HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:02:
Misschien wel grappig. Iedereen weet nu dat foto's maken zonder de backcover veel betere kwaliteit opleverd. Net wilde ik dat plastic oogje schoonmaken met een wattenstokje, en sloeg er zo doorheen. Nu heb ik geen plastic meer ervoor en altijd goede kwaliteit foto's :D :+
goeie tip. ik heb het ook geprobeerd. het ruitje liet gewoon los toen ik er met een pen tegenaan drukte. ik heb het maar voor de zekerheid aan de binnenkant van mijn backcover geplakt, voor als die toch ooit terug moet ivm. stof of beschadigen van de echte lens.

het wachten is hier ook op de nieuwe rom... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
nieuwe rom is eigenlijk ook wel nodig ook.

- Opera is zo buggy als hell, en loopt redelijk vaak vast.
- Bij microsoft zullen ze onderhand ook wel ziek worden van alle rapporten die manilla.exe veroorzaakt.
- Toestel heeft me deze week een ochtendje langer laten uitslapen, mijn stagebegeleider was hier minder blij mee. Het toestel was 's nachts gewoon totaal vastgelopen.
Ik heb verder bijna alles gewoon standaard, met maar een paar kleine tweaks van diamond_tweak.
Als de aankomende rom echt niet veel beter is, voel ik me eigenlijk wel gedwongen om een custom-rom te gaan draaien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hm, apart dat sommige mensen dusdanig veel problemen hebben :) Ik heb af en toe eens een klein probleempje, maar dat stoort me verder totaal niet. Opera start wel eens niet, maar dat komt doordat er dan simpelweg niet genoeg geheugen is (>85% in gebruik). Tegenwoordig heb ik aan 1x per week een soft reset genoeg. Vastlopen is me nog nooit gebeurd, fouten in manilla.exe heb ik nog nooit gehad ook (kan zijn omdat ik een 1.93 ROM heb met een 1.37 ROM TF3D).
Ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe ROM en TF3D correcties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31345191,noline]
De introductie van 4G komt eraan onder de naam LTE, wat staat voor Long Term Evolution. Deze ontwikkeling maakt het mogelijk om snelheden van tussen de 20 en 100 Mbit/s te behalen.
Maarja, dan mogen de providers hun "onbeperkte datalimieten" van 25 Mb/maand wel flink omhoog schroeven, anders heb je er geen ruk aan. Met de huidige snelheden zijn die limieten al een factor 10-100 te laag (afhankelijk van de gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

hellboy123 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:23:
nieuwe rom is eigenlijk ook wel nodig ook.

- Opera is zo buggy als hell, en loopt redelijk vaak vast.
- Bij microsoft zullen ze onderhand ook wel ziek worden van alle rapporten die manilla.exe veroorzaakt.
- Toestel heeft me deze week een ochtendje langer laten uitslapen, mijn stagebegeleider was hier minder blij mee. Het toestel was 's nachts gewoon totaal vastgelopen.
Ik heb verder bijna alles gewoon standaard, met maar een paar kleine tweaks van diamond_tweak.
Als de aankomende rom echt niet veel beter is, voel ik me eigenlijk wel gedwongen om een custom-rom te gaan draaien >:)
Had ik gisteren ook. Elke keer of ik een rapport wil verzenden van opera... :(
Net ook weer moeten resetten omdat hij hing. Smsje wat ik binnen kreeg was ik kwijt na de reset ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is, zal de nieuwe HTC-rom (2.03?) een verbeterde radio, verbeterde accuduur, geen vastlopers in TF3D, betere Opera en een lagere memory leak hebben. Dit heb ik echter 'van horen zeggen', dit is niks officieels.

Hij zou va. maandag 12 jan op de site van HTC moeten staan maar dit is nog steeds niet het geval. Ik heb meteen gereply'd maar nog steeds geen antwoord, duurt altijd lang daar.
Als morgen de nieuwe htc-rom nog steeds niet op de HTC-site staan, ga ik eens bellen naar de status hiervan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf twijfelen. AZTOR is geweldig, maar de officiële rom spreekt mij ook aan. AZTOR nederlands bevat sowieso nog teveel bugs, maar de WWE schijnt goed te zijn. Ik krijg die alleen niet geinstalleerd, het is alleen de .nbh file maar wat kan ik daarmee? De nederlandse AZTOR gooide ik er zo op.

Ik wacht het nog eventjes af denk ik tot de HTC rom uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Ook handig om te weten: je kan de htc ook best door je kamer gooien hoor, hij blijft het dan gewoon doen.
Wat een k.. telefoon verschrikkelijk. Traag, lui, valt weg tijdens gesprekken (vandaar dat ie wel eens door de kamer gaat), opnemen in je broekzak, unlock programmaatjes die niet werken.
Damn als je zoveel zelf moet installeren in een telefoon is er maar 1 conclusie: k*t telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg binnen enkele dagen mijn MDA Compact 4. Ik wil die graag flashen naar een diamond. Nou had ik gelezen dat dat aan de hand van Hard SPL 1.4 unsigned kan. Geld nog steeds dat deze gebruikt moet worden of kan het ook met een nieuwer. Ik zag namelijk ook een 1.9. Ik vraag me overigens ook af waarom de volgende stappen moeten worden genomen
Hoe ik mijn MDA flashte:
- Hard-SPL 1.40 unsigned flashen
- Officiele HTC ROM downloaden en .exe uitpakken
- Met NBHUtil 0.92 de .nbh file extracten
- Met NBHUtil het OS en Splash gedeelte (en eventueel radio) weer samenvoegen tot een nieuwe .nbh file
- Deze file flashen met RUU.
Waarom kan de volledige rom niet in 1 keer geflashed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:11
Biatch schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:43:
Ook handig om te weten: je kan de htc ook best door je kamer gooien hoor, hij blijft het dan gewoon doen.
Wat een k.. telefoon verschrikkelijk. Traag, lui, valt weg tijdens gesprekken (vandaar dat ie wel eens door de kamer gaat), opnemen in je broekzak, unlock programmaatjes die niet werken.
Damn als je zoveel zelf moet installeren in een telefoon is er maar 1 conclusie: k*t telefoon.
HEEL RAAR

Ik heb hier totaal GEEN last van? Sloom, ach nee joh, goeie ROM erop, wat tweaks en hij loopt als een trein bij mij. Valt weg tijdens gesprekken? Nog NOOIT gehad, ligt denk ik aan jouw provider dan. Opnemen in broekzak? Ook nog NOOIT gehad, ik weet niet hoe erg jij staat te wiebelen/springen/dansen tijdens een belletje, wellicht dat hij dan opneemt ja...

Maar goed, ik geloof best dat jij er last van hebt, al kan ik het niet echt begrijpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon 2.03 downloaden, daar zijn al die irritante bugs uit. Hij is razendsnel, heeft slide to unlock die perfect werkt en de radio is ook verbeterd. Ik heb hem via AZTOR, maar straks komt hij ook zo via HTC uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

Zeker geen 2.03 ROM er op zitten ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurley
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik heb een tijdje geleden van Vodafone 1.37 ROM naar 1.93 Official ROM geflasht.
Daarvoor had eerst eerst een HardSPL gedaan. Kan ik straks gewoon gelijk weer de 2.03 Official ROM daar over heen gooien als die uitkomt, of moet ik dan eerst weer een HardSPL doen? Ik weet niet meer precies welke versie van HardSPL ik heb gebruikt. Kan ik daar op de een of andere manier achter komen?

edit: volgens mij heb ik HardSPL 1.40 er op staan

[ Voor 6% gewijzigd door Kurley op 15-01-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:15:
[...]

HEEL RAAR

Ik heb hier totaal GEEN last van? Sloom, ach nee joh, goeie ROM erop, wat tweaks en hij loopt als een trein bij mij. Valt weg tijdens gesprekken? Nog NOOIT gehad, ligt denk ik aan jouw provider dan. Opnemen in broekzak? Ook nog NOOIT gehad, ik weet niet hoe erg jij staat te wiebelen/springen/dansen tijdens een belletje, wellicht dat hij dan opneemt ja...

Maar goed, ik geloof best dat jij er last van hebt, al kan ik het niet echt begrijpen :/
Crusader schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:25:
[...]

Zeker geen 2.03 ROM er op zitten ;)
Inderdaag: geef eens wat gegevens van je software, mischien kan je hier geholpen worden. Gelijk boos met het ding gaan gooien lijkt mij weinig effectief. Gegevens als:
ROM-versie;
Rom datum;
Radioversie;
Protocolversie.

Veel mensen weten hier wat per versie is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Ik heb een batterij vaagje:
heb een nieuwe (niet-htc) accu (1800mAh) erin geplempt en de batterij status is nu niet zitbaar. Nu wist ik dat van tevoren en ik vind dat niet zo erg, maar het lijkt me iets dat alleen met software te maken heeft. Is er een progje om je batterij te calibreren of iets in die richting ?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:54:
[...]

[...]

[...]

[...]

Inderdaag: geef eens wat gegevens van je software, mischien kan je hier geholpen worden. Gelijk boos met het ding gaan gooien lijkt mij weinig effectief. Gegevens als:
ROM-versie;
Rom datum;
Radioversie;
Protocolversie.

Veel mensen weten hier wat per versie is verbeterd.
Ja het is echt om moedeloos van te worden, hij valt echt weg tijdens gesprekken terwijl mijn vriendin met dezelfde provider nergens last van heeft. Ik heb het probleem nooit eerder gehad dan een paar weken terug, nu valt hij steeds uit.

Ik heb dezelfde rom als die T-Mob mij leverde (heb de MDA compact) met enkel een andere theme erop (manilla) zodat ik van die roze icoontjes af was. Heb een tijd geleden een tweak gebruikt om hem wat sneller te maken maar daar merk ik niet zo veel van. Misschien toch maar eens een andere ROM erop gooien, wellicht dat dat wat doet....
Bedankt voor jullie geduld ik was t gewoon ff helemaal beu met die telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Biatch schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:37:
[...]

Ik heb dezelfde rom als die T-Mob mij leverde (heb de MDA compact) met enkel een andere theme erop (manilla) zodat ik van die roze icoontjes af was. Heb een tijd geleden een tweak gebruikt om hem wat sneller te maken maar daar merk ik niet zo veel van. Misschien toch maar eens een andere ROM erop gooien, wellicht dat dat wat doet....
Bedankt voor jullie geduld ik was t gewoon ff helemaal beu met die telefoon...
Soms doen tweaks niet wat je wilt bereiken en hebben een averechts effect. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou in jouw geval er mee te maken kunnen hebben.
Mijn eerste advies in deze situaties vóórdat je gaat flashen is het toestel eens te hard-resetten. Dus terug naar fabrieksinstellingen. Kan lastig zijn en ja, je zou wel eens eerst een backup moeten maken, maar soms ben je dan wel van het gezeik af :)
Flashen van een andere ROM is weer een stap die je daarna kunt proberen. Succes in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
Dan moet je geen Windows mobile toestel kopen, dat zou je van tevoren moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Hehe dan moet ik van de week toch eens even informeren bij mijn leraar hoe zijn TD bevalt. Zag van de week toevallig dat ie ook een TD heeft nu maar hij zegt zelf dat ie absoluut niet technisch is. Als de nieuwe rom nou ff snel online komt kan ik vragen of ik ze foon ff helemaal goed moet fixen, kan vast geen kwaad om een goede beurt te maken nu er weer tentamens aankomen ;)

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
t_o_c schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:53:
Hehe dan moet ik van de week toch eens even informeren bij mijn leraar hoe zijn TD bevalt. Zag van de week toevallig dat ie ook een TD heeft nu maar hij zegt zelf dat ie absoluut niet technisch is. Als de nieuwe rom nou ff snel online komt kan ik vragen of ik ze foon ff helemaal goed moet fixen, kan vast geen kwaad om een goede beurt te maken nu er weer tentamens aankomen ;)
OMG, dit is wel heel triest wat je zegt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:53:
Als dit nou een mooie blonde lerares was, zou ik zeggen van "DOEN" maar een leraar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Crusader schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:22:
Geruchten gaan dat vanaf aanstaande vrijdag de v2.03 ROM in de volgende talen vanaf de HTC site beschikbaar zal zijn:

Nederlands
Frans
Engels
Duits
Spaans
Zweeds
Deens
Noors
Portugees
Italiaans
Fins
Can't wait :P !
Hopelijk heb je gelijk, heb wel weer eens zin in een nieuwe ROM _/-\o_ De 1.93 versie heb ik inmiddels al zo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaatZ schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:31:
Ik heb een batterij vaagje:
heb een nieuwe (niet-htc) accu (1800mAh) erin geplempt en de batterij status is nu niet zitbaar. Nu wist ik dat van tevoren en ik vind dat niet zo erg, maar het lijkt me iets dat alleen met software te maken heeft. Is er een progje om je batterij te calibreren of iets in die richting ?
ArielBattery2.cab is een klein los programmatje die de batterij status rechtsboven weergeeft middels een balkje + percentage. Verder zijn (weet ik niet meer precies waar, maar volgens mij in deel 6) al meer soortgelijk programmatjes voorbij gekomen. Daarna heb ik een keer de iconset verandert, waar de batterij indicatie automatisch erbij staat. Kijk hiervoor even in de FAQ (TouchFlo 3D (TF3D) Besturing ) .
Sleehond schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:
[...]
Can't wait :P ! Hopelijk heb je gelijk, heb wel weer eens zin in een nieuwe ROM _/-\o_ De 1.93 versie heb ik inmiddels al zo lang ;)
Ik ook, va. Datum: 2008-07-31. Hoewel ik vrij geduldig ben, ben ik zeer benieuwd naar de beloofde verbeterde prestaties. Morgen weten we waarschijnlijk meer...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 23:49 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik heb het ook maar van XDA hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Inmiddels al vrijdag, maar nog niets te zien op de site van HTC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik kijk ook ieder dag even... Helaas tot zover.

Mijn voorkeur gaat uit naar de officiele rom, geen gedoe met SPLs en andere tussenstappen. Duurt lang zo!

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:39:
[...]

Als dit nou een mooie blonde lerares was, zou ik zeggen van "DOEN" maar een leraar :?
Uhhh ik weet niet wat jij allemaal verstaat onder ze telefoon fixen maar bij mij betekent dat minimaal 3 lagen kleren aan op 10km van zijn huis de boel regelen ;)

Wel grappig trouwens, hij had vandaag weer zijn oude telefoon bij zich, komt ie er opeens achter dat ie nu allemaal berichtjes van nieuwjaar binnen krijgt. Hij echt zo wtf is dit nou weer dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Magic6399 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:12:
Inmiddels al vrijdag, maar nog niets te zien op de site van HTC :/
Zal niet lang meer duren, op de spaanse site staat ie al:

Afbeeldingslocatie: http://xs435.xs.to/xs435/09035/clipboard01318.jpg
En de release notes:

Improved Functions and Fixes

1. When you launch the Camera while the system is working on other programs, the preview screen may become black.

2. When playing a video, sometimes a portion of the video will be cut off a little bit.

3. Fixes Audio playback problem with the speaker. Specific issues: sometimes the music will turn off and on after 10 minutes, or there is a buzzing sound or no sound at all.

4. Fixes the problem of not being able to receive MMS when in standby mode.

5. When launching music via the Music tab on TouchFLO 3D, the sound may intermittently turn off for a second and come back on

[ Voor 51% gewijzigd door J0YR1D3R op 16-01-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosch007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-06 19:31
De NL versie staat er nu ook op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 13-09 13:15
bosch007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:38:
Waar dan? Krijg nog steeds de 1.93 versie op de htc site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosch007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-06 19:31
ik heb hem net gedownload via deze link

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=133&cat=2&dl_id=483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Ik heb een MDA Compact IV sinds een paar dagen. Toch maar even m'n serialnr. ingetypt maar werkt helaas niet voor mij. Hoe vaak brengt t-mobile een update uit? (Ik verwacht zoiets als 'bijna nooit' ;-))

En dan heb ik nog 2 vraagjes wat ik niet echt terug heb kunnen vinden:
-Kan ik zonder eerst een Hard-spl te flashen ook een officiele htc-rom erop zetten?

-Mocht ik weer terug willen gaan naar de officiele rom kan ik dan de update van t-mobile gebruiken? (ik dacht dat de update op hun site van 1.93 was) Of kan ik op de een of andere manier mijn eigen rom die er nu opstaat back-uppen?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:58
Nieuwe rom uit inderdaad! Even installeren. Tipje: Even backup maken van je berichten, contacten en agenda etc. met PIM Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Exception schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:35:
Nieuwe rom uit inderdaad! Even installeren. Tipje: Even backup maken van je berichten, contacten en agenda etc. met PIM Backup.
Hoe werkt dat PIM Backup? Werkt dat Sprite Backup van HTC zelf ook een beetje?
Ik heb geen ervaring met back-up maken, en wil het GOED doen voordat ik ga flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Sleehond schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:37:
[...]

Hoe werkt dat PIM Backup? Werkt dat Sprite Backup van HTC zelf ook een beetje?
Ik heb geen ervaring met back-up maken, en wil het GOED doen voordat ik ga flashen!
Pim backup starten en selecteren wat je wilt backuppen. Vervolgens maakt hij er één bestandje van die je vervolgens kunt veiligstellen op bijvoorbeeld je PC. Na het installeren van de nieuwe ROM, PIM Backup weer starten en het bestandje gebruiken om te 'restoren'.

Sprite Backup zal wel ongeveer het zelfde werken, maar heb daar geen ervaring mee... PIM Backup maakt van alle gegevens een backup (Agenda, SMS, E-mail, Contacten etc.)

[ Voor 8% gewijzigd door Exception op 16-01-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Exception schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:39:
[...]

Pim backup starten en selecteren wat je wilt backuppen. Vervolgens maakt hij er één bestandje van die je vervolgens kunt veiligstellen op bijvoorbeeld je PC. Na het installeren van de nieuwe ROM, PIM Backup weer starten en het bestandje gebruiken om te 'restoren'.

Sprite Backup zal wel ongeveer het zelfde werken, maar heb daar geen ervaring mee... PIM Backup maakt van alle gegevens een backup (Agenda, SMS, E-mail, Contacten etc.)
Oke, ik heb mijn contacten niet op mij SIM staan maar gewoon op mobiel zelf. Daar maakt hij dus ook een back-up van? Maar als ik de nieuwe ROM heb geflasht moet ik dus eerst weer PIM-Backup erop gooien? Of werkt dat PIM-Backup via de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Sleehond schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:47:
[...]

Oke, ik heb mijn contacten niet op mij SIM staan maar gewoon op mobiel zelf. Daar maakt hij dus ook een back-up van? Maar als ik de nieuwe ROM heb geflasht moet ik dus eerst weer PIM-Backup erop gooien? Of werkt dat PIM-Backup via de PC?
PIM Backup werkt zonder PC. Hij maakt inderdaad ook een backup van je telefoon-contacten. Dus ook van alles wat niet op je SIM staat. Het bestandje schrijft hij weg op je storage card (Niet de default locatie kiezen, maar Intern Geheugen kiezen anders werkt het niet). Het bestandje wat hij wegschrijft kun je kopiëren naar je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Exception schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:54:
[...]

PIM Backup werkt zonder PC. Hij maakt inderdaad ook een backup van je telefoon-contacten. Dus ook van alles wat niet op je SIM staat. Het bestandje schrijft hij weg op je storage card (Niet de default locatie kiezen, maar Intern Geheugen kiezen anders werkt het niet). Het bestandje wat hij wegschrijft kun je kopiëren naar je PC.
UPDATE:
Nieuwe ROM geïnstalleerd. Enige verschil wat ik in 5 min heb gemerkt, was een nieuwere versie van Google Maps en Java. Of hij sneller is moet ik even testen. (In ieder geval wel met opstarten, maar het is natuurlijk een fresh install.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is er al ergens een lijstje met wijzigingen te vinden?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Wii4all schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:04:

1. When you launch the Camera while the system is working on other programs, the preview screen may become black.

2. When playing a video, sometimes a portion of the video will be cut off a little bit.

3. Fixes Audio playback problem with the speaker. Specific issues: sometimes the music will turn off and on after 10 minutes, or there is a buzzing sound or no sound at all.

5. When launching music via the Music tab on TouchFLO 3D, the sound may intermittently turn off for a second and come back on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wii4all schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:04:

5. When launching music via the Music tab on TouchFLO 3D, the sound may intermittently turn off for a second and come back on.

Ik vind dit zelf wel een beetje vaag allemaal, lijkt me meer op problemen zelf. Nummer 1 klinkt me meer als een probleem als een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Laatst online: 04-09 22:48
Zou iemand de rom ergens kunnen uploaden en de link hier plaatsen? Ik wil mijn Vodafone versie graag ook naar de laatste officiele rom brengen, maar kan hem dus niet van de HTC site downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsoutthere schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:05:
Ik heb een MDA Compact IV sinds een paar dagen. Toch maar even m'n serialnr. ingetypt maar werkt helaas niet voor mij. Hoe vaak brengt t-mobile een update uit? (Ik verwacht zoiets als 'bijna nooit' ;-))

En dan heb ik nog 2 vraagjes wat ik niet echt terug heb kunnen vinden:
-Kan ik zonder eerst een Hard-spl te flashen ook een officiele htc-rom erop zetten?

-Mocht ik weer terug willen gaan naar de officiele rom kan ik dan de update van t-mobile gebruiken? (ik dacht dat de update op hun site van 1.93 was) Of kan ik op de een of andere manier mijn eigen rom die er nu opstaat back-uppen?
Ik zit met precies hetzelfde, ik wil heel graag de tmobile meuk er af hebben, volgens mij is ie daarna ook een stuk sneller. Vraag 1 kan ik alvast beantwoorden met nee, heb ik zelf al geprobeerd.

Vraag 2 daar lees ik verschillende verhalen over, dus dat weet ik niet zeker. Wat ik mij zelf afvraag is of een radio update ook noodzakelijk is na het flashen van de spl?

Er zijn hier vast wel mensen, die antwoord kunnen geven op vraag 2 :) ?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
nbch schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:47:
Zou iemand de rom ergens kunnen uploaden en de link hier plaatsen? Ik wil mijn Vodafone versie graag ook naar de laatste officiele rom brengen, maar kan hem dus niet van de HTC site downloaden.
Somebody please correct me if I'm wrong, maar volgens mij kan je niet zomaar een Vodafone branded toestel voorzien van de HTC firmware. Waarschijnlijk komt een update hiervoor pas over een paar maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Magic6399 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:11:
[...]

Somebody please correct me if I'm wrong, maar volgens mij kan je niet zomaar een Vodafone branded toestel voorzien van de HTC firmware. Waarschijnlijk komt een update hiervoor pas over een paar maanden...
Ik weet dit ook niet zeker, maar volgens mij staan er bepaalde instellingen in de branded-roms die niet in de officiële roms staan waardoor de helft waarschijnlijk niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Zonder Hard-SPL gaat dat inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Ik volg dit topic al vanaf deel 1 (helaas duurde het nog wel een tijdje tot ik mijn Diamond had) en ik ben er vrij zeker van dat er diverse mensen hier een branded toestel geflashed hebben met een custom of stock rom. Ik heb even in de faq gekeken en er staat niks over Vodafone toestellen, maar wel over T-Mobile toestellen.

En ja, het zal wel via HSPL moeten ja, maar dat neem ik voor lief.

Ik denk zelfs dat een branded toestel beter werkt met officiele firmware dan branded firmware, mijn ervaring met Vodafone roms is dat dat meer kapot maakt dan toevoegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 18:11
Even direct download links voor mensen met een branded toestel...ik zou zelf altijd voor bv een duttys rom gaan. Maar goed er zijn oom mensen die een standaard uitvoering van een auto kopen.

*warez*

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 16-01-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de TouchFLO 3D, werkt dat nu naar behoren, of wordt het weer SPB Mobile Shell instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De keyboards zijn kleiner....Jammer......

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosch007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:38:
:) Eindelijk :)
(Jammer dat ik vandaag de hele dag een afspraak had, die net de deur uit is) Vanavond maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update uitgevoerd, en ben nu bezig met het synchroniseren van de Outlook gegevens.
Ik zie na lange tijd weer een "H" naast het antenne symbool.

Het update duurde maar 8 minuten.

Vanavond ff verder testen na het eten en de wekelijkse verplichtingen ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Zo ook geinstalleerd en alles tweaks ed weer terug gezet. Lijkt allemaal wel iets sneller te zijn geworden. Heb alleen wel het idee dat S2U het allemaal wel iets trager laat gaan maar dan kan ook gewoon gevoel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:48

r_kluft

Hmmmmmm

Ik heb voor het updaten naar 1.93 een bestandje gebruikt met de naam HTC-NLD_v193.rar.
Deze was door iemand hier een aangepaste firmware voor als je een MDA had.
Weet iemand welke aanpassing er gedaan was of kan iemand eenzelfde versie van de 2.03 plaatsen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

okio schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:26:
ik zou zelf altijd voor bv een duttys rom gaan. Maar goed er zijn ook mensen die een standaard uitvoering van een auto kopen.
Met het verschil dat de standaard auto van AZTOR flink sneller aanvoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de WWE van AZTOR maar installeren, AZTOR bevalt me goed maar de NLD bevat teveel bugs. Hoe heb jij die erop gekregen crusador? Die WWE versie? Ik zie als ik hem download alleen de .nbh maar verder niets.. Thanks weer.

Edit: Laat maar, ik lees net op xda dat AlphaZero zondag met een nieuwe versie komt op basis van de HTC 2.03 en dus alle talen bevat. Jippie! ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
Thank GAAWWWD dat videocall weg is en gewoon contacts weer terug is nadat je je beltoets hebt ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
Hmm heb de NLD 2.03.

Ik heb toetsblokkering aangezet indien je de ophang toets lang inhoudt. Dat werkt. Nu ik ook een wachtwoord heb gezet indien toestel niet gebruikt voor 5 min. dan werkt het lang inhouden van de ophang toets niet meer (hij blokkeert niet meer).

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 11:39
Bij mij werkt Gsen niet meer met de 2.03 rom, meer mensen last van??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Custom ROMs zien we, zoals vaker gemeld, als warez.

Gelieve dit soort zaken niet te posten en als het al gepost wordt, quote het dan niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pot-jan-drie-dubbeltjes!

Wat is die 2.03 ROM lekker snel _/-\o_ !
TFL3D loopt nu echt HEERLIJK!

Wat heerlijk om een nieuwe ROM te hebben, en daarnaast weer even een "clean" telefoontje zonder allerlei stuf erop! Ik laat hem voorlopig lekker standaard nu! Alleen de echte benodigde apps worden geinstalleerd!

Nogmaals, ik vind hem echt VEEL sneller!

Mee eens? Merkt de rest ook een enorm verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke progje kan je ook alweer de verbindingen zo instellen dat ie s'nachts geen mail ophaalt?
Kan ik verdorie toch niet op de naam komen, dan wordt zoeken wel heel erg lastig ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
zouden de speakers bij het handsfree bellen ook beter zijn? en niet meer zo schel?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Sleehond schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:36:
Pot-jan-drie-dubbeltjes!

Wat is die 2.03 ROM lekker snel _/-\o_ !
TFL3D loopt nu echt HEERLIJK!

Wat heerlijk om een nieuwe ROM te hebben, en daarnaast weer even een "clean" telefoontje zonder allerlei stuf erop! Ik laat hem voorlopig lekker standaard nu! Alleen de echte benodigde apps worden geinstalleerd!

Nogmaals, ik vind hem echt VEEL sneller!

Mee eens? Merkt de rest ook een enorm verschil?
Yep, zeker soepeler. Eergister nog even met een iPhone van een klasgenoot gespeeld maar ik denk dat switchen naar tabs nu wel sneller gaat dan bij een iPhone. Maar net zoals eerst is het niet altijd zo. Af en toe blijft tf3d gewoon ff hangen. Sowieso duurt de mp3 tab wat langer en zodra je van de mp3 tab ergens anders heen gaat merk je toch duidelijk dat je even moet wachten. Maar over het algemeen reageert alles nu heel soepel vind ik. Denk niet dat je nu nog echt mag klagen over de snelheid van tf3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Klopt, het is echt veel sneller.

Je merkt het onder andere vooral bij het opstarten. Wanneer TFL3D geladen is en je gaat bijvoorbeeld direct naar het tabje foto's, dan verschijnt dit direct, normaal gesproken zat je zo 3 seconden te wachten. Wanneer je daarna andere tabjes even allemaal langsgaat, komen ze echt binnenflitsen binnen een seconde voor mijn gevoel. Voelt al met al dus erg heerlijk aan. En dat allemaal terwijl ik allerlei apps alweer geinstaleerd heb inmiddels. Ook het opstarten van mobiel gaat nu een stuk sneller. Daarnaast had ik bij de 1.93 ROM flinke vertraging wanneer ik een sms typte, hij kon mijn snelheid soms niet bijhouden, heb ik hier niet gemerkt.

Kortom, ik ben super blij >:) :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vroeg me eigenlijk wel eens af of iemand een mooi agenda heeft gevonden die ook in de touchflo3d geintegreerd is en die je gewoon met je vingers kan bedien ipv de stylus. Ik vind dat namelijk nog steeds een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Valt me op dat er een kleiner T9 toetsenbord op zit en er een G-sensor ijk tooltje in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein probleempje, Gmail lijkt nu wel te werken............................maar..................... na de instalatie kan ik het nergens meer terug vinden GRrrrrrrrrrrrrrr

Gevonden, staat nu onder Java, maar het ziet er niet uit zoals vroeger.
Kan het oude bestandje niet uitproberen, want die heb ik niet meer.
Iemand die het oude bestandje naar mij wil mailen om uit te proberen?

forumnaamapenstaartjeorangepuntnl

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44
Blueone schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:11:
Ik vroeg me eigenlijk wel eens af of iemand een mooi agenda heeft gevonden die ook in de touchflo3d geintegreerd is en die je gewoon met je vingers kan bedien ipv de stylus. Ik vind dat namelijk nog steeds een groot gemis.
Thumbcal als agenda en daarna met SSMaPa de snelkoppeling in je TF3D aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
SSMaPa is niet nodig. In thumbcal zit een optie waarbij je thumcal als default agenda kan zetten. Zodra je dat doet zal zowel tf3d als je aangepaste softkey automatisch thumbcal als agenda pakken ookal heb je de windows agenda daar ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
En kan je dit ook uitbreiden dat er in Touchflo meerdere agendapunten komen te staan? Ik gebruik nu secondtoday met eoa agendaprogje waar ik even de naam van kwijt ben. Dat werkt wel prima, maar het is toch netter als het in 1 keer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen. Ik heb bij de ROM-upgrade per ongeluk die nieuwe automatische vergrendelingsstand ingesteld. Ik moet nu om de haverklap mijn toen ingestelde code invoeren. Bij het herinstalleren vraagt de DT nu dus steeds na het wachtwoord. Na dit ingevoerd te hebben moet ik dan het ' normale' wachtwoord invoeren, waarna TF3D pas opstart.

Ik wordt hier inmiddels schijtziek van. Weet iem. waar ik dit weer kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* kicken binnen 24 uur is not_done

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 17-01-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:51:
Mensen. Ik heb bij de ROM-upgrade per ongeluk die nieuwe automatische vergrendelingsstand ingesteld. Ik moet nu om de haverklap mijn toen ingestelde code invoeren. Bij het herinstalleren vraagt de DT nu dus steeds na het wachtwoord. Na dit ingevoerd te hebben moet ik dan het ' normale' wachtwoord invoeren, waarna TF3D pas opstart.

Ik wordt hier inmiddels schijtziek van. Weet iem. waar ik dit weer kan uitschakelen?
Start - instellingen - vergrendeling (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
nbch schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:47:
En kan je dit ook uitbreiden dat er in Touchflo meerdere agendapunten komen te staan? Ik gebruik nu secondtoday met eoa agendaprogje waar ik even de naam van kwijt ben. Dat werkt wel prima, maar het is toch netter als het in 1 keer kan.
Nee volgens mij niet. Dat hele secondtoday doe ik niet aan. Voor mij heeft het ook niet zoveel nut. Er is toch niet echt ruimte (als je de grote klok gebruikt) om nog extra afspraken te laten zien dus dan moet je weer gaan scrollen. Daarbij gebruik ik ook S2U en daarmee krijg dus iedere keer als ik ff bv de tijd wil checken al de eerstvolgende 6 afspraken direct te zien. Wat mij betreft handiger. Als ik dan nog meer wil zien open ik de agenda wel.

Enige nadeel van thumbcal is idd dat het niet al te rap opstart (al is het ook niet dramatisch traag) maar ik vind het vooral irritant dat het week scrollen zo traag gaat.

Heb nu trouwens wel vaak wat problemen met active sync. Met de 1.93 rom nooit problemen maar nu de helft van de tijd connectie problemen. Weet iemand waar dat an zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signs schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:09:
[...]

Start - instellingen - vergrendeling (?)
Nope, daar lukt ut niet bij....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bij het schuif venstertje om een gesprek te beantwoorden staat een foutje:

Schuif OP te antwoorden/negeren. Iemand een idee hoe je dat kan aanpassen in Schuif OM te antwoorden/negeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 11:39
Blueone schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:11:
Ben onlangs van pocket informant over gestapt op Calander van SBSH, bevalt me erg goed!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_kluft schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
Ik heb voor het updaten naar 1.93 een bestandje gebruikt met de naam HTC-NLD_v193.rar.
Weet iemand welke aanpassing er gedaan was of kan iemand eenzelfde versie van de 2.03 plaatsen?
Alvast bedankt
Dat was deze gek dus.. 8) Maar ik zal vanmiddag even de 2.03 ophalen en weer bewerken zodat ie op de MDA kan. Voorwaarde was wel dat je een Hspl moet hebben. Als ie klaar is, dan plaats ik wel even een link naar 4shared.

Deze Hspl is nog steeds de meest gebruikte...klikklik

Maar misschien is het ook wel leuk om het zelf te gaan proberen.. ;) Zie deze wiki..kliklik

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:21:
[...]

Nope, daar lukt ut niet bij....
Gelukkig heb ik dat destijds op 24 uur gezet, heb er nu totaal geen last van. Alleen bij de 1e keer van telefoon opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de memory leak niet is opgelost. Geheugen loopt nog steeds vol. Zit nu na een uur of 12 alweer op 70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:26:
Jammer dat de memory leak niet is opgelost. Geheugen loopt nog steeds vol. Zit nu na een uur of 12 alweer op 70%
Idem hier....Erg jammer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Klopt, ik kom ook aardig in de buurt van 70, al is het hier ongeveer max 65%

Echter, alles blijft wel veel soepeler lopen dan voorheen, dus dat is wel een groot pluspunt. Komt zeer waarschijnlijk omdat ik nu 54 MB vrij heb bij opslag, voorheen had ik altijd 40 MB vrij. Denk dat dat toch wel aardig scheelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe versie v2.03 van HTC gedownload. Bij het updaten via 2 verschillende computers krijg ik de volgende melding bij 100%:

ERROR[270]: UPDATE ERROR.

The image file is corrupt. Plwase check your update utility.

Ik heb het bestand via de website van HTC gedownload en van zowel vanuit USA en Europe.

Heeft iemand een idee waarom ik dit krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Een vraag aan die gene die een auto-lader bezitten voor de Diamond.

Ik heb nog een ladert liggen van mijn adapt gps muis waar de volgende waardes op staan:
Input: 12-24V DC
Output: 5 V - 650mA (max)

Komen deze waardes overeen met de (officiele) auto-laders van jullie?
En zou ik mijn lader veilig kunnen gebruiken met de Diamond?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WietBoer schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:28:
Een vraag aan die gene die een auto-lader bezitten voor de Diamond.

Ik heb nog een ladert liggen van mijn adapt gps muis waar de volgende waardes op staan:
Input: 12-24V DC
Output: 5 V - 650mA (max)

Komen deze waardes overeen met de (officiele) auto-laders van jullie?
En zou ik mijn lader veilig kunnen gebruiken met de Diamond?

Alvast bedankt!
Standaard accu is 900mA, dus 650mA is 250mA teweinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:45:
[...]

Standaard accu is 900mA, dus 650mA is 250mA teweinig
Waar slaat dit op? Ik wil de theorie achter deze bewering wel eens weten want deze logica ontgaat mij volledig. Zo werkt dat niet. De standaard accu is 900mAh. Dit betekent niet dat de laadstroom 900 mA moet zijn.

Ik heb ook een Adapt sigarettenusbding en het gaat prima.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:26:
Persoonlijk geen last van. Sterker nog, gisteravond stond voordat ik ging slapen (alle apps afgesloten een paar minuten daarvoor) het geheugen op ergens rond de 65%, de volgende ochtend stond het onder de 60%.

Ik had trouwens ook met de oude rom geen problemen met geheugen lekken. Na een reboot zat het altijd rond de 50% waarna het eigenlijk, zelfs na meer dan een week gebruik, uiteindelijk altijd onder de 60% bleef staan zonder apps draaiend. Er zal altijd wel het eea gecached blijven maar niet erg storend dus wat mij betreft.

Was trouwens na mijn flash wel vergeten me netwerk weer handmatig in te stellen (zit vlak bij de grens), kwam er net toevallig achter omdat ik dus 2x belgen sms kreeg maar ben wel blij dat ik net opweg naar de supermarkt niet naar internet radio heb geluisterd want dan had ik straks fijn niet op vodafone gezeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bij rebooten start ik op 46/47% memory useage. Na verloop van tijd komt ie max op 68% ongeveer!

Ik vind het wel meevallen met de 2.03 ROM dus. Heb veel apps geinstalleerd etc, en haal best veel dingen uit met mijn telefoon, maar hij gaat er kennelijk goed mee om :)!

Hoe zit het met de memory useage bij anderen?

BTW, ik heb de phone skin uitgezet, waardoor ik de standaard (simpele) versie krijg. Dit neemt 10 MB weg ongeveer!

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 17-01-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Bij mij doet de wekker het niet meer.

Het geluid staat aan, de wekker staat (goed) ingesteld, maar hij loopt niet af.

Wat kan er mis zijn?

PS: ik gebruik de 'standaard' wekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg smsjes niet meer in beeld op mijn homescreen. Had voorheen altijd dat de melding daar te zien was voor een paar seconden. Heb "bericht in scherm weergeven" gewoon aangevinkt bij nieuw tekstbericht.
Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Heb de update ook uitgevoerd, viel mij mee dat de internal storage niet gewist wordt. Was na de update daarom zo klaar met het installeren van de extra software / aanpassingen die ik gebruik (heb een map cab files op het internal storage staan)

Verder is de werking van de telefoon echt vooruit gegaan, zit ene behoorlijke snelheid verbetering in. Bij SMS beantwoorden is nu ook een extra optie doorsturen bij gekomen. Kan soms makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kick deze maar even. Inmiddels heb ik de NBH [inclusief radio: 1.09.25.23, zonder splashscreen] even aangepast zodat hij niet meer kijkt naar de CID.

Hij is op mijn 4shared op te halen. Flashprocedure is zoals gebruikelijk...*knip* is alleen vanaf officiële sites te downloaden
quote:
r_kluft schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
Alvast bedankt

Dat was deze gek dus.. 8) Maar ik zal vanmiddag even de 2.03 ophalen en weer bewerken zodat ie op de MDA kan. Voorwaarde was wel dat je een Hspl moet hebben. Als ie klaar is, dan plaats ik wel even een link naar 4shared.

Deze Hspl is nog steeds de meest gebruikte...klikklik

Maar misschien is het ook wel leuk om het zelf te gaan proberen.. ;) Zie deze wiki..kliklik

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 17-01-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:07:
Ik kick deze maar even. Inmiddels heb ik de NBH [inclusief radio: 1.09.25.23, zonder splashscreen] even aangepast zodat hij niet meer kijkt naar de CID.

Hij is op mijn 4shared op te halen. Flashprocedure is zoals gebruikelijk...*knip* is alleen vanaf officiële sites te downloaden

[...]
Thanks!! Ik ga hem uitproberen op m'n MDA

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 17-01-2009 18:34 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:07:

Hij is op mijn 4shared op te halen. Flashprocedure is zoals gebruikelijk...*knip* is alleen vanaf officiële sites te downloaden[...]
Thnx!

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 17-01-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
trillen bij sms-bericht:
schuiven naar instellingen -> geluid -> geavanceerd -> meldingen -> bij gebeurtenis kiezen voor berichten: nieuw tekstber. -> vinkje bij trillen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Om de Schuif OP beantwoorden/negeren aan te passen naar Schuif OM beantwoorden/negeren moet je phcanrc.dll.0413.mui aanpassen. Daarna signen en naar je windows dir kopieeren. Bij mij staat hij nu goed. Haat typefouten. Staat onprofessioneel.

Hier downloaden: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/HTC/

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 17-01-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelFunktion
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08-2020
Zojuist de nieuwe ROM geïnstalleerd. Nu kan ik nergens meer S2U2 vinden, dus ik denk ik installeer een recente versie. Vervolgens wordt er gemeld dat ik de oude versie moet verwijderen, dus ik zeg ok, maar dat kan ie dan niet, krijg een foutmelding. Zelf kan ik het programma nergens meer vinden en dus niet verwijderen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
Hallo,
iemand met Vodafone al ervaringen met de nieuwe radio-rom?

Mijn ontvangst is namelijk niet echt geweldig te noemen (1.93 met de 1.00.25.05 radio)
Een kameraad met een oude Touch Cruise, ook Vodafone, heeft veel betere ontvangst.

Als ik nog maar 2 streepjes heb, op GPRS, heeft hij zelfs nog gewoon een 3G verbinding beschikbaar!
Tevens, bij ons binnenshuis valt de telefoon vaak weg. Vaak maar 1 streepje ontvangst. De oude Nokia van mijn vriendin heeft dan wel een stabiele ontvangst (wel maar 1 a 2 streepjes, maar geen haperingen, en geen telefoongeprekken die wegvallen)....

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.