Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 15:18

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik las in het Humax IRHD-5000 HD decoder Topic het een en ander over de geld terug acties die er momenteel bij Ziggo lopen, ik zelf ben me hier ook van bewust en zit hier middenin, niet geheel positief zijn mijn ervaringen tot dusver en dus wil ik hier tezamen met jullie boxen, zoeken naar oplossingen en het verhelderen van onduidelijkheden.

Zover ik weet zijn er 3 mogelijk situaties bij de aanschaf van een HD ontvanger:
- 50 Euro terug, bij aanschaf van een Ziggo HD-Installatiepakket.
- 75 Euro terug, Coupon in Alles-in-1 Pakket.
- 100 Euro terug, Reclame actie, bij aanschaf van een Alles-in-1 Extra Pakket.

De aanbiedingen voor een SD ontvanger zijn als volgt:
- 25 Euro terug, bij aanschaf van een Ziggo Standaard Digitaal-Installatiepakket.
- Moet ik even nakijken.
- Gratis, de Reclame actie bij aanschaf van een Alles-in-1 Extra Pakket

Ik zou zeggen brand los, zodat het Humax Topic schoon blijft van de Ziggo Discussies.

[Persoonlijk Vraagstuk]

Ik heb zelf telefonisch contact gelegd met Ziggo waarin ik aangaf van mijn Losse onderdelen over te willen stappen op een Alles-in-1 Extra Pakket. Uiteraard wilde ze dit voor mij in werking stellen echter konden ze me niet garanderen welke HD Ontvanger ik zou ontvangen, het was dus afwachten of ik de Samsung of de Humax HD Ontvanger zou ontvangen na mijn betaling van de €99,-.

Zoals wellicht begrijpelijk was dit voor mij niet de gewenste situatie en vervolgens heb ik gevraagd hoe ik mezelf er van kon verzekeren een Humax IRHD-5000c te ontvangen. De medewerker melde mij vervolgens dat ik langs een van de Verkooppunten moest gaan. Ik heb toen voor de zekerheid nog gevraagd of ik hier de Decoder ook voor €99,- kon bemachtigen en dit was volgens de medewerker geen enkel probleem.

Ik ben vervolgens dus naar een van de Verkooppunten gegaan (in mijn geval Mikro-Elektro) waar ik een Alles-in-1 Extra pakket heb aangeschaft, voor de Decoder diendde ik echter de volle €199,- te betalen gezien ik de korting volgens hun moest verhalen op Ziggo.

Thuis aangekomen trof ik een Kortingscoupon aan in de Alles-in-1 doos waarmee ik recht had op €75,- retour. Echter wil ik gewoon €100,- zodat ik gebruik maak van de Alles-in-1 Extra aanbieding waarmee Ziggo Adverteerd.

Ik heb daarop volgend telefonisch contact gelegd met Ziggo waarna ik stuitte op een zeer chagerijnige dame welke mij kon melden dat ik de €100,- maar moest verhalen op het verkooppunt en dit niet kon claimen bij Ziggo, wel kon ik de €50,- Kortingcoupon van de Ziggo site downloaden (red. http://blob.ziggo.nl/dyna...on_Digitale_Televisie.pdf). Wanneer ik hier niet mee akkoord ging moest ik maar een Mail sturen want ze kon mij niet doorverbinden met iemand die wel verstand van zaken had, ook kwam er van haar kant geen reactie betreffende de wachtijd (eq. Heb 2 weken geleden een mail aan Ziggo gestuurd waarop ik tot op heden geen reactie heb ontvangen).

Heeft iemand van jullie ervaring met mijn situatie en hoe heeft deze persoon uiteindelijk de €100,- korting verhaalt?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:09

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb vandeweek de Humax IRHD5000 gekocht bij CardWriter, samen met een DTV startpakket. Ik heb de retourbon voor €50 terug de zelfde dag nog opgestuurd. Ook heb ik die dag mijn pakket-keus voor DTV opgestuurd (incl. HDTV-pakket).
Dit was dus nog voor 1 december en ik heb geen specifiek HD-startpakket gekocht. Ik zal het hier laten weten als ik bericht heb van Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd of deze actie ook geldt voor de reeds bestaande klanten, die het standaard digitale pakket al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 16:36

rick77

... get to the point!

Dat lijkt me wel (wordt niet uitgesloten in de actievoorwaarden). Alleen moet je (waarschijnlijk) wel een startpakket kopen, met dus ook een tweede smartcard. De heikele punten in de voorwaarden zijn:
(1) 'geldende prijs'/'niet in combinatie met andere acties van ziggo': geldt de korting bijvoorbeeld op het startpakket via de ziggo site: van 329 voor 199?; en
(2) 'startpakket': geldt de korting ook op een losse ontvanger plus een los startpakket, zoals hierboven aangeschaft en waar kun je startpakketten kopen buiten de site van ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
rick77 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:04:
(2) 'startpakket': geldt de korting ook op een losse ontvanger plus een los startpakket, zoals hierboven aangeschaft en waar kun je startpakketten kopen buiten de site van ziggo?
Dat laatste zou wel erg fijn zijn, bij Bobshop kan je de ontvanger namelijk voor €155,- aanschaffen, inclusief de prijs van een SmartCard al daar (€19,-) kom je dan uit op €175,- wanneer je daar de korting dan weer vanaf trekt is een HD Ontvanger wel heel interessant :).

Ik heb vandaag op aanraden van de boze telefonische medewerkster contact opgenomen met Ziggo via de mail. Ben benieuwd wat voor (standaard) reactie ik daar weer op ontvang.

[ Voor 19% gewijzigd door JunkieXP op 01-12-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 21:29

MrSleeves

You'll thank me later.

rick77 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:04:
Dat lijkt me wel (wordt niet uitgesloten in de actievoorwaarden). Alleen moet je (waarschijnlijk) wel een startpakket kopen, met dus ook een tweede smartcard. De heikele punten in de voorwaarden zijn:
(1) 'geldende prijs'/'niet in combinatie met andere acties van ziggo': geldt de korting bijvoorbeeld op het startpakket via de ziggo site: van 329 voor 199?; en
Ik denk dat je een beetje vastzit aan wat er op de ziggo-site wordt aangeboden.
Dus dat je hier moet bestellen..
Er staat in de voorwaarden:
"Een deelnemer koopt tijdens de actieperiode een Ziggo Standaard Digitaal- of HD-installatiepakket tegen de geldende prijs."
Ik denk dat een losse ontvanger en losse smartcard/startpakket daar niet onder valt.

Maargoed, ik ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt. Soms kan je de regels wel een beetje buigen..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
Tja, het is maar de vraag wat Ziggo bedoelt met "de geldende prijs". Als ik iets in een winkel koop betaal ik toch altijd de (daar) geldende prijs? Erg vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

EdGnoj schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:28:
Tja, het is maar de vraag wat Ziggo bedoelt met "de geldende prijs". Als ik iets in een winkel koop betaal ik toch altijd de (daar) geldende prijs? Erg vaag allemaal.
Ze bedoelen dat je in de winkel betaalt wat het apparaat daar kost (de in de winkel geldende prijs dus) en van Ziggo x euro terugkrijgt, na aankoop en na het insturen van de coupon. Anders gezegd: in de winkel krijg je de korting niet, het kortingsbedrag krijg je achteraf van Ziggo op je rekening gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

MrSleeves schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:56:
[...]
Maargoed, ik ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt.
Ik wacht het antwoord van ziggo op mijn mail af... maar die heb ik inmiddels ook al weer een week geleden gestuurd. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrSleeves schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat je een beetje vastzit aan wat er op de ziggo-site wordt aangeboden.
Dus dat je hier moet bestellen..

[...]

Er staat in de voorwaarden:
"Een deelnemer koopt tijdens de actieperiode een Ziggo Standaard Digitaal- of HD-installatiepakket tegen de geldende prijs."
Ik denk dat een losse ontvanger en losse smartcard/startpakket daar niet onder valt.

Maargoed, ik ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt. Soms kan je de regels wel een beetje buigen..
Ik ben ook erg benieuwd. De tekst in de voorwaarden conflicteert nogal met wat bovenaan de kortingsbon staat, namelijk:
'Bij aanschaf van een digitale HD-ontvanger met Ziggo Startpakket ontvangt u € 50,00 van het aankoopbedrag retour.
'Een' digitale HD-ontvanger wordt niet verder gespecificeerd, ofwel het kan een willekeurige HD-ontvanger zijn. Het Ziggo Startpakket kun je ook gewoon in de winkel kopen. Dit doet vermoeden dat je de combinatie HD-ontvanger/Startpakket ook ergens anders dan bij Ziggo kunt bestellen. Een andere passage in de voorwaarden doet ook weer vermoeden dat het ook ergens anders besteld kan worden:
Aanmelden voor deze actie kan door het insturen van de volledig ingevulde kortingsbon samen met een kopie van het aankoopbewijs of een kopie van de bevestigingsbrief van Ziggo (als u de ontvanger rechtstreeks bij Ziggo heeft besteld) naar Ziggo.
Ik heb telefonisch contact gehad met Ziggo, maar daar ben ik niets wijzer van geworden. De medewerkster 'denkt' dat de actie ook wel geldig is als je het gewoon in de winkel haalt. 'Maar ik weet het niet zeker, dus u moet maar even kijken.' Euhh :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Anoniem: 26121 schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:39:
[...]

Ik heb telefonisch contact gehad met Ziggo, maar daar ben ik niets wijzer van geworden. De medewerkster 'denkt' dat de actie ook wel geldig is als je het gewoon in de winkel haalt. 'Maar ik weet het niet zeker, dus u moet maar even kijken.' Euhh :X :?
Ja, da's lekker. 8)7 Koop je dat ding los en krijg je uiteindelijk niks. Ben je alsnog meer kwijt dan als je 'm bij Ziggo bestelt en 50 euro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
rick77 schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:25:
[...]

Ik wacht het antwoord van ziggo op mijn mail af... maar die heb ik inmiddels ook al weer een week geleden gestuurd. :O
Ik zou persoonlijk dezelfde mail een dezer dagen nogmaals sturen of er achteraan bellen, heb tot 3x toe via de Mail contact gehad met Ziggo.

1ste keer, 1 november 2008 verstuurd, 10 november 2008 reactie.
2de maal 10 november 2008 verstuurd, tot op de dag van vandaag géén reactie.
3de mail 30 november 2008 verstuurd, nog in verwerking (logisch).

@Jfeelders: Je snapt wat ik bedoel

[ Voor 3% gewijzigd door JunkieXP op 01-12-2008 18:55 . Reden: Onbestaanbare datum veranderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

offtopic:
31 november? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik heb afgelopen week een alles in één pakket ontvangen, maar er zit geen coupon in hoor. Ook niet in de SD decoder die je gratis krijgt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 15:48

job

Amiet01 schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:28:
Ik heb afgelopen week een alles in één pakket ontvangen, maar er zit geen coupon in hoor. Ook niet in de SD decoder die je gratis krijgt.
Dat klopt toch, zie de TS.
- Koop je een decoder en smartcard (een installatiepakket dus), dan krijg je 25euro terug.
- Neem je het alles-in-een pakket met een SD decoder, dan krijg je je decoder gratis.

Jij hebt het alles-in-een pakket met gratis decoder aangeschaft. Dus je hebt geen recht meer op die kortingscoupon. Je hebt nu namelijk al meer korting dan 25 euro. Zo'n decoder is namelijk een stuk duurder dan 25 euro.

Waar ik eigenlijk zou willen is korting op de humax pvr.
Mijn ouders gaan binnenkort overstappen op een alles in een pakket, en zouden graag de pvr met korting willen hebben. Ze hebben wel acties met de pvr gehad, dus ik denk dat nog even wachten de enige optie is.

edit: ik zie dat er nu decemberaanbieding is voor een pakket met een pvr.
De vraag is alleen welke pvr je krijgt (samsung of humax). En die aanbieding is niet echt super. voor 15 euro meer koop ik de humax in de winkel.

[ Voor 43% gewijzigd door job op 08-12-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ja maar ik wilde een HD decoder, alleen leverde Ziggo de Humax niet meer via de alles in één. Vandaar dat ik maar gewoon de gratis SD erbij heb gekozen. Daarom dacht ik dat er wel een coupon bij zou zitten van 75 euro. Hoe kan ik dit nu oplossen dat ik wel een coupon van 75 euro krijg om buiten Ziggo de HD decoder te kopen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Dat heb je dan verkeerd gedacht. Je hebt nu gekozen voor het SD pakket, terwijl je voor het HD pakket moest kiezen. Je kan ziggo bellen om te vragen om je nog mag ruilen.

En dan dus duidelijk uitleggen wat je wil hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 07-12-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Maar als ik het HD pakket kies, dan krijg ik de Samsung ipv de Humax. Ik wil dus de Humax.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amiet01 schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:29:
Maar als ik het HD pakket kies, dan krijg ik de Samsung ipv de Humax. Ik wil dus de Humax.
:?
Ziggo installatiepakket Televisie HD
Ziggo installatiepakket Televisie HD bestaat uit de Humax IRHD 5000C decoder met de Ziggo smartcard. De nieuwe Humax IRHD-5000C decoder is geschikt om HD kwaliteit televisie te ontvangen met Ziggo. Hiermee wordt het mogelijk ongekende digitale beeld- en geluidskwaliteit te krijgen op uw HDTV. Bij deze bundel krijgt u gelijk de juiste Ziggo smartcard. Hiermee kunt u direct aan de slag.
https://www.sluitallesaan.nl/shop/cat/1000000.jsf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ja het is idd een beetje vaag, maar ik heb het aan twee mensen van de klantenservice gevraagd en die zeiden beide dat ze de Samsung HD decoder alleen leveren bij een alles in één pakket. Als je het via www.sluitallesaan.nl besteld dan krijg je wel de Humax kennelijk.
Ik snap er de ballen van.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

job schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:39:
[...]

Dat klopt toch, zie de TS.
- Koop je een decoder en smartcard (een installatiepakket dus), dan krijg je 25euro terug. (jij hebt geen losse decoder gekocht)
De vraag is of dat hetzelfde is:
decoder en smartcard = een installatiepakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

MrSleeves schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:49:
[...]

De vraag is of dat hetzelfde is:
decoder en smartcard = een installatiepakket?
Jep. Loop maar eens een winkel binnen voor een ziggo installatiepakket.
Dan loop je naar buiten met een mooie doos. Die doos bevat de doos van een decoder en dvd-hoesje met een smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dat is imo wat anders, namelijk:
een installatiepakket = decoder en smartcard.

Als ik los een decoder en een smartcard koop, is het dan ook een installatiepakket, zoals: rick77 in "[Ziggo Digitale Televisie] CashBack Actie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Oh, zo. Nee dan niet.
Het installatiepakket betreft echt het pakket zoals ziggo dat aanbiedt in verschillende winkels.

Ik heb mijn post waarnaar je quote even voor de duidelijkheid aangepast.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 08-12-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 19:59

aKra

Intentionally left blank.

Ik ben net bij de Expert geweest, als je hem gewoon koopt bij Electronicaspeciaalzaken (SCRAABLLEEE!) krijg je er standaard een formulier bij om te crediteren via Ziggo.

Echter bij de Expert kennen ze alleen de Humax los met een Ziggo smartcard, dus € 199,95 + € 29,95 en niks anders. Via die website echter voor € 199,95 wel met smartcard.

Nog geen behoefte gehad om de Ziggo helldesk te bellen, maar, ik ga wel weer naar de BCC toe ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Ik zag zojuist dit, wat suggereert dat je gewoon een decoder plus smartcard kunt kopen en het formulier invullen. Maar wie weet zeggen ze op die website ook maar wat zonder medeweten van ziggo.

Trouwens de site van ziggo is ook veranderd en verwijst niet meer naar sluitallesaan.nl, waar het humax installatiepakket (dus inclusief smartcard) te koop is voor 199. Het is dus ook niet meer zeker welke decoder je via ziggo krijgt (samsung of humax).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisks
  • Laatst online: 11-06 18:24
Ziggo is weer lekker bezig, maar ik begrijp het wel. >:)

Ten eerste is voor het Ziggo zaak om zo veel mogelijk onduidelijkheid te zaaien; het resultaat hiervan is grotere inbelbezetting van de helpdesk, die zo langzamerhand een mooie cashflow is geworden van dit bedrijf : mensen bellen al vóóraf met dat 0900 nummer met vragen over cashback voorwaarden. En natuurlijk geen duidelijke antwoorden, hoor!

Ten tweede geldt voor velen dat de aankoop een upgrade is van digitale SD-tv naar HD-tv. Dit heeft weer als gevolg dat de extra smartcard ligt te stoffen à €20-€30. Deze moet je immers afnemen (het pakket). De €25 SD-tv cashback is geen serieuze kruiwagen.

Als derde komt na enkele weken iedereen er achter dat er zoals gewoonlijk weer niets vanzelf goed gaat in de Ziggo administraties, gevolg: men begint alweer te bellen naar 0900-Ziggo-cashflow.

Ten vierde is in deze matige tijden toch weer een groep klanten bereikt, die anders niet tot aanschaf zou overgaan .. de actie 'officieel afblazen' zoals in de voorwaarden staat als mogelijkheid zal niet snel gebeuren, wel zal men veel ingezonden cashback-verzoeken afwijzen .. op basis van hun eigen vage voorwaarden. Gevolg: geen uitbetaling = geen kosten voor Ziggo.

Uiteindelijk is de achterliggende commerciële gedachte weer bereikt: meerdere keren cashflow, mensen aan het werk, produkten verkocht, afgesloten extra abonnementjes in het verschiet. En wij er weer telkens intuinen....

Kan ik nu misschien stage lopen bij de zakenboys van Ziggo? Pleaaaassse! Pleaaaassse! Pleaaaassse! 8) :+

[ Voor 1% gewijzigd door florisks op 09-12-2008 12:19 . Reden: typefoutjes..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:31
Na 2 keer mailen dan eindelijk antwoord:
Via de website heeft u een vraag gesteld over 50 euro kortingsbon.

U hoeft niet perse via Ziggo te bestellen, als u het maar wel voor Ziggo installatie gaat gebruiken.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Dus je kan hem inderdaad gewoon via goedkopen.nl bestellen met extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
Het zal ongetwijfeld wel weer aan mij liggen, maar ik kan niet zien of deze decoders in- of exclusief het genoemde startpakket geleverd worden, of komt dit nog bij de prijs op? Ook bij goedkopen.nl wordt hierover geen duidelijkheid gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb vandaag met de Ziggo klantenservice gebeld en heb geregeld dat ik het HD pakket opgestuurd krijg (voor de 99 euro voor alles in één pakket) waarna ik de gratis decoder moet terugsturen. De medewerker zei dat ze zowel de Humax als de Samsung leveren, maar dat de meeste mensen de Humax krijgen, omdat ze juist vaak telefoontjes krijgen dat mensen de Samsung willen ipv de Humax die ze toegestuurd hebben gekregen. Wel kon hij me niet garanderen dat ik daadwerkelijk de Humax zou krijgen, maar hoogstwaarschijnlijk wel. Mocht het zo zijn dat ik de Samsung krijg, dan mag ik het pakket gewoon weer terugsturen, waarna ik mijn 99 euro weer terug krijg.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
EdGnoj schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:12:
Het zal ongetwijfeld wel weer aan mij liggen, maar ik kan niet zien of deze decoders in- of exclusief het genoemde startpakket geleverd worden, of komt dit nog bij de prijs op? Ook bij goedkopen.nl wordt hierover geen duidelijkheid gegeven.
Om uitzendingen in HD te bekijken heeft u een HDMI kabel en een startpakket nodig. (onderaan deze pagina)
Denk dat er dus nog 24,95 bij komt.

Maar is het verplicht om een startpakket erbij te nemen want ik heb zelf nog een smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

rick77 schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:41:
Ik zag zojuist dit, wat suggereert dat je gewoon een decoder plus smartcard kunt kopen en het formulier invullen. Maar wie weet zeggen ze op die website ook maar wat zonder medeweten van ziggo.
Dat is, i.c.m. bovenstaande reactie van Ziggo, wel goed nieuws.
Trouwens de site van ziggo is ook veranderd en verwijst niet meer naar sluitallesaan.nl, waar het humax installatiepakket (dus inclusief smartcard) te koop is voor 199. Het is dus ook niet meer zeker welke decoder je via ziggo krijgt (samsung of humax).
Op deze pagina van Ziggo is wel de link: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/hdtv/
Die site is niet superduidelijk met al die tabbladen.
Bierbroeder schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:35:
[...]

Om uitzendingen in HD te bekijken heeft u een HDMI kabel en een startpakket nodig. (onderaan deze pagina)
Denk dat er dus nog 24,95 bij komt.

Maar is het verplicht om een startpakket erbij te nemen want ik heb zelf nog een smartcard.
Je kan ook over Scart kijken natuurlijk, maar een HDMI kabel hoeft geen 25 euro te kosten.

[ Voor 20% gewijzigd door MrSleeves op 09-12-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
Je kan ook over Scart kijken natuurlijk, maar een HDMI kabel hoeft geen 25 euro te kosten.
Ik bedoel het startpakket die bieden ze los aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Bierbroeder schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:47:
[...]

Ik bedoel het startpakket die bieden ze los aan.
My bad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Scheer & Foppen verkoopt het HD pakket met de Humax 5000 en doet er gewoon "als korting" er een smartcard voor je bij :)

Dus straks maar even halen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134289

Vraagje: is de humax veel beter dan de samsung?

• aKra

aKra

Anoniem: 134289 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:17:
Vraagje: is de humax veel beter dan de samsung?
Moet je eens Kieskeurig lezen over de Samsung 360 ontvanger, alleen maar problemen met geluid of helemaal niet functioneren e.d.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 18:56
Hmm, dus als je even op hun site kijkt (die ziggo aanraad) kun je daar het startpakket vinden met de HUMAX 5000C decoder. https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1042425.jsf
Je betaald daar 199 euro voor, maar door middel van de retouractie kun je weer 50 euro terugkrijgen.
Je betaald dus maar 149 euro voor:
- Een 5000C decoder
- Een Smartcard
- Ziggo installatierommel (boekjes e.d.)

Dat is best netjes, aangezien je normaal een Humax decoder moet kopen a 155 euro, en een installatiepakket a 30 euro. Maar dan heb je weer niet de zekerheid of die 50 euro retour weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ID-College schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:19:
Dat is best netjes, aangezien je normaal een Humax decoder moet kopen a 155 euro, en een installatiepakket a 30 euro. Maar dan heb je weer niet de zekerheid of die 50 euro retour weer werkt.
Maar volgens dit bericht: Bierbroeder in "[Ziggo Digitale Televisie] CashBack Actie" zou dat toch ook moeten werken. Maarja, het is Ziggo, dus je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 20-06 23:18
Is hier al wat duidelijkheid over? Ik wil namelijk de Philips DCR 2022 kopen in de winkel, dat moet 99 euro kosten. Ik ben nieuw met digitale TV, maar als ik het goed begrijp moet ik ook een installatiepakket kopen á 29 euro? Is dit pakket ook direct via Ziggo te verkrijgen? Ik vind het namelijk nergens op hun site. Of is het safe om ook dit pakket gewoon via een winkel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Mijn ervaring leert dat dit namelijk niet gaat werken. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten gaat dat vaak niet werken.
Ik ga morgen naar dat nummer bellen van die site (sluitallesaan) en vraag daar op je idd 100% die Humax krijgt. Zoja, dan bestel ik die, Zo nee, dan koop ik hem wel ergens in de winkel voor 199 ofzo. Dan ben je verzekerd van die 50 euro retour.
Ziggo kennende zal dit zo fout gaan als het maar zijn kan als je het installatiepakket niet koopt. Dan ken je mooi naar die 50 eppo fluiten omdat je dan niet een installatiepakket hebt aangeschaft. Die mail van die gozer zegt wel dat het zo is, maar die gasten weten zelf ook niet waar ze over praten :)
Dan maar 15 euro meer, liever 15 euro meer en geen gezeik, dan 15 euro minder en wel een hoop gedoe met geld terug actie :)

[ Voor 8% gewijzigd door ID-College op 13-12-2008 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

jfeelders schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:53:
Ik heb vandeweek de Humax IRHD5000 gekocht bij CardWriter, samen met een DTV startpakket. Ik heb de retourbon voor €50 terug de zelfde dag nog opgestuurd. Ook heb ik die dag mijn pakket-keus voor DTV opgestuurd (incl. HDTV-pakket).
Dit was dus nog voor 1 december en ik heb geen specifiek HD-startpakket gekocht. Ik zal het hier laten weten als ik bericht heb van Ziggo...
Al iets gehoord van ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34
Ik heb het hele topic doorgenomen en ben ook wel benieuwd hoe dit nu geregeld is bij ZIGGO. Ik heb net een nieuwe Samsung LCD aangeschaft voor de slaapkamer waar ik nog een decoder bij moet hebben, dus deze actie zou mij wel goed uitkomen.

Als ik een Samsung DCB-H360r (Heb geen ervaring met HUMAX) kan aanschaffen bij http://goedkopen.nl voor +- 180 - de actie a 50 euro heb ik een HD decoder voor +- 130 euro wat het geheel wel erg aantrekkelijk maakt.

Al iemand wat meer info betreffende deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ga dan voor de Humax. Lees wat reviews. De samsung komt echt slecht naar voren hoor.
Altijd problemen met die samsung als ik internet mag geloven. Ik zou iig voor de Humax gaan ipv samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
ID-College schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:22:
Ga dan voor de Humax. Lees wat reviews. De samsung komt echt slecht naar voren hoor.
Altijd problemen met die samsung als ik internet mag geloven. Ik zou iig voor de Humax gaan ipv samsung!
Ik zit te twijfelen tussen de Samsung DCB-H360RS en de Humax IRHD-5000C HD??? Waarom moet ik voor de Samsung gaan? Beide decoders hebben hun minpunten toch? Maar welke is nu de betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Laatst online: 16-06 14:44
ID-College schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:36:
Mijn ervaring leert dat dit namelijk niet gaat werken. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten gaat dat vaak niet werken.
Ik ga morgen naar dat nummer bellen van die site (sluitallesaan) en vraag daar op je idd 100% die Humax krijgt. Zoja, dan bestel ik die, Zo nee, dan koop ik hem wel ergens in de winkel voor 199 ofzo. Dan ben je verzekerd van die 50 euro retour.
Ziggo kennende zal dit zo fout gaan als het maar zijn kan als je het installatiepakket niet koopt. Dan ken je mooi naar die 50 eppo fluiten omdat je dan niet een installatiepakket hebt aangeschaft. Die mail van die gozer zegt wel dat het zo is, maar die gasten weten zelf ook niet waar ze over praten :)
Dan maar 15 euro meer, liever 15 euro meer en geen gezeik, dan 15 euro minder en wel een hoop gedoe met geld terug actie :)
Volgens mij begrijp ik iets niet helemaal. Je hebt het over 15 euro meer. Maar volgens mij zijn er 2 opties:

Via Ziggo bestellen (hopen dat je de Humax krijgt) De aanbieding daar is 99 euro.
Zelf bestellen bij bv. sluitallesaan.nl (dan heb je zeker de Humax) voor 199 euro - 50 cashback is 149 euro.

Dat verschil is volgens mij 50 euro en geen 15 euro. Of zie ik kosten over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Vjenne-ICT schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:43:
[...]

Ik zit te twijfelen tussen de Samsung DCB-H360RS en de Humax IRHD-5000C HD??? Waarom moet ik voor de Samsung gaan? Beide decoders hebben hun minpunten toch? Maar welke is nu de betere?
Je moet niet voor de Samsung gaan. ;)
Als je zoekt op internet naar reviews, dan komt Humax er beter uit. Althans, dat is wat ik heb gemerkt. Ook heb ik de Samsung wel eens aan het werk gezien en gebruikt en daar werd ik niet blij van. Dus dan blijft de Humax zo'n beetje over.
Aeon schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:03:
[...]

Volgens mij begrijp ik iets niet helemaal. Je hebt het over 15 euro meer. Maar volgens mij zijn er 2 opties:

Via Ziggo bestellen (hopen dat je de Humax krijgt) De aanbieding daar is 99 euro.
Zelf bestellen bij bv. sluitallesaan.nl (dan heb je zeker de Humax) voor 199 euro - 50 cashback is 149 euro.

Dat verschil is volgens mij 50 euro en geen 15 euro. Of zie ik kosten over het hoofd?
Via Ziggo bestellen ís toch bij sluitallesaan.nl? Volgens mij is die 99 euro aanbieding van Ziggo geen HD, maar SD.

Je kan ook ergens anders bestellen, dan kost de Humax 155 ongeveer, plus die smartcard van 25 euro ofzo. En dan nog hopen op cashback.

[ Voor 39% gewijzigd door MrSleeves op 15-12-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Laatst online: 16-06 14:44
MrSleeves schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:08:
[...]

Via Ziggo bestellen ís toch bij sluitallesaan.nl? Volgens mij is die 99 euro aanbieding van Ziggo geen HD, maar SD.

Je kan ook ergens anders bestellen, dan kost de Humax 155 ongeveer, plus die smartcard van 25 euro ofzo. En dan nog hopen op cashback.
Het HD installatiepakket kost momenteel 99 euro als je overstapt naar een alles-in-1 pakket. (199 euro normale prijs)

Dat scheelt IMO 50 euro, en geen 15 euro.

Dan loont het toch wel om te kijken of je niet de aanbieding kan krijgen voor 99 euro icm de Humax decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dan ben je appels en peren aan het vergelijken.
Het scheelt namelijk niet 50 euro: het scheelt 50 euro en een heel ander abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
MrSleeves schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:08:
[...]

Je moet niet voor de Samsung gaan. ;)
Als je zoekt op internet naar reviews, dan komt Humax er beter uit. Althans, dat is wat ik heb gemerkt. Ook heb ik de Samsung wel eens aan het werk gezien en gebruikt en daar werd ik niet blij van. Dus dan blijft de Humax zo'n beetje over.
Ik ben het met je ens dat je veel problemen leest op internet met de SAMSUNG, maar als je goed zoekt vind je ook genoeg problemen met de HUMAX. Ik heb momenteel een SAMSUNG HD360 staan en ben er best tevreden over, maar ben ook wel geinteresseerd in de HUMAX.

Wat bedoel je precies met ''Samsung wel eens aan het werk gezien en gebruikt en daar werd ik niet blij van''? Kun je uitleggen wat je als slecht ervaarde bij de SAMSUNG? Mensen spreken hebben het er ook over dat de HUMAX sneller zou zijn, maar wat is er dan sneller, het zappen of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:51:
Ik ben het met je ens dat je veel problemen leest op internet met de SAMSUNG, maar als je goed zoekt vind je ook genoeg problemen met de HUMAX. Ik heb momenteel een SAMSUNG HD360 staan en ben er best tevreden over, maar ben ook wel geinteresseerd in de HUMAX.

Wat bedoel je precies met ''Samsung wel eens aan het werk gezien en gebruikt en daar werd ik niet blij van''? Kun je uitleggen wat je als slecht ervaarde bij de SAMSUNG? Mensen spreken hebben het er ook over dat de HUMAX sneller zou zijn, maar wat is er dan sneller, het zappen of wat anders?
Wat heeft deze discussie nu eigenlijk voor zin? Je gaat hier niet alleen offtopic, maar je vraagt aan bezitters van een Humax/Samsung waarom zij het door hun gekochte product beter vinden dan het niet door hen gekochte product. Daar gaan die twee partijen dus nooit uitkomen. Ga naar een winkel waar ze beide apparaten hebben staan, vergelijk ze daar en koop diegene die je het meeste aanstaat na bijvoorbeeld nog wat gebruikerservaringen op kieskeurig.nl gelezen te hebben. Houdt er wel rekening mee dat de meeste gebruikerservaringen over het algemeen bevooroordeeld zijn aangezien er een koper van het apparaat aan het woord is die een redelijk bedrag heeft neergeteld voor zijn aankoop en dan meestal in eerste instantie nog niet de nadelen wil zien/erkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Idd. Let op mensen, ik praat over de HD versie, en niet de SD versie.
Wat MrSleeves zegt klopt. Aeon vergelijkt appels met peren. Omdat jij alles in 1 abbonement neemt.
Dat betekent TV, telefoon en internet. En dat wil ik niet. Ik wil alleen TV, en geen telefoon en internet.

Ik heb gebeld naar de site van sluitalles aan.
https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1042425.jsf

Als je dit pakket besteld krijg je volgens de man 100% een Humax 5000C decoder. En daarnaast had je idd geld terug van ziggo (50 euro) maar dat moest via ziggo geregeld worden.
Dat is logisch. Dus zoals ik het begrijp is het bij die aanbieding nog steeds voor 149 euro dus.
Een 5000C decoder
Ziggo smartcard
En overige boekjes in instructies.

Dat is een nette prijs, want in de winkel dok je toch al 155 euro voor de HD decoder zonder smartcard.
Alhoewel ik het idee had dat de knaap aan de andere kant van de telefoon niet echt wist waar die over praatte. Ik denk dat ik toch de gok ga wagen op die bestelling a 199. Tenzij ik hem in de winkel zie liggen voor 200, want dan ben je 100% zeker van een Humax :)

Kheb heel ff op de chat geverifieerd en daar zei die idd dat je bij die site ook de Humax decoder krijgt en dat je recht hebt op de 50 euro retour. Afhalen is ook mogelijk in Rotterdam tussen 13:00 en 17:00 op werkdagen.

[ Voor 9% gewijzigd door ID-College op 15-12-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Vandaag bij de Mediamarkt in Maastricht (lokale aanbieding) een Humax voor 150 euro (excl. startpakket a 30 euro) gekocht. Volgens de man in de winkel krijg je 50 euro terug van Ziggo met de bon in een huis-aan-huis blaadje van een tijd terug (die ik me idd. wel kan herinneren, maar dus ook op ziggo.nl staat). Overigens wel misleidend dat in de folder gewoon een prijs van 99 euro stond zonder enige voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Als je de voorwaarden van de coupon leest moet je een kopie bijvoegen van je aankoop van het startpakket. Die heb jij niet, jij hebt alleen een decoder gekocht en een apart startpakket. Dit zal zo ook op de bon staan.
Ziggo beoordeelt zelf de aanvragen en aan de hand hiervan heeft ziggo dus het recht om die 50 euro niet uit te betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door ID-College op 15-12-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Zoals je ziet gaat hier al een tijdje een hele discussie over, dat is dus niet 100% duidelijk en daar kom je via de Ziggo helpdesk ook niet met zekerheid achter. Maar ik kom er uiteindelijk wel achter... ;)
Gokje van 18 euro (sluitallesaan.nl: 211 euro inclusief adminstratie- en verzendkosten minus 50 euro = 161 euro; Mediamarkt: 179 euro inclusief startpakket en als Ziggo 50 euro terugbetaald: 129 euro).

Ik kreeg echter wel de indruk dat ze contact hierover hadden gehad met Ziggo... we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Net gekocht bij mediamarkt Maastricht >>>>
  • Humax c5000 : 149,95 (ex. 50 euro cashback)
  • Ziggo kaartje: 29,95
99,95 + 29,95 = 129,9 euro voor HD digitaal televisie!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ik was net bij de mediamarkt in alphen, en daar was de Humax 5000C 199 euro, en het installatiepakket ook nog eens 30 euro. Dat is dus 230! euro. Beetje gek.
Sowieso is er nog helemaal geen duidelijk over, omdat het geld nog niet is uitgekeerd. Ik geloof er dus ook weinig van dat je die 50 euro terug krijgt!! Wat jullie doen is leuk, maar ik betwijfel of ziggo die 50 euro uitbetaald als je een losse decoder koopt + installatiepakket.
Waarom zouden ze dat doen? Dan geven ze het installatiepakket weg en betalen je decoder gedeeltelijk mee? Dat kan toch niet kloppen?

[ Voor 29% gewijzigd door ID-College op 15-12-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisks
  • Laatst online: 11-06 18:24
Als iemand zo vriendelijk wil zijn zich te melden zodra de cashback aanvraag door Ziggo gehonoreerd is, incl. alle historie van hoe/waar/wat/hoeveel, dan kunnen we de discussie tenminste wat meer op inhoud voeren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ziggo heeft blijkbaar ook regionale acties. Ik kreeg zelf een week of twee geleden een brief/folder met het volgende aanbod:

1) Digitale ontvanger startpakket voor 15 euro*
2) Cashback van 99 euro bij aankoop van een digitale recorder*
3) Cashback van 99 euro bij aankoop van een HD decoder*

*Bij een door Ziggo geselecteerd verkooppunt in de buurt (Leiden).

Interessant dus. In de brief stond dat de actie alleen voor Leiden zou gelden, maar de klantenservicemedewerker die ik er over sprak zei wel dat dergelijke acties vaker werden gehouden. Voor mij als alles goed gaat dus voor 99 euro een Humax 5000 met Smartcard. Dan kan m'n Humax SD-decoder elders z'n werk gaan doen. :)

Meer mensen een dergelijke aanbieding ontvangen?

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-06 18:32
Geachte mensen, ik heb afgelopen week alles in 1 plus aangevraagd, maar heb niets geselecteerd. (over het hooft gezien)
Hiervoor heb ik met Ziggo gemailt en die zeggen ja hoor je kan die actie gewoon gebruiken :) (YES!) mrgoed
het gaat hierover deze stukje
citeer:
Heb je liever een ander ontvanger? Kies dan voor het Installatiepakket Digitale Televisie HD: nu voor € 99 (normaal voor € 328,95). Of neem een harddisk recorder en betaal slechts € 229 (normaal € 428,95).

de zwart gedrukte decoder, is deze toch?

https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1022007.jsf

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Moet je ziggo even voor bellen. Er is ook een Humax PVR.
Hoewel de humax minder mooi is, werkt die een stuk beter.

Maar de humax kan je los ook wel voor 230 euro aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
job schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:54:
[...]

Moet je ziggo even voor bellen. Er is ook een Humax PVR.
Hoewel de humax minder mooi is, werkt die een stuk beter.

Maar de humax kan je los ook wel voor 230 euro aanschaffen.
Humax 9200, krijg je bij die de cashback actie? zoja hoeveel, kon het niet vinden ..

[ Voor 21% gewijzigd door forzabesiktas op 17-12-2008 14:53 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Pfff vandaag een reactie gehad op mijn mail van 10 November, benieuwd hoelang het duurt voor ik reactie krijg op mijn mail van 1 December, pfff. Ben echt helemaal klaar met Ziggo omdat ik nu al weet dat het een antwoord is waar ik niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
JunkieXP schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:04:
Pfff vandaag een reactie gehad op mijn mail van 10 November, benieuwd hoelang het duurt voor ik reactie krijg op mijn mail van 1 December, pfff. Ben echt helemaal klaar met Ziggo omdat ik nu al weet dat het een antwoord is waar ik niks mee kan.
Mag ik vragen welke reactie je hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ik heb iig het installatiepakket gekocht op die website sluitallesaan.nl
De humax 5000C decoder met Ziggo installatierommel. Was incl. verzenden 211 euro. Je betaald dus uiteindelijk weer 161 euro voor de decoder en smartcard.
Echt snel zijn ze niet bij die site, maar laat hier ff weten wat het geworden is. Ze beweren zelf alleen een 5000C in dat pakket te leveren, en geen samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

fatihbatur schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:38:
[...]

Humax 9200, krijg je bij die de cashback actie? zoja hoeveel, kon het niet vinden ..
Ik weet niet welke je krijgt, daarom moet je dus even bellen.
Er zijn twee harddisk decoders. Als ziggo zegt harddisk decoder, dan weet je dus niet welke ze bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ind0mi schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:13:
Net gekocht bij mediamarkt Maastricht >>>>
  • Humax c5000 : 149,95 (ex. 50 euro cashback)
  • Ziggo kaartje: 29,95
99,95 + 29,95 = 129,9 euro voor HD digitaal televisie!! _/-\o_
same here, nette prijs. nu hopen dat ziggo de cashback honoreert.

• forzabesiktas
JunkieXP schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:04:
Same here, ik had een mail op 10 juni verstuurd :/ , ik kreeg na mijn 2 maanden vakantie in Spanje pas reactie terug op 19 aug. pas, shame Zigoo SHAMEEE! :X

tikfouten? tjah..m..

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Vjenne-ICT schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:08:
[...]

Mag ik vragen welke reactie je hebt ontvangen?
Dat ze konden zien dat ik Telefonisch contact gehad het en zodoende waren zij van mening dat mijn vraag beantwoord was, bleh echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
JunkieXP schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:14:
[...]

Dat ze konden zien dat ik Telefonisch contact gehad het en zodoende waren zij van mening dat mijn vraag beantwoord was, bleh echt.
Waardeloos he! Ik krijg ook al een waardeloos standaard antwoord!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Ik heb afgelopen week met Ziggo gebeld om te vragen of de €50 Cashback actie geld als ik bij Bobshop.nl een decoder en smartcard kocht. Dit is door de ziggo medewerker bevestigd.

Daarop heb ik de Humax 5000C decoder en de smartcard besteld:
Humax 5000C voor 155.- , Ziggo smart card voor 19.- (+verzend kosten 7.95) = € 181.95

Daarover moet dan nog de cashback actie, is dus netto: 131.95 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Heb gister een Samsung 32 inch full hd gekocht.

Ik heb nog analoog signaal wat er totaal niet uitziet op de full hd tv.

Nu wil ik Ziggo digitaal of hd nemen. Wie kan mij overtuigen welke ik moet nemen? Ik zie dat er maar enkele zenders in hd worden uitgezonden.

Is het ook zo dat de hd tuner het signaal beter doorstuurt naar de full hd lcd tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Anoniem: 83017 schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:46:
Heb gister een Samsung 32 inch full hd gekocht.

Ik heb nog analoog signaal wat er totaal niet uitziet op de full hd tv.

Nu wil ik Ziggo digitaal of hd nemen. Wie kan mij overtuigen welke ik moet nemen? Ik zie dat er maar enkele zenders in hd worden uitgezonden.

Is het ook zo dat de hd tuner het signaal beter doorstuurt naar de full hd lcd tv?
Als je de HD zenders graag wilt hebben en bereid bent daar extra voor te betalen moet je het doen, maar houd rekening met ongeveer 100 euro extra voor een HD decoder. Bovendien betaal je 3 of 4 euro per maand extra voor HD. Nederland 1, 2, en 3 komen volgens mij begin 2009 ergens beschikbaar in HD.

Om je laatste vraag te beantwoorden: Ja, waarschijnlijk wel. Een HD-ontvanger sluit je aan via HDMI, in tegenstelling tot een SD-ontvanger die doorgaans via scart wordt aangesloten. Die laatste is analoog en geeft daardoor een minder goed signaal af.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Positron schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:04:
[...]

Als je de HD zenders graag wilt hebben en bereid bent daar extra voor te betalen moet je het doen, maar houd rekening met ongeveer 100 euro extra voor een HD decoder. Bovendien betaal je 3 of 4 euro per maand extra voor HD. Nederland 1, 2, en 3 komen volgens mij begin 2009 ergens beschikbaar in HD.

Om je laatste vraag te beantwoorden: Ja, waarschijnlijk wel. Een HD-ontvanger sluit je aan via HDMI, in tegenstelling tot een SD-ontvanger die doorgaans via scart wordt aangesloten. Die laatste is analoog en geeft daardoor een minder goed signaal af.
De extra kosten waren mij inderdaad bekend.

Signaal zal dus wel beter zijn, maar de vraag is hoeveel en is het echt waarneembaar? Die paar zenders die in HD worden aangeboden, kijk ik vrij weinig. Ned 1,2 en 3 worden zover ik weet slechts enkele programma`s in hd opgenomen, klopt dit?

Neem aan dat het verschil tussen analoog en gewoon digitaal een stuk groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 83017 schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:19:
[...]

De extra kosten waren mij inderdaad bekend.

Signaal zal dus wel beter zijn, maar de vraag is hoeveel en is het echt waarneembaar? Die paar zenders die in HD worden aangeboden, kijk ik vrij weinig. Ned 1,2 en 3 worden zover ik weet slechts enkele programma`s in hd opgenomen, klopt dit?

Neem aan dat het verschil tussen analoog en gewoon digitaal een stuk groter is.
verschil tussen analoog en digitaal zit voornamelijk in de ruis heb ik gemerkt.
tussen normaal digitaal en 1080i zie je echt wel goed, maar is inderdaad minder dan analoog en digitaal.

maar zowieso krijg je de eerste 2 weken ofzo alle zenders door, ook de HD, dan kun je het zelf bepalen.
heb je natuurlijk wel een hd ontvanger met bijbehorende aansluiting nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255409

Volgens mijn bevestigingsbrief van Ziggo (Groningen) krijg ik de Samsung digitale HD ontvanger. En volgens de helpdesk kan ik hier niks aan doen, behalve de bestelling annuleren :(

Welke je krijgt hangt af van wat ze in voorraad hebben en dat is volledig willekeurig. Het Humax pakket in de winkel kopen kan ook niet volgens de helpdesk, omdat ik dan niet kan overstappen naar het alles-in-1 pakket, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovideo
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik heb tot twee keer toe bij ziggo alles-in-1 extra besteld icm een HD receiver.

De eerste keer telefonisch en heb toen niet gevraagd naar welke receiver ik zou ontvangen omdat ik ervan uit ging dat dit de Humax zou zijn (immers bij doorklikken op de link van het HD pakket kom je op de site van sluitallesaan terecht met de Humax voor je neus....).

Per post kreeg ik toen de bevestiging en hierin stond aangegeven dat ik een Samsung zou krijgen. Heb toen meteen Ziggo gebeld en zij konden het type receiver niet aanpassen. Alleen annuleren van de bestelling (dus inclusief alles-in-1) was mogelijk en dan moest ik het maar via de website bestellen want dat ging via een ander kanaal en dan zou ik vast de Humax krijgen?!

Dus maar meteen opnieuw de bestelling via de website van Ziggo gedaan. Volgende dag werd de Samsung bezorgd (van de eerste bestelling), deze heb ik uiteraard geweigerd.

Twee weken gewacht, weer een bevestigingsbrief en wederom de vermelding dat ik een Samsung zou krijgen. Opnieuw Ziggo gebeld, die gaven aan om even te wachten totdat TPG het pakketje langs zou brengen omdat het wellicht toch de Humax zou zijn.

Het antwoord laadt zich raden: wederom een Samsung.....
Derde maal met Ziggo aan de lijn, tot de conclusie gekomen dat je toch écht geen Humax krijgt wanneer je via Ziggo besteld (ze moeten van de oude voorraad impopulaire Samsung's af) dus nu laat ik Ziggo de gratis SD receiver inclusief startpakket naar me opsturen en koop ik de Humax wel voor 155 euro in de winkel. Die gratis receiver verpats ik dan wel weer op marktplaats voor 5 tientjes, heb ik voor ongeveer 105 euro HD!

Die cash-back actie blijft ook een beetje vreemd, waarom zou je een nieuw DTV pakket aanschaffen als je al digitale televisie hebt? Volgens een helpdesk medewerker was het technisch alleen mogelijk om HD op de nieuwe smartcard te krijgen en dat is natuurlijk volkomen onzin.

Het mag overigens inmiddels bekend zijn dat de gemiddelde Ziggo helpdesk medewerker werkelijk geen flauw idee heeft waar hij/zij het over heeft en dat alle antwoorden, beloftes etc. die door deze mensen gedaan worden wel met een heel erg groot korreltje zout genomen moeten worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284852

Na 3 dagen van rondbellen, heb ik dan nu toch eindelijk duidelijkheid gehad van Ziggo.

Eerst heb ik met www.sluitallesaan.nl gebeld, een site welke een samenwerking is tussen Ziggo en Planet Service, maar daar wist de medewerker niks af van de cashback actie, en kon ook niet garanderen of die van toepassing was op het installatiepakket (HD Decoder + Smartcard) wat zij verkochten. Juist ja, je verkoopt al je producten voornamelijk namens één bedrijf, Ziggo in dit geval, maar je weet verder niks? Voordeel: daar stond duidelijk vermeld dat je een Humax kreeg, waar ze zich dus ook aan dienen te houden.

Daarna langs de Expert geweest. Daar hadden ze geen installatiepakketten. Alleen losse decoders en losse smartcards, wat uitkwam op 199 + 29, i.p.v. 199 voor beiden zoals op de site van Ziggo. Ze beweerden zelfs dat de paketten met decoder + smartcard niet meer bestonden, over deze uitspraak was ook Ziggo achteraf zeer verbaasd aan de telefoon. Hierop is de cashback dus waarschijnlijk ook niet van toepassing, plus het zijn afzetters en ze hebben geen idee wat ze verkopen.

Daarna uiteindelijk Ziggo zelf gebeld om daar te bestellen, voor de 3e keer. Ik heb de dame aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik als ik iets koop, gewoon wil weten wat ik in huis krijg, en dat ik daar als klant ook recht op heb. Heb haar uitgelegd dat de Humax door veel gebruikers als vele malen beter wordt ervaren als de Samsung, en het was inderdaad niet de eerste keer dat zij dit te horen kreeg. Ze wist me te vertellen dat ik mezelf wel degelijk kon verzekeren dat ik een Humax in huis kreeg. De dag na het plaatsen van mijn bestelling kon ik bellen om dit te controleren.

Dit ga ik dus morgen doen, mochten zij mij vertellen dat dit helemaal niet mogelijk is, dan ben ik bang dat ik erg boos ga worden na 3 dagen rondbellen. Dus ik kom hier morgen op terug ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 284852 op 23-12-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Anoniem: 284852 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:34:
Dit ga ik dus morgen doen, mochten zij mij vertellen dat dit helemaal niet mogelijk is, dan ben ik bang dat ik erg boos ga worden na 3 dagen rondbellen. Dus ik kom hier morgen op terug ;)
Sterkte. Echt, de helpdeskmedewerkers beamen alles wat je wil horen zodat ze weer zo snel mogelijk van je af zijn. De kans is klein dat je dezefde medewerker ooit nog eens aan de lijn krijgt, dus zal het hen worst zijn als ze je een beetje zitten voorliegen. Misschien krijg je morgen wederom een bevestiging en dan als nog over een paar weken bij aflevering een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Ik kan inderdaad beamen dat je via de Telefoon noch de website een keuze kan maken betreffende de Decoder. Echter bij de Expert in Rijen was dit voor mij wel mogelijk, dit had echter als gevolg dat ik destijds geen 100euro korting kon incasseren maar slechts 75. Dit was toch wel degelijk een compleet pakket.

Wat ik je aanraad bij telefonische gesprekken is de naam van de medewerker noteren, zodoende kun je later vragen naar de manager en zeggen dat die en die jou die toezegging heeft gedaan, dan heb je een sterker been om op te staan dan wanneer je zegt dat "een medewerker" jou een en ander had toegezegd.

Ik ben bang dat ik de 25 euro mis loop en heb hier dus flink de balen in, helaas is er niks anders aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ik wil je wel zeggen. Ik het op de site sluitallesaan.nl die dedocer besteld. Hun beweerden de Humax te leveren. Ik heb daarover gebeld + heb via chat contact gehad.
Beiden zeiden ze alleen de Humax te leveren.

Ik heb dus het pakket besteld (a 199 euro) op 16 december. We zijn nu een week verder! en nog niets veranderd. Alleen is me betaling ontvagen. Wat een flutsite joh! Ik denk dat ik morgen nog eens bel, en anders mijn bestelling wil annuleren. Na ruim een week is er nog niets gebeurd, terwijl dat wel zou moeten zijn volgens hun eigen voorwaarden! Tis echt 1 grote bende bij hun.

Ik wil dus alleen de Humax decoder, en geen samsung...

[ Voor 7% gewijzigd door ID-College op 24-12-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 17:19
Wie kan mij advies geven ovr het volgende:
Momenteel heb ik Internet (Z3), telefonie (Volop bellen) en 'gewone' digitale TV van Ziggo. Het zijn nu nog losse abonnementen waar ik totaal € 75,- per maand voor betaal. Nu heb sinds vandaag een Panasonic 42PZ80 (Full HD) en wil overstappen naar HD TV van Ziggo. Er is een aanbieding om een decoder aan te schaffen met starterspakket (met HD abonnement) voor € 99,-. Met een 'Alles in Eén' Pakket ben ik dan met mijn totale abonnement goedkoper uit: € 65,- met een nog snellere internet (20 MB). Ik wil absoluut de HUMAX decoder dus ik ben gedwongen om bij een winkel deze aan te schaffen omdat Ziggo alleen maar de Samsung 360 uitlevert, als ik via de website bestel. Ik ben erg huiverig voor de overstap.... Ben bang dat er van alles fout gaat! Wie kan mij raad geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar jullie me al voor waarschuwden: het was een verkooppraatje, vandaag teruggebeld en ze kunnen me niks garanderen. M'n bestelling meteen geannulleerd, ze bekijken het maar daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de overstap op Alles-in-één ben je VOLGENS MIJ verplicht via Ziggo te bestellen, want een 'externe' winkel waar je dat bestelt kan die overstap niet bewerkstelligen. En bij Ziggo krijg je momenteel een Samsung, en dat kan over een paar weken weer veranderen in een Humax, maar dat kunnen ze nooit met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Toevallig vandaag het pakketje binnen. Wat ik al verwacht had.
Ik heb het ziggo installatie pakket besteld bij sluitallesaan.nl Vandaag kwam ie binnen :D
Het is idd de Humax 5000C decoder in een aparte doos. Er zit gewoon een Ziggo startpakket bij voor digitale televisie a 30 euro.
Gewoon twee losse componenten dus! Ik ben in ieder geval verzekerd van een Humax 5000C decoder + 50 euro cashback. Het hele geintje zoals ik het besteld heb was 211 - 50 = 161 euro voor een Humax 5000C en digitale televisie. Niet slecht, een Humax kost al 155 euro zonder smartcard, en dan moet je maar hopen op 50 euro terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ ID-College:

Via de chat van sluitallesaan.nl is mij 3x (ja, ik ben letterlijk 3x onder een andere naam die chatbox ingegaan) beloofd dat je aan alle voorwaarden voldoet voor de cashback actie als je dat pakket bij hun besteld. Ze zeiden er natuurlijk wel alledrie bij dat Ziggo uiteindelijk de betaling moet doen, maar voor zover de voorwaarden gaan zou ik er zeker recht op hebben.

Kun je ons vertellen hoe je bestelling op de factuur is omschreven? Als "Ziggo installatiepakket Televisie HD à €199" of als 2 losse dingen (Decoder + Smartcard)? Want dat is waarschijnlijk waar Ziggo als eerste naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 17:19
Wat mij nog niet duidelijk is: Als je HD van Ziggo wilt bekijken, moet je dan een aparte smartcard hebben of moet je dit apart bestellen bij Ziggo zelf? Uiteraard heb ik een aparte decoder nodig! Mijn oog is gevallen op de Humax IR-5000D. Ik heb namelijk al een Samsung 9401R maar wil overstappen naar HD televisie vanwege mijn onlangs gekochte 42PZ80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Anoniem: 284852 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:05:
@ ID-College:

Via de chat van sluitallesaan.nl is mij 3x (ja, ik ben letterlijk 3x onder een andere naam die chatbox ingegaan) beloofd dat je aan alle voorwaarden voldoet voor de cashback actie als je dat pakket bij hun besteld. Ze zeiden er natuurlijk wel alledrie bij dat Ziggo uiteindelijk de betaling moet doen, maar voor zover de voorwaarden gaan zou ik er zeker recht op hebben.

Kun je ons vertellen hoe je bestelling op de factuur is omschreven? Als "Ziggo installatiepakket Televisie HD à €199" of als 2 losse dingen (Decoder + Smartcard)? Want dat is waarschijnlijk waar Ziggo als eerste naar kijkt.
Daar zat ik inderdaad ook over in. Ik heb idd ook onder meerdere namen dezelfde vraag gesteld. Ook telefonisch nog.
Het is omschreven als een decoder met HD en niets over een installatiepakket oid.
Aangezien dit nogal onduidelijk is, heb ik tevens de bevestigingsmail uitgeprint en in de enveloppe gedaan. Hierin staat namelijk wel dat het om het HD installatiepakket gaat

1* Ziggo installatiepakket Televisie HD 199.00
1* Verzend categorie II 10.00
1* Verzend verzekering per 500 euro 2.00

Ik neem aan dat het zo wel duidelijk genoeg voor ziggo is. Ze refereren immers zelf naar www.sluitallesaan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ik heb alles hier doorgenomen, maar nog 1 vraag:

Ik heb momenteel al twee sd decoders in huis met 2 smartcards en een abbonement digitale tv van Ziggo. Als ik De Humax 5000 bestel (los) met een startpakket inc nieuwe smartcard erbij (los) om in aanmerking te komen voor de 50 euro cashback, kom ik dan niet in de problemen met zoveel smartcards? Kan ik zomaar een 3e smartcard activeren op mijn adres?

Het zou me wel 31 euro schelen na aftrek van de smartcard aanschaf die ik niet nodig heb :)

[ Voor 5% gewijzigd door bear87 op 02-01-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 10:21

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

M'n schoonvader heeft een Samsung 360 decoder gekocht voor 50 euro in een webshop (bestfive) inclusief smartcard. Gisteren kreeg hij een brief van Ziggo dat hij binnen 4 week de 25 Euro teruggestort krijgt. Maakt dus blijkbaar niks uit waar je 'm hebt gekocht. Hij zit dus mooi voor 25 Euro te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
klungeltweaker schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:45:
M'n schoonvader heeft een Samsung 360 decoder gekocht voor 50 euro in een webshop (bestfive) inclusief smartcard. Gisteren kreeg hij een brief van Ziggo dat hij binnen 4 week de 25 Euro teruggestort krijgt. Maakt dus blijkbaar niks uit waar je 'm hebt gekocht. Hij zit dus mooi voor 25 Euro te kijken.
Wat een Samsung 360 decoder voor 50 euro of moet dat 150 euro zijn??? Wanneer heb je die gekocht daar dan? Zie de Samsung 360 decoder niet op de site staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 10:21

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Excuses, had even het nummer niet goed 8)7, het ging om de SD-receiver Samsung DCB-B270r. Die vond ik gewoon op kieskeurig voor dit bedrag.
Aanbieding is al over. Bestfive kon me ook niet meer vertellen, dan dat het een tijdelijke actie was.
Werd er zelfs netjes over gebeld dat de levering een paar dagen later zou zijn dan aangegeven. hoe ze er aan kwamen mweet ik niet, maar het werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Ik heb eindelijk reactie gehad op mijn mail van 30 november 2008
Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid van onze kant omtrent uw aanmelding voor het "alles in 1 pakket".

U bent helaas verkeerd geinformeerd; als u een HD ontvanger via een verkooppunt van ons aanschaft dan is de smartcard niet gratis. Bestelt u het pakket rechtstreeks bij Ziggo dan betaalt u euro 99,= en bij een verkooppunt euro 124,=.

Het voordeel van een winkel is echter dat u een specifiek type ontvanger kunt aanschaffen terwijl u rechtstreeks bij Ziggo afhankelijk bent van het type wat op dat moment voorradig is. Ook heeft u de onvanger dan sneller in huis.

Omdat ik in het systeem niet kan terugvinden wat mijn collega u heeft verteld kan ik helaas geen creditatie voor de resterende 24,= euro doen. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan kunt u alsnog schriftelijk een klacht indienen.

Ziggo klachtenafdeling, Postbus 43048, 3540 AA Utrecht

Uw klacht zal na ontvangst zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt zo moe van Ziggo. Had mijn bestelling 30 december ofzo geannuleerd, nadat bleek dat ik geen Humax zou krijgen, en nu staat gisteren alsnog de postbode aan de deur met een pakketje van Ziggo, met een Samsung decoder. Echter, er zit geen factuur bij en ook is er niks afgeschreven van mijn bankrekening...

De bestelling die ik had geplaatst bij www.sluitallesaan.nl (later besteld dan bij Ziggo zelf) was een week eerder binnen dan die van Ziggo, en het was een Humax. Dus ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Na 1,5 maand niets 'gehoord' te hebben van Ziggo (kortingsbon en kopie factuur opgestuurd op 23 november) heb ik vandaag de klantenservice gebeld voor de €50 cashback-actie bij aanschaf HD-decoder+startpakket. Na 10 minuten in de wacht kreeg ik een medewerker aan de lijn die intern gelijk alles geregeld heeft bij de desbetreffende afdeling en het geld zal binnen 2 weken op mijn rekening staan. Afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Ik heb in de week voor Kerst de coupon opgestuurd voor 50 euro retour op een HD startpakket. Zijn er al mensen die hier wel iets van ziggo hebben gehoord? Hoe lang duurde dat na het insturen van de coupon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
rick77 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:08:
Ik heb in de week voor Kerst de coupon opgestuurd voor 50 euro retour op een HD startpakket. Zijn er al mensen die hier wel iets van ziggo hebben gehoord? Hoe lang duurde dat na het insturen van de coupon?
Ik heb ook nog niks gehoord. Coupon net na de kerst opgestuurd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: Ik heb vandaag (maandje na insturen, inclusief Kerst) een brief van Ziggo gekregen dat ik binnen vier weken 50 euro retour krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ik ook. Ik krijg ook 50 euro terug :)
Ben alleen bang dat het fout gaat. Ze hebben mijn rekeningnummer in de brief gezet, maar op de naam van de abonnementhouder.
Aangezien ik niet de abonnementhouder ben klopt de naam niet met het rekeningnummer. Dit zal dus wel weer fout gaan terwijl dit in de brief toch duidelijk vermeld is.
We wachten gestaag af...

[ Voor 11% gewijzigd door ID-College op 18-01-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Over de €75,- heb ik nog niks gehoord, echter heb ik recentelijk contact gelegd met Ziggo dat mijn snelheid nog steeds niet de betreffende verhoging had gehad, en dat er tevens bij mijn Producten nog steeds vermeld stond dat ik 3 losse producten had.

Resultaat, ik moest de aanvraag opnieuw doen en heb zodoende dus dadelijk en €75,- korting én een gratis SD Ontvanger met extra Smart Card.

Even kijken of ik met de ontvanger iemand blij kan maken voor een eurotje of 50 en vervolgens zelf nog een extra Humax IRHD5000c bij BobShop bestellen waar ik dan zo'n €100,- betaal. Wat wil je nog meer :).

Pagina: 1 2 Laatste