Nou hier de mijne ook maar ff, ik lijkt alleen nog niet echt... avatar zou een stuk dikker moeten zijn.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Via je guide naar de achievementlijst gaan, daar kun je bij 0GS games op X drukken om deze te verwijderen.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:09:
[...]
En hoe verwijder je die games dan, las ergens op x drukken bij je gameslijst, maar dat werkt dus niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Boeren? Hoe!?DeluxZ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:08:
Gister ook maar even avatar gemaakt
[afbeelding][afbeelding]
Zat met een vriend te gamen en die avatar te maken en toen kwam hij erachter dat je kon boeren tijdens het maken van de foto. Dat zie je dus op mijn avatarpic
[ Voor 12% gewijzigd door Mikey! op 20-11-2008 09:21 ]
Ik had met de gelekte NXE al uitvoerig GTA vanaf de HD gespeeld, maar ik zag meer pop-in e.d. Als ik bijv. een wapenzaak (in Broker volgens mij) binnen wandelde, dacht ik eerst: "Hey, dit ziet er anders uit dan ik gewend ben! Een hele lege ruimte!" En toen 1 a 2 seconden later werd pas het interieur geladen. Ik merk het ook met de textures die langer op de lagere resolutie blijven als het dichterbij komt.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:40:
In het geval van GTA lijkt het mij nog best wel eens mogelijk dat hij op een manier van de HDD cache gebruik maakt dat nu het probleem is dat hij vanaf de HDD naar de HDD aan het cachen is en dat wil laden en dat de doorvoersnelheid van de HDD nu een bottleneck vormt.
Verwijderd
Hey! Dat vond ik ook altijd zo irritant.BM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:12:
Wat ik eigenlijk nog wel een leuke feature vind is het feit dat je nu kunt instellen of games direct gestart worden bij het sluiten van de disk tray, of dat er nog niks gebeurd.
Voorheen liet ik gewoon de tray open staan, maar zo'n optie is wel zo handig. Snap dat het gedaan is vanwege de installatie optie (tis onzinnig om een disk te laden, en direct de game te moeten sluiten om hem te kunnen installeren).
Verwijderd
360 herstart als ik de HD er opnieuw weer in doe. Verder geen effect.Walkman schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:43:
[...]
Heb je dit al geprobeerd?
After checking every connection on my setup, I found the answer to this bug on a PS3 forum of all places. The solution (which worked for me, YMMV) is to shutdown the xbox, disconnect the HDD, boot up the xbox, and insert the hdd while the machine is on. It will reboot and audio should be present.
Ok, daar is het dus uitverkocht. Maar zijn ze ook te koop in winkesl? Of kun je ze alleen online bestellen?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
bij geeft ie gewoon audio via HDMI door hoor. ik krijg gewoon geluid uit mn tv alles gewoon via HDMIPhusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:44:
[...]
zodra mijn garantie om is ga ik er ook maar wat stillere fans in modden, want die maken bij mij volgens mij zelfs meer herrie dan de drive. Daarbij maken ze ook nog een soort van "schrapend" geluid, alsof er zand in de lagers zit.
(hoor namelijk weinig verschil tussen dashboard en ingame).
MKV kan ook. kijk eens op dit forum naar het GotSent topic. daarmee wordt de header van MKV's omgezet zodat je ze op je xbox360 kan afspelen. duurt 20-30 minuten op een beetje snelle computer. kan je gewoon 720p/1080p rips op je xbox kijken. gebruik het zelf met alle tevedenheidReloader schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:31:
thx fusebox, damn, dat sucks MKV = toch wel meest gebruikte dingetje om HD films te kijken...
tversity ervaring mee of iets wat er op lijkt?
of hoe je een game op een HDD start zonder dat je daar een originele DVD voor nodig hebtHellBeast schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:48:
Nu dat je games naar de HD kunt kopieren is het een kwestie van tijd tot een slimme Harry uitvind hoe je een geripte game vanaf een andere locatie start (bijvoorbeeld een externe USB HD of op een PC d.m.v. UTP)
Volgens mij is het de rechter stick in duwen, maar weet het niet meer helemaal zekerMikey! schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:21:
[...]
Boeren? Hoe!?
Ik weet wel dat je je Avatar kan laten wankelen door heel de tijd rondjes te draaien met de triggers, moer boeren is natuurlijk véél leuker
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
en zitten bij deze bundels dan ook nog kung fu panda en lego indiana jones?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:13:
[...]
Ik geloof dat er wel wat meer pakketjes zijn nu(paar weken terug had ik nog een heel lijstje geplaatst). Het zijn alleen allemaal Pro Bundels voor zover ik weet moeten vanaf 7 november deze te krijgen zijn:
Xbox 360 Pro met Gears of War 2
Xbox 360 Pro met James Bond 007: Quantum of Solace
en later ook deze:
Xbox 360 Pro met Tomb Raider: Underworld
269 euro per stuk haal daar nog de cashback actie vanaf en tel uit je winst.
Verwijderd
Never mind mijn link, ik zat te slapen hahahaTheKillingBean schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:29:
[...]
Ok, daar is het dus uitverkocht. Maar zijn ze ook te koop in winkesl? Of kun je ze alleen online bestellen?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 09:52 ]
Ik had ook in het begin het probleem dat de besturing raar was. Maar je komt er wel weer bovenop. 2 weken gamen op de xbox en je kunt het al behoorlijk goed.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:40:
Mannen (en vrouwen): ik zit met een dilemma:
Twee weken geleden een Xbox 360 Pro gekocht met 2 controllers, draadloze netwerk adapter, Fable II en Tiger Woods PGA 2009.
Werkt allemaal prima, geen klachten behalve dat het apparaat (ondanks de nieuwe feature waarmee je DVD's naar de schijf kan kopieren) een hoop lawaai maakt.
Maar......het hele Xbox-gebeuren 'pakt' mij nog niet helemaal. Het ziet er allemaal mooi uit (op LCD tv met 720p), qua Dashboard-interface ook prima, gameplay ook aardig, maar toch heb ik het idee dat dit niet mijn ding is.
Nu speel ik al jaren games op de PC (van Settlers 2 t/m FarCry, CounterStrike en Company of Heroes) en op een of andere manier bevalt dat veel beter.
Is dit een kwestie van gewoon gewenning ? Met GTA IV rijd ik alleen maar tegen tegenliggers aan, loop met m'n hoofd ' in de wolken' omdat ik de besturing (nog) niet onder de knie heb en de key-combo's gaan ook niet van harte.
Speel ik misschien de verkeerde spellen of moet ik gewoon beter oefenen ? Tips ?
Anders staat hij volgende week te koop..... (iemand interesse ?)
[ Voor 4% gewijzigd door ikt op 20-11-2008 09:57 ]
Ik zou het niet zo snel opgeven als ik jou was. Ik zou zelf niet meer terugwillen naar pc-gamingVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:40:
Speel ik misschien de verkeerde spellen of moet ik gewoon beter oefenen ? Tips ?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heeft iemand hier een antwoord op? Heb je themes dan zie je ze niet meer omdat de helft wegvalt vanwege de de vloer waar je avatar op staat.Kaasje123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:55:
Weet iemand of je die grijze plaat/vloer kan weghalen? Themes zijn nu echt nutteloos omdat je ze maar voor de helft ziet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb gewoon een 60GB pro die ik een week of 5 geleden gekocht heb, geen idee welk moederboard enzo. Misschien hebben mensen die het nog nooit gespeeld hebben er geen last van en doet het probleem zich alleen maar voor als je al een savegame had staan? Ik heb jouw test met een losgekoppelde HD nog niet gedaan, vind ook dat het gewoon moet werkenCubic X schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:53:
[...]
Ik ben dus degene die er als eerste melding van maakte. Toch raar dat bij een enkeling die bugs optreden en bij een ander nietHoeveel GB HDD heb jij eraan hangen?
![]()
Vanmiddag cache maar eens proberen te legen (ben nu niet thuis![]()
), hopelijk werkt dat nog gewoon in NXE. Sowieso maar even Microsoft op de hoogte stellen denk ik, ik ben opzich niet boos op ze (in iets nieuws loop je altijd de kans op bugs) maar het lijkt me toch wel zo netjes er even melding bij Microsoft van te maken, misschien hebbenz e ene oplossing
Heb er ook al een hoop opgenknald, maar alle 25 gaat niet lukkenkleinelievewolff schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:11:
[...]
Over de dashboard-update: vind het wel geslaagd, ga vanavond ook meteen die auto-start uitzetten! Ik ben wel zo'n nerd dat ik meteen al mijn spellen op de HD heb gezet, ook de spellen die ik bijna niet speel. En nu heb ik nog maar 9 GB vrij van de 60 (minus dat deel dat je standaard al kwijt bent). Komt neer op 6 spellen en een paar demo's.
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde als jij, maar ik zou nog even doorzetten als ik jou was. Ik heb vroeger bijv. veel CS gespeeld op de PC en CoD4 was mijn eerste shooter op de xbox. Nou dat ging dus voor geen meter!Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:40:
Mannen (en vrouwen): ik zit met een dilemma:
[...]
mee eens, is bij mij ook zo gegaan. redelijk snel gewend geraakt aan dingen. en inderdaad speel zelf ook liever FPS met toetsenbord en muis. ut3 staat bij mij gewoon op de PC.ikt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:55:
[...]
Ik had ook in het begin het probleem dat de besturing raar was. Maar je komt er wel weer bovenop. 2 weken gamen op de xbox en je kunt het al behoorlijk goed.Ik vind zelf de toetsenbord en muis fijner dan een controller bij een FPS zoals CoD4, maar bij de meeste spellen is het goed te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 20-11-2008 10:23 ]
Als ik van tevoren een lijstje moest maken, wie het dashboard niet goed zou vinden, had ik jou met stip op 1 gezet
Als je de rechterstick indrukt tijdens het designen, gaat hij boeren.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:34:
Mijn geval
[afbeelding]
Die van mij zwaait als ik de rechterstick in druk.
PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:32:
[...]
Als ik van tevoren een lijstje moest maken, wie het dashboard niet goed zou vinden, had ik jou met stip op 1 gezetIk zou een prima psycholoog zijn denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2008 10:36 ]
Het woordje "dashboard" is trouwens te vervangen door ieder willekeurig produkt.PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:32:
[...]
Als ik van tevoren een lijstje moest maken, wie het dashboard niet goed zou vinden, had ik jou met stip op 1 gezetIk zou een prima psycholoog zijn denk ik
https://www.facebook.com/hausbrandeck
[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 20-11-2008 10:40 ]
Neuh hoor, Little Big Planet vind ik een geweldige game, over het algemeen ben ik ook tevreden over mijn 360.yzf1kr schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:37:
[...]
Het woordje "dashboard" is trouwens te vervangen door ieder willekeurig produkt.
Hier exact hetzelfde in het begin. Had Gears of War en Assassins Creed na altijd alleen maar op PC te hebben gespeeld. Heb Gears of War heel vaak na 5 minuten pure frustratie maar weer in de kast gegooid. AC had ik minder moeite mee, maar de gekke controller was nog altijd wennen.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:40:
Nu speel ik al jaren games op de PC (van Settlers 2 t/m FarCry, CounterStrike en Company of Heroes) en op een of andere manier bevalt dat veel beter.
Is dit een kwestie van gewoon gewenning ?
Tips ?
Ik heb mijn Live account beveiligd met een password; heeft volgens mij hetzelfde effect. Alhoewel ik wel altijd inlog, ook als ik singleplayer ga spelen. Dit meer vanwege de gekoppelde creditcard en ellende bij eventuele diefstal.PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
Misschien nog een tip voor sommigen:
Ik heb uit staan dat mijn 360 mij standaard aanmeld bij Xbox Live. Ik sign wel automatisch in onder Peewee79, maar pas als ik online wil gamen, druk ik (uit mijn hoofd op X), en laat de 360 connectie maken, of ik start een online spel, en dan doet hij het automatisch.
Reden is dat ik niet altijd online wil spelen, en het niet elke keer nodig vind dat andere mensen contact met mij zoeken. Aangezien ik ook best wel Single Player speel, is het best handig.
Voordelen:
+ Xbox start sneller op
+ Xbox start op de tab My Xbox i.p.v. Spotlight
dat is omdat ze een een stance hebben gekozen die voor zowel mannelijk als vrouwelijk moet doorgaan denk ik.. hoe dit mannelijk is vraag ik me alleen nog afPhusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:28:
De standaard pose van de Avatar is ook zo verschrikkelijk gay... of ligt dat aan mij?
Ik vind NXE juist alles behalve traag, sneller dan de oude dashboard zelfs. En dat zal nog wel sneller worden als ik alles blind weet te vindenPhusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:35:
[...]
![]()
Ik ben nou eenmaal kritisch, zeg niet dat ie niet goed is,maar geef me de extra functies met de oude dash en ik ben tevreden. En inmiddels een reputatie hoog te houden...
+ games installen
+ autostart uitzetten
+ games met 0G verwijderen
- traag
- lelijk
- omslachtig
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hoezo slecht doorzoekbaar? Nooit een probleem gehad met de marketplace, alles op alfabet, hoe makkelijk wil je het hebben?Magic schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:52:
[...]
Ik vond de oude dashboard altijd een beetje over-extended. Veel features toegevoegd waar niet over nagedacht was over hoe het te implementeren. Vooral de marketplace was hier een voorbeeld van: heel slecht doorzoekbaar.
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:04:
Ik heb mijn console vanmorgen ook maar geupdate.
Tot nu toe heb ik wel een aantal vragen:
Ik zag dat je fotos kunt delen met je vrienden. (photoshare party)
Kan je die fotos dan wel naar je HDD kopieeren? Zo ja, hoe? Zo nee, waarom niet? Zelfs de Wii kan dit.
Om nu elke keer als je een foto wilt delen of bekijken een "device" aan te sluiten is gewoon zwaar crap.
Ook een computer sharen is onlogisch, want soms wil ik gewoon xboxen zonder dat mijn mac staat te draaien, als je hier al uberhaupt media kan sharen met je xbox.
Kun je met de photoshare party ook alle fotos in een map tegelijk selecteren? Met een grote selectie elke foto 1 voor 1 selecteren is een beetje....... crap
Ik zou het ook wel fijn vinden om een screensaver te kunnen maken van de fotos die je naar je HDD gekopieerd hebt.
Een "portable device" mijn kaartlezer is kleiner dan een 2.5" externe HDD maar toch om een of andere rede vindt mijn xbox dat een kaartlezer niet "portable" is. Als ik een kaartlezer in de USB steek dan wordt deze niet gezien. Steek ik dezelfde kaart in een camera. Dan kan ik wel ineens een selectie maken voor een "portable device". maar ziet deze dan ook niet als een camera. (?)
Kan ik media op mijn HDD kopieeren? Ik kan een externe HDD aansluiten en hier vandaan films kijken, muziek luisteren heb ik nog niet geprobeerd maar ik neem aan dat het op deze manier ook moet lukken, waarom kan dit dan niet vanaf de interne HDD. Wat maakt het verschil?
We leven toch in 2008 dacht ik?
Bijvoorbeeld muziek videos, ik kan deze kopen (kopen notabene!) op xboxlive en niet downloaden via wat voor manier dan ook en op mijn HDD zetten. Terwijl muziek video's wel continue op bepaalde televisie zenders langs komen. Maar ik kan ze wel weer downloaden en via een externe HDD bekijken (mits het juiste formaat natuurlijk)
(Je koopt bijvoorbeeld een video in de iTunes store, hier heb je voor betaald maar je kunt hem dan niet op je xbox HDD zetten. Dan mag je er bij Micrsoft nogmaals voor betalen als je hem op je xbox wilt bekijken. Ligt dat nu aan mij of is dit gewoon gek!?)
Waar heb je anders een HDD uitgave van 120Gb voor? Ik dacht dat deze HDD was uitgebracht zodat je meer plaats hebt om je media op te slaan. Maar je kunt dit blijkbaar alleen gebruiken om je spellen op te installeren, dit zouden er dan ongeveer 10 moeten zijn. Sorry hoor maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die daadwerlijk zoveel spellen gaan installeren op hun HDD. Wat moeten we dan met de overige ruimte? Demo's installeren?
Waarom is er geen internetbrowser beschikbaar? Dit zou misschien nooit ideaal worden op een console maar ik vind dit soms toch echt handig. Als je console toch aanstaat kun je toch even snel bepaalde websites bekijken (tweakers.net) ook vind ik het wel leuk om youtube te bekijken/streamen.
Ook dit is al mogelijk op de Wii... beetje jammer weer.
Ook vind ik het wel jammer dat je halve achtergrond gewoon weg is.
Dit was even wat mij opviel, ik maak een aantal vergelijkingen met de Wii voor de mensen die zich aangevallen voelen, ik heb er zelf ook een.
Als iemand mij iets meer kan vertellen over bovenstaand, gaarne.
[afbeelding]
Ik zal hem nog wat dikker maken, ik vind hem nu een beetje gay. Hoe kom je trouwens op de "avatar" website? Ik heb de properties van mijn voorganger maar bekeken en zijn screenname in de mijne veranderd.. maar er moet toch ook een andere manier zijn lijkt mij?
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet bij PhuseboxPWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:32:
[...]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
+1, haha.PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:32:
[...]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb je wel eens in de lijst met games naar bijvoorbeeld "Soul Calibur" gezocht? Eerst opent hij bij de "A", vervolgens duw je je controller naar beneden, dan zie je niet meer waar je bent omdat die titellijst niet volledig geladen is, eerst gaat hij heel langzaam, waardoor je na een seconde of 10 ongeveer bij de "f" bent, daarna gaat hij spontaan ontiegelijk hard en zit je binnen een seconde bij de "Z", dan doe je hetzelfde weer maar dan omhoog, waarna je weer de "S" voorbijschiet.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:56:
[...]
Hoezo slecht doorzoekbaar? Nooit een probleem gehad met de marketplace, alles op alfabet, hoe makkelijk wil je het hebben?
Vergeet het maar, ain't gonna happen. Het is geen pc...Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:04:
Ik zou het ook wel fijn vinden om een screensaver te kunnen maken van de fotos die je naar je HDD gekopieerd hebt.
Je xbox heeft geen magisch oog om te kijken of je portable device kleiner of groter is dan een 2,5" HDD... en dat is dus geen criterium. Ga er maar vanuit dat niet alles ondersteund wordt maar wel voornamelijk fotocamera's, externe hd's, mp3spelers en usb sticks.Een "portable device" mijn kaartlezer is kleiner dan een 2.5" externe HDD maar toch om een of andere rede vindt mijn xbox dat een kaartlezer niet "portable" is. Als ik een kaartlezer in de USB steek dan wordt deze niet gezien. Steek ik dezelfde kaart in een camera. Dan kan ik wel ineens een selectie maken voor een "portable device". maar ziet deze dan ook niet als een camera. (?)
Ja, we leven in 2008, maar wat dat ermee te maken heeft? Wegens allerlei beveiligingen willen ze niet dat je media e.d. kopieert naar je xbox volgens mij, dus het gaat niet zover ik weet.Kan ik media op mijn HDD kopieeren? Ik kan een externe HDD aansluiten en hier vandaan films kijken, muziek luisteren heb ik nog niet geprobeerd maar ik neem aan dat het op deze manier ook moet lukken, waarom kan dit dan niet vanaf de interne HDD. Wat maakt het verschil?
We leven toch in 2008 dacht ik?
Games, demo's, MP3's, add-ons, video's van marketplace...Waar heb je anders een HDD uitgave van 120Gb voor? Ik dacht dat deze HDD was uitgebracht zodat je meer plaats hebt om je media op te slaan. Maar je kunt dit blijkbaar alleen gebruiken om je spellen op te installeren, dit zouden er dan ongeveer 10 moeten zijn. Sorry hoor maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die daadwerlijk zoveel spellen gaan installeren op hun HDD. Wat moeten we dan met de overige ruimte? Demo's installeren?
Het is een gameconsole, geen pc. Als je al een wii hebt kun je daar toch op surfen? Ik mis het iig niet op mijn xbox360.Waarom is er geen internetbrowser beschikbaar? Dit zou misschien nooit ideaal worden op een console maar ik vind dit soms toch echt handig. Als je console toch aanstaat kun je toch even snel bepaalde websites bekijken (tweakers.net) ook vind ik het wel leuk om youtube te bekijken/streamen.
Ook dit is al mogelijk op de Wii... beetje jammer weer.
De clue zit hem hier in het feit dat de xbox alleen een mass storage driver aan boord heeft, en een cardreader gebruikt deze niet.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:01:
Je xbox heeft geen magisch oog om te kijken of je portable device kleiner of groter is dan een 2,5" HDD... en dat is dus geen criterium. Ga er maar vanuit dat niet alles ondersteund wordt maar wel voornamelijk fotocamera's, externe hd's, mp3spelers en usb sticks.
Ik weet niet wat je dan precies wil doen, maar ik heb nooit langer dan een seconde hoeven te wachten met NXE, en dat was met de oude interface wel anders.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:03:
[...]
Als ie het doet gaat het misschien soepel, maar als ik iets "selecteer" duurt het soms 5-10 seconden voor er iets gebeurt... dat noem ik traag.
[ Voor 29% gewijzigd door Magic op 20-11-2008 11:07 ]
Als ie het doet gaat het misschien soepel, maar als ik iets "selecteer" duurt het soms 5-10 seconden voor er iets gebeurt... dat noem ik traag.Hoedje schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:00:
NXE is echt een goede verbetering. Een veel mooiere interface en het loopt ook nog eens veel vloeiender (echt Phusebox hoe je dat trager kan vinden).
Zou dat niet iets te maken hebben met de vertraging op de Live servers van gister?Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:03:
[...]
Als ie het doet gaat het misschien soepel, maar als ik iets "selecteer" duurt het soms 5-10 seconden voor er iets gebeurt... dat noem ik traag.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Excuse me? Ten eerste bevat de PS3 UI nog niet de helft van de mogelijkheden van NXE. De PSN marketplace is dramatisch ingericht. En bij alles wast je doet moet je eerst laden of synchroniseren (trophies kijken). Ja het ziet er inderdaad goed uit op de PS3, maar alleen oppervlakkig gezien. Wat dat je van handige dingen als dat je kan zien wie het spel heeft wat je speelt. En als iemand online komt dat je hem met 1 druk op de knop inviten in het spel wat je aan het doen bent. Dit soort dingen zijn OOK onderdeel van de UI, en maakt het oude en helemaal het nieuwe dashboard vele malen beter doordacht dan de statische PS3 interface.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:56:
[...]
Geef mij maar een simpel strak maar goed werkend menu als de PS3. Dat is in ieder geval 1 ding wat de ps3 voor heeft op de 360. Een gui waar over is nagedacht en die werkt. Bij de 360 heb ik nu echt zoiets van: ehm hey we moeten een nieuwe gui; ow dat kan Jantje van IT wel want die heeft wel eens photoshop opgestart.
Yo.
Verwijderd
Dat kun je direct kiezen als je een game erin stopt of als je de game wil starten.VonFoX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:24:
Mijn box is nog in Duitsland voor reparatie. Maar wat ik me afvraag, hoe kun je ervoor kiezen een game te installeren? Waar in het menu zit dat ergens ?
Zou kunnen, maar de update was er wel binnen 1 minuut... dus dat zou ik dan raar vinden.BM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:18:
[...]
Zou dat niet iets te maken hebben met de vertraging op de Live servers van gister?
Je xbox gaat zo'n beetje bij elk item wel iets van live afhalen, en kan me voorstellen dat als dat traag is, het een tijdje duurt voor de opgevraagde gegevens op het scherm staan.
Als je bij je spellen kijkt en op de titel klikt van het spel in je drive, krijg je een menu met een paar opties (play from disk, nog wat dingen en ook 'Install to HDD')VonFoX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:24:
Mijn box is nog in Duitsland voor reparatie. Maar wat ik me afvraag, hoe kun je ervoor kiezen een game te installeren? Waar in het menu zit dat ergens ?
[ Voor 4% gewijzigd door EcoR op 20-11-2008 11:29 ]
Update had ik ook in een minuutje binnen, daarna nog 2 minuten installeren na reboot.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:27:
[...]
Zou kunnen, maar de update was er wel binnen 1 minuut... dus dat zou ik dan raar vinden.
Xbox
Niet. De DVD is nodig om te checken of je het spel wel echt hebt enzo. Anders kan je toch 1 spel op meerdere consoles installeren?apNia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:30:
Als ik Play from HDD doe, wanneer de fuck mag ik dan de DVD er uithalen? Gisteren bij GoW2 gedaan, bij het EPIC scherm haalde ik 'm er uit, *hup*, dashboard.
[ Voor 51% gewijzigd door Dennahz op 20-11-2008 11:32 ]
To dare is to do
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
JammerPhusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:01:
Vergeet het maar, ain't gonna happen. Het is geen pc...
met die criteria gaf ik aan dat het weldegelijk een portable device is. Het gaat alleen nergens over dat hetzelfde kaartje wel werkt in mijn camera maar niet als ik hem via kaartlezer.[b]Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:01
Je xbox heeft geen magisch oog om te kijken of je portable device kleiner of groter is dan een 2,5" HDD... en dat is dus geen criterium. Ga er maar vanuit dat niet alles ondersteund wordt maar wel voornamelijk fotocamera's, externe hd's, mp3spelers en usb sticks.
Zoals ik al eerder aangaf met het itunes voorbeeld. Als je daar iets koopt of via een andere webstore, kun je dat niet kwijt op je xbox terwijl je hier wel voor betaald hebt, beetje jammer van Microsoft.[b]Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:01
Ja, we leven in 2008, maar wat dat ermee te maken heeft? Wegens allerlei beveiligingen willen ze niet dat je media e.d. kopieert naar je xbox volgens mij, dus het gaat niet zover ik weet.
Dan vind ik persoonlijk 120 Gb overkill.[b]Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:01
Games, demo's, MP3's, add-ons, video's van marketplace...
Op een mediacenter pc kun je weer niet gamen, tevens vind ik de wii niet leuk meer, hij staat nu dan ook bij mijn broertje nadat hij maanden lang bij mij stof lag te happen. Dat terzijde ik vind een webbrowser wel een leuke en toch af en toe ook wel een nuttige functie. Waarom zouden zij dit niet doen, zowel de wii als de ps3 heeft deze functie, de een wel wat beter dan de ander maar waarom zou de xbox hier niet aan mee doen?[b]Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:01
Het is een gameconsole, geen pc. Als je al een wii hebt kun je daar toch op surfen? Ik mis het iig niet op mijn xbox360.
Al met al heb ik het idee dat je beter een mediacenter pc had kunnen kopen voor wat jij allemaal wil.
Zo vreemd is het niet, de core update was 7 MB (vandaar de 2-3 minuten), frutsels waren 120MB en wie weet hoeveel er nog meer gecached wordt.Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:27:
[...]
Zou kunnen, maar de update was er wel binnen 1 minuut... dus dat zou ik dan raar vinden.
Geef het niet op my little apprentice. Hij was dinsdagavond verkocht, en ik heb vanochtend levering gekregen van het ding. 79 EUR voor 120 GB= okay.TheKillingBean schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:29:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Armada op 20-11-2008 11:42 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Vind ik ook erg jammer, "echte" sportschoenen zitten er niet in; dan bedoel ik in categorie Nike Air Max enzo.KevinBel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:08:
wat ik jammer vind, dat er maar weinig keuze is uit schoenen
[ Voor 40% gewijzigd door ijskonijn op 20-11-2008 11:47 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Zeker niet als je er wat multi-disc spellen bij hebt zitten.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:41:
Tegenwoordig is 120GB geen overkill meer aangezien je games op de HD kan installeren.
Mensen met veel spellen willen ze natuurlijk zoveel mogelijk installeren en dat kost veel ruimte.
Ook willen veel mensen nog ruimte overhouden voor extra content, demo's, arcade games en filmpjes.
Zo overkill is die 120GB echt niet.
Dennahz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:32:
[...]
Niet. De DVD is nodig om te checken of je het spel wel echt hebt enzo. Anders kan je toch 1 spel op meerdere consoles installeren?
ooh ik dacht dat het idee was om 'm er in te doen om op te starten, en dat je 'm er dan uit kon halen. dat ie er alleen in het begin in hoefde te zitten, vond het al zo'n onhandig systeemSlaapje schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:34:
Waarschijnlijk helemaal niet? Hij spint hem op om te kijken of je het spel hebt. Denk niet dat het de bedoeling is dat je hem er later uit kan halen. Waarom zou je dat willen eigenlijk?
Ik begin ineens bang te worden dat gister ietsje teveel themes heb weggegooid.Armada schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:40:
Op het vlak van premium themes:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=342627
Hier staan allerlei previews van de premium themes. Ik vind de Fable 2 en de Gears premium themes er goed uitzien! (premium themes hebben niet alleen een background, maar ook 3D assets voor in de friends list...).
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 20-11-2008 11:52 ]
Xbox
zag hem wel al voorbij komen op de nieuwsgroependaniëlpunt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:51:
Is de update al trouwens ergens te downloaden die je dan op een CD kan branden?
Een vriend van mij is net verhuisd en zit nog minimaal 3 weken zonder internet maar wilt toch heel graag de NXE.
ja ik ook, dus ik wil het ook wel weten of dit al kan idd.daniëlpunt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:51:
Is de update al trouwens ergens te downloaden die je dan op een CD kan branden?
Een vriend van mij is net verhuisd en zit nog minimaal 3 weken zonder internet maar wilt toch heel graag de NXE.
ik heb liever een officiele release van ms zelfDonnie Darko schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:54:
[...]
zag hem wel al voorbij komen op de nieuwsgroepen
[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 20-11-2008 11:55 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
dat was de officiele , naar mijn weten released ms hem niet zelf (tenminste niet als losse download)CrankyGamerOG schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:54:
[...]
ja ik ook, dus ik wil het ook wel weten of dit al kan idd.
[...]
ik heb liever een officiele release van ms zelf
Logisch lijkt me. Microsoft heeft die actie het leven in geroepen om mensen met een Core of Arcarde toch te laten updaten. Als jij als NXE hebt dan heb je dus een harddisk en het zou een beetje stom zijn als Microsoft dan alsnog een harddisk aan jou gaat geven voor 20 euro.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:56:
Ik ben in het bezit van een arcade console maar met een losse 20GB harddisk.
Nu is na de update 20GB redelijk weinig geworden voor het installeren van games.
Nu ga ik dus een nieuwe harddisk kopen, maar ik dacht dat ik ook eventueel wel in aanmerking kwam
voor de Harddisk via Microsoft aangezien ik een arcade heb gekocht. Maar blijkbaar aangezien ik NXE op de 20GB heb geinstalleerd kom ik niet meer in aanmerking. Erg jammer maar niets aan te doen.
Dus even als waarschuwing voor de mensen met een Core of Arcade die een losse 20GB harddisk hebben gekocht. Als je update naar NXE dan is het daarna niet meer mogelijk om in aanmerking te komen voor de storage actie.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Ik begrijp het ook wel, vond het alleen jammerDeluxZ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:02:
Logisch lijkt me. Microsoft heeft die actie het leven in geroepen om mensen met een Core of Arcarde toch te laten updaten. Als jij als NXE hebt dan heb je dus een harddisk en het zou een beetje stom zijn als Microsoft dan alsnog een harddisk aan jou gaat geven voor 20 euro.
Je kan toch nog steeds je xbox aanzetten, en een game startenHackZois schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:59:
Ik vind die avaters zo verschrikkelijk... Ik ben geen kind van 4, het dashboard is er alleen maar om mn messages te zien en mn game te starten, maar niet. Waarom moet dat nou weer zo flashy en overdreven.
Q If I'm not an Xbox LIVE member, how do I get the update? A This fall you will need to be connected to Xbox LIVE to download the system update, however we will be making the update available to non-Xbox LIVE members very soon. Your Xbox 360 will continue work in an offline mode, without the update.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 20-11-2008 12:07 ]
Verwijderd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je kan je gamerpicture nog gewoon laten zoals het was hoor huilie.HackZois schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:59:
Ik vind die avaters zo verschrikkelijk... Ik ben geen kind van 4, het dashboard is er alleen maar om mn messages te zien en mn game te starten, maar niet. Waarom moet dat nou weer zo flashy en overdreven.
*HackZois vind de Windows Classic interface ook nog steeds de beste interface voor Windows.
Verwijderd
Hey die Japanse is wel gaaf, ik heb ook geprobeerd op per continent een account aan te maken. Maar hier moet je echt een nieuw email adres voor aanmaken, klopt dit? Of heb ik gewoon scheef zitten lezen? Ik kreeg het niet voor elkaar zonder dit te doen. En op het moment vond ik dat gewoon te veel werk dus zit ik nog zonder maar misschien kun jij mij opweg helpen.Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:09:
Mijn avatar:
[afbeelding]
Mijn avatar op men Japanse account:
[afbeelding] [afbeelding]
Overigens, wat me opviel op de Japanse account was dat de "Countdown Live" feature (die nog steeds ontbreekt in de Europese versie) veel overzichtelijker geworden is: Ook worden er al previewfilmpjes in het hoofdmenu tijdens het navigeren afgespeeld, nog voor je ze effectief opent, zeer mooi
Microsoft ziet of er al een harddisk op je systeem aangesloten is geweest, dit heeft niks met NXE te maken. Mijn broertje heeft mijn oude 20gb op zijn arcade aangesloten en kwam ook niet meer in aanmerking.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:56:
Ik ben in het bezit van een arcade console maar met een losse 20GB harddisk.
Nu is na de update 20GB redelijk weinig geworden voor het installeren van games.
Nu ga ik dus een nieuwe harddisk kopen, maar ik dacht dat ik ook eventueel wel in aanmerking kwam
voor de Harddisk via Microsoft aangezien ik een arcade heb gekocht. Maar blijkbaar aangezien ik NXE op de 20GB heb geinstalleerd kom ik niet meer in aanmerking. Erg jammer maar niets aan te doen.
Dus even als waarschuwing voor de mensen met een Core of Arcade die een losse 20GB harddisk hebben gekocht. Als je update naar NXE dan is het daarna niet meer mogelijk om in aanmerking te komen voor de storage actie.
Ik dacht dat je ergens kon instellen om terug het oude te gebruiken?PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:05:
[...]
Je kan toch nog steeds je xbox aanzetten, en een game startenJe hoeft er niets te doen. Donkere theme voor het opstarten, en je bent klaar
Ik krijg gisterenavond trouwens een foutmelding toen ik op marketplace wou, laden lukte dus helemaal niet terwijl ik wel online kon spelen.BM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:32:
[...]
Update had ik ook in een minuutje binnen, daarna nog 2 minuten installeren na reboot.
Toch waren zo'n beetje alle marketplace opties in mijn dashboard onbruikbaar traag. Heb goeie hoop dat dat vanavond al beter is.
Al weet ik natuurlijk absoluut niet of de door jou beschreven problemen ook daardoor komen hoor. Ik doe ook maar een gok
[ Voor 16% gewijzigd door Ekfad op 20-11-2008 12:36 ]
Dat had ik gister ook al ergens...weet zo ff niet meer waar.Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:09:Ook worden er al previewfilmpjes in het hoofdmenu tijdens het navigeren afgespeeld, nog voor je ze effectief opent, zeer mooi
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Voor dat grijze stuk hebben ze de premium themes bedacht. Kijk maar stukje terug in dit topic, dan zie je wat er bedoeld word.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:43:
Ik vind de dashboard wel okay. De nieuwe opties als een spel installeren en chatten met meerdere vrienden tegelijk vind ik echt super!. Het is alleen wel even wennen, en even zoeken waar alles zit.
Ik had dan ook op mijn oude dashboard een eigen 'theme', nouja, theme, gewoon een achtergrond plaatje. Je kan nu ook weer Themes veranderen bij je 'gamertag' - knop in het 'my xbox' gedeelte van het menu. Maar wat wel erg jammer is, is dat je achtergrond nu door de midden word gezaagt door dat lelijke grijze onderstuk van de NXE. Dat vind ik wel erg jammer, nu heb je van die gare achtergronden. Iemand misschien al gevonden om dat grijze stuk weg te krijgen? (ben bang dat dat niet kan)
Xbox
Dat heb ik ook al 3 keer in dit topic gevraagd maar niemand die daar een antwoord op heeft gegeven. De themes zijn nu inderdaad nutteloos geworden als je alles maar hlaf ziet en dus wil ik inderdaad ook die grijze plaat weg als dat kan.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:43:
Ik had dan ook op mijn oude dashboard een eigen 'theme', nouja, theme, gewoon een achtergrond plaatje. Je kan nu ook weer Themes veranderen bij je 'gamertag' - knop in het 'my xbox' gedeelte van het menu. Maar wat wel erg jammer is, is dat je achtergrond nu door de midden word gezaagt door dat lelijke grijze onderstuk van de NXE. Dat vind ik wel erg jammer, nu heb je van die gare achtergronden. Iemand misschien al gevonden om dat grijze stuk weg te krijgen? (ben bang dat dat niet kan)
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 20-11-2008 13:00 ]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door een moderator op 20-11-2008 14:17 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Gamerpicture en themes enzo zijn volgens mij idd gereset. Geen idee waarom dat nodig is als je nog geen NXE hebt, maar je kunt het volgens mij zo terugzetten.Royal schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:15:
Ik ben momenteel op een kleine vakantie tot zondag dus voorlopig nog geen NXE voor mij, maar ik keek net online en zag dat mijn gamer picture gereset is.
Ik had van de puntjes die ik over had een gamer picture pack van penny arcade gekocht, nu lees ik overal dat je deze gewoon mee neemt naar NXE maar weet iemand waarom hij gereset is? Kan hem online ook niet veranderen.
Mijn gamercard:
[afbeelding]
Xbox
Yep, en wat aangekocht en wat uit mijn downloadhistory opnieuw laten downloaden. Hapert soms even, maar nog een keer proberen helpt vaak.L1nt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:12:
Is iemand al gelukt om iets via xbox.com in de queue te zetten?
Geen problemen hier, heb net 1 en ander toegevoegd.L1nt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:12:
Is iemand al gelukt om iets via xbox.com in de queue te zetten?
Wou net wat Cod: World at War filmpjes toevoegen maar deze waren niet in mijn regio beschikbaar....wtf?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq