Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe (Heb net de 2e chapter afgerond) een schitterende game!
De schrikmomenten vallen enorm mee, ik vind het tot nu toe nog niet zo "eng" als dat Fear direct wel was.
Soms word je aangevallen van achteren, maar dat is het tot nu toe ook wel.

Leuke wapens, leuke upgrades, leuke enemies (en dan te bedenken dat ik meestal van wat meer realistisch houd) en het speelt lekker weg.
Kan het iedereen aanraden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:48:

De schrikmomenten vallen enorm mee, ik vind het tot nu toe nog niet zo "eng" als dat Fear direct wel was.
Soms word je aangevallen van achteren, maar dat is het tot nu toe ook wel.
Wacht maar ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Vandaag opgepikt hier in Stockholm bij GameStop voor 298 kroontjes, dus pak 'em beet 3 tientjes. Kon ik hem niet voor laten liggen en ik heb nu nog een stapel spellen die gespeeld moeten worden waar je u tegen zegt! Ik kijk ernaar uit om hier lekker door te banjeren. 5.1 via dolby headphone op een koptelefoon en een 50" plasma op 3 meter afstand..... heerlijk! :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Hillie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:22:
Vandaag opgepikt hier in Stockholm bij GameStop voor 298 kroontjes, dus pak 'em beet 3 tientjes. Kon ik hem niet voor laten liggen en ik heb nu nog een stapel spellen die gespeeld moeten worden waar je u tegen zegt! Ik kijk ernaar uit om hier lekker door te banjeren. 5.1 via dolby headphone op een koptelefoon en een 50" plasma op 3 meter afstand..... heerlijk! :)
Same here, beetje spuit 11 natuurlijk, maar wat mij betreft een van de beste games van de laatste tijd. Als je een beetje setup en een ps3 hebt zou ik er blind voor gaan.

Leuke afwisseling voor de standaard call of duty, nfs, etc. bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:23

The Zep Man

🏴‍☠️

delorean7 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:06:
[...]

Same here, beetje spuit 11 natuurlijk, maar wat mij betreft een van de beste games van de laatste tijd. Als je een beetje setup en een ps3 hebt zou ik er blind voor gaan.
Waarom niet een beetje setup en een Xbox 360 of PC?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delorean7 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:06:
[...]

Leuke afwisseling voor de standaard call of duty, nfs, etc. bagger.
Helemaal mee eens! Ik zit echt al vanaf seconde 1 helemaal in het spel. Ik blijf het echt vreemd vinden dat deze game niet meer spelers kent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze game. Ik ben een enorme fan van Sci-Fi / Horror games en movies. En nu ik dit allemaal lees, word ik toch wel erg nieuwsgierig. Ik kan alleen zo snel geen demo vinden.

Ik ben een FPS speler maar ik lees hier en zie op de filmpjes dat het geen FPS is. Is de game alsnog aan te raden ondanks de besturing ? Ik bedoel, speelt het toch wel lekker weg qua besturing als je WSAD gewent bent ?

Heb namelijk wel weer eens zin in een goede Sci-Fi horror game. AvP 1 & 2 blijven voor alsnog mijn nummero uno's ... Maar wie weet .. Hoor en lees hier zulke goede berichten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 06:38:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze game. Ik ben een enorme fan van Sci-Fi / Horror games en movies. En nu ik dit allemaal lees, word ik toch wel erg nieuwsgierig. Ik kan alleen zo snel geen demo vinden.
Demo staat in de US store. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En YouTube staat vol met filmpjes

[ Voor 10% gewijzigd door Slashdotter op 20-01-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een geweldige game, mits je natuurlijk van het genre houdt. :+ Is echt dé sleeperhit van 2008. Krijgt ook overal goede reviews alleen is de game door het grote publiek niet echt opgepakt. Misschien verkeerde timing, who knows. Maar de graphics, geluid, gameplay, alles draagt bij tot die heerlijke, beklemmende sfeer. Het is een tijd geleden dat ik een game speelde die me zo wist te boeien. Ben nu zelf bij chapter 8, op difficulty hard, en deze moeilijkheidsgraad is wat mij betreft helemaal goed. Niet te makkelijk zodat je er zo doorheen loopt, ook weer niet te moeilijk dat het frustrerend wordt. Je moet echt keuzes maken welke wapens je meeneemt en waar je je upgrades aan uitgeeft. Dit in combinatie met savepoints, je kunt niet op elk moment saven of je moet al heen en weer rennen, geven het geheel een tactisch tintje. Hulde voor de makers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben benieuwd, hoop hem deze week binnen te krijgen. Het genre spreekt me erg aan. Doet me erg denken aan Alien en Event Horizon. Na het zien van deze geweldige trailer was ik in ieder geval overtuigd :9~

http://www.gametrailers.com/player/41504.html?type=flv

Jammer inderdaad dat de game zo weinig aandacht krijgt, het lijkt me echt een van de toppers van afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Man wat ben ik toch een chicken shit. Vandaag begonnen met Dead Space en ik durf niet langer te spelen dan een uur :X

Sfeer is zo beklemmend en die geluiden die je overal hoort zijn echt scary. Echt knap dat een spel zoiets met je kan doen.

Eerste indruk is in ieder geval erg goed. Grafisch echt top maar de sound effects en muziek zijn echt heel knap gedaan. Je waant je echt op dat schip, super gedaan!

Vanavond maar weer verder maar 't gaat denk ik wel even duren voordat ik dit spel uit heb gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hey, mag ik vragen waar jij het op speelt ? op pc of console ?

Als het op de pc is, wat vind je van de besturing ?

Zoals ik al eerder vermeldde, ben ik vooral FPS speler op de PC. Maar ik wil deze game best graag proberen, aleen ben ik bang dat de besturing mij tegen gaat zitten.

Kun je daar iets van je ervaring over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:45
Ik heb hem 3x rondgespeeld op de pc, maar vind de besturing prima, zelfde als bij een fps eigenlijk. Alleen loopt het mannetje wat traag (in vergelijking met de unreal tournament franchise bijvoorbeeld), maar dat is iets wat gewoon bij het spel hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

ok dank je.

Dan ga ik deze game toch wel halen denk ik. Klinkt allemaal zeer veel belovend. En ik wil niet teveel filmpjes kijken om zo zoveel mogelijk verrast te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Nou ik heb hem dan ook eindelijk ...

Wat een supervette game dit ! Ondanks dat ik echt hardcore FPS-er ben, neem ik het in deze game voor lief dat de controls, en vooral de view effe anders is. Maar de ongelofelijke vette sfeer, mooie graphics en supergoed geluid maken de extra moeite dubbel en dwars waard. Ja deze game komt hoog in mijn lijstje erbij. Daarbij loopt de game echt heerlijk. Ik had veel crashes eerst, mar heb op internet gevonden waardoor dat kwam. Ik moest mijn videokaart ietsje underclocken. En inderdaad, THAT did it ! Dus mochten mensen met rare crashes (echt compleet zwart beeld en loopend geluid) .. try it ! Ik heb mijn kaart de core van 700 naar 600 gedaan en de memory van 1000 naar 944. En geen crashes meer :)

Maar wat een vette game !!! Ik kan ook niet stoppen met spelen de hele tijd .. Echt de halve zondag aan het DEAD spacen geweest nu ! :9. Lang geleden dat ik weer zooo optimaal genoten heb van een game uit dit genre. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik kan er maar niet over uit HOE VET deze game is !!! WOW !! Het is echt lang geleden dat ik zo genoten heb van een spel. Dit is echt voor mij de topper van 2008. Alles klopt gewoon. Het verhaal is misschien beetje cliche, maar de sfeer, geluid, muziek, graphic zijn gewoon bij elkaar ongetwijfeld SUBLIEM. Hier kunnen nog veel games nog een puntje aan zuigen. (zeg je dat zo ??) Echt te gek, en een heerlijke game om te spelen !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben 't met je eens. Wat dat betreft jammer dat de verkopen ietsjes tegenvallen. Chapeau voor EA die vorig jaar goede stappen heeft gezet wat mij betreft, met Dead Space en Mirror's Edge. OK, die laatste was misschien niet helemaal wat men ervan verwachtte maar het is wel een compleet nieuwe IP die eens iets nieuws doet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

kazuka schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:33:
Man wat ben ik toch een chicken shit. Vandaag begonnen met Dead Space en ik durf niet langer te spelen dan een uur :X

Sfeer is zo beklemmend en die geluiden die je overal hoort zijn echt scary. Echt knap dat een spel zoiets met je kan doen.

Eerste indruk is in ieder geval erg goed. Grafisch echt top maar de sound effects en muziek zijn echt heel knap gedaan. Je waant je echt op dat schip, super gedaan!

Vanavond maar weer verder maar 't gaat denk ik wel even duren voordat ik dit spel uit heb gespeeld :P
Vanmorgen voor het eerst gespeeld (kelere, al 3 weken in huis, maar goed, laten we het daar niet over hebben ;)) en man man man, wat tof! Ik poep er niet van in m'n broek, maar het je wordt wel continu beetgehouden. In de eerste stage al in een mooi valletje getrapt van zo'n gaar beest, tof spel hoor! En slechts 3 tientjes, tijdelijke aanbieding, dus zeker waar voor z'n geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ja, dat wilde ik dus vragen.... die film, ik zag hem in Duitsland liggen. Is het nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Laatst online: 16-06 20:32
Hillie schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:38:
Ja, dat wilde ik dus vragen.... die film, ik zag hem in Duitsland liggen. Is het nog wat?
Nee die film is knudde.

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Laatst online: 16-06 20:32
Vet spelletje is het, duurde even maar heb em laatst op impossible mode uitgespeeld. Dat viel eigenlijk nog reuze mee, voelde niet echt impossible aan 8)

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik vind van niet. Prima film om je wat extra in de sfeer te laten komen. Animatie is niet van het hoogste niveau, maar ook zeker niet slecht. Duurt ook niet te lang.

Kijk overigens even op het linkje wat ik gaf voor meer meningen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pkunk op 09-02-2009 21:31 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik speel het nu voor de eerste keer op het middelste level (eigenlijk een beetje simpel, maar goed), maar die kleine klerebeestjes die ik in chapter 2 en 3 een enkele keer tegenkom, wat is daar effectief tegen. Als ze eenmaal op je zitten, kun je dan uberhaupt nog wat (evenals wanneer zo'n grote je te pakken heeft)? Je ziet wel een icoontje, maar ik kan rammen op knoppen wat ik wil. :) Ik speel op een PS3 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Bij de pc moet je op de E rammen, geen idee wat dat bij de PS3 is. Bedoel je die beesten die uit de buik komen van zo'n vetzak? Als je die vetzak goed afmaakt (via de ledematen), dan blijven ze mooi in de buik zitten.

Op zich werkt de flamethrower wel goed bij dat soort gespuis, dat is ook ongeveer het enige waar de flamethrower goed voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

OK, ik zit in het midden van Chapter 3, dus ik zal even een flamethrower scoren. :)

Ik zal het boekje nog eens nalezen voor de tactiek bij de PS3, zal ook wel knoprammen wezen, maar ik kwam er zo gauw niet achter wat het was. Het zorgt er tot dusverre voor dat ik flink schiet en minder op melee vertrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Bedoelde je wel die klerebeestjes uit de buik, of bedoel je deze?

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_JJx5cDBvTdQ/SEJwhrhO0PI/AAAAAAAAAEQ/pU7HfYGbSCw/s320/concept_crouching_lurker_download_052308.jpg

Daar werkt de line cutter wel redelijk goed bij, je moet dan wel op de tentakels richten en niet op het beest zelf (maar dat geldt eigenlijk voor elke tegenstander).

Maar eigenlijk blijven alle kleine beesten irritant, verspil er echt altijd veel te veel munitie aan. Vooral die platte kruipende alligatorachtige dingen die ook over de muur kunnen lopen en je vaak ziet bij gewichtsloze situaties.

[ Voor 19% gewijzigd door sewer op 11-02-2009 14:58 ]

• Hillie

Hillie

Ja, die kleine klerelijers uit de buik ja. Die tentakeldingen zijn ook lastig, maar op zich te doen.

Verwijderd

Übergame dit, geweldig. Ben nu bij chapter 12 en eerlijk gezegd had ik wel een beetje verwacht dat ik het na zoveel chapters wel gezien had met die monsters maar hij blijft boeien. _/-\o_

En ik vond de film ook wel leuk. Geen blockbuster materiaal, maar vermakelijk entertainment die je wat extra achtergrond informatie geeft.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Lees onderstaande alleen als je 'm uitgespeeld hebt ;)

spoiler:
Zet de beginletters van elke chapter op een rijtje...

New Arrivals
Intensive Care
Course Correction
Obliteration Imminent
Lethal Devotion
Environmental Hazard

Into the Void
Search and Rescue

Dead on Arrival
End of Days
Alternate Solutions
Dead Space

Wel cool gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Gisteren opgehaald bij Dynabyte..prijs is op dit moment 16,99 euro!
Nog niet heel veel mee gespeeld, maar hele toffe sfeer in die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Willybubba schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:43:

spoiler:

New Arrivals
Intensive Care
Course Correction
Obliteration Imminent
Lethal Devotion
Environmental Hazard

Into the Void
Search and Rescue

Dead on Arrival
End of Days
Alternate Solutions
Dead Space

Wow!! was mij nog niet opgevallen!

Echt jammer dat deze game tegelijk met GoW2 en Far Cry 2 is uitgebracht. Anders had het veel meer de aandacht gekregen die het had verdient.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

AgoNitE schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:03:
Gisteren opgehaald bij Dynabyte..prijs is op dit moment 16,99 euro!
Goeie prijs! Ik heb hem hier voor 3 tientjes opgepikt, maar nu ligt 'ie weer voor 6 tientjes in de winkels. Maar goed, prijzen hier (SE) zijn ook wat gestoorder dan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 13:42

Xtinction

el cheapo gamer

Ik speel em op PC met een Xbox controller op de bank achter mijn 40" fullHD tv.

Super super supergame. Absolute aanrader, al helemaal voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Had Dead Space voor de 360 al een weekje of zo thuisliggen maar gisterenavond pas begonnen. Lampen uit, avr255 HARD...vriendin naar bed geschopt en lekker schieten. Ik moet wel zeggen dat ik iets meer verwacht had van de graphics maar mag absoluut niet klagen. Tot op heden een lekkere sfeer en wel wat vernieuwends...

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jow nu bij chapter 8. Op zich speelt t best lekker weg maar t is tussendoor wel wat eentoning. Ach ja...wel lekker makkelijk achievements scoren:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jooo uitgespeeld met 670G....nu de overige 330 nog:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Dead Space is echt een topgame, laatst voor de 2e keer uitgespeeld en blijft echt freaky. Een aantal van de vijanden zijn echt te freaky voor woorden.

Denk aan gasten die een zwerm critters loslaten als je hun buik laat barsten als je ze kapot maakt.
Gasten van wie de ledematen weer vrolijk aangroeien als je ze eraf knalt.
Hyper turbo vijanden die stuiptrekkingen vertonen maar wel razend snel op je af komen.
Malloten die met een explosief gezwel rondlopen waarmee ze je kamikaze voor je oren willen meppen.

Zo zijn er nog wel wat te noemen. Het klinkt minder gaaf dan het is als ik het zo opnoem, maar een deel 2 zou ik zeker aanschaffen.

Verder werd in reviews gezegd dat het gewichtsloze dat je vaak hebt niet veel toevoegt. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben blij dat de game dit niet continu mogelijk maakt, maar in sommige ruimtes is het echt gaaf om van hot naar her te zweven.

[ Voor 16% gewijzigd door PHiXioN op 28-06-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
PHiXioN schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:46:
Dead Space is echt een topgame, laatst voor de 2e keer uitgespeeld en blijft echt freaky. Een aantal van de vijanden zijn echt te freaky voor woorden.

Denk aan gasten die een zwerm critters loslaten als je hun buik laat barsten als je ze kapot maakt.
Gasten van wie de ledematen weer vrolijk aangroeien als je ze eraf knalt.
Hyper turbo vijanden die stuiptrekkingen vertonen maar wel razend snel op je af komen.
Malloten die met een explosief gezwel rondlopen waarmee ze je kamikaze voor je oren willen meppen.

Zo zijn er nog wel wat te noemen. Het klinkt minder gaaf dan het is als ik het zo opnoem, maar een deel 2 zou ik zeker aanschaffen.

Verder werd in reviews gezegd dat het gewichtsloze dat je vaak hebt niet veel toevoegt. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben blij dat de game dit niet continu mogelijk maakt, maar in sommige ruimtes is het echt gaaf om van hot naar her te zweven.
Ben zelf nadat ik geformatteerd heb opnieuw begonnen, moet zeggen dat het er op mn nieuwe scherm (FullHD) ook nog eens super gelikt uitziet!

Ook ik vind juist die afwisseling in gewichtsloze ruimtes erg tof, ga deze zeker weer uitgebreid spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
AgoNitE schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:03:
Ik heb hem nu ook sinds twee dagen. Hoewel de besturing even wennen is, is de sfeer erg goed. Ook het verhaal vind ik best aangrijpend. Ik ben nu in chapter 2, en ik ben zeker nog nieuwsgierig naar wat er komen zal. Games met goede verhalen zien we de laatste tijd niet meer.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En uitgespeeld. Geweldig game, dit verhaal is zelf goed om een film van te maken. Nu zie ik dat je het game opnieuw kan spelen, maar met al je upgrades die je gekocht hebt (suit was inmiddels level 5). Krijg je in de tweede ronde ook nog wat nieuws te zien?
Willybubba schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:43:

spoiler:

New Arrivals
Intensive Care
Course Correction
Obliteration Imminent
Lethal Devotion
Environmental Hazard

Into the Void
Search and Rescue

Dead on Arrival
End of Days
Alternate Solutions
Dead Space

spoiler:
Inderdaad, erg leuk gedaan. Jammer dat Nicole dood is (op het einde kom je erachter hoe ze stierf). De hele tijd denk je dat ze nog leeft, omdat ze overal met je meegaat. Ik vraag me alleen af wie Isaac dan wel gezien heeft? Hij kon niet lopen dromen, want Nicole heeft meegeholpen (zoals het openen van deuren).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
lol Hacku, staat jouw quote in een spoiler zeg jij hetzelfde nog even zonder spoiler. ff aanpassen.

Ik vond dead space ook echt vet om te doen, maar niet vet genoeg om de 2e keer nog helemaal te spelen.
Heb even tot level2 gespeeld om al mn credits en dergelijke op te maken, maar dat was het dan ook. Toch; supergame

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Er is zelfs een (teken-)film van ;) Maar het spel is de tweede ronde hetzelfde, je kunt wel alles verder upgraden en alle 7 wapens uitproberen (daarvoor moet je het ongeveer 3x uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Ligt het nu aan mij of is dit spel toch best wel moeilijk...? Net crysis warhead maar es op delta doorgelopen en de meeste nieuwe spellen gaan goed op hard, maar hier kom ik toch wel veel lastige stukjes tegen zeg! Speel op medium, maar zit al tijden te kloten in chapter 5. Met zo'n gebied zonder zuurstof en dat ik net wat te lang zonder lucht zit om alle tegenstanders af te maken. Ze gaan al niet zo gemakkelijk dood, ik wel daarentegen :(

Besturing blijft ook wel wat lastig met dit spel, ben blij dat ik een muis met veel DPI heb. Dan wil het net met toetsenbord/muis, maar goed te merken dat dit spel bedoeld is voor gamepad.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik vond hem niet zo moeilijk moet ik eerlijk zeggen. Als je de 1e keer een stukje niet haalt is datzelfde stuk de 2e keer precies hetzelfde. makkelijk anticiperen dus.

Er is trouwens een achievement als je het hele spel met alleen die normale gun uitspeelt, ik heb 1 keer (één keer!) met een ander wapen op een muur geschoten, doei achievement :(

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 22:17
Ik heb 'm gisteren ook uitgespeeld. Het spel een tijdje geleden voor 15 euro gekocht in de winkel. Besturing is wel wat wennen en het upgraden van wapens vond ik een beetje stom bedacht. Vooral omdat die powernodes schaars zijn. Uiteindelijk heb ik het meest gespeeld met de line-gun, de normale gun, flamethrower en die remote-cirkelzaag. Rest vond ik wat matig tot slecht functioneren (de fire and hitrate van die mitrailleur is ronduit waardeloos te noemen).

Verder erg lomp om die achievements uit het PC-deel te halen :( (ik ben ze niet tegengekomen iig).

Verder prima spel, laadtijden zijn erg OK (viel me nogal op, binnen 5 seconden was het hele level geladen).

[ Voor 12% gewijzigd door jan-marten op 25-08-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Heb het hele spel uitgespeeld met de plasma cutter en flamethrower (vooral bij die kleine irritante beestjes is die fijn om te gebruiken :P), maar ga hem toch maar eens proberen uit te spelen met alleen de plasma cutter. Had hem sowieso al bijna helemaal geupgrade en dan is dat ding echt gruwelijk sterk en snel :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Met die plasma cutter moek het spel ook nog uitspelen...en op de hoogste moeilijkheidsgraad...kijken of we die kunnen combineren:)

ERG lekkere sfeer in t spel!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik mis nog 2 trophies voor dit spel; Uitspelen op impossible (ben in level 7) en de trophy voor dat stuk waar je op die astroids moet schieten. Om de trophy te krijgen moet je dit overleven met minimaal 50% health. Heb het intussen wel 100x geprobeerd maar wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar om meer dan 50% over te houden. Wat doe ik verkeerd?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb hetzelfde met die stomme adstroids :S

niet te doen op een xbox imho ... (zijn mensen die het wel lukt I know ...)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ah is zelfs een topic van. Ik heb hem zojuist uitgespeeld (PS3). Wat een gaaf spel. Laat deel 2 maar komen. Lees net pas dat er ook een animatiefilm is van wat er gebeurde voor het spel. Die film maar ergens vandaan zien te halen. Zie de DVD-versie voor 4 euro bij Play.com :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:23

McLambo

MTB Junky

Heb hem ook uitgespeeld op de pc. Heb een al wat verouderde pc, maar het viel me op hoe vloeiend dit spel loopt op max settings. Ook laad-tijden zijn super!

Na het uitspelen meteen weer opnieuw begonnen! Ik vind het verhaal en de context van de game erg gaaf. Het is inmho een soort kruising van de films 'The Thing' & 'Event Horizon'. Het verhaal is me helaas nog niet helemaal duidelijk, dus ik ben nu ook de comic's op youtube aan het kijken, en de puzzles op www.noknownsurvivors.com aan het proberen om wat meer verhaal achter het verhaal duidelijk te maken.

Ik hoop dat er een sequal komt o.i.d. komt want dit smaakt naar meer! Zelden een game gespeeld ie zo spannend is. Soms dan kon ik gewoon niet langer dan een uurtje spelen, omdat het echt slopend is voor je zenuwen. Dat eerie sfeertje kruipt echt onder mijn vel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vertel mij wat. Ik heb het spel al maanden niet meer aangeraakt omdat ik niet verder kom bij een bepaald stukje en ik te chicken ben om in m'n eentje verder te spelen :X

Een deel 2 zat volgens mij wel in de pijplijn maar heb nog bevestiging kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
kazuka schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:35:
Vertel mij wat. Ik heb het spel al maanden niet meer aangeraakt omdat ik niet verder kom bij een bepaald stukje en ik te chicken ben om in m'n eentje verder te spelen :X

Een deel 2 zat volgens mij wel in de pijplijn maar heb nog bevestiging kunnen vinden.
Gheghe, der zitten idd wel enge stukken in (helemaal als je zoals ik savonds speel met 5.1 surround sound) en dan schrik je je al kapot om de geluiden om je heen. Prachtige sfeer zet het spel neer en hopelijk komt er idd een nieuw deel. Ben hem nu opnieuw aan het spelen en dan alleen met de Plasmacutter voor de 25 Archievement Points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb inmiddels de animatiefilm ook gezien. Een erg leuke verdieping op het verhaal. Je kan wel merken dat het qua setting niet helemaal aansluit bij het spel, maar laat het verhaal dat vooraf ging wel goed zien. Wel eerst het spel spelen.

Ik zie ook een dead space voor de Wii. Ik hoop niet dat dit voor het verhaal nog belangrijk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

kazuka schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:35:

WTF dude je bent toch geen 8 meer? Bang voor een computerspelletje 8)7

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Oude game, oud topic maar toch even een kickje geven:)

Afgelopen weekend dead space 2 keer uitgespeeld. Ik had nog wat achievements openstaan die ik toch een keer binnen wilde hengelen en dat is gelukt. Blijft een leuk spel. Veel spanning, best een leuk verhaaltje en grafisch erg netjes afgewerkt.

Heb erg veel zin in deel 2. Ben alleen wel benieuwd hoe ze het verhaal dan door gaan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Acid_Burn schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:29:
[...]

WTF dude je bent toch geen 8 meer? Bang voor een computerspelletje 8)7
Frogger of Tetris is een computerspelletje, Dead Space, F.E.A.R en Doom 3 is gewoon een Horror ervaring die je meemaakt..
Ik had het soms met F.E.A.R dat ik ongemakkelijk aan het spelen was, Doom3 ben nooit echt verder gekomen dan een uurtje of 3, zodra freaks uit de muren en pijpen komen dan gil ik als een meisje :P

Ben nu net aan Dead Space begonnen, uurtje aan het spelen, erg gaaf =)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hij is echt TE cool gewoon !! Heerlijke game. Ook al 2x uitgespeeld, en wacht nu nog effetjes ... Maar er komt ook een deel 2 aan !!! Dat was zulk goed nieuws om te horen laatst !!!!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick van mij:

Ik heb het spel voor de XBox360 gehaald. In de eerste instantie kreeg ik een deja vu a'la Doom 3.
Maar dat is snel de wereld geholpen. :X Echt goeie game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:16:
Kick van mij:

Ik heb het spel voor de XBox360 gehaald. In de eerste instantie kreeg ik een deja vu a'la Doom 3.
Maar dat is snel de wereld geholpen. :X Echt goeie game. _/-\o_
Zekers.. een van de beste games van 2008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Nu pas begonnen met deze game, wat een wereld spel is dit. Ik dacht alles zo'n beetje wel gezien te hebben, maar zoals ze hier met wapens, en gameplay features omgaan _/-\o_ _/-\o_
en wat een sfeer en orginaliteit. Heb wel een arrowkey "hack" gedaan omdat ik daar nu eenmaal aan gewend ben.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een arrowkey bij Dead Space.. zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:20:
Een arrowkey bij Dead Space.. zonde.
Verklaar u nader?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

wtf is een arrowkey hack?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Volgens mij alleen dat je nu de arrowkeys kan opgeven ipv WASD?

http://www.kennynet.co.uk...ad-space-with-arrow-keys/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
In de aanbieding gekocht (66% op Steam), en wat een kippevel dat dat spel na het landen al in de eerste seconden gaf! Moet nog even uitpuzzelen hoe je monsters kunt verslaan, tot nog toe blijkt melee weinig effectief en wordt verteld dat schieten geen zin heeft, behalve het afhakken van ledematen (maar hoe dat moet?). Super gaaf, vooral omdat het zo lekker speelt op de pc en er tegelijkertijd ook goed uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 12-09 21:01
RetroTycoon schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:14:
In de aanbieding gekocht (66% op Steam), en wat een kippevel dat dat spel na het landen al in de eerste seconden gaf! Moet nog even uitpuzzelen hoe je monsters kunt verslaan, tot nog toe blijkt melee weinig effectief en wordt verteld dat schieten geen zin heeft, behalve het afhakken van ledematen (maar hoe dat moet?). Super gaaf, vooral omdat het zo lekker speelt op de pc en er tegelijkertijd ook goed uitziet :)
Ik heb hem ook gekocht in de steam weekend deal. Kon hem niet laten liggen voor 5 euro :)
Het is een hele aardig game met een super creepy sfeertje to nu toe. Besturing is wel wat minder.
Heb wat met de mouse sensitivity moeten klooien om het enig sinds fatsoenlijk te kunnen besturen.

Ik vind die video's die in je beeld zweven echt leuk gedaan. Net als je inventory, al is de besturing ook hier een dik minpunt. Lijkt zo vanaf de console geport en hebben niet de moeite genomen om even de besturing voor de pc aan te passen.

Als je de monsters snel will doden moet je vooral op hun ledematen mikken. Je kan met C stasis gebruiken. Dan vertraag je ze, en kan je makelijk op hun ledematen richten.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
snakeye schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:09:
[...]

Ik heb hem ook gekocht in de steam weekend deal. Kon hem niet laten liggen voor 5 euro :)
Het is een hele aardig game met een super creepy sfeertje to nu toe. Besturing is wel wat minder.
Heb wat met de mouse sensitivity moeten klooien om het enig sinds fatsoenlijk te kunnen besturen.

Ik vind die video's die in je beeld zweven echt leuk gedaan. Net als je inventory, al is de besturing ook hier een dik minpunt. Lijkt zo vanaf de console geport en hebben niet de moeite genomen om even de besturing voor de pc aan te passen.

Als je de monsters snel will doden moet je vooral op hun ledematen mikken. Je kan met C stasis gebruiken. Dan vertraag je ze, en kan je makelijk op hun ledematen richten.
Ja, dat geport was mij ook al opgevallen, want zelfs met sensitivity op volledig vind ik het nog niet echt opschieten, maar die sfeer :) Thx voor de info trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dead space er nog maar een keertje ingestopt ter voorbereiding op deeltje 2:) Bevalt weer goed. Nu op Hard aan t uitspelen maar dan zitten er wel pittige stukjes bij!!!

Gisteren dat stukje astroid schieten gehaald. Had verwacht dat dit op Hard VEEL moeilijker was maar heb t in 2 keer gehaald. Viel me dus erg mee. Lijkt weinig verschil te zijn met easy en medium.

[ Voor 37% gewijzigd door boomr op 25-01-2011 09:37 . Reden: astroid schieten:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, kan het Dead Space 2 topic niet vinden.. Is die er eigenlijk wel?

Anyway, review van GamesRadar: http://www.gamesradar.com...088/g-2009120710819530061

9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iemand DS2 al in de winkel gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:20:
Vreemd, kan het Dead Space 2 topic niet vinden.. Is die er eigenlijk wel?

Anyway, review van GamesRadar: http://www.gamesradar.com...088/g-2009120710819530061

9.
Volgens mij niet nee, wordt eens tijd :-P
Shiver23 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:23:
Nope nog niet, Europese releasedatum is de 28e, vrijdag dus. Denk dat hij donderdagavond wel al op bepaalde plekken opduikt

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
GameMania verkoopt deel 2 sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

lj_tree schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:27:
Dead space er nog maar een keertje ingestopt ter voorbereiding op deeltje 2:) Bevalt weer goed. Nu op Hard aan t uitspelen maar dan zitten er wel pittige stukjes bij!!!

Gisteren dat stukje astroid schieten gehaald. Had verwacht dat dit op Hard VEEL moeilijker was maar heb t in 2 keer gehaald. Viel me dus erg mee. Lijkt weinig verschil te zijn met easy en medium.
In het begin is hard nog wel redelijk te doen, de Necromorphs komen over het algemeen van uit de zelfde locaties. Echter, later wanneer je de zwarte varianten vaak en veelvuldig gaat tegenkomen, en voordal die dikzakken, dan word het pas echt moeilijk. Voordal de dikzakken wanneer hun buik kapot gaat, komer er een dikke 20-30 van de kleine spinnetjes uit, als die je te pakken hebben, ben je in minder dan een seconde dood, op A rammen gaat je dan niet meer helpen. Ook wanneer er veel zwarte babies zijn (die met 3 tenktakels uit hun rug) en op je gaan schieten, ga je het nog moeilijk mee krijgen.

Paar tips: Upgrade alleen je suit naar levels 3 en 5, zo bespaar je heel veel credits, en de verschillen van 2 naar bv 3 zijn te klein, om credits aan uit te geven. Spam stasis. Bewaar ook elke module die je tegenkomt. Het gaat je leven ZO veel makkelijker maken.

Het moeilijkste, op hard, was voor mij de Leviathan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heb hem net gekocht bij de GameMania voor de X360. Vanavond lekker griezelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:19:
[...]

In het begin is hard nog wel redelijk te doen, de Necromorphs komen over het algemeen van uit de zelfde locaties. Echter, later wanneer je de zwarte varianten vaak en veelvuldig gaat tegenkomen, en voordal die dikzakken, dan word het pas echt moeilijk. Voordal de dikzakken wanneer hun buik kapot gaat, komer er een dikke 20-30 van de kleine spinnetjes uit, als die je te pakken hebben, ben je in minder dan een seconde dood, op A rammen gaat je dan niet meer helpen. Ook wanneer er veel zwarte babies zijn (die met 3 tenktakels uit hun rug) en op je gaan schieten, ga je het nog moeilijk mee krijgen.

Paar tips: Upgrade alleen je suit naar levels 3 en 5, zo bespaar je heel veel credits, en de verschillen van 2 naar bv 3 zijn te klein, om credits aan uit te geven. Spam stasis. Bewaar ook elke module die je tegenkomt. Het gaat je leven ZO veel makkelijker maken.

Dead Space 1 was echt niet moeilijk. Goed te doen op Impossible Mode zelfs. Vond RE5 op Professional dan wel wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ijskonijn schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:17:
[...]

Volgens mij niet nee, wordt eens tijd :-P

[...]

Nope nog niet, Europese releasedatum is de 28e, vrijdag dus. Denk dat hij donderdagavond wel al op bepaalde plekken opduikt
Alle winkels hebben hem op de 27e staan. Gisteren verkochten ze de 360 versie al wel, maar de PS3-versie hadden ze nog niet binnen bij E-Plaza in Enschede.
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:51:
[...]

Dead Space 1 was echt niet moeilijk. Goed te doen op Impossible Mode zelfs. Vond RE5 op Professional dan wel wat lastiger.
In de review van Edge wordt de moeilijkste mode uit de doeken gedaan. Als ik het goed begrijp komt dat neer op 3 levens en als je dood bent ga je terug naar het laatste savepoint.

[ Voor 32% gewijzigd door Shiver23 op 26-01-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Shiver23 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:23:
Bij de Saturn in Groningen ligt ie al in de schappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

AgoNitE schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Bij de Saturn in Groningen ligt ie al in de schappen!
Bij de MM in Enschede ook :)
Hij ligt hier nu ook op tafel.

Dead Space Extraction is een erg leuke extra voor de PS3-versie. Op de Wii goede reviews gekregen en werkt prima met de Move. Het speelt zich af voor deel één van de laatste levels. Leuk om daar rond te lopen, een feest der herkenning ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Shiver23 op 26-01-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Tip voor als je dead space 2 wilt spelen, ook bij dit deel hoort een animatiefilm: Dead space: aftermath

Zag hem toevallig langkomen in een nieuwsgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Nazanir schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:19:
[...]

Thank mate. Gisteren tot ch 8 gekomen. Die Leviathan heb ik dus al gehad. Viel idd wel tegen maar met flink veel bewegen is da ook nog wel te doen. Goede tip van die suit upgrades. Heb 2 al overgeslagen. Es checken of ik vanavond nog ff mag gamen van de vrouw:) Nog 4 chapters te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ben nu in Chapter 4 van Dead Space 2 en vind het een zeer leuk spel, maar op sommige vlakken kan hij deel 1 niet evenaren.

Wat me als eerste opviel toen ik de game opstartte was dat Isaac een stem heeft gekregen, wat toch wel iets aan het verhaal toevoegt. Tevens loopt hij een stuk soepeler (tip: zet bij controls de aim op classic, nu voelt het weer zo vertrouwt als deel 1 qua schieten).
Maar dat logge lopen in deel 1 had juist iets, helemaal inclusief de claustrofobische omgevingen. Heb het gevoel dat ie echt door de levels rent (ok zou ik ook doen als er zulke gedrochten achter je aanzitten :P), maar is wel wennen vergeleken met 1.

Omgevingen zijn prachtig gedetailleerd en er zijn nog steeds wel claustrofobische kamers/gangen, maar die worden veel afgewisseld met grote, wijde ruimtes waar dan weer hordes vijanden op je af komen. Toch kreeg ik wel een beetje een Bioshock gevoel bij de omgevingen.

Het geluid is echt fenomenaal en daar hebben ze echt veel tijd ingestoken (wat de game echt ten goede komt). Overal om je heen hoor je geschreeuw, vallende boutjes enz enz.

Vijanden zijn er weer in diverse groottes en ranzigheid. Maar helaas richt deze game zich vooral op actie dan op het horror gedeelte. Waar je in deel 1 constant met je left trigger ingedrukt liep omdat er elk moment iets kon verschijnen, weet je in dit deel (helaas) wel waar de vijanden vandaan komen.

Gebruik nu alleen de Plasma Cutter (deel 1 ook al daarmee uitgespeeld) en dat gaat op zich wel lekker :P

Ga vanavond ook maar eens de multiplayer proberen. Denk dat deze multiplayer niet zo’n grote afwisseling is vergeleken met Assassin’s Creed Brotherhood, wat echt een frisse wind was in het afgelopen multiplayer geweld, maar toch wel vermakelijk waarschijnlijk.

Al met al is het een geweldige game, maar moet je wel flink wennen aan nieuwe controls (sommige knoppen hebben nu andere functies), stem van Isaac, actie ipv horror en sneller bewegen vergeleken met deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Ik ben dan wel benieuwd of de feeling uit het eerste deel nog aanwezig is, waar je juist niet al te snel ter been was vanwege dat pakje waar je in zit. Wordt het nu niet teveel een standaard shooter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Galileo84 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:52:
Ik ben dan wel benieuwd of de feeling uit het eerste deel nog aanwezig is, waar je juist niet al te snel ter been was vanwege dat pakje waar je in zit. Wordt het nu niet teveel een standaard shooter?
Ik vind het net een andere feeling, maar je raakt er wel vertrouwd aan. Ook zijn de geluidjes van menu en dingen open maken hetzelfde gebleven als in deel 1, wat toch wel een leuke herkenning is :)

Ikzelf vind deze minder eng dan deel 1, maar hopelijk komt dat nog, of ik heb al teveel van die monsters afgeknald, dat ik ze niet meer eng vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
zit bij de normale dead space 2 ook die on rails shooter van deadspace 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sn0wblind schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:10:
zit bij de normale dead space 2 ook die on rails shooter van deadspace 1?
Wat is de 'normale'? Voor de PS3 heb je een limited edition en collectors editions waar die on rails shooter bij zit. Maar voor zover ik weet zijn dat de enige versies voor de PS3 die er zijn. Op de 360 en PC is de on rails shooter niet verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Wat is de 'normale'? Voor de PS3 heb je een limited edition en collectors editions waar die on rails shooter bij zit. Maar voor zover ik weet zijn dat de enige versies voor de PS3 die er zijn. Op de 360 en PC is de on rails shooter niet verkrijgbaar.
Die On-Rails game zit inderdaad alleen bij de Limited Edition, en die is er voor de 360 niet (PC weet ik niet).
De PS3 Limited Edition lag bij de Media Markt in Maastricht gisteren trouwens voor dezelfde prijs (55 euro) als de ("gewone") 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haha ik heb nog geen seconde met dead space 2 gespeeld. Eerst extraction uitspelen. Wat een leuke game zeg. Is er een eigen ds2 topic dat het hier zo stil is? Zal eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Erg in de verleiding om DS2 in huis te halen, maar DS1 na een paar levels aan de kant gegooid omdat ik totaal niet kon wennen aan het gebruikte third person perspectief. Met Isaac in de hoek van het scherm bleef ik maar de verkeerde kant op lopen, kon er niet aan wennen. Da's in DS2 niet veranderd, dus ik vrees dat ie ook weer in de kast gaat verdwijnen als ik 'm zou kopen. :/

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Weakling schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:39:
Erg in de verleiding om DS2 in huis te halen, maar DS1 na een paar levels aan de kant gegooid omdat ik totaal niet kon wennen aan het gebruikte third person perspectief. Met Isaac in de hoek van het scherm bleef ik maar de verkeerde kant op lopen, kon er niet aan wennen. Da's in DS2 niet veranderd, dus ik vrees dat ie ook weer in de kast gaat verdwijnen als ik 'm zou kopen. :/
Dat is in Dead Space 2 wel veranderd.
De camera staat nu standaard recht achter Isaac, dat vond ik weer vervelend maar je kunt ook kiezen voor de oude (DS1) camera view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

wanneer komt er een DS2 topic hier op GOT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Goede vraag. Ik ben bij chapter 6 aangekomen inmiddels. Erg gaaf, ik ga er wel erg snel doorheen merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik dacht dat Hard de hoogste moeilijkheidsgraad was. Blijkt dat je er nog eentje unlocked als je hard uitgespeeld heb:) Kan ik weer opnieuw beginnen...lol. Wel zojuist die asteroide achievent gehaad. maar dan wel op easy:) Heb mezelf belooft dak dead space 2 pas mag halen als ik 1000G binnen heb dus helaas...zal nog een dagje moeten spelen!:D Lol

[ Voor 22% gewijzigd door boomr op 30-01-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Wat een vet spel weer !! Echt helemaal mijn ding dit !! Heerlijke horror sci-fi dit ! De geluiden, graphics en sfeer zijn in dit deeltje gewoon weer helemaal top. Ik speel hem lekker op hard, zodat ik er niet zo doorheen knal, dat is zonde. Ik wil hem zoo graag kopen (PC), en loop regelmatig de winkels binnen, maar zie hem nog niet ? Waar verkopen ze hem voor de pc nu ? Ik ben in FRS, Bart Smit en MM geweest in Den Haag, maar tevergeefs to dusver .. Ik heb nu een gedownloade versie dus,maar MOET deze origineel hebben !! Wat n vet spel !
_/-\o_ _/-\o_

edit:
ik zie dattie al te krijgen is online .. gelijk maar even bestellen dan :+

[ Voor 7% gewijzigd door JediUberknaft op 30-01-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jeetje....impossible is wel een stukje pittiger dan hard:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het is niet onmogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 03:45:
Dit is echt een geweldige game, mits je natuurlijk van het genre houdt. :+ Is echt dé sleeperhit van 2008. Krijgt ook overal goede reviews alleen is de game door het grote publiek niet echt opgepakt. Misschien verkeerde timing, who knows.
Ik denk omdat het van EA is, EA heeft het gewoon verpest bij het grote publiek met alle bagger die ze uit hebben gebracht, vraag een random puber van welk merk je geen games moet kopen en hij zal EA zeggen.

Moet zeggen dat ik wel positief verast ben door Dead Space, het is geen topper meer zeker wel een vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik vind het in zijn genre absoluut WEL een topper. Het geluid en de hele sfeer is heel goed in dit spel. Noem mij maar eens een soortgelijk spel op wat dat ook doet. Ik weet er niet veel op te noemen .. Is uiteraard ook weer persoonlijk, maar desalnietemin blijft het een goede game. It sure delivers ! Ik ga snel weer op de bank liggen en verder spelen (op mun 40"" tv op PC aangesloten ...hehehehe) Effe geluid op 10 en lekker ledematen eraf knallen ! :9

spoiler:
Ik zit nu wel vast trouwens. Ik ben net trein doorgelopen en moet nu stukje vliegen en daarna aan een wagon hangen, dat lukt allemaal. En ik houd mijn ctrl stevig ingedrukt. Maar ik kom maar niet die wagon in. Heb geprobeerd meerdere keren op ctrl te klikken, samen met shift erbij, of met wasd proberen naar rechts te swingen en dan met shift een boost erachteraan .. Maar ben nu al 40x te pletter gedonderd ...Iemand een tip ? Op internet leek het zo makkelijk eruit te zien toen ik walkthrough hiervoor had opgezocht. Daar zie ik hem gewoon een boost geven en hij is binnen ... 8)7 .. Zal wel weer stom van mij zijn . maar toch wil ik graag iemands hulp ..lol..

[ Voor 43% gewijzigd door JediUberknaft op 31-01-2011 20:15 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste