[Ziggo Digitale Televisie] CashBack Actie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
klungeltweaker schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:45:
M'n schoonvader heeft een Samsung 360 decoder gekocht voor 50 euro in een webshop (bestfive) inclusief smartcard. Gisteren kreeg hij een brief van Ziggo dat hij binnen 4 week de 25 Euro teruggestort krijgt. Maakt dus blijkbaar niks uit waar je 'm hebt gekocht. Hij zit dus mooi voor 25 Euro te kijken.
Wat een Samsung 360 decoder voor 50 euro of moet dat 150 euro zijn??? Wanneer heb je die gekocht daar dan? Zie de Samsung 360 decoder niet op de site staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 10:21

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Excuses, had even het nummer niet goed 8)7, het ging om de SD-receiver Samsung DCB-B270r. Die vond ik gewoon op kieskeurig voor dit bedrag.
Aanbieding is al over. Bestfive kon me ook niet meer vertellen, dan dat het een tijdelijke actie was.
Werd er zelfs netjes over gebeld dat de levering een paar dagen later zou zijn dan aangegeven. hoe ze er aan kwamen mweet ik niet, maar het werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 15:18

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik heb eindelijk reactie gehad op mijn mail van 30 november 2008
Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid van onze kant omtrent uw aanmelding voor het "alles in 1 pakket".

U bent helaas verkeerd geinformeerd; als u een HD ontvanger via een verkooppunt van ons aanschaft dan is de smartcard niet gratis. Bestelt u het pakket rechtstreeks bij Ziggo dan betaalt u euro 99,= en bij een verkooppunt euro 124,=.

Het voordeel van een winkel is echter dat u een specifiek type ontvanger kunt aanschaffen terwijl u rechtstreeks bij Ziggo afhankelijk bent van het type wat op dat moment voorradig is. Ook heeft u de onvanger dan sneller in huis.

Omdat ik in het systeem niet kan terugvinden wat mijn collega u heeft verteld kan ik helaas geen creditatie voor de resterende 24,= euro doen. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan kunt u alsnog schriftelijk een klacht indienen.

Ziggo klachtenafdeling, Postbus 43048, 3540 AA Utrecht

Uw klacht zal na ontvangst zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284852

Wordt zo moe van Ziggo. Had mijn bestelling 30 december ofzo geannuleerd, nadat bleek dat ik geen Humax zou krijgen, en nu staat gisteren alsnog de postbode aan de deur met een pakketje van Ziggo, met een Samsung decoder. Echter, er zit geen factuur bij en ook is er niks afgeschreven van mijn bankrekening...

De bestelling die ik had geplaatst bij www.sluitallesaan.nl (later besteld dan bij Ziggo zelf) was een week eerder binnen dan die van Ziggo, en het was een Humax. Dus ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:09

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Na 1,5 maand niets 'gehoord' te hebben van Ziggo (kortingsbon en kopie factuur opgestuurd op 23 november) heb ik vandaag de klantenservice gebeld voor de €50 cashback-actie bij aanschaf HD-decoder+startpakket. Na 10 minuten in de wacht kreeg ik een medewerker aan de lijn die intern gelijk alles geregeld heeft bij de desbetreffende afdeling en het geld zal binnen 2 weken op mijn rekening staan. Afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 16:36

rick77

... get to the point!

Ik heb in de week voor Kerst de coupon opgestuurd voor 50 euro retour op een HD startpakket. Zijn er al mensen die hier wel iets van ziggo hebben gehoord? Hoe lang duurde dat na het insturen van de coupon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Nu online
rick77 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:08:
Ik heb in de week voor Kerst de coupon opgestuurd voor 50 euro retour op een HD startpakket. Zijn er al mensen die hier wel iets van ziggo hebben gehoord? Hoe lang duurde dat na het insturen van de coupon?
Ik heb ook nog niks gehoord. Coupon net na de kerst opgestuurd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: Ik heb vandaag (maandje na insturen, inclusief Kerst) een brief van Ziggo gekregen dat ik binnen vier weken 50 euro retour krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:17
Ik ook. Ik krijg ook 50 euro terug :)
Ben alleen bang dat het fout gaat. Ze hebben mijn rekeningnummer in de brief gezet, maar op de naam van de abonnementhouder.
Aangezien ik niet de abonnementhouder ben klopt de naam niet met het rekeningnummer. Dit zal dus wel weer fout gaan terwijl dit in de brief toch duidelijk vermeld is.
We wachten gestaag af...

[ Voor 11% gewijzigd door ID-College op 18-01-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 15:18

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Over de €75,- heb ik nog niks gehoord, echter heb ik recentelijk contact gelegd met Ziggo dat mijn snelheid nog steeds niet de betreffende verhoging had gehad, en dat er tevens bij mijn Producten nog steeds vermeld stond dat ik 3 losse producten had.

Resultaat, ik moest de aanvraag opnieuw doen en heb zodoende dus dadelijk en €75,- korting én een gratis SD Ontvanger met extra Smart Card.

Even kijken of ik met de ontvanger iemand blij kan maken voor een eurotje of 50 en vervolgens zelf nog een extra Humax IRHD5000c bij BobShop bestellen waar ik dan zo'n €100,- betaal. Wat wil je nog meer :).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 20:05
Heb op 12 december een abonnement afgesloten. Tot op de dag van vandaag werkt de proefperiode nog en heb ik nog geen enkele cent betaald voor het abonnement met aanvullende zenders. Heb nu 2 decoders waarvan 2x cashback hier heb ik verder nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
mrc16 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:20:
Heb op 12 december een abonnement afgesloten. Tot op de dag van vandaag werkt de proefperiode nog en heb ik nog geen enkele cent betaald voor het abonnement met aanvullende zenders. Heb nu 2 decoders waarvan 2x cashback hier heb ik verder nog niks over gehoord.
sssst, dalijk sluiten ze mijn film 1 enzo nog af :P
(mijne werkt ook nog steeds, en ook nog niks betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
defusion schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:33:
[...]

sssst, dalijk sluiten ze mijn film 1 enzo nog af :P
(mijne werkt ook nog steeds, en ook nog niks betaald)
Film 1 vind ik wel erg verslavend, vind alleen de prijs erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Weet iemand hoe het zit met deze actie? Op de ziggo site staat dat de actie verlengt is tot 31 maart 2009 maar als ik dat het formulier open staat daar gewoon nog tot 15 januari :? Weet iemand tot wanneer dit nu is.

Verder kun je gewoon los een Humax 5000HD decoder bestellen en dan ook los een smartcard bij bijv. Cardwriter want dat scheelt toch 30 euro ten opzichte van dat startpakket dat 199,95 ex verzendkosten is.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb vandaag een brief ontvangen van Ziggo waarin de terugbetaling van €50 binnen 4 weken wordt aangekondigd. De 2 weken-termijn hebben ze dus niet gehaald. No money yet...
Davidshadow13 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:23:
Weet iemand hoe het zit met deze actie? Op de ziggo site staat dat de actie verlengt is tot 31 maart 2009 maar als ik dat het formulier open staat daar gewoon nog tot 15 januari :? Weet iemand tot wanneer dit nu is.
De originele sluitingsdatum was 15 januari en de formulieren zullen nog niet aangepast zijn voor de verlenging tot 31 maart. Laatstgenoemde datum geldt dus...

[ Voor 81% gewijzigd door jfeelders op 27-01-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 21:29

MrSleeves

You'll thank me later.

Idem hier.. niet helemaal volgens de voorwaarden, want dan zou ik volgens mij voor 1 februari m'n geld moeten hebben.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

hier ook de brief binnen dat ik mn geld krijg, ik heb de set bij cardwriter gekocht
en mn zenders werken ook nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255276

Nu lijkt de cashback actie zelfs weer verdwenen van de site. Het is dat ik naar een Ziggo-gebied verhuis, anders had ik ze liever op een zo groot mogelijke afstand gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@JMD1:

Ja, omdat de actie is afgelopen half januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:23
T/m vorige week donderdag stond gewoon nog op de site dat de actie geldig was tot 31 maart (verlengd). Alleen op de kortingsbon stond 15 januari.

Ik heb gebeld met de administratie van ziggo. Deze zeiden dat de actie nog wel liep, maar ze konden me niet vertellen waarom de kortingsbon van de site was gehaald. De verkoop afdeling kon me trouwens niet veel meer vertellen dan "ik kan het niet vinden op de site" en verwezen me door naar de klantenadministratie.

Ze zeiden dat ik via het contactformulier de kortingsbon nog kon aanvragen. Hier heb ik natuurlijk nog niks op gehoord. Mocht ik daar niks van horen dan stuur ik gewoon de kortingsbon op die ook in de TS te vinden is.

Eventueel pas ik de datum in het PDF-bestand zelf wel aan naar 31 maart ;).

[ Voor 9% gewijzigd door DeOS op 02-02-2009 13:01 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solaartje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:38
Nog een tip (als die toevallig nog niet vermeld is) voor mensen die nog geen digitale tv van ziggo hebben en niet de volle mep voor de decoder willen betalen:

-Haal bij de Albert Heijn een een Eredivisie de hoogtepunten dvd voor 1,99 euro.
-Bij deze dvd (geseald) zit een coupon met daarop een actiecode.
-Dan is op de site http://www.eredivisielive.nl/ah/ waar je de code in kan vullen voor 39,99 euro het complete ziggo digitale startpakket te bestellen (decoder + smartcard incl gratis verzendkosten).
-Als extraatje heb je dan ook nog 2 maanden gratis eredivisie live. Wil je die niet verlengen dan kan je per kalendarmaand opzeggen.

Samengevat krijg je dus voor totaal 42 euro het complete startpakket, 6 weken preview periode en totaal 2 maanden eredivisie live.

Voor meer info adviseer ik de voorwaarden: http://www.eredivisielive.nl/web/AH/Voorwaarden-Nieuw.htm te lezen waar ook alles staat uitgelegd. Ook indien je een andere kabelaanbieder hebt zijn er leuke acties.

Het heeft mij in ieder geval doen overhalen om toch maar een keertje naar digitaal over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Zie ik voor mezelf wel 2 nadelen:
- Je krijgt geen HD decoder
- Je mag waarschijnlijk zelf niet kiezen welke decoder en hierdoor ontvang je waarschijnlijk een samsung decoder

Maar verder een prima actie als je toch al van plan was een standaard (samsung) decoder aan te schaffen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
solaartje schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:10:
Nog een tip (als die toevallig nog niet vermeld is) voor mensen die nog geen digitale tv van ziggo hebben en niet de volle mep voor de decoder willen betalen:

-Haal bij de Albert Heijn een een Eredivisie de hoogtepunten dvd voor 1,99 euro.
-Bij deze dvd (geseald) zit een coupon met daarop een actiecode.
-Dan is op de site http://www.eredivisielive.nl/ah/ waar je de code in kan vullen voor 39,99 euro het complete ziggo digitale startpakket te bestellen (decoder + smartcard incl gratis verzendkosten).
-Als extraatje heb je dan ook nog 2 maanden gratis eredivisie live. Wil je die niet verlengen dan kan je per kalendarmaand opzeggen.

Samengevat krijg je dus voor totaal 42 euro het complete startpakket, 6 weken preview periode en totaal 2 maanden eredivisie live.

Voor meer info adviseer ik de voorwaarden: http://www.eredivisielive.nl/web/AH/Voorwaarden-Nieuw.htm te lezen waar ook alles staat uitgelegd. Ook indien je een andere kabelaanbieder hebt zijn er leuke acties.

Het heeft mij in ieder geval doen overhalen om toch maar een keertje naar digitaal over te gaan.
Dus als je voor het einde van die 2 maanden het ere divisie pakket opzegt bij ziggo heb je geen extra kosten (ben op zoek naar het addertje maar heb hem nog niet kunnen vinden)

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

3 weken Ná ontvangst brief van ZIGGO over teruggave geld... nog steeeeds NIKS ontvangen! hoelang gaat dit nog duren?! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Antwoord van ziggo:

"De kortingsbon kon tot uiterlijk 15 januari 2009 worden toegestuurd. Wij kunnen u helaas geen kortingbon meer toe sturen."

Was te verwachten natuurlijk. Ik stuur de bon gewoon op en zie wel wat ze doen. Op de website stond namelijk gewoon 31 maart voordat ze hem er af haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290428

Ik heb op 7 december de korting coupon ingestuurd en heb een brief gedateerd op 31 december 2008 gekregen waarin staat dat ik de 50 euro binnen 4 weken op rekening geschreven zou krijgen. Nou op 31 januari nog steeds niets op rekening.

Dus ik de telefoon ter hand genomen en ik het nummer gebeld wat op die brief stond. Daar werd aangegeven dat ik nog maar 3 weken geduld moest hebben en dan zou het geld er wellicht op staan. Hier nam ik natuurlijk geen genoegen mee, want Ziggo stelt voorwaarden op waar wij ons aan moeten houden dus moeten zij zich ook aan deze voorwaarden houden.

De klantenservice van Ziggo wist mij te melden dat ze hier niets mee konden doen, omdat de uitbetaling rechtstreeks via de fabriek loopt en Ziggo dus hieraan niets kan doen. Ik moest maar contact opnemen met het nummer wat ze me op ging geven. Dit was dus hetzelfde nummer als in de brief vermeld stond.

==> Nogmaals bellen haalde dus niets uit.

Ik heb vorige week, 5 februari, een brief verzonden aan Ziggo waarin ik hun in gebreke heb gesteld wegens het niet nakomen van de voorwaarden die gesteld zijn door Ziggo. Hierin heb ik gesteld dat als ik een week na dagtekening van het schrijven niets van Ziggo heb vernomen of het geld nog steeds niet op mijn rekening staat dat ik vervolg stappen ga nemen. Iets van Kassa, Radar of rechtsbijstandsverzekering!

Ik bedoel het feit dat een leverancier geen afspraak nakomt die tussen Ziggo en de leverancier zijn gemaakt hoeft de klant toch niet de dupe van te zijn!

Tot op heden nog geen reactie gekregen en het gaat toch al opschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 20-06 12:46

Royz

Kleurenblind!!

marc68 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Dus als je voor het einde van die 2 maanden het ere divisie pakket opzegt bij ziggo heb je geen extra kosten (ben op zoek naar het addertje maar heb hem nog niet kunnen vinden)
Hier ben ik eigenlijk ook naar op zoek... kan niet geloven dat het zo simpel werkt ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:22

PoweRoy

funky!

http://www.eredivisielive.nl/digitaaltvkijken/ krijg je hetzelfde alleen zonder via AH

Vrijdag gedaan en betaald maar geen mail/bevestiging :(
Maar even afwachten

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hier trouwens ook nog niets binnen, en als ik mijn eigen bericht teruglees zou ik dat dus al gehad moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Nu online
MrSleeves schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:46:
Hier trouwens ook nog niets binnen, en als ik mijn eigen bericht teruglees zou ik dat dus al gehad moeten hebben.
ZIGGO blijft een bedrijf waar je geduld bij moet hebben! Ik ging er echt niet vanuit dat ik die 50 euro binnen een paar weken zou krijgen......

Ik heb maar een woord voor ZIGGO, en dat is !!!SCHANDE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Het schijnt dat je straks keuze hebt: http://www.ad.nl/economie...ere_en_goedkopere_tv.html
(hopelijk niet tussen slecht en nog slechter, maar Ziggo gaat het nog zwaar krijgen als anderen toegang moeten kunnen krijgen.)

edit: * MrSleeves leest artikel (en de link eronder): het gaat om f***-ing analoog! 8)7 En dat terwijl geloof ik de helft van NL digitaal kijkt.

[ Voor 22% gewijzigd door MrSleeves op 11-02-2009 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 15:48

job

MrSleeves schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:32:
edit: * MrSleeves leest artikel (en de link eronder): het gaat om f***-ing analoog! 8)7 En dat terwijl geloof ik de helft van NL digitaal kijkt.
Volgens mij gaat het wel zeker om digitale televisie.
En digitale televisie gaat nog steeds via het analoge televisienetwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ik heb ook niets binnen wat ik al zou moeten hebben!

Ik ga meteen een brief schrijven en versturen. Onbegrijpelijk dit. Stelletje oplichters daaro! Kheb me bewijs op papier, dus das genoeg bewijs...
Dit ga ik wel ff oplossen, tis ook altijd wat met dat klote ziggo :/

[ Voor 6% gewijzigd door ID-College op 13-02-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik vind het allemaal een beetje onduidelijk. Via de website van Ziggo kun je een alles-in-1 pakket naar keuze bestellen en krijg je de keuze uit de HD ontvanger voor €99,- of de normale ontvanger gratis. Leuke actie, maar dan loop ik vandaag bij de Media Markt en dan zie ik daar een bakje staan met antwoordkaart van Ziggo die je op kunt sturen na aanschaf van een alles-in1 pakket om €75,- terug te kunnen krijgen van het aankoopbedrag van Ziggo. Zijn deze acties nu apart of te koppelen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
-SambaL- schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:41:
Ik vind het allemaal een beetje onduidelijk. Via de website van Ziggo kun je een alles-in-1 pakket naar keuze bestellen en krijg je de keuze uit de HD ontvanger voor €99,- of de normale ontvanger gratis. Leuke actie, maar dan loop ik vandaag bij de Media Markt en dan zie ik daar een bakje staan met antwoordkaart van Ziggo die je op kunt sturen na aanschaf van een alles-in1 pakket om €75,- terug te kunnen krijgen van het aankoopbedrag van Ziggo. Zijn deze acties nu apart of te koppelen. :S
Die acties zijn natuurlijk niet te koppelen, ze gaan je echt niet eerst korting op een hd tuner of een gratis sd tuner geven en vervolgens nog een 75 euro terugstorten omdat jij bij de mediamarkt, waar je je spullen niet gekocht hebt, een foldertje zag liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
Lijkt mij ook niet nee. Maar wat heeft die tweede actie dan voor meerwaarde als je meer korting krijgt wanneer je het direct besteld bij Ziggo zelf dan wanneer je het in de winkel koopt? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ID-College schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:37:
Ik heb ook niets binnen wat ik al zou moeten hebben!

Ik ga meteen een brief schrijven en versturen. Onbegrijpelijk dit. Stelletje oplichters daaro! Kheb me bewijs op papier, dus das genoeg bewijs...
Dit ga ik wel ff oplossen, tis ook altijd wat met dat klote ziggo :/
Ik heb inmiddels wel bericht terug gekregen van Ziggo en dat is dat ze niet ingaan op mijn verzoek het geld terug te storten op mijn rekening. Ik heb daartoe contact opgenomen met het bedrijf dat de terug betaling zou uitvoeren en deze wist mij glashelder te vertellen dat zij wachten totdat Ziggo de goedkeuring geeft om het geld over te maken 8)7. Ze hadden alle betalingen al klaar liggen voor iedereen en niemand had het dus nog gekregen! Ik snap er echt helemaal niet meer van |:( .

Ziggo zegt tegen mij hier niets aan te kunnen doen daar het een actie is van de dealer/leverancier maar de firma die de terugbetaling moet doen zegt wel degelijk dat Ziggo de goedkeuring moet geven.

Dus ik Ziggo hiermee geconfronteerd en dat vraag Ziggo aan mij: "Heb je toen niet aangegeven dat die firma ons ook kan bellen en vragen of ze de terugbetalingen mogen gaan doen". Ik zei: "Wat denk je ervan om dit zelf eens even te gaan doen".

Vervolgens werd aangegeven dat ze mij die 50 euro graag meteen zouden willen komen brengen maar dat ze dit niet mogen doen. Advies was af te wachten totdat het geld gestort wordt!

Omdat ik zo pissed was en ik al meer dan 45 minuten aan de telefoon gehangen had heb ik de verbinding maar verbroken. Momenteel bezig een mooie brief aan Kassa te schrijven en de directie van Ziggo waarin ik ze in gebreke stel. Ben benieuwd!

Groeten...hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Anoniem: 290428 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:29:
Ik heb inmiddels wel bericht terug gekregen van Ziggo en dat is dat ze niet ingaan op mijn verzoek het geld terug te storten op mijn rekening. Ik heb daartoe contact opgenomen met het bedrijf dat de terug betaling zou uitvoeren en deze wist mij glashelder te vertellen dat zij wachten totdat Ziggo de goedkeuring geeft om het geld over te maken 8)7. Ze hadden alle betalingen al klaar liggen voor iedereen en niemand had het dus nog gekregen! Ik snap er echt helemaal niet meer van |:( .

Ziggo zegt tegen mij hier niets aan te kunnen doen daar het een actie is van de dealer/leverancier maar de firma die de terugbetaling moet doen zegt wel degelijk dat Ziggo de goedkeuring moet geven.

Dus ik Ziggo hiermee geconfronteerd en dat vraag Ziggo aan mij: "Heb je toen niet aangegeven dat die firma ons ook kan bellen en vragen of ze de terugbetalingen mogen gaan doen". Ik zei: "Wat denk je ervan om dit zelf eens even te gaan doen".

Vervolgens werd aangegeven dat ze mij die 50 euro graag meteen zouden willen komen brengen maar dat ze dit niet mogen doen. Advies was af te wachten totdat het geld gestort wordt!

Omdat ik zo pissed was en ik al meer dan 45 minuten aan de telefoon gehangen had heb ik de verbinding maar verbroken. Momenteel bezig een mooie brief aan Kassa te schrijven en de directie van Ziggo waarin ik ze in gebreke stel. Ben benieuwd!
Altijd maar dat eeuwige de verantwoordelijkheid afschuiven naar derden en de klanten voorliegen daar bij Ziggo. Ziggo start een actie en vervolgens is iedereen en alles verantwoordelijk voor het feit dat zij hun toezeggingen niet nakomen. Wat een bedrijf. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik voor zo'n tent zou werken, maar kennelijk is dit gedrag de normaalste zaak van de wereld binnen dat bedrijf. Ze hebben de vorige directeur klantenservice ontslagen vanwege zijn slechte prestaties, maar met een dergelijke mentaliteit onder al het personeel zal dat natuurlijk weinig uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

E-mail's naar Kassa en Radar zijn verzonden. De brief aan de directie van Ziggo heb ik zojuist op de post gedaan! Ben benieuwd hoe ze zich hier weer uit gaan lullen door het probleem wellicht weer ergens anders anders neer te gaan leggen!

Keep you all posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Nu online
Anoniem: 290428 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:03:
Hallo,

E-mail's naar Kassa en Radar zijn verzonden. De brief aan de directie van Ziggo heb ik zojuist op de post gedaan! Ben benieuwd hoe ze zich hier weer uit gaan lullen door het probleem wellicht weer ergens anders anders neer te gaan leggen!

Keep you all posted!
Goed actie!

Wil je misschien de emails en brief met ons delen? Hoe meer mensen deze versturen hoe beter het is natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Met ^. Aan een dergelijke actie wil ik best wat postzegels spenderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Dat datum is overschreden en dus de termijn verlopen.
Ik ga een brief sturen naar Desk services B.V. te magraten (staat in de brief)

Ik verwijs gewoon dat ik binnen 14 dagen na dagtekening brief het geld wil ontvangen, anders neem ik verdere maatregelen. Als het zo moet, dan moet het zo maar.
Ga niet zitten klootviolen, heb die decoder nu al 2 maanden bijna en nog steeds geen 50 euro gezien!

Als het geld er niet is, schakel ik gewoon me rechtsbijstand in en de kosten daarvoor draaien hun voor op. Denk dat dat er wel enig druk achter zet. Als ze dan nog niet betalen dan doe ik het ook gewoon. In principe heb ik het bewijs zwart op wit staan en a.d.h.v. het rekeningnummer in de brief + mijn afschriften is het gewoon glashelder dat ik tot op heden geen cent ontvangen heb waar ik wel recht op heb. Dat hebben ze immers zelf gestuurd...

[ Voor 37% gewijzigd door ID-College op 15-02-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:22

PoweRoy

funky!

PoweRoy schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:02:
http://www.eredivisielive.nl/digitaaltvkijken/ krijg je hetzelfde alleen zonder via AH

Vrijdag gedaan en betaald maar geen mail/bevestiging :(
Maar even afwachten
Zaterdag mijn decoder ontvangen met ziggo digitaal start pakket :) Mooi 1 week na aanvraag. (Jammer dat ik geen bevestiging kreeg maarja)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vjenne-ICT schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:54:
[...]

Goed actie!

Wil je misschien de emails en brief met ons delen? Hoe meer mensen deze versturen hoe beter het is natuurlijk!
Natuurlijk wil ik die best met jullie delen. Dit is de mail die ik naar Kassa en Radar heb verzonden waarbij ik de brief, bevestiginsbrief en email van Ziggo als bijlage heb toegevoegd. Voor jullie zal het dan alleen de bevestigingsbrief zijn natuurlijk!

E-mail adres van Radar: radar@tros.nl
E-mail adres van Kassa: kassa@vara.nl

Geachte heer/mevrouw,

Op 7 december 2009 heb ik het digitale starterpakket van Ziggo ontvangen welke ik 2 weken eerder besteld had. Bij dit starterpakket zat een kortingsbon welke ik diezelfde dag nog heb verzonden aan Ziggo. In deze actievoorwaarden staat dat nadat de deelnemer is geregistreerd en een bevestiging heeft ontvangen binnen 15 werkdagen het bedrag op zijn rekening bijgeschreven zal krijgen (zie bijlage: Actiecoupon Ziggo).

Ruim een maand na insturen van de coupon kreeg ik een brief gedateerd op 31 december 2008 dat binnen 4 weken het bedrag op mijn rekening bijgeschreven zou worden door Desk Services B.V. te Margraten. Indien ik vragen over de betaling zou hebben dan moest ik maar contact opnemen met een telefoonnummer welke in die brief stond vermeld (zie bijlage: Bevestigingsbrief Ziggo).

De 4 weken die genoemd zijn in de bevestigingsbrief heb ik afgewacht. Op 4 februari heb ik contact opgenomen met dit nummer, omdat ik het geld nog steeds niet had ontvangen. Toen ik dit nummer belde kreeg ik te horen dat ik nog maar 3 weken moest wachten en wellicht zou het dan wel gestort zijn op rekening. Een garantie kon mij niet gegeven worden. Uiteraard nam ik hiermee geen genoegen en heb op dezelfde dag meteen de klantenservice van Ziggo gebeld. In totaal heb ik een half uur aan de telefoon gehangen en de uitkomst van dit gesprek was dat Ziggo er niets aan kon doen, aangezien het een actie is van de leverancier van de digitale decoders.

Het wel bekende spelletje van het kastje naar de muur sturen werd opgestart. Ik heb na dit telefoongesprek een klacht ingediend bij Ziggo (zie bijlage: AFB20090204 – Klacht over terugbetaling Digitale Decoder). Zoals u kunt lezen in deze brief heb ik Ziggo in gebreke gesteld en heb ik ze de mogelijkheid gegeven om binnen een week het beloofde geld op mijn rekening te storten. Ik had verwacht helemaal geen reactie terug te krijgen van Ziggo maar op 13 februari heeft iemand zich toch geroepen gevoeld om op mijn schrijven te reageren (zie bijlage: Reactie Ziggo op Brief). Korte samenvatting is dat Ziggo dus helemaal NIETS doet.

Ik heb hiertoe wederom contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo op 13 februari 2009. Ik heb de eerste keer meer dan 30 minuten aan de telefoon gezeten. De uitkomst van dit gesprek was dat de desbetreffende mevrouw zeer meelevend was en begreep waar mijn frustratie vandaan kwam. Ze zou intern een klacht aanmaken en vervolgens in de klacht aangeven dat ik op de hoogte gebracht wilde worden van de uitkomst van deze klacht. Ze vond het wel gepast wanneer ik een tegemoetkoming zou krijgen voor de overlast wat dit veroorzaakte. Nou gisteren ben ik niet meer terug gebeld door Ziggo.

Voor mij was het duidelijk dat ik er met Ziggo niet uit zou komen. Ik heb daartoe nogmaals naar dat telefoonnummer gebeld wat werd aangegeven in de bevestigingsbrief van Ziggo. Ditmaal kreeg ik daar een zeer meewerkende dame aan de telefoon die mij haarfijn kon uitleggen wat het probleem was. Het bedrijf verzorgt de betalingen aan de klanten die de kortingbon hebben ingevuld en aan Ziggo hebben geretourneerd. Alle betalingen hadden ze klaar staan om te laten verwerken maar ze wachten op een bevestiging van Ziggo dat de betalingen ook daadwerkelijk gedaan mogen worden.

Toen ik dit hoorde was ik echt woest. Ziggo zegt in de reactie op mijn schrijven niet in te gaan op mijn verzoek de betaling te doen omdat het een actie is van de dealer/leverancier. In de telefoongesprekken hebben ze aangegeven dat het om een afspraak van Ziggo met de leverancier gaat en Ziggo hier niets aan kan doen. Als je dan vervolgens van de leverancier hoort dat ze wel degelijk wachten totdat Ziggo de goedkeuring geeft dan is het echt van de zotte toch?

Ik heb daartoe vrijdagavond rond 20:00 wederom contact opgenomen met Ziggo. Volgens de reactie via mail op mijn schrijven kan ik tot 22:00 uur de klantenservice bellen. Helaas werd mijn na 15 minuten aangegeven dat voor dit soort zaken de klantenservice niet tot 22:00 uur open is. Of ik zaterdag 14 februari maar terug wilde bellen tussen 10:00 – 18:00 uur. Dit heb ik dan ook gedaan en na wederom 15 minuten aan de telefoon gezeten te hebben kon de desbetreffende medewerker mij alleen maar vertellen dat hij het geld graag naar mij toe zou willen komen brengen maar dat gaat niet. Op mijn vraag wanneer Ziggo de leverancier van de decoders en diegene die kennelijk de uitbetaling van het geld moet doen opdracht gaat geven om het geld over te maken kon hij alleen maar zeggen dat ze hier niets mee hoeven te doen. De leverancier van de decoder is verantwoordelijk voor de uitbetaling.

Toen ik hem confronteerde met de opmerking van de leverancier dat ze wachten met betalen totdat Ziggo hier de opdracht voor geeft werd mij gevraagd of ik hun toen niet heb gevraagd waarom ze Ziggo voor deze bevestiging niet bellen. Met andere woorden ik moest maar voor boodschapper gaan fungeren want zelf actie ondernemen doen ze niet. Zowel Ziggo als de leverancier niet.

In totaal heb ik zo’n 1,5 uur naar een duur 0900 nummer moeten bellen en er is nog geen enkele oplossing geboden!

Mijn opvatting van de kortingbon is dat hier Ziggo op staat, dat duidelijk aangegeven wordt dat de leveringsvoorwaarden en aanvullende voorwaarden van Ziggo van toepassing zijn. Ziggo levert toch de kortingsbon en schrijft ook de bevestigingsbrief dat ik het geld zal ontvangen. Op alle formulieren staat het logo van Ziggo…het is toch van de gekke dat ze dan zeggen dat ze hier niets aan kunnen doen. Zelfs wanneer ze worden geconfronteerd me de opmerking dat het bedrijf wacht op een bevestiging van Ziggo.

Kunt u mij vertellen wat ik hier nog aan kan of mee moet doen, behalve het advies op te volgen van Ziggo om gewoon maar rustig te WACHTEN??

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vjenne-ICT schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:54:
[...]

Goed actie!

De brief aan de directie is onderstaande

Ziggo B.V. Groningen
t.a.v. de Directie
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Uw referentie: 91808019575
BETREFT: KLACHT OVER ONBESCHOFTE HOUDING ZIGGO

Geachte heer/mevrouw,

Ondergetekende stuurt u deze brief omdat hij door diverse personen van de klantenservice onbeschoft wordt behandeld en van het welbekende kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ondergetekende voorziet u niet van kopieën van verstuurde en ontvangen correspondentie. Hij gaat er vanuit dat u die vanuit uw systeem zelf terug kunt vinden op basis van het klantnummer en de referentie welke uw medewerker N. Dias van de klantenservice heeft gegeven in zijn reactie per mail op mijn schrijven van 4 februari 2009 (zie bovengenoemde referentie).

Ondergetekende zal eerst kort en bondig uitleggen wat de situatie is:
• November 2008 digitale televisie van Ziggo aangevraagd.
• 7 december 2008 starterpakket geleverd door Service Planet. Meteen de kortingsbon opgestuurd naar Ziggo.
• Eerste week januari 2009 ontvangst van de bevestigingsbrief van het insturen van mijn kortingsbon gedateerd op 31 december 2008.
• 4 februari 2009 contact opgenomen met telefoonnummer 043-8800146 zoals vermeld in de bevestigingsbrief, omdat het geld nog steeds niet was ontvangen ==> antwoord: ik moest nog maar 3 weken wachten wellicht was het dan wel gestort.
• 4 februari 2009 contact opgenomen met klantenservice van Ziggo. Ik moest het bovengenoemde nummer maar bellen want die verzorgen de betaling en Ziggo heeft daar niets over te zeggen.
• 4 februari 2009 klachtenbrief verzonden naar de afdeling klachten van Ziggo waarin ondergetekende Ziggo aankondigt hen in gebreke te stellen, omdat deze de voorwaarden, welke ze zelf hebben opgesteld, niet nakomt. Ondergetekende heeft Ziggo de mogelijkheid gegeven het geld binnen 1 week op rekening van ondergetekende te storten.
• 13 februari 2009 heeft Ziggo per mail gereageerd dat aan mijn verzoek geen gehoor wordt gegeven in verband met een actie van de dealer.
• 13 februari 2009 wederom contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo, omdat ondergetekende niet op deze wijze afgescheept wilde worden. Wederom kreeg ondergetekende te horen dat hij het nummer 043-8800146 maar moest bellen. Daar konden ze meer informatie verschaffen over de terug betaling. Ziggo kon hierin niets voor mij betekenen.
• 13 februari 2009 nogmaals contact opgenomen met het 043-8800146 nummer en dit maal een zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Nadat ondergetekende zijn verhaal had gedaan kon zeer duidelijk aangegeven worden waar het probleem lag. Alle betalingen stonden klaar om gedaan te worden alleen wachten zij op de bevestiging van Ziggo om deze betalingen te mogen doen.
• 14 februari 2009 wederom contact op genomen met de klantenservice van Ziggo om ze te confronteren met deze opmerking. Men kon niets voor ondergetekende betekenen en de persoon zou met alle liefde en plezier de €50,- komen brengen maar had hier geen bevoegdheid voor. Zijn advies was rustig te wachten totdat het geld wordt gestort. Op mijn opmerking dat Ziggo een bevestiging dient te verzenden naar dit bedrijf werd ondergetekende gevraagd of hij toen niet heeft aangegeven dat het bedrijf Ziggo ook zou kunnen bellen. Op mijn vraag om maandag 16 februari door de verantwoordelijk persoon van deze actie bij Ziggo terug gebeld te worden werd geen gehoor gegeven. Wel werd de opmerking gemaakt dat we zo nog wel een half uur aan de lijn konden blijven hangen maar dat er toch niets anders verteld zou gaan worden.

Ondergetekende laat zich niet meer van het welbekende kastje naar de muur sturen en zeker niet gebruiken als boodschapper tussen Ziggo en het bedrijf dat deze terugstorting dient te regelen voor Ziggo. Kennelijk zijn er problemen tussen deze twee bedrijven of niemand bij beide bedrijven voelt zich verantwoordelijk voor het terug storten van het beloofde geld!

De klant mag nooit de dupe worden van eventuele strubbelingen tussen deze bedrijven of nalatigheid van één of meerdere medewerkers van deze bedrijven die verantwoordelijk zijn voor deze actie. Kennelijk is de verantwoordelijkheid op het slagen van de kortingsactie ver te zoeken.

Via dit schrijven stelt ondergetekende Ziggo officieel in gebreken, wegens het niet nakomen van de actievoorwaarden, welke Ziggo heeft opgesteld bij de kortingsactie m.b.t. de aanschaf van een digitale ontvanger.

Ondergetekende eist van de directie (en niet van iemand van de klantenservice) een schriftelijke reactie en schriftelijke excuses voor de wijze waarop ondergetekende van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Verder eist ondergetekende dat voor 23 februari 2009 het bedrag à € 50,- is bijgeschreven op Postbank rekening xxxxxxx t.n.v. xxxxxxxxxx.

In afwachting van uw bericht, verblijf ik

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Klantnummer: xxxxxxxxx

Kopie: Consumentenbond
Kopie: VARA Kassa
Kopie: TROS Radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ik snap je frustratie.
Maar waarom bel je naar Ziggo? Ziggo fungeert hier als opdrachtgever, terwijl Desk Services de daadwerkelijke betaling uitvoert. Je moet dus bij hun zijn.
Ik heb hun dan ook een brief gestuurd als volgt:

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van de bevestiging van de terugbetaling a € 50 van Ziggo deel ik u mede dat de terugbetalingstermijn a 4 weken reeds is verschreden.

Ik verzoek u daardoor derhalve om uiterlijk binnen 14 dagen na dagtekening brief het openstaande bedrag op bankrekening *** t.n.v. *** te voldoen.

Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zal ik de vordering uit handen geven. De daaruit voortvloeiende renten en kosten zullen hierbij voor uw rekening komen.

Indien uw betaling dit schrijven heeft gekruist, dan kunt u deze herinnering als niet geschreven beschouwen.

Hoogachtend,

Met daarbij de bijlage (brief van hun) die hun hebben gestuurd dat ik binnen 4 weken (die tevens als bewijs dienen dat die zijn overschreden) mijn geld op mijn rekening zou ontvangen.

Zodra ik de betaling niet heb ontvangen zal ik ook echt me rechtsbijstand inschakelen om die 50 euro terug te vorderen. De kosten ga ik uiteraard ook op hun verhalen. Met mijn rekeningafschriften + brief van Ziggo heb ik iig zwart op wit staan dat ik er recht op heb en geen cent ontvangen heb
Ik ga ervan uit dat dit niet nodig is, maar indien het moet, dan zal ik het ook daadwerkelijk in gang zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ID-College schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:14:
Ik snap je frustratie.
Maar waarom bel je naar Ziggo? Ziggo fungeert hier als opdrachtgever, terwijl Desk Services de daadwerkelijke betaling uitvoert. Je moet dus bij hun zijn.
In principe heb je niets met Desk Services te maken. Je hebt een contract bij Ziggo en een kortingsbon van Ziggo en Ziggo moet een terugbetaling regelen. Dat ze dat uitbesteden, maakt volgens mij niet uit. Ziggo is en blijft verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Maar Ziggo besteedt het uit aan derden. Dus hun zullen never nooit niet de betaling kunnen uitvoeren. Alleen Desk Services.
Dat Ziggo de actie voert is prima, maar ze hebben daarvoor Desk Services ingeroepen om de betaling en afhandeling te regelen.
Ziggo (waar ik sowieso weinig vertrouwen in heb) kan ik wel een brief sturen, maar dan krijg ik toch terug dat ik bij Desk Services moet zijn. Dus naar Ziggo mailen/bellen/schrijven is sowieso een kansloze zaak, aangezien ze je blijven verwijzen naar Desk Services...

iig, Desk Services moet de uitbetaling verrichten binnen vier weken. Aangezien zij dat niet doen ga ik bij hun klagen, in principe kan Ziggo daar niets aan doen. Zij geven alleen de opdracht voor uitbetaling

[ Voor 16% gewijzigd door ID-College op 17-02-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ID-College schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:00:
Maar Ziggo besteedt het uit aan derden. Dus hun zullen never nooit niet de betaling kunnen uitvoeren. Alleen Desk Services.
Dat Ziggo de actie voert is prima, maar ze hebben daarvoor Desk Services ingeroepen om de betaling en afhandeling te regelen.
Ziggo (waar ik sowieso weinig vertrouwen in heb) kan ik wel een brief sturen, maar dan krijg ik toch terug dat ik bij Desk Services moet zijn. Dus naar Ziggo mailen/bellen/schrijven is sowieso een kansloze zaak, aangezien ze je blijven verwijzen naar Desk Services...

iig, Desk Services moet de uitbetaling verrichten binnen vier weken. Aangezien zij dat niet doen ga ik bij hun klagen, in principe kan Ziggo daar niets aan doen. Zij geven alleen de opdracht voor uitbetaling
Dat Ziggo de opdrachtgever is is duidelijk maar aan de andere kant ook juist het probleem. Bij Desk Services zeggen ze dat ze een bevestiging nodig hebben van Ziggo om de uitbetaling TE MOGEN doen en Ziggo zegt dat ze niets met deze actie meer van doen hebben en dat je bij Desk Services moet zijn.

Als Ziggo er niets mee te maken heeft dan moeten ze in de actie voorwaarden ook niet suggeren dat ze binnen 15 werkdagen het geld op rekening zullen storten. Dit is kennelijk een afspraak die in overleg tussen Ziggo en Desk Services is vastgesteld of het haalbaar is. Dat het vervolgens aan alle kanten schort en dat de een naar de andere gaat verwijzen maakt niet uit.

Ziggo heeft deze actie op touw gezet en blijft dus van voor tot achter verantwoordelijk! Ook als Desk Services de verplichtingen niet nakomt. De bevestiging van de uitbetaling van die €50,- komt ook niet van Desk Services maar van Ziggo. Kijk maar op het logo bovenaan de bevestigingsbrief die je hebt ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
En die bevestiging hebben zij doorgegeven, althans die aanname kun je doen. Ze zeggen immers zelf dat zij opdracht gegeven hebben aan Desk Services om de uitbetaling te doen. Hoezo nog een bevestiging van Ziggo? Dat is gewoon onzin van Service Desk om de schuld bij Ziggo te leggen.

Waarom zou Ziggo een brief sturen met de bevestiging dat je 50 euro krijgt, maar geen bevestiging aan Desk Service geven dat zij het geld overmaken terwijl ze daarna in de brief zetten: "Binnen 4 weken wordt daarom dit bedrag overgemaakt op uw bankrekeningnummer *** door Desk Services B.V. te Margraten"?

Dit is imo gewoon klinkklare onzin van Desk Services en een manier om de schuld van zich af te schuiven.
Daarnaast heb ik dan een andere brief dan jou, want ik heb een termijn van 4 weken na bovenstaande datum.

De brief is idd van Ziggo (van de klantenservice). Zij doen niets meer dan een papiertje generen. Dat wil niet zeggen dat je bij hun moet zijn voor de uitbetaling. Er staat duidelijk in zelfs indien er vragen over de terugbetaling is, dat je bij Desk Services moet zijn. Voor overige vragen kun je bellen met Ziggo!
Anoniem: 290428 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:26:
Als Ziggo er niets mee te maken heeft dan moeten ze in de actie voorwaarden ook niet suggeren dat ze binnen 15 werkdagen het geld op rekening zullen storten[/i]
Dat suggereren ze in de AV misschien, maar in de brief staat iets anders, bij mij staat er:
Binnen 4 weken wordt daarom dit bedrag overgemaakt op uw bankrekeningnummer *** door Desk Services B.V. te Margraten"

[ Voor 16% gewijzigd door ID-College op 17-02-2009 22:51 ]

Hallo, zojuist ben gebeld door iemand van Ziggo. Mijn brief aan de directie van Ziggo heeft niet het gewenste effect gehad helaas. De persoon wist mij te melden dat waarschijnlijk eind februari de bedragen op rekening geschreven zullen worden door Desk Services. Het bedrijf had namelijk achterstanden weg te werken waardoor dit is ontstaan. Een exacte datum ging ze niet meer noemen. Iets anders kon ze voor mij niet betekenen.

Ze gaf wel aan dat ik tot één van de weinige mensen behoorde die dit probleem had. Ze hadden namelijk nog een bedrijf die de terugbetalingen regelde en alle mensen die van dit bedrijf het geld terug moesten krijgen hadden het allemaal al gekregen.

Ze vroeg aan mij wat ze voor mij kon doen om mijn ontevredenheid weg te nemen behalve ervoor te zorgen dat het geld op rekening wordt gestort. Ik heb de vraag omgedraaid en gevraagd wat Ziggo voor mij zou willen doen. Ik kreeg toen een aanbod voor 1 maand gratis Film1 en het muziek pakket.

Al met al toch nog een vorm van excuus. Maar goed vanavond gaat de brief van ID-College ook voor mij naar Desk Services te Margraten.

Groeten

• ID-College
Toch nog enigszins een coulantie van Ziggo.
Daarnaast kon je raden dat Ziggo niets kon betekenen. Ze doen immers niets aan de afhandeling.

Dat jij één van de weinige bent is immers onzin. Je lees hier wel hoeveel problemen er zijn.
Ik heb nog geen geld ontvangen, ik wacht nog even af. Uiterlijk 2 maart moet het bedrag binnen zijn willen ze verder geen moeilijkheden verwachten.
Keep y'all posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Hier ook nog niks ontvangen... ik ga naast m'n bankrekening dit topic maar weer eens in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ID-College schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:47:
Waarom zou Ziggo een brief sturen met de bevestiging dat je 50 euro krijgt, maar geen bevestiging aan Desk Service geven dat zij het geld overmaken terwijl ze daarna in de brief zetten: "Binnen 4 weken wordt daarom dit bedrag overgemaakt op uw bankrekeningnummer *** door Desk Services B.V. te Margraten"?
Misschien omdat het Ziggo is? Een groot log bedrijf dat z'n administratie niet op orde heeft.
Maar zoals al eerder: Ziggo zou achter Desk Service aan moeten zitten om die betaling op tijd te regelen (mocht ze dat niet lukken). Nu doen ze dat slim: ze laten dat hun klanten doen; maar dat is eigenlijk natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
MrSleeves schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:08:
[...]

Misschien omdat het Ziggo is? Een groot log bedrijf dat z'n administratie niet op orde heeft.
Maar zoals al eerder: Ziggo zou achter Desk Service aan moeten zitten om die betaling op tijd te regelen (mocht ze dat niet lukken). Nu doen ze dat slim: ze laten dat hun klanten doen; maar dat is eigenlijk natuurlijk niet de bedoeling.
"Misschien omdat het Ziggo is?" Wat bedoel je daarmee?
Ziggo geeft de actie uit aan derden. Bij die derden kun je terecht. Daar staat Ziggo buiten. Dat hun de actie doen is de enige link die er is.
Je hoeft dus nooit te wenden richting Ziggo, want die hebben er totaal niets mee te maken.

Zo is het voor ons niet, want wij doen zaken met Ziggo, maar zo is het in werkelijkheid wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ID-College schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:03:
[...]

"Misschien omdat het Ziggo is?" Wat bedoel je daarmee?
Dat stond er achter; ik ziet niet bij Ziggo omdat ik het nou zo'n servicegericht bedrijf vind (maar vanwege hun monopoliepositie). Eigenlijk weet je bij zo'n actie dat Ziggo (omdat het Ziggo is; er zijn namelijk bedrijven die het wel kunnen) zich niet aan hun eigen regels gaat houden.

Volgens de voorwaarden van Ziggo zou ik al in januari mijn geld moeten krijgen. Daarna krijg ik een brief dat het 4 weken gaat duren. Die periode is gister verstreken en net bel ik en hoor ik dat het nog 2 a 3 weken duurt vanwege de grote belangstelling (en dat wisten ze 4 weken geleden nog niet? |:( ).
In ieder geval werd er beweert dat de eerste batch betalingen was gedaan en dat ik in de tweede zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrSleeves schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:10:
In ieder geval werd er beweert dat de eerste batch betalingen was gedaan en dat ik in de tweede zat..
Dezelfde bewering hebben ze bij mij ook gedaan. Ze houden zich er in ieder geval wel aan om hetzelfde richting de klanten te communiceren. Maar goed daar blijft het dan ook bij.

Ik ben nog steeds van mening dat de klanten niet tussen Ziggo en die Desk Services zou moeten zitten. Wij zijn klant van Ziggo en Ziggo heeft afspraken gemaakt met Desk Services. Desk Services komt deze niet na en dus dient Ziggo er alles aan te doen zodat Desk Services wel de gemaakte afspraken na gaat komen.

Het enige wat Ziggo momenteel doet is er makkelijk vanaf te komen door te zeggen dat er een enorme drukte omtrent de terug betaling is en dat de betaling 2 a 3 weken vertraagd is. Wel vreemd dat ik op 31 januari (uiterlijk de betaling had moeten ontvangen) en de maximale vertraging van 3 weken afgelopen week ook is verstreken!

Via het aanbieden van een maand lang gratis film1 proberen ze dan vervolgens die negativiteit weg te nemen. Ik heb toen maar even aangegeven dat ze de mensen beter een brief hadden kunnen sturen met de mededeling dat de uitbetalingen vertraagd zijn door problemen bij Desk Sevices. Dan hadden ze van ons nog begrip voor deze situatie gekregen ook! De beste dame probeerde toen te beweren dat het voor hun technisch niet mogelijk was om uit te zoeken wie allemaal aan deze actie hadden mee gedaan. 8)7 |:(

Maar goed we kunnen niets anders dan wachten.

Desk Services achter hun broek aanzitten door een incasso bureau achter ze aan te sturen of de rechtsbijstandsverzekering heeft ook geen enkele nut. Incassobureaus en/of rechtsbijstandsverzekeringen zullen voor het "luttele" bedrag van € 50,- geen moeite gaan doen ben ik bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290428 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:02:Desk Services achter hun broek aanzitten door een incasso bureau achter ze aan te sturen of de rechtsbijstandsverzekering heeft ook geen enkele nut. Incassobureaus en/of rechtsbijstandsverzekeringen zullen voor het "luttele" bedrag van € 50,- geen moeite gaan doen ben ik bang!
Zolang jij het incassobureau betaald (en die kosten sluis je door naar Desk Services; de incassokosten) doen ze dat echt wel hoor. Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon meerdere onbetaalde klanten samen het incassobureau in laten zetten.

En Desk Services is trouwens een ZEER gerenomeerde naam in de fulfilment bedrijf, dat al langer dan 20 jaar bestaat en grote multi-nationals in haar klantenpakket heeft. Het is dus waarschijnlijk waar dat Ziggo degene is die hier tekortschiet... Geen verrassing natuurlijk.

PS) ik wacht ook al langer dan 4 weken op mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Via mijn brief is de uiterste betaaldatum 2 maart. Dat is maandag.
Dat komt toch erg dichtbij. Het feit dat hun nieteens op je brief ingaan zegt voor mij genoeg.
Desk Services heeft zaak niet op orde, en niet Ziggo. Als ziggo de uitbetaling bevestigd aan Desk Services, waar gaat het dan fout?
Niet bij Ziggo hoor!

Als ik een betaling aan de ABN amro doorgeef en bevestig met mijn e.dentifier, van 50 euro van rekening A naar rekening B.
En rekening B krijgt niets? Ligt het dan aan mij of aan ABN amro?

Juist, dus nogmaals: Ziggo blijft bijzaak. Dat hun erachter aan moeten zitten oke, misschien doen ze dat ook wel. Maar Desk Services is degene die zijn zaakjes niet op orde heeft. Niet ziggo...

Iig: hoeveel mensen heeft tot nu toe geen betaling ontvangen? Na maandag kan ik een incassobureau inschakelen, maar hoeveel mensen kan ik hierachter zetten en hoeveel mensen hebben daadwerkelijk zwart op wit staan dat hun betalingstermijn is overschreden?

[ Voor 17% gewijzigd door ID-College op 25-02-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Mijn brief was 26 januari gedateerd en ik mag dus nog 1 dag wachten op mijn €50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ID-College schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:26:
Dat komt toch erg dichtbij. Het feit dat hun nieteens op je brief ingaan zegt voor mij genoeg.
Desk Services heeft zaak niet op orde, en niet Ziggo. Als ziggo de uitbetaling bevestigd aan Desk Services, waar gaat het dan fout?
Niet bij Ziggo hoor!
Hoe weet je dat Ziggo de uitbetaling heeft bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 14:44
Niet bij Ziggo hoor!
Maakt dat eigenlijk uit? Je bent toch klant van Ziggo, en niet van Servicedesk?

[ Voor 47% gewijzigd door Aeon op 25-02-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iig: hoeveel mensen heeft tot nu toe geen betaling ontvangen? Na maandag kan ik een incassobureau inschakelen, maar hoeveel mensen kan ik hierachter zetten en hoeveel mensen hebben daadwerkelijk zwart op wit staan dat hun betalingstermijn is overschreden?
De dagtekening van mijn brief was 31 december 2008. Dus uiterlijk 31 januari had ik het geld moeten krijgen van Desk Services. Ik heb Desk Services ook de brief gestuurd die ID-College op het forum had gestuurd en die termijn loopt aanstaande woensdag!

Groeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Aeon schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Maakt dat eigenlijk uit? Je bent toch klant van Ziggo, en niet van Servicedesk?
Dus?
Als ik klant ben bij winkel A, maar de betaling wordt afgehandeld bij winkel B. Moet ik dan bij winkel A komen klagen voor de betaling?
Nee die wordt toch afgehandeld door winkel B? daarnaast, ik citeer nogmaals uit de brief van Ziggo:
"Voor vragen over deze terugbetaling kunt u bellen met 043-8800146 (is Desk services) (...) Voor overige vragen kunt u bellen met de klantenservice van Ziggo(...)"

Jullie lezen volgens mij niet.
MrSleeves schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:
[...]

Hoe weet je dat Ziggo de uitbetaling heeft bevestigd?
Dat staat in de brief. Ik citeer:
"Hartelijk dank voor uw deelname aan de kortingsactie voor digitale televisie van Ziggo. Wij hebben van u een kortingsbon ontvangen voor de terugbetaling van € 50.
Binnen 4 weken wordt daarom dit bedrag overgemaakt op uw bankrekening (...) door Desk Services B.V."

Lijkt mij een bevestiging van Ziggo naar Desk Services voor de uitbetaling van het bedrag.

[ Voor 5% gewijzigd door ID-College op 25-02-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ID-College schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:37:
[...]

Dat staat in de brief. Ik citeer:
"Hartelijk dank voor uw deelname aan de kortingsactie voor digitale televisie van Ziggo. Wij hebben van u een kortingsbon ontvangen voor de terugbetaling van € 50.
Binnen 4 weken wordt daarom dit bedrag overgemaakt op uw bankrekening (...) door Desk Services B.V."

Lijkt mij een bevestiging van Ziggo naar Desk Services voor de uitbetaling van het bedrag.
Nee, die brief is een bevestiging van Ziggo aan de klant (jij dus). Hoe weet jij zo zeker dat Ziggo een bevestiging naar Desk Services heeft gestuurt?

• eltinio
  • Laatst online: 17:08
Ik volg dit een beetje in stilte maar misschien dat mensen er wat aan hebben.

Heb het aan het begin van de actie ingestuurd en me brief van ziggo/het bedrijf dat het afhandelt was van 31 december en het geld was vandaag bijgeschreven. Misschien dat ze nu weer een hele batch of iedereen hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allen,

op 27 februari 2009 heb ik het geld van Desk Services ontvangen! Wellicht heeft mijn brief toch effect gehad!

Groeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Zit je niet gewoon in dezelfde batch als eltinio (in de post voor je)? Hier nog niks ontvangen, ik moet eens gaan kijken wanneer ik de bevestiging heb gekregen (i.i.g. niet 31 december).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
MrSleeves schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:29:
[...]

Nee, die brief is een bevestiging van Ziggo aan de klant (jij dus). Hoe weet jij zo zeker dat Ziggo een bevestiging naar Desk Services heeft gestuurt?
Dat kun je niet zeggen nee. Maar als Ziggo een bevestiging naar mij stuurt dat Desk Services de betaling afhandelt, kun je ervan uitgaan dat ze dit uiteraard ook aan Desk Services doen.
Net als ik zeg:
A koopt iets bij B. C regelt de betaling.
Dan zegt A tegen B: "C regelt de betaling met je!"
En dan zegt A niets tegen C?

Je kunt er met 98% zekerheid vanuit gaan dat Ziggo dit doet, anders zal er nooit uitbetaald worden. Tevens hebben mensen geld ontvangen, dus dat zegt ook al wat. Ik iig niet terwijl de termijn vandaag verlopen is.
Dat wordt verdere stappen dus, ze zijn nieteens ingegaan op de brief |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:51

s3n

Ik heb tot op heden ook nog niks ontvangen. Overigens heb ik het betreffende bedrijf ook nog niet aangeschreven. Komende week ook maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Warempel, het is vandaag binnen.
Weet niet of de brief er iets mee te maken had, maar vandaag stond het erop (ABN amro)
Dus net op tijd voor ze. Had niet veel langer kunnen duren ook. Jammer dat het zo moet, was direct laatste keer. Wat een kut bedrijf zeg dat Desk Services :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Hier nu ook bijgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Mijn brief is van 26 januari, maar hier ook nog geen cent teruggezien van Desk Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
De actie staat nu ook weer op de site:

Geld terug bij aankoop installatiepakket
Bestel nu het Standaard Installatiepakket Digitale Televisie en ontvang € 25 van het aankoopbedrag retour. Bij aankoop van een Installatiepakket Digitale Televisie HD krijg je zelfs € 50 retour.

Nadat je de bevestigingsbrief thuisgestuurd hebt gekregen vul je de kortingsbon in en stuur je deze samen met een kopie van de bevestigingsbrief terug naar Ziggo. Deze actie is geldig tot en met 31 mei 2009.

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/digitale-ontvangers/

Er staat nu ook een nieuwe kortingsbon online met de juiste data er in:

http://blob.ziggo.nl/dyna...on_Digitale_Televisie.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Vandaag ook eindelijk de brief binnen gekregen dat ik mijn €50,- terug gestort krijg. Dit terwijl ik hem half februari heb ingestuurd met de oude bon en de HD decoder + ziggo smartcard los bij een webshop heb gekocht. :)

Nu nog afwachten wanneer ik het geld op me rekening heb staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Better late than never: de 50 euro is binnen. A.s. maandag zou het 6 weken na de bevestigingsbrief zijn. Grappig wel dat Desk Services niet weet hoe je Ziggo schrijft ("ZIGO DTV-AKTIE").

Overigens kreeg ik gister een brief dat ik volgens Ziggo alleen analoog heb en dat ik misschien over wil stappen, inclusief een Cashback formuliertje.. Eigenlijk vragen ze er om dat ik het nog een keer aanvraag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

De €50 is hier ook binnen! Nog even voor het overzicht: Apparaat + pakket heb ik dus eind november gekocht en bonnen ook direct opgestuurd. Eind januari brief met bevestiging ontvangen en nu dus geld binnen. In mijn geval zijn er dus 16 weken overheen gegaan om mijn geld terug te krijgen. Wie heeft de langste adem? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Nu online
Hehe, heb het geld ook ontvangen, wat schandalig laat!!!

Ik heb half december 2008 mijn decoder aangeschaft.......

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Echt lekker gaat het inderdaad niet bij Ziggo. Vanochtend ging bij mij de digitale TV op zwart. Bleek dat ze mijn inschrijvingskaart niet hadden ontvangen. Gelukkig was het binnen twee uur gefixt.

/lichtelijk offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Gisteren een brief van ziggo ontvangen... met excuses! "De verwerking neemt helaas meer tijd in beslag dan voorzien, waarvoor de oorzaak geheel ligt bij Ziggo zelf. Onze excuses daarvoor"

Ze beloven nu dat ik de beloofde € 50,- voor 15 april op mijn rekening heb... kan ik misschien nog een maand wachten!... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 19:46
Ben benieuwd of je ook met de Humax IHDR5050c geld terugkrijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:59
Aangezien de actie tot mei verlengd is hier een vraag.

Geld de 50 euro terug op een HD decoder alleen als je hem ergens in een winkel koopt voor 199 euro?
Of geld dit ook als je gewoon een HD Decoder online koopt voor 150 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Deadsy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:40:
Aangezien de actie tot mei verlengd is hier een vraag.

Geld de 50 euro terug op een HD decoder alleen als je hem ergens in een winkel koopt voor 199 euro?
Of geld dit ook als je gewoon een HD Decoder online koopt voor 150 euro?
Ik heb hem gewoon gekocht bij een webshop (voor minder dan €199) i.c.m. een losse smartcard en heb mijn bevestigingsbrief ondertussen binnen. Lijkt ook gewoon te werken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

pff ik wacht nog altijd op het geld (50euro).. half december verstuurd :S egt superrr slecht van ZIGGO..

Maandag gebeld het zou deze week of volgende week op mn rekening staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:02
Ik had gisteren een Ziggo medewerker aan de lijn (erg vriendelijk en behulpzaam) die mij een HD decoder voor €99 aanbood. Het lijkt er dus op dat er nu direct korting wordt gegeven en geen cashback acties.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:33
DeOS schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:04:
[...]

Ik heb hem gewoon gekocht bij een webshop (voor minder dan €199) i.c.m. een losse smartcard en heb mijn bevestigingsbrief ondertussen binnen. Lijkt ook gewoon te werken dus.
Deze bevestiging zocht ik even. Ik kan namelijk via mijn werkgever korting krijgen op de 5000C en wilde eze actie ook mee pakken. En dan is dit wel goed nieuws dat ze niet zozeer op het bedrag letten wat je er nu werkelijk voor hebt betaald.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 12:20
Iemand enig idee of je ook gebruik kunt maken wanneer de aankoopbon van de HD ontvanger van voor 1 Maart is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:18
Ik heb 1 maand geleden een smartcard gekocht bij factory prices, nu wil ik dus een hd ontvanger ga kopen bij dezelfde site.. Kan ik dan ook gebruik maken van de actie of moet ik persee een hd ontvanger + smartcard aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 16:16
StanTheMan schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:29:
Ben benieuwd of je ook met de Humax IHDR5050c geld terugkrijgt..
Vandaag een brief van Ziggo in de bus dat er binnen 4 weken 50 euro wordt overgemaakt. Dus ook voor de IHDR5050c geldt de cashback actie :) Een maand geleden de 5050 aangeschaft bij Expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ook hier gisteren twee brieven gekregen (één voor mij, één voor mijn ouders) waarin ons 50 euro werd beloofd. Twee keer een 5050C gekocht bij BCC, begin maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

Geld deze actie ook als je alleen een decoder humax 5000 hebt aangeschaft? Zonder smartcard. November vorig jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Nee, op de kortingscoupon staat duidelijk: Standaard digitale decoder met Ziggo Startpakket of Digitale HD-decoder met met Ziggo Startpakket. Anders zou het een rare kortingsregeling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
DeOS schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:18:
Vandaag ook eindelijk de brief binnen gekregen dat ik mijn €50,- terug gestort krijg. Dit terwijl ik hem half februari heb ingestuurd met de oude bon en de HD decoder + ziggo smartcard los bij een webshop heb gekocht. :)

Nu nog afwachten wanneer ik het geld op me rekening heb staan!
16 april is bij mij de beloofde €50,- binnen gekomen. Dit even ter bevestiging dat de actie ook werkt als je een losse decoder + smartcard koopt (wel in 1 bestelling) bij een willekeurige webshop.

In het verleden behaalde resultaten beiden geen garantie voor de toekomst. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DeOS op 21-04-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Wie heeft er een losse hd decoder via internet besteld, zonder ziggo startpakket, en heeft toch 50 euro teruggekregen?

Dit aangezien ik helemaal geen startpakket wil, ik heb al een smartcard, ik wil alleen die korting van 50 euro. (Als je wel een startpakket moet kopen dan blijft er van de 50 euro korting maar 20 euro over. Die kost namelijk 30 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Yeah, eindelijk duidelijkheid!
Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Televisie - Aanmelden/bestellen".

In uw email vraagt u ons of u ook € 50,- retour krijgt bij aanschaf van een digitale ontvanger bij een andere verkoper. Dit is geen probleem. Op onze website kunt u een kortingsbon downloaden waarmee u € 50,- retour krijgt van Ziggo op uw aankoop, ongeacht waar u de decoder gekocht heeft.

Ik maak u erop attent dat u een startpakket nodig heeft voor digitale televisie. Hiermee wordt een smartcard bedoeld. Zonder smartcard kunt u geen digitaal abonnement afsluiten. U kunt een losse smartcard bij ons kopen voor € 29,95.

Met vriendelijke groet,

M. Olie
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Televisie - Aanmelden/bestellen".

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u bevestigen dat bij de aankoop van een High Definition decoder u 50 euro korting krijgt ongeacht of u de smartcard daar bij koopt of niet.
Bij een normale decoder van 100 euro krijgt u 25 euro retour.
Dit bedrag word na het ontvangen van uw voucher terug gestort op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Ziggo
Nou dat is dus duidelijk. Je hoeft dus GEEN smartcard aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Nu online
Even hierop inhakend ...

Op 10 maart heb ik bij BCC twee keer de Humax 5050C gekocht voor omgerekend 325 euro, zonder smartcards. Dit ter vervanging van de Samsung H360R. Wel twee aparte facturen laten maken.

Voor zowel mij als mijn ouders heb heb ik de kortingsbon opgestuurd, daarbij gewoon het smartcardnummer ingevuld dat we al maanden gebruiken. Vorige week keurig 2 brieven in huis dat 2x50 euro binnen 4 weken worden overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Laatst online: 21:42
Is het nu nog steeds zo traag met geld terug storten ?.
ik heb op 16 April een bevestiging gekregen : Edit, vandaag 13 Mei geld ontvangen.

ik had m,n bon ook 2x opgestuurd omdat ik na de eerste keer maar niks hoorde, maar nu kreeg ik weer een brief dat het geld binnen 4 weken wordt overgemaakt terwijl ik het dus al gehad heb. zal mij benieuwen of ze het voor de 2e maal storten. >:)

[ Voor 92% gewijzigd door dirk38 op 19-05-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190961

dirk38 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:30:
Is het nu nog steeds zo traag met geld terug storten ?.
ik heb op 16 April een bevestiging gekregen : Edit, vandaag 13 Mei geld ontvangen.
ik zit nog steeds te wachten

2 maart 2009 voor de eerste keer bon opgestuurd ( aanschaf IHDR5000c ) , na half april nog niks te hebben gehoord gebeld met Ziggo, verwezen me door naar Desk Services, hun gebeld en kreeg te horen dat ik niet in het systeem stond, dus (16 April) maar weer de bon opgestuurd (met kopie aankoopnota) , inmiddels weer meer als 4 weken onderweg en nog niks gehoord, ik ga dus maar weer eens bellen :( :( ............lastige moedeloze kwestie zo,

ik laat weten zodra ik meer weet....

----update ------

zojuist telefonisch contact gehad en hun hadden wederom geen brief van mij ontvangen, ze gingen er wel spoed van maken om te zorgen dat ik contact had met hun voor 31 mei, om er voor te zorgen dat het alsnog goed komt.....het zal mij benieuwen... |:(

gr Hans

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 190961 op 19-05-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 16:14

Patriek

edit koning

Ik ben nu ook in de markt voor een HD decoder, en kan volgens de Ziggo site voor 99 euro (ipv 199 euro) het "Installatiepakket Digitale Televisie HD" (Samsung xxxx380 afaik) ontvangen als ik een All-In-One abo afsluit.

Zou het me dan lukken om ook nog eens 50 euro terug te krijgen via de kortingsbon? >:)
Mja, er staat wel in de voorwaarden "niet geldig icm andere ziggo aanbiedingen", maar kan 't proberen toch!

[ Voor 10% gewijzigd door Patriek op 25-05-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het is inmiddels een paar maanden later, maar ik kreeg zojuist een folder van Ziggo in de bus met wat leuke aanbiedingen.
In Zoetermeer is namelijk een ander bedrijf actief die klanten werft voor glasvezel. Daarover zal TV, snel internet en telefonie geleverd worden (voor ongeveer 80 euro per maand). Daar wil Ziggo natuurlijk geen klanten aan verliezen. Daarom schrijven ze in de folder dat graafwerkzaamheden niet nodig zijn, omdat de kabels (en tot op zekere hoogte ook glasvezel) van Ziggo er al liggen.

Daarom kunnen mensen in Zoetermeer nu voor 15,- euro een SD ontvanger aanschaffen, inclusief smartcard.
Een HD ontvanger of harddiskrecorder geeft een cashback van 75 euro.

Hebben meerdere plaatsen dit soort folders gekregen?
Pagina: 1 2 Laatste