Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog meer levels voor nazi zombies

www.cod5zombies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

beany

Meeheheheheh

Martinspire schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:30:
[...]
@beany. Kun je die ook doen via lan enzo? Dat lijkt me namelijk helemaal tof :P
Zijn die levels trouwens ook nog een beetje gedetailleerd en leuk om te doen? Heb je er screens van misschien?
Ik heb alleen anzio nog bekeken, die zag er wel erg ok uit. Zombie maps zou je per definitie via een lan moeten kunnen doen, ik ga dat vanmiddag even uitproberen :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Ik kan geen zombie levels joinen. Ik kan me herinneren dat ik ergens gelezen heb dat je daarvoor eerst de single-player moet hebben uitgespeeld. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
klopt, aeon.

Heeft iemand een idee hoe ik een duitse versie (met duitse spraak en teksten ...) kan 'ombouwen' tot een gewone engelse versie? Heb m van de duitse mediamarkt meegenomen, en niet op de doos gelet, waarop in lettergrootte 8 staat: geheel in duits :x

Verder nog een vraag: zijn er al pugs van dit spel? begint een beetje te jeuken :p Sinds UT99 nie meer zo'n lol gehad in een online-shooter, dus zou leuk zijn als hier al een community van was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Hammer schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:59:
klopt, aeon.

Heeft iemand een idee hoe ik een duitse versie (met duitse spraak en teksten ...) kan 'ombouwen' tot een gewone engelse versie? Heb m van de duitse mediamarkt meegenomen, en niet op de doos gelet, waarop in lettergrootte 8 staat: geheel in duits :x

Verder nog een vraag: zijn er al pugs van dit spel? begint een beetje te jeuken :p Sinds UT99 nie meer zo'n lol gehad in een online-shooter, dus zou leuk zijn als hier al een community van was :)
Volgens mij zijn er geen transformatie progjes. Wat je kunt proberen is hem downloaden en dan je eigen dvd en code gebruiken ;) Zou moeten werken toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Aeon schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:52:
Ik kan geen zombie levels joinen. Ik kan me herinneren dat ik ergens gelezen heb dat je daarvoor eerst de single-player moet hebben uitgespeeld. Klopt dat?
Ja, het is te vergelijken met de vliegtuig-missie in CoD4.

Wbt die Duitse CoD zou ik ruilen, volgens mij heb je in een Duits spel witte vlakken ipv witte vlakken met swastika's, en heb je groen alien-bloed als je het al aan kunt krijgen :X

Zombie is trouwens wel enorm gaaf, nog steeds. Ook de custom maps zijn wel leuk. Wel is het jammer dat je met geen mogelijkheid met meer dan 4 man kunt spelen, en de manier waarop je een custom map speelt is al helemaal triest te noemen. Laat ze eens met wat support voor de modding-tools komen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kan ik idd. eens proberen, disweb ^^
Ruilen is geen optie in ieder geval, ik heb het spel al gespeeld cq. de folie verwijderd :(

Zijn er op IRC al cod5 channels? Heeft iemand hier een listing van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

TheZeroorez schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:35:
[...]
Zombie is trouwens wel enorm gaaf, nog steeds. Ook de custom maps zijn wel leuk. Wel is het jammer dat je met geen mogelijkheid met meer dan 4 man kunt spelen, en de manier waarop je een custom map speelt is al helemaal triest te noemen. Laat ze eens met wat support voor de modding-tools komen... :/
Zover als ik het nu heb ervaren moet je allemaal de juiste mod gestart hebben voordat je kan spelen. Het is dus niet zo dat alleen de geen die de server is de mod moet selecteren en dat de clients dat dan automatisch doen. ERG irritant!! Ik hoop dat ze dit snel patchen.

En volgens mij speelt er niemand de SP in coop. Als iemand coop speelt is het de zombies :+

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
beany schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:04:
[...]

Zover als ik het nu heb ervaren moet je allemaal de juiste mod gestart hebben voordat je kan spelen. Het is dus niet zo dat alleen de geen die de server is de mod moet selecteren en dat de clients dat dan automatisch doen. ERG irritant!! Ik hoop dat ze dit snel patchen.
Ja precies, je moet het spel met de mod starten voordat je kunt spelen.
En volgens mij speelt er niemand de SP in coop. Als iemand coop speelt is het de zombies :+
Ik doe het weleens, maar uiteraard heb ik hem 'voor het echie' gewoon alleen uitgespeeld. SP Co-op is wel leuk hoor, na een tijdje heb je die levels alleen wel weer gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Hammer schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:19:
Kan ik idd. eens proberen, disweb ^^
Ruilen is geen optie in ieder geval, ik heb het spel al gespeeld cq. de folie verwijderd :(

Zijn er op IRC al cod5 channels? Heeft iemand hier een listing van?
Een key werkt in ieder geval met iedere dvd, ik heb zelf namelijk alleen een key gekocht ;) Ik ben er nu alleen achter gekomen dat ik geen custom zombie lvls kan doen, omdat ik geen dvd heb maar alleen een key, voor custom zombie moet je dus een dvd hebben... wel jammer want zombie mode is leuk :) Mss ook nog maar een dvd'tje downloaden en die gebruiken, kijken of het dan wel werkt.

Zijn er bij jullie trouwens veel servers te vinden bij zombie mode? Ik vind vrijwel nooit iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Ik heb helemaal geen fan van shooters, ik hou meer van Mario. Laatste shooter die ik speelde was Duke Nukem. Maar World at War is echt geweldig. Het is meer een film dan een simple shooter. Beeldkwaliteit is zo realistisch (1440x900, alle instellingen op max) dat je samen met de film achtiger verhaal, echte meeleeft met de personages en de echter soldaten van WWII.

Wat ik erg jammer vind is dat ik tijdens de kerstvakantie binnen 2 dagen het spel uitgespeeld had. Dit viel mij zwaar tegen. Het is net een leuke vakantie, het is te snel voorbij.

Zijn er uitbreidingsmogelijkheden? Extra levels? Addons enz voor World at War?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
De MP is erg leuk om te spelen, zombie mode is er ook nog. Verder kun je co-op spelen, je doet de singleplayer dan met andere mensen.

De meeste shooters speel je tegenwoordig snel uit, maar heb je hem op Veteran gespeeld? Dan is het pas echt leuk, en moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
@disweb

Ik heb nooit echt de leukheid van MP gezien. Mischien is dat echt iets wat jongens/mannen leuk vinden. Ik hou meer van een verhaal. Zombiemod is echt eng, maar wel leuk.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ps3 servers voor COD down? Krijg steeds unable to connect matchmaking etc... Een game zoeken duurt sowieso langer als bij Cod4, zal miss met de drukte te maken hebben, maar goed.

Trouwens raar probleem, ik heb gister de game uitgespeeld, start ik vandaag de game op om nazie zombies te spelen, krijg ik alleen de optie resume game :? Nou ik het laatste level nog maar een keer uitgespeeld (of iig een stuk daarvan) krijg aftiteling te zien en ga weer naar het hoofdmenu en zie idd nu dat ik kan kiezen voor select a level. Echter ging ik ik even naar multiplayer en direct daarna weer terug naar single en nu krijg ik weer alleen de optie resume game en kan ik dus weer dat stuk level gaan spelen...

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 61% gewijzigd door HammerNL op 05-01-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Die downtime van de server was gepland ;) Dus dat zal zo weer opgelost zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ah oké niks gezegd, maar mijn 2e probleem, heb net mijn save game verwijdert en vervangen voor één van internet en dit heeft ook geen effect, heeft dit ook te maken met dat de server down is? (Nazi zombies, gelinkt aan top score list ofzo?)

Nja nu de servers weer online zijn, doet de singelplayer (qua het random kiezen van levels) het ook weer :P

[ Voor 18% gewijzigd door HammerNL op 05-01-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Dat zou ik zo niet weten, ik heb zelf de PC versie dus kan het ook niet testen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Heb er nu in totaal 7 uur gameplay op zitten en ben level 33. Het gaat vrij rap als je een voor een alle marksman challenges afmaakt en dan overgaat naar de volgende gun.

Ik heb alle challenges van boot camp nu ook op eentje na- het lukt me maar niet de "sticky kill" challenge binnen te krijgen! Ik heb al vaker sticky's gegooid op stilzittende/liggende mensen, maar ze lijken niet te blijven plakken en geven alleen een kill. Doe ik iets verkeerd/mik ik zo slecht!? Ik lees online dat mensen ze op teammates en zelfs op honden plakken =D

edit: oh verdorie, volgensmij heb ik door wat ik fout doe- ik verwar satchels met sticky grenades?...de satchels blijven ook "plakken" aan tanks en dergelijke, vandaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Soepster op 05-01-2009 22:50 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Soepster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:57:
edit: oh verdorie, volgensmij heb ik door wat ik fout doe- ik verwar satchels met sticky grenades?...de satchels blijven ook "plakken" aan tanks en dergelijke, vandaar.
Satchel is dat vierkante pakketje. Sticky is dat staafje met een bolletje erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

ik heb CoD5 op de PS3, nu wil ik graag online Nazi Zombies spelen, kan dit niet? aangezien ik deze modus selecteer blijft deze zoeken naar games die ik kan joinen maar na 1,5 uur zoeken heb ik nog steeds niets gevonden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:11:
ik heb CoD5 op de PS3, nu wil ik graag online Nazi Zombies spelen, kan dit niet? aangezien ik deze modus selecteer blijft deze zoeken naar games die ik kan joinen maar na 1,5 uur zoeken heb ik nog steeds niets gevonden.
ja ik wou dit gister ook doen, maar bij mij blijft hij ook maar zoeken...Dit terwijl hij aangeeft dat er .... aantal mensen nazi zombies zit te spelen.

Voeg mij anders ff toe, PSNid: HammerNL en dan kijken we als jij mij uitnodigt of iets dergelijks het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nacht der Untoten is daarom toch wel een partij vet hoor :D vooral als je het met bekende doet en geen cheats. Wat is het hoogst gehaalde level door jullie? (zonder cheats he!) We kwamen nu tot level 10 dacht ik.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

JuliettPapa schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 02:38:
Nacht der Untoten is daarom toch wel een partij vet hoor :D vooral als je het met bekende doet en geen cheats. Wat is het hoogst gehaalde level door jullie? (zonder cheats he!) We kwamen nu tot level 10 dacht ik.
Ben samen met een amerikaan tot level 20 gekomen. De truuk is om een dikke machine gun en raygun te hebben en in één hoek te blijven.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

HammerNL schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:13:
[...]

ja ik wou dit gister ook doen, maar bij mij blijft hij ook maar zoeken...Dit terwijl hij aangeeft dat er .... aantal mensen nazi zombies zit te spelen.

Voeg mij anders ff toe, PSNid: HammerNL en dan kijken we als jij mij uitnodigt of iets dergelijks het wel werkt.
sorry ik heb gisteren geen tijd meer gehad.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yor schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 07:33:
[...]

Ben samen met een amerikaan tot level 20 gekomen. De truuk is om een dikke machine gun en raygun te hebben en in één hoek te blijven.
Ditto. 4 man met rayguns en zware Machineguns en verschansen in de help room. 2 man op de deur naar de rest van het gebouw, 1 man op de help room en 1 man die wisselt tussen deze twee.

Op een gegeven moment werkt zelfs de zware MG nauwelijks. twee seconden op een hoofd richten voordat een zombie neergaat en dan honderd zombies... *shudder*

Dus we spaarden onze rayguns up en we wisten het best lang uit te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:03:
[...]

Ditto. 4 man met rayguns en zware Machineguns en verschansen in de help room. 2 man op de deur naar de rest van het gebouw, 1 man op de help room en 1 man die wisselt tussen deze twee.

Op een gegeven moment werkt zelfs de zware MG nauwelijks. twee seconden op een hoofd richten voordat een zombie neergaat en dan honderd zombies... *shudder*

Dus we spaarden onze rayguns up en we wisten het best lang uit te houden.
Ik heb het met vrienden ook redelijk lang uitgehouden. Alleen het probleem werd dat we na een tijd amper ammo kregen...en dan sta je met je MG :P Kan je wel weer een thompson gaan kopen o.i.d maar daar haal je het niet mee. Je moet gewoon veel geluk hebben in zo'n pot al wil je ver komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Wie met een ps3 versie van Cod waw kan nazie zombies spelen, dmv een game te zoeken? Tot op heden is het mij nog niet gelukt een game te vinden. In mijn vrienden lijst zie ik weinig Cod waw spelers dus kan dat ook niet proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Je moet geen multiplayer starten, maar co-op!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
GG---77 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:42:
Je moet geen multiplayer starten, maar co-op!
Ja dat weet ik wel, alleen als je dan bij coop--> nazi zombies op game zoeken klikt, gaat hij zoeken, maar vindt hij nooit een game en maakt hij zelf een room aan die ik host, maar waar ook nooit iemand in komt.

Gisteravond is het toevallig 1x gelukt toen joinde ik een room met 3 man, is het dus gewoon een gebrek aan spelers? Ik vind de gamemode wel tof btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Speel het niet zo vaak, maar heb ik nog nooit gehad.

Een heerlijke afwisseling met MP!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben een vrij grote fan van de Call of Dury reeks (behalve de 3 dan) maar deze vind ik toch één van de mindere.
CoD4 gaf een extra "kick" om te spelen omdat het Modern Warfare was, nu dat ze terug gegaan zijn naar WWII vind ik dat ze stil blijven staan->achteruitgang.
Dit was gewoon weeral een shooter in WWII, alhoewel die sniper missies enzo echt wel gaaf waren.

Multiplayer heb ik nu toch ook al 16 uur gespeeld, maar ben niet overtuigd, het gaat volgens mij NOOIT zo'n succes worden als CoD4 is/was.
Waar CoD 4 goed scoorde, geluid bv, maken ze het in CoD 5 gewoon slechter.
Ik bedoel die honden die constant blaffen, die artilerie die constant ontploft, altijd het zelfde zinnetje.
Begint op den duur wel heel saai te worden, ik moet eerlijk zijn, de 16 uur die ik gespeeld heb zijn gaaf.
Alleen blijf ik toch lekker bij CoD 4 (vonden jullie de Singeplayer van CoD5 ook zo "magertjes? precies of er iets ontbrak?)

Ik kan allezinds niet wachten om Modern Warfare 2 :o zal een vette game worden hoop ik _/-\o_
Misschien wel wat CoD WaW eigenlijk had moeten worden.

EDIT:Hadden ze in WWII beter armor dan nu? Heb het gevoel dat ik veel meer moet schieten op iemand eer die dood is dan in COD4 , zoals sommige al zeiden. Echt raar, precies of Treyarch CoD4 in ander kleedje gestoken heeft en verslechterd :+

[ Voor 10% gewijzigd door aarondk1 op 09-01-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarondk1 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 22:14:
Hadden ze in WWII beter armor dan nu? Heb het gevoel dat ik veel meer moet schieten op iemand eer die dood is dan in COD4 , zoals sommige al zeiden.
Geen betere armor, maar minder krachtige wapens dan tegenwoordig. Vrij logisch :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Geen betere armor, maar minder krachtige wapens dan tegenwoordig. Vrij logisch :X .
Nee, maar een heel magazijn leeg schieten als je vlak naast de "vijand" staat lijkt me ook wat overdreven.
Je moet veel meer op het hoofd schieten dan op het midden van de vijand.

Was in CoD4 toch anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
aarondk1 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:27:
[...]

Nee, maar een heel magazijn leeg schieten als je vlak naast de "vijand" staat lijkt me ook wat overdreven.
Je moet veel meer op het hoofd schieten dan op het midden van de vijand.

Was in CoD4 toch anders
Hardcore mode niet :+

Ik speel altijd Hardcore mode, en die mode is op iedere server nog anders ook. Alles kan namelijk ingesteld worden, soms is 1 kogel gewoon dood! Veel leuker dan, krijg je ook wat tactischer spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb gisteren 2 cheaters gesignaleerd eentje had gewoon een dikke aimbot en de andere had GOD-MODE, dat heb ik werkelijk nog nooit gezien in een mp game. Hij werd ook niet gekicked door PB wat gewoon een streamed server, wat een stront vervelende vent was dat toch. Clan members van die server waren gewoon online maar deden niks omdat ze bij hem in het team zaten 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Ik weet niet zo zeer of de wapens echt minder krachtig waren hoor :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Metalbuster schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:58:
Ik heb gisteren 2 cheaters gesignaleerd eentje had gewoon een dikke aimbot en de andere had GOD-MODE, dat heb ik werkelijk nog nooit gezien in een mp game. Hij werd ook niet gekicked door PB wat gewoon een streamed server, wat een stront vervelende vent was dat toch. Clan members van die server waren gewoon online maar deden niks omdat ze bij hem in het team zaten 8)7.
Ik wilde gaan zeggen: /record doen en naar PB sturen, maar die /record zit er niet in... bah.

Die cheater zal wel een keer gebanned worden hoor, het kan een betaalde cheat zijn, PB herkent die niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
PB is alleen goed in mensen herkennen die niks fout doen :+
Ik word soms random gebaned, en mijn CDtje is zo legaal als wat.
Is COD5 soms beter geoptimaliseerd dan 4, krijg meer FPS op hogere resolutie dan in CoD4.
Ik heb 9800GT, Q6600@3.9Ghz, 4GB ram, wel handig, maar omdat ik hoor dat CoD5 over het algemeen zwaarder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Wat voor PB errors heb je dan? Ik merk helemaal niets namelijk, PB doet het altijd goed met cod5. Met andere games was het af en toe wel geklooi, maar de nieuwere versies werken perfect en houden heel wat cheaters tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
disweb schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:31:
Wat voor PB errors heb je dan? Ik merk helemaal niets namelijk, PB doet het altijd goed met cod5. Met andere games was het af en toe wel geklooi, maar de nieuwere versies werken perfect en houden heel wat cheaters tegen :)
Zijn altijd verschillende errors, ik zal er maar mee leven zeker.
Ik zag op Youtube dat er veel mensen zijn die 16/24 kill steaks halen, ik haal er maar 10 :+
Hoeveel halen jullie zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarondk1 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:26:
[...]

Zijn altijd verschillende errors, ik zal er maar mee leven zeker.
Ik zag op Youtube dat er veel mensen zijn die 16/24 kill steaks halen, ik haal er maar 10 :+
Hoeveel halen jullie zo?
lijkt mij gewoon oefening, bij cod4 haalde ik er eerst ook maar +- 10, maar na wat uren spelen ging dat wel lekker omhoog. Eerst was mij kill-death ook onder 1. Nu haal ik bijna elke match meer als 2 dus gaat mij kill-death ook lekker omhoog.

het gaat hier btw om cod4, cod5 ga ik nog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die filmpjes zijn ook zo lekker nietszeggend... Speel je maanden met pro's of gewoon op goede servers, je zoekt even een server met FFA of TDM op tegen een stuk of 10 anderen op een map die je een beetje goed kan, en de eerste of tweede spawn haal je die killstreak al hoor.

En dan stoer gaan doen met je filmpjes op youtube :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Idd, het verschilt per server, gisteren op een HC HQ server een streak van 20 gehaalt. Wel mijn eerste, maar het ging zo makkelijk! Iedereen sprayen, dus pak je een thompson en het was extreme hardcore dus 2 kogels is dood ;)

Dan is het echt makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ow, dat maakt het dan wel een stuk makkelijker
Ik speel nooit Hardcore (alhoewel ik wel naar die muziek luister :+ ) misschien toch maar eens doen dan.
In die map Makin cheaten ze wel heel veel, dat verknoeid het spel toch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 07:27
aarondk1 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:17:
PB is alleen goed in mensen herkennen die niks fout doen :+
Ik word soms random gebaned, en mijn CDtje is zo legaal als wat.
Is COD5 soms beter geoptimaliseerd dan 4, krijg meer FPS op hogere resolutie dan in CoD4.
Ik heb 9800GT, Q6600@3.9Ghz, 4GB ram, wel handig, maar omdat ik hoor dat CoD5 over het algemeen zwaarder is.
Leuk dat je je Q6600 zo hoog heb gekregen maar ik denk niet dat we joun Q6600 willen mailen :+
Als je COD5(PS3) in duitsland haalt en op een nederlandstalig account speelt, heb je dan je Nazi Zombies of niet? Een vriend van mij heeft die in duitsland gehaalt en is ook duits en heeft geen Nazizombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
aarondk1 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:07:
Ow, dat maakt het dan wel een stuk makkelijker
Ik speel nooit Hardcore (alhoewel ik wel naar die muziek luister :+ ) misschien toch maar eens doen dan.
In die map Makin cheaten ze wel heel veel, dat verknoeid het spel toch :'(
Echt makkelijker maakt het het spel niet, je bent namelijk ook dood met 1 of 2 kogels :9 het maakt het spel vooral tactischer, je moet namelijk beter opletten. En af en toe als je tegen noobs speelt kun je van die streaks halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14:38
disweb schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Hardcore mode niet :+

Ik speel altijd Hardcore mode, en die mode is op iedere server nog anders ook. Alles kan namelijk ingesteld worden, soms is 1 kogel gewoon dood! Veel leuker dan, krijg je ook wat tactischer spel :)
Jep, nog 2 levels, dan hardcore, snipen is ongeloofelijk irritand hier, want je moet minimaal 2x schieten in 'core' voordat iemand doodgaat. (tenzij headshot). Dus na het eerste schot weten ze waar je zit, rennen ze al schietend op je af, en heb je eigenlijk al geen kans meer.

-----

Op de xbox zie ik soms dat mensen gebruik maken van glitches (juiste benaming dacht ik) dan komen ze onder het spel terecht, en schieten ze je zo dood .. :/

[ Voor 11% gewijzigd door ZpAz op 12-01-2009 22:47 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

ZpAz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:46:
[...]

Jep, nog 2 levels, dan hardcore, snipen is ongeloofelijk irritand hier, want je moet minimaal 2x schieten in 'core' voordat iemand doodgaat. (tenzij headshot). Dus na het eerste schot weten ze waar je zit, rennen ze al schietend op je af, en heb je eigenlijk al geen kans meer.

-----

Op de xbox zie ik soms dat mensen gebruik maken van glitches (juiste benaming dacht ik) dan komen ze onder het spel terecht, en schieten ze je zo dood .. :/
Klopt, in de map Castle is dat;
Loop je rond zie je allemaal kogels uit de grond schieten, als je dan naar de killcam kijkt zie je dat je bent afgeschoten door iemand want "onder het level door" loopt... ach gewoon effe naar z'n gamertag gaan --> File Complaint --> Cheating :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat ze die glitch nog niet gefixed hebben snap ik niets van

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
In roundhouse is dat anders ook mogelijk. Zat zo'n 8 jarig jochie de hele tijd en die was nog aan het zingen ook. Dus inderdaad complaint -> cheating en weg was ik.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
disweb schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:41:
[...]

Echt makkelijker maakt het het spel niet, je bent namelijk ook dood met 1 of 2 kogels :9 het maakt het spel vooral tactischer, je moet namelijk beter opletten. En af en toe als je tegen noobs speelt kun je van die streaks halen ;)
Hmm. Het maakt het spel wel heel anders. Veel meer een "ik zag jou eerder dus jij bent dood" spel ipv old-skool Quake/UT FPS skillz. Zelf hou ik meer van het laatste, (geen 1shot=kill dus) maar dat lijkt tegenwoordig steeds minder populair. Volgens mij zijn de meeste servers HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:33

BeaM-R

Powerrrrr

Die cheaters zijn echt irritant idd. Gisteren ook weer zo'n gast met aimbot, iedereen vroeg of tie alsjeblieft wil stoppen met cheaten maar zeg tie doodleuk, ik ga net zo lang door tot ik gekickt word. Natuurlijk was er op dat moment even geen admin aanwezig. Verpest het dan meteen voor iedereen :N

Wat betreft die PB kicks. Ik heb dat ook op sommige servers. Iets met Punkbuster Error: corrupted file/ Memory een of ander nummer
Vreemde is dat het niet op alle servers is....

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheebster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Vroeg me af of er al meer bekend is over nieuwe maps voor COD5? Heb na flink wat uren mp de 'standaard' maps wel gezien nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
BeaM-R schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:46:
Die cheaters zijn echt irritant idd. Gisteren ook weer zo'n gast met aimbot, iedereen vroeg of tie alsjeblieft wil stoppen met cheaten maar zeg tie doodleuk, ik ga net zo lang door tot ik gekickt word. Natuurlijk was er op dat moment even geen admin aanwezig. Verpest het dan meteen voor iedereen :N

Wat betreft die PB kicks. Ik heb dat ook op sommige servers. Iets met Punkbuster Error: corrupted file/ Memory een of ander nummer
Vreemde is dat het niet op alle servers is....
Die error van PB die jij hebt duidt erop dat je een 'illegale' versie hebt, of in ieder geval, dat je de MP.exe hebt gecracked. PB ziet dat en geeft daardoor die error ;)

Hoe werkt die complain -> cheater precies? Vind ik namelijk wel handig als ik er een tegenkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Gisteren avond Lanparty'tje gedaan met oa CoD 5, is toch wel leuk.
Dan maakt het eigenlijk allemaal niet zo uit dat geluid etc, dan is et gewoon leuk :D
Heb een nieuwe map ontdekt, ik had die nog niet gespeeld, komen er nog andere mappen?

Trouwens die Punkbuster error ligt niet per se, aan een NO-DVD crack, ik draai nu met zo'n crack(heb de originele cd natuurlijk wel), en alles werkt perfect nu!
Punkbuster opnieuw geinstalleerd, en nu werkt het terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
disweb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:40:
[...]

Die error van PB die jij hebt duidt erop dat je een 'illegale' versie hebt, of in ieder geval, dat je de MP.exe hebt gecracked. PB ziet dat en geeft daardoor die error ;)

Hoe werkt die complain -> cheater precies? Vind ik namelijk wel handig als ik er een tegenkom :)
Waarom zou je MP.exe willen cracken? De beveiliging voor dubbele keys is serverside, en een DVD-check zit er voor mp ook niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

[...]

Bullshit, ik kreeg deze fout ook in het begin met m'n gewoon "legal copy". Probleem bleef weg nadat ik Punkbuster opnieuw had geinstalleerd.
Even voor degene die een probleem met PB ondervinden; Delete de pb-folder, download pbsetup van evenbalance.com en dan herinstalleer punkbuster. In 9 van de 10 gevallen lost het een probleem met pb op.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Nope nietwaar, 2 clangenoten met een legale versie hebben dat ook gehad, 1 nog steeds. Is een PB probleem, zoek maar eens op google, speelt al lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
TheZeroorez schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:
[...]

Waarom zou je MP.exe willen cracken? De beveiliging voor dubbele keys is serverside, en een DVD-check zit er voor mp ook niet op ;)
Omdat je dan een server kan runnen die geen legale versie vereist ;) Dus dan wordt de key niet gechecked.
Xadeon schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:34:
[...]

Bullshit, ik kreeg deze fout ook in het begin met m'n gewoon "legal copy". Probleem bleef weg nadat ik Punkbuster opnieuw had geinstalleerd.
Even voor degene die een probleem met PB ondervinden; Delete de pb-folder, download pbsetup van evenbalance.com en dan herinstalleer punkbuster. In 9 van de 10 gevallen lost het een probleem met pb op.
KillerAce_NL schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:22:
[...]
Nope nietwaar, 2 clangenoten met een legale versie hebben dat ook gehad, 1 nog steeds. Is een PB probleem, zoek maar eens op google, speelt al lang.
Mmm, ik kreeg deze fout met cod4 ook, maar dat was wel omdat ik de MP gecracked had, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
disweb schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:01:
[...]

Omdat je dan een server kan runnen die geen legale versie vereist ;) Dus dan wordt de key niet gechecked.

[...]

[...]

Mmm, ik kreeg deze fout met cod4 ook, maar dat was wel omdat ik de MP gecracked had, vandaar ;)
Ah op die fiets. Mensen die vanuit huis spelen én een server runnen... Maargoed. Lekker kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zojuist WaW uitgespeeld en Zombie-mode unlocked, krijg binnenkort xbox live gold dus wil even oefenen op die zombies. Wat is nu de beste strategie om zover mogelijk te komen, ik denk eerst in de eerste kamer paar zombies knallen totdat je die 600$ gun kunt kopen. Daarna doorsparen tot 2500$ zodat je door de help-deur kunt en meteen een thompson kunt halen. Daarna krijg je 2x punten dus schiet het sneller op, twee ramen bijhouden zodat je altijd bij je ammo kunt. Als je daar eenmaal zit heb je nog maar drie ingangen dus wordt het iets makkelijker. Alleen toen kwamen ze ineens van de geblokkeerde trap af dus dat ging ook niet meer op. Samen met mijn broertje tot level 8 gekomen, toen kon ik het niet meer alleen af.

[ Voor 60% gewijzigd door NeoMe op 15-01-2009 22:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Ik was gisteren tot lvl 18 gekomen, met 4 man. We gingen eerst omhoog, en daarna direct naar beneden. Zo komen de zombies van de trap af (makkelijk neer te halen met een ray-gun) en van 3 kanten in het gebouw. 2 mensen checken de trap (vanaf lvl 15-16 echt nodig) en de andere twee switchen tussen de 3 andere ingangen. Zo kan je best ver komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:23:
Zojuist WaW uitgespeeld en Zombie-mode unlocked, krijg binnenkort xbox live gold dus wil even oefenen op die zombies. Wat is nu de beste strategie om zover mogelijk te komen, ik denk eerst in de eerste kamer paar zombies knallen totdat je die 600$ gun kunt kopen. Daarna doorsparen tot 2500$ zodat je door de help-deur kunt en meteen een thompson kunt halen. Daarna krijg je 2x punten dus schiet het sneller op, twee ramen bijhouden zodat je altijd bij je ammo kunt. Als je daar eenmaal zit heb je nog maar drie ingangen dus wordt het iets makkelijker. Alleen toen kwamen ze ineens van de geblokkeerde trap af dus dat ging ook niet meer op. Samen met mijn broertje tot level 8 gekomen, toen kon ik het niet meer alleen af.
Eerste 1-2 rondes met pistol doen. Dan die rifle. Maar in help room ga ik voor de random item kist. Bijna alles is beter. Dan net zo vaak randomen tot je een goede MG hebt en de raygun (die je zo lang mogelijk bewaart). Met een beetje oefening verdien je meer geld dan je tijd hebt om te randomen.

Thompson is redelijk zwak, ik zou hem nooit pakken, dan liever de double barelled shotgun. Er zit een zekere voldoening om met een shotgun nazi zombies te slopen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje voor de Wii
Ik speel met de zapper
Het lukt mij bijna niet om te crouchen en prone. Je moet dan je stickje dubbelrappen naar beneden, maar hij gaat gewoon niet in crouch of prone. Springen doe ik met de pijltjes toets naar boven (niet makkelijk via de zapper)

Hoe doen jullie met de zapper het crouchen en pronen????
Vind het echt een gaaf spel trouwens..zowel MP als SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ergens een savegame downloaden? Heb de mijne verwijderd, omdat ik een format moest doen.

Weet dat ik ergens bezig was met een sniper level, ergens in het begin nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
Kan ik ergens een savegame downloaden? Heb de mijne verwijderd, omdat ik een format moest doen.

Weet dat ik ergens bezig was met een sniper level, ergens in het begin nog.
HIER staat een bestandje wat je kan downloaden, zitten alle saves in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar misschien dat ik toch maar overnieuw speel:)

Blijft leuk om te doen, wel weer veel werk maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

zo COD5 SP uit gespeelt op Xbox360 vind hem echt beter dan COD4 Sp map zien mooier uit en voor all Russische deel is super vond COD4 naa tijdje saai worden op een of ander manier en MP zijn ik ze even leuk COD4 en COD5

en het is nu DP XP weekend :) lekker veel HQ doen wil gun die je krijgt op lvl 53 nog 10 lvl te gaan

[ Voor 19% gewijzigd door Motaro op 17-01-2009 02:17 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb inmiddels de Singleplayer uitgespeeld. Nacht der untoten gespeeld (kwam maar tot ronde 8 ofzo)

Maar ik kan nog steeds geen zombie games joinen. Als ik een host vind met 3/4 spelers, en ik op "join server" klik, gebeurt er niks. :s

Zie ik iets over het hoofd? Ik hoef toch geen mod te installeren hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Je zegt dat je 'Nacht der untoten' gespeeld hebt, dat is een zombie game... Je moet met zombie games gewoon snel zijn, refreshen en als er een server is direct joinen. Mods hoef je niet te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:08:
vraagje voor de Wii
Ik speel met de zapper
Het lukt mij bijna niet om te crouchen en prone. Je moet dan je stickje dubbelrappen naar beneden, maar hij gaat gewoon niet in crouch of prone. Springen doe ik met de pijltjes toets naar boven (niet makkelijk via de zapper)

Hoe doen jullie met de zapper het crouchen en pronen????
Vind het echt een gaaf spel trouwens..zowel MP als SP.
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
laatst was ik weer bezig met COD:WaW (op ps3) en ik zag allemaal kleurtjes in namen :9 bijv. dat van [rain] als clan-tag. :D

En is er al iets bekend van cheaters op ps3? Want soms krijg ik echt een gevoel dat sommige mensen niet echt "eerlijk" spelen, dingen van 0% recoil (?) / wallhack ( ja ik weet dat er "recon planes' zijn maar toch :o ).

Want in free-for-all 22 kills 0 deaths vind ik toch maar wat overdreven, maar goed genoeg campers in het spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

man was is die PPS gun vet zeg met ammo drum en + kogels dmg perk :)

wat wel jammer vind als je CE heb dat je gold clan tag in game niet gold kleur is

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

FireBladeX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:05:
laatst was ik weer bezig met COD:WaW (op ps3) en ik zag allemaal kleurtjes in namen :9 bijv. dat van [rain] als clan-tag. :D

En is er al iets bekend van cheaters op ps3? Want soms krijg ik echt een gevoel dat sommige mensen niet echt "eerlijk" spelen, dingen van 0% recoil (?) / wallhack ( ja ik weet dat er "recon planes' zijn maar toch :o ).

Want in free-for-all 22 kills 0 deaths vind ik toch maar wat overdreven, maar goed genoeg campers in het spel :(
Cheaters ben ik op de PS3 nog niet tegengekomen, wel veel glitchers (wat natuurlijk ook een vorm van cheaten is). Vooral in 'castle' en 'roundhouse'. Het verpest het spel zo enorm. Dat ze daar nog steeds geen patch voor hebben vind ik toch wel jammer :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de één of andere reden wil dit spel voor geen meter draaien bij mij, ik krijg tussen de 10 - 15 Fps met de volgende instellingen en hardware:

1680 x 1050
0 x AA
0 x AF
De rest van de instellingen staan op standaard.

C2D E6750 @ 3.2 Ghz
3 Gb Ram @ 800 Mhz
Ati Radeon HD3870 @ 850/1126 Mhz (CCC 8.12)
Vista 32-Bit

Het vreemde is dat als ik de resolutie of de texture settings omlaag gooi, dit nauwelijks merkbaar is in de Fps. Verder draaien CoD 4, Crysis en Crysis Warhead wel normaal.

Iemand hier misschien een idee waar ik het probleem moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gisteravond was het nog steeds Double XP weekend. Hopelijk vanavond ook nog :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja dan weer HQ spelen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:25:
Gisteravond was het nog steeds Double XP weekend. Hopelijk vanavond ook nog :)
ook op de Wii?
heb er namelijk niets van gemerkt, behalve toen ik 1 gast met een nade killde op TDM. Kreeg ik 40 xp voor. Overige kills gewoon 20xp.
Strange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

20 XP-punten is niet normaal op de Xbox en PS3 in ieder geval. Voor een kill krijg je in TDM gewoon 10 punten. Is dat op de Wii dus anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Heb paar dagen geleden deze game besteld via CD-WOW voor de PC voor €28,-.
Krijg hem als het goed is a.s. zaterdag binnen, kan echt niet wachten om weer de oude vertrouwde bolt action rifles te gebruiken zoals de Kar98, die miste ik dan toch weer in CoD4, maar dat is logisch dat ze die er niet in stopten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Sandyman538 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:25:
[...]

Cheaters ben ik op de PS3 nog niet tegengekomen, wel veel glitchers (wat natuurlijk ook een vorm van cheaten is). Vooral in 'castle' en 'roundhouse'. Het verpest het spel zo enorm. Dat ze daar nog steeds geen patch voor hebben vind ik toch wel jammer :/
Op de 360 ken ik die bij Castle niet, wat gebeurt daar dan? Roundhouse op de 360 is ook een hel wanneer &^#&$*% onder de grond gaan. Heel vreemd dat Microsoft/Sony bedrijven niet kan dwingen om dit soort cheats te fixen. Het verpest namelijk het online plezier van hun klanten. Als lui mij neerschieten vanonder de grond, dan gaat het spel op pauze, file ik een complain, zet de speler op 'avoid this player' en stuur ik hem een gesproken bericht waarin ik 'm uitscheld. Kinderachtig, ik weet het, maar het lucht wel op. En omdat ik alleen online speel met ongeveer 3 buddies, weet je dat die cheater nog 3 van die berichten krijgt.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:53:
Heb paar dagen geleden deze game besteld via CD-WOW voor de PC voor €28,-.
Krijg hem als het goed is a.s. zaterdag binnen, kan echt niet wachten om weer de oude vertrouwde bolt action rifles te gebruiken zoals de Kar98, die miste ik dan toch weer in CoD4, maar dat is logisch dat ze die er niet in stopten natuurlijk.
Die Bolt Action Rifles kan ik dus echt niet mee spelen, respect als jij het wel kan.
Veel plezier met de game...hij is echt gaaf.
Gunner schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:21:
20 XP-punten is niet normaal op de Xbox en PS3 in ieder geval. Voor een kill krijg je in TDM gewoon 10 punten. Is dat op de Wii dus anders?
Op de Wii krijg ik bij FFA 10xp per kill en bij TDM en Hardcore 20xp per kill.
Heb het spel sinds medio december en het is eigenlijk nooit anders geweest...
Misschien ter compensatie omdat wij bij de Wii alle andere game modes niet hebben (allleen FFA / TDM en Hardcore DM)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:47:
Die Bolt Action Rifles kan ik dus echt niet mee spelen, respect als jij het wel kan.
Veel plezier met de game...hij is echt gaaf.
Hier nog iemand, maar dat ligt aan mijn speelstijl: Rushen. Ik kan het niet opbrengen om rustig ergens te zitten en van een afstand iemand afknallen, om vervolgens ergens anders te gaan zitten en dan weer te wachten. Snipen is ook niet voor mij weggelegd, ik heb er gewoon het geduld niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
De Kar98K speelt inderdaad lekker. Vooral in CoD:WaW klinkt het geluid echt heerlijk scherp. De Ariska, Springfield en Nosin-Nagant klinken daarentegen een stuk doffer

Als je graag met bolt rifles speelt kan ik je de Bolt Rifles Only |HC| server (ip 212.187.247.119) aanbevelen.

Op deze server zijn naast de (semi) automatic rifles/guns ook geen nades, bouncing betties, pistols, flamethrowers en dergelijke toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Indy91 op 20-01-2009 11:12 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Sorry voor de n00b vraag, maar hoe join je een IP adres in COD-WaW? Is daar een console commando voor? (join x.x.x.x werkt niet) of gebruiken jullie een externe server browser? (welke?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 11:09
Als ik op de PS3 bij Co-op kies voor zombie
gebeurt er verder niks...
Gister (nav bericht hier lang gewacht) maar na 10 min wachten was er nog steeds niks...
Snap er werkelijk niks van.. Speelt dit niemand of is er iets anders aan de hand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
@Aeon

Ga naar console (~) en typ:
/connect <ip adres>

[ Voor 7% gewijzigd door Indy91 op 20-01-2009 12:31 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Destijds in CoD2 gebruikte ik heel vaak de Kar98 in redelijk grote maps, meestal een one-hit-kill. Maar de maps in deze game zijn volgens mij niet zo heel groot of wel? Net zoals in CoD4 van die urban city maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zijn er nog mensen die ik op PSN kan toevoegen om samen te spelen met zombies of de gewone MP

[ Voor 19% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-01-2009 13:07 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Heraclius schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:59:
Destijds in CoD2 gebruikte ik heel vaak de Kar98 in redelijk grote maps, meestal een one-hit-kill. Maar de maps in deze game zijn volgens mij niet zo heel groot of wel? Net zoals in CoD4 van die urban city maps.
De maps in CoD2 vond ik over het algemeen niet zo groot. CoD:UO had wel een aantal enorm grote mappen (zoals Hurtgen, Foy en Rhinevalley)

Maps zoals Seelow, Cliffside, Outskirts en Downfall vind ik erg geschikt voor bolt rifles. Deze maps zijn zeker groter dan de CoD2 maps.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 20-01-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Indy91 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:03:
Als je graag met bolt rifles speelt kan ik je de Bolt Rifles Only |HC| server (ip 212.187.247.119) aanbevelen.
Op deze server zijn naast de (semi) automatic rifles/guns ook geen nades, bouncing betties, pistols, flamethrowers en dergelijke toegestaan.
Ah, eens proberen ...
Ik speelde pas op een 'rifle only' en daar liepen ze dus met StG44's te sproeien. Tsja, 't is een rifle ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 11:09
NoTimeRemains schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:06:
zijn er nog mensen die ik op PSN kan toevoegen om samen te spelen met zombies of de gewone MP
jeps mij!!

ericvdp zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

mr. TCB schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:38:
[...]

Op de 360 ken ik die bij Castle niet, wat gebeurt daar dan?
Google maar eens op youtube. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen die teringfilmpjes hier te posten met het risico dat nog meer mensen het gaan doen. Erg jammer dat er in de PS3 geen complaint en 'avoid player' button zit. Het enige wat ik doe is ze een text berichtje sturen, maar daar krijg ik (heel gek) eigenlijk nooit antwoord op O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Goner schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:20:
[...]

Ah, eens proberen ...
Ik speelde pas op een 'rifle only' en daar liepen ze dus met StG44's te sproeien. Tsja, 't is een rifle ... :(
Bij de Bolt Rifle Only server wordt er zeer strict op gelet dat de server regels opgevolgd worden.

Indien iemand per ongeluk met een semi-automatic rifle schiet (zoals Gewehr43 of Garand) of met een full automatic rifle/gun, krijgt hij/zij vaak slechts 1 waarschuwing, daarna volgt een kick en een 24h. temp ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je tijdens het inroepen van Artillery, als ja in het menutje zit met de map, kan worden gekilled?
Je bent dan namelijk een sitting duck... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:12:
Weet iemand of je tijdens het inroepen van Artillery, als ja in het menutje zit met de map, kan worden gekilled?
Je bent dan namelijk een sitting duck... }:O
Yup! Is mij al vaak genoeg gebeurd dat ik dan helemaal geconcentreerd in die map naar vijanden aant zoeken ben en dan opeens ben je dood :+

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 21-01-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Had een filmpje gezien online op de Wii, maar ik vond het wel een beetje slome gameplay?
Het richten is een beetje lastig en ik zag op zo'n filmpje 2 man proberen te schieten op 1 enemy, wat nog wel even duurde. Op de PC (in CoD4 althans) is het 3 shots en dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gameplay is zeker niet sloom...erg veel actie.
En wat betreft het richten...ik gebruik zapper en gaat me redelijk af. Is afhankelijk van je skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Lijkt mij echt héél moeilijk om zo'n games op de Wii te spelen.
Mikken met zo'n ding lijkt mij alles behalve makkelijk.
Misschien omdat bijna nog nooit op een Wii gespeeld heb.
Hoe zit het met de grafische kant op de Wii? Zal toch nooit zo zijn als op de 360 of ps3?
Op youtube ziet het er vrij behoorlijk uit, alleen wat AA enzo mist.
Hoe vinden diegene die het hebben op de Wii tov Pc, en andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:05:

Ik verzeker je dat ik niet cheat, en dergelijke scores behaal ik regelmatig. Soms kom ik bij net beginnende spelers in de server, en als je ongeveer de 'looplijnen' in het spel weet is het kinder spel. Met een M1A1 schiet je ze van een afstand dat ze het niet eens in de gaten hebben dat ze dood zijn. En van dichtbij is hij ook sterker dan een machine gun. Je wordt op een gegeven moment gewoon 'goed' in het voorspellen waar de enemy's zitten. Veel net beginnen spelers denken dat je dan cheat, maar dat kan geloof ik niet eens op de PS3.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste