dannyreuser schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:44:
Ik heb op dit moment deze Lian Li Case op het oog, maar vroeg me af of ik hier wel een bluray speler in kwijt kan.
Lian Li PC-C36B
In combinatie met deze Bluray brander/speler
LG GGW-H20LRB
Iemand hier ervaring mee? Of iemand die mij een andere case kan aanraden waar zowiezo de bluray speler in kan?
Eindelijk na 2 dagen lezen ben ik deel 2 van dit topic door. Interessant allemaal. Nou heb ik 4 jaar geleden al een HTPC gebouwd die nog prima bevalt, en een mooie kast (voorloper van de Origens, een D.vine). HD content doe ik tot op heden met mijn PS3. Toch, met oog op onze verhuizing en een 2e woonkamer, ben ik aan het inlezen om een 2e HTPC te gaan samenstellen en ook omdat ik het omzetten voor/naar mijn PS3 zat ben, en een nieuwe Denon receiver op het oog heb met HDMI en DTS-HD/TrueHD. Voorlopig is het nog niet zover, dus ik hoef nog geen knopen te hakken. Toch ben ik al wel aan het kijken naar een kast, tot nu toe:
- De genoemde Lian Li
- Antec Fusion 430
- Origen AE S10V
- Silverstone LC19
Allemaal mooie kasten, maar ook zijn een aantal best duur, en een aantal vraag ik me af er ruimte genoeg is om warmte enigszins normaal af te voeren is. Dit geld voornamelijk voor de Silverstone (welke ik de mooiste vind). Daarom als tweede keus de Lian Li, maar:
Deze mist helaas een VFD (niet zo'n probleem) maar ook een gat voor een IR oog. Nou valt mij op dat in bovenstaande post er boven de power knop een vierkantje is dat op een IR zou kunnen lijken. Op de site van Lian Li kan ik hier niets over vinden. Ook googlen levert dus foto's op waarom sommige dit vierkant niet hebben en andere wel. Vraag: weet iemand of dit voor een IR oog is?
Voorlopig, voor de liefhebber, heb ik qua hardware het volgende op het oog een: c2d E8400 icm een Gigabyte GA-E7AUM-DS2H. De rest heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden, dit ook omdat het gigabyte board zo'n beetje alles heeft.
Verder las ik in een PC-active artikel dat op dit moment een nvidia chipset met geïntegreerde 9300/9400 het meest probleem vrije. Dit ten opzichte van een AMD 780G en een nvidia 8200 chipset. bron: PC-active jaargang 21 | jan 2009.