het een hardwarematig probleem kunnen zijn dat bij sommige devices optreedt)

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020

een touch diamond is bij de gemiddelde telefoongebruiker niet zo gewild. Veel mensen vinden het toestel niet lekker werken.

Iig sterft het daardoor van de Touch diamonds op marktplaats. Het toestel ziet er voor een smartphone erg aantrekkelijk uit, veel onwetende kopers weten daardoor vaak niet wat ze binnen halen. Ze denken een toestel te kopen dat gemakkelijk in bediening is. Helaas komen ze bedrogen uit en is er toch enige tijd benodigd om het toestel volledig te leren kennen. Het is niet zoals bijv de samsung pixon of cookie, waarbij de besturing redelijk eenvoudig is gehouden.

In jouw geval zal je er op marktplaats niet veel meer voor kunnen vangen dan 200 euro. Misschien omdat hij nieuw in doos zit nog 225.

[Voor 17% gewijzigd door dikki dik op 11-03-2009 14:13]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Hari-Bo
  • Laatst online: 13:43

Hari-Bo

F5 addict

Vorkie schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:02:
[...]

Slide2Unlock werkt perfect hoor,
Maar welke versie moet ik dan nemen de vga versie of de qvga? De qvga is namelijk wel een stuk lichter volgens de site van de makers, maar ik zie geen lijst met toestellen waarvoor deze is geschikt.

Anoniem: 294792

Omdat ik pushmail van de zaak gebruik is er iets geïnstaleerd waardoor de telefoon na maximaal 15 minuten geblokkeerd wordt. Deze instelling kan (en mag) ik niet uitzetten.

Normaal gesproken vind ik het ook geen probleem. maar als ik Tomtom gebruik is het wel lastig.

Is hier iets aan te doen? b.v. niet blokkeren als er een fullscreen programma draait.
Ik heb het nergens kunnen vinden tot nu toe.

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-03 01:21
Hari-Bo schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:15:
[...]

Maar welke versie moet ik dan nemen de vga versie of de qvga? De qvga is namelijk wel een stuk lichter volgens de site van de makers, maar ik zie geen lijst met toestellen waarvoor deze is geschikt.
Gebruik gewoon de vga versie, werkt perfect. Ik gebruik het al maanden.
dikki dik schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:05:
[...]

een touch diamond is bij de gemiddelde telefoongebruiker niet zo gewild. Veel mensen vinden het toestel niet lekker werken.

Iig sterft het daardoor van de Touch diamonds op marktplaats. Het toestel ziet er voor een smartphone erg aantrekkelijk uit, veel onwetende kopers weten daardoor vaak niet wat ze binnen halen. Ze denken een toestel te kopen dat gemakkelijk in bediening is. Helaas komen ze bedrogen uit en is er toch enige tijd benodigd om het toestel volledig te leren kennen. Het is niet zoals bijv de samsung pixon of cookie, waarbij de besturing redelijk eenvoudig is gehouden.

In jouw geval zal je er op marktplaats niet veel meer voor kunnen vangen dan 200 euro. Misschien omdat hij nieuw in doos zit nog 225.
Een TD is prima te besturen (ik heb serieus meer moeite met de nokia van mijn Oma dan met mijn TD...) alleen zijn er van die apen die nog geen 5 seconden de moeite nemen om ergens naar te kijken. Tja... Maar op die manier werkt alles ingewikkeld.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• bluecupra
  • Laatst online: 01-04 10:00
Anoniem: 294792 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:21:
Omdat ik pushmail van de zaak gebruik is er iets geïnstaleerd waardoor de telefoon na maximaal 15 minuten geblokkeerd wordt. Deze instelling kan (en mag) ik niet uitzetten.

Normaal gesproken vind ik het ook geen probleem. maar als ik Tomtom gebruik is het wel lastig.

Is hier iets aan te doen? b.v. niet blokkeren als er een fullscreen programma draait.
Ik heb het nergens kunnen vinden tot nu toe.
Dit is een policy die via de Exchange server geforceerd wordt. Deze kun je op het toestel niet aanpassen. Wel zijn er uitzonderingen op de policy mogelijk, kan je het beste even voorleggen aan je ICT afdeling

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-04 11:06
Hyp Hyper schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:51:
[...]

hier ook problemen, af en toe een plop en soms gewoon een seconden ofzo geen geluid. Hierdoor gebruik ik dus de diamond niet meer als mp3-speler.

Ook nog iets: De laatste tijd werk ik in een wat lawaaierigere omgeving, en daar merk ik dus dat het geluid van de ringtone gewoonweg niet hard genoeg kan. Het geluid tijdens het bellen is geen probleem. Ook voel ik het toestel vaak niet trillen, hier had ik met mijn SE k800 eigenlijk nooit problemen mee. Owja, dat het toestel pas na 2x overgaan begint te rinkelen is trouwens ook niet echt de meest handige "functie".

• Niet online
Hari-Bo schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:15:
[...]

VGA. Je hebt nl geen qvga scherm!

Het verschil.

• Hyp Hyper
hellboy123 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:35:
hier ook problemen, af en toe een plop en soms gewoon een seconden ofzo geen geluid. Hierdoor gebruik ik dus de diamond niet meer als mp3-speler.
Tja.. ik kan er gelukkig nog wel mee leven. Het gebeurt hoogstens 1 keer per nummer en soms lijkt het zelfs weg te blijven. (of het moment doet zich voor tussen twee nummers in of in een stil stuk)
Maar ik hoop natuurlijk wel dat er ooit een oplossing gevonden wordt. Ik zal die thread op xda maar in de gaten blijven houden; daar zitten toch de meeste techneuten.
Ook nog iets: De laatste tijd werk ik in een wat lawaaierigere omgeving, en daar merk ik dus dat het geluid van de ringtone gewoonweg niet hard genoeg kan. Het geluid tijdens het bellen is geen probleem. Ook voel ik het toestel vaak niet trillen, hier had ik met mijn SE k800 eigenlijk nooit problemen mee. Owja, dat het toestel pas na 2x overgaan begint te rinkelen is trouwens ook niet echt de meest handige "functie".
Dat de ringtone niet bepaald hard gaat viel me meteen al op. Op maximum is het nog niet veel soeps. De methode in de FAQ van dit topic hielp ook niet.
Ik zal maar eens een mp3 maximaal 'normalizen' en kijken of dat wat oplevert.(en natuurlijk een nummer met sowieso vol/hard geluid nemen... of een irritant doordringende ringtone :P)
Het trillen voel ik gelukkig weer wel omdat ik 'm in het 'riemtasje' draag.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:41

sanzut

It's always christmas time

Ik heb vorige week de nieuwste rom van HTC geinstalleerd, en kwam er vandaag in de bus achter dat er een nieuwe feature is mbt het volume beheer.

Zodra je de headset aansluit gaat het volume automatisch naar het niveau waar het de laatste keer ook op stond.
Zonder HS staat mijn Diamond altijd op maximaal volume. Met HS altijd het laatste streepje.
Eerst moest je het volume telkens met de hand aanpassen. Dit hoeft nu niet meer. De diamond onthoud nu welk volume het voorheen had! Erg handig!

• DRvDijk
sanzut schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:06:
Ja ik heb dat gisteren toevallig even geprobeerd op school, omdat er toen slechte wlan dekking was. Het werkt echt als een tierelier! werd vanzelf geinstalleerd, herkend, en gaan met die banaan!
Edit; PM naar de TS voor een nieuw draadje ivm pagina 49
Dank voor de PM, maar ik wijs graag op mn vorige post waarin ik aangeef ondertussen van de Diamond afgestapt ben, en geen nieuw deel ga maken, maar het stokje aan iemand anders wil overdragen.
PCD schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:05:
[...]

Je hebt wel veel pech met jouw toestel en het geklungel van deze bedrijven, iets met "wet van Murphy"...

Er wordt nog niet enthousiast gereageerd om een nieuw vervolg te openen dus bij deze bied ik mij hier voor aan.
En kijk, daar is iemand die het stokje wil overnemen :) Ik zou zeggen, don't be bang, go your gang. Thanks!

Anoniem: 195565

- Le Edit -

[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 195565 op 12-03-2009 16:12]

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-03 23:30

PCD

Fazer 600

Vervolg:

Deeltje 11

• DRvDijk
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee