HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geprobeert met de oude rom en toen werkte het net als in wav files in de betrefend windows map gooie werte ze wel .maar de mp3 niet als meldings toon dus SMS etc.
Deze mp3 werkte wel in de map beltoon als beltoon.
Zou je mij meeschien kunnen zeggen in welke map je de mp3's hebt gedaan zodat het werkte?
Zou wel handig zijn zet nu alle mp3's om naar wav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:15:
Ik heb het geprobeert met de oude rom en toen werkte het net als in wav files in de betrefend windows map gooie werte ze wel .maar de mp3 niet als meldings toon dus SMS etc.
Deze mp3 werkte wel in de map beltoon als beltoon.
Zou je mij meeschien kunnen zeggen in welke map je de mp3's hebt gedaan zodat het werkte?
Ik heb de betreffende Mp3 in alle mappen gezet van "Mijn dokumenten" op de telefoon (niet de 4Gb) en dan kan je hem selecteren, dus welke map het precies is weet ik niet (was te lui om dit uit te zoeken) maar dan werkt het wel. Sucses met je Mp3 zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:15:
Ik heb ze in \Application Data\Sounds\ staan. Ik heb een Engelse (WWE) ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook problemen met TomTom icm de nieuwe ROM. Hij geeft een foutmelding bij het selecteren van de straat.

Heeft iemand hier ook last van?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
@ Sandeman

Hier heb ik ook last van gehad, maar het bleek bij een andere mp3 werken. Schijnt dat hij sommige mp3's niet pakt?

[ Voor 23% gewijzigd door turbojonny op 25-01-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
sandeman schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:56:
[...]

Ik heb ze in \Application Data\Sounds\ staan. Ik heb een Engelse (WWE) ROM.
Yup, dat is de beste manier!

Al is het beter om je ringtones naar .wav om te zetten en ze niet al te lang te maken. Dat helpt een beetje de vertraging op te lossen tussen het gebeld worden en het afspelen van de ringtone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Polster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:30:
[...]

Je kan toch gewoon die mail account verwijderen en zeggen in active sync dat outlook-email niet gesynchroniseerd moet worden?
In mijn accounts-menu op de TD, kan ik outlook niet verwijderen.
Alle anderen wel, dmv 'rechtermuisklik' en dan 'account verwijderen'

als ik dit doe bij de outlook-account, dan is 'account verwijderen' lichtgrijs, en niet selecteerbaar...

Wat me ook opvalt, is dat G-sensor nu standaard in de nieuwe ROM gebakken zit.
Maar... dat hij nog steeds niet werkt!?
Hij lijkt het even te doen, en springt (als hij het wilt vastleggen) weer terug naar hoe die was.
Dit was met de andere officiele G-Sensor hetzelfde. Sommige mensen hebben deze calibratie wel met succes kunnen uitvoeren, maar vaak werkt hij ook niet.
(Ook niet op de manier die in de startpost verwezen staat...)

[ Voor 30% gewijzigd door erikven1978 op 26-01-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
erikven1978 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:12:
[...]

als ik dit doe bij de outlook-account, dan is 'account verwijderen' lichtgrijs, en niet selecteerbaar...
Klopt, wat wel werkt is de account via Activesync verwijderen vanaf de PC (dus aan de PC hangen, AS daar openen en dan iets van 'delete server' of zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Net even SPB Mobile Shell geprobeerd.

Ziet er allemaal gelikt uit, en veel settings en tabs kosten nu minder klikjes om te bereiken.
Echter, als ik de Diamond laat opstarten met SPB ipv Touchflo, dan wil hij niet dat ik mijn SIM pincode invul?

Hij laat heel even het pincode schermpje zien maar voordat ik iets kan doen gaat hij al naar het Today scherm, en heb ik dus geen netwerk. Net teruggeschakeld naar Touchflo, en hij vraagt gelijk om mijn pincode. Iemand een oplossing hiervoor?

Tevens wil ik graag dat hij opstart bij het 'Now' scherm van SPB, maar dat lukt me niet echt?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Chi3F schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:27:
Net even SPB Mobile Shell geprobeerd.

Ziet er allemaal gelikt uit, en veel settings en tabs kosten nu minder klikjes om te bereiken.
Echter, als ik de Diamond laat opstarten met SPB ipv Touchflo, dan wil hij niet dat ik mijn SIM pincode invul?

Hij laat heel even het pincode schermpje zien maar voordat ik iets kan doen gaat hij al naar het Today scherm, en heb ik dus geen netwerk. Net teruggeschakeld naar Touchflo, en hij vraagt gelijk om mijn pincode. Iemand een oplossing hiervoor?

Tevens wil ik graag dat hij opstart bij het 'Now' scherm van SPB, maar dat lukt me niet echt?
Ik heb hetzelfde probleem met de pincode. Ik klik nu na het opstarten even op de 'bel'-toets, dan geeft hij je alsnog de mogelijkheid de pincode in te toetsen. Niet ideaal (want een extra handeling), maar ook geen onoverkomelijk probleem voor mij.

Als ik je tweede vraag (over het now-scherm) goed begrijp, dan is wat je wilt helaas niet mogelijk, heb ik destijds (vorige maand) op het forum van SPB gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
MRELynx schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:07:
[...]

Had ik ook. Kwam bij mij doordat ik de kalendertab had toegevoegd. Nadat ik die verwijderd had, was het weer goed.
Hey, inderdaad..
ik had de Caller History tab toegevoegd...deze verwijderd en nu werkt het weer...
ff kijken of deze weer geupdate word voor 2.03..

thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikven1978 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:12:
[...]

Heej Erik. Wat santheman schrijft klopt: OpenActiveSync en ga naar Extra > Opties en verwijder het vinkje voor email.

Het kan zijn dat je je Hotmailaccount opnieuw moet instellen, maar dan werkt'ie uiteindelijk alleen met je Hotmail account. Evt een soft resetje voor de zekerheid en klaor!

Ik heb um zo staan:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/e6dbgi.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:36:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met de pincode. Ik klik nu na het opstarten even op de 'bel'-toets, dan geeft hij je alsnog de mogelijkheid de pincode in te toetsen. Niet ideaal (want een extra handeling), maar ook geen onoverkomelijk probleem voor mij.

Als ik je tweede vraag (over het now-scherm) goed begrijp, dan is wat je wilt helaas niet mogelijk, heb ik destijds (vorige maand) op het forum van SPB gelezen.
Als je de moeite neemt om je toestel ff te resetten, dan is het ook een hele kleine handeling (extra) om je pincode in te voeren, daarna werkt je SPB zoals je het wilt. In iedergeval staat hij bij mij continu aan.

Ik vindt het een stuk mooier, makkelijker te bedienen dan TD3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een irritant, maar bekend probleempje waar ik maar niet uitkom. Telkens als mijn telefoon op de vergrendeling gaat en hij op uit gaat, gaat mijn telefoon niet meer af als ik een sms ontvang. Ik ontvang hem wel, en dat lampje rond dat "schijfje" (bij gebrek aan een betere naam) gaat ook knipperen, maar hij trilt niet en geeft ook geen geluid. Bij mijn vorige Rom was dat geen probleem, en voelde ik hem gewoon trillen bij het ontvangen van een sms. Ik zocht al in de FAQ, maar kon het niet vinden. Heeft iemand een idee? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:09:
Ik heb een irritant, maar bekend probleempje waar ik maar niet uitkom. Telkens als mijn telefoon op de vergrendeling gaat en hij op uit gaat, gaat mijn telefoon niet meer af als ik een sms ontvang. Ik ontvang hem wel, en dat lampje rond dat "schijfje" (bij gebrek aan een betere naam) gaat ook knipperen, maar hij trilt niet en geeft ook geen geluid. Bij mijn vorige Rom was dat geen probleem, en voelde ik hem gewoon trillen bij het ontvangen van een sms. Ik zocht al in de FAQ, maar kon het niet vinden. Heeft iemand een idee? Bedankt!
Even de zoekfunctie gebruiken, dit is onlangs besproken ik schat ongeveer een week terug.
Gebruik anders mijn forum naam als zoek opdracht (anders moet ik voor jou zoeken 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:42:
[...]

Even de zoekfunctie gebruiken, dit is onlangs besproken ik schat ongeveer een week terug.
Gebruik anders mijn forum naam als zoek opdracht (anders moet ik voor jou zoeken 8)7 )
Haha thanks, ik had al wat zitten zoeken maar kwam er niet op. Ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Worms World Party op de HTC Diamond speelt echt perfect, geniaal spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar ff een mailtje naar HTC gestuurd i.v.m. met het niet goed werken van het sluit kruisje.
In mijn geval (en er was volgens mij nog iemand) is het sluitkruisje vaak niet goed zichtbaar en moet je dubbelklikken op dit kruisje, terwijl voorheen een enkele klik voldoende was om iets af te sluiten.

Afbeeldingslocatie: http://i216.photobucket.com/albums/cc27/vuurvreter1963/kruisjebijnanietzichtbaar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Sleehond schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:01:
Hoe krijg je het voor elkaar om te springen en te schieten? Spel draait prima in landscape, ik kan lopen en aimen, maar that's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Chi3F schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:12:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om te springen en te schieten? Spel draait prima in landscape, ik kan lopen en aimen, maar that's it...
same here... en knoppen instellen doet ie niet.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:01:
heb je een link???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:20:
Ik heb maar ff een mailtje naar HTC gestuurd i.v.m. met het niet goed werken van het sluit kruisje.
In mijn geval (en er was volgens mij nog iemand) is het sluitkruisje vaak niet goed zichtbaar en moet je dubbelklikken op dit kruisje, terwijl voorheen een enkele klik voldoende was om iets af te sluiten.

[afbeelding]
Heb je dat sinds de 2.03 ROM? Ik heb namelijk wel dat het kruisje soms niet meet te zien is sinds ik de 2.03 erop heb. Heb al twee keer opnieuw een hard-reset gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen.
Heb er niet op gelet of het kruisje moeilijker zichtbaar was. Dacht gewoon dat ie er helemaal niet was. Dubbelklikken heb ik ook niet geprobeerd, zal dat eens doen de volgende keer.
Verwacht trouwens geen reactie de komende weken van HTC. Een eerder mailtje van mij werd na 3 of 4 maanden pas beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Zo eigenlijk een hele tijd in tunnelvisie gezeten voor een Omnia, maar nu even verder gekeken dan mijn neusje lang is. En ik ben eigenlijk toch een andere kant in geschoten met de HTC Touch Diamond, aangezien ik binnenkort een nieuwe foon ga nemen. Ik denk dat het de TD word. Om paar redenen, hij is wat kleiner, de stylus gaat gewoon IN de telefoon en ik denk door mede het kleiner scherm en een iets lager geclockte processor de accu ook langer meegaat.

Ik heb in ieder geval minder geklaag gezien in de eerste 15 paginas van dit topic, de rest nog niet doorgekeken omdat ik niet alle tijd van de wereld heb. De roms begin ik ook wel te vatten, dus eerst even gewend raken aan de telefoon en dan dit gewoon bij houden om daarna naar een betere/fijnere over te stappen.

Ik ga overigens de telefoon bij vodafone nemen, nooit problemen gehad met vodafone. En nu even kijken hoe vodafone met dat zorgeloos mobiel internet gaat. Dit is ook echt zorgeloos dus? Dat ik geen rekening hoef te houden met hoeveel ik online ben en gewoon willekeurig mn mail kan checken, niet dat ik straks aan een dikke rekening zit want daar heb ik dus écht geen behoefte/geld aan/voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
*warez*

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 26-01-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje binnenkort wil ik een minu-usb naar 3.5mm adapter bestellen, maar werkt de radio daar wel fatsoenlijk mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:27
Biatch schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:36:
Zojuist met succes de htc 2.03 rom geinstalleerd op mijn branded tmobile mda compact iv.
Wat een ontzettend verschil zeg! Hij is 10x sneller/overzichtelijker en de bugs die van te voren had lijken er tot dusver uit!
Ik raad iedereen met een tmobile fone dit te doen!
Maar je kan toch niet simpelweg op HTC de rom downloaden en erover installeren? Want wat ik niet wil is dit custom moeten openzetten etc.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet het zo zien een firmware bestaat uit 3 onderdelen. De standaard Radio, het Os en het splash gedeelte (en nog een onderdeel maar die wordt zover ik weet vrijwel niet geupdate). Deze onderdelen komen standaard van HTC. Echter staat er ook nog een vierde onderdeel op het flash geheugen.

Het SPL gedeelte, dat controleert of de te flashen Rom geschikt is of niet. Wil je de nieuwe Roms kunnen flashen zal je eerst een aangepaste Hard-SPL moeten flashen. Je kan een backup van het origineel maken, maar je zal idd het toestel moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:16:
je moet het zo zien een firmware bestaat uit 3 onderdelen. De standaard Radio, het Os en het splash gedeelte (en nog een onderdeel maar die wordt zover ik weet vrijwel niet geupdate). Deze onderdelen komen standaard van HTC. Echter staat er ook nog een vierde onderdeel op het flash geheugen.

Het SPL gedeelte, dat controleert of de te flashen Rom geschikt is of niet. Wil je de nieuwe Roms kunnen flashen zal je eerst een aangepaste Hard-SPL moeten flashen. Je kan een backup van het origineel maken, maar je zal idd het toestel moeten aanpassen.
Is daar bijv een duidelijke handleiding van dan, dus geen wazige site? Ben wel een ITer, maar vind het zonde als het de functionaliteiten belemmerd of onbruikbaar maakt.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:44:
Ik ga overigens de telefoon bij vodafone nemen, nooit problemen gehad met vodafone. En nu even kijken hoe vodafone met dat zorgeloos mobiel internet gaat. Dit is ook echt zorgeloos dus? Dat ik geen rekening hoef te houden met hoeveel ik online ben en gewoon willekeurig mn mail kan checken, niet dat ik straks aan een dikke rekening zit want daar heb ik dus écht geen behoefte/geld aan/voor.
Niet helemaal zorgeloos, zie de voorwaarden van Vodafone.

Zorgeloos Internet
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.

- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Internet is datagebruik in het buitenland uitgesloten. Datagebruik in
het buitenland wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende
tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
Sinds vandaag wil mijn toetsenbord opeens niet meer op volledig qwerty blijven staan. Ik kan het bij de invoerinstellingen wel veranderen op volledig qwerty ipv compact qwerty, maar als ik ok klik en dan de instellingen opnieuw open staat hij weer terug op compact qwerty.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, of nog beter, hoe dit op te lossen is? Kan er een registrywaarde veranderd worden? Ik heb niets geinstalleerd wat het zou kunnen veroorzaken, ik draai 2.03 stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:36:
[...]

Niet helemaal zorgeloos, zie de voorwaarden van Vodafone.

Zorgeloos Internet
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.

- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Internet is datagebruik in het buitenland uitgesloten. Datagebruik in
het buitenland wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende
tarieven.
Mjah, er worden nergens echt nummers genoemd dus over dataverkeer zou ik me niet echt zorgen maken. Ik luister vrij regelmatig internetradio en heb nog nooit wat gehoord en bij de belcompany is mij toendertijd verteld dat FUP rond de 2.5gb lag dus Vodafone kan best gaan zeuren maar dan moeten ze maar harde nummers noemen. Daarbij, als iedereen gewoon lekker veel streamed enzo ligt het gemiddelde ook lekker hoog ;)

Heb me TD ook al een paar keer als noodoplossing aan me pc gehangen voor internet, ook nooit wat van gehoord. Ik denk dat zolang jij geen extreem hoge hoeveelheden data er doorheen jaagt je niet snel iets zal horen mocht je bv je telefoon als modem gebruiken.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Heel erg bedankt, klaarde het goed op!
Maar in principe als je dus gewoon willekeurig op een dag gewoon ff mail checked of wat dan ook is het geen probleem. Aangezien ik nog altijd mijn PC gebruik voor het voornamelijke surfen en msnen, dus dan maakt het eigenlijk niet uit. Het is natuurlijk een waarschuwing, maar op de manier hoe ik het zou gebruiken lijkt mij het niet dat ik er snel overheen ga. Het blijft natuurlijk een luxe telefoon voor mij, en geen must dat ik er vaak mee online moet zijn.

In ieder geval bedankt, en heb je ook enig idee over hoe je dat kunt uitdrukken in tijd online (met msn of surfen)? Want 10 maal zoveel als het gemiddelde, ja wat is dat uberhaupt al.... [al beantwoord hierboven]
Maar goed, komt goed. Bedankt voor de uitleg en dit heeft het echt duidelijk gemaakt voor me en ik neem die blox er wel bij, aangezien het toch wel scheelt uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:27:
[...]

Is daar bijv een duidelijke handleiding van dan, dus geen wazige site? Ben wel een ITer, maar vind het zonde als het de functionaliteiten belemmerd of onbruikbaar maakt.
Ik heb het gedaan aan de hand van guide's op XDA om je een beetje op weg te helpen.

Allereerst willen we een backup maken doe dit aan de hand van de volgende guide

http://wiki.xda-developer...ename=Hermes_HowtoDumpRom
of ..... (deze heb ik gebruikt)

De eerste stap die je zal moeten doen is een losse SPL flashen. Kijk welke versie er nu op je telefoon staat (onderste volumeknop en reset knop tegelijk indrukken) In het geval dat de nieuwe 1.93 er op staat. Deze downloaden.

HardSPL1.4 incl. software om te flashen is hier te downloaden
http://forum.xda-develope...php?p=2312363&postcount=2

De file die je moet hebben is genaamd: Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex.zip (dit is versie 1.4)
Heb je een SPL versie 1.93 kan je die hier ook downloaden. Download tevens HardSPL1.4 aangezien die een handig programmaatje bevat om de SPL te flashen. Wat je dan moet doen is het RUU_Signed.NBH filetje uit de 1.93 map in de 1.4 map plaatsen, er wordt nu een bestandje vervangen.

Als je wil controleren of het bestandje klopt en niet je telefoon hopeloos kapot maakt, zou je deze guide nog even kunnen volgen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409425

Dit is hoe het erbij mij uit zag en als het goed is ook op jouw computer
Model ID: DIAM***** betekend pakt alle modellen
Target CID: 11111111
Version: 1.00.Diamond ook prima
Language: WWE levert ook geen problemen op. Je zou het kunnen veranderen in NLD. Zover ik me kan herinneren had ik dat niet gedaan.
Chunk size: 64
(kortom hier hoeft niks aan veranderd te worden)

RomUpdateUtility.exe aanklikken en flashen maar (zorg wel dat je activesync op je pc hebt staan en natuurlijk een volle batterij)

Daarna zoek je een rom uit bijvoorbeeld deze
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422417

Controleer nog ff of alles in orde is met de NBH util en daarna kan je met het bijgeleverde programma flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:22:
[...]

Heb je dat sinds de 2.03 ROM? Ik heb namelijk wel dat het kruisje soms niet meet te zien is sinds ik de 2.03 erop heb. Heb al twee keer opnieuw een hard-reset gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen.
Heb er niet op gelet of het kruisje moeilijker zichtbaar was. Dacht gewoon dat ie er helemaal niet was. Dubbelklikken heb ik ook niet geprobeerd, zal dat eens doen de volgende keer.
Verwacht trouwens geen reactie de komende weken van HTC. Een eerder mailtje van mij werd na 3 of 4 maanden pas beantwoord...
Ja klopt, dit is pas na de update naar 2.03 en vaak is bij mij het kruis gewoon niet zichtbaar.
En een harde reset heb ik niet uitgevoerd, omdat ik van iemand anders al had gelezen dat dat niet hielp.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:22:
[...]
Mjah, er worden nergens echt nummers genoemd dus over dataverkeer zou ik me niet echt zorgen maken.
Dan moet je voor de gein eens een zoekopdrachtje in google uitvoeren. Echt tientallen gevallen van mensen die rekeningen van tegen de duizend euro hebben van Vodafone. Weet niet hoe het tegenwoordig is, maar als ze al die mensen die streamen waarschuwen en uit hun berekening voor het gemiddelde laten, blijft dat gewoon laag natuurlijk... Dan is 10x het gemiddelde misschien 250 Mb per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:58:
[...]

Ja klopt, dit is pas na de update naar 2.03 en vaak is bij mij het kruis gewoon niet zichtbaar.
En een harde reset heb ik niet uitgevoerd, omdat ik van iemand anders al had gelezen dat dat niet hielp.
Nee, zelfde hier dus na 2 hard resets.
Ik heb met de laatste hard reset wel opgelost dat het fotoalbum de goede map opent. Voorheen zag ie vaak alleen maar mijn telefoongeheugen ondanks dat ik een map op intern geheugen als favoriets had aangegeven.
Ook minder vastlopers dan voorheen tijdens installeren van programma's, maar nog steeds meer dan met de 1.93 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand live messenger al werkend gekregen met de nieuwe ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

nbch schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:50:
Sinds vandaag wil mijn toetsenbord opeens niet meer op volledig qwerty blijven staan. Ik kan het bij de invoerinstellingen wel veranderen op volledig qwerty ipv compact qwerty, maar als ik ok klik en dan de instellingen opnieuw open staat hij weer terug op compact qwerty.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, of nog beter, hoe dit op te lossen is? Kan er een registrywaarde veranderd worden? Ik heb niets geinstalleerd wat het zou kunnen veroorzaken, ik draai 2.03 stock rom.
Is wel een regkey voor, maar daar heb ik een apart programmaatje voor. Zodra je je stylus eruit haalt, heb je het qwerty toetsenbord, stop je je stylus terug dan weer het normale sms toetsenbord. Programma heet HtcExtFun en is wel op XDA te vinden. Maar eigenlijk zou je diamond het moeten onthouden.

Dit instellen:

code:
1
2
3
4
5
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\HtcExtFun]
"StylusOutSipName"="Volledige QWERTY"
"StylusInSipName"="Toetsenblok van telefoon"

Effe copy/paste naar een tekstbestandje en dan opslaan als .reg bestand en importeren op je diamond.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 26-01-2009 23:29 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:58:
[...]

Overigens heb ik dat kruisje-probleem ook: niet altijd zichtbaar na de update naar 2.03. Maar bij het afsluiten kan ik gewoon op dat vlak duwen waar het kruisje moet zitten (ff vasthouden) en dan sluit het te sluiten programma gewoon bij mij. Het stoort me verder niet. "Ok" is wel altijd zichtbaar. Daarom doe ik ook geen harde reset.
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:08:
Iemand live messenger al werkend gekregen met de nieuwe ROM?
Yep, gewoon aanmelden met je normale msn gegevens en de rest wijst zich vanzellef. Of je moet een nieuwe account voor je pda maken. Da's ff wat meer werk, maar ookzo gepiept. In dat geval kun je mischien beter via je gewone pc een nieuwe Hotmailaccount maken en je hiermee aanmelden op je pda.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een gmail account waarmee ik inlog. Misschien dat het probleem daar aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
[...]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
[...]

Gebruik sinds jaar en dag WKtask!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb die Zorgeloos Internet blox nog niet geprobeerd, maar wat ik wel weet is dat je met andere diensten zoals Zorgeloos SMS absoluut zelf mag gaan betalen (weliswaar met een goede korting) wanneer je over de limiet heengaat. Ze adverteren met "onbeperkt smsen", maar in werkelijkheid is er een limiet van 1000 smsjes per 30 dagen. Daarna kost het afaik 7 cent per sms totdat de 30 dagen voorbij zijn. Ik zou er niet vreemd van opkijken als het bij de internet blox net zoiets werkt.

Gisteren merkte ik trouwens ook op dat mijn TD soms een H(SPDA) icoontje liet zien.. ik heb er een Simyo (dochter van KPN) kaartje inzitten en dacht dat het niet mogelijk was, maar na wat onderzoek (lees: het na erg lange tijd bezoeken van de Simyo-site) kwam ik er achter dat je met Simyo tegenwoordig ook een internetverbinding kan krijgen en dat standaard aan staat. Op zich is de toegevoegde ondersteuning hiervan geweldig (zeker omdat je tussen 1 en 10 MB een vast bedrag betaalt) en zeker niet helemaal de schuld van Simyo, maar het is toch even schrikken als je beltegoed opeens een stuk lager is (of zelfs in de min?) omdat je TD of andere Windowsmobiel graag internet lust!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:00:
Ik had een vraagje binnenkort wil ik een minu-usb naar 3.5mm adapter bestellen, maar werkt de radio daar wel fatsoenlijk mee?
Ja hoor, dat gaat prima. En een klein tipje; kijk op Ebay. Daar had ik een setje van 4 stuks voor €5,- inclusief verzenden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
Polster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:05:
Onder de TouchFLo Tab 'Foto's en Video's' had ik in de 1.93 ROM wat losse foto's gedumpt zodat je daar gelijk doorheen kon flippen. De thumbnails die gegenereerd werden waren gewoon scherp. De My Documents folder heb ik ge-backupped en terug gezet op de 2.03 ROM. Thumbnails zijn wederom scherp. Nu gooi ik er via de verkenner echter wat nieuwe foto's bij maar die worden heel blurry in de preview. Als ik er op klik om te bekijken zijn ze wel gewoon scherp. Ik heb de foto's al geresized naar een wat lagere resolutie (Ongeveer 1000*600 maar ook 500*300) en de Album Cache weggegooid maar de thumbnails blijven ontzettend vaag.

Voor contact personen weet ik dat er een specifieke volgorde nodig is om scherpe thumnails te krijgen, is er voor het foto album ook een trucje?
Ik gooi mijn vraag toch nog een keer in de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Stukfruit schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:41:
Ik heb die Zorgeloos Internet blox nog niet geprobeerd, maar wat ik wel weet is dat je met andere diensten zoals Zorgeloos SMS absoluut zelf mag gaan betalen (weliswaar met een goede korting) wanneer je over de limiet heengaat. Ze adverteren met "onbeperkt smsen", maar in werkelijkheid is er een limiet van 1000 smsjes per 30 dagen. Daarna kost het afaik 7 cent per sms totdat de 30 dagen voorbij zijn. Ik zou er niet vreemd van opkijken als het bij de internet blox net zoiets werkt.
Maar bij de sms blox word er geloof ik wel duidelijk een limiet aangegeven (en er is sowieso iets mis met je als je 1000sms'jes per maand weet te versturen) plus dat de extra kosten niet zo extreem zijn. Bij internet blox word geen limiet aangegeven en afgaand op de mobiel internet prijzen betaal je ook gigantisch extra als je geen abbo hebt. Het lijkt me dus sterk dat ze daarvoor zomaar jou extra kunnen laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren merkte ik trouwens ook op dat mijn TD soms een H(SPDA) icoontje liet zien.. ik heb er een Simyo (dochter van KPN) kaartje inzitten en dacht dat het niet mogelijk was, maar na wat onderzoek (lees: het na erg lange tijd bezoeken van de Simyo-site) kwam ik er achter dat je met Simyo tegenwoordig ook een internetverbinding kan krijgen en dat standaard aan staat. Op zich is de toegevoegde ondersteuning hiervan geweldig (zeker omdat je tussen 1 en 10 MB een vast bedrag betaalt) en zeker niet helemaal de schuld van Simyo, maar het is toch even schrikken als je beltegoed opeens een stuk lager is (of zelfs in de min?) omdat je TD of andere Windowsmobiel graag internet lust!
Kijk eens in de FAQ op pagina 1. Daar staat een link naar NoData. Daarmee kun je handmatig alle internetverbindingen uit- en aanzetten. Ook handig als je wel een bundel hebt, maar in het buitenland bent waar die bundel niet geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:04
Goed, ik ben tevree met mijn HTC TD en 2.03. Echter blijf ik snakken naar de iPhone-skin. Wie heeft dit al werkend gekregen op de TD? Ik heb geprobeerd met de RLToday maar deze is de QVGA versie en je raadt het al, allemaal te klein.

Op internet nog afgezocht naar de VGA-versie, maar helaas....

Wie heeft het wel werkend gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:58:
[...]

Ik heb hem gewoon ff gekopieerd naar mijn desktop, toen met notepad geopend en de tekst toegevoegd. Daarna op je telefoon terugzetten (niet in Windows). Vervolgens met Total Commander of Resco Explorer het bestandje in de Windows directory zetten. Explorer kan dit niet (geen rechten om het bestand te overschrijven)

Dit is mijn resultaat:
[afbeelding]
Het ziet er mooi uit. Ik ben nu weer aan het rommelen ermee. Heb het bestandje gevonden en wil ditnaar mijj bureaublad kopieren. Dat lukt maar ik krijg het bestandje niet te zien. Vervolgens plak ik nog een keer en dan vraagt hij of ik het bestandje wil overschrijven. Maar nog steeds niet zichtbaar op mijn bureaublad. Ik geprobeerd om het bestandje in de root van mijn C schifj te kopieren maar ook hier wordt hij niet zichtbaar. Erg appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:30:
[...]

Het ziet er mooi uit. Ik ben nu weer aan het rommelen ermee. Heb het bestandje gevonden en wil ditnaar mijj bureaublad kopieren. Dat lukt maar ik krijg het bestandje niet te zien. Vervolgens plak ik nog een keer en dan vraagt hij of ik het bestandje wil overschrijven. Maar nog steeds niet zichtbaar op mijn bureaublad. Ik geprobeerd om het bestandje in de root van mijn C schifj te kopieren maar ook hier wordt hij niet zichtbaar. Erg appart.
Denk dat je ff in verkenner op je pc naar extra > mapopties moet gaan, dan naar weergave en dan "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan moet vinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
MRELynx schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:27:
[...]

Is wel een regkey voor, maar daar heb ik een apart programmaatje voor. Zodra je je stylus eruit haalt, heb je het qwerty toetsenbord, stop je je stylus terug dan weer het normale sms toetsenbord. Programma heet HtcExtFun en is wel op XDA te vinden. Maar eigenlijk zou je diamond het moeten onthouden.

Dit instellen:

code:
1
2
3
4
5

Effe copy/paste naar een tekstbestandje en dan opslaan als .reg bestand en importeren op je diamond.
Thanks voor de tip, alleen hoe krijg ik dit in het register zonder gebruik te maken van Resco registry module? Ik heb een .reg bestandje gemaakt, maar wanneer ik dat probeer uit te voeren krijg ik de foutmelding dat Resco registry module niet gevonden is. Ik heb ook op XDA gekeken, en het programma gevonden, maar ook daar krijg ik foutmeldingen als ik het installeer...

Ik heb gekeken of ik het geimporteerd kreeg met Total Commander, hier zag ik de mogelijkheid niet om dat te doen, of ik heb er overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:25:
[...]

Denk dat je ff in verkenner op je pc naar extra > mapopties moet gaan, dan naar weergave en dan "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan moet vinken
Dat had ik gedaan, maar ook dan worden ze niet zichtbaar. Kan het iets te maken hebben met het feit dat het een systeemmap is? Als ik via de verkenner op de diamond doe is het bestand niet zichtbaar. Met rescoexplorer wel als ik op de naam zoek. Maar vanuit de zoekoptie kan ik niet kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Hari-Bo schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:27:
[...]

Ik weet niet of je al iets gevonden, dan is dit antwoord misschien achterhaald..
Maar kijk ook eens op: modmydiamond...nee niet moLmydiamond.. :)

Ik heb trouwens van Tmobile het antwoord gekregen dat zij begin/half februari met een Tmobile-rom komen obv de 2.03 rom.
Dus je kan ook nog even wachten tot die er is, als je niet wilt flashen oid.

groeten Ties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Zorgeloos Internet blox nog niet geprobeerd, maar wat ik wel weet is dat je met andere diensten zoals Zorgeloos SMS absoluut zelf mag gaan betalen (weliswaar met een goede korting) wanneer je over de limiet heengaat. Ze adverteren met "onbeperkt smsen", maar in werkelijkheid is er een limiet van 1000 smsjes per 30 dagen. Daarna kost het afaik 7 cent per sms totdat de 30 dagen voorbij zijn. Ik zou er niet vreemd van opkijken als het bij de internet blox net zoiets werkt. (...)
Zoals T_O_C al aangaf: "er worden nergens echt nummers genoemd dus over dataverkeer zou ik me niet echt zorgen maken." Ik heb de Zorgeloos Internet nu zo'n 5 maanden er wordt gewoon netjes €9,50 afgeschreven, terwijl ik ook wel eens heftig internet via mijn TD. In principe mag je zelfs niet internetten via je TD, maar dan moeten Vodafone die functie maar op een of andere manier zelf in de hand houden. Je moet wel HEEL gekke dingen gaan doen, maar ik sluit me volledig bij TOC aan: "... dan moeten ze maar harde nummers noemen. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
wat is een beetje een goede custom rom op 2.03 gebaseerd ?
ik draai nu swift 6.0 maar swiftblade maakt volgens mij geen nieuwe meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Zoals ik gisteren al gemeld had, dat ik een mailtje richting HTC Helpdesk heb gestuurd i.v.m. het niet zichtbaar zijn van het sluit kruisje, kreeg vandaag onderstaande mail.

New Response From [ Dimphy (Europe Support (Tech)) ]
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Diamond. Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: Dat na de ROM update het kruisje niet of nauwelijks zichtbaar is. Het enige wat U kan proberen is een hard reset uit te voeren, houdt er wel reeking mee dat U alle data zult verliezen. Start, Instellingen, Systeem, Opslag wissen. Als dit ook niet lukt belt U met onderstaand nummer voor reparatie. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team

Omdat ik al had vernomen dat er mensen waren dit dit al hebben geprobeerd, zonder sucses, besloot ik de stoute schoenen aan te trekken (die heb ik altijd bij me in de auto ;-)) ) en heb de helpdesk maar eens gebeld.

Ook die beste man gaf bovenstaande advies, ondanks dat ik al aangaf dat dit door meerdere personen zonder resultaat is gedaan. Ik heb bovenstaande mail nogmaals beantwoordt dat dit mogelijk een bug in de software is en niet persoonsgebonden. Het opsturen van de telefoon (wat ik in dit geval dus niet wil) heb ik als ongewenst en niet zinvol afgedaan.

Tjonge wat gaan die 4 maanden toch razend snel voorbij _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:34:
[...]

Dat had ik gedaan, maar ook dan worden ze niet zichtbaar. Kan het iets te maken hebben met het feit dat het een systeemmap is? Als ik via de verkenner op de diamond doe is het bestand niet zichtbaar. Met rescoexplorer wel als ik op de naam zoek. Maar vanuit de zoekoptie kan ik niet kopieren.
En als je met Resco Explorer gewoon naar beneden scrollt in de Windows dir totdat je hem tegenkomt? Dan kun je hem vervolgens openen (gewoon dubbelklikken lijkt me) en aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:33:
Beste mensen,

Zoals ik gisteren al gemeld had, dat ik een mailtje richting HTC Helpdesk heb gestuurd i.v.m. het niet zichtbaar zijn van het sluit kruisje, kreeg vandaag onderstaande mail.

(...)

Omdat ik al had vernomen dat er mensen waren dit dit al hebben geprobeerd, zonder sucses, besloot ik de stoute schoenen aan te trekken (die heb ik altijd bij me in de auto ;-)) ) en heb de helpdesk maar eens gebeld.

Ook die beste man gaf bovenstaande advies, ondanks dat ik al aangaf dat dit door meerdere personen zonder resultaat is gedaan. Ik heb bovenstaande mail nogmaals beantwoordt dat dit mogelijk een bug in de software is en niet persoonsgebonden. Het opsturen van de telefoon (wat ik in dit geval dus niet wil) heb ik als ongewenst en niet zinvol afgedaan.

[...]
Tof gedaan, ben benieuwd of er van HTC nog wat komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even heel wat anders: ik ben op zoek naar een tooltje waar je eenvoudig Wifi netwerken mee kunt vinden en er vervolgens verbinding mee kunt maken. Iemand iets dergelijks ooit gevonden?? Ik vind de comm manager niet echt lekker werken om netwerken te zoeken.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:28
Ik word de laatste tijd helemaal gek van het niet verzenden van de smsjes, ongeveer 1 op de 3 gaat mis of duurt minstens 10 minuten.

Ik heb een HI abbonnement en heb al verschillende radio versies geprobeerd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manicmedia
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik lees nergens op het forum over de problemen die ik heb met de MDA Compact IV al vanaf de aanschaf deze zomer. Bij normaal gebruik loopt het apparaat gemiddeld een keer of 5 per dag vast. Dat gebeurt bij het gebruik van applicaties (internetten, email lezen, of midden in een MP3 luisteren), maar ook gewoon in de zak. In sommige gevallen kan je nog wel het display aan en uitzetten, maar dan wel met een vertraging van een halve minuut of zo. De telefoon is dan al niet meer bereikbaar. Wat ook altijd gegarandeerd tot een vastloper leidt is als ik de telefoon via USB aan mijn laptop hang. Laatst moest ik voor het overzetten van een muziekbestanden 5x een softreset doen voordat alle MP3's gekopieerd waren. Eenmaal losgekoppeld van de laptop blijft de telefoon ook aangeven (in display en via knipperende bediening) dat ie nog is aangesloten. Na een softreset wordt ook in ongeveer de helft van de getallen de simkaart niet herkend en moet ik de telefoon weer herstarten. Oja ik heb de telefoon al 2x ter reparatie weggebracht bij T-Mobile maar zonder verbetering.

Ben ik nu de enige of hebben alle lezers van dit forum hun MDA meteen na aankoop ge-tweaked of anderzins aangepast om dergelijke problemen te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

manicmedia schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:17:
Ik lees nergens op het forum over de problemen die ik heb met de MDA Compact IV al vanaf de aanschaf deze zomer. Bij normaal gebruik loopt het apparaat gemiddeld een keer of 5 per dag vast. Dat gebeurt bij het gebruik van applicaties (internetten, email lezen, of midden in een MP3 luisteren), maar ook gewoon in de zak. In sommige gevallen kan je nog wel het display aan en uitzetten, maar dan wel met een vertraging van een halve minuut of zo. De telefoon is dan al niet meer bereikbaar. Wat ook altijd gegarandeerd tot een vastloper leidt is als ik de telefoon via USB aan mijn laptop hang. Laatst moest ik voor het overzetten van een muziekbestanden 5x een softreset doen voordat alle MP3's gekopieerd waren. Eenmaal losgekoppeld van de laptop blijft de telefoon ook aangeven (in display en via knipperende bediening) dat ie nog is aangesloten. Na een softreset wordt ook in ongeveer de helft van de getallen de simkaart niet herkend en moet ik de telefoon weer herstarten. Oja ik heb de telefoon al 2x ter reparatie weggebracht bij T-Mobile maar zonder verbetering.

Ben ik nu de enige of hebben alle lezers van dit forum hun MDA meteen na aankoop ge-tweaked of anderzins aangepast om dergelijke problemen te voorkomen?
Ik heb een MDA Compact IV en heb eerst een week zonder problemen (op wat lichte traagheid in touchflow na) met de officiele t-mobile rom gedraaid. Daarna las ik hier dat HTC met update 2.03 kwam en toen heb ik die erop gezet, en die draait momenteel al sinds dat ie erop staat zonder problemen op m'n MDA.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit topic wordt elke dag van ongeveer een geheel nieuwe pagina met reacties voorzien, maar vooral met vragen die eigenlijk nooit beantwoord worden of die gewoon op het internet te vinden zijn. Het maakt dit topic niet bepaald interessant om te volgen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:14:
Even heel wat anders: ik ben op zoek naar een tooltje waar je eenvoudig Wifi netwerken mee kunt vinden en er vervolgens verbinding mee kunt maken. Iemand iets dergelijks ooit gevonden?? Ik vind de comm manager niet echt lekker werken om netwerken te zoeken.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Sniffi

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Heb nog een handig progje gevonden.

Het heet TerraCrosser, en is een soort google maps die je offline kunt gebruiken.
In mijn geval handig voor op wintersport, kan ik zien waar ik ben zonder dat google maps alle kaarten moet downloaden. In het buitenland is dat een nogal dure grap namelijk.

Het werkt zo: je moet TC op je Diamond installeren. Er zit dan een kaart bij die niet zo ver inzoomt, dus daar heb je weinig aan. Echter; je krijgt ook het progje Mapper.exe dat je gewoon op je pc moet runnen. Daar kan je selecteren van welk gebied je kaarten wil downloaden, en tot welk zoomniveau.

Enige nadeel is dat het zoomniveau blijkbaar moet aansluiten bij het niveau van de standaard wereldkaart. Ik had namelijk eerst kaarten gedownload van niveau 10 t/m 12, maar die pakte hij niet. De standaard kaart gaat t/m niveau 5, dus ik had ff geprobeerd 6 en 7 te downloaden, en die werken prima. Ben nu dus 6 t/m 10 aan 't downen, 5100 foto's, maar in totaal 'maar' 276 mb dus wel goed te doen.

Heb alleen nog de GPS ondersteuning niet kunnen uitproberen, want daarvoor moet ik naar buiten en daar is het koud :+

Download hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem, mijn TD heeft vanochtend zwemles gehad is in een emmer met water gevallen.
Heb hem wel direct eruit gevist, dus erg veel water kan er niet in zijn gekomen, maar kennelijk voldoende.
Ik heb hem nu op de verwarming liggen, maar ik heb geen beeld.
Dit had ik later op de dag weer wel. bij thuiskomst leek hij weer redelijk te functioneren.
Omdat hij het weer redelijk deed maar een lage accu had, ff aan de lader gelegd (ja ik weet het)
Als ik hem opstart, hoor ik de HTC tune, maar zie niks meer.

Wie heeft dit ook alweer gehad en hoe is dat ook alweer afgelopen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:01:
Probleem, mijn TD heeft vanochtend zwemles gehad is in een emmer met water gevallen.
Heb hem wel direct eruit gevist, dus erg veel water kan er niet in zijn gekomen, maar kennelijk voldoende.
Ik heb hem nu op de verwarming liggen, maar ik heb geen beeld.
Dit had ik later op de dag weer wel. bij thuiskomst leek hij weer redelijk te functioneren.
Omdat hij het weer redelijk deed maar een lage accu had, ff aan de lader gelegd (ja ik weet het)
Als ik hem opstart, hoor ik de HTC tune, maar zie niks meer.

Wie heeft dit ook alweer gehad en hoe is dat ook alweer afgelopen?
tip: Nooit geforceerd laten drogen. Zo te lezen is je beeldscherm overleden. Wat doet het apparaat wanneer je m aan de pc hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:
[...]

tip: Nooit geforceerd laten drogen. Zo te lezen is je beeldscherm overleden. Wat doet het apparaat wanneer je m aan de pc hangt?
In eerste instantie werd de accu geladen, en later geen beeld meer.
Ik zei dat ik hem aan de lader hing, maar daarmee bedoel ik eigenlijk aan de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:05:
[...]

In eerste instantie werd de accu geladen, en later geen beeld meer.
Ik zei dat ik hem aan de lader hing, maar daarmee bedoel ik eigenlijk aan de pc.
Je moet hem echt een paar dagen laten drogen op een normale plek voordat je hem weer aan zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, idd een heel uitgebreid programma. Prachtige screens en heel veel instelmogelijkheden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:
[...]

Ik heb hem ff aan de pc gehangen, maar vrees dat je gelijk gaat krijgen m.b.t. het beeld scherm.
Met MyMobiler kan ik hem normaal bedienen (zien wat er op het beeldscherm staat), terwijl het scherm op de telefoon zwart is.
Ook het lampje van de enter knop brand niet tijdens het laden aan de pc.
Tijden het aansluiten aan de lader brandt er ook niets.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij echt niet om live messenger werkend te krijgen. Ik krijg steeds de melding dat de service niet bereikbaar is of dat er een internet connectie probleem is.

Iemand nog andere tips? Anders gooi ik weer de vorige firmware op (als dat lukt).
Ik gebruik msn met een gmail account en bij de vorige firmware had ik geen problemen met inloggen. Zelf denk ik niet dat het daar aan ligt omdat ik dezefde melding ook met een ''live'' account krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 13:41
Peter_italia schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 01:40:
Ik heb een probleem met smsen, zodra ik op een smsje wil antwoorden en mijn toetsenbord omhoog laat komen springt ie ergens midden in de smsjes terug. Iemand anders hier ook last van? of weet iemand een oplossing?
Even een schopje, ik heb het ook nog steeds niet kunnen vinden. Twee dingen:
  • Een nieuw smsje direct beantwoorden kan niet door 'm te lezen in threaded view (dan blijft hij blauw en schuift het toetsenbord terug)
  • Bij het beantwoorden van een sms (door op 'beantwoorden' te drukken ipv op het smsje zelf) verdwijnt altijd de eerste letter. Na het verdwijnen van de eerste letter kun je gewoon typen. (m.a.w. altijd 2x de eerste letter typen)
Ik kan het smsje wel normaal beantwoorden als hij al eens gelezen is (door op het smsje zelf te drukken), maar ook dan verdwijnt de eerste letter. Tot nu toe nog geen oplossing gevonden.

Ik gebruik de nieuwe officiele HTC rom 2.03 en heb verder nog geen enkele tweak aangebracht/programma's geinstalleerd die invloed kunnen hebben. Dan zou toch iedereen hier last van moeten hebben!?

2.03 is verder wel erg soepel!
,

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over google maps en MDA4: mijn lokatie wordt aangeduidt met dat blauwe knipperende bolletje, ongeveer 300 meter van mijn werkelijke lokatie. Valt dat binnen de GPS fout-marge of kan ik de positie ergens calibreren zodat wel de juiste lokatie wordt weergegeven?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivo schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:37:
• Een nieuw smsje direct beantwoorden kan niet door 'm te lezen in threaded view (dan blijft hij blauw en schuift het toetsenbord terug)
• Bij het beantwoorden van een sms (door op 'beantwoorden' te drukken ipv op het smsje zelf) verdwijnt altijd de eerste letter. Na het verdwijnen van de eerste letter kun je gewoon typen. (m.a.w. altijd 2x de eerste letter typen)
[/list]
Dit probleem heb ik ook, maar bij is het opgetreden sinds ik een ander toetsenbord gebruik (met 4 pijltjes onderin om te navigeren). Ik stoor me er niet zo aan, ene keer doet ie het wel, andere keer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:16:
Vraagje over google maps en MDA4: mijn lokatie wordt aangeduidt met dat blauwe knipperende bolletje, ongeveer 300 meter van mijn werkelijke lokatie. Valt dat binnen de GPS fout-marge of kan ik de positie ergens calibreren zodat wel de juiste lokatie wordt weergegeven?

Bij voorbaat dank.
Even 'GPS gebruiken' aanvinken in het menu van Google Maps. Dat staat standaard uit, wanneer je het programma opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Lol, na een maand radiostilte krijg ik van Vodafone een compleet nieuw vervangend toestel, nadat ik dus al een ander toestel gekocht had. Kortom: spam! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Ik heb een vraag heb hier een htc touch pro maar iedere keer gaat hij zomaar aan ook al is hij uit dus hij komt iedere keer uit de standby modus hoe kan dit iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Voor vragen over de touch pro moet je even in het topic speciaal over de touch pro kijken

Kan het zijn dat je misschien een sms of een e-mail ontvangt, dat daarom je scherm aanspringt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Dit probleem heb ik ook, maar bij is het opgetreden sinds ik een ander toetsenbord gebruik (met 4 pijltjes onderin om te navigeren). Ik stoor me er niet zo aan, ene keer doet ie het wel, andere keer niet...
Het probleem van het wegvallen van de eerste letter lijkt voorbij na het switchen van toetsenbord (en daarna weer terug naar full querty.

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
MRELynx schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:27:
[...]

Dit instellen:

code:
1
2
3
4
5

Ik heb de .reg file inmiddels geinstalleerd, maar de telefoon blijft nog steeds hardnekkig op compact QWERTY staan. In het register staan de gegevens goed, dat heb ik al diverse keren gechecked. Iemand enig idee hoe ik dat verrekte compacte QWERTY naar iets anders kan krijgen (het liefst full QWERTY), buiten een hardreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:00:
[...]
Even 'GPS gebruiken' aanvinken in het menu van Google Maps. Dat staat standaard uit, wanneer je het programma opstart.
Dat was 'm, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
nbch schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:49:
[...]

Ik heb de .reg file inmiddels geinstalleerd, maar de telefoon blijft nog steeds hardnekkig op compact QWERTY staan. In het register staan de gegevens goed, dat heb ik al diverse keren gechecked. Iemand enig idee hoe ik dat verrekte compacte QWERTY naar iets anders kan krijgen (het liefst full QWERTY), buiten een hardreset?
Ik heb het voor elkaar gekregen met het programma SKTOOLS. Hiermee kun je bij "input methods" je default toetsenbord opgeven.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
bing69 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:30:
[...]

Ik heb het voor elkaar gekregen met het programma SKTOOLS. Hiermee kun je bij "input methods" je default toetsenbord opgeven.
Finally, bedankt voor de oplossing. Geen idee wat er aan de hand is, maar zelfs hier moest ik het meerdere keren instellen voordat het werkte, maar nu kan ik iig normaal een sms sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SIPChange is een handig progje waarmee je default input panel kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje met mijn mda compact IV met daarop een custom ROM. Wanneer het beeldscherm uitstaat en ik krijg een inkomende oproep, dan springt het beeld op het eigenaars informatie scherm. Hierop moet ik dan eerst een keer tikken, en dan zie ik pas wie er belt. Weet iemand met welke instelling ik dit kan veranderen.

Hiernaast springt het beeldscherm bij een inkomende oproep op zwart na 2 a 3 seconden, kan ik dit ook verlengen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik sta op het punt een HTC TD te kopen. Op het moment heb ik nog een Nokia 6100 die ik slechts 1 of 2x per week hoef op te laden. Nu lees ik dat sommige mensen met de HTC TD krap een dag kunnen zonder um op te laden en anderen weer bijna 3 dagen. Wat zijn jullie bevindingen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Dat je hem hoe dan ook vaker dan 2x per week zal moeten opladen tenzij je hem alleen standby laat staan. Accu gaat gewoon niet lang mee, reken maar op 1x per 2 dagen als je geluk hebt. Maargoed wat kan je verwachten? Het is een vij kleine telefoon, vrij snel etc. Ja dat vreet stroom. Persoonlijk zie ik het probleem niet aangezien je 99,9% van de tijd toch bijna constant bij een stopcontact zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
KappuhH schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:51:
Ik sta op het punt een HTC TD te kopen. Op het moment heb ik nog een Nokia 6100 die ik slechts 1 of 2x per week hoef op te laden. Nu lees ik dat sommige mensen met de HTC TD krap een dag kunnen zonder um op te laden en anderen weer bijna 3 dagen. Wat zijn jullie bevindingen hier?
De batterij is een bekend probleem van de TD (daarom ook de officiële sterkere batterij als optie).
Het hangt van het gebruik van de telefoon af, WIFI zuipt batterij, ook een paar uur TomTom resulteert in een lege batterij. Soms moet je hem elke dag opladen en soms na 3 dagen 'pas'. Ik heb er geen problemen mee, in de auto laad ik hem standaard op, dus ik zit niet gauw met een lege batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Tja, dat je 'm vaker moet opladen is een feit. Maar wanneer je slaapt, ben je meestal niet onderweg of aan het bellen. 's Nachts opladen is dus vaak weer een paar dagen plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55
Voor mij is dat een ritueel geworden. Ik heb de oplader naast m'n bed liggen. Bij mij gaat m'n telefoon elke nacht aan het infuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

CappieL schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:57:
[...]

De batterij is een bekend probleem van de TD (daarom ook de officiële sterkere batterij als optie).
Het hangt van het gebruik van de telefoon af, WIFI zuipt batterij, ook een paar uur TomTom resulteert in een lege batterij. Soms moet je hem elke dag opladen en soms na 3 dagen 'pas'. Ik heb er geen problemen mee, in de auto laad ik hem standaard op, dus ik zit niet gauw met een lege batterij.
Tomtom moet je (zoals vrijwel elk navigatiesysteem) gebruiken icm een autolader.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wanneer ik veel dingen ermee doe, moet ik hem soms wel 2 keer per dag opladen.

Echter, wanneer ik hem alleen op standby heb, en echt alleen puur gebruik voor sms/bellen, gaat hij zowiezo wel 2 dagen mee..

Ligt dus puur aan je eigen gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren mijn MDA4 aangesloten op mijn laptop en contact gelegd via Apparaatbeheer (heb Vista). Synchronisatie werkte. Kon eveneens mijn MDA4 gebruiken als internet-modem waardoor mijn UMTS datacard de facto overcompleet is geworden, al is de MDA wel wat langzamer. Kon hetzelfde doen met mijn desktop.

Vandaag echter ziet Apparaatbeheer mijn MDA niet meer. Als ik op de MDA 'gedeelde internetverbinding' opstart en ik probeer te verbinden dan zegt 'tie 'controleer de aansluiting van de USB-kabel'. Maar die kabel zit er toch echt in.

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:08:
Had gisteren mijn MDA4 aangesloten op mijn laptop en contact gelegd via Apparaatbeheer (heb Vista). Synchronisatie werkte. Kon eveneens mijn MDA4 gebruiken als internet-modem waardoor mijn UMTS datacard de facto overcompleet is geworden, al is de MDA wel wat langzamer. Kon hetzelfde doen met mijn desktop.

Vandaag echter ziet Apparaatbeheer mijn MDA niet meer. Als ik op de MDA 'gedeelde internetverbinding' opstart en ik probeer te verbinden dan zegt 'tie 'controleer de aansluiting van de USB-kabel'. Maar die kabel zit er toch echt in.

Wat te doen?
computer opnieuw opstarten, en een andere usb poort gebruiken al geprobeert? Dit lost 9 van de 10 keer dit soort problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wd200 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 08:40:
[...]

hoe bevalt die car holder ?
krijg je geen krassen op de diamond ofzo ?
is de carholder van dx al getest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb de Manila Touchflow geinstalleerd op mijn nieuwe T-mobile MDA.
Kan ik weer terug naar de roze T-mobile TouchFlow en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

wd200 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:00:
[...]

is de carholder van dx al getest ?
Hij was niet op voorraad, als ik mijn order track op dx staat de ETA op 10/02/09, dus duurt nog ff. Maar ik zal hem goed testen als hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo, wellicht vandaag ga ik mijn ervaring met jullie delen. Waarschijnlijk een HTC Touch Diamond dus.
Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn, ik zou liever voor de pro gaan maar dan betaal ik 10 euro meer per maand, en ik ben maar een arme scholier en dat kan ik er niet bij hebben :P

Ik hoop dat het me niet tegen gaat vallen, anders is het nogal lullig :P. Maar ik ga het gewoon proberen want een Omnia heb ik ook al veel mindere dingen over gehoord en qua batterijtijd is het even slecht.

Wie van jullie heeft trouwens zo'n expanded batterij gekocht? Dat lijkt me al een zeer fijne/goede oplossing.

Ik kijk net voor de gein op mijn K800i, 950mAh staat erop, en dan heeft de Diamond zelfs minder, best schandalig om eerlijk te zijn....

[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 31-01-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb geen extra batterij gekocht wel touchflow uitgezet en ik heb het idee dat daardoor de accu ook langer mee gaat en ik vind het beter werken, maar dat is natuurlijk mijn mening.

24 uur op een acuulading lukt hier iig wel
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.