"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Wat denk je zelf einstein?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:38:
Ok nu effe over naar HDD kopieren, betekent dit nu game huren naar HDD en happa ik hoef niet meer te betaeln voor die game of heb je tijdens het opstarten nog steeds de originele game nodig?
Je hebt altijd de originele CD nodig om de game te kunnen starten, ook vanaf de HDD.
Inderdaad, werkt alleen tijdbesparend...soms gaan dingen even wat sneller dan normaal omdat ie de disc niet hoeft te lezen maar de HD.Ace schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:41:
Ok nu effe over naar HDD kopieren, betekent dit nu game huren naar HDD en happa ik hoef niet meer te betaeln voor die game of heb je tijdens het opstarten nog steeds de originele game nodig?
Vandaag dan eindelijk mijn systeem onder handen genomen. Alles aan elkaar gekoppeld.
Laptop & XBOX 360 & HD-LCD ( In Combinatie, en bevalt prima heb nu internet op me xbox 360 via bridge ).
[ Voor 47% gewijzigd door NeoMe op 19-11-2008 19:37 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
hahaAce schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:41:
[...]
Wat denk je zelf einstein?
Je hebt altijd de originele CD nodig om de game te kunnen starten, ook vanaf de HDD.
Btw, vind het wel lastig te zien wie van je friends nu echt online is (bij die "3d list"), het viel me later pas op, dat als de (avatars) naar beneden kijken (en dus slapen/ogen dicht hebben) dat ze offline zijn ;p
Tevens vroeg ik me af hoe die achtergrond van elke friend wordt bepaald die achter de avatar staat?
Kun je dat instellen of?
Verwijderd
Fifa 09 in mijn geval. Nu hangt de 360 zich alleen op bij het laden in het spel (wanneer ik hem vanaf de HDD speel) iets waar ik van disc nooit last mee had..

Iemand tips?
is bij jou de xbox ook trager geworden of als ik hem op 640*480 zet doet hij het goed maar 1920*1080 niet >.<Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:05:
[...]
zelfde monitor zelfde probleem, overigens heb ik ook geen geluid meer
en ik heb nog wel vrij gevraagd voor morgen voor GoW2
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Verwijderd
Vooral GTA4 en Midnight Club LA lopen een stuk soepeler en hebben geen last meer van pop-ups
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Lijkt er toch sterk op dat de update mijn xbox niet ten goede komt.
Compleet origineel en geen copy/ back ups...
welk euvel? met fable 2?Armada schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:55:
Hmmm, ik heb ook fable 2 geinstalleerd, alleen even gekeken hoe het geluidsniveau was, maar niet echt gespeeld. Ik hoop dat ik niet hetzelfde euvel krijg...
Overigens had ik al 1 vastloper (falcon xbox360 van afgelopen zomer, arcade versie + 120gb hdd).
[ Voor 14% gewijzigd door DarkShadow op 19-11-2008 19:28 ]

Zo ik ben er ook
Ik vind het er allemaal wel wat leuker uitzien alleen hoop ik op wat meer opties voor de avatar.
Net al wat spellen gekopieerd naar de harde schijf en nu lijkt een 60 gb ineens niet zo groot meer.
Maarja dan maar wat mider tegelijk spelen.
Het valt me nu wel op hoe leeg mijn friendlist is, want real life heeft alleen mijn broer ook een xbox.
Ik speel Fifa 09,Cod5,Fable II,Grid,Fight Night 3,Gta4 en wat arcadespellen dus voeg me als je zin hebt maar toe.
Mijn gamertag is Bambeakz trouwens.
Zo en nu even kijken of het installeren nut heeft gehad.
Hebben trouwens meer mensen een slome marketplace ?
edit:kreeg mijn avatar niet goed
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 19-11-2008 19:45 ]
De avatar is wel geinig, maar Nintendo heeft het concept van avatars/Mii's een stuk beter uitgewerkt. Maar toch heb ik een leuke gemaakt en natuurlijk een bijbehorende foto als gamerpicture.
Helaas werkt Live even niet omdat de servers beetje overbelast zijn. Ook mijn avatar kan ik niet online (op mn computer) bekijken want dan krijg ik "Server too busy". Ook de Xbox site is rete sloom, maja morgen weer een dag
EDIT: Ik heb me er nu even tussen weten te wringen. Hier mijn avatar:

[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 19-11-2008 19:45 ]

(ook mezelf maar even showen, maar even via tinypic want het wordt wel een beetje traag linken vanaf xboxlive.com.)
De 'mii''s zijn wel wat vrouwelijk ook staan de opties door elkaar (vrouwelijke kapsels bij mannelijk) maar dat vind ik zelf niet erg, het past wel bij de stijl.
Surepjlgt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:43:
NXE update is wel geinig, maar of het nou echt veel toevoegd?! Ze hadden de installatie optie ook wel in de oude versie kunnen stoppen lijkt me.
Alleen wil het feit dat NXE meer is dan alleen games installeren
Net even met NXE zitten spelen, en ben er tot nu toe dik tevreden over
Tis allemaal even wennen, maar het ziet er prima uit. Menu's reageren veel vlotter dan in het vorige dashboard, en die Avatars zijn eigenlijk best grappig, zeker als ze straks in party-games als 1-tegen-100 gebruikt kunnen gaan worden
Alleen mag MS wel ff een servertje extra in het Live netwerk gooien, Games Marketplace is zo goed als onbereikbaar
[ Voor 39% gewijzigd door BM op 19-11-2008 19:55 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat kon toch al? Je kon ze toch alleen niet overzetten?Kaasje123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:57:
Woohoo. Je kan nu eindelijk mp3tjes op een usbstick rechtstreeks afspelen op de xbox. Geen gekloot meer dat het perse op een cd gebrand moet worden
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
waar? ik heb wat gemist blijkbaar. kheb nog maar 34MB vrij op me MUVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:04:
Erg leuk dat mensen met een Arcade een HD van 20gb kunnen bestellen voor 15 euro, maar ik heb geen credit card dus helaas. Misschien maar eens mailen of er op andere wijze kan worden betaald.

edit: found it, alleen creditcard idd
[ Voor 11% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 19-11-2008 20:45 ]
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
After checking every connection on my setup, I found the answer to this bug on a PS3 forum of all places. The solution (which worked for me, YMMV) is to shutdown the xbox, disconnect the HDD, boot up the xbox, and insert the hdd while the machine is on. It will reboot and audio should be present.
Verwijderd
Sorry, nog niet eens getest. Ik ga mijn andere 360 maar aansluiten die nog niet geüpdatet is. Zonder geluid is het sowieso nietsRedDragon schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:04:
[...]
is bij jou de xbox ook trager geworden of als ik hem op 640*480 zet doet hij het goed maar 1920*1080 niet >.<
1 minpunt bij het opstarten begint het met Spotlight menu, wil gewoon My XBox voor me hebben...
1 pluspunt, kan nu eindelijk de resolutie juist instellen op 1680*1050
Maar wat nu als je een spatie in je username hebt ?PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:34:
[...]
_http://avatar.xboxlive.com/avatar/GAMERTAG/avatar-body.png
BlackDeath NL
EDIT: @S2S tuurlijk, stom dat ik daar zelf niet aan dacht. Bedankt
[ Voor 22% gewijzigd door MochiGohan op 19-11-2008 21:00 ]

Ik heb de gears 2 premium Last day Theme, die is erg vet, heeft 3D spul onder friends.
EDIT:
Voor hier boven.. %20 voor spaties vervangen?
[ Voor 24% gewijzigd door S2S op 19-11-2008 21:08 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
terwijl arcade wel zn eigen lijst heeft !

Dit slaat echt werkelijk nergens op. De textures laden niet, of heel erg laat op. Wanneer ik met een helikopter vlieg is het helemaal tegek; gebowuen zijn allemaal hetzelfde, GEEN TEXTURES, alleen 1 vlakke kleur! Nog erger dan in GTA 3. Ik bedoel; ik kan niet gamen vanaf de HDD. Alles popt ineens op, en bomen bijvoorbeeld zijn onzichtbaar, dan zie je ze wel, met een resolutie van 20X40 ofzo

Ik maakte een high speed ogneluk tegen een gebouw; alleen geel.

Ik zal over een half uurtje fotos uploaden.

Gulfstream G650
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Het leuke is dat ie nog lijkt ook
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

So far so good, ziet er goed uit, loopt goed. Meteen maar Fallout 3 op de HDD geplempt, en dat bevalt behoorlijk! Laden lijkt sneller te gaan (maar dat zou nog best eens psychologisch kunnen zijn
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik wil graag een HD beeldscherm voor mijn Xbox aanschaffen, zijn er mensen die me een goede tip kunnen geven, dat beeldscherm is wel goed. Ik hoor het graag.
Ik had zelf de Samsung SyncMaster 2493HM in gedachten, meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Volgens mij kloppen er ook gewoon nog wat dingen niet. Bij farcry 2 heb ik vanmiddag zo ong 5 minuutjes staan kijken naar een saving game schermpje. Ik ga morgen even me cache legen, kijken of dat nog wat helptsalimrmaf schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:14:
Ik heb ook de Update geinstalleerd, en op mijn 20GB HDD GTA IV gekopieerd..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit slaat echt werkelijk nergens op. De textures laden niet, of heel erg laat op. Wanneer ik met een helikopter vlieg is het helemaal tegek; gebowuen zijn allemaal hetzelfde, GEEN TEXTURES, alleen 1 vlakke kleur! Nog erger dan in GTA 3. Ik bedoel; ik kan niet gamen vanaf de HDD. Alles popt ineens op, en bomen bijvoorbeeld zijn onzichtbaar, dan zie je ze wel, met een resolutie van 20X40 ofzo, om pas 10 seconden later te worden geladen..
![]()
Ik maakte een high speed ogneluk tegen een gebouw; alleen geel.Dit wa verreweg het ergste; bijna 20 secnde had de XboX nodig om alle textures te laden.
![]()

Mijne dan ook maar.
Beauty is in the eye of the beerholder
En avatars zijn ook wel leuk
Verwijderd

De mijne hier ook dan maar, lijkt aardig op mij alleen is het geen zonnebril maar een gewone bril
Maargoed, heeft iemand een tip waar ik zo'n ding goedkoop aan kan schaffen. Het liefst nieuw en uit buitenland mag ook gewoon.
Geloof dat ze laatste bij zo'n beetje elke Mediamarkt/Saturn voor 49 in de schappen hingen.monnick schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:01:
Omdat er nu een kabel dwars door mijn kamer ligt en ik ICS-sharing-port-forwarden niet in orde krijg ben ik van plan om zo'n wireless network adapter van MS aan te schaffen. Tot mijn grote ergernis durft MS 75 euro voor zo'n ding te vragen, echt krankzinnig imho....![]()
Maargoed, heeft iemand een tip waar ik zo'n ding goedkoop aan kan schaffen. Het liefst nieuw en uit buitenland mag ook gewoon.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
kabel wegwerken, gamen zou ik liever niet doen via Wireless, mijn wireless is niet altijd even stabiel en hickups zijn niet wenselijk als je online gamet.monnick schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:01:
Omdat er nu een kabel dwars door mijn kamer ligt en ik ICS-sharing-port-forwarden niet in orde krijg ben ik van plan om zo'n wireless network adapter van MS aan te schaffen. Tot mijn grote ergernis durft MS 75 euro voor zo'n ding te vragen, echt krankzinnig imho....![]()
en anders iets als http://nl.youtube.com/watch?v=NyoGxtnFo6w ?
Verwijderd
Of zo: http://nl.youtube.com/watch?v=uAw6xVN9vsgVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:05:
[...]
kabel wegwerken, gamen zou ik liever niet doen via Wireless, mijn wireless is niet altijd even stabiel en hickups zijn niet wenselijk als je online gamet.
en anders iets als http://nl.youtube.com/watch?v=NyoGxtnFo6w ?
Gewoon via je laptop.
Ook ik was eerst van plan via laptop, wireless dus maar indien mogelijk is eeen kabeltje het beste.
En kan iemand mij kort en bondig vertellen of video streaming naar de xbox ook via wireless goed werkt. Ik kijk nu altijd HD streams vanaf mijn desktop PC, en dat werkt vlekkeloos.
EDIT: Ja, was het maar zo'n feest dat ik een kabeltje kon gebruiken. Ik heb nu een kabel liggen van mijn desktop PC naar mn xbox 360 en ik kan gewoon op Live maar NAT = strict (in verbindingstest) waardoor ik niet online kan gamen en kan voice chatten. Alleen op Live om demo's etc te downloaden. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, gezocht en zelfs een topic gestart op GoT maar niemand kan mij helpen en het werkt gewoon echt niet. En ik ben echt geen leek op dit gebied...
[ Voor 31% gewijzigd door monnick op 19-11-2008 22:16 ]
Kan morgen weer op mij lijken (haar dan, rest klopt wel, enkel een jongere uitvoering)

Wat ik echt meest irritante vind is die friends die nu lekker allemaal op 1 rij staan, echt heerlijk overzichtig. Sowieso vind ik hele dashboard zo onoverzichtelijk als wat.
Neem dan terug het oude dashboard :-)Albinoraptor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:28:
Ik vind die NXE echt verschrikkelijk, wat een kleuter update.
Wat ik echt meest irritante vind is die friends die nu lekker allemaal op 1 rij staan, echt heerlijk overzichtig. Sowieso vind ik hele dashboard zo onoverzichtelijk als wat.
Probleem opgelost!
Verwijderd
Ah OK, ik dacht al dat ik niets zagVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:44:
[...]
Een avatar plaatje? Alleen ze laden nu sloom
Opzich wel leuk allemaal, maar niet echt meer dat XBOX 360 gevoel. Lijkt meer op Wii poppetjes als je het mij vraagt. Maargoed, ben er toch blij mee...zeker met de installatiemogelijkheid als die goed werkt. Wat dus niet altijd zo is als ik bovenstaande berichten lees. Microsoft is opzich wel goed bezig met zo'n update, zeker met de prijsverlagingen. Ze willen gewoon iedereen aan de XBOX 360.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
ehh, hoe?thomasvdw schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:34:
[...]
Neem dan terug het oude dashboard :-)
Probleem opgelost!
Lekker kort.

Ja een paar posts boven mij had iemand problemen met controller herkenning in Fable na de installatie. Ik ben blij om te vermelden dat dit bij mij in het geheel niet het geval is, alles werkt perfect na installatie.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik zou als ik jou was gaan voor een 16-9 scherm, de meeste computerschermen hebben nog 16-10 verhouding, maar de laatste tijd zijn er enkele 22 tot 24 inch modellen (ook 23) op de markt gekomen met 16-9 en dan full hd (niet dat dat wat uitmaakt, maar iig is de verhouding direct al goed).PSP123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:39:
Hallo,
Ik wil graag een HD beeldscherm voor mijn Xbox aanschaffen, zijn er mensen die me een goede tip kunnen geven, dat beeldscherm is wel goed. Ik hoor het graag.
Ik had zelf de Samsung SyncMaster 2493HM in gedachten, meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Dan heb je op je xbox ook geen last van zwarte balken als je wel de juiste resolutie wilt instellen en niet wilt stretchen.
Ik heb nou al een aantal keren geprobeerd 10 vehicles in 10 seconden proberen op te blazen ( GTA IV)
Heb er altijd 12/13 in 10 seconden maar geen achievement, ook nooit cheats gebruikt..
Life is complicated
My Xbox > 2e tab (waar je avatar staat) > Change Themeikt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:56:
GTA IV laadt in het begin wel sneller. Waarschijnlijk zijn de manieren van bestanden ophalen van de harde schijf nog niet goed getweaked, ik denk dat MS dat in de volgende updates wel zal verhelpen. Maar het is wel een feit dat games sneller laden.En die avatars zijn wel grappig.
Ohja, ik kan blind zijn, maar er is nergens een optie te vinden om de themes te wijzigen?

Ik geef nu een update van de problemen die ik heb met de nieuwe NXE.
Taxi in "High-speed-moment"

Snelle Helikopter

Vliegende auto's

Vliegende auto's/Slechte textures/Ongelaadde textures.

Hoe moet ik de Cache resetten?
Kijken of dat wat oplost.
[ Voor 96% gewijzigd door SalimRMAF op 19-11-2008 23:44 ]
Gulfstream G650
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ook bij mij werkt de linkertrigger niet meerArmada schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:02:
[...]
Ja een paar posts boven mij had iemand problemen met controller herkenning in Fable na de installatie. Ik ben blij om te vermelden dat dit bij mij in het geheel niet het geval is, alles werkt perfect na installatie.
Verwijderd
Xboxhome.nl verkoopt wireless adapters voor 49,-monnick schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:01:
Ik ben van plan om ook een Xbox 360 te kopen, de zwarte versie (ELITE), ik twijfel nu nog om te wachten tot en met de feestdagen. Voor misschien prijsverlaging of extra games!
Denken jullie dat er een kans bestaat dat met de feestdagen, bij sinterklaas bijvoorbeeld dat er bij de Elite extra games zit of mss paar tientjes korting?
Je kan het natuurlijk ook hebben dat je straks bij de feestdagen geen KungFu Panda en Lego Indian Jones in het pakket zitten. (Is toch leuk om mee te pakken).
Ik weet wel dat de actie van 50 euro terug op de Elite loopt tot en met 31 -12-08 is dat met de games KungFu Panda en Lego Indiana Jones ook zo, of is dit een actie voor een bepaalde periode?
Overigens erg veel live connection errors, erg slordig...
Niet, maar wel spellen die nu op de HD worden geïnstalleerd.apNia schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:59:
Ik vraag me af hoe de XNE in godsnaam effect kan hebben op zulke ingame dingen als de renderengine...
Ik heb overigens geen texture problemen met GTA4, draait nu een stukje sneller (alleen zit mn HD gelijk vol
Verwijderd
Ik geloof dat er wel wat meer pakketjes zijn nu(paar weken terug had ik nog een heel lijstje geplaatst). Het zijn alleen allemaal Pro Bundels voor zover ik weet moeten vanaf 7 november deze te krijgen zijn:PSP123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:59:
Hey,
Ik ben van plan om ook een Xbox 360 te kopen, de zwarte versie (ELITE), ik twijfel nu nog om te wachten tot en met de feestdagen. Voor misschien prijsverlaging of extra games!
Denken jullie dat er een kans bestaat dat met de feestdagen, bij sinterklaas bijvoorbeeld dat er bij de Elite extra games zit of mss paar tientjes korting?
Je kan het natuurlijk ook hebben dat je straks bij de feestdagen geen KungFu Panda en Lego Indian Jones in het pakket zitten. (Is toch leuk om mee te pakken).
Ik weet wel dat de actie van 50 euro terug op de Elite loopt tot en met 31 -12-08 is dat met de games KungFu Panda en Lego Indiana Jones ook zo, of is dit een actie voor een bepaalde periode?
Xbox 360 Pro met Gears of War 2
Xbox 360 Pro met James Bond 007: Quantum of Solace
en later ook deze:
Xbox 360 Pro met Tomb Raider: Underworld
269 euro per stuk haal daar nog de cashback actie vanaf en tel uit je winst.

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Jamaar zoals salimrmaf aankaart heeft ie toch ineens problemen met GTA. Ken GTA verder niet, maar het zal mij heel erg benieuwen hoe dit soort dingen kunnen, _als_ XNE er wat mee te maken heeft.Exorcist schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:01:
[...]
Niet, maar wel spellen die nu op de HD worden geïnstalleerd.
Ik heb overigens geen texture problemen met GTA4, draait nu een stukje sneller (alleen zit mn HD gelijk vol)
Dit zijn zeker mooie aanbiedingen, alleen jammer dat er geen zijn voor de Elite.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:13:
[...]
Ik geloof dat er wel wat meer pakketjes zijn nu(paar weken terug had ik nog een heel lijstje geplaatst). Het zijn alleen allemaal Pro Bundels voor zover ik weet moeten vanaf 7 november deze te krijgen zijn:
Xbox 360 Pro met Gears of War 2
Xbox 360 Pro met James Bond 007: Quantum of Solace
en later ook deze:
Xbox 360 Pro met Tomb Raider: Underworld
269 euro per stuk haal daar nog de cashback actie vanaf en tel uit je winst.
Denk je dat de twee games KungFu Panda en Lego Indiana Jones rond de sinterklaas nog in de paketten zitten?
Verwijderd
Ongetwijfeld, tot eind december denk ik zo.PSP123 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:26:
[...]
Dit zijn zeker mooie aanbiedingen, alleen jammer dat er geen zijn voor de Elite.
Denk je dat de twee games KungFu Panda en Lego Indiana Jones rond de sinterklaas nog in de paketten zitten?
Heb net zo'n mooi poppetje gemaakt. Naja, morgen weer een kans.
Verwijderd
Serieus onder welke steen ben jij onder vandaan gekropen zielig mannetje? Je zult het alsnog moeten kopen en ga je naar het iligale toe, dan hoop ik je een zalige ban hammer toe.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:38:
Volgens mij gebasserd op de tijd wanneer je vriende online waren die krijgen het plaatje toegewezen vrij random dus.Bld- schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:53:
[...]
haha
Btw, vind het wel lastig te zien wie van je friends nu echt online is (bij die "3d list"), het viel me later pas op, dat als de (avatars) naar beneden kijken (en dus slapen/ogen dicht hebben) dat ze offline zijn ;p
Tevens vroeg ik me af hoe die achtergrond van elke friend wordt bepaald die achter de avatar staat?
Kun je dat instellen of?
Je mocht nooit dingen van een usb drive de inhoud ervan naar de 360 kopieren dit omdat microsoft geen iligale gedownloade mp3tjes erop wilde. Daarom moest je een audio cd hebben en die inhoud mocht je wel kopieren er vanuit gaan dat dat wel legaal was.Kaasje123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:57:
Woohoo. Je kan nu eindelijk mp3tjes op een usbstick rechtstreeks afspelen op de xbox. Geen gekloot meer dat het perse op een cd gebrand moet worden
Ms tijd voor beetje telnet in je configuratie toe te passenmonnick schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:14:
Hmm, ja het gaat dan toch wel een wifi adapter van Microsoft worden. Ik heb een goed acces point en heb op ongeveer dezelfde afstand draadloos internet op mijn PC en dat is ook heel stabiel dus op de xbox zal dat ook wel goed komen. Mijn netwerkje is wel beveiligd met WPA-PSK maar dat mag geen probleem zijn voor een 75 euro kostende adapter?
En kan iemand mij kort en bondig vertellen of video streaming naar de xbox ook via wireless goed werkt. Ik kijk nu altijd HD streams vanaf mijn desktop PC, en dat werkt vlekkeloos.
EDIT: Ja, was het maar zo'n feest dat ik een kabeltje kon gebruiken. Ik heb nu een kabel liggen van mijn desktop PC naar mn xbox 360 en ik kan gewoon op Live maar NAT = strict (in verbindingstest) waardoor ik niet online kan gamen en kan voice chatten. Alleen op Live om demo's etc te downloaden. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, gezocht en zelfs een topic gestart op GoT maar niemand kan mij helpen en het werkt gewoon echt niet. En ik ben echt geen leek op dit gebied...
Ik vindt Albinoraptor wel zo verschikkelijk wat een kleuter ps3 fanboy mannetje, als je hier bent om te flamen ga lekker naar topic vs en niet in dit topic. Want je flame faalt totaal omdat je gewoon die andere kan gebruiken.Albinoraptor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:28:
Ik vind die NXE echt verschrikkelijk, wat een kleuter update.
Idd heeft het ook niet en dat het op de hardeschijf staat zal ook niet uitmaken omdat de hardeschijf meer bitirate kan generen dan een dvd rom, dus ms even je cache legen of je concole even nakijken?apNia schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:59:
Ik vraag me af hoe de XNE in godsnaam effect kan hebben op zulke ingame dingen als de renderengine...
Quite hierboven was inhoudelijk op de reactie erboven dus daarom plaats ik ze beiden evensalimrmaf schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:14:
Ik heb ook de Update geinstalleerd, en op mijn 20GB HDD GTA IV gekopieerd..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit slaat echt werkelijk nergens op. De textures laden niet, of heel erg laat op. Wanneer ik met een helikopter vlieg is het helemaal tegek; gebowuen zijn allemaal hetzelfde, GEEN TEXTURES, alleen 1 vlakke kleur! Nog erger dan in GTA 3. Ik bedoel; ik kan niet gamen vanaf de HDD. Alles popt ineens op, en bomen bijvoorbeeld zijn onzichtbaar, dan zie je ze wel, met een resolutie van 20X40 ofzo, om pas 10 seconden later te worden geladen..
![]()
Ik maakte een high speed ogneluk tegen een gebouw; alleen geel.Dit wa verreweg het ergste; bijna 20 secnde had de XboX nodig om alle textures te laden.
![]()

Hij lijkt totaal niet, maar hij valt tenminste op tussen de rest.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ga fable 2 vanmiddag maar eens installeren, hopelijk heb ik er geen gezeik mee. GTA4 ook nog even uitproberen. Tot nu toe heb ik enkel GoW2 geprobeerd en dat gaat prima.
Naast marktplaats komen ook veel andere onderdelen weer overal terug, denk hierbij aan video (van interne HD) komt ook weer terug in marktplaats maar is ook los te bereiken.
In het pop-up menu (via de knop in het midden) is ook weer marktplaats te vinden. Allemaal erg verwarrend maar hier zal ik wel aan wennen denk ik.
Verder vindt ik het wel een hele vooruitgang dat ik nu de covers kan zien! veel duidelijker.
XBox Live was gisteravond enorm traag, ophalen van de lijsten van downloadable content duurde enorm lang. Daarintegen was het ophalen van de geinstalleerde spellen nu wel veeeeel sneller wat ik wel een vooruitgang vindt.
De avatars vindt ik wel geinig.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Heb je dit al geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:55:
[...]
idd, vertel het ons. ik wil weer kunnen gamen met geluid
After checking every connection on my setup, I found the answer to this bug on a PS3 forum of all places. The solution (which worked for me, YMMV) is to shutdown the xbox, disconnect the HDD, boot up the xbox, and insert the hdd while the machine is on. It will reboot and audio should be present.
Ook merk ik bij mijn vrienden dat ze de originele dash ook niet goed kende, want gister hoorde ik regelmatig dat ze iets nieuws ontdekt hadden, terwijl het in de vorige dash ook al zat.
Maar naar mijn mening is het wel een grote verbetering, alles gaat een stuk sneller en is via meerdere routes te benaderen.
Het party systeem is een grote verbetering. Eindelijk eens met 3 of 4 vrienden gelijktijdig chatten via de dash, en niet steeds wisselen van kanaal.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik ben dus degene die er als eerste melding van maakte. Toch raar dat bij een enkeling die bugs optreden en bij een ander nietkleinelievewolff schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:37:
[...]
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ook bij mij werkt de linkertrigger niet meerEn ik had me nog wel zo verheugd op Fable spelen zonder die disc die trouwens veel meer herrie maakt als andere spellen.
Vanmiddag cache maar eens proberen te legen (ben nu niet thuis

Ik vind de NXE 3x niks, ok het installen is fijn, maar verder was alles fijner en beter zoals het was... hoe krijg ik de oude dashboard terug?
Super omslachtig, lelijke goedkope eyecandy, en geef mij maar tekst als friendslist ipv die achterlijke party's. Ik ben geen retard die niet kan lezen, en zo denkt MS volgens mij wel over de userbase. Alles gebaseerd op plaatjes.... bah

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voorheen liet ik gewoon de tray open staan, maar zo'n optie is wel zo handig. Snap dat het gedaan is vanwege de installatie optie (tis onzinnig om een disk te laden, en direct de game te moeten sluiten om hem te kunnen installeren).
Gister nog even GoW2 geinstalleerd. Duurde ietsje langer dan ik had verwacht (minuut of 12 in totaal), maar was vervolgens geschokt door de stilte
Denk alleen dat nu de irritaties doorschuiven naar het geluid van de fans, maar goed, je kunt niet alles hebben
En natuurlijk ook even mijn avatar spammen

Xbox

Me ^ ik zocht eigenlijk een net overhemd die over de broek zit maar die kon ik niet vinden
Waar heb je die gevonden dan?BM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:12:
Wat ik eigenlijk nog wel een leuke feature vind is het feit dat je nu kunt instellen of games direct gestart worden bij het sluiten van de disk tray, of dat er nog niks gebeurd.
So true! Eindelijk kan ik gewoon de tray dichtdoen zonder dat ik een spel moet afsluiten om tóch nog even wat in het Dashboard te kunnen doenBM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:12:
Wat ik eigenlijk nog wel een leuke feature vind is het feit dat je nu kunt instellen of games direct gestart worden bij het sluiten van de disk tray, of dat er nog niks gebeurd.
Voorheen liet ik gewoon de tray open staan, maar zo'n optie is wel zo handig. Snap dat het gedaan is vanwege de installatie optie (tis onzinnig om een disk te laden, en direct de game te moeten sluiten om hem te kunnen installeren).
Hier is trouwens mijn avatar, echt handig dat hij standaard online staat! Hij lijkt trouwens op me, buitenom het feit dat ik eigenlijk geen longsleeves draag

Kleding komt wel aardig overeen, de rest laat ik wel beoordelen door anderen.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Bij je console settings heb je nu een optie "Auto Start". Als je die op disabled zet kun je de tray sluiten zonder dat het spel gestart word (dvd spint wel even om te bepalen wat er nu in zit).
Xbox
Hé das mijn C&A truiPhusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:08:
Hier mijn avatar: helaas erg beperkt die shit

Ik vind het er goed uitzien, ik heb nog niet zolang een Xbox360 dus ik was nog niet zo gewend.
Ook erg vermakelijk om te kijken wat voor Avatar je buddy's maken en of ze lijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Gutteguttegut op 20-11-2008 08:36 ]

In het geval van GTA lijkt het mij nog best wel eens mogelijk dat hij op een manier van de HDD cache gebruik maakt dat nu het probleem is dat hij vanaf de HDD naar de HDD aan het cachen is en dat wil laden en dat de doorvoersnelheid van de HDD nu een bottleneck vormt.
Ik heb Assassin's Creed geinstalleerd, en het valt mij op dat de dame zo af en toe de tijd niet krijgt om uit te praten, best een verbetering qua laadtijden. Wel merkte ik vreemd genoeg dat de rechter trigger niet altijd even goed reageerde. In eerste instantie gaf ik het spel daar de schuld van, maar nu ik dit over Fable lees begin ik toch twijfels te krijgen..
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
En ik maar denken dat ik uniek wasGutteguttegut schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:35:
[...]
Hé das mijn C&A trui
[afbeelding]
Ik vind het er goed uitzien, ik heb nog niet zolang een Xbox360 dus ik was nog niet zo gewend.
Ook erg vermakelijk om te kijken wat voor Avatar je buddy's maken en of ze lijken.

Overigens ziet het dashboard er wel erg fraai uit, maar moet ik er nog wel flink aan wennen. Ik vond het oude dashboard ook zo beroerd nog niet. Maar wie weet moet ik gewoon even wennen en wil ik straks niet anders. Duidelijk is wel dat MS toch echt richting het gezin gaat als extra doelgroep.
uhm...
Microsoft Xbox 360 Hard Drive 120 GBTheKillingBean schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:41:
Zijn de 120gb harddisks ook te koop in de winkels? Ik ben al bij een paar geweest, maar ze hadden ze nergens te koop. Andere vraag, als ik naar de 120 gb ga, hoe moet je al je save games en arcade spellen er kopieren? Of zit er een speciale optie in de xbox?
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 20-11-2008 08:43 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Join the club, zal leuk staan in mn buddy lijstje..allemaal met dezelfde trui aanSmoonshine schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:41:
[...]En ik maar denken dat ik uniek was
[afbeelding]

overiges is mijn x360 onderweg naar duitsland
echt net na het updaten (klein kwartiertje) kreeg ik een RROD
had nadat de update klaar was snel een avatar gebouwd en daarna de 360 uitgezet om boodschapjes te halen
kom ik thuis start ik de 360 opnieuw op.
1e keer: veel hickups na starten
2e keer: crash na starten
3e keer: RROD
betreft hier een elite uit 2007
mja baal er gigantisch van

Dance Dance Revolution

Zouden ze dat echt niet beter kunnen of zou het expres zijn zodat mensen geld uit gaan geven aan themes?
[ Voor 37% gewijzigd door Charly op 20-11-2008 08:46 ]

Lijkt wel een beetje, alleen de haarstijl komt niet helemaal overeen, maar dit komt het dichtste in de buurt.
Ik vind de customization opties wel iets minder dan bij de wii, ik had mijn voorhoofd iets lager willen plaatsen (mijn haarlijn begint lager) en de wenkbrauwen iets dunner.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Lekker basic, net als ik
Vind de standaard meegeleverde themes best netjes eigenlijkCharly schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:46:
Het lijkt tot nu toe wel aardig te werken, maar het is wel LELIJK zeg die nieuwe dash.
Zouden ze dat echt niet beter kunnen of zou het expres zijn zodat mensen geld uit gaan geven aan themes?
Heb nu de standaard Night theme, en die bevalt eigenlijk best.
Al zullen smaken verschillen, ik denk dat het voor veel mensen vooral een kwestie is wennen, en dat dan de klachten over 'lelijk' en 'onoverzichtelijk' snel voorbij zijn.
Heb er persoonlijk nog geen moeite mee gehad om opties te vinden, alleen het verwijderen van 0GS games was even zoeken, maar ook dat was niet zo'n probleem uiteindelijk
Verder viel me op dat veel schermpjes toch niet zo heel veel veranderd zijn
Xbox
Verwijderd
Tot nu toe heb ik wel een aantal vragen:
Ik zag dat je fotos kunt delen met je vrienden. (photoshare party)
Kan je die fotos dan wel naar je HDD kopieeren? Zo ja, hoe? Zo nee, waarom niet? Zelfs de Wii kan dit.
Om nu elke keer als je een foto wilt delen of bekijken een "device" aan te sluiten is gewoon zwaar crap.
Ook een computer sharen is onlogisch, want soms wil ik gewoon xboxen zonder dat mijn mac staat te draaien, als je hier al uberhaupt media kan sharen met je xbox.
Kun je met de photoshare party ook alle fotos in een map tegelijk selecteren? Met een grote selectie elke foto 1 voor 1 selecteren is een beetje....... crap
Ik zou het ook wel fijn vinden om een screensaver te kunnen maken van de fotos die je naar je HDD gekopieerd hebt.
Een "portable device" mijn kaartlezer is kleiner dan een 2.5" externe HDD maar toch om een of andere rede vindt mijn xbox dat een kaartlezer niet "portable" is. Als ik een kaartlezer in de USB steek dan wordt deze niet gezien. Steek ik dezelfde kaart in een camera. Dan kan ik wel ineens een selectie maken voor een "portable device". maar ziet deze dan ook niet als een camera. (?)
Kan ik media op mijn HDD kopieeren? Ik kan een externe HDD aansluiten en hier vandaan films kijken, muziek luisteren heb ik nog niet geprobeerd maar ik neem aan dat het op deze manier ook moet lukken, waarom kan dit dan niet vanaf de interne HDD. Wat maakt het verschil?
We leven toch in 2008 dacht ik?
Bijvoorbeeld muziek videos, ik kan deze kopen (kopen notabene!) op xboxlive en niet downloaden via wat voor manier dan ook en op mijn HDD zetten. Terwijl muziek video's wel continue op bepaalde televisie zenders langs komen. Maar ik kan ze wel weer downloaden en via een externe HDD bekijken (mits het juiste formaat natuurlijk)
(Je koopt bijvoorbeeld een video in de iTunes store, hier heb je voor betaald maar je kunt hem dan niet op je xbox HDD zetten. Dan mag je er bij Micrsoft nogmaals voor betalen als je hem op je xbox wilt bekijken. Ligt dat nu aan mij of is dit gewoon gek!?)
Waar heb je anders een HDD uitgave van 120Gb voor? Ik dacht dat deze HDD was uitgebracht zodat je meer plaats hebt om je media op te slaan. Maar je kunt dit blijkbaar alleen gebruiken om je spellen op te installeren, dit zouden er dan ongeveer 10 moeten zijn. Sorry hoor maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die daadwerlijk zoveel spellen gaan installeren op hun HDD. Wat moeten we dan met de overige ruimte? Demo's installeren?
Waarom is er geen internetbrowser beschikbaar? Dit zou misschien nooit ideaal worden op een console maar ik vind dit soms toch echt handig. Als je console toch aanstaat kun je toch even snel bepaalde websites bekijken (tweakers.net) ook vind ik het wel leuk om youtube te bekijken/streamen.
Ook dit is al mogelijk op de Wii... beetje jammer weer.
Ook vind ik het wel jammer dat je halve achtergrond gewoon weg is.
Dit was even wat mij opviel, ik maak een aantal vergelijkingen met de Wii voor de mensen die zich aangevallen voelen, ik heb er zelf ook een.
Als iemand mij iets meer kan vertellen over bovenstaand, gaarne.

Ik zal hem nog wat dikker maken, ik vind hem nu een beetje gay. Hoe kom je trouwens op de "avatar" website? Ik heb de properties van mijn voorganger maar bekeken en zijn screenname in de mijne veranderd.. maar er moet toch ook een andere manier zijn lijkt mij?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 09:06 ]

Zat met een vriend te gamen en die avatar te maken en toen kwam hij erachter dat je kon boeren tijdens het maken van de foto. Dat zie je dus op mijn avatarpic
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Sneller? Ik vind echt alles gewoon omslachtiger en langzamer. In game dash is echt retetraag. Af en toe zit ik gewoon 5-10 seconden te wachten en gebeurt er niks.BM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:55:
[...]
Vind de standaard meegeleverde themes best netjes eigenlijk
Heb nu de standaard Night theme, en die bevalt eigenlijk best.
Al zullen smaken verschillen, ik denk dat het voor veel mensen vooral een kwestie is wennen, en dat dan de klachten over 'lelijk' en 'onoverzichtelijk' snel voorbij zijn.
Heb er persoonlijk nog geen moeite mee gehad om opties te vinden, alleen het verwijderen van 0GS games was even zoeken, maar ook dat was niet zo'n probleem uiteindelijk
Verder viel me op dat veel schermpjes toch niet zo heel veel veranderd zijnAnder kleurtje erop, en klaar. Nahja, prima allemaal, het werkte al prima, en dat doet het nu nog steeds, alleen wat sneller
Gisteren al bijna de xbox uitgezet omdat ik dacht dat ie was blijven hangen.
En hoe verwijder je die games dan, las ergens op x drukken bij je gameslijst, maar dat werkt dus niet.
Dit topic is gesloten.