Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Dark-Intruder schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:14:
Hé alexbl69

Volgens je signature heb je 4x 37GB Raptors in je systeem.
Ik wist niet dat die bestonden.
,............of is het een typo ?

;)
Idd redelijk off-topic, maar klik hier eens.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Ik heb het spel gister gekocht, en eerst even SP gedaan, en daarna multiplayer.
Maar is er geen online ranking? Ik had verwacht dat ik een account zou moeten maken, maar nu lees ik hier dat alles op je eigen PC opgeslagen wordt :S Is het dan niet eenvoudig je XP aan te passen en zo te zorgen dat je alle wapens hebt?

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ind0mi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:54:
Ik heb door mn pre-order (WaW) een kaart bij het spel gekregen met code, zodat ik een gratis theme en geweer kan downloade bij xboxlive..
maar waar kan ik die Gun uitkiezen?
Als het goed is, heb je gewoon een Redeem Code gekregen... die wil je gewoon in, bij het Xbox live... en dan krijg je je spullen. :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
JuliettPapa schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:01:
[...]

Als het goed is, heb je gewoon een Redeem Code gekregen... die wil je gewoon in, bij het Xbox live... en dan krijg je je spullen. :) ?
Same here, maar heb de redeem code ingevuld maar krijg geen theme...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Phusebox schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:05:
[...]

Same here, maar heb de redeem code ingevuld maar krijg geen theme...
Oke.. geen idee dan. Ik heb niet zo'n code maar normaal werkt het wel. Dus waarschijnlijk moet je even een mailtje/belletje dan sturen richting hun...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Ja hoor ... er wordt inderdaad lokaal ook wat bewaard, maar als je MP start dan zie je dat er op de centrale server account-info gechecked wordt.
Wat wel vreemd is, is dat als je je lokale info kwijt raakt, dat niet hersteld kan worden. Blijkbaar wordt niet alles on-line bewaard ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Goner schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:41:
[...]

Ja hoor ... er wordt inderdaad lokaal ook wat bewaard, maar als je MP start dan zie je dat er op de centrale server account-info gechecked wordt.
Wat wel vreemd is, is dat als je je lokale info kwijt raakt, dat niet hersteld kan worden. Blijkbaar wordt niet alles on-line bewaard ...
Die account data die hij laadt is volgens mij alleen je naam i.c.m. key die wordt gechecked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSh4rk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

Mooie game weer :)
Maja ik speel dus 4 en 5 op de Xbox 360, maar ik moet zeggen dat ik 4 net wat beter vind qua MP.

All positions locked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:26

EraZor

Don't mention the war

Ben bena klaar met de SP op de PC. ik moet zeggen dat ik 'm toch echt wel een stuk interessant vind dat cod4 (sp). ik ben niet zo'n online MP fan, dus de SP is erg belangrijk voor me, maar hij is supervet wat mij betreft. Mooie graphics, mooie sfeer (beter dan cod4 wat mij betreft (het doet wat authentieker aan) en ben er iig nu al langer mee bezig dan met deel 4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 23:43
Nog meer mensen last van lag met cod5 op de ps3?

De ene keer doet die het goed en dan heb ik last van lag. Valt me wel op dat het altijd is in servers waar ze geen nederlands spreken...

Ik speel wireless, en signaal sterkte is 100%

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Gisteravond was er ook veel lag op de xbox servers, zal wel met de drukte hebben te maken want na tienen ging het al een stuk beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ik heb COD5 LE maar als ik clan tag in vul zet NL neer hoe weet ik dan dat ander hem in gold zien ? wand als ik op Officer's clup dubbel XP server kom voor ppl die LE versie hebben dan hebben maar paar clan tag in gold en ander niet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wat me net toch gebeurde.. ik speelde op een bepaalde server -weet niet meer welke - krijg ik ineens 1000XPs per kill. Was level 40 huppekee in 1 keer level 65!!!!!! Serieus. Weet iemand hier meer van?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Ik ben nu bij de laatste level van de single player en ik moet zeggen dat het me best goed bevalt. Typische CoD actie, en het is allemaal erg mooi en sfeervol in beeld gebracht! Ik herken sommige van de commentaren uit de kritieken opzich wel, maar dit zijn kleine dingen, het voelt over het algemeen gewoon als een typische CoD campaign aan.

Hierna krijg ik dus nog nazi zombies =D en daarna komt de multiplayer ook nog, ik denk dat ik wel waar voor m'n geld heb gekregen met dit spel.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Motaro
  • Laatst online: 10:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Dinictus208 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:25:
Wat me net toch gebeurde.. ik speelde op een bepaalde server -weet niet meer welke - krijg ik ineens 1000XPs per kill. Was level 40 huppekee in 1 keer level 65!!!!!! Serieus. Weet iemand hier meer van?
dat wil ook wel :9~

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

:o
Dat schiet dan op zo, PC-versie zeker?

Ik ben eens begonnen om m'n K/D ratio op te krikken, dit was iets van 0,65 ofzo
In een paar dagen tijd heb ik het weten op te halen naar 0,89, m'n doel is om rond de 1.00 te komen en dit dan ook zo probeer te houden :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Zat net ook op een server met dit gebeuren, s&d en binnen 5 rondes op naar brig-general.

iets met level-up in de naam van de server..

http://yor.minitroopers.com

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 13:30
alexbl69 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:18:
Ik ben bang dat COD4 de MP winnaar zal worden, en dat COD5 geen lang online leven zal hebben. :'(
Helaas was COD4 dat ook niet, slecht gedragen door de community en bijna uitgekost in de toernooien / online cups (cb e.d.). Ik hoop dat COD5 het beter gaat doen, die verwachting heb ik eigenlijk wel. Het is toch meer de COD2 (pc) gameplay / beleving...

Als ie nou nog eens kapt met crashen :D

Dont work hard, just party!

Anoniem: 238724

Yor schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:39:
[...]

Zat net ook op een server met dit gebeuren, s&d en binnen 5 rondes op naar brig-general.

iets met level-up in de naam van de server..
Ook ik had zoiets... helaas maar 75 punten per kill ;)
Maar op zich ondergraaft zoiets wel het hele ranking gedoe en zorgt het ervoor dat de lol-factor gauw minder wordt. Toch?

(stiekem ben ik natuurlijk wel lang op deze server gebleven... want ook ik wil wel eens een snelvurendschietijzer)

Elkeweg: lijkt mij een hack???

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Het kan zelf nog gekker, er zijn op TDM servers waar je zo'n 4000 krijg per kill of zelf meer. Dit schijt een nieuwe mode te zijn aangezien er vooral op TDM al aardig wat server zijn met verhoogd XP. Ik heb er in ieder geval spijt van dat ik dit heb gedaan alleen voor dat domme prestige, aangezien ik nu ook mijn challenges opnieuw moet halen.

Verder denk ik dat COD5 het wel gaat redden online, COD5 en 4 kunnen volgens mij prima naast elkaar leven.
Toch verwacht ik dat er nog mensen genoeg van COD4 een kijkje bij 5 nemen en misschien ook wel blijven spelen. Ik vermaak mij in ieder geval nog prima met deeltje 5 en vindt het qua gameplay gewoon leuker als 4 doordat WWII mij meer aan spreekt.

[ Voor 7% gewijzigd door Metalbuster op 11-12-2008 18:04 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoor in me klas dat niemand online kan gamen met world at war, en dat als ze online gamen hun ranks niet worden opgeslagen. Nu kunnen geen online profiel aanmaken met die torrent en nieuwsgroep versies. Heeft Activision toch mooi voor elkaar, als hun daar de oorzaak van zijn in ieder geval. Prima beveiliging, einde aan de verzakers en hulde aan de kopers.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• disweb
NeoMe schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:39:
Hoor in me klas dat niemand online kan gamen met world at war, en dat als ze online gamen hun ranks niet worden opgeslagen. Nu kunnen geen online profiel aanmaken met die torrent en nieuwsgroep versies. Heeft Activision toch mooi voor elkaar, als hun daar de oorzaak van zijn in ieder geval. Prima beveiliging, einde aan de verzakers en hulde aan de kopers.
Klopt helemaal, ik had hem eerst gedownload om te testen (was namelijk fervent cod4 speler) en vond het een mooi spel. Daarom heb ik het gekocht (gewoon key via internet) en het werkt nu dus perfect! Met die download versie kun je geen profiel aanmaken en online spelen kan dus alleen op cracked servers. Al is dat wel vol met cheaters. Daar kan PB niet aan (of dat gaat komen), en het beste is dat spelers niet gebanned kunnen worden. Ze hebben namelijk geen code of echt eigen naam, want hun profiel bestaat niet meer. Slim :)

Zeg die klasgenoten maar dat ze voor 24 euro een key kunnen halen online, werkt top en is goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08
24 euro? Waar haal je hem dan vandaan? Want dat is wel erg weinig.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 15:07
Gisteren Prestige 10 gehaald! level 65. :D yeahh.. ( ik heb geen leven .. :p )

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik krijg bij de xbox360 versie als ik mijn singleplayer wil verder gaan steeds de volgende melding
Savegame data is incompatible with the current version of the game
Meerdere mensen hier last van en wat is de oplossing? Je moet toch verder kunnen waar hij zegt checkpoint reached? Dat kan dus niet en je moet steeds het level overnieuw spelen

Ik heb het spel gister voor het eerst gespeeld, en toen kwam er een update die ik heb geinstalleerd. Dus dan zou je die fout toch niet moeten krijgen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:03
Martinspire schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 01:42:
24 euro? Waar haal je hem dan vandaan? Want dat is wel erg weinig.
Ik heb voor 30€ een versie met een cd erbij ;) Helemaal origineel. Ik heb wel even moeten wachten, maar dat mag wel voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
NitroTec schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:29:
[...]

Helaas was COD4 dat ook niet, slecht gedragen door de community en bijna uitgekost in de toernooien / online cups (cb e.d.). Ik hoop dat COD5 het beter gaat doen, die verwachting heb ik eigenlijk wel. Het is toch meer de COD2 (pc) gameplay / beleving...

Als ie nou nog eens kapt met crashen :D
Met COD2 vind ik het eerlijk gezegd niet echt vergelijkbaar. COD2 is veel sneller, ook door de eenvoudige graphics (ik bedoel uiteraard nog steeds de gameplay, niet het aantal fps). COD5 is realistischer maar (daardoor) langzamer.

Bij mezelf zie ik dat de verschillende spellen veschillende behoeftes dekken. Wil ik een potje raggen, dan lekker op de UN COD2 server. Kan het met iets meer diepgang, dan starten we COD5 op. Ik heb ze op dit moment alle 3 (2, 4 en 5) op m'n systeem staan, en speel ze ook daadwerkelijk alle 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:51
Slasher schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:36:
Ik krijg bij de xbox360 versie als ik mijn singleplayer wil verder gaan steeds de volgende melding

[...]

Meerdere mensen hier last van en wat is de oplossing? Je moet toch verder kunnen waar hij zegt checkpoint reached? Dat kan dus niet en je moet steeds het level overnieuw spelen

Ik heb het spel gister voor het eerst gespeeld, en toen kwam er een update die ik heb geinstalleerd. Dus dan zou je die fout toch niet moeten krijgen?
Dat heb ik in het begin ook 1x gehad (na een update), je moet dan opnieuw in het level beginnen waar je bezig was. Daarna kun je wel weer gewoon opslaan en bij een checkpoint verder gaan.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Amd RuLuzzz schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:20:
[...]

Ik heb voor 30€ een versie met een cd erbij ;) Helemaal origineel. Ik heb wel even moeten wachten, maar dat mag wel voor die prijs.
Dat is ook een mooie prijs, bij Play.com ofzo?

Mijn versie heb ik hier gekocht: http://lioncorpkeys.com. Je krijgt dezelfde dag nog een key gemailed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:21
Grr weer een bug ontdekt. Heb ik het spel uitgespeeld krijg ik geen achievement. Ga ik kijken in mijn Misson Select lijst, heeft ie alleen de laatste 5 levels als uitgespeeld gemarkeerd, althans de overigen kan ik gewoon kiezen maar er staat niet bij Highest Difficulty Completed:....

Onlogische bug dus, want ik heb wel alle levels uitgespeeld, anders kan ik de volgende niet kiezen maar ik krijg er dus geen punten voor :S zucht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Om even op de goedkope prijs en originele versies terug te komen; voor 29 euro uit Australie; eerdere berichtje

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

Pffff, in de Xbox 360 versie zit een glitch in het level Castle, je kunt onder het level terechtkomen en zo kun je dan iedereen neerschieten zonder dat zij je kunnen raken...en van deze glitch wordt veelvuldig gebruik gemaakt, iedere keer als ik in de map Castle een potje speel is het weer raak....dus dat wordt deze map mijden tot een patch uit is :( bahbah

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
ijskonijn schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:54:
Pffff, in de Xbox 360 versie zit een glitch in het level Castle, je kunt onder het level terechtkomen en zo kun je dan iedereen neerschieten zonder dat zij je kunnen raken...en van deze glitch wordt veelvuldig gebruik gemaakt, iedere keer als ik in de map Castle een potje speel is het weer raak....dus dat wordt deze map mijden tot een patch uit is :( bahbah
Heb het ook al een paar keer gezien, erg annoying... Ook omdat er hierdoor continue honden achter je aankomen... Jammerrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 238724 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:49:
Maar op zich ondergraaft zoiets wel het hele ranking gedoe en zorgt het ervoor dat de lol-factor gauw minder wordt. Toch?
Absoluut!
Ik vind er niks aan, zo kun je op eena avondje op rank 65 zitten ... het is helemaal geen prestatie meer.

Is het nou een hack of een feature ??

by the way : ik heb nou al een paar keer een BSoD gehad bij 'leave game'. Nvidia drivers al ge-upgrade, maar gebeurt nog steeds ... bekend verschijnsel ?? Krijg een blue-screen, onmiddelijk gevogd door een reboot.

[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 16-12-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:39
Goner schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:57:
[...]

Absoluut!
Ik vind er niks aan, zo kun je op eena avondje op rank 65 zitten ... het is helemaal geen prestatie meer.

[..]
Ging gisteravond via xfire ook met een vriend meespelen, kwam er direct achter dat het zo'n server was :9
Per kill minstens 1 rank omhoog, per map gemiddeld 1 prestige level.
Ben er na 3 mapjes (= 3x level 65) maar weer mee opgehouden, vond er niets aan.

Is een feature, is in COD4 ook mogelijk.

• beany
  • Laatst online: 13:01

beany

Meeheheheheh

Goner schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:57:
[...]

Absoluut!

Ik vind het leuker om het te doen met de bedoelde telling van XP's.

Maar ja, die servers hebben ook geen nut eigenlijk. Er zijn ook tools te vinden die een bestandje op je PC aanpassen zodat je rank 65 + alle achievements + alle prestiges's hebt. Het wordt namelijk allemaal lokaal op je PC opgeslagen. Dus zonder 1 minuut gespeeld te hebben kan je alles al op max zetten.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Martinspire
Ik heb een tijdje terug COD er opnieuw opgezet en was vergeten te backupen. Nu heb ik gelukkig binnen notime mn favoriete guns weer terug. Maar goed, vanaf het moment dat die stat servers er zijn maakt die hele rank toch niets meer uit. Echter, bij die hack krijg je nog niet alle prestiges of achievements. En ook de accessoires voor je guns moet je nog wel zelf halen. Of er meot ondertussen al een nieuwere zijn.

In ieder geval, maakt het me weinig uit. Game liever met de guns die ik fijn vind, dan dat ik dagen moet wachten om mn oude guns weer terug te krijgen.

Ach, als ik wil kan ik op de 360 nog gewoon normaal spelen zonder die stat servers. Daar moet ik trouwens ook nog wat ranks omhoog. Ben daar op de helft nu geloof ik.

Wat ik wel merk. Nu ik in de avond vaak met wat huisgenoten ff splitscreen deathmatch doe begin ik steeds beter te worden met de controller. Sterker nog, soms mik ik met de controller beter dan met toetsenbord+muis! Had niet verwacht dat ik daar nog zoveel beter in zou worden. Al is pc fps gaming al wel een tijdje geleden voor mij. Maar goed, ik vermoed dat ik binnenkort daar wel wat meer in ga oefenen. Aangezien ik op de eerder genoemde site een goedkope key heb gekocht.

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06 20:00

lord_fh

PS5

heb gister besteld op BOL.COM

hopelijk moge binne, eigelijk vandaag maar is denk ik druk bij TNT met de kerst.

Men broertje speelt em helemaal grijs op de PS3 , en ik heb nu COD4 op de PC maar ben meer van de WOII stijl, dus dat word weer uren Online gamen :D

Oja en GTA4 niet te vergeten :P

(ik speel et op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 13:45
Punkbuster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:36:
Gisteren Prestige 10 gehaald! level 65. :D yeahh.. ( ik heb geen leven .. :p )
ik ben gewoon nieuwsgierig...hoeveel uur heb je hierin gestopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Big_Noid schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:46:
[...]

ik ben gewoon nieuwsgierig...hoeveel uur heb je hierin gestopt??
Met een '5000xp per kill' server moet dit binnen een uurtje of wat te doen zijn. Da's ook meteen weer een van de twee redenen waarom ik denk dat IW zo slim is geweest om in CoD4 geen prestige te stoppen. De andere is dat het spel op de PC toch wel in leven blijft door de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheZeroorez schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:52:
[...]

Met een '5000xp per kill' server moet dit binnen een uurtje of wat te doen zijn. Da's ook meteen weer een van de twee redenen waarom ik denk dat IW zo slim is geweest om in CoD4 geen prestige te stoppen. De andere is dat het spel op de PC toch wel in leven blijft door de mods.
Ach, ik vind het ook wel fijn om eventjes snel te levelen. Niet zozeer omdat ik de skills niet zou hebben, maar het duurt me anders gewoon te lang. En 10u is bullshit, je moet voor elke rank dat je omhoog gaat minimaal 1 kill maken, waardoor je ongeveer 65 kills per keer moet doen. Dat maal 11 (10x prestige en 1x normaal) komt al snel op 715 kills. En nou weet ik niet hoe snel jij kills, maakt maar in 1 uur is beetje overdreven. 10 uur komt al beter in de buurt (71, per uur of 1,91 per minuut).

berekening is niet 100% correct, maar geeft wel aan dat je er toch nog wel aardig wat kills voor moet maken

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 20-12-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Ik vind dat met die powerskill servers zo het spel verpesten, je bent dan zo lvl 65, ik probeer ze gewoon te mijden want vind dat dat de lol er een beetje afhaalt helaas sommige servers krijg je 20k voor 1 kill...

Oja heb je voor de pc ook de zombie level die je op de PS3 hebt? dat e in zon huisje zit en dt er van buiten af ellemaal zombies komen die je vanuit dat huisje buiten moet houden, door ramen te blokkeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik lees wel ervaringen van PC, XBox en PS3 spelers, maar weet iemand of CoD:WaW op de Wii ook nog een leuke game is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

lord_fh schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:49:
Oja heb je voor de pc ook de zombie level die je op de PS3 hebt? dat e in zon huisje zit en dt er van buiten af ellemaal zombies komen die je vanuit dat huisje buiten moet houden, door ramen te blokkeren etc.
Ja.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

heb et idd al gevonden, gewoon bij COOP

dat is egt dik dat zombie knalle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

ik wil elke keer Nazi Zombies doen, dus doe CO-OP en dan zoek servers, dan komt er een heel rijtje, maar ik kan er geen 1 dubbelklikken, aleen volle servers als ik dan join doe , dan doet ie het, maar zegt e natuurlijk server is full, maar waar 1 iemand of 2 iemanden of 3 iemanden van de 4 in zitten kan ik niet op join drukken, ja kan wel maar ergebeurt niets, maw ik kan er geen 1 joinen :S (en nee zijj niet pasword beveiligd nee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ik ben behoorlijk tevreden over de single player, maar multiplayer is toch een beetje "off" in de huidige staat lijkt het. Deed een potje Free-for-All in Dome en de spawns daar zijn werkelijk belachelijk, je spawnt tegelijk met anderen in hetzelfde hoekje, terwijl tegenover en naast je ook hetzelfde gebeurt. Je kan nergens heen rennen zonder dat er overal om je heen randomly mensen spawnen :S

Ook zijn er kleine vage bugs- als ik door een flamethrower gedood wordt en respawn, dan is m'n zicht nog even alsof ik nog in de fik sta. Als ik dood ga terwijl ik reload, reload ik nog wanneer ik respawn. Ik ga dus maar even opzoeken waar je bugs kan melden...

De gameplay opzich is wel leuk. Team objective games zijn vermakelijk, en het spawn probleem doet zich daar niet voor.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:58
Speelt iemand wel eens de missie "Nacht der untoten" ?

Die is echt vet, zit je in een huis, en moet je zombies killen.

Je kunt ook je wapens upgraden e.d.

Je kan die missie kiezen bij Mission select, maar volgens mij is hij pas beschikbaar als je het spel hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ThinkPadd schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:07:
Speelt iemand wel eens de missie "Nacht der untoten" ?

Die is echt vet, zit je in een huis, en moet je zombies killen.

Je kunt ook je wapens upgraden e.d.

Je kan die missie kiezen bij Mission select, maar volgens mij is hij pas beschikbaar als je het spel hebt uitgespeeld.
Als je had gezocht op 'zombie' had je kunnen lezen dat meerdere mensen de zombie map hebben gespeeld ;)

Ik heb hem afgelopen zaterdag voor het eerst met meerdere spelers gespeeld. Dan is ie het leukst eigenlijk.

Volgens ons de beste tactiek:

ga niet naar boven! Open die deur met 'HELP' er op. Probeer telkens het krat te openen in de hoop dat de die zap-gun erin zit. 1 man bij de deur naar de 1e ruimte, 1 man de ramen in de krat ruimte bewaken en 1 man als vliegende keep.

Meest heikele punten: reloaden & als je ammo op is :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lord_fh schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:36:
ik wil elke keer Nazi Zombies doen, dus doe CO-OP en dan zoek servers, dan komt er een heel rijtje, maar ik kan er geen 1 dubbelklikken, aleen volle servers als ik dan join doe , dan doet ie het, maar zegt e natuurlijk server is full, maar waar 1 iemand of 2 iemanden of 3 iemanden van de 4 in zitten kan ik niet op join drukken, ja kan wel maar ergebeurt niets, maw ik kan er geen 1 joinen :S (en nee zijj niet pasword beveiligd nee)
Klopt.. dit probleem heb ik ook. Hoor veel verhalen over port forwarding en allerlei programma's, maar dit heeft bij mij geen baat gehad. Ik denk dat we moeten wachten tot er een patch uitkomt.

Overigens met 4 personen niet voorij level 20 en in mijn eentje niet voorbij level 11

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-12-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Soepster schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:16:
Team objective games zijn vermakelijk, en het spawn probleem doet zich daar niet voor.
Oh jawel hoor ... ik maak met 'War' regelmatig mee dat ik recht voor de lopen van de vijand spawn. Verrekte irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ah, ik heb dan ook nog maar weinig multiplayer gedaan. In ieder geval leken de objective games speelbaar, free-for-all is gewoon onmogelijk in tegenstelling tot in CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Objective/team games vind ik ook het leukst. FFA & TDM zijn te hectisch voor me ... TDM kan leuk zijn als niet iedereen rond gaat lopen stuiteren, maar probeert sneaky te killen en niet gekilled te worden.

Ik hoop dat Treyarch nog wat aan spawning locaties/spawn-killing gaat doen. Vooral als mensen er misbruik van maken en gaan spwan-campen gaat de lol er heeeel snel vanaf.

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 23-12-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo, ook maar s CoD:WaW gehaald en moet zeggen dat ik m weer lekker vind spelen. Eerst nog even single player doen, en dan maar weer eens online knallen. :)

Ik speel op 1920*1080 alles full, en hij loopt heerlijk soepel.
Maar, ik heb witte strepen op de plaatsen waar water over gaat in land. Is dit een bekend iets, en is er een oplossing? Mijn videokaart is een 4870x2. Voor de rest ziet het er mooi uit allemaal.

edit: zie zojuist dat er een patch 1.1 is, misschien lost die het een en ander op?..testing...

edit: 1.1 heeft niets opgelost. Iemand ???

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 25-12-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik heb het een poosje competitief geprobeerd, maar eerst mag er van mij een hele dikke 400mb+ patch overheen om alle onvolkomenheden te dekken. De gevolgen van de massaproductie mogen duidelijk zijn lijkt me. Dat je niet eens kan Recorden of een lagometer te voorschijn kan toveren, dat is toch absurd?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 08:03
Zijn er eigenlijk al custom mappen/-servers?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

rabor schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:25:
Zijn er eigenlijk al custom mappen/-servers?
Volgens mij zijn de mod-tools nog niet uit, dus denk het niet dan.

Joejoe!

• mcg_nl
  • Laatst online: 24-05 14:09
Er was toch wel al een promod uit?

Mappen heb ik inderdaad nog niet gezien.

[ Voor 30% gewijzigd door mcg_nl op 25-12-2008 17:53 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, de mod-tools zijn nog niet uit, veel customs is er dus niet te vinden.

Ik moet trouwens zeggen dat ik veel co-op/zombie speel, en relatief weinig multiplayer. Van mij mogen ze er wel wat extra zombie-maps in bouwen, want zombie is gewoon cool. Behalve dan dat die kist af en toe wel érg vervelende randoms achter elkaar geeft...

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-05 20:52
Maar, ik heb witte strepen op de plaatsen waar water over gaat in land.
De optie dual videocard op 'disable' zetten wanneer je niet twee vids hebt zou dit op moeten lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door markiew op 25-12-2008 20:13 ]

markiew schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:13:
[...]

De optie dual videocard op 'disable' zetten wanneer je niet twee vids hebt zou dit op moeten lossen.
Nope aan of uit maakt niet uit, de witte streepjes rond water vanuit bepaalde kijk hoek blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Laatst online: 24-05 14:09
Moest even zoeken, maar inderdaad, ze zijn nog bezig met de promod voor waw.

http://www.mypromod.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:40

Shaggy

Misantroop pur sang

Heb de twee bestaande topics al even doorzocht maar geen antwoord gevonden.

Heb CoD W@W gekregen gisteren. Alles normaal geinstaleerd, spel draait goed, alleen het geluid happert en kraakt als de ziekte. Met andere spellen geen probleem. Gebruik m'n on board geluidskaart die geet op geen enkel spel problemen.

Iemand die hier een oorzaak van kent en belangrijker nog een oplossing?

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

TheZeroorez schreef op donderdag 25 december 2008 @ 17:59:
Nee, de mod-tools zijn nog niet uit, veel customs is er dus niet te vinden.
http://wiki.treyarch.com/wiki/Main_Page

ftp://ftp.i3d.net/Games/C...tools/CoD_WW_MODTOOLS.rar

:?

Ik ben al bezig met een zombie mappie... Tools zijn al een paar weekjes verkrijgbaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 08:03
Precies, mod-tools is er al een ruim maandje maar ik ben nog steeds geen custom-map tegengekomen..

Het grootste deel van de mappen hangt me toch wel zwaar de keel uit...

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Maffe zooi dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Wat is er maf aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 14-01 13:50
Ik heb de PC-versie, maar ik kan nergens kiezen voor contrôle met de Xbox-controller terwijl dit wel zou moeten kunnen volgens de achterkant van het hoesje??
Hoe/waar kan ik dit instellen (controller is reeds aangesloten, maar er leidt niet tot resultaten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dat is een misvatting, de xboxcontroller wordt niet ondersteund door de PC-versie. Had ergens een keer gelezen dat Activision toegaf dat het een fout print was op de doos.

edit: ah gevonden...
Hi,

Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I'm sorry to hear about your problem. The Xbox 360 controller is not supported. It is a misprint on the back of the box. No controllers will work with the game.

No, controller support will not be patched into the game.
Bron

[ Voor 55% gewijzigd door Xadeon op 27-12-2008 11:32 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat er nog nauwelijks mods zijn gemaakt, en behoorlijk wat mensen die release (hier iig) gemist hebben. Toch zijn die tools er al een maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 14-01 13:50
Xadeon schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 11:29:
Dat is een misvatting, de xboxcontroller wordt niet ondersteund door de PC-versie. Had ergens een keer gelezen dat Activision toegaf dat het een fout print was op de doos.

edit: ah gevonden...

[...]

Bron
Bedrijven corrigeren zoiets normaal toch met een sticker? Ik ben blij dat ik hier tijdens de demo achterkom. Als je de game koopt kun je fluiten naar je geld, want ruilen is nog steeds niet mogelijk in gameland. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TheZeroorez schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 11:48:
[...]

Dat er nog nauwelijks mods zijn gemaakt, en behoorlijk wat mensen die release (hier iig) gemist hebben. Toch zijn die tools er al een maand :P
Vind je het gek als de mod-support kapot is ? Redirect etc werken ook niet. Deze game gaat een stille dood sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Nu online
Heb vandaag met singleplayer de missie gedaan waar de japanners in hun kamikazie vliegtuigjes zich in de boten van de americanen boren. Wel leuk gemaakt :)

Denk toch dat ik deze deel minder ga vinden dan Deel 4, en Deel 2 (welke ik erg veel online heb gespeelt :) )

Heb deze nog niet online gedaan, elke COD versie heb ik tot nu toe eerst singleplayer gedaan voordat ik aan online spelen begin. Ook heb ik momenteel nog geen Gold Account op mijn Xbox, dus online spelen zit er zolang zo en zo niet in.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Ik heb zelf wel al mods gespeelt, een rifle only mod was dat. Hij heette 'druids' en was wel vet om te spelen. Geen nades, geen machine guns, puur rifles met bayonets. En natuurlijk 2 perks te kiezen.

Ik hoop dat activision nu eens die zombie mode gaat fixen, ik zie vrijwel nooit een server om te joinen... en zelf kan ik ook geen spel hosten omdat er dan niemand joined. Misschien moet ik port forwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

De interne naam van die zombie map is 'nazi_zombie_prototype'. Dus wie weet komt er nog het 1 en ander aan extra's ?

Het viel me overigens gisteravond op dat er op discovery channel nogal wat reclame wordt gemaakt voor CoDWAW. Zijn de verkopen niet zoals ze hadden verwacht en is er meer reclame nodig om het aantal verkopen op te krikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Die reclames zijn er al lang op discovery, mijn broertje kijkt dat altijd namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ben online ook actief geweest en moet zeggen dat het me op zich wel goed bevalt. Maar...lucht aanvallen, tanks en dan nog die honden... Nog even en we hebben de nieuwe BF. :(
Die honden vind ik nog niet zo erg, maar soms heb je potjes dat je gek wordt van al die bommen die op je kop donderen, en tanks die je slopen. Dacht dat dit CoD was....

Helaas, maar nog steeds coD2 > all imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Ben gisteren ook die rifle-mod tegengekomen. Gelijk al m'n classes weg :( ! Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
@alexbl69
Speel je toch een uurtje op high ranking servers, heb je zo alle rangen weer terug. ;)

@PROT
Er zijn ook servers die No Tank, No Dogs en No Arty hebben. Bijvoorbeeld:
Hardcore server: =FIB= Friends In a Box (ip 94.76.204.212)
Bolt Rifles server: Bolt Rifles Only |HC| (ip 212.187.247.119)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
alexbl69 schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:13:
Ben gisteren ook die rifle-mod tegengekomen. Gelijk al m'n classes weg :( ! Meer mensen met deze ervaring?
Bij mij niet. Je classes zijn niet weg als het goed is. Start het spel maar eens opnieuw zónder mod, dan heb je je classes weer :) Alleen de namen ervan zijn standaard (Custom class 1, 2 etc.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
Zou je de IP's van die rifle servers willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 07:13
elke keer als ik de serverlijst refresh dan kan ik daarna niks meer joinen. Ik krijg alleen maar " server authentication error " te zien. Is hier nu al een fix voor of niet ?

edit: gaat over de pc- versie

[ Voor 8% gewijzigd door Skybullet op 29-12-2008 11:22 ]

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Spel sluiten en weer starten. Dan zonder de serverlijst te refreshen je server selecteren.

Bij servers die in mijn favorietenlijst staan heb ik er geen last van, die kan ik blijven refreshen zonder wazige authentication errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

disweb schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:50:
Ik heb zelf wel al mods gespeelt, een rifle only mod was dat. Hij heette 'druids' en was wel vet om te spelen. Geen nades, geen machine guns, puur rifles met bayonets. En natuurlijk 2 perks te kiezen.

Ik hoop dat activision nu eens die zombie mode gaat fixen, ik zie vrijwel nooit een server om te joinen... en zelf kan ik ook geen spel hosten omdat er dan niemand joined. Misschien moet ik port forwarden?
werkt niet... heb mijn ports goed geforward.. Zelfs ALLE ports geforward en nog niks..
Ook nog allerlei port forwarding tooltjes geprobeerd, maar ook deze werkten niet.
ZOu natuurlijk wel kunnen dat de tegenpartij de ports niet goed heeft staan. Een enkele keer kun je eens joinen, maar mede door deze problemen is de lol snel van zombie af.

[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 29-12-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29
Call of Duty World At War uitgespleed op de PC. Ik moet zeggen dat het een aardige rush was, en vooral op het eind rechtlijnig en onnoemelijk veel knal voer voro je loop. Ik heb er in vol ornaat van mogen genieten want me PC trok het nog met alles op maximale settings (1680 x 1050 pixels) en AA op maximaal.

- Bewegingsvrijheid in maps lijkt achteruit gegaan te zijn t.o.v. Call of Duty Modern Warfare (single player)
- Te vaak zat ik vast tussen NPC's en objecten.
- Vaag gedrag van NPC's (vijhanden schieten niet op je, als je na de rook aan hun kant opduikt).
- Kort maar wel krachtig.

+ Sfeertje is zeker goed
+ Tank en vliegtuig level welkome afwisseling, goed uitgewerkt.
+ Systeem vereisten (goed punt vind ik)

Nu maar aan de multiplayer beginnen, als ik tijd heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 29-12-2008 18:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

Heb even op cracked servers gespeeld. Alleen werd mijn Account niet opgeslagen. Ben je lekker in level 20 moet je opnieuw beginnen.

Dus was voor plan het spel wel te kopen.

Alleen 50 euro vind ik te duur dus vond een site waar je een key krijgt voor 21 euro.

Heeft er iemand ervaring met die site? http://lioncorpkeys.com/?P=FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
Ik heb hem voor 30 EUR via cdwow. Dit ging prima, binnen paar dagen in huis na betaling via ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanMrMustard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Anoniem: 131383 schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:19:
Heb even op cracked servers gespeeld. Alleen werd mijn Account niet opgeslagen. Ben je lekker in level 20 moet je opnieuw beginnen.

Alleen 50 euro vind ik te duur dus vond een site waar je een key krijgt voor 21 euro.

Mensen koop gewoon een goeie officiele versie bij cdwow. Je kunt zelf rekenen waar deze het goedkoopste is, ikzelf heb hem via cdwow.co.uk gekocht (35 euro), maar de australische schijnt nog goedkoper te zijn. Geen gezeik met downloaden van torrents die weer met een nocdcrack verholpen moeten worden.
Ik zou niet gaan voor de keys van lioncorpkeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

Oja ik zie het 30 euro.
http://www.cdwow.com.au/C...d-At-War/product/view/378
Hoeveel dagen duurt dat vanuit Australië dat hij hier in Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Anoniem: 131383 schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:19:

Daar heb ik mijn key vandaan. Werkt nu goed. De eerste key die ik kreeg werkte, maar werd na 5 dagen gebanned door Activision. Een heleboel keys waren gebanned (ook retail versies). Gelukkig heb ik toen na een paypal claim een nieuwe key gekregen van die winkel en die werkt nog steeds perfect :)
markiew schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:40:
Zou je de IP's van die rifle servers willen posten?
Sniper Only Mod server FFA gamemode: 85.236.109.20:16567
Bolt Rifle Only mod FFA gamemode: 85.236.109.20:28960

Die twee zijn erg leuk om te spelen. Af en toe wel iets te druk, maar betere heb ik nog niet gevonden!

[ Voor 20% gewijzigd door disweb op 30-12-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Tot nu toe ben ik erg tevreden over de single player versie. Grafisch erg mooi en genoeg spanning. Zodra ik het uitgespeeld heb zal ik online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
Bedankt voor het posten van de server adressen. Ik ga zo meteen maar eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
markiew schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:58:
Bedankt voor het posten van de server adressen. Ik ga zo meteen maar eens even kijken.
Net weer lekker gespeeld op de Bolt Rifle Server, voeg me maar toe bij friends: 'Escobarreke'. Kunnen we samen spelen ;) Die Bolt server was in het begin rustig, maar met zo'n 20 man wordt het al snel te druk. Maar het blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanMrMustard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Anoniem: 131383 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:35:
Oja ik zie het 30 euro.
http://www.cdwow.com.au/C...d-At-War/product/view/378
Hoeveel dagen duurt dat vanuit Australië dat hij hier in Nederland is.
Meestal een week. Grappig is dat ze allemaal bij dezelfde leverancier vandaan komen. Dus of je bij .nl/co.uk koopt, maakt niet uit, alleen in de prijs. Verder ook een goede service. Verzending is gratis en ik heb ooit een keer iets niet ontvangen, na een mail verstuurd te hebben, kreeg ik een nieuwe toegezonden. Dus goedkoop en betrouwbaar. Ik koop er erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43
hebben mensen met de Xbox versie ook dat er maar weinig matches zijn om te joinen? Ik ben net begonnen, dus ik kan maar 3 game-modes kiezen. Nadat ik rank 8 heb bereikt kan ik zelfs alleen nog maar in Team Deathmatch en Free For All. Al sta ik een kwartier op te zoeken naar matches, voor TDM vind ie totaal niets. FFA is ook een pain in the butt, maar daar vind ie na een aantal minuten meestal wel een match. Ik dacht dat meer mensen dit spel wel online zouden spelen, of is iedereen meteen de andere game-modes aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
(ps3) Ik doe vooral game mode "Ground War" omdat hier de max. aantal spelers op 18 zit :D en de game mode "war" sowieso uber vet is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb inderdaad dat War steeds populairder begint te worden omdat men daar meer bezig is met objectives. Maar goed, het hangt ook wel redelijk af van het tijdstip.

Zelf heb ik al een tijdje geen WaW op de 360 gespeeld. Op de PC is het nog steeds wel druk, maar een game als HL2 Deathmatch is bijna even druk heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119565

Zijn er mensen waarbij CoD WAW voor de xbox360 ook vastloopt in levels?

Ik heb het volgens mij alleen als ik solo campaign speel.. hoogts irritant trouwens zo was ik aan het einde van mission 5 en loopt ie vast!!!!! kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...

Spel via harddisk spelen maakt ook niks uit en graphics lager ook niet...zit er een bug in dat spel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Voor de PC:

Custom zombie maps!!!!!!!!!!!!!!!!

Binnen te halen via nieuwsgroepen. Linkje naar binsearch:

http://www.binsearch.net/...&max=25&adv_age=7&server=

klik op inverse en create NZB, dan heb je ze allemaal. Er zitten readme's bij hoe te installeren en te spelen.

FTD nummertje: 857257

Have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 119565 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 01:04:
Zijn er mensen waarbij CoD WAW voor de xbox360 ook vastloopt in levels?

Ik heb het volgens mij alleen als ik solo campaign speel.. hoogts irritant trouwens zo was ik aan het einde van mission 5 en loopt ie vast!!!!! kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...

Spel via harddisk spelen maakt ook niks uit en graphics lager ook niet...zit er een bug in dat spel ofzo?
Ik heb wel eens een aantal keer gehad dat het spel echt een volle 10 seconden hapert. Op hele onverwachte momenten kan je dan helemaal niets doen. Uiteindelijk gaat het spel weer verder dus ik weet niet of je dan niet gewoon ff moet wachten. Maar het is wel erg frustrerend. Al kan ik er wel mee leven hoor.

Maar goed, advies dus: gewoon ff wachten, kijk of ie dan weer verder gaat.

@beany. Kun je die ook doen via lan enzo? Dat lijkt me namelijk helemaal tof :P
Zijn die levels trouwens ook nog een beetje gedetailleerd en leuk om te doen? Heb je er screens van misschien?

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 02-01-2009 12:30 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste