xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja klopt maar wat ook vet is dat je de Gunslinger (Assassinate General Amsel with a pistol shot. (Solo only))Anoniem: 162418 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:24:
[...]
Hehe, veteran moet ik ook nog doen jaWat ik wel vet vond was dat ik na de zoveelste poging opeens een purple heart kreeg
Geeft je toch weer net dat zetje om nog door te gaan;)
) haalt en natuurlijk ook Throw a Six and a Half (On Hardened or Veteran difficulty, complete a level without dying. (Solo only))
Was wel trots dat ik deze haalde. De buurt genoot ook mee denk ik. (lol) wooohaaa
Voor diegene die een potje willen knalle voeg mij maar toe PSNID: SLASHX
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Er is een cod5 profile backupper voor zowel XP als Vista. Het is een klein zip-filetje, ff uitpakken en dan zie je een batch-file voor XP en een voor Vista. Die laten runnen voor welk systeem je hebt en je profiel wordt dan opgeslagen in de folder die in de read-me.txt -file staat beschreven. Daar staat ook hoe je je profile evt. weer terug kunt zetten. Of de methode gebruiken die eerder besproken is. Hieronder volgt de link naar de download.
Link: http://callofduty5.tv/?p=625.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Anoniem: 37384
Ik ga 'm misschien binnenkort halen en ik heb jou in m'n friendslist volgens mij (ik ben Mister Caveman).Martinspire schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:32:
* Martinspire doet ook online mee, Martinspire = Martinspire (x360)
Zie van mn friendslist helaas nooit iemand online dus dat is jammer. Maar vermaak me nu nog prima.
Wil alleen wel een keer die nazi zombies online doen.
Wie weet kunnen we dus binnenkort samen ff knallen.
Het beroerde is dat de rest vaak niet meewerktIndy91 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:06:
Zo speel ik ook het liefst....zo realistisch mogelijk, met de bedoeling zelf zo weinig mogelijk dood te gaan.
G0ner - met een 0 (nul) ipv o dus ; Goner was al bezet blijkbaar ... Hopelijk hebben ze de beta-nicks weer vrijgegeven ?Goner, wat is je ingame nickname?
Ik zie vaak genoeg mensen die alleen voor de kills gaan, ook in CTF en HQ enzo...Goner schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:01:
[...]
Het beroerde is dat de rest vaak niet meewerkt
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Anoniem: 266198
Hier staat tekst
Yep ... dat is wel het grootste verschil met de 'oude' CoD (1, 2, United Offensive). In de team-games (base assault etc) gaan/gingen de meesten inderdaad realistisch en als team te keer, maar nu met die perks en rangen heb je veel meer point-whores (excusez le mot).ijskonijn schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:40:
Ik zie vaak genoeg mensen die alleen voor de kills gaan, ook in CTF en HQ enzo...
Dan is het antwoord wel makkelijkSjaak_Afhaak schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:05:
waarschijnlijk moet je dat maar even vragen waar het het spel hebt gedownloadDat is namelijk het voornaamste probleem voor leechers volgens mij.
Wat doe ik verkeerd? -> Je speelt een gecrackte versie
Is ook alleen maar op public ranked. Unranked is dat zoiezo minder en op clanservers bijna helemaal niet. Maar goed, op de 360 kun je niet kiezen voor unranked en heb je dat dus altijd wel.Goner schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:17:
[...]
Yep ... dat is wel het grootste verschil met de 'oude' CoD (1, 2, United Offensive). In de team-games (base assault etc) gaan/gingen de meesten inderdaad realistisch en als team te keer, maar nu met die perks en range heb je veel meer point-whores (excusez le mot).
Anoniem: 266198
Nja ik heb et spel wel gewoon gekocht en k gebruik een crack omdat ik gewoon zuinig ben op de dvd's da doe ik met meerdere games. Had wel een vermoede dat het in de crack zat maar ik dacht ik vraag het toch nog maar even voor de zekerheid voordat ik het weer deinstalleer en opnieuw installeerAnoniem: 37384 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:17:
[...]
Dan is het antwoord wel makkelijk
Wat doe ik verkeerd? -> Je speelt een gecrackte versie
Oké, maar waarom kies je er niet voor om hem gewoon via Steam o.i.d. te kopen? Zodat je helemaal geen DVD nodigt hebt?Anoniem: 266198 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:28:
[...]
Nja ik heb et spel wel gewoon gekocht en k gebruik een crack omdat ik gewoon zuinig ben op de dvd's da doe ik met meerdere games. Had wel een vermoede dat het in de crack zat maar ik dacht ik vraag het toch nog maar even voor de zekerheid voordat ik het weer deinstalleer en opnieuw installeer
Ik begin nu eindelijk een beetje skill te krijgen in de MP. Was echt wennen voor mij, ben normaal Counter-Strike gewend. Dat komt gewoon veel meer aan op het aimen. Bij CoD vind ik het toch iets meer sproeien. Neemt overigens niet weg dat ik het een geweldig spel vind. Vind het alleen wel jammer van die tanks, want die passen wat mij betreft totaal niet in het spel.
PSN: Rich_E1988
Maar dan kon je toch gewoon weten dat het daaraan lag? Kan me niet voorstellen dat je in dat geval gelijk een no-cd patch download en installeert en bij problemen niet even kijkt of het zonder die cracked .exe wel lukt.Anoniem: 266198 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:28:
[...]
Nja ik heb et spel wel gewoon gekocht en k gebruik een crack omdat ik gewoon zuinig ben op de dvd's da doe ik met meerdere games. Had wel een vermoede dat het in de crack zat maar ik dacht ik vraag het toch nog maar even voor de zekerheid voordat ik het weer deinstalleer en opnieuw installeer
Tanks zijn inderdaad wat uit balans. Maar in COD:UO zaten ook tanks, maar daar had je ook nog jeeps en anti-tank guns. Werkte veel beter en was ook niet zo'n gestress. Ach, ik denk dat er een hoop verbeterd kan worden, maar dat Infinity Ward ons toch de meeste vernieuwing weer zal brengen. Desalniettemin is het erg leuk spelen.Richi E. schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:36:
[...]
Oké, maar waarom kies je er niet voor om hem gewoon via Steam o.i.d. te kopen? Zodat je helemaal geen DVD nodigt hebt?
Ik begin nu eindelijk een beetje skill te krijgen in de MP. Was echt wennen voor mij, ben normaal Counter-Strike gewend. Dat komt gewoon veel meer aan op het aimen. Bij CoD vind ik het toch iets meer sproeien. Neemt overigens niet weg dat ik het een geweldig spel vind. Vind het alleen wel jammer van die tanks, want die passen wat mij betreft totaal niet in het spel.
La maar ben er al achter. Het is op het eind van dit level.
Moet nog 4 trophies (waarvan 1 het laatste level downfall op veteran) <-- this is Hell.
Dus ik ga ervoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Slashx op 28-11-2008 16:30 ]
Ati = langzaam laden van maps
Meer mensen hier met dat probleem?
RAID 0, 4gb ram, E8500 en kan bij sommige potjes niet eens meedoen de eerste ronde bij het laden van een nieuwe map
[ Voor 18% gewijzigd door Dikkie op 28-11-2008 13:09 ]
Ik heb de zelfde videokaart, maar kan niet echt zeggen dat ik dat ook heb. Heb je misschien nog restanten van nVidia software op je pc die conflicten heeft met je ati software?Dikkie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:08:
Hmmm, ik heb nu sinds een tweetal weken een ATI 4870 in mijn pc zitten. Op de een of andere manier zijn de laadtijden dubbel zo lang n COD:WAW als met mijn nvidia 8800gt. Nu zie ik meerdere mensen met hetzelfde probleem.
RAID 0, 4gb ram, E8500 en kan bij sommige potjes niet eens meedoen de eerste ronde bij het laden van een nieuwe map
Even ter verduidelijking. Met niet meedoen in het eerste rondje bedoel ik natuurlijk Search & Destroy.
Als die eenmaal begonnen is dan moet je wachten tot de nieuwe begint.
Ik mag toch verwachten dat ik als een van de eerste ingeladen ben met mijn systeem.
[ Voor 73% gewijzigd door Dikkie op 28-11-2008 13:21 ]
Was het maar zo simpel, ligt aan je verbinding, welke router heb je, wordt je lijn doorgerouteerd etc etc etc...Dikkie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:18:
Nee, verse installatie. Vista 64bit gebruik ik.
Even ter verduidelijking. Met niet meedoen in het eerste rondje bedoel ik natuurlijk Search & Destroy.
Als die eenmaal begonnen is dan moet je wachten tot de nieuwe begint.
Ik mag toch verwachten dat ik als een van de eerste ingeladen ben met mijn systeem.
http://yor.minitroopers.com
Met de HD4870 zijn de mappen in COD4 veel sneller geladen maar in COD5 duurt het twee keer zo lang.
In die PC met de 8800GTS zit echter een kwalitatief veel beter moederbord (Asus P5B de Luxe) en een C2D E6600 processor. In die met de HD4870 (MSI Neo 770 o.i.d.) zit een AMD Phenom quadcore processor. Dus de processor kan het probleem niet zijn volgens mij maar de bottleneck is volgens mij het moederbord en niet de grafische kaart.
Ik speel veel FFA en begin vaak daardoor vaak ook al met een achterstand van 1 a 2 kills op de spelers die dan alweer bovenaan staan, maar ik haal e vaak toch wel in
Ik speel voornamelijk met de 360 versie, maar met de beta had ik met mijn 3850 nergens last van. Maps laden gewoon snel genoeg. Misschien ligt het aan het type, maar niet specifiek aan de ATI. (Mobo Gigabyte P35-ds3r en Core2Duo 6750).l0n3w012ph schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:44:
Ik heb ook hetzelfde. In mijn ene PC zit een 8800GTS 640MB en in de andere dus ook een HD4870.
Met de HD4870 zijn de mappen in COD4 veel sneller geladen maar in COD5 duurt het twee keer zo lang.
In die PC met de 8800GTS zit echter een kwalitatief veel beter moederbord (Asus P5B de Luxe) en een C2D E6600 processor. In die met de HD4870 (MSI Neo 770 o.i.d.) zit een AMD Phenom quadcore processor. Dus de processor kan het probleem niet zijn volgens mij maar de bottleneck is volgens mij het moederbord en niet de grafische kaart.
Waarom begin je met een achterstand? Langzame start of iets anders? Ik speel meestal gewoon TDM omdat ik dan minder in mn rug wordt geschoten. FFA is toch qua spawns erg klote en dat is bij TDM al minder.Ik speel veel FFA en begin vaak daardoor vaak ook al met een achterstand van 1 a 2 kills op de spelers die dan alweer bovenaan staan, maar ik haal e vaak toch wel inmaar tis wel vervelend omdat het in COD4 allemaal juist veel sneller gaat.
Waarom ik begin met een achterstand???? Dat is toch de hele clou van het verhaal van Dikkie en mij... Omdat die mappen zo traag laden! Als ik eindelijk kan beginnen, zijn anderen al 5 - 10 seconden bezig of zo en dat is in FFA echt wel voldoende om je eerste paar kills te maken.Martinspire schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:58:
[...]
[...]
Waarom begin je met een achterstand? Langzame start of iets anders? Ik speel meestal gewoon TDM omdat ik dan minder in mn rug wordt geschoten. FFA is toch qua spawns erg klote en dat is bij TDM al minder.
En tja, TDM of FFA is een kwestie van smaak. Ik knal nu eenmaal graag alles, maar dan ook echt alles af wat voor mijn loop komt: snel reageren en niet nadenken
Kan niet aan de verbinding liggen. Andere games geen enkel probleem. COD4 ook geen probleem. De andere 2 pcs waar een 8800GT in zit hebben het probleem niet met COD:WAWYor schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:40:
[...]
Was het maar zo simpel, ligt aan je verbinding, welke router heb je, wordt je lijn doorgerouteerd etc etc etc...
Mobo is een Asus P5E X38. Lijkt mij niet een bottleneck te zijn aangezien dezelfde PC met een 8800GT geen problemen had. De videokaart is het enige wat veranderd is.
[ Voor 8% gewijzigd door Dikkie op 28-11-2008 15:24 ]
Geldt sowieso voor SP & MP. Raak elke keer me stats kwijt, als ik het spel opnieuw opstart.
* Geen verborgen map, net even gecontroleerd.
[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 28-11-2008 22:30 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
H0ly Cr@p,...ik wist niet dat er zoveel virtuele granaten waren.
Echt kicken.
Ja dat waren er verdomd veel. Toevallig net ook uitgespeeld op Veteran.Dark-Intruder schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 01:18:
'K heb net the singleplayer op Veteran uitgespeeld.
H0ly Cr@p,...ik wist niet dat er zoveel virtuele granaten waren.
Echt kicken.
Kreeg er helemaal de schijt van dat begin van Downfall. Maar uiteindelijk gelukt.
Nu nog 2 trophies.
Had je toen je nog de 8800GT had, bij CoD:WaW de resolutie lager staan dan nu het geval is? Bij een hogere resolutie duurt het namelijk een stuk langer voordat een map geladen is.Dikkie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:08:
Hmmm, ik heb nu sinds een tweetal weken een ATI 4870 in mijn pc zitten. Op de een of andere manier zijn de laadtijden dubbel zo lang n COD:WAW als met mijn nvidia 8800gt. Nu zie ik meerdere mensen met hetzelfde probleem.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Nee ook 1920x1200.Indy91 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:38:
[...]
Had je toen je nog de 8800GT had, bij CoD:WaW de resolutie lager staan dan nu het geval is? Bij een hogere resolutie duurt het namelijk een stuk langer voordat een map geladen is.
Ik heb met de 4870 alle settings op low gezet en het duurde allemaal even lang.
echt dom
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ben bezig met CoD5 (Solo).
Moet ik zo'n airstrike aanvragen voor japanse tanks (2 stuks)
1e is al kapot, maar bij die 2e krijg ik constant "Target missed, adjust your fire"
Dat terwijl die fakkel toch echt op die tank ligt ?
Wel de tank genomen met de japanse tekens erop?ThinkPadd schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:45:
Weird
Ben bezig met CoD5 (Solo).
Moet ik zo'n airstrike aanvragen voor japanse tanks (2 stuks)
1e is al kapot, maar bij die 2e krijg ik constant "Target missed, adjust your fire"
Dat terwijl die fakkel toch echt op die tank ligt ?
Anoniem: 272565
zeggen dat het een slecht deel is... Single Player heb ik nog niet uitgespeeld, maar
de multiplayer is zeer vermakelijk (rank 65
Trouwens, wat zijn jullie favoriete kits ?
Thompson all the way!!Anoniem: 272565 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:04:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
1. het spel hooguit een 7,5 geef (voor de graphics en sfeer) en
2. daarom niet zo vaak op COD5 servers te vinden ben.
Omdat het voor sommigen van jullie misschien onduidelijk is wat ik precies bedoel, zal ik het proberen zo goed mogelijk uit te leggen. Maar ik zou jullie ook willen vragen om hierop te reageren en mij nu eens te vertellen hoe jullie het horen want als jullie het anders horen, ligt het toch aan mijn instellingen.
Eerst mijn configuratie qua geluid:
1. Creative X-Fi Extreme Sound card (5.1). In de configuratie staat hij op ‘Headphones’. Instellen op 5.1 maakt het geluid nog belabberder…
2. Steelseries Medusa Pro Gamer Headset 5.1 (met alleen het front-speaker volume op 5, als ik de rear speaker en center speaker iets omhoog schroef qua volume wordt het ook weer alleen maar slechter)
3. In het menu van COD5 staat de optie aangevinkt (althans geselecteerd): 5.1 sound (veranderen naar 2.1 doet het iets, heel iets verbeteren)
Ik zal de verschillen schetsen tussen COD4 en COD5 voor de sound van de wapens en met name de omgevingsgeluiden.
COD4
Rondrennend in COD4 hoor ik iedereen die maar enigszins in de buurt is (zelfs als die dead silence gebruiken). Ik kan met ‘pin-point accuracy’ zeggen waar iemand zich bevindt. Als er schoten klinken op afstand zijn deze perfect te herkennen. Ik kan zo zeggen of iemand ergens staat te schieten met een AK47, een M4, een Scorpion of wat dan ook. Het geluid van mijn eigen wapen klinkt vol en overtuigend.
Het belangrijkste is dit: als ik door iemand op 5 meter (relatief gezien in een map uiteraard) wordt neergeschoten, dan hoor ik dat wapen van de tegenstander alsof ik er zelf mee schiet en ik hoor hem bijvoorbeeld schuin links achter me. In de killcam zie je dan ook dat hij inderdaad daar stond. Dat het geluid zo hard klinkt, is ook logisch. Die vent staat bijna naast me als hij me neerknalt. En zo hoort het ook!
COD5
Rondrennend in COD5 hoor ik van alles! Maar wat? Ik hoor ‘iets’ (iets, maar wat? Een voetstap, een steentje, een wapen dat vuurt misschien?) naast me, voor me, achter me? De plaatsbepaling is onmogelijk. Gisteren speelde ik de singleplayer even en dat was al net zo dramatisch. Als een NPC tegen me begint te praten en ik draai mijn muis naar links hoor ik hem vol in mijn rechteroor en hoor ik links niks meer. Mijn muis naar rechts draaiend, dus dat ik met mijn linkse virtuele oor in het spel tegen hem aan sta, dan hoor ik prompt rechts niks meer. Ga ik recht voor hem staan, dan klinkt het ergens in de verte… Ik heb het al eens eerder vermeld, maar nogmaals: je kunt in een map rustig achter iemand aansjouwen (ik heb dat vaak genoeg gedaan om te checken) en geen hond draait zich om omdat ze denken: “hey er rent iemand achter mij”. Probeer dat in COD4 eens… ik draai me meteen om en knal diegene af.
Geluiden van wapens die ik zelf afvuur klinken goed. Ja, echt waar, die klinken goed. Prima. Maar dan… de geluiden van wapens die ergens in de map worden afgevuurd. Er klinken petsen, klikjes, sisjes. Wat het is of was… I don’t know.
Dan word ik plotseling (zonder dat ik die persoon ooit maar in de verste verte heb gehoord) neergeschoten door iemand die vlak bij me staat. En dit is het mooiste: wat hoor ik dan? Iemand op tweakers.net gaf de mooiste omschrijving van allemaal en hij klopt perfect! Goederen worden vaak verpakt in van dat beschermingsplastic met van die luchtbolletjes. Als je die kapot knijpt, hoor je: “pets”. That’s it!!! Die vent staat daar met een Garand of wat voor geweer dan ook op 5 meter afstand (relatief gezien in de map) en ik hoor: “pets”. Staat die persoon wat verder weg, dan hoor ik helemaal niks! Sterker nog, dat gebeurt me zelfs wel eens als ik plotseling weer afga en ik dan zie dat er iemand met een Thompson me afschoot van vlakbij… Als iemand in het echt (en die werkelijkheid wil je toch benaderen in zo’n spel net als in COD4) mij zou afschieten met een Kar98, een SVT40 of wat voor rifle dan ook dan zou je een soort zweepslag-achtig, krachtig geluid moeten horen met een echo erachteraan. Een sub machine gun voor de korte afstand zou vol moeten klinken, op 80-90% van je eigen wapen.
Beter kan ik het niet omschrijven. Dit is echt mijn grootste ergernis en ik kan er maar niet aan wennen. Patch 1.2 zal vele verbeteringen bevatten maar ik zag niks over het geluid, dus ik verwacht ook niet meer dat dit zal veranderen.
Ik hoor graag van jullie hoe jullie de sounds ervaren en dan met name de omgevingsgeluiden en hoe klinken de wapens van tegenstanders als die jullie neerschieten en horen jullie wel mensen goed lopen? En zo ja, wat voor instellingen gebruiken jullie dan? En met name ben ik geinteresseerd hoe jullie je instellingen hebben staan als jullie gebruik maken van 5.1 EN(!) een goed geluid hebben uiteraard.
Opmerking van mijn vriendin. "Wat een verademing, tenminste niet het gevoel dat ik de hele avond in een oorlog zit....".
Zij is er blij mee... maar ik dus nog niet helemaal.
Stay young forever!
Dat is de juiste omschrijving ...l0n3w012ph schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:16:
Rondrennend in COD5 hoor ik van alles! Maar wat?
Hoe vaak ik al niet panisch rondgekeken heb waar die hond zit die ik hoor ! Net alsof het beest al in je nek zit ... en vervolgens geen hond te zien. Volgende keer zit-ie al in je nek, voordat je iets hoort. Geen peil op te trekken ...
Garand met bajonet (scope om te snipen, niet vaak) ... Deep Impact, Stopping Power.Anoniem: 272565 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:04:
[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 01-12-2008 11:04 ]
Tis dan wel (net als mij) niet positief en geen suggesties voor verbeteringen maar ik vind het al heel prettig om te horen dat ik beslist niet de enige ben, sterker nog: ik denk dat iedereen dit wel heeft maar in de roes van: "Ik moet het een mooie game vinden omdat iedereen dat vindt" het geluid voor het gemak maar even vergeet (of ze hebben nog nooit COD4 gespeeld
Nog iets dat ik vergeten wat te vermelden: in de Singleplayer heb je de optie om de occlusion bij het geluid uit te zetten. Gisteren ook geprobeerd: nog steeds brandhout... helaas
....Anoniem: 272565 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:04:
Maar sinds kort heb ik de Gewehr44 vervangen door de M1A1 Carbine + extra ammo. Dat wapen is zo rete accuraat, en heeft ook nog een hoge damage per bullet.De drie wapens die ik het vaakst gebruik zijn de Gewehr44 + aperture, DB shotgun +grip en de PPSH + extra ammo. Verder heb ik de STG44 + aperture en de .30 cal + bipod nog in mn customlist staan.
edit:
Waarom nou meteen met dat vingertje wijzen. Je hoeft je er niet perse aan te storen. Lang niet iedereen speelt het spel zoals jij dat speelt of wilt spelen.l0n3w012ph schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:22:
ik denk dat iedereen dit wel heeft maar in de roes van: "Ik moet het een mooie game vinden omdat iedereen dat vindt" het geluid voor het gemak maar even vergeet (of ze hebben nog nooit COD4 gespeeld).
Niet dat ik me in je commentaar mbt het (bagger) geluid kan vinden. Want ook ik merk dat het geluid lang niet altijd klopt. Met name zoals jij het al aangaf, het lokaliseren van bepaalde geluiden is heel slecht. Overigens gebruik gewoon een stereo headset, in 5.1 is het geluid helemaal te vaag.
[ Voor 41% gewijzigd door Xadeon op 01-12-2008 12:08 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ik wijs niet met een vingertje hoorXadeon schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:55:
[...]
Waarom nou meteen met dat vingertje wijzen. Je hoeft je er niet perse aan te storen. Lang niet iedereen speelt het spel zoals jij dat speelt of wilt spelen.
Niet dat ik me in je commentaar mbt het (bagger) geluid kan vinden. Want ook ik merk dat het geluid lang niet altijd klopt. Met name zoals jij het al aangaf, het lokaliseren van bepaalde geluiden is heel slecht. Overigens gebruik gewoon een stereo headset, in 5.1 is het geluid helemaal te vaag.
Ik neem aan dat jij het dan gewoon voor de fun speelt en dat je dat bedoelt met: "Lang niet iedereen speelt het spel zoals jij dat speelt of wilt spelen." Ik speel het ook puur voor de fun en ik hoef me er niet aan te storen maar ik doe het wel.
Je bedoelt denk ik "Niet dat ik me in je commentaar mbt het (bagger) geluid NIET kan vinden" want je bent het daarna met me eens lees ik. Ik ben wel blij met je opmerking over die stereo-headset. Als dat verbetering brengt, moet ik die maar eens aanschaffen en proberen. Als ik je laatste zin zo lees, maakt dat dus wel enig verschil.
Tnx!
Welk wapen uit eerdere Call of Duty delen is opnieuw te vinden in Call of Duty: World at War en is onmisbaar in WWII oorlogsvoering in het Verre Oosten?
Het Mes?RMX schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:40:
Mensen, vraagje:
Welk wapen uit eerdere Call of Duty delen is opnieuw te vinden in Call of Duty: World at War en is onmisbaar in WWII oorlogsvoering in het Verre Oosten?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
* Xadeon speelt altijd voor de fun.l0n3w012ph schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:32:
[...]
Ik wijs niet met een vingertje hoormaar het ontlokt wel reacties
Ik neem aan dat jij het dan gewoon voor de fun speelt en dat je dat bedoelt met: "Lang niet iedereen speelt het spel zoals jij dat speelt of wilt spelen." Ik speel het ook puur voor de fun en ik hoef me er niet aan te storen maar ik doe het wel.
Je bedoelt denk ik "Niet dat ik me in je commentaar mbt het (bagger) geluid NIET kan vinden" want je bent het daarna met me eens lees ik. Ik ben wel blij met je opmerking over die stereo-headset. Als dat verbetering brengt, moet ik die maar eens aanschaffen en proberen. Als ik je laatste zin zo lees, maakt dat dus wel enig verschil.
Tnx!
Ik ben het ook verder gewoon met je eens. Waar ik me ook soms aan stoor, zijn de vallende steentjes die je nagenoeg overal hoort. Soms erg afleidend als je in Roundhouse-SnD bijvoorbeeld silent rond loopt.
Even iets anders. Meer mensen die War de leukste mode vinden? Een beetje gejat van DoD, maar goed. Het vechten om een bepaald punt te veroveren, is echt rete leuk. Wat voor mij iig tot hele leuke potjes leidt; Waarbij je soms je laatste vlag staat te verdedigen, bijna verliest. Vervolgens met succes weten te veroveren, en dan weer de overhand weten te vinden om weer over te gaan in het veroveren van de laatste vlag aan de kant van de tegenstander. En dan ook nog weten te winnen.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Mes zit (bij mijn beste weten) niet in de oude CoDs ... daar sla je met het wapen dat je op dat moment vast hebt, zelfs al is het een Panzerfaust.
Ik weet niet hoe het 5.1 geluid is, maar ik speel bijna altijd met headset en het 'lokaliseren' van de geluiden en de sterkte (ongeacht de afstand) blijft IMHO bagger.l0n3w012ph schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:32:
Ik ben wel blij met je opmerking over die stereo-headset. Als dat verbetering brengt, moet ik die maar eens aanschaffen en proberen. Als ik je laatste zin zo lees, maakt dat dus wel enig verschil.
Overigens heb ik geen problemen met de geluiden op zichzelf, knallen klinken gewoon goed.
[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 01-12-2008 13:29 ]
Op welke website staat die prijsvraag en wat is ermee te winnen?RMX schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:40:
Mensen, vraagje:

Vista Ultimate x64
Asus Xonar D2x
Logitech Z5500
Explosies enz zijn goed te horen. Ik heb geen last van het "poef" effect, ik hoor een duidelijke
"BOEM!". Voetstappen hoor ik goed, kan ze goed lokaliseren. Als iemand aan de andere kant van de map
op me schiet, dan kan ik gewoon horen waar het vandaan komt. Bij mij klinken de wapens ook niet als
puddingbuksen
Volgens google: http://callofduty-nl.discoverychannel.co.uk/?pages=winFloris-K schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:44:
[...]
Op welke website staat die prijsvraag en wat is ermee te winnen?
no animals were harmed during the production of this message
Dan ligt dat niet aan je luidsprekers, want ik heb immers hetzelfde setje. Verder klinken de explosies bij mij ook normaal. Ik stoor me slechts aan de slecht te lokaliseren geluiden(voetstappen, schoten), wat vaak ook nog is wordt verstoort door (overbodig) omgevingsgeluiden.Anoniem: 272565 schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:25:
Ik heb geen problemen met het geluid.
Vista Ultimate x64
Asus Xonar D2x
Logitech Z5500
Explosies enz zijn goed te horen. Ik heb geen last van het "poef" effect, ik hoor een duidelijke
"BOEM!". Voetstappen hoor ik goed, kan ze goed lokaliseren. Als iemand aan de andere kant van de map
op me schiet, dan kan ik gewoon horen waar het vandaan komt. Bij mij klinken de wapens ook niet als
puddingbuksen. Ik hoor ze gewoon zoals ze moeten klinken...
Wat heb ik gewonnen?
Dan zal het wel aan de geluidskaart liggen (Xonar D2x)Xadeon schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:38:
[...]
Dan ligt dat niet aan je luidsprekers, want ik heb immers hetzelfde setje. Verder klinken de explosies bij mij ook normaal. Ik stoor me slechts aan de slecht te lokaliseren geluiden(voetstappen, schoten), wat vaak ook nog is wordt verstoort door (overbodig) omgevingsgeluiden.
Nieuwste drivers enz ?
Is dat een wapen ?!
En ik maar denken dat rokers alleen maar uit kroegen geweerd werden, maar intussen hebben ze ook nog een wapenvergunning nodig voor hun hobby ...
Strompelend kun je ook niet zo makkelijk richten en sja.. je kan er prima iemand mee wurgen!
Ik ben naar de forums gegaan van Call of duty, scheen daar al een thread te zijn van mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing of reden van Activision/Treyarch. Véél meer mensen hebben dit probleem en om de een of andere reden zijn onze codes ineens gebanned... Spelen kan ik dus al 5 dagen niet en op het forum wordt geen reactie geplaatst van Activision.
Na meerdere mailtjes naar Activision ben ik daar ook maar mee gestopt, ze bannen mijn key (en meerdere) zonder reden en BAM weg is mijn geld. Heeft iemand hier ook problemen toevallig? Of misschien nog een 'oplossing' (ander email adres van Activision, toevallig iemand die er werkt?
Anoniem: 131383
In 2 daagjes.
Over het algemeen een leuke game alleen vind die Russische combat toch wel een beetje saai worden het komt in zoveel games voor. Met die de standaard "enemy at the gates" draai eraan. Je begint ook echt bij zo'n standbeeld waar ken ik de scene toch van

Wat ook raar is dat de game nauwelijks mijn cpu gebruikt (een q6600) in totaal word hij maar 10% gebruikt.(wel mooi verdeelt over de core's) Waarom is dit nou zo weinig?
Volgens mij was de standbeeld scene nog niet eerder in een game verschenen. En ja, hij is uit de film Enemy at the Gates, en ik vond het wel erg ok om die scene in een spel zelf te spelenAnoniem: 131383 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:55:
Heb het net uitgespeeld.
In 2 daagjes.
Over het algemeen een leuke game alleen vind die Russische combat toch wel een beetje saai worden het komt in zoveel games voor. Met die de standaard "enemy at the gates" draai eraan. Je begint ook echt bij zo'n standbeeld waar ken ik de scene toch van
Net zoals de landing op omaha beach in Medal of Honor:AA, was gewoon de scene uit Saving Privat Ryan. Vond ik ook geweldig!
Ik vind het leuk dat ze in dit soort spelletjes scenes pakken uit films. Lekker herkenbaar
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik vond het wel apart om constant achter die vluchtende Duitsers aan te zitten .. kreeg bijna medelijden met ze.Anoniem: 131383 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:55:
Over het algemeen een leuke game alleen vind die Russische combat toch wel een beetje saai worden het komt in zoveel games voor.
Zeker als je later ook nog eens de gewonden mag/moet afmaken.
Alleen een key ?? Niet de game zelf ?? Bij Steam bijv. download je de game en de key.disweb schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:02:
Ik baal echt van Activision en Treyarch. Het probleem is als volgt: Ik heb een code op internet gekocht, via een te vertrouwen website die altijd heeft gewerkt. CoD5 geleend van een vriend en hem met mijn eigen code geïnstalleerd. Het werkte perfect, maar na een paar dagen ineens niet meer. Ik krijg de melding 'Can not connect to Online Service' te zien.
Als je nou toevallig geen vriend met DVD hebt, hoe kom je dan aan de installer ?!
[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 02-12-2008 09:48 ]
Ja ikke, WAR is gaaf! kan redelijk meekomen en ik vind het leuker als TDM waar iedereen als een F1 wagen rond rent en alleen maar lopen te sproeien.Xadeon schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:58:
[...]
* Xadeon speelt altijd voor de fun.![]()
Even iets anders. Meer mensen die War de leukste mode vinden? Een beetje gejat van DoD, maar goed. Het vechten om een bepaald punt te veroveren, is echt rete leuk. Wat voor mij iig tot hele leuke potjes leidt; Waarbij je soms je laatste vlag staat te verdedigen, bijna verliest. Vervolgens met succes weten te veroveren, en dan weer de overhand weten te vinden om weer over te gaan in het veroveren van de laatste vlag aan de kant van de tegenstander. En dan ook nog weten te winnen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Downloaden, torrent, newsgroupsGoner schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:45:
[...]
Ik vond het wel apart om constant achter die vluchtende Duitsers aan te zitten .. kreeg bijna medelijden met ze.
Zeker als je later ook nog eens de gewonden mag/moet afmaken.
[...]
Alleen een key ?? Niet de game zelf ?? Bij Steam bijv. download je de game en de key.
Als je nou toevallig geen vriend met DVD hebt, hoe kom je dan aan de installer ?!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mooiste dat ik tot nu toe gezien heb ..? Die Berlijn-map..
Volgens mij bestaan er nog geen andere spellen met zulke eyecandy.. ?
Maareh, dat typische 'WOII-gevoel' vind ik nu toch wel heel erg achterhaald. Ik begin me te irriteren aan het overdreven 'war-is-hell' sfeertje. Dat kennen we nu toch wel..? In COD1 kon dit nog net, nu wordt het lachwekkend.
[ Voor 39% gewijzigd door YoG op 02-12-2008 13:12 ]
Is je post nou sarcastisch of serieus? Met jouw mix van smileys is dat niet echt duidelijk.YoG schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:07:
Eh, ik heb nu een redelijk modern systeem, dit spel geinstalleerd...wat een verschrikkelijk mooie ingame graphics..
![]()
Mooiste dat ik tot nu toe gezien heb ..? Die Berlijn-map..whoa.. Ik kan de kachel hier uitlaten, mn systeem warmt vanzelf de hele kamer op.
Maareh, dat typische 'WOII-gevoel' vind ik nu toch wel heel erg achterhaald. Ik begin me te irriteren aan het overdreven 'war-is-hell' sfeertje. Dat kennen we nu toch wel..? In COD1 kon dit nog net, nu wordt het lachwekkend.
Ja, dat bedoel ik dus ... maar hoe kun je alleen een code kopen bij een "te vertrouwen website" als je vervolgens de software zelf ergens van het net moet plukken ?? En dan Treyarch en Activision de schuld geven ...
War is tot nu toe ook mijn favoriet, vooral op de grotere mappen zoals Cliffs ... gevolgd door CTF.backupdevice schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:20:
Ja ikke, WAR is gaaf! kan redelijk meekomen en ik vind het leuker als TDM waar iedereen als een F1 wagen rond rent en alleen maar lopen te sproeien.
S&D is minder, veel wachten als je sneuvelt tot rondje voorbij is. TDM is alleen leuk als iedereen 'realistisch' speelt en niet loopt te bunnyhoppen en sproeien.
[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 02-12-2008 13:40 ]
Neuk jij mieren? (sarcastisch bedoeld..)Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:43:
[...]
Laat maar, het zal wel aan mij liggen.
Zullen we nu weer ontopic?
Mierenneuken? Ik snap gewoon niet wat je bedoelt met die verwarrende posts.YoG schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:47:
[...]
Neuk jij mieren? (sarcastisch bedoeld..)
Zullen we nu weer ontopic?
In jouw post heb je het over eyecandy en prachtige graphics en je fantastische systeem, maar zet je ook huil-smileys neer. Dat vond ik verwarrend.
Ik wil misschien WaW gaan halen en ben dus ook een beetje benieuwd naar de graphics.
Dus vroeg ik of je serieus was of niet en dan zeg je bloedserieus met daarachter weer een knipoog-smiley. Ik snap gewoon niet of je nou wel of niet serieus bent. Je kan toch gewoon antwoorden zonder dat gelijk weer met een smiley te ontkrachten?
Fantastische systeem... verwarrend inderdaad.. ik schrijf expres "Modern" om niet te kunnen patsen of wat dan ook, maar bedoel er mee: Als je systeem het aan kan en dus de grafische instellingen hoog kunt instellen, kun je genieten van mooie graphics. Ik voel me nu als een kleuterjuf, om dit helemaal te moeten 'verantwoorden/uitleggen'.Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:51:
[...]
Mierenneuken? Ik snap gewoon niet wat je bedoelt met die verwarrende posts.
In jouw post heb je het over eyecandy en prachtige graphics en je fantastische systeem, maar zet je ook huil-smileys neer. Dat vond ik verwarrend.
Ik wil misschien WaW gaan halen en ben dus ook een beetje benieuwd naar de graphics.
Dus vroeg ik of je serieus was of niet en dan zeg je bloedserieus met daarachter weer een knipoog-smiley. Ik snap gewoon niet of je nou wel of niet serieus bent. Je kan toch gewoon antwoorden zonder dat gelijk weer met een smiley te ontkrachten?
Nog een lesje onderricht: je kan ook janken van ontroering/bewondering enz... smileys kunnen ook iets toevoegen zonder meteen sarcastisch over te moeten komen.
(ter controle: wat denk je dat bovenstaande huilsmiley in deze context betekent? Ontroering of medelijden?)
Al die huilsmiley's die je gebruikte ken ik als een negatieve 'toon'.YoG schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:01:
[...]
Fantastische systeem... verwarrend inderdaad.. ik schrijf expres "Modern" om niet te kunnen patsen of wat dan ook, maar bedoel er mee: Als je systeem het aan kan en dus de grafische instellingen hoog kunt instellen, kun je genieten van mooie graphics. Ik voel me nu als een kleuterjuf, om dit helemaal te moeten 'verantwoorden/uitleggen'.
Nog een lesje onderricht: je kan ook janken van ontroering/bewondering enz... smileys kunnen ook iets toevoegen zonder meteen sarcastisch over te moeten komen.
![]()
(ter controle: wat denk je dat bovenstaande huilsmiley in deze context betekent? Ontroering of medelijden?)
Ik bedoelde het dus helemaal niet vervelend of mierenneukend, maar ik begreep echt niet wat je bedoelde.
Die smiley's zorgde bij mij inderdaad voor een sarcastische ondertoon.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 02-12-2008 14:10 ]
Of de kleuterige juf moet maar voortaan smileys achterwegen laten
Uhm, zat! Anders kijk je gewoon even in de lijst van SGD.YoG schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:07:
Was een normale vraag. Toch maar weer smileys gebruiken?Xadeon schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:17:
offtopic:
Of de kleuterige juf moet maar voortaan smileys achterwegen laten
[...]
Uhm, zat! Anders kijk je gewoon even in de lijst van SGD.

Ik zie een lijstje met recente games, hebben die dan ook zulke schitterende graphics? Beetje subjectieve vraag misschien, maar COD:WaW steekt er met kop en schouders zo ver boven uit dat ik me af vraag welke andere games dit kunnen evenaren, met name ingame detail.
Zowat alle spellen van nu hebben mooie gfx, maar van dit spel is het toch wel subliem te noemen. Zoveel crispy detail zie je vaak alleen in voorgerenderde filmpjes. Zo speelt het spel ook, als een CGI-achtige omgeving. En heb nergens lag (in m'n niet erg stabiele systeem), dus nog een pluspuntje erbij.
Zoals je al wel hebt kunnen lezen is de engine voor cod5 dezelfde als voor cod4 en dat is ook wel te zien. Er zit wat meer detail in, dat klopt, daar heb je gelijk in, maar verder is het niks nieuws onder de zon en ja, ik speel het spel op de hoogste instellingen met alle (kloterige veelgebruikt mode-woord maar heb er ff geen ander woord voor) 'eyecandy' aan.
Probeer FarCry 2 eens zou ik zeggen. Niet dat ik het spel (qua gameplay) mooi vind maar het ziet er grafisch wel prachtig uit en de reviews in sommige bladen spreken over deze game als zijnde degene met de beste grafische engine van dit moment.
CoD5 ziet er zeker niet onaardig uit. Maar om nou te gaan roepen dat het grafisch de mooiste is, vind ik ook overdreven.
Ik stel voor dat je eens HD-filmpjes gaat bekijken van ingame footages van games als Crysis, FarCry 2, Left4Dead, GTA4, Mirror's Edge, Dead Space, etc.
GTA4 is hier goed bekend, maar is toch een treetje lager. Evenals Mirror's Edge (hoofdpersoon is grafisch wel heel okee). Mooie belichting enzo, strakke objecten. Dat zeker wel. Maar qua detail een beetje vlak. Bij GTA4 moeten ze natuurlijk rekening houden met grote omgevingen, in CoD kunnen ze zich meer concentreren op vooraf opgegeven paden, waardoor de kwaliteit ook veel meer omhoog kan.
Check deze shot van Mirror's Edge. Met dezelfde ingame kwaliteit van CoD zou er wel het een en ander gaan laggen, lijkt mij?
Ik ga die andere titels eens checken. Dank u
Wat denken jullie CoD spelers, gaat CoD: MW sterven en gaat iedereen over naar WaW of is het juist andersom?
Ik speel ze allebei nog intensief online, is net waar je de voorkeur ligt..monnick schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:57:
Ik wil hoogstwaarschijnlijk een Call of Duty game voor mijn xbox 360 gaan kopen. Ik wil intensief online gaan spelen en ik vraag me echt af welke CoD ik moet halen, Modern Warfare of World at War. De sfeer en thema van MW spreekt me veel meer aan, moderne wapens enzo. Maar ik vraag me af of niet langzaam maar zeker alle spelers over gaan stappen naar World at War, en dan MW een beetje uitsterft online.
Wat denken jullie CoD spelers, gaat CoD: MW sterven en gaat iedereen over naar WaW of is het juist andersom?
CoD4 heeft al het moderne in huis terwijl CoD5 weer iets meer gebalanceerder is.. daar ligt het echt aan welke wapens en perks je kiest..
Al zijn de servers van CoD5 toch iets voller de laatste tijd..
Het is net wat je leuk vindt.. modern / wo2..
Ik speel CoD4:MW al een lange tijd en speel het nog steeds regelmatig. 's Avonds zijn er nog iets meer dan 50 duizend mensen in de playlists. Er zijn dus nog genoeg mensen die het spelen.monnick schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:57:
Ik wil hoogstwaarschijnlijk een Call of Duty game voor mijn xbox 360 gaan kopen. Ik wil intensief online gaan spelen en ik vraag me echt af welke CoD ik moet halen, Modern Warfare of World at War. De sfeer en thema van MW spreekt me veel meer aan, moderne wapens enzo. Maar ik vraag me af of niet langzaam maar zeker alle spelers over gaan stappen naar World at War, en dan MW een beetje uitsterft online.
Heb zelf WaW nog niet, maar ga deze wel binnenkort aanschaffen waarschijnlijk. Toch heb ik het gevoel dat CoD4:MW toch langer populair blijft omdat het gewoon een hartstikke goede game is. Bij WaW hoor ik toch veel meer gemengde reacties. Maar goed, heb zelf de game nog niet gespeeld en kan er dus nog niet over oordelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 02-12-2008 17:23 ]
De software heb ik toch gewoon van een vriend gehaalt? Daar is niets mis mee, en de website is echt te 'vertrouwen'. Veel meer mensen die ik ken hebben daar al keys gehaalt, voor CoD4 en RA3 bijvoorbeeld. Deze werken gewoon allemaal online en worden bulk ingekocht waardoor ze goedkoper zijn. Voor de MP heb je niet eens een crack nodig dus kon ik met die key gewoon online spelen. Helaas werkt het nu dus niet meer en ben ik niet de enige. Ik heb zoals verteld op de forums van Activision gekeken en daar was al een thread (die ondertussen 14 pagina's is) over het probleem.Goner schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:36:
[...]
Ja, dat bedoel ik dus ... maar hoe kun je alleen een code kopen bij een "te vertrouwen website" als je vervolgens de software zelf ergens van het net moet plukken ?? En dan Treyarch en Activision de schuld geven ...
Zelfs mensen met boxed versies hebben dit probleem! Er is dus iets mis met de keys, maar er wordt niet verteld wat. En daarom krijgt Activision de schuld, zij hebben deze keys gebanned maar er geen reden voor gegeven. Ik heb betaald en kan niet meer spelen... Net gewoon mijn geld via de postbank terug geclaimed, hopen dat ik het terug krijg en dan maar opnieuw kopen.... (en hopen dat ik wel een goede key krijg)

Anoniem: 131383
Vind het behoorlijk irritant worden... waar blijft de patch?
Opzich geef jezelf al aan wat je wiltmonnick schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:57:
Overgens speel ik die op de PC
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik wil hem best voor de PC ook halen, maar daarvoor heb ik COD4 ook al en vind ik dit dus een beetje dubbelop (afgezien van de nieuwe gamemodes, wapens en maps). Al heb ik er weinig vertrouwen in dat ie nog goedkoper gaat worden.
Spelen nog veel mensen hem hier op de PC? Zo ja, aan te raden als je COD4 ook al hebt?
Hier hebben we het over World at War, deel 5, COD5 of hoe je het ook wil noemen!!
http://yor.minitroopers.com
Heb we me ook al een paar keer gigantisch geirriteerd aan de AI van mijn teammates. Een paar keer hebben ze me al klem gezet waardoor ik verplicht was ze neer te schieten om daar weg te kunnen. Ik heb zelfs al een keer zo erg vast gezeten in een level dat ik niet meer weg kwam; ik zat in de muur vast en mijn granaten waren op
Ik ga het in ieder geval meer spelen om een beter beeld te krijgen. Vooral de co-op mode spreekt mij erg aan, omdat dat ideaal is voor LAN-parties met een een kleine groep (4 a 5 man).
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik vind het alleen zo vreemd dat je op een site wel de code kunt kopen, maar niet de software ... en zoals ik al zei, jij hebt een vriend met de DVD, maar als je die nou toevallig niet hebt ?? Dan moet je dus de software illegaal downloaden van Usenet of Bittorrent ... (kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling van Activion is).disweb schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:01:
De software heb ik toch gewoon van een vriend gehaalt? Daar is niets mis mee, en de website is echt te 'vertrouwen'.
Op ebay worden ook weleens losse keys verkocht. Ik weet niet precies hoe men aan deze keys komt, maar legaal is het zeker niet. Vaak gaat het om gelekte nummers van medewerkers van helpdesks. Zij geven een nieuwe key bij problemen. Dat ze gebanned zijn lijkt mij dan ook logisch, je heb waarschijnlijk weinig betaald voor het spel. De reguliere wijze van een aankoop van een spel is dat je de retail koopt (via je winkel of internet) OF een gedownloade versie via het officiele steam. Een andere (legale) wijze is er niet. Als je het spelletje toch goedkoop wil krijgen, zoals ik hem ook officieel heb, kijk dan is bij www.cdwow.co.uk / www.cdwow.nl. Ik heb hem omgerekend voor 35 euro gekocht en thuisgezonden gekregen (Australische persing). Dat is gewoon het officiele spel met ondersteuning. Ik heb bijvoorbeeld een keer een keyprobleem gehad van BF2142. (Doosje was geopend geweest en key dus gejat). Na toezending of scan van het boekje kreeg ik een nieuwe key en werd de oude key gebanned.disweb schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:01:
[...]
De software heb ik toch gewoon van een vriend gehaalt? Daar is niets mis mee, en de website is echt te 'vertrouwen'. Veel meer mensen die ik ken hebben daar al keys gehaalt, voor CoD4 en RA3 bijvoorbeeld. Deze werken gewoon allemaal online en worden bulk ingekocht waardoor ze goedkoper zijn. Voor de MP heb je niet eens een crack nodig dus kon ik met die key gewoon online spelen. Helaas werkt het nu dus niet meer en ben ik niet de enige. Ik heb zoals verteld op de forums van Activision gekeken en daar was al een thread (die ondertussen 14 pagina's is) over het probleem.
Zelfs mensen met boxed versies hebben dit probleem! Er is dus iets mis met de keys, maar er wordt niet verteld wat. En daarom krijgt Activision de schuld, zij hebben deze keys gebanned maar er geen reden voor gegeven. Ik heb betaald en kan niet meer spelen... Net gewoon mijn geld via de postbank terug geclaimed, hopen dat ik het terug krijg en dan maar opnieuw kopen.... (en hopen dat ik wel een goede key krijg)
Heel vervelend voor je, maar dit zijn dus geen "vertrouwde" sites. Kortom, koop de retail of download via steam en je zal altijd kunnen spelen!
Call of duty 5 uitgespeeld, Was een hele leuke Singleplayer, ben altijd van de MP, maar ga dit zeker vaker doen.
Ik ga komend weekend beginnen met Call of Duty 4 Singleplayer maar eens te spelen, ( Had ooit alleen level 1 uitgespeeld ) En dan vanaf level 1 te beginnen.
Cod 5 gaat nu een MP shooter worden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
maar waar kan ik die Gun uitkiezen?
Nou die keys die wij krijgen zijn niet gejat (als het goed is). Deze websites bestellen ze en ze krijgen bijv. keys van beschadigde dozen. Deze dozen worden niet meer verkocht, maar de key is wel bruikbaar. Ach het werkt niet, Activision reageert niet dus ik heb mijn geld terug geclaimed (nu hopen dat dat werk) en dan koop ik hem wel via een andere manier...MeanMrMustard schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:40:
[...]
Op ebay worden ook weleens losse keys verkocht. Ik weet niet precies hoe men aan deze keys komt, maar legaal is het zeker niet. Vaak gaat het om gelekte nummers van medewerkers van helpdesks. Zij geven een nieuwe key bij problemen. Dat ze gebanned zijn lijkt mij dan ook logisch, je heb waarschijnlijk weinig betaald voor het spel. De reguliere wijze van een aankoop van een spel is dat je de retail koopt (via je winkel of internet) OF een gedownloade versie via het officiele steam. Een andere (legale) wijze is er niet. Als je het spelletje toch goedkoop wil krijgen, zoals ik hem ook officieel heb, kijk dan is bij www.cdwow.co.uk / www.cdwow.nl. Ik heb hem omgerekend voor 35 euro gekocht en thuisgezonden gekregen (Australische persing). Dat is gewoon het officiele spel met ondersteuning. Ik heb bijvoorbeeld een keer een keyprobleem gehad van BF2142. (Doosje was geopend geweest en key dus gejat). Na toezending of scan van het boekje kreeg ik een nieuwe key en werd de oude key gebanned.
Heel vervelend voor je, maar dit zijn dus geen "vertrouwde" sites. Kortom, koop de retail of download via steam en je zal altijd kunnen spelen!
Maar als ik een vriend heb is dat toch goed? Ik snap eerlijjk gezegd het probleem niet van Activision, ik heb betaald voor deze key, waarom bannen ze die dan? Dat illegaal downloaden van je klopt wel, maar ik heb dat niet gedaan en dus kunnen ze het niet bewijzen voor mij...Goner schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:25:
[...]
Ik vind het alleen zo vreemd dat je op een site wel de code kunt kopen, maar niet de software ... en zoals ik al zei, jij hebt een vriend met de DVD, maar als je die nou toevallig niet hebt ?? Dan moet je dus de software illegaal downloaden van Usenet of Bittorrent ... (kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling van Activion is).
Speel al een jaar COD4 en sinds een paar weken COD5. Ik vind COD4 vele malen prettiger. Zoals gezegd, de engine is hetzelfde. Het enige verschil is modern vs WO2. En dan vind ik modern wel een stuk leuker.monnick schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:57:
Een paar dingen die me echt tegenstaan in COD5:
- MP: Constante voice over die je zogenaamd moet aanmoedigen, vooral die Jap moeten ze snel een kilo sushi in de mond stoppen;
- MP: Tegenstander zijn veel slechter te zien. Zal wel de bedoeling zijn, maar er zit geen tempo in het spel;
- SP: Bugs in de scripting. Op een gegeven moment wordt het bijna lachwekkend;
- SP: Strontvervelende tank- en vliegtuigmissies. Volstrekt onrealistisch.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Volgens je signature heb je 4x 37GB Raptors in je systeem.
Ik wist niet dat die bestonden.
,............of is het een typo ?
Ik moet trouwens zeggen dat SP op hard in het begin toch redelijk te doen is. Je moet wel wat serieuzer spelen (dus niet a la rambo over het veld heen rennen), maar dan is het toch vrij goed te doen. Vanavond nog maar even een paar leveltjes verder spelen.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Co-Op; ja leuk, maar het telt niet mee voor je achievements.
Online splitscreen? waar is die gebleven?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing