Ik heb onlangs een Diamond kunnen bemachtigen en heb hem dus geruild voor mijn oude Nokia N81. Mijn abonnement loopt na de kerst af en ik wilde voor een HTC Touch HD gaan, dus dit was een mooie mogelijkheid om het hele Windows Mobile eens te proberen. De smartphones die ik hiervoor gebruikte draaide allemaal op Symbian. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de Diamond.
Ik heb geen problemen met de geluidskwaliteit of iets dergelijks. De batterijtijd is inderdaad wat mager en ik merk dat ik niet altijd vol bereik heb via KPN, maar ik heb geen last van wegvallende verbindingen of onbereikbaarheid. Het touchscreen moet ik volgens mij nog iets beter calibreren
Met name de zijkanten reageren niet helemaal lekker.
Verder moet ik erg wennen aan het sms-sen. Ik twijfel nog of ik die chatweergave uit ga zetten. Al met al een zeer positieve eerste indruk gekregen van de HTC.
Weet iemand toevallig of en waar ik kan kijken wanneer het toestel is geproduceerd?
Ik heb geen problemen met de geluidskwaliteit of iets dergelijks. De batterijtijd is inderdaad wat mager en ik merk dat ik niet altijd vol bereik heb via KPN, maar ik heb geen last van wegvallende verbindingen of onbereikbaarheid. Het touchscreen moet ik volgens mij nog iets beter calibreren
Verder moet ik erg wennen aan het sms-sen. Ik twijfel nog of ik die chatweergave uit ga zetten. Al met al een zeer positieve eerste indruk gekregen van de HTC.
Weet iemand toevallig of en waar ik kan kijken wanneer het toestel is geproduceerd?
[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-12-2008 15:53 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...