Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:54:
[...]
Ik iriteer me helemaal niet aan de vingerafdrukken enzo op het scherm. Denk trouwens niet eens dat deze hoesjes het touchscreen bedekken aangezien dat ten koste gaat van het bedienen. Ik neem aan dat je het over het touchscreengedeelte hebt, of bedoel je de achterkant ofzo?
Probeer het ook eens met de bijgeleverde screenprotector, misschien levert dat minder afdrukken op...
Ze bedekken idd niet het scherm, het is puur voor de behuizing

(die wordt ook snel vet en "glibberig").
De screen protector zit er op (ik durf niet zonder, veel te bang voor krassen), meerdere varianten geprobeerd, maar die vettigheid blijft. Het zijn ook niet echt vingerafdrukken, het is gewoon echt het vet dat van je vingers afkomt.
Misschien ligt het juist wel aan de screen protector..
ik denk dat ik deze maar ga bestellen. De omschrijving klinkt in ieder geval goed. ik heb zojuist
deze besteld en hoop dat die beter zal zijn dan die van het witte merk dat ik er nu op heb zitten
Ik krijg m'n wifi verbinding trouwens nog steeds niet aan de praat, hij blijft maar zeggen dat ie verbinding aan het maken is, waarna hij weer terugspringt naar "beschikbaar".
De tips uit de FAQ heb ik geprobeerd maar halen niets uit. Mac filter @ router (Linksys) instellen helpt niets (ik heb het mac adres gebruikt, geen bluetooth

). Filter helemaal uitzetten helpt ook niet. De optie om een verborgen netwerk te gebruiken helpt ook niet.
De laatste keer dat ik iemand met hetzelfde probleem in deze serie topics zag was
hier, maar daar is geen antwoord op gekomen. Maar het kan zijn dat het in een van de latere topics staat, ik heb er nog heel wat te lezen
Edit:
Wifi-probleem opgelost
De router stond ingesteld op wpa2-personal met tkip+aes. De TD stond op wpa2-psk / tkip, maar werkte daar niet mee. Nu met aes werkt het wel
Tip voor alle mensen die deze reactie in de toekomst lezen en ook hun draadloze verbinding niet aan het werk kunnen krijgen: gooi tijdelijk even alle beveiling op je router overboord en probeer dan een verbinding te maken, dan heb je zo de oplossing gevonden.
Wat is dat Google Maps trouwens een
ge-wel-dig programma

Hoe heb ik ooit kunnen leven zonder dit handige apparaatje
[
Voor 23% gewijzigd door
Stukfruit op 20-01-2009 05:44
]
Dat zit wel Schnorr.