Ik geloof toch dat caiway leert van hun fouten , wellicht toch een "GRATIS" modem :-)
Uitleg van Caiway:
Wijzigingen internetabonnementen per 1-1-20091. Wat verandert er in de internetabonnementen voor 2009?
2. Ik heb nu Ultra, wat zijn mijn mogelijkheden?
3. Ik wil graag gebruik maken van dit snelle Ultra abonnement.
4. Waarom wijzigt CAIWAY de internetabonnementen?
5. Hoe heeft CAIWAY haar klanten geïnformeerd over de wijzigingen in de internetabonnement?
6. Ik wil graag contact met CAIWAY om een vraag te stellen.
7. Hoe kan ik mijn huidige abonnement wijzigen?
8. Als ik naar aanleiding van de wijzigingen mijn internetabonnement wil verlagen, ben ik dan kosten aan CAIWAY verschuldigd?
9. Kan ik opzeggen, aangezien de prijs van mijn abonnement verandert?
10. Waarom verandert de betalingsperiode?
11.Gelden de wijzigingen 2009 ook voor het CAIWAY Business internetaanbod?
1. Wat verandert er in de internetabonnementen voor 2009?
Het Basis abonnement komt met ingang van 1 januari 2009 te vervallen. De abonnementen van de huidige basis abonnees worden in het eerste kwartaal van 2009 omgezet in een standaardabonnement van €22,40 per maand met een twee keer zo snelle up- en downloadsnelheid.
Voor de huidige Standaard en Super abonnees wijzigt de prijs. De prijs van het Standaard abonnement wordt dus €22,40. De prijs van het Super abonnement wordt €37,40 per maand. Het Premium abonnement wijzigt alleen in snelheid. De uploadsnelheid wordt 1024 kbit/s.
Het huidige Ultra abonnement wordt in het 1e kwartaal van 2009 flink in snelheid verhoogd tot een downloadsnelheid van wel 32696 kbit/s. Dit abonnement kost vanaf dan €49,90 per maand.
2. Ik heb nu Ultra, wat zijn mijn mogelijkheden?
Het Ultra abonnement wordt in snelheid en prijs verhoogd. Als u gebruik wilt blijven maken van dit supersnelle Ultra, dan ontvangt u in het eerste kwartaal van 2009 van ons bericht over wat u moet doen om gebruik te kunnen blijven maken van Ultra. U kunt vanaf dan een gratis modem aanvragen in Mijn CAIWAY. Wilt u geen gebruik maken van het nieuwe Ultra abonnement? Dan hoeft u niks te doen. Als u in het eerste kwartaal van 2009 geen nieuw modem aanvraagt via Mijn CAIWAY, dan gaan wij ervan uit dat u geen gebruik wilt maken van het nieuwe Ultra abonnement. Uw huidige abonnement wordt dan kosteloos gewijzigd in Super. De nieuwe prijs wordt vanaf dan op uw factuur verwerkt. Wij crediteren het bedrag dat u eventueel teveel betaalt.
3. Ik wil graag gebruik maken van dit snelle Ultra abonnement.
Klanten die hun huidige Standaard, Premium of Super abonnement willen wijzigen in het supersnelle Ultra abonnement, kunnen dit doen via Mijn CAIWAY. U ontvangt dan ook het
gratis modem dat nodig is om deze hoge snelheden te behalen.
4. Waarom wijzigt CAIWAY de internetabonnementen?
Internet biedt steeds meer mogelijkheden. Dit zorgt er over het algemeen voor dat gebruikers meer bandbreedte nodig hebben. Om u van de benodigde snelheden te kunnen voorzien, moeten onze systemen aangepast worden. Dat brengt kosten met zich mee. Daarom verhogen we na lange tijd de prijs van de internetabonnementen. Maar daar staat bij veel gevallen wel een hogere snelheid tegenover.
5. Hoe heeft CAIWAY haar klanten geïnformeerd over de wijzigingen in de internetabonnement?
Alle internetabonnees ontvangen tussen 19 november en 28 november 2008 een e-mail over de wijzigingen over zijn of haar abonnement. Vanaf 24 november staat alle informatie in de wijzigingen op deze website, uw servicepagina Mijn CAIWAY en de teletekstpagina's achter het beeldjeskanaal. Op het infokanaal, het beeldjeskanaal en de factuur in november wordt aangegeven waar u de informatie kunt vinden.
6. Ik wil graag contact met CAIWAY om een vraag te stellen.
Voor al uw vragen kunt u bij CAIWAY terecht op één servicenummer 088 224 9111 (lokaal tarief). U kunt ons bellen op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.30 tot 17.00 uur. Natuurlijk kunt u ook langs een van onze CAIWAY Shops. U vindt de Shops op de volgende adressen:
Molenstraat 33, 2671 EW Naaldwijk
Hoogstraat 157a, 3111 HG Schiedam
Korte Groenendaal 7, 2801 JP Gouda
Fenkelstraat 20, 4731 JB Oudenbosch (open op werkdagen van 09.00-12.30 uur)
Visserstraat 4, 1431 GJ Aalsmeer (open vanaf medio januari op werkdagen van 09.00-17.30 uur)
7. Hoe kan ik mijn huidige abonnement wijzigen?
Via de servicepagina Mijn CAIWAY kunt u uw abonnement wijzigen in een abonnement met hogere snelheden. Voor het overstappen naar een abonnement met lagere snelheden, kunt u bellen naar ons servicenummer 088 2249 111 (lokaal tarief) of een e-mail sturen naar info@caiway.nl
8. Als ik naar aanleiding van de wijzigingen mijn internetabonnement wil verlagen, ben ik dan kosten aan CAIWAY verschuldigd?
Indien u overstapt naar een abonnement met lagere snelheden dan worden er eenmalig € 25,00 downgradekosten in rekening gebracht.
9. Kan ik opzeggen, aangezien de prijs van mijn abonnement verandert?
Conform de Algemene Voorwaarden van CAIW is CAIW gerechtigd de tarieven of diensten te wijzigen. Indien een klant deze wijzigingen als een verslechtering ziet en deze daarom niet wenst te accepteren, kan hij het abonnement opzeggen conform art. 8.2 van onze Algemene Voorwaarden.
10. Waarom verandert de betalingsperiode?
Voor uw gemak incasseert CAIW per 1 december 2008 uw abonnementskosten per maand, daarvoor was dat per 2 maanden. Door de wijziging in de betalingsperiode verandert het opzegtermijn ook naar één maand in plaats van twee. Als u op een andere manier betaalt, wijzen we u op de factuurtoeslag van € 1,25 die u kunt besparen door over te stappen op automatische incasso. U kunt hiervoor tijdens kantooruren terecht bij onze medewerkers in de CAIWAY Shop of op ons servicenummer 088 2249 111, uiteraard tegen lokaal tarief. Uitgebreidere informatie vindt u ook op onze website
www.caiway.nl.
11. Gelden de wijzigingen 2009 ook voor het CAIWAY Business internetaanbod?
Ja, deze wijzigingen gelden ook voor kabelinternet van CAIWAY Business. Klanten worden persoonlijk op de hoogte gesteld van de wijzigingen in het abonnement.
Zoeken:
Nieuws Copyright CAIW Diensten BV | Alle rechten voorbehouden
Algemene voorwaarden | Privacy policy | Disclaimer
[
Voor 0% gewijzigd door
IEF op 18-01-2009 23:30
]