Hier staat die app niet bij...Anoniem: 229405 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:37:
[...]
ja, via start menu > instellingen > menu's
Anoniem: 229405
ik weet niet of het werkt hoor, maar misschien kun je (evt. met computer) een snelkoppeling van die app maken naar de 'windows' map. daar staan ook alle andere programma's in.
Anoniem: 178894
kloptRoccoS schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:55:
Er staat geloof ik een nieuwe NL rom op de HTC site... gedateerd 27/2/09.
2.03.404.2 opgevolgd door 2.03.404.3
102.188 kB vs 102.438 kB
Gebruik nu Dutty. Eerst maar even afwachten wat de specs zijn. Zal niet veel veranderd zijn want changelog bevat zelfde warrige tekst als bij vorige 2.03 rom
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 178894 op 28-02-2009 21:33]
maar waar moet die shortcut dan heenwijzen? Naar de exe, dat snap ik, maar hoe is het pad opgebouwd. Hebben mobielen ook gewoon een C:\?Anoniem: 229405 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:29:
[...]
ik weet niet of het werkt hoor, maar misschien kun je (evt. met computer) een snelkoppeling van die app maken naar de 'windows' map. daar staan ook alle andere programma's in.
twee weken terug had ik in eens geen gps ontvangst meer. Ik had er sindsdien eigenlijk niet meer naar gekeken. Vandaag was ik aan het zoeken hoe kwam maar ik kom er niet meer uit. Ik heb gewoon totaal geen ontvangst meer. dit zijn de stappen die ik heb doorlopen:
-simpele reboot
-met htc gps tool een cold en een warm boot. (hij geeft daar continu aan dat één sataliet vol bereik heeft al is dit altijd dezelfde).
-hard reset
-firmware er opnieuw ingeflasht (2.03)
-terug gegaan naar 1.93
maar dit is allemaal nog steeds zonder resultaat. Tomtom en nog wat andere simpele programmatjes geven geen gps ontvangst meer. Hij vind het gps apparaat overigens nog wel.
iemand nog tips?
-simpele reboot
-met htc gps tool een cold en een warm boot. (hij geeft daar continu aan dat één sataliet vol bereik heeft al is dit altijd dezelfde).
-hard reset
-terug gegaan naar 1.93
maar dit is allemaal nog steeds zonder resultaat. Tomtom en nog wat andere simpele programmatjes geven geen gps ontvangst meer. Hij vind het gps apparaat overigens nog wel.
iemand nog tips?
Anoniem: 217443
Wel ff buiten gaan staan voor de ontvangst, kan soms wel 20 minuten duren voor je eerste GPS fix.Blueone schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:29:
twee weken terug had ik in eens geen gps ontvangst meer. Ik had er sindsdien eigenlijk niet meer naar gekeken. Vandaag was ik aan het zoeken hoe kwam maar ik kom er niet meer uit. Ik heb gewoon totaal geen ontvangst meer. dit zijn de stappen die ik heb doorlopen:
-simpele reboot
-hard reset
-terug gegaan naar 1.93
iemand nog tips?
Dat dus. Echt een tijd wachten. Ik had hetzelfde. Uur laten liggen in het zonnetje en sindsdien heb ik binnen de minuut weer fixes met alle programma's (tomtom, google maps, htc gps tool)Anoniem: 217443 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:49:
[...]
Wel ff buiten gaan staan voor de ontvangst, kan soms wel 20 minuten duren voor je eerste GPS fix.
Flickr PSN ID= cheironnl
jullie bedoelen dat dan denk ik met die htc tools of niet?
htc tool:
com 4
baudrate 9600 (ik heb ook die 56000 geprobeerd)
cold start
toch?
htc tool:
com 4
cold start
toch?
Nee gewoon tomtom opstarten, en dan wachten tot de eerste fix.Blueone schreef op zondag 01 maart 2009 @ 00:02:
htc tool:
com 4
cold start
toch?
Maar dan wel buiten, he.
simpelweg met Total Commander oid een bestaande shortcut kopieren in "\windows\startmenu", en die editen :-)xilent_xage schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:07:
[...]
maar waar moet die shortcut dan heenwijzen? Naar de exe, dat snap ik, maar hoe is het pad opgebouwd. Hebben mobielen ook gewoon een C:\?
Anoniem: 293124
ik had al bij Het HTC Touch Diamond en/of Touch Pro problemen topic een bericht achter gelaten maar ik kreeg geen antwoord,en aangezien ik morgen naar ierland ga wil ik mijn problemen het liefst vandaag nog oplossen, excuses als het tegen de regels is.
Geachte mede Diamond bezitters.
Ik heb nu 2 problemen.
Ik had eerst versie 1.37, en toen versie 2.03 uit kwam ( en ik eindelijk een back-up had gemaakt) dacht ik dat het eindelijk tijd werd om te gaan updaten. maar volgens mij is dit niet echt gelukt.
Bij het opstarten staat er wel versie 2.03.00.00 (radio) 1.09.25.23 en (protocol) 52.51.25.26H maar wanneer ik bij Device Information kijk staat er gewoon Rom version 1.37.707.1 WWE radio + protocol hetzelfde
Bij het horizontaal bewegen in de TouchFlo is er geen "effect" (Bij 1.37 had je dat wel en daarna volgens mij niet meer) Maar ik weet nu dus niet welke versie ik heb. Daarnaast kan ik opera maar 1 keer gebruiken, na 1 keer wilt opera niet opstarten en moet ik een soft reset uitvoeren.
Ik wil nu updaten naar de laatste versie maar kan iemand mij daarmee helpen? De update naar 1.37 was mij wel gelukt dus volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan.
Mijn 2e probleem is de rechteroortje, Hij doet het niet meer. Onlangs nam ik contact op met HTC en zij zeiden het volgende:
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC S740. Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: Dat het rechter oortje van Uw headset het niet meer doet. Normaal gezien heeft U een half jaar garantie op accesoires en dit kan U regelen door met onderstaand nummer te bellen. Mocht het half jaar zijn verstreken dan kunt U een nieuwe headset kopen op onze website www.htc.com selecteer Kopen, Accesoire Winkel, kies Uw toestel en U zult hier een overzicht zien van alle accesoires compatible met Uw toestel en ook de prijzen. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team
Ik ben een van de eerste Diamond bezitters dus ik ben ver over die half jaar garantie, heeft iemand misschien een goedkope oplossing?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Geachte mede Diamond bezitters.
Ik heb nu 2 problemen.
Ik had eerst versie 1.37, en toen versie 2.03 uit kwam ( en ik eindelijk een back-up had gemaakt) dacht ik dat het eindelijk tijd werd om te gaan updaten. maar volgens mij is dit niet echt gelukt.
Bij het opstarten staat er wel versie 2.03.00.00 (radio) 1.09.25.23 en (protocol) 52.51.25.26H maar wanneer ik bij Device Information kijk staat er gewoon Rom version 1.37.707.1 WWE radio + protocol hetzelfde
Bij het horizontaal bewegen in de TouchFlo is er geen "effect" (Bij 1.37 had je dat wel en daarna volgens mij niet meer) Maar ik weet nu dus niet welke versie ik heb. Daarnaast kan ik opera maar 1 keer gebruiken, na 1 keer wilt opera niet opstarten en moet ik een soft reset uitvoeren.
Ik wil nu updaten naar de laatste versie maar kan iemand mij daarmee helpen? De update naar 1.37 was mij wel gelukt dus volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan.
Mijn 2e probleem is de rechteroortje, Hij doet het niet meer. Onlangs nam ik contact op met HTC en zij zeiden het volgende:
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC S740. Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: Dat het rechter oortje van Uw headset het niet meer doet. Normaal gezien heeft U een half jaar garantie op accesoires en dit kan U regelen door met onderstaand nummer te bellen. Mocht het half jaar zijn verstreken dan kunt U een nieuwe headset kopen op onze website www.htc.com selecteer Kopen, Accesoire Winkel, kies Uw toestel en U zult hier een overzicht zien van alle accesoires compatible met Uw toestel en ook de prijzen. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team
Ik ben een van de eerste Diamond bezitters dus ik ben ver over die half jaar garantie, heeft iemand misschien een goedkope oplossing?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Je zegt het zelf al.. crosspost is not done..
Heb je al een andere headset geprobeerd? Als het bij die headset wel werkt dan zul je toch een andere moeten proberen. Als die headset hetzelfde probleem heeft kun je een hard reset proberen.
Als je ivm je oortje een hard reset moet doen, dan heb je probleem 1 meteen verholpen (Y)
Heb je al een andere headset geprobeerd? Als het bij die headset wel werkt dan zul je toch een andere moeten proberen. Als die headset hetzelfde probleem heeft kun je een hard reset proberen.
Als je ivm je oortje een hard reset moet doen, dan heb je probleem 1 meteen verholpen (Y)
Anoniem: 293124
Nee, ik heb het eigenlijk niet geprobeerd, maar volgens mij is er iets mis met het koperen draad in de headset zelf, want soms krijg ik wel geluid met het rechter oortje maar dan moet ik die kabel echt goed aanduwen. En op het moment dat ik het weer loslaat, heb ik weer geen geluid.Floris-K schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:59:
Je zegt het zelf al.. crosspost is not done..
Ik denk dat ik mijn ipod maar meeneem want ik heb ook problemen met Windows mediaplayer. Na het synchroniseren kan ik mijn muziek gewoon beluisteren maar na een tijdje komt er een uitroepteken en lukt het niet meer. Ik irriteer me er echt dood aan, en opnieuw synchroniseren lukt niet, ( ik verplaats ook geen bestanden of iets dergelijks).
[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 293124 op 01-03-2009 12:15]
ik had hem nu vanochtend 2 uur buiten laten liggen maar tomtom geeft gewoon 0,0 bereik. Alle balkjes van de satalieten blijven gewoon leeg.Anoniem: 217443 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 00:24:
[...]
Nee gewoon tomtom opstarten, en dan wachten tot de eerste fix.
Maar dan wel buiten, he.
Ik heb verder niet zoveel verstand van de gps ontvanger, maar als ik bij mijn "GPS Cycle Computer" instellingen kijk, dan zie ik daar staan "com 4" "baudrate 4800" en die instellingen werken bij mij.Blueone schreef op zondag 01 maart 2009 @ 00:02:
htc tool:
com 4
cold start
toch?
Ik heb nu sinds een week de goedkope namaak batterijen van DealExtreme binnen.
Had er 2 gekocht, ze kosten slechts 6 dollar nog wat per stuk, dus geen rib uit m'n lijf.
Afijn, even getest hoe lang ze meegaan. Ze zien er trouwens bijna exact hetzelfde uit als het origineel, alleen de sticker op de achterkant is iets minder wit
Van de week heb ik 1 van de accu's in mn Diamond gestopt. Heb er 2 uur mee kunnen navigeren (TomTom), nog een klein uurtje Google Maps incl. gps, beetje internetten en wat potjes Solitaire. Toen kapte hij ermee, maar dat doet volgens mij niet onder voor het origineel. Opladen gaat ook snel, als ik hem in het extra accu oplaadvak in mijn cradle stop is hij 1,5 uur later helemaal vol.
Kortom, zo lang hij niet ontploft of gaat lekken (wat ik niet verwacht) zeer goede value for money!
Linkje naar de accu hier.
Had er 2 gekocht, ze kosten slechts 6 dollar nog wat per stuk, dus geen rib uit m'n lijf.
Afijn, even getest hoe lang ze meegaan. Ze zien er trouwens bijna exact hetzelfde uit als het origineel, alleen de sticker op de achterkant is iets minder wit

Van de week heb ik 1 van de accu's in mn Diamond gestopt. Heb er 2 uur mee kunnen navigeren (TomTom), nog een klein uurtje Google Maps incl. gps, beetje internetten en wat potjes Solitaire. Toen kapte hij ermee, maar dat doet volgens mij niet onder voor het origineel. Opladen gaat ook snel, als ik hem in het extra accu oplaadvak in mijn cradle stop is hij 1,5 uur later helemaal vol.
Kortom, zo lang hij niet ontploft of gaat lekken (wat ik niet verwacht) zeer goede value for money!
Linkje naar de accu hier.
PSN: Arienix
Die nieuwste ROM heeft precies dezelfde eigenschappen als degene in januari.
Wat is dus het voordeel van de nieuwe ROM? is mij een beetje onduidelijk.
Volgens mij dus tijdverspilling om die erop te gooien...
Wat is dus het voordeel van de nieuwe ROM? is mij een beetje onduidelijk.
Volgens mij dus tijdverspilling om die erop te gooien...
Ben het helemaal met je eens, wat een drama is/was die originele 2.03 zeg.Blueone schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:46:
misschien dat al die irritante bugs eruit zijn gehaald. want de 2.03 versie is nu een ramp.
Draai nu Dutty's v4 en wat een feest is dat zeg !
Soms een kleine vastloper in IE, maar verder draait deze ROM als een zonnetje.
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
Er komt geen nieuwe Dutty meer denk ik. Ik vroeg hem wat de verschillen waren met de vorige Rom.Dit was zijn antwoord:Sorcerer_NL schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:17:
[...]
Draai nu Dutty's v4 en wat een feest is dat zeg !
Hi bro I'm not sure , I'm also not using diamond anymore sorry
ik heb er nu atzor x2 opstaan en de meeste bugs lijken weg te zijn. Alleen mijn gps werkt nog steeds niet
. ik en bang dat het een rma wordt.

Grappig... eerst één en al lof over de v2.03 en nu dit... wat is er gebeurd?Blueone schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:46:
misschien dat al die irritante bugs eruit zijn gehaald. want de 2.03 versie is nu een ramp.
Ik heb wat gemist geloof ik, maar ga de boel wel even teruglezen

If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik ga nu ook aan de slag met de nieuwste ROM update.
Heb me active sync op de een of andere manier toch weer aan de praat gekregen.
Ik had weinig/geen problemen met de update van januari, eens kijken of ik nu merk dat het een en ander toch is verbeterd. U wordt ook door mij de hoogte gehouden
Heb me active sync op de een of andere manier toch weer aan de praat gekregen.
Ik had weinig/geen problemen met de update van januari, eens kijken of ik nu merk dat het een en ander toch is verbeterd. U wordt ook door mij de hoogte gehouden

Goed, heb gisteravond na het flashen even alles weer teruggezet zoals ik het had. Tijdje mee gespeeld en nu vannochtend ook. Ik moet zeggen dat ik bar weinig / geen verschil zie/merk met de voorgaande ROM.
1 ding valt me wel op. Normaal gesproken als ik een SMS begon, pakte hij de 1e "aanslag" niet, knalde hij eruit zeg maar. Dat is nu niet meer het geval, en dat is wel lekker want het was behoorlijk irritant.
Voor de rest kan ik niks geen verbetering vinden, maar goed, daar ben ik misschien iets te veel een leek voor
1 ding valt me wel op. Normaal gesproken als ik een SMS begon, pakte hij de 1e "aanslag" niet, knalde hij eruit zeg maar. Dat is nu niet meer het geval, en dat is wel lekker want het was behoorlijk irritant.
Voor de rest kan ik niks geen verbetering vinden, maar goed, daar ben ik misschien iets te veel een leek voor

Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen met een fantastisch werkende Diamond. Heb eigenlijk een MDA Compact IV maar deze geflashed met de 2.03 HTC NL ROM om de customized T-Mobile troep eruit te halen
Apparaat werkt snel, GPS werkt ook na ongeveer 10 minuten rond te hebben gereden (alleen TomTom, zonder QuickGPS). Ik moet zeggen dat ik een stuk blijer ben over deze ROM qua snelheid etc. ten opzichte van de T-Mobile ROM. Logisch, maar fijn.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Anoniem: 248466
Hallo,
ik heb zojuist Windows Live geinstalleerd op mijn MDA diamond. De applicatie lijkt goed geinstalleerd te zijn (het opstartscherm start goed op), maar als ik wil inloggen (Sign in) krijg ik de melding dat er een probleem is:
There's a connectivity problem. Make sure you're in an area with good phone reception and try again.
Ik kan wel gewoon op Internet met mijn telefoon.
Iemand een idee wat hiervoor de oplossing kan zijn?
alvast bedankt!
Iris
Sorry, ik heb de kabel uit mijn foon getrokken en toen werkte het!
ik heb zojuist Windows Live geinstalleerd op mijn MDA diamond. De applicatie lijkt goed geinstalleerd te zijn (het opstartscherm start goed op), maar als ik wil inloggen (Sign in) krijg ik de melding dat er een probleem is:
There's a connectivity problem. Make sure you're in an area with good phone reception and try again.
Ik kan wel gewoon op Internet met mijn telefoon.
Iemand een idee wat hiervoor de oplossing kan zijn?
alvast bedankt!
Iris
Sorry, ik heb de kabel uit mijn foon getrokken en toen werkte het!
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 248466 op 02-03-2009 10:52]
Anoniem: 271609
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen.Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast!
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen.Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast!
[Voor 211% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 02-03-2009 13:46. Reden: Oeps, was dus oud nieuws, ik kreeg um via een nieuwsbrief binnen !?!]
Toch knap, dat zo'n hoax inmiddels al ruim twee jaar weet te overleven, en er nog steeds mensen zijn die naïef genoeg zijn om het te geloven...
Dat ze het geloven moeten ze zelf weten, maar val mij er niet mee lastig door die troep door te sturen.Anakha schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:32:
[...]
Toch knap, dat zo'n hoax inmiddels al ruim twee jaar weet te overleven, en er nog steeds mensen zijn die naïef genoeg zijn om het te geloven...
edit:
roflol... lees achteraf het onderschrift van gomperd, nofi
[Voor 9% gewijzigd door Crusader op 02-03-2009 11:44]
Goed om te horen, scheelt mij weer een avondje werkSleehond schreef op maandag 02 maart 2009 @ 07:22:

10 minuten? Dat is behoorlijk lang. Zelfs met een verlopen QuickGPS werkt alles ook in huis in maximaal 1 minuut. Verder ben ik nog steeds tevreden, maar heb ik het idee dat de eerste stock 2.03 ROM steeds sneller vol zit qua geheugen..SgtStrider schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:13:
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen met een fantastisch werkende Diamond. Heb eigenlijk een MDA Compact IV maar deze geflashed met de 2.03 HTC NL ROM om de customized T-Mobile troep eruit te halenApparaat werkt snel, GPS werkt ook na ongeveer 10 minuten rond te hebben gereden (alleen TomTom, zonder QuickGPS). Ik moet zeggen dat ik een stuk blijer ben over deze ROM qua snelheid etc. ten opzichte van de T-Mobile ROM. Logisch, maar fijn.
Even wat leuke nieuwe dingen van XDA Developers e.d.:
- Ze zijn nu bezig de vernieuwd TF3D van de Touch Diamond/Pro 2 over te zetten naar VGA resolutie voor Diamond/Pro 1. Klik!
Features: finger friendly menu's, stock en calendar tab, en nog veel meer! Is alleen nog niet klaar... Maar zodra hier een .cab of ROM van is, installeer ik het zeker! Klik voor screenshots.
- Het toetsenbord van de Touch Diamond 2 is al overgezet, maar kent nog steeds bugs. Klik hier voor het project op XDA devs. En klik hier voor Diamond 2 ports, waaronder het keyboard, maar op eigen risico!
- Verder is NitroGen een hele leuke mediaspeler, in ieder geval voor mij.
- TouchResponse is ook leuk, geeft feedback als je het scherm aanraakt, erg fijn voor welk keyboard dan ook!
- Tot slot ook nog een leuk actionscreen, om snel e-mail/sms/contactpersoon/taak aan te maken en welke er beter uitziet dan de andere versies (vind ik dan...).
[Voor 7% gewijzigd door HertogJanNL op 02-03-2009 12:49]
Ik kreeg um via een nieuwsbrief. Mischien is die groep weer opnieuw aktief?!? Was alleen ter info, jammer dat niet alles wordt gewaardeerd. Je kunt natuurlijk ook gewoon doorscrollen...Crusader schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:42:
[...]
Dat ze het geloven moeten ze zelf weten, maar val mij er niet mee lastig door die troep door te sturen.
edit:
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 02-03-2009 13:47]
Dezelfde tip als die ik aan iedereen geef die er in trapt: Check gewoon virusalert.nl voordat je dat soort troep post. 99% van de keren is het een hoax.Anoniem: 271609 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:44:
[...]
Ik kreeg um via een nieuwsbrief. Mischien is die groep weer opnieuw aktief?!? Was alleen ter info, jammer dat niet alles wordt gewaardeerd...
Je begrijpt 'm nog steeds niet. Er is geen 'groep'. Het bericht is gewoon niet waar, en dat is het ook nooit geweest. Het is een grap, een hoax, en jij bent er helaas ingetrapt. Tik de eerste zin van je melding maar eens in in google, bijvoorbeeld.Anoniem: 271609 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:44:
[...]
Ik kreeg um via een nieuwsbrief. Mischien is die groep weer opnieuw aktief?!?
On-topic: sinds ik NoData heb gebruikt op vakantie, maakt mijn TD alleen nog maar verbinding via GSM/GPRS, niet meer via 3G/HSDPA. Ik heb alle settings al enkele keren nagelopen, maar alles lijkt toch echt goed te staan. Binnenkort maar eens een hard reset (en meteen een nieuwere ROM installeren), kijken of het dan weer goed gaat.
Was niet persoonlijk aan jou gericht gomperd, zie verder uitleg AnakhaAnoniem: 271609 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:44:
[...]
Ik kreeg um via een nieuwsbrief. Mischien is die groep weer opnieuw aktief?!? Was alleen ter info, jammer dat niet alles wordt gewaardeerd. Je kunt natuurlijk ook gewoon doorscrollen...
Hup dan maar, ik zal t volgende keer beter checken.
Mijn bron was voorheen toch vrij betrouwbaar, nu iig niet meer.

Mijn bron was voorheen toch vrij betrouwbaar, nu iig niet meer.

Anoniem: 287561
Bij het versturen van iedere sms bericht krijg ik een pop-up met deze melding??
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die melding niet meer krijg bij het verzenden van een tekst bericht??
BVD
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die melding niet meer krijg bij het verzenden van een tekst bericht??
BVD
[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 287561 op 02-03-2009 20:20]
Anoniem: 270487
Heb ik ook een tijdje last van gehad. Na een hard reset deed ie het gewoon weer... wel drastische oplossing maar werd dusdanig irritant dat ik het nodig achtteAnoniem: 287561 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:02:
Bij het versturen van iedere sms krijg ik een pop-up met deze melding??
[afbeelding]
BVD
OK, moet ik dan al mijn progamma's opnieuw installeren? En tweaks opnieuw aanpassen?Anoniem: 270487 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:20:
[...]
Heb ik ook een tijdje last van gehad. Na een hard reset deed ie het gewoon weer... wel drastische oplossing maar werd dusdanig irritant dat ik het nodig achtte
Ahh, hier heb ik niet zoveel zin in, is er misschien een andere oplossing?
Ergens in de TD staat het aantal gebelde minuten/uren , is dit mogelijk om op 0 te zetten?
In je homescherm druk je op 'Telefoon' en dan 'Menu' --> 'Oproepen'.Anoniem: 217443 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 23:26:
Ergens in de TD staat het aantal gebelde minuten/uren , is dit mogelijk om op 0 te zetten?
Daarna wederom 'Menu' en dan zie je 'Oproeptimers'.
Als je daar bent, kan je op 'Beginw.' klikken en volgens mij word dan alles op 0 gezet.
En anders werkt een Hard Reset ook, natuurlijk

Als ik ga naar instellingen -> systeem -> apparaatinfo en tabblad "gesprekstijd" (toch gevonden)kwakkie schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 05:32:
[...]
In je homescherm druk je op 'Telefoon' en dan 'Menu' --> 'Oproepen'.
Daarna wederom 'Menu' en dan zie je 'Oproeptimers'.
Als je daar bent, kan je op 'Beginw.' klikken en volgens mij word dan alles op 0 gezet.
En anders werkt een Hard Reset ook, natuurlijk
Staat daar 6 uur bellen en 7 gebeld worden, en dat wil ik op 0 zetten.
Zelfs met een harde reset gebeurt dit niet, en ook niet met de begin waarden van de oproeptimers.
Nog meer ideeen?
Zag op de frontpage een nieuwe update staan. Vraag me altijd het volgende af:
Is dit alle software die geinstalleerd is? TomTom ook opnieuw installeren na deze update? Ook irritant dat je je serial number moet invullen voor downloaden. Steeds m'n telefoon open maken...* Please note that this upgrade will erase any data stored on the device. Once you proceed with the upgrade, the system can not be downgraded again.

[Voor 11% gewijzigd door party42 op 03-03-2009 08:39]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Wat ik doe is het serienummer in een .txt zetten en die in een map zetten.party42 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 08:39:
Zag op de frontpage een nieuwe update staan. Vraag me altijd het volgende af:
[...]
Is dit alle software die geinstalleerd is? TomTom ook opnieuw installeren na deze update? Ook irritant dat je je serial number moet invullen voor downloaden. Steeds m'n telefoon open maken...
Enige wat je dan hoeft te doen is Copy-Paste

Maar goed ik ga hem vandaag eens updaten. Maar het interne geheugen wordt toch niet overschreven bij die update?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat vraag ik me ook af... Geinstalleerde applicaties zullen toch op het interne geheugen wel een verwijzing hebben. Daarnaast, al je contacten / afspraken etc gaan verloren denk ik ?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Dit is niet mogelijk, het wordt opgeslagen in een chip op het mainboard en er is dusver niemand gekomen met een oplossing om dit te wissen behalve HTC dan denk ik.Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 06:59:
[...]
Als ik ga naar instellingen -> systeem -> apparaatinfo en tabblad "gesprekstijd" (toch gevonden)
Staat daar 6 uur bellen en 7 gebeld worden, en dat wil ik op 0 zetten.
Zelfs met een harde reset gebeurt dit niet, en ook niet met de begin waarden van de oproeptimers.
Nog meer ideeen?
Je moet het zien als een soort beveiliging dat je een tweedehands telefoon niet kunt verkopen als een nieuwe.
Waarom zou je het willen wissen?
on a side note: heeft iemand de nieuwe rom van Syrius "Topaz R0" al geprobeerd?
Deze bedoel je? Ik weet het nog niet, ik wil eerst weten of er wel de nieuwe manila versie op staat... Want het lijkt me nog onzinnig dat 2 mensen apart dingen lopen te porten naar de Diamond. En die nieuwe manila versie van xboxmod is nog niet af...pauldegroot schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:12:
[...]
on a side note: heeft iemand de nieuwe rom van Syrius "Topaz R0" al geprobeerd?
[EDIT]
De nieuwe manila zit er dus nog niet in...
[Voor 4% gewijzigd door HertogJanNL op 03-03-2009 10:23]
Heb nu met sprite backup een backup gemaakt. Verder staan de install op het interne geheugen en op het netwerk.party42 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:03:
Dat vraag ik me ook af... Geinstalleerde applicaties zullen toch op het interne geheugen wel een verwijzing hebben. Daarnaast, al je contacten / afspraken etc gaan verloren denk ik ?
Zowiezo nog een kopie gemaakt van het interne geheugen naar de pc.
Vorige keer was ik na 15 minuten al klaar met opnieuw instellen. Bij mij staan de contacten (vrijwel allemaal) op de sim kaart zelf. Dus dat maakt voor mij niet uit.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik kies er zelf juist voor om alles opnieuw te installeren.
Waneer er progjes worden verwijderd, dan blijft er toch altijd iets hangen.
Doe je een hard reset heb je weer een mooie frisse start. De contacten en volgens mij ook de smsen kun je dmv sprite backup(meegeleverd) gewoon terugzetten na de reset.
Zo heb je een mooie frisse install op je Diamond.
Doe dit thuis ook 1-2 keer per jaar om mijn desktop.
Waneer er progjes worden verwijderd, dan blijft er toch altijd iets hangen.
Doe je een hard reset heb je weer een mooie frisse start. De contacten en volgens mij ook de smsen kun je dmv sprite backup(meegeleverd) gewoon terugzetten na de reset.
Zo heb je een mooie frisse install op je Diamond.
Doe dit thuis ook 1-2 keer per jaar om mijn desktop.
Hier een mogelijk oplossing voor niet werkende gps met grotere batterij, daar heeft misschien iemand iets aan
Ik ben zelf nog op zoek naar een goed gps/navigatie programma dat geen internet nodig heeft. Het liefst niet te duur. De "bekende" merken zijn ongeveer even duur en bieden zover ik kan zien ongeveer hetzelfde.
Ik gebruik nu Aztor x2, met 1.00.25.03 radio. Er is zoveel te vinden, ik weet echt niet wat nou de beste is. Ik heb geen problemen met bereik of geluidskwaliteit, maar stroomverbruik/belasting kan misschien verbeterd worden. Welke radio raden jullie aan?

Ik ben zelf nog op zoek naar een goed gps/navigatie programma dat geen internet nodig heeft. Het liefst niet te duur. De "bekende" merken zijn ongeveer even duur en bieden zover ik kan zien ongeveer hetzelfde.
Ik gebruik nu Aztor x2, met 1.00.25.03 radio. Er is zoveel te vinden, ik weet echt niet wat nou de beste is. Ik heb geen problemen met bereik of geluidskwaliteit, maar stroomverbruik/belasting kan misschien verbeterd worden. Welke radio raden jullie aan?
Geen enkel navigatie programma heeft internet nodig. Alleen GPS en in de auto een usb kabel want hij slurpt je htc leeg.Aqblue schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:01:
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Programma's als Wayfinder (had ik jaren geleden op mijn SonyEricsson K800i) bepaalt je positie via GPRS en haalt ook de kaarten via GPRS binnen. Dus je opmerking klopt niet helemaal.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:10:
[...]
Geen enkel navigatie programma heeft internet nodig. Alleen GPS en in de auto een usb kabel want hij slurpt je htc leeg.
Tegenwoordig heb je voor TomTom en IGO e.d. geen GPRS nodig. Alleen GPS is voldoende (usb-kabeltje is wel aan te raden)
Pffffff... Wat een post, en PFFFFFFFFF wat een #)$(*@)(#* telefoon.
Mijn vriending heeft dus een MDA Compact IV (T-Mobile) gekocht en vanaf het begin dat ze hem had ging alles al verkeerd. Spontaan bellen, vastlopers, etc. etc.
Via T-Mobile inmiddels 2x opgestuurd geweest en nu weer terug zonder dat er eigenlijk iets aan gedaan is (ja, testen en rom update) maar ze is er nu wel helemaal klaar mee.
Nu hoorde ik dat de HTC Roms stabieler/sneller zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal uitkom hoe ik dit ding nou moet gaan flashen.
Via de HTC site (als ik nieuwste ROM wil downloaden) krijg ik een error op het serienummer, dus da werkt nie (of ik doe iets verkeerd)
Kan iemand me een beetje opweg helpen (Ook al op XDA Developers gekeken, maar daar kom ik ook nie echt uit) waar ik een goeie ROM haal en een beetje uitleg over het flashen ervan? Kan ik het meissie (hopelijk) weer blij maken.
Alvast bedankt!
Mijn vriending heeft dus een MDA Compact IV (T-Mobile) gekocht en vanaf het begin dat ze hem had ging alles al verkeerd. Spontaan bellen, vastlopers, etc. etc.
Via T-Mobile inmiddels 2x opgestuurd geweest en nu weer terug zonder dat er eigenlijk iets aan gedaan is (ja, testen en rom update) maar ze is er nu wel helemaal klaar mee.
Nu hoorde ik dat de HTC Roms stabieler/sneller zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal uitkom hoe ik dit ding nou moet gaan flashen.
Via de HTC site (als ik nieuwste ROM wil downloaden) krijg ik een error op het serienummer, dus da werkt nie (of ik doe iets verkeerd)
Kan iemand me een beetje opweg helpen (Ook al op XDA Developers gekeken, maar daar kom ik ook nie echt uit) waar ik een goeie ROM haal en een beetje uitleg over het flashen ervan? Kan ik het meissie (hopelijk) weer blij maken.
Alvast bedankt!

Is niet de bedoeling!
[Voor 96% gewijzigd door DaannO op 05-03-2009 21:10]
Is niet de bedoeling!
[Voor 89% gewijzigd door DaannO op 05-03-2009 21:10]
Anoniem: 255990
hallo,
heb zelf dus ook een htc diamond en wil een goede vertaalcomputer eropzetten.
trail versie of gratis is goed, Zijn deze er? en zo ja waar te downloaden?
groet kees
groet kees
Hoi Kees, welkom op GoT.Anoniem: 255990 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:26:
hallo,
groet kees
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, je vraag is eigenlijk ook te algemeen en niet specifiek voor de Touch Diamond (waar we in dit topic over discussiëren).
Sites als www.pocketinfo.nl hebben veel Windows Mobile specifieke onderwerpen. Op www.handango.com vind je een enorme verscheidenheid aan software voor Windows Mobile. Je kunt er even aangeven welk toestel je gebruikt, waarna geschikte software getoond wordt.
Mocht je er dan nog niet uit komen, zou je dan a.u.b. de search van dit forum of Google willen gebruiken? Misschien komt er dan een relevant topic naar voren.
Ik merkte vandaag dat wanneer ik de TD aan de (originele HTC) autolader heb gehad, de tijd aangepast wordt naar uren en minuten eerder. Zijn er meer mensen met dit probleem, of oplossingen?
Heb geen zin om iedere keer de tijd goed te zetten als ik de autolader eraan gehangen heb eigenlijk..
Heb geen zin om iedere keer de tijd goed te zetten als ik de autolader eraan gehangen heb eigenlijk..
Ja, dit heb ik ook vaker gehad. De laatste tijd niet meer, maar vraag me nog steeds af waar het aan kan liggen. Ik kan mij herinneren dat iGO 8 een optie had om datum en tijd automatisch aan te passen, wat tot dit soort gekkigheid kan leiden. Sinds ik iGO 8 niet meer gebruik, heb ik het ook niet meer meegemaakt. Weet niet of het ook de oorzaak is geweest.nbch schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:05:
Ik merkte vandaag dat wanneer ik de TD aan de (originele HTC) autolader heb gehad, de tijd aangepast wordt naar uren en minuten eerder. Zijn er meer mensen met dit probleem, of oplossingen?
Mm ik had hem alleen aan de stroom hangen en geen navi oid aan. Wel was hij verbonden met mn autoradio via bluetooth bedenk ik me, misschien dat daar de tijd niet goed van staat, zal ik eens bekijken
Ik sta op het punt me deze gsm te kopen. Is er iemand die nog een woordje uitleg kan geven over het al dan niet stug/slecht reageren van de interface ? Naar het schijnt zou dit met de HD verholpen zijn maar zoveel geld kan ik niet aan een toestel besteden ( belg hier, losse toestel is een dikke 400 euro, voor de HD een dikke 500 ). Zijn deze problemen al verholpen met updates of nog niet ? Ik ben van plan de touch diamond te kopen.
NUC I5 256GB SSD
Het is ook veel meer dan een telefoon

Een tevreden gebruiker
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 178894 op 04-03-2009 22:41]
Oh ja, dat zou het ook nog eens kunnen zijn, ik connect 'm ook met de autoradio over bluetooth...nbch schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:42:
Mm ik had hem alleen aan de stroom hangen en geen navi oid aan. Wel was hij verbonden met mn autoradio via bluetooth bedenk ik me, misschien dat daar de tijd niet goed van staat, zal ik eens bekijken
Ik heb het net even bekeken, maar de tijd van de radio staat goed ingesteld iig. De tijd van de klok in de auto ook, maar die wordt ook niet via de sigarettenaansteker gesynchroniseerd lijkt me
Als iemand enig idee heeft waar het aan zou kunnen liggen...

Aan de andere kant connect ik dagelijks met bluetooth met de radio en zoals ik eerder aangaf heb ik het al een hele tijd niet meer meegemaakt. Kan het aan de v2.03 ROM liggen? Sinds die upgrade ongeveer heb ik het niet meer. Welke ROM gebruik je?
Ik draai op de originele 2.03 rom. Ik zal het eens wat beter in de gaten houden of ik aanknopingspunten kan vinden wanneer het wel/niet gebeurd.
De oplossing voor de klok instellen is niet zo heel ingewikkeld -> als je hem aan de pc hangt staat de tijd weer goed. Dit doe ik alleen niet standaard dagelijks.
De oplossing voor de klok instellen is niet zo heel ingewikkeld -> als je hem aan de pc hangt staat de tijd weer goed. Dit doe ik alleen niet standaard dagelijks.
ik was in het begin erg ontevreden over deze telefoon, omdat ie vaak vastliep enzo. Vooral tijdens het internetten. Maar sinds de laatste rom is ie echt stabiel en kan ik em dagen lang gebruiken zonder te rebooten oid. Ben nu wel tevreden. Alleen nog een keer m'n scherm laten vervangen.not2secure4u schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:56:
Ik sta op het punt me deze gsm te kopen. Is er iemand die nog een woordje uitleg kan geven over het al dan niet stug/slecht reageren van de interface ? Naar het schijnt zou dit met de HD verholpen zijn maar zoveel geld kan ik niet aan een toestel besteden ( belg hier, losse toestel is een dikke 400 euro, voor de HD een dikke 500 ). Zijn deze problemen al verholpen met updates of nog niet ? Ik ben van plan de touch diamond te kopen.
*weg* die kan alleen legaal vanaf een officiële site worden gedownload-Leon- schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:27:
Pffffff... Wat een post, en PFFFFFFFFF wat een #)$(*@)(#* telefoon.
Alvast bedankt!
Volgens mij kan je de exe uitpakken. daarin zit dan weer de rom file.
Paar maanden terug nog een tytn geflashd via de microsd slot, omdat usb brak was.
Maar goed succes.
[Voor 7% gewijzigd door pven op 05-03-2009 18:00]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 65802
laat maar, ik dacht een nieuwtje te hebben maar de nieuwe rom is al bekend.
[Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 65802 op 05-03-2009 17:51]
Mensen. Ik heb vanmorgen geprobeert mijn TD van de laatste ROM-versie te voorzien via de htc-site. Dit is inmiddels twee Na een error ("Upgrade ROM code error") werd de update-procedure afgebroken. Op het scherm van mijn pc kreeg ik de melding dat ik de batterij gedurende een poos moest verwijderen. Leek mij sterk maar besloot het toch maar te doen. Daarna de batterij weer terug geplaatst en opnieuw opstarten. Sindsdien krijg ik (weer) het volgende scherm:
Enkele soft-resets en daarna enkele hard-resets geprobeert, maar zelfd een harde reset lukt niet meer. De handleiding geeft ook geen oplossing.en ik krijg steeds bovenstaand scherm.
Ik heb dus nu een "update ROM code error". Ik heb een unbranded toestel, die ik vorig jaar al twee keer op dezelfde manier met succes via de HTC-site heb geupdated. Weet iemand een oplossing, voordat ik mijn TD'tje moet opsturen?
EDIT:
Ben de installatieprocedure voor de 3e keer begonnen, nu lukt het wel. Beetje vreemd. Ik laat zo ff weten of het gelukt is...
EDIT 2:
*Zucht* Het is alsnog gelukt. Geen idee wat er mis ging. Bij afgebeeld scherm dusje DT'tje aan de usb hangen en gewoon opnieuw updaten via de htc-site (unbranded toestel).
Enkele soft-resets en daarna enkele hard-resets geprobeert, maar zelfd een harde reset lukt niet meer. De handleiding geeft ook geen oplossing.en ik krijg steeds bovenstaand scherm.
Ik heb dus nu een "update ROM code error". Ik heb een unbranded toestel, die ik vorig jaar al twee keer op dezelfde manier met succes via de HTC-site heb geupdated. Weet iemand een oplossing, voordat ik mijn TD'tje moet opsturen?
EDIT:
Ben de installatieprocedure voor de 3e keer begonnen, nu lukt het wel. Beetje vreemd. Ik laat zo ff weten of het gelukt is...
EDIT 2:
*Zucht* Het is alsnog gelukt. Geen idee wat er mis ging. Bij afgebeeld scherm dusje DT'tje aan de usb hangen en gewoon opnieuw updaten via de htc-site (unbranded toestel).
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 06-03-2009 13:54]
Is er toevallig een applicatie waar je je ringtone settings kan inplannen?
Bijv 08:00 tot 17:00 ringtone uit, en daarna weer aan?
Krijg nou tieten, dit was toch wel het enige waar ik de afgelopen tijd last van had, en ik maar denken dat het komt omdat ik in het buitenland zit. Super!HTC heeft voor de unlocked-versie van de Touch Diamond een ROM-update gelanceerd. Het is geen erg significante update, maar meer een bugfix-versie voor een eerdere update.
De bug die geïntroduceerd werd, had te maken met het ontvangen van MMS berichtjes. Dit bleek niet meer mogelijk te zijn als het device in standby-mode staat.
Iemand enig idee of de MMS-jes die men mij de afgelopen tijd gestuurd heeft, na het installeren van deze update alsnog opgehaald worden?
Het is vast al eens ter sprake gekomen maar kan het niet tegen komen, mijn vraag is als volgt.
Hier op het werk synchroniseerd ik mijn outlook draadloos met de exchange-server, nu wil ik graag bestanden van mijn computer op m'n telefoon zetten maar kan hem niet benaderen via active sync (logisch ook want hij synchroniseerd normaal met een andere machine) mijn vraag is nu kan ik synchroniseren met 2 systemen? (data op beide systemen is gelijk, toch dnek ik niet dat het kan) of hoe kan ik hem aansluiten als een soort van externe harde schijf?
Bij een andere windows telefoon gaat dat via instellingen > verbinding > usb-verbindingsmodus deze zie ik echter niet bij mij. en als ik klik op USB aan pc en dan kies voor diskdrive (of wat het ook alweet was) en sluit hem aan op m'n pc gebeurt er nog niks
Hier op het werk synchroniseerd ik mijn outlook draadloos met de exchange-server, nu wil ik graag bestanden van mijn computer op m'n telefoon zetten maar kan hem niet benaderen via active sync (logisch ook want hij synchroniseerd normaal met een andere machine) mijn vraag is nu kan ik synchroniseren met 2 systemen? (data op beide systemen is gelijk, toch dnek ik niet dat het kan) of hoe kan ik hem aansluiten als een soort van externe harde schijf?
Bij een andere windows telefoon gaat dat via instellingen > verbinding > usb-verbindingsmodus deze zie ik echter niet bij mij. en als ik klik op USB aan pc en dan kies voor diskdrive (of wat het ook alweet was) en sluit hem aan op m'n pc gebeurt er nog niks
Ik gebruik G-profile, werkt erg goed, en gratis.Hari-Bo schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:00:
Is er toevallig een applicatie waar je je ringtone settings kan inplannen?
Ik sync op werk en thuis via active sync.(Win2K en WinXP). No problemo. Outlook moet wel 2003 of hoger zijn. Of begrijp ik je vraag niet goed?sjors86 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:22:
via mijn diamond wil ik mijn totom als carkit gebruiken.
dit werkt perfect.
maar ik moet wel iedere keer een wachtwoord invullen en bevestigen.
Waar kan ik in mijn diamond instellen dat hij automatisch verbinding maken.
gr paul
dit werkt perfect.
gr paul
Kijk eens bij programma's, instellingen, bleutooth en dan tabblad "Beveiliging" en dan het vinkje weghalen bij Verificatie (passkey vereist.paul_wg schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:50:
via mijn diamond wil ik mijn totom als carkit gebruiken.
dit werkt perfect.
gr paul
Ik weet niet of dit werkt zoals jij het graag zou willen.
Probeer het eens en laat het ons weten.
Succes
Bedankt voor je reactie.
maar het maakt geen verschil.
eerst vraagt hij of de tel contact moet maken met de tomtom.
en vervolgens moet ik 4x 0000 invullen en bevestigen
Volgende poging, daarna weet ik het ook niet meer.paul_wg schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 22:12:
Bedankt voor je reactie.
Kijk eens bij programma's, instellingen, bleutooth en dan tabblad "Apparaten" daar staat je Tomtom als het goed is. Klik op Tomtom en kijk hier of je "handsfree" nog moet aanvinken.
In mijn geval staan hier mijn beide carkits en bij beide is de optie "handsfree" aangevinkt en kan ik zonder opgave van een pincode er gebruik van maken.
Nogmaals succes
Het kan ook zijn dat je TomTom om de passkey vraagt. Loop ook die instellingen nog even na...
ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!
Helaas heren,
beide opties werken niet.
hij houdt de instellingen niet vast.
wat nu? dit is namelijk erg vervelend.
elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb had ik gewoon de instelling: "vertrouwd apparaat"
ik heb de diamond pas 1 maand in bezit, heb er veel spijt van.
elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb had ik gewoon de instelling: "vertrouwd apparaat"
Bij het terugzetten van een back-up (sprite) op mijn TD?? Ben ik nu al mijn sim contacten kwijt??(+170)
Telefoon -> simbeheer -> leeg......
Is er een manier om een back-up ongedaan te maken??
of
Wordt er automatisch ook een back-up gemaakt van contacten als je Sprite gebruikt??
help!help!

Telefoon -> simbeheer -> leeg......
Is er een manier om een back-up ongedaan te maken??
of
Wordt er automatisch ook een back-up gemaakt van contacten als je Sprite gebruikt??
help!help!
[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 287561 op 08-03-2009 11:50]
Anoniem: 191435
Ik heb een flinke kras op het scherm van mijn scherm mijn Touch Diamond zitte. Is er een manier om hier wat aan te doen?
Ik heb een mini usb --> 3,5mm jack gekocht, Het probleem is alleen dat k nu het geluid moet uitvoeren maar die usb, hoe kan ik dit doen???
[Voor 3% gewijzigd door yori1989 op 07-03-2009 16:18]
Helaas weet ik ff geen opties meer voor je.paul_wg schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:55:
Helaas heren,
Maar om nu spijt te hebben van het toestel omdat je hem nog ff niet gekoppeld krijgt met je tomtom, lijkt me iets te ver gaan. Ik neem aan dat het toestel voor de rest prima werkt.
Kijk eens of je een tomtom forum kunt vinden, en wellicht krijg je daar een oplossing.
En zeg nou zelf, je tomtom als carkit gebruiken, daar zijn toch betere carkits voor.
Ik heb ook een tomtom en die bevalt mij helemaal niet als carkit, de parrot c3100 daar tegen doet het veel beter.
Maar dit is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening.
Erin prikken en je Diamond herkent automatisch dat er een headset aangesloten is...yori1989 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:16:
Ik heb een mini usb --> 3,5mm jack gekocht, Het probleem is alleen dat k nu het geluid moet uitvoeren maar die usb, hoe kan ik dit doen???
Komt bovenaan een koptelefoontje te staan.
Vervolgens dus eventjes je oordopjes in de 3,5 jack plug drukken en je hebt geluid...
Dat is het probleem, dat werkt nietPittie schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:44:
[...]
Erin prikken en je Diamond herkent automatisch dat er een headset aangesloten is...
Komt bovenaan een koptelefoontje te staan.
Vervolgens dus eventjes je oordopjes in de 3,5 jack plug drukken en je hebt geluid...

Anoniem: 223266
Hallo,
Even over de HTC Touch diamond 2. Hierover is al redelijk veel bekend. Waarom is er nog geen topic over gemaakt? Of word er in dit topic verder over gediscussieerd over de diamond2??
Hij is al verkrijgbaar vanaf 10-04-2009 dus dat is al zeer binnenkort
greetz
Even over de HTC Touch diamond 2. Hierover is al redelijk veel bekend. Waarom is er nog geen topic over gemaakt? Of word er in dit topic verder over gediscussieerd over de diamond2??
Hij is al verkrijgbaar vanaf 10-04-2009 dus dat is al zeer binnenkort
greetz
Ik wilde laatst een topic maken....maar heb er iets te weinig tijd voor op dit moment.
* Pedr0 gaat ook voor een Diamond 2
* Pedr0 gaat ook voor een Diamond 2

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik wil mijn radio ook updaten, maar klopt het dat als je dan de utility start je niet de huidige RADIO versie te zien krijgt, maar de huidige ROM versie?
Zeg maar bij mij staat er ROM 2.03 op en ik wil radio versie 1.25.05 er op zetten, dan staat er dat ik de ROM 2.03 wil vervangen door die 1.25.05. Dat lijkt me niet goed?
Zeg maar bij mij staat er ROM 2.03 op en ik wil radio versie 1.25.05 er op zetten, dan staat er dat ik de ROM 2.03 wil vervangen door die 1.25.05. Dat lijkt me niet goed?
Ja dat was bij mij ook zo. Toch werkt het goed en wordt alleen de radio vervangen.ExTaxi schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:06:
Ik wil mijn radio ook updaten, maar klopt het dat als je dan de utility start je niet de huidige RADIO versie te zien krijgt, maar de huidige ROM versie?
is die radio beter dan?sandeman schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:41:
[...]
Ja dat was bij mij ook zo. Toch werkt het goed en wordt alleen de radio vervangen.
ja die radio is de beste voor de Touch Diamond
Als ik de poll hier bekijk, dan is de v1.09.25.23 toch echt veruit het populairst. Die heb ik zelf ook en die bevalt mij een stuk beter dan de v1.09.25.05. Ik heb er een snellere GPS fix mee.ExTaxi schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:52:
[...]
ja die radio is de beste voor de Touch Diamond
Dit topic is gesloten.