Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:28:
[...]

In PRINCIPE is dat ook oorlogsvoering. Maar idd, voor de standaard die we gewend zijn is het niet zo leuk spelen. Na jaren gewend te zijn dat je met 3-4 hits moet killen/gekilled wordt (ligt aan wapen kan ook 2 zijn), is dat gewoon een zeer lastige overgang.
Niet lastig, eerder veel eenvoudiger. Heel CoD:WaW is op arcade gemaakt. De maps dus ook. Gooi je daar veel realisme in, dan komt alles heel ongebalanceerd over op de min of meer symmetrische arcade-style maps en de wapens die gewoon arcade blijven.
Het is meer een ''instagib'' feest geworden met de komst van full HC/Realism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik speel alleen maar HC, vind dat veel leuker. Je moet er gewoon aan wennen, maar ik haat het echt om een heel magazijn op iemand leeg te schieten. In HC mode kan ik winnen van die noobs die een machinegun gebruiken met een rifle. Want rifle = 1 schot en die machinegun 2/3.

Ik speel ook vaak bolt rifle only servers, erg leuk in HC mode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik speel ook het liefst alleen maar HC, gebruik die 44 nogwat ( automatische rifle met vizier dus geen scope ). Gaat super lekker, samen met fast reload en 2nd chance.

Viel me trouwens op dat je nog maar 2 nades/sticky's kunt meenemen i.p.v. 3 zoals bij COD4. Denk dat het wel beter is, anders krijg je nadespamming. Maargoed als je overkill neemt en je neemt op beide guns gewoon launch dan heb je 4 launchnades en nog een losse frag en een special nade. Maargoed, alles heeft zijn voor en nadelen. Denk wel dat sommige perks gewoon veel meer worden gebruikt dan de wat mindere. Blijft moeilijk om daar een goed evenwicht in te vinden, meeste hebben stopping power maar dat zie je bij HC niet terug.

Is het ook mogelijk om alleen maar tanklevels te spelen, tijdje terug ook al gevraagd maar geen antwoord op gekregen. Als ik zelf een server begin, joined er niemand mij...moet dit niet automatisch gaan of doe ik iets verkeerd. Instellingen laat ik default dus geen gekke dingen. Wil dit graag weten ivm challenges die anders niet opschieten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:20:
Ik speel alleen maar HC, vind dat veel leuker. Je moet er gewoon aan wennen, maar ik haat het echt om een heel magazijn op iemand leeg te schieten. In HC mode kan ik winnen van die noobs die een machinegun gebruiken met een rifle. Want rifle = 1 schot en die machinegun 2/3.

Ik speel ook vaak bolt rifle only servers, erg leuk in HC mode!
Jup hier ook vrijwel altijd hardcore, speel enkel nog op core voor potjes Capture the flag want dat blijf ik ook geweldig vinden en naar mijn mening toch beter dan de War. HC mode is naar mijn mening veel realistischer en maakt het spannender, want je kan het je niet veroorloven om geraakt de worden dan ben je meestal direct dood. Je kunt dus niet meer gemakkelijk ergens je weg naartoe knallen waardoor het iets meer strategisch wordt en je echt moet schuilen achter objecten om niet gezien te worden.

Waar ik me overigens wel erg aan irriteer en het lijkt sinds ik het spel heb (3weken) steeds meer te worden.
Dat potjes worden afgebroken omdat de host leaved of een te slechte verbinding heeft. Dat is echt heel irritant, waarom hosten ze het niet gewoon zelf op hun servers of mocht een host leaven dat een andere speler host word gemaakt, dat heb ik bij andere spellen wel meer gezien.

edit: speel op de xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Speel je op de PC? Dan kun je gewoon bij filter instellen dat je alleen maar 'dedicated' servers wilt. Heb ik ingesteld omdat dat meestal veel betere stabiliteit geeft en de host dan idd niet kan leaven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:14:
Speel je op de PC? Dan kun je gewoon bij filter instellen dat je alleen maar 'dedicated' servers wilt. Heb ik ingesteld omdat dat meestal veel betere stabiliteit geeft en de host dan idd niet kan leaven ;)
Oh vergeten te melden ik speel op de xbox360, daar heb ik deze optie niet gezien. Heb ook geen idee of deze er uberhoupt wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
Ik vind dat gezeur van ranks enzo maar onzin......stam dan ook nog af van het COD en COD UO tijdperk 8)

Misschien een idee voor de mensen die deze game nog willen spelen.....ik heb een toevoeging gedaan in de pricewatch, 30 euro nog maar :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hardcore geweldig. Het spel wordt er veel tactischer op.

Ik speel nu dan ook op een "Tactical" server. Iederen moet constant gecrouched zijn (je mag wel staan om te schieten). Campen mag. Rifle grenades, bazookas, tanks, second chance, grenade drop (martyrdom?), lopen en rennen zijn verboden. Daardoor beweegt men langzamer. Dan wordt het een langzaam spelletje waar teamwork (non-existent in andere spelmodus), geduld en goede ogen sleutel zijn. Snipers omzeilen, flanking, spotter-sniper principe (spotter heeft automatisch wapen en kijkt rond, sniper schakeld targets op lange afstand uit en kijkt constant dezelfde richting op), etc. echt heel gaaf. En veel realistischer. Bijna een compleet ander spel. Het arcade gevoel is helemaal weg, omdat je soms minutenlang aan het sluipen/campen bent zonder een ziel te zien.

En dan de voldoening om achter de vijandige linies te komen en 5 man neer te maaien. Subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:57:
Ik vind hardcore geweldig. Het spel wordt er veel tactischer op.

Ik speel nu dan ook op een "Tactical" server. Iederen moet constant gecrouched zijn (je mag wel staan om te schieten). Campen mag. Rifle grenades, bazookas, tanks, second chance, grenade drop (martyrdom?), lopen en rennen zijn verboden. Daardoor beweegt men langzamer. Dan wordt het een langzaam spelletje waar teamwork (non-existent in andere spelmodus), geduld en goede ogen sleutel zijn. Snipers omzeilen, flanking, spotter-sniper principe (spotter heeft automatisch wapen en kijkt rond, sniper schakeld targets op lange afstand uit en kijkt constant dezelfde richting op), etc. echt heel gaaf. En veel realistischer. Bijna een compleet ander spel. Het arcade gevoel is helemaal weg, omdat je soms minutenlang aan het sluipen/campen bent zonder een ziel te zien.

En dan de voldoening om achter de vijandige linies te komen en 5 man neer te maaien. Subliem.
Groot deel met de post eens, alleen vind ik het Lopen/Rennen verboden een beetje onzin het is juist goed als je ziet dat je gespot ben dat je snel even naar een andere positie kan rennen zodat de vijand moeilijker jouw positie kan bepalen. Lijkt mij ook realistiser, als je in het echt zou worden gespot dan blijf je ook maar op je plek zitten en hopen dat de vijand eerder wordt neergemaaid dan jouw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-09 18:13
Sharepoint Rob: is die server voor de Xbox of voor de PC ? ik zoek namelijk nog zo'n tactische server voor op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

mistermerlijn schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:08:
Sharepoint Rob: is die server voor de Xbox of voor de PC ? ik zoek namelijk nog zo'n tactische server voor op de pc.
Ik anders ook wel :D ! Mooie van WWII shooters vind ik juist als het wat "echter" ;) eraan toegaat i.p.v. unreal-speelstyl.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-09 18:13
precies.. dat doelloze geknal en altijd dezelfde "camp" plekjes zoals bijvoorbeeld bij CounterStrike: Source ( ook wel mooi op zijn tijd hoor.). dan vind ik dit een veel tactischere game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Misschien zoiets ; http://www.bdgtactical.org (http://www.bdgtactical.org/?p=118)

vreemd dat ze nog op 1.2 zitten ... misschien door de mod.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 18-03-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Grr, kan niet wachten tot vanavond, nieuwe MAPS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/callofduty/newsimages/Image/MapoverzichtVerruckt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Is het al bekend hoe laat ze online komen? En hoe moet je eigenlijk betalen op de ps3, neem aan met een creditcard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is komen de maps voor 360 om 3 uur vanmiddag.
en voor de ps3 rond 7 uur vanavond.

ik kan niet wachten.
ik speel het op 360.

betalen op ps3 gaat met creditcard.
en op 360 met microsoft points.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoeveel punten gaat het kosten voor de xbox?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:33:
Hoeveel punten gaat het kosten voor de xbox?
Verwacht iets van 600 tot 800, al denk ik 800 wat bij de mappack van CoD4 ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:41:
[...]

Verwacht iets van 600 tot 800, al denk ik 800 wat bij de mappack van CoD4 ook zo was.
800 MS Punten, hij staat al online voor de Xbox 360, staat op de site van Major Nelson

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Download nu 1.04 voor World at War, zijn dit de nieuwe levels? Het is 171mb alleen ik hoef niks te betalen. De melding kwam direct toen ik de ps3 aandeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Als je nu naar multiplayer --> Find Match gaat staan er 3 menu's

Core - alle speelmodus
Hardcore - 4 speelmodus in hardcore
Map Pack - 5 speelmodus alleen moet je hiervoor de maps download @ de ps3store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Waarom is het zo rustig vandaag? Anyway ik start net weer CoD5 op en dan bij message of the day staat: dat je nieuwe pack kan downloaden bij de playstation store, mooi niet dus! Beetje lekker maken, naja gewoon wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Iedereen is kei hard die nieuwe mappen aan het spelen, komen pas weer posten over twee weken wat ze er van vinden :P

Kon je eerst bouncing bettys in het water planten ? Net aan het spelen en lukte me niet meer, zei de heletijd klik klik klik. Weet niet of het nieuw is, maar ik merk het in ieder geval pas na 48 uur spelen.

[ Voor 47% gewijzigd door NeoMe op 19-03-2009 21:35 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zijn er trouwens nog dingen veranderd met de patch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Martinspire schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:25:
Zijn er trouwens nog dingen veranderd met de patch?
Dit

Als je nu naar multiplayer --> Find Match gaat staan er 3 menu's

Core - alle speelmodus
Hardcore - 4 speelmodus in hardcore
Map Pack - 5 speelmodus alleen moet je hiervoor de maps download @ de ps3store

En je kan zien hoeveel mensen er spelen per onderdeel maar al mensen die de map pack hebben op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluplander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-01 16:35
nieuwe mappen zijn goed!!!

de nieuwe zombie map is ook leuk

xbox360 btw

ow en je rifle grenade ontploft niet meer als je bij HC S&D naar de andere kant schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Heel vette levels idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Speel je ook op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Gunner schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:41:
[...]

Ja omdat de pc-scene te verkloot is door alle leechers is het gratis voor hen. En de console-spelers maar betalen :r :r :r
Staat er helemaal los van.

nVidia "regelde" destijds de sponsoring voor de PC gamers in CoD:MW. Ik kan me voorstellen dat dit nu weer het geval is.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds een week weer begonnen met actief spelen helaas wel met een nieuwe profile aangezien men oude corrupt was gegaan en ik hem niet goed gerestored kreeg. Ondertussen weer rank25 in 2 daagjes actief spelen. vindt cod5 nu ook weer echt leuk worden ^.^

weet iemand of er nog enige info is over de mappack voor de pc.. behalve dat ie al enkele weken op "comming soon" staat ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Yep!

Knee Deep is mijn favoriet.
Super groot level, en heel veel variatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:06:
[...]

Yep!

Klinkt als een leuke uitdaging voor men ariska zonder scope ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Indy91 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:46:
[...]

Staat er helemaal los van.

nVidia "regelde" destijds de sponsoring voor de PC gamers in CoD:MW. Ik kan me voorstellen dat dit nu weer het geval is.
Dat staat er helemaal niet los van. Er is geen hond die die mappack zou kopen als die in het illegale circuit zou terechtkomen. Dat realiseerde Activision zich ook wel. En met deze deal verdienden ze er wel wat aan.

Het is makkelijker om de console-spelers een poot uit te draaien want die kunnen het alleen maar legaal verkrijgen. Maar blijkbaar ben ik de enige die het zo ziet.

Maar goed. De pc-scene gaat uiteindelijk toch wel naar de klote door top-titels die console-only blijven. Kan me eigenlijk niet schelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 20-03-2009 10:48 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:06

K4F

Was het niet Intel die deze keer de mappen ging "sponsoren" voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
RMX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:06:
[...]

Yep!

Ik vind die er echt supermooi uit zien. Mooi aangeklede huizen enzo.
Andere 2 zijn ook wel aardig, maar niet mega. Bij Nightmare heb je veel campers en bij station blijven ze steeds in die gangen. Bovendien wordt je er echt 9/10 keer van een andere richting beschoten. Wel fijn dat de treinen daar rood en geel zijn. Zodat je beter weet waar je zit. Maar had gehoopt op iets meer close-combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Blijft het raar vinden dat PS3 Nederland CoD5 Map pack nog niet heeft uitgegeven.
Las namelijk dat mensen met een PS3 in Engeland de Map pack al wel hebben. De updates zijn toch altijd 1 keer in de week bij de Playstation store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Dat staat er helemaal niet los van. Er is geen hond die die mappack zou kopen als die in het illegale circuit zou terechtkomen. Dat realiseerde Activision zich ook wel. En met deze deal verdienden ze er wel wat aan.

Het is makkelijker om de console-spelers een poot uit te draaien want die kunnen het alleen maar legaal verkrijgen. Maar blijkbaar ben ik de enige die het zo ziet.

Maar goed. De pc-scene gaat uiteindelijk toch wel naar de klote door top-titels die console-only blijven. Kan me eigenlijk niet schelen.
Gaan we nu in het honderdste topic PC of consoles bashen? Kap er eens mee, please. Volgens mij was het zelfs dit topic waar een aantal pagina's terug deze discussie al gevoerd is en zo'n beetje alle stellingen/argumenten al genoemd zijn. Jouw mening is wel duidelijk onderhand :z

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Versteegrob schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:50:
Blijft het raar vinden dat PS3 Nederland CoD5 Map pack nog niet heeft uitgegeven.
Las namelijk dat mensen met een PS3 in Engeland de Map pack al wel hebben. De updates zijn toch altijd 1 keer in de week bij de Playstation store?
Sorry maar dat is wel heel belachelijk..
Voor sommige zou het niet uit maken, maar ik kijk dus al maanden uit naar dat mappack, en zoiets zou me echt doen besluiten om naar de Xbox te gaan. Heb al een Xbox maargoed.

Heb gisteren ook ff het zombielevel gedaan, maar daar moet ik weer ff inkomen, want ik was echt slecht.
Kwam niet verder dan level 5 haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

TheZeroorez schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Gaan we nu in het honderdste topic PC of consoles bashen? Kap er eens mee, please. Volgens mij was het zelfs dit topic waar een aantal pagina's terug deze discussie al gevoerd is en zo'n beetje alle stellingen/argumenten al genoemd zijn. Jouw mening is wel duidelijk onderhand :z
Dat is toch niet echt bashen?
Lijkt mij een beetje de waarheid.
Maarja ik ben geen mod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als ik zelf een potje opzet, joinen mensen mij dan automatisch ?
Wil eigenlijk alleen tanklevels doen ivm challenges, kan iemand dit bevestigen ?
Vind het jammer dat je niet zelf een levelkeuze kan opgeven, kunt alleen voten voor zover ik weet om te skippen.

[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
RMX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:38:
[...]

Dat is toch niet echt bashen?
Lijkt mij een beetje de waarheid.
Maarja ik ben geen mod..
Het is alleen raar dat je meteen concludeert dat de pc-scene hierdoor naar de klote gaat.
Dit heeft met vele andere dingen te maken.
Toch vind ik nog zat servers die gewoon goed draaien.

OT:
Iemand bekend met clanbase? Vroeger veel COD en COD:UO op clanbase gespeeld maar laatste berichten die ik hoor is dat clanbase aan het doodbloeden is......

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nu al duidelijk wanneer de extra maps er voor de pc zijn?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Dinictus208 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:53:
Komen zo snel mogelijk samen met patch 1.4 uit. Daarin zitten weer een paar fixes in met o.a. het spawn systeem dat verbeterd wordt.
Gunner schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Klopt helemaal niets van, er zijn genoeg PC gamers die hun spellen kopen. Ik koop lang niet alles, maar deze top titel als cod5 heb ik wel gewoon gekocht. En console spelers kunnen het alleen maar legaal krijgen volgens jou? Al mijn vrienden met een Xbox hebben deze omgebouwd, ik ken echt niemand met een legale console. En die downloaden dus ook alle spellen. Onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Kunnen we nu gewoon weer ontopic verder gaan? Dit is niet het topic voor discussie over de toekomst van gamen op de pc.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:03
Dinictus208 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:53:
Nog niet bekend. Ik kijk er erg naar uit, mijn cod5 gametijd is de laatste maanden wat ingekakt. De laatste uurtjes heb ik samen met wat vrienden zombies lopen knallen en dat was toch wel erg vet. Dus ik kan niet wachten op de nieuwe zombiemap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F

K4F

Het wordt net als bij cod4 in een patch gestopt. 1.4, worden nog wat spawn problemen opgelost en die mappen bijgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Is er al bekend wanneer de map pack uit komt voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Versteegrob schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:29:
Is er al bekend wanneer de map pack uit komt voor de ps3?
Waarschijnlijk bij de volgende PSN store update, met andere worden volgende week donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Ik heb even een vraagje. Is het mogelijk om een map van Call of Duty 4 te openen in Call of Duty 5. Eventueel via een convert tooltje.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb toenstraks CoD WaW uitgespeeld voor het eerst (Ik heb hem sinds kerst maar alleen multiplayer gedaan). Op me ouders' nieuwe Phillips 52" cineos fullHD, WAUW! :D

Het was heel erg vet, maar ik moet zeggen dat ik deze CoD beter en veel intenser vond dan CoD 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Rakkerzero schreef op zondag 22 maart 2009 @ 11:37:
Ik heb even een vraagje. Is het mogelijk om een map van Call of Duty 4 te openen in Call of Duty 5. Eventueel via een convert tooltje.
Mijn droom, de levels van CoD5 icm de wapens van CoD4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
Gisteren gekocht en nu zit ik bij de Reichstag. Ik weet niet, om de één of andere reden vind ik het toch niet zo leuk als de vorige CoD's.
Het is echt een beetje vuurgevecht-volgende stukje-vuurgevecht. Op mij komt het wat gekunsteld over, dat ze om de zoveel meter een spawnpoint hebben ingesteld wat maar door blijft gaan. Het verhaal kan me ook totaal niet boeien eigenlijk, het is inmiddels zó vaak gedaan dat het me helemaal niet meer interesseert hoe persoon X heet.

De MP, wat ik er tot nu toe van heb gezien (ben nog maar r10) is dan wel leuk, zeg maar CoD:UO maar dan met een nieuwe motor onder de kap.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
TroonStaal schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:37:
De MP, wat ik er tot nu toe van heb gezien (ben nog maar r10) is dan wel leuk, zeg maar CoD:UO maar dan met een nieuwe motor onder de kap.
Yup, een aantal maps zijn als vanouds lekker groot. Alleen het (omgevings)geluid kan duidelijk nog wat beter.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Morgen of vandaag eindelijk de mappack voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

whahaha COD WaW owned .

map pack komt uit met patch 1.4 miss volgende week voor de pc.
maps heb ik al gespeeld op de Xdoos360 en zijn best mooie maps.

je kan nightfire vergelijken met chinatown(cod4 mp map) want je kan zowat in elk huis.
in station zijn zoveel hoeken en gaten waar je je kunt verstoppen ckers mooie map voor sd.
kneedeep is een super grote map lijkt wel een beetje op seelow.

worden mooie maps ik vraag me af of ze ook leuk worden voor clanwars :P

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat in ieder geval nu een 'all of Duty World at War' MAP PACK 1 in de playstation store!

Alleen: je hebt dus een creditcard nodig om het te kopen. Ik wilde hem hebben, maar heb geen creditcard en geen zin hem hier speciaal voor aan te schaften. Las iets over de Playstation Network Card, maar ik kan op de playstation site geen informatie hierover vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Zijn er ook servers die én geen honden én geen arty én bolt only (scope toegestaan) zijn? Ik speel het liefst met de bolt rifles maar ben steeds de klos door sprayers met een vizier er op :P En die honden vind ik irritant, melee lukt niet echt met die beesten.
(pc trouwens)

Via de serverbrowser kan ik niet zoveel vinden, wel veel HC maar heb liever bolt only.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 28-03-2009 12:46 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik heb het spel gekocht toen het (foutief?) in de aanbieding was op de free record shop site voor 20,-. Ik had toen al Killzone 2, maar WaW pakt me absoluut niet. Ik erger me aan zoveel nu (nu ik weet hoe het ook kan, gezien Killzone 2), ik wil 1x die singleplayer doorspelen, en dan leg ik hem wel weer in de hoek. Ik moet zeggen dat ik de russische missies wel leuk vind, want ik houd wel van die westerse WO2. De aziatische WO2 vind ik niet zo interessant, en ik denk ook niet dat ik ooit nog de hoogste rang ga bereiken online, als ik die ooit al opstart ;p
Damnit, Killzone 2 heeft me verpest :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
TroonStaal schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:46:
Zijn er ook servers die én geen honden én geen arty én bolt only (scope toegestaan) zijn? Ik speel het liefst met de bolt rifles maar ben steeds de klos door sprayers met een vizier er op :P En die honden vind ik irritant, melee lukt niet echt met die beesten.
(pc trouwens)

Via de serverbrowser kan ik niet zoveel vinden, wel veel HC maar heb liever bolt only.
Precies dat speel ik altijd: 193.93.45.74:28961

Op die server mag je alleen bolt rifles en knives/bayonets. Voor de rest geen nades, pistool of iets. Scope is toegestaan, PTRS niet. Ik speel er altijd en heet ingame 'Escobarreke' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
disweb schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:41:
[...]

Op die server mag je alleen bolt rifles en knives/bayonets. Voor de rest geen nades, pistool of iets. Scope is toegestaan, PTRS niet. Ik speel er altijd en heet ingame 'Escobarreke' ;)
Ha bedankt :) Ik werd net zomaar van een server gekickt :S Deed geen nades of wat dan ook. Blijkbaar waren ze te bang voor me 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Nou, daarvoor kicken ze je (meestal) niet. Mij niet in ieder geval, met een score van 70 - 33 ;) Waarschijnlijk deed je toch iets fout? Gewoon even de regels lezen en anders vragen of iets mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Kwam draadje weer eens checken, en zag dat met 1.4 een schamel aantal mapjes meekwam.
Voor degenen die WaW wel gezien hebben, probeer zeker ff de custom maps/mods.
Mijn favorieten zijn AWE5 @ 2gether en *DHD* Hardcore custom map Server.

Neem mappen als (screenshotlink) Sabre, 1944 ghosttown en m'n favoriet Ambush.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
disweb schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:04:
Nou, daarvoor kicken ze je (meestal) niet. Mij niet in ieder geval, met een score van 70 - 33 ;) Waarschijnlijk deed je toch iets fout? Gewoon even de regels lezen en anders vragen of iets mag.
Nah, het was een rifle only server en ik had er al de hele dag op gespeeld met meerendeel dezelfde mensen dus ik was er geen onbekende. Kreeg ik ineens negen votes tegen, terwijl die figuren die wél met nades en ppsh's liepen te sprayen konden blijven. Slaat nergens op :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel sinds kort op mijn nieuwe pc weer actief codwaw. uiteraard 1st even genote van de single player. daarna heel even die single player zombie mode gedaan. en toen een hele tijd actief online gespeelt. nu probeer ik ook elke dag even co-op zombi mode te doen echter zijn hier niet altijd servers/mensen voor. maar nu bedacht ik me dat er toch ook een single player versie van dit is ? ik wilde dat proberen maar ik zie 't nergens in de single player staan en om de 1 of andere reden is ook men save game weg. ik gok dat dit met elkaar te maken heeft. iemand een snelle oplossing of moet ik gewoon weer ff snel door de single player heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Is er al bekend of die nieuwe maps ook naar de PC komen? Want ik mis gewoon grote mappen. Ik hoef niet binnen 5 sec. mijn geweer te vuren, liever wat rustiger en goed opletten wat er gebeurt ;) (tactiek dus).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Stalllone schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:59:
Is er al bekend of die nieuwe maps ook naar de PC komen? Want ik mis gewoon grote mappen. Ik hoef niet binnen 5 sec. mijn geweer te vuren, liever wat rustiger en goed opletten wat er gebeurt ;) (tactiek dus).
Lees maar even 2 pagina's terug ofzo ;) Ze komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb net nieuwe pc gekocht en bij level 2 ziet die rook er bij mij niet mooi uit, alles flikkert en je kan er doorheen kijken, heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)? Ik heb een prima systeem met een HD 4870 DDR5 1GB videokaart dus daar zal het toch niet aan liggen lijkt mij. Kan iemand mij helpen.

BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:17:
Hallo,

ik heb net nieuwe pc gekocht en bij level 2 ziet die rook er bij mij niet mooi uit, alles flikkert en je kan er doorheen kijken, heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)? Ik heb een prima systeem met een HD 4870 DDR5 1GB videokaart dus daar zal het toch niet aan liggen lijkt mij. Kan iemand mij helpen.

BvD
Driver probleempje :? Misschien even videokaart drivers updaten

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

maps komen met patch 1.4

Patience my friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
TroonStaal schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:46:
(pc trouwens)

Hardcore servers zonder hondjes en zonder arty:
- Hardcore server: =FIB= Friends In a Box (ip 94.76.204.212): Alle wapens toegestaan, enkel één gun.
- Bolt Rifles server: Bolt Rifles Only |HC| (ip 212.187.247.119): Alleen bolts toegestaan, Scope niet toegestaan.

Beide zijn prima servers.

Echter 1 kanttekening: op de Bolt Rifles Only server mag niet met (smoke)nades worden gegooid, geen flamethrower, geen scopes en ook geen (semi)automatic toegestaan. Er wordt redelijk goed op het naleven van de server regels gelet, wat de gameplay weer ten goede komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 27-06 21:47
Ik vind de hondjes eigenlijk niet eens zo erg meer. Begin ze zelfs leuk te vinden. Artillery daarentegen vind ik steeds irritanter.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F

K4F

drZymo schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:07:
Ik vind de hondjes eigenlijk niet eens zo erg meer. Begin ze zelfs leuk te vinden. Artillery daarentegen vind ik steeds irritanter.
Draai nu een server zonder honden, al maanden maargoed, maar zit inderdaad te twijvelen honden beperkt aan te zetten en daarentegen artilllery uit te doen.

Een ding dat me zwaar tegenvalt zijn de beperkte mogelijkheden om je game aan te passen bij cod4 en 5. Zo was het bij cod4 niet mogelijk de chopper uit te zetten, maar wel niks te laten doen. En nu zijn er wel de dvars bekend om artillery te beperken maar is het weer cheat protected...Hadden ze beter aan kunnen denken bij de exp points waarvan de assist punten nog steeds niet cheat protected zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

disweb schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:41:
Paar keer gespeeld, is even wennen maar dan wordt het heel leuk ... ben er niet echt goed in, maar is veel leuker dan dat gesproei en gespring.
Werd helemaal gek toen ik na een paar matches terug ging naar een 'gewone' server ; aleen maar ontploffingen, geratel en 'they have released the dogs' :(

Jammer dat ze alleen 'team deathmatch' spelen ... bolt only lijkt me heel leuk met War of S&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Is er niet ergens een optie in het spel zelf of in de console om al die irritante teksten van de announcer uit te zetten. Op drukke servers wordt ik soms helemaal gek van dat geschreeuw over arti,dogs,uav e.d

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Goner schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:32:
[...]

Paar keer gespeeld, is even wennen maar dan wordt het heel leuk ... ben er niet echt goed in, maar is veel leuker dan dat gesproei en gespring.
Werd helemaal gek toen ik na een paar matches terug ging naar een 'gewone' server ; aleen maar ontploffingen, geratel en 'they have released the dogs' :(

Jammer dat ze alleen 'team deathmatch' spelen ... bolt only lijkt me heel leuk met War of S&D.
Klopt, als ik nu op een normale server speel dan is het echt bagger lijkt wel, en vooral heel erg wennen. Ik zit ook in een clan en ben aan het proberen om zelf een Bolt rifle only server op te zetten, en dan mixed gametype ;) Maar dat kan nog wel even duren, eens kijken of de baas van de clan wilt meewerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
weet iemand wanneer de dlc voor de pc uitkomt?

ps3 en xbox is al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
jorisw86 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:00:
weet iemand wanneer de dlc voor de pc uitkomt?

ps3 en xbox is al uit.
Het is ook niet normaal hé, kijk eens 1 pagina terug, of 2 ofzo.... het is niet bekend, zo snel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

disweb schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:15:
ben aan het proberen om zelf een Bolt rifle only server op te zetten, en dan mixed gametype
Lijkt me leuk ; alleen maar TDM wordt een beetje vermoeied op den duur ... weet iemand bolt-only servers die S&D, War enzo doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Onze server draait nu:

95.211.5.16:28963
{ckz}#5 [BOLT RIFLES ONLY] HARDCORE

Let op, geen grenades, flash, smoke, gas of PTRS. Alleen bolts en knives/bayonet ;) Het is nu nog TDM, maar als het goed is wordt hij veranderd naar een SD, War, HQ en TDM server :) Nu nog even vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

De DLC komt uit samen met Patch 1.4 niemand weet nog wanneer deze uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

disweb schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:21:
Onze server draait nu:

95.211.5.16:28963
{ckz}#5 [BOLT RIFLES ONLY] HARDCORE

Let op, geen grenades, flash, smoke, gas of PTRS. Alleen bolts en knives/bayonet ;) Het is nu nog TDM, maar als het goed is wordt hij veranderd naar een SD, War, HQ en TDM server :) Nu nog even vullen!
Ik kom wel efkes een keertje langs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Nee nog steeds onzeker wanneer hij uitkomt, maar ze zijn er druk mee bezig. Je kunt het kijken op hun eigen site : www.callofduty.com/codww (en dan op het forum van de PC).

Hieronder toch maar even een quote van het laatste bericht:
Hi all,

As the patch draws nearer, I wanted to post a more comprehensive list of what we’ve been working on for Patch 1.4.

* 3 new Multiplayer maps: Kneedeep, Nightfire, Station!
* Nazi Zombies map with more weapons, Perks-a-Cola machines, and electroshock defenses: Verrückt!
* Improved spawning logic.
* Auto balancing improvements. Players are no longer auto balanced while completing objectives.
* Mods: IWD’s can be placed in the usermaps folder.
* Mods: Hold Breath / Sprint functions as intended.
* Mods: MissingAssets.csv is generated when maps are run with developer set to 1.
* Fixed lag caused by shooting at tanks.
* All rifle grenades fired during the first 15 seconds of Search & Destroy will be duds.
* Players who equip a Bouncing Betty and melee teammates in Hardcore game modes are now credited with a team kill penalty.
* Players are now deducted 200 points for team killing the bomb planter/defuser in Hardcore Search & Destroy.
* Martyrdom no longer causes direct impact deaths in Hardcore modes.
* “Bayonet jumping” has been disabled.

Additionally, you’ll be happy to know that Map Pack 1 will be completely free for PC users, and included in the Patch 1.4 installer!

The release of this Patch & DLC is still TBD at this time. I intend to release an ETA when we have settled on one – your patience is greatly appreciated.

Regards,
-JD
Onze server staat nu op mixed :) Alleen, er zijn nog niet zo veel mensen op, voeg mij eens toe als vriend anders, dan kunnen we samen joinen en de server vullen! Xfire= pablorindt

[ Voor 68% gewijzigd door disweb op 07-04-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Alweer ?
Ik kan niet eens 'logic' ontdekken in het spawnen, en nu nog wel 'improved' .... ?!
Wordt wel vermoeiend om steeds te spawnen recht voor de loop van een bolt rifle ... en je hebt ook niet een paar seconden om je uit te voeten te maken zoals in sommige games. ik zie in de kill-cam een vizier, zie mezelf spawnen en BANG! ... headshot.
Onze server staat nu op mixed :) Alleen, er zijn nog niet zo veel mensen op,
Ik kijk 's avonds wat later wel 's, maar is steeds leeg. Afgelopen zaterdag waren er 2 spelers, maar toen kwam net 'Dome' en dan heb ik maar ik 1 reactie : escape, leave game, quit, yes, shut down ... ik word volkomen claustrofobisch van die map :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG.... ik suck nogal behoorlijk online met COD op de 360. Misschien ook wel begrijpelijk aangezien ik eigenlijk niet eerder een FPS online gespeeld heb :P dus zal het wel wat tijd moeten gunnen om handiger en sneller te worden.... maar ik had dus het geweldige idee om de singeplayer op Veteran te gaan killen om wat aan de handelingssnelheid te gaan doen. Op een fenomenaal irritant stuk aan het einde van Burn 'em Out na is me dit eigenlijk behoorlijk goed afgegaan, Blowtorch & Corkscrew die hoog op de irritatielijst schijnt te staan vond ik zelfs een makkie. Nu ben ik aanbeland bij Heart of the Reich, één na laatste missie dus op het punt waar je 4 Flaks moet slopen.

Pure waanzin, de granaten bij Lidl, Reichstag waren zeker in de aanbieding. 7(8)7 De eerste Flak wordt al snel makkelijk, omdat je al snel leert van cover naar cover tussen de granaten te dansen _O- maar bij de tweede spawnen de vijanden al continue en als je een beetje richting die Flak probeert te pushen kun je gelijk weer terug sprinten omdat er 3 granaten in je buurt landen :X Je zou het ding moeten kunnen opblazen met een Panzerschreck alleen is dat al een keer of 10 niet gelukt, omdat je hem blijkbaar op een exact punt moet raken. Tijd voor uitgebreid richten heb je natuurlijk niet, want dan vliegt er alweer een granaat naar je hersens :+ Gaat echt nergens over. Moest ff venten en tevens een soort van bezint eer ge begint. ;) Ben nu al zo ver nu zal ik hem helemaal op vet halen ook, maar ik neem er eerst een beetje afstand van en het zal wel een keer lukken, maar met relaxed gamen heeft dit niks meer te maken. Wat een dwazen bij dat Treyarch zeg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Die improved spawnlogic, houdt dat ook in één à twee seconde spawnprotection? Dat zou ik wel prettig vinden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:22:
OMG.... ik suck nogal behoorlijk online met COD op de 360. Misschien ook wel begrijpelijk aangezien ik eigenlijk niet eerder een FPS online gespeeld heb :P dus zal het wel wat tijd moeten gunnen om handiger en sneller te worden.... maar ik had dus het geweldige idee om de singeplayer op Veteran te gaan killen om wat aan de handelingssnelheid te gaan doen. Op een fenomenaal irritant stuk aan het einde van Burn 'em Out na is me dit eigenlijk behoorlijk goed afgegaan, Blowtorch & Corkscrew die hoog op de irritatielijst schijnt te staan vond ik zelfs een makkie. Nu ben ik aanbeland bij Heart of the Reich, één na laatste missie dus op het punt waar je 4 Flaks moet slopen.

Pure waanzin, de granaten bij Lidl, Reichstag waren zeker in de aanbieding. 7(8)7 De eerste Flak wordt al snel makkelijk, omdat je al snel leert van cover naar cover tussen de granaten te dansen _O- maar bij de tweede spawnen de vijanden al continue en als je een beetje richting die Flak probeert te pushen kun je gelijk weer terug sprinten omdat er 3 granaten in je buurt landen :X Je zou het ding moeten kunnen opblazen met een Panzerschreck alleen is dat al een keer of 10 niet gelukt, omdat je hem blijkbaar op een exact punt moet raken. Tijd voor uitgebreid richten heb je natuurlijk niet, want dan vliegt er alweer een granaat naar je hersens :+ Gaat echt nergens over. Moest ff venten en tevens een soort van bezint eer ge begint. ;) Ben nu al zo ver nu zal ik hem helemaal op vet halen ook, maar ik neem er eerst een beetje afstand van en het zal wel een keer lukken, maar met relaxed gamen heeft dit niks meer te maken. Wat een dwazen bij dat Treyarch zeg _O-
Is dat dan eigenlijk nog steeds niet gefixed met de laatste patches? Vond het ook al zo dom dat de moeilijkheidsgraad wordt bepaald door de hoeveelheid granaten die de tegenstanders gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:12:
[...]

Is dat dan eigenlijk nog steeds niet gefixed met de laatste patches? Vond het ook al zo dom dat de moeilijkheidsgraad wordt bepaald door de hoeveelheid granaten die de tegenstanders gooien.
Nah geloof er niks van dat er iets gepatched is aan de singleplayer. Aantal missies zijn gewoon tof met toffe shoot outs anderen zijn eigenlijk om te huilen. Blowtorch wordt makkelijk door afstand te bewaren het eerste checkpoint haalde ik bij m'n eerste serieuze poging zonder dood te gaan. Velen hebben hier uren over gedaan, vervolgens krijg je een Type 99 nest wat heel irritant lijkt (in drie tiende seconde ben je ongeveer dood) maar als je, je wat terug laat vallen kun je het van grote afstand uitschakelen met je Browning en word je niet eens beschoten. Heb in die missie werkelijk gehad dat ik prone lag met vijanden recht voor me die totaal geen haast hadden om me neer te schieten :? Eigenlijk zijn er gewoon te veel dingen die eigenlijk echt nergens op slaan en in tegenspraak met elkaar zijn. In een van de eerdere missies is er ook een stuk met een neergestort vliegtuig met een booby trap. Geloof in het checkpoint erna trigger je een paar Japanners en dat moet je gewoon als een gek zover mogelijk achteruit en hopen dat je ze allemaal neermaait. Heeft niks met skill te maken. Het tank level is ook enorm makkelijk alleen door afstand te bewaren en het idee van Black Cats is op zich leuk, maar dat haal je al makkelijk door alleen de patrol boats af te schieten, slaat gewoon nergens op.

De oplossing in Heart of the Reich zit denk ik wel in het blijven bewegen en toch voorwaarts proberen blijven te gaan richting nieuwe cover. Beweging vermindert wel de granaten, maar het blijft toch enorm overdreven en random. De ene keer ga je dat gat in het muurtje door bij de meest rechtse trap en heb je er op zich niet zo heel veel last van en de andere keer krijg je er gelijk drie naar je kop gegooid. Het is ook gewoon heel irritant als je een stel vijanden probeert uit te schakelen, je net het vege lijf weet te redden door 2 van die granaten te ontwijken en dan van grote afstand het genade schot ontvangt. Het komt wel een keer :) , dit is gewoon de rotste missie van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb toevallig ook net m op hardend uitgespeeld... en Hart of The Reich is idd lekker irritant!

Veteran is natuurlijk veeeel moeilijker, maar ik heb wel een tip wat waarschijnlijk ook werkt op veteran:

Ik vond het trappen gedeelte (voor het gebouw) het moeilijkste en ben daar echt tig keer doodgegaan... totdat ik erachter kwam dat als je maar lang genoeg wacht, de vloed van Duitsers afneemt... ook in het meest rechter gebouw staat op de 1e verdieping een sniper rifle tegen de muur... vervolgens nog een trappie omhoog en langzaam afknallen die hap... zolang elk schot maar raak is...
Zorg wel als je zover gevorderd bent, dat alle duitsers achter je afgemaakt zijn... want je hebt je komrads wel nodig... hebben de Duisters geen kanonvoer meer, gaan ze op jou schieten, hè... :)

Vervolgens rustig blijven en gasten afschieten.... als je kamaraden langzaam naar voren trekken en voorbij de auto zijn (rechts boven aan de trap) kan je er ook naar toe sprinten... cutscene en checkpoint reached!

Mja, geinig spel idd... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 27-06 21:47
Ik heb hem een tijd terug ook in hardend uitgespeeld en mijn taktiek was gewoon erg veel rust houden. Ik heb vaak zat op afstand gewacht tot de golf van vijanden minderde en toen pas doorgegaan. De missies waren wel lastig, maar niet echt frustrerend. Ik heb me eigenlijk het meest geirriteerd aan de kleine foutjes. Een paar keer gehad dat ik echt vast zat tussen wat kratten en er in geen mogelijkheid meer uit kon komen. Zelfs mijn granaten waren op, dus zelfmoord was ook al geen optie.

Andere situatie (eerste level ofzo) waarbij een heleboel japanners op de grond liggen en dan ineens opspringen als je met zijn allen in de buurt bent. Als ze op de grond liggen kan je schieten wat je wilt maar ze springen gewoon weer op als je dichtbij komt. Nee, lekker geloofwaardig.

Maarja, multi player is toch veel leuker dan single player. In CoD4:MW vond ik de single player wel leuker, maar dat komt omdat daar een beter doorlopend verhaal in zat. Je werd echt meegesleurd in het verhaal, en bij WaW heb ik meer het gevoel dat een aantal losse, niet samenhangende missies zijn.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Iemand op Xdoos360 dit het speelt hier?
ik ga vanavond nog ff knallen live account: dr04

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Is het mogelijk dat ik met een 2dehands world at war spel online kan spelen?

De vorige eigenaar heeft ook online gespeeld, maar kan ik dat dan ook nog wel op mijn pc met die cdrom van hem?'

Het is uiteraart een echte cd-rom, geen kopie?

Ik hoop dat iemand me kan helpen voor ik een miskoop doe. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UberTweaker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 10:31
Patch 1.4 is uit:
http://www.gamershell.com/download_43286.shtml
Met de nieuwe maps: Nightfire, Station, Knee Deep and Verruckt
Fixes
(Bron: gamershell.com)
° Nazi Zombies map with more weapons, Perks-a-Cola machines, and electroshock defenses: Verrückt!
° Improved spawning logic.
° Auto balancing improvements. Players are no longer auto balanced while completing objectives.
° Mods: IWD’s can be placed in the usermaps folder.
° Mods: Hold Breath / Sprint functions as intended.
° Mods: MissingAssets.csv is generated when maps are run with developer set to 1.
° Fixed lag caused by shooting at tanks.
° All rifle grenades fired during the first 15 seconds of Search & Destroy will be duds.
° Players who equip a Bouncing Betty and melee teammates in Hardcore game modes are now credited with a team kill penalty.
° Players are now deducted 200 points for team killing the bomb planter/defuser in Hardcore Search & Destroy.
° Martyrdom no longer causes direct impact deaths in Hardcore modes.
° “Bayonet jumping” has been disabled.
Lees meer

[ Voor 89% gewijzigd door UberTweaker op 10-04-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:40:
Hallo,

Is het mogelijk dat ik met een 2dehands world at war spel online kan spelen?

De vorige eigenaar heeft ook online gespeeld, maar kan ik dat dan ook nog wel op mijn pc met die cdrom van hem?'

Het is uiteraart een echte cd-rom, geen kopie?

Ik hoop dat iemand me kan helpen voor ik een miskoop doe. Alvast bedankt!
Kan prima, heb ik zelf ook gedaan, maar er is echter wel een kans dat de vorige eigenaar zijn versie niet deinstalleerd en dat hij dus nog zijn key blijft houden. Dat zou betekenen dat jij niet online kan als hij dan nog speelt. Daar is ook niet echt op te controleren, dus blijft het wel een risico.

Yeah eindelijk patch 1.4, straks lekker zombie's knallen! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door TrekDude101 op 10-04-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Duurt te lang om die patch binnen te halen, Gamershell enzo doen niks :+
Heb er nu een gevonden die het met 200kb/s doet.

Ik heb CoD5 ook op hardened uitgespeelt, ik had eigenlijk alleen veel moeite bij Burn 'em out.
De laatste mortar pit is echt moeilijk, totdat ik het zo beu was en rambo ging 8)
Toen lukte het vanaf de eerste keer _/-\o_

En die missie waarin je in een vliegtuig zit en Zero's enzo moet afknallen die vind ik belachelijk gemakkelijk.
Op hardened speel je er zo doorheen, en op Veteran ook, had wel iets moeilijker gemogen...

Die twee mappen zijn juist op tijd! Ik kan niet wachten op Verrückt, samen met men broer in cooperative zombies neerschiete _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

aarondk1 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:45:
Duurt te lang om die patch binnen te halen, Gamershell enzo doen niks
pak een Torrent .... http://www.gameupdates.org/details.php?id=3481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb em al, toch nog eentje gevonden :+
Ik vind Station maar zwak, veel te kortzichtig, maar straks nog wat uurtjes spelen 8)

Nightfire en Kneedeep zijn wel leuk, en Verruckt helemaal!
Zeker die stemmen met Instakill en double points, precies wel makkelijker dan nacht der untoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Hey,
Ik dacht vandaag ff co op spelen met de nieuwe zombie maps, maar t werkt niet. ik krijg telkens een melding dat het spel niet kan connecten met de servers. Het rare is dat ik alle ports die ik kon vinden (google etc.) heb ge forward waardoor het zou moeten werken.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die patch werrk niet op digitale distribuities. Ik heb cod gesteamed en die update mooi niet naar 1.4
op steam verder geen update te bekennen.........

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Nou ik heb mijn PC geherinstalleerd, cod opnieuw geinstalleerd en geupdate en nu heb ik heel de tijd een melding: 'unhandled exception caught'. Zou iets met mijn geluidskaart zijn zegt google, maar het werkt maar niet. Nog geen nieuwe maps voor mij dus :(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste