Legale gamekeys online kopen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 168.406 views

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Little_captain schreef op donderdag 19 november 2009 @ 02:29:
Ik heb goede ervaring met zowel Onlinkeystore.com(1x CoD 4, 1x Battlefield 2142) en G2play(CoD MW2) door dat gedoe met russische keys heb ik pas donderdag avond mijne gekregen.
Maar werkt nu perfect :)
En zal er zeker vaker bestellen.
Ik citeer:
"This is not an authorized re-seller of Steam CD Keys. Please do not complete any purchases with this vendor. Only CD Keys included with retail copies or purchased from authorized retailers will be allowed. Let us know if you have any further questions or concerns."

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Trigalti schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:12:
[...]

Ik citeer:
"This is not an authorized re-seller of Steam CD Keys. Please do not complete any purchases with this vendor. Only CD Keys included with retail copies or purchased from authorized retailers will be allowed. Let us know if you have any further questions or concerns."
Daarom koop ik keys niet bij ongeautoriseerde winkels zoals g2play en de sites die hier genoemd worden
Ik heb er slechte ervaringen mee

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:17
Lijkt overal uitverkocht:

Gamekeydistrict heeft mijn order gecanceled. Bij G2play out of stock.

En Onlinekeystore, die geven geblockte russiche keys? :'(

• DaYwaLkUr
Ik zit te denken om maar de retail versie aan te schaffen (37,50 bij mediaoffer) , i.v.m. geblockte keys.

Enigste probleem is, hij is vrijwel overal uitverkocht (lees: >5werkdagen) :'(

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Kan ik mijn geld nog terugkrijgen via paypal oid, nu de keys geblockt zijn? (van OKS)

http://specs.tweak.to/15535

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

PoweRoy

funky!

tjtristan schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:28:
Kan ik mijn geld nog terugkrijgen via paypal oid, nu de keys geblockt zijn? (van OKS)
klacht indienen bij paypal dat je ongeldige keys hebt gekregen?

[This space is for rent]

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik heb nog geen foutmelding gehad over een illegale key, en gekocht bij cdkey-game.com

Ik heb ook een foto gekregen van de serial, dus hij komt van een boxed versie af. (dus hopelijk geen gezeik)

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
PoweRoy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:39:
[...]
klacht indienen bij paypal dat je ongeldige keys hebt gekregen?
Of gewoon naar de OKS site gaan, en de instructies die zij geven volgen voor een refund of replacement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Hier lijkt die voorradig, maar meteen besteld :P is alleen de retail versie maar goed ;)

http://www.gamersland.com...-warfare-2-uk-versie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

DaYwaLkUr schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:19:
Hier lijkt die voorradig, maar meteen besteld :P is alleen de retail versie maar goed ;)

Maar dit topic is toch voor gamekeys? Voor retail lijkt het me nuttiger als je het hier post. Dan hebben andre users er ook nog wat aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 17:05
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:19:

Zal dat nog problemen kunnen opleveren omdat het uk versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

miniavl schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:57:
Gisteravond heb ik mijn key voor MW2 van onlinekeystore binnen gekregen. Activeren van het spel lukte en heb het dus ook tot nu toe kunnen spelen. Maar opeens gooide steam mij uit MW2 en staat het ook op PRE-loaded.. ik kan het dus niet meer spelen? Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
Hier hetzelfde... lees deze topic wat je te doen staat :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Net left 4 dead 2 gekocht bij hotcdkey.com
Betaald via paypal. Er staat wel instantdelivery maar dat is het niet. Na 10 min nog niks ontvangen. Ben toen even de chat in gegaan en 10 min later had ik mijn key.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:46
Ai, CODMW2 is overal uitverkocht? Wou er nog 1 bestellen maar lukt me nu niet meer op de aangegeven sites hier.. iemand nog een goedkoop alternatief?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 10:01
Trigalti schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:03:
Ik heb hetzelfde probleem, ook de geblockte key.
Hetzelfde hier, helaas :(
Er staat al wel op de homepage dat je even moet mailen als je problemen ondervind.
Heb tot dusver nog geen reactie mogen ontvangen :/

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Koop gewoon een doosje met boekje, staat ook leuk voor je verzameling ;)
Daarnaast is het maar 2a3 euro duurder als je goed zoekt :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Kuhr89 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:06:
Koop gewoon een doosje met boekje, staat ook leuk voor je verzameling ;)
Daarnaast is het maar 2a3 euro duurder als je goed zoekt :)
Waarom geef je dan niet even netjes een link zodat je ons het zoeken bespaart..
Ben nog nooit zon goedkope tegengekomen namelijk, alvast bedankt ;) !

Edit; En hij mag niet uitverkocht zijn..

[ Voor 5% gewijzigd door yorkick op 20-11-2009 21:13 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Haha ow oke. Ja naja ik zie hier dat de Keys meestal rond de 30 euro kosten. Dan denk ik geef wat meer geld uit en bestel bij: www.gamersland.com / www.cd-wow.nl / www.gcshop.nl ofzo..

Ik ben dan wel iemand die van doosjes hebben houdt;) Dat scheelt waarschijnlijk ook. Anders had ik ook wel keys gekocht :)

Dat uitverkocht is inderdaad best lastig. Bij gamersland.com was hij vanmiddag niet uitverkocht en maar 34.99

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 18:25
Hehe mijn cod mw2 komt morgen:P had hem bij gamersland besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Waar kan je nog COD MW2 keys bestellen die niet geblockt worden? Ik heb net mijn geld terug via paypal van OKS.
Meer dan 35 euro wil ik er eigenlijk niet aan kwijt zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door tjtristan op 21-11-2009 11:47 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor dat bedrag kan je ook gewoon een retail versie kopen: pricewatch: Call of Duty Modern Warfare 2, PC
Wat hij ^^ zegt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 21-11-2009 11:51 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe dit werkt, heb het topic niet doorgelezen, maar je koopt dus een key en dan kan je kiezen of je het spel via Steam of directdownload ofzo downloadt?

Of kan je het spel downloaden van de site waar je een key koopt?

Kan je eventueel ook het doosje nabestellen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:09

Nakebod

Nope.

Een beetje samengevat werkt het ongeveer zo:

Bij legale "keyshops" (Denk aan Steam, EA Downloader, Direct2Drive) koop je in princiepe een key met het recht om de software (In dit geval het spel) te downloaden. Bij Direct2Drive waar ik destijds GTA IV had gekocht, waren ook de boekjes van het spel aanwezig als PDF, bij Steam z.i.w. niet het geval.

Bij de soms wat twijfelachtige keyshops krijg je vaak een retail key uit Azië, waar spellen een stuk goedkoper zijn. Hier dien je vaak voor je eigen installatiebron te zorgen.
Volgens mij heb ik in dit topic ook iemand melding zien maken dat de keyshop ook downloads aanbood, alleen ik betwijfel daar de legaliteit van :)

En dan zijn er ook nog shops die (Geen idee hoe) aan Steam/EA download keys kunnen komen voor een goedkopere prijs. Heb alleen Left4Dead zo gekocht, en dan download je direct vanaf Steam. De key is legit, maar of de methode hoe ze eraan gekomen zijn dat ook is, blijft misschien wat twijfelachtig.
Steam heeft resellers, alleen geen idee welke.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 15:50
The keys in question are purchased legally in Asia, and other territories, where Activision is unable to charge through the nose, and then sold on for a profit. Grey Importing has been a big deal for many years, for all kinds of products. Manufacturers often attempt to ban the practice in the interest of their bottom line, but the legality on both sides of the fence is, as the name suggests, grey, and as such the industry continues to thrive.

Whether Activision has the right to have legally purchased keys disabled is now a hot topic. EULAs state that you simply own a license, and that the manufacturer can do whatever it likes to your purchase at any time. Affected users counter by stating that never accepted an EULA before or after the purchase of their key.

Valve, who have now found themselves in a bit of a pickle, simply tell affected users to ask for a refund from their Grey Import site. To restore access to Modern Warfare 2, you’ll have to buy a “legitimate copy.”
Weet niet of het gemeld is maar komt samengevat neer dat als je een cd-key hebt van een andere regio (van MW2), dan krijg je binnenkort een leuke verrassing van Valve Is zo te zien al gemeld

[ Voor 9% gewijzigd door FireBladeX op 21-11-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:23:
Een beetje samengevat werkt het ongeveer zo:

Bij legale "keyshops" (Denk aan Steam, EA Downloader, Direct2Drive) koop je in princiepe een key met het recht om de software (In dit geval het spel) te downloaden. Bij Direct2Drive waar ik destijds GTA IV had gekocht, waren ook de boekjes van het spel aanwezig als PDF, bij Steam z.i.w. niet het geval.

Bij de soms wat twijfelachtige keyshops krijg je vaak een retail key uit Azië, waar spellen een stuk goedkoper zijn. Hier dien je vaak voor je eigen installatiebron te zorgen.
Volgens mij heb ik in dit topic ook iemand melding zien maken dat de keyshop ook downloads aanbood, alleen ik betwijfel daar de legaliteit van :)

En dan zijn er ook nog shops die (Geen idee hoe) aan Steam/EA download keys kunnen komen voor een goedkopere prijs. Heb alleen Left4Dead zo gekocht, en dan download je direct vanaf Steam. De key is legit, maar of de methode hoe ze eraan gekomen zijn dat ook is, blijft misschien wat twijfelachtig.
Steam heeft resellers, alleen geen idee welke.
Aha, bedankt, da's duidelijk :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Laatst online: 02-09 18:07
even een paypal-gerelateerd vraagje;
ik heb bij cdkey-game.com een key gekocht voor the orange box, dat was op 15 november.
er stond bij dat dit via echeck ging, de betaling zou voltooid zijn op 19 november, nu is het de 21 en hij staat nog steeds op pending. ik heb mijn paypal rekening gekoppeld aan mijn girorekening, waarom duurt dit dan zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
er staat dat het 4-6 dagen duurt voordat het geld van je rekening op je paypal staat. mijn ervaring is dat dit meestal een dikke week duurt. wat zeer iritant is als je er achter komt dat er net een dollar te weinig op je paypal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 15:49
quote van van steamunpowered.com:
CDkey-Game.com (no SSL) – do not buy from them, they offer Steam gifts, then chargeback the money on PayPal and you’re left with either disabled game on your list or disabled account.
dit is mij ook gebeurt bij een bestelling van comany of heroes. gelukkig is alleen de key bij mij ingetrokken. pas dus op met bestellen bij cdkey-Game.com. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:57
Bij http://www.onlinekeystore.com/ een key gekocht voor Call of Duty 5 (World At War).

Betaald via PayPal, ik was nog op de site aan het wachten om vanuit PayPal terug te gaan naar de site, en toen lag de key al in m'n inbox

_O_

En hij was ook erg cheap, 9,67, terwijl het spel in de winkel rond de 30 a 35 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
pas op met het aanschaffen van Call Of Duty Modern Warfare 2 via import, of online key distributiecentra

Het ziet er naar uit dat de PC bezitters van Call of Duty: Modern Warfare 2 dagelijks nog harder in hun arie word genomen dan mening nieuwe gevangene onder de douche. Iedereen die nu via ‘grijze import’ hun key uit oa Aziatische landen heeft gekocht voor een zacht prijsje, kunnen elk ogenblik een leuke verassing krijgen. Want Valve is begonnen met het bannen van iedereen die speelt met een key uit een andere regio. Eigenlijk kan je hier niks aan doen dan het nemen als een man en je broek ophijsen.

The keys in question are purchased legally in Asia, and other territories, where Activision is unable to charge through the nose, and then sold on for a profit. Grey Importing has been a big deal for many years, for all kinds of products. Manufacturers often attempt to ban the practice in the interest of their bottom line, but the legality on both sides of the fence is, as the name suggests, grey, and as such the industry continues to thrive.

Whether Activision has the right to have legally purchased keys disabled is now a hot topic. EULAs state that you simply own a license, and that the manufacturer can do whatever it likes to your purchase at any time. Affected users counter by stating that never accepted an EULA before or after the purchase of their key.

Valve, who have now found themselves in a bit of a pickle, simply tell affected users to ask for a refund from their Grey Import site. To restore access to Modern Warfare 2, you’ll have to buy a “legitimate copy.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rockvee2 schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:08:
pas op met het aanschaffen van Call Of Duty Modern Warfare 2 via import, of online key distributiecentra

Het ziet er naar uit dat de PC bezitters van Call of Duty: Modern Warfare 2 dagelijks nog harder in hun arie word genomen dan mening nieuwe gevangene onder de douche. Iedereen die nu via ‘grijze import’ hun key uit oa Aziatische landen heeft gekocht voor een zacht prijsje, kunnen elk ogenblik een leuke verassing krijgen. Want Valve is begonnen met het bannen van iedereen die speelt met een key uit een andere regio. Eigenlijk kan je hier niks aan doen dan het nemen als een man en je broek ophijsen.

Wat is de bron van deze info? Het zal volgens mij de eerste keer zijn dat Valve zou iets gaat doen wat bovendien juridisch erg moeilijk lijkt. Broodje aap?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zoals ik al eerder zei dus, koop je key bij Gamesplanet in de UK dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Kost wellicht wel wat meer dan zo'n vage shop in Azië maar dan weet je in ieder geval zeker dat je niet met key bans of ander gezeik te maken krijgt.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
snake74 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:59:
quote van van steamunpowered.com:

[...]

dit is mij ook gebeurt bij een bestelling van comany of heroes. gelukkig is alleen de key bij mij ingetrokken. pas dus op met bestellen bij cdkey-Game.com. ;)
lekker is dat :( ,
als dit gebeurt, ik hoop dat paypal meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:10:
[...]

Wat is de bron van deze info? Het zal volgens mij de eerste keer zijn dat Valve zou iets gaat doen wat bovendien juridisch erg moeilijk lijkt. Broodje aap?
http://www.budgetgaming.n...&topic_id=4606&forum_id=5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Rockvee2 schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:08:

En wat nou als je zelf een game koopt daar, en je kan aantonen dat je hem bezit, dan wordt hij alsnog gebanned? Ik vind het dom dat ze de klant aanpakken en niet de bron. Straks krijg je nog dat elk land zn eigen CD-Key serie krijgt, en als je hem erbuiten koopt en registreerd dan wordt je gebanned.

Dit is gewoon het nadeel met zulke diensten als STEAM, je kan wel mooi de software zo downloaden als je een key registreerd, maar uiteindelijk hebben hun zeggenschap ver jouw aankoop. Als je zonder steam zo een key had dan was het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2cyntl0.jpg

hier baal ik dus echt van. verwachte afronding: 20 nov.
daar zijn we nu dus 3 dagen overheen.nog langer wachten om een budget game te kopen, er komt een dag dat ik er 100 opzet ofzo en als dat op 20 is er weer 80 bij. ik vind dit echt niet werken. hoop dat ze snel ideal aan de site toevoegen, dan staat je geld er teminste snel op.

[ Voor 48% gewijzigd door kipneck op 23-11-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
@ Kipneck
Waarom koppel je niet gewoon je bankrekening aan Paypal. Dan kan je gewoon betalen via paypal (ook al staat er niks op) en wordt het automatisch afgeschreven van je bankrekening. Dat gaat allemaal net zo snel als ideal.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
mijn bankrekening is eraan gekoppeld. alleen als ik dan iets wil kopen krijg ik een bericht dat de verkoper direct betaald wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 17:26

PoweRoy

funky!

kipneck schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:15:
mijn bankrekening is eraan gekoppeld. alleen als ik dan iets wil kopen krijg ik een bericht dat de verkoper direct betaald wil worden.
dat gebeurd dan toch ook :? Ik heb ook een rekening gekoppeld. Paypal betaald direct, paar dagen later wordt het van mijn rekening gehaald. Paypal betaald vooruit

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
niet bij echeck betalingen :(

kijk maar een paar posts boven je, de clearingsdatum was 19 november.
paypal is echt handig, alleen niet als je geen creditcard gebruikt en alleen kan betalen via echeck

[ Voor 41% gewijzigd door oddish2211 op 23-11-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
LOL heb hetzelfde probleem ik kan nu ook alleen met e-check betalen. Je moet effe 1 betaling verrichten naar iemand die het bedrag dan terugstort. Als je dat hebt gedaan dan verdwijnt de e-check na een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
hoezo dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Is een soort controle heb het al 3 keer ofzo gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
mijn echeck betaling is eindelijk overgemaakt! maar 5 dagen te laat!!!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
1 keer is er later wel geld van mijn rekening af gehaald. maar dat was niet bij steam of ea-store. maar wat houd dat e-check in?

trouwens vanochten bij cd key online een CoD4 key besteld, 2 seconden later stond hij in mijn inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Is CoD mw2 nog ergens (goedkoop) te krijgen?
Heb ook gamersland een mailtje gestuurd en die zeiden dat hij zo'n beetje wereldwijd is uitverkocht..

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
de key's zijn, zo lijkt het overal uitverkocht. ik zoek er namelijk ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Best apart dat keys uitverkocht kunnen zijn? Ik bedoel, alsof er gelimiteerd keys kunnen worden geproduceerd ofzo?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06

Christiano007

Ich bin der champion

Jij denkt dat elke winkel alles ontelbaar op voorraad in koopt? :')

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Naja die keys komen van fysieke doosjes (in landen waar het goedkoper is normaliter) :) Via steam zul je hem ongetwijfeld voor 60 euro zo vaak kunnen kopen als je wil :)

http://blog.bjornhouben.com

• yorkick
@Christiano007
Nee, maar als het daadwerkelijk om keys zou gaan, zou je binnen 3 minuten je voorraad bij kunnen vullen.
En daarbij moet je toegeven dat het apart is dat hij zo slecht leverbaar is. Er is niks moeilijks aan een dvd+doosje produceren, dat heeft dus puur te maken met slechte inschatting verkopen.

kimi

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

punisher007 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:32:
Naja die keys komen van fysieke doosjes (in landen waar het goedkoper is normaliter) :) Via steam zul je hem ongetwijfeld voor 60 euro zo vaak kunnen kopen als je wil :)
Als je bij Steam 200.000 kopietjes koopt zijn zij ook door de voorraad heen. Keys krijgen ze gewoon per Excel sheet in batches.

• punisher007
Stewie! schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:09:
[...]

Als je bij Steam 200.000 kopietjes koopt zijn zij ook door de voorraad heen. Keys krijgen ze gewoon per Excel sheet in batches.
Dat waag ik te betwijfelen, of ze met een key systeem werken ........ ik verwacht gewoon dat bij verkochte game geld naar activision gaat. En al zou het werken zoals jijn zegt, neem ik aan bij 30000 keys ofzo over een signaaltje naar Activision gaat waarbij nieuwe keys METEEN beschikbaar worden gesteld.

[ Voor 32% gewijzigd door punisher007 op 26-11-2009 18:11 ]

• oddish2211
ik heb m'n key van the orange box eindelijk binnen,
ze reageerden niet meer op mijn emails dus heb ik een paypal claim gemaakt, en binnen 3 uurtjes kwam er een email met de code.

het zijn ook een stelletje ^*@%(@#* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
G2play heeft weer nieuwe MW2 keys. Let wel op aangezien de keys van mensen in dit topic geblokkeerd zijn geworden. Mijn eigen key van g2play heb ik geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiZK
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07-2024
lekker stukje over de grijze keys. Het ziet ernaar uit dat ze zichzelf in de vingers snijden hiermee, want legit is legit ...ze willen er alles uithalen wat er uit te halen valt, dus het maximaal aantal euri's ...het gaat hun dus niet om de community (cod mw2 als voorbeeld) alleen om de knaken...

vraag mij af hoe ze het juridisch gaan rondkrijgen om legit keys zonder het accepteren van eula te gaan bannen. Zo zijn er namelijk ook xbox 360 users gebanned die via een gewone retail store een game eerder in hun console deden (de stores krijgen de games altijd eerder)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
RiZK schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:35:
lekker stukje over de grijze keys. Het ziet ernaar uit dat ze zichzelf in de vingers snijden hiermee, want legit is legit ...ze willen er alles uithalen wat er uit te halen valt, dus het maximaal aantal euri's ...het gaat hun dus niet om de community (cod mw2 als voorbeeld) alleen om de knaken...

vraag mij af hoe ze het juridisch gaan rondkrijgen om legit keys zonder het accepteren van eula te gaan bannen. Zo zijn er namelijk ook xbox 360 users gebanned die via een gewone retail store een game eerder in hun console deden (de stores krijgen de games altijd eerder)...
Hm dat kan nog wel eens een flinke staart krijgen. Heb je ook ergens een bron/artikel ofzo?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist een CoDMW2 key gekocht via Onlinekeystore, maar nu krijg ik een mail met een plaatje (waarop die key staat), die niet te zien is.... (Windows Live Mail geeft een error)

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Hoorde inderdaad dat je nu een foto kreeg van het boekje. Een bekende heeft dat ook gekregen en bij hem deed het plaatje het wel gewoon, dus misscien even proberen op te slaan? Of iets te accepteren?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
heb cities xl key gekocht bij g2play.
via bank overgemaakt, maar moet nog worden verwerkt.
nu vraagt die man om een screen van de betaling maar ik kan verder niks zien. alleen het bedrag, datum en dat er staat status: verwerken.

hopen dat het snel gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd met www.d2cdkeyshop.com? Misschien dat HyPer-X (eigenaar) een reactie kan plaatsen?

Ik heb bij deze webshop in het verleden CoD4 aangeschaft. Nu kan ik mijn CDKEY niet meer opvragen...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:13
@ Vehbikoksal,

Dat wil ik ook graag weten. Een tijdje geleden, ( vlakvoor de site offline ging) heb ik daat GTA IV aangeschaft, maar de key bleek ongeldig te zijn.
Vervolgens heb ik meerdere mailtjes en berichten via de site gestuurd , maar nooit antwoord op ontvangen.
(uiteraard ook een beetje "juridisch"gedreigd/waarschuwt :+ )

Paar dagen erna was de site offline, tot op heden.

Het is i.i.g. een Nederlands bedrijfje. ( ook ingeschreven bij KvK)

Ben benieuwd wat ermee gebeurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laatste bezoek: zaterdag 22 augustus 2009. Lijkt me gewoon te zijn gestopt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:44:
Heb zojuist een CoDMW2 key gekocht via Onlinekeystore, ....
En waarom zou je dat doen? De fysieke versie is online goedkoper te krijgen. Weet je ook nog eens zeker dat je geen gedonder hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
jouke_buissink schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:39:
[...]

En waarom zou je dat doen? De fysieke versie is online goedkoper te krijgen. Weet je ook nog eens zeker dat je geen gedonder hebt. ;)
Dan wacht je weer minimaal 1 week op je spel. Onlinegamekeys stuurt de key in 1 minuut op, kopen = spelen. Is je key fout of ongeldig vervangen ze hem meteen (behalve als die is uitverkocht), dus het is vrij goed geregeld.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
yorkick schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:41:
Hoorde inderdaad dat je nu een foto kreeg van het boekje. Een bekende heeft dat ook gekregen en bij hem deed het plaatje het wel gewoon, dus misscien even proberen op te slaan? Of iets te accepteren?
doorsturen naar een ander mail adres?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 21:40
Zojuist heb ik via ggkeys.com het counterstrike pack gekocht voor 6 euro, ik kreeg voor dat geld:

1. Counter-Strike 1.6
2. Half-Life
3. Day of Defeat
4. Deathmatch Classic
5. Half-Life: Blue Shift
6. Opposing Force
7. Ricochet
8. Team Fortress Classic

Zeer tevreden, de site is in het Duits en de serial schijnt uit Hongarije te komen, maar het werkt allemaal prima!

Kan van mijn part aangemerkt worden als betrouwbaar in de startpost!

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Heb via G2Play een MW2 key gekocht, afgelopen weekend.
Spijtig genoeg is sinds afgelopen dinsdag mijn volledige Steam Account geblokkeerd.

Heb contact opgenomen met G2Play, en die schoven het probleem eerst van hun af, ik heb Steam Support gecontacteerd aangezien ik destijds voor €70 de HL2 Silver Pack heb aangekocht (legaal), alsook een paar andere games.
Steam reageerde dat ik geen aankopen moest afsluiten met "niet geauthorizeerde resellers".

G2Play weer gecontacteerd, en nu hebben ze me een foto van de key + boekje + doosje gegeven, heb Steam nu weer gecontacteerd en wacht dus af ...
Ik heb gewoon gezegd dat ik het bij een Poolse winkel heb gekocht, maar goed, betwijfel dat dit gaat pakken.
Zou knap balen zijn, hopelijk krijg ik dan op z'n minst een compensatie of vergoeding van alle games die ik via G2Play heb gekocht, want er staat denk ik voor €200 aan Games op m'n account.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
exoOw schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:19:
Spijtig genoeg is sinds afgelopen dinsdag mijn volledige Steam Account geblokkeerd.
wow dat is niet zo mooi :S ik hoop dat dit geen gewoonte wordt bij spellen van g2play, want ik heb er een aantal op mijn account en ook voor een hoop geld spellen erop :S ben benieuwd naar de reactie van valve, hou ons op de hoogte als je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Dit is dan ook wel een tip voor iedereen die keys gaat kopen voor Steam-games.
Maak een nieuw account aan voor die games. Als het dan fout gaat kan de betreffende site je nieuwe key sturen en klaar. Wel zuur voor je, hoop dat het goed komt.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

yorkick schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 01:07:
Dit is dan ook wel een tip voor iedereen die keys gaat kopen voor Steam-games.
Maak een nieuw account aan voor die games. Als het dan fout gaat kan de betreffende site je nieuwe key sturen en klaar. Wel zuur voor je, hoop dat het goed komt.
Heb je straks 4 accounts voor je games. Dat werkt natuurlijk niet. Dan moet je elke keer switchen als je een andere game wilt spelen. Ik zou gewoon niets bestellen bij winkels waar het regelmatig mis gaat.

Ik heb even een aantal key winkels bekeken en als ik dan kijk naar CoD MW2, dan kun je toch gewoon beter op safe spelen en een compleet spel bestellen, ipv alleen een key? Dan kun je toch nog wel 1 dag wachten en bestel je de game bij gcshop ofzo. Betrouwbaar en goedkoop. Ik zou in ieder geval geen risico willen lopen met mijn steamaccount.

[ Voor 23% gewijzigd door Hann1BaL op 04-12-2009 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

Heb contact opgenomen met G2Play, en die schoven het probleem eerst van hun af, ik heb Steam Support gecontacteerd aangezien ik destijds voor €70 de HL2 Silver Pack heb aangekocht (legaal), alsook een paar andere games.
Steam reageerde dat ik geen aankopen moest afsluiten met "niet geauthorizeerde resellers".

G2Play weer gecontacteerd, en nu hebben ze me een foto van de key + boekje + doosje gegeven, heb Steam nu weer gecontacteerd en wacht dus af ...
Ik heb gewoon gezegd dat ik het bij een Poolse winkel heb gekocht, maar goed, betwijfel dat dit gaat pakken.
Zou knap balen zijn, hopelijk krijg ik dan op z'n minst een compensatie of vergoeding van alle games die ik via G2Play heb gekocht, want er staat denk ik voor €200 aan Games op m'n account.. 8)7
hou ons op de hoogte, ben wel benieuwd wat hier uitkomt namelijk.

wel erg rare praktijken dat ze je complete account bannen voor 1 spel, was namelijk onder de indruk dat ze alleen die van mw2 " verwijderde" , niet dat ze je hele account bannen :S

heb toen in het begin de preorder van mw2 gekocht bij g2play - die gelukkig nog niet gebanned is tot zover.
zou erg gaar zijn, heb namelijk voor zon 500 euro aan games op mijn account staan..

Zowiezo vraag ik me af of ze voor dit soort dingen je uberhaupt helemaal compleet mogen bannen.. erg vreemde gang van zaken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verderf op 05-12-2009 23:06 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Net ff op de g2play.net website gekeken, ze verkopen nog steeds vrolijk MW2 keys. Nah lekker dan als je daar een key koopt en een paar dagen later is je hele account geblokkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MW2 keys kunnen an sich nog legitiem zijn, maar ik vind het hele steam principe erachter dus fout. Steam bepaald dus zelf wat er legitiem is of niet, zelfs 2de hands keys zouden in hun straatje dus gewoon gebanned worden.

Mijn steam account is jaar of 2 geleden gebanned, grappig genoeg door een key van 1 van de eerst halflife series (die addon, blauwe doos), waarvan ik zelfs de CD/doos nog heb.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:58
Slashdotter schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:27:
[...]

Net ff op de g2play.net website gekeken, ze verkopen nog steeds vrolijk MW2 keys. Nah lekker dan als je daar een key koopt en een paar dagen later is je hele account geblokkeerd...
Vrolijk 3 keys besteld ,, totaal geen problemen ermee ...moet nie gekker worden IK WIL EEN BAN !! podverepielekes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

SinergyX schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:36:
MW2 keys kunnen an sich nog legitiem zijn, maar ik vind het hele steam principe erachter dus fout. Steam bepaald dus zelf wat er legitiem is of niet, zelfs 2de hands keys zouden in hun straatje dus gewoon gebanned worden.

Mijn steam account is jaar of 2 geleden gebanned, grappig genoeg door een key van 1 van de eerst halflife series (die addon, blauwe doos), waarvan ik zelfs de CD/doos nog heb.
Ja, eigenlijk heb je gelijk.
Ik vind Steam een prachtig platform om goedkoop en makkelijk legaal games te kopen, maar het is erg jammer dat je op die manier geen games weer tweedehands kunt verkopen.

Zo heb ik eens op de plaatselijke vlooienmarkt CS: Condition Zero gekocht. Gewoon met CD's en doos dus. Heel leuk en aardig, vooral de Deleted Scenes, maar natuurlijk wil ik ook online spelen, dat gaat natuurlijk weer via Steam. En de key invoeren werkte niet omdat hij al in gebruik was. Dat leek me ook niet zo heel ongewoon, omdat de vorige eigenaar natuurlijk de key al geregistreerd had.

Ik naar Valve mailen of ze (of ik) hier iets aan kunnen doen. Ik wilde ook wel een scan van de code maken als dat nodig was. Maar nee, dat kon niet. Jammer dan.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 21:26
Ik heb een Left for Dead 2 Key gekocht bij Onlinekeystore, alleen nu heb ik een mailtje gehad waar blijkbaar de CD-Key in moet staan. Maar het enige wat ik zie is een grijs plaatje, ik heb ze al gemailt maar krijg geen antwoord. Zie ik nu iets over het hoofd of hebben meer mensen hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:56
Hey,

Ik was eerst van plan bij g2play een key voor MW2 te kopen, maar dat gaat nu denk maar niet gebeuren :')
Heb veel te veel aankopen gedaan op steam en zou dat liever niet willen kwijt raken.

Wel erg jammer dit, had niet verwacht dat ze je hiervoor zouden bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Nog steeds niets gehoord van de Onlinekeystore, hoelang duurt het meestal voordat je een Key ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

Ik haal ze altijd op CDKey-shop.nl.

Is altijd betrouwbaar en snelle levering. Als de game die je wilt er niet tussen staat kan je ze gewoon mailen en voegen ze hem zo voor je toe! Topstore :)

brampower is eigenaar van CDKey-shop.nl, om het topic niet te vernaggelen hebben we besloten zijn reacties te laten staan.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Synth schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:24:
Nog steeds niets gehoord van de Onlinekeystore, hoelang duurt het meestal voordat je een Key ontvangt?
Bij mij duurde het de 3x dat ik besteld heb, 2 minuten.
Ze kwamen wel allemaal in mijn spam-inbox (gmail). Maar denk dat ze bij hotmail e.d. ook wel in de Spam box komen. Als het te lang duurt zou ik even een mailtje sturen.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
mm doet me beetje denken aan de site, die al geruime tijd offline is, d2cdkeyshop.

zou dezelfde gast erachter zitten? ( .. die niet te vertrouwen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

@Fender89:

Gaat het over CDKey-shop.nl?

Ik heb hier zojuist 3 keys besteld en ze werken alle drie, dus de website is prima te vertrouwen :)

brampower is eigenaar van CDKey-shop.nl, om het topic niet te vernaggelen hebben we besloten zijn reacties te laten staan.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
bedoelde inderdaad cdkeyshop, beetje onduidelijk vermeld :)

goed om te horen dat deze wel betrouwbaar is, zo blijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Maar de vraag is nog steeds, hoe legaal is de shop? :)
En daarbij, zat even bij de Steam keys te gluren @ cdkey-shop.nl, wat zijn die duur zeg :| Voor dat bedrag geef ik liever 5 euro meer uit en haal ik ze wel zelf bij Steam, dan zijn ze 100% legaal. Of in het geval van bijvoorbeeld Left 4 Dead 2, gewoon fysiek in de (web)winkel kopen, ben je zelfs nog een stuk goedkoper uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

Aan de legaliteit heb ik ook even getwijfeld, maar de games krijg je gewoon samen met een screenshot van de cd-hoes :D

Wat de prijs betreft zijn ze soms erg duur, en bij sommige games ook de goedkoopste. Vooral MW2 heeft een aantrekkelijke prijs nu (als je het bekijkt in euro's) :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Kk vind de prijzen voor een cd-key, waarvan de herkomst onduidelijk is, nogal aan de dure kant.
Voor 35 euro heb je een legale copy van CoD:MW2.
En daarbij loop je niet de kans dat IW/Valve je steam account danwel MW2 banned omdat je een grijze import versie hebt. (Geen idee of dat nog steeds een gerucht is of werkelijkheid).

En nu lijkt het net of ik heel negatief ben :+ maar dat is nu ook weer niet zo.
Destijds had ik mijn Left4Dead key ook bij g2play gehaald, maar vooral de betrouwbaarheid/legaliteit van g2play is zeer twijfelachtig de laatste tijd, je hoort steeds meer spookverhalen.
Dus daar zal ik zowiezo niets meer bestellen, liever bij echte downloadshops zoals Direct2Drive, Steam, EA Downloader of de xfire game store. Die zijn wel iets duurder, maar wel 100% legaal en te vertrouwen
En dan ook alleen als ik het direct wil hebben, anders blijf ik wel de normale retail versie kopen.

• Chandd!
Nakebod schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:30:
Kk vind de prijzen voor een cd-key, waarvan de herkomst onduidelijk is, nogal aan de dure kant.
Voor 35 euro heb je een legale copy van CoD:MW2.
En daarbij loop je niet de kans dat IW/Valve je steam account danwel MW2 banned omdat je een grijze import versie hebt. (Geen idee of dat nog steeds een gerucht is of werkelijkheid).

En nu lijkt het net of ik heel negatief ben :+ maar dat is nu ook weer niet zo.
Destijds had ik mijn Left4Dead key ook bij g2play gehaald, maar vooral de betrouwbaarheid/legaliteit van g2play is zeer twijfelachtig de laatste tijd, je hoort steeds meer spookverhalen.
Dus daar zal ik zowiezo niets meer bestellen, liever bij echte downloadshops zoals Direct2Drive, Steam, EA Downloader of de xfire game store. Die zijn wel iets duurder, maar wel 100% legaal en te vertrouwen
En dan ook alleen als ik het direct wil hebben, anders blijf ik wel de normale retail versie kopen.
Precies :+
Heb het spel ook maar via steam besteld.
Ondanks dat die ook ergens anders voor 35 euro te kopen was XD
Ik had geen dvd speler dus wilde het downloaden

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Misschien ben ik ouderwets, maar als ik iets koop heb ik het graag in handen en niet digitaal. Want wat nou als je key al gebruikt is (door een hacker, of lucky bastard of whatever)?

Ik had l4d gekocht en die key was al in gebruik, nu moest ik aankoop bewijs en doosje met key foto maken en uploaden. Hierdoor had ik bewijs dat ik eht gekocht had en hoe moet dat als je enkel alleen een key hebt? :o

Nee, doe mij het spel met doosje maar in mijn handjes! :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• fender89
heb ik ook liever natuurlijk, maar dan moet de prijs er wel naar zijn. ( al ik voor 20 euro een key voor spel X kan krijgen en met doosje kost-ie 40-50 euro... duur doosje dan)

• Chandd!
Als je digitaal via steam koopt heb je ook een aankoop bewijs in hun geschiedenis, of bij clickandbuy account, of ook nog eens op je bankrekening waar het geld vanaf is gehaald.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Chandd! schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:18:
Als je digitaal via steam koopt heb je ook een aankoop bewijs in hun geschiedenis, of bij clickandbuy account, of ook nog eens op je bankrekening waar het geld vanaf is gehaald.
Ja, maar hoe bewijs je dan dat key xxxx-xxxxxx-xxxxxx-xx niet door jou is geactiveerd (en jij dus gratis een tweede probeert te bemachtigen)? Nu kon ik dat door middel van foto van doosje, key + aankoop bewijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Dreanor op 10-12-2009 21:50 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Orion84
  • Laatst online: 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:brampower is eigenaar van CDKey-shop.nl, om het topic niet te vernaggelen hebben we besloten zijn reacties te laten staan. We vinden het echter wel noodzakelijk om deze info met jullie te delen.

Verder kan er hopelijk gewoon op een fatsoenlijke toon verder gediscussieerd worden over deze en andere shops. Laten we het er op houden dat zijn spam-actie doorzien en mislukt is en er verder geen woorden meer aan vuil maken, dat zou zonde zijn van de verder nuttige discussie alhier :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 12:57 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Chandd!
Dreanor schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:50:
[...]

Ja, maar hoe bewijs je dan dat key xxxx-xxxxxx-xxxxxx-xx niet door jou is geactiveerd (en jij dus gratis een tweede probeert te bemachtigen)? Nu kon ik dat door middel van foto van doosje, key + aankoop bewijs.
Daar heb je me wel.
Steam koppelt zo'n Clickandbuy account wel automatisch aan je Steamaccount.
Zo kunnen ze misschien direct terug zien om welke code/account dit gaat.

Ik weet dit ook niet zeker en zal nog even kijken op Clickandbuy wat er staat aangegeven bij mijn aankopen.

Als iemand anders weet hoe dit precies zit, ook altijd leuk om even te vertellen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Left 4 Dead 2 voor €24,99 op g2play.net

http://www.g2play.net/sto...UT-VERSION-Steam-Key.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
Gisteren The Orange Box gekocht voor een kleine €14 via directgamekeys.com. Rond 9u smorgens betaald via PayPal en rond 17u kreeg ik een email met daarin een scan van de key. Was blijkbaar een Duitse key. Anyway, key toegevoegd aan Steam en die werk dus prima. Hopelijk blijft die werken :+.

Trouwens, onlinekeystore en direct4drive zijn dezelfde 'winkel'. Ik heb zo het idee dat telkens als ze ergens in een negatief daglicht komen te staan ze van naam veranderen (MW2 keys, Win7 MSDN keys). Verder kopen ze enorm veel ads op warez forums en op hun eigen support forum kun je doneren om zo VIP toegang te krijgen. Dit houd in dat je dan toegang krijgt tot een download (warez) sectie op hun support forum. Professioneel is toch anders 8)7 .

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:10
Synth schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:40:
Ik heb een Left for Dead 2 Key gekocht bij Onlinekeystore, alleen nu heb ik een mailtje gehad waar blijkbaar de CD-Key in moet staan. Maar het enige wat ik zie is een grijs plaatje, ik heb ze al gemailt maar krijg geen antwoord. Zie ik nu iets over het hoofd of hebben meer mensen hier last van gehad?
Heb dat ook gehad met mijn left4dead key. Je moet ze mailen en vermeld in je mail dat je al geprobeerd hebt om de key door te sturen naar een gmailadres en andere emailadres. Dat werkt ook niet namelijk. Je krijgt dan een mailtje van ze met een foto van de key. Vermeld wel in je mailtje je betalingsemailadres en je klantnummer en welke dag je hebt besteld.
Bij mij duurde het 3 dagen voordat er op me mailtje werd gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Uiteindelijk is het goedgekomen, na 7 dagen geen antwoord van die kant kreeg ik oppeens 5 mailtjes met de cd-key. Dit is voor mij dus een 1 malige actie geweest, dan maar 20 euro meer kwijt en geen gezeik hebben met het ontvangen van je key's. G2play.net zou ik sowieso niets bestellen als ik jullie was, daar vroegen ze mij om een kopie van mijn ID te sturen. Heb ze toen terug gemailt of ze wel goed bij hun hoofd waren en dat ik mijn geld terug wou, gelukkig wel gekregen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.