Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TheZeroorez schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:55:
Wat dacht je bijvoorbeeld van het feit dat er met modding tools ook bijna gelijke maps gemaakt worden of van oudere spellen geïmporteerd kunnen worden? Niemand gaat dan 20 euro neerleggen voor wat maps... Hell, er zijn volgens mij wel meer dan 100 zombie maps.[/small]
Ik zou het niet weten. Heb al jaren geen games meer gespeeld op een personal computer.
Wbt de DLC voor WaW is er volgens mij inderdaad nog niets bekend over een (eventuele) prijs. Ik denk dat het hetzelfde zal gaan als bij CoD4: Consolers moeten betalen, en voor de PC wordt een sponsor gezocht. Het is en blijft zo dat DLC er is om wat extra te verdienen aan een spel - meestal dan in ieder geval. En PC gamers zullen de DLC veel minder snel kopen, dat zal dus nooit interessant zijn als verkoopproduct.
Daarom nogmaals? Waarom dan onderscheid maken tussen pc- en consolespelers? Ik ben nog steeds niet overtuigd. Dat pc-gamers minder snel kopen is geen goed argument. Dat is gewoon een mentaliteits probleem. Moet ik daarom maar betalen?

Als pc-gamers het weer voor niets krijgen dan sla ik deze DLC waarschijnlijk over. Mijn redenen zullen je misschien niet overtuigen, het is dan ook gewoon een persoonlijk gevoel wat ik er aan over hou.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 11-02-2009 13:00 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Gunner schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:57:
[...]

Ik zou het niet weten. Heb al jaren geen games meer gespeeld op een personal computer.

[...]
Daarom nogmaals? Waarom dan onderscheid maken tussen pc- en consolespelers?

Als pc-gamers het weer voor niets krijgen dan sla ik deze DLC waarschijnlijk over. Mijn redenen zullen je misschien niet overtuigen, het is dan ook gewoon een persoonlijk gevoel wat ik er aan over hou.
Koop dan uberhaupt geen console games meer. De console versie is meestal duurder dan de PC versie.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

beany schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:00:
[...]

Koop dan uberhaupt geen console games meer. De console versie is meestal duurder dan de PC versie.
Waar slaat dat nu weer op? Dat is nogal een drog-redne. Er zijn genoeg plekken op het internet om console-games goedkoper aan te schaffen dan de pc-versie.

Van het weekend Killzone 2 besteld via Amazon. Inclusief verzending 36 GBP. Hoeveel kost de pc-versie?

[ Voor 32% gewijzigd door Gunner op 11-02-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Gunner schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:01:
[...]
Waar slaat dat nu weer op? Dat is nogal een drog-redne. Er zijn genoeg plekken op het internet om console-games goedkoper aan te schaffen dan de pc-versie.

Van het weekend Killzone 2 besteld via Amazon. Inclusief verzending 36 GBP. Hoeveel kost de pc-versie?
Dat slaat op het feit dat als je in Nederland in de winkels kijkt er een aanzienlijk verschil is tussen een Console game en een PC game qua prijs.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat is natuurlijk niets nieuws. 15 jaar geleden kosten de NES-games ook al ongeveer 120 gulden. Neem inflatie mee en de console-games zijn zelfs goedkoper geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Hoe dan ook... er is dus een verschil tussen de console en de pc. De PC mag dan soms het extra'tje hebben van gratis maps... op de console zijn games inmiddels vaak eerder verkrijgbaar.

Ik zou me er niet zo druk om maken... lekker dokken voor die maps, krijg ik ze een weekje later gratis in me mik geschoven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
KillerAce_NL schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:38:
[...]
Sorry hoor, maar wat heeft het feit dat Nvidia een map-pack sponsort te maken met de warez-scene ?
Bovendien heeft de warez-scene weinig impact op COD games, zondar valid key kun je alleen maar op cracked servers spelen, dus daar heb je niet veel aan.
Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik cod4 illegaal heb, en altijd op cracked servers heb gespeeld. Deze servers bij cod4 maakten niets uit dat ze cracked waren, PB werkte gewoon en na een tijd ook admin geworden op die server.

Cod5 echter heb ik gewoon direct gekocht omdat ik ook wat wilde geven aan de developers :9 Maar wat ik hiermee wilde zeggen is dat cracked servers gewoon érg makkelijk werken. In dat opzicht moeten ze er nog maar eens iets aan doen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gunner schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:57:
[...]

[...]
Daarom nogmaals? Waarom dan onderscheid maken tussen pc- en consolespelers? Ik ben nog steeds niet overtuigd. Dat pc-gamers minder snel kopen is geen goed argument. Dat is gewoon een mentaliteits probleem. Moet ik daarom maar betalen?

Je argumenten raken kant nog wal. Ja je kunt online met een warez versie, zei het beperkt. Je kunt echt geen ladder-matches etc spelen zonder officiele Key.
PC gamers hebben mazzel omdat Nvidia dat map-pack BETAALD heeft. Beetje kinderachtig verweer, ik moest betalen en zij niet.... De mappack voor PC gamers is dus ook gewoon betaald, alleen niet door de users zelf.
Jij kiest voor de console, dan moet je niet jammeren over de nadelen die aan dat platform kleven.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

disweb schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:26:
[...]
Cod5 echter heb ik gewoon direct gekocht omdat ik ook wat wilde geven aan de developers :9
Beetje jammer CoD4 en CoD5 niet door dezelfde developers gemaakt is :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• disweb
Sandyman538 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:49:
[...]

Beetje jammer CoD4 en CoD5 niet door dezelfde developers gemaakt is :P
Ach, een groot deel komt ook weer bij Activision terecht ;) En cod6 ga ik ook kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59
Zit met een probleem met mijn profile. Ging van Vista x86 naar Windows 7 x86 en geen probleem. Nu van Windows 7 x86 naar Windows 7 x64 en ondanks dat ik mij gebackupte profile netjes heb teruggezet onder:
C:\Users[User Name]\AppData\Local\Activision\CoDWaW\players\profiles
is het een no go deze keer. Gebruik dezelfde legale key voor alle installaties.

Zodra ik inlog ben ik netjes rank 1 :'( . iemand enig idee??

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Profiel weggooien. Spel starten. Afsluiten. Zoeken naar CoDWaW of je username. Daaroverheen plaatsen.

Ik heb zelf laatst Vista 64 opnieuw geinstalleerd en dat ging prima. Eerst spel gestart en daarna pas over profiel heen gezet.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hier misschien iemand die mij verder zou kunnen helpen ?
Heb probleem met het spel ...

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik kan het niet helpen, maar ik ben sterk teleurgesteld in deze game. Ik ben een singleplayer gamer, dus ik spreek daar ook over. Er waren heel wat commentaren dat CODWAW niet het niveau van de vorige COD titels had, maar dat het zo erg zou zijn, dat had ik niet verwacht.

En dan heb ik het helemaal niet over bugs of technische mankementen, maar de manier waarop WOII gepresenteerd wordt. Velen zullen vinden dat ik overdrijf of me aanstel, het zij zo. Maar bij de vorige titels had ik altijd het gevoel dat ondanks het feit dat het spel voor entertainment dient, er toch met respect voor de gebeurtenissen in WOII werd omgegaan. Ik was dan ook dikwijls niet enkel bezig met mij te amuseren met de game, maar mij ook in te beelden hoe het voor de echte soldaten moest zijn om door ruines te trekken waar elke stap de laatste kon zijn wegens het gevaar die om elke hoek kon liggen.

Maar hoe anders is dit in WAW. Daar word je gewoon als een veredelde Rambo afgespiegeld waar je zoveel mogelijk Duitsers of Japanners moet afmaken? Zeg nu eerlijk, je krijgt haast direct een heavy machine gun of flamethrower in je handen gestopt om iedereen af te slachten. En knal die armen, benen en hoofden maar weg. De missies zijn trouwens naar mijn gevoel volledig opgebouwd om zoveel mogelijk vijanden in brand te kunnen laten steken.

Voor mij is dit gewoon een veredelde Soldier of Fortune geworden in WOII, en die richting die ze ingeslaan zijn, vind ik teleurstellend, en de COD titel onwaardig.

Ik weet dat dit persoonlijk is, en dat velen het niet met me eens zullen zijn, maar ik vind dat het respect voor de gebeurtenissen en de soldaten ver te zoeken is. En dat had ik nooit verwacht van een COD titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik begrijp je kritiek, alleen ik snap niet dat je deze kritiek precies op CoDWAW uit. Want elke CoD had dit namelijk al. Gewoon rambo spelen. Blijf je op 1 punt, dan blijven de vijanden komen. Je moet vooruit pushen en blijven knallen. Ik ken CoD niet anders dan dit.

En dat er nu armen e.d. vanaf vliegen, tja... hoe denk je dat dit bij echte soldaten gebeurt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sowieso deze game kopen voor de SP staat garant voor een teleurstelling. Daar blonk het vorige deel nu ook niet bepaald in uit en iedereen speelt voornamelijk om de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Laatst online: 26-06 13:09
beany schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:24:
[...]

Ik begrijp je kritiek, alleen ik snap niet dat je deze kritiek precies op CoDWAW uit. Want elke CoD had dit namelijk al. Gewoon rambo spelen. Blijf je op 1 punt, dan blijven de vijanden komen. Je moet vooruit pushen en blijven knallen. Ik ken CoD niet anders dan dit.

En dat er nu armen e.d. vanaf vliegen, tja... hoe denk je dat dit bij echte soldaten gebeurt??
Ik vind het toch verschillend. Hoeveel soldaten zouden zo met een flamethrower hebben rondgelopen als je moet doen in CODWAW. Hoeveel soldaten zouden met zo'n heavy machinegun al knallend vanop hun heup de loopgraven moeten uitkuisen hebben?

Ik besef dat in het echt de armen en benen nog meer verminkt werden dan in het spel te zien is, maar beelden ze het af uit realisme, of spektakel? Naar mijn aanvoelen is het het laatste.

[ Voor 3% gewijzigd door mattderi op 17-02-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Het is en blijft een arcade spel he... als je realisme zoekt zit je bij CoD gewoon verkeerd. Het gaat om de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
mattderi schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:43:
[...]

Ik vind het toch verschillend. Hoeveel soldaten zouden zo met een flamethrower hebben rondgelopen als je moet doen in CODWAW. Hoeveel soldaten zouden met zo'n heavy machinegun al knallend vanop hun heup de loopgraven moeten uitkuisen hebben?

Ik besef dat in het echt de armen en benen nog meer verminkt werden dan in het spel te zien is, maar beelden ze het af uit realisme, of spektakel? Naar mijn aanvoelen is het het laatste.
Helemaal met je eens. In CoD:UO en CoD1 liep je ook niet met een MG42 of Browning1919 rond. Die wapens zijn IRL trouwens veels te zwaar en hebben veels te veel recoil om vanuit je heup te kunnen schieten.

Ik heb in de SinglePlayer ook direct die Flamethrower en M1919 ingeruild voor een ander (voor de betreffende situatie) een realistischer wapen.

Maar dat is helaas de tendens voor alle huidige shooters: De games worden gemaakt voor de casual (console) gamer. Lekker veel arcade en met een lage leerdrempel, want het mag vooral niet te moeilijk zijn. :(

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

JediUberknaft schreef op maandag 16 februari 2009 @ 06:21:
Hier misschien iemand die mij verder zou kunnen helpen ?
Heb probleem met het spel ...
klik voor mijn topic daarover, ik had het eerder misschien wat verkeerd in dit topic geplaatst ...

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een stom vraagje, waar ik niks over kan vinden. Ik heb solo uitgespeeld (makkelijkste niveau) om zombie vrij te spelen.

Nu ga ik naar cooperatief en kies ik Zombie modus. Er kunnen dan echter maar 2 spelers in totaal meedoen (dus ik en nog een ander), terwijl ik her en der op het internet lees dat je met 4 spelers kan?!?

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
OK.. absolute aanraders:

*O* mp_wiltz & mp_kalsville *O*

Kepi_nl

Verwijderd

Een vraagje!!!!!!!!!!
Is het mogelijk om CoD world at war te spelen met muis en toetsenbord op ps3?
Zo ja hoe?

• disweb
rabor schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 04:11:
OK.. absolute aanraders:

*O* mp_wiltz & mp_kalsville *O*
kalsville heb ik gespeeld op een rifle only level, erg mooi gemaakt! Ook nog een ander level dat echt prachtig gedaan was (wel iets te groot) maar ik weet de naam niet meer.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36

User

S3

Indy91 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:04:
Helemaal met je eens. In CoD:UO en CoD1 liep je ook niet met een MG42 of Browning1919 rond. Die wapens zijn IRL trouwens veels te zwaar en hebben veels te veel recoil om vanuit je heup te kunnen schieten.
Fout

MG42:
[YouTube: http://www.youtube.com/v/Vp0FbdrsIGM&hl=nl&fs=1]
M1919:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=91TcJ5iTNe8&feature=PlayList&p=F7B5709568492D8F&playnext=1&index=38]

[ Voor 15% gewijzigd door User op 19-02-2009 19:39 ]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De MG42 werd ook door 2 man gebruikt, waarbij 1 persoon de loop op zijn schouder had en de bediener erachter stond.
Vooral de MG42 stond bekend als lichtgewicht en portable, het was voor die tijd een revolutionair wapen dat de bezitter een groot voordeel gaf.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36

User

S3

De MG42 wordt nog steeds gebruikt onder de naam MG3.

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
ik heb mijn COD5 voor de PS3 een code gehad om een wapen te unlocken maar weet niet waar ik deze moet invoeren. waar moet ik deze invullen

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
the squaler1 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:33:
ik heb mijn COD5 voor de PS3 een code gehad om een wapen te unlocken maar weet niet waar ik deze moet invoeren. waar moet ik deze invullen
niemand??

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Indy91 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:04:
[...]

Ik heb in de SinglePlayer ook direct die Flamethrower en M1919 ingeruild voor een ander (voor de betreffende situatie) een realistischer wapen.

Maar dat is helaas de tendens voor alle huidige shooters: De games worden gemaakt voor de casual (console) gamer. Lekker veel arcade en met een lage leerdrempel, want het mag vooral niet te moeilijk zijn. :(
Dat vind ik ook niet gek. Dat spreekt het gros helemaal niet aan

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 20:23
Hallo allen!

Ik heb een probleempje. ik speel sinds al een tijdje met een vriend, en heb ook mijn eigen server die perfect werkt en van buitenaf gewoon bereikbaar is. poorten gemapped etc, alles werkt.

Echter, nu wilden we de zombie mode eens proberen, omdat we gehoord hadden dat dat best leuk was. dan start ik dus singleplayer op, dan coop/multiplayer, en dan kom ik in een lobby. daar kies ik voor nazi zombies, en stuur ik mijn vriend een invite. als hij dan wil joinen, krijgt hij een foutmelding OF dat ie de lobby probeert te joinen, of dat de sessie niet meer bestaat. maw, hij komt er dus niet in :(

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? heeft nazi mode een andere poort nodig mss? of doen we iets verkeerd?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Visgek24 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:30:
Hallo allen!

Ik heb een probleempje. ik speel sinds al een tijdje met een vriend, en heb ook mijn eigen server die perfect werkt en van buitenaf gewoon bereikbaar is. poorten gemapped etc, alles werkt.

Echter, nu wilden we de zombie mode eens proberen, omdat we gehoord hadden dat dat best leuk was. dan start ik dus singleplayer op, dan coop/multiplayer, en dan kom ik in een lobby. daar kies ik voor nazi zombies, en stuur ik mijn vriend een invite. als hij dan wil joinen, krijgt hij een foutmelding OF dat ie de lobby probeert te joinen, of dat de sessie niet meer bestaat. maw, hij komt er dus niet in :(

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? heeft nazi mode een andere poort nodig mss? of doen we iets verkeerd?
Als je die server op een andere computer host, dan heb je die poorten geforward naar die computer en niet naar je eigen pc. Ook kan het misschien liggen aan je firewall ofzo, ook al werkte het bij mij en een vriend meteen zonder wat te forwarden of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 20:23
TrekDude101 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:40:
[...]

Als je die server op een andere computer host, dan heb je die poorten geforward naar die computer en niet naar je eigen pc. Ook kan het misschien liggen aan je firewall ofzo, ook al werkte het bij mij en een vriend meteen zonder wat te forwarden of wat dan ook
Dank je wel voor de reactie :)

Ik draai de "echte' server op deze PC , alsmede de Zombie-server. dus de poorten zijn in beide gevallen gelijk, Windows firewall is uitgeschakeld. ook heb ik geen virus programma's draaien :(

Als ik een zombie spel opstart heb ik gelijk al anderen in mijn lobby zitten, ik neem aan dat hun dus zonder problemen kunnen connecten... Mijn vriend echter niet, maar bij de normale World at War dus wèl.

We willen zo graag die zombie mode proberen :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Nu we het toch over zombies hebben; zijn er ook mensen (op pc) die zich willen laten toevoegen (of die mij willen toevoegen) aan mijn friendlist voor af en toe wat zombiefun?

Mijn ingame naam is trekmaster10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
the squaler1 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:33:
niemand?? die het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen ps3, maar dat wapen boeit geen ene flikker. Met die code speel je dat meteen vrij, maar door gewoon te levelen kan je dat ook vrijspelen, duurt alleen maar een beetje langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik snap niet waarom dit topic niet zo loopt eigenlijk. Ook ik was sceptisch over deze game, maar na 1 avondje online spelen is mijn hele kijk op dit spel veranderd. Wat speelt het gaaf zeg, mooi graphics en goeie gameplay. De wapens zijn even wennen maar je raakt er al snel vertrouwd mee. Maps zijn ook wel goed uitgewerkt.

ik denk zeker dat de mensen die cod4 nu spelen deze cod ook leuk vinden!!! Dusse ik zeg spelen mensen :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Donnie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:34:
Ik snap niet waarom dit topic niet zo loopt eigenlijk. Ook ik was sceptisch over deze game, maar na 1 avondje online spelen is mijn hele kijk op dit spel veranderd. Wat speelt het gaaf zeg, mooi graphics en goeie gameplay. De wapens zijn even wennen maar je raakt er al snel vertrouwd mee. Maps zijn ook wel goed uitgewerkt.

ik denk zeker dat de mensen die cod4 nu spelen deze cod ook leuk vinden!!! Dusse ik zeg spelen mensen :P
Het spel op zich is wel te doen, alleen de ondersteuning is vet bagger. Bij Treyarch verwacht men nu van mij dat telkens wanneer ik WAW speel, ik mijn sound config naar benee schroef via vista, omdat ik anders geen geluid in de game heb. Multplayer zombie werkt ook niet echt naar behoren, vaak geen mogelijkheid om te connecten en meer van dat soort irritante dingen.

Nee, doe me dan maar deeltje 4.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yor schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:38:
[...]

Het spel op zich is wel te doen, alleen de ondersteuning is vet bagger. Bij Treyarch verwacht men nu van mij dat telkens wanneer ik WAW speel, ik mijn sound config naar benee schroef via vista, omdat ik anders geen geluid in de game heb. Multplayer zombie werkt ook niet echt naar behoren, vaak geen mogelijkheid om te connecten en meer van dat soort irritante dingen.

agree, hopelijk wordt MW2 even vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Donnie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:34:

Ik ben het helemaal met je eens :), ik had een tijdje terug CoD WaW gekocht van iemand op marktplaats en ik raak CoD 4 nauwelijks meer aan. Ik vind het vooral leuk dat die machineguns nu bipods hebben. Van wat ik in dit topic allemaal gelezen had, verwachte ik een heel andere ervaring. Zombies is ook leuk en werkt ook erg gemakkelijk, gewoon een vriend inviten als die online is en voor je het weet zit je zombies te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben je niet in de war met een ander spel? Er zijn geen unlockbare wapens in WAW d.m.v een code. Enige recente game die dit had was Battlefield Bad Company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb cod waw op de 360.
uitgespeeld op veteran, was wel leuke uitdaging. wel goed verhaal ondanks de glitches.
online nu prestige 1 vol maar geen prestige gedaan.
maar ben er klaar mee, heb nog steeds plezier aan call of duty 4 op de 360 maar 5 is het niet meer voor mij.
de setting van 4 bevalt mij meer.

ben gewoon de 2e wereld oorlog games zat. begraaf het eens met de doden van de oorlog en ga op iets nieuws teren. bv irak of afganistan, lekker vechten tegen die taliban fuckers in grotten en bergen.
na 6746743 games die op WW2 gebaseerd zijn.

zelfde met battlefield. deel 2 is super, 2142 te snel op uitgekeken.
wel gespeeld tot hoogste rank online maar tis het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

haha taliban fuckers afknallen lijkt me idd ook wel goeie setting ja ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
net cod5 orgineel binnen gelijk geinstalleerd patch 1.2 erop.

maar heb geen geluid ingame??

windows alle andere games cod4 ensow werken goed iemand enig idee? ja geluid staat in ingame opties aan

oplossing gevonden:

moet in windows vista x64 ultimate me sound op 16 bits zetten.

lekker gaar met een 24 bit audio kaart van creative 150 euro:S

[ Voor 28% gewijzigd door jorisw86 op 26-02-2009 19:14 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gunner schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:48:
[...]

Ben je niet in de war met een ander spel? Er zijn geen unlockbare wapens in WAW d.m.v een code. Enige recente game die dit had was Battlefield Bad Company.
Toen CoD:WaW uitkwam, waren er wel degelijk codes zodat je in het begin, gelijk een betere wapen kreeg op level 1. Maar hier heb je verder niks aan, was alleen in het begin wel handig.

Waar je de code moet invullen op de PS3 weet ik niet, maar op de Xbox360 moet je alle codes op 1 en dezelfde plek invoeren, of het nu corde voor een beta game is, of een xboxlive points erbij. Dus ik vermoed dat je ook wel zoiets hebt in het PS3 menu :) (anders vragen in het PS3 topic).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Zo effe de single player uitgespeeld. + ray gun en alle 13 death cards. Het blijft een kort spel zeg. heb er ongeveer 6 uur over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

PS3 patch uit (1.03)
* Added support for downloadable maps – free downloadable map “Makin Day” now available to Xbox 360 & PS3.
* Improved host migration functionality.
* After Action Report now displays full post-game stats.
* Nazi Zombies is now unlocked for solo & co-op games for EVERYONE in both private and public games!
* Added defensive measures to prevent “Stats Reset” when corrupt data is detected.
* Addressed issues where some solo progression data was lost when a player had collected Death Cards in a split-screen co-op game.
* Patched all known MP map exploits – this fix will also prevent players from passing through geometry/terrain if a new hole is discovered.
* Patched a number of Nazi Zombie exploits.
* Addressed an issue commonly referred to as the “elevator glitch.”
* Disabled “Rocket Jumping” – this eliminates the extra boost created by all explosive weapon types.
* Addressed some score reporting anomalies in the War and CTF leaderboards.
* Blocked the ability of players with lower level accounts from accessing higher-level Perks.
* Addressed an issue in Search & Destroy where bomb planting/defusing was disabled when opening the overhead map.
* Disabled ability to get unlimited ammo when prone with a deployed bipod.
* Addressed an issue with Bouncing Betties triggering when the player is within the detonation radius but behind a solid wall.
* Improved squad functionality.
* Fixed an exploit where Hardcore matches could be ended immediately by team killing.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Yor schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:38:
[...]

gelukkig geen last van. koop een console :) disc erin en schieten maar

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net patch 1,2 geïnstalleerd.
Wat een ramp zeg.

Het spel loopt telkens vast als ik met een 'team' in zombie mode wil spelen. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:06

K4F

Patch 1.3 komt ook al snel, paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die DLC pack is daar al wat meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
hoeveel sp missies zijn er bij waw? ben nu bij 1e stuk china wil zombie mode doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb COD5 op de XBOX360 en nu ben ik bij level 50 en ineens blijft *NEW* staan als ik iets heb unlocked. Normaal ga je er een keer overheen en het is weg, iemand raadt of gewoon irritante bug ?

Het is wel na die laatste update van paar dagen terug.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:06:
hoeveel sp missies zijn er bij waw? ben nu bij 1e stuk china wil zombie mode doen.
Op de pc 16 inclusief Zombie mode. Wel even de credits af laten gaan... en dan kan je gelijk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Wanneer komt eigenlijk de nieuwe mappack uit? Ik meende ergens rond vandaag?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Nee, ergens in maart. De patch is vandaag uitgekomen voor de PC, maar map pack moeten we nog even op wachten. Zal niet zo lang meer zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Patch 1.3 is inderdaad uit, en het geluid werkt weer in Vista met onboard Realtek!

* /record and /demo enabled in MP.
* Server Log File improvements, including:
o Team Names on Kill loglines.
o Round Win and Loss.
o Timestamps.
o Additional action logging (took flag, destroyed headquarters, planted bomb, etc).
* Improved sound initialization for Vista - fixes loss of sound for audio devices set higher than 16 bit 48000 Hz.
* Screenshots no longer overwrite each other.
* Tweaked autobalance on select game modes.

Record functie werkt ook goed, voor de rest merk ik niks, dat verandert is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

disweb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:50:
Nee, ergens in maart. De patch is vandaag uitgekomen voor de PC, maar map pack moeten we nog even op wachten. Zal niet zo lang meer zijn! :)
9 maart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus vandaag!! :+
Yihaa!!!
Snel kopen!!!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Het is verwarrend, want volgens mij bedoelden ze maart 2009 ipv 9 maart. Even afwachten of het vandaag uitkomt, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de nieuwe maps komen voor de 360?

ik kan niet wachten en hoop op vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
dennis, dat wordt hierboven toch vermeld? Er is geen exacte datum genoemd, het was 'ergens in maart 2009' en volgens mij niet 9 maart. Op de officiele cod site is ook nog geen datum genoemd, gewoon wachten dus. Het kan iedere dag zijn! :) Ga er vanuit dat het 31 maart wordt, en als het eerder is is dat fijn!

[ Voor 12% gewijzigd door disweb op 09-03-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb even een vraagje, ik speel best vaak zombie-mode op de pc en nu wil ik graag ook wel is hosten omdat de andere server vaak vol zijn of afk. Maar als ik er een probeer te starten dan wil/ kan er niemand joinen. Nu had ik op internet gelezen dat je bepaalde poorten in de router open moest zetten en port forwarding aan moet zetten, nou zeg gezegd zo gedaan maar nu werkt het nog niet, (er joint nog niemand). Wat kan het nog meer zijn dan die poorten? Firewall op pc kan ik aan of uit zetten maar dat helpt niet.

Dus kabeltje uit de muur naar Ziggo (voorheen Casemo) Motorola modem, dan naar de router en via een kabeltje weer naar mijn pc. Heeft iemand enig idee? Ik denk dat de modem 'm blokt (niet echt verstand van dat ding) dus als iemand mij wil helpen heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:30:
... Nu had ik op internet gelezen dat je bepaalde poorten in de router open moest zetten en port forwarding aan moet zetten, nou zeg gezegd zo gedaan maar nu werkt het nog niet, (er joint nog niemand)...
Kijken of de poorten echt open staan, bij mij moet ik een poort openzetten en dan nog forwarden naar een ip (van de pc).

http://www.utorrent.com/testport.php?port= hierachte rnog het poort nr zetten!

Op er joint nog niemand: bedoel dat geen willekeurig persoon joined? Persoonlijk ga ik nooit een server in met 1 persoon :P Probleem een kennis te laten joinen.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:46:
Ik heb COD5 op de XBOX360 en nu ben ik bij level 50 en ineens blijft *NEW* staan als ik iets heb unlocked. Normaal ga je er een keer overheen en het is weg, iemand raadt of gewoon irritante bug ?

dit heb ik ook :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Je moet je poorten forwarden (dus met je IP gekoppeld). Daarvoor moet je eerst een statisch IP adres aanmaken. Al die info staat op portforward.com, daar staat zelfs een guide voor cod:waw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog geen statisch ip dus die heb ik aangemaakt. Poorten opengezet zoals op portforward.com aangegeven staat in de router (Sitecom WL160) dus port forward gedaan, ip ingevoerd en poorten. Maar willekeurige mensen kunnen mij nog steeds niet joinen. En dan kijk je op
http://www.utorrent.com/testport.php?port= als je net een open gezet hebt, maar dan blijkt ie alsnog dicht te
zitten. Dus het wil nog niet echt werken maar ben weer wat wijzer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Kijk eens naar je IP dan, is dat echt precies wat je zelf had opgegeven als instellingen? Ik denk dan dat je dat niet goed hebt gedaan, daarna is het een eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of het bekend is hier en of het een veel vaker voorkoment probleem is, maar ik en een aantal andere mensen met mij hebben bij Call of Duty, World at War op de xbox360 een probleem.

Je kan via marketplace een gratis map downloaden (Making Day) echter werkt deze niet goed.
Als ik een online game ga spelen en die map wordt geselecteerd dan krijg ik de melding dat ik die map niet heb en deze moet downloaden, wat ik dus al gedaan heb. Aantal keer opnieuw geprobeerd, ook cache geleegd van mijn harddisk maar zonder effect.

Ik zag er verder niets over staan in de TS, heb nog niet het hele topic kunnen lezen maar ben het nog niet tegengekomen. Iemand weet of dit een bekend probleem is en of er een oplossing voor is ?

Dit probleem heb ik ook, echter kwam het bij mij sinds ik level 22 ben. Denk inderdaad dat het niet level gebonden is maar mogelijk aan de update ligt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:07

Wordt aan gewerkt: http://www.callofduty.com...e6180f79f213649ac5a13f22e
We’re aware of the “New” icons in the menus which do not go away, and have already addressed that in the next update. We’re also happy to say that we have a solution for those obnoxious hail-mary rifle grenade shots at the beginning of Search & Destroy rounds. Additionally, we’ve addressed one of the most commonly reported issues with the spawn system – we’ve been testing this a lot locally, and it works great.

Those, among others, will be available with the next TU we release (which will coincide with our Map Pack 1).

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

"Additionally, we’ve addressed one of the most commonly reported issues with the spawn system – we’ve been testing this a lot locally, and it works great."

Ben benieuwd ... na die suffe honden is het spawnen m'n grootste on-line ergernis. Of je spawnt recht voor iemands vizier, of er spawnen tegenstanders recht achter je of je spawnt in 'War' aan de andere kant van de map terwijl je laatste vlag bestormd wordt ... :(

(of gaat het hier om een specifiek XBox probleem ?)

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 11-03-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Ik hoop ook dat die spawn probleem patch ook voor de PC komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb ook een hekel aan spawnen, vooral in S&D als ze met die riflenades naar de andere kant schieten. Opzich niet zo heel erg dat ze dat doen laat ze maar, want het verrassingselement is weg. Maar als je dan toch wordt geraakt is wel weer balen.

Heeft iedereen trouwens alle challenges of zijn sommige echt super moeilijk te halen?
( Dus geheel online met vreemden, dus niet met je clan ff alles in scene zetten en zo alles vrijspelen. )

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 11-03-2009 22:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tevens nog een ander probleem, wat vooral lastig is in Hardore mode.
Vaak zie je niet direct de naam van je teammate boven iemand staan, dan lijkt het dus de vijand en schiet je direct. Nou blijkt net als je geschoten hebt dat het toch een teammate was, dit gebeurt mij vaak maar ik zie het zelf ook vaak bij andere gebeuren als ik online speel. Op een of andere manier komt de naam er niet snel genoeg te staan waardoor je dus makkelijk teamkills maakt. Wat zowel kut is voor jouw als je medespelers.

Vooral in hardcore mode waar je bijna direct dood ben als je geraakt wordt is dit erg frusterend, zo had ik een heel sterk goed potje stond ver bovenaan maar had uiteindelijk door dit probleem 3 teamkills en werd dus automatisch gebanned.

Hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

De datum voor de nieuwe maps is bekend! *O*
het wordt....... 19 maart!

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exCOESes schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:40:
De datum voor de nieuwe maps is bekend! *O*
het wordt....... 19 maart!
klopt,ik kan niet wachten

ik ga weer zeer veel cod waw spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

"Stay tuned for PC details as well" ... interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

slechts 3 nieuwe maps. Vind dat wel een beetje mager na bijna 4 maanden voor eens spel waarvan de ontwikkelaar zei 'deze actief te ondersteunen met updates en uitbreidingen'. Ben erg benieuwd wat ze hiervoor gaan vragen.

Ben eigenlijk helemáál benieuwd voor welke spelmodi deze maps te gebruiken zijn. Ik kan met het 'geintje' bij COD4 nog goed herinneren waar die map van de trainingslevel niet in headquarters en TDM te gebruiken was.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Vraag me af of die nieuwe maps ook met splitscreen (x360) werken.
Daarnaast hoop ik dat ze ook nog eens wat kleinere maps ala Dome maken. Die zijn in Splitscreen zo cool. Zeker omdat je maar met zijn 4en bent.
En uiteraard hoop ik die zombies ook eens 4 player splitscreen te kunnen doen. 2 is wel leuk, maar wel wat weinig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
mr. TCB schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:47:
slechts 3 nieuwe maps. Vind dat wel een beetje mager na bijna 4 maanden voor eens spel waarvan de ontwikkelaar zei 'deze actief te ondersteunen met updates en uitbreidingen'. Ben erg benieuwd wat ze hiervoor gaan vragen.

Ben eigenlijk helemáál benieuwd voor welke spelmodi deze maps te gebruiken zijn. Ik kan met het 'geintje' bij COD4 nog goed herinneren waar die map van de trainingslevel niet in headquarters en TDM te gebruiken was.
Eerst de belangrijkste bugs eruit, dan een map pack. Vind ik wel goed. Nog een paar bugs in de volgende patch en dan nog een map pack denk ik. (er staat duidelijk 'Map pack 1') dus ja, netjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:25
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xNhWTBrH_BI]

ik krijg er wel kippenvel van :D danm echt sony... geef aub alternatieven dan die verdoemde cc :( moet ik deze map pack missen :( bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, vetjes :D

Die DLC ga ik zeker weten kopen. Ziet er echt vet uit. Die perks zijn ook super te gebruiken bij zombie mode _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Ziet er heel goed uit die map packs!

:D

Kan niet w88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik vind zombie super leuk, maar wat je nu hebt is gewoon te moeilijk. Je moet maar net geluk hebben dat je alle vier goede wapens krijgt zoals een vlammenwerper en een raygun of heavymachinegun. Verder heb je gewoon geen mogelijkheden en zul je nooit zover komen. Hopelijk biedt deze nieuwe map uitkomst, zeker omdat je perks kunt 'drinken'. Weet niet of er meer zijn, maar de drie die ik heb gezien in het filmpje komen neer op sneller reloaden, sneller schieten en sneller reviven. Misschien zijn er nog meer wie weet, hoop in ieder geval dat je betere standaardwapens kunt kopen want dat is nu ook echt slecht. Die magicbox speelt een te grote rol, en die zombies worden ook wel heel snel stukken sterker. Speel liever 30 minuten een potje dan 3 x 10 minuten.

Zit er trouwens iets verbonden aan zombiemodus, heb nog niks kunnen vinden zoals challenges of achievments ?

[ Voor 46% gewijzigd door NeoMe op 13-03-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou als ik level 21 haal met mijn bud (dus met zijn 2) dan is het weer een hele stap om alles weer opnieuwe te doen. Vooral de eerste 3 levels zijn dan doodsaai. Wat we dan meestal doen is alleen steken enzo :)

Dit mappack ga ik zeker kopen alleen al voor de zombie map. Hoeveel gaat dit eigenlijk kosten?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb gisteren Call of Duty 5 gekocht, maar nu heb ik een probleem. Ik was in het level Vendetta bezig op een frustrerend stuk (flink stuk voorbij de sniper) en toen ik er uiteindelijk genoeg van had deed ik een ragequit (ik drukte op de powerknop van m'n 360).

Toen ik paar uur later weer wou spelen moest ik beginnen bij het begin van het level, maar toen ik eindelijk weer voorbij de sniper was en ik de trap af liep naar beneden bevriest het hele spel. Dit is me nu al 3 keer overkomen. De disc is schoon, geen krasjes, geen barstjes. Game installen heeft ook geen zin. Multiplayer enzo werkt wel.

Ik denk nu dat m'n save corrupt is, heeft het zin om overnieuw te beginnen? Of heb ik weer eens een extreem zeldzaam probleem wat niemand anders heeft? (ik heb via Google iemand gevonden die exact hetzelfde probleem heeft, maar er staat geen oplossing bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluplander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-01 16:35
en als je nu bij opties restart level doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Switch schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:10:
Ik denk nu dat m'n save corrupt is, heeft het zin om overnieuw te beginnen? Of heb ik weer eens een extreem zeldzaam probleem wat niemand anders heeft? (ik heb via Google iemand gevonden die exact hetzelfde probleem heeft, maar er staat geen oplossing bij)
Je hebt in ieder geval geen zeldzaam probleem dat niemand anders heeft.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Eén iemand op de paar miljoen is niet echt een verbetering :P Maar ik denk dat ik het gemaakt heb door hetzelfde level te kiezen in 'Select mission', geen freezes nu en ben een level verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz deze update gaat dus blijkbaar geld kopen? Zie wel leuk 'Download March 19, 2009 on X360 and PS3' staan maar onderaan staat

How To Buy? Download March 19, 2009 on X360 and PS3 - More information coming soon. Stay tuned for PC details as well.

How tu Buy? Dus je moet er voor betalen? Is dit al vaker zo geweest? Mijn PS3 heeft al een paar updates gedaan, maar voor zover ik weet heeft het mij nooit geld gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Dit is ook geen update, maar een map pack. Voor consoles is het normaal dat je daarvoor moet betalen. Verwacht een 10tje. PC hopelijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Maar wat gaat die shid kosten dan?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Is nog niet bekent, staat toch overal op het forum hier!? Nog even geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het 800 punten gaat kosten.
de mappack voor cod 4 was ook 800 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
[b][message=31636808,noline]How tu Buy? Dus je moet er voor betalen? Is dit al vaker zo geweest? Mijn PS3 heeft al een paar updates gedaan, maar voor zover ik weet heeft het mij nooit geld gekost...
Als ik me niet vergis heeft men voor de mappack van CoD:ModernWarfare voor wat betreft de consoles, toentertijd ook geld moeten betalen. De PC versie was daarentegen gratis te downloaden, mede dankzij het sponsorgeld van nVidia.

Ik verwacht dat de consoles nu weer mogen betalen voor de mappack van 19 maart. Ik verwacht ook dat de PC eigenaren wederom de mappack gratis krijgen aangeleverd. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik wil me vehicle challenges gaan verbeteren, kun je ook alleen tanklevels spelen ?
Als ik zelf een tanklevel opzet joined er nooit iemand, komen er niet automatisch spelers bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat CoD:WaW zoveel beter is op de console.
Op de PC zijn zowat alle servers fast rank of volledig HC/full realism geworden, wat de hele CoD ervaring wegneemt en er een surrogaat-niet gebalanceerde shooter voor teruggeeft. Dat is echt zonde. Het is alsof je op full realism servers een gehandicapte Red Orchestra (populaire, realistische wo2 shooter) aan het spelen bent, met arcade elementen waar dat totaal ongepast is en niet werkt.

De PC versie van CoD5 is om te huilen eigenlijk. Teveel mods die de originele spel ervaring de das omdoen, omdat de mods te overheersend zijn geworden. Niet voor niks is de playerbase van de PC versie relatief erg klein.

Jullie mogen blij zijn met de console versie :)

Over de game-ervaringen zelf:

Ik speelde (heb het verkocht) altijd met Arisaka. Zelfde power als de Kar98, maar stijlvoller en sneller :9~ Ik was een bolt-action hoer. Van snipers wou ik niks weten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Agree. Die HC servers vind ik maar niks, je hebt geen vuurgevechten, het is puur een wedstrijd geworden wie elkaar het eerst ziet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Arfman schreef op zondag 15 maart 2009 @ 17:17:
Agree. Die HC servers vind ik maar niks, je hebt geen vuurgevechten, het is puur een wedstrijd geworden wie elkaar het eerst ziet.
In PRINCIPE is dat ook oorlogsvoering. Maar idd, voor de standaard die we gewend zijn is het niet zo leuk spelen. Na jaren gewend te zijn dat je met 3-4 hits moet killen/gekilled wordt (ligt aan wapen kan ook 2 zijn), is dat gewoon een zeer lastige overgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Indy91 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:43:
[...]

Als ik me niet vergis heeft men voor de mappack van CoD:ModernWarfare voor wat betreft de consoles, toentertijd ook geld moeten betalen. De PC versie was daarentegen gratis te downloaden, mede dankzij het sponsorgeld van nVidia.

Ik verwacht dat de consoles nu weer mogen betalen voor de mappack van 19 maart. Ik verwacht ook dat de PC eigenaren wederom de mappack gratis krijgen aangeleverd. ;)
Ja omdat de pc-scene te verkloot is door alle leechers is het gratis voor hen. En de console-spelers maar betalen :r :r :r

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste