OMG.... ik suck nogal behoorlijk online met COD op de 360. Misschien ook wel begrijpelijk aangezien ik eigenlijk niet eerder een FPS online gespeeld heb

dus zal het wel wat tijd moeten gunnen om handiger en sneller te worden.... maar ik had dus het geweldige idee om de singeplayer op Veteran te gaan killen om wat aan de handelingssnelheid te gaan doen. Op een fenomenaal irritant stuk aan het einde van Burn 'em Out na is me dit eigenlijk behoorlijk goed afgegaan, Blowtorch & Corkscrew die hoog op de irritatielijst schijnt te staan vond ik zelfs een makkie. Nu ben ik aanbeland bij Heart of the Reich, één na laatste missie dus op het punt waar je 4 Flaks moet slopen.
Pure waanzin, de granaten bij Lidl, Reichstag waren zeker in de aanbieding.

De eerste Flak wordt al snel makkelijk, omdat je al snel leert van cover naar cover tussen de granaten te dansen

maar bij de tweede spawnen de vijanden al continue en als je een beetje richting die Flak probeert te pushen kun je gelijk weer terug sprinten omdat er 3 granaten in je buurt landen

Je zou het ding moeten kunnen opblazen met een Panzerschreck alleen is dat al een keer of 10 niet gelukt, omdat je hem blijkbaar op een exact punt moet raken. Tijd voor uitgebreid richten heb je natuurlijk niet, want dan vliegt er alweer een granaat naar je hersens

Gaat echt nergens over. Moest ff venten en tevens een soort van bezint eer ge begint.

Ben nu al zo ver nu zal ik hem helemaal op vet halen ook, maar ik neem er eerst een beetje afstand van en het zal wel een keer lukken, maar met relaxed gamen heeft dit niks meer te maken. Wat een dwazen bij dat Treyarch zeg