Het Xbox 360 ervaringen Topic #54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.044 views

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Mijn ava :)

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/nickysant0ro/avatar-body.png

het grappige is, ik heb zo'n soort trui nu ook echt aan met dezelfde kleuren 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Motabeatz op 20-11-2008 13:30 ]

motabeatz.com

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-05 22:48
Ben ik trouwens de enige die het belachelijk vind dat je moet betalen om een leuke theme te krijgen? Ik bedoel, ik snap het wel dat de bedrijven geld willen verdienen maar om het nou op zo'n manier te verkrijgen gaat toch echt wel ver.

Dan maar zo'n lelijke gratis theme erop...

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Grindtegel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:44:
Ben ik trouwens de enige die het belachelijk vind dat je moet betalen om een leuke theme te krijgen? Ik bedoel, ik snap het wel dat de bedrijven geld willen verdienen maar om het nou op zo'n manier te verkrijgen gaat toch echt wel ver.

Dan maar zo'n lelijke gratis theme erop...
Naar wat ik hoor, is de Night theme nog wel mooi? Heb het zelf nog niet gecheckt hoor.

Vind het zelf niet echt belachelijk, het kost in principe net zoveel als een pilsje (of anderhalf), dus mwoah :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:43

BM

Moderator Spielerij
Sowieso, 95% van de themes kosten geld, en dat is al 3 jaar zo, dus waarom dat zo vreemd zou zijn?
Ja, ze zijn nu wat duurder, maar goed, d'r zit volgens mij ook wel iets meer werk in deze themes, dus ook dat vind ik niet heel vreemd.
Misschien komen er nog wel gratis premium themes bij bepaalde games, of bij preorders enzo :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 16:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Damn, wat een gedoe om dat nieuwe dashboard zeg. Alsof je daar nou zoveel mee doet? Eens een demo downloaden, opstarten, filmpje checken etc... wat boeit het dan wat voor kleurtje het heeft? Sowieso snap ik niet waarom je daarvoor zou betalen enzo.

Twitter

Anoniem: 104593

Dennahz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:58:
Damn, wat een gedoe om dat nieuwe dashboard zeg. Alsof je daar nou zoveel mee doet? Eens een demo downloaden, opstarten, filmpje checken etc... wat boeit het dan wat voor kleurtje het heeft? Sowieso snap ik niet waarom je daarvoor zou betalen enzo.
Nou het is voor het eerst dat een console zo'n metamorfose heeft ondergaan en ik been heel erg tevreden met wat MS heeft neergezet.

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik baal opzich wel van die nieuwe thema's want ik heb de Halo3 editie 360 en daar zat een speciale exlusive theme bij, maar dat thema ziet er dus niet meer uit op het nieuwe dashboard. Vind ik erg jammer vind eigenlijk dat ze zulke speciale theme's ook zouden moeten updaten.

• Grindtegel
Ik vind 1.5pilsje voor een plaatje in de achtergrond toch verrekte veel geld. Hebben ze daar dan werk aan om zoiets te maken??

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Grindtegel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:06:
Ik vind 1.5pilsje voor een plaatje in de achtergrond toch verrekte veel geld. Hebben ze daar dan werk aan om zoiets te maken??
Ja, daar zit best wel veel werk in. Kijk maar eens naar de premium themes, die word echt niet op 1 dag in elkaar gedraaid. Of je het zelf 2 euro waard vind is wat anders.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 20-11-2008 14:10 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:08
PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:09:
[...]

Ja, daar zit best wel veel werk in. Kijk maar eens naar de premium themes, die word echt niet op 1 dag in elkaar gedraaid.
Kom op zeg, is allemaal bestaande artwork en hier en daar wat aangepast. Dat is maximaal 1 dag werk voor 1 man.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/NR/rdonlyres/2F82AA20-7CE7-421F-B067-CBEAF628AE48/13526/DashPPR.jpg

Afbeeldingslocatie: http://halowars.com/images/screenshots/HaloWars_PR.JPG
Nee 3D icoontjes groeien aan bomen :+

Ik vind het net zoals iedereen onzin dat je geld betaald voor een avatar van 20x20px maar als ik zie wat mensen betalen voor een plaatjes op de mobiel valt het bedrag voor de premium themes best mee.

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:10:
[...]

Kom op zeg, is allemaal bestaande artwork en hier en daar wat aangepast. Dat is maximaal 1 dag werk voor 1 man.
Als jij dit in 1 dag kan, dan denk ik dat je direct aan de slag mag :+

Daarbij moet het toch allemaal ergens van betaald worden? Het is een keuze of je er wat mee doet, en er zullen ook gratis varianten komen van nieuwe spellen.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 20-11-2008 14:13 ]

RARE heeft toch wel de beste reden voor een premium theme download :+
Afbeeldingslocatie: http://mt11.quickshareit.com/share/vivaapplejokebf591.png

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:12:
[...]

Als jij dit in 1 dag kan, dan denk ik dat je direct aan de slag mag :+

Daarbij moet het toch allemaal ergens van betaald worden? Het is een keuze of je er wat mee doet, en er zullen ook gratis varianten komen van nieuwe spellen.
Het enige wat ze doen is bestaande artwork / models uitzoeken en renderen/aanpassen.
Dat moet echt binnen een dag te doen zijn.

Ik vind dat je er 100 punten voor kan vragen mak, maar 250 gaat echt te ver. Of maak het dan zo dat mensen die de game hebben het bijbehorende theme gratis kunnen downloaden, doe je ook nog wat aan klantenbinding. Ach ja, ik zeik weer :D

Anoniem: 155599

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:16:
RARE heeft toch wel de beste reden voor een premium theme download :+
[afbeelding]
There are much worse things to spend your money on, like socks to put your mp3 player in, for example :D

2100points = e19,99

Anoniem: 37384

Mensen die klagen over de performance, moeten we even bedenken dat de downloadsnelheid van de update niks te maken heeft met de performance van de update. De update komt van een fileserver af, en de inhoud die je op je scherm ziet die komt van een andere server. De downloadservers zijn redelijk geoptimaliseerd voor filetransfer, maar de applicatieserver die ons allen van de inhoud voorziet die heeft het wat zwaarder. Iedereen download maar 1 maal als het goed is, maar het gebruik is constant. De drukte van de eerste week kan dus best voor performanceproblemen zorgen, maar ik ga ervan uit dat dat straks een stuk minder is, als iedereen zo'n beetje alles wel gezien heeft een keer en men weer overgaat tot het spelen van games op de Xbox.

Daar waar hij eigenlijk voor bedoeld is dus ;)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zelfkennis is een mooi iets ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:16:
[...]Ik vind dat je er 100 punten voor kan vragen mak, maar 250 gaat echt te ver. Of maak het dan zo dat mensen die de game hebben het bijbehorende theme gratis kunnen downloaden, doe je ook nog wat aan klantenbinding. Ach ja, ik zeik weer :D
Volledig mee akkoord. Met gamericonen doen ze het vaak genoeg, waarom niet ook gewoon themes meegeven met je games?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Motabeatz
Biertje gaat zo achterover, plaatje blijft wel even wat langer staan ;)

on: Vind die themes er wel leuk uit zien, hopen dat er binnenkort een Skate theme komt

motabeatz.com

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan je ook nog ergens een preview krijgen van die Premium Themes?

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 20-11-2008 14:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Grindtegel
Ik hou zo op zijn tijd ook wel van een potje zeiken dus ga ik nog effe door: je kunt geeneens zien hoe de theme eruit zal gaan zien. Je koopt dus iets terwijl je geen idee hebt of het wel wat is. Echt waar, ik voel me ontzettend dom nu maar dat is toch niet normaal??

(Overigens snap ik sowieso niet dat iemand geld uitgeeft aan een achtergrond op zijn mobieltje of aan een ringtone, nog maffer.. maar ja miljoenen mensen denken hier heel anders over dus zal ook wel weer aan mij liggen, krent dat ik ben :+ )

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:22:
[...]

Volledig mee akkoord. Met gamericonen doen ze het vaak genoeg, waarom niet ook gewoon themes meegeven met je games?
Dat gebeurd toch ook? Ik had 20 themes op mijn "oude" dashboard, allemaal gratis. Ofwel bij een game, ofwel bij een accessoire (halo faceplate). Ook op het oude dashboard waren er premium themes.

Ook nu gaat dat weer gewoon gebeuren, alleen zijn er nu alleen wat standaard themes van MGS. Bij nieuwe spellen van uitgever x, zullen er ook weer gewoon themes meekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 20-11-2008 14:27 ]

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:16:
[...]

Het enige wat ze doen is bestaande artwork / models uitzoeken en renderen/aanpassen.
Dat moet echt binnen een dag te doen zijn.

Ik vind dat je er 100 punten voor kan vragen mak, maar 250 gaat echt te ver. Of maak het dan zo dat mensen die de game hebben het bijbehorende theme gratis kunnen downloaden, doe je ook nog wat aan klantenbinding. Ach ja, ik zeik weer :D
8 uur werk aan een theme. Op live aanbieden voor een paar euro en dan nog klagen dat het te duur is 8)7
Ik snap dit soort dingen echt niet he. Heb je het geld er voor over dan koop je het. Heb je het geld er niet over dan koop je het niet. sim-pel

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 00:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Gunner schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:25:
* Armada wordt zo moe :'(

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Anoniem: 155599

Gunner schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:25:
succes ermee
search

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 20-11-2008 14:34 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had er bij willen zetten of dat ook mogelijk is op xbox.com. daar kon ik het niet vinden. Maar iemand affakkelen is blijkbaar makkelijker.

Anoniem: 55111

Grindtegel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:25:
Ik hou zo op zijn tijd ook wel van een potje zeiken dus ga ik nog effe door: je kunt geeneens zien hoe de theme eruit zal gaan zien. Je koopt dus iets terwijl je geen idee hebt of het wel wat is. Echt waar, ik voel me ontzettend dom nu maar dat is toch niet normaal??

(Overigens snap ik sowieso niet dat iemand geld uitgeeft aan een achtergrond op zijn mobieltje of aan een ringtone, nog maffer.. maar ja miljoenen mensen denken hier heel anders over dus zal ook wel weer aan mij liggen, krent dat ik ben :+ )
Ook bestaat de 'theme' ook alleen uit icoontjes voor je Friendlist.

Je krijgt dus een half achtergrond plaatje(bovenste helft), die zie je overal als achtergrond.
Ga je naar je friendlist, dan zie je op de onderste helft(het grijze vlak) Leuke (andere) icoontjes bij je friends.

Thats it. Voor de rest is alles het zelfde. Er zal wel veel werk inzitten, ik weet bijv. niet hoeveel variatie er in die icoontjes zit voor je friends (voor als je 40 friends erin heb staan, krijg je dan ook 40 verschillende plaatjes?) . Het ziet er wel leuk uit enzo, maar de rest van de NXE is allemaal exact het zelfde, en je ziet nog steeds niet een HEEL achtergrond plaatje.

edit: Even gekeken. Ik heb zo`n 11 friends in m`n list, daarbij zie ik al veel dubbele icoontjes. Ik denk dat er iets van 5 icoontjes bij zitten.

Dus: 250 points voor 1 half achergrond plaatje, en ' +- 5 verschillende' 3d icoontjes voor je friendlist.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 20-11-2008 14:44 ]

• Phusebox
Vanavond dan maar op tijd naar bed :+
Gutteguttegut schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:46:
[...]
Met XNE wordt dat toch wel lastig :P
Je hebt gelijk, dat is zo traag dat je uren bezig bent om je berichtjes te checken... O-)

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2008 14:48 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:37:
[...]

Vanavond dan maar op tijd naar bed :+

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gutteguttegut schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:46:
[...]
overdrijven is ook een vak natuurlijk

Elect a clown, expect a circus.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Oke euhm, mischien klink ik als idioot maar waarom was er ZOVEEL te doen om een nieuwe interface? Tis een nieuw menutje was hier nou zoveel herrie over? Ik ben blij dat ik nooit op hypes let maar dit vond ik wel erg. Vooral dat mensen hem eerder gingen downloaden en dan een ban krijgen dan ben je gewoon een idioot of niet? TIs niet echt bijzonder, leuk nieuwe menutje.....*gamed gewoon weer door*.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Postius schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:55:
Oke euhm, mischien klink ik als idioot maar waarom was er ZOVEEL te doen om een nieuwe interface?
Nieuwe avatars, nieuwe (veeeel handigere) marketplace, nieuwe 16:10 resoluties, dvd naar HD copiëren, beter beheer van je achievements, previews (video's en screenshots) voor alle (nieuwe, oude ontbreekt nog wat) marketplace stuff, foto share party, mass partygaming met je gehele friendslist.
Ja hoor, gewoon een nieuwe interface :z
Het is inderdaad behoorlijk overhyped
Een hype komt er vóór de release van een product, niet erna. Het was hier heel stil over de NXE (zelfs met de beta) tot de dag van de release, DAN pas begon men er massaal over te praten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 20-11-2008 15:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Magic
  • Niet online
Postius schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:55:
Oke euhm, mischien klink ik als idioot maar waarom was er ZOVEEL te doen om een nieuwe interface? Tis een nieuw menutje was hier nou zoveel herrie over? Ik ben blij dat ik nooit op hypes let maar dit vond ik wel erg. Vooral dat mensen hem eerder gingen downloaden en dan een ban krijgen dan ben je gewoon een idioot of niet? TIs niet echt bijzonder, leuk nieuwe menutje.....*gamed gewoon weer door*.
Het is inderdaad behoorlijk overhyped, maar het is niet enkel een leuk nieuw menutje, ook op de achtergrond is er gigantisch veel veranderd om nieuwe mogelijkheden in de toekomst te bieden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• BM

BM

Moderator Spielerij
Klopt het nu trouwens dat MS nu regelmatiger met dashboard updates ging komen?

Meen zoiets gehoord te hebben in aanloop naar de launch van NXE, maar kan het zo eigenlijk niet vinden.

Xbox

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Reageer normaal graag, of niet. Als ik jou hier afzeik om je post vind je het ook niet leuk.

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 20-11-2008 15:35 ]

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

BM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:01:
Klopt het nu trouwens dat MS nu regelmatiger met dashboard updates ging komen?

Meen zoiets gehoord te hebben in aanloop naar de launch van NXE, maar kan het zo eigenlijk niet vinden.
De architectuur van de NXE is zo opgezet dat ze er makkelijk nieuwe 'channels' in kunnen pluggen. Theoretisch is het dus mogelijk, maar praktisch zullen ze dezelfde cycle aanhouden.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

*knip

[ Voor 110% gewijzigd door TheZeroorez op 20-11-2008 15:35 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

*knip* flame spul
NickySantoro schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:11:
Voor degene die Themes will kopen, maar geen idee hebben hoe ze eruit zien

Check deze site (ze staan er niet allemaal op):

http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=121602
Bedankt. Daar heb ik wat aan. In plaats van dat betweterige gedrag van hierboven. *O*

[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 20-11-2008 15:50 ]

• Motabeatz
Voor degene die Themes will kopen, maar geen idee hebben hoe ze eruit zien

Check deze site (ze staan er niet allemaal op):

http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=121602

motabeatz.com

Anoniem: 253743

Even helemaal offtopic maar hoe kan ik iemand een persoonlijk berichtje sturen? Een hele domme vraag voor sommige ongetwijffeld maar ik heb mij rot gezocht en kon niets vinden..

• Magic
  • Niet online
Anoniem: 253743 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:18:
Even helemaal offtopic maar hoe kan ik iemand een persoonlijk berichtje sturen? Een hele domme vraag voor sommige ongetwijffeld maar ik heb mij rot gezocht en kon niets vinden..
klik op dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif onder iemands naam. Hij moet het dan wel aan hebben staan (en jij ook, en zo te zien heb je dat niet). Dit kun je in je voorkeuren veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 20-11-2008 15:20 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Magic schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:20:
[...]

klik op dit knopje: [afbeelding] onder iemands naam. Hij moet het dan wel aan hebben staan (en jij ook, en zo te zien heb je dat niet). Dit kun je in je voorkeuren veranderen.
Waarschijnlijk bedoelt hij via xbox.com?

Anoniem: 253743

Nee, ik bedoelde hier :) Ik kan alleen die knop nergens vinden ik zou ook niet weten waar je dit in je profiel moet wijzigen :S

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

bonzz.netninja

Niente baffi

mmmm....nieuw nadeel ontdekt. Ik kan onder mijn eigen games niet meer alleen arcade demos en normale demos selecteren. Dit wordt altijd gecombineerd in 1 listing :( of kijk ik er om heen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 253743 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:25:
Nee, ik bedoelde hier :) Ik kan alleen die knop nergens vinden ik zou ook niet weten waar je dit in je profiel moet wijzigen :S
De werking van de forumsoftware in het kort #FS_prefs_thread

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

bonzz.netninja

Niente baffi

heb je al gezocht :)

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Geweldige gebeuren dat NXE :)

Ziet er allemaal erg strak uit, heel soepel allemaal en eindelijk korte animaties (vooral van slide naar slide in het vorige dashboard duurde lang). Dynamische achtergronden zijn cool, ben nu even The Orange Box aan het installeren, een stille Xbox gaat wel bevallen denk ik. Zit alleen nog wel met een 20GB HD, maar ach, als ik weer aan het gamen ben, is dat meestal toch slechts één spel (niet afwisselen dus) :)

Go Microsoft, en hulde dat ze dit niet hebben bewaard voor de volgende Xbox.

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Muthas/avatar-body.pngAfbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Muthas/avatarpic-l.png

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
De nieuwe layout heeft een ander icoontje, namelijk deze: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif, staat onder het icoon/de naam van degene die je wilt DM'en (maar dan moet hij of zij het wel aan hebben staan).

The devil is in the details.

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 15:13
Weet iemand of je al ergens wat kleren ofzo voor je poppetje kan downloade ? Kvind de keuzes voor shirts bijv maar beetje weinig. Daarnaast nog dat de helft nogal vrouwelijke kledij is

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:31
Damn...nu baal ik wel echt. Mijn Fable II niet kunnen fixen, het cache legen werkt nog steeds in de NXE maar het lost geen problemen op. Jammer :'(

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 21:41

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 55111 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:36:
Je krijgt dus een half achtergrond plaatje(bovenste helft), die zie je overal als achtergrond.
Euh nee hoor, je hebt net zoals eerst verschillende plaatjes, bij het game menu, het systeem menu, media menu, allemaal andere plaatjes.
Ga je naar je friendlist, dan zie je op de onderste helft(het grijze vlak) Leuke (andere) icoontjes bij je friends.
Die thema's zijn zo gemaakt dat dat grijze vlak er onderdeel van wordt, 2 voorbeelden:

Forza Motorsport 2 theme (grijze vlak is er wel nog, maar wel leuk "verborgen"):
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/NR/rdonlyres/2F82AA20-7CE7-421F-B067-CBEAF628AE48/13526/DashPPR.jpg

Castle crashers theme (Hier zie je het vlak niet eens meer):
Afbeeldingslocatie: http://www.label0.co.uk/Files/CCTheme%20%283%29.JPG

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:41

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb sinds de update last van artifacten in HD films die regelmatig terugkeren om de zoveel minuten. Dan krijg ik opeens allemaal groene vakjes door het beeld heen die weg gaan als de camera van standpunt wisselt.

Iemand anders hier problemen mee of is mijn box kapot?

Heb al met de settings zitten kloten om te kijken of het daar aan ligt maar bij elke setting komt het probleem terug. Bij alle reference levels, reso's en color scheme's komt het probleem terug!

:'( Dit is geloof ik niet de bedoeling, Wat is mijn probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 20-11-2008 16:16 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 13:49
R420R schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:15:
Ik heb sinds de update last van artifacten in HD films die regelmatig terugkeren om de zoveel minuten. Dan krijg ik opeens allemaal groene vakjes door het beeld heen die weg gaan als de camera van standpunt wisselt.

Iemand anders hier problemen mee of is mijn box kapot. Heb al met de settings zitten kloten om te kijken of het daar aan ligt maar bij elke setting komt het probleem terug.

:'( Dit is geloof ik niet de bedoeling,
Dat klinkt als een codec/mediaplayer fout. Of je film is misschien verkeerd geencode, maar dat zul je vast wel gechecked hebben. Je kunt eens proberen om diezelfde film bij een vriend op een ander box af te spelen. Pas als het probleem zich daar niet voordoet moet je je zorgen gaan maken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

ijskonijn schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:10:
[...]

Euh nee hoor, je hebt net zoals eerst verschillende plaatjes, bij het game menu, het systeem menu, media menu, allemaal andere plaatjes.
Nou, ik heb die Forza 2 theme gekocht. En ik heb bij elke onderdeel van de NXE gewoon altijd het zelfde achtergrond plaatje (die race baan). Waar kan ik dan vinden dat ik meerdere plaatjes kan instellen? Als dat zo is, dan is dat wel alweer beter, maar ik heb dat niet kunnen vinden.

Die thema's zijn zo gemaakt dat dat grijze vlak er onderdeel van wordt, 2 voorbeelden:

Forza Motorsport 2 theme (grijze vlak is er wel nog, maar wel leuk "verborgen"):
[plaatje]
Ik vind hem niet zo 'verborgen' ;) Als ik van een ander onderdeel naar de 'frienlist' ga, blijft dat grijze vlak gewoon staan, alleen verschijnen er icoontjes op.
Castle crashers theme (Hier zie je het vlak niet eens meer):
[plaatje]
Hier zie je hem niet, omdat het een andere kleur is. En de achtergrond plaatje is weer dezelfde kleur als het 'bruine vlak'. Dus hij lijkt weg, maar is het niet.

Maargoed. Ik vind het gewoon jammer/zonde dat je niet zelf kan beslissen of je dat 'vlak' wilt gebruiken ja of nee. Bij de vorige dashboard kon je nog zelf met de kleuren van je Guide enzo klooien. Dat heb ik nu nog niet vinden.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

LB06 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:17:
[...]

Dat klinkt als een codec/mediaplayer fout. Of je film is misschien verkeerd geencode, maar dat zul je vast wel gechecked hebben. Je kunt eens proberen om diezelfde film bij een vriend op een ander box af te spelen. Pas als het probleem zich daar niet voordoet moet je je zorgen gaan maken.
Voor de update werkte alles prima, en het probleem treedt bij AL mijn films op. Zowel bij WMV-HD als MP4 en XVID.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

@R420R : Toen ik net de NXE installeerde, stond mijn andere achtergrond plaatje er nog. Die had ook hele tijd van de groene vakjes/blokjes. Dat was vrij irritant. Toen heb ik op de xbox even het beeld van 720 op 1080 gezet, en weer terug. En toen waren de vakjes weg. Ik weet niet of je dat al geprobeerd had?

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik heb inderdaad van resolutie gewisseld en dat maakte niets uit. En het wisselen van de resolutie terwijl de film aanstaat kan helaas niet :(.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:52
Heb gister met Fallout de eerste crash op deze console gehad..NXE of toeval? We zullen zien.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:54
Anoniem: 55111 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:18:

Maargoed. Ik vind het gewoon jammer/zonde dat je niet zelf kan beslissen of je dat 'vlak' wilt gebruiken ja of nee. Bij de vorige dashboard kon je nog zelf met de kleuren van je Guide enzo klooien. Dat heb ik nu nog niet vinden.
Helemaal mee eens. Als je themes gekocht had voor het oude dasboard zijn ze door het grijze vlak nu zo goed als compleet nutteloos geworden. Jammer dat dit niet weg te halen is.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ik heb al paar keer naa update dat Xbox live zo maar DC lekker cod 5 en boem hij licht er af even BF BC en weer er af jammer hope snel een patch voor dit

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Motaro schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:35:
ik heb al paar keer naa update dat Xbox live zo maar DC lekker cod 5 en boem hij licht er af even BF BC en weer er af jammer hope snel een patch voor dit
Je toetsenbord is kapot. Er werken meerdere toetsen niet meer. :/

Anoniem: 251512

Motaro schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:35:
Wat?
Begrijp echt helemaal niet waar je het over hebt, gebruik eens normale zinnen met leestekens.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 20-11-2008 16:41 ]

Anoniem: 253596

Gunner schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:10:
[mbr]*knip* flame spul[/mbr]

[...]

Bedankt. Daar heb ik wat aan. In plaats van dat betweterige gedrag van hierboven. *O*
Ik heb toen ik dat zag dus gelijk de halo wars theme gekocht ziet er totaal niet zo uit he, andere achtergrond icoontjes verandere totaal niet waar slat dat op heb ik nu punten verspilt xD?

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb vandaag de transfer van 20 GB -> 120 GB HDD uitgevoerd. Na de succesvolle transfer en het erop klikken van mijn 120 GB HDD kreeg mijn Xbox een update over Xbox Live. Vreemd, ik zou toch verwachten dat met dezelfde Xbox en de transfer, dat alles overgezet is en dat je niet weer opnieuw NXE geïnstalleerd moeten krijgen (Xbox heeft geüpgrade firmware, alle downloadables zijn al getransferred).
Of is er vandaag nog een update geweest (deze leek veel langer dan gisteren te duren)?

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
R420R schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:20:
[...]

Voor de update werkte alles prima, en het probleem treedt bij AL mijn films op. Zowel bij WMV-HD als MP4 en XVID.
anders even proberen om die update voor het afspelen van die videobestanden (moet op je MU of HDD staan) te verwijderen en dan opnieuw een film af te spelen als het goed is gaat je xbox dan de update voor het afspelen van xvid/mpeg4 weer downloaden. misschien dat dat uitmaakt

je hebt trouwens bij je scherm instellingen ook een nieuwe instelling erbij iets met kleuren kan je kiezen tussen RGB en blablabla... er staan twee bij die iets met yybr te maken hebben. bij een van die dingen staat als uitleg dat het bedoeld is voor HD beelden. stel hem eens daarop in en kijk of dat ook uitmaakt?

[ Voor 23% gewijzigd door dangerpaki op 20-11-2008 16:45 ]

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 15:13
Far cry 2 geinstalleerd.
Eerste dag spelen = veel langere laadtijden met savegames, en saven zelf
Tweede dag spelen = Zodra ik een game wil laden loopt ie meteen vast :S
Mag wel meteen een patch voor uitkomen, spelen zonder geluid van de drive is heerlijk, maar zo heb ik er ook niks aan

Anoniem: 235883

bij bepaalde handelingen in het dashboard loopt mijn 360 vast ik heb dit een aantal keren nagebootst dus het was geen toeval. :X
Vraag me niet hoe ik het heb gedaan want ik zit op het moment nog op me werk en in me geheugen zitten nogal gaten van gisteravond |:(

Maar hebben andere dit bugje ook al ontdekt?

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:31
Schijnen dus wel meer bugs in de NXE te zitten...oa dat games vastlopen/buggen ect, jammer dat Microsoft het niet beter test.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

kan iemand mij misschien helpen....

ik heb dus geen internet atm, maar wel op me mobiel.....
Dus ik dacht hey, via me mobiel in XP ics gebruiken en dan een cross op me netwerkkaart naar de xbox

ik heb dus met veel worstelen ics aan de gang, en krijg internet "half" aan de gang.
het probleem is dat de mobile lan dezelfde range krijgt als ics, dit heb ik kunnen oplossen

echter als ik dan op me xbox wil insignen dan kan dat niet, na de tests blijkt dat hij stukloopt op MTU ....
dit zal dan wel samenhangen met het feit dat dit mobiel inet is....
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Als ik ms zelf mag geloven is ics juist zelf het probleem.....
Het mislukken van de MTU-test kan ook worden veroorzaakt doordat de verbinding wordt gedeeld met een computer.
artikel

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 20-11-2008 16:55 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Cubic X schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:52:
Schijnen dus wel meer bugs in de NXE te zitten...oa dat games vastlopen/buggen ect, jammer dat Microsoft het niet beter test.
Tot nu toe heb ik anders geen problemen ondervonden, zoizo kun je zelfs met goed en uitgebreid testen nooit alle bugs eruit halen.

Verder heb ik nu Farcry 2 en Fable 2 geinstalleerd en bij mij gaat het laden veel sneller dan voorheen ook had ik eerder een probleem met Fable 2 dat mijn character door de wereld zweefde i.p.v. liep. Na de installatie op de HD was dit probleem bij mij verdwenen.

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 21:50

CDAAbeltje

Cool Down !

Hier dan ook maar eens mijn avatar :)

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/AbeltjeNL/avatar-body.png Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/AbeltjeNL/avatarpic-l.png

Best geinig allemaal maar ik zie er eigenlijk het nut niet helemaal van in :P

Ik zat net eens te klooien met een Party Invite maar zowel het chatten met elkaar (2 personen) in de Party als in de Private Chat werkte niet helemaal super :?

Ook zat ik met het vorige dashboard al te prutsen om media te kunnen streamen via mijn pc met Vista Business. Hierbij moet ik in media player naar media delen gaan en in het pop-up venster mijn xbox selecteren. Echter lukte het voorheen en nu niet om mijn xbox te vinden... Ook als ik met m'n xbox zoek naar een aangesloten computer word er niets gevonden...
M'n Windows Firewall staat uit en die van Eset Smart Security houd het niet tegen.
Is het media streamen / delen dan echt alleen maar bedoeld voor een Vista versie waar Media Center bij in zit gebakken ?

[ Voor 3% gewijzigd door CDAAbeltje op 20-11-2008 17:41 ]

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Iemand Lips al ergens gespot?
Heb dit weekend niet zoveel tijd om hem op te halen.

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-05 21:12
Ik heb een vraagje, ik zag vandaag bij de MM dat het 60 gig kit te koop is voor 79 euro, nu wou ik hem gaan halen als upgrade van mijn 20 gig pro maar en zit geen transfer kit bij geleverd zoals je wel bij de 120 gig schijf krijgt. Microsoft helpdesk gebeld en te horen gekregen dat ik geen transfer kit kan krijgen omdat de 60 gig set een starter kit is bedoeld voor mensen met een arcade systeem :(

Enig idee hoe ik alsnog mijn saves/live account etc over kan zetten zonder 30+ euro uit te moeten geven aan een veel te klein memory kaartje voor de 360 waar ik niet een mijn grotere saves/gekochte DLC op kwijt kan

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Kun je spellen ook op een USB schijf installeren, nee zeker?

mdj84nl schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:34:
Kun je spellen ook op een USB schijf installeren, nee zeker?
Nope was het maar zo dan kocht iedereen gelijk een externe harddisk!

• Phusebox
Weer een nieuw probleempje ontdekt, ik kon voorheen gewoon 720p selecteren voor mijn tv, echter als ik die resolutie nu kies dan krijg ik een vaag groen/paars scherm.
Staat nu maar op 1368x768 of iets in die richting, dat is de enige resolutie die nog wil werken, de rest geeft zwart scherm of groen/paar scherm.

Anoniem: 253596

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:46:
Weer een nieuw probleempje ontdekt, ik kon voorheen gewoon 720p selecteren voor mijn tv, echter als ik die resolutie nu kies dan krijg ik een vaag groen/paars scherm.
Staat nu maar op 1368x768 of iets in die richting, dat is de enige resolutie die nog wil werken, de rest geeft zwart scherm of groen/paar scherm.
Je moet met de instellingen eronder tweaken waardoor je geen last ervan hebt, het is niet met 1 knop dat hij gelijk goeie detecteert bij custom settings moet je even "tweaken" :)

• MacorgaZ
  • Laatst online: 23-05 15:18
Y-Foxy schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:22:
Ik heb een vraagje, ik zag vandaag bij de MM dat het 60 gig kit te koop is voor 79 euro, nu wou ik hem gaan halen als upgrade van mijn 20 gig pro maar en zit geen transfer kit bij geleverd zoals je wel bij de 120 gig schijf krijgt. Microsoft helpdesk gebeld en te horen gekregen dat ik geen transfer kit kan krijgen omdat de 60 gig set een starter kit is bedoeld voor mensen met een arcade systeem :(

Enig idee hoe ik alsnog mijn saves/live account etc over kan zetten zonder 30+ euro uit te moeten geven aan een veel te klein memory kaartje voor de 360 waar ik niet een mijn grotere saves/gekochte DLC op kwijt kan
Terugbrengen en de 120GB kit bestellen mét transfercable, ook voor 79 euro? Te vinden op onsoleshop.nl en xboxhome.nl

Bambu Lab P1S Combo

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

bonzz.netninja schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:27:
mmmm....nieuw nadeel ontdekt. Ik kan onder mijn eigen games niet meer alleen arcade demos en normale demos selecteren. Dit wordt altijd gecombineerd in 1 listing :( of kijk ik er om heen
Je kijkt er 'omheen' :P
Ze kunnen weldegelijk op soort worden gefilterd.

Mijn avatarke:
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Kuzcotopia/avatar-body.png

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 13:09

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/salimrmaf/avatar-body.png

Ja, dit ben "ik", niet in het echt, maar voor de LOL een vreemde wezen proberen te maken.

Over de NXE: :N

Gulfstream G650

• Motaro
  • Laatst online: 27-05 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:38:
[...]

Wat?
Begrijp echt helemaal niet waar je het over hebt, gebruik eens normale zinnen met leestekens.
zo erg is het niet en dit zijn normaal zinnen voor mijn

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Binnen tien dagen alweer een nieuw topic: deel 55 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.