Hoi zijn er hier meer mensen die het spel niet meer kunnen spelen na een update via steam ?
Ik krijg nu deze foutmelding:
Ik heb mijn driver geupdate, direct x versie gechecked, vredist bekeken, maar niks helpt helaas .. Blijf deze foutmelding kriigen .. Op internet heb ik me rot gezocht, maar niks werkt eigenlijk. Ik wil eigenlijk nog niet opnieuw het spel installeren, omdat er misschien een andere oplossing is. Anders zal ik uiteraard kijken of een nieuwe install werkt.
**
Integriteit check gedaan op steam, niks aan de hand, maar nog steeds zelfde melding. Ik heb de game uninstalled en opnieuw installed, maar helaas nog steeds dezelfde melding !
Nieuwe driver eraf gehaald en een oude ( van mei dit jaar ) erop gezet, maar helaas ... Wordt dus echt wachten op ene patch
update, na heel veel geprobeerd te hebben, had iemand het ergens in een thread erover dat hij zijn desktop resolutie op 1920x1080 had gezet ipv 4k. Bij mij stond deze op 2560x1440. Ik heb hem op 1920 gezet ....En het spel start weer ?! Pfff .. Dus mocht iemand hier zijn (alhoewel het erg stil is hier) met eenzelfde probleem .. je kunt dan dus ook proberen
[
Voor 33% gewijzigd door
JediUberknaft op 06-08-2023 14:20
]