Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Op 'E' blijven raggen net zoals wanneer je vastgegrepen wordt. Het staat wel ergens half transparant in beeld. Ik ben een stuk of 5 keer afgemaakt in chapter 1 voordat ik die 'E' in beeld zag.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Nextron schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:21:
Op 'E' blijven raggen net zoals wanneer je vastgegrepen wordt. Het staat wel ergens half transparant in beeld. Ik ben een stuk of 5 keer afgemaakt in chapter 1 voordat ik die 'E' in beeld zag.
Kwam der ook na een stuk of 5 keer achter:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 18:58
Gisteren weer ff door gegaan met deeltje 1 op impossible. Nu aan t eind van chapter 2. Ben nu al op de helft van de tijd bezig als hoe ik heel het spel uitgespeeld heb op Hard...gaat lekker dus:D

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
JediUberknaft schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:14:
Ik vind het in zijn genre absoluut WEL een topper. Het geluid en de hele sfeer is heel goed in dit spel. Noem mij maar eens een soortgelijk spel op wat dat ook doet. Ik weet er niet veel op te noemen .. Is uiteraard ook weer persoonlijk, maar desalnietemin blijft het een goede game. It sure delivers ! Ik ga snel weer op de bank liggen en verder spelen (op mun 40"" tv op PC aangesloten ...hehehehe) Effe geluid op 10 en lekker ledematen eraf knallen ! :9

spoiler:
Ik zit nu wel vast trouwens. Ik ben net trein doorgelopen en moet nu stukje vliegen en daarna aan een wagon hangen, dat lukt allemaal. En ik houd mijn ctrl stevig ingedrukt. Maar ik kom maar niet die wagon in. Heb geprobeerd meerdere keren op ctrl te klikken, samen met shift erbij, of met wasd proberen naar rechts te swingen en dan met shift een boost erachteraan .. Maar ben nu al 40x te pletter gedonderd ...Iemand een tip ? Op internet leek het zo makkelijk eruit te zien toen ik walkthrough hiervoor had opgezocht. Daar zie ik hem gewoon een boost geven en hij is binnen ... 8)7 .. Zal wel weer stom van mij zijn . maar toch wil ik graag iemands hulp ..lol..
Same here! Dead Space is absoluut een topper _/-\o_ . De sfeer, het verhaal, gameplay, graphics maar ook en vooral geluid. Leuk is ook dat het kijken in de inventory/map het spel niet pauzeert en dat geeft af en toe ook zo'n "lekker" panisch gevoel als je je leven moet bijtanken en de Necromorphs op je af komen rennen. :)
Heb zelf inmiddels alle media van Dead Space die er is te krijgen, de roman, comics, de films én natuurlijk de games. En hierdoor wordt het spel nog leuker omdat je de achtergrond(en) kent.
Ga nu eerst Extraction spelen, erg leuk dat je omgevingen herkend uit het eerste deel, en daarna gaan we met deel 2 aan de slag. En dat doen we natuurlijk op Hard 8)
EA Stond ook bij mij altijd te boek als een ontwikkelaar die alleen maar wilde cashen en minder oog had voor de kwaliteit. Natuurlijk willen ze nog steeds geld verdienen maar respect dat ze het hebben aangedurfd om een franchise vanaf dag 1 zo breed neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04

AvK

Ready Set Go

Linkin-Pin schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:20:

De sfeer, het verhaal, gameplay, graphics maar ook en vooral geluid.
Als je Dead Space goed vind vanwege het verhaal, de gameplay, de sfeer en vooral het geluid, ben je eigenlijk verplicht om Amnesia: The Dark Descent ook te proberen. Ik scheet bijna letterlijk in mijn broek. Is alleen geen shooter of lekker raggen op alles wat beweegt. Is juist overleven door slim te zijn en voorzichtig te opereren. Maar oh zo spannend en creepy. :9
Oh ja, ik vond Dead Space ook geweldig!

[ Voor 3% gewijzigd door AvK op 01-02-2011 17:25 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:56
Ik hou eigenlijk niet zo van horror, maar ik was wel toe aan een sci fi shooter. Dead Space II vind ik dus prima, niet fantastisch maar ook niet slecht. Goed om me te vermaken tot Crysis II en AC:B.

1 groot minpunt: geen 1st person perspectief (of althans, ik krijg het niet voor elkaar).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik ben ook een 95% FPS man, maar Dead Space laat me dat helemaal vergeten. Toen ik het voor het eerst speelde, heb ik het na een 10 minuten eraf geknald omdat ik maar niet kon wennen aan de camera view. Maar door ik vond de sfeer zoo cool, dat ik het opnieuw probeerde .. En man .. Na een paar tips over wat instellingen (vooral vsync aanzetten did the trick toen) was ik helemaal verkocht !! Helemaal losgegaan in het spel, uiteraard gelijk aangeschaft (download vaak eerst om te kijken of het echt wat is) en nu dus DS2 aan het spelen en wederom verliefd ! Ondanks dat het geen FPS spel is, geniet ik met volle teugen van het spel, het maakt me gewoon totaal niet uit dat het geen fps is, het laat me het vergeten. Dat zegt alleen maar meer, hoe goed ik het spel vind. En dan vooral de sfeer, het benauwende, het bange. Ik ben gek op goed geluid en sfeer, en laat dit spel DAT nou heeeel erg hebben !

Shit .. nu toch maar weer verder proberen met het stukkie waar ik vast zit ... (zie paar berichten naarboven ..)

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashwin
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Geweldige sequel hoor...echt op en top verzorgd, bugloos. Voorbeeld voor veel andere games.

Maar toch wordt het horror aspect uit deel 1 niet geevenaard en dat ligt voornamelijk aan de locatie. In deel 2 zitten ook wel claustrofobische ruimtes maar soms kom je bij de ramen waar je de stad overziet en dat geeft je een gerust gevoel...wat afdoet aan het horror gehalte.

Bij deel 1 had ik soms echt momenten dat ik even op pauze moest drukken omdat mn hart als een gek tekeer ging en ik het gewoon ff niet meer kon handelen :o . Helemaal desolaat op zo een ruimteschip...lopend door de ruimtes waar ooit een hele groep bemanningsleden hadden geleefd. Die isolatie en eenzaamheid wisten ze perfect over te brengen in deel 1 en dat mis ik toch wel bij deel 2.

Asus Premium Vista // E6600@3,6GHz // PNY nVidia 295GTX // 4GB Kingston HyperX@800Mhz DDR2 // OCZ Vertex Turbo 32 GB // Logitech G35 // Thermalright AXP-140 // Coolermaster M620 // Antec Skeleton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:27

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er iemand op de Xbox ook Dead Space: Ignition gespeeld en kan iets vertellen over de speciale unlocks voor DS2?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Laatst online: 20-09-2024
Vrijdag schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:14:
Heeft er iemand op de Xbox ook Dead Space: Ignition gespeeld en kan iets vertellen over de speciale unlocks voor DS2?
Ik heb Ignition op de PS3 gespeeld. In DS2 krijg je dan een speciaal pak en een gun, weet zo niet welke.
edit: gevonden:

Upon competing the first hack and saving your progress in Ignition, players are given the following:[2]

■Exclusive Hacker Suit.
■Hacker-themed Contact Beam weapon skin.
■Exclusive audio logs.
■Power nodes, health packs, and credits to give Isaac an edge during Dead Space 2

[ Voor 32% gewijzigd door Linkin-Pin op 02-02-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben inmiddels bij chapter 15 aangekomen van DS2. Onderweg heb ik de vintage suite aangeschaft. Wat lelijk zeg. Het is dat je 10% korting krijgt anders, maar verder zou ik die overslaan.

Overigens ben ik in chapter 14 na een room afgeslacht te hebben ergens door het level gevallen. Erg irritant want toen kon ik dat stuk weer opnieuw doen. Ik had het in de reviews al gelezen, maar tegen het einde krijg je wel erg veel kamertjes met vijanden. Iets te, verder niets dan lof. Wat een game, ik begrijp niet dat dit topic zo stil is. Ik zie ook niemand anders in mijn PSN-vriendenlijst het spelen. Zo zonde.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:46

Wiebbe

<none />

Ik heb de game eergisteren ook uitgespeeld. Het is weer gewoon echt een rollercoaster ride. Fantastische game! Er zijn misschien een paar puntjes die wat tegenvallen, maar het is echt een prachtige game! Doet echt NIKS onder qua singleplayer dan bij de nieuwste CoD games.. ik zou zeker zeggen dat deze beter is aangezien het verhaal echt goed is. Dit is zeker een van de beste singleplayer games die ik een lange tijd heb gespeeld!

Het is wel heel duidelijk wat meer op actie dan horror survival gefocused vergeleken met Deadspace 1, maar qua verhaal klopt dat ook wel. De multiplayer daar en tegen.. damn wat is die slecht.. komt denk ik vooral door de mensen die het spelen, maar het werkt gewoon niet echt lekker..

Ik heb ook Deadspace 1 uitgespeeld en de twee films gekeken en ben nu bezig met Deadspace extraction, (koopje voor maar 16 euro bij de bartsmit!) voor de wii. Het hele verhaal is echt gaaf gedaan!

Het grootste nadeel is nog wel dat je als PC gamer gewoon genaaid wordt. Wij krijgen geen DLC, de Epic suits in new game+ zijn niet aanwezig (bug of niet, het is nog niet gefixed iig) en we gaan zelfs de nieuwe singleplayer DLC missen! (De rigs/skins kunnen me gestolen worden trouwens..) En dan als argument geven dat het platform op de PC het niet mogelijk maakt om DLC te gebruiken.. Jammer dat ik wel 10 games heb op de PC met DLC mogelijkheden, of via Steam, via Bioware's gebeuren van ME2 of Games for Windows Live...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Shiver23 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:21:
Ik zie ook niemand anders in mijn PSN-vriendenlijst het spelen. Zo zonde.
Komt goed Shiver... ik ga de game morgenochtend halen! Misschien binnenkort op de multiplayer een team vormen?

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Obi1r schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:08:
[...]
Komt goed Shiver... ik ga de game morgenochtend halen! Misschien binnenkort op de multiplayer een team vormen?
Count me in....alvast:) Ben nu over de helft met deel 1 op impossible en zo gauw die uitgespeeld is (en dus de 1000G heb) ga ik deeltje 2 halen. Wil dan ook multiplayer gaan doen dus als je zin heb voeg me alvast toe: control1983

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen. Na deel 1 op de pc te hebben gespeeld, speel ik deel 2 op de xbox. Ik heb vaak een deja vu gevoel, als ik een kamer binnenkom. Het voelt allemaal iets te bekend (grote lege kamers = eind baas / dode monsters op de grond = zijn nog levend / Lichten spontaan uit = begin van spawn monsters.

Zit nu in chapter 7, dus ongeveer op de helft volgens mij, maar ik hoop eigenlijk dat het nog wat beter gaat worden. Verhaal gewijs hopelijk ook, de cliffhanger die aan het eind van chapter 5 of 6, zag ik kilometers ver al aankomen.

De controls zijn in ieder geval wel enorm verbeterd tov deel 1. Al met al zeker geen slechte opvolger, maar had persoonlijk iets meer verwacht, maar misschien wordt het nog beter in de resterende chapters.

[ Voor 9% gewijzigd door jmeerman op 08-02-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 22:24

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:21:
Ik ben inmiddels bij chapter 15 aangekomen van DS2. Onderweg heb ik de vintage suite aangeschaft. Wat lelijk zeg. Het is dat je 10% korting krijgt anders, maar verder zou ik die overslaan.
Inderdaad, 10% korting, meer slots meer en hoger armor percentage. Ik vond die Security Suit wel vet, maar die heeft mindere stats, vooral het aantal slots was voor mij toch een reden om over te gaan naar de vintage suit. Maareh: in Chapter 11 kun je de schematic vinden voor de Advanced Suit, die is cool 8) Heb je die gemist dan?

Overigens vond ik Chapter 14 ook echt een b*tch, een tip:
spoiler:
Stasis gebruiken, vooral op die Uber-Necromorph (die wat niet dood kan) en vooral rennen...hard rennen!

[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 08-02-2011 11:31 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb de Advanced Suit later gevonden en daar loop ik nu in rond. Naar mijn idee kan je de vintage suit beter laten voor wat het is en je geld bewaren voor andere dingen.

Ik zit nu bij de eindbaas maar heb volgens mij een foute keuze van wapens. Ik heb alleen trage sterke wapens, maar daarmee is het nogal lastig... :X

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 08-02-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 22:24

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:39:
Ik heb de Advanced Suit later gevonden en daar loop ik nu in rond. Naar mijn idee kan je de vintage suit beter laten voor wat het is en je geld bewaren voor andere dingen.

Ik zit nu bij de eindbaas maar heb volgens mij een foute keuze van wapens. Ik heb alleen trage sterke wapens, maar daarmee is het nogal lastig... :X
Zo heb ik het gedaan:
spoiler:
Een volledig geupgrade plasma cutter heb ik gebruikt om op die die vrouw (ben haar naam ff kwijt) te schieten. Dit inderdaad omdat snelheid hier van belang is. Voor die irritante kleuters gebruikte ik de detonator, gewoon zo'n ding midden in de groep schieten. Staan ze te kortbij dan de ripper gebruiken, die is behoorlijk effectief tegen die ventjes. De Line gun helpt ook redelijk, al is die wat traag met reloaden en tussen het schieten door.

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 08-02-2011 11:50 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ijskonijn schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:49:
[...]

Zo heb ik het gedaan:
spoiler:
Een volledig geupgrade plasma cutter heb ik gebruikt om op die die vrouw (ben haar naam ff kwijt) te schieten. Dit inderdaad omdat snelheid hier van belang is. Voor die irritante kleuters gebruikte ik de detonator, gewoon zo'n ding midden in de groep schieten. Staan ze te kortbij dan de ripper gebruiken, die is behoorlijk effectief tegen die ventjes. De Line gun helpt ook redelijk, al is die wat traag met reloaden en tussen het schieten door.
spoiler:
Ik heb een geupgrade plasma cutter, spear gun en line gun. Met de laatste kan ik goed via secondary fire uit de voeten. Alles wat ik sloop laat vooral spears vallen ipv line-racks of plasma cells. Daar heb ik dus een stuk minder aan. Gaat wel steeds beter maar ik mis echt de ripper in dit stuk.

Ok gelukt! Was even 50x proberen maar uiteindelijk is het gelukt door wat meer vooraan te staan. Ik vind daar veel plasma cells en kon het daarmee redden. De credits had ik wel even nodig om weer tot rust te komen :)
Had overigens meer verwacht van het einde. Niet echt verhelderend of onthullend.

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 08-02-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Wat is dat met die 1000G lj_tree? Is er meer uit je ouwe savegame te halen die in DS2 voordelen geeft, of blijft het bij die ene gun?
Ik zal je vast toevoegen binnenkort.

Lijkt me wel tof om met het GoT deathsquad online te gaan, of word het Gathering of Monsters >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Obi1r op 08-02-2011 12:27 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Oh nee ik heb mezelf voorgenomen eerst de 1000G binnen te moeten hebben voordat ik deel 2 aanschaf:) Gezien ik m alleen nog op impossible uit moet spelen en daar al op de helft ben is da geen onhaalbaar doel denk ik:) Heb me dit eigenlijk ook voorgenomen met gears of war 3 maar ik ben bang dat t daar nog wel ff langer gaat duren voordat ik alle achievements binnen heb:S 100.000 kills:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

ben nu eventjes ds2 aan het spelen, en zit vast in een kamer...
Ik moet een security officer bij een sensor houden, en dan zou er een deur open moeten gaan...
De officer mist 1 been, en de sensor doet (dus) niets... iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26
Anoniem: 290605 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:03:
ben nu eventjes ds2 aan het spelen, en zit vast in een kamer...
Ik moet een security officer bij een sensor houden, en dan zou er een deur open moeten gaan...
De officer mist 1 been, en de sensor doet (dus) niets... iemand een idee??
Vreemd zou moeten werken. Had zelf alleen bij dat stukje zijn romp :P

Speel dit spel alleen met de Plasma Cutter, is het mogelijk dan om het spel uit te spelen (omdat ik iemand hierboven hoorde over dat ie verkeerde wapens had)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

ik heb niet zo heel veel geduld om rond te banjeren in een kamer, dus op gamecopyworld een save game gevonden van net na die kamer... wel klote dat ik niet gewoon verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Timocos schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:15:
[...]

Vreemd zou moeten werken. Had zelf alleen bij dat stukje zijn romp :P

Speel dit spel alleen met de Plasma Cutter, is het mogelijk dan om het spel uit te spelen (omdat ik iemand hierboven hoorde over dat ie verkeerde wapens had)
Het is me uiteindelijk wel gelukt. Als je alleen de plasmacutter hebt, krijg je daar misschien meer ammo voor, dus dan is het toch wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 18:55
Weet iemand of je DeadSpace2 (op de Xbox) ook op LAN kan doen, en wat voor modes je dan hebt? (daarnaast ook met hoeveel personen op 1 Xbox?)

Ik heb hem namelijk al op de PC, maar wil hem misschien ook wel op de XBOX, lijkt me wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Zojuist EINDELIJK uitgespeeld op impossible. Op zich best goed te doen maar ben dus serieus een halve dag bezig geweest met die eindbaas! Wat een vreselijk moeilijk stukje! EINDELIJK 1000G binnen:) Op naar deeltje 2!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 16:17

SaN

Iemand een idee hoe je DS2 in windowed mode opstart? -window of -w achter doel/target zetten werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-07 13:11
Ik heb sinds begin deze week 1000G voor Dead Space 1 :D Ik moest alleen nog de One Gun en Epic Tier 3 Engineer achievements, dus die heb ik maar tegelijkertijd gedaan.

Achteraf gezien was dat nog niet eens zo'n hele gekke keuze, want ik ben uiteindelijk niet zo heel vaak doodgegaan en tekort aan ammo had ik al helemaal niet :) De 1000G heb ik behaald door het spel twee keer op Easy uit te spelen en één keer op (Im)possibe B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Even een welverdiende schop voor dit topic. Ik heb DS1 helemaal grijs gespeeld, ik mis nog 2 achievements voor 15 GS (Zero G Basketball, lukt steeds net niet, knap frustrerend, en de achievement om die gigantische slug van de Ishimura af te schieten en iets van 80% shield te behouden).

Heb gister uiteindelijk toch maar deel 2 gekocht, door gespeeld tot chapter 3 tot nu toe. En man, wat een dijk van een spel is er weer geleverd. Ik snap niet waarom DS1 en DS2 zo weinig aandacht hebben gekregen. Beide spellen zijn beter dan 90% van de spellen die vandaag de dag uitkomen. Een hele diepe meeslepende verhaallijn met tonnen achtergrond info met alle logs die je vind, geweldige sfeer en graphics, en de beste geluidseffecten die ik ken tot dusver. Straks weer lekker verder spelen.

Ik vind het wel enorm gedurfd dat ze Isaac Clarke een stem hebben gegeven, maar het bevalt eigenlijk best goed tot dusver. Het had zijn personage ook om zeep kunnen helpen, maar het is goed uitgepakt. Ik ben wel heel erg geneigd, uit deeltje 1, om voornamelijk de Plasma Cutter te gebruiken (hoera voor vintage), gewoon om dat die toch een ronduit ideaal wapen is. Voor verdere playthroughs/achievements zal ik ook andere wapens nemen en uitbouwen, maar de cutter is gewoon zo heerlijk in het gebruik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
ik heb ook alle achievements van deeltje 1 binnen. Ben begonnen met deel 2 maar heb die uitgeleend aan een collega omdat ik er tegenwoordig toch te weinig tijd voor heb. De plasma cutter is idd een onwijs fijn wapen...maar niet het beste. Dit lijkt zo omdat je hiermee begint en er al wat power nodes in heb zitten voordat je nieuwe wapens koopt.

Volgens mij is die achievement die jij bedoeld dat je die astrioden moet schieten met nog 80% schield over. Das toch redelijk goed te doen? Voornamelijk richting op de steentjes in t midden van je scherm en je trigger NIET ingedrukt houden maar constant klikken. Zo zorg je ervoor dat ze niet overheated raken.
En natuurlijk op easy:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De Achievement die ik bedoel, is dat je dat grote beest er van af moet schieten voor de Achievement: Don't get cocky kid (Star Wars referentie).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Don't get cocky kid is idd dat je die astroïdes moet schieten met uiteindelijk meet dan 50% shield over. Dies vrij goed te doen op easy hoor. In 2 of 3 keer behaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
lj_tree schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:42:
Don't get cocky kid is idd dat je die astroïdes moet schieten met uiteindelijk meet dan 50% shield over. Dies vrij goed te doen op easy hoor. In 2 of 3 keer behaald!
shit jij bent een ongelooflijke BAAS : )))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het was niet don't get cocky kid, overigens heb ik er wel een paar tips en tricks voor:

Moelijkheids graad doet er helemaal niet toe, ik haalde hem toen ik op hardcore speelde, terwijl mijn eerste pogingen op normal echt compleet ruk waren.

Speel eerste een of twee keer, zonder dat je druk maakt de uitdaging te halen, probeer daarbij op de volgende dingen te letten: Asteroiden die heel ver weg zijn (aan de rand van het scherm) missen vrijwel altijd het hele schip, Deze vormen geen dreiging en kunnen ook compleet genegeerd worden. Dan zijn er nog 3 snelheidsgradaties waarin de asteroiden zich voortbewegen, gewoon snel, langzaam en er tussen in. De snelle wil je als eerste pakken, zodat je daarna rustig de langzamere kan slopen. Let op dat sommigen uiteen vallen, hier is het ook weer zaak om te kijken of er missers tussen zitten. Als laatste wil je niet spray 'n prayen. Je wilt zo doelgericht mogelijk elke asteroide met 1-2 schoten kapot maken. Anders ben je teveel tijd kwijt met het zoeken van doelwitten en loop je meer kans op overheat. De langzame asteroiden doen het minsten schade, de snelle het meeste. Onderschep de snelle, laat de langzame maar hitten dat ene procentje kan je makkelijk missen. Ik meende dat ik de Achievement had gehaald met zo'n 75% op Hardcore.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
morew0rk schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:29:
[...]

shit jij bent een ongelooflijke BAAS : )))
Hahaha:)

Ik las net op gamer.nl een stukje dat dead space 3 per ongeluk al ergens op een gamesite als pre-order stond...ben benieuwd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 12:52
Een paar dagen terug in de sale gekocht, probleem al in level 1, ik kon de kamer waar je de plasma cutter krijgt al niet uit.

Het blijkt dat als je fps te hoog is dat de physics engine door het lint gaat, je moet dus de fps beperken voor je probeert deze deur open te maken, anders loop je tegen een onzichtbare muur op.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-07 21:39
Sorry voor de enorme necromancy, maar deze game is op dit moment gratis te verkrijgen via Origin! Zoek de game op en je zult zien dat je hem gewoon toe kan voegen aan je bibliotheek! Toch een mooie actie van EA(wie had dat gedacht)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

Opnieuw een megakick, sorry :P

Ik probeer dit spel te spelen maar allemachtig wat een poepport is dit. Ik zit te twijfelen of ik hem niet beter kan skippen.
  • Het spel wilde niet eens opstarten (crashte meteen bij opstarten), tenzij ik m'n HOTAS unplug.
  • De mouse sensitivity is boven de 60 fps afhankelijk van je framerate. Ik haal zo'n 200 fps dus de sensitivity wordt heel laag.
  • De in-game V-Sync-implemenatie is brak en lockt je framerate op 30 fps. Ik heb in Radeon settings geprobeerd om V-Sync te forceren (dat werd ook aangeraden op PCGamingWiki) maar dat werkt niet.
  • De FoV is misselijkmakend laag.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tincahunter
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-04-2022
Ik ben nu in level 7 maar wat een prachtige game om weer eens te spelen. Het geluid is lekker creepy met dat fluister en soms geschreeuw op de achtergrond. Ik speel met 3 wapens, plasmacutter, linegun en de pulserifle. Ik gebruik waar het kan ook soms ook de explosieve vaten die ik op pak en dan weg schiet of vertraging op monsters.

De game is ook totaal niet zwaar meer zoals jaren terug. De GPU doet eigenlijk niets op 6k. Ik gebruik 4k met DLDSR 2.25x. 8k werkt ook maar voegt niets extra toe, is ook niet zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Remake is bijna uit volgens mij.
Nooit gespeeld, vraag me niet waarom.
Vroeger kon ik uren zitten voor een spel, nu weinig tijd. Begrijp dat het destijds ijzersterke game was.
Is dit een game waar je zo lekker in zit zonder leercurve van uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-07 17:12

Sharky

Skamn Dippy!

Deruxian schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:40:
Remake is bijna uit volgens mij.
Nooit gespeeld, vraag me niet waarom.
Vroeger kon ik uren zitten voor een spel, nu weinig tijd. Begrijp dat het destijds ijzersterke game was.
Is dit een game waar je zo lekker in zit zonder leercurve van uren?
Hoe het met de remake zit weet ik niet, maar de originele Dead Space was opstarten en gaan. Het is een actiespel dus niet al te ingewikkeld.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Zitten er eigenlijk ook puzzels in deze game of is het allemaal rechttoe, rechtaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
hoelaat kunnen we starten via steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:44
Heb de PS5 versie binnen van de remake. Scary sh*t! 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
4acesNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:34:
Heb de PS5 versie binnen van de remake. Scary sh*t! 😅
zitten er puzzels in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ItalianStyle
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 05-04-2023
Ja er zitten een soort van puzzels in maar die zijn niet moeilijk.

Ik heb er 2 uurtjes op zitten en mijn eerste indruk is positief. De beklemmende sfeer is goed aanwezig met de schrik momenten. Helaas ben ik ze niet helemaal vergeten dus voor mij is het niet meer zo heel erg spannend.

De omgeving, Isaac en monsters zijn veel meer gedetailleerd dan de oude versie uit 2008 en de performance is op zich goed op een enkele hapering na. Ik speel zelf op de PC met maximale instellingen op 4k met zo'n locked 117fps. HDR voegt ook veel toe, zwart is ook echt zwart en lichten zijn erg fel, het word er nog meer beklemmend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 14:12

Ulti23

Quality Time

Vette shit dit. Speel hem hier op de PS5. Heb het origineel ook gespeeld maar deze remake heeft nog meer sfeer. Creepy. Heb wel het idee dat enemies aardige sponzen zijn, of ik ben zelf nog wat roestig qua aim 😅

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItalianStyle
Ik ben net in Chaper 2 en luister bij de metro naar de achtergrond muziek, wat bijna de zelfde muziek is als in een van de film van Aliens, zal het dezelfde componist zijn?
YouTube: "Dead Space 1", full HQ original soundtrack (OST)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Net een uurtje gespeeld op medium. Paar keer goed geschrokken. Is het aan te raden om hem op hard te spelen? Sfeer is erg sterk. Tot nu toe heerlijk. Maar met verhoogde hartslag. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:12
4acesNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:51:
Net een uurtje gespeeld op medium. Paar keer goed geschrokken. Is het aan te raden om hem op hard te spelen? Sfeer is erg sterk. Tot nu toe heerlijk. Maar met verhoogde hartslag. 😅
Zou als ik jou was een 2de run op hard doen.Je kan dan ook nog kiezen of je de NewGame+ optie wil gebruiken.

Survival horror games worden sowieso vaan opnieuw gespeeld.Als je echt fan van dat genre bent dan. ;)

Persoonlijk is deze remake een droom die uitkomt voor mij.Ik was altijd al groot fan van het origineel uit 2008.

EA heeft goed zijn best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Ja, ik dacht ff dat het me redelijk makkelijk afging. Maar ik denk dat de balans voor de eerste playtrough op medium prima is. Heerlijke game tot nu toe. Maar er lijkt niet super veel animo voor te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door 4acesNL op 28-01-2023 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
4acesNL schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:01:
Ja, ik dacht ff dat het me redelijk makkelijk afging. Maar ik denk dat de balans voor de eerste playtrough op medium prima is. Heerlijke game tot nu toe. Maar er lijkt niet super veel animo voor te zijn.
Hier idd niet nee.

Kijk straks in de avond voor de grap maar eens opTwitch.Voor een horror game doet de game het heel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Ah, cool! Verdient de game ook. ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItalianStyle
Volgens mij maakt Dead Space remake ook gebruik van DirectStorage want als ik de game opstart en dan op continu druk ben ik binnen 1 seconde al in game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 14:12

Ulti23

Quality Time

Zitten ook subtiele wijzigingen in.
spoiler:
Die circuit brakers, het vliegen als je geen gravity hebt. Begin chapter 3 als je die shortcut naar Engineering neemt.
Echt knap gedaan deze remake. Vind hem op medium ook nog best pittig af en toe. Medical was soms zwaar overleven 😅

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:10

The_Worst

Unox

Speel het op de PS5 op medium en ik vind het fantastisch. Heb het origineel wel gespeeld volgens mij maar ik weet niet veel meer. Het spel ziet er mooi en voelt goed aan. Sfeer is goed, lichteffecten op het Oled-scherm zien er fantastisch uit.

Leuk is ook dat als je een level voor de tweede keer speelt, vijanden uit andere locaties komen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Ben nu bijna bij het einde maar ik heb nu al zin om straks alles op NG+ te gaan.Ik vind deze remake zelfs beter en enger dan de Resident Evil 2 remake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:54
4acesNL schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:01:
Maar er lijkt niet super veel animo voor te zijn.
Ik zelf hik nogal aan tegen de full price voor een remake als ik eerlijk ben, maar mijn ruggegraat kennende zal de download binnenkort wel aan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Snap ik ergens wel. Maar het is natuurlijk niet zo dat ze er geen werk aan hebben gehad. Ik vind het het waard. Maar als je kunt wachten, dan zakt de prijs denk ik wel snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Henkie_NtA schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Ik zelf hik nogal aan tegen de full price voor een remake als ik eerlijk ben, maar mijn ruggegraat kennende zal de download binnenkort wel aan gaan.
Als je een vette horror ervaring wil is dit een must-have!
Je ruggegraat gaat het in dit geval juist hebben. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-07 10:13
Het is mijn eerste Dead Space game en ik ben er toch wel aangenaam verrast door. Is trouwens speelbaar via EA Play Pro dus 15€ hiervoor lijkt mij een uitstekende deal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ItalianStyle
Ulti23 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:29:
Zitten ook subtiele wijzigingen in.
spoiler:
Die circuit brakers, het vliegen als je geen gravity hebt. Begin chapter 3 als je die shortcut naar Engineering neemt.
Echt knap gedaan deze remake. Vind hem op medium ook nog best pittig af en toe. Medical was soms zwaar overleven 😅
Ik heb het idee dat medium zelfs wat moeilijker is dan het origineel maar zou daar voor het origineel nog eens moeten spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
potjandorie, ik wilde dit spel uitstellen, want al 3x uitgespeeld destijds. maar door jullie reacties toch maar even aangeschaft. ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 31-01-2023 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:32
Wat een geweldige game :)

Hoewel ik altijd interesse in dit soort horror games heb is het eigenlijk niets voor mij, Ps5 maar even van mijn donkere game kamertje naar de woonkamer gezet maar moet zeggen dat ik het (gelukkig) erg mee vind vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mountain_aliw
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-07 16:06
Ik heb m van het weekend uitgespeeld. Erg van genoten. En het vrije zweven door de ruimte op een oled scherm was voor mij next level. EA heeft zeker hun best gedaan. Blij dat ik hem gekocht heb. Heb denk ik 9 uren over de campaign gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-06 10:32
Ik wacht nog even met de aanschaf ik vind de 60euro pc en 80euro PS5 nog net iets te hoog voor iets wat ik al 5x keer eerder heb gespeeld. Ik weet dat men nieuwe tweaks / level onderdelen erin heeft gedaan maar toch.

PS5 zie ik al dat mensen hem hebben uitgespeeld dus wacht denk ik ook rustig even de tweedehands markt af. Dit is een spel dat men speelt en daarna doorverkoopt al redelijk snel na uitspelen.

Zijn er ook mensen die hem op de steam deck spelen? Zo ja, hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-07 22:18
Ik dacht dat de game bij Game Pass zat, omdat je met GP Ultimate ook EA Play zou moeten hebben, maar ik zie hem in de store voor ca £60, 10% discount. Of zit niet alles van EA in EA Play, zoals ook niet alles in Game Pass zit?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Erg genoten van de 1e run. :)
Nu NG+.

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 01-02-2023 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
gisteren een paar uurtjes gespeeld. ik moet zeggen dat het niet zo gelikt uit ziet zoals ik had verwacht. zelfs de game menu's zien er nog te ouderwets uit vind ik.

HDR valt me verschrikkelijk tegen. juist bij dit soort donkere spellen kan je hier in shinen, maar helaas...alhoewel dit spel is never nooit de volle pond waard. ik zou niet weten waarom ze zoveel geld durven te vragen.

maar qua spel verder, is dit waarschijnlijk 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. voelt weer heerlijk en vloeiend aan allemaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 02-02-2023 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItalianStyle
Farabi schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:31:
gisteren een paar uurtjes gespeeld. ik moet zeggen dat het niet zo gelikt uit ziet zoals ik had verwacht. zelfs de game menu's zien er nog te ouderwets uit vind ik.

HDR valt me verschrikkelijk tegen. juist bij dit soort donkere spellen kan je hier in shinen, maar helaas...alhoewel dit spel is never nooit de volle pond waard. ik zou niet weten waarom ze zoveel geld durven te vragen.

maar qua spel verder, is dit waarschijnlijk 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. voelt weer heerlijk en vloeiend aan allemaal.
Op wat voor scherm type speel jij met HDR. HDR word juist geprezen in Dead Space Remake door reviewers, een game waar bij HDR ook daadwerkelijk wat toevoegt. Op mijn OLED ziet HDR er ook beter uit dan SDR, meer verscil in contrast, donkere plekken zijn donkerder de verlichting van lampen zijn feller enzv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ItalianStyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:32:
[...]

Op wat voor scherm type speel jij met HDR. HDR word juist geprezen in Dead Space Remake door reviewers, een game waar bij HDR ook daadwerkelijk wat toevoegt. Op mijn OLED ziet HDR er ook beter uit dan SDR, meer verscil in contrast, donkere plekken zijn donkerder de verlichting van lampen zijn feller enzv.
Hier ook op een oled hoor. Maar dit vind ik echt zwak, kijk eens naar de hdr van days gone of far cry 5. Nergens wordt dat niveau gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItalianStyle
Farabi schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:54:
[...]

Hier ook op een oled hoor. Maar dit vind ik echt zwak, kijk eens naar de hdr van days gone of far cry 5. Nergens wordt dat niveau gehaald.
Ik heb geen ervaring met de genoemde games Days Gone staat wel op mijn verlanglijst. Horizon Zero Down heeft ook betere HDR. SDR in Dead Space vind ik wel minder mooi.

Heb jij trouwens een Nvidia kaart?

Tip voor 25% meer fps met R-BAR ingeschakeld.
https://www.dsogaming.com...boost-with-resizable-bar/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ItalianStyle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:17:
[...]

Ik heb geen ervaring met de genoemde games Days Gone staat wel op mijn verlanglijst. Horizon Zero Down heeft ook betere HDR. SDR in Dead Space vind ik wel minder mooi.

Heb jij trouwens een Nvidia kaart?

Tip voor 25% meer fps met R-BAR ingeschakeld.
https://www.dsogaming.com...boost-with-resizable-bar/
Speel op een ps5 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:32
schumi1986 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:50:
Wat een geweldige game :)

Hoewel ik altijd interesse in dit soort horror games heb is het eigenlijk niets voor mij, Ps5 maar even van mijn donkere game kamertje naar de woonkamer gezet maar moet zeggen dat ik het (gelukkig) erg mee vind vallen.
En uitgespeeld.. wat een geweldige game zeg! Hoop dat ze de andere delen ook een remake geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Zeker! Maar ik wil er niet de volle mep voor betalen. Ik kijk er wel naar uit, en het scheelt dat ik niet veel meer er van herinner toen ik hem in 2008 speelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:59
Damm, gisteravond 'Dead Space' gekocht en meteen hooked! Heb het spel nog niet eerder gespeeld, dus ik ga er blanco in. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dLAtRWydRMfYxYGSniWu32hybgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KYYJERiLatpgArjZQknvvMXj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkSO0_MlsItie3jSPAF7ezBRwJ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gwoGk803mhFoU8Llcpye6a7b.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qfL9AyE6bTewuiImSbwZ99IKKQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yV0BzlDk3r1jvjjHCeisvfOB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v02ozsDjFcXO_YesE9-qKpP4L_g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qx2f22ujiTu1hC4NQHckXKwx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFOPlhv0evHMoKf-b7VpGVbyTzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6NcVaJjHN31oV5UfV1yliXgy.jpg?f=fotoalbum_large

En performance is awesome! Zonder DLSS, maar met RTAO: 86 fps @4K. Met DLSS (Quality) én RTAO: 120 fps. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jeetje, wat een dode bedoening hier. :P Anyhow, inmiddels ben ik begonnen aan Chapter 4 en ik kan zeggen dat ik me onwijs vermaak met het spel; een heerlijke single player! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SmSkCqz_jk0q2ZnmYj3LCDmkWDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zdx9atvVXTVJ8UvO1NquvZ8d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sg_2tMazik60ME2P3r-s-B2K7So=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jhc4dtwAZUK3hMRLjjFcO0rX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ge_Mrt3_FGDX8axO3kn5alXDRTY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mEMwyM6DK7l7JGMUJCkjBUs3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PK4TvLvodteKLvOrElvb6SDGV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pXWK4ZUQZiTgNYhv03srZvlx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/haQkYzl6oYJW0tUGmQaNP8pGq1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wnsueziprdFKX5eDS9eDGSia.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Coc_MnPjW5K0p8VNI00K81Mc--I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdTaDAY2gKDMMpA8KxwBn9FU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7JBgox-G5n_ukhtT1qs2lfJAqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jzUL6URjiZlH1U2Xg1XoHfqV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xg00qaJbWsodtX584SiejZWs04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7KrPCEwfUj3r8ZNjTDxbAeLA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Het is zeker een heerlijk spel. Maar plots was daar de Metroid Prime remaster. 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Vanochtend het spel uitgespeeld en damn, wat was het genieten zeg; van begin tot eind! :*)

Volgens Steam ben ik zo'n 18,2 uur zoet geweest met het spel, wat mij betreft lang genoeg; het spel / verhaal voelde geen moment als een 'drag' en het tempo was perfect! (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OZb5FEh3GsrM2nPWiN10NyBHPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13gNlIcBfPM3HqO9FhIVBoeR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cAWrXw6ZYgylDhlmKfnFQr9xL5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HRAbIzyFMfbXLTK2TYNKwe1s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWNQOotJSZTLHRRonK-vZbLiS3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1QvMYULQrooQ0sq0gxkb4u7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tpOydblhB7Dg-6Ra2JOdIieLuIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3pDBTwKKPVhYF3UMPI1Uhhxn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LHQ1CV7ijK0t8_vAZDlaYHV_T0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9RwP1d3vSEYaGzAq9CnnX5U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJt10tXJMkJgwmgutbekXnHzMOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZPcIuR7BFtS8nl8vfZGfSTpb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7i8y3taoHjvrrNZUjbWsmXFzDN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6u0pLjgik56QUjee6qub2I4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uU4iDRsTarivoc85A5vZjIVlQxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CaE8x9Zc3BQkiDdOBBV8YkAX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igwTLB5JL4Bx7RHqNaBjgpOwUiw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsM5XdmAJv5bU9wcIOe9VYsp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_yGdLAQt8AOyy9cNwI8x7Wg-h4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j3OH2hgqpa3fRsmQDwZOy20x.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien binnenkort een NG+ starten, maar nu eerst wat anders. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-07 14:11
Schitterende game. Wat een gevoel, wat een graphics. Echt een zeer geslaagde remake!

Eerste run op medium uitgespeeld en nu met NG+ bezig.. Wel irritant dat je de toegangs-clearance weer opnieuw moet halen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Voor het eerst de game aan het spelen
Als je gewoon de objectieven volgt zonder zelf te gaan exploreren mis je dan veel content?
Ik heb vaak dat als ik een andere kant uit ga het idee heb dat ik niet lekker in het verhaal kom. Ook staat er vaak level 2 security nodig en kan ik dingen niet openen.

Ik ben nog maar in het begin, net voor het eerst buiten rondgezweefd tussen twee spaceships en naar buiten geweest met oxygen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Deruxian schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:12:
Voor het eerst de game aan het spelen
Als je gewoon de objectieven volgt zonder zelf te gaan exploreren mis je dan veel content?
Ik heb vaak dat als ik een andere kant uit ga het idee heb dat ik niet lekker in het verhaal kom. Ook staat er vaak level 2 security nodig en kan ik dingen niet openen.

Ik ben nog maar in het begin, net voor het eerst buiten rondgezweefd tussen twee spaceships en naar buiten geweest met oxygen
De meeste spullen / upgrades vind je door het verhaal te volgen en de side quests / secundary objectives te spelen; dit geldt ook voor de niveaus van security clearance. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 18:40

Dhrax

Prog Lord

Zojuist de game (helaas) uitgespeeld, wat een pareltje!
Audiovisueel dik in orde, geen crashes of andere gekke bugs gehad. Geweldige ervaring. Goede 20 uur over gedaan, en de meeste hoekjes en gaatjes wel gecheckt haha.

D2 en D3 remake al onderweg? >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Dhrax op 29-04-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hoi zijn er hier meer mensen die het spel niet meer kunnen spelen na een update via steam ?

Ik krijg nu deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZnOQXeFxCoU-jI9Lh4zTQG5XXo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pFtoPoHymEkOGg1XeHEGlMGD.png?f=user_large

Ik heb mijn driver geupdate, direct x versie gechecked, vredist bekeken, maar niks helpt helaas .. Blijf deze foutmelding kriigen .. Op internet heb ik me rot gezocht, maar niks werkt eigenlijk. Ik wil eigenlijk nog niet opnieuw het spel installeren, omdat er misschien een andere oplossing is. Anders zal ik uiteraard kijken of een nieuwe install werkt.

**
Integriteit check gedaan op steam, niks aan de hand, maar nog steeds zelfde melding. Ik heb de game uninstalled en opnieuw installed, maar helaas nog steeds dezelfde melding !

Nieuwe driver eraf gehaald en een oude ( van mei dit jaar ) erop gezet, maar helaas ... Wordt dus echt wachten op ene patch :-( :-( :-(

update, na heel veel geprobeerd te hebben, had iemand het ergens in een thread erover dat hij zijn desktop resolutie op 1920x1080 had gezet ipv 4k. Bij mij stond deze op 2560x1440. Ik heb hem op 1920 gezet ....En het spel start weer ?! Pfff .. Dus mocht iemand hier zijn (alhoewel het erg stil is hier) met eenzelfde probleem .. je kunt dan dus ook proberen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door JediUberknaft op 06-08-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Mooie soundtracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wc2wc
  • Laatst online: 21-07 19:01
Dead space nu in de steam sale voor 23,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:49
Ik speel hem via GamePass op m'n Series S.
Ik vind het donker en traag.
Om m'n poppetje recht vooruit te laten lopen moet ik de stick naar linksvoor duwen.
Tot nu toe speelt het niet lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18
Hhhm, heb hem 3x rondgespeeld op een series x, maar herken dit niet. Zoals alle horror action games is het trager dan doom/quake of zo, maar je kan wel rennen door even LB geloof ik aan te tikken (dat is een toggle die je aan en uitzet). Maar heel snel is het niet, nee. Op een gegeven moment heb je ook exploderende tegenstanders, dan is rondrennen helemaal een suïcide missie.

Dat niet recht lopen komt me niet bekend voor? Is dit het enige spel waarmee je dat hebt? Heb je een tweede controller om het mee te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
sewer schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 09:35:
Hhhm, heb hem 3x rondgespeeld op een series x, maar herken dit niet. Zoals alle horror action games is het trager dan doom/quake of zo, maar je kan wel rennen door even LB geloof ik aan te tikken (dat is een toggle die je aan en uitzet). Maar heel snel is het niet, nee. Op een gegeven moment heb je ook exploderende tegenstanders, dan is rondrennen helemaal een suïcide missie.

Dat niet recht lopen komt me niet bekend voor? Is dit het enige spel waarmee je dat hebt? Heb je een tweede controller om het mee te proberen?
Nee, ik heb dit met geen ander spel ooit meegemaakt; M'n poppetje staat gewoon scheef (naar rechts), en loopt daardoor ook scheef. Kan je in dit spel toevallig switchen tussen 1st person en 3rd person view?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18
Nee, je kan niet switchen. Op Google vind ik helaas ook niet echt iets als ik zoek op ‘dead space straight walking’ ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
sewer schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 10:39:
Nee, je kan niet switchen. Op Google vind ik helaas ook niet echt iets als ik zoek op ‘dead space straight walking’ ofzo.
Haha, ik ook niet :-)
Anyways, m'n controller-layout stond niet op default dus dat heb ik gecorrigeerd.
TV wat lichter gezet.
Het spel is even wennen, denk ik.
Ondertussen m'n suit en wapen geüpgraded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:20

Superkiwi

Hoi doei

Deze maand Dead Space meegepakt uit de PS Plus games. Speelt lekker weg en ziet er goed uit, prima sfeertje ook.
Als ik zie hoe lang de 'time to beat' is zou dat rond de 12-15uur moeten liggen. Nu heb ik net chapter 3 (van 12) klaar en ik heb er al ongeveer 7 uur in zitten. Ben ik nou zo traag of worden de chapters richting het einde steeds korter?

Noot: het afstruinen van alle hoekjes en gaatjes kost behoorlijk wat tijd, zeker als je alles opnieuw kunt doorlopen wanneer je een hogere security clearance krijgt (die is momenteel 1). Daarbij vind ik het openen van de map en het navigeren op de map ook niet optimaal.

Maar goed, we gaan vrolijk verder :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 2 3 Laatste