Ik zou het niet weten. Heb al jaren geen games meer gespeeld op een personal computer.TheZeroorez schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:55:
Wat dacht je bijvoorbeeld van het feit dat er met modding tools ook bijna gelijke maps gemaakt worden of van oudere spellen geïmporteerd kunnen worden? Niemand gaat dan 20 euro neerleggen voor wat maps... Hell, er zijn volgens mij wel meer dan 100 zombie maps.[/small]
Daarom nogmaals? Waarom dan onderscheid maken tussen pc- en consolespelers? Ik ben nog steeds niet overtuigd. Dat pc-gamers minder snel kopen is geen goed argument. Dat is gewoon een mentaliteits probleem. Moet ik daarom maar betalen?Wbt de DLC voor WaW is er volgens mij inderdaad nog niets bekend over een (eventuele) prijs. Ik denk dat het hetzelfde zal gaan als bij CoD4: Consolers moeten betalen, en voor de PC wordt een sponsor gezocht. Het is en blijft zo dat DLC er is om wat extra te verdienen aan een spel - meestal dan in ieder geval. En PC gamers zullen de DLC veel minder snel kopen, dat zal dus nooit interessant zijn als verkoopproduct.
Als pc-gamers het weer voor niets krijgen dan sla ik deze DLC waarschijnlijk over. Mijn redenen zullen je misschien niet overtuigen, het is dan ook gewoon een persoonlijk gevoel wat ik er aan over hou.
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 11-02-2009 13:00 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC