HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 106.513 views

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb onlangs een Diamond kunnen bemachtigen en heb hem dus geruild voor mijn oude Nokia N81. Mijn abonnement loopt na de kerst af en ik wilde voor een HTC Touch HD gaan, dus dit was een mooie mogelijkheid om het hele Windows Mobile eens te proberen. De smartphones die ik hiervoor gebruikte draaide allemaal op Symbian. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de Diamond.

Ik heb geen problemen met de geluidskwaliteit of iets dergelijks. De batterijtijd is inderdaad wat mager en ik merk dat ik niet altijd vol bereik heb via KPN, maar ik heb geen last van wegvallende verbindingen of onbereikbaarheid. Het touchscreen moet ik volgens mij nog iets beter calibreren :) Met name de zijkanten reageren niet helemaal lekker.

Verder moet ik erg wennen aan het sms-sen. Ik twijfel nog of ik die chatweergave uit ga zetten. Al met al een zeer positieve eerste indruk gekregen van de HTC.

Weet iemand toevallig of en waar ik kan kijken wanneer het toestel is geproduceerd?

[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-12-2008 15:53 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:50:
Ik denk dat zoiets te regelen moet zijn. Ook al heb je de TD bij een contract 'gekregen', het vertegenwoordigt wel degelijk een x-waarde. En je hebt recht op een deugdelijk product. Ben juridisch niet heel sterk onderlegd, maar volgens mij moet je hier werk van kunnen maken.
De telefoon met 't abbonnement mag je zien als één produkt. zo heb je 't tenslotte ook aangeschaft. Als de telefoon na herhadelijke pogingen ondeugdelijk blijft heb je recht op een nieuw toestel of ontbinding van je contract met inlevering van je toestel.

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Sinds ik de nieuwe Vodafone branded firmware 1.97 er op heb staan, krijg ik steeds de vraag of ik ActiveSync wil gebruiken wanneer ik de telefoon in mijn autolader stop.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 1% gewijzigd door avdl72 op 18-12-2008 19:13 . Reden: versie nummer toegevoegd ]

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
avdl72 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:12:
Sinds ik de nieuwe Vodafone branded firmware 1.97 er op heb staan, krijg ik steeds de vraag of ik ActiveSync wil gebruiken wanneer ik de telefoon in mijn autolader stop.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Staat er bij instellingen->verbindingen-> USB aan PC een vinkje bij "vragen naar verbindingstype..".
Zo nee, vink dit eens aan.
Als het goed is vraagt hij (of zij) dan steeds welke verbindingstype er gebruikt moet worden.
succes greetz Ties

[ Voor 26% gewijzigd door tiesvts op 18-12-2008 19:49 ]

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:48
Draait hier al iemand AZTOR v8?

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
tiesvts schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:46:
[...]

Staat er bij instellingen->verbindingen-> USB aan PC een vinkje bij "vragen naar verbindingstype..".
Zo nee, vink dit eens aan.
Als het goed is vraagt hij (of zij) dan steeds welke verbindingstype er gebruikt moet worden.
succes greetz Ties
Dat klopt inderdaad.....
Maar het punt is juist dat hij niet met een PC verbinding maakt, maar gewoon met de sigarettenaansteker in de auto dus. Vervolgens komt ie met de vraag welk verbindingstype er gebruikt moet worden, en als je niets aan klikt wordt automatisch ActiveSync gestart.
Het zou dus zo moeten zijn dat hij niet met de vraag komt als je de telefoon op de oplader in de auto plaatst.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Verwijderd

Ik heb net nog een review geschreven over de Touch Diamond. Is uiteraard een beetje laat gezien zowat iedereen deze al in huis heeft maar voor twijfelaars misschien nuttig: Spam.

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 13-04-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Nee ik wacht nog tot hij een NL versie heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op het Touch Pro forum het volgende:
Xanion schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:13:
[...]

Men heeft aangegeven dat er een compleet nieuwe ROM aankomt voor de Diamond en de TP. Deze zou in januari uitgebracht moeten worden.
Weet iemand hiet al iets meer over? Ben zeer benieuwd.

Ook lees ik dat volgend jaar WM7 zal verschijnen in de post van Christalic: Weet je hier ook al iets meer over?
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:44:
Ik heb net nog een review geschreven over de Touch Diamond. Is uiteraard een beetje laat gezien zowat iedereen deze al in huis heeft maar voor twijfelaars misschien nuttig: http://www.gsmtest.be/?p=193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal zou windows mobile 7 in Q2 van 2009 moeten uitkomen. ( http://www.neowin.net/new...-mobile-7-release-delayed )

(Als het niet nogmaals uitgesteld wordt ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:15
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:19:
Normaal zou windows mobile 7 in Q2 van 2009 moeten uitkomen. ( http://www.neowin.net/new...-mobile-7-release-delayed )

(Als het niet nogmaals uitgesteld wordt ;-) )
De TD is 100% compatible met windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:19:
[...]

De TD is 100% compatible met windows 7?
Dat zal afwachten zijn denk ik.
Htc zal waarschijnlijk een nieuw toestel met windows 7 op de markt brengen, maar of Diamond een update gaat krijgen is afwachten. (Ik ben er wel bijna zeker van dat iemand er wel in zal slagen om windows 7 op een Diamond te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
dangerousp schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:23:
[...]

Nee ik wacht nog tot hij een NL versie heeft!
Nog een paar daagjes geduld dat komt V9 uit :P iig voor kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:38:
[...]

Ik heb folie gewoon los getrokken geen probleem heb het nu zo'n 7 weken zo.
En het gedeelte is niet ''extra'' beschadigt door het gebruik.

Zal wel een functie hebben die folie maar ik mis er niks aan tot nu toe.
Niet? Bij mij zat ie na een paar weken helemaal vol met krassen.
Maar ik stoor me er niet aan, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Snap sowieso niet dat sommigen helemaal panisch worden als er 1 krasje op zit... lijkt mij dat je dan alleen maar bezig bent met het behouden van de verkoopwaarde die toch een heel stuk lager ligt dan de aanschafwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signs schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:35:
[...]

Nog een paar daagjes geduld dat komt V9 uit :P iig voor kerst
Wat zijn de verbeteringen tov de orginele HTC rom?
Mocht het niet bevallen, kan ik de weer terug naar de oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:27
http://www.nu.nl/internet...er-ernstig-verstoord.html

Ik kan spontaan niet meer op XDA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, na afgelopen weekend meerdere oproepen en smsjes gemist te hebben door vastlopers die ik niet heb gemerkt (is gewoon in mijn standby gebeurd blijkbaar) ben ik nu definitief klaar met mijn TD. Ik ga weer terug naar Nokia. Heb inmiddels mijn N95 weer uit het stof getrokken en ik moet zeggen dat bevalt me prima...
Nu wil ik mijn TD de verkoop in doen. Wanneer ik het toestel een harde reset geef (of ik flash de ROM een keertje), gaat dan ook mijn interne geheugen leeg? Met andere woorden; is hij na deze actie ook helemaal leeg en klaar voor verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ja, het toestel is na een harde reset weer in dezelfde (fabrieks)staat als op het moment dat jij hem voor de eerste keer na aankoop aan deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:12:
Ja, het toestel is na een harde reset weer in dezelfde (fabrieks)staat als op het moment dat jij hem voor de eerste keer na aankoop aan deed.
Thanks, helder antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45
Doet 't weer.

[ Voor 193% gewijzigd door Hmmbob op 22-12-2008 12:01 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:23
Weet iemand een goede tool om belminuten en smsjes bij te houden?
En dat die ook alles onder de minuut afrond op 1 minuut en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MaZo schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:12:
Alleen de telefoon zelf, maar het interne geheugen niet?

Dit staat overigens gewoon in de FAQ op pagina 1

[ Voor 7% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-12-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TerminalNL schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:07:
Homescreen PlusPlus

Zie mijn (oudere) Today screen : Afbeeldingslocatie: http://xs434.xs.to/xs434/08495/screen01635.jpg

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:07:
Dan moet je ff zoeken op Batterystatus,
En dan krijg je hetzelfde als Scorpion met zijn afbeelding laat zien (zie onder TomTom).

Sucses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Ik heb het geïnstalleerd, en dan?
Ik kan nergens het programma terug vinden of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:12:
Ik heb het geïnstalleerd, en dan?
Ik kan nergens het programma terug vinden of wat.
ff bij instellingen kijken en instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Het is gelukt, touchflo meost ervoor uitgeschakeld worden. Telefoon reageerd direct een stuk beter.
Heb de telefoon nu een paar dagen, het is enorm wenen om van een 3310 naar dit te gaan. Maar tot nu toe vind ik het erg positief!
Telefoon is niet nieuw meer helaas, toen ik hem kreeg zaten er al verschillende krassen op het scherm.
Is het mogelijk deze er nog uit krijgen, of eventueel een nieuwe frontplate erin te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Misschien wel grappig. Iedereen weet nu dat foto's maken zonder de backcover veel betere kwaliteit opleverd. Net wilde ik dat plastic oogje schoonmaken met een wattenstokje, en sloeg er zo doorheen. Nu heb ik geen plastic meer ervoor en altijd goede kwaliteit foto's :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:02:
Misschien wel grappig. Iedereen weet nu dat foto's maken zonder de backcover veel betere kwaliteit opleverd. Net wilde ik dat plastic oogje schoonmaken met een wattenstokje, en sloeg er zo doorheen. Nu heb ik geen plastic meer ervoor en altijd goede kwaliteit foto's :D :+
En snel stof in je mobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:54:
Het is gelukt, touchflo meost ervoor uitgeschakeld worden. Telefoon reageerd direct een stuk beter.
Heb de telefoon nu een paar dagen, het is enorm wenen om van een 3310 naar dit te gaan. Maar tot nu toe vind ik het erg positief!
Telefoon is niet nieuw meer helaas, toen ik hem kreeg zaten er al verschillende krassen op het scherm.
Is het mogelijk deze er nog uit krijgen, of eventueel een nieuwe frontplate erin te maken?
Je kunt het met tandpasta proberen: Een druppel tandpasta op een stuk papier doen en een tijdje over je schermpje wrijven.

Je kunt ook Brasso gebruiken. Dit is metaalpoets metaalpoets, vaak gebruikt door casemodders om de jewel mooi doorschijnend te krijgen. Werkt ook heel goed voor het verwijderen van kleine oppervlakkige krassen. het is namelijk een middel om mee te polijsten maarre, zuinig aan gebruiken!

Een nieuw schermpje kan nog altijd maar blijft een duur grapje. (zie mijn post in Tread 9, blz 17). voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/img/prd/std/12544.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Voordat geld ga ik liever even poetsen!
Ik vind de krassen niet super hinderlijk, maar ze zitten er toch.

Nu ben ik wel net al met tandpasta bezig geweest, maar dat helpt niet echt.
Durf het ook niet al te lang te doen, werkt displex hier ook goed mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ervaring met displex. Touchscreen zou ik idd niet te lang doen, dan laat maar zitten en er een screenprotector eroverheen plaatsen. Dan wordt het iig niet meer erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krassen zitten meestal alleen in het touchscreen en dat kan veel goedkoper, bv hier:

http://www.repairhppda.co...digitizer-for-htc-diamond

heb hem zelf net een paar dagen terug besteld en kreeg net een bevestiging dat het hongkong heeft verlaten.

fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Is het moeilijk te vervangen?
Want voor ongeveer 50euro heb je hem dan als nieuw.
Heb iig alvast een Brando screenprotector besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:08:
Is het moeilijk te vervangen?
Want voor ongeveer 50euro heb je hem dan als nieuw.
Heb iig alvast een Brando screenprotector besteld.
Dat hoop ik niet, ben naarstig op zoek naar een manual. misschien wordt er een instructie meegeleverd.
't is het proberen waard voordat ik hem ga opsturen om het voor veel geld te laten doen, garantie is zowiezo al om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:57:
Goed, na afgelopen weekend meerdere oproepen en smsjes gemist te hebben door vastlopers die ik niet heb gemerkt (is gewoon in mijn standby gebeurd blijkbaar) ben ik nu definitief klaar met mijn TD. Ik ga weer terug naar Nokia. Heb inmiddels mijn N95 weer uit het stof getrokken en ik moet zeggen dat bevalt me prima...
Nu wil ik mijn TD de verkoop in doen. Wanneer ik het toestel een harde reset geef (of ik flash de ROM een keertje), gaat dan ook mijn interne geheugen leeg? Met andere woorden; is hij na deze actie ook helemaal leeg en klaar voor verkoop?
Mja echt om te huilen he deze phone. Ik heb ook veel last van vastlopers.. Allerlei custom roms geprobeerd.. weinig verbetering.. Ik heb het vooral tijdens internetten. Denk dat ik em ook in de verkoop gooi binnerkort. Eerst nog even de laatste dutty proberen wanneer ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-08 19:47
ik heb een vraagje, ik hen sinds vandaag telfort unlimited internet op mij htc diamond, maar als ik ga browsen op internet of me mail controleerd dan blijf de g-icoontje aan, kan dat kwaad of moet ik elke keer de gprs weer uitzetten ??
en moet ik voor roaming appart betalen of zit dat ook in telfort unlimited erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:00

ManiacsHouse

Scheisse!

Ga er maar van uit dat je voor roaming moet betalen. Overigens zit er ergens een optie om roaming uit te zetten. Euhm geen idee waar exact ben het een keer tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Als ik bijvoorbeeld een sms'je aan het typen ben en de telefoon even weg leg om later verder te typen in hetzelfde sms'je, dan gaat 'ie vanwege de power settings automatisch 'uit', scherm gaat op zwart. Als ik 'm dan terug aanzet dan kom ik gewoon op m'n Home-screen en kan ik niet m'n sms'je verder afmaken.

Ik draai overigens SPB Mobile Shell en S2U2, maar ook zonder S2U2 heb ik dit probleem. Powersettings veranderen is niet echt een optie, ik heb geen zin in een brandende backlight in m'n broekzak en een lege accu na twee uurtjes.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
maniacshouse schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:43:
Ga er maar van uit dat je voor roaming moet betalen. Overigens zit er ergens een optie om roaming uit te zetten. Euhm geen idee waar exact ben het een keer tegengekomen...
En dat is een briljante oplossing.... Want als Telfort klant ben je de hele tijd aan het roamen bij KPN.

Check de faq overigens, is echt al honderduizend keer gevraagd.
TheLunatic schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:46:
Als ik bijvoorbeeld een sms'je aan het typen ben en de telefoon even weg leg om later verder te typen in hetzelfde sms'je, dan gaat 'ie vanwege de power settings automatisch 'uit', scherm gaat op zwart. Als ik 'm dan terug aanzet dan kom ik gewoon op m'n Home-screen en kan ik niet m'n sms'je verder afmaken.
Al eens in de map concepten van je SMSjes gekeken? Grote kans dat je ze daar terug vindt.

[ Voor 35% gewijzigd door Hmmbob op 24-12-2008 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Groentenboer schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:49:

[...]

Al eens in de map concepten van je SMSjes gekeken? Grote kans dat je ze daar terug vindt.
Dat sms'en is maar een voorbeeld, het gebeurt ook als ik mijn mail open heb of een instellingenscherm. Ik wil gewoon niet dat 'ie teruggaat naar het hoofdscherm nadat het scherm uit is geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door TheLunatic op 24-12-2008 10:29 ]

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
TheLunatic schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:28:
[...]

Dat sms'en is maar een voorbeeld, het gebeurt ook als ik mijn mail open heb of een instellingenscherm. Ik wil gewoon niet dat 'ie teruggaat naar het hoofdscherm nadat het scherm uit is geweest.
Dan kan ik je niet helpen, sorry. Ik dacht dat het erom ging dat je je berichtjes dan kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:17:
[...]

Mja echt om te huilen he deze phone. Ik heb ook veel last van vastlopers.. Allerlei custom roms geprobeerd.. weinig verbetering.. Ik heb het vooral tijdens internetten. Denk dat ik em ook in de verkoop gooi binnerkort. Eerst nog even de laatste dutty proberen wanneer ik tijd heb.
Ik heb de laatste tijd met de standaard 1.93 ROM vaak dat als ik Opera wil draaien naar landscape mode dat hij dan ineens naar de call history gaat en het laatste gebelde nummer ineens gaat bellen. Echt superirritant.

Is het mogelijk om Opera opnieuw te installeren ofzo? Schijnt ook een nieuwere versie van te zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het servicemanual blijkt op xda in de WIKI te staan:

http://wiki.xda-developer...gename=HTC_Service_Manual

ziet er wel uit als een major klus. ik krab mij nog even achter de oren voor ik eraan begin om het touch-screen te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
kan niks vinden in de faq, dus roamen , msn en hotmail binnen halen valt alleemaal in de telfort mobiel internet bundel ??
Groentenboer schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:49:
[...]

En dat is een briljante oplossing.... Want als Telfort klant ben je de hele tijd aan het roamen bij KPN.

Check de faq overigens, is echt al honderduizend keer gevraagd.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Strandbal77 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:11:
kan niks vinden in de faq, dus roamen , msn en hotmail binnen halen valt alleemaal in de telfort mobiel internet bundel ??

[...]
Heb je de klantenservice al gebeld? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Touchscreen alleen vervangen ziet er uit als er ingewikkelde klus. In de manual staat ook alleen maar tot het hele front verwijderen. Als ik het zo zie zou ik er zelf niet aan beginnen.
Succes als je eraan begint!

Sinds dat ik TF3D uitgeschakeld heb krijg ik geen geluids melding meer dat ik een SMS krijg.
Iemand enig idee hoe ik dat weer werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Strandbal77 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:11:
Hoe jouw bundel exact in mekaar zit, weet ik niet. Ik weet wel, dat je zolang je in NLD op het KPN netwerk zit, je roamen geen extra geld gaat kosten. Dat is WEL het geval als je in het buitenland aan het roamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
En het binnen halen van mails van hotmail en msnen ? valt dat ook in de internet bundel ?
ik kan daar niks overvinden namelijk, mischien weten jullie dat ?
mvg
Groentenboer schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:35:
[...]

Hoe jouw bundel exact in mekaar zit, weet ik niet. Ik weet wel, dat je zolang je in NLD op het KPN netwerk zit, je roamen geen extra geld gaat kosten. Dat is WEL het geval als je in het buitenland aan het roamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:06:
Touchscreen alleen vervangen ziet er uit als er ingewikkelde klus. In de manual staat ook alleen maar tot het hele front verwijderen. Als ik het zo zie zou ik er zelf niet aan beginnen.
Succes als je eraan begint!

Sinds dat ik TF3D uitgeschakeld heb krijg ik geen geluids melding meer dat ik een SMS krijg.
Iemand enig idee hoe ik dat weer werkend krijg?
dank je, ik twijfel nu zelf ook.

ik heb op xda ergens gezien dat als je je sms'jes threaded uitschakeld dat er dan een setting in de registry wordt aangepast die ervoor zorgt dat het geluid niet meer door komt. je moet daar even zoeken want ik weet het verder niet uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Komende week ik ga op wintersport en het lijkt mij dan wel leuk als ik kan bijhouden welke pistes ik heb aangedaan. Eerder had ik al ergens gelezen dat je trackers hebt welke elke X minuten even GPS verbinding maakt, de positie opslaat en de GPS verbinding weer verbreekt. Op die manier is je batterij niet in een uurtje leeg. Daarnaast is voor mij een wens dat ik de posities direct in Google Maps oid uit kan lezen.

Even gezocht en ik kom uit op TrackMe. Dit is helemaal wat ik bedoel. Hebben mensen hier nog ervaring mee, of wellicht een tip voor een alternatief?

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

ik gebruik trackr

ik ga trackme vandaag ook maar ff proberen, vandaag en morgen rondje NL doen, iets met familie en f00d !!

Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/global/smileys/kerst-smile.gif

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:48

Nakebod

Nope.

Neok_ schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:39:
Komende week ik ga op wintersport en het lijkt mij dan wel leuk als ik kan bijhouden welke pistes ik heb aangedaan. Eerder had ik al ergens gelezen dat je trackers hebt welke elke X minuten even GPS verbinding maakt, de positie opslaat en de GPS verbinding weer verbreekt. Op die manier is je batterij niet in een uurtje leeg. Daarnaast is voor mij een wens dat ik de posities direct in Google Maps oid uit kan lezen.

Even gezocht en ik kom uit op TrackMe. Dit is helemaal wat ik bedoel. Hebben mensen hier nog ervaring mee, of wellicht een tip voor een alternatief?
Ik gebruik TrackMe al een behoorlijke tijd, op mijn eigen server. En geheel tot mijn tevredenheid gelukkig.
Ik ben eigenlijk altijd in Nederland, dus ik doe niet aan offline bewaren, maar upload het direct, iets wat je in het buitenland waarschijnlijk maar even beter wel kan doen, anders kan het een duur geintje worden :)

En TrackMe heeft idd ook de mogelijkheid om tussen de meetpunten (standaard 30 seconden én meer dan 50 meter verschil) de GPS uit te schakelen. Dit gebruik ik vrijwel nooit, gezien ik meestal toch in de auto zit, waar hij aan de lader hangt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• MaZo
  • Niet online
Ben bezig mijn zojuist ontvangen Vodafone-branded Diamond met versie "1.37.172.3 NLD" te upgraden naar een Engelstalige 1.93 ROM. Weet alleen niet zo goed welke ik moet hebben. WWE of niet? Of is WWE toch alleen voor de Aziatische toestellen?

Kijkende op de XDA-Developers site moet ik dus gaan voor de "RUU_Diamond_HTC_Europe_1.93.401.2" ROM?

[ Voor 7% gewijzigd door MaZo op 25-12-2008 12:03 ]

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:15:
[...]
dank je, ik twijfel nu zelf ook.

ik heb op xda ergens gezien dat als je je sms'jes threaded uitschakeld dat er dan een setting in de registry wordt aangepast die ervoor zorgt dat het geluid niet meer door komt. je moet daar even zoeken want ik weet het verder niet uit mijn hoofd.
Dan ga ik je 1 tip geven, doe het niet ;). Ikzelf heb het geprobeerd, en als je er genoeg geduld voor hebt, en weet hoe alles precies in elkaar valt, dan is het te doen. Mijn schermpje heb ik met succes kunnen vervangen. Maar je Touchscreen zit niet met een connector vast, en zul je dus moeten vastsolderen op je lcd-unit. Niet onmogelijk, maar een vaste hand is daarbij zeker wel een vereiste. Tevens zit alles vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Je nieuwe schermpje moet je weer met nieuwe tape vastzetten.

Na mijn operatie deed m'n scherm + touchscreen het weer perfect, alleen de telefoon-speaker gaf geen kik meer :'(. Uiteindelijk zo vaak open gehad dat de powerknop afbrak, en er echt niets meer mee te doen was. Uiteindelijk maar een 2de hands gekocht van een andere tweaker, welke nog in nieuwstaat verkeerde :*).

Totale prijs van die grapje: €30 touchscreen, € 55 lcd, €200 nieuwe diamond.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:15:
[...]

Dan ga ik je 1 tip geven, doe het niet ;). Ikzelf heb het geprobeerd, en als je er genoeg geduld voor hebt, en weet hoe alles precies in elkaar valt, dan is het te doen. Mijn schermpje heb ik met succes kunnen vervangen. Maar je Touchscreen zit niet met een connector vast, en zul je dus moeten vastsolderen op je lcd-unit. Niet onmogelijk, maar een vaste hand is daarbij zeker wel een vereiste. Tevens zit alles vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Je nieuwe schermpje moet je weer met nieuwe tape vastzetten.

Na mijn operatie deed m'n scherm + touchscreen het weer perfect, alleen de telefoon-speaker gaf geen kik meer :'(. Uiteindelijk zo vaak open gehad dat de powerknop afbrak, en er echt niets meer mee te doen was. Uiteindelijk maar een 2de hands gekocht van een andere tweaker, welke nog in nieuwstaat verkeerde :*).

Totale prijs van die grapje: €30 touchscreen, € 55 lcd, €200 nieuwe diamond.
dit zou een redelijk geprijsd alternatief zijn, iemand hier ervaring mee?

http://www.sparkelectroni..._Diamond_100__repair.html

Verwijderd

nogmaals:
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:34:
hallo,

ik heb de registry verandering van de "bel-vertraging" gedaan, maar ik heb de vertraging nog steeds? hoe kan dit? (ik heb de mda compact iv) alvast bedankt.
miss kan Heppieboeddah (degene die de registry verandering heeft gepost) mij helpen hiermee? ik heb dus een vertraging van enkele seconden tussen het overgaan van de beller, en het rinkelen van mijn telefoon. wie o wie? alvast bedankt.

Verwijderd

Iemand enig idee, hoe ik gewoon de namen van contact personen te zien krijg als ik een smsje krijg?

Verwijderd

Net iDiamond geïnstalleerd. Werkt echt perfect, is nog volop in ontwikkeling, maar echt supersnel...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=463018

Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/8730/screen02oz1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/2899/screen01jt0.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 20:18 ]

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:00

ManiacsHouse

Scheisse!

Sinds een tijdje heb ik regelmatig dit probleem.
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/977/dsc00089ti7.th.jpg
Een spontane vastloper. Aan/uit werkt dan niet meer en enige wat ik kan doen is de batterij verwijderen.

[ Voor 52% gewijzigd door ManiacsHouse op 25-12-2008 20:46 ]

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
maniacshouse schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:45:
[afbeelding]
Een spontane vastloper. Aan/uit werkt dan niet meer en enige wat ik kan doen is de batterij verwijderen.
IK heb hetzelfde probleem. Een softreset (rode knop onder de stylus) werkt ook. Maar dat is natuurlijk niet de oplossing.

PSN: IS_DJ

Verwijderd

Het lukt mij trouwens ook niet om de rom te updaten?

1) Sluit je HTC Diamond met Vodafone of T-Mobile telefoon aan op je PC

(deze software is alleen voor branded toestellen van Vodafone en T-Mobile !!!!)

Start ROMUpdateUtitlity (HardSPL wordt uitgevoerd om door het menu van
Vodofone of T-Mobile te komen, deze staat in de map:
"1) Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex (als eerste uitvoeren)".

Je zal nu een paar keer volgende moeten accepteren en volgende klikken.

Hier ben ik dan, en dat doe ik maar dan zou het volgende moeten gebeuren:

Zodra het flashen start, zal er eerst een vraag op je telefoon komen of
je bepaalde software (enterbootloader.exe) wilt accepteren.
Accepteer deze software op je HTC Diamond.

Dat doet ie niet, hij zegt in dat programma op mijn pc dat ie de rom wil updaten naar 1.00. als ik dan op oke klik, dan start de telefoon opnieuw op en zegt ie op mijn pc dat het updaten mislukt is.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:48

Nakebod

Nope.

maniacshouse schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:45:
[afbeelding]
Ik heb het een enkele keer gehad, nu ik een andere (En ook weer nieuwere) custom rom heb heb ik het probleem nog niet gehad.
Ik denk dat het dus software matig is. Vooral omdat ik met die rom wat meer vage problemen had.

We noemen:
Vrijwel altijd vastlopen met media bestanden (Coreplayer iig),
Ontvang je een sms, wil je die bekijken, loopt ie vast, moet je een soft reset doen, sms kwijt :|
Aan het bellen, minuten teller blijft hangen op 1 minuut, gesprek kan ik wel gewoon afmaken maar ophangen lukt gewoon niet, weer een softreset.

Ben ik blij dat ik die rom niet meer heb :)
Loop op dit moment rond met 2.00 beta rom's (Verschillende getest al afgelopen week) en ze zijn een stuk sneller dan 1.93 en 1.97 roms imho. En aandelen in TouchFlow :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:22
Hoe kan ik de memo rekorder gebruiken zonder dat deze steeds uit gaat? Als ik hem start en ik stop de TD in mijn zak, dan kapt hij er direct mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
iemand een idee ?
Strandbal77 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:04:
En het binnen halen van mails van hotmail en msnen ? valt dat ook in de internet bundel ?
ik kan daar niks overvinden namelijk, mischien weten jullie dat ?
mvg

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw1967
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Het binnen halen van mails van hotmail en msnen valt binnen je bundel. En zoals al gezegd is zolang je in Nedeland zit en je zit bij KPN aangelogd dan ben je aan het roamen, dit kost echter geen extra centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs iets vreemds vastgesteld :(... blijkt dat de cover langs achter niet zo heel sterk is. Ik heb er niks speciaals mee gedaan of laten vallen, maar toch is er een klein hoekje afgebroken. Zeer klein, maar voor zo'n "telefoon" natuurlijk wel storend :P

iemand die weet of je een nieuwe cover kan bestellen? En waar? Alvast bedankt!

Reservebatterijen zijn niet echt een optie, want dan krijg je zo'n dikker of enorm lelijk geval erbij (en bij standaardbatterijen gewoonweg géén nieuw covertje ;) )

Volgens de winkel in de buurt zou dat voor zo'n dikke 100 eur te vervangen zijn, maar zoveel heb ik er natuurlijk ook niet voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:16:
Onlangs iets vreemds vastgesteld :(... blijkt dat de cover langs achter niet zo heel sterk is. Ik heb er niks speciaals mee gedaan of laten vallen, maar toch is er een klein hoekje afgebroken. Zeer klein, maar voor zo'n "telefoon" natuurlijk wel storend :P

iemand die weet of je een nieuwe cover kan bestellen? En waar? Alvast bedankt!

Reservebatterijen zijn niet echt een optie, want dan krijg je zo'n dikker of enorm lelijk geval erbij (en bij standaardbatterijen gewoonweg géén nieuw covertje ;) )

Volgens de winkel in de buurt zou dat voor zo'n dikke 100 eur te vervangen zijn, maar zoveel heb ik er natuurlijk ook niet voor over :P
helemaal niks vreemds, daar hebben heel veel gebruikers last van. Het komt door het resetten met de stylus, de resetknop is erg ongelukkig geplaatst. een nieuwe cover is gewoon bij htc te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
tismij schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:58:
wat goed nieuws over T-mobile service mag ook wel denk ik.

Mijn MDA4 had een defect (bluetooth en wifi werkte niet goed meer), SPL 1.37 teruggezet en de laatste update van t-mobile geflashed (beide om geen garantie ellende te krijgen).
Vorige week dinsdag afgegeven bij t-mobile shop en net hebben ze gebeld dat hij al weer terug is.
Er zijn ook onderdelen vervangen, staat alleen niet gespecificeerd welke.

Nou maandag maar weer ophalen en opnieuw een fatsoenlijke rom erop :)

Dus iedereen die hem nog terug wil sturen voor garantie: romupdate van t-mobile erop en dan SPL 1.37 terugzetten!
welke radio had je erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:23:
[...]

helemaal niks vreemds, daar hebben heel veel gebruikers last van. Het komt door het resetten met de stylus, de resetknop is erg ongelukkig geplaatst. een nieuwe cover is gewoon bij htc te bestellen.
zou je even kunnen vermelden waar precies? heb net wat gezocht op de HTC site, maar heb er niets concreets gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:28:
[...]

zou je even kunnen vermelden waar precies? heb net wat gezocht op de HTC site, maar heb er niets concreets gevonden :(
De HTC site is ook helemaal niet genoemd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lipje op de plek waar je de stylus inschuift, naast de resetknop. die breekt snel af als je niet voorzichtig bent met resetten.

Op de htc site kun je assesoires kopen en een daarvan is een nieuwe cover.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ik kan sinds woensdag niet meer bellen of gebeld worden. SMS-en lukt nog wel (meestal in ieder geval), netwerkverbinding is ook goed. Internetten kan ook nog steeds.

Nu heb ik mijn sim in een Nokia N73 en nog een ander HTC-toestel geprobeerd: zelfde probleem. Kan het dan nog iets met mijn HTC Touch te maken hebben? Beetje zuur als ik m zonder effect helemaal leegveeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Laatst online: 11-07 14:06
Eergisteren mijn Diamond binnengekregen en sindsdien lekker aan het klooien geweest >:)

Vandaag maar de nieuwste TomTom geinstalleerd, werkt prima met de kaart van europa _/-\o_

Zit alleen met 1 probleem, Ik moet hem opstarten vanuit de map waarin ze geinstalleerd is, en ze is niet terug te vinden in Programma's van WM of Toepassingen van Touchflo...

Iemand een oplossing om haar daar toch in te krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door LoSBoL op 26-12-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:30:
Ik kan sinds woensdag niet meer bellen of gebeld worden. SMS-en lukt nog wel (meestal in ieder geval), netwerkverbinding is ook goed. Internetten kan ook nog steeds.

Nu heb ik mijn sim in een Nokia N73 en nog een ander HTC-toestel geprobeerd: zelfde probleem. Kan het dan nog iets met mijn HTC Touch te maken hebben? Beetje zuur als ik m zonder effect helemaal leegveeg.
zal toch aan je sim liggen, want je hebt op meerdere telefoons het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoSBoL schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:26:
Eergisteren mijn Diamond binnengekregen en sindsdien lekker aan het klooien geweest >:)

Vandaag maar de nieuwste TomTom geinstalleerd, werkt prima met de kaart van europa _/-\o_

Zit alleen met 1 probleem, Ik moet hem opstarten vanuit de map waarin ze geinstalleerd is, en ze is niet terug te vinden in Programma's van WM of Toepassingen van Touchflo...

Ik had er een bestandje bij om hem in het menu zichtbaar te krijgen.
In mijn geval heette het tt6today.cab

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelkoppeling maken naar je windows/startmenu. De tomtom.exe ingedrukt houden, copy en dan plakken op je toestel in windows\startmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

marz01 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:37:
[...]

welke radio had je erop staan?
geen idee niet op gelet :)
Volgens mij zit in de T-mobile update echter ook een radioupdate dus die neem je over van T-mobile.

Wel grappig trouwens alles nog gewoon origineel, ze hebben hem echt opengeschroeft en wat onderdeeltjes vervangen en helemaal niks opnieuw geflasht.
Had ik verwacht dat ze standaard zouden doen, gewoon een default image erop om te testen maar nikkes, alles was nog zoals ik hem ingeleverd heb.
(buiten dat de bluetooth en wifi nu wel werkt)

Nieuwe image erop en voila weer een lekker snelle MDA (die nieuwe rom's gebaseerd op de 2.00beta zijn erg goed ben enorm benieuwd wanneer de 2.00 officieel uitkomt).

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bestand dat je wilt hebben staat in de map Intern Geheugen\Progammabestanden\Navigator (ik heb er idd ook een tijdje naar gezocht ;) ).
En dan inderdaad een snelkoppeling maken zoals heppieboeddah zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 18:17:
[...]

De HTC site is ook helemaal niet genoemd |:(
<->
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 18:57:
het lipje op de plek waar je de stylus inschuift, naast de resetknop. die breekt snel af als je niet voorzichtig bent met resetten.

Op de htc site kun je assesoires kopen en een daarvan is een nieuwe cover.
bedankt! heb het ondertussen gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor diegenen die oproepen missen omdat je per ongeluk bij het uit je broekzak halen je touchscreen aanraakt, er is nu een oplossing. De PhoneCanvas Slide2Answer.

Heb het net geinstalleerd en werkt perfect. Je moet de Diamond_PhoneCanvas Patch.cab installeren als je een stock rom gebruikt ipv een cooked rom. Ik had eerst de Diamond_PhoneCanvas_full_Eng.cab geinstalleerd, maar die wilde niet installeren. Daarna dus de patch.cab versie die ook een stuk kleiner is.

Als ik nu gebeld wordt, krijg ik netjes een slider te zien om te beantwoorden of op te hangen, volledig in het Nederlands ook nog. Echt een uitkomst waar ik op zat te wachten.

Zie ook: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464286

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/HTC/Slide2Answer.png

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 27-12-2008 19:16 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Dit zit toch al in S2U2 verwerkt, Marcel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Groentenboer schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:17:
Dit zit toch al in S2U2 verwerkt, Marcel?
Ik wilde net intypen S2U2 daar zweer ik bij.
Het is zelfs zover dat ik welke aanpassing die ik doe meestal nog 7 keer kan uitvoeren voor mijn collega's
Die hebben ook allemaal s2u2.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:01:
[...]

Ik wilde net intypen S2U2 daar zweer ik bij.
Het is zelfs zover dat ik welke aanpassing die ik doe meestal nog 7 keer kan uitvoeren voor mijn collega's
Die hebben ook allemaal s2u2.
maar het grote voordeel van het programmatje, is dat het waarschijnlijk niet de batterij snel leegslurpt(zoals s2u2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
hellboy123 schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:41:
[...]

maar het grote voordeel van het programmatje, is dat het waarschijnlijk niet de batterij snel leegslurpt(zoals s2u2)
Daarom ben ik ook overgestapt op PocketShield, nadat ik lange tijd het programma van drvandijk gebruikt had en even s2u2....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:17:
Net iDiamond geïnstalleerd. Werkt echt perfect, is nog volop in ontwikkeling, maar echt supersnel...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=463018

[afbeelding]

[afbeelding]
Is er ook een mirror-download?

Heb geen zin om daar te reggen eigenlijk...

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:26:
[...]

Is er ook een mirror-download?

Heb geen zin om daar te reggen eigenlijk...
Heb hem even op megaupload gegooid voor je...
http://www.megaupload.com/?d=2JMX1X9I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk mogelijk om Msn messenger te verwijderen van mijn pocket pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Laatst online: 13:13
@ MRELynx

Thanx voor het cabje werkt perfect. eindelijk geen gemiste oproepen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:27
Hey, even een vraagje:

Ik heb een film op mijn TD gezet, en heb ook Divx mobile player.
Nu wil ik de film gaan bekijken, maar hoe kan ik er voor zorgen dat de ondertiteling erbij werkt?
Heb een film gedownload, plus een ondertiteling bestand. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij die ook gebruikt?

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het bij jullie bekend dat de Diamond slecht tegen KOU kan?

De batterij was in een half uur leeg en ik heb toch wel een aardige crash gehad gisteren: alle instellingen pleite en ook b.v. m'n contacten die ik bij de favorieten had staan, mis ik ineens. Een stel foto's is weg, echt niet grappig meer

gprs was totaal van het padje, echt alles.

Een kennis van me heeft een I-phone die gewoon buiten op tafel ligt met dit weer en er gebeurt niks,, ik heb mijn HTC in een hoesje onder m'n jas en hij crasht geweldig. Laat hem nu maar thuis met dit weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Dank u.

FF geprobeerd, maar dit is niks wat mij betreft. Et is mij net wat teveel beta.

Nadelen vind ik:

- Avatar van de maker wil ik niet zien :)
- Schuifje naar rechts is irritant, zag liever een knop ofzo
- Achtergrond kan je nog niet veranderen
- Crasht de hele tijd na het adden 5 icons en het willen adden van een 6e icon

Dus nog ff wachten tot ie een paar versies verder is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:54:
[...]

Dank u.

FF geprobeerd, maar dit is niks wat mij betreft. Et is mij net wat teveel beta.

Nadelen vind ik:

- Avatar van de maker wil ik niet zien :)
- Schuifje naar rechts is irritant, zag liever een knop ofzo
- Achtergrond kan je nog niet veranderen
- Crasht de hele tijd na het adden 5 icons en het willen adden van een 6e icon

Dus nog ff wachten tot ie een paar versies verder is. ;)
- die avatar is een wens van de maker. Kan ik wel begrijpen, hij hoeft helemaal geen geld/donaties voor het hele project en als ik in ruil daarvoor alleen bij het opstarten van de telefoon 5 seconden zijn avatar in beeld krijg, dan neem ik dat voor lief.
- schuifje hoef je niet te gebruiken. Je kunt hem gewoon op standby zetten met de aan/uit knop zonder op home te klikken.
- achtergrond veranderen komt nog in een latere versie.
- dat probleem hebben meer mensen gehad. Bij mij werkte het echter perfect. Zal wel aan de ROM liggen ofzo die je draait...

Was ie wel makkelijk te uninstallen? Kun je hem gewoon bij programma's verwijderen of moet je de manila files uit je windows dir weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:32:
is het bij jullie bekend dat de Diamond slecht tegen KOU kan?

De batterij was in een half uur leeg en ik heb toch wel een aardige crash gehad gisteren: alle instellingen pleite en ook b.v. m'n contacten die ik bij de favorieten had staan, mis ik ineens. Een stel foto's is weg, echt niet grappig meer

gprs was totaal van het padje, echt alles.

Een kennis van me heeft een I-phone die gewoon buiten op tafel ligt met dit weer en er gebeurt niks,, ik heb mijn HTC in een hoesje onder m'n jas en hij crasht geweldig. Laat hem nu maar thuis met dit weer.....
Dat is klote ja... maar waarom denk je dat dat door de kou komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:14:
[...]

Was ie wel makkelijk te uninstallen? Kun je hem gewoon bij programma's verwijderen of moet je de manila files uit je windows dir weggooien?
Yep, kan je gewoon verwijderen bij Programma's. Wel ff TouchFlo weer tijdelijk disablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:16:
[...]

Dat is klote ja... maar waarom denk je dat dat door de kou komt?
omdat ie het nu ineens doet ik heb hem al een hele poos, maar nu het koud is, gebeurt er dit.
er is verder niets mee gebeurd, niet gevallen, niet mee gerotzooid helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:35:
Bedankt! Mijn internet staat nu naar mijn eigen wensen ingesteld.
Nu heb ik weer een vraag. Als ik met iemand bel vind ik de andere persoon moeilijk te verstaan. Als ik ergens sta waar een beetje te veel geluid is kan ik de ander bijna niet meer verstaan. Zo ver ik weet het ik het volume zo hoog mogelijk gezet, maar dit was niet voldoende.
Hoe zet ik het volume NOG hoger?..... Alvast bedankt! :)
Hier hetzelfde probleem. Net een nieuwe TD, geupgrade naar de nieuwste Dutty firmware, maar tijdens het bellen hoor ik de persoon aan de andere kant amper. Geluid (in call) staat op maximaal. Iemand een idee?

Edit:

Zie net dat de cover die er fabrieks-af op zit - en die ik er dus lekker op heb laten zitten ter bescherming - het speakertje afschermt. Toch maar even de echte scherm protector er op zetten dan.

|:(

[ Voor 13% gewijzigd door MaZo op 29-12-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
MRELynx schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:59:
Voor diegenen die oproepen missen omdat je per ongeluk bij het uit je broekzak halen je touchscreen aanraakt, er is nu een oplossing. De PhoneCanvas Slide2Answer.

Heb het net geinstalleerd en werkt perfect. Je moet de Diamond_PhoneCanvas Patch.cab installeren als je een stock rom gebruikt ipv een cooked rom. Ik had eerst de Diamond_PhoneCanvas_full_Eng.cab geinstalleerd, maar die wilde niet installeren. Daarna dus de patch.cab versie die ook een stuk kleiner is.

Als ik nu gebeld wordt, krijg ik netjes een slider te zien om te beantwoorden of op te hangen, volledig in het Nederlands ook nog. Echt een uitkomst waar ik op zat te wachten.

Zie ook: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464286

[afbeelding]
he super eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:01:
[...]
omdat ie het nu ineens doet ik heb hem al een hele poos, maar nu het koud is, gebeurt er dit.
er is verder niets mee gebeurd, niet gevallen, niet mee gerotzooid helemaal niks
Typisch, ik had ook al het idee dat mn telefoon vandaag zo snel leeg was, terwijl ik continu buiten op een locatie met vol 3G ontvangst heb gestaan. Normaal met wat switchwerk tussen GSM en UMTS hou ik het ook 1 tot 2 dagen vol, maar dit was wel erg kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Werkt perfect, thnx. Ik had answerkeydisabler al, maar vond het toch niet fijn om het scherm dan niet te kunnen gebruiken. Dit is daarvoor de perfecte oplossing. Vooral dat ik nu de telefoon over kan laten gaan en de beltoon uit kan zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Gisae op 29-12-2008 22:35 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.