Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

The Legend

*Plop*

mennuz schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:11:
Nou, naast alle scheuren nu ook een kapotte microfoon, aankoopsbewijs van Hi is weggeraakt bij een verhuizing, bij Hi kan ik geen nieuw aankoopsbewijs krijgen.
Fabrieksgarantie, Hi mobiel zeker extra, WA verzekering, allemaal nutteloos. Heb meteen al mn extra bundels platgegooid, ik haal gewoon een andere telefoon met een nieuw abbonement. leuk zeg, had dat kadaver nog maar 10 maanden en ik kan er nu al niks meer mee, geen winkel die m wil maken zonder bon, zelfs Hi.nl niet met hun vrolijke policy.
Als je met pin hebt betaald is dat afschrift net zo goed als een bon. Je zult ze alleen moeten overtuigen :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:16

St@m

@ Your Service

Ik heb een verzekering bij Proassist, 5 weken geleden mijn toestel op laten halen (welbekende scheuren), vervangende smartphone gekregen en afgelopen dinsdag kreeg ik een volledig nieuw toestel (met mijn eigen batterij klepje 8)7 )
Problemen zijn voor mij weer verholpen. Verzekering opzeggen, is me nu niet meer waard. Mocht er nog iets ergs mee gebeuren dan koop ik wel een nieuwe.

Al met al prima geregeld door Proassist, de reparatie/vervanging duurde wel wat lang imho. Maar daar betaal je dan ook voor. Als je dus geen verzekering hebt moet het onder garantie. Bij Belcompany had ik de garantie ook gekregen, maar dan moest ik er weer heen en weer ophalen enz. Dus voor deze oplossing gekozen. Kost me wss wel 30 euro, maar dat zien we dan wel weer.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 18-09-2009 10:52 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerkhoff.gjwm
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03 23:42
Voor de derde keer scheuren in mijn X1. Wederom alle lof _/-\o_ voor de Repair&Go-service van de Ruijter in Winterswijk, die gisteren na het hiervoor maken van een afspraak het gescheurde binnenwerk en beschadigde toetsenbordcover vervangen hebben. De telefoon is nu weer als nieuw :) . Voor de twee uur dat ik de X1 kwijt was kreeg ik zelfs een leentoestel mee :D . Mochten er weer problemen optreden kan ik me zo weer melden _/-\o_ . Vanzelfsprekend alles onder garantie. Ik denk wel dat ik me om de drie maanden moet melden met de huidige ervaringen. Ik maak me er niet meer druk om zodoende. Dat betekent echter wel een nieuw toestel na afloop van de garantietermijn. Duurt voor mij echter nog ruim een jaar.

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

The Legend

*Plop*

kerkhoff.gjwm schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:53:
Voor de derde keer scheuren in mijn X1. Wederom alle lof _/-\o_ voor de Repair&Go-service van de Ruijter in Winterswijk, die gisteren na het hiervoor maken van een afspraak het gescheurde binnenwerk en beschadigde toetsenbordcover vervangen hebben. De telefoon is nu weer als nieuw :) . Voor de twee uur dat ik de X1 kwijt was kreeg ik zelfs een leentoestel mee :D . Mochten er weer problemen optreden kan ik me zo weer melden _/-\o_ . Vanzelfsprekend alles onder garantie. Ik denk wel dat ik me om de drie maanden moet melden met de huidige ervaringen. Ik maak me er niet meer druk om zodoende. Dat betekent echter wel een nieuw toestel na afloop van de garantietermijn. Duurt voor mij echter nog ruim een jaar.
Als ik het goed begrijp repareren zij dus onder fabrieksgarantie? Het is voor mij wel een uur rijden maar daar zou ik dus terecht kunnen met mijn toestel. Ik heb namelijk een scheur onder de volumeknop en een brok uit de zilveren rand maar ook valschade. Weet bijna zeker dat als ik hem opstuur naar 2call of Dynafix ze het gooien op user-error. Heb jij daar toevallig ervaring mee bij de Ruijter?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerkhoff.gjwm
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03 23:42
The Legend schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:20:
[...]

Als ik het goed begrijp repareren zij dus onder fabrieksgarantie? Het is voor mij wel een uur rijden maar daar zou ik dus terecht kunnen met mijn toestel. Ik heb namelijk een scheur onder de volumeknop en een brok uit de zilveren rand maar ook valschade. Weet bijna zeker dat als ik hem opstuur naar 2call of Dynafix ze het gooien op user-error. Heb jij daar toevallig ervaring mee bij de Ruijter?
De Ruijter repareert inderdaad onder fabrieksgarantie. Ik had overigens beide keren geen valschade, aan dit aspect zou ik overigens maar niet te veel woorden vuil maken. Met valschade heb ik dus geen ervaring. Je kunt bellen met hen (0543-551122), omschrijven wat de beschadigingen zijn en in mijn geval waren de onderdelen daar al na twee dagen binnen. De monteur bij de Ruijter komt overigens zeer schappelijk op mij over. Als je nog een oudere firmwareversie hebt (R1A of R2A) kun je hem gelijk laten updaten. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

En jawel hoor na een tijd scheurvrij te zijn moet ook de mijne eraan geloven.
Het alom bekende plekje achter de batterij en in de cromen rand is een hapje uit.

Nu moet ik zeggen dat ik altijd mijn telefoon in een hoesje vervoer en er erg zuinig op ben dus daar zal het niet aan liggen.
Voor de stats het is een zwarte uit 08W52

Ik merk dat er een beetje verwarring is dat sommige mensen denken dat de kwaliteit beter is van de zwarte versie. Nu moet ik zelf zeggen Het zichtbare plastic lijkt een soort rubber cover mee te hebben gekregen maar onder het batterij klepje is het gewoon het normale plastic vergelijkbaar met de zilveren.

Het is nog niet echt storend maar volgende week toch maar is informeren hoe en wat.

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295543

Nog even een update over de mijne,
Ik heb de mijne maar op laten sturen naar Dynafix.. Telefoon is nu bijna 2 weken weg maar nog niks van gehoord. Kan nog wel even duren begreep ik. Ik heb de verkoper van GSM shop maar op internet de barstjes aangewezen en hij zag dus dat ik niet loog.

Ik ben benieuwd of hij gerepareerd terugkomt. Want het zijn niet alleen barstjes bij mij maar ook nog eens de tril die altijd blijft hangen.. Ik heb mn toestel geeneens meer op tril staan maar gewoon op stil als ik op het werk ben want dat geluid van de tril horen ze buiten nog... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310902

En mijn Xperia is ook weer terug naar de reparateur.. Afgelopen juli is de behuizing nog vervangen, de verf begint nu alweer helemaal los te laten. Ook het toetsenbord werkt gewoon echt slecht. Toetsen die dubbel aangeslagen worden, toetsen die niet reageren, etc etc.
Baal er goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 10:26
Gisteren nieuwe software op mijn X1 gezet, zoals aanbevolen door de software update. Daar heb ik spijt van.

Vanochtend, rond 6.45, mijn X1 van de lader gepakt. 1,5 uur in de trein gezeten met Bluetooth aan (internetverbinding delen), uitgestapt, BT uit, naar m'n werk gegaan. Tegen 12:00 was m'n X1 helemaal leeg en wilde hij zelfs niet meer starten.

In de achtergrond draaiden ActiveSync (Exchange Push) en PockeTwit, waar dit anders ook gewoon ging en ik eigenlijk pas 's avonds hoefde op te laden (3 uur BT + continue data vraagt toch wel wat stroom.

Dit vind ik echt bedroevend ;(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:54
Tsja, ik dacht dat ik het ding wel heel zou kunnen houden, maar eind augustus ontdekte ik toch een klein scheurtje (van camera naar powerknop) en bleek het zilveren randje los te laten in het midden. Begin september werkte mijn optische joystick niet meer. Het is een 08W52 die ik in februari heb besteld bij T-Mobile.

En dan nu het positieve nieuws: ik heb hem vrijdagmiddag 11-9 ingeleverd bij de T-Mobile shop en die stelden voor om het toestel naar mijn huisadres te sturen. Gisteren werd hij thuis afgeleverd, gerepareerd en wel. Dat zijn dus precies tien dagen, inclusief het versturen. Valt me nog alleszins mee.

En ik kreeg er een paars telefoonsokje bij van T-Mobile/SonyEricsson, met bijbehorende lanyard. Jeuj!

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 17:43

WTM

Vandaag in de vodafoneshop geweest waarin een dynafix medewerker aanwezig is om te repareren (A'dam wibautstraat). Er is een nieuwe achtercover opgezet zodat ik weer scheurtjes vrij ben, onder garantie. Ik heb nog wel een plekje op de voorkant zitten dat wilde hij niet onder garantie vervangen, dat was gebruiksschade volgens hem.

Het was wel een aardige vent en hij heeft me goed geholpen.

• jr-n
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04-2023
update: Nadat ik een nieuw toestel had gekregen (het mijne was zoekgeraakt tussen VF zaandam en dynafix), kreeg ik in reactie op mijn brief ook nog 2 maanden abonnementscreditering aangeboden als compensatie voor het wachten en de gebrekkige informatievoorziening.
dus: nieuw toestel, 2 maanden geen abonnementskosten... ik zeg: netjes opgelost

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik zie echt net 5 min geleden dat ik hetzelfde scheurtje heb als die op de frontpage staat bij plaatje 3?

Wat raden jullie me aan? Gewoon naar de winkel gaan waar ik hem begin dit jaar heb gehaald? Overigens moet ik dan wel de originele stock rom terug zetten!

[ Voor 13% gewijzigd door Recon24 op 23-09-2009 19:29 ]

• Sjnarruf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:22
Ook ik zie dat ik nu een scheurtje heb à la plaatje 3 uit de openingspost. Ook heb ik ongeveer halverwege het 'chroom' over de lengte van het toestel een barstje zitten.

Batterij w44, toestel w53. Ik heb mijn telefoon nieuw uit doos van een ander gekocht, die deze bij een verlenging kreeg maar nooit heeft gebruikt. Iemand een idee of ik gewoon stoicijns naar de vodafone shop kan lopen (ben zelf t-mobile klant) en het toestel ter reparatie aan kan bieden (las al dat je geen bon nodig hebt bij een SE toestel), of doen ze moeilijk met het terugsturen van het toestel naar een ander adres? Bvd. voor de reactie.

• daan08
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-07-2023

daan08

PEBKAC

Ik heb de scheuren voor langer dan een half jaar maar gelaten voor wat het is maar heb er nu genoeg van. De telefoon valt nog net niet uit elkaar. Bovendien werkt van het toetsenbord ook niet normaal.
Ga hem opsturen voor reparatie. User error geneuzel hoeven ze niet te proberen, toestel is nooit gevallen altijd netjes mee omgegaan.

- Meerdere scheuren bij stylus
- Twee scheuren boven de camera
- Scheur in de zijkant (waardoor de hele back cover 1 a 1.5mm eraf hangt)
- Toetsenbord reageert niet goed
- Afgebrokkeld 'chroom plastic' op de rand en de speaker

Slechtste toestel ooit. IMHO

• WTM
  • Laatst online: 18-06 17:43

WTM

Sjnarruf schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:58:
Ook ik zie dat ik nu een scheurtje heb à la plaatje 3 uit de openingspost. Ook heb ik ongeveer halverwege het 'chroom' over de lengte van het toestel een barstje zitten.

Batterij w44, toestel w53. Ik heb mijn telefoon nieuw uit doos van een ander gekocht, die deze bij een verlenging kreeg maar nooit heeft gebruikt. Iemand een idee of ik gewoon stoicijns naar de vodafone shop kan lopen (ben zelf t-mobile klant) en het toestel ter reparatie aan kan bieden (las al dat je geen bon nodig hebt bij een SE toestel), of doen ze moeilijk met het terugsturen van het toestel naar een ander adres? Bvd. voor de reactie.
Ik ben naar de Vodafone winkel gegaan in Amsterdam (Wibautstraat). Ik hebzelf ook een t-mobile versie. Ik had m'n bon meegenomen, maar hier is helemaal niet om gevraagd. Alle toestellen zitten nog in de garantie, zit twee jaar op. Plaatje 3 schade is daar bij mij vervangen zonder problemen. Hij had het op voorraad en kreeg 'm na het maken direct mee. Hij moest wel een romupdate doen, dat was een verplicht onderdeel. Vond ik prima, de nieuwe rom draait beter dan dat ik had.

Mijn god.. eerst had ik alle lof voor de reparatie van Solid Vision.. Maar nu blijkt dus dat de afbladderende lak volgens hun niet onder de zogenaamde coulanceregeling valt, maar dat dit gebruikerssporen zijn? Ik weet niet wat dan in hun opinie wél schade is?
Ik vind dit een beetje vreemd allemaal.. Lijkt me dat dit toch normaal gesproken onder de garantie valt? Hele onderkant was zowat kaal..
Nu krijg ik een prijsvoorstel voor reparatie, maar ik ga toch echt niet betalen.. Maar eens even met SE gaan bellen denk ik..

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik zag gister dat ik ook halverwege het chroom een barstje erin heb zitten..precies zoals die op de frontpage onderaan de pagina.

Ze mogen me wel de X2 geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609

Ik nu ook na 8 maanden... Beeldscherm doet het niet meer. Telefoon voel je nog wel aangaan dmv de tril.. het scherm licht een heel klein beetje op, maar doet verder niks meer.. TE gaar!! TE slecht!!
Scheurtje onder het volume knop was ook al aanwezig en het toetsenbord werkte ook al niet goed meer. Dus dat ook meteen maar aangegeven... Nu maar hopen dat het een beetje snel gefixed wordt en m'n data erin blijft staan.

btw.. heel erg mooi zo'n vervangende telefoon zonder internet opties.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net weer een dik uur aan de telefoon gehangen. Van SE sturen ze mij naar Solid Vision, van Solid Vision weer naar SE..

Bij SE betekent garantie dus daadwerkelijk: Als er schade aan de buitenkant zit heb je dat altijd zelf gedaan.. terwijl 1,5 tot 2 maand geleden mijn cover nog vervangen is. Dit lijkt me geen normale slijtage?
Daarna probeerde de heer aan de andere kant van SE mij nog haarfijn uit te leggen dat wie ik ook sprak de boel toch genegeerd wordt. Ook al zou ik de directeur bellen, die zou hetzelfde zeggen. Wat is dit voor garantiebeleid?

Daarbij wilde hij ook nog beweren dat ik loog. Er was namelijk in het begin maar 0,05 % van de toestellen uitgeleverd met de scheuren en fouten. En er zijn maar enkele toestellen voor een tweede keer gerepareerd..
Dus sommigen hier zijn in de ogen van SE óf grote zeikerds, óf we zijn allemaal gek ofzo..

Wat een service van SE zeg..

Edit:

Net Consuwijzer gebeld.
Zij spreken van een ondeugdelijk product, en dat een behuizing bij normaal gebruik nooit zo snel kapot mag gaan. Dit moet ik schriftelijk met T-mobile uitvechten. Mochten we er dan niet uitkomen, kan ik dit aanvechten via de geschillencommissie.. Dit omdat het een ondeugdelijk product is, en omdat SE 2 jaar garantie geeft, en je dus meer mag verwachten.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 310902 op 25-09-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32
pff heb vorige week mijn telefoon naar t mobile gebracht voor reparatie, eerst daar zo'n uur moeten wachten voordat ik uberhaupt aan de beurt kwam.
ik had haarscheurtjes en mijn touchscreen werkte niet meer. krijg ik net een brief van solid vision dat het val/drukschade betreft en dat dit niet onder garantie valt.
om welk van de 2 issues het gaat weet ik niet...
maar beide zijn niet ontstaan door valschade, een touchscreen die niet werkt door valschade lijkt me redelijk onmogelijk en die haarscheurtjes is een fabrieksfout.

maar goed ik ga t mobile zo maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
hartstikke leuk, ik mag een second opininion bij se laten doen, iets anders konden ze niet bij t-mobile. we gaan dat dan maar proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb wel met Solid Vision gebeld.
Wat zij mij meldden is dat de fout bij SE ligt, en SE gaf dit ook toe. Solid Vision geeft in een systeem aan wat er mis is met het toestel, en SE antwoord dan of het wel of niet garantie is. Bij mij dus; Lakschade, betekent gelijk geen garantie. En omdat Solid Vision niets vergoed krijgt, doen ze niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Anoniem: 310902 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:28:
Heb wel met Solid Vision gebeld.
Wat zij mij meldden is dat de fout bij SE ligt, en SE gaf dit ook toe. Solid Vision geeft in een systeem aan wat er mis is met het toestel, en SE antwoord dan of het wel of niet garantie is. Bij mij dus; Lakschade, betekent gelijk geen garantie. En omdat Solid Vision niets vergoed krijgt, doen ze niets..
De fout ligt bij SE maar ze doen toch niks? Erg vreemde gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eskimootje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:36:
[...]

De fout ligt bij SE maar ze doen toch niks? Erg vreemde gang van zaken.
Nou ja, het is zoals ik zei; Solid Vision stuurt een bericht/cq mail door ofzo naar SE, die antwoorden dan dus daarop, zonder dat ze ook maar één moment het toestel hebben gezien. Zij oordelen dus van afstand terwijl ze niet weten waar ze over praten.
Heb vanmiddag zo'n uur met SE aan de telefoon gehangen, en er werd flink omheen gedraaid, maar uiteindelijk heeft één van die mensen daar gepraat met zijn teamleider, en die vertelde dat dit de normale gang van zaken is.

Ik vind dit een érg vreemde zaak eerlijk gezegd; hoe kan SE nou oordelen over iets wat ze niet zien? En bij Solid Vision weten ze bv wel of iets wel of niet garantie is, maar als ze het niet vergoed krijgen van SE doen ze dus niets..
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 21:55
The Legend schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:28:
[...]

Als je met pin hebt betaald is dat afschrift net zo goed als een bon. Je zult ze alleen moeten overtuigen :p
Is inmiddels opgelost, tenminste, volgens de klantenservice. Moest gewoon m gewoon met de orderbevestiging meesturen en dan kwam t wel goed, volgens hun. Heb er nog niet echt vertrouwen in. Heb de aankoopbon inmiddels wel, alleen staat geen IMEI nummer op en niemand kan t verklaren. lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Probeer nu SE te bellen, natuurlijk een wachtrij van 10cpm maar wat een irritante wachtmuziek, echt te erg.

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 14-06 17:35
Oooi! Tijd niet gereageerd in dit topic, maar ik heb, dankzij user WMT, een nieuwe scheur ontdekt...
http://twitpic.com/jn9mw

Dit stuk plastic is van "upgrade"... Heb 't laten repareren ergens in februari, maar er kunnen dus alsnog scheuren in komen... Die grote spatie tussen plastic en chrome heb ik sinds de reparatie, maar heb er niet al te veel last van, dus heb het laten zitten.

Als je goed kijk, zie je dat er links van het chrome nog een hap weg is... Gaat lekker zo.

Ik ga ehm binnenkort weereens terug brengen (dat wordt nummer reparatie #3)...

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:28
Misschien een stomme vraag: Is het normaal dat ik een SE X1 geleverd krijgt met 08W53? En gaat deze waarschijnlijk in de toekomst ook scheuren vertonen? (ik ben heel zuinig op mijn toestellen zoals mijn nokia 6110 Navigator uit 2007. Slide mechanisme werkt nog toppie. Geen lakschade etc)

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 30-09-2009 17:38 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een update, ik heb vandaag mn Xperia opgehaald en hij is weer als nieuw. De hele onderkant is vervangen! Jammer dat ik nu wel een krasje op mn scherm heb maar dat neem ik wel even voor lief.
Ik kreeg een Nokia 1600 als leentoestel, nou wat een drama geeneens een kalender functie.. Ben blij dat ik mijn eigen tel weer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 10:09

Dutch_guy

WYSIWYG

Wat een kloteding. Had na enige tijd een scheurtje, ik dacht nou laat maar zitten. Ondertussen heb ik er 4 scheuren bij, toetsenbord leidt een eigen leven (dubbele tekens, spatiebalk doet het vaak niet). Verf bladdert af aan de voorkant.

Ik had destijds een extra verzekering afgesloten bij T-Mobile. Ga ervan uit dat ze het netjes oplossen. Zal deze week eens naar de T-Mobile shop gaan want ik moet nog tot mei 2011 met ding ding doen.

Echt jammer dit want verder blijft het een heerlijk toestel.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, vandaag mijne weer opgehaald. Heb er welgeteld wel 20 minuten van kunnen genieten.
Solid was namelijk "vergeten" het toetsenbord te repareren. Toestel dus maar weer gelijk opgestuurd.

Wel volgens de After Sales van T-mobile de laatste keer, sinds dit de derde keer is dat de Xperia terug gaat.
Ben benieuwd of ik nu eindelijk een goed toestel krijg.

(Ben trouwens nog wel bezig met de afbladderende verf, me o.a. ondersteuning van Consuwijzer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319589

Ik heb hem vandaag teruggestuurd, ik er 1 van de allereerste lading, (t-mobile store) dus hij is nu bijna een jaar oud, ik heb expres gewacht met het terug sturen :) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch_guy schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:55:
Wat een kloteding. Had na enige tijd een scheurtje, ik dacht nou laat maar zitten. Ondertussen heb ik er 4 scheuren bij, toetsenbord leidt een eigen leven (dubbele tekens, spatiebalk doet het vaak niet). Verf bladdert af aan de voorkant.

Ik had destijds een extra verzekering afgesloten bij T-Mobile. Ga ervan uit dat ze het netjes oplossen. Zal deze week eens naar de T-Mobile shop gaan want ik moet nog tot mei 2011 met ding ding doen.

Echt jammer dit want verder blijft het een heerlijk toestel.
van die spatie heb ik ook last, maar dat heb ik niet gemeld :) als ik hem terug krijg en de spatie is nogsteeds poep zeg ik dat dat sinds de reparatie is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Mijn gsm is ongerepareerd teruggekomen, solid vision heeft enkele kleine putjes gevonden in de behuizing en gooit het nu op val/stoot/druk schade. Ik heb ze om een schriftelijke uitleg gevraagd maar deze hebben ze niet gegeven. Ik vind het namelijk niet zo netjes om het kapotgaan van de touchscreen te wijten hieraan, de putjes zitten notabene in het toetsenbord gedeelte van de behuizing en niet in het aparte gedeelte van het scherm. Daarnaast vinden ze de scheuren kennelijk niet een fabrieksfout zodra er gebruiksporen aanwezig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eskimootje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:48:
Mijn gsm is ongerepareerd teruggekomen, solid vision heeft enkele kleine putjes gevonden in de behuizing en gooit het nu op val/stoot/druk schade. Ik heb ze om een schriftelijke uitleg gevraagd maar deze hebben ze niet gegeven. Ik vind het namelijk niet zo netjes om het kapotgaan van de touchscreen te wijten hieraan, de putjes zitten notabene in het toetsenbord gedeelte van de behuizing en niet in het aparte gedeelte van het scherm. Daarnaast vinden ze de scheuren kennelijk niet een fabrieksfout zodra er gebruiksporen aanwezig zijn....
Zoals eerder geschreven; ik vind het een vreemde gang van zaken bij Solid Vision.
Zij sturen namelijk een beschrijving van de klacht naar SE, en die beoordelen dan (zonder de tel. te hebben gezien!) of het wel of geen garantie is.
Zo gauw SE zegt dat het niet vergoedt wordt, doet Solid Vision dus ook niets meer.

Ik dacht dat een reparatiepunt een eigen expertise in huis had? Maar blijkbaar gaat dus nog alles via SE in deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258397

Zou iedereen die hier nog steeds post en last heeft van de welbekende problemen hier ook even willen reageren zodat we met zijn alleen misschien iets meer kracht zetten aan het probleem. Hier klagen en steun zoeken bij elkaar is super leuk maar denk dat het in de trend van Tros Radar en dat soort forums iets meer toon zet aan de ernst van het probleem!

Alvast bedankt!

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=69758#p861283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Anoniem: 310902 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:08:
[...]

Zoals eerder geschreven; ik vind het een vreemde gang van zaken bij Solid Vision.
Zij sturen namelijk een beschrijving van de klacht naar SE, en die beoordelen dan (zonder de tel. te hebben gezien!) of het wel of geen garantie is.
Zo gauw SE zegt dat het niet vergoedt wordt, doet Solid Vision dus ook niets meer.

Ik dacht dat een reparatiepunt een eigen expertise in huis had? Maar blijkbaar gaat dus nog alles via SE in deze..
de lijst met reparatie centra's klopt ook niet, de meeste bedrijven doen dat alleen voor hun eigen verkochte toestellen. Iemand die er eentje weet die het ook voor andere toestellen doet in de omgeving utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295543 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:05:
Even een update, ik heb vandaag mn Xperia opgehaald en hij is weer als nieuw. De hele onderkant is vervangen! Jammer dat ik nu wel een krasje op mn scherm heb maar dat neem ik wel even voor lief.
Ik kreeg een Nokia 1600 als leentoestel, nou wat een drama geeneens een kalender functie.. Ben blij dat ik mijn eigen tel weer heb.
Na nog geen week in mijn bezit is de eerste scheur al weer zichtbaar.. Zucht...
eerst even op vakantie en dan weer inleveren die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:32
Ik heb de mijne gisteren met pijn in het hart ter reparatie/ter controle gebracht naar de dichtsbijzijnde KPN service point ( SE dus ook )

Ben hem minimaal 3 weken kwijt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322203

Mijn toestel bij The Phonehouse reparatie punt in Enschede gebracht.
Toestel na 1 dag teruggekregen zonder kosten en gezeur bekend probleem!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:40
Anoniem: 322203 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:26:
Mijn toestel bij The Phonehouse reparatie punt in Enschede gebracht.
Toestel na 1 dag teruggekregen zonder kosten en gezeur bekend probleem!!!!
Wat is er gerepareerd dan? Gewoon je behuizing?

Want dan ga ik er een deze dagen ook maar weer langs, kijken of ze het nu wel repareren (heb namelijk waterschade, en ze zeggen in Winterswijk dat de haarscheurtjes zijn ontstaan door waterschade :? ) Maar goed... dan maar weer naar The Phonehouse @ Enschede :)

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Nu wat raars meegemaakt...

Mijn mini sd-kaartje wordt herkent als een soort van nieuwe partitie. Oftewel helemaal leeg, terwijl hij onder instellingen > geheugen > gewoon voor 4 gig vol zit :s ... strange.

En als ik hem in W7 via de SD reader er in knal is ie helemaal niet zichtbaar en moet ik hem eerst formatteren :?

Nu doen heel veel prog's + instellingen het niet meer.. Iemand een tip? Heb ook al met GetDataBack geprobeerd, maar deze kan de SD kaart niet lezen omdat hij niet geformatteerd is.

Bvd,

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 22:24

XanderDrake

Build the future!

Ik kan met blijdschap zeggen dat mijn X1 totaal geen schuren of af bladerende lak vertoond.
De structuur is in orde, sterker nog, het batterijklepje van alu is echt een verademing!
Dat ding heeft al zo veel misbruik overleeft, een keer een punt helemaal omgebogen door een valpartij.
Gewoon weer netjes terug gebogen en je ziet het niet meer 8)

MAAR

Het toetsenbord is de weg een beetje kwijt... Vooral de M, de punt en de spatie reageren niet meer bij snel tikken, en dat is naar, want daarvoor heb je een toetsenbord! Erg jammer.
Volgende keer weer gewoon een toetsloos model kopen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:14:
Ik kan met blijdschap zeggen dat mijn X1 totaal geen schuren of af bladerende lak vertoond.
De structuur is in orde, sterker nog, het batterijklepje van alu is echt een verademing!
Dat ding heeft al zo veel misbruik overleeft, een keer een punt helemaal omgebogen door een valpartij.
Gewoon weer netjes terug gebogen en je ziet het niet meer 8)

MAAR

Het toetsenbord is de weg een beetje kwijt... Vooral de M, de punt en de spatie reageren niet meer bij snel tikken, en dat is naar, want daarvoor heb je een toetsenbord! Erg jammer.
Volgende keer weer gewoon een toetsloos model kopen.
Lijkt er op dat ook steeds meer mensen problemen krijgen met het toetsenbord. Heb het nu al een aantal keren voorbij zien komen. Misschien is er een verband tussen de productieweek en de fouten in het toetsenbord? Dat zeg maar nu bij al die toestellen de fout naar boven komt.

Als het goed is komt mijn toestel vandaag of morgen terug met een gerepareerd toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:32
Anoniem: 310902 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:33:
[...]

Lijkt er op dat ook steeds meer mensen problemen krijgen met het toetsenbord. Heb het nu al een aantal keren voorbij zien komen. Misschien is er een verband tussen de productieweek en de fouten in het toetsenbord? Dat zeg maar nu bij al die toestellen de fout naar boven komt.

Als het goed is komt mijn toestel vandaag of morgen terug met een gerepareerd toetsenbord.
Volgens mij, heeft die ook te maken met losse contactjes die ineens overspringen op een andere toets
de mijne is open geweest voor de spatie, en die zit met een draadje over de punt toets heen, dusja, het heeft er wel iets mee te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:43
Hier ook een toestel met haperende toetsen, hij is nog niet voor reparatie weggeweest. Het is vooral de linkerkant van het toetsenbord; A/Z Toets, die blauwe toets, en de spatie.
Maar toen ik hem van de week eens goed bekeek, en de foto's van de startpost ernaast hield. bleek hij ook over een 2tal scheurtjes te beschikken.
Oftewel, van de week maar langs T-mobile en kijken of ze er wat aan doen. Ben normaal nooit een zeikerd, maar dit (vooral die toetsen) is gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien maar eens tijd om te gaan verzamelen hoeveel mensen er ook last hebben van de toetsen? Volgens mij beginnen steeds meer mensen hier last van te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Niet alleen voor de toetsen denk ik...

Misschien beter om met de gehele telefoon als klacht naar iets te stappen:
- Behuizing
- Toetsen
- Vastzittend oordopdingetje
- Kapotte trilfunctie
...

Dan gewoon de hele telefoon als 'bagger' aankaarten met de slechte service van SE :)

Grtz,

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt, maar ze doen eigenlijk nergens wat op uit. En bij de andere instanties sturen ze je door naar de verkoper ipv SE.. En SE doet sowieso nergens wat op uit.

Maargoed, ik heb mijn toestel weer terug, dit keer mét gerepareerd toetsenbord. Kijken hoe lang het toestel nu mee gaat voor dat ik weer terug moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wat ik laatst regelmatig heb met het toetsenbord is dat het lijkt alsof letters 2x verschijnen... er staat dan ook "daan" ipv "dan" op het scherm. Ik heb het alleen met het fysieke keyboard, maar of het aan mij ligt of aan de toetsen weet ik niet. Het gebeurt namelijk niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:'( vorige week donderdag de telefoon afgegeven in de mobile shop, vandaag lag ie op de mat... (ik helemaal blij omdat ik maar een week zonder heb gezeten) maar het doosje was helemaal ingedeukt.

ik zet mijn lieve geejesemmetje aan, helaas het beeldscherm is nu stuk... ben maar weer teruggegaan naar de t-mobile shop en ze hebben hem weer opgestuurd

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 319589 op 15-10-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mijn telefoon is ook net terug van reparatie bij dynafix vanwege scheuren in de behuizing.

Ik heb de laatste tijd echter ook last van toetsen op het fysieke toetsenbord die of dubbel reageren of helemaal niet. Eigenlijk best jammer voor zo'n dure telefoon. Binnenkort dan nog maar een keer opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189600

Ik ga van de week mijn 2e X1 terugbrengen naar de VF winkel. Had in het eerste model wat scheurtjes zitten en die is toen netjes omgeruild voor een nieuwe. In het 2e toestel zit nu een grote scheur links onder van de batterij. Het stuk waar het SE logo in zit zit hierdoor gewoon los als het batterijklepje er niet op zit. Daarnaast loopt er een scheur van de cameralens naar de aan/uit knop. Verder heb ik ook steeds meer problemen met het toetsenbord (spatie, i, m, enz) en heeft het sinds kort steeds meer last van backlight bleeding in de rechter bovenhoek van het scherm.

Al met al klote maar blijf er bij dat ik het verder echt een perfect toestel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik mag mijn X1 inmiddels 2x per dag aan de oplader hangen. Het apparaat is de hele tijd behoorlijk warm en slurpt stroom... not good. Dit allemaal nadat ik de laatste officiële software heb geïnstalleerd.

Echt... wat een ongelofelijke bagger. Ik heb gewoon zin om dit toestel tegen een muur aan te smijten. Maar dat is weer zonde van de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 10:09

Dutch_guy

WYSIWYG

Echt... wat een ongelofelijke bagger. Ik heb gewoon zin om dit toestel tegen een muur aan te smijten. Maar dat is weer zonde van de muur.
Bij de T-Mobile hebben ze mij gisteren geadviseerd om hem tegen de muur te smijten. :D

Ik heb een extra verzekering op het ding en ze konden mij niet vertellen of het toestel vervangen werd met alleen het scheurenprobleem.

Bij totale vernietiging vervangen ze wel. 8)7

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-04 14:33
ik kan gewoon niet begrijpen dat dit toestel nog verkocht wordt
er is gewoon geen 1 toestel te vinden wat niet scheurt
ik heb er zelf 4 versleten en alle andere toestellen die ik gezien heb +- 10 hadden ook de scheur
zelfs 1 verkoper die mij wou vertellen dat hij er geen last van had moest slikken toen ik hem op 2 haarscheuren wees
echt ik vindt het gewoon walgelijk hoe SE dit toestel op de markt heeft gezet en er geen actie voor onderneemt
Gellukig mocht ik een ander toestel uitzoeken 3 maanden terug :D

[ Voor 0% gewijzigd door the boiler op 26-10-2009 11:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Heb vorige week een brief naar de klantenservice gestuurd over de garantie en de scheuren. Had hem niet aangetekend verstuurd, ging er eigenlijk van uit dat Tmobile wel zou reageren. Dat hebben ze tot nu toe niet gedaan. Hoe lang is die periode normaal gesproken? Is het handiger om hem alsnog aangetekend te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik heb ook een SonyEricsson X1 op zich werkt hij prima, alleen wil hij nu ineens niet meer aan.
Heb gebeld met het service center van SonyEricsson en die zeggen dat ik hem aan de laptop moet hangen en nieuwe software moet installeren. Dit werkt helaas niet, dus dat wordt ook langs een service center om hem op te laten sturen. :(

Iemand nog tips, wat ik nog kan doen voordat ik hem wegbreng?

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ongelofelijk... ik heb een week lang ellende gehad, binnen een paar uur was de batterij potleeg. Ik heb absoluut niks gedaan, en nu gaat hij al meer dan een dag mee. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287830

Na 6 scheuren te hebben heb ik eindelijk een nieuw toestel ontvangen. Toestel is van week 29 (2009). Omdat ik alle scheuren heb meegemaakt die je kunt krijgen met xperia, heb ik enige ervaring hiermee. Ik heb gemerkt dat bij de zij strip iets is aangepast om de scheur te voorkomen. Bij de zij strip waar de scheur begint (en uiteindelijk een stukje eruit valt) is een stukje toegevoegd. Ik heb een foto van gemaakt om het te kunnen zien. Normaal gesproken had ik binnen 2 weken al een scheur daar, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/2093/scheursonyericssonxperi.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb met T-mobile geregeld dat ik waarschijnlijk een nieuw toestel krijg. Ben dit ding meer dan zat onderhand. Bij T-mobile in Hengelo ook nog eens belachelijk te woord gestaan waarna ze in Enschede alsnog de boel voor mij geregeld hebben. Ik ga dan ook nóóit weer naar T-mobile in Hengelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 07:38
Ik ben van plan om mijn toestel voor de derde keer te laten repareren. GPS werkt nog steeds niet, had de tweede keer gemaakt moeten worden maarja. Het toetsenbord is ook om gek van te worden qua functionaliteit. Toetsen werken niet, of verschijnen meerdere malen op het scherm. Ook heeft het toestel weer last van de bekende scheuren..

Trouwens heeft T-Mobile een regeling voor dit soort zaken? Ik wil gewoon een andere telefoon. Als ik hem weer laat repareren word dat inmiddels de derde keer. Het liefst ga ik over op de Motorola Milestone zodra die beschikbaar is. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en gister heb ik mijn toestel weer terug mogen ontvangen... lijstje tot nu toe:

8 oktober: ingeleverd bij t-mobile shop breda i.v.m haarscheuren en grote scheur onder de batterij
15 oktober: terug ontvangen per post, display is stuk gegaan tijdens transport

15 oktober: ingeleverd bij t-mobile shop breda
4-november: terug ontvangen per koerier, helaas zit er nu een grote kier in mijn toestel

5-november: heb maar weer ff gebeld, ze probeerde me door te verbinden met aftersales, die waren onbereikbaar, moet later terug bellen (heb het al vaker mee gemaakt, ze kunnen mij niet terugbellen, als ze me niet kunnen doorverbinden moet je zelf terugbellen en het opnieuw proberen :S)

ik vind het echt een super toestel, het is alleen jammer dat het allemaal zo lang moet duren :S

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 319589 op 05-11-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
Ik ben helaas mijn kassa bon kwijt, hierdoor wilden ze bij de t-mobile shop mijn telefoon niet aannemen.
Ik vroeg nog netjes of ze zelf niet in de pc konden kijken of ze daar een aankoopbewijs hebben (het is immers een contract). De contractbevestiging heb ik wel kunnen vinden, hier staat echter de aankoopdatum en plaats niet op. Wel het toestel en abbo soort uiteraard.

Nu was mijn vraag; Is die ook genoeg om het bij de T-mobile shop af te kunnen geven, zo nee:
Ik lees op te T-mobile site iets over reparatieservice, dan sturen ze je een retourenvelop en dan kan je hem versturen. Echter lees niets over meesturen van aankoopbewijzen?!

Heeft iemand hier ervaring mee of eventuele andere trucjes om mijn telefoon te laten repareren.
Het gaat gelukkig om nog maar een klein scheurtje en haperend toetsenbord, maar voor zo een duur toestel hoort dit eigelijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Laatst online: 23-07-2021
Ik had dus ook het bekende probleem van de scheurtjes en het toetsenbord dat haperde. Ik had nog een klein extra'tje, er waren namelijk een aantal pixels dood in de vorm van een plus. Heb m niet laten vallen ofzo, was echt opeens.. Ingeleverd bij de Hi winkel en vervolgens drie weken kwijt geweest. Nu doet alles het wel weer.. Kijken voor hoelang!

Bartvw schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:53:
Ik ben helaas mijn kassa bon kwijt, hierdoor wilden ze bij de t-mobile shop mijn telefoon niet aannemen.
Ik vroeg nog netjes of ze zelf niet in de pc konden kijken of ze daar een aankoopbewijs hebben (het is immers een contract). De contractbevestiging heb ik wel kunnen vinden, hier staat echter de aankoopdatum en plaats niet op. Wel het toestel en abbo soort uiteraard.

Nu was mijn vraag; Is die ook genoeg om het bij de T-mobile shop af te kunnen geven, zo nee:
Ik lees op te T-mobile site iets over reparatieservice, dan sturen ze je een retourenvelop en dan kan je hem versturen. Echter lees niets over meesturen van aankoopbewijzen?!

Heeft iemand hier ervaring mee of eventuele andere trucjes om mijn telefoon te laten repareren.
Het gaat gelukkig om nog maar een klein scheurtje en haperend toetsenbord, maar voor zo een duur toestel hoort dit eigelijk ook niet.
dat is bull, je hebt in dit geval geen bon nodig omdat hun het in hun systeem kunnen zien.

heb je vorig jaar een pin-transactie gedaan, dan kun je het ook bewijzen.

en verder, de telefoon is als eerste gereleased door t-mobile op 6 november 2008, fabrieksgarantie is 2 jaar dus jehebt altijd recht op garantie....

http://www.consuwijzer.nl...r_rechten_zonder_kassabon
k ben het aankoopbewijs van mijn dvd-speler kwijt. De verkoper zegt dat hij zonder bonnetje niks voor me kan doen. "Geen bon, geen garantie", zei hij. Klopt dit?

Antwoord:

Nee, dit klopt niet. Wanneer de dvd-speler buiten jouw schuld om kapot is gegaan, heb je in eerste instantie recht op herstel van het gebrek of vervanging van het apparaat. Dit recht mag niet door de verkoper worden beperkt of uitgesloten. Jij moet wel kunnen aantonen dat je de dvd-speler ook echt bij deze winkel hebt gekocht. Meestal gebeurt dit door het overleggen van het aankoopbewijs. Daarom is het altijd handig om de aankoopbon goed te bewaren. Als je deze om welke reden dan ook niet meer hebt, mag je ook op een andere manier aantonen dat je de dvd-speler bij deze winkel hebt gekocht (je contract!). Heb je toen je het apparaat kocht bijvoorbeeld gepind? Dan kun je ook met je bankafschrift aantonen dat je de dvd-speler bij deze winkel hebt gekocht. In ieder geval mag de verkoper je niet zonder meer wegsturen, omdat je geen aankoopbewijs meer hebt.
over de reparatie service, toen ik mijn foon terug kreeg en zag dat hij weer niet in orde was heb ik ze een envelop laten opsturen, je krijgt een kartonnen envelop waar je foon in moet, en vervolgens een bubbel envelop waar het karton in moet, vervolgens moet je hem gewoon opsturen....

ik weet niet hoe het precies zit, maar totdat solid vision (in mijn geval) dat ding ontvangt, bij jij (volgensmij) verantwoordelijk voor de schade/verlies. en in de post smijten ze gewoon met dozen, dus ik denk dat je hem beter kan inleveren in de t-mobile shop

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 319589 op 12-11-2009 22:17 ]

Anoniem: 319589 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:05:
en gister heb ik mijn toestel weer terug mogen ontvangen... lijstje tot nu toe:

8 oktober: ingeleverd bij t-mobile shop breda i.v.m haarscheuren en grote scheur onder de batterij
15 oktober: terug ontvangen per post, display is stuk gegaan tijdens transport

15 oktober: ingeleverd bij t-mobile shop breda
4-november: terug ontvangen per koerier, helaas zit er nu een grote kier in mijn toestel

5-november: heb maar weer ff gebeld, ze probeerde me door te verbinden met aftersales, die waren onbereikbaar, moet later terug bellen (heb het al vaker mee gemaakt, ze kunnen mij niet terugbellen, als ze me niet kunnen doorverbinden moet je zelf terugbellen en het opnieuw proberen :S)

ik vind het echt een super toestel, het is alleen jammer dat het allemaal zo lang moet duren :S
afgelopen vrijdag heb ik hem terug gekregen, heb hem vandaag weer teruggebracht omdat hij slecht is gerepareerd, er zit een kier (die ik zelf terug heb geduwd) in de behuizing aan de kant van de simkaart, maar nu zit dat plasticje erg los. en er zit een kraak in de hoorn :S

de man in de t-mobile winkel was vriendelijk, heeft hem weer ingenomen en gemeld dat als hij nog een keer stuk is na reparatie dat hij een omruil traject wil inzetten.

• Alex)
Ik heb gisteren Windows Mobile 6.5.1 op mijn X1 geflasht... 5 minuten later stond er weer een WinMo 6.1 op. Wat een bagger dat WinMo 6.5. En nu heb ik ook de problemen van het warm worden / hoge batterijverbruik niet meer (oudere ROM eropgezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-06 16:11
Telefoon 2.5week geleden weggebracht, wegens een scheurtje in de behuizing en slecht functionerend toetsenbord (vooral de spatie en omringende toetsten). De standaard fouten dus. T-Mobile medewerkster was het ermee eens dat het onder de garantie viel.

Na 2.5 week van T-Mobile bericht gehad at mijn toestel alleen op eigen kosten 120 euro en onderzoekskosten van 42.50 euro gefixt kan worden. Hierover contact op genomen op vrijdag 18.30 uur met de klatenservice, konden mij niet met aftersales door verbinden omdat het te druk was. Of ik op een rustiger moment terug kon bellen, gevraagd wanneer het rustiger zou zijn, antwoord was. We zijn nog op en tot 20 uur dus probeer het voor die tijd nog eens, of bel morgen (zaterdag) terug.

Vanochtend terug gebeld, als ik het er niet mee eens was, zou ik hem terug moeten laten sturen. Zelf naar een onafhankelijk reperatie centurm sturen (SE) en als zij vast stellen dat het garantie is. Zal T-Mobile het repareren en als het goed is, de kosten vergoede. Ik vroeg wat goed betekende, dat ze het doen of niet? De vrouw kon daar geen antwoord opgeven maar dat ik het wel kon proberen. Was het met deze oplossing niet eens en wilde aftersales spreken. Kon niet door verbonden worden omdat Solid Vision (reparatie bedrijf) niet open was. Of ik nu maar maandag terug kon bellen.

Ik ga net zolang aan de telefoon hangen tot ze het kostenloos repareren. T-Mobile stelt mij erg te leur, bereik in mijn dorp 2995, maandenlang geen belstatus, 3de maal dat ik mijn Xperia terug stuur(1 reparatie, 1 nieuwe en nu deze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
solid vision is echt een waardeloze oplossing, solid vision verwijst continu naar de vergoeding van sony ericsson. T mobile verwijst continu naar Solid vision en Sony Ericsson stuurt je weer terug naar reparatie centra's.
Wat een ontzettend slechte service. Ik zit nu ook al anderhalve maand in zo'n procedure, ik zou binnenkort eindelijk op papier de constatering moeten krijgen die verder gaat dan val/stoot/druk schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Eskimootje schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:17:
solid vision is echt een waardeloze oplossing, solid vision verwijst continu naar de vergoeding van sony ericsson. T mobile verwijst continu naar Solid vision en Sony Ericsson stuurt je weer terug naar reparatie centra's.
Wat een ontzettend slechte service. Ik zit nu ook al anderhalve maand in zo'n procedure, ik zou binnenkort eindelijk op papier de constatering moeten krijgen die verder gaat dan val/stoot/druk schade.
Enorm slecht en niet klantvriendelijk. En het val/stoot/druk schade wat is dit toch een vage omschrijving.
Ik heb problemen met mijn toetsenbord, ja kan drukschade zijn. Ik moet de toetsen indrukkenen bij een slecht ontworpen product kan het zijn dat deze voor het einde van zijn economische levensduur, bij normale belasting het begeven.

Ik zal morgen wel weer lang aan de lijn hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
Mijn X1 ook terug laten brengen door mijn moeder (die moest toch in de stad zijn) afgelopen zaterdag. Echter zonder kassabon (zie mijn vorige post).
Het schijnt dat SE het niet zo leuk vind telefoons te repareren zonder bon, echter ze ging het wel gewoon proberen. En het toestel wordt (als alles goed gaat) over 2 weken thuis bezorgd. Echter begint ik hier al zenuwachtig van te worden.
Ik wacht het af. Ik vrees op het moment even het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
*update*
T-mobile terug gebeld. De meest onbegrip volle medewerker ooit aan de lijn gehad.
Het enige wat ik volgens hem kan doen is mijn telefoon terug laten sturen, door een ander onafhankelijk bedrijf laten onderzoeken en met die bevindingen weer terug sturen. Dan zal er weer naar gekeken worden. Ik vroeg wat dit opnieuw nagekeken worden precies in zou houden. Zijn antwoord hierop was, dat zullen wij dan zien. Ik was niet tevreden met zijn antwoord en hij herhaalde het precies zo nog eens. Of de kosten die ik extra zou maken dan vergoed zouden worden en de telefoon alsnog gerepareerd zou worden, kon hij niet zeggen. Er zal dan nogmaals naar gekeken worden. Een reparatie rapport kon ik ook niet krijgen, of een uitleg welke van de 2 problemen (toetsenbord en scheur in de behuizing) val/stoot/druk schade was. En welke van de drie. Door verbinden met aftersales of het reparatie bedrijf weigerde hij omdat deze mij hetzelfde zouden vertellen.

Ik ben er nog niet uit wat ik nu ga doen. Maar deze service is echt belachelijk.

*update 18/11*
Vandaag weer de helpdesk gebeld met de vraag of ik door verbonden kon worden. Zei de vrouw, ik heb even voor u gekeken. Wij zullen een uitgebreid schade rapport naar u op sturen. En dit zal ongeveer 2 weken duren. Waarom heb ik in totaal een uur van mijn tijd moeten verdoen terwijl het nu in 2 minuten geregeld is. Oke mijn telefoon is nog niet gerepareerd maar de kans is groter.

[ Voor 16% gewijzigd door Taarmen op 18-11-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Oké ik heb inmiddels ook flinke problemen met mijn X1 ondervonden. Ten eerste heb ik twee weken lang niet kunnen bellen, aangezien mijn telefoon dacht dat er een headset/koptelefoon aangesloten was. Na deze twee weken deed hij het opeens weer. Net toen ik naar een Vodafone store wilde gaan. Daarnaast valt mijn behuizing uit elkaar. Die zilveren band om mijn telefoon valllen stukjes van af en ik heb scheurtjes, waaronder deze (foto op internet gevonden):

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2vv7ubt.jpg

Iemand ervaring met Vodafone, die dit soort apparaten kosteloos laat maken? Ik heb mijn telefoon nu amper een jaar en heb er altijd goed op gepast. Hij zit bij mij namelijk altijd in een iPod sok.

EDIT: Het is een 09W02. Batterij 08W49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
En wij X1-bezitters krijgen niet eens een gratis upgrade naar Windows Mobile 6.5... het toestel is (...) nog niet eens een jaar oud. Na al die ellende is het minste wat SE had kunnen doen, WinMo 6.5 aanbieden. Ik hoef WinMo 6.5 persoonlijk niet, maar het zou een soort van geste zijn. Nu is het gewoon consumentje naaien.

* Alex) gaat nooit meer iets van SE kopen, dat is zeker.

• Bartvw
Bartvw schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:57:
...
Ik wacht het af. Ik vrees op het moment even het ergste.
Vanochtend ging de bel en stond de bezorgster klaar met mijn X1 :), hij voelt weer als nieuw. Mijn scheurtje (zelfde als op de vorige pagina laatste bericht) is weg en het toetsenbord voelt weer stevig aan.
Top service van T-mobile (icm met solid vision natuurlijk), binnen een week mijn toestel weer terug! _/-\o_

Anoniem: 328036

hallo!

ik heb nu dus ook een xperia.
ik heb hem sinds een maandje of 3 en heb hem heel eerlijk al wel een paar keer laten stuiteren.maar bij mij zitten er dus ook scheuren in en 1 hoek van de telefoon is helemaal doorgescheurd.kan eht hoekje er in principe gewoon afhalen!ik heb ook in het zilvere hoogglans randje een stuk eruit.en een scheur bij *SURPRISE* de batterij.ik heb hem gekocht bij een zaak in arnhem,weet even de naam niet meer.maar niet bij t-mobile ofzo.
wat meot ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Anoniem: 328036 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:13:
hallo!

ik heb nu dus ook een xperia.
ik heb hem sinds een maandje of 3 en heb hem heel eerlijk al wel een paar keer laten stuiteren.maar bij mij zitten er dus ook scheuren in en 1 hoek van de telefoon is helemaal doorgescheurd.kan eht hoekje er in principe gewoon afhalen!ik heb ook in het zilvere hoogglans randje een stuk eruit.en een scheur bij *SURPRISE* de batterij.ik heb hem gekocht bij een zaak in arnhem,weet even de naam niet meer.maar niet bij t-mobile ofzo.
wat meot ik doen?
hetzelfde wate iedereen hier in dit topic heeft gedaan je zou eens even terug kunnen lezen
maar even een andere vraag wat zou jij doen als je een apparaat hebt gekocht van 520 euro met 2 jaar garantie en hij gaat binnen 2 jaar kapot of beter gezegd 3 maanden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-06 10:54
Waffle schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:51:
Oké ik heb inmiddels ook flinke problemen met mijn X1 ondervonden. Ten eerste heb ik twee weken lang niet kunnen bellen, aangezien mijn telefoon dacht dat er een headset/koptelefoon aangesloten was. Na deze twee weken deed hij het opeens weer. Net toen ik naar een Vodafone store wilde gaan. Daarnaast valt mijn behuizing uit elkaar. Die zilveren band om mijn telefoon valllen stukjes van af en ik heb scheurtjes, waaronder deze (foto op internet gevonden):

Iemand ervaring met Vodafone, die dit soort apparaten kosteloos laat maken? Ik heb mijn telefoon nu amper een jaar en heb er altijd goed op gepast. Hij zit bij mij namelijk altijd in een iPod sok.
Ik heb mijn X1 vorige week teruggebracht naar de VF winkel i.v.m. de bekende scheuren en de toetsenbord problematiek.

Vandaag een telefoontje gehad dat de telefoon weer terug is, en kosteloos is gerepareerd.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, eindelijk mijn telefoon terug *O*

maar nu lijkt mijn gps het niet te doen?

Ik heb tomtom, chartcross gps test 1.04 en googlemaps geprobeerd...

met google maps krijg ik wel een locatie, maar dat is op 200m nauwkeurig, dus dat zalli wel van de gsm mast afhalen? als ik vervolgens gps aanzet weet hij het niet meer..

Ik had in iedergeval google maps en tomtom werkend op mijn 'oude' phone... maar weet niet mere of ik met settings heb lopen kloten.

kan iemand even de instellingen oplepelen die hij/zij heeft gemaakt om gps te laten werken?
(onder instellingen / external gps) en eventueel in tomtom/googlemaps/gps test)

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja terug sturen natuurlijk!
maar ik moet toch ook eerlijk bekennen dat ik hem al heb laten stuiteren en dat er ook deuken in zitten die ik zelf heb gemaakt.ik ben bang dat ze dan zeggen dat de scheuren e.d dan ook van mij komen.hoeveel gaat het dan wel niet kosten?ben ook maar een 17 jarig meisje haha.
heb de telefoon in een winkeltje in arnhem gekocht,maar dus niet bij een provider ofzo.is dat erg?
moet ik hun dan bellen ofzo?
heb geen idee hoe zoiets werkt.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Anoniem: 328036 schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:12:
Ja terug sturen natuurlijk!
maar ik moet toch ook eerlijk bekennen dat ik hem al heb laten stuiteren en dat er ook deuken in zitten die ik zelf heb gemaakt.ik ben bang dat ze dan zeggen dat de scheuren e.d dan ook van mij komen.hoeveel gaat het dan wel niet kosten?ben ook maar een 17 jarig meisje haha.
heb de telefoon in een winkeltje in arnhem gekocht,maar dus niet bij een provider ofzo.is dat erg?
moet ik hun dan bellen ofzo?
heb geen idee hoe zoiets werkt.
bvd
het scheuren probleem is alom bekend gewoon met de bon naar de winkel terug gaan en je niet weg laten sturen zonder oplossing
Ik weet niet hoe je toestel gedeukt is maar kleine gebruiksdeukje zouden geen probleem moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Ik heb mijn XPERIA van een half jaar oud nu voor de tweede keer ter reparatie aangeboden.
Dit vanwege het probleem van een defect scherm (nu 2e x) en nu ook de welbekend scheurtjes.

Mijn toestel heb ik om 10 oktober bij de Hi shop gebracht, nu staat de status al ruim twee weken op: wacht op onderdelen. :(

Dit duurt nu wel heel heel erg lang, dik anderhalve maand :( , vorige week ben ik daarom naar de Hi shop gegaan om verhaal te halen. Maar ze zeggen dat ze er ook weinig aan kunnen doen, en adviseerde me om na een week te komen als er weer niets veranderde op de statuspagina. Ze hebben ook naar het reparatiecentrum gebeld maar daar lag net het computersysteem eruit.....

Nu vraag ik af wat mijn rechten zijn, want dit is toch niet normaal? En na hoeveel reparaties krijg je een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:59
Sinds een week of 3 was mijn Xperia defect.. hij ging niet meer aan, alleen het rode lampje bij het aan het uit knopje brandde als ik hem in de lader deed.. ( heb em wel paar x laten stuiteren)
16-11 heb ik hem aangeboden voor Reparatie bij de Vodafone winkel hier in de buurt.
Nu keek ik vandaag bij Track & Trace van Dynafix en zag ik dat ze het toestel omgeruild hadden :*)
Hij wordt vandaag weer bezorgd bij de winkel.. ben benieuwd of Windows Mobile 6.5 erop staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

De Xperia kreeg toch geen update voor 6.5? Of had je die er zelf op staan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
MsG schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:25:
De Xperia kreeg toch geen update voor 6.5? Of had je die er zelf op staan.
Nee maar misschien dat er weer nieuwe xperia's zijn die later gemaakt zijn.. Dan zal ik me er verder niet op verheugen.. dan maar een Rom downloaden straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Nou ik vanmiddag dus naar de Vodafone winkel hier in Tilburg om mijn Xperia op te halen!

Kom ik aan in de winkel.. medewerker overhandigd mijn telefoon.. ik probeer hem aan te zetten, doet ie het niet :O.. Medewerker zegt misschien hebben ze er nieuwe batterij ook bij gedaan en is die leeg.. vervolgens gaat de medewerker op zoek naar een lader.. ze sluit hem aan... en er verschijnt een Rood lampje boven op, ik dacht nee dit meen je niet.. ik zeg dit probleem was ook al toen ik hem opgestuurd had.. hebben ze de accu niet na gekeken? Medewerker was zo aardig om even een andere accu erin te doen van een nieuwe Xperia... en je raad het al die werkte wel. Gelukkig mocht ik die zo mee nemen anders moest ik hem weer opsturen..

Dus ik heb nu een totaal nieuwe Xperia behalve het achterklepje.

Zeer tevreden over de service van Vodafone + Dynafix _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210757

Ik vroeg me af of iemand al eens zijn X1 heeft ingeleverd met een andere ROM erop dan de originele ROMs. Deden ze moeilijk? Verder vroeg ik me af of je, als je je X1 online hebt besteld bij Vodafone.nl, je hem ook met succes naar de Vodafone-winkel kan brengen (met een reparatieservice erin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Ja hoor het is weer zover, bij de stylus ingang en de zilveren rand daarboven. Zit een dikke crack.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik begin inmiddels steeds meer geneigd te raken om mijn X1 in de vuilnisbak te gooien en een echt toestel te gaan halen -- jammergenoeg zijn alle Windows Mobile-toestellen inmiddels voorzien van 6.5, dat wil ik niet. :(

De telefoon blijft regelmatig gedurende 10 - 15 seconden hangen, alsof er iets de CPU aan het opslurpen is. Meestal net nadat ik iets aan het doen ben met het scherm (on screen keyboard gebruiken bijvoorbeeld), het lijkt dan dus wel alsof het TouchFlo is.

Verder inmiddels dus weer een scheurtje bij de camera, en reageert het toetsenbord niet altijd goed. Of er wordt 2x gedrukt, of er wordt helemaal niet gedrukt... wat er irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik krijg nu ook het idee, om hem gewoon maar ergens in te metselen. Baksteen...
Hij gaat niet meer aan. Als je de batterij eruit haalt en erin stopt, boot hij tot het begin scherm
Dan begint het ledje op de aan/uit knop te branden, knippert 1x en dan is het over.
Alles is stock en tot gisteravond nog mee geinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:46
Ik heb mijn telefoon een maand of 2 terug ook opgestuurd. Heb een Hi abbo en toetsel ook via de site van hi besteld het gaat om een 08W45 toetsel.

Beheuzing was zoals velen hadden met veel scheuren. Zilveren rand ook stukken uit en mijn scherm was in het midden dood, heel bizar. Ook wilde mijn toetsenbord niet mee werken.

Ze hebben alles vervangen: behuizing, scherm, toestenbord.
Hardware overgelegd en metalen omlijsting terug erop.
1,5 week later lag hij op de mat.

Nu heb ik nogsteeds hetzelfde probleem mijn toestenbord, die is nog steeds **** :(
Ook hebben zij er een nieuwe firmware opgezet welke uiteraard niet gewenst

Dus telefoon gaat weer terug.

update volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar ik kon het zo snel niet vinden..

Weten jullie een site waar ik onderdelen kan bestellen?

Ik heb zelf al gezocht, maar nergens hebben ze het onderdeel dat ik zoek. Het gaat om de zilveren/chrome strip van de telefoon. Afbeelding voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/5356/x1new11.jpg

mag ook een buitenlandse winkel zijn, als het maar goedkoop is :+

ps. de officiele benaming voor dit onderdeel is ook goed, dan weet ik tenminste waar ik op kan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-06 08:00
SubSun schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:37:
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar ik kon het zo snel niet vinden..

Weten jullie een site waar ik onderdelen kan bestellen?

Ik heb zelf al gezocht, maar nergens hebben ze het onderdeel dat ik zoek. Het gaat om de zilveren/chrome strip van de telefoon. Afbeelding voor de duidelijkheid:
[afbeelding]

mag ook een buitenlandse winkel zijn, als het maar goedkoop is :+

ps. de officiele benaming voor dit onderdeel is ook goed, dan weet ik tenminste waar ik op kan zoeken
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-xperia-c-28_638.html

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Ik heb de eerste keer dus geen uitgebreid rapport ontvangen van Solid Vision waarom mijn garantie geweigerd is. Ik heb daarover contact gehad met t mobile en ze hebben getracht dit te achterhalen. Helaas was dit kennelijk niet beschikbaar, ik kreeg daarom een maand telefoonkosten terug en kon mijn telefoon nogmaals aanbieden. Een solid vision collega zou er dan naar kijken als halve second opinion en ik zou een rapport krijgen. Dus ik heb vorige week woensdag mijn telefoon weer ingeleverd met dit verhaal, was allemaal geen probleem en alles werd keurig op het formulier gezet.

Tot mijn verbazing kreeg ik dus weer een standaard formulier teruggestuurd afgelopen zaterdag. Dus ik bel vandaag t mobile op, zeggen ze dat er nooit een uitgebreid rapport gemaakt word door solid vision en er altijd voor de 2e keer door de fabrikant zelf gekeken moet worden. Daarom vraag ik of ze misschien het hele verhaal kan bekijken met alle telefoontjes e.d. en klachtenbrief maar dat kon ze niet. dus ik vraag of misschien iemand van de klachten afdeling erna kon kijken, maar dat was ook niet mogelijk. Het enige wat ze kon was een telefoonnummer van de fabrikant geven. Hier heb ik vriendelijk voor bedankt.
Leuk dat iedereen een ander verhaal verteld bij t mobile, schiet lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor en nu is het helemaal mooi!
Het hoekje waarover ik al eerder gepost heb ligt er gewoon uit.dus mijn telefoon heeft geen hoek meer en je ziet gewoon direct de binnenkant van de telefoon!
nu ga ik hem dus zeker opsturen!ik ga de winkel bellen denk ik omdat die toch een eindje bij mij vandaan is.ben benieuwd,ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36
Anoniem: 210757 schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:30:
Ik vroeg me af of iemand al eens zijn X1 heeft ingeleverd met een andere ROM erop dan de originele ROMs. Deden ze moeilijk? Verder vroeg ik me af of je, als je je X1 online hebt besteld bij Vodafone.nl, je hem ook met succes naar de Vodafone-winkel kan brengen (met een reparatieservice erin)?
Ben ik benieuwd naar!

Mijn X1 heeft nu voor de tweede keer een scheur bij de camera, en ook valt de telefoon te pas en te onpas uit. Vooral voor het laatste wil ik hem terug laten sturen.

Maar hoe zit dat nu met de Custom ROM, moet ie er af voordat ik hem naar Dynafix laat sturen of kan ik deze erop laten staan?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ga hier even een theorie in de groep gooien ter oplossing/vermindering van het scheurtjesprobleem.

WeirCo in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 7]"

Het gescheur komt volgens mij door een bepaald productieprobleempje waarbij de behuizing op een gegeven moment scheurt door een te snelle afwisseling tussen warm (intern) en koud (de buitenkant), buitenlucht etc. Zeker met het weer zoals het nu is, lijken de telefoons me er vatbaarder voor. Als je nu eens de boel underklokt met nueDynamicClock, dan loopt je accu minder snel leeg én wordt hij minder warm waardoor de temperatuurdelta's kleiner zijn en je dus theoretisch een kleinere kans hebt op scheuren. Wie o wie comment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Met nueDynamicClock werd ik niet vrolijk, zeker niet met Tomtom. blijkbaar had windows niet door dat dat belangrijk was, en kachelde gewoon door op +/- 300 Mhz. Deze heb ik er dus ook weer afgehaald.
Dus haperende beelden in tomtom, maar wel op de juiste tijd de stem...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste