Het touch screen reageert niet meer op aanrakingen. Uiteindelijk heb ik een harde reset gedaan zoals beschreven in de manual. Maar ook met de fabrieksdefaults werkt het niet meer.
Ik kan mijn wachtwoord van de telefoon niet meer intikken als ik op nul tik brand het linker blanco toets, de enter toets reageert ook niet, alles wat je klik is in de waar.Harde reset gegeven, Ik kom nu niet verder dan het scherm uitlijnen.Ik kan de Touch Flo 3d ook niet uitschakelen.
Battery ongeveer 4 uur uitgehaald heeft niet geholpen, udate van verschillende roms heeft ook niet geholpen update van verschillende radios versie 100.25.05 , 1.08.25.20 . en 1.09.25.23 er opgezet
Een keer heeft het wel gewerkt door de battery 8 uur te verwijderen, en na een half uur was het probleem er weer.
Ik had ook gelezen dat dit probleem vaak terug komt, hoe is het op te lossen??????????
Is het mogelijk dat ik per ongeluk het touch screen heb gelockt,of is het Toch Flo 3D die in de waar raak of is ie echt kapot?
Ik heb de nieuwe rom van Vodafone gesinstalleerd:RUU_Diamond_Vodafone_NL_1.97.172.4_Radio_Signed_Diamond_52.44.25.24_1.08.25.08_Ship.exe. Ik kan niet verder het blijft bij uitlijnen, het lukt nog steeds niet. Morgen ga ik naar Vodafone misschien hebben zij een oplossing????????
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 04-01-2009 18:24
]