HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gomperd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:51:
Mensen. Ik heb bij de ROM-upgrade per ongeluk die nieuwe automatische vergrendelingsstand ingesteld. Ik moet nu om de haverklap mijn toen ingestelde code invoeren. Bij het herinstalleren vraagt de DT nu dus steeds na het wachtwoord. Na dit ingevoerd te hebben moet ik dan het ' normale' wachtwoord invoeren, waarna TF3D pas opstart.

Ik wordt hier inmiddels schijtziek van. Weet iem. waar ik dit weer kan uitschakelen?

Sleehond schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:11:
[...]
Gelukkig heb ik dat destijds op 24 uur gezet, heb er nu totaal geen last van. Alleen bij de 1e keer van telefoon opstarten!
Yep, gevonden, Signs had toch gelijk: Deze kan worden aan/uitgezet via Start -> Instellingen -> Vergrendeling en dan het eerste vakje.
Sleehond schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:00:
Bij rebooten start ik op 46/47% memory useage. Na verloop van tijd komt ie max op 68% ongeveer!

Ik vind het wel meevallen met de 2.03 ROM dus. Heb veel apps geinstalleerd etc, en haal best veel dingen uit met mijn telefoon, maar hij gaat er kennelijk goed mee om :)!

Hoe zit het met de memory useage bij anderen?
Voor mij geldt precies hetzelfde als Sleehond. Verder was ik ook zo klaar met mijn cab-files, omdat mijn internal storage ook niet gewist wordt. Ben zeer tevreden, heb net mijn TD met die van een maat van me vergeleken, die de vorige officiele rom nog op zijn TD had staan (ROM 1.93). Mijne was een stuk sneller nu :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:48

r_kluft

Hmmmmmm

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:07:
Ik kick deze maar even. Inmiddels heb ik de NBH [inclusief radio: 1.09.25.23, zonder splashscreen] even aangepast zodat hij niet meer kijkt naar de CID.

Hij is op mijn 4shared op te halen. Flashprocedure is zoals gebruikelijk...[mbr]*knip* is alleen vanaf officiële sites te downloaden[/]
[...]
Thanks.
Heb hem na wat zoekwerk alsnog kunnen downloaden. (Vreemd dat je linkje naar 1.93 in een oud topic wel mocht.)
Ga em morgen eens proberen. Eerst effe kijken wat ik de afgelopen tijd allemaal geïnstalleerd heb.
Ook nog bedankt voor het linkje voor het zelf kunnen modden van de NHB.

[ Voor 5% gewijzigd door r_kluft op 17-01-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die de reply all soft button in outlook net zo irritant vindt als ik is er een registertweak om hier een normale reply button van te maken. Pas de volgende key aan:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\BootLauncher\Services\OutlookEnhancement]
"Module"="\\windows\\OutlookEnhancement.dll"
Verander bijv .dll in .dl om de tweak weer makkelijk ongedaan te kunnen maken. Soft reset en klaar. :)

Geen idee waarom MS een speciale DLL aanroept voor een reply all button. Omdat ik véél vaker gewoon reply op een mailtje voel ik mij nu weer een stukje gelukkiger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
Hebben jullie ook lag in DIVX mobile player?

Ik wil episodes van Stewie kijken :P Maar het geluid loopt 1 seconde voor op het beeld zeg maar.
Echt heel irritant is dat.. :(

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ongeveer 3 maanden Swiftblade 7.5 (geen nieuwe roms meer te verwachten; is al maanden niet meer op zijn site geweest) gisteren toch maar Dutty throy 4 erop gezet. Ik vond Swiftblade wat completer met nuttige programmaatjes als oa nodata (kan je ook los erop zetten maar toch.....). Op zijn site kon je goed zien wat hij had weggelaten en toegevoegd.
Ik vind dat bij Dutty lastiger; moet je alle change logs door. Wat zijn bv de verschillen voor/ nadelen met AZTOR? Als AZTOR dicht bij de 2.03 blijft wat zijn dan de verbeteringen in AZTOR rom tov origineel?

Op de site staat:

ROM INFO & Features:
All Drivers New !
Official Splash Included
Newest Radio Added
Landscape Support Manila Added
NetCF 3.5 Added
16 Mb Pagepool
Incoming Call Slider
Tweaks Very Deep On The System
Nothing Removed
Social Notworks Engine will be fixed

Zijn dit belangrijke verbeteringen? Heeft iemand deze roms vergeleken?
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:42:
Ik ga de WWE van AZTOR maar installeren, AZTOR bevalt me goed maar de NLD bevat teveel bugs. Hoe heb jij die erop gekregen crusador? Die WWE versie? Ik zie als ik hem download alleen de .nbh maar verder niets.. Thanks weer.

Edit: Laat maar, ik lees net op xda dat AlphaZero zondag met een nieuwe versie komt op basis van de HTC 2.03 en dus alle talen bevat. Jippie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sleehond schreef op zondag 18 januari 2009 @ 08:48:
Hebben jullie ook lag in DIVX mobile player?

Ik wil episodes van Stewie kijken :P Maar het geluid loopt 1 seconde voor op het beeld zeg maar.
Echt heel irritant is dat.. :(

Meer mensen last van?
Goed opgelost --> CORE PLAYER _/-\o_ !
Heb DivX player er maar af gegooid. Ligt denk ik daaraan, want met Core Player werkt het wel prima :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:59:
Om de Schuif OP beantwoorden/negeren aan te passen naar Schuif OM beantwoorden/negeren moet je phcanrc.dll.0413.mui aanpassen. Daarna signen en naar je windows dir kopieeren. Bij mij staat hij nu goed. Haat typefouten. Staat onprofessioneel.

Hier downloaden: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/HTC/
Er is grammaticaal toch niets mit met "Schuif OP beantwoorden/negeren"? D.w.z. plaats de schuif OP een van beide toetsen. Naar mijn mening is de tekst dus korrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:57:
[...]

Er is grammaticaal toch niets mit met "Schuif OP beantwoorden/negeren"? D.w.z. plaats de schuif OP een van beide toetsen. Naar mijn mening is de tekst dus korrekt.
Off topic
Als old-schoolboy van 1951 kan ik dit be-amen. Maar met wijnjaar 1958 is ook niets mis.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Still on Swiftblade 7.5 Rom?

[quote]Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:02:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

WietBoer schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:28:
Een vraag aan die gene die een auto-lader bezitten voor de Diamond.

Ik heb nog een ladert liggen van mijn adapt gps muis waar de volgende waardes op staan:
Input: 12-24V DC
Output: 5 V - 650mA (max)

Komen deze waardes overeen met de (officiele) auto-laders van jullie?
En zou ik mijn lader veilig kunnen gebruiken met de Diamond?

Alvast bedankt!
Ik heb een usb auto lader liggen met output 5 voor mijn Nokia 500 nav sys.
Afgelopen weekend gebruikt icm TD en tomtom en dat ging perfect.

Ik had het nog nagevraagd in de winkel en volgens de verkoper was elke usb 5V aansluiting voldoende.
Los kost een adapt lader iets van 5 euro zag ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor nog steeds. Heb er al meerdere weer geprobeerd, maar val elke keer weer terug op die trouwe Swift. Jammer dat hij van het podium is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:57:
[...]

Haha ja klopt, zo had ik het niet eens bekeken, maar ik ging ook uit van de engelse vertaling. Slide to answer komt op mij over als Schuif om te beantwoorden. Mjah....Gesprek opnemen/negeren zou beter volstaan. Maar dat is me nog niet echt gelukt.....

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 18-01-2009 13:12 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

De nieuwe HTC rom draait wel goed. Het enigste wat hij tot nu toe vertikt is een foto of filmpje op te slaan. Zowel op het hoofdgeheugen als op het intern geheugen niet. Iemand een oplossing?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:24:
De nieuwe HTC rom draait wel goed. Het enigste wat hij tot nu toe vertikt is een foto of filmpje op te slaan. Zowel op het hoofdgeheugen als op het intern geheugen niet. Iemand een oplossing?
Ook bij mij werkt ie als een tierlier, maar bij de ontvangst bevestiging van een sms bericht, kun je een vinkje zetten. wanneer ik na afsluiten weer kijk, is dit vinkje verdwenen.

Iemand enig idee hoe ik dit permanent aangevinkt kan laten staan.
Dit is overigens wel in SPB Mobile Shell, die ik voorheen ook draaide en toen perfect werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn s/n wel invoeren om de ROM te downloaden, maar krijg een melding dat deze niet voor mijn toestel geschikt is.. (toch echt wel een Diamond hoor...)

*De dienst is tijdelijk in onderhoud maar zal snel weer beschikbaar zijn.
We verontschuldigen ons voor het ongemak dat het zou kunnen veroorzaken. Probeer het later opnieuw. *staat er nu..
:'(
iemand een ander linkje?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:59:
Ik kan mijn s/n wel invoeren om de ROM te downloaden, maar krijg een melding dat deze niet voor mijn toestel geschikt is.. (toch echt wel een Diamond hoor...)
Dan heb je een branded toestel van bijv Vodafone, T-Mobile o.i.d. , en dan gaat het niet werken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
maar daar kan ik niet de engelse versie downloaden..
is dat uberhaupt mogelijk?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 19:35
Als ik met de nieuwe rom naar "programma's" ga dan staat internet explorer daar niet bij. Via de Touch 3D interface bij programma's-->Alles staat hij wel...

Is er een mogelijkheid om IE ook aan het standaard windows mobile programma's menu toe te voegen? En als we het toch over zulke dingen hebben... hoe kun je uberhaupt van programma's "shortcuts" toevoegen, zodat ze onder "Alles" of in de standaard programma lijst staan?

(Als voorbeeld, ik heb een freeware spelletje, maar die moet ik via verkenner opstarten...gewoon op de .exe klikken zeg maar, maar ik wil een shortcut in "spelletjes" of in de touch 3d interface.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost81 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:56:
Als ik met de nieuwe rom naar "programma's" ga dan staat internet explorer daar niet bij. Via de Touch 3D interface bij programma's-->Alles staat hij wel...

Is er een mogelijkheid om IE ook aan het standaard windows mobile programma's menu toe te voegen? En als we het toch over zulke dingen hebben... hoe kun je uberhaupt van programma's "shortcuts" toevoegen, zodat ze onder "Alles" of in de standaard programma lijst staan?

(Als voorbeeld, ik heb een freeware spelletje, maar die moet ik via verkenner opstarten...gewoon op de .exe klikken zeg maar, maar ik wil een shortcut in "spelletjes" of in de touch 3d interface.)
In de verkenner de toepassing kopieren. Dan naar Windows\Startmenu\Programma's en daar "plakken als snelkoppeling" kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Laatst online: 13-09 19:35
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:32:
[...]

In de verkenner de toepassing kopieren. Dan naar Windows\Startmenu\Programma's en daar "plakken als snelkoppeling" kiezen
Ah zo... moet er toch eens aan wennen dat windows mobile best wel op windows (desktop) lijkt... :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de 2.03 rom geinstalleerd.
Eerste indruk is positief.
Wat opvalt is dat als ik meerder mailtjes tegelijk wil verwijderen ik er steeds maar 1 tegelijk kan wissen.
Ik kan ze niet meer allemaal selecteren.
Iemand een suggestie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ook makkelijk dat je nu zo'n schuifje hebt bij het beantwoorden van een gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:48:
Wat opvalt is dat als ik meerder mailtjes tegelijk wil verwijderen ik er steeds maar 1 tegelijk kan wissen.
Iemand een suggestie? 8)
Ctrl + A en dan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:50
Hier staat die er ook op!
Werkt nu erg fijn, stuk sneller allemaal.

En het schuifje bij inkomend gesprek is helemaal fijn nu!
Alleen kan ik msn niet meer bij het vandaag scherm krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:48:
Iemand een suggestie? 8)
gewoon: rechtsonder "menu" en dan "meerdere selecteren" of "alles selecteren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee welke player Mpeg2 streams aan kan? Coreplayer in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Sc0rPi0N schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Ik had het nog nagevraagd in de winkel en volgens de verkoper was elke usb 5V aansluiting voldoende.
Dit is niet helemaal waar. Ik had namelijk ook een carlader met usb-connector en produceerde echter 100 mA, mijn telefoon gaf wel aan dat hij aan het laden was, maar de balkjes liepen niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Gisteren heb ik mijn touch diamond voorzien van de nieuwe rom. Alles werkt prima. Vandaag heb ik de nieuwe rom op de telefoon van mijn vriendin gezet. We stuiten nu op een probleem (dit betekend het einde van mn relatie :X):

- als je in touchflow naar de smsjes gaat, dan krijg je het laatste smsje in beeld te zien die je ontvangen hebt. Als je met je vinger over het scher, gaat krijg je het volgende smsje. Als je op het scherm tikt met je vinger dan wordt het smsje geopend (je ziet de geschiedenis van het gesprek) en meteen kan je eronder typen om een smsje te beantwoorden. Bij haar wordt het smsje geopend en fullscreen weergegeven, maar moet je nog eens appart rechtsonderin het scherm op 'beantwoorden' klikken.

Hoe is dit aan te passen? Ik vind het vreemd dat dit gekomen is nadat de nieuwe rom is geinstalleerd. Ik heb dit zelf namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Er vallen me trouwens 2 dingen op aan de nieuwe ROM, erg klein, maar het valt wel op!

1. Als je normaal gesproken naar oproepen ging op je home screen, en dan op X drukte om weer terug te gaan, was oproepen nog groen geselecteerd en moest je even over het scherm "vegen" om die "selectie" weg te halen. Wanneer ik nu hetzelfde doe, is er niks geselecteerd. Iets heel kleins, ik weet het, maar het valt wel op ;)

2. Wanneer je nu instelt dat je bij agenda wilt beginnen op dag of weekoverzicht lukt dit ook echt. En dan bedoel ik op het moment dat je agenda selecteerd vanaf de homescreen. Normaliter sprong hij dan altijd terug naar het standaard scherm.

Het zijn slechts 2 kleine details wat me opvalt, maar kennelijk hebben ze ook dit soort dingetjes aangepast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Is het eigenlijk eenvoudig om alle smsjes te wissen uit de telefoon. Nu ga je naar je smsjes en selecteer je de 'gesprekken' en kies je voor verwijderen. Dan gaan ze naar verwijderde items. Maar telkens wist hij 50 smsjes en dan komen de volgende 50 smsjes in de map terecht. Je moet ze dus telkens per 50 verwijderen. Is hier een andere oplossing voor zonder een hard-reset te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Binnetie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:05:
Is het eigenlijk eenvoudig om alle smsjes te wissen uit de telefoon. Nu ga je naar je smsjes en selecteer je de 'gesprekken' en kies je voor verwijderen. Dan gaan ze naar verwijderde items. Maar telkens wist hij 50 smsjes en dan komen de volgende 50 smsjes in de map terecht. Je moet ze dus telkens per 50 verwijderen. Is hier een andere oplossing voor zonder een hard-reset te doen?
Met jeyo mobile companion lukte dat, maar ik zie dat ie versie 2.03 rom niet meer snapt :'(. Een soortgelijk progje zal wel werken iig; gewoon via je pc doen dus.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:05:
Ctrl + A en dan verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:13:
[...]

Ctrl + A en dan verwijderen
Ctrl + A ..... op de telefoon 8)7 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:20:
[...]

Yep, gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Toch effe opletten: Als je TomTom gebruikt op de TD, kan het voorkomen dat je TomTom een hoger energieverbruik heeft, als dat je ladertje bij kan laden tijdens gebruik, dit uit zich dan bij een lange rit.
Of laadt 'ie evengoed meer bij als dat 'ie verbruikt, Sc0rPi0N? Ik heb nl geen ervaring met een niet-HTC ladertje.

Ik dit is enkele delen geleden ook eens ter sprake gekomen (uit mijn hoofd, deel 6? correct me if I'm wrong. Mischien dat iemand het nog precies weet?). Ik heb toen het zekere voor het onzekere genomen en toch een origineel ladertje besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

wat betreft de bluetooth mogelijkheden;n ik kan maar niet bluetooth HID aan de praat krijgen in vista; onderstuende services volgens vista zijn alleen PAN, DUN en PUSH, maar windows mobile zegt dat ie "alles" kan. HID is erg handig als ik dvd's wil kijken, iemand een oplossing ?
bluetooth software is ivt blusolleil 2.6.0.8
desktop: vista ultimate 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:20:
[...]

Ja, als je ff toetsenbord selecteert (dat lelijke, kleine, lichtblauwe onding) kun je gewoon CTRL-A doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 00:58:
[...]

Ja, als je ff toetsenbord selecteert (dat lelijke, kleine, lichtblauwe onding) kun je gewoon CTRL-A doen.
Ik zal wel SUPER blind zijn, maar ik zie geen Ctrl op mijn toetsenbord hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Sleehond schreef op maandag 19 januari 2009 @ 08:34:
[...]

Ik zal wel SUPER blind zijn, maar ik zie geen Ctrl op mijn toetsenbord hoor :D
Kies voor het toetsenbord "toetsenbord", als je het dan nóg niet ziet dan ben je idd blind ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Ik heb wat problemen met de agenda weergave. Over het algemeen vind ik de maandweergave het fijnste/ meest overzichtelijk. Bij menu->opties heb ik maandweergave ingesteld als te starten overzicht, alleen onthoudt hij dit op een of andere manier niet. Als ik vanuit mijn tf3d naar agenda ga dan start hij gewoon weer in het weekoverzicht (wat ik zeer onoverzichtelijk vind).

Ik heb nog de orginele tmobile rom met diamond tf3d config met htc black theme.
Verder heb ik in diamond tf3d de verbeterde snelheid tweak aangezet.

Hoe kan ik mijn agenda in de maandoverzicht houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

TDB schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:36:
[...]

Kies voor het toetsenbord "toetsenbord", als je het dan nóg niet ziet dan ben je idd blind ;)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2lwaauq.jpg

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biatch schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:42:
Ik heb wat problemen met de agenda weergave. Over het algemeen vind ik de maandweergave het fijnste/ meest overzichtelijk. Bij menu->opties heb ik maandweergave ingesteld als te starten overzicht, alleen onthoudt hij dit op een of andere manier niet. Als ik vanuit mijn tf3d naar agenda ga dan start hij gewoon weer in het weekoverzicht (wat ik zeer onoverzichtelijk vind).

Agenda openen in TF3D: dan Menu> Extra > Opties > Beginnen in: Maandweergave > OK

IIk weet niet of dit bij de Tmobile-rom lukt. Ik heb de nieuwe htc-rom met verder dezelfde instellingen als jou (diamond tf3d config met htc black theme).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:53:
Ik krijg smsjes niet meer in beeld op mijn homescreen. Had voorheen altijd dat de melding daar te zien was voor een paar seconden. Heb "bericht in scherm weergeven" gewoon aangevinkt bij nieuw tekstbericht.
Beetje vreemd...
Ik had hetzelfde probleem, ( na upgrade naar 1.93 werkte het bij mij ook niet meer)

Ga naar start > instellingen > geluiden & meldingen > tabje "meldingen" >

selecteer berichten: nieuw tekstbericht. een vinkje zetten bij 'bericht in scherm weergeven' afsluiten met ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Binnetie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:03:
Gisteren heb ik mijn touch diamond voorzien van de nieuwe rom. Alles werkt prima. Vandaag heb ik de nieuwe rom op de telefoon van mijn vriendin gezet. We stuiten nu op een probleem (dit betekend het einde van mn relatie :X):

- als je in touchflow naar de smsjes gaat, dan krijg je het laatste smsje in beeld te zien die je ontvangen hebt. Als je met je vinger over het scher, gaat krijg je het volgende smsje. Als je op het scherm tikt met je vinger dan wordt het smsje geopend (je ziet de geschiedenis van het gesprek) en meteen kan je eronder typen om een smsje te beantwoorden. Bij haar wordt het smsje geopend en fullscreen weergegeven, maar moet je nog eens appart rechtsonderin het scherm op 'beantwoorden' klikken.

Hoe is dit aan te passen? Ik vind het vreemd dat dit gekomen is nadat de nieuwe rom is geinstalleerd. Ik heb dit zelf namelijk niet.
Ik heb dat ook maar enkel bij sms'jes die op de simkaart zijn opgeslagen. Kijk eens of dat nog steeds is bij nieuwe berichtjes? Volgens mij niet. e Na het updaten van je ROM ben je normaalgezien al je berichten kwijt buiten diegenen op je SIMkaart. Als je die dan opent openen die (was in de vorige rom versie ook) om een of andere reden altijd in fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik ook de P3700 en ik vind het echt een geweldig apparaat! :) En dat HTC-spelletje met het balletje is echt verschrikkelijk verslavend! :P
Paar maanden oud, tweedehands overgekocht van een paar erg aardige dames :)

Alleen m'n wifi verbinding heb ik nog niet werkend kunnen krijgen, maar ik zag dat daar al een item in de FAQ aan besteed was dus daar ga ik straks na de rom-update snel naar kijken.

Dan blijven er nog 2 problemen over: het nagelklikken voor Windows Mobile en het "vingervet". Vooral dat laatste irriteert me flink. Als je een tijdje bezig bent zie je de vetsporen er gewoon op liggen (terwijl ik dagelijks redelijk vaak m'n handen was met zeep/gel, en zo nu en dan even een doekje met schoonmaakschuim langs het machientje zal halen).

In de geweldige startpost staan hoesjes die je om je touch diamond heen kan doen (voor gebruik, niet alleen voor het bewaren). Hier is een link naar een paar daarvan.

Heeft iemand hier toevallig ervaring met deze hoesjes? Ik twijfel eraan of ik er een moet kopen of niet.. het randje naast het beeldscherm lijkt me eigenlijk nogal onhandig :$ (bijvoorbeeld bij het indrukken van het kruisje rechts bovenaan in de hoek).

Excuus als dat al uitgebreid besproken is, ik heb nog geen tijd gehad om het hele topic (en de serie hiervoor) door te lezen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:20:
Dan blijven er nog 2 problemen over: het nagelklikken voor Windows Mobile en het "vingervet". Vooral dat laatste irriteert me flink. Als je een tijdje bezig bent zie je de vetsporen er gewoon op liggen (terwijl ik dagelijks redelijk vaak m'n handen was met zeep/gel, en zo nu en dan even een doekje met schoonmaakschuim langs het machientje zal halen).

In de geweldige startpost staan hoesjes die je om je touch diamond heen kan doen (voor gebruik, niet alleen voor het bewaren). Hier is een link naar een paar daarvan.

Heeft iemand hier toevallig ervaring met deze hoesjes? Ik twijfel eraan of ik er een moet kopen of niet.. het randje naast het beeldscherm lijkt me eigenlijk nogal onhandig :$ (bijvoorbeeld bij het indrukken van het kruisje rechts bovenaan in de hoek).
Ik iriteer me helemaal niet aan de vingerafdrukken enzo op het scherm. Denk trouwens niet eens dat deze hoesjes het touchscreen bedekken aangezien dat ten koste gaat van het bedienen. Ik neem aan dat je het over het touchscreengedeelte hebt, of bedoel je de achterkant ofzo?
Probeer het ook eens met de bijgeleverde screenprotector, misschien levert dat minder afdrukken op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
TDB schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:36:
[...]

Ja, dankje ;) ! Ik gebruik dat toetsenbord niet, dus vandaar! Maar bedankt!

In ROM versies 1.37 en 1.93 had ik dit probleem ook. In de nieuwe officiele 2.03 ROM versie is dit probleem opgelost, nu krijg je wel het scherm te zien wat je wilt _/-\o_

Misschien moet je dus nog updaten naar 2.03 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand onder welke extensie ik een backup van contactgegevens zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen..

ik heb nu nog 1.93 maar wil natuurlijk graar naar 2.0 door de goede berichten.

echter heb ik ergens gelezen dat het toetsenbord kleiner is geworden... waar hebben we het dan over welk toetsenbord..

zelf gebruik ik gewoon het "toetsenblok van telefoon" is deze veranderd

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:23:
beste mensen..

echter heb ik ergens gelezen dat het toetsenbord kleiner is geworden... waar hebben we het dan over welk toetsenbord..

de toetsen zijn iets minder hoog geworden, zodat je meer plaats hebt om tekst te zetten. Ik had in het begin ook schrik dat typen minder gemakkelijk zou gaan. maar i(n mijn geval) levert het in elk geval geen probleem op. Nieuwe ROM is echt de moeite om te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Laatst online: 04-09 22:48
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:16:
Weet iemand onder welke extensie ik een backup van contactgegevens zou kunnen vinden?
Ik heb ze als .pst bestand staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:16:
Met welk progje heb je de backup gemaakt? Met Sprite Backup wordt er een .exe van gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

beste mensen..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=460872

Zie deze link en kijk dan vooral naar het TD Stock keyboard en TD Small Keyboard. Tis effe wennen, maar na een dag ben je er aan gewend.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen..

Die toetsen zijn inderdaad iets minder hoog geworden ja. Meer ruimte voor tekst inderdaad of je moet ervoor kiezen om het HD toetsenbord te installeren (zie xda). Dat heb ik gedaan. Dan heb je onderin 4 pijltjes waardoor je de hardware knoppen niet meer hoeft te gebruiken om door je bericht heen te wandelen of woordsuggesties wilt kiezen. Superhandig! Bij mij pakt ie op de een of andere manier altijd de "back"-knop rechtsboven als ik naar rechts wil en dan wil ie het bericht afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Ik vroeg me af of iemand een idee heeft hoe je de threaded sms functie kan aanpassen? Als je nu smsjes terugleest die ouder zijn als een dag zie je alleen nog maar de datum (18/1). Ik zou hier bijvoorbeeld ook nog timestamp bij willen hebbe. En wat ik gewend ben van m'n "oude" SE w800i was de mogelijkheid om te kijken wanneer je een smsje hebt gekregen en wanneer hij verzonden is door de provider. Heeft iemand mss een oplossing voor een van deze twee dingen?

Trouwens :D. Ik heb ook sinds een paar dagen de nieuwe ROM en ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij de rest van de tweakers hier. Voor het gevoel werkt de telefoon echt een stuk sneller. Ook vind ik het zelf prettig dat alles een stukje kleiner is gemaakt. SMS tekst in TF3D, standaard menu's, toetsenbordjes. Zo kun je tenminste je tekst beter lezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Enige wat mij wel opvalt bij de nieuwe rom is dat ik nu heel vaak activesync problemen heb die ik eerst nooit had. Iemand dit toevallig ook gemerkt?

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:20:
Enige wat mij wel opvalt bij de nieuwe rom is dat ik nu heel vaak activesync problemen heb die ik eerst nooit had. Iemand dit toevallig ook gemerkt?
Na drie dagen nog steeds geen last van gehad...
Ga eens naar Instellingen>Verbindingen>Usb_aan_pc en kijk eens waar het type usb-verbinding op staat. Mischien miet je eens kijken of het eerste vinkje bij ActiveSync (dus de optie Geadvanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen) aan op uit staat.
Bij mij is'tie aangevinkt, maar het kan zijn dat'ie bij jou uit moet staat omdat ActiveSync het toestel soms niet goed herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus een branded toestel van vodafone, dus ROM update voor mij niet mogelijk.

Kan ik wel een andere "niet officiéle" rom van ander site gebruiken?
Krijg ik hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik moet zeggen dat ik bijna niks merk met 2.03, natuurlijk draaide ik hier voor geen officiele ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk eigenlijk alleen dat hij veel sneller opstart. Verder moet ik na het opstarten langer wachten voordat ik de telefoon echt kan gebruiken zonder haperen. Verder heb ik met installatie van programma's nog nooit zoveel vastlopers gehad als met deze ROM. Wel 5 keer de batterij eruit moeten trekken omdat ie nergens meer op reageerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:54:
[...]

Ik iriteer me helemaal niet aan de vingerafdrukken enzo op het scherm. Denk trouwens niet eens dat deze hoesjes het touchscreen bedekken aangezien dat ten koste gaat van het bedienen. Ik neem aan dat je het over het touchscreengedeelte hebt, of bedoel je de achterkant ofzo?
Probeer het ook eens met de bijgeleverde screenprotector, misschien levert dat minder afdrukken op...
Ze bedekken idd niet het scherm, het is puur voor de behuizing :) (die wordt ook snel vet en "glibberig").

De screen protector zit er op (ik durf niet zonder, veel te bang voor krassen), meerdere varianten geprobeerd, maar die vettigheid blijft. Het zijn ook niet echt vingerafdrukken, het is gewoon echt het vet dat van je vingers afkomt.

Misschien ligt het juist wel aan de screen protector.. ik denk dat ik deze maar ga bestellen. De omschrijving klinkt in ieder geval goed. ik heb zojuist deze besteld en hoop dat die beter zal zijn dan die van het witte merk dat ik er nu op heb zitten :)

Ik krijg m'n wifi verbinding trouwens nog steeds niet aan de praat, hij blijft maar zeggen dat ie verbinding aan het maken is, waarna hij weer terugspringt naar "beschikbaar".

De tips uit de FAQ heb ik geprobeerd maar halen niets uit. Mac filter @ router (Linksys) instellen helpt niets (ik heb het mac adres gebruikt, geen bluetooth :)). Filter helemaal uitzetten helpt ook niet. De optie om een verborgen netwerk te gebruiken helpt ook niet.

De laatste keer dat ik iemand met hetzelfde probleem in deze serie topics zag was hier, maar daar is geen antwoord op gekomen. Maar het kan zijn dat het in een van de latere topics staat, ik heb er nog heel wat te lezen :9

Edit:

Wifi-probleem opgelost :)

De router stond ingesteld op wpa2-personal met tkip+aes. De TD stond op wpa2-psk / tkip, maar werkte daar niet mee. Nu met aes werkt het wel :)

Tip voor alle mensen die deze reactie in de toekomst lezen en ook hun draadloze verbinding niet aan het werk kunnen krijgen: gooi tijdelijk even alle beveiling op je router overboord en probeer dan een verbinding te maken, dan heb je zo de oplossing gevonden.

Wat is dat Google Maps trouwens een ge-wel-dig programma _/-\o_
Hoe heb ik ooit kunnen leven zonder dit handige apparaatje O+

[ Voor 23% gewijzigd door Stukfruit op 20-01-2009 05:44 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

2e nacht achtereen dat de TD zichzelf gereboot lijkt te hebben. Gisteren stond hij helemaal uit, en gaf hij geen kik. Batterij had nog 3 streepies, hij is op standby gezet, en had geen verbindingen open (ook geen bt/wifi aan oid)...

Vanochtend gaf hij de eerste 3 seconden het deuntje van mijn wekker, gelukkig werd ik wakker. Kijk ik naar dat ding, staat hij op het pincode invoer scherm... WTF is er met dat ding aan de hand... Zal eens kijken naar een andere rom ofzo (heb nog de originele rom), misschien dat dat helpt.. Maar lekker onbetrouwbaar zo.. Doet andere telefoon wekker zet doe..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
erikven1978 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:10:
Hallo,
iemand met Vodafone al ervaringen met de nieuwe radio-rom?

Mijn ontvangst is namelijk niet echt geweldig te noemen (1.93 met de 1.00.25.05 radio)
Een kameraad met een oude Touch Cruise, ook Vodafone, heeft veel betere ontvangst.

Als ik nog maar 2 streepjes heb, op GPRS, heeft hij zelfs nog gewoon een 3G verbinding beschikbaar!
Tevens, bij ons binnenshuis valt de telefoon vaak weg. Vaak maar 1 streepje ontvangst. De oude Nokia van mijn vriendin heeft dan wel een stabiele ontvangst (wel maar 1 a 2 streepjes, maar geen haperingen, en geen telefoongeprekken die wegvallen)....

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Hier tot op heden helemaal geen reacties op gehad.
Lijkt me toch wel boeiend: aangezien hij voornamelijk bedoeld is om te bellen..... >:)

Iemand al ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:32:
Ik merk eigenlijk alleen dat hij veel sneller opstart. Verder moet ik na het opstarten langer wachten voordat ik de telefoon echt kan gebruiken zonder haperen. Verder heb ik met installatie van programma's nog nooit zoveel vastlopers gehad als met deze ROM. Wel 5 keer de batterij eruit moeten trekken omdat ie nergens meer op reageerde...
Ik had juist bij de 1.93 ROM dat ik vaak een halve minuut moest wachten voordat ik TFL3D zonder hapering kon gebruiken. Soms duurde het wel langer!

Met de 2.03 ROM, kan ik echt DIRECT TFL3D gebruiken, eerste 5 seconde een lichte hapering, maar dan is het klaar, kan ik doen wat ik wil. Vreemd dat jij dat anders ervaart :?

Wat raar ook dat je zoveel vastlopers hebt met installeren, nergens last van hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:32:
offtopic:
je weet dat wanneer je je stylus eruit haalt, je in dat gat een rood knopje ziet? Deze kan je indrukken om een soft-reset te doen, elke keer de batterij eruit trekken is niet het beste wat je kan doen met een apparaat

[ Voor 6% gewijzigd door hellboy123 op 20-01-2009 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Nadat ik de nieuwe ROM heb geinstalleerd, heb ik mijn SMS'jes en mailtjes terug gezet. Bij de Mail-tab in TF3D zie ik dan ook weer de inboxen staan. Nu ik de accounts wil aanmaken krijg ik de melding dat de xs4all.nl inbox/map al bestaat en of ik 'm wil hernoemen.

Hoe kan ik die oude inboxen verwijderen? Iemand enig idee? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:35:
[...]

Ik had juist bij de 1.93 ROM dat ik vaak een halve minuut moest wachten voordat ik TFL3D zonder hapering kon gebruiken. Soms duurde het wel langer!

Met de 2.03 ROM, kan ik echt DIRECT TFL3D gebruiken, eerste 5 seconde een lichte hapering, maar dan is het klaar, kan ik doen wat ik wil. Vreemd dat jij dat anders ervaart :?

Wat raar ook dat je zoveel vastlopers hebt met installeren, nergens last van hier!
Als mijn homescreen in beeld is duurt het iets van 10 seconden voordat de drie streepjes met het pijltje rechtsboven (voor het geheugen) in beeld komen. Had ik voorheen ook niet. Maar met dat erbij gaat het opstarten nog steeds sneller. Volgens mij had ik dat groene Windows scherm voorheen wel 20-30 seconden in beeld, nu precies 10 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Stukfruit schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:38:
[...]

Ze bedekken idd niet het scherm, het is puur voor de behuizing :) (die wordt ook snel vet en "glibberig").

De screen protector zit er op (ik durf niet zonder, veel te bang voor krassen), meerdere varianten geprobeerd, maar die vettigheid blijft. Het zijn ook niet echt vingerafdrukken, het is gewoon echt het vet dat van je vingers afkomt.

Misschien ligt het juist wel aan de screen protector.. ik denk dat ik deze maar ga bestellen. De omschrijving klinkt in ieder geval goed. ik heb zojuist deze besteld en hoop dat die beter zal zijn dan die van het witte merk dat ik er nu op heb zitten :)
Ik gebruik ook altijd Brando en die zijn echt prima. Ook kan ik je het huismerk aanbevelen, deze gebruikt mijn vriendin en zijn een stukje goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Sleehond schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:01:
[...]

Mja ik wacht even af tot het mogelijk is om de 2.03 rom op een tmobile branded compact 4 te zetten...
Naar mijn zoektocht hier op het forum is het nog niet mogelijk om de tmobile rom te updaten?
Eerlijk vind ik het maar rare klachtjes in de telefoon, het lijkt een geheugen probleem, in mijn menu->extra blijft het staan dat hij in de maandweergave zou moeten starten, echter doet hij dit niet....

[...]

In ROM versies 1.37 en 1.93 had ik dit probleem ook. In de nieuwe officiele 2.03 ROM versie is dit probleem opgelost, nu krijg je wel het scherm te zien wat je wilt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Sleehond schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:01:
[...]

[...]

Mja ik wacht even af tot het mogelijk is om de 2.03 rom op een tmobile branded compact 4 te zetten...
Naar mijn zoektocht hier op het forum is het nog niet mogelijk om de tmobile rom te updaten?
Eerlijk vind ik het maar rare klachtjes in de telefoon, het lijkt een geheugen probleem, in mijn menu->extra blijft het staan dat hij in de maandweergave zou moeten starten, echter doet hij dit niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:06:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=460872

Zie deze link en kijk dan vooral naar het TD Stock keyboard en TD Small Keyboard. Tis effe wennen, maar na een dag ben je er aan gewend.
Als ik het goed begrijp kan ik dan ook na de rom update gewoon de stock keybord installeren en dan heb ik mijn "oude toetsenbord" weer..?

danku voort linkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Biatch schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:52:
[...]

Het kán natuurlijk wel. Op internet staat veel informatie. Ik heb het afgelopen weekend ook gedaan met m'n MDA Compact IV van T-mobile

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biatch schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:52:
[...]

...
Hspl erop zetten en dan op 4shared zoeken naar HTC_NLD_2.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
jerry_a schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:23:
[...]

Waar slaat dit op? Ik wil de theorie achter deze bewering wel eens weten want deze logica ontgaat mij volledig. Zo werkt dat niet. De standaard accu is 900mAh. Dit betekent niet dat de laadstroom 900 mA moet zijn.

Ik heb ook een Adapt sigarettenusbding en het gaat prima.
mijn officiele htc carkit: 10-24vdc 0.65a o/p:5.0v = 1a

veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Hspl erop zetten en dan op 4shared zoeken naar HTC_NLD_2.03
En dit is zeer zeker een aanrader. Ik heb afgelopen weekend ook mijn mda compact IV een andere rom gegeven. Hij is nu echt een stuk sneller, en bij garantie problemen kan je altijd je oude tmobile rom terugzetten volgens mij!

Ik zoek trouwens nog wel het adres van de tmobile portal, die ik eerst had. vanuit deze portal had ik toegang tot allerlei mobile sites. Weet iemand hoe ik deze kan instellen in Opera??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:44:
[...]

En dit is zeer zeker een aanrader. Ik heb afgelopen weekend ook mijn mda compact IV een andere rom gegeven. Hij is nu echt een stuk sneller, en bij garantie problemen kan je altijd je oude tmobile rom terugzetten volgens mij!

Ik zoek trouwens nog wel het adres van de tmobile portal, die ik eerst had. vanuit deze portal had ik toegang tot allerlei mobile sites. Weet iemand hoe ik deze kan instellen in Opera??
Dankje ik ga het thuis vanavond eens proberen. Dus eerst een update naar olinex 1.40 en daarna hetzelfde herhalen met de nld 2.03 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
[...]

En wat als je problemen dan zo ernstig zijn, dat je niets meer kan installeren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 07:58:
2e nacht achtereen dat de TD zichzelf gereboot lijkt te hebben. Gisteren stond hij helemaal uit, en gaf hij geen kik. Batterij had nog 3 streepies, hij is op standby gezet, en had geen verbindingen open (ook geen bt/wifi aan oid)...

Vanochtend gaf hij de eerste 3 seconden het deuntje van mijn wekker, gelukkig werd ik wakker. Kijk ik naar dat ding, staat hij op het pincode invoer scherm... WTF is er met dat ding aan de hand... Zal eens kijken naar een andere rom ofzo (heb nog de originele rom), misschien dat dat helpt.. Maar lekker onbetrouwbaar zo.. Doet andere telefoon wekker zet doe..
@djidee,

Dit had ik ook, maar ik heb een oplossing gevonden! (althans bij mij werkt 't) :)

Er vanuit gaande dat je hem s'nachts laad met je oplader.

Bij instellingen > Energie > Geavanceerd: zou je "Apparaat uitschakelen indien niet gebruikt gedurende..."

moeten uitvinken. vervolgens afsluiten met ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:18:
[...]

@djidee,

Dit had ik ook, maar ik heb een oplossing gevonden! (althans bij mij werkt 't) :)

Er vanuit gaande dat je hem s'nachts laad met je oplader.

Bij instellingen > Energie > Geavanceerd: zou je "Apparaat uitschakelen indien niet gebruikt gedurende..."

moeten uitvinken. vervolgens afsluiten met ok :)
Err, ik heb het nog nooit eerder gehad (heb het ding een half jaar ofzo), zowel aan de lader, als los van de lader (moet zowieso nieuwe usb kabel, deze wordt brak)... Maar wie niet waagt, wie niet wint, opties uitgezet, en we gaan het meemaken vannacht. Blijf ook wel langer op om een 0.00 restart (ook ooit eens ergens gelezen) uit te sluiten

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic6399 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:04:
[...]

En wat als je problemen dan zo ernstig zijn, dat je niets meer kan installeren? O-)
Tja..wat als.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

[...]

gewoon bij instellingen van opera startpagina aanpassen naar:

http://pda.t-mobile.nl

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Tijdje terug had ik gevraagd hoe het zat met bluetooth. Kort gezegd: ik kan met BT alleen maar de servies PUSH, DUN en PAN gebruiken, maar ik wil heel graag ook HID en alle andere dingen (die op de TD wél weergegeven worden) gebruiken in vista ultimate 64bit. Is er echt niemand een idee hoe dat werkt ? google, XDA en GoT leveren tot nog toe niets op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, van Dutty 3.6b naar 4.0 heeft in ieder geval een aardige snelheidsverbetering opgeleverd (met name in TouchFlo). Verder weinig nieuws onder de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
erikven1978 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:10:
[...]

Hier tot op heden helemaal geen reacties op gehad.
Lijkt me toch wel boeiend: aangezien hij voornamelijk bedoeld is om te bellen..... >:)

Iemand al ervaring hiermee?
ja, dat heb ik ook met mijn vodafone branded htc td met 1.97. ik vind de ontvangst ronduit slecht. het is niet/nauwelijks verbeterd sinds ik 1.97 ben gegaan. ik had oorspronkelijk bij type netwerk 'WCDMA' ingesteld, maar daarmee had ik helemaal geen ontvangst in de schipholtunnel, dus heb ik hem op 'auto' gezet.
als ik net 1 of 2 streepjes heb bij vodafone met de htc td, heb ik met een ander vodafone-kaartje in een motorola-telefoon alle streepjes.
ook wifi vind ik zwak en valt regelmatig weg, terwijl ik met een ipaq 114 dan nog een supersterke verbinding heb.
de telefoon bevalt me goed, maar de ontvangst, de accu en de snelheid (vanwege te weinig geheugen) vallen met erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Zojuist met succes de htc 2.03 rom geinstalleerd op mijn branded tmobile mda compact iv.
Wat een ontzettend verschil zeg! Hij is 10x sneller/overzichtelijker en de bugs die van te voren had lijken er tot dusver uit!
Ik raad iedereen met een tmobile fone dit te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb een klein puntje waar ik nog geen goede oplossing voor heb gevonden.

Ik heb mijn outlook op mijn pc zo ingesteld dat mails gefilterd worden als ze binnen komen en dat ze naar verschillende submappen gaan. Ik synchroniseerd mijn telefoon nu ook met behulp van oma en de submappen etc worden ook gewoon goed gesynchroniseerd.
Als er een nieuwe mail rechtstreeks in postvak-in terecht komt dan zie ik mooi een nummertje in het envelopje van de telefoon staan maar als er een nieuwe mail in één van de submappen komt dan zie ik dit niet, ik moet dan eerst de mail box openen en postvak-in uitklappen om te zien of er een nieuw mailtje is. Is het nu mogelijk dat je dit altijd aan het envelopje in touchflo3d interface kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag raar probleem. Als ik gebeld wordt hoor ik de andere kant niet, klik ik voor luidspreker activeren dan hoor ik wel geluid. Heb nieuwste rom en toestel al een hard reset gegeven. Iemand idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Ik denk er net op tijd aan, en nu maar hopen dat iemand nog op tijd het antwoord weet ;)

Ik heb de allereerste keer ingesteld dat ik een wachtwoord moet gebruiken bij het opstarten. Na verloop van tijd (30 min?) lockt het toestel zichzelf. Op zich niet erg.

Maar als 's ochtends het alarm af gaat moet ik EERST mijn wachtwoord weer ingeven....

Waar haal ik het wachtwoord weer weg, of kan ik instellen dat ie niet automatisch lockt?

Zou fijn zijn als iemand het vanavond nog post, anders word ik morgen weer zo akelig wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riffey#4 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:54:
Ik denk er net op tijd aan, en nu maar hopen dat iemand nog op tijd het antwoord weet ;)

Ik heb de allereerste keer ingesteld dat ik een wachtwoord moet gebruiken bij het opstarten. Na verloop van tijd (30 min?) lockt het toestel zichzelf. Op zich niet erg.

Maar als 's ochtends het alarm af gaat moet ik EERST mijn wachtwoord weer ingeven....

Waar haal ik het wachtwoord weer weg, of kan ik instellen dat ie niet automatisch lockt?

Zou fijn zijn als iemand het vanavond nog post, anders word ik morgen weer zo akelig wakker ;)
Kijk eens bij : settings\personal\lock
Weet niet zeker of dat het is..maar kijk maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Als dat op z'n Nederlands Instellingen, Informatie over de eigenaar is: nee, daar zit geen "lock"

Bij "instellingen", "telefoon" zitten 2 pincodes. maar dat zijn de sim codes.

Ik heb al zitten googlen, en kom wel oplossingen tegen voor als je je wachtwoord kwijt bent (harde reset) maar aanpassen kan ik niet vinden.

edit: hebbes.

Het zit onder "instellingen, vergrendeling"

Het lijkt echter alsof je daar alleen je apparaat kunt ver/ontgrendelen.
Als je je wachtwoord invoert, kun je in het scherm daarna de instellingen wijzigen...

tsss. dat heeft me anderhalf uur gekost... Ik ben de naam tweaker niet waardig ;)

[ Voor 32% gewijzigd door riffey#4 op 20-01-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riffey#4 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:23:
Als dat op z'n Nederlands Instellingen, Informatie over de eigenaar is: nee, daar zit geen "lock"

Bij "instellingen", "telefoon" zitten 2 pincodes. maar dat zijn de sim codes.

Ik heb al zitten googlen, en kom wel oplossingen tegen voor als je je wachtwoord kwijt bent (harde reset) maar aanpassen kan ik niet vinden.

edit: hebbes.

Het zit onder "instellingen, vergrendeling"

Het lijkt echter alsof je daar alleen je apparaat kunt ver/ontgrendelen.
Als je je wachtwoord invoert, kun je in het scherm daarna de instellingen wijzigen...

tsss. dat heeft me anderhalf uur gekost... Ik ben de naam tweaker niet waardig ;)
Misschien had ik het niet duidelijk verteld. Ik gebruik meestal WWE-roms.
Maar inderdaad==> start==>instellingen==>persoonlijk==>sleuteltje aanklikken..is duidelijker dan

\settings\personal\lock....
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb een probleem met smsen, zodra ik op een smsje wil antwoorden en mijn toetsenbord omhoog laat komen springt ie ergens midden in de smsjes terug. Iemand anders hier ook last van? of weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 12-09 12:46
Peter_italia schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 01:40:
Ik heb een probleem met smsen, zodra ik op een smsje wil antwoorden en mijn toetsenbord omhoog laat komen springt ie ergens midden in de smsjes terug. Iemand anders hier ook last van? of weet iemand een oplossing?
met 2.03 heb ik ook problemen met sms, als ik sms wil lezen en beantwoorden is het scherm helemaal wit.
heb nog niet gezocht of dat al bekend is en of daar al een fix voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen mensen met de nieuwe officiele 2.03 ROM mij vertellen of de Radio beter is geworden t.o.v. 1.93? Had altijd erg slecht bereik met mijn HTC (hoofdreden dat ik nu weer met mijn N95 bel). En zijn de vastlopers in TF3D opgelost? Wil de TD nog best een kans geven, maar dat waren wel de 2 hoofdredenen dat het ding nu stof ligt te happen in mijn bureau en ik mijn oude N95 weer gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:15:
Kunnen mensen met de nieuwe officiele 2.03 ROM mij vertellen of de Radio beter is geworden t.o.v. 1.93? Had altijd erg slecht bereik met mijn HTC (hoofdreden dat ik nu weer met mijn N95 bel). En zijn de vastlopers in TF3D opgelost? Wil de TD nog best een kans geven, maar dat waren wel de 2 hoofdredenen dat het ding nu stof ligt te happen in mijn bureau en ik mijn oude N95 weer gebruik...
Bereik --> Ja, mijn bereik is wel beter geworden!
TFL3D --> Loopt 10x soepeler. Mijn TD is nu echt SNEL moet ik zeggen, heerlijk!

Dus ik zou zeggen, gooi eens versie 2.03 erop. Je "voelt" de vooruitgang zeker! Hopelijk is je bereik ook beter!

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 21-01-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:59:
[...]

Bereik --> Ja, mijn bereik is wel beter geworden!
TFL3D --> Loopt 10x soepeler. Mijn TD is nu echt SNEL moet ik zeggen, heerlijk!

Dus ik zou zeggen, gooi eens versie 2.03 erop. Je "voelt" de vooruitgang zeker! Hopelijk is je bereik ook beter!
Kijk, hoopgevende berichten... Ik ga het eens proberen, thnks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:04:
[...]

Kijk, hoopgevende berichten... Ik ga het eens proberen, thnks!
De TF3D is echt enorm beter, hij lijkt sneller dan de iphone van mijn collega. Dat is een onwijs pluspunt.
De reden dat ik heb geupgrade naar deze rom is ook het ontvangst, mijn telefoon (met oude tmobile rom) viel in mijn appartement nog wel eens weg.
Ik kan nog niet zeggen of dat probleem is opgelost, simpelweg omdat ik er nog niet mee gebeld heb...
Verder raad ik het echt aan om de 2.03 te proberen! :)

Ik krijg alleen niet meer de melding dat een sms is verzonden. Dat deed mijn oude rom wel, dan kreeg je in het scherm "bericht verzonden".
Mja dat is weer op te lossen door een berichtnotificatie in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 12-09 12:46
Biatch schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Mja dat is weer op te lossen door een berichtnotificatie in te stellen
als je het kan vinden, kan je het mij ook vertellen, heb het zelf niet kunnen vinden.
nu leid ik het af door dat het bericht eerst vet gedrukt is en daarna wordt het weer normaal als ik sms verzend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het bij meer mensen dat het 'toestel blokkeren' niet werkt? als je de 'ophangen' knop ingedrukt houdt.
dan gaatie bij mij gewoon terug naar home-screen.

verder helemaal tevreden over 2.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
murata schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:00:
[...]
als je het kan vinden, kan je het mij ook vertellen, heb het zelf niet kunnen vinden.
nu leid ik het af door dat het bericht eerst vet gedrukt is en daarna wordt het weer normaal als ik sms verzend
Via Advanced Config kun je het in ieder geval installen (zowel sent als delivery notifications)
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:08:
is het bij meer mensen dat het 'toestel blokkeren' niet werkt? als je de 'ophangen' knop ingedrukt houdt.
dan gaatie bij mij gewoon terug naar home-screen.
Bij mij gaat ie naar de Home en lockt ie mn scherm (draai hier ook Stock 2.03).

[ Voor 29% gewijzigd door Blackbird-ce op 21-01-2009 12:37 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.