[COD5 PC] Single Player game start niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Ik krijg COD5 maar niet aan de praat bij een maat van mij. Hij heeft een originele versie, maar hij doet het gewoon echt niet.
Ik start de game op via de shortcut, de game start op. Ik kom in het menu terecht en kies solo. Daarna difficulty selecteren en vervolgens doet ie niks meer. Hij sort of freezed helemaal. De muis beweegt niet in menu en ik kan helemaal niks meer. ctrl-alt-del werkt niet. Via alt-tab kan ik gelukkig terug naar desktop komen om vervolgens COD5 af te sluiten.
Ik heb al dingen geprobeerd zoals die treyarch.bik movie file weggooien, patches installed, met nocd crack opstarten, allemaal zonder gewenst resultaat. Ik kan maar niet vinden hoe ik dit moet oplossen.
Op mijn pc heb ik de minder legale versie staan en die werkt gewoon prima. Misschien die ook eens proberen bij hem.

specs van mijn maat:

- AMD Phenom 9850x4
- Asus Crosshair II Formula
- 4 GB ram (weet effe nie welke)
- Geforce 9800X2
- win xp met sp2 (ik las dat sp3 minder problemen zou geven, maar las tevens een aantal mensen die sp3 hadden en nog steeds hetzelfde probleem hadden )

Alle spellen draaien lekker (FEAR2, Far Cry2, Crysis etc), maar deze wil gewoon niet starten. Bij mij dus wel, zie mijn specs in sig. Er zijn zeker weten meer mensen hier die dit probleem hebben (gehad). Elke werkende tip is welkom. Mij lukt het niet niet in ieder geval.

[ Voor 17% gewijzigd door JediUberknaft op 17-02-2009 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Niemand ???

Lekker balen voor die maat van me ... Terugbrengen van de game is niet meer mogelijk. Daar gaat je 50 eurie dan ...