HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riffey#4 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:23:
Als dat op z'n Nederlands Instellingen, Informatie over de eigenaar is: nee, daar zit geen "lock"
Bij "instellingen", "telefoon" zitten 2 pincodes. maar dat zijn de sim codes.

Ik heb al zitten googlen, en kom wel oplossingen tegen voor als je je wachtwoord kwijt bent (harde reset) maar aanpassen kan ik niet vinden.

edit: hebbes.
Het zit onder "instellingen, vergrendeling"

Het lijkt echter alsof je daar alleen je apparaat kunt ver/ontgrendelen.
Als je je wachtwoord invoert, kun je in het scherm daarna de instellingen wijzigen...

tsss. dat heeft me anderhalf uur gekost... Ik ben de naam tweaker niet waardig ;)
Ik heb dit (4 dagen geleden!) ook gehad. Zie een paar bladzijden terug, dan komt niet alles opnieuw en opnieuw aan bod. Zie pagina 21 (bovenaanom precies te zijn), dit had je waarschijnlijk 1 uur zoekwerk kunnen besparen! ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
murata schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:00:
[...]

als je het kan vinden, kan je het mij ook vertellen, heb het zelf niet kunnen vinden.
nu leid ik het af door dat het bericht eerst vet gedrukt is en daarna wordt het weer normaal als ik sms verzend
In TF3D naar je sms gaan ==> "meer" ==>menu==>extra==>opties. Dan sms/mms==>vinkje voor bezorgingsbevestiging vragen.
Het was voor mij ook ff zoeken...lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
Biatch schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:01:
[...]

In TF3D naar je sms gaan ==> "meer" ==>menu==>extra==>opties. Dan sms/mms==>vinkje voor bezorgingsbevestiging vragen.
Het was voor mij ook ff zoeken...lol.
dankje, heb het gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat echt steeds vaker mis bij mij met het installeren van nieuwe programma's met de 2.03 ROM.
Vaak krijg je de melding dat het programma geïnstalleerd is en dan is het kruisje rechtsboven ineens weg. Druk ik op de home toets, blijft het kruisje (of de 3 streepjes voor geheugentoegang) gewoon weg. Soft-reset is dan de enige oplossing.
Vaak ook gewoon een vastloper tijdens installeren, dan reageert ie dus echt helemaal nergens meer op...

Bereik is ook iets minder hier heb ik het idee. Snelheid merk ik weinig verschil in, alleen hte opstarten gaat sneller.

Al met al een achteruitgang voor mij deze nieuwe ROM... maar het is teveel werk om de 1.93 weer te installeren en alles opnieuw in te stellen, dus ik hou hem er wel op (ik installeer nou ook weer geen 10 programma's per dag, dat scheelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Ik heb op het Tmobile forum maar eens gevraagd of er ook een nieuwe rom voor de compactIV komt op basis van de nieuwe HTC2.03 rom..

Het antwoord was:

Wij hebben dit voor je nagevraagd. Wij verwachten dat er begin februari 2009 een nieuwe update komt voor de MDA Compact IV.

Dus ik wacht nog even met het erop zetten van de HTC2.03 rom tot februari..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:30
tiesvts schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:47:
Dus ik wacht nog even met het erop zetten van de HTC2.03 rom tot februari..
Je hebt ook geen andere optie toch, als ie dan past uitkomt ;)?
Wachten moet je zowiezo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Sleehond schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:26:
[...]

Je hebt ook geen andere optie toch, als ie dan past uitkomt ;)?
Wachten moet je zowiezo ;)
Ik zit te overwegen om een hard-spl erop te zetten en dan die originele HTC-rom.

Maar ik zit een beetje met garantie enzo... dus liever niet.
En als Tmobile in februari toch met een "eigen" rom komt, dan wacht ik wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AA674
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik ben van plan een deze dagen ook de nieuwe ROM Upgrade op mijn telefoon te zetten.

Weten jullie of ik de simkaart tijdens het upgraden in het toestel kan laten zitten of moet hij er tijdelijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Kan je er gewoon in laten zitten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:00:
Het gaat echt steeds vaker mis bij mij met het installeren van nieuwe programma's met de 2.03 ROM.
Vaak krijg je de melding dat het programma geïnstalleerd is en dan is het kruisje rechtsboven ineens weg. Druk ik op de home toets, blijft het kruisje (of de 3 streepjes voor geheugentoegang) gewoon weg. Soft-reset is dan de enige oplossing.
Vaak ook gewoon een vastloper tijdens installeren, dan reageert ie dus echt helemaal nergens meer op...

Bereik is ook iets minder hier heb ik het idee. Snelheid merk ik weinig verschil in, alleen hte opstarten gaat sneller.

Al met al een achteruitgang voor mij deze nieuwe ROM... maar het is teveel werk om de 1.93 weer te installeren en alles opnieuw in te stellen, dus ik hou hem er wel op (ik installeer nou ook weer geen 10 programma's per dag, dat scheelt)
ik heb eigenlijk nergens last van. Wat ik wel had was dat hij begon te flippen door het programma Gsensor, allemaal foutmeldingen. Maar dat ligt verder niet aan 2.03 of aan installaties van programmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiesvts schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:05:
[...]

Ik zit te overwegen om een hard-spl erop te zetten en dan die originele HTC-rom.

Maar ik zit een beetje met garantie enzo... dus liever niet.
En als Tmobile in februari toch met een "eigen" rom komt, dan wacht ik wel ja..
ik heb hier ook een MDA compact de eerste dag stond er al een hardspl. Ik vind de beperkingen en vage programmaatjes te irritant om hem orgineel te houden.

Daar komt bij dat ik een backup van zowel de Rom als de SPL heb gemaakt. Mocht hij vreemd beginnen te doen flash ik die weer terug. En als de telefoon het helemaal begeeft neem ik aan dat ook t-mobile hier niets meer aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:00:
en dan is het kruisje rechtsboven ineens weg.
Daar had ik ook af en toe last van, laatst een softreset gedaan en het is niet meer voor gekomen.

Waar ik in het begin last van had was een slechte ontvangst in gebouwen en dat lijkt met de laatste rom update weer terug te zijn.

Vorige keer was dit te verhelpen door GSM te kiezen en een andere band, maar toen was ik het "H" kwijt en die is nu weer terug, dus laat ik het voorlopig zo, is wel net zo snel met het binnen halen van de mail.
Dan maar tijdelijk niet bereikbaar, is dit het lot van een service monteur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
AA674 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:28:
Ik ben van plan een deze dagen ook de nieuwe ROM Upgrade op mijn telefoon te zetten.

Weten jullie of ik de simkaart tijdens het upgraden in het toestel kan laten zitten of moet hij er tijdelijk uit?
simkaart erin laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
mmm, heb nu de afgelopen dagen zonder SensorLock oid mijn telefoon gebruikt. Maar zelfs met dat nieuwe schuifsysteem in de nieuwe ROM neem ik telefoontjes op in mijn broekzak.
Toch maar SensorLock geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:05:
mmm, heb nu de afgelopen dagen zonder SensorLock oid mijn telefoon gebruikt. Maar zelfs met dat nieuwe schuifsysteem in de nieuwe ROM neem ik telefoontjes op in mijn broekzak.
Toch maar SensorLock geinstalleerd...
de knoppen werken nog wel gewoon, zoals ze normaal ook werken. Waarschijnlijk druk je die dan in. Anders is het echt onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Sinds enkele dagen ook de trotse eigenaar van een Diamond. Bij een VF abbo, dus wel branded, maar dat boeit me niet zo veel.

Gisteren een nieuwe spl erop geflasht en daarna gelijk de nieuwste HTC Rom, aangezien ik daar positieve dingen over las. Allemaal gelukt, en werkt inderdaad fijn!

Ben nu druk bezig met shoppen voor accesoires. Bij de Brando shop een cradle en een screenprotector besteld. Nu wil ik nog een extra batterij en een car holder. Zie op Ebay veel shops met hele goedkope batterijen (8 pond bijvoorbeeld), maar vraag me af of zoiets betrouwbaar is? Die shops zelf hebben wel rond de 98% positieve reviews, maar ik wil natuurlijk geen ontploffende accu of iets dergelijks... :P Heeft iemand hier ervaringen met cheap-ass accu's?

En wat betreft de car holder, ik wil graag een active car holder die makkelijk en vaak te monteren/demonteren is. Dit aangezien ik bij een chauffeursbedrijf werk en vaak in verschillende auto's rijd, als die zelf geen navsysteem hebben is het handig als ik mijn diamond op de voorruit kan plakken en die kan gebruiken :)

Dus als mensen ervaringen hebben met goede car holders met kwaliteitszuignap, dan hoor ik het ook graag :D

Voor de rest trouwens hulde voor de startpost, heb erg veel aan alle links en informatie gehad!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:08:
is het bij meer mensen dat het 'toestel blokkeren' niet werkt? als je de 'ophangen' knop ingedrukt houdt.
dan gaatie bij mij gewoon terug naar home-screen.

verder helemaal tevreden over 2.03
Instellingen staan goed?
Start > Instellingen > Systeem > Eind-toets lang indrukken
Vink het volgende aan:
- 'Automatisch de geselecteerde handeling uitvoeren:'
- 'Toestel blokkeren'

Ik merk wel dat je echt op het rode hoorntje moet duwen, en niet teveel ernaast, anders gaat hij inderdaad alleen terug naar het Home-screen.
Chi3F schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:39:
(...)
Dus als mensen ervaringen hebben met goede car holders met kwaliteitszuignap, dan hoor ik het ook graag :D
Ik zelf heb de Brodit HTC TD Passieve houder die in het start-topic staat afgebeeld, heel tevreden over! Deze zijn met en zonder zuignap te bestellen, en algemeen verkrijgbaar. Zuignap werkt perfect.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Iemand die het is gelukt de agenda tab in touchflo te krijgen? ik ben al paar dagen aant proberen maar het lukt me gewoon niet...

het gaat zich om de app: Calendar v.0.75 (te vinden op XDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Laatst online: 04-09 22:48
ind0mi schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:17:
Iemand die het is gelukt de agenda tab in touchflo te krijgen? ik ben al paar dagen aant proberen maar het lukt me gewoon niet...

Ik heb hier ook naar zitten kijken maar snapte niet wat ik moest doen, ik ben daar blijkbaar niet tweaker genoeg voor, denk ik.. Als iemand het werkend heeft en een duidelijke uitleg kan geven, graag!

Hier is de calendartab op XDA te vinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:17:

Volgens mij heb je hiervoor ook Advanced Config nodig. Daar kun je tabbladen toevoegen aan TF3D en de volgorde wijzigen. Misschien dat dat het is? Is volgens mij een sticky in het zelfde subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Met Advanced Config kan je niet zo veel met TF3d volgens mij, bedoel je niet TF3d config? Daar heb ik ook al in gekeken, en daar kan je inderdaad de volgorde van tabs van veranderen, alleen het toevoegen/verwijderen kan alleen dmv vinkjes, het (niet) laten zien van geinstalleerde tabs.

Het probleem met de Calendar tab is dat deze nog geinstalleerd moet worden. Hoe dat moet staat op XDA, alleen loop ik vast op het punt waar je de file van de taal van je voorkeur in moet voeren, daar vat ik niet wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig hoe lang het duurt voordat die TD-pouchjes in NL aankomen wanneer je ze bestelt via de Brando shop in Hong Kong?
Ja, ik weet dat je ze voor 30 euro hier in NL ook kan krijgen, maar mijn Hollandse roots kwamen naar boven toen ik zag dat ze in HK maar 10 euro zijn (inclusief verzendkosten) :$

Edit: Oh, de site doet het nu weer.. zo te zien ligt de pouch al in het vliegtuig _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door Stukfruit op 22-01-2009 15:53 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nbch schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:44:
Met Advanced Config kan je niet zo veel met TF3d volgens mij, bedoel je niet TF3d config? Daar heb ik ook al in gekeken, en daar kan je inderdaad de volgorde van tabs van veranderen, alleen het toevoegen/verwijderen kan alleen dmv vinkjes, het (niet) laten zien van geinstalleerde tabs.

Het probleem met de Calendar tab is dat deze nog geinstalleerd moet worden. Hoe dat moet staat op XDA, alleen loop ik vast op het punt waar je de file van de taal van je voorkeur in moet voeren, daar vat ik niet wat ik moet doen.
Heb het net ff geprobeerd en bij doet ie het gewoon.

Dat 26948339_manila bestandje aanpassen (toevoegen van code voor Page Order="10" en van <Page Order="10" Name="calendar.page" PackageName="HTC" Title="Calendar"> even Kalender maken.
Vervolgens dit bestand en de andere uit het calendar.zip en het locales.zip bestand kopieren naar je windows dir en soft-reset.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
Jammer dat die dingen zo'n verspilling van je geld zijn. Had er ook 1 gekocht toen ik me TD kocht maar dat is toch echt 30 euro weggegooid geld geweest. Heb dat ding anderhalve keer gebruikt en daarna niet meer omdat het onhandig is, alleen maar meer ruimte inneemt etc. En behalve dat de verf van de achterkant van me TD begint te slijten door de wrijving in me broekzak is me TD er niet minder van geworden.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=470164

Heb zojuist XBmod Manila HD V 1.8 erop gezet!
Werkt heerlijk, leuk om nu de stock tab te hebben etc!
Werkt ook snel, niks slomer geworden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje nog het flashen van enkel de Radio; stel dat ik mijn TD ga flashen met de nieuwste ROM (2.03 dus), en ik wil later een custom Radio er op hebben van bijvoorbeeld XDA, is het dan puur een kwestie van die Radio flashen zonder gegevensverlies en gedoe met hspl enzo? Dus alleen maar simpel de Radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:15:
[...]

Dat 26948339_manila bestandje aanpassen (toevoegen van code voor Page Order="10" en van <Page Order="10" Name="calendar.page" PackageName="HTC" Title="Calendar"> even Kalender maken.
Vervolgens dit bestand en de andere uit het calendar.zip en het locales.zip bestand kopieren naar je windows dir en soft-reset.
Ik zit een beetje te zoeken maar ik kan het bestandje 26948339_manila helemaal niet vinden. Waarmee pas je het bestandje aan? Ik bedoel met een tooltje ofzo?

Edit: heb hem al, via active sync zag ik hem wel staan en niet in de verkenner

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 22-01-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
t_o_c schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:18:
Jammer dat die dingen zo'n verspilling van je geld zijn. Had er ook 1 gekocht toen ik me TD kocht maar dat is toch echt 30 euro weggegooid geld geweest. Heb dat ding anderhalve keer gebruikt en daarna niet meer omdat het onhandig is, alleen maar meer ruimte inneemt etc. En behalve dat de verf van de achterkant van me TD begint te slijten door de wrijving in me broekzak is me TD er niet minder van geworden.
Als je dit een paar dagen eerder had gezegd had je me de 10 Euro nog kunnen besparen :P maar toch bedankt voor de reactie :)

Om eerlijk te zijn twijfel ik ook wel een beetje.. het lijkt me alleen wel reuze handig om wat meer grip te krijgen. Hij is standaard zo glad.. (vooral met alle vingerafdrukken die er steeds op komen).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:41:
Klein vraagje nog het flashen van enkel de Radio; stel dat ik mijn TD ga flashen met de nieuwste ROM (2.03 dus), en ik wil later een custom Radio er op hebben van bijvoorbeeld XDA, is het dan puur een kwestie van die Radio flashen zonder gegevensverlies en gedoe met hspl enzo? Dus alleen maar simpel de Radio?
Nee en ja. Voor een custom radio heb je wel Hard-SPL nodig, maar bij het flashen van alleen een radio worden je gegevens niet gewist. Wanneer je dus denkt later andere radio's te willen flashen, dan kan je beter voordat je een nieuwe ROM installeert eerst Hard-SPL er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:41:
Waarom vraag je eigenlijk elke keer hetzelfde? klikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:59:
[...]

Ik zit een beetje te zoeken maar ik kan het bestandje 26948339_manila helemaal niet vinden. Waarmee pas je het bestandje aan? Ik bedoel met een tooltje ofzo?

Edit: heb hem al, via active sync zag ik hem wel staan en niet in de verkenner
Ik heb hem gewoon ff gekopieerd naar mijn desktop, toen met notepad geopend en de tekst toegevoegd. Daarna op je telefoon terugzetten (niet in Windows). Vervolgens met Total Commander of Resco Explorer het bestandje in de Windows directory zetten. Explorer kan dit niet (geen rechten om het bestand te overschrijven)

Dit is mijn resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/8361/screen01um3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:15:
[...]

Thanks, dat gedeelte begreep ik niet, ik dacht dat je daar iets uit de locales file moest toevoegen of zo, maar ik dacht veel te diep. Het werkt bij mij nu ook op 2.03 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Instellingen staan goed?
Start > Instellingen > Systeem > Eind-toets lang indrukken
Vink het volgende aan:
- 'Toestel blokkeren'

Ik merk wel dat je echt op het rode hoorntje moet duwen, en niet teveel ernaast, anders gaat hij inderdaad alleen terug naar het Home-screen.
Als ik daarop druk krijg ik het menu met vliegtuigmodus inschakelen, toestel blokkeren etc. als ik dan op blokkeren druk, wordt het scherm heel even zwart, en dan meteen het home-screen. dat ik gewoon kan gebruiken. er gebeurt gewoon niks. terwijl die in 1.93 wel altijd blokkeerde. (2.03 offiecieële ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand die mij kan helpen?

Ik ga de 2.03 ROM even opnieuw flashen!

Ik wil ALLEEN een back-up maken van 2 dingen:

- Mijn Agenda
- Mijn contactgegevens

Ik heb SpriteBackup op mijn mobiel staan.
Alleen ik snap even niet hoe dit precies werkt?

Iemand hier ervaring mee?
Graag voor bovenstaande 2 puntjes!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nbch schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:06:
[...]
Thanks, dat gedeelte begreep ik niet, ik dacht dat je daar iets uit de locales file moest toevoegen of zo, maar ik dacht veel te diep. Het werkt bij mij nu ook op 2.03 rom.
Wat is zo mooi/ praktisch aan deze calendar? Ik gebruik naar tevredenheid Agenda Fusion via SSMaPa direct vanuit TouchFlo.
Kan je zeggen: lekker zo laten als je tevreden bent. Maar al zeer veel tweaks vanuit dit topic toegepast en wellicht is dit toch weer een verbetering.

Overigens ook zeer tevreden met Duttythroy V4 rom.
Alleen verbinding met bluetooth Parrot lijkt iets minder stabiel, weet echter niet of dit door de rom komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:44:

Ik wil ALLEEN een back-up maken van 2 dingen:

- Mijn Agenda
- Mijn contactgegevens
Afaik kan PIM Backup dat heel goed. En anders gewoon even syncen vooraf en achteraf?

[ Voor 46% gewijzigd door J0YR1D3R op 22-01-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bedankt JOYRIDER!

Ik ben nu bezig, PIM backup ziet er idd goed uit, denk dat het nu wel lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:48
sinds de nieuwe rom heb ik een apart iets: Ik heb de telefoon gebruikt, ik gooi de lock erop dmv de ophangtoets ingedrukt te houden. Pak ik later het toestel, en druk ik 1 maal op de aan/uit toets op de schermverlichting aan te doen staat opeens een venster voor alarmen voor mijn neus. Dit is nu al meerdere keren voorgekomen, hopelijk werkt de lok nog wel goed in de nieuwe rom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bedankt nogmaals JOYRIDER!
Het is allemaal gelukt met mijn agenda en contactpersonen!

Heb nu vrij weinig ook geinstalleerd:

CorePlayer, Actionscreen 9 buttons (van XDA), Sudoku, Total Commander, Diamond Tweak, Diamond TF3D Config, Real Dice MC Poker, NoTopCurtain, Improved Comm Manager.

Weinig rotzooi dus als je het mij vraagt.
Heb ook lekker voor ruimte vrij op "opslag" 82MB totaal, 27MB in gebruik en 55MB dus vrij :D

I love my phone ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Net op DealExtreme 2 extra accu's en een active car holder besteld :D

Bij elkaar 31 dollar, tezamen met mijn eerder vandaag bestelde cradle en screenprotector ben ik in totaal dus maar 66 dollar kwijt aan accessoires, goed te doen dus! Nou afwachten wanneer alles binnenkomt.

Druk bezig om alles te customizen nu.
Wel lastig om te bepalen welke progjes nou echt handig zijn, ben al alle topics aan het doorworstelen hier maar er zijn echt bizar veel progjes en tools te vinden merk ik... Voorlopig alleen nog maar total commander geinstalleerd voor de nodige reg-aanpassingen, zoals activatie van handschriftherkenning.

Als iemand nog must-haves kan aanraden, graag... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Deze kan ik je aanraden. Moet je zelf maar kijken of je deze wat vindt :)

[ Voor 88% gewijzigd door Sleehond op 22-01-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Stukfruit schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:07:
[...]

Als je dit een paar dagen eerder had gezegd had je me de 10 Euro nog kunnen besparen :P maar toch bedankt voor de reactie :)

Om eerlijk te zijn twijfel ik ook wel een beetje.. het lijkt me alleen wel reuze handig om wat meer grip te krijgen. Hij is standaard zo glad.. (vooral met alle vingerafdrukken die er steeds op komen).
hehe sorry ;) Nouja voor 10 euro zal je jezelf ook geen bult vallen en er zijn altijd wel tijden dat wat extra bescherming dan wel weer handig is (bv op vakantie op een camping ofzo).

Vingerafdrukken heb ik zelf geen last van. Ja, als het scherm uit staat en je houd hem scheef in het licht dan zie je ze, maar wie doet dat nou? tijdens normaal gebruik heb je nergens last van en hoe de achterkant eruit ziet is wat mij betreft al helemaal onbelangrijk :P daar zit altijd wel een broekzak, tafel of hand onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Sleehond schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:07:
[...]

Notopcurtain ben ik niet zo'n fan van btw. Datum en provider zijn altijd wel prettig om zo in een opslag te kunnen zien.

Zou zelf S2U, thumbcal (stond ook al op de vorige pagina geloof ik, maar dit werkt echt geweldig als agenda en met de diamond skin ziet het er ook nog eens heel mooi uit) nodata en natuurlijk tomtom of een andere gps app aan maargoed dat gaat misschien weer wat veder dan ''wat handige programmatjes''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:14:
Bedankt nogmaals JOYRIDER!
Het is allemaal gelukt met mijn agenda en contactpersonen!
Ik gebruikte ook altijd Sprite, maar dat gedoe met niveaus en persoonlijke gegevens en dubbele mailboxen, ik werd er gek van 8)7 Dit werkt echt uit de kunst, lekker snel, lekker makkelijk en geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk SPB Mobile Shell, ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
t_o_c schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:57:
[...]

Notopcurtain ben ik niet zo'n fan van btw. Datum en provider zijn altijd wel prettig om zo in een opslag te kunnen zien.

Zou zelf S2U, thumbcal (stond ook al op de vorige pagina geloof ik, maar dit werkt echt geweldig als agenda en met de diamond skin ziet het er ook nog eens heel mooi uit) nodata en natuurlijk tomtom of een andere gps app aan maargoed dat gaat misschien weer wat veder dan ''wat handige programmatjes''.
Met NoTopCurtain zie ik datum en provider OOK in 1 oogopslag hoor!

S2U heb ik eraf gegooid. Interface is ERG mooi en HEEL handig voor agenda..
MAAR.... mijn batterij werd gewoon letterlijk en figuurlijk leeg gezogen!
Daar heb ik weinig trek in, dus S2U maar weer verwijderd na een maandje gebruik

Batterij gaat nu veel langer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
foon geupdate. Lekker snelle ROM! Veranderingen zijn op zich positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:13:
[...]

Als ik daarop druk krijg ik het menu met vliegtuigmodus inschakelen, toestel blokkeren etc. als ik dan op blokkeren druk, wordt het scherm heel even zwart, en dan meteen het home-screen. dat ik gewoon kan gebruiken. er gebeurt gewoon niks. terwijl die in 1.93 wel altijd blokkeerde. (2.03 offiecieële ROM)
8)7
Zoals ik al zei, ga naar: Start > Instellingen > Systeem > Eind-toets lang indrukken
Vink het volgende aan:
- 'Toestel blokkeren'
Dan OK (rechtsboven)

Toestelletje ff soft-resetten voor de zekerheid en klaar! Daarna moet het gewoon lukken. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chi3F schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:03:

Bij elkaar 31 dollar, tezamen met mijn eerder vandaag bestelde cradle en screenprotector ben ik in totaal dus maar 66 dollar kwijt aan accessoires, goed te doen dus! Nou afwachten wanneer alles binnenkomt.

(...)
Waar heb je cradle besteld, ook bij DealExtreme 2? Heb een tijdje getwijfeld, maar wil 'm toch aanschaffen. Wil je me later even laten weten hoe'ie bevalt in gebruik (of iem. anders)? Alvast bedankt! :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:11:
[...]

Waar heb je cradle besteld, ook bij DealExtreme 2? Heb een tijdje getwijfeld, maar wil 'm toch aanschaffen. Wil je me later even laten weten hoe'ie bevalt in gebruik (of iem. anders)? Alvast bedankt! :)
Nee niet bij DE maar bij de Brando shop. Let wel op dat je de Europese versie bestelt.

Daar is ie 24 dollar, met extra batterij-oplaadvakje. Zonder dat is ie 18 dollar. Daar zijn tevens natuurlijk de Brando screenprotectors te koop, ik heb die van een tientje besteld (de UltraClear).

Had de standaard protector net iets te scheef geplakt waardoor er linksonder net een stukje lucht zat (want protector zat beetje over de grens scherm/plastic). Toen ik een stukje afknipte kwam er wat stof onder waardoor het hoekje nu erg lelijk is, vandaar maar een nieuwe besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Chi3F schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:03:
hoe bevalt die car holder ?
krijg je geen krassen op de diamond ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal :)

Gisteren ook in het bezit gekomen van deze mobiel. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit (al is het wel even wennen).

Nu zit ik op mijn werk en wil mijn adresboek e.d. synchroniseren. Helemaal niet bij stil gestaan dat ik dan ook de software moet installeren. Uiteraard de DVD's thuis liggen (kabel wel aanwezig). Op de site van HTC kan ik de officiële software (apps en drivers) niet vinden. Weet iemand waar ik deze kan verkrijgen?

Eventueel zou het ook in een nieuwsgroep op op 'mijn' FTP server gezet mogen worden (dan even per mail gegevens uitwisselen).

Hoop op jullie ondersteuning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
gewoon active sync van het internet downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:52:
Nu zit ik op mijn werk en wil mijn adresboek e.d. synchroniseren. Helemaal niet bij stil gestaan dat ik dan ook de software moet installeren. Uiteraard de DVD's thuis liggen (kabel wel aanwezig). Op de site van HTC kan ik de officiële software (apps en drivers) niet vinden. Weet iemand waar ik deze kan verkrijgen?
http://www.microsoft.com/...09f8141141&displaylang=nl
Active sync zou voldoende moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Sleehond schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:46:
[...]

S2U heb ik eraf gegooid. Interface is ERG mooi en HEEL handig voor agenda..
MAAR.... mijn batterij werd gewoon letterlijk en figuurlijk leeg gezogen!
Daar heb ik weinig trek in, dus S2U maar weer verwijderd na een maandje gebruik

Batterij gaat nu veel langer mee!
Probeer de nieuwe versie ff 1.42 van S2U2 dan heb je echt geen last meer van een leeg zuigende batterij ik tenminste niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:55:
[...]

Waarom vraag je eigenlijk elke keer hetzelfde? klikklik
:$ , soms wat kort van geheugen. Excuus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Onder de TouchFLo Tab 'Foto's en Video's' had ik in de 1.93 ROM wat losse foto's gedumpt zodat je daar gelijk doorheen kon flippen. De thumbnails die gegenereerd werden waren gewoon scherp. De My Documents folder heb ik ge-backupped en terug gezet op de 2.03 ROM. Thumbnails zijn wederom scherp. Nu gooi ik er via de verkenner echter wat nieuwe foto's bij maar die worden heel blurry in de preview. Als ik er op klik om te bekijken zijn ze wel gewoon scherp. Ik heb de foto's al geresized naar een wat lagere resolutie (Ongeveer 1000*600) en de Album Cache weggegooid maar de thumbnails blijven ontzettend vaag.

Voor contact personen weet ik dat er een specifieke volgorde nodig is om scherpe thumnails te krijgen, is er voor het foto album ook een trucje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

wd200 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 08:40:
[...]

hoe bevalt die car holder ?
krijg je geen krassen op de diamond ofzo ?
Hij moet nog geleverd worden, ik heb hem gisteren pas besteld.

Zodra alle accessoires binnen zijn zal ik ze eens uitgebreid reviewen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:50:
[...]

Wat is zo mooi/ praktisch aan deze calendar? Ik gebruik naar tevredenheid Agenda Fusion via SSMaPa direct vanuit TouchFlo.
Er is in principe niks praktisch aan. Ik gebruik zelf TodayAgenda in combinatie met SecondToday.
Maar het is wel de eerste applicatie die op xda ontwikkeld is voor TF3D, dus als je het vanaf het begin volgt, is het toch wel mooi wat ze daar met reverse engineering aan het doen zijn.
Het is ook nog volop in ontwikkeling (versie 0.75)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=470247

Leuke fonts. Je kunt ze installeren voor zowel windows als TF3D of alleen voor je TF3D.

Ik heb momenteel "Octin Spraypaint" Ziet er nice uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb gisteren de nieuwe ROM geinstalleerd.

Eerst een backup met Sprite gemaakt. Alleen op de een of andere manier heeft hij geen contacten gebackuped..
Lang leve active sync!

Zodra ik weer verbinding maakte met mijn pc, heeft active sync automatisch weer alle contacten op de gsm gezet.

Ik heb eerder al de vraag gesteld hoe het qua ontvangst (Vodafone) met de nieuwe radio-rom is.
Nou ik heb hier totaal geen beter resultaat mee. Nog steeds erg slecht, vergeleken met andere gsm's (waaronder ook de htc touch dual). Ik kan amper bellen, terwijl mijn kameraad met zijn touch zelfs 3G ontvangst heeft!!?!!
Erg jammer, vooral omdat ik ook binneshuis (waar ik vroeger geen last mee had) vaak geen ontvangst heb.

Een vraag:
Ik heb sinds de update bij mijn mail weer 2 envelopjes staan. 1 voor outlook, en 1 voor mijn hotmail (welke ik gebruik). Als ik de GSM weer inschakel, springt hij elke keer op de envelop van Outlook. Dit is niet geconfigureerd. Ik moet dus elke keer met de hand de andere envelop selecteren voor mijn hotmail account.

Hiervoor had ik maar 1 envelop in dit menu staan: alleen die van mijn hotmail.

Dit terwijl in het menu waar je je accounts kon zien, wel Outlook bij stond.
Nu staan ze er ook beiden, dus geen verschil wat dit betreft.

Iemand een idee hoe ik van die outlook-envelop af kan komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn fish-tank lens binnen gekregen van usbfever.com
http://usbfever.com/index_eproduct_view.php?products_id=867

Grappig dingetje, wilde het eens uitproberen... was $23 incl. verzendkosten.
Deze camera heeft natuurlijk niet de mogelijkheid om het hele beeld scherp te krijgen. Hier een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/6391/20090123012cm6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
erikven1978 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:15:

Een vraag:
Ik heb sinds de update bij mijn mail weer 2 envelopjes staan. 1 voor outlook, en 1 voor mijn hotmail (welke ik gebruik). Als ik de GSM weer inschakel, springt hij elke keer op de envelop van Outlook. Dit is niet geconfigureerd. Ik moet dus elke keer met de hand de andere envelop selecteren voor mijn hotmail account.

Hiervoor had ik maar 1 envelop in dit menu staan: alleen die van mijn hotmail.

Dit terwijl in het menu waar je je accounts kon zien, wel Outlook bij stond.
Nu staan ze er ook beiden, dus geen verschil wat dit betreft.

Iemand een idee hoe ik van die outlook-envelop af kan komen??
Je kan toch gewoon die mail account verwijderen en zeggen in active sync dat outlook-email niet gesynchroniseerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:07:
[...]

Beetje met NoTopCurtain bezig geweest. Zou nu graag witte letters in TF3d zwart willen maken. (Past beter op foto die ik als achtergrond gebruik)

Any ideas? Beetje rondgekeken niks gevonden. Tx.

Met deze lukt het niet: bericht van Sleehond

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Michel242186 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:07:
[...]

Probeer de nieuwe versie ff 1.42 van S2U2 dan heb je echt geen last meer van een leeg zuigende batterij ik tenminste niet
Heb hier de oude 1.22 nogsteeds en volgens mij werkt die ook goed. Ik heb iig niet het gevoel dat door s2u de accu echt sneller leegloopt. Maargoed ik heb er dan ook niet echt op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:41:
[...]

Er is in principe niks praktisch aan. Ik gebruik zelf TodayAgenda in combinatie met SecondToday.
Maar het is wel de eerste applicatie die op xda ontwikkeld is voor TF3D, dus als je het vanaf het begin volgt, is het toch wel mooi wat ze daar met reverse engineering aan het doen zijn.
Het is ook nog volop in ontwikkeling (versie 0.75)...
Ik heb het er nu een dag opstaan, en er is inderdaad niets speciaals aan, je kan heel makkelijk door de kalender scrollen per maand. Wat ik wel gemerkt heb is dat ik nadat ik de manila files heb aangepast ik nu op een gegeven moment een windows foutmelding krijg over een fout in manila.exe.

Het leek me leuk om te hebben, en dat is het ook wel, maar het gaat er toch weer af.

En dat Todayagenda en Secondtoday is inderdaad een hele fijne combi, had ik voor ik naar 2.03 ging er ook op staan, draait prima. Is in mijn ogen een meer zinnige toevoeging dan de kalendertab, maar dat mag iedereen voor zich weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zijn er eigenlijk nog wel echte voordelen aan al die andere roms nu de officiële 2.03 ook zo snel is?

[ Voor 6% gewijzigd door Magic6399 op 23-01-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb sinds de 2.03 ROM last van het feit dat als ik onder mn SMS TF3D menu..
op de knop menu druk om bv. Beantwoordne te drukken..dan crasht Manila...

iemand enig idee hoe dit op te lossen?

ik moet nu dus eerst het bericht openen en dan beantwoorden..

Toen mn tel leeg was en er geen SMSjes instonden deed de knop MENU het wel (net na het flashen)!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
In veel reviews lees ik dat de Touch Diamond traag is. Valt dit met een softwareupdate te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
Ik vond de Diamond al niet traag met de 1.93 firmware maar nu met de 2.03 ROM vlieg je echt overal doorheen. Snelheid beleving is misschien wel afhankelijk vanaf welk ander toestel je overstapt. Mijn vorige WM smartphone was echt zeer traag dus misschien ben ik te snel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
KappuhH schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:24:
In veel reviews lees ik dat de Touch Diamond traag is. Valt dit met een softwareupdate te verhelpen?
De nieuwste 2.03 ROM is (erg)snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Laatst online: 07-02-2024
Wordt deze rom nou eens wel uitgebracht voor mensen met een Vodafone branded toestel? Ik heb geen zin in HardSPL e.d. (werkt overigens niet eens, hoe vaak ik het ook probeer en welke tutorial ik ook pak)

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Weet iemand hoe dat spel/applicatie voor de diamond hete waarbij de G-sensor werd gebruikt om een 3d-diepte effect te creëren? Heb dat een maand of 3-4 geleden voorbij zien komen maar ben de naam vergeten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Die snelle 2.03 kan dus niet op een Vodafone branded toestel? Als ik er 1 bestel is het nl icm een Vodafone abo. Kijk hier voor een leuke aanbieding: http://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding (iedereen kan dit gewoon bestellen, je hoeft dus niet perse bij vodafone te werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Randeazy schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 11:57:

Toen mn tel leeg was en er geen SMSjes instonden deed de knop MENU het wel (net na het flashen)!?!
Heb ik ook, heel vervelend. Ik heb wel een aantal progjes geinstalleerd die TF3d customizen, het zou zomaar kunnen dat het daar aan ligt. Ik heb alleen geen zin om weer een hardreset te doen om uit te zoeken of dat zo is. Wat heb jij geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

KappuhH schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:55:
Die snelle 2.03 kan dus niet op een Vodafone branded toestel? Als ik er 1 bestel is het nl icm een Vodafone abo. Kijk hier voor een leuke aanbieding: http://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding (iedereen kan dit gewoon bestellen, je hoeft dus niet perse bij vodafone te werken).
Ik heb gelijk de HTC 2.03 ROM op mijn VF branded toestel gezet, kan makkelijk. Had er een unsigned olinex hard-spl voor nodig, met de signed werkt het niet. De ROM-update gaf een dikke error op het eind, dus het was even zweten, maar hij bleek toch gewoon goed geinstalleerd te zijn. Werkt allemaal prima en ziet er strak uit.

Progje is vast wel eens voorbijgekomen, maar ik wil nog even melden dat Sensorlock echt ideaal is. Door de telefoon clockwise in hand 360 graden te draaien komt de toetsblokkering erop, counterclockwise en hij gaat eraf. Werkt echt perfect!

[ Voor 18% gewijzigd door Chi3F op 24-01-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Toch nog maar een keertje vragen dan,

Is er echt niemand die weet hoe je álle ondersteunde bluetooth profiles van de diamond in windows vista kan gebruiken ? ik wil heel graag HID profile gebruiken (presentaties, afstandbediening voor films etc.) maar ik kan 't niet aan de praat krijgen :'(

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
BaatZ schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:30:
Toch nog maar een keertje vragen dan,

Is er echt niemand die weet hoe je álle ondersteunde bluetooth profiles van de diamond in windows vista kan gebruiken ? ik wil heel graag HID profile gebruiken (presentaties, afstandbediening voor films etc.) maar ik kan 't niet aan de praat krijgen :'(
Volgens mij weet echt niemand het antwoord hoor, ook niet na drie keer vragen.
Nou ja, ik weet wel iets: die profielen zitten niet standaard in windows mobile, maar je kan wel externe programma's installeren die ze wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

sandeman schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:50:
[...]

Volgens mij weet echt niemand het antwoord hoor, ook niet na drie keer vragen.
Nou ja, ik weet wel iets: die profielen zitten niet standaard in windows mobile, maar je kan wel externe programma's installeren die ze wel hebben.
In windows mobile kan je ze allemaal zien staan:
comm.manager --> instellingen --> BT --[tab]profielen
waaronder dus HID
& het heeft eerder wel gewerkt met een sony ericsson, in vista ultimate 64bit dus. Andere programma's dan bluesoleil werken ook niet, simpelweg omdat de services niet ontdekt worden.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat alle gebruikers hier tevreden zijn met alleen DUN, PUSH en PAN ?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik zit nog steeds met de kapotte wekker!

Het geluid staat aan, de wekker staat (goed) ingesteld, maar hij loopt niet af.

Wat kan er mis zijn?

PS: ik gebruik de 'standaard' wekker

PS2: klopt het dat ik geen MP3 als smstoon kan instellen?

[ Voor 14% gewijzigd door MiKeZZa op 24-01-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
MiKeZZa schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:03:
Ik zit nog steeds met de kapotte wekker!

Het geluid staat aan, de wekker staat (goed) ingesteld, maar hij loopt niet af.

Wat kan er mis zijn?

PS: ik gebruik de 'standaard' wekker

standaard alarm geeft alleen maar problemen. Gebruik g-alarm. Die werkt goed, maar wel even in de instellingen de licht- en kantel sensoren uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:19:
[...]

standaard alarm geeft alleen maar problemen. Gebruik g-alarm. Die werkt goed, maar wel even in de instellingen de licht- en kantel sensoren uitschakelen.
Ben ik het helemaal mee eens, neem wel versie 0.6.4. want versie 0.8.4. gaf wat rare problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Randeazy schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 11:57:

Had ik ook. Kwam bij mij doordat ik de kalendertab had toegevoegd. Nadat ik die verwijderd had, was het weer goed.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 20:57:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens, neem wel versie 0.6.4. want versie 0.8.4. gaf wat rare problemen.
1.3 doet het ook gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:03:
[...]

1.3 doet het ook gewoon goed :)
Ik vermeld alleen welke versie bij mij goed werkt en welke niet.
Het staat een ieder vrij om te kijken of er nog betere versies zijn, want de wekker moet bij mij goed werken i.v.m. het opstaan voor mijn werk.

Kennelijk zijn er nog meer goed werkende versies!

Zo goed Lowlevel?

Via de mail ontvangen............................

Zo vuurvretertje 1963…

Ik heb je ooit het advies (via Got/Tweakers) gegeven om o.a. het progje G-Alarm te gebruiken,!
Dus als je reageert op een bericht in het forum, geef dan wel even een juist advies aan anderen, wel zo verstandig!

Want pfff… jij werkt nog met een antieke versie van G-Alarm op te HTC Diamond telefoontje.
Programma is constant in ontwikkeling en we doen ons best!
Inmiddels zitten we weer aan versie 1.41 (22 jan 2009) hoor!

http://www.ageye.de/index.php?s=download

LowLevel (Tweakers/Got Forum-HTC Diamond).

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MOAW schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:45:
Weet iemand hoe dat spel/applicatie voor de diamond hete waarbij de G-sensor werd gebruikt om een 3d-diepte effect te creëren? Heb dat een maand of 3-4 geleden voorbij zien komen maar ben de naam vergeten. :(
Bedoel je misschien dit hologram programma? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
MRELynx schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:07:
[...]

Had ik ook. Kwam bij mij doordat ik de kalendertab had toegevoegd. Nadat ik die verwijderd had, was het weer goed.
Dat dacht ik ook, alleen ik heb na de installatie van de kalendertab een hard reset gedaan en heb het nog. Na de installatie van de kalendertab kreeg ik veel meer foutmeldingen van manila, nu alleen bij het sms menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het niet vinden en ik durf het zo niet uit te proberen ivm bricken van mijn phone: heb onlangs Olinex HardSPL geinstalleerd en de AZTOR-rom, maar ik wil nu de nieuwe ROM van HTC zelf uitproberen, moet ik de HardSPL weer naar de orginele SPL terugzetten om de HTC-ROM te gebruiken?
Ik zou zelf denken van niet, maar loop liever t risico niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiKeZZa schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:03:
mp3 in je windows folder op je telefoongeheugen zetten, dan moet ie als het goed is verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Danku :) dat is hem idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:56:
[...]

mp3 in je windows folder op je telefoongeheugen zetten, dan moet ie als het goed is verschijnen...
Volgens mij werkt dat niet. Ik heb de vraag lang geleden ook al eens gesteld en opgezocht maar je kan alleen .wav als beltoon gebruiken. Misschien dat het voor sms weer anders is maar het lijkt mij dat daar dezelfde regels voor gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

stefijn schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:26:
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het niet vinden en ik durf het zo niet uit te proberen ivm bricken van mijn phone: heb onlangs Olinex HardSPL geinstalleerd en de AZTOR-rom, maar ik wil nu de nieuwe ROM van HTC zelf uitproberen, moet ik de HardSPL weer naar de orginele SPL terugzetten om de HTC-ROM te gebruiken?
Ik zou zelf denken van niet, maar loop liever t risico niet.
je kan zonder problemen de originele HTC rom flashen als je de Olinex HSPL hebt.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:18:
[...]

Volgens mij werkt dat niet. Ik heb de vraag lang geleden ook al eens gesteld en opgezocht maar je kan alleen .wav als beltoon gebruiken. Misschien dat het voor sms weer anders is maar het lijkt mij dat daar dezelfde regels voor gelden.
Nee hoor, je kunt een Mp3 ook als beltoon gebruiken, alleen moet je hem in de juiste map op je telefoon zetten en niet op de 4 Gb schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb een klein puntje waar ik nog geen goede oplossing voor heb gevonden.

Ik heb mijn outlook op mijn pc zo ingesteld dat mails gefilterd worden als ze binnen komen en dat ze naar verschillende submappen gaan. Ik synchroniseerd mijn telefoon nu ook met behulp van oma en de submappen etc worden ook gewoon goed gesynchroniseerd.
Als er een nieuwe mail rechtstreeks in postvak-in terecht komt dan zie ik mooi een nummertje in het envelopje van de telefoon staan maar als er een nieuwe mail in één van de submappen komt dan zie ik dit niet, ik moet dan eerst de mail box openen en postvak-in uitklappen om te zien of er een nieuw mailtje is. Is het nu mogelijk dat je dit altijd aan het envelopje in touchflo3d interface kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste firmware geinstalleerd, maar nu doet live messenger het niet meer. Ik krijg steeds een melding dat er een fout is. Internet doet het wel gewoon.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Toevallig je proxy nog niet uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt voor de SMS tonen geen mp3 gebruiken alleen wav of je moet een progje hier voor installeren en dan kun je wel mp3 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:15:
Je kunt voor de SMS tonen geen mp3 gebruiken alleen wav of je moet een progje hier voor installeren en dan kun je wel mp3 gebruiken.
Sorry voor jou, maar zonder programma kan je wel een mp3 instellen als bel/sms toon.

Ik heb het zelf als zodanig ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:03:
Toevallig je proxy nog niet uitgeschakeld?
Nee die staat uitgeschakeld. Dit probleem had ik ook toen ik ook firmwares als Dutty's gebruikte.
Bij de vorige officiele firmware deed mijn live messenger het wel gewoon.

Echt vreemd dit.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.