Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:31:
[...]

Ik verzeker je dat ik niet cheat, en dergelijke scores behaal ik regelmatig. Soms kom ik bij net beginnende spelers in de server, en als je ongeveer de 'looplijnen' in het spel weet is het kinder spel. Met een M1A1 schiet je ze van een afstand dat ze het niet eens in de gaten hebben dat ze dood zijn. En van dichtbij is hij ook sterker dan een machine gun. Je wordt op een gegeven moment gewoon 'goed' in het voorspellen waar de enemy's zitten. Veel net beginnen spelers denken dat je dan cheat, maar dat kan geloof ik niet eens op de PS3.
Ik denk dat de wii niet gemaakt is voor zulke spellen.
Grafisch zou het iniedergeval niet zo mooi worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:14:
[...]

Ik denk dat de wii niet gemaakt is voor zulke spellen.
Grafisch zou het iniedergeval niet zo mooi worden.
grafisch blijft de wii iets achter. Imho een kniesoor die daarop let, het verschil is namelijk echt niet huge imho.
Wat betreft besturing...die is echt top en intuitief.
Ik speel met de zapper, kan me niet voorstellen dat met zo een ps3 controller fijner richten is...met de zapper is het gewoon point and click..zoals met een echte gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty World at War PC versie voor €38,95 bij www.mediaoffer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel heel erg weinig Zombie servers... en dan vind ik er een en even later krijg ik de melding; The party does not longer exist... raar verhaal. Is het ook mogelijk om het met 2 spelers te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:03:
Er zijn wel heel erg weinig Zombie servers... en dan vind ik er een en even later krijg ik de melding; The party does not longer exist... raar verhaal. Is het ook mogelijk om het met 2 spelers te doen?
Als je zelf host en even wacht komen er vanzelf mensen bij en kun je starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
ik krijg (gek genoeg alleen met mp) de unhandled exception error bij het 'inloggen'
op internet stond dat je iets met sound moest veranderen, gedaan en werkt niet.
Ik heb vista x64

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen en vragen. Na eigen inzet kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een topic openen voor zulk soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Het moet inderdaad op een andere plek, maar ik heb soort gelijke problemen gehad bij CoD4 en CoD5. Oorzaak van het probleem: de microfoon afhandeling. Om een of andere reden wil de engine van deze twee spellen in sommige gevallen graag een apparaat aan de microfoon ingang hebben anders crashed het geheel. Probeer dus eens een microfoon of iets dergelijks (ik vermoed dat een setje oordopjes ook werkt) aan te sluiten Bij mij loste dit het probleem op.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist voor het eerst cod5 mp gespeeld. Ik moet zeggen, het schiet lekker weg, maar cod4 is in mp wel iets beter imho. Toch is cod5 een leuke afwisseling.

enfin, daarnet was ik op een tdm server aan het spelen en ik kreeg 20pt per kill, terwijl dat er normaal toch maar 10 zijn? Is dit gewoon een instelling van de server of is het iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

het is nu DB XP weekend

|:( EX 8)7 ik bedoel de XP

[ Voor 45% gewijzigd door Motaro op 31-01-2009 15:09 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, dacht wel dat he zoiets was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me nog steeds niet gelukt om online zombie mode te doen, en als ik zelf
host dan joint er niemand (ze zien me niet?) beetje jammer. Ben alleen tot lvl 5 gekomen
maar wil toch met z'n 4en dat lijkt me wel wat... soms schrik je je wel rot lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Indy91 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:47:
[...]

De maps in CoD2 vond ik over het algemeen niet zo groot. CoD:UO had wel een aantal enorm grote mappen (zoals Hurtgen, Foy en Rhinevalley)

Maps zoals Seelow, Cliffside, Outskirts en Downfall vind ik erg geschikt voor bolt rifles. Deze maps zijn zeker groter dan de CoD2 maps.
Hurtgen! Dàmn! Die map heb ik veel gespeeld :D Gááf was dat :o

In 't begin als de gesmeerde sodemieter naar wat dekking rennen, en dan hopen dat je niet gezien was... En uiteraard met de hoeken van je beeld kijken (viewdist (werd?) wordt altijd zo raar berekend, dat je recht voor je minder ziet dan vanuit de hoeken...).

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:27:
Het is me nog steeds niet gelukt om online zombie mode te doen, en als ik zelf
host dan joint er niemand (ze zien me niet?) beetje jammer. Ben alleen tot lvl 5 gekomen
maar wil toch met z'n 4en dat lijkt me wel wat... soms schrik je je wel rot lol.
Ik heb zelf online zombie regelmatig gespeeld. Alleen als ik de DMZ naar mijn gamepc zet komen er ook daadwerkelijk spelers naar mijn server toe. Alleen het forwarden van enkele poorten werkt vooralsnog nog niet (zal wel een poort vergeten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 20:26
Zo, gisteren even 'blind' CoD5 aangeschaft zonder reviews oid te lezen (speel al maanden elke dag CoD4 multiplayer online met veel plezier) maar ik baal hier wel even van. Ik krijg er nog geen vinger achter maar ik vindt het een stuk minder... Het is net alsof het een stuk minder soepel speelt maar dat kan ik me ook verbeelden. De geluidseffecten zijn ruk en die honden hadden ze ook wel achterwege mogen laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik ben er ook niet helemaal tevreden over, ik denk dat ik terug ga vallen op cod4 wat de multiplayer betreft. Die honden zijn idd soms wel irritant, maar ze lopen iig random, die chopper uit cod4 schiet altijd op de hoger geplaatste personen..

ik ben nu bezig met de BAR als wapen en ofwel ben ik gewoon rot ofwel is dat wapen ruk? ik denk iig dat het het 2e is :p want als ik out of ammo oid ben, dan schooi ik een ander geweer van de grond en daarmee schiet ik meestal een stuk beter, vooral op closerange is die bar waardeloos... ben nu lvl 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:18:
ik ben nu bezig met de BAR als wapen en ofwel ben ik gewoon rot ofwel is dat wapen ruk? ik denk iig dat het het 2e is :p want als ik out of ammo oid ben, dan schooi ik een ander geweer van de grond en daarmee schiet ik meestal een stuk beter, vooral op closerange is die bar waardeloos... ben nu lvl 29.
Misschien dan een ander wapen pakken? Ik heb gemerkt dat het per persoon nogal verschilt welk wapen je lekker vind schieten. De voorstellen bijvoorbeeld die een maat mij doet is tot nu toe niet 1 keer goed uitgevallen. m.a.w. de wapens die hij gebruikt en prettig vindt, vind ik ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:03
mp40, serieus pak dat wapen en gij zult iedereen ownen, zeker als je round magazine hebt (meer kogels) + double tap... het is gewoon niet meer leuk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

FireBladeX schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:37:
mp40, serieus pak dat wapen en gij zult iedereen ownen, zeker als je round magazine hebt (meer kogels) + double tap... het is gewoon niet meer leuk :o
MP40 en round drum heb ik al, ik gebruik er meestal stopping power mee, toch eens double tap proberen in deze setup

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb zelf altijd de thompson+rounddrum i.c.m. stopping power.
Moet zeggen dat deze combi ook lekker wegknalt.. Zal die mp40 ook eens proberen

En om écht eens heel eerlijk te zijn... speel voornamelijk weer cod4 de laatste tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Douwe63 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:21:
Zo, gisteren even 'blind' CoD5 aangeschaft zonder reviews oid te lezen (speel al maanden elke dag CoD4 multiplayer online met veel plezier) maar ik baal hier wel even van. Ik krijg er nog geen vinger achter maar ik vindt het een stuk minder... Het is net alsof het een stuk minder soepel speelt maar dat kan ik me ook verbeelden. De geluidseffecten zijn ruk en die honden hadden ze ook wel achterwege mogen laten...
Ik had hetzelfde probleem, maar dan andersom.

CodWaW uitgespeeld, en toen COD4 er terug in gedaan.
Dat voelde pas traag aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:18:
ik ben nu bezig met de BAR als wapen en ofwel ben ik gewoon rot ofwel is dat wapen ruk?
BAR is een pracht wapen ... zuiver en effectief, zeker op afstand.
Voor close range moet je inderdaad een shotgun of zo'n tuinsproeier als de MP40 of dat Russische geval pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

kenicky schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:30:
[...]

Ik heb zelf online zombie regelmatig gespeeld. Alleen als ik de DMZ naar mijn gamepc zet komen er ook daadwerkelijk spelers naar mijn server toe. Alleen het forwarden van enkele poorten werkt vooralsnog nog niet (zal wel een poort vergeten...)
Heb je de poorten dan ook goed in je firewall staan? http://www.utorrent.com/testport.php?port=3010 is bv een goede test om te zien of een poort 't doet.

Laatst ook enorm gezeur gehad met poorten... een poort werkte wel, maar een andere niet, terwijl ik toch echt alles gekopieerd had van die werkende poort. Bleek dat ik 't per ongeluk al een keer half had gedaan, en twee regels voor dezelfde poort in de firewall vond de router niet zo leuk... Iets waar m'n livebox nooit zo moeilijk over deed.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me nu gelukt om te joinen en ook te gamen, we waren met z'n 2en en zijn tot lvl 12 gekomen
toen werd het een beetje druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:31:
[...]

BAR is een pracht wapen ... zuiver en effectief, zeker op afstand.
Voor close range moet je inderdaad een shotgun of zo'n tuinsproeier als de MP40 of dat Russische geval pakken.
ik heb nu double tap geunlocked, dus ik ga daar eens even mee fraggen, op closerange kan ik dan nog wel wat meer sprayen zodat ik mss toch wat meer kills maak. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:47:
[...]

ik heb nu double tap geunlocked, dus ik ga daar eens even mee fraggen, op closerange kan ik dan nog wel wat meer sprayen zodat ik mss toch wat meer kills maak. :9
MP40 met double tap werkt inderdaad wel lekker 8)
De BAR heb ik gisteren de challenge voor gehaald maar toch heb ik die class weer veranderd, ik vind het geen fijn wapen (de FG42 staat er nu weer voor in de plaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja, das inderdaad jammer voor je. Als je de reacties hier eerst gelezen had (althans van degenen die COD5 niet zo goed vinden als COD4 had je het mss niet gedaan).

Ik zelf heb het op de dag na de release meteen gedaan en was ook erg teleurgesteld om dezelfde redenen als die jij al noemde (m.n. het geluid). Ik heb in eerste instantie zelfs twee copies gekocht i.v.m. beheer van de server maar wij hebben onze COD5 server alweer opgezegd en die tweede copy heb ik maar meteen weer voor de helft van het geld verkocht. Ik gebruik die ene copy nu nog gewoon even ter afwisseling soms van COD4 want iedereen van onze clan is alweer terug naar COD4. Ter afwisseling vind ik COD5 best leuk, niet om iedere avond online mee te gamen.

Met name in COD5 HC servers is de balans van de wapens belabberd. Het is dan slechts een kwestie van de COD5-P90 pakken, dus die Russische PPsh41, drum magazine eronder, stopping power erop of sleight of hand en je raast zo door de mappen heen naar een hoge positie (als je al geen nr. 1 wordt). Ik denk dat rifle only servers dan veel meer uitdaging bieden.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:47:
op closerange kan ik dan nog wel wat meer sprayen zodat ik mss toch wat meer kills maak.
Ik vind sproeien nog steeds niet de manier om kills te maken .. gewoon goed mikken. Met een M1, minder terugslag, kun je ook op korte afstand behoorlijk raak knallen. Meer dan eens 3 van die sproeiers van dichtbij afgeknald die de muren aan het perforeren waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
De geluidseffecten zijn ruk en die honden hadden ze ook wel achterwege mogen laten...
Op mijn 2.1 speakerset klinkt het geluid bij mij allemaal wat dofjes, echter op mijn headset klinken de geluidseffecten van de wapens werkelijk fantastisch.

Die honden zijn imho minder irritant als die choppers in CoD4. De hondjes kun je gemakkelijk 1 voor 1 neersteken. Bij CoD4 hoef ik enkel naar de chopper te kijken of ik ben de pineut.
l0n3w012ph schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:23:
[...]
Met name in COD5 HC servers is de balans van de wapens belabberd. Het is dan slechts een kwestie van de COD5-P90 pakken, dus die Russische PPsh41, drum magazine eronder, stopping power erop of sleight of hand en je raast zo door de mappen heen naar een hoge positie (als je al geen nr. 1 wordt). Ik denk dat rifle only servers dan veel meer uitdaging bieden.
Balans op HC servers belabberd?
Ik vind van niet. In de grote mappen kun je gemakkelijk sprayers ownen met bolt rifles, omdat de range van met name de PPsh en Thompson erg klein is. In de wat kleinere mappen kun je de spayers ook redelijk goed ownen met de G43, M1Carbine of SVT.

Voor mij is CoD:WaW het beste deel sinds CoD:UO. Ik heb CoD:MW dan ook niet meer aangeraakt sinds de aanschaf van CoD:WaW. Heb hier ook niet meer het idee dat ik steeds granaten aan vangen ben. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Ik vond het eerst ook niet zo'n top spel, maar na het wat meer gespeeld te hebben is het toch érg leuk! :) Ik heb cod4 dan ook niet meer gespeeld sinds ik cod5 heb gekocht. De STG-44 is een top wapen, gebruik ik bijna altijd, tenzij ik lekker op een bolt rifle only server aan het spelen ben. Alleen vind ik het jammer dat er geen SD HC bolt rifle only servers zijn... tenminste, ik kan er geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:35:
[...]

Ik vind sproeien nog steeds niet de manier om kills te maken .. gewoon goed mikken. Met een M1, minder terugslag, kun je ook op korte afstand behoorlijk raak knallen. Meer dan eens 3 van die sproeiers van dichtbij afgeknald die de muren aan het perforeren waren.
Ik ben ook totaal geen spray noob (ik haat sprayers), maar met die BAR kan ik gewoon niet werken op closerange, vandaar dat ik die bar combineer met doubletap zodat ik op closerange toch wat meer kans maak. Ik heb nu ook het perk met verhoogde accuracy ermee gecombineerd en zo is het niet echt een slecht wapen. Toch heb ik die bar even links laten liggen en schiet ik nu met een thompson, dat werkt al heel wat fijner. Ik ben de wapens wat aan het afwisselen, zo zoek ik mijn fav wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Indy91 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:52:
[...]

Balans op HC servers belabberd?
Ik vind van niet. In de grote mappen kun je gemakkelijk sprayers ownen met bolt rifles, omdat de range van met name de PPsh en Thompson erg klein is. In de wat kleinere mappen kun je de spayers ook redelijk goed ownen met de G43, M1Carbine of SVT.
De range maakt geen moer uit van de PPsh of de Thompson. Een schot is met beide wapens ook voldoende en waarom? Omdat het HC is maar niet alle HC-servers in COD5 zijn hetzelfde, ook weer zo'n domme feature in de server.cfg van COD5...

Waar je in COD4 gewoon de 0 kunt vervangen door een 1 bij de

set_scr_hardcore "0"

om de server gewoon op full-HC te zetten, is dit in COD5 dus niet mogelijk... |:( Je kunt die 0 wel vervangen door een 1 maar dit heeft geen effect. De server blijft dan non-HC...

Om een COD5 server hardcore te maken is de enige mogelijkheid die je hebt de set_scr_playerhealth te verlagen van de standaard 100 (geloof ik) naar bv. 30 (zoals wij gedaan hebben), maar er zijn genoeg "HC"(?) servers die i.p.v. 30 de set_scr_playerhealth hebben verlaagd naar slechts 50 en dan moet je met elk wapen (sommige dan net uitgezonderd) alsnog twee schoten (of meer al naar gelang hun instellingen in de server.cfg) raak schieten voordat de tegenstander neergaat. Sommigen weten dit niet en het is me vaak genoeg gevraagd hoe wij de server nu toch echt HC hadden gekregen.

Dan is het dus niet daadwerkelijk HC. Het kenmerk daarvan is toch wel dat je met een schot iemand neerschiet (ook van grote afstand en met welk wapen dan ook) en dat was bij ons dan ook geen probleem, ook niet met de PPsh41. Daar schoot je rustig iemand in Cliffside neer met je Thompson met een korte linkermuisklik (gisteren toevallig nog weer ff gedaan).

En als je dan dus een echte HC server gecreëerd hebt, is de balans van die wapens ver te zoeken. Op afstand is het voordeel van beide wapens dan gelijk want beide wapens moeten er in HC voor zorgen dat iemand neergaat met slechts een schot maar close range ben je toch wel heel (!!!) erg ver in het nadeel. Waarom zitten er anders in zo'n afschuwelijk kleine map als Dome dan ook (bijna) alleen maar vol-automatische wapens te vuren. De enigen die dat niet doen zijn vaak mensen die nog aan het levellen zijn (in welke prestige mode dan ook gezien die belachelijke 10.000 XP's per kill servers die overal te vinden zijn)
Indy91 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:52:
[...]

Op mijn 2.1 speakerset klinkt het geluid bij mij allemaal wat dofjes, echter op mijn headset klinken de geluidseffecten van de wapens werkelijk fantastisch.
Van je eigen wapens die jij afvuurt wel ja :) En daar houdt het ook mee op... Ik verwijs maar ff naar mijn post op pagina 10 van maandag 1 december 2008, 10:16 (vrij uitgebreid beschreven wat de verschillen zijn tussen COD4 en COD5 qua geluid)

[ Voor 72% gewijzigd door l0n3w012ph op 04-02-2009 08:49 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 27-06 21:47
Ik moet zeggen dat ik die Fast-ranking servers nu ook gebruik. Prestige is leuk, maar ik zie meer uitdaging in het halen van alle challenges. En ja, die ben je kwijt als je aan prestige doet. Ik ga dus nu eerst 9 keer rond op zo'n fast-ranking server. En de laatste ronde doe ik alleen op normale servers, en dan ga ik alle challenges halen. Dus.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De challenges zijn dan inderdaad interessanter, leuker en bieden meer uitdaging dan de prestige-levels. Ik weet wel dat sommige in COD4 verrekte lastig waren om te halen zoals die challenge waarin je in mid-air twee kills moest maken. Die heb ik stomtoevallig gehaald toen ik in de map Bloc aan de zijkant van dat ene flatgebouw op die trap stond, een sprong maakte en vervolgens bleef haken en daardoor geen kant meer op kon (bug?). Ik wilde eigenlijk al op de Esc-toets drukken toen er twee vijanden aankwamen die ik nog net neer kon schieten :P En toen opeens weer die gitaarsolo en de melding dat ik die betreffende challenge had gehaald :) Snapte er niks van maar was er wel blij mee :D

Ik ken de challenges in COD5 niet eens echt goed maar succes iig!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

l0n3w012ph schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:05:
Ik weet wel dat sommige in COD4 verrekte lastig waren om te halen
Er zijn er ook die heeeel makkelijk zijn ... ik haalde een challenge door per ongeluk in een diepe raket-silo te stappen :o

EDIT : fall 30 feet to your death ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 04-02-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

hahahaah dan heb jij die challenge precies hetzelfde als ik gehaald. Stomtoevallig en door het feit dat ik in het begin die mappen nog helemaal niet kende :) Opeens was de grond weg onder mijn voeten in Countdown en was ik weer 250XP's rijker :9

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Ik ben de eerste keer helemaal zelf geleveld naar lvl65 (zonder power servers dus), daarna had ik er ook geen zin meer in. Je bent dan alles kwijt, dus maar even een power server gepakt (en die gewoon 5x achter elkaar gedaan) dus nu heb ik 10 custom slots en kan ik alle challanges gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drZymo schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:16:
Ik moet zeggen dat ik die Fast-ranking servers nu ook gebruik. Prestige is leuk, maar ik zie meer uitdaging in het halen van alle challenges. En ja, die ben je kwijt als je aan prestige doet. Ik ga dus nu eerst 9 keer rond op zo'n fast-ranking server. En de laatste ronde doe ik alleen op normale servers, en dan ga ik alle challenges halen. Dus.
ik geloof dat je Prestige niet begrijpt dan.
Prestige een systeem van lof en eer. Alle lof en eer dat je al zover gevorderd bent in het spel, je hebt een enorm aantal kils nodig om prestige te behalen. Waar zit dan de uitdaging, eer in als je 10k xp per kill haalt? Snap ik dus niks van, door gebruik te maken van een fast ranking server wil je , t.o.v. de andere gamers, iets worden wat je niet bent...namelijk een speler met veel ervaring en skills wat bewezen wordt door je prestige badge.
<ps je kan best veel skills hebben hoor maar je bent eigenlijk jezelf aan het belazeren via zo een fast ranking server>
Vergelijk het met een wannabe die voor zij image een Ferrari wil hebben, hij koopt een rode Toyota Celica uit '92 :S en plakt er een paar Ferrari stickers op...Nu zullen de buren vast onder de indruk zijn (NOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik heb net zoals disweb en drZymo gebruik gemaakt van de zogenaamde FastRank servers, nadat ik lvl65 heb gehaald. Niet om te patsen maar enkel en alleen om de 10 Custom slots te kunnen vrij spelen.

De Challenges en de Prestige mode zeggen mij dan ook helemaal niets! Ik hoef niet zonodig iemand te imponeren met mijn skills, prestiges, stats or whatsoever (die leeftijd ben ik reeds lang voorbij).

Ik speel een spel omdat ik het leuk vind en niet om indruk te maken op anderen.

In mijn belevingswereld wil ik zo natuurgetrouw mogelijk spelen. Daarbij horen ook bepaalde wapens bij bepaalde mappen/situaties. Ik vind dat als je spawned bij een bepaald leger je op zijn minst de mogelijkheid moet worden geboden om ook de bijbehorende wapens (bolt action danwel semi-auto of full-auto) te gebruiken. De 10 Custom slots bieden mij deze mogelijkheid.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RMX schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:35:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, maar dan andersom.

CodWaW uitgespeeld, en toen COD4 er terug in gedaan.
Dat voelde pas traag aan haha
COD5 aangeschafd maar kan niet online gamen door een bug (iets met routers), daar word ik ook niet vrolijk van :P

Dus ik wacht met smart op de patch (1.2) zodat ik alsnog kan beginnen met MP spelen..heb maar even via een illegale COD5 versie de singleplayer gedaan om me te vermaken ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Indy91 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:46:
In mijn belevingswereld wil ik zo natuurgetrouw mogelijk spelen. Daarbij horen ook bepaalde wapens bij bepaalde mappen/situaties. Ik vind dat als je spawned bij een bepaald leger je op zijn minst de mogelijkheid moet worden geboden om ook de bijbehorende wapens (bolt action danwel semi-auto of full-auto) te gebruiken. De 10 Custom slots bieden mij deze mogelijkheid.
Ondanks dat ik het eens ben met Manuevg77 en dat je je zelf belazert met Prestige 10 door fast ranking servers, ben ik het met deze andere reden voor snel levellen hier wel eens met Indy91. 10 custom slots is wel erg handig en soms noodzakelijk om te hebben. Die mochten wat mij betreft ook wel sneller vrij komen want iedere map vraagt vaak toch weer andere wapens en de verschillende speltypes vragen vaak weer andere perks.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

K4F

Zometeen komt de patch uit, paar uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

K4F schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:27:
Zometeen komt de patch uit, paar uurtjes...
Voor de PC of console versies?
Ben benieuwd of die glitches in de maps al gepatcht zijn, hebb en tijdje niet gespeeld (ben terug naar COD4 momenteel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Nu online

K4F

ijskonijn schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:47:
[...]

Voor de PC of console versies?
Ben benieuwd of die glitches in de maps al gepatcht zijn, hebb en tijdje niet gespeeld (ben terug naar COD4 momenteel)...
PC, glitches zijn naar zeggen gepatched, changelist zal zometeen ook wel bij de mirrors te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote patch van ruim 400Mb... gaat ook niet echt snel via gamershell. Hoop wel dat glitches eruit zijn.

EDIT: Die van Morpheus is beter ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
bah, ik moet denk ik nog even wachten.

heb de game gekocht via steam. Kan deze patch dus nog niet draaien (geeft foutmelding bij install)

Ik denk dat ik even moet wachten op steam..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Nu online

K4F

Ben eigenlijk, op de vista sound bug na, heel tevreden over de patch. Het voelt beter aan, bolt action rifles zijn iets sterker, makin is in enen een mooie map, wat ze gedaan hebben in die drie maanden weet ik niet maar het resultaat is best oké!

Oja, allemaal even langs komen op Killing4Fun 1.2 he. Vernam van JD dat het de eerste 1.2 server is O-), F5'en loont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

treyarch heeft nu echt een major fuck-up gemaakt. 25% van de gamers geen sound, lekker belangrijk zullen ze daar wel denken. Nee, ik ben echt blij dat IW deel 2 van modern warfare maakt.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

* Free Multiplayer Map! The tide is out and the sun is high – this daytime version of Makin sheds new light on the battle!
* Fixed exploits that allowed for power ranking servers. (weg met die 4.000 punten servers!)
* Fixed router related server authentication errors.
* Fixed HTTP Redirect functionality for downloading mods
* Fixed sound device crashes stemming from Emulated Sound Devices juist veel mensen die klagen over 'no sound' op 3 servers?
* Fixed exploit which allowed players to color their name tag.leidt minder af
* Hits now register properly while targeted player is leaning.
* Enabled /cg_drawfps in multiplayer games.
* Fixed command-line +connect functionality
* /cg_fov no longer resets to the default value in between matches.
* Dedicated servers automatically reconnect to the Master Server in case the Master Server resets.
* "Accept Game Invite" is bound to its default key, F10.
* Implemented fix for attempting to join password protected servers from the server browser.
* Fine tuned Bolt-Action Rifles for balance.
* Screenshots no longer overwrite each other.
* Fixed various multiplayer map related issues and exploits.

[ Voor 5% gewijzigd door tweaktubbie op 06-02-2009 23:54 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Yor schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:58:
treyarch heeft nu echt een major fuck-up gemaakt. 25% van de gamers geen sound, lekker belangrijk zullen ze daar wel denken. Nee, ik ben echt blij dat IW deel 2 van modern warfare maakt.
Hoe kom je aan die informatie als ik vragen mag? Want 25% is nogal erg veel...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Nu online

K4F

JuliettPapa schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:35:
[...]

Iedereen met vista, en een onboard RealTek chippie is de sigaar. Die mensen moeten op 16 bits 44000 hz gekrijs aanhoren, dat is tenminste de oplossing voor 99% van gedupeerde. Wel zonde, hadden ze makkelijk kunnen zien als ze de moeite hadden genomen op meerdere computers te testen, had een hoop irritante serverberichten gescheelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/fb294ac0430fa91e9c9c252dd243a6660487e9c0.jpg

Makin Day is leuke toevoeging, veel meer kills dan 's nachts! Dat huisje bovenin wordt continue gerushed :+

[ Voor 25% gewijzigd door tweaktubbie op 06-02-2009 23:52 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die map krijg ik maar rond de 30 fps terwijl ik normaal met de andere mappen rond de 80 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
tweaktubbie schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:51:
[afbeelding]

Makin Day is leuke toevoeging, veel meer kills dan 's nachts! Dat huisje bovenin wordt continue gerushed :+
Payback time voor iedereen die door die campers uit het water geschoten werd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K4F schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:48:
[...]

Iedereen met vista, en een onboard RealTek chippie is de sigaar. Die mensen moeten op 16 bits 44000 hz gekrijs aanhoren, dat is tenminste de oplossing voor 99% van gedupeerde. Wel zonde, hadden ze makkelijk kunnen zien als ze de moeite hadden genomen op meerdere computers te testen, had een hoop irritante serverberichten gescheelt!
ik ben zo iemand, heb het geluid op 16bit en 44100hz gezet. De kwaliteit van het geluid valt wel mee, ik game met een redelijk cheape headset en aangezien het geluid van cod5 zowiezo al zuigt merk ik niet veel achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Mensen met onboard sound hebben meestal niet zo'n héél goede sets aan hun pc hangen.
Kwaliteitverschil hoor je niet in de meeste gevallen.

Heeft echt IEDEREEN met Realtek en Vista problemen met geluid, of gewoon sommige?
Is wel grote fout van Treyarch, ik snap neit dat ze zo'n dingen niet testen.

Makin Day is wel vet moet ik zeggen, ik haal daar echt grote streaks.
'S nachts is wel spannender, zou leuker geweest zijn als ze eerst overdag en dan 's nachts, maar goed.
Komen er nog mappen in volgende patches, of is dit de enigste ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makin is niet echt mijn map, gewoon te veel van die golfplaten en hout etc waar je kan achter verstoppen,.. moeilijk uit te leggen.

en ik denk dat IEDEREEN met realtek en vista het probleem van geen geluid heeft, vooral erg voor de minder ervaren gamer die juist weet hoe hij moet patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
dat geluidsprobleem heb ik ook met mn X-FI Extreme gamer. Die kan ik ook niet 24/192 laten uitsturen met COD5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 23-07 00:46
Jammer dat ze net Makin hebben gekozen.. vind ik samen met Upheavel de slechtste mappen.. maargoed,

weet iemand toevallig het commando om alleen de fps te laten zien - en dus niet de rest zoals cg ms/frame, sv ms/frame, enz..? >

Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/t/0383/Makin_Day.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ik heb het probleem ook met een Auzentech X-Fi Prelude 7.1 (leuk kaartje btw) , maar ik heb wel een Realtek onboard kaartje.
Koop je zo'n duur geluidssysteem kan je maar met slechte kwaliteit gamen.
Daar kan ik nu echt niet aan uit, maar goed het is wel vrij duidelijk dat Treyarch niet veel om geluid geeft ...
Ik denk dat hij er niet veel naast gaat zitten, ik bedoel hoeveel mensen hebben niet Vista en Realtek geluidskaart.
Heel veel denk ik, misschien geen 25% maar toch een groot deel, nja grote blunder van Treyarch
* Hits now register properly while targeted player is leaning.
Is het jullie opgevallen dat de mensen veel sneller doodgaan als je er op mikt?
Vooral als je gebukt zijn ofzo, dan schiet je er niet meer los door...
Heb nu echt veel meer kills dan vroeger, hebben ze dan goed opgelost voor mij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Speedlink schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:00:
dat geluidsprobleem heb ik ook met mn X-FI Extreme gamer. Die kan ik ook niet 24/192 laten uitsturen met COD5
Mmm raar, ik heb helemaal geen problemen met het geluid in de nieuwe patch. Gebruik Vista 32 bits en heb een Creative X-Fi Xtreme Music kaart... misschien even de nieuwe drivers installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn complimenten aan Treyarch...........................NOT!!!! Nu heb ik helemaal geen geluid meer :( !!!
Waarom kan Activision het echte werk niet gewoon overlaten aan een mensen met Skills! zoals Infinity Ward.
_/-\o_ aan Infinity Ward voor CoD4.

Ik had mijn X-Fi Prelude als op 24Bit 48KHz staan en nu op 16Bit 48Khz, bij de volgende update moet ik vast 8Bit en 22KHz selecteren om geluid te hebben :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Nu online

K4F

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:35:
Zo mijn complimenten aan Treyarch...........................NOT!!!! Nu heb ik helemaal geen geluid meer :( !!!
Waarom kan Activision het echte werk niet gewoon overlaten aan een mensen met Skills! zoals Infinity Ward.
_/-\o_ aan Infinity Ward voor CoD4.

Ik had mijn X-Fi Prelude als op 24Bit 48KHz staan en nu op 16Bit 48Khz, bij de volgende update moet ik vast 8Bit en 22KHz selecteren om geluid te hebben :( .
Jij geeft de makers de schuld, ik geef de hoge baas de schuld. Activision-Blizzard lijkt te doelen op een strategie waar ieder jaar een nieuwe call of duty uitkomt, dit trekt natuurlijk geen enkele studio op degene van nfs en fifa na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb cod5 maar opgegeven en ben terug gestapt naar cod4 en wat was me dat een verademing, cod4 is op zoveel vlakken beter als cod5:
-betere mappen, maar dat kan persoonlijk zijn
-veel betere wapenbalans, vb dat machine geweer met die ronde lader erbovenop in cod is waardeloos (slechte accuracy etc) terwijl in cod4 je met elk wapen wel redelijk bent (ookal zijn daar ook een paar wapens een stuk beter dan andere (ak-47, m14, mp5 etc).
-veel beter geluid, ik verwijs even naar de post van l0n3w012ph klik, waar ik volledige mee akkoord ga
-een pak minder campers
-geen tanks, maar die tanks vond ik al bij al niet zo erg behalve als alle tanks van het enemy team zijn
-airstrike is imho veel leuker als arty, de airstrike van cod4 duurt maar even terwijl die arty een eeuwigheid blijft duren en ik heb meerdere matches gespeeld waarbij de ene na de andere arty naar beneden kwam.
-cod4 heeft een stuk betere hitdetectie imho, ik heb meerdere malen bij cod5 gehad dat ik rustig aanlegde met mijn thompson oid en mooi mikte en rustig schoot, telkens vol op de vijand zonder dat deze ook maar iets geraakt werd... als ik in cod4 iemand raak dan raak ik hem ook, mis ik hem dan mis ik hem ook
-in cod4 wordt er meer gezeurt over martyr, is er veel meer gewhine, gezeur, gescheld, vind ik imho veel leuker :p terwijl het in cod5 zo stil is altijd, slechts na de match zeggen er een aantal mensen "gg"...
-in cod5 wordt je zo rap in de rug geschoten, ben je vb in een gevecht met iemand dat je zo goed als gewonnen hebt, komt er daar in of andere jap die je in de rug knalt voor dat je je ander gevecht kunt winnen
-in cod5 zijn er minder (geen?) leuke (geheime) plaatsen waar je kan geraken, in cod4 kan je vb in countdown op beide luchtafweer of in ambush kan je in gebouwen komen waar je niet gewoon via een trap in kan.
-en wss nog een paar kleinere dingen waar ik nu niet op kan komen

het is niet omdat ik in cod5 slecht ben, sterker nog, ik heb een k/d ratio van 2.4 terwijl dat in cod4 slechts 1.7 is (dit komt weliswaar omdat ik in het begin zeer noob was, cod4 was wel wennen na 2 jaar bf2). Ik sta de helft van de tijd ook in de top3.

ik denk dat veel mensen die eerst cod4 gespeeld hebben, met mij (grotendeels) akkoord gaan, cod5 bezit gewoon niet die x-factor die cod4 wel heeft.

uiteraard is cod:WAW geen slecht spel, het wordt zeer veel gespeeld, maar toch kon het zo veel beter.
cod4 wordt trouwens nog meer gespeeld volgens xfire

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Gisteravond nog even COD5 weer gespeeld, maar als je dat een paar weken niet speelt loop je zover achter in levels en perks dat het gewoon niet leuk meer is. Denk dat ik de singleplayer maar ga uitspelen en het daarna verkoop ofzo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Arfman schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:29:
Gisteravond nog even COD5 weer gespeeld, maar als je dat een paar weken niet speelt loop je zover achter in levels en perks dat het gewoon niet leuk meer is. Denk dat ik de singleplayer maar ga uitspelen en het daarna verkoop ofzo.
Ik denk eerder dat je na een paar weken niet spelen achter loopt in skills/gevoel ipv perks/level.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:13:
Jammer dat ze net Makin hebben gekozen.. vind ik samen met Upheavel de slechtste mappen.. maargoed,

weet iemand toevallig het commando om alleen de fps te laten zien - en dus niet de rest zoals cg ms/frame, sv ms/frame, enz..? >

[afbeelding]
Hoeveel fps heb jij tijdens het spelen met deze map? Ik heb een 9800GX2 met alles op hoog (4x AA) en haal max 40 fps op makin day. (Misschien wat terugschroeven maar toch benieuwd wat jij heb en haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Frentik schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:40:
[...]
Ik denk eerder dat je na een paar weken niet spelen achter loopt in skills/gevoel ipv perks/level.
Dat ook, en het wordt nog eens versterkt doordat je niet de laatste 1337 supersniperscope met 5 x accuracy op je geweertje kunt prikken ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Hoeveel fps heb jij tijdens het spelen met deze map? Ik heb een 9800GX2 met alles op hoog (4x AA) en haal max 40 fps op makin day. (Misschien wat terugschroeven maar toch benieuwd wat jij heb en haalt.
Ik heb een HD4850 en ik haal 40FPS met 1650*1050 2x AA en Vsync, loopt gewoon even soepel als andere mappen.
Wel wat minder FPS maar wel vlotjes...

Ik denk dat het gewoon een zware map is om in te spelen, in het donker zie je veel minder details enzo...
Overdag heb je beter overzicht enzo, dus meer om te verwerken voor je CPU/GPU, 40FPS is trouwens toch goed speelbaar als je geen drops hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
disweb schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:50:
[...]

Mmm raar, ik heb helemaal geen problemen met het geluid in de nieuwe patch. Gebruik Vista 32 bits en heb een Creative X-Fi Xtreme Music kaart... misschien even de nieuwe drivers installeren?
Alles is up to date hoor, heb de laatste drivers, laatste update. Spel wil nieteens starten als ik mn audio settings niet terug schroef. Dan krijg ik een error en spel start vervolgens niet. Gooi ik die setting naar beneden, start t gewoon. Had dit ook met de demo. Snap niet dat ze daar niet eens iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel wat drops als het druk is of bij veel detail, dat is minder maar als ik thuis ben dan
schroef ik 'm wat terug naar 2x AA of geen. Draai trouwens een resolutie van 1280*1024 en VSync uit.
(Helpt dat?)

Met Vista had ik ook het probleem dat ik geen geluid heb. Even teruggeschroefd en het deed het weer,
het is wel wat minder maarja, dat ze het niet gelijk oplossen of voordat de patch uitkwam er naar gekeken hebben, beetje slordig.

Snap ook niet waarom ze die savedgames en instellingen helemaal verborgen hebben diep in windows, waarom niet gewoon in Mijn docu's bijv. (om te kopieren naar een andere pc bijvoordeeld) ik heb ze wel gevonden daar niet van maar het was even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Jij hebt een 9800GX2 en je speelt op 1280*1024 en Vsync op met 2xAA en je haalt maar 40FPs?
Dat is raar, ik haal met een HD4850 echt veel meer, op hoge reso, staat dual videocard aan bij instellingen?(Ik weet niet zeker of dat moet met een 9800GX2?)

Savegames waren gewoon op de meest logische plaats, waar bijna alle games hun dingen opslagen.
Bij documenten etc als je het perongeluk verwijderd, dan zit je daar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alleen maar met die map waar ik 40 haal, bij de rest haal ik rond de 80 fps, Dual staat wel aan dan
dus ik denk dat het aan makin day ligt. Heb nu 4x AA en Vsync uit... dus ik denk dat ik naar 2x AA ga om toch wat beter te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40fps is toch snel zat? zoveel verschil merk je toch niet tss 40 en 80 ofwel? Iig ik denk niet dat dat echt een invloed kan hebben op je resultaten ingame, als je dan echt de settings wilt veranderen zodat je in het voordeel bent kan je beter alles op low zetten... op 800*600, dan raak je de hoofdjes gemakkelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die 40fps is best maar soms als het echt druk is krijg ik een drops en die zijn wel irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:54:
Makin is niet echt mijn map, gewoon te veel van die golfplaten en hout etc waar je kan achter verstoppen,..
Verstoppen wel, dekking zoeken niet ; je knalt recht door dat spul heen ...
K4F schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:48:
Iedereen met vista, en een onboard RealTek chippie is de sigaar.
Alleen de combinatie Vista/Realtek of is Realtek in XP ook een probleem ?

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 09-02-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Goner schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:16:
[...]
Alleen de combinatie Vista/Realtek of is Realtek in XP ook een probleem ?
Bij mij gaf de combinatie XP/Realtek geen problemen.

edit: en eindelijk weer via xfire een spel kunnen deelnemen d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 09-02-2009 12:16 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:56:
nee die 40fps is best maar soms als het echt druk is krijg ik een drops en die zijn wel irritant :)
ah zo :) kan ik geloven

weet niet echt wat ik haal kwa fps, ik speel alles op high met AA voluit @1280*1024 alles draait vlot,ook makin day. iig ik speel het niet meer, ben weer cod4 verslaafd.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:35
Ik ga hem zelf denk ik kopen, want ik wil hem heel graag.
Had hem gedownload ( Beta toen ), en vond het geweldig om te spelen.
Maar 55 euro valt me nog tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Haal hem op bv. play.com of bestel los een key, dat is maar 20-30 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem van 2dehands.be, €30 incl verzending.(weliswaar de pc versie, consoleversies zijn duurder denk ik) Als je 2e hands kijkt wel opletten voor scammers die je het spel voor €7 aanbieden, dat is uiteraard een rip waar geen legale key bij zit. Ik koop heel veel games 2e hands, nog nooit problemen gehad met key etc (dat vraag ik ook altijd even aan de verkoper). Werkt prima, het enige wat ik trouwens echt nodig heb is een key om online te gamen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Gewoon goed zoeken en je vind wel ergens een goede aanbieding.
Ik had hem vlak na de release voor 30 euro :o bij de lokale pc boer hier.
Ik vraag me af hoe hij er zo goedkoop aangekomen is, maar toch _/-\o_

XP en Realtek geeft hier geen probleem, waar Vista wel een probleem geeft.
Hoe kan dat nu? Testen ze dan niet op XP én Vista?
Ze moeten toch geweten hebben dat er geen geluid is?
Ok, je kan niet ALLE hardware testen, maar geen geluid bij Realtek kaartjes vind ik toch erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik wil hem wel spelen, vond beta geweldig en heb hem al op mijn xbox, maar PC versie blijft zoiezo veel beter.
Waar kan ik losse CD-KEYS bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oa hier:

http://g2play.pl/c/pl/20/2/1/0/long/call+of+duty.html

via playasia.com of play.com kan je hem ook krijgen voor €35 oid. (dvd+boekje+key that is)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:11:
[...]

Ik heb hem geloof ik niet onder de 80 zien komen, met alles op max & 1680x1050..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Caneezy schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:54:
Ik wil hem wel spelen, vond beta geweldig en heb hem al op mijn xbox, maar PC versie blijft zoiezo veel beter.
Waar kan ik losse CD-KEYS bestellen?
Hier heb ik mijne vandaan: http://lioncorpkeys.com/

Werkt perfect! Let er alleen op dat je GEEN custom zombie maps kan spelen. Je krijg namelijk geen cd en met een no-cd tooltje werken de custom maps niet :S Beetje jammer naderhand, maar de MP werkt wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Treyarch heeft bekend gemaakt dat er binnenkort een nieuwe Zombie Map voor Call of Duty: World at War zal worden gepubliceerd. De ontwikkelaar zei dat op het officiele Call of Duty forum. De nieuwe map zal worden uitgebracht met andere maps in een DLC map pack. Treyarch komt binnenkort met meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Dan ga ik dat maar even doen, thanks for the website.
Ik vind het echt leuker op de PC, dus ik ga met smart spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

disweb schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:29:
[...]

Hier heb ik mijne vandaan: http://lioncorpkeys.com/

Werkt perfect! Let er alleen op dat je GEEN custom zombie maps kan spelen. Je krijg namelijk geen cd en met een no-cd tooltje werken de custom maps niet :S Beetje jammer naderhand, maar de MP werkt wel gewoon :)
Werkt dit ook zo voor CoD 4? Aangezien ik deze al heb op de PS3, maar ik ook wel eens op de PC wilde knallen, leek het me handig om een key te kopen, nu zo'n 18 dollar. Maar als ik dan geen custom maps kan spelen heb je er nog niks aan (aangezien je op de PS3 geen custom maps hebt).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Meer info over de DLC: http://www.callofduty.com/intel/189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik twijfel over die DLC. Ik voel me nog steeds genept door het feit dat er voor de DLC voor CoD4 betaald moest worden terwijl de pc-versie gratis werd door een deal tussen Activision en NVIDIA.

Alleen maar door de warez-scene.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben benieuwd wat het gaat kosten, en of het ten koste gaat van de "originele" WaW. Zijn er bijvoorbeeld straks 500 servers die de DLC vereisen en nog maar 30 met de originele? Dat soort dingen heb ik dus geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Sandyman538 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:10:
[...]

Werkt dit ook zo voor CoD 4? Aangezien ik deze al heb op de PS3, maar ik ook wel eens op de PC wilde knallen, leek het me handig om een key te kopen, nu zo'n 18 dollar. Maar als ik dan geen custom maps kan spelen heb je er nog niks aan (aangezien je op de PS3 geen custom maps hebt).
Voor cod4 kun je gewoon custom maps spelen ;) Het gaat hier alleen om custom zombie maps. Custom multiplayer maps en mods kun je wel gewoon spelen (met cod4 en cod5). Zeker een koopje dus een losse key voor maar 18 dollar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gunner schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:12:
Ik twijfel over die DLC. Ik voel me nog steeds genept door het feit dat er voor de DLC voor CoD4 betaald moest worden terwijl de pc-versie gratis werd door een deal tussen Activision en NVIDIA.

Sorry hoor, maar wat heeft het feit dat Nvidia een map-pack sponsort te maken met de warez-scene ?
Bovendien heeft de warez-scene weinig impact op COD games, zondar valid key kun je alleen maar op cracked servers spelen, dus daar heb je niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:12:

Genept? Dat is toch alleen maar heel mooi voor de PC-gamers... Dat je het op de console niet hebt is inderdaad jammer, maar genept ben je niet. Consoles zijn 'zo goed' omdat ze allemaal hetzelfde zijn en van eenzelfde fabrikant komen, onderdelen en software op elkaar afgestemd zijn, etc. Dat zijn allemaal erg mooie voordelen, maar dan moet je ook de nadelen (geen sponsorcontracten, omdat er weinig meer te adverteren is...) accpeteren. En alle PC en warez over één kam scheren, en zeggen dat dat de oorzaak is voor de sponsoring door nVidia is ook wel heel gemakkelijk ;)

Verder vraag ik me af waarom je hierdoor twijfelt over de DLC. Waarom zou Activision/Treyarch liegen over DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

KillerAce_NL schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:38:
[...]
Sorry hoor, maar wat heeft het feit dat Nvidia een map-pack sponsort te maken met de warez-scene ?
Bovendien heeft de warez-scene weinig impact op COD games, zondar valid key kun je alleen maar op cracked servers spelen, dus daar heb je niet veel aan.
Het heeft er _alles_ mee te maken. Call of Duty staat in de top 10 van meest gedownloade game in 2008 (bron) en natuurlijk had Activision ook best in de smiezen dat geen hond de uitbreiding zou kopen als deze eenmaal in het illegale circuit terecht kwam. Crackje erbij en fijn de uitbreiding spelen op officiële servers. Als je denkt dat dat niet gebeurt ben je wel erg naïef.

Komt er nog eens bij dat de console-gamer makkelijker te verleiden is tot het uitgeven van geld voor een update van een spel en dat in de pc-wereld vrijwel niet gebeurt.
TheZeroorez schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:42:
[...]

Genept? Dat is toch alleen maar heel mooi voor de PC-gamers... Dat je het op de console niet hebt is inderdaad jammer, maar genept ben je niet. Consoles zijn 'zo goed' omdat ze allemaal hetzelfde zijn en van eenzelfde fabrikant komen, onderdelen en software op elkaar afgestemd zijn, etc. Dat zijn allemaal erg mooie voordelen, maar dan moet je ook de nadelen (geen sponsorcontracten, omdat er weinig meer te adverteren is...) accpeteren. En alle PC en warez over één kam scheren, en zeggen dat dat de oorzaak is voor de sponsoring door nVidia is ook wel heel gemakkelijk ;)

Verder vraag ik me af waarom je hierdoor twijfelt over de DLC. Waarom zou Activision/Treyarch liegen over DLC?
Ik voel me wel genept. Want waarom moeten de console-gamers er wel voor betalen en de pc-gamers niet? Gelijke monniken gelijke kappen!

Maar goed, de markt voor pc-games wordt ook steeds kleiner nu meer en meer uitgevers hun spellen alleen maar voor de console uitbrengen, of pas veeeel later voor de pc. Dat is dan maar mijn genoegdoening
TheZeroorez schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:42:
En alle PC en warez over één kam scheren, en zeggen dat dat de oorzaak is voor de sponsoring door nVidia is ook wel heel gemakkelijk ;)
Ik zou er geen andere reden voor kunnen verzinnen dat er voor een andere strategie is gekozen.

[ Voor 48% gewijzigd door Gunner op 11-02-2009 11:46 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Waar staat dat de DLC voor WaW gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:42:
[...]

Ik voel me wel genept. Want waarom moeten de console-gamers er wel voor betalen en de pc-gamers niet? Gelijke monniken gelijke kappen!

Maar goed, de markt voor pc-games wordt ook steeds kleiner nu meer en meer uitgevers hun spellen alleen maar voor de console uitbrengen, of pas veeeel later voor de pc. Dat is dan maar mijn genoegdoening
Tja, blijkbaar is Activision geen communistisch bedrijf :P
[...]

Ik zou er geen andere reden voor kunnen verzinnen dat er voor een andere strategie is gekozen.
Ze kunnen er op deze manier waarschijnlijk meer geld uit halen. Dat betekent echter niet dat je meteen kunt stellen dat dat 'door alle piraten die alleen maar en allemaal een PC hebben' komt ;)
Wat dacht je bijvoorbeeld van het feit dat er met modding tools ook bijna gelijke maps gemaakt worden of van oudere spellen geïmporteerd kunnen worden? Niemand gaat dan 20 euro neerleggen voor wat maps... Hell, er zijn volgens mij wel meer dan 100 zombie maps.

Wbt de DLC voor WaW is er volgens mij inderdaad nog niets bekend over een (eventuele) prijs. Ik denk dat het hetzelfde zal gaan als bij CoD4: Consolers moeten betalen, en voor de PC wordt een sponsor gezocht. Het is en blijft zo dat DLC er is om wat extra te verdienen aan een spel - meestal dan in ieder geval. En PC gamers zullen de DLC veel minder snel kopen, dat zal dus nooit interessant zijn als verkoopproduct.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste