Grindtegel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:25:
Ik hou zo op zijn tijd ook wel van een potje zeiken dus ga ik nog effe door: je kunt geeneens zien hoe de theme eruit zal gaan zien. Je koopt dus iets terwijl je geen idee hebt of het wel wat is. Echt waar, ik voel me ontzettend dom nu maar dat is toch niet normaal??
(Overigens snap ik sowieso niet dat iemand geld uitgeeft aan een achtergrond op zijn mobieltje of aan een ringtone, nog maffer.. maar ja miljoenen mensen denken hier heel anders over dus zal ook wel weer aan mij liggen, krent dat ik ben

)
Ook bestaat de 'theme' ook alleen uit icoontjes voor je Friendlist.
Je krijgt dus een half achtergrond plaatje(bovenste helft), die zie je overal als achtergrond.
Ga je naar je friendlist, dan zie je op de onderste helft(het grijze vlak) Leuke (andere) icoontjes bij je friends.
Thats it. Voor de rest is alles het zelfde. Er zal wel veel werk inzitten, ik weet bijv. niet hoeveel variatie er in die icoontjes zit voor je friends (voor als je 40 friends erin heb staan, krijg je dan ook 40 verschillende plaatjes?) . Het ziet er wel leuk uit enzo, maar de rest van de NXE is allemaal exact het zelfde, en je ziet nog steeds niet een HEEL achtergrond plaatje.
edit: Even gekeken. Ik heb zo`n 11 friends in m`n list, daarbij zie ik al veel dubbele icoontjes. Ik denk dat er iets van 5 icoontjes bij zitten.
Dus: 250 points voor 1 half achergrond plaatje, en ' +- 5 verschillende' 3d icoontjes voor je friendlist.
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 55111 op 20-11-2008 14:44
]