Hallo,
Ik zat net een beetje te surfen op www.mijncaiway.nl
Nu zag ik net staan dat ik mij op Caiway News+ kan abonneren en dat ik anders niet kan verbinden met een newsserver. Toch ben ik nu aan het downloaden via news.caiway.nl met mijn GrabIt applicatie...
Kan iemand dit nader toelichten of heeft iemand ervaring met News+?
Ik zat net een beetje te surfen op www.mijncaiway.nl
Nu zag ik net staan dat ik mij op Caiway News+ kan abonneren en dat ik anders niet kan verbinden met een newsserver. Toch ben ik nu aan het downloaden via news.caiway.nl met mijn GrabIt applicatie...
Kan iemand dit nader toelichten of heeft iemand ervaring met News+?
Toegang tot de 'usenet binary groepen' (ook wel nieuwsgroepen of news genaamd) vormt geen vast onderdeel meer van uw internetabonnement. Usenet binary groepen zijn nieuwsgroepen, bedoeld voor het uitwisselen van bestanden.
Wilt u toegang tot de usenet binary groepen van CAIWAY? Abonneer u dan op CAIWAY News+ voor € 5,00 per maand door hieronder het vinkje aan te zetten en klik op 'Volgende'.
Wanneer u zich nu aanmeldt voor CAIWAY News+ via Mijn CAIWAY betaalt u de eerste vier maanden helemaal niets! Daarna betaalt u € 5,00 per maand. Deze actie is geldig tot 1 juli 2008.
[ Voor 47% gewijzigd door burrug op 27-03-2008 20:20 ]
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003