Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252673

Slashx schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:50:
Denk zelf dat Trearch het spel veel te vroeg heeft uitgebracht. (sinterklaas en Kerst zeker).
Online verbindingen vallen weg. PS3 slaat vast. Geen verbinding co-op met vrienden. (althans moeilijk na veel frustatie). Hangen achter kiezelsteentjes (zie boven)
Zelf meegemaakt dat tijdens de solo play vijanden die ik neerschoot bleven staan en kon er zo naar toe lopen. Loop ik ze voorbij en draai ik me om zijn ze weg.

Jammer op dit moment surfen ze mee met het succes van COD4 maar de volgende keer wacht ik eerst af voordat ik besluit om een game dat gemaakt is door Trearch te kopen.
Ik had het eigenlijk moeten weten want cod3 was ook niet een toppertje.
Nu maar hopen dat er snel een fix hiervoor komt.
Ik weet niet of jullie het gemerkt hebben maar er is een HELE hoop mis met CoD5 met vergelijking van voorgaande delen.

1. De maps, zijn helemaal niet goed ingericht op competative play
2. De rifles doen te weinig damage, en je schiet pas iemand dood als je op zijn hoofd schiet(voorgaande delen was het op zijn torso)
3. De ambient sounds kloppen niet helemaal, je hoort soms jezelf voor of achter jezelf lopen... en je hoort andere spelers amper lopen.
4. Waar de fuck is de record functie heen? (HOE DOM KUN JE ZIJN OM DIE ERUIT TE HALEN?)
5. Enkele cvars zijn totaal gelocked, waardoor veel mensen het spel nu niet meer kunnen spelen (door te laag FPS)
6. De kleuren zijn nog steeds niet gefixed
7. Er is geen CoD-TV voor competatief gaming(zoals wel bij HalflifeTV)
8. Sommige wapen geluiden kloppen niet

Maar de basis is er, alleen er moet nog een hoop veranderen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 252673 op 19-11-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 13:16

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 252673 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:07:
[...]
Ik weet niet of jullie het gemerkt hebben maar er is een HELE hoop mis met CoD5 met vergelijking van voorgaande delen.

1. De maps, zijn helemaal niet goed ingericht op competative play
2. De rifles doen te weinig damage, en je schiet pas iemand dood als je op zijn hoofd schiet(voorgaande delen was het op zijn torso)
1. Ik vind de maps wel ok, al verschillen ze nog wel flink in formaat. Er zijn vrij kleine mappen en vrij grote mappen. Met 30 man zijn die kleine mappen dan niet echt te doen.
2. Met je eens, dat verraste me toch wel.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:22

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 252673 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:07:
[...]
Volgens mij waren de rifles destijds lang niet zo dodelijk als men denkt.....
Dont always believe the crap that Hollywood is serving you.

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 19-11-2008 10:31 ]

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253743

Heb gisteren voor het eerst co-op online gespeeld met een onbekende, ik heb mij rot gelachen!
Hele toffe modus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-04 16:27
L1nt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:30:
[...]
Volgens mij kan de M1 Garand best flinke schade aanrichten... Mocht je het willen zien, check Youtube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:50
L1nt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:30:
[...]

Het viel mij tijdens het spelen van de beta ook al op. Ik dacht laat ik eens die Arisaka testen.
Maar na 3x iemand geraakt te hebben was hij pas dood.

Als het crap is, waarom was het in CoD 1, UO & 2 dan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:29
Misschien ook een balanskwestie? Als je single shot hebt móet je wel goed schieten, of het wapen moet veel meer damage doen omdat het anders wel erg lastig is tegenover (semi)automatische wapens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
Liquidfiree schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:07:
[...]
Dat heeft dan meer met jou schiet kunst te maken als met de wapen damage denk ik. Ik knal gewoon iedereen kapot met mijn rifle, ook als je ze gewoon op hun torso raakt. Ze kunnen echter wel "Juggernaught" aan hebben staan waardoor je ze niet in 1 keer hebt. En mocht dat nu net 1 van de meest gebruikte perks zijn die alle noobs hebben.

Verder is deze game gewoon briljant online en vindt ik al dat gezeur over dat de levels nog meer gemaakt zijn om te campen ook onzin. Campen kun je bijna in elk spel als je dat wilt, bovendien heb je door campen meestal ook minder kills het ligt er maar net aan hoe jij plezier in het spel beleeft. En als je 2x achter elkaar gekilled wordt door een camper heb ik de 3e keer echt wel een manier gevonden om hem eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Metalbuster schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:35:
[...]

Dat heeft dan meer met jou schiet kunst te maken als met de wapen damage denk ik. Ik knal gewoon iedereen kapot met mijn rifle, ook als je ze gewoon op hun torso raakt. Ze kunnen echter wel "Juggernaught" aan hebben staan waardoor je ze niet in 1 keer hebt. En mocht dat nu net 1 van de meest gebruikte perks zijn die alle noobs hebben.

Verder is deze game gewoon briljant online en vindt ik al dat gezeur over dat de levels nog meer gemaakt zijn om te campen ook onzin. Campen kun je bijna in elk spel als je dat wilt, bovendien heb je door campen meestal ook minder kills het ligt er maar net aan hoe jij plezier in het spel beleeft. En als je 2x achter elkaar gekilled wordt door een camper heb ik de 3e keer echt wel een manier gevonden om hem eruit te krijgen.
Je hebt het over de semi-automatische rifles denk ik..
Met mijn gewehr 43, heb ik al ontzettend veel kills gemaakt, meestal 1 à 2 hits.
Maar met bijv een mosin-nagant, wat in cod2 toch één van de betere rifles was, heb ik óf een headshot, of 2 of meer schoten nodig, en dát is het punt ->
Een nieuwe kogel in de loop stouwen duurt een seconde, waardoor je tegen een bar/gewehr/mp44 kansloos bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metalbuster schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:35:
[...]

Dat is wel de makkelijkste reden maar ik verzeker je mijn schietkunsten zijn niet slecht.

Anders zou ik ook niet in de top van Call of Duty hebben gespeeld.

Ik heb het hier ook over de rifles, niet diegene waarmee je snel een paar schoten kunt vuren(gewehr)

En ik ben niet de enige die zich eraan stoort, kijk de community maar op www.tek-9.org daar wordt ook al veel gediscussieerd.

Gelukkig komt er een pro-mod uit, waarbij een hoop veranderingen kunnen worden doorgevoerd. Maar het grootste probleem is toch wel het ontbreken van een ./Record functie.

Echt belachelijk dom hoe je dat als ontwikkelaar hebt uitgezet/eruit gesloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:26
Mensen maak het even duidelijk waar jullie het over hebben bolt-action rifles ( Springfield?) of gewone rifles ( m1 grand gewerh 43? )

Ik ben vaak genoeg in 1 hit dood gegaan door een sniper, zoals eerder gezegt het ligt aan de perks die jij zelf gebruikt + de tegenstander, maakt werelende van verschil.

de rest is bij ps3 versie goed, betere kleuren dan pc beta, ook betere geluid, en lekker soepel ( op ong. 200fps :D )

Record functie? Neem toch lekker fraps/x-fire/gamecam?

[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 19-11-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireBladeX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:04:
Mensen maak het even duidelijk waar jullie het over hebben bolt-action rifles ( Springfield?) of gewone rifles ( m1 grand gewerh 43? )

Ik ben vaak genoeg in 1 hit dood gegaan door een sniper, zoals eerder gezegt het ligt aan de perks die jij zelf gebruikt + de tegenstander, maakt werelende van verschil.

de rest is bij ps3 versie goed, betere kleuren dan pc beta, ook betere geluid, en lekker soepel ( op ong. 200fps :D )

Wil jij iedereen in een officieel match verplichten om fraps te gebruiken, dat gaat niet werken omdat er een enorme performance decrease is.

Ik heb het hier over het maken van demo's in matches(waarbij je eventueel kunt kijken of iemand vals speel in een officiële match).

Er gaat steeds meer geld/prijzen in om, en fundementale dingen die ontbreken zoals een /record functie maken een hele hoop spelers pissig. Omdat ze competatief spelen, en niet alleen de pubhero uithangen.

Ze spelen in clanverband.

Op een Xbox360/ps3 of wat dan ook zal het niet zo snel uitmaken, maar op de pc heb je o.a aimbots, wallhacks etc. Online, waarbij het niet meer uitmaakt HOE goed een speler is(tijd erin gestoken om goed te worden) maar is het gewoon simpel een stukje code aanzetten beetje instellen, en dan door muren kijken, en mensen afknallen als ze niet kijken)

Ik heb het hier over de bolt-action(ZONDER) scope.. denk hierbij aan de kar98, en mosin.

Nog vragen, stel ze gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een probleem op het einde van het laatste level (downfall)

spoiler:
Ik heb alle duitsers afgeknalt. Vervolgens moet je de flag van de grond oprapen. Maar die kan ik niet oppakken :-S Hoe hard ik ook op F (mijn use knop) druk... hij pakt hem niet op. Bug in het spel, of doe ik wat fout? Ik heb het lvl al een keer opnieuw gedaan :-P

(ik heb het officiële spel uit de winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:32
FireBladeX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:04:

200fps, geloof je het zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

FireBladeX schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:10:
Wie kan ik blij maken door deze fantastisch soundtrack te linken ^_^

http://www.youtube.com/watch?v=DMi9JN18-eM , ik vind het toch zo geweldig :D Modern muziek maar toch met een ouderwetse 2WO thema :D
Thx,....Idd geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:57
Ik vind het een grappig spelletje alleen ik word gestoord van sommige bugs of wat het ook is. Alt + tabben loopt vaak cod vast en regelmatig als ik /quit doet in console schakelt hij me 2e beeldscherm uit.. en die krijg niet meer aan pas na een restart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Vandaag voor eerst die zombie mode online gedaan., lachen _/-\o_ _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Naja ik weet hoe je met 60 fps speelt, maar bij sommige stukken in het spel gaat het nog spoeler, dus schat het idd rond 150-200 fps. Als er alleen een command was om het op de ps3 te laten zien :D

Heb ook nog een dual shock 3 gehaald, ging samen met een neef zombie mode co-open , best vet , ookal hou ik niet zo van splitscreen :D Het zou fijner geweest zijn als ik dus samen met een neef nog online kon spelen, want tja met 2 is het minder leuk dan 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
FireBladeX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:54:
[...]

Naja ik weet hoe je met 60 fps speelt, maar bij sommige stukken in het spel gaat het nog spoeler, dus schat het idd rond 150-200 fps. Als er alleen een command was om het op de ps3 te laten zien :D

Heb ook nog een dual shock 3 gehaald, ging samen met een neef zombie mode co-open , best vet , ookal hou ik niet zo van splitscreen :D Het zou fijner geweest zijn als ik dus samen met een neef nog online kon spelen, want tja met 2 is het minder leuk dan 4 :)
Je ps3 stuurt maar 50/60 beeldjes per seconde naar je tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
Deismyna schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:04:
Gaat weer lekker met de online verificatie servers. Liggen er ondertussen alweer een dik een uur uit (PC).

Moet wel zeggen dat de co-op die ik vandaag heb kunnen spelen me wel heel erg bevallen is :*)
Na een paar potjes oefenen t/m level 19 gekomen met zombie mode (2 spelers) 8)
Hoe gaat het met de zombie mode op PC/wat moet ik me erbij voorstellen?
Bij consoles kan ik me er wat bij voorstellen, (gespeeld @ x360) maar pc; 2 pc's in LAN met COD erop? of via internet oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
FireBladeX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:54:
[...]

wordt dat geunlocked als je het spel uitgepseeld hebt?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• FireBladeX
Jah :D zombi mode wordt geunlock nadat je het spel hebt uitgespeeld

• Invisible_man
  • Laatst online: 19:19
FireBladeX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:02:
Jah :D zombi mode wordt geunlock nadat je het spel hebt uitgespeeld
Ja, kan je spelen nadat je de end credits gezien hebt. De zombi mode valt onder co-op, dus je moet hem vanuit de single-player starten. Ik kwam in een zombiepotje met twee personen tot level 13, dan wordt het toch al een stuk pittiger :).

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-05 22:17

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Hmm komt deze patch ook in de EU versie.. UK heeft de 1.02 patch voor de ps3.
http://www.treyarch.com/b...1da83a77b09b788bf8fbcba87

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Anoniem: 231908

Slashx schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:28:
Hmm komt deze patch ook in de EU versie.. UK heeft de 1.02 patch voor de ps3.
http://www.treyarch.com/b...1da83a77b09b788bf8fbcba87
Patch is er al.. In de EU versie op de PS3 in ieder geval..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 231908 op 20-11-2008 21:52 ]

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik weet niet eens of ik dit hier eigenlijk al gevraagt heb, maar gaat het laden van de filmpjes bij jullie ook zo verschrikkelijk langzaam? (als in 2/3 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Trigalti schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:38:
[...]

Je hebt het over de semi-automatische rifles denk ik..
Met mijn gewehr 43, heb ik al ontzettend veel kills gemaakt, meestal 1 à 2 hits.
Maar met bijv een mosin-nagant, wat in cod2 toch één van de betere rifles was, heb ik óf een headshot, of 2 of meer schoten nodig, en dát is het punt ->
Een nieuwe kogel in de loop stouwen duurt een seconde, waardoor je tegen een bar/gewehr/mp44 kansloos bent.
Ehm, ik schiet ook gewoon met een arisaka/springfield (unscoped)(mosinnagant nog niet geprobeert) gewoon iedereen dood in één keer. Maar ik heb ook standaard die meer damage perk. En je bent echt niet kansloos tegen een bar/gewehr/mp44. Ligt er maar net aan hoe goed je bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 06-06 22:32

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Hey heren hoe zit dat bij jullie. Ikheb een ps3 en kan in tegenstelling tot cod4 geen vrienden uitnodigen of uitgenodigd worden. Hebben jullie dat ook met de ps3? Of moet ik iets aanpassen? Ik heb nat2 en unpn aan zoals altijd. Erg irritant ik wil met mijn vrienden kunnen gamen. Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is er eigenlijk geen demo?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 20:30

ijskonijn

Now MOVE!

Nope, wel een Multiplayer beta geweest maar die is er nu niet meer.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
RobertRedCap schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:46:
Hey heren hoe zit dat bij jullie. Ikheb een ps3 en kan in tegenstelling tot cod4 geen vrienden uitnodigen of uitgenodigd worden. Hebben jullie dat ook met de ps3? Of moet ik iets aanpassen? Ik heb nat2 en unpn aan zoals altijd. Erg irritant ik wil met mijn vrienden kunnen gamen. Robert
Ik heb geen cod4 gespeeld op ps3, maar met cod:Waw kan ik gewoon met vrienden online :) Voor de patch moest ik wel 2-3 keer invite voordat het uiteindelijk lukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
ik heb Cod:WaW maar ik speel hem eigenlijk niet meer, iemand die hem wil ruilen tegen Cod 4:MW

gaat trouwens om de PS3 versie

[ Voor 15% gewijzigd door detonated op 21-11-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Topicstarter
ook uit gespeeld, was wel een goed einde , maar vond modern warfare beter, op na het einden van fallout 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik heb dus de pre-order van call of duty world at war, voor de xbox 360.

Je kon er ook een gratis extra wapen bij krijgen, alles gedaan wat erop stond, het wapen gedownload, hij staat op de xbox 360.

Enkel als ik hem wil kiezen staat er dat je het pas kan gebruiken bij level 45, en op de verpakking staat dat je het kan gebruiken vanaf dag 1. Het gaat om de ''FG 42 machine gun''

Iemand? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 22:56

backupdevice

Boeh!

Man,

Ik zit vast in de russia campagne, ik moet die duitse sniper te grazen nemen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Die #$@%#&$ heeft me wel 50 x te grazen genomen :/ Iemand een tip waar ik moet gaan zitten? ( xbox360)

Wel een heerlijke game :9

[ Voor 19% gewijzigd door backupdevice op 22-11-2008 19:21 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

5 seconden wachten nadat ie van positie gewisseld heeft, richten, adem inhouden en dan neerknallen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

backupdevice schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:20:
Man,

Ik zit vast in de russia campagne, ik moet die duitse sniper te grazen nemen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Die #$@%#&$ heeft me wel 50 x te grazen genomen :/ Iemand een tip waar ik moet gaan zitten? ( xbox360)

Wel een heerlijke game :9
Welke moeilijkheidsgraad doe je ?

Ik heb pas ook dat level op de hoogste moeilijkheidsgraad gedaan,........en werd ook wel 50 keer gekilled voor ik 'em had. Misschien heb je wat aan een paar tips.

-Focus je op een 1 raam en blijf uit zijn schootsveld wat betreft de andere ramen. Zo kan hij jou ook niet raken. Als je meerdere ramen in de gaten moet houden ben je vrijwel altijd te laat.

-Als hij wilde aanleggen dan schoot ik zo snel mogelijk en bukte metéén. Om de 1 of andere reden lijkt hij altijd sneller.

-Je ziet weleens dat hij een helm gebruikt om je te lokken/laten schieten.
Dan weet je al waar hij zit. En als je dan uittelt hoe lang er tussen de schoten zit, dan kan je volgens mij timen wanneer hij verschijnt.

O ja ,..luister naar je maat die wil ook weleens aangeven waar hij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Het zal wel aan mij liggen maar ik erger me vooral. Het is me TE hectisch. CoD4 was ook hectisch maar niet constant.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 09:38
Pff, ik heb hem ook uitgespeeld, ik kan nou niet zeggen dat het de genialiteit had van CoD4, maar het had zeker zijn momenten, ookal was het wat kort. Verder waren die banzai attackers wel erg goed gedaan. En was Jack Bauer's zijn voice acting natuurlijk zeer geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 252673 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:02:
[...]

Dat is wel de makkelijkste reden maar ik verzeker je mijn schietkunsten zijn niet slecht.

Anders zou ik ook niet in de top van Call of Duty hebben gespeeld.

Ik heb het hier ook over de rifles, niet diegene waarmee je snel een paar schoten kunt vuren(gewehr)

En ik ben niet de enige die zich eraan stoort, kijk de community maar op www.tek-9.org daar wordt ook al veel gediscussieerd.

Gelukkig komt er een pro-mod uit, waarbij een hoop veranderingen kunnen worden doorgevoerd. Maar het grootste probleem is toch wel het ontbreken van een ./Record functie.

Echt belachelijk dom hoe je dat als ontwikkelaar hebt uitgezet/eruit gesloopt
oh promod = terug in de tijd mod :')

Ze willen Cod 5 naar Cod 2 veranderen, blijf dan gewoon bij Cod 2.
en als je te lagen FPS heb misschien is tijd dan om nieuwe computer te halen of je videokaart te upgraden.

want ik heb de notes gelezen en om nou sommige grafische instellingen the forceren is echt belachelijk. Sommigen mensen genieten ook nog van de grafische weergaven van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 12:32
Fail! Is er iemand dit al opgevallen? Kwam ik net tegen 8)7 .

De x-jes heb ik er maar uit voorzorg ertussen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
vuhuy schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:15:
Fail! Is er iemand dit al opgevallen? Kwam ik net tegen 8)7 .

De x-jes heb ik er maar uit voorzorg ertussen gezet.
En het probleem daarmee is? Mensen die een image downloaden en snugger genoeg zijn om .iwd bestanden te openen zijn ook wel slim genoeg om andere keys te vinden ;)

Bovendien... Tja. De offline-beveiliging van CoD is nooit goed geweest. Online ook niet trouwens. Ze laten ook maar weer eens zien dat dat niet nodig is: Er is niet meer piraterij bij dit spel dan iets als Spore, wat vol zit met DRM en andere beveiligingen. En dan spreek ik nog niet over de grote hoeveelheid mensen die CoD:WaW eerst gedownload hebben (met key erbij, zonder te hoeven zoeken), en hem later alsnog kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

TheZeroorez schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:23:
[...]

En het probleem daarmee is? Mensen die een image downloaden en snugger genoeg zijn om .iwd bestanden te openen zijn ook wel slim genoeg om andere keys te vinden ;)

Bovendien... Tja. De offline-beveiliging van CoD is nooit goed geweest. Online ook niet trouwens. Ze laten ook maar weer eens zien dat dat niet nodig is: Er is niet meer piraterij bij dit spel dan iets als Spore, wat vol zit met DRM en andere beveiligingen. En dan spreek ik nog niet over de grote hoeveelheid mensen die CoD:WaW eerst gedownload hebben (met key erbij, zonder te hoeven zoeken), en hem later alsnog kopen ;)
Zo wie zo is de PC prijs absurd. 60€ heb ik hem zien staan in de winkels.. dan ga je er wel over nadenken hoor.

ik vind 45€ een gemeenschappelijke prijs. vooral als je de voort uit gang gaat vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Anoniem: 109640 schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:41:
[...]

Zo wie zo is de PC prijs absurd. 60€ heb ik hem zien staan in de winkels.. dan ga je er wel over nadenken hoor.

ik vind 45€ een gemeenschappelijke prijs. vooral als je de voort uit gang gaat vergelijken..
Als je 'm in Nederland haalt ben je ook dief van je eigen portemonnee. Ik heb het spel nieuw uit India gehaald voor 28 euro (incl. verzenden, de cdkey had de verkoper gewoon gemailed, dus ik kon meteen beginnen :)) op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

@ChickenMan: cdwow.com.au voor 29 euro (PC versie); netjes australische versie dus geen gedoe met ebay-versies met thaise languagepack die via trucjes op engels te krijgen is ;)

Twee dagen gespeeld online, nu level 25. Zag dat je 'pod' kunt selecteren maar je kunt 'm met geen enkele key deployen. Klopt het [na wat gegoogle] dat je niets kunt met die pod?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb de game ook sinds dit weekend en hij is toch wel leuk ! :D

Moet zeggen dat het wel heel anders speelt dan Cod4, want je bent minder vaak beschut.
Nadeel is dan ook dat je nogal vaak op afstand neer geknald word door iemand die ergens in een hoekje zit te wachten. De servers waar ik op heb gespeeld zaten er dus steeds een aantal bij de spawn points te campen. Je spawnt ergers in een huisje/hutje en meteen ben je dood of het is pas als je 1 stap gezet hebt. Dat is dan wel weer jammer op zich...

Campaign co-op en dat zombie gebeuren is overigens wel leuk ! Zeker als je headshots doet *splat* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Weet iemand hoe je cg_drawFPS aan de praat krijgt?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Heb hem nu al een tijdje voor de 360 en vermaak me er prima mee. Online is het helaas niet zo heel denderend. De ene helft rent zich rot en de andere helft komt amper van zijn plek af. En omdat je geen servers kunt kiezen heb je niet de mogelijkheid eens een goede server op te zoeken. Dat is eigenlijk mijn enigste minpuntje aan de game.

Verder vind ik het online wel goed uitgewerkt. Niet meteen in alle matches kunnen tot een bepaald niveau scheelt een hoop. Dan ben je de ongelofelijke noobs wel een tijdje kwijt. En daarnaast duurt het nog ff voordat je de hardcore games kunt spelen. Ook het levelen is wel leuk, maar ik merk nu dat het erg lang duurt voordat je de beter guns krijgt. Oké, je begint met wat aardige guns, maar daarna duurt het ongelofelijk lang voordat je eens interessante wapens krijgt. Ik ben nu level 29 en moet nog aardig wat wapens, maar die komen voornamelijk pas aan het einde.

Het partysysteem ziet er goed uit en de toevoeging van squads is fijn, maar ik heb nog niet met andere tweakers samen gespeeld, dus weet niet precies hoe dat uiteindelijk speeld.

Zombies zijn wel grappig, maar is niet echt mijn ding. Ook de wapens waarmee je begint zijn niet echt tof en duurt lang voordat je fatsoenlijke wapens te zien krijgt. Al heb ik dat dus ook nog niet gedaan met multiplayer.

Dus wie er op de 360 speelt kan Martinspire toevoegen aan zn friendslist. Aangezien ik nu nooit iemand online zie.

De graphics zijn inderdaad niet top-notch, maar dat waren ze van COD4 ook niet en ik stoor me er helemaal niet aan. Ziet er mooi genoeg uit. Verder zijn de nieuwe maps ook wel leuk, al zitten er een aantal bij die iets gebalanseerder hadden mogen zijn of met minder in/uitgangen. Want nu heb ik vaak dat ik in mn rug wordt geschoten door mensen die net spawnen.

De WAR mode is wel leuk. Soms spannende levels, maar vind de vlaggen niet echt taktisch geplaatst. Vaak kun je met wat nades veel ventjes killen en komen ze overal vandaan als je aan het verdedigen bent.j

Ik vermaak me trouwens wel prima, maar zou wat betere teams willen tegenkomen online. Nu heb ik het idee dat ik als enigste eens aan het verdedigen ben of echt goed aan het kijken waar ze nou vandaan komen. Samenwerking is dus vaak ver te vinden.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Over de graphics: Ze zijn misschien niet top-notch, maar ze zien er eigenlijk best wel goed uit. En omdat het niet Crysis kwaliteit is kunnen wel mensen met een mindere configuratie(PC) het spel spelen wat dan weer vollere servers betekend :)

Ik was in het begin sceptisch, maar heb inmiddels heel veel lol aan het online gebeuren. Ook al voelt het meer als een mod/expansion pack, toch is het mij het geld wel waard geweest aangezien ik er elke keer weer heel veel lol aan heb.

WAR mode is idd leuk, is het een beetje het domination in CoD4, alleen zit er nu een volgorde in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55
Wat een kut single player... Hier volgt dan mijn onderbouwing:

- Die A.I., mijn god, wat een afgang. Duitsers die blijven richten op een stuk waar je al voorbij bent, eigen mannetjes die voor je gaan staan, vijanden die naar de meest onlogische plekken gaan.

- Die verdomde granaten, ja leuk dat je ze weer kan weggooien enzo, maar de vijand kan dat ook. Zit je lekker, ben je een hele tijd al goed aan de gang. Boem klats ineens dood, kan je weer over nieuw beginnen, mijn god.

- Geluid klinkt niet okay, het klinkt niet hectisch genoeg (niet zoals voorgaande delen).

- Sowieso dat je vaak gewoon ineens dood bent, terwijl je niet weet waar het vuur vandaan komt.

Ik irriteer me niet zo heel snel aan spellen, maar ik heb me toch al een paar keer verrot zitten schelden hier op mijn computertje, ik leek die duitse vriend van youtube wel!

CoD 5: anti-aanheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pfff... probeer eens potje zombie te spelen, maar kom er echt niet op
Kan klikken wat ik wil, maar reageert nergens op, terwijl na refresh de server nog steeds 1/4 is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Baserunner schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:15:
Wat een kut single player... Hier volgt dan mijn onderbouwing:

- Die A.I., mijn god, wat een afgang. Duitsers die blijven richten op een stuk waar je al voorbij bent, eigen mannetjes die voor je gaan staan, vijanden die naar de meest onlogische plekken gaan.
De game is inderdaad erg pittig. Maar niet ondoenbaar. Probeer het anders eens in COOP, dat werkt zoiezo veel leuker
- Die verdomde granaten, ja leuk dat je ze weer kan weggooien enzo, maar de vijand kan dat ook. Zit je lekker, ben je een hele tijd al goed aan de gang. Boem klats ineens dood, kan je weer over nieuw beginnen, mijn god.
Granaten kun je beter eventjes ingedrukt houden voordat je hem gooit, dan is de tijd totdat ie ontploft korter en krijgen ze minder kans om hem te pakken. Daarnaast moet je proberen van verder weg de vijanden af te schieten en niet te dicht op de actie te willen zitten. En nog een tip: beweeg als een gek als je dichtbij de AI bent. die kunnen niet zo goed in de loop schieten en hierdoor wordt je minder snel afgeschoten als een lamme puppy.
- Geluid klinkt niet okay, het klinkt niet hectisch genoeg (niet zoals voorgaande delen).
Geluid mag inderdaad beter, maar voor mij voldoende (speel zonder koptelefoon.
- Sowieso dat je vaak gewoon ineens dood bent, terwijl je niet weet waar het vuur vandaan komt.
Dat is al sinds het begin van COD. Omdat je zoveel verschillende wapens hebt en mogelijkheden waar een vijand vandaan kan komen, heb je vaak dat je in je rug/nek/schouder wordt geraakt zonder de vijand gezien te hebben. Samenwerken is daardoor echt belangrijk en met een clan heb je hier dus erg veel profijt van.
Ik irriteer me niet zo heel snel aan spellen, maar ik heb me toch al een paar keer verrot zitten schelden hier op mijn computertje, ik leek die duitse vriend van youtube wel!

CoD 5: anti-aanheid
COD is online erg lastig, maar speel het eens in COOP of met bekenden online en je zult zien dat je meer moet samenwerken voor een bevredigend resultaat.

Daarnaast moet je rekening houden met het feit dat COD erg arcade is en je dus niet zo heel realistisch gedrag hoeft te tonen. Sterker nog, doe het juist helemaal niet en je kills gaan omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55
Martinspire schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:40:
[...]
De game is inderdaad erg pittig. Maar niet ondoenbaar. Probeer het anders eens in COOP, dat werkt zoiezo veel leuker
[...]
Granaten kun je beter eventjes ingedrukt houden voordat je hem gooit, dan is de tijd totdat ie ontploft korter en krijgen ze minder kans om hem te pakken. Daarnaast moet je proberen van verder weg de vijanden af te schieten en niet te dicht op de actie te willen zitten. En nog een tip: beweeg als een gek als je dichtbij de AI bent. die kunnen niet zo goed in de loop schieten en hierdoor wordt je minder snel afgeschoten als een lamme puppy.
[...]
Geluid mag inderdaad beter, maar voor mij voldoende (speel zonder koptelefoon.
[...]
Dat is al sinds het begin van COD. Omdat je zoveel verschillende wapens hebt en mogelijkheden waar een vijand vandaan kan komen, heb je vaak dat je in je rug/nek/schouder wordt geraakt zonder de vijand gezien te hebben. Samenwerken is daardoor echt belangrijk en met een clan heb je hier dus erg veel profijt van.
[...]
COD is online erg lastig, maar speel het eens in COOP of met bekenden online en je zult zien dat je meer moet samenwerken voor een bevredigend resultaat.

Daarnaast moet je rekening houden met het feit dat COD erg arcade is en je dus niet zo heel realistisch gedrag hoeft te tonen. Sterker nog, doe het juist helemaal niet en je kills gaan omhoog.
Ik was bij het laatste level, ben eruit gegaan, uninstall gedaan. Ik speel al vanaf de eerste Call of Duty en heb ze altijd met plezier gespeeld, maar toch wil dit spel mij frustreren. Ik weet dus wel degelijk dat het hier gaat om een arcade shooter. Ik heb het daarnaast alleen over de singleplayer. Multiplayer hoef ik niet... Het feit dat de AI niet goed kan schieten als ik als een konijn over het veld hups, is half waar; ook als ik niet over het veld hups, weet de enemy mij vaak niet te raken als ik recht voor hun sta, maar wel te raken als ze op een onmogelijk moeilijke plek staan. Dat is nou precies wat mij frustreert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Baserunner schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 03:45:
[...]

Ik was bij het laatste level, ben eruit gegaan, uninstall gedaan. Ik speel al vanaf de eerste Call of Duty en heb ze altijd met plezier gespeeld, maar toch wil dit spel mij frustreren. Ik weet dus wel degelijk dat het hier gaat om een arcade shooter. Ik heb het daarnaast alleen over de singleplayer. Multiplayer hoef ik niet... Het feit dat de AI niet goed kan schieten als ik als een konijn over het veld hups, is half waar; ook als ik niet over het veld hups, weet de enemy mij vaak niet te raken als ik recht voor hun sta, maar wel te raken als ze op een onmogelijk moeilijke plek staan. Dat is nou precies wat mij frustreert :).
Speel maar op veteran, wordt je elke 20sec doodgeschoten, ook wanneer je door de veld hupst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Is in multi-player nog erger ... lijkt wel of ze doelzoekende handgranaten en artillerie hebben.
Ik kijk wel 's naar de killcam en al die random weggeslingerde granaten landen allemaal tussen je schoenen en zitten gelijk aan je veters vast :(

Overigens valt on-line me nog reuze mee. Had eigenlijk gedacht na de beta te stoppen, maar het blijft toch trekken ... ik zoek wel altijd een server/speltype waar niet iedereen als een Duracel konijn met ADHD rondspringt, maar een beetje 'realistisch' rondloopt/sluipt. Er zitten trouwens prachtige maps bij ...

Minpuntjes : belachelijke rothonden, vijandelijke spawnpoints recht achter je, doelzoekende granaten.

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 25-11-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Gister echt een geweldige pot Zombies gespeeld. We waren tot lvl21 gekomen, maar op het laatst stonden we met 3 ray guns en 1 vlammenwerper constant de deuropening te bewerken :D Alleen die zombies bleven maar komen en de ammo raakte helaas op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-06 01:07

Barrycade

Through the...

Tja gisteren een paar mapjes CoD 5 MP gespeeld. Na eerst een patch van 340 MB te hebben moeten downloaden 8)7 :?

Beetje dubbele gevoelens: de tanks zijn gewoon prut :(. Dat wordt spelen op een server waar die dingen gewoon uit staan. Het heeft niks met een FPS te maken. En die honden, mwa denk dat die ook gaan vervelen. Ze zijn veels te effectief. Artillerie kan ik nog mee leven, daar is redelijk makkelijk aan te ontkomen.

Maps zijn mooi, mooier dan in 4, lekker groot en veel gaten en hoekjes. Spel speelt ook lekker soepel. Hitbox lijkt wel erg groot, groter dan in 4 in ieder geval en de damage is ook veel groter. Veel 1 shot 1 hit 1 kill acties. Das leuk als je lekker op dreef bent, minder als je doelwind bent.

Al met al een kleine tegenvaller toch wel, misschien vanavond nog maar eens proberen, kijken of ik een leuke server zonder tanks kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

tweaktubbie schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:18:
Zag dat je 'pod' kunt selecteren maar je kunt 'm met geen enkele key deployen.
Wat voor 'pod' bedoel je ?? De bi-pod, voetjes onder de zware machinegeweren ?? Daar moet je voor gaan liggen of achter een raamkozijn of zo staan ... er verschijnt dan een message, 'use F to deploy bipod' of zo.
littlejoannes schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:24:
kijken of ik een leuke server zonder tanks kan vinden.
Er zijn eigenlijk maar 3 maps met tanks toch ?? Roundhouse, Downfall en nog eentje ...

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 25-11-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:48:
Gister echt een geweldige pot Zombies gespeeld. We waren tot lvl21 gekomen, maar op het laatst stonden we met 3 ray guns en 1 vlammenwerper constant de deuropening te bewerken :D Alleen die zombies bleven maar komen en de ammo raakte helaas op :P
Wtf man.. lol

Ik heb het gisteren 2x gespeeld en kom niet verder dan lvl12 en 140 kills ongeveer.
Wanneer krijg je die vlammenwerper? Ik gebruik op het eind veel de trenchgun en gooi steeds granaten de trap af. We sloten ons beetje op de zolder op; 2 man doen de trap en dat ene raam en de overige 2 doen de ramen in het kamertje.

heb wel vaak probleem met connecten en kom eigenlijk alleen op server met een hoge ping :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-06 01:07

Barrycade

Through the...

Goner schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:25:
Er zijn eigenlijk maar 3 maps met tanks toch ?? Roundhouse, Downfall en nog eentje ...
Ha Ok ik heb ook maar 3 maps gespeeld, zal je net zien dat dat de maps met tanks waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 23-05 21:57
jhead22 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:06:
Ik heb een probleem op het einde van het laatste level (downfall)

spoiler:
Ik heb alle duitsers afgeknalt. Vervolgens moet je de flag van de grond oprapen. Maar die kan ik niet oppakken :-S Hoe hard ik ook op F (mijn use knop) druk... hij pakt hem niet op. Bug in het spel, of doe ik wat fout? Ik heb het lvl al een keer opnieuw gedaan :-P

(ik heb het officiële spel uit de winkel)
spoiler:
is dat niet waar je niet doorkan omdat het afgesloten is?

Ik heb dat ook gehad, der is een zuil die moet vallen en dan kan je het gebouw binnen ( ma om de een of andere reden valt die niet altijd )
laatste save gewoon opnieuw laden heeft bij mij geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Floris-K schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:35:
[...]

Wtf man.. lol

Ik heb het gisteren 2x gespeeld en kom niet verder dan lvl12 en 140 kills ongeveer.
Wanneer krijg je die vlammenwerper? Ik gebruik op het eind veel de trenchgun en gooi steeds granaten de trap af. We sloten ons beetje op de zolder op; 2 man doen de trap en dat ene raam en de overige 2 doen de ramen in het kamertje.

heb wel vaak probleem met connecten en kom eigenlijk alleen op server met een hoge ping :/
Die vlammenwerper kan je krijgen uit die kist. Gewoon geluk hebben dat je hem krijgt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:37:
[...]

Die vlammenwerper kan je krijgen uit die kist. Gewoon geluk hebben dat je hem krijgt:)
Had eerst ook niet door dat er beneden nog een kist staat met random wapens er in. Maar hier zitten wel erg sterke wapens in (raygun ftw) en dus ook de flame trower. Probleem met de flame trower is dat je redelijk dicht bij je vijand moet komen en hij niet meteen dood is en je alsnog kan killen als je wapen oververhit is. Beste is dan ook om de flame trower te gebruiken terwijl een teammaat jou enigszins dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Invisible_man schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:46:
[...]

Had eerst ook niet door dat er beneden nog een kist staat met random wapens er in. Maar hier zitten wel erg sterke wapens in (raygun ftw) en dus ook de flame trower. Probleem met de flame trower is dat je redelijk dicht bij je vijand moet komen en hij niet meteen dood is en je alsnog kan killen als je wapen oververhit is. Beste is dan ook om de flame trower te gebruiken terwijl een teammaat jou enigszins dekt.
Waar vind je die dan? Ik ben tot nu toe alleen nog maar in de beginkamer, boven en in de kamer met de dichte deur geweest. Wapens die ik tot nu toe gezien heb zijn de KAR, M1A1, Thompson, Shotgun, BAR en granaten (geloof ik) nog geen andere guns gezien. Of kun je nog meer ruimtes ontdekken? Zo ja, waar?

Even in het kort, ik heb dus 3 kamers ontdekt. Waar je begint. Die met de trap naar boven (rommel opruimen kost 1000 en via het begin of via de kamer die je ook open kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:35:
[...]

Waar vind je die dan? Ik ben tot nu toe alleen nog maar in de beginkamer, boven en in de kamer met de dichte deur geweest. Wapens die ik tot nu toe gezien heb zijn de KAR, M1A1, Thompson, Shotgun, BAR en granaten (geloof ik) nog geen andere guns gezien. Of kun je nog meer ruimtes ontdekken? Zo ja, waar?

Even in het kort, ik heb dus 3 kamers ontdekt. Waar je begint. Die met de trap naar boven (rommel opruimen kost 1000 en via het begin of via de kamer die je ook open kunt maken.
Als je begint heb je een deur met een "Help" er op. Daar staat in de linkerhoek op de grond een kist met allemaal "?". Het kost 950 credits om deze kist te openen. Je krijgt dan een random wapen en kan dit zo vaak doen als je wilt. ( Als je maar genoeg credits hebt;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:40:
[...]

Als je begint heb je een deur met een "?" er op. Daar staat in de linkerhoek op de grond een kist met allemaal "?". Het kost 950 credits om deze kist te openen. Je krijgt dan een random wapen en kan dit zo vaak doen als je wilt. ( Als je maar genoeg credits hebt;) )
Staat er op de deur niet "Help!"? Heeft iemand eigenlijk al uitgevonden hoe die kist wat werkt? Druk nu maar op goed geluk op F en krijg de ene keer wel wat ik ongeveer wil, maar de andere keer eindig je weer met een dual-barled shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

grmbl... meer mensen die problemen hebben met het connecten van zombie games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:55

flessuh

Set sail for fail!

Floris-K schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:40:
grmbl... meer mensen die problemen hebben met het connecten van zombie games?
ja, ook met normale coop, maar dat zullen ze (hopelijk) fixen in de volgende patch.

zo nu en dan kun je wel een game joinen overigens

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Heeft niemand anders hier last van de 'authentication error' bij multiplayer games? na het refreshen van de lijst moet ik 5 minuten wachten voor ik een game join, anders krijg ik die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ben de laatste tijd erg verslaafd geraakt aan CoD:WaW, alleen die relatief korte rondes storen me op dit moment een beetje. :/

Vooral de grote maps zoals Seelow, Outskirts, Downfall en Cliffside vind ik fantastisch.
Daarbij komt ook nog dat ik graag met rifles (bolt en semi) schiet en deze wapens zijn juist effectiever op de grotere maps

Weet iemand trouwens goede Hardcore servers die langere rondes gebruikt?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Indy91 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:08:
Ben de laatste tijd erg verslaafd geraakt aan CoD:WaW, alleen die relatief korte rondes storen me op dit moment een beetje.
Kort ??
Dat hangt heel erg van de teams af ... ik speel meestal War en er zitten games bij die maar heen en weer gaan. Heeft team A nog 1 vlag over, houdt dapper stand, gaat in de aanval en opeens heeft team B nog maar 1 vlag enz enz Af en toe verlang je naar het einde :+
Daarbij komt ook nog dat ik graag met rifles (bolt en semi) schiet en deze wapens zijn juist effectiever op de grotere maps
Yep. Ik speel momenteel op de grote maps bijna alleen met de Garand. 1 droge knal en er ligt er weer eentje ... dat gesproei en geknal met die machinegeweren vind ik maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 22:56

backupdevice

Boeh!

man, ik speel online, maar ik bak er geen reet van...... Toch blijft het me trekken. Elk potje heb ik 3 kills en 15 deaths...... maar toch door blijven gaan

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Klinkt bekend !!
Ik zit nu op 1 kill, 3 keer dood en daar ben ik al blij mee .... in het begin holde ik mee met al die sproeiende, huppelende bunnyhoppers, maar nu sluip ik rond met m'n Garand (+ bajonet) en speel het gewoon wat rustiger. Vooral op de grote maps werkt dat uitstekend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Goner schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:33:
Klinkt bekend !!
Ik zit nu op 1 kill, 3 keer dood en daar ben ik al blij mee .... in het begin holde ik mee met al die sproeiende, huppelende bunnyhoppers, maar nu sluip ik rond met m'n Garand (+ bajonet) en speel het gewoon wat rustiger. Vooral op de grote maps werkt dat uitstekend ...
1 op 3 is ook niet echt fantastisch. Maar die Garand is wel beter in die grote maps (al neig ik eigenlijk meer naar een BAR of Gewehr. Simpelweg omdat die in close combat ook nog makkelijk te hanteren zijn.

Ik zit vaak op een k/d ratio van 2 op 1 of 1 op 1. Komt omdat ik meestal TDM speel en ze dan vaak overal vandaan komen. Bij WAR is dit vaak al 3 op 1, maar bij anderen juist weer veel minder. Soms heb ik gewoon last van het feit dat mn team weer raar loopt te doen en als een stel kippen overal heen rent zonder daadwerkelijk overal te kijken en ze dus vaak van allerlei kanten onder vuur worden genomen.

Momenteel ben ik level 28 en gaat het steeds beter. Maar in het begin heb ik aardig wat deaths gemaakt waardoor ik nu nog negatief sta (862/943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Bij mij is het heel verschillend, soms sta ik eerste met 20-4 en soms 4-18. Ik vind zelf de grenade launcher + bayonet best OP :D , heb wel 3 mensen afgemaakt die op mijn schieten met een bayonet :D.

Grenade laucnher, tjah daar heb ik geen woorden voor :D, atm rank 34 kan niet wachten totdat ik een STG44 heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Martinspire schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:05:
1 op 3 is ook niet echt fantastisch.
Voor mij is het heel redelijk ... ben pas op 'latere leeftijd' aan FPS gaan doen :+
In bijv. ET:QW kan ik beter meekomen ... in CoD met veel echte shooters is het stukken moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 09:20

Arethusa

Niet die server

Jazzle schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:47:
Heeft niemand anders hier last van de 'authentication error' bij multiplayer games? na het refreshen van de lijst moet ik 5 minuten wachten voor ik een game join, anders krijg ik die melding.
Ik krijg vaak wel de error (weet hem niet exact meer) "No call or bad address". Ik open dan multiplayer via x-fire en probeer dan een server te joinen die in mijn favorites staan. Dit heb ik met meerdere servers. Open ik danmultiplayer opnieuw dan werkt het weer wel.

Open jij de multiplayer ook via xfire? Of direct vanuit het spel.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

FireBladeX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:08:
Grenade laucnher, tjah daar heb ik geen woorden voor :D, atm rank 34 kan niet wachten totdat ik een STG44 heb _/-\o_
Ik vind de STG44 beetje tegenvallen qua gevoel. Ik vind de Thompson een stuk beter aanvoelen. Maar dit is erg persoonlijk natuurlijk ;)
Jazzle schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:47:
Jep, heb ik ook. Even terug naar windows en CoD opnieuw starten, dan kan je gelijk joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

FireBladeX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:08:
Bij mij is het heel verschillend, soms sta ik eerste met 20-4 en soms 4-18. Ik vind zelf de grenade launcher + bayonet best OP :D , heb wel 3 mensen afgemaakt die op mijn schieten met een bayonet :D.

STG44 is best wel relaxt voor medium range. Maar zodra de vijand wat dichterbij staat, is de efficientie ineens een stuk minder. :S
De drie wapens die ik het vaakst gebruik zijn de Gewehr44 + aperture, DB shotgun +grip en de PPSH + extra ammo. Verder heb ik de STG44 + aperture en de .30 cal + bipod nog in mn customlist staan.
Ik zit nu ergens halverwege level62. Wat ik met name heb gehaald door veel SnD, HQ en War te spelen. TDM is mij iets te chaotisch.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zoveel moeite hebben met de game.
Ok, er zitten regelmatig lamers te campen @ spawn en denk dat cod5 ook wel tikkie moeilijk is dan cod4, maar al met al is het een aardige instap game. Ik denk ook dat dit de reden is waarom het zo'n succes is geworden.

Als je een game pakt zoals Unreal Tournament.. De snelheid ligt echt veel hoger en nieuwelingen kunnen daar niet snel in mee komen, met als gevolg dat ze het spel weer aan de kant leggen.

maar goed.. 1 op 3 is niet zo heel erg slecht als je net begint, maar je zal toch wel snel vooruitgang boeken? Ik heb de game nu 2 dagen, kleine 3uur gespeeld en zit ongeveer op 3 kills/2 deaths gemiddeld.

Zombie mode kom ik niet verder dan lvl14 nu.. Wat zijn hier de tips? Help room en dan steeds de kist pakken? Ik heb geprobeerd om tussen elke ronde de ramen weer dicht te makenen op de terugweg naar de room de zombies van de ramen te knallen. Ik zat echter zonder ammo en ja de rest die was met die 3 ramen en dat gat in de room zelf steeds bezig.

Zou dus wel keer een zombiegame willen doen met wat meer ervaren mensen :)

btw: ergens een lijst met namen van tweakers? Nu kun je ivm unieke namen makkelijker friends toevoegen. Mijn nick is iig Flowzz

speel btw op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Floris-K schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:11:

Zombie mode kom ik niet verder dan lvl14 nu.. Wat zijn hier de tips? Help room en dan steeds de kist pakken? Ik heb geprobeerd om tussen elke ronde de ramen weer dicht te makenen op de terugweg naar de room de zombies van de ramen te knallen. Ik zat echter zonder ammo en ja de rest die was met die 3 ramen en dat gat in de room zelf steeds bezig.

Zou dus wel keer een zombiegame willen doen met wat meer ervaren mensen :)

btw: ergens een lijst met namen van tweakers? Nu kun je ivm unieke namen makkelijker friends toevoegen. Mijn nick is iig Flowzz
Meestal gaan wij eerst naar de "Help" room en bij ronde 10-11 gaan we naar de 2e verdieping. Dan gaan we achterin zitten waar maar 1 raam is en 1 ingang. Twee personen kopen granaten in de hoek en blijven die richting de deur gooien, een ander blijft bij het raam en de ander bestookt de zombies met vlammen/laser :D

Als iedereen echt goed samenwerkt daarin, dan kan je wel redelijk ver komen. En al komen er teveel zombies in die kamer...rennen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-05 22:17

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Ronde 11 !!! bij zombiemode. wow Ik vond me al goed toen ik splitscreen bezig was en tot lvl 6 kwam. Ben wel nog aan het oefenen.

Ben ook bezig om alles uit te spelen op veteran mode. Nog 2 levels. Heart of Reich is werkelijk shit op deze mode. Zit elke keer te hopen op een checkpoint.
Ik zal het halen ik geef niet op. (al wel 50 keer abgeknalt op het plein) :-)

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slashx schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:22:
Ronde 11 !!! bij zombiemode. wow Ik vond me al goed toen ik splitscreen bezig was en tot lvl 6 kwam. Ben wel nog aan het oefenen.

Ben ook bezig om alles uit te spelen op veteran mode. Nog 2 levels. Heart of Reich is werkelijk shit op deze mode. Zit elke keer te hopen op een checkpoint.
Hehe, veteran moet ik ook nog doen ja :P Wat ik wel vet vond was dat ik na de zoveelste poging opeens een purple heart kreeg :D Geeft je toch weer net dat zetje om nog door te gaan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Floris-K schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:11:
maar goed.. 1 op 3 is niet zo heel erg slecht als je net begint, maar je zal toch wel snel vooruitgang boeken?
Jawel ... de k/d ratio wordt steeds beter.
Het hangt zwaar af van de game ... als ik op een server speel waar iedereen een beetje 'realistisch' probeert te spelen ipv als een malloot rond te hollen (sorry, waarschijnlijk zijn er hier ook liefhebbers van die stijl) en wat te sproeien, kan ik aardig meekomen.
Wat niet helpt is dat ik het toch een uitdaging vind om met bijv. een Garand of Gewehr rond te sjouwen (of een Trench gun in Asylum) ipv zo'n tuinsproeier op volautomatisch.
Het gebeurt niet vaak, maar als iedereen speelt met de bedoeling om zelf zo weinig mogelijk te sneuvelen maar wel kills te maken, kan het best leuk zijn. Kat em muis spelletje ...

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 26-11-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Slashx schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:22:

Ik was bij 14, best gaaf, we waren met zn 3 en hadden allemaal mic, lopen schreeuwen... COME BACK!! BEHIND YOU XD

Wonderbaarlijke gevoel geef dat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513

Gister level 15 gehaald in de Zobie mode, wel alleen maar omdat ik op tijd de plasma gun kreeg..
Iedereen moet wel trouwens een headsetje hebben anders is t toch niet echt te doen.
had bijna 400 kills :-)

Wat ik wel minder vind is als er iemand weg gaat en je bent nog maar met 3 man over dan kom je niet verder dan ronde 11 a 12..

Als er nog mensen zijn die laat online zijn op de PS3 voeg me dan graag toe ( kan helaas pas vaak laat beginnen)
PS3 nick : Yuri_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:57

Arfman

Drome!

Als mensen mij toe willen voegen voor een potje fraggen (PC versie) kan dat, ik ben te vinden onder Arfman (doh), level 21 op het moment, speel vooral voor de fun, altijd leuk om dat met wat anderen van hier te doen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Bleh! Ik kan niet online! Elke keer als ik een server join wordt ik meteen gekicked door punkbuster met de melding:
Punkbuster kicked player '' (for 2 minutes) ... Empty Player Name Disallowed
Ik heb al /name xxxx en alles gedaan maar mijn naam blijft blanco. Ook kan ik nergens mijn MP config vinden, die staat volgens mij in:

C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\players\profiles

Maar daar is niets te vinden. Tips? Google helpt niet ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Heel slecht dat je je ranking kwijt bent als je je computer opnieuw installeert.. ik heb wel gewoon dezeflde account maar toch ben ik opeens weer level1 :S Klopt het trouwens dat er op co-op zo weinig servers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513

Net nog ff snel een potje 'nacht der untoten' gespeeld met mensen die een goede tactiek hadden!
Dat is ook wel nodig na level 15 en nu eindelijk eens level 20 gehaald!
vraag me toch af of je soms niet beter boven kan spelen en dan een bank laat zitten..
Iemand nog goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 22:02
Zie inderdaad weinig coop servers op het moment.
Ben net zo verslaafd aan COD5 als aan COD4 toen ie net uit kwam...alle kritiek vind ik iig niet terecht, het is weer een zeer vette shooter met een zeer verslavende MP. Misschien als ik level 65 ben dat ik er anders over denk, maar aan de andere kant klinkt die prestige mode wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ben nu bezig met de SP, vind sommige missies maar bar weinig aan. Het is allemaal wel leuk en aardig maar niet dat oude COD4 gevoel. Die gekke Jappen die uit de bosjes rennen, wordt ik niet echt bang van. Enigste beetje sfeer zat in die sniper-missie dat je daar tussen de dode ligt, maar daarna is het gewoon kleiduiven schieten. Heb gelezen dat de SP nogal kort is dus kan me snel genoeg tussen de MP mengen, in COD4 ging dat altijd prima. Heb nu eenmaal wat meer met moderne wapens dan met WO.II tijdperk, COD4 is toppertje...voor me gevoel is COD5 hetzelfde maar dan in een andere tijd.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Bij ons in de clan zijn we met 4 man allen met laser bewapend en vaste stek tot level 24 gekomen in de zombie mode. Er kwam gewoon geen maxammo meer voorbij en dan zit je echt met een probleem.
Wij hebben een ctf server draaien met 40 man en in de eerste week hadden we nogal een probleem. De autobalance werkte niet je krijgt dan dat een team met 30 man 10 man aan het bashen zijn, zeer vervelend dus. Gelukkig is dat nu verholpen en kunnen we lekker doorknallen nu. >:)

• Indy91
Goner schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:51:
[...]
...
Kort ??
Dat hangt heel erg van de teams af ... ik speel meestal War en er zitten games bij die maar heen en weer gaan. Heeft team A nog 1 vlag over, houdt dapper stand, gaat in de aanval en opeens heeft team B nog maar 1 vlag enz enz Af en toe verlang je naar het einde :+
...
Wat houdt de "War" speltype nou precies in? Kan je het vergelijken met de Conquest mode van BF2?
Voor mij is het heel redelijk ... ben pas op 'latere leeftijd' aan FPS gaan doen :+
In bijv. ET:QW kan ik beter meekomen ... in CoD met veel echte shooters is het stukken moeilijker.
De begin leeftijd maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf op mijn 31e begonnen met online gamen (UT'99). Het is gewoon een kwestie van veel spelen, dan gaat de K:D ratio vanzelf wel omhoog. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• beany

beany

Meeheheheheh

Jazzle schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:17:
Heel slecht dat je je ranking kwijt bent als je je computer opnieuw installeert.. ik heb wel gewoon dezeflde account maar toch ben ik opeens weer level1 :S Klopt het trouwens dat er op co-op zo weinig servers zijn?
beany in "[Multi] Call of Duty: World at War - De..."
;)

• beany

beany

Meeheheheheh

Indy91 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:18:
[...]

Wat houdt de "War" speltype nou precies in? Kan je het vergelijken met de Conquest mode van BF2?
Geen idee van de conquest mode in BF2, maar er zijn vlaggen in het veld die gecaptured moeten worden, op volgorde! Zijn altijd 5 vlaggen.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heb ook na gegoogle nog niet terug kunnen vinden of er een soort online ladder is zoals bij BF2. Of is het alleen voor jouw account te gebruiken? Vergelijkingen zijn altijd leuk, en links doorsturen ook :+

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Indy91
Goner schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:58:
[...]
...
als ik op een server speel waar iedereen een beetje 'realistisch' probeert te spelen ipv als een malloot rond te hollen (sorry, waarschijnlijk zijn er hier ook liefhebbers van die stijl) en wat te sproeien, kan ik aardig meekomen.
...
Het gebeurt niet vaak, maar als iedereen speelt met de bedoeling om zelf zo weinig mogelijk te sneuvelen maar wel kills te maken, kan het best leuk zijn. Kat em muis spelletje ...
Zo speel ik ook het liefst....zo realistisch mogelijk, met de bedoeling zelf zo weinig mogelijk dood te gaan.

Goner, wat is je ingame nickname?

@Beany
Mooi...dus op een gegeven moment krijg je altijd een front rond de te cappen vlag.

@TS
Is het misschien een idee om per platform, een lijst van nicknames toe te voegen in de FirstPost.
Bijvoorbeeld:
Floris-K = Flowzz (PC)
Yuri_NL = Yuri_NL (PS3)
Arfman = Arfman (PC)
Indy91 = Indy91_4life (prefix GoT) (PC)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste