Ik weet niet of jullie het gemerkt hebben maar er is een HELE hoop mis met CoD5 met vergelijking van voorgaande delen.Slashx schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:50:
Denk zelf dat Trearch het spel veel te vroeg heeft uitgebracht. (sinterklaas en Kerst zeker).
Online verbindingen vallen weg. PS3 slaat vast. Geen verbinding co-op met vrienden. (althans moeilijk na veel frustatie). Hangen achter kiezelsteentjes (zie boven)
Zelf meegemaakt dat tijdens de solo play vijanden die ik neerschoot bleven staan en kon er zo naar toe lopen. Loop ik ze voorbij en draai ik me om zijn ze weg.
Jammer op dit moment surfen ze mee met het succes van COD4 maar de volgende keer wacht ik eerst af voordat ik besluit om een game dat gemaakt is door Trearch te kopen.
Ik had het eigenlijk moeten weten want cod3 was ook niet een toppertje.
Nu maar hopen dat er snel een fix hiervoor komt.
1. De maps, zijn helemaal niet goed ingericht op competative play
2. De rifles doen te weinig damage, en je schiet pas iemand dood als je op zijn hoofd schiet(voorgaande delen was het op zijn torso)
3. De ambient sounds kloppen niet helemaal, je hoort soms jezelf voor of achter jezelf lopen... en je hoort andere spelers amper lopen.
4. Waar de fuck is de record functie heen? (HOE DOM KUN JE ZIJN OM DIE ERUIT TE HALEN?)
5. Enkele cvars zijn totaal gelocked, waardoor veel mensen het spel nu niet meer kunnen spelen (door te laag FPS)
6. De kleuren zijn nog steeds niet gefixed
7. Er is geen CoD-TV voor competatief gaming(zoals wel bij HalflifeTV)
8. Sommige wapen geluiden kloppen niet
Maar de basis is er, alleen er moet nog een hoop veranderen.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 252673 op 19-11-2008 10:10 ]