U is welkom ! Graag gedaan

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Idd, en die draait volgens de ervaringen hier ook iets beter. Het is ook een publiek geheim dat de console release uitgesteld is omwille van de ps3 versie, en dat ze het daar toch moeilijk mee hadden.Herko_ter_Horst schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:57:
[...]
Lijkt me zéér onwaarschijnlijk. De Xbox360 ligt vele malen dichter bij de PC dan de PS3.
Het "life goes on without you" gevoel is erg goed gedaan in dit spel. Mensen doen boodschappen, maken een praatje, eten wat, rijden rond. Ook de reacties op de speler zijn erg goed. Leukste is midden op Times Square Star Junction een uitlaat laten knallen. Je ziet iedereen wegduiken voor de "kogel"tiswat schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:56:
[...]
Ik moest vooral KEI hard lachen toen ik langs 3 werkers reed, die waren met de weg bezig. 1tje Had gehoorbeschermers op, met een bord in zijn handen dat ze aan het werken waren. Geniaal spel dit
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Of net moest ik een missie doen, een of andere gast op een station killen. Sprint ie weg, komt er net een metro aan....rofl !tiswat schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:56:
[...]
Ik moest vooral KEI hard lachen toen ik langs 3 werkers reed, die waren met de weg bezig. 1tje Had gehoorbeschermers op, met een bord in zijn handen dat ze aan het werken waren. Geniaal spel dit
Verwijderd
Achmedd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:02:
[...]
Of net moest ik een missie doen, een of andere gast op een station killen. Sprint ie weg, komt er net een metro aan....rofl !
Haha! Times Square al? Jezus, daar ben ik nog niet eens geweestHerko_ter_Horst schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:01:
[...]
Het "life goes on without you" gevoel is erg goed gedaan in dit spel. Mensen doen boodschappen, maken een praatje, eten wat, rijden rond. Ook de reacties op de speler zijn erg goed. Leukste is midden op Times Square Star Junction een uitlaat laten knallen. Je ziet iedereen wegduiken voor de "kogel"
Dan heb je de brandweerwagen nog niet gehad zeker? Die gaat focking hard maar als je moet remmen dan heb je een rem afstand van 1 km nodigVinnienerd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:26:
[...]
Whehe, als je met zo'n oude bak flinkt vaart maakt en vervolgens de handrem erop zet neem je meteen 5 lantaarnpalen mee![]()
GTA VI - All aboard the hype train!!
Pentium III Xeon? WTF?Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:07:
Intel Pentium III Xeon-processortatistics
Average FPS: 47.11
Duration: 37.63 sec
CPU Usage: 86%
System memory usage: 58%
Video memory usage: 77%
Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: Highest
View Distance: 51
Detail Distance: 100
Hardware
Microsoft Windows XP Home Edition
Service Pack 3
Video Adapter: ATI Radeon HD 3870 X2
Video Driver version: 6.14.10.6879
Audio Adapter: Realtek HD Audio
dit si wat ik haal, maar hij wil maar niet hoger
Je moet hem inhouden, en niet 1x drukken.Achmedd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:17:
Hoe stap je trouwens in een taxi? ( als passagier)
Ik zwaai naar een taxi, dan staat er druk F om in te stappen als passagier. Druk ik op F, sla ik de bestuurder uit zijn auto....
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
my words exactly...
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
1) Jarickyy schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:05:
2 vraagjes:
1) Kan je je lichten uitzetten net als op de consoles? (of grootlicht aandoen)
2) als je de -stap in een auto- knop langer indrukt nico de auto/motor uitzet net als op de console?
Aha, thanks !tiswat schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:18:
[...]
Je moet hem inhouden, en niet 1x drukken.
[ Voor 21% gewijzigd door Ahmi op 03-12-2008 22:25 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Spel ziet sommige procs niet goed, en geeft dan de verkeerde weer.
Verwijderd
Heb hier 5.1 op een onboard AC97 dingetje en heb gewoon surround geluid. Ik kon zelfs kiezen tussen surround rear of surround side.peakaboo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:48:
Het spel is gewoon gaaf, het werkt alleen nog niet optimaal bij iedereen. Ik heb GTA4 op de PS3 gespeeld en heb me er ontzettend mee vermaakt, ook met mindere graphics. Laat dat wel voorop staan!
Anyways... Zit er 5.1 audio support in de PC versie? Bij de PS3 kon ik mooi mijn Z5500 tot z'n recht laten komen en hier vind ik alleen maar stereo en headphones? omg... this can't be true!
[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 03-12-2008 22:39 ]
Hier gewoon goed met HD4850PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:29:
Er zijn problemen met:Volgens: http://www.pcgameshardware.com/
- ATi Radeon HD 4870 1024 MB
- ATi Radeon HD 4850
- ATi Radeon HD 3870
- ATi Radeon HD 3850
Erg mooie vergelijkingen hier Als je verder klikt zie je er meer. Dan zie je de verschillen tussen verschillende settings als je met je muis over het plaatje gaat.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik ga morgen ook proberen om mijn geld terug te krijgen. Ik heb niet veel hoop maar ach, misschien lukt het. Hier is het iig ook totaal onspeelbaar met ongeveer 10fps gemiddeld.Frank76NL schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:27:
Op mijn systeem (AMD X2 @ 3 Ghz, 2 gig en 3870) totaal onspeelbaar. Ik had me deze 50 euro liever bespaard. Heb een Live account aangemaakt en aangemeld bij de Social club. Verpakking krijg ik wel weer dicht, maar kan zeker niet mee retourneren dan (FreeRecordShop)?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Zou dat het probleem kunnen zijn waardoor ik een extreem lage frame rate heb? Net een nieuwe pc (Gigabyte GA-X48-DQ6, Intel Core 2 Duo E8500, Sapphire Radeon HD 4850), maar dit zijn mijn benchmarks bij automatische instellingen:PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:29:
- ATi Radeon HD 4850
- ATi Radeon HD 3870
- ATi Radeon HD 3850
Kun je een benchmark posten?
[ Voor 6% gewijzigd door BARO op 03-12-2008 22:39 ]
[ Voor 15% gewijzigd door tiswat op 03-12-2008 22:40 ]
rkomduur schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:41:
Vervolgens mag ik een account gaan aanmaken online en vervolgens crasht het spel met de MMA10 melding.
Blijkbaar iets over belastSign out of Social Club.
Rockstar is having some problems with their servers. You won’t have multiplayer/Social TV, but the single player works.
Ben je er inmiddels achter gekomen hoe het werkt? Ik kies, zoals de tutorial zegt, eerst positie, dan LMB en dan muis van achter naar voren. Bij mij reageert hij ook nietFiXeR.nl schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:33:
Pff, de eerste date, dat je gaat bowlen. Hoe de h*ck werkt het? Je moet de muis naar achteren doen, maar dat werkt niet?
AULXJMHR
Deze heeft hij al een keer gepost. Zie hier.
Ik raad je echt aan een controller te kopen.. weet niet wat voor spellen je nog meer doet.DPhoenix schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:47:
[...]
Ben je er inmiddels achter gekomen hoe het werkt? Ik kies, zoals de tutorial zegt, eerst positie, dan LMB en dan muis van achter naar voren. Bij mij reageert hij ook niet![]()
Heb al gegoogled en op andere fora geken echter zonder succes.
Verwijderd
Heb zelf een Ati Radeon HD 3850 1GB, wordt wel netjes die 1GB weergegeven bij instellingen...FiXeR.nl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:24:
[...]
Ja ik, met 2x HD3870 in CF en een Q9550. Vista Ultimate 64 Bit SP1 met de 8.11 drivers. Ik heb ook 1GB GDDR geheugen en geeft ook 512MB aan.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 22:55 ]
Ja, maar de vraag is hoe het kan, want het is een nieuwe pc waarop 't met gemak zou moeten draaien..hotdog92 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:50:
[...]
Jij hebt overigens wel erg pech met die configuratie. Je haalt echt een "drama"-fps met die hardware.
Verwijderd
Verwijderd
StatisticsPWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:29:
- ATi Radeon HD 4850
- ATi Radeon HD 3870
- ATi Radeon HD 3850
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 00:07 . Reden: toevoeging type videokaart ]
Wat is redelijk goed?BaRF schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:25:
voor de twijfelaars met het 'shit mn pc zit net onder de minimum requirements' -gevoel zoals ik vanmiddag: Whaha het spel draait gewoon redelijk goed hier op een amd x2 2,2Ghz met 2g ram en een 8800gt
wel de render qual op low en tex op medium maar dat merk je niet echt als je er niet op let(volgens de autoconfig moesten de details wel op high kunnen maar dan heb ik maar 20fps)
Eerste minuut kloten geeft al meteen dat geweldige gta gevoel - en wat een leven in die stad!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 23:30 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Statistics Average FPS: 31.29 Duration: 37.17 sec CPU Usage: 75% System memory usage: 76% Video memory usage: 79% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: Very High View Distance: 35 Detail Distance: 100 Hardware Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3, v.3300 Video Adapter: ATI Radeon HD 3800 Series Video Driver version: 6.14.10.6879 Audio Adapter: C-Media Wave Device Intel Pentium III Xeon processor |
=]
Huub Huub Barbatruc!
Je kan alleen multiplayen met dat Social Club dingDNA_Saint schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:41:
YES, hij werkt bij mij. Eindelijk!
Krijg wel de MMA10 error, maar als ik gewoon geen Social Club ding gebruik en niet inlog, dan kan ik spelen.
Gewoon ingame inloggen en alles werkt.
maare, waar kan je nou multiplayen? kan het maar niet vinden...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
En wat moet je dan doen? Ik snap er wat dat betreft echt geen biet van.. Social club staat aan. Maar hoe ik moet mul;tiplayenOuterspace schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:45:
[...]
Je kan alleen multiplayen met dat Social Club ding
Hmm, de graphics zijn dus niet eens mooier tov San Andreas, maar de performance is wel een factor 20x zo laagFiXeR.nl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:45:
[afbeelding]
Of je gaat gewoon op je Paraplu staan
De graphics zijn zéker wel mooierAvalaxy schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:50:
[...]
Hmm, de graphics zijn dus niet eens mooier tov San Andreas, maar de performance is wel een factor 20x zo laag
LolFezzFest schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:55:
Ik lees net dat diegenen die met een niet-legale versie spelen last hebben van Rockstars' (imho) grappige kopieerbeveiliging: de auto's rijden vanzelf, de camera gaat ongecontroleerd heen en weer en niko loopt er dronken bij
Ja, en de date zelf was niet dronkenGAIAjohan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:58:
[...]
Loldas wel leuk gedaan.
Maar ik heb Niko al een keer dronken gekregen bij een date, Compleet dronken over straat lopen dan in de auto die alle kanten opgaat :')!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Er vanuit gaande dat je de bekende MMA10 error krijgt als je het spel start doormiddel van inloggen met Social Club moet je het volgende doen.GAIAjohan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:47:
[...]
En wat moet je dan doen? Ik snap er wat dat betreft echt geen biet van.. Social club staat aan. Maar hoe ik moet mul;tiplayen
[ Voor 31% gewijzigd door Knoc op 04-12-2008 00:01 ]
Ja klopt ik las ook zoiets, maar denk je dat het lang zal duren voordat hij echt 100% gekraakt is? Ik denk het niet. Voor sommige slimkoppen is het cracken gewoon een sport. En vooral met GTA 4 wil "iemand" hem echt 100% kraken.FezzFest schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:55:
Ik lees net dat diegenen die met een niet-legale versie spelen last hebben van Rockstars' (imho) grappige kopieerbeveiliging: de auto's rijden vanzelf, de camera gaat ongecontroleerd heen en weer en niko loopt er dronken bij
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 04-12-2008 00:04 ]
Ik heb die error niet, maar dan ga ik gewoon ingame, mobiel en dan dus multiplayer.Knoc schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:59:
[...]
Er vanuit gaande dat je de bekende MMA10 error krijgt als je het spel start doormiddel van inloggen met Social Club moet je het volgende doen.
Social Club NIET inloggen, kiezen voor SKIP LOGIN. Dan op PLAY drukken, nu zal het spel starten. Zodra het menu is geladen ALT-TAB je terug naar je bureaublad en open je Social Club en log je vervolgens in. Zodra dit gebeurt is ga je terug naar het spel en druk je op START. Nadat het spel geladen is en je Niko ziet druk je op PIJLTJE OMHOOG, er verschijnt nu een gsm in je beeld waar de optie Multiplayer tussen staat. Die selecteer je, je kiest dan voor unranked custom game en je krijgt de server browser te zien.
Video Editor uitschakelen kan als je in-game op esc drukt, de tab Game gaat en dan kan je de optie uitschakelen.Ali G schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:47:
Ik heb wel gekke haperingen waarvan ik eerder de harde schijf verdenk dan de videokaart. Die video editor moet volgens mij gewoon uit staan, maar ik weet niet hoe.
[ Voor 3% gewijzigd door Gaargod op 04-12-2008 00:20 ]
Jazeker Golivier, ik heb idd een Sapphire HD4870 512MB.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:38:
[...]
Even nog wat vraagjes over het probleem dat je ervaart.
Heb je toevallig een Sapphire kaart?
Was de enige mogelijkheid die je had tijdens het vastlopen van je pc een harde reset (resetknop)?
Ziet het er ongeveer zo uit:
http://img512.imageshack.us/img512/8404/p1010341mv8.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=5AF_1p2G8ow&feature
Mocht je op al deze vragen ja beantwoorden, heb ik wellicht een oplossing voor je. Ik ervaarde gelijksoortige problemen met het spel Fallout 3.
Lees de volgende link voor meer informatie (en oplossing);
http://www.bethsoft.com/b...x.php?showtopic=908506&hl
Ik hoop dat dit voor je werkt ! Bij mij heeft het voor Fallout 3 geholpen (inmiddels meer dan 60 uur gespeeld en geen enkel probleem) Laat even wat van je horen als het resultaat heeft (of niet
).
Veel succes !
Golivier
EDIT: Kom dit net tegen... http://www.gamer.nl/doc/4...epaalde-grafische-kaarten , ik zie echter op dit forum dat mensen met een 4870 (512MB) het spel gewoon kunnen spelen... Ik hoop dat ik mezelf daar ook toe kan rekenen als eigenaar van een 512MB, 4870
[ Voor 7% gewijzigd door ZwerverRoodbaar op 04-12-2008 00:32 ]
Verwijderd
Kan niet.3lmo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 00:07:
Hoe krijg je die pijlers omhoog bij zo'n trailer, of kan dat alleen bij speciale?Dit faalt namelijk een beetje:
[afbeelding]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het faalt nog meer dat je het probeert3lmo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 00:07:
Hoe krijg je die pijlers omhoog bij zo'n trailer, of kan dat alleen bij speciale?Dit faalt namelijk een beetje:
[afbeelding]
Welk besturingssysteem en wat haal je bij je benchmark?
Verwijderd
Hm.... ja, zo snapt iedereen het wel denk ikiCy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 00:57:
Bowlen:
Heel snel naar achter en gelijk naar vooruit.Net zoiets als rukken, maar dan met je muis.
Ja, en hoe triest is het dan je anno 2008 weer terug moet naar een reso van een paar jaar terugCrusher77 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 00:47:
[...]
Het faalt nog meer dat je het probeert![]()
Ben er trouwens achter dat resolutie nog de meeste inbreng heeft op de FPS. Resolutie omlaag gebracht van 1680x1050 naar 1280x800 en je merkt gewoon zonder benchmark al dat het 10x soepeler loopt
Artiest voorheen bekend als b3n666
Verwijderd
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Mazzelaar met je Fallout 3! Sommige mensen met een 4870 ervaren geen enkel probleem bij Fallout 3, anderen daarentegen wel (het lijkt wel prijsschieten). Ik hoop dat de door mij aangegeven oplossing werkt voor GTA IV.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:38:
[...]
Jazeker Golivier, ik heb idd een Sapphire HD4870 512MB.
Het rare is dat ik er tot nu toe nog geen last van heb gehad, ik speel Fallout 3 nu ook al uren en heb eigenlijk geen enkele vastloper gehad. Hopelijk is het hiermee opgelost en kan ik nog een poos stressloos door met deze kaart
Ik zal morgen dat hele topic doorlezen en kijken of er een oplossing is voor GTA IV
Dank u zeer
Tuurlijk vind iedereen het kut. Maar wat is het alternatief? Niet spelen? Dan speel ik hem liever op wat lelijker wél. Crysis werd ook wel veel gespeeld, maar bij veel mensen kregen ze niet eens 5fps, tja dan is het niet te doen, maar als je met GTA IV op low nog best wat frames uitpoept lijkt het me nog best vermakelijk. Het ligt ook een beetje aan wat je gewend bent. Ik weet nog wel dat ik super blij was dat ik GTA III kon spelen op mn PIII 667 met een TNT 2 riva van 32 MB, dan boeide die 12frames niet, nee het was gewoon geweldigt_o_c schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:13:
[...]
Ja, en hoe triest is het dan je anno 2008 weer terug moet naar een reso van een paar jaar terugSerieus, als ik een 4870 of welke high end kaart dan ook heb + een mooie monitor, waarop elke moderne game gewoon goed te draaien is, dan ga ik toch zeker niet terug omdat een of andere dev te lui is om ook maar iets wat op een fatsoenlijke engine lijkt in elkaar te draaien? Het is gewoon pruts werk. Zelfde geld voor de comments van het loopt hier best goed en dan zie je net boven de 30 fps met belabberde instellingen en een high end systeem. Iedere andere game zou compleet afgefakkeld worden (remember crysis?) maar bij gta kan het schijnbaar wel door de beugel. Nou ik ga er niet aan beginnen, had Rster maar een fatsoenlijke poort moeten maken.
\[/zeurmodes uit ;)]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Niet zo vreemd eigenlijk. Jaren was 1024x of 1280x de meest gebruikte resolutie, voor CRT's en vooral voor TFT's. 17" en 19" TFT schermen konden native gewoon niet hoger. Maar plotseling werden de 22"+ 1920x schermen ineens betaalbaar en wil iedereen op de native resolutie spelen, wat natuurlijk logisch is; je hebt de beste beeldkwaliteit.t_o_c schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:13:
[...]
Ja, en hoe triest is het dan je anno 2008 weer terug moet naar een reso van een paar jaar terugSerieus, als ik een 4870 of welke high end kaart dan ook heb + een mooie monitor, waarop elke moderne game gewoon goed te draaien is, dan ga ik toch zeker niet terug omdat een of andere dev te lui is om ook maar iets wat op een fatsoenlijke engine lijkt in elkaar te draaien? \[/zeurmodes uit ;)]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop dat hun 200k kostende anti-piracy maatregelen toch iets meer effect hebbenKillzone schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:58:
Ik denk dat over een week het zo goed als speelbaar is. Misschien worden er nog enkele dingen aangetroffen, maar dat zal ook snel verholpen zijn.
Ik ben benieuwd hoe RS dit volgt. Zullen ze atm denken: Hmm, die activation en DVD check cracken ging wel erg snel (duurde in totaal ongeveer 12 uur), hoelang gaat het duren totdat alles eruit is?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 02:13 ]
Mooi om te lezen, fijn bericht!Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 02:09:
Een echte scene release is nog niet geweest anders. Dus wat dat betreft doen ze het aardig goed bij Rockstar. Maar goed je offert als legale gebruiker ook een enorme performance en privacy op. Ik hoop dat de scene release nog wel een paar dagen op zich laat wachten, eens kijken wat de verkoopcijfers doen. Ik denk dat ze tegen zullen vallen vanwege de negatieve berichten al zullen ze het gaan gooien op de warez versie.
Trouwens, San Andreas was op het moment van uitkomen voor de PC ook maar met moeite te spelen op de hardware die toen beschikbaar was op de hoogste settings. Weliswaar wat beter dan IV nu maar toch.
Was is er eigenlijk mis met games die uitkomen die je nu nog niet op de hoogste settings kunt spelen? Dat is juist zoals het hoort imho. Dat hoeft niet perse alleen te maken hebben met slecht programmeren, je kunt het ook zien dat je over een paar maanden of jaren het spelletje nog eens kunt spelen en ontdek je wellicht nieuwe dingen doordat je op hogere settings kunt draaien.
Lees de berichten nog maar eens terug over San Andreas (juni 2005) dat er mensen waren die zeer teleurgesteld waren in de graphics. Heeft de nieuwe GTA wel die graphics is het weer niet goeden ja pracht en praal kost nogal wat rekenkracht, zeker in een wereld als GTA laat zien.
Life is complicated
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 03:17 ]
Beetje bullshit he want het is wel duidelijk waarom iedereen zo zit te tweaken en te benchen. De performance is gewoon niet al te best waardoor iedereen zijn best doet om de beste graphics te krijgen met een acceptabele fps. Iets wat toch wel eventjes kan duren. Het kan vervolgens handig zijn voor andere spelers om je resultaten te posten.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 03:16:
Dat is wat pc games doen met wat een paar weken geleden nog een perfect normale thread was:
Opsomtopic van benchmarks... PC gamers, toch een apart ras hoor...![]()
Tweaken en benchen is 'half the game', vraag mij of de game zelf nog belangrijk is
Ja, ik kan zo'n 100mb over de limiet gaan, dan stopt de limiter me. Je merkt er echt niks van eigenlijk. Het spel loopt hier gewoon lekker soepel, zonder noemenswaardige framedrops.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:31:
iemand al geprobeerd over die "limiet" te gaan? Loopt het dan beduidend langzamer?
[ Voor 10% gewijzigd door V3g3ta op 04-12-2008 04:28 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
[ Voor 15% gewijzigd door V3g3ta op 04-12-2008 04:37 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Heb niet het idee dat hij me in crossfire hd4850 mem pakt, gezien hij maar 500 resources zegt te hebben.Statistics
Average FPS: 48.96
Duration: 37.50 sec
CPU Usage: 93%
System memory usage: 73%
Video memory usage: 66%
Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (75 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: High
View Distance: 25
Detail Distance: 37
Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 7.14.10.621
Audio Adapter: Speakers (Realtek High Definition Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
File ID: benchmark.cli
[ Voor 10% gewijzigd door thijszor op 04-12-2008 08:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq