Niet als je bij mij in de groep zit, ik herinner je er wel aan, desnoods door rw als het me te lang duurt.
Dat is dan ook het enige waarom ik wel een dk in de party wil zien, vanwege die goede buff.
Dat geluid ook, net een misthoorn.

TiMMieJ schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:47:
Gisteren met de guild de eerste Naxx 10 man run gedaan. Moet zeggen dat het echt hetzelfde is als de 40 mans. Is ook weer even heel anders qua sfeer als de TBC instances en daar ben ik persoonlijk wel weer blij om.
Had als enige druid zonder rogue wel de mazzel om weer 2 mooie items te looten voor de DPS. Ook is het als Feral druid in kitty spec goed mogelijk om redelijk pijn te kunnen doen zeg. Sla soms erg hard moet ik zeggen.
Vanavond reset en dan is het weer spiderwing clearen en opnieuw een run in de plaguewing om nu Heigan the unclean om te leggen.
Ben het met je eens dat het weer een wat anders is dan de TBC- insta's maar ik vind Naxx 10 tot nu toe te gemakkelijk gaan. Wel lekker snel leuke gear verzamelen maar toch, ik had het iets zwaarder verwacht.
redfoxert schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:43:
[...]
Het was niet zozeer dat we ze persee dood moesten hebben ofzo maar ze liepen gewoon continu te klieren en de tanks of healers te mindcontrollen tijdens de fights. Als zij niet het "fatsoen" hebben om ons die quests ook te laten doen dan moeten ze maar leren. Met andere woorden ... weggejaagd en daarna op ons gemak die quests gedaan.
Als ze niet zo irritant waren geweest dan hadden we ze misschien ook nog wel geholpen om het sneller te laten verlopen (net zoals we de andere horde groepen geholpen hebben).
Ah kijk, dan is het een ander verhaal, I stand corrected.
Ja?
Ik vind het gewoonweg lomp, voor vele hunters is die pet een must have, als ik een horde bezig zie met dat ding en ik ben in buurt denk ik niet een milliseconde na om hem te ganken. Ook niet als ik er een achievement mee kan halen. Maar goed, misschien wist de persoon in kwestie dat niet, maar een beetje oplettende speler weet het wel en dan is het gewoon te lomp voor woorden als je het dan doet. Tenzij het een andere hunter is.

Chilli dude schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:10:
Aaaaargh ik ben nu lvl 79 met nog maar 6 bars voor lvl 80 maarrr ik heb gewoon geen questjes meer
Iemand tips? Heb de questjes links boven in Icecrown en kan verder geen questjes meer vinden, terwijl volgens de achievements ik er pas 60/100 questjes gedaan heb...
Verder heb ik ook alle questjes die ik kon vinden gedaan in Storm Peaks, op de questjes in HoL na...
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik had nog een paar questjes in SP en Icecrown gedaan en was toen level 80 en zoveel insta's had ik nu ook weer niet gedaan tijdens het levelen.
Maar goed, er zijn best veel dailies te doen links en rechts, dit helpt iig al een beetje qua xp.
Vergeet ook niet, wat al gezegd is, dat je soms wat pre quests moet doen en dat er na een zooi quests unlocked worden voor je.