Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 104.299 views

• Ricardo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:24
Heb gisteren de telefoon ter reparatie aangeboden. Beeldscherm met strepen en flikkerende backlight en een kapotte G sensor. Allemaal netjes onder garantie volgens de erg vriendelijke belcompany meneer.
Hopelijk met 3 weken weer terug.

Verder over TF3D, ik gebruik het niet, windowsmobile vandaag scherm werkt veel fijner en vooral sneller.

• hendriku
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 14:06
Mijn contract loopt over een paar dagen af kan helaas dus niet wachten op de Diamond 2 of de Pro 2 (althans, ik ga er vanuit dat ik het niet uit kan stellen oid toch? Anders trucjes wellicht?)

Enfin, ik sta nu voor de keuze tussen de Diamond en de Pro. Wat betreft kosten kan ik de Diamond voor 1 jaar nemen, de Pro alleen voor 2. Blinkt de Pro in performance - met name aangaande TouchFlo - echt uit ten opzichte van de Diamond of is dit verwaarloosbaar? Als dit laatste zo is geeft dat misschien voor mij de doorslag (dan maar geen toetsenbord).

• vuurvreter1963
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-02-2010
VinceVega schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:42:
Mijn contract loopt over een paar dagen af kan helaas dus niet wachten op de Diamond 2 of de Pro 2 (althans, ik ga er vanuit dat ik het niet uit kan stellen oid toch? Anders trucjes wellicht?)
Volgens mij kan je na het verlopen van je contract per maand je contract wijzigen.
Informeer bij je provider, die kan je hierover voorlichten.

• Ghost81
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:24
vuurvreter1963 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:58:
[...]

Volgens mij kan je na het verlopen van je contract per maand je contract wijzigen.
Informeer bij je provider, die kan je hierover voorlichten.
Na je contract periode van 1, 1.5 of 2 jaar loopt je contract gewoon stilzwijgend door. Dat houdt in dat je vanaf dat moment op ieder moment kan opzeggen (meestal met een opzegtermijn van 3 maanden) of kunt verlengen. Dat werkt bij alle providers zo (in elk geval: Vodafone, Telfort, T-Mobile, KPN en Hi).

Het enige nadeel is dat als je wacht, je contract ook later ingaat en dus ook weer later afloopt. Daardoor duurt het dus in feite langer voordat je weer opnieuw kan verlengen met een "gratis" toestel.

Een ander nadeel kan zijn als je meedeed met een actie. Deze loopt meestal alleen gedurende de contractperiode of korter. Als je contract dus afloopt en je betaalde altijd 20 euro voor een 25 euro abonnement dan ga je na de contract periode gewoon 25 euro betalen. Hetzelfde geld voor extra bundels die je eventueel gratis had gedurende je contract.

Wil je meer weten dan stel ik voor dat je vanaf je mobiel 1200 belt, dan krijg je je klantenservice.

• hendriku
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 14:06
Ghost81 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:21:
[...]
Na je contract periode van 1, 1.5 of 2 jaar loopt je contract gewoon stilzwijgend door. Dat houdt in dat je vanaf dat moment op ieder moment kan opzeggen (meestal met een opzegtermijn van 3 maanden) of kunt verlengen. Dat werkt bij alle providers zo (in elk geval: Vodafone, Telfort, T-Mobile, KPN en Hi).

Het enige nadeel is dat als je wacht, je contract ook later ingaat en dus ook weer later afloopt. Daardoor duurt het dus in feite langer voordat je weer opnieuw kan verlengen met een "gratis" toestel.

Een ander nadeel kan zijn als je meedeed met een actie. Deze loopt meestal alleen gedurende de contractperiode of korter. Als je contract dus afloopt en je betaalde altijd 20 euro voor een 25 euro abonnement dan ga je na de contract periode gewoon 25 euro betalen. Hetzelfde geld voor extra bundels die je eventueel gratis had gedurende je contract.

Wil je meer weten dan stel ik voor dat je vanaf je mobiel 1200 belt, dan krijg je je klantenservice.
T-mobile; contract (sim-only) wordt stilzwijgend verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden.

• Jaromir
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-06-2018
Vroeger had ik touchflo zo'n leuke cubes die draaide, maar nu heb ik een platte touchlo, zoals op deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=0pGf4vxcrvg
maar ik wil eigenlijk weer terug naar deze:
http://www.youtube.com/watch?v=JC79YQbNXXE
hoe krijg ik deze terug?

en als laatste krijg ik steeds dat mn simkaart vol is met smsberichten, kan ik die niet op het telefoongeheugen opslaan?

• RoccoS
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06-05 13:15
Ik ben gisteravond weer teruggegaan naar de 1.93 ROM na meerdere problemen met de 2.03, waaronder:

- Live Messenger werkt niet meer, inloggen gaat wel maar verzenden/ontvangen van berichten werkt niet
- Naar rechts klikken op het D-pad werkte niet meer (ik had hem nog bijna opgestuurd omdat ik dacht dat de knop stuk was...)
- Alle knoppen (home, back, connect, disconnect) werkten vaak pas na 3/4 keer drukken. Na de vierde hardware reset werkten deze opeens weer wel.

Nu met de 1.93 werkt alles wel weer goed. Jammer want de 2.03 was wel iets sneller dan de 1.93.

Als mensen nog tips hebben voor andere goedwerkende ROMs (nederlandstalig) dan houd ik me aanbevolen.

[Voor 3% gewijzigd door RoccoS op 19-02-2009 10:36]

• -Pjotrski-
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ik zoek een manier om wat oude java games te spelen op mijn Diamond.
De cijfertoetsen en softkeys werken nu nl. niet.

Is er een manier om java games te spelen?
Ik heb Jbed en Jblend al geprobeerd, maar die bieden geen oplossing voor het ontbreken van de toetsen.

Mischien iets met een onscreen keypad zoals PocketSNES maar dan voor java games?
Bestaat zoiets?

• Ghost81
  • Laatst online: 11:24
VinceVega schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:33:
[...]

T-mobile; contract (sim-only) wordt stilzwijgend verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden.
Voor de duidelijkheid: "stilzwijgend verlengd" betekent hier loopt gewoon door zonder nieuwe verplichte vaste periode (bv 1 jaar verlenging of 2 jaar). Kortom het abonnement kan ieder moment opgezegd worden met inachtneming van de opzegtermijn van 3 maanden. Klopt dat? (is wel zo duidelijk voor de andere lezers van dit topic).

Als reactie op hieronder: Het ging me er meer om dat het contract niet automatisch verlengd wordt. Dat zou ook erg vervelend zijn. Natuurlijk wordt het niet zomaar beëindigd.

[Voor 13% gewijzigd door Ghost81 op 19-02-2009 16:31]

• RoccoS
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06-05 13:15
Ghost81 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:15:
[...]
Voor de duidelijkheid: "stilzwijgend verlengd" betekent hier loopt gewoon door zonder nieuwe verplichte vaste periode (bv 1 jaar verlenging of 2 jaar). Kortom het abonnement kan ieder moment opgezegd worden met inachtneming van de opzegtermijn van 3 maanden. Klopt dat? (is wel zo duidelijk voor de andere lezers van dit topic).
Ja dat klopt. Het zou tenslotte vreemd zijn als T-mobile na één of twee jaar je abbonement automatisch zou beëindigen nietwaar? Het abbonement loopt dus gewoon door totdat jij het zelf opzegt, en dat kan je na de eerste minimale contractperiode (1 of 2 jaar) altijd doen, met inachtneming van de opzegtermijn van 3 maanden.

• Sissco
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15-07-2013
Ze zijn tegenwoordig aardig op weg met het opnemen van telefoongesprekken zodat je beide kanten duidelijk kan horen. Ben benieuwd of het gaat lukken:
http://forum.xda-develope...read.php?t=474920&page=19
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=53094&page=8

Nog een vraagje:
Ik wil graag gebruik maken van remote desktop zodat ik in kan loggen op m'n pc. Met m'n telefoon aangesloten op de computer gaat dit gewoon goed. Maar zonder USB verbinding (wat heb je er anders aan) krijg ik een netwerk fout. Ik heb al met m'n firewall geprutst enz. maar weet niet precies waar het aan ligt. Is er een logische oplossing voor? Ik snap niet echt veel van dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311526

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:25
Hallo allemaal,

Ik heb nu een Vodafone branded TD en kan de laatste firmware update niet downloaden. Maar als ik op een andere manier aan die firmware kan komen, kan ik die dan zonder problemen installeren? Of controleert het update programma ook nog eens of mijn TD wel geupdate mag worden?

Ik vraag dit omdat ik niet heel veel tijd wil verspillen met zoeken als het toch niet kan.

En mocht het update programma toch controleren, is daar dan ook om heen te werken??

Hail to the king baby!

• Jaromir
Kan iemand me vertellen waar ik deze back covers kan kopen? Het is een gelimiteerde oplage geweest die als actie gratis bij de nederlandse november editie zat, helaas heb ik niet zo'n back cover, maar ik heb er wel een leuk bedragje voor over om zo'n achterkant in mijn bezit te krijgen. Iemand enig idee waar te verkrijgen?

http://www.pimpmydiamond.nl/pimpmydiamond_zilver.html

http://www.jewellink.nl/htc.html

Iemand anders nog leuke exclusieve pimps voor de diamond tegengekomen?

• Sorcerer_NL
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 28-08-2020
Ghost81 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:21:
[...]

Mijn ervaring is (mogen we hier wel over abo's praten?), dat na je contractperiode, eventuele wijzigingen als verlengingen direct ingaan. Zolang je maar bijdezelfde provider blijft...tenslotte leg je je direct weer voor een nieuwe periode vast, dus waarom zouden zij wachten op een eventuele opzegtermijn?

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• mercje
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-06 09:13
sinds ik de vodafone 1.97 rom heb geïnstalleerd heb ik iets raars: heel vaak als ik de mini-usb stekker uit de telefoon haal (maakt niet uit of het om headset, lader of cradle gaat), start tomtom automagisch op. hebben andere dat ook? iemand een oplossing gevonden?

• Crusader
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13:07

Crusader

Arc Nature

mercje schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:13:
sinds ik de vodafone 1.97 rom heb geïnstalleerd heb ik iets raars: heel vaak als ik de mini-usb stekker uit de telefoon haal (maakt niet uit of het om headset, lader of cradle gaat), start tomtom automagisch op. hebben andere dat ook? iemand een oplossing gevonden?
Hernoem even het mapje 2577 op je interne geheugen naar iets anders.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:00
Jaromir schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:43:
Kan iemand me vertellen waar ik deze back covers kan kopen? Het is een gelimiteerde oplage geweest die als actie gratis bij de nederlandse november editie zat, helaas heb ik niet zo'n back cover, maar ik heb er wel een leuk bedragje voor over om zo'n achterkant in mijn bezit te krijgen. Iemand enig idee waar te verkrijgen?

Ik meende laatst zoiets op Ebay te zijn tegengekomen toen ik een nieuwe backcover voor m'n TD zocht.

• vr6-only
  • Registratie: december 2004

vr6-only

Blub Blub

Ik ben nu al 3 dagen bezig met een probleem.

Ik heb onlangs TomTom geïnstalleerd, al gebruik ik jaren iGo, en ik heb tevens S2U2 in gebruik.
Normaliter kun je bij energie instellingen bij iGo aangeven dat het scherm altijd moet aanblijven en dus S2U2 niet opkomt. Ik krijg dit maar niet voor elkaar bij TomTom. Na 60 seconden lockt het scherm zich weer, zeer irritant.

Een optie is natuurlijk om S2U2 uit schakelen, alvorens ik de navigatie aanzet. Maar is er geen definitieve oplossing hiervoor?

It ain't stupid if it works!

• SgtStrider
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11-06 07:59

SgtStrider

Fractal Switchover!

Jaromir schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:43:

Gaat waarschijnlijk om de Real Diamond. Zie http://www.pdashop.nl/pro...mond-real-edition-nl.html

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Lijkt me sterk dat die tijdelijk gratis geleverd werd :P

• bluecupra
  • Laatst online: 09:24
Crusader schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 02:18:
[...]

Lijkt me sterk dat die tijdelijk gratis geleverd werd :P
Het gaat volgens mij om de tijdelijke actie omstreeks November 2008. Toen was het mogelijk om een soortgelijke back-plate gratis te bestellen. Deze was volgens mij leverbaar in het wit en zwart

• Superoffie
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2017
even een tip voor mensen die een ' HTC Touch Diamond Pouch PO S390' voor de mda compact IV van t-mobile willen gaan kopen.

Ik gebruik de pouch nu een week icm met mijn mda, en het viel met net op dat de achterkant van de MDA helemaal zwart aan het slijten is :( De voorkant ziet er trouwens nog steeds perfect uit :)

Opzich is het niet heel storend, maar echt mooi is het niet, ik dacht trouwens dat de mda van origine ook altijd geleverd werdt met lederen pouch? Dat kinderlijke opbergzakje die tmobile nu standaard bij de MDA levert, vind ik maar niks!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

bluecupra schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:29:
[...]

Het gaat volgens mij om de tijdelijke actie omstreeks November 2008. Toen was het mogelijk om een soortgelijke back-plate gratis te bestellen. Deze was volgens mij leverbaar in het wit en zwart
Ja, soortgelijke backplate, want eentje van 1500 euro gaan ze echt niet weggeven ;)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:12
Mijn Diamond is naar de klote.

Ik start hem op, en er komt in beeld te staan Touch Diamond.
Daarna valt het scherm weg en is de telefoon weer uit.

Heb al wel 50 keer opgestart, maar het wil niet.
Een hard reset lukt me ook niet, want daar reageerd hij ook al niet op...

Kortom, wat moet ik doen :( :( :( :( :( :( ?

• st546G7
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09-10-2012
Is ergens een vergelijking tussen cooked roms?

AZTOR X2
Duttythroy V4
l3v5y

Dutty heeft bv. oudere radio maar maakt dat uit?

Ik vind de changelogs onduidelijk of niet zo compleet. Swiftblade had ook fraaie overzichtingen met nuttige toevoegingen.

• SgtStrider
  • Laatst online: 11-06 07:59

SgtStrider

Fractal Switchover!

Sleehond schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:11:

Accu dood? Laatste stock HTC ROM al geflashed? Anders opsturen ter reparatie mochten deze opties niet helpen.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• sandeman
  • Laatst online: 08-06 11:56
st546G7 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:18:
Is ergens een vergelijking tussen cooked roms?

AZTOR X2
Duttythroy V4
l3v5y

Dutty heeft bv. oudere radio maar maakt dat uit?

Ik vind de changelogs onduidelijk of niet zo compleet. Swiftblade had ook fraaie overzichtingen met nuttige toevoegingen.
Radio kan je onafhankelijk van de ROM flashen (en dit veroorzaakt geen verlies van gegevens zoals het flashen van een ROM).
Verder heeft men het er bij XDA-dev niet zo op om verschillende ROM's te vergelijken omdat dit meestal in flame wars ontaard.

• Thommess
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 02-07-2009
Hey, heb nu al een tijdje de Diamond en ben hier zeer tevreden over.
Nu heb ik alleen twee dingen die ik zou willen aanpassen namelijk:

- Als ik de telefoon in mijn broekzaak heb als ik zit duw ik soms lang de bovenste knop in en vraagt hij zichzelf uit te schakelen? Ook soms als ik dan de telefoon uit mijn broekzak haal zit ik al in het menu van de klok- en alarmsignalen. Is er geen optie (zoals op de iPhone) dat er een soort beveiliging komt voordat je echt de telefoon kunt gebruiken?

- Mijn tweede vraag is of er geen programma is te downloaden waarmee ik alle internetinstellingen tijdelijk (bv. op vakantie) kan blokkeren en ook weer gemakkelijk aan kan zetten zodra ik weer in Nederland ben?

Alvast bedankt!

*knip* Je eigen site spammen stellen we niet op prijs.

[Voor 5% gewijzigd door RoD op 22-02-2009 16:57]

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Thommess schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:31:

- Als ik de telefoon in mijn broekzaak heb als ik zit duw ik soms lang de bovenste knop in en vraagt hij zichzelf uit te schakelen? Ook soms als ik dan de telefoon uit mijn broekzak haal zit ik al in het menu van de klok- en alarmsignalen. Is er geen optie (zoals op de iPhone) dat er een soort beveiliging komt voordat je echt de telefoon kunt gebruiken?

- Mijn tweede vraag is of er geen programma is te downloaden waarmee ik alle internetinstellingen tijdelijk (bv. op vakantie) kan blokkeren en ook weer gemakkelijk aan kan zetten zodra ik weer in Nederland ben?

Alvast bedankt!

Bekijk de faq en gebruik de search. 1. = S2U2, 2. = Nodata
*knip*

[Voor 2% gewijzigd door RoD op 22-02-2009 16:57]

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• st546G7
  • Laatst online: 09-10-2012
sandeman schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:01:
[...]
Verder heeft men het er bij XDA-dev niet zo op om verschillende ROM's te vergelijken omdat dit meestal in flame wars ontaard.
Mee eens, heb ik ook gelezen. Ik weet nu alleen niet wat de verschillen zijn. Snelheid, memory leak, add-ons etc

• bazzzzzz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:57
Nu kom ik terug van mijn vakantie en dan doet de agendaweergave het niet meer van de windowsmobileagenda. Via dagweergave kan ik gewoon alle afspraken bekijken, maar in agenda weergave naar een andere dag of week gaan lukt niet. Geen error er gebeurt gewoon neits. Als ik dan via de dagweergave een dag selecteer dan kan ik die wel weer in agendaweergave laten zien maar ook een andere dag weergeven is dan onmogelijk.

Iemand ideejen? Harde reset heb ik geen zin in:P

• hellboy123
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:28
dit heb ik de laatste tijd ook erg vaak, terwijl de telefoon gewoon op gelockt is. Ik lock mijn toestel altijd via de ophang toets, en druk dan een keer op de knop bovenop om het scherm uit te doen. Als ik dan het apparaat weer inschakel krijg ik dat scherm met de instellingen van de klok te zien, alsof ik op de klik getikt heb. Meer mensen last van? Met de laatste htc rom trouwens.

• barpes
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-06 16:17
Sleehond schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:11:

Je zou kunnen proberen om de "volume verminderen" knop en de knop met het "pijltje naar links" tegelijk in te drukken, terwijl je deze knoppen ingedrukt houdt druk je met de stylus het "reset" knopje in. Je krijgt dan een 'boot scherm'. Via de usb kabel kan je dan een nieuwe rom installeren.

• mac1987
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:22
erikven1978 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:12:
[...]

Wat me ook opvalt, is dat G-sensor nu standaard in de nieuwe ROM gebakken zit.
Maar... dat hij nog steeds niet werkt!?
Hij lijkt het even te doen, en springt (als hij het wilt vastleggen) weer terug naar hoe die was.
Dit was met de andere officiele G-Sensor hetzelfde. Sommige mensen hebben deze calibratie wel met succes kunnen uitvoeren, maar vaak werkt hij ook niet.
(Ook niet op de manier die in de startpost verwezen staat...)
Same here :(
Heeft niemand hier een oplossing voor?

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:12
Hij doet het weer :*)

Geen idee wat het probleem was. Batterij was nog vol genoeg, dus daar lag het niet aan.
Heb de batterij eruit gehaald, de telefoon een paar uur laten rusten en daarna starte hij gewoon weer op.

Vreemde gebeurtenis, maar goed, hij werkt weer!

Ben blij dat ik hem niet heb opgestuurd :D

• Thommess

Alvast bedankt!

[mbr]*knip* Je eigen site spammen stellen we niet op prijs.[/mbr]
Haha oke, zal het niet meer doen :>

Maar heeft iemand hier een oplossing voor? Het is vrij irritant... :'(

• AndereKoekoek
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:56

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ thommess

Lees de reply onder jouw post.. een klein beetje moeite voor je antwoord kun je toch wel doen?

Tevens staan de antwoorden op jouw vragen allemaal in de faq op pagina 1.
Maar dat is in de reply onder jouw bericht ook al gezegd

[Voor 38% gewijzigd door AndereKoekoek op 23-02-2009 12:47]

• Pedr0
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:03
Veel mensen hier die voor de Touch Diamond 2 gaan? Ik persoonlijk wel, staat al in de pre-order bij Hi. :)

Misschien dat iemand een nieuwe TS kan maken voor de Touch Diamond 2. Ik zou het graag zelf willen doen, maar heb hier geen ervaring mee.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:48
Als ik mijn Diamond 1 voor een leuk prijsje kwijt kan ga ik wel voor de Diamond2 denk ik. IK vind er voldoende toegevoegde waarde aan zitten (scherm, geheugen, slot voor geheugen). Ik vind alleen die zoom-schuiver onderin niet zo mooi.

Flickr PSN ID= cheironnl

• CrazyRooster
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Gisteren kwam ik de calculator van de Diamond 2 als download tegen. Omdat deze ook op de Diamond werkt wil ik deze graag delen met jullie. Er zijn vast wel liefhebbers voor. Uitgaande dat er veel gebruikers zijn met een Nederlandse ROM, heb ik deze applicatie vertaald. Hieronder een korte how-to om het geheel werkend geinstalleerd te krijgen.

Stap 1:
Om het roteren van de nieuwe HTC Calculator mogelijk te maken heb je allereerst deze cab nodig. Installeer deze en als het goed is wil je HTC eerst rebooten.

Stap 2:
Installeer als volgt deze cab. Dit is de Nederlandse versie van de HTC Calculator die ik vertaald heb. Deze applicatie werkt daarom ook alleen op toestellen die gebruik maken van een Nederlandse rom. Door deze vertaling zullen de buttons onderin nu wel te zien zijn.

Stap 3:
Start HTC Calculator. Zoals je ziet werkt deze nu naar behoren. Als je je scherm een kwartslag draait zal de applicatie nu ook meedraaien.

Eventuele andere talen zijn hier te vinden.

• Thommess
Oke, mijn excuses, ik had daar overheen gelezen.
Bij de S2U2 downloadsite kan ik kiezen uit verschillende versies, welke moet ik hebben?

download the QVGA/WQVGA version » mirror »

download the VGA/WVGA version » mirror »

download the Clock Pack for QVGA/WQVGA devices » (read the ClockReadme.txt inside for details)

download the Clock Pack for VGA/WVGA devices » (read the ClockReadme.txt inside for details)

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Thommess schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:33:
Oke, mijn excuses, ik had daar overheen gelezen.
Bij de S2U2 downloadsite kan ik kiezen uit verschillende versies, welke moet ik hebben?

download the QVGA/WQVGA version » mirror »

download the VGA/WVGA version » mirror »

download the Clock Pack for QVGA/WQVGA devices » (read the ClockReadme.txt inside for details)

download the Clock Pack for VGA/WVGA devices » (read the ClockReadme.txt inside for details)
Wat voor scherm heeft de diamond? juist, een VGA scherm. 2x raden welke je moet hebben. En de clock pack is een uitbreiding met andere clocks

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• Thommess
wontcachme schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:48:
[...]

Wat voor scherm heeft de diamond? juist, een VGA scherm. 2x raden welke je moet hebben. En de clock pack is een uitbreiding met andere clocks
Bedankt voor de hulp! :)

• rick1962
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19-02-2010
Verschillende lock programma's kun je vinden op:
http://www.zuinigerijder.com/

Zie 1.7 Which other solutions exist

• inge1990
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 07-02-2010
Ik heb sinds enkele weken de HTC Touch pro, en mijn vriend heeft de X1 van Sony Ericson. Nou heeft hij mij al met veel geholpen, maar ik heb nu een achtergrond waardoor ik mijn letters in vandaag niet meer kan zien. Deze zijn wit :| Kan ik deze op de een of andere manier in een andere kleur krijgen?

• bluecupra
Gisteren even gespeeld met een Touch HD, merk in tegenstelling tot mijn TD op dat de HD uitvoering maar 30/32 % geheugen gebruikt na een soft reset. Ook vind ik de virtuele toetsen erg fraai (kort tril signaal bij het aanraken van de toetsen)

Wie weet of deze functionaliteit ook beschikbaar is voor de TD?

• hellboy123
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:28
CrazyRooster schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:40:
Gisteren kwam ik de calculator van de Diamond 2 als download tegen. Omdat deze ook op de Diamond werkt wil ik deze graag delen met jullie. Er zijn vast wel liefhebbers voor. Uitgaande dat er veel gebruikers zijn met een Nederlandse ROM, heb ik deze applicatie vertaald. Hieronder een korte how-to om het geheel werkend geinstalleerd te krijgen.

Stap 1:
Om het roteren van de nieuwe HTC Calculator mogelijk te maken heb je allereerst deze cab nodig. Installeer deze en als het goed is wil je HTC eerst rebooten.

Stap 2:
Installeer als volgt deze cab. Dit is de Nederlandse versie van de HTC Calculator die ik vertaald heb. Deze applicatie werkt daarom ook alleen op toestellen die gebruik maken van een Nederlandse rom. Door deze vertaling zullen de buttons onderin nu wel te zien zijn.

Stap 3:
Start HTC Calculator. Zoals je ziet werkt deze nu naar behoren. Als je je scherm een kwartslag draait zal de applicatie nu ook meedraaien.

[afbeelding] [afbeelding]
thx, werkt goed en ziet er en stuk beter uit dan die standaardmeuk!

• Biatch
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-06 12:02
Biatch schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:51:
[...]

Mensen die geen contact weergave hebben, ik lijk de oplossing zojuist gevonden te hebben.
Ik heb mijn contacten gekopieerd van me gsm naar SIM. Dan wordt het nummer wel weergegeven. Vervolgens mijn SIM contacten mijn contacten op mijn HD laten overschrijven. SIM contacten weer verwijderd en voíla. Rare omweg maar het lijkt te werken.
Ook dit lijkt niet de oplossing, weer bij een paar contacten geeft hij het contact bij het nummer niet weer. Echt heel vaag. Heb nu maar mijn contacten én op SIM én op mijn HD geplaatst.
Ik snap niet wat de fout kan zijn waarom ik alleen maar het nummer ziet en niet het contact wat daaraan gekoppeld is.... :?

• Jaromir
bluecupra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 07:42:
Gisteren even gespeeld met een Touch HD, merk in tegenstelling tot mijn TD op dat de HD uitvoering maar 30/32 % geheugen gebruikt na een soft reset. Ook vind ik de virtuele toetsen erg fraai (kort tril signaal bij het aanraken van de toetsen)

Wie weet of deze functionaliteit ook beschikbaar is voor de TD?
Ja, dit gebruik ik zelf ook op mijn touch diamond en dat werkt heel fijn, het heet touch response en kun je hier vinden

http://www.google.nl/sear...=nl&q=touchresponse&meta=
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256

• marco_balk
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 06-06 08:32
CrazyRooster schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:40:

Stap 1:

Stap 2:

Stap 3:

[afbeelding] [afbeelding]
Heerlijk! Dank je wel!

• dikki dik
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Zijn er mensen die de A.Z.T.O.R. rom gebruiken?

AZTOR wil bij het uit stanby halen (wanneer ik op de aan/uit knop druk) nog wel eens haperen bij het touchflo scherm, wanneer ik door de verschillende tabs schuif moet hij daar toch wel 1 a 2 seconde over nadenken. Daarna loopt alles soepel

Ik vraag me af of dat bij de originele firmware ook het geval is?

[Voor 43% gewijzigd door dikki dik op 24-02-2009 17:54]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Jaromir
Hier geen probleem met de aztor x2 rom

• bluecupra
Jaromir schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Ja, dit gebruik ik zelf ook op mijn touch diamond en dat werkt heel fijn, het heet touch response en kun je hier vinden

http://www.google.nl/sear...=nl&q=touchresponse&meta=
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256
Top, bedankt voor de tip. Ga het gelijk even proberen

• repsaj
  • Laatst online: 12-06 20:42
Ik wil graag mijn HTC P3700 besturen vanaf mijn bureaublad. Zoals altijd kon op XP met http://mtux.com/. Maar ik werk nu onder Vista. Weet iemand een vervangend programma? Dat ik gewoon met mijn muis m'n telefoon kan besturen e.d. als hij met de USB aangesloten is aan m'n PC.
En een goed backup-programma voor m'n smsjes zoek ik ook nogsteeds. Liefst 1 die al die 'chat-sessies' op de manier die WM zelf ook gebruikt, in een txt-bestandje zet.

x

• vuurvreter1963
Jaspur schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:31:
Ik wil graag mijn HTC P3700 besturen vanaf mijn bureaublad. Zoals altijd kon op XP met http://mtux.com/. Maar ik werk nu onder Vista. Weet iemand een vervangend programma? Dat ik gewoon met mijn muis m'n telefoon kan besturen e.d. als hij met de USB aangesloten is aan m'n PC.
En een goed backup-programma voor m'n smsjes zoek ik ook nogsteeds. Liefst 1 die al die 'chat-sessies' op de manier die WM zelf ook gebruikt, in een txt-bestandje zet.
Het is al eerder genoemd, MyMobiler.
Voor je smsjes heb ik geen oplossing.

• repsaj
  • Laatst online: 12-06 20:42
vuurvreter1963 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:46:
[...]

Het is al eerder genoemd, MyMobiler.
Voor je smsjes heb ik geen oplossing.
Die noem ik ook :P Maar werkt niet onder Vista

Werkt nu opeens wel ..

[Voor 4% gewijzigd door repsaj op 24-02-2009 23:15]

x

• vuurvreter1963
Jaspur schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:51:
[...]

Die noem ik ook :P Maar werkt niet onder Vista

Werkt nu opeens wel ..
Zou vreemd zijn, ik werk zelf ook met MyMobiler onder Vista

• AndereKoekoek
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:56

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb Mymobiler er ook op staan, maar ik vind het echt 3x niks.
Je moet echt 1 toets per 5 seconde indrukken en en wachten tot het woord er helemaal staat voordat je de spatie indrukt. Heb vaak zat dat er geen enkele spatie in mijn sms staat enz..

Heb zowel MyMobiler als Birsi Mobile controller geprobeerd, maar bij beide dezelfde vertraging.
Weet niet of meer mensen hier last van hebben? Ik gebruik het icm XP Pro

• Jaromir
Bovenaan bij het luidsprekertje zit volgens mij een klein ledje in de gleuf, klopt dit? zo ja hoe kan ik dit activeren, zo nee, wat is het dan?

• marco_balk
Jaromir schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:39:
Bovenaan bij het luidsprekertje zit volgens mij een klein ledje in de gleuf, klopt dit? zo ja hoe kan ik dit activeren, zo nee, wat is het dan?
Dat is een lichtsensor, als ik me niet vergis...

Dan nog iets anders: heb gister die nieuwe calculator geinstalleerd (zie een aantal posts hiervoor), maar sindsdien werkt SensorLock niet meer...
Hebben anderen ook dit probleem?
Ik denk dat het aan die Sensor-cab ligt, die je eerst moet installeren.

• CrazyRooster
kwakkie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:07:
[...]

Dat is een lichtsensor, als ik me niet vergis...

Dan nog iets anders: heb gister die nieuwe calculator geinstalleerd (zie een aantal posts hiervoor), maar sindsdien werkt SensorLock niet meer...
Hebben anderen ook dit probleem?
Ik denk dat het aan die Sensor-cab ligt, die je eerst moet installeren.
Nog niets over gelezen op XDA. Daar is echter wel een bug met Opera bekend geworden. Als je over gaat op landscape mode en je klikt op de favorieten dan komen deze in de normale stand tevoorschijn. Je ziet dan ook maar een deel van je favorieten terug. Je zou daar je probleem eens kunnen voorleggen.

• Ricardo
Vandaag de telefoon weer opgehaald, snelle service! 17e is die opgestuurd, vandaag terug.
Is een nieuw scherm geplaatst! Probleem met de G sensor blijft, maar om hem daar voor op te sturen ..
Gebruik het toch nooit, dus maar even mee kijken gezien ik hem niet weer wil kwijt zijn.

• Stefke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:45
Vraagje: als ik mobiel.nu.nl bekijk met Opera dan zijn de pagina's in "mobiele" modus en in normale modus veel te breed. De letters zijn ook veel te groot, uitzoomen gaat niet, alleen inzoomen tot de letters zo groot zijn dat ze nauwelijks meer op het scherm passen, dus die mobiele pagina is in Opera eigenlijk niet leesbaar.

In IE werkt dat veel beter. Is dat te fixen voor Opera?

• vuurvreter1963
Floris-K schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:26:
Je moet echt 1 toets per 5 seconde indrukken en en wachten tot het woord er helemaal staat voordat je de spatie indrukt. Heb vaak zat dat er geen enkele spatie in mijn sms staat enz..
Ik denk niet dat het aan MyMobiler ligt, maar aan jouw systeem, hier werkt het vlekkeloos.
Floris-K schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:26:Heb zowel MyMobiler als Birsi Mobile controller geprobeerd, maar bij beide dezelfde vertraging.
Ik draai onder Vista en geen enkel probleem.

• urk_forever
Hallo allemaal, ik wil Hard-SPL installeren om mijn Vodafone TD te upgraden naar de laatste officiele HTC NL Rom.

In dit topic op xda devs staat dat je een versie voor gsm en cdma diamonds hebt.

Heb ik de gsm of de cdma versie nodig??

Hail to the king baby!

• CrazyRooster
urk_forever schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:43:
Hallo allemaal, ik wil Hard-SPL installeren om mijn Vodafone TD te upgraden naar de laatste officiele HTC NL Rom.

In dit topic op xda devs staat dat je een versie voor gsm en cdma diamonds hebt.

Heb ik de gsm of de cdma versie nodig??
Je hebt gewoon de GSM versie nodig. In jouw link valt te lezen dat wat CDMA betreft het gaat om de Sprint en Telus versie's van de Diamond.

• dikki dik
dikki dik schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:51:
Zijn er mensen die de A.Z.T.O.R. rom gebruiken?

AZTOR wil bij het uit stanby halen (wanneer ik op de aan/uit knop druk) nog wel eens haperen bij het touchflo scherm, wanneer ik door de verschillende tabs schuif moet hij daar toch wel 1 a 2 seconde over nadenken. Daarna loopt alles soepel

Ik vraag me af of dat bij de originele firmware ook het geval is?
Probleem gevonden. Het wordt veroorzaakt door de WLan.

Het blijkt dat de telefoon iedere keer opnieuw connectie zoekt, zodra deze uit stand by wordt gehaald. Dat zorgt voor de nodige vertragingen.

Wat ik me dan afvraag hebben andere mensen hier ook last van?

• Jeffrey v. Hees
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 14:16
Ik heb een raar probleem met mijn TD (laatste officiële ROM, Provider: HI).

Wanneer iemand mij smst, kan ik deze gewoon netjes beantwoorden door een bericht onderin te typen. Echter wanneer een vriendin mij smst en ik haar sms beantwoord, komt de melding: "Zorg ervoor dat u bent aangemeld voor de SMS-service". (Exacte melding kan ik me niet herinneren). Wanneer ik gewoon een nieuwe sms maak en hem naar haar verstuur (dus niet via beantwoorden) komt deze wél gewoon netjes aan.

En het vreemdste: het gebeurt alleen als ik haar terug sms, bij andere contacten niet!
De melding verschijnt vrijwel direct als ik op verzenden druk.

Ook zij heeft hier nog nooit last van gehad.

Ik heb al verschillende nummervariaties geprobeerd: (00316... +316... 06...) maar niets hielp.

Iemand een idee?

[Voor 7% gewijzigd door Jeffrey v. Hees op 26-02-2009 10:56]

eMeals.nl

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16-06 12:02
Ricardo schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:39:
Vandaag de telefoon weer opgehaald, snelle service! 17e is die opgestuurd, vandaag terug.
Is een nieuw scherm geplaatst! Probleem met de G sensor blijft, maar om hem daar voor op te sturen ..
Gebruik het toch nooit, dus maar even mee kijken gezien ik hem niet weer wil kwijt zijn.
yoo,
waar heb je em laten repareren en wat koste het, als ik vragen mag. Zit namelijk een aantal scheuren in m'n schermpje en wil er ook een nieuwe in laten zetten. Goedkoopste die ik kon vinden was iets van 90,-

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 12:59
Ik krijg morgen mijn Touch Diamond binnen. Ik wil er gelijk een nieuwe rom op zetten, zodat ik dat gelijk heb gedaan :).
Welke rom raden jullie mij aan? Snelheid is voor mij wel belangrijk, en programma's die er extra bij zitten niet echt. Op XDA-developers zie ik door de bomen het bos niet meer..

• Knaak
  • Laatst online: 03-06 16:06

Knaak

It's me, Mario!

Weet iemand of het onder de garantie valt als "ontgrendelen" in je scherm gebrand staat? Wat ik ook doe je blijft het zien, alsof de pixels niet goed meer werken. Ik kon er eerst wel mee leven maar nu blijft het al 2 maanden zo en het gaat maar niet weg. :(

• Crusader

Crusader

Arc Nature

barzi schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:00:
Ik krijg morgen mijn Touch Diamond binnen. Ik wil er gelijk een nieuwe rom op zetten, zodat ik dat gelijk heb gedaan :).
Welke rom raden jullie mij aan? Snelheid is voor mij wel belangrijk, en programma's die er extra bij zitten niet echt. Op XDA-developers zie ik door de bomen het bos niet meer..
AZTOR ROM kan ik je aanbevelen. Gemaakt met de gedachte zo dicht mogelijk bij de originele ROM te blijven. Is ook lekker snel.

• Ricardo
Rpol schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:05:
[...]

yoo,
waar heb je em laten repareren en wat koste het, als ik vragen mag. Zit namelijk een aantal scheuren in m'n schermpje en wil er ook een nieuwe in laten zetten. Goedkoopste die ik kon vinden was iets van 90,-
Is gewoon onder garantie gebeurd. Dus zou helaas geen prijs kunnen geven.
Maar probeer eens of ze het kunnen opvragen bij de telefoonzaak?

• gomperd
  • Laatst online: 11-12-2013
Floris-K schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:26:

Heb zowel MyMobiler als Birsi Mobile controller geprobeerd, maar bij beide dezelfde vertraging.
Is inderdaad rete traag. Bij het beantwoorden van smsjes typ ik het antwoord eerst uit op de computer (kladblok of Wordt, makt nix ut) daarna knippen en plakken in het tekstveld op het gsm-scherm van My Mobiler. Dan versturen klikken en klaar. Werkt ook snel.

... Een wijze uit is ook ooit als uilskuiken begonnen ...

• ExTaxi
  • Laatst online: 21:33

ExTaxi

http://www.autopics.nl

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem. Ik heb net all 43 bladzijden gelezen maar ik kom mijn probleem niet tegen. Ik heb een van de eerste MDA's compact IV met de 1.37 versie.
Nu wil ik de HardSPL er op zetten (Olinex 1.40) maar op het moment dat ik op alle vragen OK heb geantwoord en de statusbalk zou moeten gaan lopen dan zegt 'ie dat 'ie geen verbinding meer heeft.

Ik gebriuk de juiste HardSPL volgens mij (heb de FAQ op XDA goed gelezen) maar ik krijg het niet voor elkaar. Niemand problemen gehad met het flashen naar HardSPL?

• ExTaxi

ExTaxi

Probleem opgelost, gedaan met Vista en dan lukt het wel.

• ExTaxi

ExTaxi

hoe download ik nu de nieuwste ROM van de HTC site? Ik heb een MDA Compact en het serial number daarvan accepteert ie niet?

• marco_balk
ExTaxi schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:27:
hoe download ik nu de nieuwste ROM van de HTC site? Ik heb een MDA Compact en het serial number daarvan accepteert ie niet?
Dan kan het niet... Je hebt een branded toestel. Je hebt dan 2 keuzes: ROM downloaden bij T-Mobile of je phone tweaken (zie forums XDA)

• 210667
  • Registratie: juni 2021
  • Niet online
gomperd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:16:
[...]

Is inderdaad rete traag. Bij het beantwoorden van smsjes typ ik het antwoord eerst uit op de computer (kladblok of Wordt, makt nix ut) daarna knippen en plakken in het tekstveld op het gsm-scherm van My Mobiler. Dan versturen klikken en klaar. Werkt ook snel.
Handig hoor, zo n mobieltje.. :X

• 210667
  • Registratie: juni 2021
  • Niet online
ExTaxi schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:27:
Doe eens op 4shared een search naar 'HTC_NLD'

• aardbeix15
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

bazzzzzz schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:47:
Nu kom ik terug van mijn vakantie en dan doet de agendaweergave het niet meer van de windowsmobileagenda. Via dagweergave kan ik gewoon alle afspraken bekijken, maar in agenda weergave naar een andere dag of week gaan lukt niet. Geen error er gebeurt gewoon neits. Als ik dan via de dagweergave een dag selecteer dan kan ik die wel weer in agendaweergave laten zien maar ook een andere dag weergeven is dan onmogelijk.

Iemand ideejen? Harde reset heb ik geen zin in:P
dit probleem had ik ook pas in mijn agenda. Of het feit dat ik hem een week op nodata had draaien en op vakantie was en dit er iets mee te maken heeft weet ik niet.

Ik kan dan ook in de agendaview niet meer met de rechts en links knop naar een andere dag scrollen. Ik heb het twee keer gehad. Na een softreset was het weg en ik ben het de afgelopen dagen niet meer tegengekomen. Wellicht een bug in Windows Mobile 6.1? (ervaringen op basis van een Palm Treo Pro).

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16-06 12:02
Ricardo schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:39:
[...]

Is gewoon onder garantie gebeurd. Dus zou helaas geen prijs kunnen geven.
Maar probeer eens of ze het kunnen opvragen bij de telefoonzaak?
jah ik ben zo slim geweest om mijn diamond bij el cheapo gsmweb te halen. Heb al eens gebeld, maar dan krijg ik zo'n doos aan de lijn die nergens niks van weet. Moet 'm eerst naar hun opsturen en dan kijken zij wat er aan kapot is en wat het kost om te maken. Alles bij elkaar gaat dat volgens hun zo'n 4 weken duren, maar ik heb al berichten gelezen op het internet van mensen die hun telefoon al 16 weken kwijt zijn en gsmweb heeft er geen idee van waar dat ding nu is. Dus heb daar niet zo'n vertrouwen in.
Maar ik vond op internet een bedrijf die het voor +/- 85,- deed en dan was het in 20 mins. gefixt. Ze zitten alleen in Den Haag en ik in Eindhoven. Dus kom daar niet zo vaak. :D

• 3raser
  • Laatst online: 14:34

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb enkele dagen geleden mijn diamond geflashed met Dutty V4 rom en de 1.00.25.5 radio rom. Mijn accu gaat nu veel langer mee! Normaal moest ik iedere nacht opladen en nu is dat om de nacht. Dat is dus een verbetering van 100% :).

Ik heb wel een vraagje over de tekst invoer tijdens sms'en. Ik gebruik het onscreen toetsenbord dus ik heb geen T9 nodig. Dit heb ik overal al uitgezet, maar tijdens het typen blijft die irritante balk in beeld komen die aangeeft wat je typt. Hij geeft alleen geen suggesties meer. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen, want het werkt de functionaliteit van het toetsenbord enorm tegen?

• Stealth2000
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:26
3raser schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:07:
Ik heb enkele dagen geleden mijn diamond geflashed met Dutty V4 rom en de 1.00.25.5 radio rom. Mijn accu gaat nu veel langer mee! Normaal moest ik iedere nacht opladen en nu is dat om de nacht. Dat is dus een verbetering van 100% :).
En je hebt geen verminderde ontvangst oid want dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Als er iets is wat wel veel beter kan dan is het wel de batterijduur.

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Stealth2000 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:19:
[...]

En je hebt geen verminderde ontvangst oid want dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Als er iets is wat wel veel beter kan dan is het wel de batterijduur.
Ik heb nog geen ontvangstproblemen opgemerkt. Ook de gesprekken klinken gewoon zoals het hoort. Deze radio rom wordt volgens mij ook door de hele xda-developer community gebruikt en geprezen.

• Superoffie
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2017
3raser schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:07:

Ik heb wel een vraagje over de tekst invoer tijdens sms'en. Ik gebruik het onscreen toetsenbord dus ik heb geen T9 nodig. Dit heb ik overal al uitgezet, maar tijdens het typen blijft die irritante balk in beeld komen die aangeeft wat je typt. Hij geeft alleen geen suggesties meer. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen, want het werkt de functionaliteit van het toetsenbord enorm tegen?
Heb het zelfde probleem, ik heb alles qua T9 en woordaanvulling uit staan, maar die irritante invoerbalk blijft. Soms worden hierdoor dubbele dingen in de sms gezet, die je dan eerst handmatig moet wissen.

• mercje
Superoffie schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:59:
[...]

Heb het zelfde probleem, ik heb alles qua T9 en woordaanvulling uit staan, maar die irritante invoerbalk blijft. Soms worden hierdoor dubbele dingen in de sms gezet, die je dan eerst handmatig moet wissen.
vorige week heb ik daar ook antwoord op gegeven (misschien iets voor de faq?), maar omdat er zoveel geduldige mensen op dit forum zitten waar ik al veel van heb geleerd, zal ik daar gewoon een voorbeeld aan nemen en het geduldig nog een keer vertellen. O-)
links van de spatiebalk op je volledige qwerty-toetsenbord heb je een schuifje dat je van T9 naar ABC kunt zetten.

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

mercje schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:07:
[...]

vorige week heb ik daar ook antwoord op gegeven (misschien iets voor de faq?), maar omdat er zoveel geduldige mensen op dit forum zitten waar ik al veel van heb geleerd, zal ik daar gewoon een voorbeeld aan nemen en het geduldig nog een keer vertellen. O-)
links van de spatiebalk op je volledige qwerty-toetsenbord heb je een schuifje dat je van T9 naar ABC kunt zetten.
Heel geduldig van je. _/-\o_
Ik had in je bericht alleen de eerste oplossing gelezen. Vaag ook dat ik de optie in full qwerty uit moet schakelen terwijl ik dat toetsenbord niet eens gebruik. Maar het is nu wel opgelost.

• ExTaxi

ExTaxi

kwakkie schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:32:
[...]

Dan kan het niet... Je hebt een branded toestel. Je hebt dan 2 keuzes: ROM downloaden bij T-Mobile of je phone tweaken (zie forums XDA)
Ik had HardSPL al gedaan en dacht er toen de nieuwste HTC-rom overheen te gooien, maar dat lukte dus niet.
Heb 'm nu uiteindelijk met een getweakte ROM gedaan, prima!

• ExTaxi

ExTaxi

Hoe kun je nou het best met synchroniseren beginnen?

Ik heb mijn SIM vol met nummer staan en mijn Outlook vol met adressen.
Is het nu het slimst om in je outlook overal een telfoonnummer bij te gaan zetten? En dan te synchroniseren?

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 12:59
Crusader schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:07:
[...]

AZTOR ROM kan ik je aanbevelen. Gemaakt met de gedachte zo dicht mogelijk bij de originele ROM te blijven. Is ook lekker snel.
Ah oke. Ik hoor ook goede verhalen over de DIB rom. Heeft een van jullie daar ervaring mee?

En als je een ROM Update doet, verwijderd deze dan ALLE gegevens van je telefoon? Ook contacten? En ook contacten op je SIM-kaart?

• ExTaxi

ExTaxi

barzi schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:19:
[...]

Ah oke. Ik hoor ook goede verhalen over de DIB rom. Heeft een van jullie daar ervaring mee?

En als je een ROM Update doet, verwijderd deze dan ALLE gegevens van je telefoon? Ook contacten? En ook contacten op je SIM-kaart?
Nee je gegevens op je interne geheugen verwijderen niet en natuurlijk blijft je SIM kaart ook onaangetast.
Maak even een back-up van je gegeven met PIMBackup, dan kun je alles zo weer terugzetten. Werkt prima!

• gomperd
  • Laatst online: 11-12-2013
Heppieboeddah schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 07:16:
[...]

Handig hoor, zo n mobieltje.. :X
Haha, you're right. Maar het ging alleen over het trage van My Mobiler...

... Een wijze uit is ook ooit als uilskuiken begonnen ...

• urk_forever
ExTaxi schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:10:
[...]

Ik had HardSPL al gedaan en dacht er toen de nieuwste HTC-rom overheen te gooien, maar dat lukte dus niet.
Heb 'm nu uiteindelijk met een getweakte ROM gedaan, prima!
Hmm, ik heb dit gisteravond gedaan op mijn Vodafone TD en ging wel goed. Heb eerst HardSPL 1.40 unsigned erop gezet en daarna gewoon de laatste HTC rom erop gezet en dat ging in 1 keer goed.

Wat een enorm verschil tussen de Vodafone 1.97 rom en de HTC 2.03 rom. Mijn TD reageert nu veel en veel sneller ook het wisselen van pagina's in TF3D gaat nu veel sneller en makkelijker! De upgrade naar 2.03 kan ik iedereen aanraden.

Hail to the king baby!

• mercje
Wat een enorm verschil tussen de Vodafone 1.97 rom en de HTC 2.03 rom. Mijn TD reageert nu veel en veel sneller ook het wisselen van pagina's in TF3D gaat nu veel sneller en makkelijker! De upgrade naar 2.03 kan ik iedereen aanraden.
hoeveel scheelt de htc 2.03 rom tov de vodafone 1.97 rom in geheugen (en respons) als je TF3D uitschakelt en het standaard wm6.1 today scherm gebruikt?

moest je veel instellingen aanpassen om het vodafone netwerk te gebruiken (zoals sms en internet)? dat is namelijk wat mij nog een beetje weerhoudt.

• Ricardo
Rpol schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:31:
[...]

Maar ik vond op internet een bedrijf die het voor +/- 85,- deed en dan was het in 20 mins. gefixt. Ze zitten alleen in Den Haag en ik in Eindhoven. Dus kom daar niet zo vaak. :D
In 20minuten lijkt me sterk, omdat de complete telefoon uitelkaar moet om het scherm te vervangen.
Maar niet mogelijk om de telefoon naar hun op te sturen dan?

Hier kun je het gewoon naar opsturen.

• HertogJanNL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10-06 15:13
ExTaxi schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:11:
Hoe kun je nou het best met synchroniseren beginnen?

Ik heb mijn SIM vol met nummer staan en mijn Outlook vol met adressen.
Is het nu het slimst om in je outlook overal een telfoonnummer bij te gaan zetten? En dan te synchroniseren?
Ik heb de nummers van mijn simkaart via mijn oude nokia+kabel naar outlook geexporteerd en moest daarna handmatig de verschillende nummers/adressen combineren. Duurt even maar daarna heb je ook alles goed op orde.

• dikki dik
dikki dik schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:10:
[...]

Probleem gevonden. Het wordt veroorzaakt door de WLan.

Het blijkt dat de telefoon iedere keer opnieuw connectie zoekt, zodra deze uit stand by wordt gehaald. Dat zorgt voor de nodige vertragingen.

Wat ik me dan afvraag hebben andere mensen hier ook last van?
Drie roms getest naast de AZTOR X2 die er al op stond. Vreemd genoeg is de belasting door wifi met de originele en die van Syrius lager.

Dutty heb ik ook nog geprobeerd, maar die is vergelijkbaar met AZTOR X2 qua snelheid

[Voor 14% gewijzigd door dikki dik op 28-02-2009 16:30]

• xilent_xage
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07-06 07:01
Hoi,

Ik heb een app geinstalleerd op mn TD, maar er is geen linkje in het startmenu verschenen. Weet iemand of/hoe ik handmatig een shortcut aan het startmenu kan toevoegen?

• jo-ep
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-11-2015
xilent_xage schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:08:
Hoi,

Ik heb een app geinstalleerd op mn TD, maar er is geen linkje in het startmenu verschenen. Weet iemand of/hoe ik handmatig een shortcut aan het startmenu kan toevoegen?
ja, via start menu > instellingen > menu's

hier had ook uw tekst kunnen staan...

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True