HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56

jerry_a

doei

Gisae schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:35:
[...]

Werkt perfect, thnx. Ik had answerkeydisabler al, maar vond het toch niet fijn om het scherm dan niet te kunnen gebruiken. Dit is daarvoor de perfecte oplossing. Vooral dat ik nu de telefoon over kan laten gaan en de beltoon uit kan zetten.
Alles uitgeprobeerd. Pocketshield deed het het beste maar deed af en toe ook vreemd. Deze bevalt me tot nu toe prima.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:17:
Net iDiamond geïnstalleerd. Werkt echt perfect, is nog volop in ontwikkeling, maar echt supersnel...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=463018

[afbeelding]

[afbeelding]
er is overigens een hele discussie ontstaan op het forum van xda-developers over een "einddatum" van iDiamond...

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
heb over het algemeen ook de ervaring dat dit soort "skins" belangrijke zaken blokkeren zoals het alarm...

sowieso, vanochtend voor het eerst dat m'n alarm niet afging. pas toen ik de telefoon van de lock afhaalde ging die af (tijd sprong ook vooruit)...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
TDB schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:52:
[...]

er is overigens een hele discussie ontstaan op het forum van xda-developers over een "einddatum" van iDiamond...
Ziet er mooi uit, maar de icons "doen" verder niks (SMSjes, weer, agenda etc) zoals op Iphone. Maybe in the future? Mag er weer af van mij..

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 30-12-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ik af en toe niet gebeld kan worden, terwijl ik volledig bereik heb. Mensen die mij proberen te bellen krijgen meteen de melding "dit nummer is nu niet bereikbaar". Wanneer ik de telefoon uit en in standby zet, dan lukt het wel! Tevens komen dan opeens een aantal smsjes binnen die al een tijdje terug verstuurd waren. Het lijkt wel alsof de telefoon in een soort van "diepe slaapstand" valt na enige tijd van inactiviteit....

Ik gebruik SwiftBL 7.5 rom, met de radio rom 1.00.25.05. Hebben andere mensen soortgelijke ervaringen? Misschien is een andere rom / radio rom aan te raden?

Opmerking: De TD is van T-mobile en daarvoor had ik Orange. Het kan dus nog komen door de nieuwe provider/simkaart. Ik krijg inmiddels een andere nieuwe simkaart opgestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo TD bezitters,

Het eind van het jaar komt er weer aan en dus wil ik morgen zoals altijd een groot deel van me telefoonlijst een goed nieuwjaar wensen dmv een sms.

Nu staat er volgens mij in de telefoon zelf geen optie om een groeps sms te versturen.. ( ja allemaal om de beurten selecteren) Nu heb ik power sms gevonden en geprobeerd maar hier komen de smsjes vaak niet aan.

Iemand een andere oplossing voor het selecteren van +- 100 nummers via groeps sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15
Je kan meerdere personen toevoegen aan je Aan-veld van je SMS. Maar om 100 personen toe te voegen is nogal een gedoe. Ik denk dat je dan eerder aan een PC-based applicatie moet denken die met je TD kan communiceren. Zoiets als MOSA:

http://www.microsoft.com/...f2be63508b&displaylang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Of je haalt de telefoonnummers op de pc uit je adresboek en plakt ze puntkommagescheiden achter elkaar met een texteditor oid. Kopieren, plakken en verzenden maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb SPB mobile shell draaien, maar ik kan ontvangen sms'jes niet doorsturen.
De functie doorsturen is niet te selecteren (functie is grijs i.p.v. blauw).
Iemand enig idee wat ik daarvoor moet doen om het wel mogelijk te maken?
Het betreft een volledige versie? zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel SMS Scheduler geinstaleerd op me mobiel, hier kan je groepen aanmaken en een tijd opgeven wanneer het bericht moet worden verzonden.

Even testen of het werkt. Anders is het idee van Gabbur misschien wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik trouwens al me telefoonnummers op me laptop krijgen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:21:
Hoe kan ik trouwens al me telefoonnummers op me laptop krijgen...?
Dat kan je met activesync doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thr- schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:22:
[...]

Dat kan je met activesync doen.
Ja daar ben ik al mee aan het klooien, ik heb me outlook aan, me gsm aangesloten en er komt een vinkje bij contactpersonen te staan dat het synchroniseren klaar is. Maar me contactpersonen staan er niet tussen.

Wat doe ik verkeerd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15
Heb je je telefoonnummers wel als contactpersonen op je TD opgeslagen of staan de nummers op de SIM kaart? In het laatste geval gaat een standaard sync niet lukken en moet je via SIM-beheer eerst al je nummers naar contactpersonen kopiëren. Daarna kan je met Outlook syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle contacten op me TD opgeslagen. Wel zijn het bijna allemaal oude contact gegevens die ik "gewoon" via me oude telefoon heb opgeslagen. Maar dit moet geen problemen mogen geven toch?

Het wordt straks toch alle contacten handmatig toevoegen ben ik bang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

DRvDijk schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:22:
Goed, even Vodafone afwachten (hoe lang zal dat gaan duren...) en zien wat zij te zeggen hebben. Dank dat ik ff hier mn verhaal kwijt kon ;)
Opzich is er geen onderdeel in de consumentenkoopwet wat dit soort situaties afvangt. Je moet dus uitgaan van eventuele coulance van de winkelier. In principe kan de winkelier zich beroepen op reparatie, echter wel met het idee dat het toestel weer doet wat er redelijkerwijs van verwacht kan worden. Ik zou een ultimatum stellen aan de winkel, dat is ook wat de Consuwijzer aangeeft. Iets in de trend van: "Dit is de laatste keer dat ik jullie in gelegenheid breng het toestel te herstellen, de grens van redelijkheid welke in de consumentenkoopwet wordt genoemd lijkt me nu toch wel te zijn bereikt".

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd krijg ik op m'n Diamond de volgende melding zodra ik verbinding maak met internet:

DataBase Update Check
It may cost you data connection fee to check of new database update for Connection Setup. Would you like to proceed?

De keuze is uiteraard ja of nee. Zodra ik nee klik verdwijnt dit scherm, maar komt het bij de volgende connectie weer terug. Wanneer ik ja klik verdwijnt de tekst, blijft 'start' vervangen door 'settings' en verdwijnt het kruisje rechtbovenin. Pas wanneer ik nogmaals op het scherm tik (gewoon m'n standby scherm, dit zie ik na het klikken op ja) komt het icoontjes rechtsboven weer terug, net als 'start'. Ik heb dus het idee dat het programma/scherm gewoon niet geladen wordt. Op deze manier kom ik hier dus niet vanaf. Iemand een oplossing?

Overigens heb ik de update al gedownload via een cab die ik op xda-developers heb gevonden, dit verhelpt het probleem echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op m'n TD TouchFlo uitgeschakeld en krijg nu via S2U2 het weer te zien.
Hoe kan ik het weer echter 'updaten' zonder weer telkens TouchFlo in te schakelen?
Ook had ik graag de interface van het weer zoals gekend van TouchFlo, maar weet niet of dit mogelijk is.
Bvb, met welk bestandje start je het weer op?

:9~ Nog een prettig eindejaar en spetterend 2009. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal de beste wensen voor 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Had eerst SPD Diary geinstalleerd maar toch maar weer weggehaald (blokkeerde soms mijn alarm). Alleen, nu zie ik weer maar 1 agenda item terwijl er op die dag wel 7 actief staan... Is er een manier om gewoon wat meer agenda items op je "home" scherm te zien...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:55

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:48:
He Diamond Touchers,

Hebben we al een berichtje over loslatende folie op het toetsen gedeelte rondom de D-Pad? Ik heb er namelijk 1 waarvan de folie langzaam loslaat en steeds verder gaat. Na enig speurwerk kan ik alleen maar zien dat het meerdere mensen is overkomen.

Wie heeft er dezelfde ervaring en wie weet een oplossing. Is er een bedrijf wat zoiets kan vervangen? Valt het onder garantie?

Als het zo doorgaat is mijn Diamond binnen 1 jaar flink toegetakeld en ik ben echt een freak op het gebied van het netjes houden van mijn telefoons. Dus da vinnik nie leuk. Ik snap ook niet hoe dit komt.
Hier sinds vorige week ook een hoekje los van het folie. Ik blijf er verder van af en hoop dat het niet verder gaat.
Ik ga de TD in elk geval (nog) niet opsturen, weet ook niet of het onder garantie valt. Misschien wel een goede reden om straks een Touch HD te kopen :P

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:22:
Ik heb SPB mobile shell draaien, maar ik kan ontvangen sms'jes niet doorsturen.
De functie doorsturen is niet te selecteren (functie is grijs i.p.v. blauw).
Iemand enig idee wat ik daarvoor moet doen om het wel mogelijk te maken?
Het betreft een volledige versie? zie ik iets over het hoofd?
Even een schopje omhoog.
Niemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Crusader schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:33:
[...]

Hier sinds vorige week ook een hoekje los van het folie. Ik blijf er verder van af en hoop dat het niet verder gaat.
Ik ga de TD in elk geval (nog) niet opsturen, weet ook niet of het onder garantie valt. Misschien wel een goede reden om straks een Touch HD te kopen :P
Sinds een week heb ik een scherp uitstekend iets aan de linker bovenkant van de home toets. Ik denk dus ook dat bij die folie langzaam begint los te laten. Het toestel is pas 1 maand oud :/ . Verder is het hoogst irritant, alles wat van stof is blijft er een beetje achterhangen, we zullen wel zien hoe lang het blijft zitten, en als het los gaat gaat hij echt wel richting HTC terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 12-09 19:55
hellboy123 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:03:
[...]

Sinds een week heb ik een scherp uitstekend iets aan de linker bovenkant van de home toets. Ik denk dus ook dat bij die folie langzaam begint los te laten. Het toestel is pas 1 maand oud :/ . Verder is het hoogst irritant, alles wat van stof is blijft er een beetje achterhangen, we zullen wel zien hoe lang het blijft zitten, en als het los gaat gaat hij echt wel richting HTC terug.
Heb ook dit probleem met loslatende folie boven de "Home" toets. Heb hier 4/5 weken geleden een mail gestuurd aan de HTC support desk en nog altijd geen reactie gehad. Echt schandalig dat een bedrijf als HTC niet reageert op e-mail.. kan iemand mij laten weten op welke andere manier ik in contact kan komen met HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Crusader schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:33:
[...]

Ik zou maar een HD kopen echt een klap sneller dan de TD..ik heb drie maanden een Diamond gehad, maar ben nu superblij met mijn Touch HD..werkt echt veel vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Michel242186 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:13:
[...]

Ik zou maar een HD kopen echt een klap sneller dan de TD..ik heb drie maanden een Diamond gehad, maar ben nu superblij met mijn Touch HD..werkt echt veel vloeiender.
Terwijl ik de TD al best wel vlot vind werken ten opzichte van mijn oude TyTN II. Ik ben verder gematigd positief over het apparaat, maar dat komt doordat ik een alternatieve ROM gebruik.

@hellboy123: bij mij zit het op exact dezelfde plek, ook een scherp uitstekend hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:43:
Sinds enige tijd krijg ik op m'n Diamond de volgende melding zodra ik verbinding maak met internet:

DataBase Update Check
It may cost you data connection fee to check of new database update for Connection Setup. Would you like to proceed?

De keuze is uiteraard ja of nee. Zodra ik nee klik verdwijnt dit scherm, maar komt het bij de volgende connectie weer terug. Wanneer ik ja klik verdwijnt de tekst, blijft 'start' vervangen door 'settings' en verdwijnt het kruisje rechtbovenin. Pas wanneer ik nogmaals op het scherm tik (gewoon m'n standby scherm, dit zie ik na het klikken op ja) komt het icoontjes rechtsboven weer terug, net als 'start'. Ik heb dus het idee dat het programma/scherm gewoon niet geladen wordt. Op deze manier kom ik hier dus niet vanaf. Iemand een oplossing?

Overigens heb ik de update al gedownload via een cab die ik op xda-developers heb gevonden, dit verhelpt het probleem echter niet.
Heb inmiddels een oplossing gevonden. Als er meer mensen zijn met dit probleem hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluecupra schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Heb ook dit probleem met loslatende folie boven de "Home" toets. Heb hier 4/5 weken geleden een mail gestuurd aan de HTC support desk en nog altijd geen reactie gehad. Echt schandalig dat een bedrijf als HTC niet reageert op e-mail.. kan iemand mij laten weten op welke andere manier ik in contact kan komen met HTC?
Ik had na 4 maanden eindelijk een reactie:
Dear Sir,

Thank you for contacting HTC Europe

Please call HTC Europe (find your local number from link below) and we will help you go thou it.

Your Local number can be found at http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/csbyphone.html

Best regards,
Gitte
HTC Europe
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com
Heb hem uiteindelijk nooit opgestuurd en gewoon de folie eraf getrokken. Komen wel veel krasjes op nu, maar dat maakt mij niet zoveel uit. En ik kan hem gewoon in mijn autolader stoppen zonder bang te hoeven zijn dat de folie er weer af gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:04:
[...]

Heb inmiddels een oplossing gevonden. Als er meer mensen zijn met dit probleem hoor ik het graag ;)
Op zich is het wel zo handig/prettig om als je een probleem hebt gehad en je hebt de oplossing voor jouw probleem gevonden, om dat zo wie zo even te sharen met de community. Het niet publiek te maken is zo...nah 1960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:25:
[...]

Op zich is het wel zo handig/prettig om als je een probleem hebt gehad en je hebt de oplossing voor jouw probleem gevonden, om dat zo wie zo even te sharen met de community. Het niet publiek te maken is zo...nah 1960
De oplossing is ongetwijfeld niet dé oplossing. Als er verder (nog) niemand dit probleem heeft plaats ik liever geen oplossing die ik zelf heb verzonnen en waarvan ik eventuele bijwerkingen (nog) niet ken.
Maar om je een plezier te doen:
Ik heb in het register in HKLM\Software\HTC\ConnSetupDload alle aanwezige entries een extra '1' gegeven in de bestandnaam waardoor ze (naar mijn idee) niet meer herkend worden. Hierdoor krijg ik geen meldingen meer van het zoeken naar updates. De enige uitzondering is de entry 'Ver'. Deze heb ik wel aangepast, maar deze wordt automatisch opnieuw aangemerkt. Zoals aangegeven ken ik de bijwerkingen van deze actie niet. Verbinding met internet kan ik nog maken, de vraag tot updaten verschijnt niet meer, dus ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Touch diamond en ik vraag me af waar je kan instellen om de berichten op de telefoon ipv op de simkaart te laten opslaan! Ik momenteel slechts 20 berichten opslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sinds vandaag heb ik een MDA Compact IV, maar de fontsize in de context menu's is echt enorm. :X Ik kan nergens vinden waar ik die fontsize omlaag kan zetten. Het enige dat ik gevonden heb is het instellen van de lettergrootte in de Scherm applet bij de instellingen maar die werkt niet voor de context menu's. Weet iemand hoe ik die fontsize omlaag gooi?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:36:
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Touch diamond en ik vraag me af waar je kan instellen om de berichten op de telefoon ipv op de simkaart te laten opslaan! Ik momenteel slechts 20 berichten opslaan...
Start -> Programma's -> Berichten
Daar kiezen voor Menu -> Opties en dan onder het tabblad 'Opslag' het vinkje zetten.

Weet alleen niet zeker of dat ook voor SMS/MMS geldt. Vond het zelf altijd nogal e-mail gericht...
AtleX schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:44:
Sinds vandaag heb ik een MDA Compact IV, maar de fontsize in de context menu's is echt enorm. :X Ik kan nergens vinden waar ik die fontsize omlaag kan zetten. Het enige dat ik gevonden heb is het instellen van de lettergrootte in de Scherm applet bij de instellingen maar die werkt niet voor de context menu's. Weet iemand hoe ik die fontsize omlaag gooi?
eerste hit bij Google:
http://www.mydigitallife....ur-windows-mobile-device/

[ Voor 40% gewijzigd door Blackbird-ce op 03-01-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highsky91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 22:17
Hoi ik heb laatst de Ext. USB naar jack converter (kleinste) gekocht :) die ook in de startpost staat maar als ik hem in mijn diamond doe gaat hij steeds naar gesproken snelkeuze en gaat hij automatisch mensen bellen uit mijn telefoonboek :| kan iemand mij hier mee helpen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het touch screen reageert niet meer op aanrakingen. Uiteindelijk heb ik een harde reset gedaan zoals beschreven in de manual. Maar ook met de fabrieksdefaults werkt het niet meer.
Ik kan mijn wachtwoord van de telefoon niet meer intikken als ik op nul tik brand het linker blanco toets, de enter toets reageert ook niet, alles wat je klik is in de waar.Harde reset gegeven, Ik kom nu niet verder dan het scherm uitlijnen.Ik kan de Touch Flo 3d ook niet uitschakelen.
Battery ongeveer 4 uur uitgehaald heeft niet geholpen, udate van verschillende roms heeft ook niet geholpen update van verschillende radios versie 100.25.05 , 1.08.25.20 . en 1.09.25.23 er opgezet
Een keer heeft het wel gewerkt door de battery 8 uur te verwijderen, en na een half uur was het probleem er weer.

Ik had ook gelezen dat dit probleem vaak terug komt, hoe is het op te lossen??????????

Is het mogelijk dat ik per ongeluk het touch screen heb gelockt,of is het Toch Flo 3D die in de waar raak of is ie echt kapot?
Ik heb de nieuwe rom van Vodafone gesinstalleerd:RUU_Diamond_Vodafone_NL_1.97.172.4_Radio_Signed_Diamond_52.44.25.24_1.08.25.08_Ship.exe. Ik kan niet verder het blijft bij uitlijnen, het lukt nog steeds niet. Morgen ga ik naar Vodafone misschien hebben zij een oplossing????????

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de faq helemaal doorgenomen, maar heb nog 1 probleem:

Mijn ringtones doen het niet meer. Heb er afgelopen dagen last van. Het viel mij op dat mensen mij belde maar dat ik niks hoorde. Na het kiezen van een andere ringtone en het afspelen kreeg ik de volgende melding:

code:
1
 Dit bestand met beltonen is beschadigd of niet beschikbaar. Kies een andere beltoon.

Geen één beltoon speelt zichzelf af, behalve de Alarm-geluiden. Heb er ook twee mp3's opgezet, maar deze worden ook niet afgespeeld. Ook niet in Windows Mediaplayer. Welke ik ook helemaal niet kan openen.

Allemaal een vage bedoeling, maar heeft iemand dit meer mee gemaakt? Heb namelijk geen zin in een harde reset, omdat ik dan alles weer opnieuw moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb sinds een paar dagen ook de TD, en ben er tot nu toe al verschrikkelijk tevreden mee, maar nu merk ik dat ik als ik een sms krijg, deze zowel in de TouchFlo als in het berichten-deel van Windows Mobile komt zonder dat hij de afzender herkent.
Als afzender staat er gewoon het telefoonnummer in de vorm +3204xxxxxxxx, en als ik daar op klik kom ik wel bij het betreffende contact uit. Ik dacht dat het toch mogelijk zou moeten zijn om daar automatisch de naam te laten komen? Maar ik vind echt nergens waaraan het zou kunnen liggen, ik heb het betreffende contactpersoon al zodanig aangepast dat het nummer in hetzelfde formaat opgeslagen werd, maar dat hielp niet. Ook opslaan in Outlook-formaat (32 04xxxxxxxx) werkt niet.
Zie ik iets over het hoofd? Of weet er iemand hoe ik dit opgelost krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
CyberKieken schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:11:
Ik heb sinds een paar dagen ook de TD, en ben er tot nu toe al verschrikkelijk tevreden mee, maar nu merk ik dat ik als ik een sms krijg, deze zowel in de TouchFlo als in het berichten-deel van Windows Mobile komt zonder dat hij de afzender herkent.
Als afzender staat er gewoon het telefoonnummer in de vorm +3204xxxxxxxx, en als ik daar op klik kom ik wel bij het betreffende contact uit. Ik dacht dat het toch mogelijk zou moeten zijn om daar automatisch de naam te laten komen? Maar ik vind echt nergens waaraan het zou kunnen liggen, ik heb het betreffende contactpersoon al zodanig aangepast dat het nummer in hetzelfde formaat opgeslagen werd, maar dat hielp niet. Ook opslaan in Outlook-formaat (32 04xxxxxxxx) werkt niet.
Zie ik iets over het hoofd? Of weet er iemand hoe ik dit opgelost krijg?
Kan zijn dat dat nummer per ongeluk 2x voorkomt in je adressenlijst? Dan weet ie nl. niet aan welke hij m moet koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:33:
Het touch screen reageert niet meer op aanrakingen. Uiteindelijk heb ik een harde reset gedaan zoals beschreven in de manual. Maar ook met de fabrieksdefaults werkt het niet meer.
Ik kan mijn wachtwoord van de telefoon niet meer intikken als ik op nul tik brand het linker blanco toets, de enter toets reageert ook niet, alles wat je klik is in de waar.Harde reset gegeven, Ik kom nu niet verder dan het scherm uitlijnen.Ik kan de Touch Flo 3d ook niet uitschakelen.
Battery ongeveer 4 uur uitgehaald heeft niet geholpen, udate van verschillende roms heeft ook niet geholpen update van verschillende radios versie 100.25.05 , 1.08.25.20 . en 1.09.25.23 er opgezet
Een keer heeft het wel gewerkt door de battery 8 uur te verwijderen, en na een half uur was het probleem er weer.

Ik had ook gelezen dat dit probleem vaak terug komt, hoe is het op te lossen??????????

Is het mogelijk dat ik per ongeluk het touch screen heb gelockt,of is het Toch Flo 3D die in de waar raak of is ie echt kapot?
Toevallig met waterdamp de protector proberen aan te brengen? Dat gaf bij mij nl. dat resultaat. Mijn TD is terug geweest en gerepareerd onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
stefijn schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:28:
[...]

Kan zijn dat dat nummer per ongeluk 2x voorkomt in je adressenlijst? Dan weet ie nl. niet aan welke hij m moet koppelen.
Ik denk het niet, heb het net nog even nagekeken en volgens mij staat het er maar één keer in.
Heb net echter nog een bericht gekregen van dezelfde persoon, en nu staat wel mooi de naam er bij (de wondere wereld van Windows Mobile zeker :P). In de threaded-view van WM is alles nu ok, in TouchFlo laat hij bij het ene bericht nog steeds het nummer zien en bij het andere de naam...
Kan het er iets mee te maken hebben dat ik het eerste gekregen heb vannacht rond 4u toen ik lag te slapen (en mijn TD dus ook in standby stond) en het andere daarnet toen hij aan het laden was (en dus niet in standby)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:23
Iemand misschien een directe oplossing voor het sms signaal weer te activeren?
Sinds ik touchflo heb uitgeschakeld werkt dat niet meer.

En sinds ik van de week de hele dag buiten ben geweest, en de telefoon daarbij in me broek zat heb ik problemen dat soms de backlight wat weg valt, en dan er strepen op het scherm komen. Even drukken onder het HTC logo lost het weer op, maar toch wel vervelend.
Kan het iets zijn van vocht of dergelijke dat het nog weg trekt of word het toch echt terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42
Als afzender staat er gewoon het telefoonnummer in de vorm +3204xxxxxxxx,
En als je het nummer opslaat ZONDER die 0 erin? Bij internationale nummers moet je de voorloop-0 namelijk laten vervallen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:30:
[...]

Toevallig met waterdamp de protector proberen aan te brengen? Dat gaf bij mij nl. dat resultaat. Mijn TD is terug geweest en gerepareerd onder garantie.
Nee, want ik heb geen protector op aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
Groentenboer schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:03:
[...]
En als je het nummer opslaat ZONDER die 0 erin? Bij internationale nummers moet je de voorloop-0 namelijk laten vervallen.
Oeps, tikfoutje van me... Het nummer was opgeslagen zonder de 0, ik had het hier fout overgetikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberKieken schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:21:
[...]

Ik denk het niet, heb het net nog even nagekeken en volgens mij staat het er maar één keer in.
Heb net echter nog een bericht gekregen van dezelfde persoon, en nu staat wel mooi de naam er bij (de wondere wereld van Windows Mobile zeker :P). In de threaded-view van WM is alles nu ok, in TouchFlo laat hij bij het ene bericht nog steeds het nummer zien en bij het andere de naam...
Kan het er iets mee te maken hebben dat ik het eerste gekregen heb vannacht rond 4u toen ik lag te slapen (en mijn TD dus ook in standby stond) en het andere daarnet toen hij aan het laden was (en dus niet in standby)?
Volgens mij heeft het te maken met je sim-contacten en contacten, daar zit ergens het verschil.
Ik heb dit ook gehad, volgens mij moet je alle sim-contacten opslaan als contacten, maar dit staat ergens in je boekje vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
he. ik heb ook een probleem vergeef me als het hier ergens staat maar ik kon het niet vinden.

het is als volgd, ik heb de vodafone versie van de td. daarmee heb ik de officiële nieuwe rom opgedaan.
maar na het update werkt mijn musicplayer van de tf3d het niet meer.
elke keer als ik er op komt loopt hij helemaal vast en kan ik de batterij er uithalen want niks werkt meer...
weet iemand wat het probleem hiervan is?
anders haal ik het gewoon eraf namelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
rinusnl schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:39:
he. ik heb ook een probleem vergeef me als het hier ergens staat maar ik kon het niet vinden.

het is als volgd, ik heb de vodafone versie van de td. daarmee heb ik de officiële nieuwe rom opgedaan.
maar na het update werkt mijn musicplayer van de tf3d het niet meer.
elke keer als ik er op komt loopt hij helemaal vast en kan ik de batterij er uithalen want niks werkt meer...
weet iemand wat het probleem hiervan is?
anders haal ik het gewoon eraf namelijk.. :)
geen oplossing, maar even over resetten. Ik neem aan dat je ook de softreset hebt geprobeerd? Stylus eruit halen, en dan in dat gat op het rode knopje drukken. Hoef je de batterij er niet meer uit te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 14:06
Ik trek er regelmatig op uit met de motor, en nou zoek ik eigenlijk een gps-tooltje die de rit registreert, zodat ik thuis met bijvoorbeeld google earth alles weer terug kan zien.

Iemand een voorkeur voor een bepaald programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
hellboy123 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:58:
[...]

geen oplossing, maar even over resetten. Ik neem aan dat je ook de softreset hebt geprobeerd? Stylus eruit halen, en dan in dat gat op het rode knopje drukken. Hoef je de batterij er niet meer uit te halen ;)
oh hehe.. nou ik ben mijn stylus kwijt O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoSBoL schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:21:
Ik trek er regelmatig op uit met de motor, en nou zoek ik eigenlijk een gps-tooltje die de rit registreert, zodat ik thuis met bijvoorbeeld google earth alles weer terug kan zien.

Probeer Trackr eens, deze is alvaker genoemd in dit forum. (voornl. in deel 7 rond pag. 5). Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Als afzender staat er gewoon het telefoonnummer in de vorm +3204xxxxxxxx, en als ik daar op klik kom ik wel bij het betreffende contact uit. Ik dacht dat het toch mogelijk zou moeten zijn om daar automatisch de naam te laten komen?
Zelfde soort probleem, als ik een sms ontvang dan zie ik alleen het nummer en niet de naam.
Heb deze persoon al als contact toegevoegd, met '06' en '+316' echter niets helpt.
Iemand nog suggesties om de naam bij het bericht te ontvangen?

edit:
laat maar, lijkt toch een bug te zijn...oplossing gevonden via:
http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=35&t=12900

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_DD op 04-01-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Volgens mij heeft het te maken met je sim-contacten en contacten, daar zit ergens het verschil.
Ik heb dit ook gehad, volgens mij moet je alle sim-contacten opslaan als contacten, maar dit staat ergens in je boekje vermeld.
Ik heb geen enkel sim-contact meer, heb ze allemaal verwijderd (eerst naar outlook gebackupped natuurlijk :))
Dr0pSHoT schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:17:
[...]

Zelfde soort probleem, als ik een sms ontvang dan zie ik alleen het nummer en niet de naam.
Heb deze persoon al als contact toegevoegd, met '06' en '+316' echter niets helpt.
Iemand nog suggesties om de naam bij het bericht te ontvangen?

edit:
laat maar, lijkt toch een bug te zijn...oplossing gevonden via:
http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=35&t=12900
Dat is het inderdaad, maar als ik die register-waarde wil aanpassen, staat deze al op 8. Nu ja, misschien dat het niet met terugwerkende kracht werkt en ik deze voormiddag iets geïnstalleerd heb dat dit aanpast want nieuwe berichtjes komen er goed door nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Even puur ter informatie (voor vragen moet je niet bij mij zijn): nieuwe officiële HTC ROM v2.03 is onderweg. Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=466536
Geen idee wanneer ie via HTC te downloaden is of wat er nieuw aan is. Inmiddels wel op andere manieren te verkrijgen (ook xda).

edit: op het moment van het schrijven van deze post was de ROM niet te downloaden via bovenstaande link en hoop ik geen GoT policies te overschrijden

[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 04-01-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 10:19
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:04:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

nog meer mensen die niet op XDA-forum kunnen? krijg steeds : De pagina kan niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Nee, kom inderdaad ook niet op het forum. "500 - Internal Server Error"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bendedit schreef op maandag 05 januari 2009 @ 08:53:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem...
Ik had enkele posts geleden toch al even mijn oplossing geplaatst. Bij deze nogmaals:
De oplossing is ongetwijfeld niet dé oplossing. Als er verder (nog) niemand dit probleem heeft plaats ik liever geen oplossing die ik zelf heb verzonnen en waarvan ik eventuele bijwerkingen (nog) niet ken.
Maar om je een plezier te doen:
Ik heb in het register in HKLM\Software\HTC\ConnSetupDload alle aanwezige entries een extra '1' gegeven in de bestandnaam waardoor ze (naar mijn idee) niet meer herkend worden. Hierdoor krijg ik geen meldingen meer van het zoeken naar updates. De enige uitzondering is de entry 'Ver'. Deze heb ik wel aangepast, maar deze wordt automatisch opnieuw aangemaakt, deze veranderen heeft dus geen zin. Zoals aangegeven ken ik de bijwerkingen van deze actie niet. Verbinding met internet kan ik nog maken, de vraag tot updaten verschijnt niet meer, dus ik ben blij.
Hoop dat je er hiermee uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik het roze tmobile thema veranderen. ik wil alles zwart hebben. hoe moet dit. de themas in de telefoon verandere niet de roze klok etc.

wie kan me helpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
Ik kan zowel niet op de site van XDA als op de site van HTC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

forum van xda heeft een probleem inderdaad, komt vanzelf goed is de ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
Ik kan er weer op, dus ga er vanuit dat de rest ook weer kan ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik horizontaal sms'en kan instellen?
Of een tool daarvoor?

edit: Het menu Vandaag krijg ik niet meer open :s Iemand een idee hoe dit komt ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Ik had een vraagje,

Ik had eerst de standaard vodafone rom erop staan. en ben overgestapt naar de AZTOR NL Rom.
Ik ben zeer tevreden over deze Rom alleen vind ik het volgende punt minder.

In de vodafone rom zat een goede versie van opera (internet browser) maar ik krijg deze zelfde versie niet gevonden ( ook niet op de opera site ) weet iemand waar ik die vandaan kan halen ?

En weet iemand dan ook hoe ik hem kan koppelen aan de Touchflo 3 ( internet tabje ) aan het icoon : Open internet browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Ik heb gisteren die nieuwste ROM van AZTOR geinstalleerd, welke is gebaseerd op de 2.03 (!) rom en ik moet zeggen: deze werkt super. Het is de snelste die ik tot nog toe heb gehad en zonder poespas.
Het is trouwens wel een WWE rom maar met de "T9 Input 14 Languages Update.cab", heb ik gewoon NL T9.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Vecodo schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:52:
Ik had een vraagje,

Ik had eerst de standaard vodafone rom erop staan. en ben overgestapt naar de AZTOR NL Rom.
Ik ben zeer tevreden over deze Rom alleen vind ik het volgende punt minder.

In de vodafone rom zat een goede versie van opera (internet browser) maar ik krijg deze zelfde versie niet gevonden ( ook niet op de opera site ) weet iemand waar ik die vandaan kan halen ?

En weet iemand dan ook hoe ik hem kan koppelen aan de Touchflo 3 ( internet tabje ) aan het icoon : Open internet browser ?
In de startpost van het AZTOR topic staat een link naar een werkende Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of je de schermresolutie van de TD kunt aanpassen in 320x240 en zo ja waar kan je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:23
Na nog een keer gezocht te hebben op XDA, kan nog steeds niks vinden voor het probleem dat ik geen sms signaal meer krijg. Alleen nog een berichtje in het scherm dat ik een ongelezen bericht heb.
Iemand die misschien wat handiger is die wel een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

LoSBoL schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:21:

Ik rijd ook motor en trackme is zeer uitgebreid in tegenstelling tot trackr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
He is me opgevallen dat als ik google maps gebruik hij mij een straal van 1200mtr laat zien van waar ik me bevind. Is dat normaal of moeten er bepaalde dingen ingesteld worden. Ik heb dit zowel binnen als buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Greekmaster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:41:
He is me opgevallen dat als ik google maps gebruik hij mij een straal van 1200mtr laat zien van waar ik me bevind. Is dat normaal of moeten er bepaalde dingen ingesteld worden. Ik heb dit zowel binnen als buiten
Gebruik je GPS of de zendmast-informatie om je positie te bepalen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
Blackbird-ce schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:36:
[...]

Gebruik je GPS of de zendmast-informatie om je positie te bepalen? ;-)
ehhm, bij google maps kies ik voor "mijn locatie" en dan krijg je een straal van 1100 meter van waar ik me bevind, verder doe ik niks, dus ik weet niet waar die informatie vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

dat komt van de zendmast vandaan :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
Gorion3 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:52:
dat komt van de zendmast vandaan :)
Ik heb nu ook GPS Gebruikt en na een lange tijd kreeg ik opeens wel een fix dat is in het verleden nooit gebeurd terwijl ik het vaak genoeg heb geprobeerd.

Nevermind, werkt dus wel, 8)7 was al bang dat er iets niet geod zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishal_d
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-09 16:00
Ik heb een vraagjee,
Als ik een sms krijg of ik wordt gebeld dan voel ik dat niet,
is er misschien een prog dat ie hele tijd blijft trille tot dat je het sms of alert leest/openmaakt.
Of is er een prog dat ie hem harder kan laten trillen

Alvast bedankt;),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
vishal_d schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:03:
Ik heb een vraagjee,
Als ik een sms krijg of ik wordt gebeld dan voel ik dat niet,
is er misschien een prog dat ie hele tijd blijft trille tot dat je het sms of alert leest/openmaakt.
Of is er een prog dat ie hem harder kan laten trillen

Alvast bedankt;),
Jep, google eens op alarmpal. Hiermee kan je instellen dat je om de zoveel tijd een notificatie wilt van een ongelezen sms, mail, mms, etc. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Remius schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:27:
[...]

Jep, google eens op alarmpal. Hiermee kan je instellen dat je om de zoveel tijd een notificatie wilt van een ongelezen sms, mail, mms, etc. Werkt perfect
Prachtig, da's er een voor in de FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
[...]

ja die ga ik vanavond eens proberen! Ik heb vaak genoeg dat ik het trillen totaal niet voel, en dat ik dus uren later pas rageer op een sms enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:28
Vraag voor de windows mobile kenners, ik heb pushmail via mijn werkgever. Echter deze pushmail brengt ook een policy met zich mee die het apparaat na 15 minuten inactiviteit lockt. Dit is vooral bij het gebruik van TomTom erg lastig. Heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 0% gewijzigd door Artbij op 07-01-2009 15:46 . Reden: Zelf oplossing al gevonden: http://www.zenyee.com/2008/10/19/stay-unlock-goes-20-after-two-years/ ]

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Laatst online: 27-06 10:39

ctc

Wellicht interessant, ik heb op mijn HTCD RDP client staan, deze is te downloaden via:
ppcgeeks, werkt bij mij (snel) via H connectie!!

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

artbij schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:05:
Vraag voor de windows mobile kenners, ik heb pushmail via mijn werkgever. Echter deze pushmail brengt ook een policy met zich mee die het apparaat na 15 minuten inactiviteit lockt. Dit is vooral bij het gebruik van TomTom erg lastig. Heeft iemand hier een oplossing voor?
http://www.zenyee.com/?s=stay+unlock

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 18:56
ik heb momenteel de nieuwste AZTOR Rom geïnstalleerd. Vind het alleen irritant dat de tijd wordt weergeven in PM en AM. Is er geen manier om de tijd op de Nederlandse manier weer te geven. Heb het al geprobeerd via TF3D Config maar dat lukt niet. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishal_d
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-09 16:00
[...]

Thnxx, alleen is der geen gratis prog :P, want voor deze moe tje betale,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
vishal_d schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Thnxx, alleen is der geen gratis prog :P, want voor deze moe tje betale,
Dat is waar ook... Voor een gratis versie kan je OS Remind Me proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:33:
ik heb momenteel de nieuwste AZTOR Rom geïnstalleerd. Vind het alleen irritant dat de tijd wordt weergeven in PM en AM. Is er geen manier om de tijd op de Nederlandse manier weer te geven. Heb het al geprobeerd via TF3D Config maar dat lukt niet. Alvast bedankt
Welke AZTOR heb je geïnstalleerd?
Want dit moet lukken.
GR.
Ronald

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ligt niet aan AZTOR, is gewoon een landinstelling. Even naar Start -> Settings en daar vind je een icoontje om dergelijke zaken in te stellen. Even Googlen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Tevreden met de nieuwe AZTOR? ik ben ook aant denken om deze erop te zetten.. heb nu Dutty 3.6b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 07:56:
[...]

Tevreden met de nieuwe AZTOR? ik ben ook aant denken om deze erop te zetten.. heb nu Dutty 3.6b
Ben tevreden over de nieuwe AZTOR X NLD Based on ROM 2.03.
Sinds gisteren erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat de mini-usb aansluiting vol met stof komt als de TD in je broekzak zit?

Ik ben net een half uur bezig geweest met een naald om alles eruit te halen, het was zo erg dat de kabel er niet meer inwilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:49:
Hebben jullie ook het probleem dat de mini-usb aansluiting vol met stof komt als de TD in je broekzak zit?

Ik ben net een half uur bezig geweest met een naald om alles eruit te halen, het was zo erg dat de kabel er niet meer inwilde.
geen problemen mee... Ik heb nooit zo'n stoffige broekzak! :D :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:26
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een HTC Touch Diamond van Vodafone te kopen. Wat houdt AZTOR (niet de betekenis van de naam) precies in? Als ik een nieuwe rom op mijn telefoon zet (niet van Vodafone maar bijv. AZTOR), is de simlock dan verwijdert of zit dat dieper in het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Laatst online: 12-09 13:10
xgaming schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:55:
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een HTC Touch Diamond van Vodafone te kopen. Wat houdt AZTOR (niet de betekenis van de naam) precies in? Als ik een nieuwe rom op mijn telefoon zet (niet van Vodafone maar bijv. AZTOR), is de simlock dan verwijdert of zit dat dieper in het systeem?
heb zelf geen ervaring met AZTOR-rom, draai zelf de originele van HTC. maar ik kan je wel vertellen dat je simlock niet wordt verwijderd. de rom is eigenlijk een 'schil' die over WM zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
CappieL schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:00:
[...]

heb zelf geen ervaring met AZTOR-rom, draai zelf de originele van HTC. maar ik kan je wel vertellen dat je simlock niet wordt verwijderd. de rom is eigenlijk een 'schil' die over WM zit.
Dit is wel een beetje gesimplificeerd: een rom is geen schil over WM, maar bevat juist het volledige WM, plus alle voorgeïnstalleerde apps, drivers en dergelijke. Je hebt wel gelijk dat je simlock er niet door verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
Iemand ervaring met de ck3100 en htc touch diamond?

Alles lijkt goed te gaan (pairen en bellen), maar soms (zonder duidelijk aanwijsbare reden) bij opname van de telefoon gaat het toch niet via de carkit, maar gewoon over de telefoon. Ook als ik daarvoor heb zitten bellen via de carkit. Ophangen en terug bellen helpt (soms).

De firmware van de htc is inmiddels vervangen (1.97.172.4 vodafone branded), maar van de carkit lijkt me zo'n gedoe. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een bekende vraag en is het antwoord al eens gegevens, maar ik kom er niet uit.
Ben vandaag aan het knutselen geweest om e-mail in te stellen en heb een pushmail instelling gemaakt. Dit was niet de bedoeling, maar ik kan deze niet verwijderen. Een "normale" instelling kan ik wel verwijderen. Nu blijft ActiveSync ook "hangen"bij het synchroniseren met Exchange.

Heeft iemand de gouden tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
xgaming schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:55:
Hallo,

dan moet je hem niet bij een vodafone zaak zelf halen. want die toestellen zijn dan gebranded, wat betekend dat hij helemaal vol zit met vodafone zooi. je krijgt (vind ik) een lelijker toestel met vodafone er op etc.
dus haal hem bij een zaak die ook meerdere telecom providers aanbied.
vraag erna ook in de winkel ;)

misschien heb je er wat aan ;)

ook als hij gebranded is, kan je geen officiële ROM update erop zetten. nee je moet 6 maanden wachten op een officiële vodafone rom. dus niet de goede van htc zelf.. wat erg vervelend is.

[ Voor 11% gewijzigd door rinusnl op 08-01-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:26
Probleem is dat ik dan vast zit aan een duurder abbo + slomer internet :( Het alternatief zou dan wezen dat ik hem bij KPN koop (€22,45 p/m , toestel €199,95). Ik heb geen zin om 2 jaar aan een abbo te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bougher schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:19:

Alles lijkt goed te gaan (pairen en bellen), maar soms (zonder duidelijk aanwijsbare reden) bij opname van de telefoon gaat het toch niet via de carkit, maar gewoon over de telefoon. Ook als ik daarvoor heb zitten bellen via de carkit. Ophangen en terug bellen helpt (soms).

De firmware van de htc is inmiddels vervangen (1.97.172.4 vodafone branded), maar van de carkit lijkt me zo'n gedoe. Iemand ervaringen?
Volgens mij moet je opnemen vanaf de carkit, bij mij gaat hij altijd via het toestel als ik daar opneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:34:
[...]

Volgens mij moet je opnemen vanaf de carkit, bij mij gaat hij altijd via het toestel als ik daar opneem.
automatisch opnemen instellen, ik heb geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 12-09 17:00
bougher schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:19:

Hier werkte het zowel met de oude alswel met de laatste firmware van de Diamond gewoon goed. Aan de Diamons kom ik niet tijdens het bellen, alles regel ik via de parrot. De parrot upgraden gaat relatief simpel als je een laptop met BT hebt. Heb dit zowel bij mijn parrot als die van mijn vrouw gedaan.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er al achter, je moet de gegevens uit ActiveSync verwijderen
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:42:
Misschien een bekende vraag en is het antwoord al eens gegevens, maar ik kom er niet uit.
Ben vandaag aan het knutselen geweest om e-mail in te stellen en heb een pushmail instelling gemaakt. Dit was niet de bedoeling, maar ik kan deze niet verwijderen. Een "normale" instelling kan ik wel verwijderen. Nu blijft ActiveSync ook "hangen"bij het synchroniseren met Exchange.

Heeft iemand de gouden tip voor mij?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.