Toon posts:

Nieuws scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een nieuw scherm kopen. Helaas ben ik niet echt op de hoogte van de technische kant van die zaken en graag had ik vernomen waar ik vooral op moet letten (qua responstijd, grootte, ...). Met andere woorden, graag enkele tips waar ik zeker op moet letten. Het is de bedoeling dat er wel wat games op gespeeld worden.

Greets en bedankt op voorhand.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 13:49

Erw

VB FAQ
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
VB Beleid

[ Voor 72% gewijzigd door Erw op 30-11-2008 23:22 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52

Ethirty

Who...me?

Wat heb je zelf al gezocht?
linkje

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
onder de 6ms is wel goed, onder de 8 ga je ook nog niet merken volgens mij.
Grootte, is geheel persoonlijk, de 1 prefereert een 19" terwijl de ander een 30" wil.
En voor de rest gewoon reviews lezen, eigenlijk mag zo'n topic van 'wat moet ik kopen' helemaal niet.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 16:17
Daar is het handige **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? voor. Van een tweaker word verwacht dat hij zelf kan kiezen ;) Grootte bijv, is echt iets waar je zelf naar moet kijken. Tegenwoordig kosten 20" schermpjes niets meer, response-tijd ligt eigenlijk altijd wel onder de 8ms en je zal dan ook nooit last hebben van ghosting. Kijk naar wat monitoren van een merk dat jouw aanspreekt en zoek op reviews e.d.

één is geen, twee is één

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Kijk daar eens naar. Lees dan wat reviews van mogelijk interessante schermen of bekijk ze in een winkel. Als je dat gedaan hebt kun je prima zelf je keuze maken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.