Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• Hosa
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10-2023
Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar een mediaplayer, zon klein kastje met afstandsbediening die je op je tv aansluit om films te kijken.
Ik heb alleen geen idee naar wat voor specs ik moet kijken en hebben jullie ervaringen en links naar goede systemen?

Alvast bedankt

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:47

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ga zelf eerst eens op onderzoek uit. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden. Bekijk voor je zelf eerst wat je er allemaal mee wil. Films vanaf netwerk of dvd's enz.
Kijk ook eens in LCD, Plasma, Projectie & Recording hier op het forum.

Als je dan nog steeds vragen hebt kun je die vast daar stellen. Zomaar een topic openen zonder ook maar zelf iets uit te zoeken word niet echt gewaardeerd.

• Hosa
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10-2023
Mijn voorkeur gaat uit naar een mediaplayer die iso's of dvd's van de eigen harde schijf of van het netwerk kan afspelen. Dan heb ik dat gezeur met die dvd's niet meer.

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Hier een beetje een overzicht van spelers en voor de beginnende een goed begin om je te laten adviseren :

http://www.wifisound.nl/c...857669cb564f4c18b2a611793

Non commercial :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:55
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.