Legale gamekeys online kopen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 168.414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
AldoRaine schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:16:
Net ook maar een bestelling gedaan bij d2cdkeyshop.com(left4dead - €15,93), en het ging perfect.
Key besteld, betaald met paypal en was binnen een half uur in mijn inbox.
Net ingevoerd in steam, en nu is hij hem aan het binnenhalen.
Ik had vanmiddag ook Left 4 Dead besteld vanaf die site, nu is het al zo'n drie uur later (besteld op 17:15) maar ik heb nog niks ontvangen. Ik heb een mailtje gestuurd maar support is alleen bereikbaar op werkdagen. :/

edit: Vandaag een mail terug gekregen van support om 11:36 dat het verzonden is, en ja ik heb nu mijn key.

[ Voor 10% gewijzigd door g0tanks op 16-08-2009 13:06 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ta-master
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 13:14
Gisteren via d2cdkeyshop een key voor CoJ2 Bound in Blood besteld.

Betaald via moneybookers/iDEAL
Kom ik terug op de site krijg ik een melding dat er nog niet betaald is :S Ook kreeg ik een mailtje dat er niet betaald is.
Van Moneybooksers kreeg ik netjes een mailtje dat het geld overgemaakt is en de transactie gelukt is :S
Ik heb via de site en mail gereageerd. maar tot nu toe niks gehoord. 8)7

UPDATE:

nog steeds niks gehoord! Al 4 of 5 keer via site of E-mail gevraagd na een oplossing.
wel is vanmiddag de order uit mijn account op de site verdwenen 8)7

Heb dan ook geen enkel vertrouwen in deze webshop meer. gelukkig heb ik maar 1 key besteld in eerste instantie heb er vanavond 4 nodig dus zal de andere keys ergens anders weg halen.

[ Voor 30% gewijzigd door ta-master op 02-09-2009 19:23 . Reden: UPDATE ]

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Nog geen G2Play gezien in dit forum.
Heb er zelf al Battlefield 2142 gekocht (beetje lastig activeren, maar het is me gelukt na goed zoeken, last aan EA's kant), en mijn broertje heeft er De Sims 3 voor 15 euro vandaan.
Is vaak erg goedkoop, maar volgens mij is niet alles gamekeys, maar dat staat er wel met pictogrammen bij de spellen vermeld.
Ik denk dat het legaal is, maart kan het niet 100% zeker zeggen.
In ieder geval waren onze keys nieuw en nog niet geactiveerd (aangezien je volgens mij bij Steam en EA download elke key maar 1 keer kan gebruiken, naar ik meen). Maar ik heb niet nagetrokken of hun werkmethode daadwerkelijk legaal is.
Boeit mij niet, de keys werken perfect, en ze worden herkend als legaal.
Oja, vergeet niet je mail te checken als je hier besteld, zat een dag lang te wachten op een key die binnen een minuut na bestellen al in mijn mailbus was gekomen 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Amanoo op 03-09-2009 08:38 ]

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Michael Knight schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:10:
http://gamecard.nu/

Verkoopt naast prepaidtegoeden ook serials van enkele spellen. Hier op GoT enkel positieve dingen over gelezen.

Misschien handig om toe te voegen.. :)
Ik heb hier ooit een wow key gekocht. Gelijk via de mail gekregen. Positieve ervaring dus en de game die download ik wel.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
ta-master schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:17:
Gisteren via d2cdkeyshop een key voor CoJ2 Bound in Blood besteld.

Betaald via moneybookers/iDEAL
Kom ik terug op de site krijg ik een melding dat er nog niet betaald is :S Ook kreeg ik een mailtje dat er niet betaald is.
Van Moneybooksers kreeg ik netjes een mailtje dat het geld overgemaakt is en de transactie gelukt is :S
Ik heb via de site en mail gereageerd. maar tot nu toe niks gehoord. 8)7

UPDATE:

nog steeds niks gehoord! Al 4 of 5 keer via site of E-mail gevraagd na een oplossing.
wel is vanmiddag de order uit mijn account op de site verdwenen 8)7

Heb dan ook geen enkel vertrouwen in deze webshop meer. gelukkig heb ik maar 1 key besteld in eerste instantie heb er vanavond 4 nodig dus zal de andere keys ergens anders weg halen.
Al gebeld?

• ta-master
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 13:14
al een paar keer geprobeerd, lijkt er op dat het nummer is afgesloten. 8)7

dit dan ook gelijk het risico met dit soort zaakjes. misschien in de topic start post een melding dat D2 CD Key niet betrouwbaar MEER is!!

Inmiddels wel 3 keys gekocht bij onlinekeystore.com. Alle drie binnen een paar seconden binnen gekregen. We hebben gisteravond hier lekker online CoJ2 gepeeld.

[ Voor 66% gewijzigd door ta-master op 03-09-2009 09:58 . Reden: aanvulling ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan heb je niet op zitten letten:
Legale gamekeys online kopen

Niet iedereen is even positief over die site.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

G2Play zweer ik volledig af sinds laatste aankopen en verhalen.

Gisteren Forged Alliance eens officieel gekocht bij GamersGate ... super snel! Echt betalen, direct ontvangen, direct verwerken en direct downloaden met 1.5MB/s :D ! Niet van die onzin van "we sturen wel een key na 2 uur", maar binnen 2 minuten kan je de hele ISO/installer downloaden en bewaren voor later. Ook kan de koper zijn key's inzien op de website bij order history mocht de ISO alsnog ooit ontploffen.

Ideaal, staat bij mn favs op het moment.

De meeste mensen deugen!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Edmin schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:05:
[...]

Dan heb je niet op zitten letten:
Legale gamekeys online kopen

Niet iedereen is even positief over die site.
Een ander topic zo te zien dus.
Zelf nog geen problemen gehad met de site.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 03-09-2009 18:13 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cassius schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:15:

Gisteren Forged Alliance eens officieel gekocht bij GamersGate ... super snel! Echt betalen, direct ontvangen, direct verwerken en direct downloaden met 1.5MB/s :D ! Niet van die onzin van "we sturen wel een key na 2 uur", maar binnen 2 minuten kan je de hele ISO/installer downloaden en bewaren voor later. Ook kan de koper zijn key's inzien op de website bij order history mocht de ISO alsnog ooit ontploffen.

Als die site ooit gehacked wordt ben je dus alle keys kwijt. Handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 03-09-2009 18:16 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Ziet er goed uit, een beetje zoals direct2drive (Onderdeel van IGN) en zo te lezen aardig hetzelfde qua werkwijze.
Beide zijn wel aan de prijzige kant, nu is dataverkeer natuurlijk ook niet gratis, en vooral als je het meerdere keren (moet) downloaden.
Heb mijn GTA IV destijds bij direct2drive gekocht (Ervaring Nakebod in "Legale gamekeys online kopen") en nu al een paar keer moeten downloaden, kost ff wat tijd, maar goed :P

Edit @ Bor:
Ligt eraan wat de exacte definitie is van kwijt in dit geval :P
Ik backup mijn keys altijd zelf (E-Mail en KeePass) dus in dat geval niet kwijt. En neem aan dat ze zelf ook backups maken.
Als je bedoeld kwijt, in de zin van: anderen kunnen hem dan misbruiken/doorverkopen: die kans is dan wel aanwezig ja.
Maar even krom doorgetrokken, als een inbreker je huis leeg rooft ben je ze ook kwijt.

[ Voor 15% gewijzigd door Nakebod op 03-09-2009 18:29 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Bor
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nakebod schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:25:
[...]
Edit @ Bor:
Als je bedoeld kwijt, in de zin van: anderen kunnen hem dan misbruiken/doorverkopen: die kans is dan wel aanwezig ja.
Dat is waar ik op doel inderdaad.
Maar even krom doorgetrokken, als een inbreker je huis leeg rooft ben je ze ook kwijt.
De kans dat een inbreker op zoek gaat naar jouw game keys lijkt me nihil eigenlijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nee, dit topic met gebruik van de search :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

De sites hebben ook een iets andere insteek...daar zijn de prijzen dan ook weer naar.

Ik heb 2x (van de 2 ;)) succesvol een key gekocht bij d2cdkeyshop.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 03-09-2009 19:42 ]

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

d2cdkeyshop ziet er ook zeker niet duur uit zeg.
Erg interessant topic is dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik wil een cdkey via g2play aanschaffen, en krijg tijdens bestellen de keuze tussen paypal, moneybrookers, bank transfer, of gift certificat, op welke methode krijg ik het snelst de key, bij bank transfer staat iets vermeld van 3 werkdagen, terwijl ik hier overal lees van binnen zoveel minuten in me mailbox... !?

Money brookers is geld naar een tussenrekening zetten? Is dit save, of..

graag wat hulp guys?! :>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
sain onez schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:02:
Ik wil een cdkey via g2play aanschaffen, en krijg tijdens bestellen de keuze tussen paypal, moneybrookers, bank transfer, of gift certificat, op welke methode krijg ik het snelst de key, bij bank transfer staat iets vermeld van 3 werkdagen, terwijl ik hier overal lees van binnen zoveel minuten in me mailbox... !?

Money brookers is geld naar een tussenrekening zetten? Is dit save, of..

graag wat hulp guys?! :>
Over het algemeen krijg je de key via mail een paar minuten nadat de betaling is ontvangen. Bij bank transfer duurt het natuurlijk wat langer voordat de shop de betaling ontvangt, dus ook langer voordat je de key krijgt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en met paypal en ook met moneybrookers is het dus wel zo verwerkt en ben ik zometeen al aan t gamen!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Via MB werkt prima..en is safe. Bij d2cdkeyshop had ik de key direct, geen ervaringen met g2play.

Ik zie ook dat d2cdkeyshop het niet meer doet..

[ Voor 91% gewijzigd door Vos op 28-09-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

indd, daardoor kwam ik op g2play uit, maar tis al wat duidelijker, vriend van me gaat straks eens kijken met paypal, ik zal me bevindingen later nog even laten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Laatst online: 26-07-2023
Ben ik nou gek, maar als ik d2cdkeyshop opzoek krijg ik

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gojira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04-2023
Drawer schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:47:
http://www.agerageshop.net/ Heb er een tijd terug een CoD4-key vandaan geplukt en deze werkte, dus was tevreden. :)
Ah, de cd-key shop van MultiPlayerCheats.de. :P

Die ken ik wel ja, helaas is het aanbod niet geweldig groot en mede daarom heb ik er nog nooit iets gekocht. Mocht ik een keer een game willen kopen die wel in die shop te koop is, dan denk ik dat ik hem daar haal, ik heb namelijk nog nooit iets te klagen gehad over MPC.de en ik denk ook niet dat dat gaat veranderen. :)
Sjoq schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:42:
Ben ik nou gek, maar als ik d2cdkeyshop opzoek krijg ik

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
Klopt als een zwerende vinger.
sain onez schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:41:
indd, daardoor kwam ik op g2play uit, maar tis al wat duidelijker, vriend van me gaat straks eens kijken met paypal, ik zal me bevindingen later nog even laten horen :)
Heb je het commentaar van mede-tweakers gezien over g2play? De shop word inmiddels sterk afgeraden.. en dat heeft blijkbaar zo zijn redenen. Uitkijken dus, en als het kan gewoon naar een andere shop gaan.

[ Voor 41% gewijzigd door Gojira op 28-09-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zoals Ed L al aangaf via een filter in dit topic, maar vond er eigenlijk alleen maar meer postitieve dingen over terug, op een enkele paranoïde tweakert na... (ook op wat andere fora nl)

Voor die 10-en-een-halve euro ga ik me toch de kans wagen, alleen die moneybrookers, moet ik me daar reggen, en geld naar overboeken, wat waarschijnlijk ook een paar dagen duurt of is dat invullen versturen en klaar!?

Even een update: Bij MB reggen is zo gebeurt, vervolgens kan je via ideal saldo aanvullen , kwestie van betaling verrichten en saldo is daar, vervolgens via de g2play site bestelling gedaan en de refresh van de site gaf al direct een invoice als zijnde betaald met daarin de key, die ook nog even per mail werd verstuurd...

Al met al 2 min werk, en de key werkt prima...

[ Voor 31% gewijzigd door SAiN ONeZ op 29-09-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeplift
  • Laatst online: 24-08-2022
Gisteravond om 20u45 bij g2play key besteld voor uncut edition van Left 4 Dead aan €14,99.
Deze ochtend om 10u37 in m'n mailbox en ben nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
direct2drive heeft een hele zooi fantastisch aanbiedingen..maar daar kun je geen gebruik van maken tenzij je uit de VS, UK of Mexico komt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Weiman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:03:
direct2drive heeft een hele zooi fantastisch aanbiedingen..maar daar kun je geen gebruik van maken tenzij je uit de VS, UK of Mexico komt? :S
Sommige items zijn region locked; Overigens is dit niet alleen bij D2D het geval, maar ook op GamersGate en Steam heb ik weleens een boodschap in de trend van "Sorry, this item cannot be sold in your region". Heeft overigens niet met Direct2Drive of andere distribiteur te maken, maar met de publisher die eist dat bepaalde items niet in een bepaalde regio verkocht mogen worden.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Weiman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:03:
Via een proxy werken of via tor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik zal eens wat uit de doeken doen over g2play. Het zijn een stelletje oplichters.

Zie mijn mailverkeer(van onder naar boven), het betreft een COD4 key:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeah

On Thu, Oct 22, 2009 at 10:17 AM, Raymond <xxxxxxxx@hotmail.com> wrote:

Hi,

Now the key is working but I noticed when I switched server the key was allready in use. Are you selling the keys to multiple customers?

Raymond

(deze key heb ik dus nu in gebruik, werkt wel maar is dus al in gebruik) here you go anoter one

On Thu, Oct 22, 2009 at 12:43 AM, Raymond <xxxxxxx@hotmail.com> wrote:

The ordernumber is #38329
The key is ****
Ive attached the screenshot.

Thanks!

Hello Mate

Please send screens with error , give us invalid key and order number

Best Regards
G2Play Team

On Thu, Oct 22, 2009 at 12:22 AM, <xxxxxxx@hotmail.com> wrote:

You have received this notification from G2PLAY.net because you are a registered user or you or some other registered user requested some information for you from our store.

Customers need help!

Customer info:
Company:
First name:
Last name:
Address:
Address:
City:
Country:
Zip/Postal code:
E-mail:
Department: Sales
Subject: Not working key
Hi, I just bought a CD key for COD4, but its not working. I can't connect to any non cracked servers, I get a PB GUID ban notice. So it appears not to be working..... The key is **** Regards, Raymond
See you soon!

G2PLAY.net
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
A game store you can trust: www.g2play.net
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A game store you can't trust, dus.

Zullen we maar geen keys hier gaan posten? Ook al werken ze niet, lijkt me dat niet echt de bedoeling :)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 26-10-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Heb je dat 1 keer gehad of echt altijd? Ik heb het ook wel eens ( 1 keer per maand ofzo) maar dat komt gewoon door een slechte connectie met de master server. Even je pc opnieuw opstarten of modem opnieuw, en hij doet het weer ;)
I can't connect to any non cracked servers, I get a PB GUID ban notice.
Eh, dat krijg ik ook. Zet PB uit en er is niks aan de hand. Verder; als je een key koopt ga je natuurlijk niet meer op cracked servers spelen ;) beetje nutteloos he :9 . En je key zo op internet zetten is al helemaal niet slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
mischien handig om ff de keys te verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb daar dus ook 2x een verkeerde CoD4 key gehad - dat is daar echt bogus. Niet bestellen as far as I'm concerned.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Sims 3 gekocht, totaal geen probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:56:
Sims 3 gekocht, totaal geen probleem gehad.
Het gaat ook wel vaak goed, maar het simpele feit dat er best vaak verhalen zijn dat verkochte keys al in gebruik zijn, duidt aan dat ze of een erg slechte administratie zijn, of dat deze webshop niet in het topic legale gamekeys online kopen hoort...

Ze schijnen nu ook win7 keys te verkopen, ik zou het niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 20:30
Ik heb een tijdje terug hetzelfde gehad met m'n COD4 key, echter had ik binnen 30 minuten een nieuwe key.
Ze zullen vast geen 100% zuivere koek zijn maar ik heb nu al een aantal keer de klantenservice een bericht gestuurd en de communicatie is prima en vlot.

Feit blijft dus gewoon dat er Tweakers bij zitten met pech en met mazzel, bij G2Play that is.

[ Voor 32% gewijzigd door Fanatix op 25-10-2009 09:54 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Fly-guy schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:05:
[...]

Het gaat ook wel vaak goed, maar het simpele feit dat er best vaak verhalen zijn dat verkochte keys al in gebruik zijn, duidt aan dat ze of een erg slechte administratie zijn, of dat deze webshop niet in het topic legale gamekeys online kopen hoort...

Ze schijnen nu ook win7 keys te verkopen, ik zou het niet doen...
Dat is kort door de bocht vind je niet. Er is zelfs een post hier waarbij iemand zijn key post die niet zou werken. Dan is het natuurlijk niet de schuld van de verkoper. Klagers hoor je vaker, dan mensen die geen problemen hebben, dat is een gegeven. Verder moet een ieder voor zichzelf de afweging maken.

mbt OnlineKeyStore: Tevens wordt je naar mijn mening uitstekend geholpen. Je hoeft ze alleen maar te mailen, met de foutmelding en ordernr van je bestelling. Dit natuurlijk mocht er een probleem zijn met online gaming/registratie/activatie.

Heb daar games en MS software gekocht, beide zonder problemen.
Dat de prijzen laag liggen, komt hoogstwaarschijnlijk dat ze in Singapore gevestigd zijn, en zonder BTW verkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 25-10-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zeker al 10 bestellingen gedaan (G2play.net) en tot nu toe 1 keer een probleem gehad met XBOX live punten.
Code had welgeteld 1 typefoutje.
Even gemaild daarna de goede code ontvangen en werkte meteen.
Niks mis mee.

[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 26-10-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 20:30
harrytasker schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:10:
Zeker al 10 bestellingen gedaan en tot nu toe 1 keer een probleem gehad met XBOX live punten.
Code had welgeteld 1 typefoutje.
Even gemaild daarna de goede code ontvangen en werkte meteen.
Niks mis mee.
Vermeld even de naam van de shop waar je deze gekocht hebt, anders heeft niemand er wat aan. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Awsom schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:39:
Heb je dat 1 keer gehad of echt altijd? Ik heb het ook wel eens ( 1 keer per maand ofzo) maar dat komt gewoon door een slechte connectie met de master server. Even je pc opnieuw opstarten of modem opnieuw, en hij doet het weer ;)
Ik kan heeeel soms spelen met deze key, meestal krijg ik de melding key already in use. Die key is dus zeker meer dan eens verkocht. Maakt ook niet uit welke server ik connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Yippie schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:02:
[...]

Dat is kort door de bocht vind je niet. Er is zelfs een post hier waarbij iemand zijn key post die niet zou werken. Dan is het natuurlijk niet de schuld van de verkoper. Klagers hoor je vaker, dan mensen die geen problemen hebben, dat is een gegeven. Verder moet een ieder voor zichzelf de afweging maken.
Sorry, maar dat is echt onzin. Als er zoveel discussie over is, en het internet vol staat met mensen die niet-werkende keys krijgen, keys die al in gebruik zijn, of keys voor een gecensureerde Duitse versie van een shooter dan is er wat aan de hand. Dat is geen incident meer. Dat het 90% van de keren goed gaat wilt niet zeggen dat het dan altijd legaal/betrouwbaar is. "klagers hoor je vaker" is een niets-zeggende stelling. Zie Cassius hierboven, dat is toch ook een gegeven? 2 verkeerde keys ontvangen.

Dat iedereen zelf een afweging moet maken ben ik met je eens. Maar google in ieder geval op (negatieve) ervaringen met die shop. Als het maar één iemand is die klaagt geef ik je gelijk. Staat het internet vol over discussies over situaties met niet werkende keys, en geven ze zomaar een nieuwe (ook raar toch? Kost ook geld om 3x een legale key te moeten geven) dan is er gewoon iets niet pluis.

Stelling: Scepsis is nooit kort door de bocht. Naïviteit wel. :)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Yippie schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:02:
[...]

Ik zeg niet dat g2play illegaal is en illegale praktijken er op na houdt, maar de grote hoeveelheid klachten over steeds hetzelfde probleem (het al in gebruik zijn van keys) verraad wel dat er iets niet pluis is. In het slechtste geval is dat inderdaad iets illegaals, maar misschien is het ook wel een probleem met hun administratie.

Echter ook al is de site op zich niet illegaal, er is al een incident geweest waarbij g2playnaar eigen zeggen zonder het te weten keys heeft ingekocht bij een partij die deze keys op een illegale wijze heeft verkregen.
g2play posted:

Hello mate,
recently we have aquired Blood Bowl keys from a supplier who showed up to get them in unlegitimate way.
We had unfortunatley no idea about this since the price offered to us was notcheap and the profit margin for us on these transactions is very low.
Link
In dat geval ben je als klant mogelijk de pineut en ben je afhankelijk van de klantenservice van g2play, welke mij in de kou heeft talen staan.

Ook zijn er berichten dat de eigenaar van g2play nogal rare praktijken er op na houdt:
G2Play shares whois information with the site listed in this scam database, which if you google for it plenty people denounce as a scam. That at least suggests that it's not entirely a legit operation.

The name Viktor Wanli pops up constantly in Google (shown here as the owner of that scam) but I haven't found anything that isn't just hearsay. He sure does run a lot of shady sites though.

Also, G2Play have been taken over by a Singaporean company that doesn't exist. If it's completely legit, why are they hiding?
Al met al geen hard bewijs, maar het laat wel zien dat er nogal wat haken en ogen aan g2play zitten en dat het daar aanschaffen van de wat duurdere items (win7/antivirus) mogelijk niet het slimste is wat je kunt doen, ook al scheelt het wat euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Voor de de duidelijkheid, ik vertrouw die G2 toko ook niet. Er is/was genoeg info te vinden om deze links te laten liggen.
Mijn post was om eea te nuanceren, maar je key publiekelijk posten helpt ook niet echt.
Gelukkig zijn er alternatieven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

Het lijkt erop dat g2play offline is, iemand die meer info heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:17
Hier werkt G2play gewoon hoor ;)
misschien wat problemen met de hun website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Om nog even op G2play terug te komen:

Yor in "Windows 7 Sale Topic (acties & aanbiedin..."
Voor wat betreft G2play.net en de legaliteit ervan:

Ik ben al vanaf 30-09 met MS aan het mailen hierover, krijg wekelijks een status update van de case.

Het adres van G2play is fictief, niet in Singapore gevestigd en MS Singapore is bezig te onderzoeken hoe ze die site offline kunnen gooien.
en
nieuws: GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7
Een aantal Windows 7-gebruikers meldt echter op GoT dat zij na het controleren van de productsleutel erachter kwamen een MSDN-sleutel te hebben ontvangen. Hoewel de sleutel wel werkt tijdens de installatie en Windows 7 geactiveerd wordt, is het verboden om productsleutels voor het MSDN-platform - die bedoeld zijn voor ontwikkelaars - aan derden te verstrekken of te verhandelen. Bovendien is denkbaar dat de MSDN-sleutels in de toekomst op een zwarte lijst worden gezet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivandal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 08:03
Heeft iemand enig idee of
http://www.d2cdkeyshop.com/
nog terug gaat komen; ik heb der namelijk een goede ervaring mee en zou het spijtig vinden als deze website verdwijnt

WP: SUZ-SWM60VA2 + ERST20D-VM6D Vent: Zehnder Q450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiZK
  • Laatst online: 15-07-2024
@all, sorry voor de late reactie, was druk met mijn xbox360...

Ik heet RiZK niet RiKZ lol maar goed een kleinigheid, zie dat mensen naar de reacties op de onafhankelijke site kijken (via gkd) ....wat daar de reden van is weet ik niet, denk dat wanneer je dit forum leest iedereen wel een mening heeft over een bepaalde winkel...En uiteraard zoals het in de rest van de maatschappij gaat hoor je alleen de negatieve verhalen ;) mensen vinden het vaak niet de moeite waard om een goede ervaring te delen, TENZIJ je er iets voor krijgt ;P

Maar goed, back 2 business....ik heb er goede ervaringen mee, mijn ea accounts werken tot op de dag van vandaag nog steeds.

Ik ga denk ik modern warfare via http://www.cdkey-game.com kopen en zal mijn ervaring met jullie delen. Maar eerst even testen natuurlijk of het wel de moeite waard is om te kopen..

Groet,

RiZ lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Misschien niet geheel toepasselijk voor dit topic, omdat jullie alleen maar serials willen, maar ik gebruik deze ebay shop (verzend legale serial + doosje + cd):

http://stores.ebay.com/PC-Games-Stores?_rdc=1

Een paar voorbeelden:

-Fifa 10 - 17,5 inclusief verzending (Playstation 2)
-Fifa 10 - 19,5 inclusief verzending (PC)
-Sims 3 - 19,5 inclusief verzending (PC)
-etc

Shipment duurt ongeveer 1 1/2 week, maar dan heb je goede kwaliteit en geen problemen met de serials....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

RiZK schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:07:
En uiteraard zoals het in de rest van de maatschappij gaat hoor je alleen de negatieve verhalen ;) mensen vinden het vaak niet de moeite waard om een goede ervaring te delen, TENZIJ je er iets voor krijgt ;P
Verschil is wel dat een foutje in "de maatschappij" moet kunnen hier en daar omdat de maatschappij een zeer ingewikkeld iets is wat nooit 100% goed kan, dat is bij iets als licence-keys wel anders ;) Voor mij is het snel duidelijk als er meerdere negatieve reacties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

was g2play niet uit polen? ik heb ooit eens left4dead daar besteld (zonder problemen), en in mijn bookmarks heb ik nog steeds g2play.pl staan. (als is dat adres niet meer in gebruik)

Zit nu wel te twijfelen om Modern Warfare 2 daar te bestellen, de overige sites staan nu allemaal nog op pre-order, dus moet ik sowieso wachten.
(al wil ik nu ook niet bij g2play bestellen, de site is bagger traag, en dat zorgt vaak voor betaalproblemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
ben reuze benieuwd hoe het gaat met de steam key verdeling.

Ik heb zelf de MW2 key in bestelling staan bij g2play.

Voor de rest diverse keys besteld en betaald via paypal zonder problemen.

2x Streetfighter 4
Arma II

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 10-11-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

RonnieB82 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:09:
[...]
was g2play niet uit polen? ik heb ooit eens left4dead daar besteld (zonder problemen), en in mijn bookmarks heb ik nog steeds g2play.pl staan. (als is dat adres niet meer in gebruik)
Ja, dat stond er toen ik een tijd geleden op hun site keek wel. (toen was er nog een "about us" -stukje oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Zijn er al mensen die keys voor MW2 hebben ontvangen?

Vanochtend stond op cdkey-game.com MW2 als available (gisteren stond ie op pre-order), dus heb ik hem besteld...

Alleen heb ik nu nog steeds geen key ontvangen helaas, ik zal dus nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivandal
als je de steam versie hebt gekocht zul je sowieso moeten wachten, steam verkoop begint pas dezenacht :) (en dus kan er ook niet eerder een steam versie key verkocht worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Maar waarom alleen de key bestellen als je voor dezelfde prijs de CD versie kan vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door Megamind op 11-11-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivandal
ik denk dat je op deze een steam versie koopt, wat dus zou overeenkomen met het kopen van de key op een steam account - wat praktisch net zo goed is als een cd versie

deze site is idd wel vrij duur... je vind de cd versie idd goeiekoper, maar er zijn ook sites die heel goeiekoop de keys alleen aanbieden hoor :)

• Fly-guy
  • Niet online
Megamind schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:03:
Maar waarom alleen de key bestellen als je voor dezelfde prijs de CD versie kan vinden?
Geef mij ook maar de steam versie, geen gedoe met krassen, hoef de CD plus doos niet op te bergen en ik hoef bij een nieuwe computer alleen maar in te loggen en ik heb mijn hele collectie bij de hand.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Idd, ik geef niks om cd/hoesje e.d.

Heb vanochtend de key ontvangen trouwens, netjes met een foto van de key op het doosje.
Even remote MW2 geinstalleerd, key is geaccepteerd, nu alleen nog tot vanavond wachten tot ik kan spelen ;)

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
RonnieB82 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:09:
[...]

Zit nu wel te twijfelen om Modern Warfare 2 daar te bestellen, de overige sites staan nu allemaal nog op pre-order, dus moet ik sowieso wachten.
(al wil ik nu ook niet bij g2play bestellen, de site is bagger traag, en dat zorgt vaak voor betaalproblemen)
Het was inderdaad .pl maar volgens mij is het nu aan een Singaporees bedrijf oid verkocht, daarnaast is er veel aan de site veranderd en verbeterd. De responstijd van de site is echter traag en soms even niet bereikbaar. Desondanks heb ik goede ervaringen met G2play, mijn COD keys werkten direct en goed, sims3 voor mijn vriendin werkt prima via EA download manager. De Dragon Age deluxe edition werkt ook goed via EA download manager, ik had alleen niet de key ontvangen voor de DLC content. Binnen 2 minuten na mijn mailtje de betreffende key ontvangen en werkzaam. Nu nog wachten op de COD6 preorder dat laat nog even op zich wachten maar dat komt doordat de digitale versie via steam pas de 12e beschikbaar is en heb ik begrip voor. Ze bieden zelfs aan je geld terug te storten als liever de doos direct wilt kopen

• MaXeRs
RonnieB82 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:25:
Idd, ik geef niks om cd/hoesje e.d.

Heb vanochtend de key ontvangen trouwens, netjes met een foto van de key op het doosje.
Even remote MW2 geinstalleerd, key is geaccepteerd, nu alleen nog tot vanavond wachten tot ik kan spelen ;)
Wanneer heb je de key besteld als ik vragen mag ? :)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

maxers1973 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:45:
[...]

Wanneer heb je de key besteld als ik vragen mag ? :)
Gisterochtend, rond een uur of 10 ofzo, toen er geen 'pre-order' meer bij stond.

Had hem sneller verwacht, maar als het zo is dat vandaag de steamkeys pas beschikbaar zijn, dan heb ik hem dus behoorlijk vlot (vanochtend om 7:53 in mn mailbox)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
http://www.randyrun.nl/
is goed als je timecards wilt kopen.
(en nee ik koop geen gold)

En G2PLay is ook goed!
(l4d en cod4, werkend en snel)

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
RonnieB82 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:50:
[...]

Gisterochtend, rond een uur of 10 ofzo, toen er geen 'pre-order' meer bij stond.

Had hem sneller verwacht, maar als het zo is dat vandaag de steamkeys pas beschikbaar zijn, dan heb ik hem dus behoorlijk vlot (vanochtend om 7:53 in mn mailbox)
:( ik heb hem 2 oktober gepreorderd en nog steeds niet binnen. Alleen een mailtje vandaag : restock in few hours.... |:(

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

aeroxtaxi schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:07:
[...]

:( ik heb hem 2 oktober gepreorderd en nog steeds niet binnen. Alleen een mailtje vandaag : restock in few hours.... |:(
lol, ook bij cdkey-game.com ? dat zou wel heel slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Nee, G2play.net

Nog steeds geen key trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
same here , deze reaktie is 5 uur geleden geplaatst op twitter

Hello! We're currently sending MW2, so don't panic:) Our staff is doing everything to send them as soon as possible(it's few thousand games)

total bullcrap of de waarheid. duurt mij allemaal iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Het is in ieder geval mijn laatste keer dat ik daar iets bestel. Kom op zeg, ze stellen dat ze een limiet van het aantal pre-orders hebben om dat ze het anders niet kunnen verwerken... |:(

nog steeds geen key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ik had vermorgen g2play gecontact over mijn MW2 key en kreeg 2 uur later mijn key ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
punisher007 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:54:
Ik had vermorgen g2play gecontact over mijn MW2 key en kreeg 2 uur later mijn key ;)
inmiddels ook nog (derde keer) een keer contact opgenomen, hopen dat het iets opleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Steam MW2 bij Game Key District voor 28 euro (euro/dollar wordt volgens huidige koers omgerekend).

Ik heb hem nog niet gekocht aangezien ik nog een nieuwe videokaart nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SpiceWorm schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:03:
Steam MW2 bij Game Key District voor 28 euro (euro/dollar wordt volgens huidige koers omgerekend).

Ik heb hem nog niet gekocht aangezien ik nog een nieuwe videokaart nodig heb...
Dat is wel interessant als dat zou werken :9

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
de onlinekeystore heeft een goeie service.

Zodra je wilt bestellen wordt er weergegeven of de key op voorraad is of niet.

Vanmiddag de key besteld van MW2 bij hun en die is direkt geleverd. :)

http://www.onlinekeystore...uty-Modern-Warfare-2.html

Weer volop leverbaar en prijs is right 30 euro

[ Voor 22% gewijzigd door MaXeRs op 14-11-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
waar kan ik een mw2 kopen met ideal???? ipv paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
http://www.onlinekeystore.com
Nog 5 keys :p Kan via ideal, maar ook moneybookers (wat dan weer via ideal kan :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Laatst online: 11-09 14:25
Ik vertrouw G2Play.net op dit moment niet echt.
2 dagen geleden heb ik namelijk 3 keys gekocht van in totaal zo'n 35 euro.
Die waren niet geleverd dus maar eens een mail erachteraan gestuurd.
Nu krijg ik de vraag omdat het zo'n hoog bedrag is (volgens hun) om een kopie van mijn ID naar ze toe te sturen.
Maar ik vertrouw het allemaal niet.
Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Saampje1460 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:17:
Ik vertrouw G2Play.net op dit moment niet echt.
2 dagen geleden heb ik namelijk 3 keys gekocht van in totaal zo'n 35 euro.
Die waren niet geleverd dus maar eens een mail erachteraan gestuurd.
Nu krijg ik de vraag omdat het zo'n hoog bedrag is (volgens hun) om mijn een kopie van mijn ID naar ze toe te sturen.
Maar ik vertrouw het allemaal niet.
Wat moet ik doen?
common sense gebruiken en vragen waarom ze je ID moeten hebben voor een bestelling van 35 euro (als je hier leest is dat niet zo'n hoog bedrag).
Sowieso moet je even bedenken dat je een (pools?) bedrijf je bsn wilt geven
Privacy Matters

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Net voor 35 pond Modern Warfare 2 gevonden op GamesPlanet, onderdeel van Metaboli (onder meer ook eigenaar van GameTap) en dus 100% betrouwbaar (in het verleden heb ik hier zonder problemen een digitale kopie van Dawn of War 2 en League of Legends gekocht).

Wellicht een tip voor degenen die via een meer betrouwbare weg aan een legit key voor MW2 willen geraken.

[ Voor 13% gewijzigd door mindcrash op 14-11-2009 23:52 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivandal
is nog 40 euro... zijn wel goeiekopere EN legits te vinden dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Als de keys van MW2 illegaal waren zaten wij nou niet te gamen.

Effe een mailtje naar steam en hop key ban,toch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb vandaag bij Onlinekeystore.com een key voor CoD4 - MW gekocht, binnen een min key binnen en online met die handel :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Laatst online: 11-09 14:25
Ik heb mijn 3 keys nu ook binnen van G2Play, ik heb er wel 2 mailtjes erachteraan moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik had gisteren rond 17u een Modern Warfare 2 key besteld, en betaald met paypal.
De schade was € 28.64. Heb net een half uurtje geleden een key mogen ontvangen die geaccepteerd word door steam, ben op het moment aan het downloaden. Ik hou jullie op de hoogte.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivandal
bij welke store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
Awsom schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:26:
http://www.onlinekeystore.com
Nog 5 keys :p Kan via ideal, maar ook moneybookers (wat dan weer via ideal kan :p )
vreemd ik was al op die site geweest maar kon nix terug vinden over ideal.
http://www.onlinekeystore.com/Payment-Options.html

heb net een account aangemaakt en mw2 toegevoegd maar kon alleen deze optie tegen
Payment method
Gift Certificate
PayPal
Money Bookers

waar zit ideal??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Nog 1 enkele over daar. Nee ik wacht wel nog een weekje ofzo. straks heb ik mijn geld neergeled en mag ik een tijd zitten wachten op levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 11-09 10:01
GameKeyDistrict

Update:
Heb net lekker online zitten knallen, dus de key werkt gewoon goed.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

-d-

icegodd schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:51:
[...]

vreemd ik was al op die site geweest maar kon nix terug vinden over ideal.
http://www.onlinekeystore.com/Payment-Options.html

heb net een account aangemaakt en mw2 toegevoegd maar kon alleen deze optie tegen
Payment method
Gift Certificate
PayPal
Money Bookers

waar zit ideal??? 8)7
maar ook moneybookers (wat dan weer via ideal kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb ook een MW2 key gekocht via onlinekeystore.com , geld overgemaakt via MoneyBookers.
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je de code hebt ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een idee of je een order kan annuleren bij http://gamekeydistrict.com/ ? aangezien paypal iets langer duurt dan ik dacht, wil ik het proberen met moneybookers alleen is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik 2 keys krijg

Het is al opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniavl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06-2020
Als ik bij Moneybookers geld wil overmaken voor MW2, dan vraagt hij bij moneybookers om een e-mailadres? Om welke e-mailadres gaat het hier eigenlijk?

Ik heb trouwens al geld op mijn MB account gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Crap http://www.d2cdkeyshop.com is weg :(
Iemand enig idee of er een andere betrouwbare shop is waar ik left 4 dead 1 cd key kan bestellen zonder dat ik een shitload aan informatie moet geven. 1tje waar je alleen een username maakt en dan via paypal betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Vandaag weer 2 keys van www.onlinekeystore.com besteld voor CoD4, als je betaald via paypal heb je de code binnen een minuut binnen.

Je moet bij onlinekeystore wel je (adres)gegevens invullen, maar als je daar allemaal onzin neerzet is het geen probleem als je paypal gegevens maar kloppen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivandal
Voor de geintresseerded: ik heb net mw2 gekocht op Game Key District met paypal, binnen 8 minuten de key in men inbox :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook een steam Key halen maar ik kan alleen met ideal* betalen maar ik begrijp t niet helemaal als ik op www.onlinekeystore.com ben dan volg ik alles money bookers en dan staat er via bank 2-3 dagen of geld op je money bookers rekening zetten maar daar kom ik dus niet uit want dan krijg je alsnog dat t 2-3 dagen duurt dat duurt mij te lang kan iemand helpen :? :? voor mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 17:46
Net key besteld op onlinekeystore.
31 euro rond, en binnen 5 minuten in mijn (spam)inbox.

@ geak, denk dat dat hetzelfde werkt als paypal, je bankrekening moet eerst geverifieerd worden en dat duurt 2/3 dagen, of je kiest ervoor om er geld op te storen, maar ook dat gaat tijd kosten. Misschien een bekende met paypal/moneybookers vragen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb laatst een Steam key voor the Orange Box bestelt bij G2play.com.
Die hadden ze in de aanbieding, koste nog maar 9 euro.
Na het bestellen en betalen kreeg ik direct een paar mails, 1 voor de registratie, 1 voor het ontvangen van de bestelling en een met de code. De code in Steam ingevoerd en het werk perfect.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
Mijn key ook bij Game Key District besteld, alleen die 8 min gaan voor mij niet op :P

Maar goed ff afwachten wanneer de mail komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniavl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06-2020
Gisteravond heb ik mijn key voor MW2 van onlinekeystore binnen gekregen. Activeren van het spel lukte en heb het dus ook tot nu toe kunnen spelen. Maar opeens gooide steam mij uit MW2 en staat het ook op PRE-loaded.. ik kan het dus niet meer spelen? Weten jullie misschien wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik heb hetzelfde probleem, ook de geblockte key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Zojuist bij onlinekeystore MW2 besteld. Via PayPal. Binnen 5 minuten key binnen (Mail kwam bij gmail binnen in SPAM) Ingevoerd bij Steam en nu Downloaden @ 3MB/sec. Prachtig! 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Ik heb goede ervaring met zowel Onlinkeystore.com(1x CoD 4, 1x Battlefield 2142) en G2play(CoD MW2) door dat gedoe met russische keys heb ik pas donderdag avond mijne gekregen.
Maar werkt nu perfect :)
En zal er zeker vaker bestellen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.