Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 14:12
Ik heb sinds kort een HTC touch diamond fone maar opeens is de stanbytijd dramatisch verslechterd.

Als ik smorgens de gsm van de lader haal is hij ongeveer 10 uren standby, dan doe ik er dus niets mee, wanneer ik er ook nog mee ga bellen dan is hij in no-time leeg, na 4 telefoontjes heeft hij de oplader alweer nodig.

Ik heb alleen slide2open en nodata geinstalleerd, het kan toch niet zo zijn dat deze progjes de accuduur verkorten?

Heeft iemand een idee wat ik nog na kan kijken?

Retrocade-X HS arcadekast minicade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik weet niet wat WiFi gebruikt maar Bluetooth is sowieso niet erg zuinig, daar zou je dus eens naar kunnen kijken (en uitzetten).

Hoe het met andere zaken zoals GPRS en EDGE zit weet ik niet.

Als je even had gezocht in het Het HTC Touch Diamond en/of Touch Pro problemen topic dan had je misschien al een antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
nja, die topics had ik al gelezen maar ik kan niet vinden dat het verbruik ineens enorm omhoog gaat zoals die van mij.

wifi staat uit, BT aan, rest alles uit, net met debitel gebelt, ik kan hem opsturen.

De telefoon zal wel stuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
ik ga wel ff verder in het htc problemen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:24
sfinx333 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:05:
Ik heb sinds kort een HTC touch diamond fone maar opeens is de stanbytijd dramatisch verslechterd.

Als ik smorgens de gsm van de lader haal is hij ongeveer 10 uren standby, dan doe ik er dus niets mee, wanneer ik er ook nog mee ga bellen dan is hij in no-time leeg, na 4 telefoontjes heeft hij de oplader alweer nodig.

Ik heb alleen slide2open en nodata geinstalleerd, het kan toch niet zo zijn dat deze progjes de accuduur verkorten?

Heeft iemand een idee wat ik nog na kan kijken?
met slide2open bedoel je waarschijnlijk Slide2unlock(s2u), deze draint je batterij compleet leeg. Verwijder deze en je zal weer langer met je batterij om kunnen gaan.

probeer dan eens answerkey disabler, wanneer je telefoon gelockt is en je wordt gebeld kan je alleen opnemen met je hardwarekeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
hee, dat kan natuurlijk ook nog ja, ik zal het progje verwijderen.
en die andere tip proberen.

Probleem is natuurlijk wel dat de fone aangaat als ik mijn htc uit zijn htc hoesje haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:25

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik heb precies hetzelfde gehad, s2u verwijderd en probleem weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 09:52
zorg er ook even voor dat je de tool advanced config installeert, zorg er vervolgens met deze tool voor dat hij automatisch je UMTS verbinding verbreekt als deze inactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
het is een wonder maar inderdaad het progje slide2unlock was de boosdoener!

en als ik de umts verbinding verbreek dan neemt hij minder stroom?

Pagina: 1